Ik heb nu een volledige bear set en ga straks voor Battlegear of Valor. Jaja al zo goed als lvl 56 dus eind deze week raid instances.
Met SoCom en een langzaam maar sterk wapen kan je aardig wat damage doen. Tuurlijk moet je mazzel hebben dat het proced, maar het proced ongeveer 5 keer per minuut gemiddeld, wat dus aardig wat is. En als je eerst vengeance krijgt en je procced dan een dubbele crit is dat toch even een goede 1.5k damage. En dankzij Divine Favor + Illumination raak ik ook niet zo snel veel mana kwijt.
Ik heb zelf ook een steel weapon chain op mijn wapen gezet ipv een enchant, omdat je dan tenminste niet gedisarmed kan worden, wat ik het irritantst vind van sommige rogues. Een vriend van mij heeft een stun build rogue en daar verliest ie mee van me en een andere guildgenoot weet het ook niet te winnen met zijn cheapshot build. En ik moet nog de eerste rogue tegenkomen die me aanvalt als ik niet met een mob bezig ben, dus dan heb ik meestal toch al meer een probleem.
Verder voor parties zit ik bijna altijd met 4 vrienden. We zijn met 6 man nu redelijk even level, waaronder Hunter met Bangalesh (die ownt trouwens elke andere pet), Warrior, Priest, Rogue en Warlock. Waardoor we nog nooit problemen hebben gehad met instances, behalve als het aan Blizzard ligt. Mijn roll in de group is dan ook secondary alles en natuurlijk buffbot spelen.
Vanwege mijn spec. Die int gebruik ik haast niet, spirit is kut en de extra's van Lightforge zuigen helemaal.
Je ziet in US zelfs dat mensen met mijn spec met een volledige +agi +str of +agi +sta set rondlopen.
In zo'n groep hoef je inderdaad niet main tank te spelen, dat scheelt. Ik heb die luxe niet (vaste team zijn ik als pally, een priest, een rogue, met 2 pick ups).
Maar toch zou ik niet voor zo'n build en set kiezen, je beperkt je mogelijkheden nogal. Je bent een damage dealer. Een beetje een warrior zonder taunt maar met heal. Main tank (PvE) of main healer (PvP) is niet mogelijk met zo'n build, en je hebt ook geen ranged mogelijkheden tegen kiters en runners. Maar als dat je niet boeit, geniet van je 1500dmg crits.
Ben je van plan naar +INT te switchen na de patch? SoC wordt een magic attack, waarbij de crit kans dus afhangt van je INT en niet je AGI.
Nog een vraag voor alle Paladins in het algemeen...welke professions zijn aan te raden op lvl 60? Ik heb nu mining/engineering, maar wil een alt maken voor gathering professions. Engineering wil ik iig niet kwijt (netgun, deathray, mortars). Wat zou het meest effectief zijn naast Engineering?