Wingclip/Scattershot, stukje lopen tot je in gun range bent, concussion shot, aspect of cheetah tot je ver uit hun range bent, terug naar aspect of hawk en afpaffen maar?fixxx schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:43:
Ik wordt een beetje gek van mn hunter, in pvp is een hunter gewoon echt niet handigJe merkt pas dat horde aanvalt op het moment dat ze op je afkomen of je met een spell ofzo treffen, vaak zijn ze dan al te dichtbij voor je gun
en ik heb wel een goede bijl en een goed zwaard, maar met mn gun doe ik veel meer damage dus ik leg het bijna altijd af, ben lvl 36, werd genakt door een lvl 32 warrior
Ik noem maar wat
Gisteren weer een goede dag, even een BRD raid met Guild gedaan, en wat dropte er uit de Chest of the Seven? Impervious Giant (http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=11921), voor mij!
En dan kijk je 's avonds nog ff op de AH, staat er een Dark Whelpling te koop, dat zijn van die mini draakjes als pet, gewelidig schattig gewoon. Kostte me wel 60 gold maar ach, waar moet je nog geld aan besteden als je je mount al hebt