Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.906 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86072

Zit nu op stage een beetje die pagina's door te kijken enoz..
Maar eigenlijk is hetgeen wat me het meeste opvalt dat er voor bijna iedere class wel een über eind set van armor is behalve voor mages en andere cloth dragende classes..
Ik ben nu nl lvl 41 bijna 42 en probeer een beetje een nice outfit te krijgen qua stats heb ik dat al wel maar uiterlijk is niet alles.. Beetje roze paarse hoed , paarse cape , Zwart achtige chest het houd maar niet op met die regenboog had eerst zelfs nog een groene hat..

Mss is dat ook iets om over na te denken ;) zelfde als extra's voor je paard behalve die sporen en een carot trinket :P Maar uiterlijk bedoel ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 08:43

Jig

Ja dat is volgens mij ook grootste nadeel van fire-build, de lange downtime. Dan is affliction build beter denk ik om te levelen tot 60. Daarna respec je naar fire voor pvp ofzo.

Maar je hebt dus shadow build, met beetje van beiden, en fire en aff build met alles van 1? En de fire heeft veel dps en veel downtime, de aff heeft weinig dps en geen downtime en de shadow heeft redelijke dps en weinig downtime?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Anoniem: 86072 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:49:
Zit nu op stage een beetje die pagina's door te kijken enoz..
Maar eigenlijk is hetgeen wat me het meeste opvalt dat er voor bijna iedere class wel een über eind set van armor is behalve voor mages en andere cloth dragende classes..
Ik ben nu nl lvl 41 bijna 42 en probeer een beetje een nice outfit te krijgen qua stats heb ik dat al wel maar uiterlijk is niet alles.. Beetje roze paarse hoed , paarse cape , Zwart achtige chest het houd maar niet op met die regenboog had eerst zelfs nog een groene hat..

Mss is dat ook iets om over na te denken ;) zelfde als extra's voor je paard behalve die sporen en een carot trinket :P Maar uiterlijk bedoel ik
http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=211 *kuch* Priest written all over it??

http://wow.allakhazam.com/db/itemset.html?setid=201 Mage??

[ Voor 5% gewijzigd door Muppet op 22-03-2005 11:54 ]

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-04 17:03

bbr

Silence is but another sound

snoipoip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:39:
[...]

Als je gewoon op WoW-europe.com kijkt hoef je niet meer te speculeren, daar staat gewoon eind maart dus dat lmd.
Zal wel aan mij ligge,,, maar staat nergens... o_O
kan je evt via die site bestellen ?

Listen to the voices in your head.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Laatst online: 08-04 17:24
BBR schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:09:
[...]

Zal wel aan mij ligge,,, maar staat nergens... o_O
kan je evt via die site bestellen ?
Stond gisteren nog gewoon op de mainpage. Iets met de topic van: New wave of Gamecards.

Zit nu op werk, en wow-europe.com is blocked :( dus kan het niet checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Content Patch!!!

Probably :P komende vrijdag dus.

Verwacht maar extra downtime. Zullen wel weer een zooi prutsers komen huilen en vragen waarom ze niet kunnen inloggen

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr

bbr

snoipoip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:12:
[...]

Stond gisteren nog gewoon op de mainpage. Iets met de topic van: New wave of Gamecards.
Zit nu op werk, en wow-europe.com is blocked :( dus kan het niet checken.
ja, maar, gametime cards is niet hetzelfde als installatie cd / dvd.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:39

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wel kut op vrijdag zeg, heeft iedereen vrij ivm met pasen, krijgen we weer een update, deze gaat waarschijnlijk weer heel lang uitlopen! :(

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-05 14:05
Vrijdag is het Goede Vrijdag, en hebben normaal werkende mensen geen vrij, alleen ambtenaren ofzo, en scholieren zeker :/

Good thing dat ik op de US-servers zit ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Jaded op 22-03-2005 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
BBR schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:20:
[...]

ja, maar, gametime cards is niet hetzelfde als installatie cd / dvd.. :|
|:( Niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

ik dacht dat die update vandaag kwam? 22e las ik overal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:26:
Waarschijnlijk in de US. Daar is maintenance op dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Jaded schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:26:
Vrijdag is het Goede Vrijdag, en hebben normaal werkende mensen geen vrij, alleen ambtenaren ofzo, en scholieren zeker :/

Studenten \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 82860 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:26:
US Servers => Dinsdag Maintenance
EU Servers => Vrijdag Maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 17:30
MrVegeta schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:22:
Wel kut op vrijdag zeg, heeft iedereen vrij ivm met pasen, krijgen we weer een update, deze gaat waarschijnlijk weer heel lang uitlopen! :(
Meneer heeft de thread ook helemaal gelezen :D.
Het maakt mij niet uit. Vrijdag rond 12 \u opstaan, 1 uur spelen": vrijdag zaterdag zondag maandag en dinsdag spelen :P (studiedag hiero :Y) )
Dat onderhoud loopt toch wel uit...

ONtopic maar weer: Yay, gister lvl 35 geworden. Weet iemand een gebied waar ik kan skinnen met lvl 35-40 mobs? STV ofzo? Me skinning lvl is 220

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik heb nu een volledige bear set en ga straks voor Battlegear of Valor. Jaja al zo goed als lvl 56 dus eind deze week raid instances.
Met SoCom en een langzaam maar sterk wapen kan je aardig wat damage doen. Tuurlijk moet je mazzel hebben dat het proced, maar het proced ongeveer 5 keer per minuut gemiddeld, wat dus aardig wat is. En als je eerst vengeance krijgt en je procced dan een dubbele crit is dat toch even een goede 1.5k damage. En dankzij Divine Favor + Illumination raak ik ook niet zo snel veel mana kwijt.
Ik heb zelf ook een steel weapon chain op mijn wapen gezet ipv een enchant, omdat je dan tenminste niet gedisarmed kan worden, wat ik het irritantst vind van sommige rogues. Een vriend van mij heeft een stun build rogue en daar verliest ie mee van me en een andere guildgenoot weet het ook niet te winnen met zijn cheapshot build. En ik moet nog de eerste rogue tegenkomen die me aanvalt als ik niet met een mob bezig ben, dus dan heb ik meestal toch al meer een probleem.

Verder voor parties zit ik bijna altijd met 4 vrienden. We zijn met 6 man nu redelijk even level, waaronder Hunter met Bangalesh (die ownt trouwens elke andere pet), Warrior, Priest, Rogue en Warlock. Waardoor we nog nooit problemen hebben gehad met instances, behalve als het aan Blizzard ligt. Mijn roll in de group is dan ook secondary alles en natuurlijk buffbot spelen.

En een grote raid ging afgelopen zondag niet door, dankzij Blizzard. Anders was World of Illuminati samen met Chilled out Wargamers, Tarren Mill binnengevallen en met op Kalimdor een redelijk raid op X-Roads was dat dan aardig goed afgelopen waarschijnlijk. Nu ging de Raid op TM niet door en daar die op XR aangekondigd was op het forum wel semi doorging werd het een afslachting voor de alliance. Dit alles op Burning Legion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
Je bent een Paladin zie ik, waarom ga je dan voor Valor (Warrior set), ipv Lightforge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr

bbr

Dat helpt veel enzo =^.^=

is er misschien iemand die het spel al zat is, en zn cd + account wil doorverkopen ofzo? :P
(dat schijnt legaal te zijn)

hoewel.. nope, dat werkt ook niet,, want ik moet de account registreren met een american CC, anders kom ik niet op DIE servers.... zitten vrienden daar..
import lijkt de enigste optie..

weet iemand een site die wel wil importeren,, ? geen amazon dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Jaded schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:30:
[...]

Je bent een Paladin zie ik, waarom ga je dan voor Valor (Warrior set), ipv Lightforge?
Vanwege mijn spec. Die int gebruik ik haast niet, spirit is kut en de extra's van Lightforge zuigen helemaal.
Je ziet in US zelfs dat mensen met mijn spec met een volledige +agi +str of +agi +sta set rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89946

Ik ben nu een lvl 22 hiuman warrior met 1000 armor en een sword en mace die 15.5 en 13 dps doen. Weet iemand een goede plek om lekker te lvlen waar dus veel monsters zijn op een compacte plek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:27:
[...]

Meneer heeft de thread ook helemaal gelezen :D.
Het maakt mij niet uit. Vrijdag rond 12 \u opstaan, 1 uur spelen": vrijdag zaterdag zondag maandag en dinsdag spelen :P (studiedag hiero :Y) )
Dat onderhoud loopt toch wel uit...

ONtopic maar weer: Yay, gister lvl 35 geworden. Weet iemand een gebied waar ik kan skinnen met lvl 35-40 mobs? STV ofzo? Me skinning lvl is 220
STV is goed, badlands ook, Elder Crag Coyotes zjin heerlijk om te skinnen, geven ook lekkere exp lvl 40-43 mobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
ik denk niet dat ik die aankan dan...
40-43 is best hoog hoor...

badlands, zuiden van loch modan?

[ Voor 21% gewijzigd door enira op 22-03-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Jaded schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:26:

Ben geen student/scholier en geen ambtenaar, toch heb ik vrij ;)
Bedrijf is dicht bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84216

Jaded schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:27:
[...]

Waarschijnlijk in de US. Daar is maintenance op dinsdag.
Hey Jaded, op welke server speel je? Ik speel op Stormreaver :-) , kunnen we misschien partyen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dielessen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-12-2024
Zijn er hier nog meer mensen die nog steeds op de US servers spelen?
Ik speel ook nog steeds in de us en ben wel benieuwd of er nog meerdere mensen zijn.

Zeg gelijk even op welke realm je zit.

Ik zit op Proudmore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:00

The Legend

*Plop*

Loop net door Ogri, zie ik ineens dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/55031/full.jpg

Een lvl 56 Infernal, hij was net gehakt door wat lvl 50+ maar wel vage shitsu daggik :P

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
jarnotjuh schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:41:
ik denk niet dat ik die aankan dan...
40-43 is best hoog hoor...

badlands, zuiden van loch modan?
mja dan is STV beter inderdaad, maar ook daar heb je mobs die boven je niveau zitten qua lvl

qua skinning skill kan je namelijk makkelijk in badlands skinnen :)

mijn skinning is nu 300 en ik ben hard op weg om ook leatherworking naar 300 te brengen, 240 nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:54

CaDje

Framedrops for life

Gisteren kleine tegenslag in Zul Farrak. Ik had Gahzrilla eerst gedaan met een group. ( 2x pala, 2x rogue, 1x priest) Dus wij komen bij dat water, eerst alle mobs killen, en dan pas gahzrilla summonen. Die priest had die moker waarmee je op die gong moet slaan. Gahzrilla is lvl 46 of 47, niet al te moeilijk, doet wel veel damage. Ik had dus de quest gehaald.

Nu wou ik gister nog een keer die quest doen samen met een paar guild members en nog 2 andere. Komen we weer bij Gahzrilla, komt iemand met de vraag of we wel die moker hebben...... nee dus. Ik dacht dus dat die ergens in Zul Farrak dropt, dus ik kijk op thottbot en kom er achter dat deze in Hinterlands dropt, aan de andere kant van de wereld dus :S. Naja, iig wel veel xp gehaald. Volgende keer toch beter kijken wat je moet doen voor een quest :P.

(ik vond het ook al raar dat het een lvl 50 elite quest was, blijkbaar is die kerel die de moker dropt een lvl 52 elite ^^)

Nu alleen nog die rod quest in Zul Farrak, maar dan moet je gewoon 1 of 2 mages hebben. Tenzij iemand van jullie een goede tactiek heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
CaDje schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:54:
Gisteren kleine tegenslag in Zul Farrak. Ik had Gahzrilla eerst gedaan met een group. ( 2x pala, 2x rogue, 1x priest) Dus wij komen bij dat water, eerst alle mobs killen, en dan pas gahzrilla summonen. Die priest had die moker waarmee je op die gong moet slaan. Gahzrilla is lvl 46 of 47, niet al te moeilijk, doet wel veel damage. Ik had dus de quest gehaald.

Nu wou ik gister nog een keer die quest doen samen met een paar guild members en nog 2 andere. Komen we weer bij Gahzrilla, komt iemand met de vraag of we wel die moker hebben...... nee dus. Ik dacht dus dat die ergens in Zul Farrak dropt, dus ik kijk op thottbot en kom er achter dat deze in Hinterlands dropt, aan de andere kant van de wereld dus :S. Naja, iig wel veel xp gehaald. Volgende keer toch beter kijken wat je moet doen voor een quest :P.

(ik vond het ook al raar dat het een lvl 50 elite quest was, blijkbaar is die kerel die de moker dropt een lvl 52 elite ^^)

Nu alleen nog die rod quest in Zul Farrak, maar dan moet je gewoon 1 of 2 mages hebben. Tenzij iemand van jullie een goede tactiek heeft ?
Wij hebben het gedaan met: pala, priest, hunter, rogue en warrior. Das dus zo goed als geen AoE.
Wat we telkens deden was de NPC mage beschermen zodat hij AoE bleef casten en verder zo snel mogelijk de elites slopen. Verder eerst zorgen dat de eerste paar de NPCs aanvallen en daarna hun gaan choppen, maar zorgen dat de NPCs niet dood gaan. En dan in de pauze healen ze zichzelf en dan kan je ook zelf even snel drinken en eten.

BTW op een gegeven moment kunnen Warlocks een Infernal summonen.

[ Voor 3% gewijzigd door Vincentio op 22-03-2005 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104174

The Legend schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 12:48:
Loop net door Ogri, zie ik ineens dit:

[afbeelding]

Een lvl 56 Infernal, hij was net gehakt door wat lvl 50+ maar wel vage shitsu daggik :P
Hoe heet de mod die jij gebruikt voor die spec bovenaan, avg exp, % to next lvl enz? Lijkt me wel handig :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28168

Ik (hunter, lvl 47) heb 'm gedaan met een warrior (lvl 51) twee shamans (lvl 49 en lvl 44) en een priest lvl 48. Echt een onmogelijke party voor die quest, maar we hadden zoiets van "we zijn toch klaar, gewoon ff proberen". En wonderwel hebben we 'm gehaald. Die lvl 49 en lvl 51 hadden echt zoiets van "WTF, waarom lukt het nu wel en met vorige ("betere") parties niet?". Gewoon kwestie van goed samenspelen.

Een mage is bij die quest helemaal niet zo ideaal als het lijkt. Kunnen geen AoE gebruiken omdat ze dan veel teveel aggro krijgen en dood gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 28168 op 22-03-2005 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Anoniem: 104174 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:01:
[...]

Hoe heet de mod die jij gebruikt voor die spec bovenaan, avg exp, % to next lvl enz? Lijkt me wel handig :Y)
AvgXP
Een mage is bij die quest helemaal niet zo ideaal als het lijkt. Kunnen geen AoE gebruiken omdat ze dan veel teveel aggro krijgen en dood gaan.
Dat hangt van zijn talentbuild af en natuurlijk de kwaliteiten van zijn party members

[ Voor 36% gewijzigd door Azqi op 22-03-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104174

Ik heb die addon gedownload en in WoW/interface/addons gezet, maar nu lukt het met niet om hem in game te krijgen. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 104174 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:25:
Ik heb die addon gedownload en in WoW/interface/addons gezet, maar nu lukt het met niet om hem in game te krijgen. Wat doe ik fout?
Lees de Readme..
Waarschijnlijk moet je een /load commando ingame geven oid.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139298

Heeft iemand nog leuke kookrecepten gevonden? volgens mij koken er weinig mensen... het is best geinig. Er is kennelijk ook een recept waar je vuur van gaat spugen...dan doe je 10 minuten lang een extra fire attack! Cool toch? hete pepers :P

Wraithblade lvl 22 nightelf, Bloodscalp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05:53

Die hamer dropt van een lvl 52 mob die overigens niet elite is...samen met een lvl 50 troll erbij ook niet elite. Daarna moet je helemaal SE van de map gaan in hinterlands en in die elite troll city kun je die hamer chargen zodat je em voortaan in Zul kan gebruiken.

Goede taktiek voor divino matic -- Probeer een warrior in je party te hebben met een Ravager axe van Scarlet Monastary en vervolgens laat je em heel dat gevecht in berserker stance doen en whirlwind casten. Dat is imo stukken beter dan een mage :). Het gevecht is echt niet zo moelijk als het lijkt. Die NPCs zijn best sterk en de enige die moeten overleven is de sergeant en de goblin.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82860

Azqi schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:05:
[...]

AvgXP

[...]

Dat hangt van zijn talentbuild af en natuurlijk de kwaliteiten van zijn party members
Inderdaad en vergeet daarnaast niet, dat tanks eerst aggro (hate) op moeten bouwen zodat ze de aggro niet verliezen. Daarna kunnen mages gewoon al hun spells gebruiken. Daarvoor gewoon scorch en fireblast bijvoorbeeld, of AM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-05 16:20
Jig schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:50:
Ja dat is volgens mij ook grootste nadeel van fire-build, de lange downtime. Dan is affliction build beter denk ik om te levelen tot 60. Daarna respec je naar fire voor pvp ofzo.

Maar je hebt dus shadow build, met beetje van beiden, en fire en aff build met alles van 1? En de fire heeft veel dps en veel downtime, de aff heeft weinig dps en geen downtime en de shadow heeft redelijke dps en weinig downtime?
Volgens Mosh heeft Shadow build dus de beste DPS, beter dan volledige Destruction build. Als ik z'n formules en PDF's lees (en z'n ervaring bekijk) neem ik hier even aan dat ie gelijk heeft :+

Verder maakt het niet zoveel uit. Volledige Affliction build kan volgens mij niet.. daar zit de tree te vol met crap voor :P Improved Souldrain/CoA/CoW bijvoorbeeld zijn punten weggegooid. Voor welke build dan ook. CoEx is imho ook niet echt een super spell. Kost je een fortuin aan talentpoints en dan is die ook pas nuttig in PvP en met Amplify wat een 15 min timer heeft. Hele skill duurt ook maar 12 seconden... Dan kom je dus al snel op wat van de lagere demonology talents als extra en das ook een goeie (lagere destruction talents zijn ook niet echt nuttig).

Kun je wel tot Fel domination gaan en je demons wat opvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 139298 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:30:
Heeft iemand nog leuke kookrecepten gevonden? volgens mij koken er weinig mensen... het is best geinig. Er is kennelijk ook een recept waar je vuur van gaat spugen...dan doe je 10 minuten lang een extra fire attack! Cool toch? hete pepers :P

Wraithblade lvl 22 nightelf, Bloodscalp
Dragonbreath chili :)

1x Mystery meat
1x Small Flame Sack
1x Hot Spices

heb altijd een stack bij me :) just for fun

momenteel 250 cooking maar sommige recepten zijn duur :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:39:
[...]

Volgens Mosh heeft Shadow build dus de beste DPS, beter dan volledige Destruction build. Als ik z'n formules en PDF's lees (en z'n ervaring bekijk) neem ik hier even aan dat ie gelijk heeft :+

Verder maakt het niet zoveel uit. Volledige Affliction build kan volgens mij niet.. daar zit de tree te vol met crap voor :P Improved Souldrain/CoA/CoW bijvoorbeeld zijn punten weggegooid. Voor welke build dan ook. CoEx is imho ook niet echt een super spell. Kost je een fortuin aan talentpoints en dan is die ook pas nuttig in PvP en met Amplify wat een 15 min timer heeft. Hele skill duurt ook maar 12 seconden... Dan kom je dus al snel op wat van de lagere demonology talents als extra en das ook een goeie (lagere destruction talents zijn ook niet echt nuttig).

Kun je wel tot Fel domination gaan en je demons wat opvoeren.
Wat is er mis met improved CoA ?

CoA is altijd de eerste DOT die ik cast... ??

En heb je een link o.i.d. naar dat mosh gebeuren ? :)

[ Voor 4% gewijzigd door On_E op 22-03-2005 13:43 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Improved CoA is +6% voor 3 talent points..

Dat is wel een whopping 60 dmg ofzo met hoogste rank CoA :P

Persoonlijk gebruik ik uberhaupts geen CoA, maar Curse of Shadows. Monsters zijn in seconde of 20 dood, dus beetje zonde van de 30-seconde oplopende DoT.

Werkwijze bij mij:

Immolate, Curse of Shadow, Corruption (insta), Siphon Life, Succubus erop af

Life tap / Drain Life
Nightfall? -> insta bolt

Na gevecht paar keer dark pact en volgende.

[ Voor 72% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Volgens mij heb ik nog wel wat coocking recepten in mijn inventory, maar dat weet ik niet zeker. Dan zou ik vanavond even moeten kijken als ik online ben. :)

Ik zit ook op de Bloodscalp server dus vraag het mij vanavond ven ingame. Dan kan ik daar antwoord op geven.

P.S. je kan me whisperen onder dezelfde naam die ik hier gebruik. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91397

Begrijp ik goed dat je cooking kan "unlearnen" om vervolgens andere skills te leren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:45:

Persoonlijk gebruik ik uberhaupts geen CoA, maar Curse of Shadows. Monsters zijn in seconde of 20 dood, dus beetje zonde van de 30-seconde oplopende DoT.

Werkwijze bij mij:

Life tap / Drain Life
Nightfall? -> insta bolt

Tsja, ik heb nog niet al die spreuken, mijn werkwijze is dan ook vaak :

CoA, Immolate, Corruption, pet erop af, wand, wand, drain life.
(bij sterkere mobs vervang wand door Shadow Bolt)

Dan pak ik op een gegeven moment wel de aggro, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.

Welk level ben jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbr

bbr

Anoniem: 91397 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:52:
Begrijp ik goed dat je cooking kan "unlearnen" om vervolgens andere skills te leren?
cooking is secondary,, netals healing en fishing.
heeft geen nut om em te unlearnen.. hij telt niet bij je max van 2 skills op.

naast al de skills hierboven, kan je nog 2 skills nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:52:
[...]

Tsja, ik heb nog niet al die spreuken, mijn werkwijze is dan ook vaak :

CoA, Immolate, Corruption, pet erop af, wand, wand, drain life.
(bij sterkere mobs vervang wand door Shadow Bolt)

Dan pak ik op een gegeven moment wel de aggro, maar dat vind ik niet zo erg eigenlijk.

Welk level ben jij ?
46.. je moet inderdaad wel Curse of Shadow hebben om hier wat mee te kunnen :P

Voor die spell had ik zo goed als zelfde tactiek, maar killen duurde wel veel langer. Voidwalker + CoA/immo/corr. En dan Wand'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-05 19:20

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:55:
[...]

46.. je moet inderdaad wel Curse of Shadow hebben om hier wat mee te kunnen :P

Voor die spell had ik zo goed als zelfde tactiek, maar killen duurde wel veel langer. Voidwalker + CoA/immo/corr. En dan Wand'en.
Wel grappig verschillende taktieken :) Lvl 35, affliction build (nu hoogste is shadow mastery 1/5

Taktiek is pet erop (voidy, imp soms voor de afwisseling, verliest wel meer health zo, gaat wel sneller), siphon life, CoA, corruption, immolate (duurt niet zo lang dus laatste), 2x lifetap, drain life life tap en dan zit ik weer bijna vol. Eventueel nog een keer immolate als monster 3 levels hoger is en nog wat drainen, werkt erg prettig. Wand/wapens gebruik ik eigenlijk nooit, misschien toch maar eens proberen.

Warlock in mijn guild (lvl 34) waar ik wel eens mee quest gebruikte zelf nooit drain life, maar toen hij merkte dat je downtime daardoor vrijwel weggaat is ie ook over naar drain :P

[ Voor 17% gewijzigd door Koetjeboe op 22-03-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:51:
De meeste Aliance spelers waren allemaal PvP disabled uit angst om in de pan gehakt te worden, ook High LvL keken beetje verbaast rond had ik het idee. De andere tacktiek van de Aliance was om de Instance Portal te blokkeren, dat is ze dan wel goed gelukt, maar naar binnen komen was er niet bij. :P
Sorry hoor, maar ik vind het al met al nogal nutteloos.
kroeske schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:49:
ik lees hierboven over het ontleren van een proffesion, kan iemand mij vertellen hoe ik dit doe?
ik heb namelijk 2 kleine foutjes gemaakt bij het opbouwen van mn char, ik heb gekozen voor leatherworking terwijl ik hier eigenlijk niks aan het (kan iig geen leather dragen als undead warlock, of komt dit bij een hoger lvl?) en ik heb voor cooking gekozen waar ik nooit wat mee doe.
Ten eerste, ik zou als ik jou was even de manual lezen. Cooking is een secondary profession, en die drie (Cooking, Fishing, First-Aid) tellen niet mee aan dat maximum van 2 primaire professions. Je kunt ze dus ook niet unlearnen.

Primary professions (Leatherworking) kun je unlearnen door in je Char->Skills tab op dat rode cirkeltje met een rooie streep erdoorheen te klikken.
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:27:
Alle plekken waar je aan de open zee zit eigenlijk
Inderdaad. Firefins en Blackmouths vind je alleen in zeewater, niet in het binnenland. FF een kwestie van Thottbot checken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:45:

Werkwijze bij mij:

Life tap / Drain Life
Nightfall? -> insta bolt

Je hebt nu dus nog een aff build? Ik heb overal gelezen dat Siphon Life niet echt zinvol is aangezien het te traag gaat en te weinig is.

Maarre kun je dan is die volledige Shadow build laten zien? Kben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

Ik heb nu een volledige bear set en ga straks voor Battlegear of Valor. Jaja al zo goed als lvl 56 dus eind deze week raid instances.
Met SoCom en een langzaam maar sterk wapen kan je aardig wat damage doen. Tuurlijk moet je mazzel hebben dat het proced, maar het proced ongeveer 5 keer per minuut gemiddeld, wat dus aardig wat is. En als je eerst vengeance krijgt en je procced dan een dubbele crit is dat toch even een goede 1.5k damage. En dankzij Divine Favor + Illumination raak ik ook niet zo snel veel mana kwijt.
Ik heb zelf ook een steel weapon chain op mijn wapen gezet ipv een enchant, omdat je dan tenminste niet gedisarmed kan worden, wat ik het irritantst vind van sommige rogues. Een vriend van mij heeft een stun build rogue en daar verliest ie mee van me en een andere guildgenoot weet het ook niet te winnen met zijn cheapshot build. En ik moet nog de eerste rogue tegenkomen die me aanvalt als ik niet met een mob bezig ben, dus dan heb ik meestal toch al meer een probleem.
Verder voor parties zit ik bijna altijd met 4 vrienden. We zijn met 6 man nu redelijk even level, waaronder Hunter met Bangalesh (die ownt trouwens elke andere pet), Warrior, Priest, Rogue en Warlock. Waardoor we nog nooit problemen hebben gehad met instances, behalve als het aan Blizzard ligt. Mijn roll in de group is dan ook secondary alles en natuurlijk buffbot spelen.
Vanwege mijn spec. Die int gebruik ik haast niet, spirit is kut en de extra's van Lightforge zuigen helemaal.
Je ziet in US zelfs dat mensen met mijn spec met een volledige +agi +str of +agi +sta set rondlopen.
In zo'n groep hoef je inderdaad niet main tank te spelen, dat scheelt. Ik heb die luxe niet (vaste team zijn ik als pally, een priest, een rogue, met 2 pick ups).

Maar toch zou ik niet voor zo'n build en set kiezen, je beperkt je mogelijkheden nogal. Je bent een damage dealer. Een beetje een warrior zonder taunt maar met heal. Main tank (PvE) of main healer (PvP) is niet mogelijk met zo'n build, en je hebt ook geen ranged mogelijkheden tegen kiters en runners. Maar als dat je niet boeit, geniet van je 1500dmg crits. :)

Ben je van plan naar +INT te switchen na de patch? SoC wordt een magic attack, waarbij de crit kans dus afhangt van je INT en niet je AGI.

Nog een vraag voor alle Paladins in het algemeen...welke professions zijn aan te raden op lvl 60? Ik heb nu mining/engineering, maar wil een alt maken voor gathering professions. Engineering wil ik iig niet kwijt (netgun, deathray, mortars). Wat zou het meest effectief zijn naast Engineering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jig schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:08:
[...]

Je hebt nu dus nog een aff build? Ik heb overal gelezen dat Siphon Life niet echt zinvol is aangezien het te traag gaat en te weinig is.

Maarre kun je dan is die volledige Shadow build laten zien? Kben wel benieuwd.
Ik ben begonnen met affliction stuk van shadow build. En heb hier dark pact aan toegevoegd voor levelen tot 60, dan zal die ingewisseld worden voor Ruin.

--Destruction Mastery
Improved Shadow Bolt Rank 5
Bane Rank 5
Destructive Reach Rank 2
Improved Lash of Pain Rank 2
Devastation Rank 5
Shadowburn Rank 1
(Ruin Rank 1)
Destruction Total: 20 (21)

--Affliction Mastery
Suppression Rank 4
Improved Corruption Rank 5
Improved Life Tap Rank 2
Improved Drain Life Rank 5
Amplify Curse Rank 1
Fel Concentration Rank 5
Nightfall Rank 2
Siphon Life Rank 1
Shadow Mastery Rank 5
(Dark Pact Rank 1)
Affliction Total: 30 (31)

--Total
Total Points Spent: 51
Level Required: 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Dank je Bosmonster, daar hebben we wat aan !

Nu maar hopen dat Blizz niet ineens de demonology tree gaat upgraden. :o

edit : Hoe doen jullie het trouwens in PvP vs. de verschillende klasses ?

Ik leg het altijd af tegen Hunters (die kut pets van ze), Rogues (duidelijk) en Priests/Paladins (klote geheal de hele tijd)

Tegen de rest maak ik vaak best kans.

[ Voor 51% gewijzigd door On_E op 22-03-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
http://www.karma-guild.org/mosh/

trouwens voor Mosh z'n PDF's :)

Qua PvP zijn het voornamelijk hunters waar ik problemen mee heb. Kan z'n pet fearen, maar tegen de tijd dat dat landt ben ik al half dood door de belachelijke hoeveelheid ranged damage die ze doen :P

Qua Paladins/mages: mana drainen :) En mages curse of tongues natuurlijk. Curse of tongues ook tegen priests.

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52728

Die kaartjes die je kan halen in de winkel zodat je weer een maand erbij krijgt, kan je die gewoon bij elke FRS in NL halen, of verkopen slechts een paar winkels die dingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Hmm ik denk dat ik dat ook maar eens ga proberen :)

Even een ander vraagje, hoe kom je als lvl 33 warlock met herb/alch een geld? Ik verdien nou niet echt bijster veel en kan niet eens aan 5g komen om te respeccen. Enigste wat nog wat op brengt zijn Strong Troll's Blood Potions welke 50s per 5 opleveren of Nature Protection Potions welke 60s per 5 opleveren. Probleem is dat de herbs nogal lastig te vinden zijn. Wat kan je et beste doen om aan geld te komen? Veel instances die ietsje onder je lvl zijn, zodat je ze makkelijk doorloopt?

En hoeveel kan je vragen voor een transmutation? Ene metal in het andere omzetten dus. De resources voor die Philosophers Stone zijn ook niet te vinden in Elwyn Forest en volgens mij kan je maar 1x per 24h transmuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
em in wetlands is stranglekelp dat leverd lekker wat op als je daar elixir of defense van maakt. Verder kan je superior healing potions maken en verkopen in de ah en swiftthistle is ook veel waard maar dat is best rare spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Vaak gaat het bij alchemy niet om wat direct bruikbaar is, maar bijvoorbeeld wat anderen nodig hebben voor recipe's.

Alle soorten oils en dergelijke zijn veel gezocht.

En anders gewoon grinden. Humanoids een level of 2 onder je eigen. Cloth levert veel op en ze droppen relatief veel wapens e.d. om te verkopen (gewoon bij de vendor gooien :P).

[ Voor 35% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind cosmos perfect werken vooral het averaga DPS gedeelte wat llinks bovenin staat vond ik altijd erug handing/ .... Alleen nu sinds een van de laatste updates van WoW doet dat het ineens niet meer

zijn er mensen die hier een vervanger/oplossing voor hebben ?? vind het nl wel leuk om me average dps als mage te vergelijken met maatjes van me die show off palys zijn :P

**(Mage ownt sinds lvl 38 kick ik pallys ass)** bijna 42 weer nieuwe fireball ;) dan helemaal kick ass met combustion ;)

van pally win je als mage bijna altijd boven de lvl 40 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

On_E schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:19:
Kun je First Aid als 3e skill nemen ?
Het is een secondary Skill zoals Cooking en Fishing
Die 3 kun je altijd nemen plus 2 Primary skills

*edit*
Uren lang niet op refresh gedrukt
/sigh

[ Voor 10% gewijzigd door Crowmeister op 22-03-2005 14:43 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

DrProctor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:34:
em in wetlands is stranglekelp dat leverd lekker wat op als je daar elixir of defense van maakt. Verder kan je superior healing potions maken en verkopen in de ah en swiftthistle is ook veel waard maar dat is best rare spul.
Ik loop al bijna hele game rond met 20 swiftthistle en heb al zooi weggeflikkert. Ik wist eerst niet wat je er mee kon :D Nu hebk wel een recipe waar et voor nodig is, en ik weet hoeveel het waard is. Toch maar is ff op AH zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135479

Heey fokes, zeg ik heb een vraagje, ik heb momenteel de professions skinning (205) en leatherworking (80) ben zelf lvl 27 ik wil mn leatherworking gaan droppen heb er bijna niets aan en dan wil ik alleen gaan gatheren voor de guild The AriSen ik bedoel dus leather voor minen droppen, verdien je daarbij veel geld denken jullie ik weet dat voor medium leather al gauw 15s voor neer word gelegt.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135479 op 22-03-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Jig schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:44:
[...]

Ik loop al bijna hele game rond met 20 swiftthistle en heb al zooi weggeflikkert. Ik wist eerst niet wat je er mee kon :D Nu hebk wel een recipe waar et voor nodig is, en ik weet hoeveel het waard is. Toch maar is ff op AH zetten :)
swiftthistle is een must voor Rogues :)

ik heb van een rogue in mijn guild het recept gekregen omdat hij geen cooking had.
het recept is namelijk een Rogue qeust reward dacht ik.

op zich wel relaxed want nu kan ik ook thistletea aanbieden in de AH :)

edit:

@Kenjii

als je alleen wil gaan gatehre kan je idnerdaad beter lw droppen en dan mining nemen erbij bijvroobeeld

echt rijk wordt je neit van leatherworking, nu nog niet iig, tot je echt lekkere recipes hebt en ook de tjid hebt om voor de ingredienten te grinden :P

[ Voor 19% gewijzigd door Bokkie op 22-03-2005 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Anoniem: 135479 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:55:
Heey fokes, zeg ik heb een vraagje, ik heb momenteel de professions skinning (205) en leatherworking (80) ben zelf lvl 27 ik wil mn leatherworking gaan droppen heb er bijna niets aan en dan wil ik alleen gaan gatheren voor de guild The AriSen, verdien je daarbij veel geld denken jullie ik weet dat voor medium leather al gauw 15s voor neer word gelegt.
ik heb bij skinning ook nog mining, 2 gather profs verdienen atlijd goed, AH erin dermee!
Leatherworking lvlk van jou is nog laag, ik denk dat je dat eerst omhoog moet werken voordat je echt wat winst maakt...

mining zit ik nu @ 158, verdiend redelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asjeblieft ga nou niet ook skinnen er is al overvloed als je het in de AH zit vang je er ook al geen drol voor voor je leather..
Zet er vaak heavy en thick leather in en ben al blij als ik het verkoop ben het de laatste tijd voor groot deel zelfs weg gaan geven aan een maatje die er spullen van maakt die ik kan disenchanten .:P

wel leuk om iemand weer te horen godveren op ventrilo als ie 80 silk en 100 leather binnen krijgt voor z'n profesion :P zitten glijk z'n zakjes vol :P:P

Maar op dit moment is het belazerd verdienen skinnen als je 80 beestjes kild verdien je meer als je er een paar groene items tussen vind en die verkoopt dan al het leer bij elkaar :P >> Vind dat teveel mensen skinning hebben geleerd waardoor gwoon de hele handel omzeep wordt geholpen zit nu zelf op 291 skin maar begin er sterk over te denken om een andere prof te kiezen die beter verdient:P maar volgens mij zit iedereen nu ongeveer op hetzelfde level met z'n profs duz verkoopt het niet lekker :P

Ik denk dat over een paar weekjes wanneer de laatkomers in het spel een lvl 24 a 28 zijn en ze door hebben hoe vette enchants er zijn dat dan dat weer gaat lopen enz omdat ze dan die hoger gelevelde spullen nodig hebben en dan lopen wij hoog lvl profesions binnen :) als je de juiste spullen maar hebt ;)

Maaruh niemand heeft er nog wat op gevonden op het average DPS probleem van cosmos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
Jig schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:44:
[...]

20 swiftthistle is denk ik rond de 3-4g waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Anoniem: 55165 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:49:
Ik heb ook skinning als second proffession maar gebruik het als inkomsten.. en je kunt geen wool halen door te skinnen ;)
Waar haalt men normaal gesproken wool vandaan? Juist, schapen.

Ga jij maar eens een schaap skinnen, dan krijg je gewoon wool, dus..... (zie sig)

p.s. altijd leuk 's ochtens als een L38 undead warrior je /chicken'ed, en je daarna de vloer met hem aanveegt in een duel }) (was toen nog net L37 Human Warlock, nu L38) (zit op een RP server, dus niet automatisch PVP enabled)

[ Voor 26% gewijzigd door zion op 22-03-2005 15:12 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Ik heb alchemy momenteel op 286, kan nu major healing potions maken. (nog niet genoeg herbs om te kijken of verkoop wat waard is)

Wat wel aardig oplevert is

Frost Oil
Shadow Oil
Elixer of Demonslaying

1e verkoop je voor 1g a 2g in ah (alience quest)
Shadow Oil verkoopt ook voor 1g (verkoopt wel slechter)
Elixer of Demonslaying kan je voor 2g 2.5 g wel kwijt.

moet nog even kijken wat ik met die arcanite bars kan verdienen.
Transmuting moet ik ook nog even bekijken, vooral die air to water enz.

Herbs verkopen kan ook wel, maar krijg hier altijd een spijtig gevoel bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Btw als het ffies mag

*OFFTOPIC**

Heeft iemand voor mij de server versie 2.14 van ventrilo ?? of een link waar ik hem kan dlen ben nl al 2 dagen aan het zoeken naar de server 2.14 voor onze guild want de vent server draait bij ons ;) en we hebben zoals je al raad meer dan 8 leden ;) ..
De client heb ik al wel maar de server nog niet.. Duz plz als iemand me zou kunnen helpen

**TNX**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zou het even weghalen BosMakreel, das een warez-request...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

zion schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:03:
[...]
Waar haalt men normaal gesproken wool vandaan? Juist, schapen.

Ga jij maar eens een schaap skinnen, dan krijg je gewoon wool, dus..... (zie sig)

p.s. altijd leuk 's ochtens als een L38 undead warrior je /chicken'ed, en je daarna de vloer met hem aanveegt in een duel }) (was toen nog net L37 Human Warlock, nu L38) (zit op een RP server, dus niet automatisch PVP enabled)
Ik kwam als horde pas een schaap tegen toen ik lvl 35 was ... toen had ik allang silk nodig ..

Ik grind liever humanoids gaat heel wat rapper dus echt een tip om schapen te zoeken is het ook niet ...

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 55165 op 22-03-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
topic op US WOW forums over een hunter die Deathstriker rollde en won

voor de onwetende, Deathstriker is een Uber endgame bop dagger, met een super proc

als shammie zijnde zou ik er zelf ook op rollen -> Flurry Windfury }> hoewel het door het gros van de spelers wordt beschouwd als Rogue only.

meningen hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

On_E schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:16:
Dank je Bosmonster, daar hebben we wat aan !

Nu maar hopen dat Blizz niet ineens de demonology tree gaat upgraden. :o

edit : Hoe doen jullie het trouwens in PvP vs. de verschillende klasses ?

Ik leg het altijd af tegen Hunters (die kut pets van ze), Rogues (duidelijk) en Priests/Paladins (klote geheal de hele tijd)

Tegen de rest maak ik vaak best kans.
LoL welke rest?? Je hebt alleen Warriors nog en dat is ook niet gek dat je daarvan wint ^_^

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:28:
topic op US WOW forums over een hunter die Deathstriker rollde en won

voor de onwetende, Deathstriker is een Uber endgame bop dagger, met een super proc

als shammie zijnde zou ik er zelf ook op rollen -> Flurry Windfury }> hoewel het door het gros van de spelers wordt beschouwd als Rogue only.

meningen hierover?
Iedereen die het kan gebruiken moet rollen :?

Als je hem wint en vervolgens niet geburikt zou ik wel pissed zijn ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
Muppet schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:28:
[...]

LoL welke rest?? Je hebt alleen Warriors nog en dat is ook niet gek dat je daarvan wint ^_^
Hmm.. als warrior zijnde heb ik het altijd volop ez tegen een warlock. Gewoon charge op de warlock en shieldbash/pummel en er ligt weer een dooie warlock.

<edit>

En natuurlijk ook even je berserker rage aanzetten tegen Fear.

</edit>

[ Voor 12% gewijzigd door snoipoip op 22-03-2005 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Muppet schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:28:
[...]

Shamans, Druids, Mages ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Bosmonster schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:31:
[...]

Iedereen die het kan gebruiken moet rollen :?

Als je hem wint en vervolgens niet geburikt zou ik wel pissed zijn ja..
Gewoon guild runs met het DKP systeem doen :) Dan mag je zelf uitmaken hoeveel die dagger je waard is in punten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als Mage zie ik vaak genoeg schapen maar skinnen is er niet bij duz zou niet weten of er wol afkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

snoipoip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:33:
[...]

Hmm.. als warrior zijnde heb ik het altijd volop ez tegen een warlock. Gewoon charge op de warlock en shieldbash/pummel en er ligt weer een dooie warlock.

<edit>

En natuurlijk ook even je berserker rage aanzetten tegen Fear.

</edit>
Same here, vrijwel elke warlock legt het af. De enige warlocks die een kans maken zijn de warlocks die rondlopen met die sm bitch en die irri seduce :X

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 22-03-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

Anoniem: 86072 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:01:
Asjeblieft ga nou niet ook skinnen er is al overvloed als je het in de AH zit vang je er ook al geen drol voor voor je leather..
Zet er vaak heavy en thick leather in en ben al blij als ik het verkoop ben het de laatste tijd voor groot deel zelfs weg gaan geven aan een maatje die er spullen van maakt die ik kan disenchanten .:

?
Wat is er mis met skinnen/Leatherworking. :? Als je daar echt goed in bent, dus hoog in die skil zit kun je een paar te gekke armor items mee maken. En tevens brengen de zwaardere typen armor kits ook aardig wat geld in het laatje. :P

Aan de andere kant kun je ook gewoon mobs gaan killen die speciale items droppen zoals die schildpadden in 1000 needles en zo'n schild levert bij de vendor al 6S per stuk op, kun je nagaan wat die dingetjes opleveren op de AH. Nu ik wat in de hogere level gebieden kom pak is alles op wat die beasts zoals spinnen, raptors etc laten vallen. Die beestjes zijn echt geweldig om op te farmen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind die course gorilla hears in STV ook al zo heerlijk had er laatst 26 van in me tasjes zitten :P wilde ff naar de lvl 41 grinden en kwam er toen spontaan een Q tegen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:57:
[...]

Same here, vrijwel elke warlock legt het af. De enige warlocks die een kans maken zijn de warlocks die rondlopen met die sm bitch en die irri seduce :X
Haha, en daar lopen we uiteraard allemaal mee, als we gaan PvPen of PvP verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16:17
effe een vraagje. Staan die auction houses met elkaar in verbinding op 1 server?

Of is het elk huis voor zich?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-04 19:42
DrProctor schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:02:
[...]

20 swiftthistle is denk ik rond de 3-4g waard
:9~

Ik heb als lvl 20 al 30 swiftthistle op de bank staan :)

Toch maar eens op de AH zetten dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27963

Hmm, ik lees net het topic door en zie dat er voor de hunter aangeraden wordt om met aspect of the cheetah aan weg te rennen van de vijand om hem daarna af te schieten.
Dit werkt dus echt bijna nooit omdat als je geraakt wordt 8 sec (oid (4?)) op 50% speed loopt. Daar bijna alles iets ranged kan doen is het dus niet echt raadzaam om met deze aspect los te komen. Aspect of the monkey heb je meer aan mi.

Tenzij je scatter shot(talent) gebruikt natuurlijk en dus echt stunned (wel even je pet eraf halen als tegenstander die al niet gesheeped/feared heeft oid)...,

maar na een win-clip wegrennen met aspect of the cheetah lijkt me echt hoogst onverstandig.

Overigens is die scatter shot ook bijzonder handig tegen mages die je freezen en dan in je "dooie afstand" gaan staan, je kan dan met scattershot schieten --> stun, kun je tenminste beide niets doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
On_E schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:06:
[...]

Haha, en daar lopen we uiteraard allemaal mee, als we gaan PvPen of PvP verwachten...
Ook met imp of vw heb ik geen problemen met een warrior hoor :P

Doen te weinig damage om door warlock stamina/heals/drains heen te komen. En dan beginnen de DoT's te tellen.

Dus tenzij je als warlock geen idee hebt waar je mee bezig bent zou een warrior geen probleem moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 22-03-2005 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
snoipoip schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:33:
Ik heb nog nooit verloren tegen een warrior (tot max een level hoger dan ik)
PacinoAllstars schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:07:
effe een vraagje. Staan die auction houses met elkaar in verbinding op 1 server?

Ieder voor zich

[ Voor 28% gewijzigd door zion op 22-03-2005 16:21 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136675

3 auction houses die los van elkaar staan (IF, OM, GZ)

Blizzard wil in de toekomst nog 4 AH toevoegen, die wel in verbinding staan met anderen (AH in DA/SW in verbinding met elkaar en met IF, AH in TB/UC in verbinding met elkaar en met OM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Voor de mensen die niet kunnen spelen doordat de creditcardgegevens worden gewist, kan je bij Interpay terecht om te kijken of er iets is afgeschreven. Hun nummer is 030-2836393.

Ik heb een studenten creditcard van de Postbank en ik werd naar Interpay doorverwezen. De telefonist vertelde me dat er nog niks was afgeschreven, en dat het juiste bedrag alleen nog gereserveerd was op 19 maart. Op 18 maart was mijn gratis maand afgelopen en de volgende dag zou er dus betaald gaan worden.

Ik kan al een paar dagen niks posten op het WoW forum, maar misschien dat er hier iemand wat aan heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Nu online

On_E

Housemusic

Volgens mij hier nog niet gezien (of gewoon niet goed opgelet)

Content patch nu a.s. vrijdag !

http://forums-en.wow-euro...83459&p=1&tmp=1#post83459

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Anoniem: 136675 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:19:
[...]

3 auction houses die los van elkaar staan (IF, OM, GZ)

Blizzard wil in de toekomst nog 4 AH toevoegen, die wel in verbinding staan met anderen (AH in DA/SW in verbinding met elkaar en met IF, AH in TB/UC in verbinding met elkaar en met OM).
Is GZ Gadgetzan?

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben nu lvl 41 en nog nooit in GZ geweest :S hoe kom ik daar het makkelijkst ?? vanaf een centraal punt zoals IF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Ik heb Blizzard nu ook gebeld, en er is een bekend probleem met de creditcards van de Postbank. De gegevens worden elke 48 uur gewist uit je account pagina.

Maar je kan gewoon elke keer opnieuw je account gegevens invullen zonder dat er extra van je creditcard wordt afgeschreven. Dat kan wel kloppen, want ik heb 2x mijn creditcardgegevens ingevoerd en er was alleen op 19 maart gereseveerd, de dag waarop de betaling zou ingaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 15:52
Anoniem: 86072 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:37:
Ik ben nu lvl 41 en nog nooit in GZ geweest :S hoe kom ik daar het makkelijkst ?? vanaf een centraal punt zoals IF
Check dit:
http://www.kaldorei.com/worldmap/

Ik zou via Menethil met de boot naar Theramore gaan (vergeet je flightpath niet op te pikken daar), vandaar via The Barrens en Thousand Needles (je wil misschien eerst in het westen ook een flightpath pakken) richting Tanaris. Vanuit GZ kun je een vlucht terugnemen naar Theramore.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TNX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig

Jig

Ik ging zwemmend vanuit Theramore naar GZ, geen last van horde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90928

wat een ongelooflijk stel whiners zit er weer te janken over dat die patch op vrijdag komt zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gwoon je mount starten en je kunt er zow doorheen crossen eer dat hun op hun mount zitten om achter je aan te komen ben je er voorbij :P

Wel droog laatst deden we dat met 3 man stond er een lvl 58 priest tuessen :P d8en we het overleeft te hebben :P niet duz na nog ffies te hebben doorgereden vielen we van onze paardjes af als rijpe appeltjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Doet thottbot het bij jullie ook zo vreselijk slecht?
Eerst doet hij 5 minuten over het laden van de startpage en daarna (als ik bijv. wil kijken welke drops de GR boss heeft) zegt hij telkens dat de pagina niet weergegeven kan worden.
Alle andere sites doen het prima.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.