Dit is niet als flame bedoeld...
IkBenAlles schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:28:
[...]
Geloof me, Ik heb hier echt de meest gruwelijk Anime. Ik hou van Anime, waarom? Omdat het (bij series die ik leuk vind) niet kiddy is. Schedels die splijten, granaten die lichaamsdelen alle kanten op laat vliegen, echt geweldig, dat zie je niet in de (amerikaanse) films die zo volwassen zijn hoor...
Verder zeg je dat je niet naar die Anime kijkt, je haalt je hele eigen argument omlaag.
Hoe zo haal ik nou weer me hele argument omlaag? Ik kijk dan wel niet naar die Anime waar jij naar kijkt, maar dan mag ik toch wel mijn argument baseren op wat
IK heb gekeken? Het is toch zeker niet zo dat ik alleen maar iets over "kiddy" mag zeggen als ik de meest gruwelijke anime heb gekeken???
Het uiterlijk kiddy? Bedoel je misschien niet, onrealistisch, spelachtig etc.?
De term kiddy vind ik helemaal verkeerd iig...
Ja, ik heb ook al gezegd dat kiddy gewoon een woordje is dat ik, misschien iets, te vaak gebruik. Maar kiddy is bij mij niet kinderachtig, maar alles wat bij mij niet "stoer" is, vind ik "kiddy". Maar dat komt omdat ik het een andere betekenis geef. Het uiterlijk kan kiddy zijn, maar dat hoeft niet. Als ik een uiterlijk kiddy vind, hoeft dat niet meteen te betekenen dat het hele spel kiddy is.
[...]
Console fanboys zijn echt de ergste nerds die er bestaan. Echt serieus, who cares? Speel wat jij wil einde verhaal...
Huh??? Deze opmerking snap ik niet helemaal??? Degene die deze opmerking maakte is volgens mij geen console fanboy, maar ik vond dat hij nogal aan het flamen was en daar zei ik iets over. Maar wat je nou bedoelt met deze opmerking, ik weet het niet???
Nogmaals, deze post is niet als flame bedoeld dus, ik wou gewoon reageren...
En laten we eigenlijk maar deze discussie stoppen, want 1. ik word er moe van

en 2. deze discussie loopt ook vast. Ik denk dat iedereen het daaar wel mee eens is.
[
Voor 8% gewijzigd door
Verwijderd op 16-04-2005 16:42
]