Het Grote Gamecube en Revolution Topic Deel 53 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.377 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

D3ft0n3 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:58:
Ik liep gisteren de Intertoys binnen en wat zag ik:

[afbeelding]

Het is dat ik hem al heb :) Mensen die hem nog niet hebben, grijp je kans! Deze game mag je niet missen en zeker niet voor deze prijs!

edit:
Ik heb het natuurlijk over F-zero voor €9,98 en niet over winnie de poeh ;p
Waar staat die intertoys :p ?

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
intertoys in zwolle :)
Er stonden dr gisteren nog 2, maar misschien is het bij alle intertoys zaken wel het geval :)
Mocht dit niet zo zijn dan wil ik er wel 1 ophalen voor de liefhebber :P

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:58:
[...]

Oke dan verbeter ik mezelf: En tekenfilmachtig vind ik 'kiddy'. Want ik heb nog nooit van die anime dingen gezien waarbij je flink hoofden ziet rondvliegen(naar dat soort tekenfilms/anime kijk ik niet). Maar ik vond het er kiddy uitzien het spel. Maar snap je dan niet wat ik bedoel. Ik vind het spel zelf niet kiddy, maar vind het uiterlijk kiddy. Maar sowieso snap ik niet waarom je zo'n reactie plaatst van daarnet:
Geloof me, Ik heb hier echt de meest gruwelijk Anime. Ik hou van Anime, waarom? Omdat het (bij series die ik leuk vind) niet kiddy is. Schedels die splijten, granaten die lichaamsdelen alle kanten op laat vliegen, echt geweldig, dat zie je niet in de (amerikaanse) films die zo volwassen zijn hoor...
Verder zeg je dat je niet naar die Anime kijkt, je haalt je hele eigen argument omlaag.
Het uiterlijk kiddy? Bedoel je misschien niet, onrealistisch, spelachtig etc.?

De term kiddy vind ik helemaal verkeerd iig...
[...]

Als je vind dat ik domme dingen zeg, wil je het dan voortaan op een normale manier tegen me zeggen en niet doen alsof ik niks minder ben dan een fanboy die allemaal onzin uitkraamt, want dat doe ik niet, en al deed ik dat wel, dan vind ik het nog steeds niet gepast om zo te reageren.

@surrounded: Weet je het echt niet over de kat, want jij hebt intensief AC gespeeld. Of weet je misschien waar ik het kan vragen?
Console fanboys zijn echt de ergste nerds die er bestaan. Echt serieus, who cares? Speel wat jij wil einde verhaal...

Samen staan we sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet als flame bedoeld...
IkBenAlles schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:28:
[...]

Geloof me, Ik heb hier echt de meest gruwelijk Anime. Ik hou van Anime, waarom? Omdat het (bij series die ik leuk vind) niet kiddy is. Schedels die splijten, granaten die lichaamsdelen alle kanten op laat vliegen, echt geweldig, dat zie je niet in de (amerikaanse) films die zo volwassen zijn hoor...
Verder zeg je dat je niet naar die Anime kijkt, je haalt je hele eigen argument omlaag.
Hoe zo haal ik nou weer me hele argument omlaag? Ik kijk dan wel niet naar die Anime waar jij naar kijkt, maar dan mag ik toch wel mijn argument baseren op wat IK heb gekeken? Het is toch zeker niet zo dat ik alleen maar iets over "kiddy" mag zeggen als ik de meest gruwelijke anime heb gekeken???
Het uiterlijk kiddy? Bedoel je misschien niet, onrealistisch, spelachtig etc.?

De term kiddy vind ik helemaal verkeerd iig...
Ja, ik heb ook al gezegd dat kiddy gewoon een woordje is dat ik, misschien iets, te vaak gebruik. Maar kiddy is bij mij niet kinderachtig, maar alles wat bij mij niet "stoer" is, vind ik "kiddy". Maar dat komt omdat ik het een andere betekenis geef. Het uiterlijk kan kiddy zijn, maar dat hoeft niet. Als ik een uiterlijk kiddy vind, hoeft dat niet meteen te betekenen dat het hele spel kiddy is.
[...]

Console fanboys zijn echt de ergste nerds die er bestaan. Echt serieus, who cares? Speel wat jij wil einde verhaal...
Huh??? Deze opmerking snap ik niet helemaal??? Degene die deze opmerking maakte is volgens mij geen console fanboy, maar ik vond dat hij nogal aan het flamen was en daar zei ik iets over. Maar wat je nou bedoelt met deze opmerking, ik weet het niet???

Nogmaals, deze post is niet als flame bedoeld dus, ik wou gewoon reageren...
En laten we eigenlijk maar deze discussie stoppen, want 1. ik word er moe van :) en 2. deze discussie loopt ook vast. Ik denk dat iedereen het daaar wel mee eens is.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Voor mij is kiddy -simpel -denk nivo van kleuters, niet hoe het er grafsch uit ziet.

Ik denk dat die hele discussie eigenlijk vastloopt op wat iemand denkt bij dat woord, dat is voor iedereen anders.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach over de interpetatie van bepaalde woorden zijn al talloze oorlogen gevoerd, dus zo verwonderlijk is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schedels die splijten, granaten die lichaamsdelen alle kanten op laat vliegen, echt geweldig, dat zie je niet in de (amerikaanse) films die zo volwassen zijn hoor...
Ik wil alleen nog even zeggen dat ik zulke anime ook nog nooit gezien heb. :) En dat was ook niet persé wat ik bedoelde met dat tekenfilms niet kinderachtig hoeven te zijn.

@GolbeZeromus: Inderdaad nog een tweede confrontatie gehad met die eindbaas. Via die ondergrondse pilaar jezelf in brand steken lukte goed. En als je hem in die toestand weet te raken verdwijnt die blauwe gloed om hem heen ook (eventjes), en ik heb het idee dat hij dan ietsje kwetsbaarder wordt. (Met een ingezoomde Red Hot Kick lukte het me ook trouwens). Maar een paar seconden later heeft hij dan alweer een nieuwe blauwe gloed... blijft een beetje een hopeloos geval die eindbaas. :p Het kostte me weer meer dan 10 minuten, en ik kreeg nog steeds te horen dat ik Crappy was.

Als het echt een landelijke actie wordt van Intertoys... F-Zero voor 10 euro... dan verklaar ik iedereen die dit spel niet gaat kopen echt helemaal voor gek. :p Het zou gewoon misdadig zijn om geen gebruik te maken van zo'n aanbieding. Misschien wel het beste cube-spel, of toch in ieder geval in de top 3, voor zo weinig geld. Te krankzinnig voor woorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-09 21:59
D3ft0n3 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:07:
intertoys in zwolle :)
Er stonden dr gisteren nog 2, maar misschien is het bij alle intertoys zaken wel het geval :)
Mocht dit niet zo zijn dan wil ik er wel 1 ophalen voor de liefhebber :P
Ik ga even checken uit school maandag. Als ik hem voor 10 euro op de kop weet te tikken dan ga ik het even melden :)

Gamecube (games) kopen of ruilen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik heb nu net de vierde ster gehaald in Paper Mario. Echt een tof spel! En lang!! Ik ben nooit zo into de RPG's geweest, maar ik ben nu iig iets in de 30 uur bezig, en ben dus nog maar net over de helft. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Heb RE4 uitgespeeld. Wat een heerlijke game. Moet eigenlijk nog even Ada's assignment doen, is dat de moeite?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cube-Europe zoekt nieuwe mensen, voor geïnteresseerden: http://www.cube-europe.com/special.php?sid=newblood

Ik ga lekker langzaam door RE4 heen. Ik speel 't alleen 's nachts met alle lichten uit, heerlijk spannend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Niet dat ik RE4 omlaag wil halen, maar missen jullie niet een echt verhaal zoals in eerdere delen?
Ik vind het heerlijk spelen maar ik mis het gedeelte een beetje waar je verder speelt om steeds meer van het mysterie te ontdekken.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
rajackar schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:31:
Niet dat ik RE4 omlaag wil halen, maar missen jullie niet een echt verhaal zoals in eerdere delen?
Ik vind het heerlijk spelen maar ik mis het gedeelte een beetje waar je verder speelt om steeds meer van het mysterie te ontdekken.
Ben ik met je eens. Ik mis vooral de brieven van doodnormale mensen die je tegen kwam in de voorgaande delen. Mensen die besmet waren zonder het door te hebben, geliefden zijn kwijt geraakt enz. Dit maakte me altijd wat meer betrokken bij het spel, er zat meer emotie in.
Het verhaal zelf... tsjah ik vind het jammer dat ze niet zijn door gegaan met het t-virus. Vond het wel fijn dat ada en wesker weer terug kwamen in het verhaal anders was het echt helemaal niets :P

..... IMO

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb geen van de eerdere RE delen gespeeld en ik moet zeggen dat ik geen problemen had met het(gebrek aan) verhaal.

Vroeger vond ik het verhaal in een game een stuk interessanter, maar op de een of andere manier ben ik de laatste tijd minder hierin geïnteresseerd. Ik vind cut-scenes wel gewoon erg gaaf (even filmpje kijken) maar ik doe minder mijn best om de hele verhaallijn en het plot te volgen. Spelen is voor mij (met name sinds ik een fulltime baen heb) echt ontspanning geworden en ik ben dus niet meer het hele verhaal aan het uitpluizen.

Dit is ook een van de redenen waardoor ik de laatste tijd toch minder geniet van RPG's, je moet je net teveel concentreren om er echt het maximale uit te halen. Mijn focus is dus wat meer verschoven naar gameplay en stijl en is wat minder op micro-management en verhaal.

Iemand anders die zich kan identificeren met mijn verhaal (of juist een andere verschuiving van focus heeft gemerkt)?

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Twee Dee schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:36:

Dit is ook een van de redenen waardoor ik de laatste tijd toch minder geniet van RPG's, je moet je net teveel concentreren om er echt het maximale uit te halen. Mijn focus is dus wat meer verschoven naar gameplay en stijl en is wat minder op micro-management en verhaal.

Iemand anders die zich kan identificeren met mijn verhaal (of juist een andere verschuiving van focus heeft gemerkt)?
Ik denk ik. Vroeger op de SNES speelde ik voornamelijk alleen RPGs. Tegenwoordig heb ik daar helemaal geen zin meer in, of tijd voor.

Zo heb ik al een half jaar ToS liggen. Ben er 11 uur mee bezig, maar om de een of andere reden heb ik daar helemaal geen tijd voor. Geen tijd om heel dat battle systeem te leren of te perfectioneren. Daarentegen heb ik wel Paper Mario uitgespeeld tijdens een week vakantie. Maar ja, dat is dan ook wel een hele basic RPG.

Tegenwoordig doe ik eerder liever even een potje F-Zero GX (met name omdat mijn save dus gaar is) of een leveltje VJ.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds enkele dagen het spel Naruto Gekitou Ninja Taisen 3, echt een meesterlijk spel _/-\o_

Alleen je moet ontiegelijk veel geld hebben om de characters te unlocken, weet iemand een manier hoe je snel en makkelijk aan geld kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:19:
Heb sinds enkele dagen het spel Naruto Gekitou Ninja Taisen 3, echt een meesterlijk spel _/-\o_

Alleen je moet ontiegelijk veel geld hebben om de characters te unlocken, weet iemand een manier hoe je snel en makkelijk aan geld kan komen?
Achter je cube vandaan komen en vakken gaan vullen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GolbeZeromus schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:29:
[...]

Ik denk ik. Vroeger op de SNES speelde ik voornamelijk alleen RPGs. Tegenwoordig heb ik daar helemaal geen zin meer in, of tijd voor.

Zo heb ik al een half jaar ToS liggen. Ben er 11 uur mee bezig, maar om de een of andere reden heb ik daar helemaal geen tijd voor. Geen tijd om heel dat battle systeem te leren of te perfectioneren. Daarentegen heb ik wel Paper Mario uitgespeeld tijdens een week vakantie. Maar ja, dat is dan ook wel een hele basic RPG.

Tegenwoordig doe ik eerder liever even een potje F-Zero GX (met name omdat mijn save dus gaar is) of een leveltje VJ.
Heb ik ook, ToS speel ik vrijwel niet meer sinds ik RE4 heb, en snel even spelen is er bij ToS vaak niet bij. Dat maakt het gezien mijn tijdsschema nogal moeilijk om je in zo'n spel te verdiepen en er lekker ouderwets in te verdrinken, zeg maar. :)
Maar ik mag niet klagen, ik heb RE4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 23:53
rajackar schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:31:
Ik vond dat wel redelijk meevallen. Het enige wat je niet te weten krijgt is
spoiler:
waar Las Plagas oorspronkelijk vandaan komt. Maar je leerde ook pas in Resident Evil 0 hoe het T-Virus oorspronkelijk ontwikkeld is. Je krijgt verder best veel over het verhaal te weten, hoe de Los Illuminados wisten dat Las Plagas bestond, hoe Las Plagas het dorp geïnfecteerd heeft, hoe Saddler Las Plagas wilde gebruiken om de wereld te veroveren. Ook kom je te weten dat Wesker samen werkte met Ada en Krauser, Wesker bezig is met het terugbrengen van Umbrella en dat Krauser degene is die Leon veraadde. Er zijn toch een aantal redelijk grote ontwikkelingen in het verhaal geweest die de weg vrijmaken voor een terugkeer van Umbrella(en dus mogelijk ook het T-Virus) in Resident Evil 5.

Dus ik vind het wel meevallen met het gebrek aan verhaal.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet een antwoord op je vraag, maar heb jij ergens een site of document liggen met de menuvertalingen :? Ik kan er zo niet echt wat van maken namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Is pappa x2!

gamefaqs.com heeft diverse vertalingen, ook voor Naruto 3
Ik vind het trouwens een 'aparte' beat em up. Vooral het schijnbaar random teleporteren midden in gevechten. Iemand die dit een beetje kan toelichten?

offtopic:
ik heb nu dus eindelijk een freeloader, maar nu is de site waar ik wat andere games van besteld waarschijnlijk of heeeeeel traag of gewoon nep :X . Wellicht mensen ervaring ermee?
http://www.buyritegames.com/

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:41:
[...]
Tja, ik ook. Alleen die memo's in RE1 van gewone mensen ontbraken inderdaad een beetje. :)

EDIT; Ola, heeft iemand
spoiler:
The Handcannon al opengespeeld? Moet je bij the mercenary's op ALLE stages 5 sterren halen met ALLE karakters? Of gewoon met ieder karakter een vijf-ster op een van de stages?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
MetroidPrime schreef op maandag 18 april 2005 @ 12:41:
Ik ben het daar ook mee eens. Ze hebben een heel ander hoofdverhaal genomen maar de link met de oude verhaallijn is er nog steeds. Ik heb ook sterk het idee dat RE4 de kick-off is voor een nieuwe serie RE games.

Ik moet nog wel even kwijt hoe goed ik RE4 vind. Ik heb ook weinig tijd om games te spelen maar dezegame wilde ik steeds weer oppakken. Ook vind ik de interactiviteit van de cutscenes erg cool.
spoiler:
Vooral de messengevechten met kreuser vond ik erg stoer

Je moet daardoor altijd blijven opletten en het biedt was afwisseling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_tjerk
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 17:57
offtopic:
Ik weet niet of het iemand al opgevallen was, maar in de TS staat Metroid Prime bij player choice titels er twee keer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff wat een prutswinkel is dat winkelwijs. NFSu2 kan niet geleverd worden voor 18.99, daar kan ik inkomen. Daarnaast had ik PSO 3 voor 8.99 besteld. Ik bel net 15 minuten geleden op met de opmerking dat ik het geld voor NFSu2 wil laten terugstorten en vraag gelijk naar de levertijd van PSO 3, antwoord: "binnen de normale levertermijn".

Na 10 minuten krijg ik een mailtje dat PSO 3 niet meer leverbaar is voor de prijs van 8.99 :S

Dus nogmaals gebeld: hij is vervallen en kan enkel geleverd worden voor de nieuwe prijs van € 40.83 :S

Conclusie deze keer: 2 games besteld, niets gekregen. Conclusie vorige keer (toen alle prijzen volgens hen verkeerd in de database stonden): 8 games besteld, niets gekregen.

Daar bestel ik dus niets meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik spaar nu al een tijdje sterren bij nintendo f=voor de zelda bonus disc met zelda 2 en majoras mask etc erop. heb ik eindelijk genoeg sterren hebben ze hem niet meer! :( ik voel me een beetje genaaid als ik eerlijk ben. weten jullie of hij dr nog een xtje opkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Sagat schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:06:
Ik vind het trouwens een 'aparte' beat em up. Vooral het schijnbaar random teleporteren midden in gevechten. Iemand die dit een beetje kan toelichten?
me me me!
Je hebt een energy balk die voor Jutsu's Special's en Teleporten is. Het teleporten werkt eigenlijk prescies hetzelfde als in de serie, op het moment dat je geraakt word (en je heb 75% van je balkje vol) kan je met de Schouderknop Kawarimi doen (replacement techniqe) dan word je lichaam dus vervangen met een blok hout, terwijl jij ergens anders bent :)
Dit kan je alleen doen op het moment dat je geraakt word door iemand. Je word dan meteen achter hem geplaatst dus meteen te counteren. Het leuke is als je tegenstander dat ook doet (pets.. poef....pets poef :P huh :? )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:11:
ik spaar nu al een tijdje sterren bij nintendo f=voor de zelda bonus disc met zelda 2 en majoras mask etc erop. heb ik eindelijk genoeg sterren hebben ze hem niet meer! :( ik voel me een beetje genaaid als ik eerlijk ben. weten jullie of hij dr nog een xtje opkomt?
Wordt om de zoveel tijd geupdate met nieuwe artikelen en vaak ook dezelfde. Wees er wel snel bij (oftewel, volg dit forum nauwlettend :)) want meestal is het binnen een paar uur allemaal al weer op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb Naruto 3 ook even zitten spelen. Leuke intro! :) En het ziet er allemaal tof uit. Nadere impressies volgen :P

Ik heb trouwens een scartbox gekocht bij de mediamarkt., van het merk vivanco. Hij moet RGB doorgeven, en ik geloof dat 'ie dat ook doet naar behoren. Maar het automatisch naar AV kanaal springen wanneer ik mijn Cube aan doe is er niet meer bij :( Hoort dat zo, of........?

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:06:

offtopic:
ik heb nu dus eindelijk een freeloader, maar nu is de site waar ik wat andere games van besteld waarschijnlijk of heeeeeel traag of gewoon nep :X . Wellicht mensen ervaring ermee?
http://www.buyritegames.com/
Dat random teleporteren is kawarimi, zodra je gebeukt wordt en je drukt op L of R, mits je genoeg chakra hebt, dan teleporteer je. Alleen het vechtsysteem is nogal ruk, dus vaak teleporteer je met je rug naar de tegenstander of je teleporteert veel te laat zodat je alsnog een ram krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Gvd. Cube ging net tot 3 maal toe niet aan en voel tijdens spelen ook nog eens uit... Morgen meteen maar wegbrengen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:11:
Het heet niet voor niets een Collector's Edition. En er is vanaf het begin al duidelijk gemaakt dat er maar een beperkt aantal van beschikbaar zou komen, dus ik verwacht dat hij niet zo heel erg snel zal terugkomen. Je kunt altijd Nintendo zelf emailen om te vragen of je hem nog kan krijgen, het adres staat op de Contact pagina op nintendo.nl.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot! Eindelijk Itachi (mission 32) dood op level Jounin :7
Heeft me ongeveer stuk of 60 retries gekost :P

En nu ook de water clones mission op level Jounin B)
Zit gewoon te zweten van het button bashen :D

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Daar waar Microsoft en Sony respectievelijk de Xbox 360 en Playstation 3 voor zullen stellen op de aankomende E3, lijkt het erop dat we op Nintendo's next-gen console nog wat langer moeten wachten. Japanse bronnen melden namelijk dat Nintendo gekozen heeft haar 'Revolution' nog even geheim wil houden.

De voornaamste reden zou de angst van Nintendo zijn dat haar concurrente met de innovatieve ideeën zou gaan lopen die Nintendo voor de console in petto heeft. De Revolution zal namelijk een geheel nieuwe manier van besturing hanteren, die de standaard gamepads voor goed zou moeten doen vergeten. De Revolution laat nog even op zich wachten en Nintendo is bang dat Microsoft en Sony die tijd aangrijpen om Nintendo een stap voor te zijn.

Naar verluidt zal Nintendo zich op de E3 vooral toeleggen op het promoten van de online mogelijkheden van de Nintendo. Ook speelt de nieuwe Zelda game, die vorig jaar zijn debuut maakte op de E3, een grote rol in Nintendo's presentatie. Verder staan ons een aantal Pokemon-spellen te wachten voor de GameCube, Nintendo DS en GameBoy Advance.
Bron: Gamer.nl Linkje

Als dit waar is, dan heeft Nintendo Of echt iets Revolutionaar, of het gaat erg tegenvallen maar proberen ze het nog te verbergen :/ Wanneer gaan ze het dan bekend maken? straks valt het ernorm tegen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

In deeltje 3... Survival mode achter elkaar spelen. Als je een NGNT1 en/of NGNT2 save hebt, krijg je trouwens in 't begin wat bonusgeld.
(In deeltje 2 was Shadow mode winstgevend. Echter in deeltje 3 krijg je er minder geld voor. Gah... ik moet wat tijd vrij maken... moet Sandaime en Itachi nog unlocken...)
Captain N schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:43:
Ik heb Naruto 3 ook even zitten spelen. Leuke intro! :) En het ziet er allemaal tof uit. Nadere impressies volgen :P
Intro van deeltje 2 was beter :P.

[ Voor 11% gewijzigd door RayNbow op 18-04-2005 19:26 ]

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:03:
Als dit waar is, dan heeft Nintendo Of echt iets Revolutionaar, of het gaat erg tegenvallen maar proberen ze het nog te verbergen :/ Wanneer gaan ze het dan bekend maken? straks valt het ernorm tegen ;(
Ze zijn gewoon paranoide.
Specifieke details over Super Mario Sunshine hebben ze ook heel lang geheim gehouden (net als ze nu doen met Mario128) omdat ze bang waren dat de concurrentie hun revolutionaire ideeen zou stelen. (En wie herinnert zich niet die enorme golf platformspellen met waterspuiten die over ons uitgestort werd in het kielzog van SMS. ;))

In het verleden is het natuurlijk inderdaad wel gebeurd dat iedereen er met hun ideeen vandoor is gegaan. Maar sinds de controlstick voor de N64 hebben ze niet echt iets revolutionairs meer bedacht. Ik kan me, eerlijk gezegd, ook niet voorstellen dat dat met de Revolution anders zal zijn. Volgens mij zal het net zoiets worden als de DS. Een leuke en unieke gimmick, maar niet iets dat voorgoed het videogame-landschap gaat veranderen.

Dat geheimzinnige gedoe komt op mij in ieder geval een beetje belachelijk over. Volgens mij snijden ze zichzelf alleen maar in de vingers als ze niks laten zien op de E3. Ze hebben hun mond erover vol dat ze deze keer de concurrentie niet weer een voorsprong gaan geven, maar (als dit waar is) begint het nu al. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Reggie wist een tijdje terug te melden dat de Revolution wel te zien zou zijn op de E3, maar dat er pas op het laatste moment beslist zou worden wat er te zien zou zijn. Als voorbeeldje noemde hij onder andere "wireless controllers". Ik denk dat dit bericht dus een beetje overdreven is. Wat ik verwacht dat er gebeurd is dat er van de Revolution alleen filmpjes te zien zijn en mogelijk een dev-unit met een GameCube controller erop aangesloten getoond zal worden om gameplay te laten zien. Dan kunnen ze en de Revolution laten zien én al de vernieuwingen geheim houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
De revo zelf zullen ze niet laten zien maar ik begreep dat ze wel wat filmpjes van Revo games laten zien. Op zich goed genoeg om het grote publiek even tevreden te houden, helemaal als de revo echt zo uniek gaat worden. Ik hoop iig van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aap schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:03:
[...]

Bron: Gamer.nl Linkje

Klinkt heel erg Megaton als je het mij vraagt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe lang duurt het repareren bij Nintendo? Ik heb hembij Nedgame gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:59:
Hoe lang duurt het repareren bij Nintendo? Ik heb hembij Nedgame gekocht.
Ik zou niet weten hoe lang het nu duurt, maar vroeger(in het NES-tijdperk) werden reparaties uitgevoerd door de Nintendo-24-uurs service. Toch moest ik een week wachten voordat de adapter van mijn NES werd vervangen. :X
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:55:
[...]

Klinkt heel erg Megaton als je het mij vraagt...
Megaton is alleen iets dat van een tijdschrift afkwam(omdat Nintendo een spel maakte over een stripfiguur uit dat tijdschrift), terwijl de omschrijving "revolutionair" over de Revolution van Nintendo afkomt. Er gaan trouwens wel geruchten dat een aantal developers (onder andere EA) lyrisch is over de nieuwe controller.

[ Voor 38% gewijzigd door MetroidPrime op 18-04-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
RayNbow schreef op maandag 18 april 2005 @ 19:25:
Intro van deeltje 2 was beter :P.
Ik heb hier ook wat Episodes liggen van Naruto en nog een film, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om daar eens naar te gaan kijken. Een vriend zei dat het erg tof was. Is het een beetje de moeite waard? Ik denk dat als je de serie kent het spel ook wat beter kunt beoordelen :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:07:
[...]

Ik heb hier ook wat Episodes liggen van Naruto en nog een film, maar ik ben er nog niet aan toegekomen om daar eens naar te gaan kijken. Een vriend zei dat het erg tof was. Is het een beetje de moeite waard? Ik denk dat als je de serie kent het spel ook wat beter kunt beoordelen :)
De serie is zeker de moeite waard, alleen het zal een lange zit worden want het zijn 130 episodes (en elke week komt er weer een nieuwe uit).
Als je de serie hebt gekeken dan zal je natuurlijk een heleboel in de game herkennen, chars en moves/specials, en dat maakt de game een stuk leuker.

Zo, heb eindelijk shadow mode unlocked, en hoef nu nog alleen Tsunade, Sandaime en Itachi te unlocken :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

Captain N schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 00:07:
[...]

Toen ik deeltje 2 of zo bij iemand speelde, probeerde ik de serie uit... toen iets van 70 eps in 1x :P. Het is wel een aardige serie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Deddiekoel schreef op maandag 18 april 2005 @ 16:36:
[...]

Ik ben het daar ook mee eens. Ze hebben een heel ander hoofdverhaal genomen maar de link met de oude verhaallijn is er nog steeds. Ik heb ook sterk het idee dat RE4 de kick-off is voor een nieuwe serie RE games.
Dit gevoel had ik ook al een beetje ja. Eigenlijk produceert RE4 meer vragen dat het beantwoord dus de deur staat wijd open voor meer delen.
Al moet ik zeggen dat ik het wel een beetje jammer vind dat Umbrella wel erg makkelijk weggeveegd wordt in de intro. Ik knok al 5 games lang tegen umbrella met weinig succes en dat wordt er opeens tussen neus en lippen door gemeld dat ze verslagen zijn. Ik had dat toch graag in een supergaaf filmpje aan het einde van een van de games zien gebeuren. Maar ja, ik kan wel blijven klagen maar dat neemt niet weg dat RE4 een dijk van een game is! _/-\o_

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 10:09:
[...]

Ik knok al 5 games lang tegen umbrella met weinig succes en dat wordt er opeens tussen neus en lippen door gemeld dat ze verslagen zijn.
spoiler:
Dan heb je toch niet goed opgelet tijdens het spel en Assignment Ada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
D3ft0n3 schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:58:
Ik liep gisteren de Intertoys binnen en wat zag ik:

[afbeelding]

Het is dat ik hem al heb :) Mensen die hem nog niet hebben, grijp je kans! Deze game mag je niet missen en zeker niet voor deze prijs!

edit:
Ik heb het natuurlijk over F-zero voor €9,98 en niet over winnie de poeh ;p
Dit is heel plaatselijk dan, want ik kom net van de Intertoys (omgeving Rdam) en daar kost het gewoon €29.95 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:57:
[...]
spoiler:
Dat is het duwtje dat ik nodig had om AA ook nog te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Bellsofwar schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 14:30:
[...]

Dit is heel plaatselijk dan, want ik kom net van de Intertoys (omgeving Rdam) en daar kost het gewoon €29.95 :(
Amstelveen het zelfde verhaal.

Iemand die weet of ik naast Ebay nog ergens verlengkabels kan kopen voor gamecubecontrollers. Als je er met zijn alleen bovenop gaat zitten kun je net zo goed je tv inruilen voor een luxe 37 centimeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:57:
[...]

spoiler:
Dan moet ik toch maar eens aan assignment Ada gaan beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
rajackar schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:32:
[...]

Dan moet ik toch maar eens aan assignment Ada gaan beginnen :+
spoiler:
In de hoofdgame wordt er anders ook aardig wat over gezegd, o.a. in het gevecht met Krauser en in de cutscene met Krauser en Ada in de radio-toren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:02

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Blaatschaap11 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:27:
[...]

Amstelveen het zelfde verhaal.

Iemand die weet of ik naast Ebay nog ergens verlengkabels kan kopen voor gamecubecontrollers. Als je er met zijn alleen bovenop gaat zitten kun je net zo goed je tv inruilen voor een luxe 37 centimeter
Bij Play.com
Wél creditcard, geen verzendkosten :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Twee Dee schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 20:08:
[...]

Bij Play.com
Wél creditcard, geen verzendkosten :)
Eens kijken of ik dan iemand kan vinden die het wil bestellen voor mij :) Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Weet iemand nog een adresje waar ze de GBA Player voor de Q in stock hebben?

edit: Op mijn speurtocht naar die GBA Player kwam ik "Metal Gear Special Disc" tegen (JAP). Iemand enig idee wat dit precies is? Ik vond op Google alleen dat het een speciale editie van MGS:TT, maar iemand enig idee wat er dan extra bij zit?

[ Voor 63% gewijzigd door Captain N op 19-04-2005 22:29 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Captain N schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:56:

edit: Op mijn speurtocht naar die GBA Player kwam ik "Metal Gear Special Disc" tegen (JAP). Iemand enig idee wat dit precies is? Ik vond op Google alleen dat het een speciale editie van MGS:TT, maar iemand enig idee wat er dan extra bij zit?
De NES Metal Gear :), krijg je bij de cube + MGS TTS als het goed is.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ah ok, op een aparte disc dus? Net zoiets als de limited edition van Zelda:TWW met die bonus disc? En is die alleen in Japan uitgebracht? Hier is er geen MGS pack uitgebracht toch?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 21:56:

Als ik het me goed herinner was de Metal Gear Special Disc een GameCube versie van het originele Metal Gear. Het was toen ik er voor het laatst wat over hoorde niet duidelijk of het nu een ge-emuleerde NES-versie van Metal Gear was of dat het een gepoorte/geëmuleerde MSX versie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

MetroidPrime schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 19:48:
[...]

spoiler:
In de hoofdgame wordt er anders ook aardig wat over gezegd, o.a. in het gevecht met Krauser en in de cutscene met Krauser en Ada in de radio-toren.
Haha, het lijkt wel mee te vallen zo.
Misschien komt dat gevoel omdat ik vlak daarvoor Metal Gear Solid 2 heb gespeeld en dat vergeven is van cut-scenes en verhaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rajackar schreef op woensdag 20 april 2005 @ 08:16:
[...]

Haha, het lijkt wel mee te vallen zo.
Misschien komt dat gevoel omdat ik vlak daarvoor Metal Gear Solid 2 heb gespeeld en dat vergeven is van cut-scenes en verhaal ;)
Verwacht overigens geen bergen meer info na het spelen van AA. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Dat deed ik ook al niet echt maar als freak wil je alles weten natuurlijk. Geen idee waarom ik daar nog niet aan begonnen ben eigenlijk. Zal wel iets met m'n nieuwe pc te maken hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ik zou het niet geloven, natuurlijk gaan ze dat soort dingen niet zeggen, des te groter de verassing als hij wel komt (zoals zelda vorig jaar :))

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-09 11:55

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ze hadden het al eerder gemeld hoor..

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja...

Fragland: Confirmed: Nintendo Revolution at E3

Duss.... :P
Persoonlijk denk ik dat ie wel te zien zal zijn, maar niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:33:
Ze hadden het al eerder gemeld hoor..
Dat soort reacties zijn standaard van nintendo, toch weet ik zeker dat ze em (in ieder geval de beelden ervan) tevoorschijn toveren.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik pluk hem even uit het DS topic, maar DS Update heeft een scan uit een document over de Revolution. Hierop zou te zien zijn dat de Revolution als online gateway kan fungeren voor de DS. Het is alleen niet helemaal leesbaar, maar het lijkt alsof er tussen het internet en de Revolution een ethernet verbinding is, om vervolgens alles via WiFi naar de DS door te sturen. Dit is mogelijk een erg belangrijke ontwikkeling voor iedereen die geen WiFi netwerk thuis heeft(zoals ik dus).

O ja, het online netwerk zal volgens het document Nintendo Connect heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

lk vraag me sowieso af of de DS wel om kan gaan met encryptie? Nee zeker? WPA-PSK bijvoorbeeld..
Ik had het laatst aan een DS-ert gevraagd/uitgezocht maar volgens mij kan het...de redenen om niet een DS te kopen stapelen zich maar op :) De DS kan geeneens op mijn wireless netwerk..

Kan ook irritant worden als je buren ineens hun DS op je Rev. hebben hangen :| Maken ze nog gebruik van internet ook...even een hack ervoor maken en je kan mischien met je pc via de rev. van je buren internetten :D Hoop dus dat de Rev. wel een of andere beveiliging krijgt, zoals een key.

[ Voor 45% gewijzigd door Max|Burn op 21-04-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Nintendo Connect ik denk het niet.
Want Sony heeft nu een online music service die Connect heet. Die naam zal wel veranderd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Weer wat Revolution nieuws, de maker van de online strip Broken Saints beweerd dat hij weet wat het geheim van de Revolution is. Hij is iemand die kan weten wat het geheim is, omdat hij een game van zijn strip probeert te maken en hij heeft vroeger voor Electronic Arts gewerkt. Op zijn blog zal hij tot het einde van de maand hints geven over het "revolutionaire" van de Revolution om het aan het einde van de maand te onthullen.

Hij zou dit nooit zonder goedkeuring van Nintendo kunnen doen, dus ik vraag me af of dit een reactie is op de ourcolony.net website van Microsoft. Een soort hype-building campagne voor de komende E3. Dit zou wel betekenen dat de Revolution volledig aanwezig zou zijn op de E3, in tegenstelling tot wat de geruchten zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:00:
Weer wat Revolution nieuws, de maker van de online strip Broken Saints beweerd dat hij weet wat het geheim van de Revolution is. Hij is iemand die kan weten wat het geheim is, omdat hij een game van zijn strip probeert te maken en hij heeft vroeger voor Electronic Arts gewerkt. Op zijn blog zal hij tot het einde van de maand hints geven over het "revolutionaire" van de Revolution om het aan het einde van de maand te onthullen.

Hij zou dit nooit zonder goedkeuring van Nintendo kunnen doen, dus ik vraag me af of dit een reactie is op de ourcolony.net website van Microsoft. Een soort hype-building campagne voor de komende E3. Dit zou wel betekenen dat de Revolution volledig aanwezig zou zijn op de E3, in tegenstelling tot wat de geruchten zeggen.
Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/522/522559/igncubes-nintendo-revolution-faq-20050131050033523.jpg
dit plaatje links hij naartoe in zijn verhaaltje. het enige dat ik hieruit kan halen is dat er iets met de X Y en Z assen zijn, dus diepte? maar dat zit toch al in games ? hmmmm

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:22
Ik kan het toch niet echt serieus nemen, volgens mij is het gewoon een site die graag veel bezoekers wil, en daarom zogenaamd het geheim gaat verklappen ;).

Afbeeldingslocatie: http://cubemedia.ign.com/cube/image/article/522/522559/igncubes-nintendo-revolution-faq-20050131050034070.jpg

Dit plaatje staat er ook en lijkt meer op een gamecube dan een revolutionair nieuwe spelcomputer. Het is echt vaag, waarom een cassette als je die er toch in moet leggen? Waarom weer een cube? Waarom dezelfde voorkant? Waarom weer drie knoppen aan de bovenkant (hadden ze nog wat frontjes over :D)? Waarom dezelfde soort controller?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:24:
dit plaatje links hij naartoe in zijn verhaaltje. het enige dat ik hieruit kan halen is dat er iets met de X Y en Z assen zijn, dus diepte? maar dat zit toch al in games ? hmmmm
Dat plaatje is ook al eerder langsgekomen. Het hoorde bij een patent dat Nintendo had aangevraagd voor een techniek die het makkelijker zou moeten maken voor spelers om hun aandacht te richten op één vast focuspoint in een spel. Ofzoiets. Het was eigenlijk ongelooflijk vaag. :p Ik denk dat we het pas snappen zodra we het daadwerkelijk in actie zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
TheEvilCuber schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:24:
[...]

[afbeelding]
De tekst bij dat plaatje(komt uit een patent-aanvraag van Nintendo) omschrijft het aanpassen van het beeld, zodat er minder focuspunten zijn voor een beter overzicht. Het is nog steeds een raadsel wat Nintendo daarmee bedoelde.
Hoedje schreef op donderdag 21 april 2005 @ 12:31:
Ik kan het toch niet echt serieus nemen, volgens mij is het gewoon een site die graag veel bezoekers wil, en daarom zogenaamd het geheim gaat verklappen ;).

[afbeelding]

Dit plaatje staat er ook en lijkt meer op een gamecube dan een revolutionair nieuwe spelcomputer. Het is echt vaag, waarom een cassette als je die er toch in moet leggen? Waarom weer een cube? Waarom dezelfde voorkant? Waarom weer drie knoppen aan de bovenkant (hadden ze nog wat frontjes over :D)? Waarom dezelfde soort controller?
Wat betreft de betrouwbaarheid van de eigenaar van de site, volgens IGN wordt er binnenkort mogelijk een Hollywood-film over zijn strip gemaakt, dus meer hits op zijn site krijgen lijkt niet erg nodig.

Over dat plaatje, in tegenstelling tot het andere plaatje is dat volgens mij iets van een Nintendo fan en niet van Nintendo zelf. Ik dacht hem ook al ergens anders op een forum gezien te hebben. Dat plaatje is al vrij oud, dus daar zou ik niet al te veel aandacht aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Nieuwe Zelda scans _O_
- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
- The village that appears in the pics is the first area in the game (as Kokiri Village in OoT)
- Controls are similar to those of OoT and Wind Waker
- The game's extension is 2 to 3 times bigger than Ocarina of Time
- The adventure can last up to 70 hours
- Horse battles will be a main part of the game
- Eiji Aonuma says: "Making the water trasparent in this new Zelda as opossed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquactic world"
- Z targetting found in OoT is again used (with the L button in the GC's controller)
- Jumping is again automatic
- Eiji Aonuma wants the graphical style to be close to manga-style (he thinks that the Link found in the SpaceWorld 2000 demo looked like a puppet and lacked personality)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
3 letters:

OMG! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Laatst online: 12-07 09:44
- Eiji Aonuma says: "Making the water trasparent in this new Zelda as opossed to Wind Waker will allow us to give a realistic and more beautiful feel to the game and also open the game to a new subaquactic world"
OMG, zo cool. _/-\o_
- The story begins with Link as an adult (he is 16 years old in this game and will grow up as the game progresses)
Zouden ze nou bedoelen dat Link in real-time (nah soort van dan) ouder wordt??

[ Voor 24% gewijzigd door Vanitas op 21-04-2005 16:14 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:21

Willybubba

Nut up or shut up.

4 letters:

OMFG!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Uitgebreide vertaling
Damn hoe cool wordt dat _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Now to finish, in the last page of the article, they show a square with information of the next Zelda for NDS. Aonuma says that the concept will be quite different from the one in "Four Swords Adventures", though the interaction between characters will be similar. And another important thing: It will have on-line modes with the Wi-Fi of the handheld! He also says that it will use the touch screen and the double screen.
Online met de DS. :D _/-\o_

Volgens mij begint Nintendo het te snappen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op donderdag 21 april 2005 @ 16:23:
[...]

[...]

Online met de DS. :D _/-\o_

Volgens mij begint Nintendo het te snappen.
Nintendo heeft dan al redelijk wat online spellen voor de DS. Animal Crossing To Go en Zelda DS zijn definitief online, Mario Kart DS en Metroid Prime Hunters zijn mogelijk online en een aantal third-parties heeft aangegeven online spellen te maken of onderzoek te doen naar mogelijke online spellen(waaronder EA met The Sims 2 online). Dat beloofd nogal wat voor de Revolution, vooral als de Revolution als een online hotspot voor de DS kan functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Nou ik heb zelf geen DS, dus let ik niet echt op het DS nieuws, maar dat neemt niet weg dat ik het geen goed nieuws vind. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de fans, het artikel in hi-res =d
Ziet er echt subliem uit allemaal
/edit
oeps, account van broertje ^^ ben Xren

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2005 18:23 . Reden: :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HCMarX
Geniaal, wat een graphics ook :). Nu alleen nog drie spellen uitspelen die nog liggen maar ik nog niet uitgespeeld heb

Zelda ; The Wind Waker
Starfox Adventures
Metroid Prime

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/3024320050421_175858_5_big.jpg

PWNED! :P :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ziet er een partij waardeloos uit zeg. 5 jaar ervaring met de hardware en dit is alles wat Nintendo uit de Cube weet te trekken? Sneue bedoening hoor. En die 2-3x 'groter' dan OOT en 70 uur... tuurlijk :z

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Nu online

RayNbow

Kirika <3

D³ schreef op donderdag 21 april 2005 @ 22:01:
[...]
Ziet er een partij waardeloos uit zeg. 5 jaar ervaring met de hardware en dit is alles wat Nintendo uit de Cube weet te trekken? Sneue bedoening hoor. En die 2-3x 'groter' dan OOT en 70 uur... tuurlijk :z
De screenshots geven niet goed weer hoe goed het eruit ziet. Heb je de trailer gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

W O E I :D
Dit wordt zo'n ubervette shit :P . Ik als zelda fan ga me echt wel zo vermaken :D .
Dit wordt weer zo veel gamen denk ik :D . Ik heb me echt met elke zelda game vermaakt en dit wordt er weer zo een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op donderdag 21 april 2005 @ 15:44:
Klinkt als een typisch optimistisch Nintendo-praatje. ;)
Ter vergelijking hier een quote van wat ze destijds over The Wind Waker hadden te zeggen:
Q: In terms of the size of the quest, can we expect something similar in size to the N64 versions?
Aonuma-san: Actually, in testing we obviously have someone who is the fastest. This time around the fastest tester was able to clear the game in 10 hours. That's after a lot of gameplay, and knowing everything backwards and forwars, start to finish. 10 hours is not a time that anyone playing the game for the first time could expect to finish the game in. Really, I think a good example would be to explain that with Ocarina of Time the fastest clear time was about six hours. (Ze beweren hier dus zo ongeveer dat TWW bijna 2 zo groot is als OOT :p)We think from that point, this game is very large. Probably around 40 hours of play time.
Maar goed, we zullen zien. Ik ben niet echt ondersteboven van de graphics. Het ziet er goed uit, maar niet bovenmatig goed en echt heel speciaal als je het mij vraagt. Maar het spel wordt natuurlijk sowieso weer een heerlijk avontuur. :) Daar twijfel ik niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Ik heb een belangrijke vraag :p

Bij de eerste mario party's (op de N64) kon je als je games had unlokt e.d. die gewoon spelen in een menu wanneer je maar wilde en hoevaak enz (bij mario party 3, had je van die mooie boeken en daar koos je dan een game uit). Een vriend van mij heeft dus mario party 4 maar daar zit die mogelijkheid niet in :( we vinden dit beetje vervelend, omdat we nu altijd 1 of andere game mode moeten spelen en nooit alleen de echte leuke games kunnen kiezen. Weet iemand of je dit toevallig nog kan unlocken ofzo ?

Maar wat ook kan, hebben ze het met mario party 5/6 verholpen ? ik zou graag die optie terug zien namelijk want nu vind ik het niet zo leuk ;( weet iemand die deze games heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:07:
[...]

Klinkt als een typisch optimistisch Nintendo-praatje. ;)
Ter vergelijking hier een quote van wat ze destijds over The Wind Waker hadden te zeggen:

[...]

Maar goed, we zullen zien. Ik ben niet echt ondersteboven van de graphics. Het ziet er goed uit, maar niet bovenmatig goed en echt heel speciaal als je het mij vraagt. Maar het spel wordt natuurlijk sowieso weer een heerlijk avontuur. :) Daar twijfel ik niet aan.
Hij zegt niet dat het spel twee keer zo lang is, maar dat de snelste tester bij The Wind Waker 4 uur langer over het spel deed dan de snelste tester bij Ocarina of Time. The Wind Waker is als spel korter, maar is gewoon minder geschikt voor speed-runs omdat je al die zeil stukken hebt.

Stel trouwens dat dit spel maar de helft van tijd duurt die Nintendo nu zegt, dan duurt het spel nog altijd 35 uur. Ze zijn in ieder geval bezig met het zo lang mogelijk maken van het spel, zolang ze dat met extra dungeons doen en niet met irritante side-quests vind ik het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De Zelda sidequests zijn meestal wel gewoon leuk hoor..en maken het juist 1 complete wereld (omdat je allemaal verhaaldraadjes krijg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Ik denk dat je het basis verhaal sneller kunt uitspelen, maar dat wanneer je alles doet (misschien dus wel sidequests enz.) dat dan de game op zo'n 70 uur komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Aap schreef op donderdag 21 april 2005 @ 23:38:
Ik heb een belangrijke vraag :p

Bij de eerste mario party's (op de N64) kon je als je games had unlokt e.d. die gewoon spelen in een menu wanneer je maar wilde en hoevaak enz (bij mario party 3, had je van die mooie boeken en daar koos je dan een game uit). Een vriend van mij heeft dus mario party 4 maar daar zit die mogelijkheid niet in :( we vinden dit beetje vervelend, omdat we nu altijd 1 of andere game mode moeten spelen en nooit alleen de echte leuke games kunnen kiezen. Weet iemand of je dit toevallig nog kan unlocken ofzo ?

Maar wat ook kan, hebben ze het met mario party 5/6 verholpen ? ik zou graag die optie terug zien namelijk want nu vind ik het niet zo leuk ;( weet iemand die deze games heeft ?
Ik kan me toch echt herinneren dat er in MP4 een "mini game mode" zat waarmee je alle mini games los kon spelen. Ook kan je zelf sets samenstellen waaruit een mini game gekozen wordt tijdens het spel zodat je alleen de mini games krijgt die je leuk vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 00:19:
Hij zegt niet dat het spel twee keer zo lang is, maar dat de snelste tester bij The Wind Waker 4 uur langer over het spel deed dan de snelste tester bij Ocarina of Time. The Wind Waker is als spel korter, maar is gewoon minder geschikt voor speed-runs omdat je al die zeil stukken hebt.
Ja, dat kun je achteraf zeggen. Maar je zult toch moeten toegeven dat het een behoorlijk suggestieve quote is. TWW stond op het punt van uitkomen, iedereen zat erop te wachten. En als je dan dit interview leest is het niet zo vreemd om te denken dat TWW blijkbaar groter zal worden als OoT. Zonder dat ze dat letterlijk gezegd hebben, dat ben ik met je eens. Ze kiezen hun woorden erg zorgvuldig. ;)

Misschien is er met de nieuwe Zelda wel precies iets dergelijks aan de hand. Bijvoorbeeld een hele grote kaart (2 tot 3 keer groter als bij OoT), maar met maar een beperkt aantal begaanbare locaties waar je alleen maar tussen kunt reizen per paard. Of iets dergelijks. Noem me achterdochtig, maar ik kan maar moeilijk geloven dat de spelwereld echt effectief 2 tot 3 zo groot als OoT zal zijn.
Stel trouwens dat dit spel maar de helft van tijd duurt die Nintendo nu zegt, dan duurt het spel nog altijd 35 uur. Ze zijn in ieder geval bezig met het zo lang mogelijk maken van het spel, zolang ze dat met extra dungeons doen en niet met irritante side-quests vind ik het prima.
Dat is natuurlijk wel waar. :) Zelfs al is het een optimistische schatting... het zal toch best een lang spel worden. Bij TWW was hun optimistische schatting 40 uur, hier 70. Het moet dus in ieder geval uitgebreider zijn dan dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TWW was iig wel groter dan OOT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Laatst online: 18:34

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

... als je kijkt naar de grootte van het opslagmedium juist niet (cartridge vs. miniDVD)... :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MaxBurn schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 08:08:
De Zelda sidequests zijn meestal wel gewoon leuk hoor..en maken het juist 1 complete wereld (omdat je allemaal verhaaldraadjes krijg)
Maar ik heb alleen bezwaar tegen irritante sidequests(Triforce opvissen enzo), leuke sidequests vind ik prima hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat het wel een beetj, net als de windwaker, een moderne zelda wordt. Dat je fototoestellen hebt en dat er dorpen zijn, met veel leuke dingen om te doen. Een soort van Windfall Island dus. Dat vond ik echt het leukste eiland van het hele spel...

Edit: ooh ja, naar Triforce vissen is NIET leuk...

Edit 2:
MaxBurn schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 12:46:
Ik hoop juist dat het meer terug gaat naar 800 na Chr. achtige taferelen ala balkan meets middeleeuwen ofzo :)
Dat hoop ik JUIST niet :) :) :) Ach goed, smaken verschillen :)

Sh*t he. Ik kom er net achter dat ik tijdens de E3 weg ben. Met school nog wel op een reis naar Duitsland. Sh*t he. Dat vind ik echt klote, mis ik weer alle info :( :( :(

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2005 12:53 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.