Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

effe een vraagje. Staan die auction houses met elkaar in verbinding op 1 server?

Of is het elk huis voor zich?
3 auction houses die los van elkaar staan (IF, OM, GZ)

Blizzard wil in de toekomst nog 4 AH toevoegen, die wel in verbinding staan met anderen (AH in DA/SW in verbinding met elkaar en met IF, AH in TB/UC in verbinding met elkaar en met OM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Voor de mensen die niet kunnen spelen doordat de creditcardgegevens worden gewist, kan je bij Interpay terecht om te kijken of er iets is afgeschreven. Hun nummer is 030-2836393.

Ik heb een studenten creditcard van de Postbank en ik werd naar Interpay doorverwezen. De telefonist vertelde me dat er nog niks was afgeschreven, en dat het juiste bedrag alleen nog gereserveerd was op 19 maart. Op 18 maart was mijn gratis maand afgelopen en de volgende dag zou er dus betaald gaan worden.

Ik kan al een paar dagen niks posten op het WoW forum, maar misschien dat er hier iemand wat aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:49

On_E

Housemusic

Volgens mij hier nog niet gezien (of gewoon niet goed opgelet)

Content patch nu a.s. vrijdag !

http://forums-en.wow-euro...83459&p=1&tmp=1#post83459

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 136675 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:19:
[...]

3 auction houses die los van elkaar staan (IF, OM, GZ)

Blizzard wil in de toekomst nog 4 AH toevoegen, die wel in verbinding staan met anderen (AH in DA/SW in verbinding met elkaar en met IF, AH in TB/UC in verbinding met elkaar en met OM).
Is GZ Gadgetzan?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Ik ben nu lvl 41 en nog nooit in GZ geweest :S hoe kom ik daar het makkelijkst ?? vanaf een centraal punt zoals IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Ik heb Blizzard nu ook gebeld, en er is een bekend probleem met de creditcards van de Postbank. De gegevens worden elke 48 uur gewist uit je account pagina.

Maar je kan gewoon elke keer opnieuw je account gegevens invullen zonder dat er extra van je creditcard wordt afgeschreven. Dat kan wel kloppen, want ik heb 2x mijn creditcardgegevens ingevoerd en er was alleen op 19 maart gereseveerd, de dag waarop de betaling zou ingaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-06 14:21
Anoniem: 86072 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
Ik ben nu lvl 41 en nog nooit in GZ geweest :S hoe kom ik daar het makkelijkst ?? vanaf een centraal punt zoals IF
Check dit:
http://www.kaldorei.com/worldmap/

Ik zou via Menethil met de boot naar Theramore gaan (vergeet je flightpath niet op te pikken daar), vandaar via The Barrens en Thousand Needles (je wil misschien eerst in het westen ook een flightpath pakken) richting Tanaris. Vanuit GZ kun je een vlucht terugnemen naar Theramore.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 09:23

Jig

Ik ging zwemmend vanuit Theramore naar GZ, geen last van horde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

wat een ongelooflijk stel whiners zit er weer te janken over dat die patch op vrijdag komt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gwoon je mount starten en je kunt er zow doorheen crossen eer dat hun op hun mount zitten om achter je aan te komen ben je er voorbij :P

Wel droog laatst deden we dat met 3 man stond er een lvl 58 priest tuessen :P d8en we het overleeft te hebben :P niet duz na nog ffies te hebben doorgereden vielen we van onze paardjes af als rijpe appeltjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Doet thottbot het bij jullie ook zo vreselijk slecht?
Eerst doet hij 5 minuten over het laden van de startpage en daarna (als ik bijv. wil kijken welke drops de GR boss heeft) zegt hij telkens dat de pagina niet weergegeven kan worden.
Alle andere sites doen het prima.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.