Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.141 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:11
Goed bezig Blizz.. ook leuk dat ik al weetikveel hoelang niet op het forum kan inloggen met mijn user/pass. Maarja het schijnt dat hier meer mensen last van hebben.. mails naar blizz support komen niet eens aan.. (kreeg eerst een mail terug dat mijn mail vertraagd was en later een mail dat ie niet eens bezorgd was)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-06 16:45

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Subscription invullen is mij net prima gelukt...beetje traag maar ik speel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Lol, met Firefox ging het niet, maar met Internet Explorer zit ik er nu inderdaad in. Grappige is dat ik bij de registratie juist Firefox moest gebruiken :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-06 22:29
Mijn WoWavond is weer eens flink verziekt, door middel van een paar lvl60 horde die het leuk vinden te gaan campen in LakeShire....

En met een lvl21 character doe je nu eenmaal weinig tegen een paar lvl60's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
weet je ook hoe wij horde ons voelen in hillsbrad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
yoehoe nog 50 g te gaan en ik heb eindelijk 1000g om mijn ud super paard dinges te kopen. Was ik wel effe 4 dagen mee bezig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 11:11
Anoniem: 73070 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:34:
Vanmiddag was mijn gratis maand voorbij, en ik wacht nogsteeds op mn gamecard. Gelukkig was het invullen van een nieuw gegenereerd CC nummer voldoende om mn account weer op pending/active te krijgen. :X
Je bent nu strafbaar heh? Dit is gewoon fraude.

Blizzard heeft het recht nu om je te bannen en eventueel kosten op je te verhalen k?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

PacinoAllstars schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:19:
yoehoe nog 50 g te gaan en ik heb eindelijk 1000g om mijn ud super paard dinges te kopen. Was ik wel effe 4 dagen mee bezig 8)7
Ok, je bent dus lvl 40 (of bijna lvl 40) maar nog niet honored aangezien je 100g moet betalen voor je mount? Dan heb je toch iets verkeerd gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
Anoniem: 116269 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:21:
[...]

Ok, je bent dus lvl 40 (of bijna lvl 40) maar nog niet honored aangezien je 100g moet betalen voor je mount? Dan heb je toch iets verkeerd gedaan ;)
d'r staat 1000 ;)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 09:17
Anoniem: 116269 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:21:
[...]

Hij praat over 1000g? Klinkt meer als Epic mount...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

PacinoAllstars schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:21:
[...]

Je bent nu strafbaar heh? Dit is gewoon fraude.

Blizzard heeft het recht nu om je te bannen en eventueel kosten op je te verhalen k?
Ja, en Blizzard gaat ook echt die 100.000 gamers (ik zeg maar wat, ik denk dat het er wel wat meer zijn) die een gegenereerd CC-nummer van het internet hebben gehaalt aanklagen (of kosten verhalen, whatever). Als Blizzard echt zo achtelijk is gaat het binnenkort goed fout. Ze maken nu al flink wat vijanden met de geweldige service die ze geven.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116269

Oh ja :P

Maar dan nog, als je 1000 gold moet betalen voor een epic mount doe je het ook wel verkeerd want tegen die tijd kost het wel 900g :)

iig, ik wil weer rondcrossen op mn kersverse mountje die ik gister de stal uit heb gesleurd, alleen dat gekloot van blizzard :):(

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 116269 op 20-03-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 11:11
Weet Blizzard uberhaubt wel dat een aantal mensen niet eens op het forum kunnen inloggen?
Het ligt iig niet aan mijn pc oid, want met iemand anders zijn inlogdata kan ik wel inloggen.. Maarja naar support mailen lukt niet eens..eerst automated mail dat ie vertraagd is en daarna dat ie niet aangekomen is :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Nou ik kan ook niet inloggen, maar volgens mij liggen er een paar belangrijke servers uit. Zo is de realm status page helemaal leeg (geen servers zijn er?). En zijn mijn cc gegevens gewoon verdwenen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

ik kan ook niet inloggen, in firefox krijg ik een witte pagina met als titel "???application.title???"

en heb ook dat als ik een mailtje stuur dat ik geen reactie krijg

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06 10:48

Mojo

The Power Within

Volgens mij heeft blizzard niet echt gerekend op deze grote populariteit en kunnen ze het allemaal niet zo aan..

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:28

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voorlopig kan ik wel spelen, maar mijn account page is onbereikbaar... login error 8)7

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130942

Het is gewoon echt een KLOTE bedrijf! :(
Dit is echt belachelijk. Zoveel geld en niks doet het goed!
Mijn cc Gegevens zijn kwijt. Ik kan ook niet meer inloggen. Wat voor service is dat nou. Maar heb al een mail gestuurd naar blizzard hoop dat ik geen ban krijg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Ach, ze hebben inderdaad te weinig support. Maar ze zijn wel flink op zoek om uit te breiden.

Wat betreft downtime nu, er word aan gewerkt. Er was net een post van blizzard op 1 van de fora daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:33
KãBuS schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:57:
Het is gewoon echt een KLOTE bedrijf! :(
Dit is echt belachelijk. Zoveel geld en niks doet het goed!
Mijn cc Gegevens zijn kwijt. Ik kan ook niet meer inloggen. Wat voor service is dat nou. Maar heb al een mail gestuurd naar blizzard hoop dat ik geen ban krijg :*)
Grote kans dat je mailtje niet eens aankomt dus don't worry :P

Ik heb er trouwens ook last van, wacht wel tot morgen of ze het zelf hebben opgelost, maar vind het wel extreem laks dat ze niet eens even op hun eigen forums posten dat ze het probleem erkennen en dat ze ermee bezig zijn. Lijkt nu net alsof het ze helemaal niks kan schelen (al zal dat wel ver van de werkelijkheid zijn). Ze gebruiken nu als excuus dat de TechSupport te klein is en dat ze aan het uitbreiden zijn, dus ik hoop dat dat het enige is, want als dit zo doorgaat kan het ze nog wel eens wat klanten gaan kosten :( Zo'n spel speel je toch voor je plezier, dan heb je geen zin in al dat gezeur dr omheen. Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
I'm copied on the e-mails concerning this matter, and while I can't divulge details (or even understand them all) or give an ETA the guys are definately working on it.

And yes, I'm very much posting from home. I don't usually spend my Sunday evenings at the office. ;) Thundgot
Community Manager, English
http://forums-en.wow-euro...80121&p=1&tmp=1#post80121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Krijg je als je in frankrijk zit met je bedrijf voor europa... zoek eerst maar eens een fransoos die fatsoenlijk engels wil praten en het dan ook nog kan!

Tjah en frans management... like they care... ze hebben grootste deel van geld al binnen en je koopt de game om te spelen... dus uiteindelijk koop je toch wel weer online access na een maand in de game geinvesteerd te hebben.

Dus we wachten gewoon ff af tot alles weer notmaal werkt en gaan verder, zo ik ook ;-)

ICE ICE Baby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:47

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik speel al sinds 11 februari met mijn "1 maand" gratis account. Kon vanmiddag nog inliggen. Hoop dat het nog een tijdje zo blijft, voordat ik een gamecard kan kopen is het alweer bijna april vrees ik.

Succes voor de mensen die met problemen stoeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111019

ik begin de "SHIT BLIZZARD" posts nu wel zat te worden eigenlijk.. deze posts helpen echt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Credit Card Entry Success!
Congratulations! Your credit card has been successfully recorded! Tales of this historic moment will be told and retold down through the generations. Way to go!

Whoepie! Snappie kan weer online :D

Zoals ik al had verwacht ging het vannochtend ietsje sneller dat gisteravond. Wel jammer dat ik dus gister 5 uur voor nope achter de PC heb gezeten, had beter een filmpje op kunnen zetten.

@Masterprime: jou post helpt ook niet echt mee aan een goede bijdrage aan het topic hé :|

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132946

beetje late quote maar ik vroeg me af of je op bladefist speelt? daar zit namelijk een guild
Medivh's Chosen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Ik ben blij dat ik al die ellende met CC niet heb, gelukkig kon ik ruim op tijd een GC halen. :)
Als alternatief had ik namelijk ook een CC.

Ik heb het hele lange weekend wat ik had probleemloos kunnen spelen, zit inmiddels op LvL 34.

Probeer nu een beetje SM 2 instance running te doen, voor geld en Lockslys Training Stick. Maar tot op heden heeft die dogtrainer die drop nog niet gedaan.
maar nou hoorde ik dat die Level 37 Elite Mage een betere staf dropt.

Ik hoop deze week als ik op LvL 35 ook mee te kunnen in SM 3 voor nog betere items en money. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Ik heb dit hele weekend geen problemen gehad met spelen, ben inmiddels bijna level 48.
Vanmiddag gaat mijn CC gebilled worden, hopen dat dit goed gaat, nouja anders word het maar even wat anders doen :-)

heb trouwens al een aantal lvl60'ers met een epic mount gezien, beetje ziek eigenlijk :D
spel is ruim een maand uit en dan al lvl60 + epic mount, naja wel leuk om te zien

[ Voor 31% gewijzigd door butsj op 21-03-2005 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10:49
Ik heb vanmorgen ook OPNIEUW mijn CC gegevens ingevuld.

Al mijn CC gegevens waren weggehaald.. ik heb ze opnieuw ingevuld (onder FF deze keer) en het ging nog in 1 keer goed ook nog.

Hij staat nu weer op "pending". Ze mogen van mij best geld afschrijven (6 month subscription) maar als er hetzelfde gebeurd als bij verschillende mensen dat het WEL afgeschreven wordt, maar NIET op je account als game time erbij komt dan heeft Billing support een hele slechte aan mij.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 10:28
Gister heb ik met Ndevil(geen id wie dat hier is :+ ) uit onze guild paar quests gedaan, en heb wat nieuws geleerd wat voor jullie al oud is..
Ik wist helemaal niet als je een seal gebruikte en dan een judge deed, dat de seal overgedragen werd op de mob! Dit is zeker wel handig! :D

Wat zijn nu een beetje goede combos om te maken met seal/judge?
ik doe nu veel seal of command, die judge ik, daarna pak ik de seal(gele) die health regen doet. Gaat lekker, maar moet eigelijk nog beter.

Nu kan ik wel mobs aan die 5 lvl's hoger dan me zijn, en anders maar 2 ofzo!

Gister ook nog wat grappigs mee gemaakt: Een orcje was aan het grinden in de yeti cave, in hillsbrad. Ik zei in /say mode "lets kill him". Dus ik stun em, wij erop af met zijn 2en. Hij is bijna dood, wiltie ontwijken, springt ie van een rand van de cave af, valt ie dood :+ !!
Als ie gewoon weg had gerend had ie langer geleeft, maargoed :+

Echt een master actie was het om te zien. Daarna waren er trouwes wel 15 horde in die cave, en die wisten dus wat wij 2 hadden gedaan. wij liepen naar buiten, horde komt om ons heen, dood :/. Eigen schuld dikke bult :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
QuarK schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:49:
Hoe kan een (lvl37) hordie het beste naar Badlands gaan?
Koetjeboe schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:49:
[...]

Hammerfall (arathi highlands) en omlaag maar gaan als ik de kaart zo bekijk :P
correct

is wel
20 mins lopen maar iig geen gevaar om geganked te worden :P

van het weekend maar dragoscale quest gedaan nu met wild leather quests bezig in feralas en ik doe op lvl 45 (net 46 geworden gisteravond laat) quests voor lvl 50 :+ dikke exp + leuke quests daar

gratis runecloth bag gekregen van een Priest die nog bij me in het kritj stond :9 heb nu 4x14
slots :Y)

ben ik in hinterlands voor een quest Owl beasts aan het meppen, dropt er een Steel Lock lockbox, zit daar vervolgens Heaven's Light in :9~ hoef ik meteen geen SM runs meer te doen voor Hand of Righteousness :P

deze houd het wel uit tot ik in Maruadon "Fist of Stone" heb

btw van het weekend ook met een groepje een lvl 34 undead priest meegenomen naar SM die kreeg echt vette exp volgens mij :D

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 21-03-2005 08:59 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Laatst online: 30-06 15:10
jarnotjuh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:46:
Vergeet niet dat het judgement effect anders kan zijn dan het seal bij jezelf (staat ook in de beschrijving)
Ik ben zelf ook nog aan het vogelen met die spells .. en ik gebruik nu meestal judgement of the crusader en seal of righteousness - seal of command heb ik nog niet omdat ik eerst m'n holy trea aan 't uitwerken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
PhoeniX- schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:07:
[...]

Vergeet niet dat het judgement effect anders kan zijn dan het seal bij jezelf (staat ook in de beschrijving)
Ik ben zelf ook nog aan het vogelen met die spells .. en ik gebruik nu meestal judgement of the crusader en seal of righteousness - seal of command heb ik nog niet omdat ik eerst m'n holy trea aan 't uitwerken ben.
crusader is die oranje/roze/gele icon? :P dan die righteousness is die hamer denk ik(die blauwe?)

Vanavond ff proberen, nu op stage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Dit weekend niet zo snel gegaan, maar van level 19 naar 22 gegaan. Reden was dat ik voor het eerst naar Stormwind ging, echt het gehele eind gelopen naar de tram en toen nog een half uur zitten kutten met het vinden van S:I7 ofzow. En wat vergeet ik?! Poison leren :D Dus moet ik weer het hele eind terug, maar dit keer met een gryphon.

Weet iemand nog een manier om makkelijk enchant skills omhoog te gooien? Zit nu na 5 dagen op 25... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27557

Ik heb tailoring met Enchanting, vraag linen aan wie je kan en maak groene broeken en disenchant die dan.
En je kan ook hetzelfde item blijven enchanten met dezelfde enchants zodat je skill omhoog gaat zit nu op 90, maar het blijft een moeilijke skill, je loopt namelijk heel veel geld mis.
Aangezien niemand dusts en essences geeft.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

jarnotjuh schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:46:
...Blablabla....

ik doe nu veel seal of command, die judge ik, daarna pak ik de seal(gele) die health regen doet. Gaat lekker, maar moet eigelijk nog beter.

...Bladiebla....
Hihi ik doe het net andersom, vooral als ik in een party hang, ik judge er eentje met die health regen, daarna neem ik seal of command, en dan met zijn 5'en op het beest bashen wat ik gejudged heb. Of een mooie solo combo, alleen maar health regen, eerst judgen dan nog een keer aan, health regen als jij het beest mept en health regen als het beest jou mept :P

In de meeste gevallen, kun je een gelijk lvl met gemak afmeppen met minder dan 100 HP verlies

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-06 17:29
Zo wat een stoere zone is dat Molten Core zeg. Echt keihard zwoegen. Aan het eind van de avond/ochtend nog lucifron weten te killen voor onze eerste tranq shot. Voor magmadar heb je er zeker twee nodig wil je hem ook aan kunnen.

http://www.nolbypride.se

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Jee, ben lvl40 ;)
Heb alleen geen geld voor mn mount 8)7
Kom ongeveer 60G tekort :X

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:54
Anoniem: 132946 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:26:
[...]

beetje late quote maar ik vroeg me af of je op bladefist speelt? daar zit namelijk een guild
Medivh's Chosen
ja wij spelen op bladefist :) als je een van ons ziet spreek ons maar aan. full nl guild :)

helaas liep de raid van gisteren in de soep omdat er veel mensen waren die nie konden inloggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
Anoniem: 27557 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:27:
Nu dropte zo'n elemental in Westfall wel een keer 'strange dust' .. dus misschien droppen zij wel wat je zoekt?

[ Voor 39% gewijzigd door PhoeniX- op 21-03-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Bij mij is de betaling via VISA zondagmorgen zonder problemen afgeschreven. Had volgens schema zaterdagavond moeten zijn. Toch 6 uur voordeel gepakt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126604

Ik wil niet bijdragen om het topic te vervuilen met vragen en opmerkingen over billing, maar ja ik heb echt even een vraag die ik moet stellen; Op de account management pagina, krijg ik deze error:

.....ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp]......enz

Heeft dat met mijn Firefox te maken, of ligt de server eruit?

Om het een beetje on topic te houden; gisteren Velvet Black Robes voor mijn lvl 21 UD Mage gevonden.. Jippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 126604 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:02:
Ik wil niet bijdragen om het topic te vervuilen met vragen en opmerkingen over billing, maar ja ik heb echt even een vraag die ik moet stellen; Op de account management pagina, krijg ik deze error:

.....ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/menu.jsp]......enz

Heeft dat met mijn Firefox te maken, of ligt de server eruit?

Om het een beetje on topic te houden; gisteren Velvet Black Robes voor mijn lvl 21 UD Mage gevonden.. Jippie!
Heb al vaker gehoord dat de account management pagina icm Firefox geen goed idee is.
PhoeniX- schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:00:
[...]

Nu dropte zo'n elemental in Westfall wel een keer 'strange dust' .. dus misschien droppen zij wel wat je zoekt?
Je kan altijd strange dust kopen in IF. Uit mijn hoofd 9s. Maar ja wel dure oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27557 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:27:
Ik heb tailoring met Enchanting, vraag linen aan wie je kan en maak groene broeken en disenchant die dan.
En je kan ook hetzelfde item blijven enchanten met dezelfde enchants zodat je skill omhoog gaat zit nu op 90, maar het blijft een moeilijke skill, je loopt namelijk heel veel geld mis.

Greetz
Dusts en Essences heb ik al in kleine mate: Ben nu bezig met veel disenchanten.
Heb 50 dust en 6 greater essence, opzich niet zo veel. Maarja :|

Ik zit erover na te denken op level 30 een level 30 Clan te openen, nog effe een naam verzinnen. Iemand anders die ook zo plat gespammed word door Guild invites? In een stad krijg ik minimaal per half uur 1 invite. En als je weigerd is het ook nog waarom? :D

Ik heb trouwens 2 bank slots gekocht, maar krijg geen uitbreiding. Weet iemand hoe ik dat in orde kan maken (en als ik er iets voor nodig heb, waar ik het kan kopen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Azqi schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:04:
[...]

Je kan altijd strange dust kopen in IF. Uit mijn hoofd 9s. Maar ja wel dure oplossing.
Darnassus verkoopt ook Dust en Essences. (7s+ - 9s+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126604

Je moet onderin het scherm een pouch of -liefst de goedkoopste- linen bag in het vakje mikken, en dan zijn alle ruimtes bovenin 8x4 voor je spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 91397 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:11:
[...]

Ik heb trouwens 2 bank slots gekocht, maar krijg geen uitbreiding. Weet iemand hoe ik dat in orde kan maken (en als ik er iets voor nodig heb, waar ik het kan kopen?)
Die kan je gewoon vullen met normale bags. gewoon slepen, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-06 13:29

Wiebbe

<none />

Hans.Solo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:40:
[...]

Hihi ik doe het net andersom, vooral als ik in een party hang, ik judge er eentje met die health regen, daarna neem ik seal of command, en dan met zijn 5'en op het beest bashen wat ik gejudged heb. Of een mooie solo combo, alleen maar health regen, eerst judgen dan nog een keer aan, health regen als jij het beest mept en health regen als het beest jou mept :P

In de meeste gevallen, kun je een gelijk lvl met gemak afmeppen met minder dan 100 HP verlies
euhm, jugdement of light en seal of jugdement stacken niet hoor..

hij pakt alleen je seal, omdat dat de hoogste is. Hij werkt dan wel voor je teamgenootjes.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:50

The End

!Beginning

Wiebbe schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:15:
[...]

euhm, jugdement of light en seal of jugdement stacken niet hoor..

hij pakt alleen je seal, omdat dat de hoogste is. Hij werkt dan wel voor je teamgenootjes.
Je haalt alles een beetje door mekaar denk ik :)

Ieder monster kan maar een gejugded seal per paladin op zich hebben en een paladin kan 1 seal tegelijk actief hebben.

Dus wat beschreven werd kan prima en werkt ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-06 11:17

On_E

Housemusic

Gisteravond werd XR voor de zoveelste keer geraid door Alliance, en voor de zoveelste keer moesten ze binnen enkele minuten met de staart tussen de benen terug naar Ashenvale. :)

Helaas was onze counter-raid op Auberdine ook binnen enkele minuten voorbij, en moest ik me laten ressen door de Spirit Healer, omdat mijn lijk middenin een Alliance gathering lag....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer in groepen kom bij NL-ers op de Bladefist server. Iemand daarvan hier toevallig ook poster? Mijn chars op Bladefist zijn Fruitcake, Nightshade en Axeploita

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

(probeer t nog een x)

Ik kan nog niet aan mn gamecard komen, voordat mijn gratis maand om is. Hoe moet ik nu mijn account stop zetten, zonder dat mijn chars verwijderd worden.

Moet dit met Cancel account? Of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 118730 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:59:
(probeer t nog een x)

Ik kan nog niet aan mn gamecard komen, voordat mijn gratis maand om is. Hoe moet ik nu mijn account stop zetten, zonder dat mijn chars verwijderd worden.

Moet dit met Cancel account? Of iets anders?
Gewoon niets doen, en als je een pre-paid card hebt, die toevoegen aan je account en je kunt weer spelen.

Chars worden pas verwijderd na 6 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:05:
[...]

Gewoon niets doen, en als je een pre-paid card hebt, die toevoegen aan je account en je kunt weer spelen.

Gaan ze niet moeilijk doen dat ik een duitse ELV rekening heb die niet bestaat? (er staat op de site wel dat het invallid gegevens zijn). Wordt dan de account vanzelf stop gezet of gaan ze daarnaast ook nog moeilijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Ik heb al lang een maand het spel maar ik kan het nog steeds spelen terwijl ik geen prepaid card heb....

meer mensen die dit ook hebben en hoe zit dit precise...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Hmm gisteren lvl 38 geworden, maar heb nog maar 20g :/ ben nu bezig met questen in sv en desolace (sv is wel lekker veel leather te vinden :P ) Mijn leather skill is 190/225 nu maar ik vang bijna geen geld voor dingen die ik maak, alleen green leather armor verkoopt wel goed, de rest brengt erg weinig op (zeker gekeken naar de kosten van dingen die je moet kopen om het te maken, shadow oil ofzo) Iemand tips ervoor? zit met skinning wel op 252/300 :D en first aid op 225/225

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 131931 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:12:
Ik heb al lang een maand het spel maar ik kan het nog steeds spelen terwijl ik geen prepaid card heb....

meer mensen die dit ook hebben en hoe zit dit precise...
1) je speelt op een illegale server
2) je betaalt toch met je destijds ingevoerde creditcardnummer
3) je had nog 3 extra dagen van Blizzard
4) je hebt gewoon stinkende mazzel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:27

-SaveMe-

-klik-

Damn, tot op heden vrijwel probleemloss kunnen WoW-en, geen cc gezeik, cues, etc.
Denk ik net ff een rondje Gnomeregan te gaan doen, gaat WoW de instance laden, blauwe balkje loopt vol en er gebeurt niets meer. 10 minuten gewacht en WoW maar gekilled. Opnieuw ingelogd en, je raadt het al, hij begint gelijk weer de instance te laden en vervolgens weer niets. Al 3x geprobeerd, steeds hetzelfde... Ik kan nu dus niks met mijn character :(

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
-SaveMe- schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:22:
Damn, tot op heden vrijwel probleemloss kunnen WoW-en, geen cc gezeik, cues, etc.
Denk ik net ff een rondje Gnomeregan te gaan doen, gaat WoW de instance laden, blauwe balkje loopt vol en er gebeurt niets meer. 10 minuten gewacht en WoW maar gekilled. Opnieuw ingelogd en, je raadt het al, hij begint gelijk weer de instance te laden en vervolgens weer niets. Al 3x geprobeerd, steeds hetzelfde... Ik kan nu dus niks met mijn character :(
Ik heb iets vergelijkbaars gehad en de oplossing was om met een ander character in te loggen, uit te loggen en weer met je eerste character in te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
fixxx schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:17:
Hmm gisteren lvl 38 geworden, maar heb nog maar 20g :/ ben nu bezig met questen in sv en desolace (sv is wel lekker veel leather te vinden :P ) Mijn leather skill is 190/225 nu maar ik vang bijna geen geld voor dingen die ik maak, alleen green leather armor verkoopt wel goed, de rest brengt erg weinig op (zeker gekeken naar de kosten van dingen die je moet kopen om het te maken, shadow oil ofzo) Iemand tips ervoor? zit met skinning wel op 252/300 :D en first aid op 225/225
Greean leather armor verkoopt goed omdat het een ingredient is voor "Green Iron Hauberk" :)

mja op verschillende levels verkopen bepaalde dingen erg goed, dingen die ik goed verkocht waren

Hillman shoulders
Barbaric Shoulders
Green Leather Armor
Moonscape headband
Moonscape tunic

heb op dit moment een zelfgemaakte Voodoo Mask :P omdat ik nog geen goede Mail helm heb gevonden en ik na 25+ keer SM gedaan te hebben het wel weer goed vond.

later krijg je wel leuk spul te maken, zoals turtle scale gloves/armor

verkopen wel aardig, wel een pain om aan turtle scale te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 30-06 10:48
On_E schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:05:
[...]

Chars worden helemaal niet verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08-2007
On_E schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:42:
Gisteravond werd XR voor de zoveelste keer geraid door Alliance, en voor de zoveelste keer moesten ze binnen enkele minuten met de staart tussen de benen terug naar Ashenvale. :)

Helaas was onze counter-raid op Auberdine ook binnen enkele minuten voorbij, en moest ik me laten ressen door de Spirit Healer, omdat mijn lijk middenin een Alliance gathering lag....
Was dit op de Shadow Moon server misschien? Zo ja dan was ik daar ook bij aan de Alliance kant. Het begon als een guildraid, maar er waren ook andere spelers die ook het idee hadden om de Crossroads te raiden. Maar dit lukte ons niet echt, want om een of andere reden waren er vanaf het begin al een heleboel 40-60 lvl horde spelers aanwezig. Het ging dus niet echt lekker.

Als dit toch op een andere server was dan is blijkbaar Xroads een zeer aantrekkelijk doelwit, althans in theorie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
On_E schreef op maandag 21 maart 2005 @ 10:42:

hehe was dit op bladefist? lakeshire werd geraid toen kwamen er een stuk of 10 high lvl gasten en hadden we de raid party zo kapot toen hebben we maar ff een counteratack gedaan. alleen is xr de domste plek om te raiden , op een geven moment zagen we iedere 2 sec wel een high lvl horde overvliegen :) en zijn hem maar gespeert, merk dat horde veel meer high lvl heeft op bladefist

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zullen we er voortaan bij zetten op welke server?

Raids gebeuren dagelijk overal.. scheelt een hoop 'was dat op deze en deze server??' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Ok, hmm Blizzard heeft wel 6x geld gereserveerd, maar geen 1x daad werkelijk afgeboekt, vind je het vreemd, dat ik dan niet betaald heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:37
Ik heb Xroads ook al 2 keer geraid, maar er zijn gewoon veel te veel hordes. Er is veel te veel lag om een beetje fatsoenlijk te casten (en nee, da's niet mijn machine, da's gewoon de server side). Overgens hebben die hordes ook al weet ik het hoe vaak Auberdine geraid, maar dat loopt ook nooit zo best voor ze af :D Overgens hebben die hordes soms wel Refuge point / Lakeshire onder controle.

Op aanraden van Bosmonster, ik speel op Burning Blade.

[ Voor 9% gewijzigd door silentsnake op 21-03-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:00:
[...]

Hij herkent veel servers niet waardoor je niet kunt inloggen. Dit was bij mij in ieder geval het probleem. Even een lvl 1 aanmaken op Crushridge verhielp het probleem bij mij.
Met niet kunnen inloggen en de oplossing hierop, is het probleem dan dat je niet kan inloggen in de zin van het volgende?
Ik kan wel inloggen, maar zodra ik ben ingelogd krijg ik als username "anonymous" te zien en als gateway "wow", mijn user icon is de standaard wow icon en ik kan verder helemaal niets aanpassen. Alleen mijn tijdzone. Ik kan verder ook niets posten.
Ik heb dit ook gevraagd bij blizzard en kreeg als opmerking dat ik dan een char op een andere server moet maken. Dit had ik gedaan, maar hielp niet. Misschien dat ik dan de verkeerde servert heb gekozen. Vanavond in elk geval ff proberen met Crushridge.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:30:
[...]

Chars worden helemaal niet verwijderd.
Uit de faq :

''How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?
We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed. ''

edit : en die XR Raid was op Deathwing. :)

[ Voor 11% gewijzigd door On_E op 21-03-2005 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:46:
[...]

Uit de faq :

''How long will Blizzard keep my characters if I stop playing?
We will keep your characters for a minimum of 6 months from the day your account was closed. ''

edit : en die XR Raid was op Deathwing. :)
aye.. minimum.. dat is simpelweg zodat ze geen garantie hoeven te geven. Maar er is geen nut in het verwijderen van chars, dus dat zullen ze ook waarschijnlijk in z'n geheel niet doen.

Het beetje HD-ruimte hoeven ze het niet om te doen en door verwijderen van chars maken ze het alleen maar onwaarschijnlijker dat spelers weer terugkomen ;)

M.a.w.: chars worden niet verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

evilpin0 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:36:
[...]

hehe was dit op bladefist? lakeshire werd geraid toen kwamen er een stuk of 10 high lvl gasten en hadden we de raid party zo kapot toen hebben we maar ff een counteratack gedaan. alleen is xr de domste plek om te raiden , op een geven moment zagen we iedere 2 sec wel een high lvl horde overvliegen :) en zijn hem maar gespeert, merk dat horde veel meer high lvl heeft op bladefist
Server waar ik op zit (waarvan ik naam ben vergeten) had gisteren in ashendale een raid door horde van een paar level 60's. Uiteindelijk had ik met mijn toen lvl 21 rogue een lvl 26 tauren te pakken. Een volle combo met een damage van 220 was voldoende om hem neer te halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:08:
[...]

Gaan ze niet moeilijk doen dat ik een duitse ELV rekening heb die niet bestaat? (er staat op de site wel dat het invallid gegevens zijn). Wordt dan de account vanzelf stop gezet of gaan ze daarnaast ook nog moeilijk doen?
Iemand hier nog een antwoord op? Ik weet het zeikerig, maar ik moet het vandaag eventueel nog aanpassen en heb zo college :\

Als iemand het weet, graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:48:
[...]

aye.. minimum.. dat is simpelweg zodat ze geen garantie hoeven te geven. Maar er is geen nut in het verwijderen van chars, dus dat zullen ze ook waarschijnlijk in z'n geheel niet doen.

Het beetje HD-ruimte hoeven ze het niet om te doen en door verwijderen van chars maken ze het alleen maar onwaarschijnlijker dat spelers weer terugkomen ;)

M.a.w.: chars worden niet verwijderd.
Duidelijk. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
nhimf schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:44:
[...]

Met niet kunnen inloggen en de oplossing hierop, is het probleem dan dat je niet kan inloggen in de zin van het volgende?
Ik kan wel inloggen, maar zodra ik ben ingelogd krijg ik als username "anonymous" te zien en als gateway "wow", mijn user icon is de standaard wow icon en ik kan verder helemaal niets aanpassen. Alleen mijn tijdzone. Ik kan verder ook niets posten.
Ik heb dit ook gevraagd bij blizzard en kreeg als opmerking dat ik dan een char op een andere server moet maken. Dit had ik gedaan, maar hielp niet. Misschien dat ik dan de verkeerde servert heb gekozen. Vanavond in elk geval ff proberen met Crushridge.
Moet je het inderdaad wel doen op een server die WEL werkt :P

Crushridge is er zo een en vast ook wel een hoop andere (iedere server waar je wel chars van op het forum ziet dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Ik heb geen bewijs, zal dat ook nooit vinden, maar ik merk dat er tussen de Pally's RELATIEF veel makkelijke prooien zitten. En nogmaals: ik beschouw mezelf bepaald ook als een makkelijke PvP prooi en ik ben Horde Rogue die PvP leuk vindt... ik kan het alleen niet zo goed

Zodra HP laag raakte was het hij die shielde en healde, of ik die roote en healde. En dat hebben we lang volgehouden
w00t met mijn 24 rogue een 31 paladin gekilled!! Evasion rules!!!!!!
Vast weer die Retribution Paladins. :) Ik verlies dus nooit van een Rogue. Ook niet een van 3/4 levels hoger. Laatste keer dezelfde gozer (UD rogue, wat anders?) van lvl 45 die mij lvl 42 drie keer achter elkaar probeerde te ganken terwijl ik met een mob bezig was.

Result? Drie keer een dooie rogue. Eerste keer hoefde ik niet eens te healen. Tweede keer had ik beide shields nodig. Derde keer waaren mijn shields nog niet gerecharged dus had ik Lay on Hands nodig. Was wel krap een paar keer (vooral door die mobs), maar lukte wel. :)

Zelfde dag een andere rogue (45), met een warlock (43) nog wel. Ik was toen lvl 43. Rogue speelde niet slecht, probeerde steeds achter mij te komen. Maar het mocht niet baten. Rogue ging dood dankzij Holy Shield. Helaas was ik op dat moment niet in staat ook nog die warlock af te maken, dus ging ik er aan. :-/

Maar tegen rogues gaat het zo elke keer. Als ik nog minimaal 50% MP/HP heb kan ik niet van rogues verliezen. 55-60% mitigation, nog eens 12 minder damage (Blessing of Sanctuary), 75% block (met redoubt/holy shield). Ze doen dus relatief zeer weinig schade. Sterker nog, dankzij Retribution Aura, Holy Shield (icm Judgement of the Crusader) en Reckoning (hoewel die laatste buggy is) doen ze zichzelf vrijwel evenveel pijn als ze mij doen. :P

Bij elke block:
- 0 damage voor mij
- 110 Holy damage voor de rogue

kans op blocken is met redoubt en holy shield 75%, holy shield heeft 4 charger per keer (en een heel korte timer). Is dus zo'n 400+ holy damage (evasion helpt je hier dus niets) elke 10 seconden.

Daarbij nog, bij elke niet block:
- 55% minder damage voor mij
- nog eens 12 minder damage voor mij
- 12 holy damage voor rogue

En bij elke crit:
- 55% minder damage voor mij
- nog eens 12 minder damage voor mij
- 12 holy damage voor rogue
- kans op extra aanval voor mij op rogue

Rogues attacken veel, critten veel en ik block veel. Ze doen mij weinig pijn, en het is altijd leuk om bij elke aanval die ze zelf doen hun balkje omlaag te zien gaan. :)

Tel daarbij op:
- 2800 HP
- 2800 MP
- Hammer of Justice -> Hand of Light
- Blessing of Protection -> Hand of Light
- Divine Shield -> Hand of Light
- Lay on Hands

Is er een Rogue hier op GOT die denkt een strategie te kennen om mij, of elke andere protection paladin, te verslaan? En als je op Shadow Moon zit mag je het demonsteren. :) Maar voorlopig ben ik redelijk rogue-proof.
En mailen ho maar, ook geen excuses in de vorm van extra dagen o.i.d.. Nee, eerlijk gezegd zou ik er vanwege zeer slechte service mee moeten kappen. Maar ja, het is wel een erg gaaf spel. Dus idd toch maar wachten.
uhhh...ik heb 4 extra dagen gekregen, plus nog 3 dagen ivm CC problemen.
mijn mastercard wordt niet geaccepteer, het is gewoon te gek voor woorden maar nu kan ik niet eens meer inloggen en de acc mgmnt pages liggen plat..

Ik verwacht wel een vorm van restitutie van blizzard.
Restitutie? Er is toch niets van je CC afgeschreven? :P
Ja, en Blizzard gaat ook echt die 100.000 gamers (ik zeg maar wat, ik denk dat het er wel wat meer zijn) die een gegenereerd CC-nummer van het internet hebben gehaalt aanklagen (of kosten verhalen, whatever). Als Blizzard echt zo achtelijk is gaat het binnenkort goed fout. Ze maken nu al flink wat vijanden met de geweldige service die ze geven.
waren wel mensen bij FFXI geweest die door zulke geintjes weliswaar niet aangeklaagd zijn door Square, maar wel gepermabanned.
Tjah en frans management
Hoewel Blizzard in Frankrijk zit, is hun management overduidelijk niet Frans, en de voertaal binnen de organisatie Engels. Staat ook een post over op de forums.
Judgement of Command + Seal of Light is een slechte combo.

Zeer geschikte combos zijn:

- Judgement of Command + Seal of Justice

- Judgement of Light + Seal of Crusader

- Judgement of Wisdom + Seal of Crusader

- Judgement of Crusader + Seal of Righteousness (+ Judgement of Righteousness)

- Judgement of Crusader + Seal of Command (hoewel ik niet 100% zeker weet of JoCr wel invloed heeft op SoC)

- Judgement of Light + Seal of Light (hoewel ik ook niet 100% zeker weet of die stacken)

- Judgement of Fury + Seal of Righteousness (+ Judgement of Righteousness)

- Judgement of Fury + Seal of Command

- Judgement of Fury + Seal of Fury (SoF en JoF stacken niet, maar JoF levert wel aggro op)

Judgement of Command en (zeker) Judgement of Crusader zijn op zichzelf redelijk nutteloos, behalve als je ze combineerd met de juiste seals, of in een party zit die er wat aan heeft.

Ik persoonlijk ben fan van - Judgement of Crusader + Seal of Righteousness + Judgement of Righteousness. JoCr verhoogt de damage van zowel SoR als JoR. Gebruik iig nooit alleen seals, behalve als je mana low is. Judgements zijn zeer handig. Al gebruik je alleen Judgement of Righteousness maar voor de holy damage aanval. Daarna kan je altijd nog switchen naar Seal of Command ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
@ draco, copy paste :P
Dit ga ik thuis eens even uittesten, die fury heb ik nooit gebruitk, maar eens moet de eerste keer zijn.

Ik laat het wel weten hier wat ik het makkelijkst vind. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Purge for teh win }>

alleen irri dat het altijd minimaal 5 mins duurt een gevecht met een pally

daarom pak ik die ook nooit

maar als ik een gevecht zie horde vs pally, gooi ik er meestal wel ff een rank2 purge tegen aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Maar dan kom je casters tegen die je maar niet dood krijgt :)

[ Voor 91% gewijzigd door evilpin0 op 21-03-2005 12:08 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Met mijn retr/holy spec kan ik ook vrijwel elke klasse aan. De damage output van Seal of Command is erg lekker. En minstens een gratis heal in de 2 minuten ook. Tuurlijk is protection build, de build tegen rogues, maar een goede retr/holy spec wint het ook wel van rogues. Je moet alleen af en toe je cleanse niet vergeten anders ontvang je veels te veel damage.
Moeilijkst heb ik het nog altijd tegen priests met hun irri mana drain en fear. Maar ja anti-fear trinket van Blacksmithing bied uitkomst en verder pomp ik zelf mijn mana wel leeg tegen een priest door middel van consecration. Verder Blessing of Wisdom om van tijd tot tijd nog een Flash of Light te kunnen doen en die ook nog is een keer te kunnen laten critten, waardoor ik eigenlijk snel 2,5e heal kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Laatst online: 09:11

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Hmmm was laats ff aan het ALT-TABben om wat the checken op thottbot, kijk ik toevallig naar mijn Samurize desktop en zie dat mijn 850 Mb van 1 Gig RAM, bijna volledig door WoW worden opgeslokt., is het standaard dat de WoW client zoveel Mem opvreet???

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 15-04 18:50
Hans.Solo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:23:
Hmmm was laats ff aan het ALT-TABben om wat the checken op thottbot, kijk ik toevallig naar mijn Samurize desktop en zie dat mijn 850 Mb van 1 Gig RAM, bijna volledig door WoW worden opgeslokt., is het standaard dat de WoW client zoveel Mem opvreet???
Was bij mij idd ook bekend, sterker nog lager als 1Gb en hij begint te swappen als een idioot, voor mij was 512mb dan ook niet echt speelbaar (terwijl de pc zelf toch echt niet traag is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 30-06 14:17

CaDje

Framedrops for life

Hans.Solo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:23:
Ja, over het algemeen doen alle nieuwe MMORPG's dat. Des te meer RAM des te beter :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Niet online
Hij draait als een zonnetje bij mij thuis met 1 GB DDR... schijnt inderdaad een must te zijn, lekker veel geheugen in je PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Laatst online: 10:49
Anoniem: 136675 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:55:

Restitutie? Er is toch niets van je CC afgeschreven? :P
Klopt, maar ik heb wel voor het spel betaald en ook voor die 40 euro verwacht ik dat ik in staat gesteld wordt om netjes met een CC de maandelijkste kosten te mogen betalen en verder te kunnen spelen.

Ik wil betalen maar ik kan/mag(?) het niet..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Laatst online: 06:08

Flapmo

and back is gigi!

Warbringer schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:53:
[...]

Klopt, maar ik heb wel voor het spel betaald en ook voor die 40 euro verwacht ik dat ik in staat gesteld wordt om netjes met een CC de maandelijkste kosten te mogen betalen en verder te kunnen spelen.

Ik wil betalen maar ik kan/mag(?) het niet..
Bij mij geeft de site al een hele mooie error, al zou ik willen betalen (en dat wil ik :p) ik kan het simpelweg niet :/.

code:
1
2
3
4
ServletException in:/WEB-INF/jsp/account/paymentMethod.jsp] 
/WEB-INF/jsp/account/paymentMethod.jsp(104,8) 
/WEB-INF/jsp/account/includes/current-payment-details.jsp(16,4) 
Unable to load tag handler class "org.apache.taglibs.standard.tag.rt.core.OutTag" for tag "c:out"'

[ Voor 26% gewijzigd door Flapmo op 21-03-2005 13:04 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Weet iemand waar ik idescent pearls kan vinden?
in een AH vragen ze er 50s per stuk voor, en dat is een beetje te veel vant goede,
aangezien ze normaal voor 7s bij een verkoper weg gaan.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-06 16:06

BitByter

Prutst dit forum

Ik heb nog nooit problemen gehad met WoW, / Betalingsgegevens CC's, en weet ik 't allemaal
behalve dan met de launch dat je niet kon reggen tot 1 uur savonds
sinds dien heeft het altijd gewerkt :)
ik log in om 17:15, en log uit om 00:00 :)

oooooooooooh, nu snap ik pas hoe VET WoW is

Gisteren, ik log nietsvermoedend in met m'n tauren warrior. (nick Axioma)
Mijn startlocatie is altijd nog " the crossroads " (het middelpunt, relaxed reizen zo)

Het begon allemaal wat te schokken, en m'n hd'tje rammelde flink om te laden.
Het spel komt op, en ik zie de inn langzaam opgebouwd worden (ja ik heb 1024 ram)
Ik kijk vanuit de INN naar buiten, en zie zo'n 2 level55 taurens voorbijkomen, met mounted kodo's en rood geenchante wapens.

Ik loop wat naarbuiten, en ik zie een heeeeeeeele hoop alliance spelers
mijn eerste gedachte was eigenlijk,....
EINDELIJK,.... EINDELIJK !!!! RELLEN !!!

Gelukkig was m'n tauren warrior net level 43 geworden
* BitByter mount kodo
rent met die level 55 gasten richting een groep alliance
en slacht alles wat in m'n weg ligt :D :D :D

ik heb nog nooit zo genoten :)

(server stormrage)

[ Voor 9% gewijzigd door BitByter op 21-03-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
BitByter schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:07:
Ik heb nog nooit problemen gehad met WoW, / Betalingsgegevens CC's, en weet ik 't allemaal
behalve dan met de launch dat je niet kon reggen tot 1 uur savonds
sinds dien heeft het altijd gewerkt :)
ik log in om 17:15, en log uit om 00:00 :)

oooooooooooh, nu snap ik pas hoe VET WoW is

Gisteren, ik log nietsvermoedend in met m'n tauren warrior. (nick Axioma)
Mijn startlocatie is altijd nog " the crossroads " (het middelpunt, relaxed reizen zo)

Het begon allemaal wat te schokken, en m'n hd'tje rammelde flink om te laden.
Het spel komt op, en ik zie de inn langzaam opgebouwd worden (ja ik heb 1024 ram)
Ik kijk vanuit de INN naar buiten, en zie zo'n 2 level55 taurens voorbijkomen, met mounted kodo's en rood geenchante wapens.

Ik loop wat naarbuiten, en ik zie een heeeeeeeele hoop alliance spelers
mijn eerste gedachte was eigenlijk,....
EINDELIJK,.... EINDELIJK !!!! RELLEN !!!

Gelukkig was m'n tauren warrior net level 43 geworden
* BitByter mount kodo
rent met die level 55 gasten richting een groep alliance
en slacht alles wat in m'n weg ligt :D :D :D

ik heb nog nooit zo genoten :)

(server stormrage)
Lol :P

Als wij als alliance crossroads aanvallen, zorgen dat we met minimaal 8 lvl55+ gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-06 16:06

BitByter

Prutst dit forum

er was 1 lvl53 rogue ofzo :)

als er 8 lvl55+ ' ers waren, waren we dik de sjaak geweest :)

[ Voor 3% gewijzigd door BitByter op 21-03-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
BitByter schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:12:
er was 1 lvl53 rogue ofzo :)

als er 8 lvl55+ssers waren, waren we dik de sjaak geweest :)
Wij waren met de guild een raid aan het opzetten gisteren.. het ging moeizaam want een paar hadden CC problemen.. we verzamelde in SS.. maar toen in ene kwam er een groep Horde aan die SS gingen raiden.. het veranderde van een town overnemen naar een town verdedigen.. was erg veel fun in ieder geval.. ;) Wij waren van lvl 40 tot lvl 60 en de horde was voornamelijk lvl 55 tot 60 met een verhouding 1 A to 3 H... natuurlijk werden we overlopen.. maar dat mag de pret niet drukken.. duurde toch al ruim 1 kwartier voordat ze door konden drukken tot de stad.. Raiden blijft het leukst..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79717

Anoniem: 118730 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 11:50:
[...]

Iemand hier nog een antwoord op? Ik weet het zeikerig, maar ik moet het vandaag eventueel nog aanpassen en heb zo college :\

Als iemand het weet, graag :)
Je moet kiezen voor "Cancel recurring subscription plan", heb ik ook gedaan en dat werkt perfect, dan gaat je account gewoon 'Frozen' status in totdat je een gamecard of andere betalingsmogelijkheid invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

FragNeck schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:05:
Weet iemand waar ik idescent pearls kan vinden?
in een AH vragen ze er 50s per stuk voor, en dat is een beetje te veel vant goede,
aangezien ze normaal voor 7s bij een verkoper weg gaan.
50s vind ik nog goedkoop, heb gister 1g 60s voor 2 betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Ha :P , ik ben er nu eindelijk achter gekomen wat goed verdiend op de AH en tevens mijn Leatherworking skil omhoog gooit. Namelijk Armor Kits. :) Gisteren een stuk 6 setjes van 10 Light Armor Kits in een half uurtje tijd verkocht a 2S. Dus snel zorgen dat ik de Heavy Armor Kits kan maken, dan kan ik zaken doen. :Y)

Wat ook erg lekker verdiend zijn schildpad huiden of schilden, die dingen leveren per stuk 6S op bij de vendor. Vanavond nog maar even een paar schildpadden farmen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
50s is inderdaad juist goedkoop. Van het weekend nog een verkocht voor 1g :)

Het gaat niet om de waarde bij de vendor, maar om de zeldzaamheid en waar ze voor gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:52:
Ha :P , ik ben er nu eindelijk achter gekomen wat goed verdiend op de AH en tevens mijn Leatherworking skil omhoog gooit. Namelijk Armor Kits. :) Gisteren een stuk 6 setjes van 10 Light Armor Kits in een half uurtje tijd verkocht a 2S. Dus snel zorgen dat ik de Heavy Armor Kits kan maken, dan kan ik zaken doen. :Y)

Wat ook erg lekker verdiend zijn schildpad huiden of schilden, die dingen leveren per stuk 6S op bij de vendor. Vanavond nog maar even een paar schildpadden farmen. :)
Per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
hmm.. zijn dat de turtle shells die ook gebruikt worden door leathercrafters? Want dan kun je er in ah heel wat meer voor krijgen dan 6s :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:53:
50s is inderdaad juist goedkoop. Van het weekend nog een verkocht voor 1g :)

Het gaat niet om de waarde bij de vendor, maar om de zeldzaamheid en waar ze voor gebruikt worden.
Spider Silk Boots voor mezelf mee gemaakt, top boots. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Hmm ja, zeldzaam zijn ze wel..

Ik weet nog misschien een plek waar ik ze kan halen..
Althans, daar heb ik ze voorheen ook vandaan gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:00:
hmm.. zijn dat de turtle shells die ook gebruikt worden door leathercrafters? Want dan kun je er in ah heel wat meer voor krijgen dan 6s :P
inderdaad voor 6s koop ik alles op wat je vind als je op bloodscalp zit :P

in de ah gaan ze voor 10g per 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Dit ga ik thuis eens even uittesten, die fury heb ik nooit gebruitk, maar eens moet de eerste keer zijn
Seal of Fury werkt wel aardig icm Blessing of Salvation. Als ik in een groep ben cast ik meestal Blessing of Salvation op alle spelers, behalve paladins, warriors, druids in bearform en tank pets zoals voidwalkers of bears. Dan Seal of Fury op mezelf en Judgement of Fury casting. Op die manier kan ik zelfs aggro houden op mobs terwijl mages ze aan het nuken zijn, of rogues aan het SS spammen zijn.

Zoals ik al zei stacken Judgement of Fury en Seal of Fury niet (JoF stacked wel met SoC and SoR, en andere holy aanvallen) maar is het vreemdgenoeg wel een bron van aggro van zichzelf (hoewel het geen damage doet). En elk beetje extra aggro helpt als je aan het tanken bent.
Purge for teh win
hehe. als ik merk dat een Shaman actief m'n seals aan het purgen is cast ik gewoon rank 1 seals constant. dan kost het de Shaman 2/3 keer zo veel mana om het te purgen dan voor mij om te casten. ;) maar ik moet toegeven dat Shamans behoorlijk kut zijn om tegen te vechten. Na shadow priests echt het lastigst.
Maar dan kom je casters tegen die je maar niet dood krijgt
ik heb geen enkel probleem om mages dood te krijgen. Kan ook aan de mages gelegen hebben, natuurlijk. Ik heb zo veel STA en INT dat ik nog nooit voor problemen heb gestaan. Kan een mage mijn casten interrupten? Ik heb er nog nooit last van gehad iig.

maar als ik straks repentence heb (nog een paar levels!) dan nemen mijn kansen in pvp tegen casters enorm toe. :) Repentence -> Hand of Light. Extra heal moment. :P

En zo veel sterker zijn Retribution Paladins ook niet tegen casters. Groot deel van hun talents zijn ook gericht op melee defense. IBoM helpt iets, maar meeste Retri Paladins nemen die niet ivm BoK. Consecration is niet super handig tegen casters, die in de regel toch buiten je consecration gebied blijven. 2-handed specialization helpt uiteraard wel. Seal of Command ook, maar dan moet ie wel proccen (en bovendien doet de DPS van JoCr+SoR niet veel onder voor SoC). De extra chance to hit+crit zijn wel handig tegen casters (of tegen wie dan ook). Maar toch heb ik liever de ranged sleep van Repentence. :) Geeft me 3 levens tegen casters, ipv 2 (normaal alleen bubble en LoH, nu Repent, bubble en LoH.) Of Repent gebruiken om kiters te stoppen indien ik geen extra heal moment nodig heb.
Met mijn retr/holy spec kan ik ook vrijwel elke klasse aan. De damage output van Seal of Command is erg lekker. En minstens een gratis heal in de 2 minuten ook. Tuurlijk is protection build, de build tegen rogues, maar een goede retr/holy spec wint het ook wel van rogues. Je moet alleen af en toe je cleanse niet vergeten anders ontvang je veels te veel damage.
Moeilijkst heb ik het nog altijd tegen priests met hun irri mana drain en fear. Maar ja anti-fear trinket van Blacksmithing bied uitkomst en verder pomp ik zelf mijn mana wel leeg tegen een priest door middel van consecration. Verder Blessing of Wisdom om van tijd tot tijd nog een Flash of Light te kunnen doen en die ook nog is een keer te kunnen laten critten, waardoor ik eigenlijk snel 2,5e heal kan doen.
Tuurlijk kan je als Retribution Paladin ook winnen van elke / vrijwel elke klasse. Hangt ook van je gear af (ik heb veel "Of Intellect", "Of Stamina" en "Of the Eagle". wat heb jij?). Persoonlijk vind ik het gewoon niet zo'n super build, maar ieder z'n ding. :)

mijn redenen om geen retri pally te zijn, zijn:
- je bent minder in tanken (wat voor rol zie je jezelf hebben als je lvl 55+ bent?)
- je bent minder in pvp tegen melee tegenstanders (zeker tegen rogues)
- je bent minder in pvp tegen kiters (zonder holy shock / repentence)
- je kan niets doen tegen tegenstanders die wegrennen van je (zonder holy shock / repentence)

indien je ook nog +STR/AGI gear hebt, zoals de meeste retri pallies:
- je hebt weinig mana (dus je bent ook niet effectief als healer, wat toch de primaire rol van pallies is in group pvp)

en omdat je volgens je post Blacksmithing hebt, en dus waarschijnlijk geen Engineering, heb je ook geen netgun, deathray, mortars, enz. om je gebreken op te vangen.

volgens mij zijn dit de beste builds voor de verschillende aspecten van het spel:
- group PvP: holy +INT +STA
- group PvE: prot +STA +STR
- solo PvE: retr +STA +STR
- solo PvP: prot +STA +INT

Ik zelf ben een prot/holy paladin (uiteindelijk 33/18/0 of 37/14/0) met +STA en +INT gear. Ik heb als doel om van lvl 40 tot lvl 60 mee te kunnen doen met alle aspecten van het spel. Dus als tank bij PvE raids/parties, als healer bij PvP raids en nog te kunnen ownen in 1vs1 PvP. :) Vooral tegen gankende klote rogues. :P

Tis maar een mening. :) persoonlijk ben ik wel blij dat niet iedereen hetzelfde speelt op de zelfde manier. Maar toch snap ik niet waarom iemand een retri paladin wil zijn. ;) Behalve als je sneller wilt soloën, daar heb je inderdaad de juiste build voor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 136675 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:22:
[...]
ik heb geen enkel probleem om mages dood te krijgen. Kan ook aan de mages gelegen hebben, natuurlijk. Ik heb zo veel STA en INT dat ik nog nooit voor problemen heb gestaan. Kan een mage mijn casten interrupten? Ik heb er nog nooit last van gehad iig.
Counterspell?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.