Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.176 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

argh, ik werd vandaag ook geganked tijdens het bevechten van mobs.. maar goed, het mooie was, dat hij ook doodging aan die mobs hehe :D ..
vervolgens heeel slecht zijn corps gecamped in stealth en vervolgens 1x gekilled (als ik dat niet had gedaan had ie me zeker meteen weer geganked als ik stond mobs te vechten).. een kill voelde nog nooit zo goed :D, serves him right.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 28333 op 19-03-2005 03:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-07 22:02
w00t met mijn 24 rogue een 31 paladin gekilled!! Evasion rules!!!!!!

Zal wel een ongelovelijke noob zijn, maar goed het blijft kicke dit spel.

Was vandaag voor eerst in ashenvale. Damn wat een mooie omgeving weer. Dit spel is echt een blijvertje :P

Nog tips voor quests voor een 24 ud female rogue die bijna de 25 is genaderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-04 12:08
Ik ben eigenlijk op zoek naar de volgende 2 soorten plugins, geen idee of ze bestaan, maar ik ben dol op nutteloze statistieken :P Ik heb het klokje van Cosmos al, die geeft leuke waardes, maar ik zoek dit nog:

Addon die bij houd exact welke npc ik hoeveel keer heb geslacht, bijvoorbeeld:
Dark Iron Dwarf: 10
Elder Mistvale Gorilla: 20
...
jullie snappen het idee wel :) bestaat zo'n plugin?

Verder ben ik op zoek naar een addon die bijhoud hoeveel KM je hebt gelopen, mounted en per Hypo hebt afgelegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:38
CU2morO schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 07:09:
Ik ben eigenlijk op zoek naar de volgende 2 soorten plugins, geen idee of ze bestaan, maar ik ben dol op nutteloze statistieken :P Ik heb het klokje van Cosmos al, die geeft leuke waardes, maar ik zoek dit nog:

...

Verder ben ik op zoek naar een addon die bijhoud hoeveel KM je hebt gelopen, mounted en per Hypo hebt afgelegd :)
lol :D how useless :)

Maar ik zie er inderdaad ook wel de fun ervan in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08

...

KillLog
Dit is een ongelooflijk coole mod. Niet alleen houdt hij zo'n beetje alles bij wat je de laatste 10 lvls hebt gekilled, hij laat ook je max normale dam en crits van skills zien. Elke keer als ik bijv een nieuwe max sinister strike crit maak, komt die groot in beeld te staan, erg leuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139886

M@NIC schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:33:
[...]

Ja sorry hoor maar ik heb dus niks met andere servers uit te staan.
Op mijn server zijn paladins niet de populairste class en zijn er wel meer horde dan alliance.
Het zal me een dikke worst zijn hoe dat op andere servers is, dat ga je toch niet generaliseren? :|

Laat me raden, UD Rogue?
Ohhhhh ik begrijp het al !!!!!!!!!

Jij mag wel jouw serverbeeld generaliseren over alle anderen, maar zodra de door jou geplaatste stats eigenlijk heel anders uitwijzen is het ongeoorloofd generaliseren :+

Enne, nee, geen undead rogue, troll rogue. Wou je soms iets impliceren? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02:27

...

AvgXP
Houdt in ieder geval het aantal kills bij, alléén als je een npc target krijg je de info erover tho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik heb gister VC gedaan. Heb alleen niet die unopened letter kunnen looten,alleen het hoofd. Hoe belangrijk is die brief?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
pingkiller schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:07:
Ik heb gister VC gedaan. Heb alleen niet die unopened letter kunnen looten,alleen het hoofd. Hoe belangrijk is die brief?
Die brief begint een quest in The Stockades, weet niet meer welke. Waarschijnlijk krijg je meer XP als je de tijd die je nodig hebt om VC nog een keer te doen even in een uurtje grinden steekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Het lukt me niet de Add-ons die ik heb toegevoegd aan de praat te krijgen.
Free bagslots
Lvl reveal
Roll safely

Ik heb ze nu in interface/addons staan, maar ze doen gewoon niks.
Kan iemand even een preciese beschrijving geven van hoe ik het aan de praat kan krijgen (vanaf het downloaden van de add on tot het gaan spelen.)
Bij voorbaat heel erg bedankt! _/-\o_
Purechaos schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:13:
[...]

Die brief begint een quest in The Stockades, weet niet meer welke. Waarschijnlijk krijg je meer XP als je de tijd die je nodig hebt om VC nog een keer te doen even in een uurtje grinden steekt :)
Dat kan best, maar questen is / vind ik 100 keer leuker dan grinden, en daar ben ik vast niet de enige in. :)
Dit geld misschien ook wel voor hem en wil hij erg graag de deadmines voltooien.

[ Voor 42% gewijzigd door UltraR-pc op 19-03-2005 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 15:36
Issy_X schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:38:
Ik hoorde dat mensen die eerst de Amerikaanse versie speelde nu op de Europese servers spelen. Ik heb net met blizzard gebeld en ze zeggen dat het onmogelijk is om naar de Europese servers te wisselen. Hoe hebben de jullie dit gedaan. Ik zou namelijk erg graag met andere Nederlanders willen spelen.
US versie links laten liggen en een EU versie kopen....
Zo heb ik het gedaan en volgens mij is dat op dit moment de enige manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-06 09:03
volder schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:07:
[...]

US versie links laten liggen en een EU versie kopen....
Zo heb ik het gedaan en volgens mij is dat op dit moment de enige manier
Volgens mij kan je, als je nog geen account hebt gemaakt de cd-key om late zetten naar een EU server, maar ik weet niet precies hoe dat zit, maar heb het wel ooit gelezen.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-07 15:36
kevinp schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 13:08:
[...]

Volgens mij kan je, als je nog geen account hebt gemaakt de cd-key om late zetten naar een EU server, maar ik weet niet precies hoe dat zit, maar heb het wel ooit gelezen.
Dit kon inderdaad tijdens de EU closed beta periode als je die US key nog niet gebruikt had om op US servers te spelen.

Na 3 keer je bericht lezen, zie ik dat ik nu gewoon hetzelfde zeg als wat jij bedoeld :P

[ Voor 11% gewijzigd door volder op 19-03-2005 13:11 . Reden: beter lezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28333

UltraR-pc schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:29:
Free bagslots
Lvl reveal
Roll safely

Ik heb ze nu in interface/addons staan, maar ze doen gewoon niks.
Kan iemand even een preciese beschrijving geven van hoe ik het aan de praat kan krijgen (vanaf het downloaden van de add on tot het gaan spelen.)
Bij voorbaat heel erg bedankt! _/-\o_
probeer is in het character selection scherm op add-ons te klikken.. als ze daar bij staan moet je waarschijnlijk 'ignore version number' aanvinken, en als ze er niet bij staan heb je wat fout gedaan (misschien is er in interface/addons nog een keer die map aangemaakt, omdat dat zo in de zip zat (dus nu staat alles in interface/addons/interface/addons))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t3q
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:42

t3q

Say yes to teq

DeepSeven schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:32:
Ik ben nu lvl 36, en bijna exalted in stormwind. Nou vroeg ik me af, aangezien je met honored status 10% korting krijgt op je mount, krijgt je ook een korting met exalted status, of helemaal niks?
Waar zie je die status ?

Life goes as it goes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 28333 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:16:
[...]

probeer is in het character selection scherm op add-ons te klikken.. als ze daar bij staan moet je waarschijnlijk 'ignore version number' aanvinken, en als ze er niet bij staan heb je wat fout gedaan (misschien is er in interface/addons nog een keer die map aangemaakt, omdat dat zo in de zip zat (dus nu staat alles in interface/addons/interface/addons))
Welke site kan je ook weer al die addons vandaan halen?
Er staat trouwens version mismatch achter de addons. Ik heb nu dat control version uitgeschakeld. Ik moet nog kijken of het nu wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113568

www.curse-gaming.com
ui.worldofwar.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
t3q schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 14:18:
[...]

Waar zie je die status ?
Character screen -> reputation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-07 19:26
Er schijnt een Gnome te zijn die op een paard reed... je kan dus wel degelijk exalted halen blijkbaar. De persoon in kwestie had een repeatable quest gedaan voor faction waar ie een paar volle dagen mee bezig is geweest om alleen die faction omhoog te schroeven. Goed gek denk ik dan maar ja het kan dus. Ik heb geen pics helaas dus als je een ongelovige thomas bent is dat jouw probleem :P

Mijn /played time was trouwens 14 days of net iets eronder toenik lvl 60 werd.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 22:59
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/wowwrongtextures.jpg

Ik heb een raar texture probleem: de grondtextures lopen niet in elkaar over ("blending"?)! Ik heb een radeon 7200 mobility. Bestaat er zoiets als een texture blend emulator?
Het is wel te spelen zo, maar het zou leuk zijn als het pad ook zichtbaar was ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 19-03-2005 17:01 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Jezus net eenorme alliance raid op ogri/xr
helaas had mijn pc(r9700.xp2800,1GB ram) zoveel problemen om dit te laten zien dat het ondoenelijk was om mee te verdedigen :(

vraag me toch af hoe ze dit in battlegrounds willen verhelpen ?

mmm en zelfs de server is er nu mee opgehouden :(

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 11:11

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vanmiddag enorme flater begaan zeg. Zie ik een lvl 38 paladin opgejaagd worden door een level 35 shaman. Shaman helft health over, paladin dood (hij was juist bezig met mobs toen de shammy hem aanviel). Dus ik denk, ik mol die shaman. Ik was toevallig in catform dus val aan. Mijn health ging met al zijn shocks en fury's snel omlaag maar ik clawde hem een paar keer goed, dus het werd tijd om even naar caster te swichten, regrowth te doen hem en dood te spammen met moonfire (hij zat op 15% health ofzo)... dus ik op mijn hotkeys ratelen, maar er gebeurde niets :?

Was mijn hotbar weer eens verdwenen... ik natuurlijk dood :(
Die gast zal ook gedacht hebben van wow! lvl 38 paladin en lvl 38 druid geownt als lvl 35!

Schaamde me diep hehe.

Uurtje later werd ik paar keer gegankt door lvl 56 UD rogue. Voor ik uit de stun was was ik al dood. En vervolgens net zo lang /spit op mij tot ik resurrect. Wat een losers heb je toch.

Volgende keer als +10 levels mij aanvallen spam ik gewoon /mock ofzo tot ik dood ben. Ik ga niet eens meer terugvechten ofzo. Dood ga je toch.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 21:31
Ik kom er nu ook weer eens niet meer op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidefx
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-12-2024
Hmm de login server is eruitgevallen denk ik, ik zat net nog gewoon op Sunstrider te spelen, nu kan ik niet meer inloggen :(

We hebben net met de horde een leuke raid gehouden op Astranaar/Auberdine. Ik denk dat we wel met 60 man waren ofzo, de raid was vol en toen liepen er nog een hoop mensen 'los' mee. Dat word wel erg laggy hoor als ineens iedereen spells begint te casten hehe. We hebben uiteindelijk niet erg veel uitgehaald denk ik, de alliance had ook een leuke ploeg klaarstaan om ons op te wachten, en erg veel overzicht heb je niet op zon moment, maar leuk was het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 12:10
Hoe kan een (lvl37) hordie het beste naar Badlands gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-07 16:17

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

QuarK schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:49:
Hoe kan een (lvl37) hordie het beste naar Badlands gaan?
Hammerfall (arathi highlands) en omlaag maar gaan als ik de kaart zo bekijk :P

En wel grappig dat sommige mensen het wel erg vinden als ze zelf dood gemaakt worden door higher levels, en als je zelf dan een 3 lvls lager persoon aanpakt, die ook nog eens maar op de helft van de health is...dat is dan niet lame? :P Dont get me wrong, kan beide in het spel maar je moet niet zeuren. (56-38 is wel groter verschil maar komop, 3 levels lager/helft health is net zomin kans als je beetje kunt pvp'en)

[ Voor 48% gewijzigd door Koetjeboe op 19-03-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Ach, vandaag was ik net op een truesilver vein aan het tikken, haalt er een tauren warrior opeens van achter uit met z'n zwaard. Ik heb hem flink duidelijk gemaakt dat ik daar niet van gediend was
:Y), hij lag zo plat. Komt 'ie vervolgens terug met niet minder dan 4 vriendjes.

Leeus was bij me, de eerste keer wisten we ze ons natuurlijk te pakken met 5 man, maar later kwamen we ze nog een stuk of 3 keer tegen in groepjes van 2, we hebben ze even een lesje geleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130680

:P
Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:24:
PVP ownz.

Net een ravenblood gekilled op bloodscalp.

Zie daar een druid staan in cheetah vorm, ik stealth Cheapshot+sinister strike, hij bijna dood rent hij weg. Dus ik sprint achter hem aan.. GG

Puyol ofzo, kleine tip als een rogue achter je aanzit, met 5 combopoints op je blijf rennen :P
Jou kom nog wel een keer tegen, terwijl ik eigenlijk op zoek was naar mobs dan gaan het nog een keer proberen. Ik weet niet wat voor level je was, maar volgens mij was het in de Arathi Highlands. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47226

UltraR-pc schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:29:
Free bagslots
meer bags? linkje aub (ik heb altijd en eeuwig gebrek aan opslagruimte :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Anoniem: 47226 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 01:37:
[...]

meer bags? linkje aub (ik heb altijd en eeuwig gebrek aan opslagruimte :p)
Lijkt me vreemd als dat met een mod opgelost wordt, daar zul je toch echt een bag of grotere bag voor moeten kopen.

Andere vraag: is er ook een PvE server waar veel Nederlanders zitten? En is daar ook een versie van Ravenblood of Lowlanders te vinden?

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.mmorpg.nl/images/wow/WoWScrnShot_032005_055505.jpg

Nutteloos verder, level 35 draakje wat anderhalve minuut voor je vecht en 1 uur cooldown heeft. Maar trekt erg veel bekijks @ AH gebied :) En na de patch wordt z'n level verhoogd, misschien dat hij dan wel handig is bij boss-encounters ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razieldoc
  • Laatst online: 24-06 19:15
Ik ben nu al een week bezig met het proberen om te betalen met mijn creditcard, maar het is nog steeds niet gelukt. Iedere keer de melding invalid details. Ik heb echt alle mogelijke manieren van invullen geproberen. Mijn voorletters zijn ME. Ik heb M E, ME, M, M.E., M. E. allemaal geprobeerd...nog enige suggesties?

http://specs.tweak.to/8534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Tr!gger schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:49:
Er schijnt een Gnome te zijn die op een paard reed... je kan dus wel degelijk exalted halen blijkbaar. De persoon in kwestie had een repeatable quest gedaan voor faction waar ie een paar volle dagen mee bezig is geweest om alleen die faction omhoog te schroeven. Goed gek denk ik dan maar ja het kan dus. Ik heb geen pics helaas dus als je een ongelovige thomas bent is dat jouw probleem :P

Mijn /played time was trouwens 14 days of net iets eronder toenik lvl 60 werd.
Weet iemand zon repeatable quest voor de Darkspear Trolls? want ik ben orc en wil echt heel graag een raptor mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
Razieldoc schreef op zondag 20 maart 2005 @ 06:51:
Ik ben nu al een week bezig met het proberen om te betalen met mijn creditcard, maar het is nog steeds niet gelukt. Iedere keer de melding invalid details. Ik heb echt alle mogelijke manieren van invullen geproberen. Mijn voorletters zijn ME. Ik heb M E, ME, M, M.E., M. E. allemaal geprobeerd...nog enige suggesties?
Tijdens de launch heb ik zonder problemen gesignupped met met een Visa, en er stonden punten tussen de voorletters. Probeer ze te bellen of mailen zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07 18:35
Als je iets bij het AH te koop zet en mensen gebruiken na een aantal uur de buyout-functie dan krijg je nooit het volledige buyout-bedrag uitgekeerd. Dit is de reden:
Greetings ,

We are writing to let you know that we have tried to contact you in-game, but have been unable to reach you.

There is a small fee charged for every hour an item is in the auction house, this is the reason the amount of money you receive can vary somewhat.

Please do not hesitate to contact us by sending a request for help, in-game, should you require assistance again.

Please do not reply to this email as you will receive an automated response.

Regards,

English Game Master Team
Blizzard Europe

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

keldon schreef op zondag 20 maart 2005 @ 06:15:
[afbeelding]

Nutteloos verder, level 35 draakje wat anderhalve minuut voor je vecht en 1 uur cooldown heeft. Maar trekt erg veel bekijks @ AH gebied :) En na de patch wordt z'n level verhoogd, misschien dat hij dan wel handig is bij boss-encounters ofzo.
Ah zijn dat die draakjes. Heb er idd een paar zien vliegen, vroeg me al af waar die dingen vandaan kwamen

Ziet er idd cool uit :)

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adagio schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:36:
Als je iets bij het AH te koop zet en mensen gebruiken na een aantal uur de buyout-functie dan krijg je nooit het volledige buyout-bedrag uitgekeerd. Dit is de reden:

[...]
ik denk dat je juist meer terug krijgt. van hoeminder lang je item erin staat hoe groter deel van je deposit je terug krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Anoniem: 61283 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:04:
[...]

ik denk dat je juist meer terug krijgt. van hoeminder lang je item erin staat hoe groter deel van je deposit je terug krijgt
Dat is het idd. Had gisteren een 10 slots bag voor een buy-out van 39s staan. Hij was binnen een half uur weg en ik kreeg toen 39s 50c in mn mailbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
UltraR-pc schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:06:
[...]

Dat is het idd. Had gisteren een 10 slots bag voor een buy-out van 39s staan. Hij was binnen een half uur weg en ik kreeg toen 39s 50c in mn mailbox.
Correct, maar als hij langer staat krijg je op een gegeven moment zelfs minder terug. Ik heb regelmatig items met een buyout van 1g. Soms krijg ik 1g en soms na een uur of zes maar 95s. Ik had overigens op een iets uitgebreider antwoord gerekend. Ik wil wel eens weten hoe alle fees van het AH werken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lijkt me raar dat je minder dan die 1g terug krijg :s mischien was die niet gebuyout maar gewoon een bid van 95s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Ik zie net dat ik 900mb aan screenshots heb. Is er ook een programmatje dat al die screenshots om kan zetten naar jpg? Ik heb weinig zin om ze 1 voor 1 om te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69294

Anoniem: 51543 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:24:
PVP ownz.

Net een ravenblood gekilled op bloodscalp.

Zie daar een druid staan in cheetah vorm, ik stealth Cheapshot+sinister strike, hij bijna dood rent hij weg. Dus ik sprint achter hem aan.. GG

Puyol ofzo, kleine tip als een rogue achter je aanzit, met 5 combopoints op je blijf rennen :P
Van mijn Guild afblijven of ik kom je ganken.
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 04:04:
w00t met mijn 24 rogue een 31 paladin gekilled!! Evasion rules!!!!!!

Zal wel een ongelovelijke noob zijn, maar goed het blijft kicke dit spel.

Was vandaag voor eerst in ashenvale. Damn wat een mooie omgeving weer. Dit spel is echt een blijvertje :P

Nog tips voor quests voor een 24 ud female rogue die bijna de 25 is genaderd?
Hillsbrad is leuker qua quests vond ik persoonlijk. Stonetalon Mountains is ook erg tof, erg aan te raden voor je lvl.. Ashenvale vond ik poepsaai en vermijd ik als ik niet raid. Zodra je 28-29 bent grinden in 1k Needles voor veeeel xp. Na de 30 heb je veel keuzes, Thousand needles/Desolace/Arathi Highlands/Alterac Mountain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Anoniem: 24869 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:50:
Ik zie net dat ik 900mb aan screenshots heb. Is er ook een programmatje dat al die screenshots om kan zetten naar jpg? Ik heb weinig zin om ze 1 voor 1 om te zetten :P
Even zoeken naar Advanced Batch Converter, die kan ze allemaal omzetten in 1x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
ConvertShots.exe

die gebruik ik..komt bij Curce gaming weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Laatst online: 22:59
Menesis schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:00:
[afbeelding]

Ik heb een raar texture probleem: de grondtextures lopen niet in elkaar over ("blending"?)! Ik heb een radeon 7200 mobility. Bestaat er zoiets als een texture blend emulator?
Het is wel te spelen zo, maar het zou leuk zijn als het pad ook zichtbaar was ;)
Ondertussen heb ik het probleem opgelost dmv de Omega driver. Ik zet het toch hier neer voor als iemand anders ook problemen heeft :P
http://www.omegadrivers.net/

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Razieldoc schreef op zondag 20 maart 2005 @ 06:51:
Toen ik mijn account checkte zag ik ook dat de betaling niet goed ging. Toen heb ik gekozen voor 'change payment method' en dezelfde gegevens nog een keer ingevuld. Vervolgens zag ik dat mijn bedrag voor deze 4 maanden op 'active' stond en er was een periode voor de volgende 3 maanden bijgekomen die op 'pending' stond...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Koetjeboe schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:49:
[...]

Hammerfall (arathi highlands) en omlaag maar gaan als ik de kaart zo bekijk :P

En wel grappig dat sommige mensen het wel erg vinden als ze zelf dood gemaakt worden door higher levels, en als je zelf dan een 3 lvls lager persoon aanpakt, die ook nog eens maar op de helft van de health is...dat is dan niet lame? :P
Nee, dat is je collega alliance helpen. Als ik met een gelijke level horde aan het knokken ben en een andere horde komt te hulp, dan is dat normaal... wel jammer natuurlijk want tegen gelijke levels vechten is VEEL leuker dan een verloren strijd tegen +10 of tegen baby horde van -10 levels.

Als een rogue van +/- 3 me molt heb ik daar ook minder moeite mee. Ik heb namelijk een kans te ontsnappen, hoe klein ook (meestal vallen ze alleen aan als je al met een mob vecht en op half health zit). +10 levels is wel lame.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Ik heb de game ook net besteld.
Ik zit eraan te denken om een undead mage te gaan spelen met als primary professions Herbalism en Alchemy. Iemand enig idee of dit N00b friendly is?
Heb er wel heel erg zin in, nog nooit een MMORPG gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Laatst online: 04-07 12:26

Backspace-NL

New and Improved!

Hmmm, zo te zien is het spel op veel plaatsen uitverkocht. Iemand enig idee waar ik er nog eentje kan scoren? Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118730

Ok.. probleem, tenminste denk ik:

Ik ga het spel spelen met timecard. Ik heb voordat deze timecards ook maar uitwaren de "duitse gegevens" ingevuld (ELV payment methode). Nu heb ik geen timecard weten te bemachtigen (uitverkocht :\.. of weet iemand nog een adresje?). Ik denk wel dat ik mijn gegevens moet veranderen. naar timecard kan niet, daarvoor heb ik een timecard code nodig. Kan ik mijn account op een of andere manier op 'pauze' zetten, dat je niet meer kan spelen / niet meer hoeft te betalen, maar dat je account niet verwijderd wordt, zodat ik, nadat ik een timecard heb weer verder kan spelen? (hele mond vol :))

ps: hoop niet dat dit probleem al eerder naar voren is gekomen, maar dit topic loopt zo verschrikkelijk snel, dat is gewoon niet door te spitten.

Hopelijk heeft iemand een antwoord :) alvast bedankt iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352

Als het goed is, heeft de volgende winkel ze nog op voorraad(Althans, hun site zegt dat).
www.hardwaretotaal.nl

Ik heb er een besteld, maar ik heb hem(natuurlijk) nog niet binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Anoniem: 118730 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:58:
Ok.. probleem, tenminste denk ik:

Ik ga het spel spelen met timecard. Ik heb voordat deze timecards ook maar uitwaren de "duitse gegevens" ingevuld (ELV payment methode). Nu heb ik geen timecard weten te bemachtigen (uitverkocht :\.. of weet iemand nog een adresje?). Ik denk wel dat ik mijn gegevens moet veranderen. naar timecard kan niet, daarvoor heb ik een timecard code nodig. Kan ik mijn account op een of andere manier op 'pauze' zetten, dat je niet meer kan spelen / niet meer hoeft te betalen, maar dat je account niet verwijderd wordt, zodat ik, nadat ik een timecard heb weer verder kan spelen? (hele mond vol :))

ps: hoop niet dat dit probleem al eerder naar voren is gekomen, maar dit topic loopt zo verschrikkelijk snel, dat is gewoon niet door te spitten.

Hopelijk heeft iemand een antwoord :) alvast bedankt iig
Al vaak gevraagd :) Maar wees gerust, je account wordt (zeker gedurende 6 maanden, maar daarna waarschijnlijk ook niet) niet verwijderd, alleen 'gesuspend'. Je kunt dus op ieder moment als je een geldige betaling doet weer verder spelen met je chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adagio schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:24:
[...]

Al vaak gevraagd :) Maar wees gerust, je account wordt (zeker gedurende 6 maanden, maar daarna waarschijnlijk ook niet) niet verwijderd, alleen 'gesuspend'. Je kunt dus op ieder moment als je een geldige betaling doet weer verder spelen met je chars.
Ah, das goed nieuws, maar wat moet ik dan invullen bij betaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95352 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:19:
Als het goed is, heeft de volgende winkel ze nog op voorraad(Althans, hun site zegt dat).
www.hardwaretotaal.nl

Ik heb er een besteld, maar ik heb hem(natuurlijk) nog niet binnen.
de bartsmit zei ook dat ze nog hadden, kreeg ik na 3 dagen een email trug dat ze m tog niet meer op voorraad hadden :\ Kzal eens kijken op deze site, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blender
  • Niet online
Zijn er toevallig meer mensen met problemen met inloggen? Speel op Bloodscalp en ben een paar dagen weg geweest. Wil ik vandaag weer inloggen lukt dat dus niet.

Eerst blijft hij hangen op 'connecting' na nog een paar keer proberen op 'authenticating' en daarna gaat ie door maar moet ik een realm opgeven terwijl ik gewoon op Bloodscalp speel. De login pagina van wow-europe.com doet ook vaag trouwens...

[ Voor 4% gewijzigd door blender op 20-03-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-06 13:37

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Dat heb ik ook, sinds vrijdag middag geloof ik niet gespeeld, zou ik net inloggen doet die het niet, lekker dan.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 02:19
blender schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:33:
Zijn er toevallig meer mensen met problemen met inloggen? Speel op Bloodscalp en ben een paar dagen weg geweest. Wil ik vandaag weer inloggen lukt dat dus niet.

Eerst blijft hij hangen op 'connecting' na nog een paar keer proberen op 'authenticating' en daarna gaat ie door maar moet ik een realm opgeven terwijl ik gewoon op Bloodscalp speel. De login pagina van wow-europe.com doet ook vaag trouwens...
Ik heb op het moment precies hetzelfde probleem. Moest eerst m'n billing information veranderen, daarna lukte het nog steeds niet om in te loggen. Dacht eerst dat het aan die billing information lag, maar blijkbaar zijn er dus meer mensen die problemen hebben met inloggen :)

Ik heb nog wel heel even een scherm tevoorschijn gehad waarop ik kon kiezen uit 3 servers, maar ik kom inmiddels niet meer verder dan het 'connecting' scherm :(

[edit] ik zit er inmiddels weer op :D

[ Voor 5% gewijzigd door Denman op 20-03-2005 17:37 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06 06:47
Ik heb zelfde probleem, d8 laat me es kijken bij account info,
Stond ik op frozen, terwijl ik bij account creation 11 februari meteen voor 3 maanden heb ingekocht :?
maar denk dat er gewoon loginserver problemen zijn. Maar afwachten.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51543

Het leek me wel leuk om een plaatje posten van hoe je char eruit ziet in WOW.

Ik begin wel :)

Afbeeldingslocatie: http://kishan.nitai.nl/paladin.jpg
Level 8 Paladin(vanochtend mee begonnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Anoniem: 51543 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:40:
Het leek me wel leuk om een plaatje posten van hoe je char eruit ziet in WOW.

Ik begin wel :)

[afbeelding]
Level 8 Paladin(vanochtend mee begonnen)
Mij niet zo, eigenlijk.

Het is misschien voor even leuk, maar het voegt in feite helemaal niets te aan het topic. Tig mensen die hun char neergooien, posten hem later nog een keer omdat ze nieuwe items hebben. Uiteindelijk krijg je echt veels te veel posts die niets toevoegen wat van dit topic een opsomtopic maakt (= niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23844

I agree with Terr.. Enne.. je bent de eerste 'zwarte' character die ik tegenkom, 99,99% is blank! T'is dat je een screenshot plaatst anders dacht ik dat het niet eens mogelijk was om de huidskleur aan te passen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Ze moeten burning blade wel vaak hebben. Hij ligt er steeds uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:38
Ik kan dus ook niet inloggen, maar zelfs de account management pagina's kom ik niet op... probleem lijkt dus niet bij mijn account maar bij Blizzard te liggen, ik ben blijkbaar niet de enige die wil spelen ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-06 11:26
Dr. Strangelove schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:08:
Ik kan dus ook niet inloggen, maar zelfs de account management pagina's kom ik niet op... probleem lijkt dus niet bij mijn account maar bij Blizzard te liggen, ik ben blijkbaar niet de enige die wil spelen ;)
Nee...je bent niet de enige, want ik wil ook spelen. Maar dit is toch van de dolle, een maand geleden was er ellende omdat je niet eens een account kon aanmaken. Toen maakten ze bekend dat ze problemen hadden met payment methods en nu krijgen de BETALENDE mensen dat voor hun kiezen. Dit is toch te gek voor woorden, ik vraag me af waar Blizzard de arrogantie vandaan haalt om dit keer op keer te flikken. En mailen ho maar, ook geen excuses in de vorm van extra dagen o.i.d.. Nee, eerlijk gezegd zou ik er vanwege zeer slechte service mee moeten kappen. Maar ja, het is wel een erg gaaf spel. Dus idd toch maar wachten.

Criticism is prejudice made plausible.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Ik kom er helaas ook niet op.
Weet iemand toevallig wat de max reso is die wow onderscheund ?
Ik ga binnenkort waarschijnlijk een 24'' scherm kopen, deze heeft een reso van 1920 x 1200.
Ik heb al op wow site gekeken maar kon niks vinden:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-06 15:08
Denk niet dat daar een prog voor is, maar je kan wel fraps downloaden en voortaan daarmee screenshots nemen, die zijn wel gelijk jpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Ja prepay kaarten maand later uitbrengen das al een dom ding,
Maar mensen die nota bene een creditcard hebben en vooraf (account creation) machtiging geven om voor !3! maanden af te schrijven te laten zitten op een zondag :(.
Wel vreemd dat het nu op de 20st problemen geeft, want de 14e zou de eerst maand afgelopen moeten zijn.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
Justin2000 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:32:
Ja prepay kaarten maand later uitbrengen das al een dom ding,
Maar mensen die nota bene een creditcard hebben en vooraf (account creation) machtiging geven om voor !3! maanden af te schrijven te laten zitten op een zondag :(.
Wel vreemd dat het nu op de 20st problemen geeft, want de 14e zou de eerst maand afgelopen moeten zijn.
Ze hebben volgens mij toch bonus dagen gegeven. Maar het is tot nu toe behoorlijk kansloos op die servers, ik snap het niet. Je zou toch zeggen dat als je een launch van te voren doet in the states bv. je weet wat je kan verwachten en je bij een volgende launch je daarop voorbereid. Als ze hier mee weg komen vind ik dat echt een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-07 16:45

Rannasha

Does not compute.

Christian_Ku schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:36:
[...]

Ze hebben volgens mij toch bonus dagen gegeven. Maar het is tot nu toe behoorlijk kansloos op die servers, ik snap het niet. Je zou toch zeggen dat als je een launch van te voren doet in the states bv. je weet wat je kan verwachten en je bij een volgende launch je daarop voorbereid. Als ze hier mee weg komen vind ik dat echt een raadsel.
In Amerika heeft bijna iedereen een credit card, een beetje zoals hier zo ongeveer iedereen een pinpas heeft. Wellicht heeft Blizz er niet goed over nagedacht dat dit in Europa wellicht anders zou kunnen zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christian_Ku
Species5618 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:39:
[...]

In Amerika heeft bijna iedereen een credit card, een beetje zoals hier zo ongeveer iedereen een pinpas heeft. Wellicht heeft Blizz er niet goed over nagedacht dat dit in Europa wellicht anders zou kunnen zijn.
Ja dat kan maar dan zou iedereen toch nog steeds met een creditcard dat systeem op moeten kunnen. Het verklaard toch niet waarom die )(*^*&(^*() servers van die lui nu alweer zwaar overbelast zijn?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104174

Ik kan niet meer inloggen, hij zegt dat ik mijn speeltijd op heb en ik een gamecard moet kopen.Dit terwijl ik gewoon via credit card betaal :/ . Nu ligt de account manage site er ook eens uit. Hier betaal ik geen geld voor :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89946

Lijkt wel of me lvl 21 Warrior steeds de pan in word gehakt :( ook al heb ik 1000 armor en 2 mace's die elk 13 dps doen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Join the club,
Ik hoop dat blizzard iig met verklaring komt zsm.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-03 08:32
Ey,

In het begin moet je zeggen of je Normal, RPG of PvP wilt doen. Ik heb Normal gekozen maar het lijkt mij ook wel leuk om een PvP character te hebben kan je dit nog veranderen ???

Of maakt het niet uit wat je hebt gekozen? Want ik dacht dat je als PvP player altijd PvP aan hebt staan. En dat heb ik nu niet (dat pvp de heletijd aan staat). Ook al zit ik in een PvP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hier ook... kan niet op de website inloggen, en voor wat voor reden ook wordt mijn account niet autmatisch vernieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Das ook raar dat je niet op de site kan inloggen.
Hij zegt dat mijn naam niet kent :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Revell schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:51:
Ey,

In het begin moet je zeggen of je Normal, RPG of PvP wilt doen. Ik heb Normal gekozen maar het lijkt mij ook wel leuk om een PvP character te hebben kan je dit nog veranderen ???

Of maakt het niet uit wat je hebt gekozen? Want ik dacht dat je als PvP player altijd PvP aan hebt staan. En dat heb ik nu niet (dat pvp de heletijd aan staat). Ook al zit ik in een PvP server.
alleen in contested en vijandleijke gebieden staat pvp dan aan, je kan je karakter niet overzetten je zult overnieuw moeten beginnen op een pvp server... en jah pvp is wel leuk.

maar ik kan ook niet meer inloggen ivm credit card problemen :(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
ik krijg

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revell485
Chaoss schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:56:
[...]

alleen in contested en vijandleijke gebieden staat pvp dan aan, je kan je karakter niet overzetten je zult overnieuw moeten beginnen op een pvp server... en jah pvp is wel leuk.

maar ik kan ook niet meer inloggen ivm credit card problemen :(
Ik heb een nieuw aan gemaakt op een pvp Server.. maar ik heb dan niet de hele tijd pvp aan. maar dat is normaal blijkbaar(ofniet?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130345

Gaat weer lekker hier in Europa...m'n creditcard wordt geweigerd, en nu is m'n playtime op...Met de Amerikaanse versie had ik nul problemen. Kunnen ze het niet gewoon simpelweg copypasten naar Europa?

En het gekke is dat mijn vriend wel kan spelen, terwijl hij ook mijn creditcard gebruikt...

Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razieldoc
  • Laatst online: 24-06 19:15
Het ligt allemaal plat op de blizzard site omdat mensen MASSAAL hun creditcard informatie keer op keer willen updaten, zodat ze kunnen spelen. Blijkbaar zijn alle account van mensen die nog niet hebben kunnen betalen op frozen gezet. Ik ben zelf hier ook helaas slachtoffer van. Het lijkt wel of blizzard niet perse wil verdienen ofzo.

http://specs.tweak.to/8534

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-07 12:10
Woei! 80g en lvl38.. Die mount op lvl40 gaat best lukken zo!
Nog even doorzetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73070

Vanmiddag was mijn gratis maand voorbij, en ik wacht nogsteeds op mn gamecard. Gelukkig was het invullen van een nieuw gegenereerd CC nummer voldoende om mn account weer op pending/active te krijgen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
Dat klinkt als Fraude!! , volgens mij kom je met alleen een nummer niet ver, je moet expiredatum naam etc ook ingeven

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

En daar ging mijn account. Kan niet meer inloggen op WOW reden account verlopen en dat terwijl ik gewoon met creditcard heb betaald voor 3 maanden. En als ik het zo lees op WOW forum zijn er 100000 andere mensen met hetzelfde probleem. Is toch niet tegeloven dit, wat een shitzooi maakt blizzard ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-07 15:24
Mja ik heb hetzelfde probleem, maar dit begint idd een beetje irritant te worden.
Dan zijn ze zo trots dat ze 1,5 subscribers hebben en dan kunnen ze nog niet goede support regelen.
Vraag me toch sterk af waar al mijn geld naar toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Voor €44.99 en €12,99 in de maand verwacht ik toch wel iets meer dan dit, kan al bijna 3 uur niet inloggen, ik zou niet hebben betaald..., volgens Visa wel.. Account management is niet beschikbaar, door gebrek aan servercapaciteit. 1.500.000 spelers wereldwijd, met een maandelijks abonnement, en dan deze ultiem crappy service...

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58898

hmm kan ook al niet meer inloggen terwijl ik gewoon een geldig creditcard nr heb ingevuld :(
hoop dat ze het snel fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:13
zucht.. ik heb al meerdere malen contact gehad met blizzard billing over mijn CC.

mijn mastercard wordt niet geaccepteer, het is gewoon te gek voor woorden maar nu kan ik niet eens meer inloggen en de acc mgmnt pages liggen plat..

Ik verwacht wel een vorm van restitutie van blizzard.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Warbringer schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:53:
zucht.. ik heb al meerdere malen contact gehad met blizzard billing over mijn CC.

mijn mastercard wordt niet geaccepteer, het is gewoon te gek voor woorden maar nu kan ik niet eens meer inloggen en de acc mgmnt pages liggen plat..

Ik verwacht wel een vorm van restitutie van blizzard.
Niet geaccepteert, je bedoeld door het account creation ding of door blizzard zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Ik ga zo eventjes een post plaatsen op het forum van Blizzard, want ik vindt dit inderdaad ook erg asociaal. Heb m'n CC gegevens niet gecheckt sinds ik ze het ingevuld, maar ik heb de gegevens gedubbelcheckt, dus vindt het vreemd dat ze gaan beweren dat ik niet betaald heb.

Eigenlijk had ik al van Blizzard verwacht dat ze een paar dagen/weken/een maand geen betaling zouden doen vanwege de massale problemen, jammer dat ze zo op hun geld gebrand zijn. Je zou bijna een private server gaan opzoeken :P

Niet leuk thuiskomen na 2 dagen hard werken dit :(

[ Voor 1% gewijzigd door Snappie88 op 20-03-2005 21:01 . Reden: Smilefix :) ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07:13
Anoniem: 64138 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:59:
[...]
Niet geaccepteert, je bedoeld door het account creation ding of door blizzard zelf?
Ik heb met deze CC mijn account aangemaakt toen het spel uit kwam.
Dat ging allemaal goed. Vrijdag checkte ik de subscription page en toen bleek dat de betaling "rejected" was dus wilde ik de CC gegevens wijzigen. (voornaam veranderen in voorletters).

Toen ik dus opnieuw mijn CC nummer, expiration date en verification code in wilde vullen, kreeg ik de melding dat de gegevens niet klopte. Ik heb het 12 keer geprobeerd/gecontroleerd, 2 keer gebeld met de blizzard billing hotline maar het werkt dus voor geen meter.

Het is dezelfde CC waarmee de account aangemaakt is (wat toen wel lukte) en nu ineens niet.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

QuarK schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:04:
Woei! 80g en lvl38.. Die mount op lvl40 gaat best lukken zo!
Nog even doorzetten...
Waar farm jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127521

als je mount wilt hebben op je 40 ste moet je gewoon in shimmering farms bij de basalisks gaan farmen (bij de gazers en zo ) gaat t beste maar wordt wel saai naar n tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106398

Anoniem: 127521 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:26:
als je mount wilt hebben op je 40 ste moet je gewoon in shimmering farms bij de basalisks gaan farmen (bij de gazers en zo ) gaat t beste maar wordt wel saai naar n tijdje..
En waar ligt shimmering farms? Ben lvl 36 warlock btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-07 10:15
Warbringer schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:06:
[...]

Ik heb met deze CC mijn account aangemaakt toen het spel uit kwam.
Dat ging allemaal goed. Vrijdag checkte ik de subscription page en toen bleek dat de betaling "rejected" was dus wilde ik de CC gegevens wijzigen. (voornaam veranderen in voorletters).

Toen ik dus opnieuw mijn CC nummer, expiration date en verification code in wilde vullen, kreeg ik de melding dat de gegevens niet klopte. Ik heb het 12 keer geprobeerd/gecontroleerd, 2 keer gebeld met de blizzard billing hotline maar het werkt dus voor geen meter.

Het is dezelfde CC waarmee de account aangemaakt is (wat toen wel lukte) en nu ineens niet.
Komt doordat ze nu pas proberen geld eraf te halen.
Je kon een iets van 6 dagen een fake ingevuld hebben, die 6 dagen is de periode dat ze het proberen.
Ik checkte maandag/dinsdag mn cc gegevens, toen stond er invalid details, deed ik even opnieuw daarna was het wel gelukt.
Ik kan dus gewoon spelen.
Jullie hebben nu wel 6 gratis dagen gehad, want pas als je gebilld bent gaat je subscription pas in. :)

Trouwens, ik heb een Guild Tabard ding gemaakt, dus logo enz, maar kan ik dit niet veranderen? Moet ik dan opnieuw kopen? Want de anderen uit mn guild vonden em niet zo mooi. :+
Kostte me dus 10g... Maja.

Waar kan je btw goed farmen als een Gnome Mage lvl 30?

[ Voor 11% gewijzigd door Hidde op 20-03-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:03
Mijn CC gegevens al ingegeven bij het aanmaken van de account. Kreeg zojuist message dat mijn account frozen was vanwege payment. Ik naar de site ligt die service op zijn gat.

Tis ook altijd wat zeg bij Blizzard.

Anyway, tip voor als je wilt farmen op level 39 tm 45. Hinterlands en daar trollen killen. Droppen paar silver / stuk maar belangrijker nog, ze droppen wildvine en wildvine is een herb die voor1G / stuk wordt verkocht in de AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 23:19

Remi

Moo!

Same here, cc info wel ingevuld maar m'n account staat op slot en billing page kan ik niet opkomen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klote Blizzard.

Ik heb enorme hoge latency, het is een erkend van Blizzard, ze zijn er mee bezig maar ze doen er te lang over en ze fucken alles op. Helaas, het ligt niet aan m'n ISP, niet aan m'n verbinding ofzo, tis klotegaar en ik kan niet normaal spelen maar betaal wel door.

En daar lap je dan 14 euro per maand voor.
Klote bedrijf met fuckin veel geld maar geen normale technische dienst.
:r
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.