Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:43:
Ik wordt een beetje gek van mn hunter, in pvp is een hunter gewoon echt niet handig :( Je merkt pas dat horde aanvalt op het moment dat ze op je afkomen of je met een spell ofzo treffen, vaak zijn ze dan al te dichtbij voor je gun :/ en ik heb wel een goede bijl en een goed zwaard, maar met mn gun doe ik veel meer damage dus ik leg het bijna altijd af, ben lvl 36, werd genakt door een lvl 32 warrior :/
Wingclip/Scattershot, stukje lopen tot je in gun range bent, concussion shot, aspect of cheetah tot je ver uit hun range bent, terug naar aspect of hawk en afpaffen maar?

Ik noem maar wat :)

Gisteren weer een goede dag, even een BRD raid met Guild gedaan, en wat dropte er uit de Chest of the Seven? Impervious Giant (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=11921), voor mij! :)

En dan kijk je 's avonds nog ff op de AH, staat er een Dark Whelpling te koop, dat zijn van die mini draakjes als pet, gewelidig schattig gewoon. Kostte me wel 60 gold maar ach, waar moet je nog geld aan besteden als je je mount al hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

Lord_T schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:59:
Druid heeft momenteel wel gekke dingen...

Ik ben druid lvl 45, bijna 46
Als cat heb ik ik geloof nu 90 damage extra ofzo... maar als dire bear heb ik er 135 extra...
Verder heb ik als beer 3600 armor en is de snelheid gelijk... Kortom ik heb vrijwel niets aan de cat...
Alleen voor stealth... Verder moet ik zeggen dat ik steeds meer richting agility / stamina items kijk dan naar intellect / spirit items omdat de meeste battles ik toch in bear form doe. Ik heb de illu rod nog steeds en ik wil nog wel eens healen in een party maar als ik mezelf een kans wil geven als druid moet ik vaak wel close combat doen....

Verder heb ik in scarlet monastery de lib en de cathedral geprobeerd te singelen... dat lukte op lvl 45 pas voor de lib. Voor de cathedral ging ik dan alleen naar die priestress die daar achter in die ruimte zit... Gewoon voor de items en de kick :)

Als skills heb ik leatherworking / skinning en dit brengt niet super veel op :(
Ik kan nu wel leuk wat van die heavy armor kits maken en die verkopen (1g per 4 ofzo :) ) maar de meeste items zijn niet de moeite waard... wildvine is een benodigd iets voor 2 quests (het leren maken van dingen) maar dat kost ook 1g per bloemmetje.. das wel beetje jammer....

Och in ieder geval ben ik wel benieuwd hoe die straks is als lvl 60 in pvp als ik alles ongeveer gemaxxed heb, of die dan beetje kan meekomen.. Momenteel valt dat tegen. Zeker het vastzetten en casten werkt vaak alleen buiten en sleep werkt ook slecht :(
check deze ff

http://forums-en.wow-euro...t=4229&p=1&tmp=1#post4229

gaat goedkomen ;)

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
fixxx schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:43:
Ik wordt een beetje gek van mn hunter, in pvp is een hunter gewoon echt niet handig :( Je merkt pas dat horde aanvalt op het moment dat ze op je afkomen of je met een spell ofzo treffen, vaak zijn ze dan al te dichtbij voor je gun :/ en ik heb wel een goede bijl en een goed zwaard, maar met mn gun doe ik veel meer damage dus ik leg het bijna altijd af, ben lvl 36, werd genakt door een lvl 32 warrior :/
OMFG :/

Ik ben een lvl 29 hunter en mol met niet al teveel moeite soms lvl 35 alliance mages enzo. Je ziet ze van mijlen ver aankomen op je minimap met track humans/hidden en in jouw geval soms met track undead, je laat je beest eerst tanken, met je ranged gooi je een berg spreuken op je tegenstander en daarna maak je het eventueel met melee af.

Dat je gun sterker is dan je bijl/zwaard lijkt me erg vreemd, ik loop nu met dual wield rond, eentje met 18,6 dmg/s en ander 13,8. M'n gun is een silverplated shotgun (zelf gemaakt) met een +2 scope. Meer dan een spreuk of 3/4 kun je als hunter toch niet tegelijk op een tegenstander doen (één sting tegelijk, etc.) dus dan ga ik over op melee. Echt nergens problemen mee (behalve een lvl 60 alliance pally die samen met z'n guildvrienden steeds bij windrider masters gaat campen)

M.a.w. snap ik echt niet hoe je door een lager level warrior wordt gemold, die komt nieteens in de buurt voor hij dood is 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 18-03-2005 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
m0nk schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:46:
[...]

Saai? nee joh, druid is moeilijk om mee te spelen, en er wordt overal geroepen dat de druid sucked in PvP etc.. op de Blizzard forums is een movie te vinden over een druid in PvP 1vs1 en 2vs2, echt super!! Ik vind druid echt rlx spelen, moeilijk, maar leuk..
Vooral de roots, feary fire, moonfire, (straks innervate)..
Lekker vast zetten buiten range en jezelf weer helemaal vol healen :) dan weer verder met je moonfire, starfire etc.. supercool!
in het begin verloor ik ook alles, maar nu ik een beetje door heb hoe je met een druid moet spelen gaat het echt steeds beter.
Het is natuurlijk allemaal persoonlijke voorkeur, maar ik vondt de druid vooral saai worden omdat je mobs steeds op dezelfde manier killed. Root, wat spells erop en afmaken in cat/bear form. En dat elke keer weer, dat werd me een beetje eentonig. Tuurlijk kan je ook andere tactieken gebruiken als cat stealth form enzo, maar ik vondt de 1ste het efficienste dus die gebruikte ik bijna de hele tijd.

Ik moet wel zeggen, een druid is erg leuk om met te duelen. Je hebt heel veel manieren om je tegenstander proberen neer te krijgen, zeker omdat elke class een andere aanpakt vergt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
johnnyv.nl schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:03:
Ik ben een lvl 29 hunter en mol met niet al teveel moeite soms lvl 35 alliance mages enzo. Je ziet ze van mijlen ver aankomen op je minimap met track humans/hidden en in jouw geval soms met track undead, je laat je beest eerst tanken, met je ranged gooi je een berg spreuken op je tegenstander en daarna maak je het eventueel met melee af.
Leuke theorie, maar dat is wat het is, theorie. Volgens mij heb je nog nooit aan PvP gedaan als ik dit zo hoor.

Ten eerste, je pet tanken? Denk je dat Growl ook maar enig effect heeft op een mage? De mage sheeped je pet gewoon, is 'ie van 'em af. Of hij sheeped jou en maakt dan fijn jouw pet af, pets zijn voor mages erg makkelijk om zeep te helpen. Hij blinked gewoon bij 'em weg, en tegen de tijd dat 'ie bij de mage is, is 'ie al dood. Meestal sheepen ze je pet, en zorgen ze dat ze in je deadzone komen (net binnen de 8 yards dus), frost-nova en nuken maar.

Wat betreft track undead/hidden: heb je die trackers ooit gebruikt? 'Undead' zijn humanoid, undead tracking heeft dus geen nut in PvP. Wat track hidden doet is niks meer dan je stealth-detecten vergroten. Voor spelers die van achteren komen (zoals elke rogue doet) heeft het geen enkel nut.
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:18:
Het is natuurlijk allemaal persoonlijke voorkeur, maar ik vondt de druid vooral saai worden omdat je mobs steeds op dezelfde manier killed. Root, wat spells erop en afmaken in cat/bear form. En dat elke keer weer, dat werd me een beetje eentonig. Tuurlijk kan je ook andere tactieken gebruiken als cat stealth form enzo, maar ik vondt de 1ste het efficienste dus die gebruikte ik bijna de hele tijd.
Euh, natuurlijk is er altijd 1 manier die het beste werkt. Voor mij is het ook over 't algemeen 't zelfde hoor; hunters mark, pet attack, sting, aimed shot, aimed shot, etc. eventueel nog een conc. shot aan het eind als de mob er vandoor gaat / een vervelende spell cast.

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 18-03-2005 13:25 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

[...]

OMFG :/

Dat je gun sterker is dan je bijl/zwaard lijkt me erg vreemd, ik loop nu met dual wield rond, eentje met 18,6 dmg/s en ander 13,8. M'n gun is een silverplated shotgun (zelf gemaakt) met een +2 scope. Meer dan een spreuk of 3/4 kun je als hunter toch niet tegelijk op een tegenstander doen (één sting tegelijk, etc.) dus dan ga ik over op melee. Echt nergens problemen mee (behalve een lvl 60 alliance pally die samen met z'n guildvrienden steeds bij windrider masters gaat campen)

M.a.w. snap ik echt niet hoe je door een lager level warrior wordt gemold, die komt nieteens in de buurt voor hij dood is 8)7
Als ik de aanval open is het niet zo'n probleem dan maak ik ook hogere levels af, mana sting erop :) frost trap en gaan. Maar het gaat vooral om als ik de aanval niet open, en dat gebeurd nogal vaak. Zo'n warrior staat dan al me in te hakken, en hij heeft veel meer armor, ik kom gewoon niet ver genoeg weg om te kunnen schieten :/

/edit

ik kijk al uit naar lvl 40 :P heb toch geen genoeg geld voor een mount, maar ga me helemaal volgooien met armor :D dan wordt het pas echt vet :P

[ Voor 7% gewijzigd door lex op 18-03-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Gebruik je wel Wing Clip? Dit deed ik in het begin ook niet met me hunter, verloor van elke close combat char. Na 5 duels had ik het eindelijk door :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

gebruik het wel maar mischien niet goed genoeg, maar eens oefenen in duels denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
fixxx schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:24:
Als ik de aanval open is het niet zo'n probleem dan maak ik ook hogere levels af, mana sting erop :) frost trap en gaan. Maar het gaat vooral om als ik de aanval niet open, en dat gebeurd nogal vaak. Zo'n warrior staat dan al me in te hakken, en hij heeft veel meer armor, ik kom gewoon niet ver genoeg weg om te kunnen schieten :/
Wat je bij warriors meestal doet is kiten. D.w.z. wingclip / scatter shot, en zo veel mogelijk bij 'em weg blijven. Een warrior wil je inderdaad niet in melee hebben, maar je hoeft ook niet met 'em in melee te vechten. Wingclip + cheetah en wegwezen. Hij heeft dan de keus om toch achter jou aan te blijven gaan (niet erg handig) of te proberen je pet te killen (erg dom). Wacht wel ff met cheetah, niet gebruiken als je nog in z'n gun range bent want als je hem dan gebruikt ben je de klos, dan is 'ie zo bij je.
fixxx schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:28:
gebruik het wel maar mischien niet goed genoeg, maar eens oefenen in duels denk ik
Ah :) Wingclip is een must, echt! Zolang hij niet bij je kan komen doet je pet best een hoop damage op 'em, en na 1 potion kan 'ie niet meer healen. Dus openen met Serpent Sting (je DoT), en dan blijven kiten. Na een tijdje komt 'ie in de problemen omdat z'n health bar leeg begint te raken.

Zelfde geldt voor de paladin. Duurt nog een stuk langer, maar een paladin heeft helemaal geen range.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 18-03-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:28

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:40:
Na enkele weken lurken besluit ik toch ook maar eenste posten.

Ik kan me enkele draadjes geleden nog wat ophef herrineren over een char die andere players 11 levels hoger zou beuken. Dit werd alom stellig weggewuift. Ik dacht ook dat dat onzin was....

Totdat ik vorige week met een party van 4 de wetlands binnenging:

Ik, Rogue lvl36
Shaman lvl35
Mage lvl35
Rogue lvl31

Ik, de sham en de mage zijn niet zulke PVP-goden en gingen vrij vaak dood. MAAR... ik zag met eigen ogen hoe de lvl 31 speler MEERDERE alliance gasten TEGELIJK aanviel en compleet sloopte. Daaronder TWEE lvl 42+ Paladins.

Na 10 minuten hielden er +/- 20 gasten een klopjacht op ons. Nogmaals, ik de mage en de sham deden ons best en zullen (MISSCHIEN) gebalanceerd hebben gevochten (evenveel kills als doodgegaan). De lvl 31 rogue is welgeteld 4 keer dood gegaan in 2 uur....

Er zijn dus inderdaad wel degelijk PVP goden die mensen 10 lvls hoger compleet afrossen. Er zijn dus zelfs spelers die er gewoon meerdere tegelijk slachten.

Ja... ik geloof best dat de Alliance gasten prutsers zijn (lees: mijn niveau), maar die gast was echt ongelovelijk... een mes door hete boter.

Sleutel is superskills gecombineerd met wat blauwe wapens.

Maar goed, ik ben blij dat ik nu weet hoe het voelt als er een manhunt tegen je wordt gehouden:) 20 man tegen 4 en ze konden ons (hem) gewoon niet stoppen:)
Het hangt altijd een beetje af hoe je je built hebt. Ik heb met mijn rogue alles in combat en een beetje in assasination zitten, verder ga ik voor Stamina en aggility, maar vooral stamina. Als wapens gebruik ik 2 maces. Ik vindt het een beetje sterk dat een lvl31 rogue 2 lvl 42 pala's aan kan. Denk niet dat ik als lvl 45 2 lvl 45 shamans aan kan. (ja, ik ben NE rogue :P) Heb wel bijna een lvl 44 mage en een lvl 54 warlock afgemaakt. Maar dat komt omdat die cloth dragen. Pala's, vooral als ze 10 lvl's hoger zijn, moeten eigenlijk makkelijk kunnen winnen. Met hun shields en aura's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

screenie van gister in sw..

Afbeeldingslocatie: http://www.klaphekje.com/pics/wow4.jpg

lang leve bill :( (maar 10 users op xp iis)

mijn betalling is bdw nu goed gegaan. (na 3 dagen)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:00

PromWarMachine

Forsaken Archer

[...]

Die Mage waar je het over hebt, liep hij naar je toe? :X Viel hij jou ook aan? :X Allebei gelijke HP/mana verhouding? :X

Als al deze vragen met 'ja' beantwoord worden dan kan dat echt nooit, tenzij die mage stil bleef staan, niet naar je toe blinkte, je niet stunde en wat al niet meer. Ik nodig iedere hunter van lvl 39 tot 45 uit mij (Troll Mage, lvl 45) te komen duelleren op Bloodscalp.

Knappe lvl 39 die van me wint :P Die krijgt gratis water en brood! :+

@tgf_78: Ik wil die screen hebben, maar dan in Thralls Chamer @ Orgrimmar. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door PromWarMachine op 18-03-2005 13:33 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hunter vs warrior...de gevechten die ik gehad heb met mn lvl3x warrior tegen lvl3x hunters heb ik voor 90% gewonnen. Intercept + hamstring + intimidating shout = dead hunter. Hunter maakt amper kans, in melee ben ik dik beter en ranged moet je voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Hydra schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:23:
[...]

Leuke theorie, maar dat is wat het is, theorie. Volgens mij heb je nog nooit aan PvP gedaan als ik dit zo hoor.

Ten eerste, je pet tanken? Denk je dat Growl ook maar enig effect heeft op een mage? De mage sheeped je pet gewoon, is 'ie van 'em af. Of hij sheeped jou en maakt dan fijn jouw pet af, pets zijn voor mages erg makkelijk om zeep te helpen. Hij blinked gewoon bij 'em weg, en tegen de tijd dat 'ie bij de mage is, is 'ie al dood. Meestal sheepen ze je pet, en zorgen ze dat ze in je deadzone komen (net binnen de 8 yards dus), frost-nova en nuken maar.

Wat betreft track undead/hidden: heb je die trackers ooit gebruikt? 'Undead' zijn humanoid, undead tracking heeft dus geen nut in PvP. Wat track hidden doet is niks meer dan je stealth-detecten vergroten. Voor spelers die van achteren komen (zoals elke rogue doet) heeft het geen enkel nut.
Dit is hem meer.. ben zelf Gnome mage (heb ook nog een pally een warrior en een rogue).. Hunter is makkelijk als je maar niet op afstand blijft.. Gewoon pet frosten.. blink naar de hunter toe en dan instant casts losgooien.. als hij je stunned of op wat voor manier vertraagd meteen CoC eroverheen gooien zodat hij niet afstand op kan bouwen.. dit is tot zover de meest simpele tactiek.. Kan hierdoor Hunters aan 3 a 4 levels hoger dan mij vanaf lvl 30.. finisher is voor mij scorch als hij weg probeerd te rennen.. ik time meestal wanneer ik begin te scorchen zodat er maar 2 nodig zijn om hem te killen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
PromWarMachine schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:32:
Knappe lvl 39 die van me wint :P Die krijgt gratis water en brood! :+
Inderdaad. Geldt overigens voor de meeste classes, Hunters zijn 'goed' in PvP in de zin dat Eagle Eye bijzonder nuttig is, en dat we, zolang we een beetje achter blijven, flink veel daamge doen. Zogauw we 1v1 gaan komen we vrij snel in de problemen. Scatter shot is dan erg nuttig, 4 seconden om weg te komen, ver genoeg voor een conc. shot. Als je geluk hebt dat je dan een stun doet heb je een groot voordeel, maar dat gebeurt helaas vaker niet dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelfde geldt voor de paladin. Duurt nog een stuk langer, maar een paladin heeft helemaal geen range.
**kuch** Holy Shock/Repentence **kuch**

Hunters zijn easy.

Net Gun -> root -> kill
Repentence -> sleep -> kill
Holy Shock -> daze (als hunter cheeta gebruikt) -> kill

je hebt vast tegen een retribution paladin gevochten, die inderdaad (als ze geen engineer zijn) geen enkele ranged attack hebben. Waarom toch driekwart van de Paladins retribution build hebben blijft mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:32:
Hunter vs warrior...de gevechten die ik gehad heb met mn lvl3x warrior tegen lvl3x hunters heb ik voor 90% gewonnen. Intercept + hamstring + intimidating shout = dead hunter. Hunter maakt amper kans, in melee ben ik dik beter en ranged moet je voorkomen.
Dat dacht ik ook, tot ik goeie hunters tegenkwam. Intercept is vrij naar als je recht een frost trap inloopt. Als de hunter echt weet wat hij doet kan hij erg effectief buiten range blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Ik moet wel zeggen, een druid is erg leuk om met te duelen. Je hebt heel veel manieren om je tegenstander proberen neer te krijgen, zeker omdat elke class een andere aanpakt vergt :).
Tuurlijk is het persoonlijke voorkeur, soms heb ik ook weleens zoiets van, had ik maar een makkelijkere class genomen..
Maar als je hem eenmaal goed gebruikt is het echt leuk, zeker omdat je zoveel verschillende manieren hebt om een tegenstander te verslaan.. en als het eenmaal lukt :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
Hunters zijn zo'n beetje de enige waar ik echt moeite mee hebt in PvP duels. Ik kan de pet altijd wel fearen, maar hunter doet zo'n enorme sloot dmg dat tegen de tijd dat ik fear geland hebt op de pet ik al half dood ben.

Moet echt wel iets doen met de pet, anders duurt het casten van spells 3x zo lang :P

Dus daarna is het een beetje afwachten.. kan beide kanten op gaan. Amplified Curse of Exhaustion en ze zijn 12 seconden zo goed als nutteloos (60% speed decrease ofzo). Dan heb ik tijd om immolate/corruption/siphon life te gooien. De overige tijd kan ik health drainen. CoEx afgelopen -> Curse of Agony voor wat extra firepower. En blijven drainen en hopen op Nightfall.

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2005 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:01:
Hunters zijn zo'n beetje de enige waar ik echt moeite mee hebt in PvP duels. Ik kan de pet altijd wel fearen, maar hunter doet zo'n enorme sloot dmg dat tegen de tijd dat ik fear geland hebt op de pet ik al half dood ben.
Zodra de duel begint en afteld, ga meteen dichtbij hem staan zodat hij geen gun kan gebruiken. Tegen de tijd dat hij ver van je af is heb je zijn pet gesleeped. Helpt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:08:
[...]

Zodra de duel begint en afteld, ga meteen dichtbij hem staan zodat hij geen gun kan gebruiken. Tegen de tijd dat hij ver van je af is heb je zijn pet gesleeped. Helpt dat niet?
Als die slim is wingclipped ie gelijk en maakt het niet zoveel uit. Het kost 2 seconden om fear te casten en terwijl er een pet op je in staat te happen (vaak hebben ze de snelle 1.2s pets voor die reden :P) duurt dat wel ff.

Lukt het me om de pet snel te fearen dan heeft ie wel een beetje een probleem. Boeit me niet dat ie zoveel damage doet overigens, want als Affliction warlock heb je een enorm incasso vermogen (veel health + 3 drain spells).

De pet is het probleem.. moet het fearen en gefeared houden.. en dat kan teveel tijd kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[...]

duels boeien niet

waar het om gaat is als je overvallen wordt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:11:
[...]

duels boeien niet

Boeien jou niet bedoel je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

conclusie is dus: hunter is ranged erg handig, maar in pvp 1vs1 ben je zo goed als kansloos als je te dichtbij komt. Toch niet zo'n makkelijke class dan ;)

Hebben mensen trouwens ook een hekel aan een bepaalde class / ras?

Ik heb persoonlijk echt een bloedhekel aan Undead's, en Undead rogue's zijn helemaal het doodschoppen niet waard imho, de meest lame spelers die ik tegenkom zijn rogue :/ maar ik heb dan ook een verschrikkelijk vooroordeel :D Zelfs met mn Tauren druid heb ik een hekel aan Undead :P Vind de /dance van Undeads dan wel weer erg vet, headbanguh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ik heb alleen een hekel aan humans, dwarves, gnomes en night elves. Verder niet eigenlijk.

/spit en /stink zijn mijn favo commando's in hun buurt ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2005 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
[...]

duels boeien niet

Das jou mening, ik vindt duellen persoonlijk erg leuk. Bovendien leer je met duellen gigantisch veel op pvp gebied.

edit: ik doe meestal /fart op horde :P.

[ Voor 8% gewijzigd door DeepSeven op 18-03-2005 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:55:
je hebt vast tegen een retribution paladin gevochten, die inderdaad (als ze geen engineer zijn) geen enkele ranged attack hebben. Waarom toch driekwart van de Paladins retribution build hebben blijft mij een raadsel.
Zou kunnen. Ik heb een keer tegen een Paladin geduelled (nooit in echt PvP gevochten, ben zelf een NE), en die was constant bezig binnen bereik te komen. Niet dat ik gewonnen heb overigens, maakte de fout een keer naar Cheetah te switchen net op 't moment dat 'ie uithaalde, en dan ben je dazed en is het snel met je gedaan.

Het grootste deel van de Paladins heeft geen engineering trouwen, meestal BS. Daarnaast heeft die net gun ook nog eens het nadeel dat 'ie jou kan netten (en dan heb je tegen een hunter een aardig probleem, met rapid fire doe ik VEEL damage :)). Holy Shock heeft bovendien maar een range van 20yd, mijn range is toch in ieder geval 35yd meer en ik hoop daar danook gebruik van te maken.

Niet dat een paladin een makkelijke class is hoor, vooral die pleur hitpoints waar je je doorheen moet werden zijn een nadeel. Bovendien kunnen onze stings gepurged worden.
Haha! In een Duel NOOIT recht op een hunter aflopen. En al helemaal niet bij hem gaan staan. Op het moment dat de teller afloopt sta je in ieder geval 10 seconden in een icetrap :)
duels boeien niet

Tuurlijk, maar het is wel een mooie manier om de zwakke punten van een andere class te ontdekken. Helaas weet echt iedereen dat onze zwakke punt onze range is. Zelfs mages rennen meteen naar je toe :)
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:14:
edit: ik doe meestal /fart op horde :P.
/rude naar undead, /stink naar Orcs en /bow naar Tauren :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hydra op 18-03-2005 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Das jou mening, ik vindt duellen persoonlijk erg leuk. Bovendien leer je met duellen gigantisch veel op pvp gebied.
Je leert wat je moet doen tegen 1 bepaalde class in 1vs1, leuk in duels, maar in group pvp als er 4 mensen op je in staan te beuken wordt het ineens een heel ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:59:
[...]

Dat dacht ik ook, tot ik goeie hunters tegenkwam. Intercept is vrij naar als je recht een frost trap inloopt. Als de hunter echt weet wat hij doet kan hij erg effectief buiten range blijven.
De meeste hunters die in contested area rond lopen hebben vrijwel nooit een frost trap in de buurt liggen, tenzij ze je aan zien komen en zich voorbereiden. En daarbij loop ik meestal achterlangs, het element van surprise wil nog wel s voor verwarring zorgen en dat is goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:18:
Je leert wat je moet doen tegen 1 bepaalde class in 1vs1, leuk in duels, maar in group pvp als er 4 mensen op je in staan te beuken wordt het ineens een heel ander verhaal.
Euh, als er in group PvP 4 mensen op je staan te 'beuken', ben je meestal gewoon dood :)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:21:
De meeste hunters die in contested area rond lopen hebben vrijwel nooit een frost trap in de buurt liggen, tenzij ze je aan zien komen en zich voorbereiden. En daarbij loop ik meestal achterlangs, het element van surprise wil nog wel s voor verwarring zorgen en dat is goed :D
Dat sowieso. Als ik iemand op me af zie komen gebruik ik altijd, als ik niet in combat ben, meteen m'n frost trap. Die dingen hebben als voordeel dat ze insta-cast zijn. Dan wegwezen naar max-range en 't vuur openen.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 18-03-2005 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fixxx schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:12:
conclusie is dus: hunter is ranged erg handig, maar in pvp 1vs1 ben je zo goed als kansloos als je te dichtbij komt. Toch niet zo'n makkelijke class dan ;)
Conclusie is meer dat Hunters erg veel opties hebben om range te houden:

-Wing Clip
-Concussive Shot
-Scatter Shot
-Freezing/Frost trap

Als Hunters die goed weten te gebruiken, is het op zijn minst ERG lastig in melee range te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lord_T schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:59:
Druid heeft momenteel wel gekke dingen...

Ik ben druid lvl 45, bijna 46
Als cat heb ik ik geloof nu 90 damage extra ofzo... maar als dire bear heb ik er 135 extra...
Verder heb ik als beer 3600 armor en is de snelheid gelijk... Kortom ik heb vrijwel niets aan de cat...
Alleen voor stealth... Verder moet ik zeggen dat ik steeds meer richting agility / stamina items kijk dan naar intellect / spirit items omdat de meeste battles ik toch in bear form doe.
agi items? Ik zou maar rap switchen naar strength / stamina voor feral. Blizzard zegt zelf dat agi veel minder invloed heeft dan strength in bear of catform. Iemand heeft op het forum flinke berekeningen gemaakt en ook daar blijkt dat strength vee beter is.

"of the gorilla" items dus ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:12:
[...]

Boeien jou niet bedoel je ;)
dat ook :)
[...]

ja op pvp gebied me 1 tegen 1

zodra het een 2 - 2 gevecht wordt is de hele situatie anders en moet je rekening houden met hele andere dingen, in duals zullen mensen minder snel potions gebruiken itt wanneer het 'eromgaat'

het enige pluspunt wat ik zie in duellen is dat je kan zien welk combo's classes gebruiken in een gevecht.

In de gevechten waar het om gaat ben je onderdeel van een team, en moet je je om andere dingen zorgen maken. tuurlijk is pvp een 'leuke' training, maar net als alle trainingen, gaat het erom, hoe reageer als het erom gaat, je hele gemoedstoestand is anders :)

voorbeeld:

toen ik lvl 34 was werd ik om de tijd te doden voordat we een instance ingingen iets van 7x achter elkaar uitgedaagd door dezelfde rogue, 7-0 voor mij, waarom?

dot -> earthbind -> joust
rinse and repeat, 4x en hij was plat

waarom werkt dat? ik heb geen andere factoren waar ik mij mee bezig hoef te houden, zoals en AOE'nde mage, een hunter + pet die me op range staan te beuken, ik hoef niet op letten dat me priest niet genaaid wordt. enz enz enz.

dat is het enige wat ik wil zeggen eigenlijk :)

verkijk je niet op de duel resultaten, maar ga eens met een groep naar de arena in STV en kijk hoe je het daar doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:21:
[...]

Disengage, trap leggen, en dan de trap tussen jou en je tegenstander houden. (het kost meer moeite om om een evt. trap heen te lopen dan voor de hunter om er achter te blijven en je ondertussen in een lopend speldenkussen te veranderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:17

Nitai

Live the life you love.

Als je hunter bent heb je natuurlijk ook een pet. Mijn cat stuur ik als eerst op een enemy af zodat deze hen bezighoudt, vuur ik heel m'n arsenaal op hen af :D Zijn ze zo dood, en geef soms m'n cat een hapje zodat hij happy blijft :)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Nitai schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:28:
Als je hunter bent heb je natuurlijk ook een pet. Mijn cat stuur ik als eerst op een enemy af zodat deze hen bezighoudt, vuur ik heel m'n arsenaal op hen af :D Zijn ze zo dood, en geef soms m'n cat een hapje zodat hij happy blijft :)
Leuk, in pvp is je pet vrij snel dood en ben jij de volgende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:23:
dot -> earthbind -> joust
rinse and repeat, 4x en hij was plat
Niet een erg goede rogue dus. Gelijk stealth en een stunlock op je, probeer het dan nog maar eens.

Bovendien, je hebt wel gelijk dat je hele andere strategien hanteerd in grootschalige pvp, maar veel aspecten die je in duels gebruikt, gebruik je ook in normale pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

gaat het om hoe goed je caracter is tegen andere of heb je je caracter gewoon omdat je hem cool vind.
Ik ben zelf een lvl 33 warrior en heb wel wat met andere classes geprobeerd en das wel lachen maar ik vind mn warrior als ie met 2 axes of maces staat te zwaaien gewoon super gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:38:
[...]

Niet een erg goede rogue dus. Gelijk stealth en een stunlock op je, probeer het dan nog maar eens.

Bovendien, je hebt wel gelijk dat je hele andere strategien hanteerd in grootschalige pvp, maar veel aspecten die je in duels gebruikt, gebruik je ook in normale pvp.
stealth werkt niet als je gedot bent :P
en van gelijk lvl zie ik hem alsnog ^^
Kaap schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:37:
[...]

Leuk, in pvp is je pet vrij snel dood en ben jij de volgende :D
in group pvp ingore je de pet, tenzij hij echt een gevaar is,

als de hunter dood gaat, gaat de pet mee :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bokkie op 18-03-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:40:
[...]
stealth werkt niet als je gedot bent :P
en van gelijk lvl zie ik hem alsnog ^^
Weet ik, maar rogue zorgt dat hij in stealth is voordat jij die dot kunt plaatsen :). En verder, een rogue met de talent Master of Deception, welke een must is in pvp, zie jij niet aankomen tot het te laat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaDje schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:29:
[...]

Het hangt altijd een beetje af hoe je je built hebt. Ik heb met mijn rogue alles in combat en een beetje in assasination zitten, verder ga ik voor Stamina en aggility, maar vooral stamina.

Als wapens gebruik ik 2 maces. Ik vindt het een beetje sterk dat een lvl31 rogue 2 lvl 42 pala's aan kan. Denk niet dat ik als lvl 45 2 lvl 45 shamans aan kan. (ja, ik ben NE rogue :P)

Heb wel bijna een lvl 44 mage en een lvl 54 warlock afgemaakt. Maar dat komt omdat die cloth dragen. Pala's, vooral als ze 10 lvl's hoger zijn, moeten eigenlijk makkelijk kunnen winnen. Met hun shields en aura's.
Om te beginnen: uiteraard zal bij twee even goede spelers het hoogste level winnen! Maar aan de andere kant heb ik dus met mijn eigen ongelovige ogen gezien dat er inderdaad spelers zo goed zijn dat die een gemiddlede speler vele levels hoger volkomen kansloos laten.

Dat mijn verhaal niet wordt geloofd begrijp ik volkomen... wij (ik, de Sham en de mage) waren verbijsterd. Toch is het echt waar... in een veel tegen vier gevecht sloopte de level 31 rogue meerdere 42+ pallys, in een gevecht.

PVP is iets anders als duel, en hij pakte ze natuurlijk in de rug... en hij zal een retesnelle verbinding hebben, zodat hij snel om de tegenstander heen kan draaien. En ja... hij had een full-pvp build, met alleen maar veel te dure items. Maar dan nog is het verbijsterend.

Dat Mage-Pally verhaal vind ik niet helemaal vanzelfsprekend. Pally's zijn heel populair, dus er zijn nogal wat klunzen die Pally kiezen:) Mages vind ik IIG veel lastiger als de gemiddlede paladin. Het imbaladin verhaal gaat dan ook alleen op voor de erg goede spelers en daar horen de meeste mensen (ik incluis!) blijkbaar niet bij. <-- Ik geloof dan ook direct dat de 40+ers die we bevochten klunzen zijn... maar ik ging toch wel rap dood... en hij 5 lvls lager niet:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:44:
[...]

Weet ik, maar rogue zorgt dat hij in stealth is voordat jij die dot kunt plaatsen :). En verder, een rogue met de talent Master of Deception, welke een must is in pvp, zie jij niet aankomen tot het te laat is.
denk dat hij die talent dan nog niet had :) want ik zag em gewoon :P

moet wel zeggen dat het steeds op het randje was dat ik won hoor :) maar ik outdmg hem gewoon door hem te jousten met een staf :) earhtbind loopt ie trager dus heb ik precies die 3 seconden om opnieuw aan te vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:49:
[...]

denk dat hij die talent dan nog niet had :) want ik zag em gewoon :P

moet wel zeggen dat het steeds op het randje was dat ik won hoor :) maar ik outdmg hem gewoon door hem te jousten met een staf :) earhtbind loopt ie trager dus heb ik precies die 3 seconden om opnieuw aan te vallen :)
Tja, kijk. Een rogue die een dot op zich laat plaatsen is niet erg slim bezig. Soms kan het niet anders, maar een dot = geen stealth = geen opener. En openers betekenen vaak toch wel de grootste damage output van een rogue (ambush met cold blood :9 ), of extra combo points en stun (cheapshot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij of word ik alleen maar in pvp aangevallen wanneer ik in mijn eentje ben, lager in lvl en wanneer de aanvallende groep uit meerdere personen bestaat? :/

Echt sneu dat ze niet durven wanneer ik in een groep zit of van vergelijkbaar lvl ben. Stelletje helden die allience. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:53:
[...]

Tja, kijk. Een rogue die een dot op zich laat plaatsen is niet erg slim bezig. Soms kan het niet anders, maar een dot = geen stealth = geen opener. En openers betekenen vaak toch wel de grootste damage output van een rogue (ambush met cold blood :9 ), of extra combo points en stun (cheapshot).
voor een rogue is de opener ook eigenlijk cruciaal
zolang een rogue kan openen zal hij in het voordeel zijn.

ik vind pally's truowens het meest irritant om tegen te vechten :/ duurt altijd zo lang voor ze omgaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex

lex

gheheh dat heb ik nou met horde :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:55:
Ligt het nu aan mij of word ik alleen maar in pvp aangevallen wanneer ik in mijn eentje ben, lager in lvl en wanneer de aanvallende groep uit meerdere personen bestaat? :/

Echt sneu dat ze niet durven wanneer ik in een groep zit of van vergelijkbaar lvl ben. Stelletje helden die allience. :Z
Als je dapperheid zoekt moet je bij Horde zijn ;)

groepje van 3 -> aanvallen! Als je er 1 van de 3 afmaakt heb je al gewonnen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2005 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Gisteravond in "The gates of Ironforge" lopen duellen met een aantal verschillende classes, altijd leuk om te checken of je taktiek een beetje werkt. (natuurlijk is die heel anderes dan PvP zelf, omdat je nu niet verrast word).

Had een duel gedaan tegen een paladin lvl49 (ben zelf lvl45), en deze met een beetje geluk van mijn kant gewonnen:
Duel start, ik leg frost trap, op max range gaan staan (41y, die talent Hawk Eye is echt een must voor hunter), doe hunters mark, vervolgens Viper Sting (mana drain), en schiet een aantal keren, tot die bij me is Wing Clip en wegrennen, en weer schieten, als die pala bijna dood is doen ze altijd Divine shield en healen ze zichzelf weer, maar dankzij een aantal keer viper sting kon dat maar een keer, en met resultaat dat ik op zo'n 10% hp over gewonnen had :)

Ik geef toe dat deze paladin toch niet echt geweldig speelde, want had later met een lvl43 paladin veel meer moeite.

Hierna ook nog een duel tegen een lvl46 rogue gedaan, ik leg frost trap, duel start, kzie em wegstealthen, doe gelijk flare zodat ik hem kan zien en hij liep precies in mn forst trap (doen ze altijd :D).
Hunters Mark, Scorpid Sting (-45 str en agil), en vuren maar (toch al helft van zn hp eraf voordat'ie bij me was), hierna weer zo'n cheap shot op mn donder, toen ik weer kon bewegen, wing clip en daarna was die zo dood.

Als je een beetje goed je skills gebruikt is hunter echt niet slecht, alleen dit waren natuurlijk maar duels, gewoon PvP word je veel sneller verrast en moet je maar net een beetje goed een tegenactie kunnen ondernemen.

Ben nog steeds erg tevreden over mn hunter, gisteravond naar Uldaman met 2 man (ik en lvl42 druid) en hebben die Ironaya (lvl500 boss, ong lvl47-50 elite) toch met best gemak dood gekregen, ik schieten, pet aggro proberen te houden, en druid healen, ging prima tot op het laatste dat dat mens achter druid aan ging, maar gelukkig was ze toen al bijna dood.
Toch een leuk item erop nagehouden: http://www.thottbot.com/?i=5261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:57:
[...]

voor een rogue is de opener ook eigenlijk cruciaal
zolang een rogue kan openen zal hij in het voordeel zijn.

ik vind pally's truowens het meest irritant om tegen te vechten :/ duurt altijd zo lang voor ze omgaan
Heb een keer 2 pala's tegen elkaar zien duellen. Tering wat duurde dat lang. En maar shielden en healen, uiteindelijk won er 1 door enkele welgeplaatste stuns.

En mensen die op een pvp server zitten en klagen over ganken hebben daar eigenlijk geen recht toe. Je wist waar je aan begon toen je voor een pvp server koos. Ik zit op een server waar naar mijn mening erg weinig wordt geganked. Ik vindt het plezier dat je van pvp hebt dan ook vele malen meer opweegt dan tegen die paar keer dat je door een hoger lvl gemold wordt. Pvp for the win :).

[ Voor 6% gewijzigd door DeepSeven op 18-03-2005 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Nitai schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:28:
Of je hebt nog nooit gePvPed, of stomtoevallig alleen tegen complete morons gePvPed. Normaal negeren mensen je pet volledig. Als jij dood bent, is je pet nl. ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:08:
[...]

Heb een keer 2 pala's tegen elkaar zien duellen. Tering wat duurde dat lang. En maar shielden en healen, uiteindelijk won er 1 door enkele welgeplaatste stuns.

En mensen die op een pvp server zitten en klagen over ganken hebben daar eigenlijk geen recht toe. Je wist waar je aan begon toen je voor een pvp server koos. Ik zit op een server waar naar mijn mening erg weinig wordt geganked. Ik vindt het plezier dat je van pvp hebt dan ook vele malen meer opweegt dan tegen die paar keer dat je door een hoger lvl gemold wordt. Pvp for the win :).
zo heb ik een keer een palladin duel beslecht door er 1 te purgen }>

vonden ze niet leuk, kwamen me daarna nog hunten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:12
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:08:
[...]

Dat is wat Paladins doen.. Rogues hebben stealth, Hunters hebben een pet, etc.. iedere class heeft wel wat ;) Purgen is voor Paladins inderdaad een hele vervelende spell..

Paladins hebben wel erg rotte dps, dus we (ik ben een lvl 45 paladin) moeten het van onze duurbaarheid hebben. Maar oh wee als onze mana op is (daarom heb ik nog nooit van een priest gewonnen > mana burn)

Wat kosten reparaties bij jullie trouwens gemiddeld? Heb het idee dat juist omdat paladins slechte DPS hebben, we meer klappen ter verduren krijgen, en daardoor ook meer geld kwijt zijn voor het repareren van onze spullen.. ben nu rond de 80s en 1g kwijt na elke avond voor reparaties.

[ Voor 5% gewijzigd door Mior op 18-03-2005 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:02:
[...]
Als je dapperheid zoekt moet je bij Horde zijn ;)

groepje van 3 -> aanvallen! Als je er 1 van de 3 afmaakt heb je al gewonnen :)
Dapperheid bij de Horde.. ik ken alleen maar Undead rogues die constant lowbies aan het ganken zijn.. Niet echt dapper.. Bladefist is btw een 1 op 1 verhouding qua horde/allience.. de beste verhouding imho..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:21:
[...]

Wat kosten reparaties bij jullie trouwens gemiddeld? Heb het idee dat juist omdat paladins slechte DPS hebben, we meer klappen ter verduren krijgen, en daardoor ook meer geld kwijt zijn voor het repareren van onze spullen.. ben nu rond de 80s en 1g kwijt na elke avond voor reparaties.
Hmm... Wat is je lvl? Ik denk dat ik als lvl 38 Rogue toch ook snel zo'n 75 silver kwijt ben na een avondje spelen.

Trouwens: als ik vaak doodga wordt ik in de ghost wereld wel eens beschoten door lightning. Mijn vriendin en ik denken dat dat je spulletjes sloopt. Het lijkt erop dat die lightning alleen gebeurd als je kort achter elkaar een paar keer dood gaat. (En nee, ik doe geen res bij de Spirit-healer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
[...]

Jij gaat toch niet serieus klagen over wat miezerige reparaties, als je net een gratis 90g mount hebt gekregen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:28:
[...]

Hmm... Wat is je lvl? Ik denk dat ik als lvl 38 Rogue toch ook snel zo'n 75 silver kwijt ben na een avondje spelen.
45 :)

Ligt er bij mij uiteraard ook aan of ik dood ga.. gisteren avond paar keer geganked door een groepje lvl 50+ horde, en dat is toch elke keer 10% eraf..
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:29:
[...]

Jij gaat toch niet serieus klagen over wat miezerige reparaties, als je net een gratis 90g mount hebt gekregen? ;)
Nouja.. ik heb een gratis mount gekregen, maar heb wel andere leden van mijn guild geholpen met het halen van hun mount ;)

Maar nee hoor, op een gemiddelde avond verdien ik zo'n 5-6g door te grinden, en dan is dat reparatie geld er vanaf.

[ Voor 43% gewijzigd door Mior op 18-03-2005 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Phantom schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:29:
[...]

Ligt er bij mij uiteraard ook aan of ik dood ga.. gisteren avond paar keer geganked door een groepje lvl 50+ horde, en dat is toch elke keer 10% eraf..
dan gaat het er inderdaad best snel af, als ik aan het solo'en ben (questen) of grinden, ga ik meestal niet dood en word ook amper geraakt als hunter zijnde, mn pet vangt alle dmg op zowat (daar is die tenslotte ook voor =]).
Dus bij mij valt het wel mee, maar gelukkig heb ik mijn mount al eventjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Euhm.. als je gekilled wordt in pvp gaat er toch niks van je items durabilty af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Tsja.... Paladins roepen slechte gevoelens op bij de horde:) Op de één of andere manier zijn er heel veel spelers die bij Paladins KILL ON SIGHT gevoelens hebben. Ik ken heel sympathieke, vriendelijke spelers, die gewoonweg elke Pally plat slaan, ook al is ie 10 levels lager. Het leven is hard:)

Overigens merk ik als Rogue dat ik ook direct PVP uitstraal... de Shaman van mijn vriendin kan vaak vriendlijk in ghost-wolf form keuvelen met alliance spelers... als ik in de buurt kom rent men weg of rost me in de grond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:34:
Euhm.. als je gekilled wordt in pvp gaat er toch niks van je items durabilty af?
Volgens mij maakt dat niet uit.. elke keer als je dood gaat is het 10% toch?
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Tsja.... Paladins roepen slechte gevoelens op bij de horde:) Op de één of andere manier zijn er heel veel spelers die bij Paladins KILL ON SIGHT gevoelens hebben. Ik ken heel sympathieke, vriendelijke spelers, die gewoonweg elke Pally plat slaan, ook al is ie 10 levels lager. Het leven is hard:)
Hoewel mij het niet zoveel uit maakt snap ik niet waar die haat tegen Paladins vandaan komt.. echt vanwege die gratis mount? Of zijn ze tegen het 'ik ben brave kendrik' principe? Omg... ga dan op een RP server spelen ofzo ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Mior op 18-03-2005 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
wel als je ook de guards enzo aanvalt in een stadje :)
En ja soms hebben die wel eens de overhand :P

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de laatste klap wordt uitgedeeld door een speler, kost het je geen durability. Dood in PvP kost je alleen tijd om weer terug te rennen. Als je resurrect bij een Spirit, kost het je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
Lord_T schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:35:
[...]

wel als je ook de guards enzo aanvalt in een stadje :)
En ja soms hebben die wel eens de overhand :P
volgens mij gaat er wel degelijk wat vanaf, hoeveel weet ik niet (die 10% die hierboven genoemd word kan ik niet bevestigen).
Laatst eens meegedaan aan raid en toch aardig wat dood gegaan en moest op een gegeven moment toch mn equipment repareren, en had eigenlijk alleen tegen enemy's gevochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phantom schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:35:
Hoewel mij het niet zoveel uit maakt snap ik niet waar die haat tegen Paladins vandaan komt.. echt vanwege die gratis mount? Of zijn ze tegen het 'ik ben brave kendrik' principe? Omg... ga dan op een RP server spelen ofzo ;)
Ik denk dat aan een paar dingen ligt:
1. Paladin is meest gespeelde ras van alliance (met NE hunter?)
2. Er zijn meer Alliance spelers.
3. Pallys lijken vaak te worden gekozen door kiddies (nadruk op lijken, de kiddies vallen natuurlijk ook wel direct op)
4. Paldin was Imbaladin in de beta en hebben een slechte naam.

Ik denk dat dit alles gecombineerd een bepaald onderbuik gevoel oplevert. Ik heb er zelf niet zo'n last van:)

Wat me wel opvalt is dat ik pally's een "eitje" vindt, terwijl ze toch wel voor een reden Imbaladin worden genoemd. Ik denk zelf dat dat komt omdat zwakkere spelers voor de "makkelijke" Paladin class kiezen.

Maar goed, dat zijn gewioon maar eiegn inschattingen, geen gedegen onderzoek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
Ach, ik vind het wel leuk.. ondanks dat ik niet zo'n PvP'er ben, speel ik toch op Bloodscalp..

Gisteren was ik met Jtm in Maraudon (oid), en daar stond die groep van lvl 50+ horde.. 1 keer raden wie als eerste aanviel? Jawel, een undead rogue.. Toen we terug begonnen te vechten kwam de rest van de horde ook helpen, en tja.. toen was het zo afgelopen :P

Mijn ervaring is overigens dat de horde en alliance elkaar vaak wel met rust laten.. en als er dan ooit een gevecht is, zorgt de 'startende' kant wel dat ze een overmacht hebben (in lvl's of in aantallen)

[ Voor 35% gewijzigd door Mior op 18-03-2005 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
[...]

Dat is wat Paladins doen.. Rogues hebben stealth, Hunters hebben een pet, etc.. iedere class heeft wel wat ;) Purgen is voor Paladins inderdaad een hele vervelende spell..

Paladins hebben wel erg rotte dps, dus we (ik ben een lvl 45 paladin) moeten het van onze duurbaarheid hebben. Maar oh wee als onze mana op is (daarom heb ik nog nooit van een priest gewonnen > mana burn)

rotte DPS?
k heb 200.7DPS met mn pally gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:55:
[...]

3. Pallys lijken vaak te worden gekozen door kiddies (nadruk op lijken, de kiddies vallen natuurlijk ook wel direct op)

Ik denk dat dit alles gecombineerd een bepaald onderbuik gevoel oplevert. Ik heb er zelf niet zo'n last van:)

Wat me wel opvalt is dat ik pally's een "eitje" vindt, terwijl ze toch wel voor een reden Imbaladin worden genoemd. Ik denk zelf dat dat komt omdat zwakkere spelers voor de "makkelijke" Paladin class kiezen.

Nee pally is niet de meest gespeelde.. de eerste 2 plekken gaan naar de Rogue en Hunter.. ;) En meer alliance gaat niet geheel op in Europa.. De verdeeldheid is beter nu dan in de US.. Kiddies spelen rogue voor het gank gehalte.. En ja de Beta heeft de pally een slechte naam gegeven maar ze zijn al een beetje generfed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:07:
[...]

Nee pally is niet de meest gespeelde.. de eerste 2 plekken gaan naar de Rogue en Hunter.. ;)
Hunter geloof ik direct:) Maar zijn rogues ook populairder dan Pally's bij de Alliance? Als dat nl horde+alliance getallen zijn klopt dat niet. Ikzelf zie namelijk veel vaker horde Rogues dan Alliance Rogues. Ach misschien hebben die alliance rogues altijd stealth ;)
En meer alliance gaat niet geheel op in Europa.. De verdeeldheid is beter nu dan in de US.. Kiddies spelen rogue voor het gank gehalte.. En ja de Beta heeft de pally een slechte naam gegeven maar ze zijn al een beetje generfed..
Ja... rogues hebben een flink gank gehalte (al heeft imho elke class dat een beetje). En tsja... die slechte naam bvoor Pally's blijft gewoon hangen (imbaladin is ook wel erg leuk gevonden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

PvP kills/deaths = geen durability eraf.

*edit* veel postjes hiervoor ook al ;) Misschien toch niet scherm tijdje open laten staan op werk...

Overigens wel leuk om iemand daarmee dan te pakken. Gisteren hebben we even die Shadra quest uit Hinterlands afgemaakt (even lvl 55 elite monsterspinnebeest slopen) en toen maar in TM/SS gebied blijven hangen voor wat PvP fun. Dan zie je ineens een lvl 30 of zo Warlock een Yeti bevechten. Ik ren eropaf, kill zijn voidwalker die die Yeti loopt te tanken zodat dat beest op de lock afvliegt. Paar welgetelde rank 1 frost shocks later toen ie probeerde te rennen wassie dood door de Yeti, dus lekker durability damage erop >:)

Ik ben ook zo gemeen, ghehehe.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Skeiron schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:07:
[...]

Nee pally is niet de meest gespeelde.. de eerste 2 plekken gaan naar de Rogue en Hunter.. ;) En meer alliance gaat niet geheel op in Europa.. De verdeeldheid is beter nu dan in de US.. Kiddies spelen rogue voor het gank gehalte.. En ja de Beta heeft de pally een slechte naam gegeven maar ze zijn al een beetje generfed..
Als je alleen naar Alliance kijkt lijkt dat me sterk.. Bijna de helft van de alliance mensen die ik tegenkomt zijn pala's :P

Verder veel human mages en dwarf hunters.

Alliance rogues zie ik niet zo heel erg vaak vergeleken met bovenstaande eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:35:
[...]

Overigens merk ik als Rogue dat ik ook direct PVP uitstraal... de Shaman van mijn vriendin kan vaak vriendlijk in ghost-wolf form keuvelen met alliance spelers... als ik in de buurt kom rent men weg of rost me in de grond ;)
Pallies en Rogues zijn voor mij KoS ja. Pallies om ze te laten leren dat ze ook echt dood kunnen, en Rogues omdat ze dat bij iedereen flikken. Het liefst nog als die Rogue met een mob bezig is. Poetic justice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:34:
Paar welgetelde rank 1 frost shocks later toen ie probeerde te rennen wassie dood door de Yeti, dus lekker durability damage erop >:)
Lekker sportief ook. *zucht* Kunnen ze niet een speciale server maken waar al dit soort sneue mensen zich fijn kunnen verzamelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:55:
[...]

1. Absoluut niet waar, als eerder de rogue, dan de hunter en dan de paladin.
2. Ook niet waar, de verhouding op Bloodscalp is 1:1,1 (A:H).
3. Right... bewijzen? Ik denk eerder dat het de rogues zijn gezien het gank gehalte.
4. Dat zou heel goed kunnen.

Overigens is het wel heel erg makkelijk te zeggen dat alle "zwakkere" spelers voor de paladin kiezen. :|

[EDIT]

Als sommige mensen nou iets minder denken en gewoon de feiten opzoeken.
Bloodscalp gegevens: http://www.warcraftrealms...xlevel=60&servertypeid=-1

[ Voor 14% gewijzigd door M@NIC op 18-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Zo te zien heb je Verwijderd in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..." niet gelezen. Check je mail zo

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 00:05 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Lekker sportief ook. *zucht* Kunnen ze niet een speciale server maken waar al dit soort sneue mensen zich fijn kunnen verzamelen?
Ben ik dan de enige die dit een geoorloofde en leuke actie vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:01:
[...]

Waarschijnlijk niet, maar wel 1 van de weinige die het durft te zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Ook dankzij deze post mag je je mail zo checken

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 00:06 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:48:
[...]

1. Absoluut niet waar, als eerder de rogue, dan de hunter en dan de paladin.
2. Ook niet waar, de verhouding op Bloodscalp is 1:1,1 (A:H).
3. Right... bewijzen? Ik denk eerder dat het de rogues zijn gezien het gank gehalte.
4. Dat zou heel goed kunnen.

Overigens is het wel heel erg makkelijk te zeggen dat alle "zwakkere" spelers voor de paladin kiezen. :|

[EDIT]

Als sommige mensen nou iets minder denken en gewoon de feiten opzoeken.
Bloodscalp gegevens: http://www.warcraftrealms...xlevel=60&servertypeid=-1
*SPANK*

Bloodscalp? Waar noem ik bloodscalp???

1. Als ik op jouw linkje ALL EU, PVP kies zijn er iets meer Pally's als Rogues.
Pally:
37,934
16%
Rogue:
36,610
16%

2.Als ik op jouw linkje ALL EU, PVP kies zijn er:
Total Characters: 421,490
Showing Guild: All
Total Alliance: 231,810 - 55%
Total Horde: 189,680 - 45%
A to H Ratio: 1.2 : 1
Dusse... dat lijkt me toch wel duidelijk

3. Ik heb geen bewijzen gegeven, kan ik ook niet. Dit was zoals ik zei een gevoels kwestie. :)

4. IDD :)

Waar zeg ik dat ALLE zwakkere spelers voor pally kiezen? Ik denk wel dat er iets meer zwakkere spelers tussen zullen zitten (zo ook onder Warriors, terwijl dat een erg moeilijke class is). Ik zeg ook niet dat alle Pally's zwak zijn.

Ik heb geen bewijs, zal dat ook nooit vinden, maar ik merk dat er tussen de Pally's RELATIEF veel makkelijke prooien zitten. En nogmaals: ik beschouw mezelf bepaald ook als een makkelijke PvP prooi en ik ben Horde Rogue die PvP leuk vindt... ik kan het alleen niet zo goed :)

Als mensen nou eens iets beter lazen en nadachten ipv blind reageren? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azqi schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:06:
[...]

Waarschijnlijk niet, maar wel 1 van de weinige die het durft te zeggen...
Dank je

Tis niet alsof ik m ook nog eens ga corpse campen oid, zoals de lvl 40-50 alliance die er zaten WEL deden bij mijn Horde lowbies (totdat wij 3-en er kwamen, toen waren ze ineens snel weg...)

Kwam m tegen, leuk ideetje, goed uitgevoerd en werkte, en moving on. Ik speel op een PvP server, en hij ook.
Hydra schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:45:
[...]

Die hebben ze ook. Het heet een PvP server.
Dit vind ik eigenlijk een hele lelijke opmerking, mij met zo'n zieke geest vergelijken.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:08:
[...]

Wat kan er in vredesnaam leuk zijn aan iemand dood te maken die geen kans heeft ook maar iets terug te doen ?

Dat is hetzelfde als voor de lol een eend o.i.d. in het echt dood te maken, lachen man, die doet toch niets terug.... :{
Opzich is 't best een grappige actie :D
En dit heeft dus echt niks te maken met een eend dood maken in real life....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

rl eend killen gaat wat ver maar tis wel een beetje flauw maar oke iedereen is wel eens met zn lvl 30 door goldshire gelopen heb 10 defias van lvl 8 tegelijk gekilled ;)
je wilt je toch een beetje machtig voelen hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:01:
[...]

Nee, ik heb juist dit spel gekocht omdat het rage gehalte onwijs hoog is. Heel dit spel bestaat uit het zuur maken van de tegenpartij (oorlog remember).

Wil je spek en bonen spelen ga dan naar zo een alto server (rp geloof) of ga pve spelen wat imho heel saai is.

PVP is de thing!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Beste klant,

U heeft de PC-game ‘World Of Warcraft’ bij ons gereserveerd
met bestelnummer: xxxxxxxxxx.

Aangezien de oorspronkelijke release snel was uitverkocht,
had uitgever Vivendi/Sierra besloten een re-release te houden.
We hebben echter net te horen gekregen dat de uitgever deze
re-releasedatum wederom verschoven heeft. In plaats van 26
maart zal ‘World of Warcraft’ 15 april verschijnen.

Zodra we de game binnen hebben, sturen we deze meteen
naar u op. Onze oprechte excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groeten,

bol.com Klantenservice

Was ik al bang voor. Nog 2,5 week langer wachten... ;(

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

^^ With...

* OkkE had gister via Bol.com WoW besteld, en idd... die is uitgesteld. :'( Nog langer wachten. Iedergeval wel gelijk 2 Gamecard erbij besteld, heb ik die er vast bij. :)

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PVP ownz.

Net een ravenblood gekilled op bloodscalp.

Zie daar een druid staan in cheetah vorm, ik stealth Cheapshot+sinister strike, hij bijna dood rent hij weg. Dus ik sprint achter hem aan.. GG

Puyol ofzo, kleine tip als een rogue achter je aanzit, met 5 combopoints op je blijf rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
waar slaat dit op?

je entered instance met group. opeens bericht "you are not part of this instance you will be teleported in 60 seconds"

wtf ??? was met een groep. wilde een quest doen, maar steeds kreeg iemand van ons dat bericht afhankelijk van de party leader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:14:
[...]

*SPANK*

Bloodscalp? Waar noem ik bloodscalp???

1. Als ik op jouw linkje ALL EU, PVP kies zijn er iets meer Pally's als Rogues.
Pally:
37,934
16%
Rogue:
36,610
16%

2.Als ik op jouw linkje ALL EU, PVP kies zijn er:
Total Characters: 421,490
Showing Guild: All
Total Alliance: 231,810 - 55%
Total Horde: 189,680 - 45%
A to H Ratio: 1.2 : 1
Dusse... dat lijkt me toch wel duidelijk

3. Ik heb geen bewijzen gegeven, kan ik ook niet. Dit was zoals ik zei een gevoels kwestie. :)

4. IDD :)

Waar zeg ik dat ALLE zwakkere spelers voor pally kiezen? Ik denk wel dat er iets meer zwakkere spelers tussen zullen zitten (zo ook onder Warriors, terwijl dat een erg moeilijke class is). Ik zeg ook niet dat alle Pally's zwak zijn.

Ik heb geen bewijs, zal dat ook nooit vinden, maar ik merk dat er tussen de Pally's RELATIEF veel makkelijke prooien zitten. En nogmaals: ik beschouw mezelf bepaald ook als een makkelijke PvP prooi en ik ben Horde Rogue die PvP leuk vindt... ik kan het alleen niet zo goed :)

Als mensen nou eens iets beter lazen en nadachten ipv blind reageren? :+
Ja sorry hoor maar ik heb dus niks met andere servers uit te staan.
Op mijn server zijn paladins niet de populairste class en zijn er wel meer horde dan alliance.
Het zal me een dikke worst zijn hoe dat op andere servers is, dat ga je toch niet generaliseren? :|

Laat me raden, UD Rogue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:57:
waar slaat dit op?

je entered instance met group. opeens bericht "you are not part of this instance you will be teleported in 60 seconds"

wtf ??? was met een groep. wilde een quest doen, maar steeds kreeg iemand van ons dat bericht afhankelijk van de party leader...
Dan maak je toch een ander party leader... Of bedoel je onafhankelijk? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

QuarK schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:19:
[...]

Dan maak je toch een ander party leader... Of bedoel je onafhankelijk? ;)
Hij bedoelt dat er steeds iemand de instance niet inkan, ook als ze lead wisselen.

En op één of andere reden heb ik weinig tot geen moeite met Rogues. Mochten ze me backstabben, doe ik (zodra ik weer wat kan doen) een Instant Root en een Fearie Fire (tegen het faden). Afstand maken en healen. Vervolgens of a) Starfire / Moonfire en afstand houden (mijn favo), of b) Bear form, CC en als je HP laag raakt naar Caster Form en weer healen.

In dat opzich lijkt een Druid op een veelzeidige Paladin. Laatst ook in Refuge Point met twee Pala's zitten duelen. En terwijl ik er toch van eentje verloor (de wedstrijd duurde wat.. 10 minuten ofzo) was het wel erg grappig. Zodra HP laag raakte was het hij die shielde en healde, of ik die roote en healde. En dat hebben we lang volgehouden :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
PacinoAllstars schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:11:
[...]

Nee, ik heb juist dit spel gekocht omdat het rage gehalte onwijs hoog is. Heel dit spel bestaat uit het zuur maken van de tegenpartij (oorlog remember).

Wil je spek en bonen spelen ga dan naar zo een alto server (rp geloof) of ga pve spelen wat imho heel saai is.

PVP is de thing!!!
Het is en blijft een SPEL, dat mensen spelen voor hun PLEZIER. Tuurlijk moet je behoorlijk vrij zijn, maar PvP of niet, griefen is niet de bedoeling.

En dat is nu ook de hele betekenis van griefen: het spelplezier van andere spelers verzieken. En dat heeft niks met PvP, oorlog of wat dan ook te maken, maar simpelweg met enig gevoel voor eer en respect.

Een lagere level speler afmaken (al ben je lvl 60 en de ander lvl 1) is prima, als die lagere level in een gebied rondloopt waar die niet thuishoort. Maar speciaal naar lagere level gebieden gaan voor wat makkelijke kills, of corpse campen... sneu dus..

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 19-03-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Ik ben nu lvl 36, en bijna exalted in stormwind. Nou vroeg ik me af, aangezien je met honored status 10% korting krijgt op je mount, krijgt je ook een korting met exalted status, of helemaal niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Ik zit met een probleem. Elke keer als ik naar Van Cleef wil(Alliance, Deadmines). Dan heb ik een groep van 5 en komen we heel ver en zijn we er bijna maar dan gaan ze vlak voordat we er zijn moeten ze ineens weg heel raar en dat gebeurt me nu te vaak. Zou iemand bij deze quest kunnen helpen. Ik zit in Daggerspine. Je moet ongeveer lvl 25 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DeepSeven schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:32:
Ik ben nu lvl 36, en bijna exalted in stormwind. Nou vroeg ik me af, aangezien je met honored status 10% korting krijgt op je mount, krijgt je ook een korting met exalted status, of helemaal niks?
Je bent bijna exalted? Das knap op lvl 36.. want dat schijnt momenteel zelfs op lvl zo goed als 60 onmogelijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Bosmonster schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:33:
[...]

Je bent bijna exalted? Das knap op lvl 36.. want dat schijnt momenteel zelfs op lvl zo goed als 60 onmogelijk te zijn.
Nee, zie nu pas dat er status revered tussen zit :P. En ik denk dat je daarmee geen korting krijgt op mount, zie http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/reputation.html .

En onmogelijk voor andere factie's wel ja, maar ook voor je eigen factie?

[ Voor 9% gewijzigd door DeepSeven op 19-03-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Mili schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:33:
Ik zit met een probleem. Elke keer als ik naar Van Cleef wil(Alliance, Deadmines). Dan heb ik een groep van 5 en komen we heel ver en zijn we er bijna maar dan gaan ze vlak voordat we er zijn moeten ze ineens weg heel raar en dat gebeurt me nu te vaak. Zou iemand bij deze quest kunnen helpen. Ik zit in Daggerspine. Je moet ongeveer lvl 25 zijn.
25?? met 25 hoor je ongeveer het vervolg ervan al in te gaan joh...
met een goede party van 20/22 lukt het handig.

Tip voor op het einde, als je bijna dood bent of je merkt dat je het niet haalt, spring het water in daar achtervolgen ze je niet.

(kan helaas niet helpen want ik speel @ bloodscalp)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
IK begrepen van vrienden van mij dat lvl 60 het hoogste op dit moment is. Hoe snel kom je op lvl 60?
Heeft iemand het uberhaupt al gehaald?
Die vrienden van me hebben de vl 60 iig wel al gehaald, maar zij spelen dan ook non-stop.

Wordt er nog aan een verhoging gewerkt dat iemand weet. lvl 60 lijkt mij vrij weinig.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 19-03-2005 00:56 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Rakkerzero schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:53:
IK begrepen van vrienden van mij dat lvl 60 het hoogste op dit moment is. Hoe snel kom je op lvl 60?
Heeft iemand het uberhaupt al gehaald?
Die vrienden van me hebben de vl 60 iig wel al gehaald, maar zij spelen dan ook non-stop.

Wordt er nog aan een verhoging gewerkt dat iemand weet. lvl 60 lijkt mij vrij weinig.
in minder als een maand kan je op 60 komen ja, op het moment hebben wij 1 lvl 60 in ons guild maar een guild aan de horde kant heeft er ongeveer 20.

zelf ben ik nu 28 en speel nu met een nieuw char 2 weken.

er wordt iig aan extra content gewerkt (hero classes ed.)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 08:27
M1lamb3r schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:05:
[...]

in minder als een maand kan je op 60 komen ja, op het moment hebben wij 1 lvl 60 in ons guild maar een guild aan de horde kant heeft er ongeveer 20.

zelf ben ik nu 28 en speel nu met een nieuw char 2 weken.

er wordt iig aan extra content gewerkt (hero classes ed.)
Blood Pact :|

De snelste European player was een Franse Tauren Shaman, binnen 9 dagen was 'ie lv60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
M1lamb3r schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:41:
[...]

25?? met 25 hoor je ongeveer het vervolg ervan al in te gaan joh...
met een goede party van 20/22 lukt het handig.

Tip voor op het einde, als je bijna dood bent of je merkt dat je het niet haalt, spring het water in daar achtervolgen ze je niet.

(kan helaas niet helpen want ik speel @ bloodscalp)
Ja dat doe ik dus ook. Maar het gaat erom als er dan toch iemand dood gaat dan zeggen ze: Ik heb er geen zin meer in ik ga terug. Ik spring altijd in het water. Iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Issy_X
  • Niet online
Ik hoorde dat mensen die eerst de Amerikaanse versie speelde nu op de Europese servers spelen. Ik heb net met blizzard gebeld en ze zeggen dat het onmogelijk is om naar de Europese servers te wisselen. Hoe hebben de jullie dit gedaan. Ik zou namelijk erg graag met andere Nederlanders willen spelen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.