Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Interrupt en silence(als je talents erin hebt).. Mijn ideale killer in PvP.. eerst nuken wachten tot ze onder de 30% health zijn zodat ze big heal gaan gebruiken en dan CS erover en een paar insta cast die onderhand wel weer van de timer af zijn en dan is het feestje afgelopen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Weet niet of mensen het al kende :) maar kwam dit net tegen op de WoW fora.

een eigen forumpje voor Bloodscalp server:P

http://bloodscalp.co.uk/index.php

kan wel es leuk worden als er veel meer mensen zich inschrijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-05 23:16
Hi, ik zoek even een overzicht voor de verschillende producten die je kan maken met tribal leatherworking, elemental leatherworking en die 3e... iemand die daar een handig overzicht van heeft?

Kon op thottbot wel items vinden maar niet de overzichten ofzo

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48401

Kleine vraag tussendoor aangezien ik geheel nieuw ben in de wereld van WoW.
Heb het spel thuis geinstalleerd staan op mijn desktop, alles draait daar prima. Nu heb ik het ook geinstalleerd op mijn laptop (P4, 1.6 GHz, 256 Mb ram) en dat draait -zoals verwacht- voor geen meter.
Heeft het zin om er een extra 256 Mb module in te laten pluggen (max is helaas 512 Mb) of is het de moeite en investering niet waard, aangezien het natuurlijk niet echt een hele zware machine is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 48401 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:12:
Heb het spel thuis geinstalleerd staan op mijn desktop, alles draait daar prima. Nu heb ik het ook geinstalleerd op mijn laptop (P4, 1.6 GHz, 256 Mb ram) en dat draait -zoals verwacht- voor geen meter.
Heeft het zin om er een extra 256 Mb module in te laten pluggen (max is helaas 512 Mb) of is het de moeite en investering niet waard, aangezien het natuurlijk niet echt een hele zware machine is.
Welke videokaart zit er in? 256MB is niet veel, maar het is wel genoeg om ervoor te zorgen dat ieder spel speelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:28
1Gb is toch wel nodig om het lekker te spelen.. 512mb kan wel maar dat is niet het-je-van-het..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Skeiron schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:42:
[...]

Interrupt en silence(als je talents erin hebt).. Mijn ideale killer in PvP.. eerst nuken wachten tot ze onder de 30% health zijn zodat ze big heal gaan gebruiken en dan CS erover en een paar insta cast die onderhand wel weer van de timer af zijn en dan is het feestje afgelopen..
inderdaad de pala killer, maar het is redelijke simpel om te onderuit te komen heb het al best vaak mogen meemaken.
gevecht begint:

zet fire resident aan/swicth als het een frost is maar meestal is de eerste hit een fireball.
mage sheeped en schiet fireball of schiet alleen fireball.
zorg dat je nog niet te dicht bij de mage komt kijk eerst hoeveel dmg hij doet en heal meteen 1 a 2 sec nadat de fireball inslaat dan komt je heal aan net als de 2de spell inslaat, maar belangrijker de mage gebruikt counterspell -> ren voor je leven speed potions als je te dicht bij bent evt, dit is het enigste moment in mijn ervaring voor een mage om een pala te killen en niks is zo erg om als pala dood te gaan met full mana.
als counterspell afgelopen is probeer te healen zonder shield maar pas op als je onder de 40% zit met je hp, een crit kan je killen dan

als counterspell gebruikt is kun je hem gewoon afslachten
als die niet gebruikt is -> heal at 50% door hem te stunnen (als je geen speed pots hebt ontsnapt die waarschijnlijk, ik heb btw altijd een hele vooraard speedpots, speel dit spel voor pvp en pvp zal ik doen :) ) of shield (shield is zo en zo altijd aanbevolen pas te gebruiken als je helemaal door je health/mana heen bent -> shield mana pot nog een leven erbij)

Maar het is erg afhankelijk een goede mage blinkt en doet frost nova waarna je vast zit en geen cleanse kan casten maar dan heb heb je mischien net je shield terug.

Mages zijn altijd tricky maar hierdoor zon beetje de leukste class om tegen te spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door evilpin0 op 21-03-2005 15:20 ]

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
HMz, ben bang dat het NET te weinig is. Die ram zal denk ik niet veel helpen. Ik speel het ook op een laptop, ietsje snellere: 2 Ghz, 512Mb, ati radeon 7000 serie. Ik speel het dan op zn laagst ongeveer (ansiotrophic filtering iets hoger), maar loopt wel helemaal vloeiend.... soms moet ie even wat inlezen.

Over of je ram moet bijplaatsen: op wat voor manier loopt ie voor geen meter? Als je rondloopt heb je dan constant een lage framerate of loopt ie soms hoog en afentoe (bijna willekeurig zeg maar) op een lage framerate? IN dat laatste geval zou Ram wel helpen lijkt mij. (en als ie even traag loopt, leest ie dan op dat moment van de HD?)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Een van mijn guild members heeft net een soortgelijke upgrade gedaan en hij was er toch wel over te spreken, draaide voor hem iig stuk beter met 512 tov 256, 256 is gewoon echt te weinig.

256MB > Onspeelbaar
512MB > Speelbaar maar niet altijd vloeiend
1024MB > Vloeiend

(afgezien van netwerk-lag offcourse, en je dient ook een normale videokaart te hebben (mijn TI4200SE kan alles prima aan tot 1024*768 at medium settings)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138527

Iemand die toevallig nog weet waar ik het spel kan kopen? heb alles in de buurt al afgebeld. Ook al via google gezocht en ook daar geen enkele webwinkel kunnen vinden die em nog op voorraad heeft.
En anders is een particulier ook prima hoor! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Welke videokaart zit er in? 256MB is niet veel, maar het is wel genoeg om ervoor te zorgen dat ieder spel speelbaar is.
Radeon 7500 serie, 16 Mb.
Heb alles op laagste detail ingesteld, enorm lage framerate, behoorlijke sprongen in het spel etc.
Misschien heeft de snelheid van de hdd (zoals iemand anders al voorstelde) er ook wel mee te maken.

Speelbaar is het momenteel iig niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138527 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:52:
Iemand die toevallig nog weet waar ik het spel kan kopen? heb alles in de buurt al afgebeld. Ook al via google gezocht en ook daar geen enkele webwinkel kunnen vinden die em nog op voorraad heeft.
Wat ik gedaan heb (om toch snel te kunnen spelen) is de duitse versie laten komen, zodat ik een orginele serial heb, de engelse beta client opnieuw geinstalleerd en laten updaten en voila.

Anders zit je natuurlijk met een duitse client, questen, voice etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05 12:47
Anoniem: 138527 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:52:
marktplaats al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik heb een tweede character aangemaakt, op dit moment een lvl 7 UD priest, en ik wil hier een shadow priest van gaan maken.
Nou heb ik begrepen dat ik zo veel mogelijk + int en + sta als adds op je gear/weapons moet hebben, als main weapon een staff, een wand als ranged, en alle talents in shadow proppen :D

Ik heb er nog 1 vraag over, dat is welke professions ik het beste kan nemen?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 21-03-2005 18:45 . Reden: ranged = geen offhand! foei! >:D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:12:
Ik heb een tweede character aangemaakt, op dit moment een lvl 7 UD priest, en ik wil hier een shadow priest van gaan maken.
Nou heb ik begrepen dat ik zo veel mogelijk + int en + stam als adds op je gear/weapons moet hebben, als main weapon een staff, voor je offhand een wand, en alle talents in shadow proppen :D

Ik heb er nog 1 vraag over, dat is welke professions ik het beste kan nemen?
Wand is toch ranged en geen off-hand :?

Professions: Ligt eraan wat je wil. Tailoring kan voor een priester handig zijn, enchanting ook, herbalism/alchemy ook.

[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 21-03-2005 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 11:46
ja wand is ranged, met staff (2-handed) kun je geen off hand gebruiken.

Als profession.. boeit niet, wat je leuk vind..

Tailoring is natuurlijk grappig, zeker als je een shadoweave setje kunt maken (+ shadow damage items). Maar die kun je ook kopen natuurlijk..

M.a.w.: neem gewoon wat je leuk lijkt..

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 21-03-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QlimaX
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 13:56
Heb vandaag m'n laptop geupgrade, had 512 mb nu 768mb, die andere 256mb moest eruit :S.
En een HD met 7200 toeren ipv 4200 toeren. Heb nog niet kunnen testen maar dat doe ik vanavond wel. Ben vooral benieuwd hoe die 256 mb extra gaat doen aangezien de stap naar 768 altijd word overgeslagen kwa speelbaarheid :> (het is altijd 512 naar 1024) . Met pcmark 2004 had ik m'n HD getest (de 4 tests ervan) eerst had ik een score van 1866, nu 3533 O+ hier wel een flinke verbetering dus!

Hopelijk kan ik nu iets beter raiden met fellow ravenblooders >:).

[ Voor 16% gewijzigd door QlimaX op 21-03-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:16:
ja wand is ranged, met staff (2-handed) kun je geen off hand gebruiken.

Als profession.. boeit niet, wat je leuk vind..

Tailoring is natuurlijk grappig, zeker als je een shadoweave setje kunt maken (+ shadow damage items). Maar die kun je ook kopen natuurlijk..

M.a.w.: neem gewoon wat je leuk lijkt..
Ik bedoelde idd ranged :D

:X

Tailoring is toch cloth maken? (zoals leatherworking voor leather is, en blacksmithing voor mail en plate?)

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 21-03-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48401 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:57:
[...]

Wat ik gedaan heb (om toch snel te kunnen spelen) is de duitse versie laten komen, zodat ik een orginele serial heb, de engelse beta client opnieuw geinstalleerd en laten updaten en voila.

Anders zit je natuurlijk met een duitse client, questen, voice etc.
En waar kan je deze dan het makkelijkste bestellen?

@kroeske ja al geprobeert

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 138527 op 21-03-2005 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 48401 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:55:
[...]

Radeon 7500 serie, 16 Mb.
Heb alles op laagste detail ingesteld, enorm lage framerate, behoorlijke sprongen in het spel etc.
Misschien heeft de snelheid van de hdd (zoals iemand anders al voorstelde) er ook wel mee te maken.

Speelbaar is het momenteel iig niet.
Ik ben bang dat hoeveel geheugen je er ook bij zou gooien, het nooit echt beter wordt. Het is gewoon een hele oude kaart, met bijzonder weinig videogeheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:27:
[...]

Ik ben bang dat hoeveel geheugen je er ook bij zou gooien, het nooit echt beter wordt. Het is gewoon een hele oude kaart, met bijzonder weinig videogeheugen.
Okay duidelijk dank je.
Dan hoef ik de gok ook niet te nemen om er extra geheugen bij te plempen.
Misschien dan toch maar weer eens stiekem kijken naar een andere laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138527 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:25:
[...]

En waar kan je deze dan het makkelijkste bestellen?

@kroeske ja al geprobeert
Ik heb hem via een adresje via marktplaats, maar als je wilt, wil ik best wel even informeren of ze er nog aan kunnen komen. Ik had hem zelf binnen 2 dagen in huis, gelukkig had ik de beta nog op dvd staan, dus alles was in een paar minuten geinstalleerd en werkend. Gewoon aangeschaft voor 50 euro overigens, dus niet de woekerprijzen die overal gevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48401 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:38:
[...]

Ik heb hem via een adresje via marktplaats, maar als je wilt, wil ik best wel even informeren of ze er nog aan kunnen komen. Ik had hem zelf binnen 2 dagen in huis, gelukkig had ik de beta nog op dvd staan, dus alles was in een paar minuten geinstalleerd en werkend. Gewoon aangeschaft voor 50 euro overigens, dus niet de woekerprijzen die overal gevraagd worden.
Dat zou mooi zijn
kan ik jou ook nog op een andere manier contacten. Dit is zo spammerig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 51661 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:20:
[...]

Ik bedoelde idd ranged :D

:X

Tailoring is toch cloth maken? (zoals leatherworking voor leather is, en blacksmithing voor mail en plate?)
ja Tailoring is cloth armor maken.. wel handig voor een priest die alleen maar cloth armor kan dragen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:50:
[...]

ja Tailoring is cloth armor maken.. wel handig voor een priest die alleen maar cloth armor kan dragen ;)
Aye, ik had even bevestiging nodig :D Er is verder geen cloth winning profession helaas ;(
Mn Tauren warrior heeft balcksmithing en Mining, zo vind je je eigen reagents een beetje, maar cloth wordt alleen gedropped door vijanden... (hoewel, beter voor je exp natuurlijk :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138527 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:42:
[...]

Dat zou mooi zijn
kan ik jou ook nog op een andere manier contacten. Dit is zo spammerig ;)
404design [kringelding] planet [punt] nl, ik beloof niets maar zal het even voor je navragen iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 51661 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:02:
Aye, ik had even bevestiging nodig :D Er is verder geen cloth winning profession helaas ;(
Mn Tauren warrior heeft balcksmithing en Mining, zo vind je je eigen reagents een beetje, maar cloth wordt alleen gedropped door vijanden... (hoewel, beter voor je exp natuurlijk :D)
Das niet waar.

Linen wordt alleen gedropt door humanoids, correct. Als skinner kan je je echter tegoed doen aan wool/leather wat je hardt nodig hebt als tailor (ja ook leather wordt veel gebruikt als tailor als je 150+ bent, voor Cloth armor)

Dus als je voor tailor gaat is skinning een prima 2nd profession, ikzelf ben gegaan voor de tailor/enchantment combo, omdat ik perse enchanting wilde, maar dat is pas een echte crime, ik ben aangewezen op guildmembers voor mijn leather etc, omdat ik dus geen een collecting profession heb.

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

zion schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:45:
[...]
Das niet waar.

Linen wordt alleen gedropt door humanoids, correct. Als skinner kan je je echter tegoed doen aan wool/leather wat je hardt nodig hebt als tailor (ja ook leather wordt veel gebruikt als tailor als je 150+ bent, voor Cloth armor)

Dus als je voor tailor gaat is skinning een prima 2nd profession, ikzelf ben gegaan voor de tailor/enchantment combo, omdat ik perse enchanting wilde, maar dat is pas een echte crime, ik ben aangewezen op guildmembers voor mijn leather etc, omdat ik dus geen een collecting profession heb.
Ik heb ook skinning als second proffession maar gebruik het als inkomsten.. en je kunt geen wool halen door te skinnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:49:
[...]

Ik heb ook skinning als second proffession maar gebruik het als inkomsten.. en je kunt geen wool halen door te skinnen ;)
Dus: Er is geen reagent collect skil voor tailoring, maar skinning is handig om geld mee te verdienen, en aangezien je hier beesten voor moet killen is dit ook nog eens goed voor je exp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:15

Rannasha

Does not compute.

Anoniem: 55165 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:49:
[...]

Probeer eens een schaap te skinnen :) Ik heb al eens wool gekregen van zo'n beest.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94454

Weet iemand of er nog eens online shop is die gamecards op voorraad heeft? Ik ben echt hopeloos :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127521

Anoniem: 94454 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:54:
Weet iemand of er nog eens online shop is die gamecards op voorraad heeft? Ik ben echt hopeloos :'(
same here.. ze zeggen dat de kaarten morgen misschien weer komen..

bart smit zei dat in ieder geval.. hoeveel er van waar is moet ook maar weer blijken..

lvl 43 and 3 phantom blades in m'n bank... kon ik eindelijk n beetje geld gaan verdienen krijg je dit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

nog meer mensen last van een enorme #%# ping
had net zelfs 6000 op shadowmoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Na 9x Gnomeregan doorlopen te hebben en 7x de Boss Mekgineer Thermaplugg te killen heb ik EINDELIJK mijn langverwachtte hoedje in de wacht weten te slepen. Na 1x voor me neus weggepikt te zijn, heb ik em nu voor me zelf!
Het resultaat mag er zijn ook:

Afbeeldingslocatie: http://www.games-on.nl/~cu2moro/gigaflux.JPG

Stats van de Electromagnetic Gigaflux Reactivator

Van blijdschap meteen heel mijn party met 5g per persoon beloond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 09:08
Via de back entrance ben je idd zo bij Thermaplugg.. zeker als iemand die key heeft (waar zit die eigenlijk?) of een rogue die de deur kan lockpicken.

Mijn alt is een UD priest, ga lekker mining en engineering nemen... leuke alternatieve combo voor een priest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 15:45
Ik word echt helemaal gek hier.. eerder vanavond toen ik thuis kwam wilde ik inloggen.. krijg ik een melding dat mijn account 'suspended' is, en dat ik mijn email moest checken.

Dus ik kijk in m'n email (dacht eerst een betalings probleem ofzo), zie ik:
Greetings,
we are writing to inform you that we have, unfortunately, had to cancel your World of Warcraft account:
Account Name: <mijn account naam>
Date of Violation: 21.03.05
Type of Violation: Involvement in on-line trading activities
Details of Incident: Investigation concluding 21.03.05
Consequences for Account: Account Cancellation
It is with regret that we take this type of action, however, it is in the best interest of the World of Warcraft community as a whole, and for the integrity of the game, that your access to the World of Warcraft servers be canceled.
If you wish to review our current Rules and Polices, they can be found at:
http://en.wow-europe.com/policy/
If you have any further enquiries regarding your account status, please send them to:
Wowaccountrevieweu@blizzard.com

Regards,
Account Administration Team
Blizzard Entertainment Europe
WTF?? "Involvement in on-line trading activities", goud verkopen/kopen op ebay ofzo? Hoe komen ze daar nou weer bij?

Belachelijk gewoon.. ik heb helemaal niks voor echt geld verkocht of gekocht.
Heb een mailtje terug gestuurd dat dit on-acceptabel is, maar ondertussen kan ik al de hele avond niet spelen :(

Betaal je een keer voor een spel, krijg je dit gezeik..

Ik heb naast mijn 'gewone' versie ook nog een CE versie gekocht, dus ik kan nog een account aanmaken, maarja.. op mijn huidige account staat wel een lvl 46 paladin met > 11 dagen speeltijd erop...

[ Voor 8% gewijzigd door Mior op 22-03-2005 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iavak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-02-2024

Iavak

no savegame

CU2morO schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:03:
Na 9x Gnomeregan doorlopen te hebben en 7x de Boss Mekgineer Thermaplugg te killen heb ik EINDELIJK mijn langverwachtte hoedje in de wacht weten te slepen. Na 1x voor me neus weggepikt te zijn, heb ik em nu voor me zelf!
Het resultaat mag er zijn ook:

[afbeelding]

Stats van de Electromagnetic Gigaflux Reactivator

Van blijdschap meteen heel mijn party met 5g per persoon beloond
Zit jij op Shattered Hands, en lid van Childerens of the Red Sky??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Ik weet niet of het misschien helpt maar waar ik woon zijn er nog vollop gamecards verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131931

Waar woon jij dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 20:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

als ik zijn weblog mag geloven : melbourne australie,
wat misschien toch wat ver fietsen is voor een spelletje :)

Heb trouwens net het monumentale besluit genomen om mijn lvl150 bs te onleren
reden : het kost alleen maar geld. alles wat ik maak gaat rechtstreeks naar vendor, de kans dat ik iets zelfgemaakts ga dragen is vrij klein. en de hoeveelheden ore die er in verdwijnen is gewoon niet lollig

Nu zit ik nog te twijfelen tussen opties :
A - ik houd mining (lvl 150). neem er skinning bij. en ga zoveel mogelijk op ah zetten om me mount te kunnen betalen
B - Ik houd mining (lvl 150). neem er engineering bij voor de coolheids en fun factor.
C - drop mining en ga voor herb/alchemie. want mijn barb slurpt potions bij het leven,

Iemand overtuigende reden voor opties a-c of misschien zelfs een optie D ?

[ Voor 19% gewijzigd door heuveltje op 22-03-2005 02:54 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 21:57

The Legend

*Plop*

Optie C gaat je iig veel tijd kosten en geen geld op leveren, daarnaast is het extreem saai...

Gister trouwens in SM met Ravenblood party, dropt een normale mob ineens een "blauwe" robe met 50 cloth armor :9 Er waren maar 2 cloth wearers, roll ik een 6 ;( Zelfde instance, een Blue Orb, weer maar 2 mensen die rollen.... een 9 |:( Das echt irritant :(

[ Voor 59% gewijzigd door The Legend op 22-03-2005 07:24 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 51661 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:05:
[...]

Dus: Er is geen reagent collect skil voor tailoring, maar skinning is handig om geld mee te verdienen, en aangezien je hier beesten voor moet killen is dit ook nog eens goed voor je exp ;)
mja we hebben wel al iets van 5 skinners in de guild he :) dus leer genoeg als je nodig hebt denk ik

Wool -> Ganksbrad foothills farmen
Silk -> 1K Needles Centaurs farmen
Mageweave -> Feralas ogres farmen

dus dat moet goed komen

zit nog te twijfelen wat voor alt ik zal nemen, hoewel me rogue al lvl 10 is twijfel ik toch nog

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 14-05 14:17

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dit word daar toch niet zo heel veel gedropt? Bij de Refuge point waar die lvl 31 boeren zitten hebn je om de 2 kills wel 1 silk. Ik farm daar altijd :o

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MrVegeta schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:04:

Dit word daar toch niet zo heel veel gedropt? Bij de Refuge point waar die lvl 31 boeren zitten hebn je om de 2 kills wel 1 silk. Ik farm daar altijd :o
mja ik heb op lvl 28-31 heel veel centaurs gekilled en heb daar heel veel silk vandaan gehaald, maar er zijn zat plaatsten waar je silk kan farmen inderdaad :) waren puur paar voorbeelden waar ik eignelijk veel vandaan heb gehaald

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-05 21:59
heuveltje schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 02:50:
[...]
A, B kan ook nog wel. Maar ik hem mining en skinning, en dat verdient op lv42 grindend bij de Whelps in The Badlands toch écht wel lekker. Je kunt ze constant skinnen voor yhick leather en het zit er helemaal vol met mithril veins.
(Tegen CU2morO:Zit jij op Shattered Hands, en lid van Childerens of the Red Sky??
Volgens mij zit 'ie op Bloodscalp in The Lowlanders.
Phantom schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 00:41:

[...]

WTF?? "Involvement in on-line trading activities", goud verkopen/kopen op ebay ofzo? Hoe komen ze daar nou weer bij?
Dat is wel heel erg (...). Zeker als je weet dat jij niets gedaan hebt. Ik vraag me ook af hoe ze daar dan bij komen. Ik vind wel dat je een iets uitgebreidere uitleg mag ontvangen als een mailtemplateje, zeker als het om iets als een account closure gaat.
Jij bent Phantom op Bloodscalp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Tis toch alleen maar een code wat je moet hebben. Die kan je makkelijk over email sturen. Weet alleen niet of de codes van de amerikaanse versie ook op de europese werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Ik heb nu zo'n guild charter gekocht, naam genoteerd... Maar wat moet ik nu? Krijg een stuk papier, met ruimte voor 10 namen erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mieze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 18:35
Zelf speel ik WoW nog niet maar dit schijnt wel een mooi filmpje te zijn als je het speelt:
http://media2.big-boys.com/warcraftboom.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:38:
Ik heb nu zo'n guild charter gekocht, naam genoteerd... Maar wat moet ik nu? Krijg een stuk papier, met ruimte voor 10 namen erop?
Je moet 9 anderen zoeken die jouw charter willen signen, vervolgens kun je je guild registreren.

@Phantom
Gold/Item Farmers Account Closure | 3/21/2005 9:32:52 AM PST

Over the recent weeks we have been investigating the activities of certain individuals who have been farming gold in order to sell it in exchange for real world currency. After researching the situation, we have issued permanent suspensions to over eight hundred accounts that have been engaging in this practice. We do not condone such actions and will take decisive action as they are against our policy and damage the game economy as a whole. We will continue researching this matter. If you suspect someone of taking part in said gold farming, please eMail the report to wowaccountreviewEU@blizzard.com

Arorer
European Support Services Manager
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 15:45
Ik heb het gelezen ja, maar ik heb helemaal niks van items of geld gekocht of verkocht irl, ook heb ik niet echt voor gold 'gefarmed' aangezien ik een Paladin speel.

Enige wat ik ooit gedaan heb waardoor ze mij misschien verdenken is 10g aan een guild member gegeven voor zijn mount, maar ik kan het me niet voorstellen eigenlijk.

Naja, heb ze een mailtje gestuurd, en als die vanavond nog niet beantwoord is ga ik bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Ik heb even kort getest met Judgement of Light + Seal of Light.

Ze stacken blijkbaar wel. Soms procced JoL alleen, soms SoL, en soms beide (dus 2x heal).

Maar wat mensen op de forums hier gesuggereerd hebben, dat je ook gehealed wordt als een mob jou slaat, heb ik niet gemerkt. Ik had JoL gecast, dan SoL, en heb dan stilgestaan om te zien of er enig effect was. Na 12 keer geslagen te zijn werd ik 0 keer gehealed door JoL of SoL. Het lijkt alleen te werken als ik aanval en een mob raak (met kans op een dubbele heal, healing van JoL is iets van 60% van SoL).
Zelf speel ik WoW nog niet maar dit schijnt wel een mooi filmpje te zijn als je het speelt:
is wel een leuk filmpje ja. Alleen dergelijke acties zijn nu niet meer mogelijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76695

Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:38:
Die moet je vol zien te krijgen met handtekeningen. Je moet nog andere guildleden zien te werven, die hun handtekening zetten, en dan kun je pas je guild starten. Als je de volle lijst inlevert, moet iedereen overigens wel online zijn.

Nee, het is niet zo makkelijk een guild te starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-05 09:03

Hans.Solo

Tank n00bje :P

heuveltje schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 02:50:
[...]

Heb trouwens net het monumentale besluit genomen om mijn lvl150 bs te onleren
reden : het kost alleen maar geld. alles wat ik maak gaat rechtstreeks naar vendor, de kans dat ik iets zelfgemaakts ga dragen is vrij klein. en de hoeveelheden ore die er in verdwijnen is gewoon niet lollig

Nu zit ik nog te twijfelen tussen opties :
A - ik houd mining (lvl 150). neem er skinning bij. en ga zoveel mogelijk op ah zetten om me mount te kunnen betalen
B - Ik houd mining (lvl 150). neem er engineering bij voor de coolheids en fun factor.
C - drop mining en ga voor herb/alchemie. want mijn barb slurpt potions bij het leven,

D - Houd je BS lvl 150 en schroef hem nog verder op, ikzelf zit nu met BS tegen de 270 aan te hikken, en nu word het mooi :).
Ik ben Artisan Weapons Smith en ik kan nu toch heeeele mooie zwaardjes maken :P
Guild mate is Artisan Armor Smith, dus we ruilen flink wat af :P

Maar seriously als je je BS tegen de 300 aankrijgt dan is het een goudmijn

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Purechaos schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 08:45:
[...]

Je moet 9 anderen zoeken die jouw charter willen signen, vervolgens kun je je guild registreren.

@Phantom

[...]

:/
Dus die 9 mensen die tekenen hoeven niet direct te joinen? Het is vergelijkbaar met een handtekeningen actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Ze joinen daarmee meteen, maar je kunt vragen of ze even willen helpen tot je je guild hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
The Legend schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 07:21:
Optie C gaat je iig veel tijd kosten en geen geld op leveren, daarnaast is het extreem saai...

Gister trouwens in SM met Ravenblood party, dropt een normale mob ineens een "blauwe" robe met 50 cloth armor :9 Er waren maar 2 cloth wearers, roll ik een 6 ;( Zelfde instance, een Blue Orb, weer maar 2 mensen die rollen.... een 9 |:( Das echt irritant :(
mwhahah niks is minder waar ik verdien heerlijk veel geld. Wetlands is Herbalist heaven :D Bovendien is het net zo leuk om naar planten te zoeken als te skinnen (ik heb beide gedaan).

[ Voor 9% gewijzigd door Proqzor op 22-03-2005 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:47

FunkyTrip

Funky vidi vici!

The Legend schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 07:21:

Lekkere collega dan. Als hij het1e blauwe item krijgt is het niet meer dan netjes om de 2e aan jou te laten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

Wat is het beste te verkopen als een lvl 190 Blacksmith? Ik heb van een guild mate Plans voor een Iron Counterweight gekregen ( :D ) heb er daar nu 3 van op het AH staan, hoop dat dat wat is.

Enige wat ik verder nog verkocht had was een Jade Serpentblade, wat Silvered Bronze Boots en een paar keer Big Bronze Knife

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hey Keldon, heb jij een guild op Earthen Ring genaamd iets met Atlantis?
Is wel zwaar toevallig dat ik je hier zo zie :)

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroeske
  • Laatst online: 15-05 12:47
ik lees hierboven over het ontleren van een proffesion, kan iemand mij vertellen hoe ik dit doe?
ik heb namelijk 2 kleine foutjes gemaakt bij het opbouwen van mn char, ik heb gekozen voor leatherworking terwijl ik hier eigenlijk niks aan het (kan iig geen leather dragen als undead warlock, of komt dit bij een hoger lvl?) en ik heb voor cooking gekozen waar ik nooit wat mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139298

[quote]FunkyTrip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:10:
[...]

ik vind optie C zo gek nog niet... ik ben zelf een rogue en ik kan dankzij mijn potions heel lang overleven in mijn 1tje.vanaf lvl 200 krijg je echt HELE handige potions, die mijn rogue/assassin heerlijk buffen! Veel geld verdien ik er niet mee, maar ik bespaar wel een hoop. en wie weet score ik nog ergens een receptje wat veel waard is. Het zal je verbazen hoe snel healing potions enzo verkopen in de AH. En saai? ach, af en toe wat kruiden plukken is rustgevend! en anders kan ik ze daarna altijd nog oproken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Gisteren heeft de aliance op Bloodscalp de schrik van zijn leven gehad. :) Wij Ravenblood guild hadden het Tramstation in Stormwind over genomen. Met de hele guild zijn we Stormwind in gerent en zo snel mogelijk naar het Tramstation toe. De aliance heeft gister driekwarier lang geen gebruik kunnen van het openbaar vervoer van Stormwind naar Ironforge en terug.

Er was ook een level 60 mage die stoer wou doen en in zijn eentje tegen 50 man wou opnemen, maar die werd natuurlijk binnen een minuut neergehaald. :Y)

De Raid liep gisteren perfect, de aliance werd compleet overrompeld. Als we dit nog helemaal kunnen perfectioneren dan kunnen we een van de betere guilds worden op Batlle Grounds. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals jullie zien aan mijn vorige post, ben ik een alchemist. voor veel potions heb ik een vis genaamd: oily Blackmouth nodig... weet iemand waar ik deze glibberige visjes kan vangen? mijn fishing skill is nu 132, dus dat moet genoeg zijn lijkt me...

alvast bedankt!
Wraithblade lvl 22 rogue. Bloodscalp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:50:
Gisteren heeft de aliance op Bloodscalp de schrik van zijn leven gehad. :) Wij Ravenblood guild hadden het Tramstation in Stormwind over genomen. Met de hele guild zijn we Stormwind in gerent en zo snel mogelijk naar het Tramstation toe. De aliance heeft gister driekwarier lang geen gebruik kunnen van het openbaar vervoer van Stormwind naar Ironforge en terug.
ehm O-), ik gebruik altijd de gryphon van Stormwind naar Ironforge, ik denk dat de meeste mensen dit doen.
kroeske schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:49:
ik lees hierboven over het ontleren van een proffesion, kan iemand mij vertellen hoe ik dit doe?
ik heb namelijk 2 kleine foutjes gemaakt bij het opbouwen van mn char, ik heb gekozen voor leatherworking terwijl ik hier eigenlijk niks aan het (kan iig geen leather dragen als undead warlock, of komt dit bij een hoger lvl?) en ik heb voor cooking gekozen waar ik nooit wat mee doe.
ga naar het skill tab in je character window (standaard 'c'), en klik op het balkje van de profession.
ergens in het scherm komt dan een klein rood icoontje, klik hierop om je profession weg te doen.
Owja, dat je cooking hebt is niet erg, dit is geen primary profession maar een secondary (waar je 3 van kunt hebben, toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:24
Nu wil ik hier toch eens wat vragen(doet iedereen dat hier niet? :P )
Anyway, bijna 70% van alle mobs droppen meuk om mana of health te restoren, is dit niet wat doelloos?

Ik heb nog NOOIT zo'n ding gebruikt, en wel om de volgende redenen:
1) je moet meestal zitten, dus kan je niet verder vechten
2) het regent te langzaam, duurt vet lang voordat het voorbij is, 7 seconden ofzo..
3) gebruik bandage, dan kan je nog verder vechten

echt zo nutteloos :X
wat vinden jullie van die meuk?

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:56:
Nu wil ik hier toch eens wat vragen(doet iedereen dat hier niet? :P )
Anyway, bijna 70% van alle mobs droppen meuk om mana of health te restoren, is dit niet wat doelloos?

Ik heb nog NOOIT zo'n ding gebruikt, en wel om de volgende redenen:
1) je moet meestal zitten, dus kan je niet verder vechten
2) het regent te langzaam, duurt vet lang voordat het voorbij is, 7 seconden ofzo..
3) gebruik bandage, dan kan je nog verder vechten

echt zo nutteloos :X
wat vinden jullie van die meuk?
Jij speelt zeker geen mana gebruiker? *cough* Barb *cough* :P
Ik heb een mage, Shaman, Druid en Warlock

En reken maar dat de mana opraakt, en wat dan?
Door vechten is geen optie en al helemaal niet voor een Mage
Dus dan moet je wachten tot je mana terug is en dat gaat iets sneller als je wat drink

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:39

On_E

Housemusic

Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:50:

Er was ook een level 60 mage die stoer wou doen en in zijn eentje tegen 50 man wou opnemen, maar die werd natuurlijk binnen een minuut neergehaald. :Y)

De Raid liep gisteren perfect, de aliance werd compleet overrompeld. Als we dit nog helemaal kunnen perfectioneren dan kunnen we een van de betere guilds worden op Batlle Grounds. :7
Nu moet Blizzard alleen nog even die lag oplossen bij raids, anders heb je ook zo weinig aan battlegrounds. :)

Goeie actie trouwens, ben zelf nog niet eens in Stormwind geweest. :o

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

[quote]Anoniem: 139298 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:49:
FunkyTrip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:10:
[...]

ik vind optie C zo gek nog niet... ik ben zelf een rogue en ik kan dankzij mijn potions heel lang overleven in mijn 1tje.vanaf lvl 200 krijg je echt HELE handige potions, die mijn rogue/assassin heerlijk buffen! Veel geld verdien ik er niet mee, maar ik bespaar wel een hoop. en wie weet score ik nog ergens een receptje wat veel waard is. Het zal je verbazen hoe snel healing potions enzo verkopen in de AH. En saai? ach, af en toe wat kruiden plukken is rustgevend! en anders kan ik ze daarna altijd nog oproken :P
Ik zou graag van iemand horen waar nu veel geld mee te verdienen valt met alchemist op de AH. Ik heb nu alchemist rond de lvl 140, maar ik kan zelfs de beste potions volgens mij niet voor veel geld verkopen. Ik kan nu trouwens wel de fire damage potion maken. (handig voor mages) Vraag me af waar ik die voor zou kunnen verkopen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je wat bij mij nu als broodjes over de virtuele toonbank van de AH vliegen ? Black Silk T-shirts haha .. De horde houd wel van een beetje donkere mode denk ik .. het kost 8 silk en 6 silver en ikverkoop het voor 50 silver per shirtje, het lijkt ok wel of niemand anders op het id is gekomen omdat er alleen lelijke rode en gele Linen shirtjes opstaan :P

Ik heb nu btw al een tuxedo shirt en kan bijna mijn broek en vest maken en dan heb ik een mooi trouw pakje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 14:24
paladin hier, ben nu @ lvl 35, en kan nou niet zeggen dat me mana ooit opraakt, alleen met instances, healen.
maar voordat je die zooi opgedronken hebt is een partymember allang dood :P

Daarnaast komt erbij dat ik mezelf niet hoef te healen, seal of light owned, en als je dan die judged dan geniet de rest er ook van...
Nog nutteloos, die dingen

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

jarnotjuh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:04:
paladin hier, ben nu @ lvl 35, en kan nou niet zeggen dat me mana ooit opraakt, alleen met instances, healen.
maar voordat je die zooi opgedronken hebt is een partymember allang dood :P

Daarnaast komt erbij dat ik mezelf niet hoef te healen, seal of light owned, en als je dan die judged dan geniet de rest er ook van...
Nog nutteloos, die dingen
Uhh het is ook niet de bedoeling dat je ze drinkt tijdens battle, dat kan trouwens niet eens.
En ja een pala heeft er misschien niks aan maar de rest van de Mana users wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 10:39
[quote]butsj schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:56:
[...]

ehm O-), ik gebruik altijd de gryphon van Stormwind naar Ironforge, ik denk dat de meeste mensen dit doen.

[...]

Nah, trammetje is denk ik even snel (die gryphon maakt een gigantische omweg) en zeker op lagere levels kun je dat geld wel beter voor andere dingen gebruiken :).

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

[quote]HellPunk schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:11:
butsj schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:56:
[...]

[...]

Nah, trammetje is denk ik even snel (die gryphon maakt een gigantische omweg) en zeker op lagere levels kun je dat geld wel beter voor andere dingen gebruiken :).
Ik doe meestal niet zo moeilijk om 50c
En daarnaast moet je veel lopen voor de Tram, omdat die in het DD is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:03:
[...]
Nu moet Blizzard alleen nog even die lag oplossen bij raids, anders heb je ook zo weinig aan battlegrounds. :)

Goeie actie trouwens, ben zelf nog niet eens in Stormwind geweest. :o
Dat ben ik met je eens, want als je met 50 man een stad inrent en je krijgt ook nog eens vijftig guards achter je aan dan is dat knap vervelend die lag. Dat is inderdaad een probleem met raiden, dus ik hoop dat Blizzard snel met Patches en content komt om dat probleem op te lossen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zou graag van iemand horen waar nu veel geld mee te verdienen valt met alchemist op de AH. Ik heb nu alchemist rond de lvl 140, maar ik kan zelfs de beste potions volgens mij niet voor veel geld verkopen. Ik kan nu trouwens wel de fire damage potion maken. (handig voor mages) Vraag me af waar ik die voor zou kunnen verkopen. :D[/quote]

Rage potions, mana potions, defence potions. zoals ik al zei veel geld verdien ik op dit moment niet...maar ik hoef NOOIT een healingpotion te kopen, ik ga minder vaak dood en bespaar dus ook op reparatie van wapens etc. Alchemy is denk ik aantrekkelijk omdat je je character erg sterk kan maken. volgens mij komen de echt aantrekkelijke potions bij een hoger lvl...ik stuur healing potions enzo via de post naar guild members, levert ook wat op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

En ja een pala heeft er misschien niks aan maar de rest van de Mana users wel
had ik ook niet op lvl 35, maar nu ik lvl 45 merk ik dat ik regelmatig mana moet bijtanken, zelfs met Blessing of Wisdom aan. Maar dat komt ook omdat ik het leuk vind om quests 3/4 levels hoger dan mij op te lossen. :) Die Hearth of Mokk quest was echt flink lastig, als solo paladin op level 42. :)
Met de hele guild zijn we Stormwind in gerent en zo snel mogelijk naar het Tramstation toe. De aliance heeft gister driekwarier lang geen gebruik kunnen van het openbaar vervoer van Stormwind naar Ironforge en terug.
uhhh...Deeprun is toch Alliance territory? Als een alliance speler z'n PvP niet aanzet, kan tie vrolijk tussen jullie door huppelen en op een tram stappen. :P

En bovendien kost een gryphon ride tussen IF en SW maar 50 copper (of 45 door je reputation). Gaat nog sneller ook aangezien je niet hoeft te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Laatst online: 21:57

The Legend

*Plop*

FunkyTrip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:10:
[...]

Lekkere collega dan. Als hij het1e blauwe item krijgt is het niet meer dan netjes om de 2e aan jou te laten.
Zou ik in zo'n situatie wel gedaan hebben jah..

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

Is dit spel nog uberhaubt ergens te bestellen.. ?
( En ik hoop niet dat er iemand hier verwacht dat ik 22x 40+ paginas ga doorscrollen om te kijken of die vraag al is beantwoord..... )

dixons, nope,
free record shop, en ongeveer eidere andere winkel in nederland.... nada... nix.. noppes..

eerstvolgende datum die ik zie is een of andere belgische gamesite... 25 maart,, schijnt het.
de meeste andere online winkels 16 april pas... o_O

amazon.com wil NIET sturen, wegens regio restricties.... maar ik wil wel op een amerikaanse server spelen... 't begint goed.... :/

[ Voor 14% gewijzigd door bbr op 22-03-2005 10:27 ]

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-05 15:07

Jig

Crowmeister schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:01:
[...]

Jij speelt zeker geen mana gebruiker? *cough* Barb *cough* :P
Ik heb een mage, Shaman, Druid en Warlock

En reken maar dat de mana opraakt, en wat dan?
Door vechten is geen optie en al helemaal niet voor een Mage
Dus dan moet je wachten tot je mana terug is en dat gaat iets sneller als je wat drink
Dan ga ik als warlock met me wand gooien, of ik zet wat Health om in Mana door middel van Life Tap. Daarna vul ik me verloren Health weer aan met Health van de tegenstander via Drain Life :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jig schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:26:
[...]

Dan ga ik als warlock met me wand gooien, of ik zet wat Health om in Mana door middel van Life Tap. Daarna vul ik me verloren Health weer aan met Health van de tegenstander via Drain Life :)
:Y)

Wij Warlocks hebben overal een oplossing voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Ga jij voor Affliction of Destruction? Ik zit nu toch wel redelijk diep in Affliction om te leechen (lvl 33) maar ik ga denk ik toch respeccen naar Destruction. Lijkt me toch makkelijker als je de ander sneller dood hebt, vooral in PvP. Gewoon zorgen dat je meer fire dmg doet en meer crits maakt, volgens mij gaat et dan echt snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-04 14:46

BitByter

Prutst dit forum

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4493

Moet je een engineer zijn om zo'n apparaat te gebruiken ? (dus neit creeren, maar gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

The Legend schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:21:
[...]

Zou ik in zo'n situatie wel gedaan hebben jah..
Niet iedereen is even netjes, gisteren waren we in SM, dropte er een bind on pickup shield, 1595 armor, 24 block en nog wat leuke + stats. Ik als warrior die 1h +s doet, natuurlijk rollen.
(op dat moment liep ik nog met een shield van 695 armor)
Rolled er dus ook 1 van de mages, en die krijgt hem. Dus ik was nogal pissig, in elk geval iemand die ik op me ignore list heb staan :S Deze persoon rolde echt op alles :s

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

ik heb 11 punten in Destruction (voor Shadow Burn :) ) en 9 of 10(?) in Affliction, waar ik nu mee verder ga tot ik helemaal onderin zit.

Denk niet dat het verstandig is alles in Destruction te gooien, dan ben je net een soort wannabe-mage.

It's all about the DoT's bij ons Warlocks, en ondertussen seduce/fear en rennen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 14-05 14:17

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

BitByter schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:39:
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4493

Moet je een engineer zijn om zo'n apparaat te gebruiken ? (dus neit creeren, maar gebruiken)
Requires Engineering (200)

Ja dus.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikzelf als warlock ga voor gedeeltelijk destuction met + 100% bonus op crits etc ik ben dan ook crit build haha.. verder heb ik 5 punten in demon zitten en de rest gaat naar affliction ( ik zoek mijn build nog maar zit op mijn werk dus kan niet kijken nu )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:20:
[...]

mhhh...Deeprun is toch Alliance territory? Als een alliance speler z'n PvP niet aanzet, kan tie vrolijk tussen jullie door huppelen en op een tram stappen. :P

En bovendien kost een gryphon ride tussen IF en SW maar 50 copper (of 45 door je reputation). Gaat nog sneller ook aangezien je niet hoeft te wachten.
Dat klopt, alleen er waren ook een paar aliance die dachten slim te zijn door PvP uit te zetten en dan waneer er ze met genoeg man waren ons in te sluiten. En door PvP weer aan te zetten een counterattack uit te voeren. Helaas ging die vlieger niet op gisteren. De meeste Aliance spelers waren allemaal PvP disabled uit angst om in de pan gehakt te worden, ook High LvL keken beetje verbaast rond had ik het idee. De andere tacktiek van de Aliance was om de Instance Portal te blokkeren, dat is ze dan wel goed gelukt, maar naar binnen komen was er niet bij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Een Destruction warlock is een net-niet mage imho.

Persoonlijk vind ik Mosh z'n template erg sterk, die combineert eigenlijk alles wat met shadow damage te maken heeft:

affliction -> 30 (t/m shadow mastery)
destruction -> 21 (t/m ruin)

Zijn research (heeft al meerdere warlocks tot lvl 60 gespeeld in beta en retail) zegt dat shadow bolt een stuk sterker is dan searing pain. Met name doordat zowel affliction als destruction de shadow bolt verbetert. Als je het optelt kom je ook een heel eind:

- improved shadow bolt
- bane
- devastation
- ruin
- curse of shadow
- shadow mastery
- nightfall

Daarbij krijg je nog skills als improved lash of pain (shadow damage, dus weer erg goed in combo met curse of shadow), shadowburn (goeie insta shadowdamage skill). Etc.

Vergeleken met m'n vorige build, een combo van affliction/demonology kill ik nu bijna 2x zo snel... Nog steeds met zo goed als geen downtime (momenteel dark pact overigens tot lvl 60).

[ Voor 70% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Ik heb nu zelf als professions Skinning en Enchanting

Skinnin - 291
Enchanting - 175

En nu pas begin ik te merken dat ik er wat mee verdien gisteren paar G verdient met enchantin en ook llkkr geleveld dankzij een guildie die wat dust enzow op z'n bank over had :P iets van 50 :P:P
Kan nu ipv minor beastslaying ook lesser beastslaying doen *(sterkere rode gloed)* en heb me mount duz kan nu lkkr lvlen in profesions en recepies gaan kopen... :P

Wel lol ik stond gister voor een paar G een goed aantal enchants te doen *(vooral beastslaying en +3 stam op bracers doen het redelijk voor 50 tot 75 S)*
Komt er een guildie naast me staan die even deamonslaying verkoopt voor 10 G :P

Toch is het als enchant een must om als je lvl 40 bent en een mount hebt om dan wat tijd erin te steken om recepies voor glows te zoeken/kopen in ah .... Die verkopen het lkkrst gewoon ookal verkoop je er maar 1 met 10 G maak je toch winst op.. :p
Maarjah recepie voor Deamonslaying kost buyout toch al gouw richting de 50 G :S

Toch maar eens even zoeken waar een drop change is en dan een paar uurtjes gaan grinden :P :P hopelijk vinden we hem dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Ow btw sorry voor dubbel post ;) alvast dan ;)

Ik ben nu lvl 41 mage en heb eigenlijk all me talent points in fire gezet totaan combustion..
Dat is echt nice gwoon in duel en in pvp ;) 649 crits met fireball :P

Maar mss heeft er toch nog iemand een andere template want nu duurt het nog 15 talent points voordat ik instant arcane blast heb en dat is toch eigenlijk ook wel super handig..

Maar ik zit vooral met de keuze om nou hem zo te laten en nu door te brijen op arcan of om het om te gooien en dan present of mind te leren maar ik persoonlijk denk det die combustion op hoger lvl meer dmg oplevert als start..

Iemand een ID ? heb duz in totaal al 31 talent points in fire.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Laatst online: 10:39
[quote]Crowmeister schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:12:
HellPunk schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:11:

[...]

Ik doe meestal niet zo moeilijk om 50c
En daarnaast moet je veel lopen voor de Tram, omdat die in het DD is
Ik ga het eens timen :-). Gryphon kost inderdaad minder moeite, maar die scenic route duurt wel errug lang. Het zal er ook vanaf hangen waar je in IF precies moet zijn.

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
[quote]Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:04:
Anoniem: 139298 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:49:

[...]

Ik zou graag van iemand horen waar nu veel geld mee te verdienen valt met alchemist op de AH. Ik heb nu alchemist rond de lvl 140, maar ik kan zelfs de beste potions volgens mij niet voor veel geld verkopen. Ik kan nu trouwens wel de fire damage potion maken. (handig voor mages) Vraag me af waar ik die voor zou kunnen verkopen. :D
je kan in wetlands langs de kust stranglekelp gaan plukken zodra je niks meer vind ff wat meer bij de moerassen rondzoeken voor liferoot en kingsblood voor greater healing potions en af en toe vind je ook wel swiftthistle wat je kan verkopen in ah voor veel geld. Je ken beter Elixir of Defense maken van die stranglekelp tho maar ik kan atm geen wild steelbloom vinden dus verkoop ik de stranglekelp maar gewoon in de ah.

20 Stranglekelp gaat voor 1g
10 Swiftthislte voor 1g 2g buyout
Elixir of Defense (5) voor 60s ofzo
Greater Healing Potion (5) gaat voor 30s 40s buyout

[ Voor 3% gewijzigd door Proqzor op 22-03-2005 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:51:
Een Destruction warlock is een net-niet mage imho.

Persoonlijk vind ik Mosh z'n template erg sterk, die combineert eigenlijk alles wat met shadow damage te maken heeft:

affliction -> 30 (t/m shadow mastery)
destruction -> 21 (t/m ruin)

Zijn research (heeft al meerdere warlocks tot lvl 60 gespeeld in beta en retail) zegt dat shadow bolt een stuk sterker is dan searing pain. Met name doordat zowel affliction als destruction de shadow bolt verbetert. Als je het optelt kom je ook een heel eind:

- improved shadow bolt
- bane
- devastation
- ruin
- curse of shadow
- shadow mastery
- nightfall

Daarbij krijg je nog skills als improved lash of pain (shadow damage, dus weer erg goed in combo met curse of shadow), shadowburn (goeie insta shadowdamage skill). Etc.
Ik ga ook voor zo'n build, worden veel dezelfde Warlocks zo. :)

Trouwens iemand een idee wat voor level je moet zijn om die Blood Robe quest in Ratchet te krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:03:
[...]

Ik ga ook voor zo'n build, worden veel dezelfde Warlocks zo. :)

Trouwens iemand een idee wat voor level je moet zijn om die Blood Robe quest in Ratchet te krijgen ?
31, maar dan kun je wel wat hulp gebruiken :P Ik had hem op lvl 32.

Ben nu trouwens bezig met een volledige shadoweave set, als compliment voor m'n shadow-build.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Ik zou btw ook voor Demonic Embrace gaan, meer stamina betekent meer health en dat betekent weer meer mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jig schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:10:
Ik zou btw ook voor Demonic Embrace gaan, meer stamina betekent meer health en dat betekent weer meer mana.
Past niet in de template. Want dan gaat het ten koste van shadow mastery ;)

Demonic embrace is een goede talent, zeker voor een full affliction build, maar als je voor max DPS gaat (en dat is de shadow-build), is er simpelweg geen ruimte helaas.

Een must voor iedere warlock is daarom wel first aid. Firstaid gecombineerd met Lifetap (een van de beste warlock skills) is infinite mana.

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Laatst online: 08-04 17:24
nhimf schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:40:
[...]
Niet iedereen is even netjes, gisteren waren we in SM, dropte er een bind on pickup shield, 1595 armor, 24 block en nog wat leuke + stats. Ik als warrior die 1h +s doet, natuurlijk rollen.
(op dat moment liep ik nog met een shield van 695 armor)
Rolled er dus ook 1 van de mages, en die krijgt hem. Dus ik was nogal pissig, in elk geval iemand die ik op me ignore list heb staan :S Deze persoon rolde echt op alles :s
Ja soms heb je van die lamers die alleen maar aan zichzelf denken. Ik had laatst ook zo'n situatie. Ik ging naar SM voor die helm van Herod. Zeg tegen de hele party van: "als die helm dropt mag ik em dan? " . Iedereen zegt "Fine fine".
Nou komen we uiteindelijk bij herod en ja hij dropt de helm. Ikke helemaal blij want 3 man passen em gelijk door. Roll ik een 6, rolled zo'n hunter van lvl38 een 44. En dan durft ie nog te beweren dat het een "foutje" was. Alsof je per ongeluk nog in dat popupje van: Looting this item will bind it to you klikt.

Naja, gelukkig was ik een partyleader dus heb em gelijk maar ff uit de party geschopt.

Nou loop ik een paar dagen later in Strangletorn Vale, zie ik die gast weer lopen, met jawel die helm. Vraagt ie om een party. Gelijk maar ff op de ignore list gepleurd, want hij bleef maar whinen.

Dit zijn van die situaties waar je echt gek van kan worden. Mensen die dingen looten terwijl je vantevoren zegt dat je dit / dat item wil hebben. Gelukkig genoeg heb ik daarna SM (cathedral gedeelte) nog maar eens gedaan met een nieuwe party, en deze gasten waren top. Dat schild van 1500 armor dropte en aangezien ik 1h + shield warrior ben heb ik hem geloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Das mega irri, maar laat het je spelplezier niet te veel bederven is mijn motto. Gewoon weer verder gaan.. Als je constant irriteert aan de eikels die rondlopen (en die heb je in ieder mmorpg), dan word je helemaal gek :P

Mijn ignore list is dan ook leeg.

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:12:
[...]

Past niet in de template. Want dan gaat het ten koste van shadow mastery ;)

Demonic embrace is een goede talent, zeker voor een full affliction build, maar als je voor max DPS gaat (en dat is de shadow-build), is er simpelweg geen ruimte helaas.

Een must voor iedere warlock is daarom wel first aid. Firstaid gecombineerd met Lifetap (een van de beste warlock skills) is infinite mana.
Van wat ik gelezen heb doet een Destruction build meer dmg dan een mage kan, vooral gecombineerd met +fire dmg items. Weet je zeker dat Shadow build meer dps heeft als 'Fire' build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Kun je First Aid als 3e skill nemen ?

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.