Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.249 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand welke ranged weapons een Paladin kan gebruiken (indien mogelijk). Ik was helemaal naar Darnassus afgereisd, en voor jan joker dus :P
Ik kon helemaal geen longbow leren hehehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
helemaal geeneen, staat ook in de handleiding :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Knuckles
geen ranged for you! :P
maar later kan je holy shock leren, is een soort ranged spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:19:
Ok is dit spel aan te raden wanneer je een voltijd studie doet (HBO), een vriendin en een 12 urige bij-baan in de week hebt?

Daarbij, ik heb ongeveer 2-3 jaar Diablo2 en LoD gespeeld, en vroeg me af of WoW daar enigzins mee vergeleken kan worden in de zin van: 'is it that good?!'

Wie oh wie heeft even een duidelijk antwoord hierop :)
Kwa tijd kan het wel, lijkt me. Ik zit ook niet de hele dag te WoW-en (soms wel trouwens :P) maar als ik het speel vind ik het wel enorm tof. En die HBO studies stellen geen reet voor, dus dat scheelt weer.
:P Daarbij komt nog dat je je vriendin onder de tafel kan zetten als je WoW speelt. Hoeft ze niks te missen.

En het is beter dan Lod of Diablo2 hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok is dit spel aan te raden wanneer je een voltijd studie doet (HBO), een vriendin en een 12 urige bij-baan in de week hebt?

Daarbij, ik heb ongeveer 2-3 jaar Diablo2 en LoD gespeeld, en vroeg me af of WoW daar enigzins mee vergeleken kan worden in de zin van: 'is it that good?!'

Het is best te combineren, maar hangt er vanaf hoe "verslaafd" je raakt. Ik heb een full-time baan met onregelmatige werktijden en ook een vriendin (die ook onregelmatig aandacht nodig heeft :>) Ik speel WOW dan ook niet vaak. Ik denk ongeveer 8 uur in de week. Als ik naar de lowlanders guild kijk ben ik vaak een de low-levels die online is, de andere gaan beduidend harder. Maar goed, ik speel ook alleen als ik tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik WoW meer dan dat ik bezig ben met school, en het gaat perfect :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ok thx, weet ik dat ook weer. Misschien toch handig om mijn handleiding een keer te lezen :+
Zat er eerst aan te dneken om 2 chars te maken, maar zo als ik nu heb gemerkt duurt het al volop lang om er 1 te trainen :) Wel een gruwelijk spel trouwens dat WoW. Heb al lange tijd niet meer zo'n goed gevoel gehad bij een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gezien je huidige probs, heb ik even ergens anders die bracers en die armor geregeld ^^

Counterweigth heb ik nog wel nodig :)

Gisteren eindelijk Aegis of Scarlet Commander gevonden :)

ook even wat quests in STV afgemaakt

Kwam aan in Nessingwary's Expedition, staan daar een stuk of 10 alliance lvl 35-39 met 1 a 2 lvl 45 erbij, ik dak nah, zal wel loslopen en haal me quests op, laatste questss -> BAM ze duiken allemaal op me, en ook op 3 andere Horde die net aankomen.

na een paar berichtjes in 3 te hebben gegooid, en teruggelopen te zijn binnen ressurect bereik, zie ik de Cavalarie aankomen :P 15+ Horde op mount }>

1 van die gasten zegt: "They're all lvl 35 no fun" waarop een andere antwoord "they've been corpsecamping and ganking there for 30 mins"

resultaat, complete wipe van alliance :P, later hoorde ik dat de Alliance uit wraak maar is gaan huishouden in booty bay :)

owja :) ook even een Lowlander Pally bij deze bedanken voor het helpen toen ik 2 mobs trok in badlands bij de dragonkin ^^ ondanks dat ik een Magma totem had staan die ook hem damage deed, heeft hij me een lange wandeling als spook bespaard ^^

[ Voor 13% gewijzigd door Bokkie op 18-03-2005 08:07 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hé!! de servers zijn down, wat nu?! :P }:O

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gloeiende kan ook niet eens inloggen!

quote van WoW site:
Login Issues
Update - Ryann, 17/03/2005
We are aware that some players are facing problems when trying to log in. We are currently investigating the issues and will provide further information here shortly. Thank you for your understanding.

Update: We have fixed a bug in the authentication servers. All players should be able to connect to the game now. Thanks for your patience.

nou hier geen connectie hoor! :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
MrVegeta schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:07:
Hé!! de servers zijn down, wat nu?! :P }:O
haha :+
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:12:
gloeiende kan ook niet eens inloggen!

quote van WoW site:
Login Issues
Update - Ryann, 17/03/2005
We are aware that some players are facing problems when trying to log in. We are currently investigating the issues and will provide further information here shortly. Thank you for your understanding.

Update: We have fixed a bug in the authentication servers. All players should be able to connect to the game now. Thanks for your patience.

nou hier geen connectie hoor! :( :(
maintenance O-) :+

ik heb trouwens van deze login problemen helemaal geen last gehad :o

[ Voor 58% gewijzigd door butsj op 18-03-2005 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:57:
[...]

Het is best te combineren, maar hangt er vanaf hoe "verslaafd" je raakt. Ik heb een full-time baan met onregelmatige werktijden en ook een vriendin (die ook onregelmatig aandacht nodig heeft :>) Ik speel WOW dan ook niet vaak. Ik denk ongeveer 8 uur in de week. Als ik naar de lowlanders guild kijk ben ik vaak een de low-levels die online is, de andere gaan beduidend harder. Maar goed, ik speel ook alleen als ik tijd heb.
hey jij ook hier (zwartwater fyi).
Deadmines is niet veel meer geworden gisteren, 2 man is toch te weinig als het op ruimtes met meerdere elites aankomt:)

Ik speel ongeveer 3 uurtje p/d, in het weekend wat weer maar het is in mijn geval goed te combineren met baan/vrouw/kinderen.
Ik speel alleen met 3 chars dus echt opschieten doet het niet (maar houd het vanwege de diversiteit wel leuk).

en mensen zouden het maintenance window eens in hun agenda moeten zetten (elke vijdag 7/8 tot 11 s'morgens)

[ Voor 9% gewijzigd door Routed op 18-03-2005 08:25 ]

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:02:
Hehe ok thx, weet ik dat ook weer. Misschien toch handig om mijn handleiding een keer te lezen :+
Zat er eerst aan te dneken om 2 chars te maken, maar zo als ik nu heb gemerkt duurt het al volop lang om er 1 te trainen :) Wel een gruwelijk spel trouwens dat WoW. Heb al lange tijd niet meer zo'n goed gevoel gehad bij een spel.
Hou wel in gedachte dat je rest bubbles verdient voor de tijd die je chars in de inns hangen. Voorbeeld:

Ik ben toen WoW uitkwam begonnen met een NE Druid die nu lvl 17 is. Die heeft inmiddels 3 of 4 weken in de inn van Auberdine doorgebracht. In die tijd heb ik mijn Gnome Mage naar lvl 28 gebracht. Als ik nu met die Druid verder ga, krijg ik misschien wel de eerste 2 dagen dubbele XP voor het killen van dingen. Dan level je dus wel in eens 2 keer zo snel.

Ik vind trouwens dat je niet mag zeggen dat WoW beter is dan D2:LoD :), ze zijn allebei van Blizzard en het zijn allebei uitstekende games. WoW leent weliswaar een aantal spells en gameplay elementen van Diablo II, maar de theme van Diablo had ik nog steeds liever in een MMORPG gezien. Maar dat is dan weer mijn mening. :9~

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
Mijn creditcard problemen zijn iig opgelost, het is nu "active", precies je gegevens overnemen van de kaart is dus de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij was die "Invalid details or Payment refused" nadat ik de CC gegevens opnieuw had ingevoerd weg, en daarna was de eerste betaling ook geslaagd
11-2 tot 11-3 (free month): geen invalid details, status: pending, kan spelen
11-3 tot 14-3 (gratis dagen): geen invalid details, status: pending, kan spelen
14-3 tot 17-3 (2e maand): invalid details, status pending, kan nog spelen

17-3: opnieuw gegevens invullen, alles met capslock: payment succesfull, status: active, status betaling 2: pending (17-4), kan spelen.

Heel vreemd. Ik kon nog dagen inloggen zonder dat er geld afgeschreven was. Aangezien de nieuwe betaling pas op 17-4 uitgevoerd wordt heb ik in het totaal dus weer 3 gratis dagen gekregen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die heeft inmiddels 3 of 4 weken in de inn van Auberdine doorgebracht. In die tijd heb ik mijn Gnome Mage naar lvl 28 gebracht. Als ik nu met die Druid verder ga, krijg ik misschien wel de eerste 2 dagen dubbele XP voor het killen van dingen. Dan level je dus wel in eens 2 keer zo snel.
Rest bonus is maximaal anderhalf level. Indien je 2 dagen dubbel XP wil hebben zal je char eerst level 40 ofzo moeten zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:36:
[...]

Hou wel in gedachte dat je rest bubbles verdient voor de tijd die je chars in de inns hangen. Voorbeeld:

Ik ben toen WoW uitkwam begonnen met een NE Druid die nu lvl 17 is. Die heeft inmiddels 3 of 4 weken in de inn van Auberdine doorgebracht. In die tijd heb ik mijn Gnome Mage naar lvl 28 gebracht. Als ik nu met die Druid verder ga, krijg ik misschien wel de eerste 2 dagen dubbele XP voor het killen van dingen. Dan level je dus wel in eens 2 keer zo snel.
er zit een cap op dacht ik van max 1,5 lvl rested exp
edit: te laat :)

trouwens purge is echt uber in pvp :)

gisteren dus in stv gewoon dik all die alliance druids, priets, pally's en mages lopen purgen en frostschocken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 08:37:
[...]

11-2 tot 11-3 (free month): geen invalid details, status: pending, kan spelen
11-3 tot 14-3 (gratis dagen): geen invalid details, status: pending, kan spelen
14-3 tot 17-3 (2e maand): invalid details, status pending, kan nog spelen

17-3: opnieuw gegevens invullen, alles met capslock: payment succesfull, status: active, status betaling 2: pending (17-4), kan spelen.

Heel vreemd. Ik kon nog dagen inloggen zonder dat er geld afgeschreven was. Aangezien de nieuwe betaling pas op 17-4 uitgevoerd wordt heb ik in het totaal dus weer 3 gratis dagen gekregen op deze manier.
Dat is precies hetzelfde als wat ik dacht vanochtend :)

Gisteren voor de derde keer mijn gegevens ingevoerd (Mastercard, deze keer met een spatie om de 4 getallen) en vandaag stond eindelijk dat het gelukt was. Daarbij heb ik de afgelopen dagen gewoon kunnen spelen zonder dat ik betaald had en aangezien de betaling vandaag pas gelukt is, is de volgende afschrijving op 18/4 :)

Heb ik in totaal 6 dagen gratis kunnen spelen en dat is toch aardig van Blizzard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Laatst online: 08-07 13:40
Vage shit met de CC... gisteravond probeerde ik de gegevens opnieuw (exact hetzelfde als eerst) in te vullen -> invalid. Vanochtend precies hetzelfde geprobeerd en hij slikt het wel. Staat echter nog steeds pending bij de betaling, maar we zien wel. Zolang ze maar van mn account afblijven ;)

Anyway, wat is een snelle manier voor een lvl36 hordie om aan geld te komen? Heb nog 4 levels om 50gold te krijgen... Mn standaard inkomen van leatherworking en items auctionen gaat dit niet bereiken. Waar vind je gemakkelijk dure items of geld (van niet te hoge monsters, -2lvls ofzo)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Ik denk dat blizzard de meeste mensen wat extra tijd heeft gegeven, omdat het betalen niet overal even erg wilde lukken. Blizzard is echt goed en klantvriendelijk bezig :) Dat respecteer ik wel :) Ze pakken het goed en groots aan ;) :>

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:40

FunkyTrip

Funky vidi vici!

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 07:26:
[...]

Kwam aan in Nessingwary's Expedition, staan daar een stuk of 10 alliance lvl 35-39 met 1 a 2 lvl 45 erbij, ik dak nah, zal wel loslopen en haal me quests op, laatste questss -> BAM ze duiken allemaal op me, en ook op 3 andere Horde die net aankomen.
Waarschijnlijk uit wraak omdat een paar level 60 horde elke keer alle alliance die bij de nessingwary site stonden killden. Vooral de mage was vervelend. Mass frost, Mass AE -> 5 seconden iedereen dood (allemaal lvl 30's natuurlijk).

Wat dat betreft ganken de Horde veel meer dan Alliance op Bloodscalp. Ze zijn hoger leven en in de meerderheid. En omdat zij nu eenmaal als eerste level 30+ rogues hadden die aan het ganken sloegen in Redridge en Duskwood hebben zij de trend als eerste gestart.

Al moet ik zeggen, dat ik tegenwoordig horde+alliance steeds vaker vredig door elkaar zie lopen. De hoge levels ganken gewoon minder omdat ze het allemaal wel gezien hebben en zich meer bezighouden met gerichte raids. Iedereen wil toch snel levellen en omdat mensen weten dat straks het honorsysteem komt, stellen ze het ganken even uit.

Want zodra dat systeem er is (honorsysteem? ganksysteem!), zal het ganken vertienvoudigen. Dan stikt het van de groepjes die op zoek zijn naar groepen/individuen die een paar leveltjes lager zijn en midden in een battle zitten om ze met zo weinig mogelijk risico te kunnen mollen. Ik vermoed dat het systeem een beetje zal backfiren en de gebruikelijke PvP ergernissen vergroot.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-07 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:51:
[...]

Waarschijnlijk gebeurt het volgende:
Blizzard geeft de gegevens die jij hebt ingevuld door aan visa en daar wordt gecheckt of die gegevens juist zijn. (of visa stuurt die gegevens naar blizzard en blizzard doet die check zelf). Visa heeft jou gegevens anders in zijn database zitten dan ze op jou kaart gedrukt staan waardoor die check faalt.

De fout ligt dus misschien helemaal niet bij blizzard, maar misschien bij visa of bij jou locale bank (die de visakaarten zelf drukt en er niet de correcte data op zet).

Ik vind ook dat de controle te strikt is (case sensitive is niet meer van deze tijd)
Misschien helpt het om te kijken welke naam en voornaam visa gebruikt in het overzicht dat je elke maand krijgt.
heb al 3x de gegevens ingevuld, bij alle andere maatschappijen werkt m`n cc behalve bij blizzard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Ik had bij me betalingopties eerst een groot rood blokje met een uitroepteken.

heb me cc gegevens opnieuw ingevoerd en zie dat nu niet meer. ik ben benieuwd of het betalen goed gaat dan aan het einde van de maand ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
FunkyTrip schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:06:
[...]

Waarschijnlijk uit wraak omdat een paar level 60 horde elke keer alle alliance die bij de nessingwary site stonden killden. Vooral de mage was vervelend. Mass frost, Mass AE -> 5 seconden iedereen dood (allemaal lvl 30's natuurlijk).

Wat dat betreft ganken de Horde veel meer dan Alliance op Bloodscalp. Ze zijn hoger leven en in de meerderheid. En omdat zij nu eenmaal als eerste level 30+ rogues hadden die aan het ganken sloegen in Redridge en Duskwood hebben zij de trend als eerste gestart.
mja weinig ervaring mee hoor :) maar ik moet zeggen dat ik weinig door horde geganked wordt :+
volgens mij is het om het even.

ik val eigenlijk nooit Alliance aan, tenzij ik in een raid party zit of als ik zelf aangevallen wordt

gisteren ook in badlands bijvoorbeeld, ben creg coyotes aan het meppen en ik zie een groep 36 alliance staan 4 man ofzo, inene zie ik een stealthed lvl 35 NE rogue naast me staan (ik ben lvl 43 :+ )

dus ik draai me met me gezicht naar hem toe en hij blijft om me heen lopen :? om achter me te komen wat dus niet lukt

uiteindelijk begint een andere van de groep maar op me te meppen, met als gevolg dat ze met ze allen op me springen? mja :/ gelukkig unstelathed ern inene een UD Ravenblood lid naast me die me helpt, maar door inmenging van een allied lvl 4? leggen we toch het loodje

dus ik zie weinig verschil in gank gedrag hoor
Al moet ik zeggen, dat ik tegenwoordig horde+alliance steeds vaker vredig door elkaar zie lopen. De hoge levels ganken gewoon minder omdat ze het allemaal wel gezien hebben en zich meer bezighouden met gerichte raids. Iedereen wil toch snel levellen en omdat mensen weten dat straks het honorsysteem komt, stellen ze het ganken even uit.

Want zodra dat systeem er is (honorsysteem? ganksysteem!), zal het ganken vertienvoudigen. Dan stikt het van de groepjes die op zoek zijn naar groepen/individuen die een paar leveltjes lager zijn en midden in een battle zitten om ze met zo weinig mogelijk risico te kunnen mollen. Ik vermoed dat het systeem een beetje zal backfiren en de gebruikelijke PvP ergernissen vergroot.
Honour krijg je alleen voor eht killen van NPC's, niet voor het killen van spelers dacht ik, mits je in battlegrounds zit

maar ganken vind ik zelf niets aan, tenzij ik me ff moet afreageren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42
Kan iemand ff wat uitleggen?
Ik heb eens bij account management gekeken en daar staat mijn cc (mastercard) genoemd.... met bill date 14/03 -> in het verleden!

Verder staat er in het rood: Invalid details or Payment refused

Nou weet ik dat er veel mensen zijn die hier mee bezig zijn geweest.... maar hoe kan het dat ik gister nog gewoon kon spelen? Zou het toch gelukt zijn?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog_rvo
  • Laatst online: 20-07 15:10
Lord_T schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:26:
Kan iemand ff wat uitleggen?
Ik heb eens bij account management gekeken en daar staat mijn cc (mastercard) genoemd.... met bill date 14/03 -> in het verleden!

Verder staat er in het rood: Invalid details or Payment refused

Nou weet ik dat er veel mensen zijn die hier mee bezig zijn geweest.... maar hoe kan het dat ik gister nog gewoon kon spelen? Zou het toch gelukt zijn?
Blizzard weet inmiddels dat er problemen zijn dus vandaar denk ik, mijne loopt nl. ook al sinds de 14e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:19

SkyStreaker

Move on up!

Lachen trouwens, alle trainingen wordne goedkoper.... Laat ik nou net alles tot aan lvl 32 gekocht hebben :/

lol

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Nou, bij mij is de betaling inmiddels geslaagd. Ik had ook diezelfde melding gekregen van Invalid Details, en gisteren heb ik m'n credit card gegevens aangepast volgens enkele tips die hier waren gegeven. Ten eerste heb ik m'n naam opgegeven exact zoals ie op m'n CC staat, dus met m'n initialen ipv m'n voornaam, en ten tweede heb ik m'n CC nummer met een spatie na iedere 4 cijfers opgegeven. Die verification code is altijd de laatste drie cijfers op de achterkant, dat is standaard. En nu kijk ik vanochtend eens in m'n Account Manager, en ja hoor, m'n eerste three month subscription is active.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:28

CaDje

Framedrops for life

Ik had gisteren 2 escort bugs achter elkaar. Eerst moest ik een Night Elf een grot uit escorteren in Feralas. Hij zit in een cocon, die sla je dan open en daarna krijg je een quest waarna eigenlijk die kerel moet spawnen en je 'm moet escorteren.
Ik kreeg de quest, maar die kerel spawnd niet. Naja, ben ik maar verder gegaan.

Had ik in die grot ook nog een of ander homing device opgepakt. Dit begon ook een quest. In zo'n Jeti cave in Feralas. Blijkt het zo'n mechanische kip te zijn. Deze moet je ook naar buiten escorteren, maar ook hier wou deze niet echt mee werken. Dat zijn nu al 2 quests die ik makkelijk had kunnen halen, maar die gewoon niet werken. Ik ga het vanaaf nog een keer proberen, hopelijk werkt het dan wel.

En of dat nog niet genoeg was ging ik ’s avonds naar Zul Farak. Heeft iemand die quest met die Rod al gedaan daar. Want er is blijkbaar een manier om niet al die trolls te laten spawnen, want het is zo bijna onmogelijk om dat te halen. Komen iets van 30 trolls die trap op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
CaDje schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:51:
Ik had gisteren 2 escort bugs achter elkaar. Eerst moest ik een Night Elf een grot uit escorteren in Feralas. Hij zit in een cocon, die sla je dan open en daarna krijg je een quest waarna eigenlijk die kerel moet spawnen en je 'm moet escorteren.
Ik kreeg de quest, maar die kerel spawnd niet. Naja, ben ik maar verder gegaan.

Had ik in die grot ook nog een of ander homing device opgepakt. Dit begon ook een quest. In zo'n Jeti cave in Feralas. Blijkt het zo'n mechanische kip te zijn. Deze moet je ook naar buiten escorteren, maar ook hier wou deze niet echt mee werken. Dat zijn nu al 2 quests die ik makkelijk had kunnen halen, maar die gewoon niet werken. Ik ga het vanaaf nog een keer proberen, hopelijk werkt het dan wel.

En of dat nog niet genoeg was ging ik ’s avonds naar Zul Farak. Heeft iemand die quest met die Rod al gedaan daar. Want er is blijkbaar een manier om niet al die trolls te laten spawnen, want het is zo bijna onmogelijk om dat te halen. Komen iets van 30 trolls die trap op.
ik heb die gedaan ja, als er al een manier daarvoor is is die manier _cheaten_, de quest is makkelijk te doen met een volle groep van lv50+, wij hebben het toen zelfs met 5 lv47-50's gedaan en dat ging nog met 1 of 2 doden.. gewoon beter je best doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
tranztaz schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:42:
Lachen trouwens, alle trainingen wordne goedkoper.... Laat ik nou net alles tot aan lvl 32 gekocht hebben :/

lol
De totale kosten gaan naar beneden, zegt niks over de specifieke skills per level natuurlijk. Denk dat ze eerder de curve wat aangepast hebben (misschien <40 wat goedkoper, >40 wat duurder, totaal iets goedkoper).

Maar blijft een gok.. ik ga geen skills niet kopen omdat er ooit een keer een patch gaat komen. Want we weten toch niet wanneer die patch nou plaats gaat vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2005 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
tranztaz schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:42:

lol
dat kan nog wel even duren, de patch komt vandaag niet uit, wanneer wel word niet gezegd

linkje

edit: net te laat 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door butsj op 18-03-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:06:
[...]

Nou dat ganken op Bloodscalp valt toch nog wel vies tegen, gisteren meerdere malen door Aliance in de rug geprikt tijdens het slayen van Mobs. Alleen ik denk wel dat het per dag scheelt.

Van de week was wel even leuk waren we met 5 man even bij Southshore bezig 3 Highlevels en ik L31 en nog een L29. Stonden 5 aliance te wachten in Southshore, beide kanten bekeken kanten keken mekaar goed aan en op de vlam in de pan. We hebben het wel niet gewonnen, maar toch fun. Alleen jammer dat die guards daar zo snel respawnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:57:
[...]
beide kanten bekeken kanten keken
Ehhh? :D

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
WTF! Komt die nieuwe content (meeting stones, Diremaul, etc) TOCH NIET vandaag?
Bloody hell!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Hmz, mijn server (draenor) staat nu wel al op groen (en sommige anderen ook), maar als ik inlog krijg ik alleen maar compleet lege server lijsten :'(
Is dit gedoe vaker zo of heb ik nu toevallig pech? (gister voor het eerst met WOW begonnen met een guestpass, maar als het zo doorgaat ga ik echt geen retail kopen!)

edit: dit vond ik ook wel apart gister:
Afbeeldingslocatie: http://www.student.io.tudelft.nl/io1192736/wow.jpg
Mn schedel is er half af ofzo. Kwam deze bug wel vaker tegen; in de stad miste er ook afentoe wat polygonen :o

[ Voor 27% gewijzigd door Menesis op 18-03-2005 10:18 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menesis schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:14:
Hmz, mijn server (draenor) staat nu wel al op groen (en sommige anderen ook), maar als ik inlog krijg ik alleen maar compleet lege server lijsten :'(
Is dit gedoe vaker zo of heb ik nu toevallig pech? (gister voor het eerst met WOW begonnen met een guestpass, maar als het zo doorgaat ga ik echt geen retail kopen!)
Pffff waarom lezen mensen niet eerst.

HET IS MAINTENANCE |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
WTF :S

Ik denk ik bel blizzard even he ivm die credit card....
dus ik wacht tot 10:30 met bellen... krijg ik een bandje dat zegt:
" we are currently patching world of warcraft... "
en krijg je nog niemand aan de lijn :(

Wat is dat voor service :'(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10
Lord_T schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:33:
WTF :S

Ik denk ik bel blizzard even he ivm die credit card....
dus ik wacht tot 10:30 met bellen... krijg ik een bandje dat zegt:
" we are currently patching world of warcraft... "
en krijg je nog niemand aan de lijn :(

Wat is dat voor service :'(
misschien omdat ze nog steeds bezig zijn met de maintenance??
prober het eens om 11:30 ofzo...

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Waarschijnlijk sluiten ze de helpdesk tijdens maintenance omdat er tienduizenden mensen zijn die het nog steeds niet snappen, niet lezen en maar gaan bellen dat WoW het niet doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Menesis schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:14:
edit: dit vond ik ook wel apart gister:
[afbeelding]
Mn schedel is er half af ofzo. Kwam deze bug wel vaker tegen; in de stad miste er ook afentoe wat polygonen :o
Lijkt me gewoon een probleempje van je videokaart/drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
QuarK schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:09:
WTF! Komt die nieuwe content (meeting stones, Diremaul, etc) TOCH NIET vandaag?
Bloody hell!
Als mensen eens zouden lezen...

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Misschien is het een idee om in het scherm waar je je reaktie typt ook een waarschuwing op te nemen, dat er op vrijdag een onderhoudswindow is. Scheelt een hoop onnodige reakties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Azqi schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:41:
Misschien is het een idee om in het scherm waar je je reaktie typt ook een waarschuwing op te nemen, dat er op vrijdag een onderhoudswindow is. Scheelt een hoop onnodige reakties.
Beste plan ooit :P

Zet het ff in een topic-report.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

Ben ruim 8~9 WoW Topics hier niet geweest, en merk dat het nog steeds hetzelfde is :D

Nog steeds vragen zonder te zoeken, en soortgelijke fratsen :D

Aangezien ik voor de rest weinig te melden heb, zal ik nog ff moeten wachten op het einde van de maintainance, alvorens ik in Level 51 beland :+

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

level 19 gehaald, nog 10% tot level 20. =)
Vind het wel netjes gaan, morgen speel ik 1 week WOW en dan al level 20. :*) (met een level 6 tauren druid en een level 3 hunter d- elf)

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibhuti
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
Tsss, mijn lvl 23 priestje zit te wachten tot ie lvl 24 wordt, nog maar 500 xp :D Wat duurt wachten dan lang.

Nog meer mensen die eerst pala spelden en die dit stierlijk ging vervelen? M'n pala is lvl 52 maar heb met mijn lvl 23 priestje nu al veel meer lol dan met die pala hoor.

AMD Ath II X4 760K, G.Skill 8GB DDR3-2133, Saphire 2GB R7 260X OC in een mooi Coolcube Maxi doosje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Laatst online: 09-09 16:47
Ik vind het een beetje naar dat ik nog steeds niet kan inloggen op het forum.. Wow zelf en billing info lukt wel gewoon. Enig idee waar dit aan kan liggen? Heb al meerdere keren gemaild naar blizz (via webform), maar kreeg geeneens een reactie. Volgens mij hebben meerdere mensen hier last van..

Btw.. zitten hier nog meer mensen op Al'Akir? Op deze server zitten echt de triestste Alliance gank guilds ooit. Stature of Gods (inclusief die Bladespinner nerd).. Wind Walkers etc ..echt niet normaal trieste lui. Gister bijvoorbeeld molde ik ene "Binx" van Stature of Gods.. (hij lvl 60 human rogue, ik lvl 50 undead rogue) in een eerlijke 1vs1. We hadden allebei full hp.. hij kwam stealthed op me af (ik zag em niet eens door lvl diff) en alsnog jumpte ik hem.. ik had hem gewoon dood ondanks dat de Gadgetzan bruisers mij constant aan het meppen waren. Hierna ging hij mij gewoon 8 keer achter elkaar corpsecampen met z'n lvl 60 guildmates. Echt te triest voor woorden :D

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/bs.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~p.smid/dood.jpg

Maar goed.. is Al'Akir de enige server met guilds die dit soort trieste gedrag vertonen of is dit overal?
Oh ja.. nog een erge guild is East Dragon (lvl 60 mensen die de hele dag lvl 30-40's gaan mollen in Stranglethorn Vale).

[ Voor 64% gewijzigd door RedruM op 18-03-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik las net idd dat de patch nogal buggy was op de US (test) servers. Dat kan dus nog wel een week duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Ik had laatst eens een pracht bug. Ik was met m'n guild (the frying Dutchmen) bezig boven Hillsbrad foothills om daar van die ogres te killen. Sommige van die ogres kunnen je voor een korte tijd fearen. Ik werd dus gefeared en glitch dwars door een huis een en val opeens naar beneden, het lvl in :p. Na een tijdje vallen ging ik dus dood. Toen lag ik dus onder het lvl, en ik kon niet meer resurrecten, alleen nog maar bij die spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
RedruM schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:50:
Ik vind het een beetje naar dat ik nog steeds niet kan inloggen op het forum.. Wow zelf en billing info lukt wel gewoon. Enig idee waar dit aan kan liggen? Heb al meerdere keren gemaild naar blizz (via webform), maar kreeg geeneens een reactie. Volgens mij hebben meerdere mensen hier last van..
Hij herkent veel servers niet waardoor je niet kunt inloggen. Dit was bij mij in ieder geval het probleem. Even een lvl 1 aanmaken op Crushridge verhielp het probleem bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:00:
[...]

Hij herkent veel servers niet waardoor je niet kunt inloggen. Dit was bij mij in ieder geval het probleem. Even een lvl 1 aanmaken op Crushridge verhielp het probleem bij mij.
Ja klopt, daarom zie je ook vaak lvl 1 op forums :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Trouwens.. dit is misschien wel handig voor de startpost.. een aantal mods die ik gebruik zijn echt onmisbaar vind ik (sommige dingen zitten standaard in cosmos, maar niet iedereen gebruikt dat:

Coordinates, waardoor je makkelijk dingen kan opzoeken op je map (via thottbot etc)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=395

Map notes, zodat je handig veins/herbs/npcs/locaties etc kan markeren op je map
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=65

All-in-One Inventory, erg handig vind ik zelf als je er aan gewend bent.. 1 grote backpack zeg maar.
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=117

Sell Value, extreem handig..kan je zien welke ding in je inventory iets waard zijn (de lijst wordt echter alleen geupdate als je bij vendors bent geweest, dus het lijkt alsof het niet werkt in het begin)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

RedruM schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:07:
Trouwens.. dit is misschien wel handig voor de startpost.. een aantal mods die ik gebruik zijn echt onmisbaar vind ik (sommige dingen zitten standaard in cosmos, maar niet iedereen gebruikt dat:

Coordinates, waardoor je makkelijk dingen kan opzoeken op je map (via thottbot etc)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=395

All-in-One Inventory, erg handig vind ik zelf als je er aan gewend bent.. 1 grote backpack zeg maar.
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=117

Sell Value, extreem handig..kan je zien welke ding in je inventory iets waard zijn (de lijst wordt echter alleen geupdate als je bij vendors bent geweest, dus het lijkt alsof het niet werkt in het begin)
http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=91
Ik begin me toch echt eens af te vragen of al deze mods niet ook veel server load veroorzaken. Als ik bijv Auctioneer gebruik gaat deze eerst de hele auction scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
beter gewoon even curse-gaming wat duidelijk in de startpost vermelden.

iedereen vind andere addons handig

gewoon link naar curse gaming en klaar

edit:

acutioneer scant alleen de auction als jij het commando daartoe geeft

zelf gebruik ik die optie neit eens, gebruik het alleen om direct de waarde te kunnen zien en om te zien voor welke proffessions het gebruikt wordt

[ Voor 30% gewijzigd door Bokkie op 18-03-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
CaDje schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:09:
[...]

Ik begin me toch echt eens af te vragen of al deze mods niet ook veel server load veroorzaken. Als ik bijv Auctioneer gebruik gaat deze eerst de hele auction scannen.
mjah dat soort mods (census ook bv) wel natuurlijk, maar dingetjes als coordinates, all in one backpack etc zijn allemaal client-side dingen die dus geen extra serverload veroorzaken lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
RedruM schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:07:
Daar gebruik ik Gatherer voor, die doet dat automatisch.

Gatherer gebruik ik al langer, maar onlangs heb ik een paar andere mods geinstalleerd, waaronder flexbar en lootlink. BOEM! #132 error. Dus maar weer netjes uitgeschakeld die dingen :)

Best suf trouwens:
http://forums-en.wow-euro...75389&p=1&tmp=1#post75389

Als je een CC hebt waarbij je een verification code in moet vullen (zoals bij Mastercard), moet je iedere keer als je subscription gerenewed wordt, opnieuw die details ingeven. Bij mij stond er in m'n account status ook mooi de melding dat m'n info 'invalid' was. Volgens die thread mogen ze nl. die verification code niet opslaan. Best vaag, bij DAoC mag dat kennelijk wel?

[ Voor 34% gewijzigd door Hydra op 18-03-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:10

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Laatst online: 11-09 15:12
Dat hele DPS gebeuren was me redelijk duidelijk.
Daar zat dus een simpele formule achter die vrij makkelijk laat zien wat een betere wapen is.
Maar, gisteren zag ik een erg lekkere polearm waar ik 3,50g voor geboden had (iemand heeft hem helaas voor de buyout prijs (8g) gekocht) met een DPS van 31.3 maar de speed en damage liggen zo veel lager dan die van mijn mace en die heeft 25.6 DPS.
Zit er in die DPS dan ook al die "Change on hit" bij gerekend?

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/54397/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Zooi, straks is de auction al afgelopen waar ik op heb geboden en ik weet niet of ik nog outbid ben vannacht :( .
(ik neem aan dat de auctiontijd gewoon doorloopt als de servers down zijn tenminste?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Gebruik zelf best wel veel add-ons eigenlijk

- Cosmos Europe
- Advanced bags
- Acuctioneer
- Lootlink
- Free bag slots
- Quickcash
- ExpPlayerFrame
- Sidebar (Telo's)
- Enhanced Trade Skills
- Move Anything
- Atlas
- Bigger Questlog

dat zijn ze wel

in cosmos gebruik ik niet alles, maar genoeg om geen zin te hebben om die dingen los te downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:00:
[...]

Waarom verhelpt dit het probleem? Leg eens uit... ;)

Enne, waar kan een lvl36 (horde) rogue het snelste geld vinden (silver of items, boeit niet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@NIC schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:27:
Daar zat dus een simpele formule achter die vrij makkelijk laat zien wat een betere wapen is.
Maar, gisteren zag ik een erg lekkere polearm waar ik 3,50g voor geboden had (iemand heeft hem helaas voor de buyout prijs (8g) gekocht) met een DPS van 31.3 maar de speed en damage liggen zo veel lager dan die van mijn mace en die heeft 25.6 DPS.

[afbeelding]
(87+57) : 2 : 2.3 = 31.3
(99+65) : 2 : 3.2 = 25.6

Klopt toch gewoon?

Eigenlijk moeten ze er wel average DPS van maken en niet DPS. Maar dat is mierenneuken :)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
De attack speed is de tijd per hit. Een hoger getal = een lagere snelheid. Klopt prima dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM

[afbeelding]
Ik heb gehoord dat die proc chance idd al bij die DPS is gerekend.. Een gast uit mn guild heeft namelijk een epic zwaard, waarvan hij beweert dat deze beter is dan een "rare" wapen, dat hogere DPS heeft, maar waarbij die proc chance dus ingecalculeerd zou zitten.

Voor een Rogue zegt DPS trouwens bar weinig.. in mainhand wil je altijd een zo traag mogelijk wapen, met een zo hoog mogelijke base damage en in offhand wil je het liefst een zeer snel wapen (bijvoorbeeld Julie's Dagger die als speed 1.30 heeft) om veel poison te apply'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

[afbeelding]
Die chance on hit zit hier nog niet bij, dat is een bonus.

[ Voor 8% gewijzigd door HolyCorn op 18-03-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Hydra schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:32:
[...]

De attack speed is de tijd per hit. Een hoger getal = een lagere snelheid. Klopt prima dus.
Oooooh! Ik dacht dat het altijd anders om was, en volgens mij ben ik daar niet de enige in. :X

Bedankt voor de uitleg mensen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Hydra schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:15:
[...]

Daar gebruik ik Gatherer voor, die doet dat automatisch.

Gatherer gebruik ik al langer, maar onlangs heb ik een paar andere mods geinstalleerd, waaronder flexbar en lootlink. BOEM! #132 error. Dus maar weer netjes uitgeschakeld die dingen :)
Lootlink & Auctioneer / Gatherer doen het bij mij samen prima.

Overigens, als je de patchnotes leest, enigzins onderaan, dan zal je lezen dat addons die ??-levels laten zien niet meer zullen werken.
Oooooh! Ik dacht dat het altijd anders om was, en volgens mij ben ik daar niet de enige in. :X

....Ohoh.... nee, blijkbaar niet. Dat dacht ik dus ook :/ :D lol

[ Voor 34% gewijzigd door SkyStreaker op 18-03-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Laatst online: 15:09
hier wat filmpjes die gemaakt zijn tijdens raids van onze guild Medivh's Chosen

1e raid
ftp://wowpics:medivh@131....0/Raid/medivhschosen.mpeg

2e raid
ftp://wowpics:medivh@131.155.230.241:6990/Raid/broodwow.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honour krijg je alleen voor eht killen van NPC's, niet voor het killen van spelers dacht ik, mits je in battlegrounds zit
Juist niet, je krijgt alleen dishonor voor het killen van grey NPCs (civilians iig, zoals vendors). Er is geen dishonor voor het aanvallen van NPC Guards of Players. Honor krijg je van het killen van Players, NPC Guards en (denk ik) hogere level NPC civilians. Zowel in BF als elders.

Echter, dit systeem staat nog niet vast. Blizzard houdt ook de forums (zelf de Europese!) in de gaten voor suggesties van de spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
QuarK schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:30:
[...]

Waarom verhelpt dit het probleem? Leg eens uit... ;)

Enne, waar kan een lvl36 (horde) rogue het snelste geld vinden (silver of items, boeit niet)?
Omdat je dan wel een char hebt die die kan vinden om mee te posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
@RedruM: Gave plaatjes! Dat als eerste!

Wat me alleen opvalt aan die plaatjes is de grote hoeveelheid kartels in het plaatje. Ligt dat aan je videokaart of heb je misschien het glow-effect aanstaan met een ati-kaart (weet niet hoe dit zit met Nvidia).

Gewoon even een vraag tussendoor :D

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
M@NIC schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:35:
[...]

Je was idd niet de enige. In de kr beta snapte ik er ook geen kont van. Toen zag ik daggers van 1.3 speed en toen ging er ff een lichtje branden ;).
RedruM schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:50:
Gister bijvoorbeeld molde ik ene "Binx" van Stature of Gods.. (hij lvl 60 human rogue, ik lvl 50 undead rogue) in een eerlijke 1vs1. We hadden allebei full hp.. hij kwam stealthed op me af (ik zag em niet eens door lvl diff) en alsnog jumpte ik hem.. ik had hem gewoon dood ondanks dat de Gadgetzan bruisers mij constant aan het meppen waren. .
Jij sloopt een lvl 60 als lvl 50 én er staan nog npc's op je te slaan? Dat lijkt me érg sterk.

[ Voor 43% gewijzigd door DeepSeven op 18-03-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09

[afbeelding]
hehe, die polearm vond ik op lvl 31 in southshore, van zo'n assassin die dat stadje belegeren :D
geweldig ding, ik gebruik em nu nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellPunk
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:04
Vibhuti schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:48:
Tsss, mijn lvl 23 priestje zit te wachten tot ie lvl 24 wordt, nog maar 500 xp :D Wat duurt wachten dan lang.

Nog meer mensen die eerst pala spelden en die dit stierlijk ging vervelen? M'n pala is lvl 52 maar heb met mijn lvl 23 priestje nu al veel meer lol dan met die pala hoor.
Ik heb de move andersom gemaakt - een Priest speelt heel anders als een DAOC Cleric en dat ontgoochelde me wat... Nu heel veel fun met mijn pally, het is maar wat je leuk vindt ofc :)

It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viper2k1 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:53:
@RedruM: Gave plaatjes! Dat als eerste!

Wat me alleen opvalt aan die plaatjes is de grote hoeveelheid kartels in het plaatje. Ligt dat aan je videokaart of heb je misschien het glow-effect aanstaan met een ati-kaart (weet niet hoe dit zit met Nvidia).

Gewoon even een vraag tussendoor :D
Hij heeft anti-alias uit staan. Performance vreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
HellPunk schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:00:
[...]

Ik heb de move andersom gemaakt - een Priest speelt heel anders als een DAOC Cleric en dat ontgoochelde me wat... Nu heel veel fun met mijn pally, het is maar wat je leuk vindt ofc :)
Ik speelde zelf een druid tot 22. Ondanks de diversiteit begon hij me ontzettend saai te worden, rogue gerolled en ben er erg blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:02:
[...]

Hij heeft anti-alias uit staan. Performance vreter.
Ik heb hier een tijdje mee lopen worstelen. Ik had namelijk die optie gewoon aanstaan en het zag er gewoon niet uit. Bleek later dus dat full screen glow effect ding te zijn. Nu loopt het prima!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:55:
[...]

Je was idd niet de enige. In de kr beta snapte ik er ook geen kont van. Toen zag ik daggers van 1.3 speed en toen ging er ff een lichtje branden ;).

[...]

Jij sloopt een lvl 60 als lvl 50 én er staan nog npc's op je te slaan? Dat lijkt me érg sterk.
Tja.. ik heb erg goede gear voor m'n lvl en heb vrij veel gepvp'ed. Verder is 10 lvls niet zo'n absurd verschil als het om rogues gaat. Hij draagt namelijk net als ik gewoon leather en blijkbaar was ie gewoon erg slecht/dom. (Ik jump een rogue die mij door stealth heen kan zien door lvl verschil)..
En die bruisers zaten idd constant op mij te meppen toen Binx wegrende voor mij..

Trouwens, als ik evasion gebruik heb ik huge kans om te dodgen dus dat is ook nogal een lifesaver vaak :)

[ Voor 15% gewijzigd door RedruM op 18-03-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Viper2k1 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:05:
[...]

Ik heb hier een tijdje mee lopen worstelen. Ik had namelijk die optie gewoon aanstaan en het zag er gewoon niet uit. Bleek later dus dat full screen glow effect ding te zijn. Nu loopt het prima!
anti-alias is heel wat anders dan de WoW fullscreen glow.

Die glow vind ik persoonlijk erg sfeervol en heb ik gewoon aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
Maegrim schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:56:
[...]

hehe, die polearm vond ik op lvl 31 in southshore, van zo'n assassin die dat stadje belegeren :D
geweldig ding, ik gebruik em nu nog steeds :)
Ach... heb nu deze gekocht: http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=13042
Moet alleen nog 1,5 level voor ik hem kan gebruiken.
36.5 DPS :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Laatst online: 31-10-2022
Nice movies ;).. FF kijken welke stad we de volgende keer volledig overnemen..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:12
net even ingelogd op mijn account om de billing info te kijken.
Staat er dat mijn payment niet geaccepteerd is, dus ik wil mijn CC gegevens nog eens nakijken.

Staat daar dus mijn voornaam ipv. voorletters.
Ik wil dat aanpassen, vul opnieuw CC nummer in en verification number en ik krijg een error terug.

"CC nummer en verification code kloppen niet".

Tig keer geprobeerd, uiteindelijk gebeld met het (gratis) nummer van Blizzard Billing support. 7 minuten wachttijd. Een aardige meid met een Brits accent staat me netjes te woord en laat me een aantal handelingen uitvoeren.

Helaas helpt niets.. ik blijf dezelfde error krijgen. De kaart is van Mastercard, nog niet verlopen (2007) en ik gebruik hem voor meer online transacties. Die meid zegt dat ze het op zal nemen met d'r supervisor en er op terug zal komen.

Vervelend punt is dat voordat ik belde mijn account nog active was, en nu ineens frozen en "unable to play". :(

Ik hang op.. en na een paar minuten krijg ik een ingevingtje..
Ik zag op got een topic over "website die niet onder mozilla/firefox werken" dus ik start Iexplore.exe op en browse naar de wow pagina.

Ik log in, vul de gegevens in.. het duurt allemaal stukken langer (als dat aan IE ligt of FF..tja..) en tadaa! werkt!

heb nog even teruggbeld naar billing en ze verteld dat als ze nog eens problemen hebben met FF users, dat die IE kunnen proberen maar natuurlijk is het not-done dat alleen FF problemen zou geven met de page..

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:41
Viper2k1 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:05:
[...]

Pixel shaders bedoel je?

Dat had ik ook ja. Ziet er gelikt uit maar het lijkt net of Antialiasing er niet mee werkt. Als ik alle PS aanzet heb ik ook ongeveer 10-15 fps meer dan als het uit staat. Lijkt mij dus idd dat AA + PS geen mogelijke combinatie is oid.

Edit @ Warbringer

Ik heb ook een Mastercard en er stond ook bij mij idd dat de gegevens niet klopte. Eventjes de gegevens opnieuw ingevuld (in FF) en toen stond er dat er betaald was en dat de subscribtion active is. Ook staat er wanneer ik weer moet betalen (18 juni). Ik zit nou op me stage dus kan niet testen, maar lijkt mij dat het wel werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door silentsnake op 18-03-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Post het even op het Blizzard forum als je wilt dat er wat mee gedaan wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
silentsnake schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:26:
[...]

Pixel shaders bedoel je?

Dat had ik ook ja. Ziet er gelikt uit maar het lijkt net of Antialiasing er niet mee werkt. Als ik alle PS aanzet heb ik ook ongeveer 10-15 fps meer dan als het uit staat. Lijkt mij dus idd dat AA + PS geen mogelijke combinatie is oid.
Geen idee of de fullscreen glow gebruik maakt van pixel shaders.. weet ook niet of het erg veel boeit :P Er zijn zoveel opties die gebruik maken van pixel shaders (zoals de glimmende oppervlakken).

fullscreen glow is simpelweg dat alles er wat sprookjesachtiger (en imho dus sfeervoller) uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje

CaDje

Framedrops for life

Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Geen idee of de fullscreen glow gebruik maakt van pixel shaders.. weet ook niet of het erg veel boeit :P Er zijn zoveel opties die gebruik maken van pixel shaders (zoals de glimmende oppervlakken).

fullscreen glow is simpelweg dat alles er wat sprookjesachtiger (en imho dus sfeervoller) uitziet.
en fps vreet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:30:
Gebruik zelf best wel veel add-ons eigenlijk

- Bigger Questlog
Heb jij die bigger quest log werkend? Ik heb hem wel, maar hij doet het niet. Lijkt me een heel erg handige mod, snap persoonlijk niet dat mensen dit niet al veel eerder hebben gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silentsnake
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:41
Woei dit is vast een mega dubbel post (maar post hem lekker toch :P), maar Blizzard gaat binnenkort character migration invoeren. Kan je eindelijk naar andere servers gaan.
Realm population imbalance has resulted in players on a number of realms experiencing login queues, while other realms have lower-than-average populations. Character migrations are now being offered in North America, and after localization testing is complete, we will offer the same service to our European community shortly.

Please be aware that while these character migrations are optional, each realm selected for migration will have only one designated realm to which characters will be moved. Once character migrations are ready for deployment, we will announce a rollout schedule for the migrations to take place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Geen last van hier dus. Zie geen verschil in performance of ik fullscreen glow aan of uit zet.

6600GT trouwens, draai alles max op 1152/864. Alleen geen anti-alias dus (vind ik onzin :P).

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 18-03-2005 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Telkens als ik op de fora probeer in te loggen wordt ik als "Anonymous" ingelogd.
M'n broertje heeft hier ook last van.

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen? Blizzard helpt niet echt, looking into the problem :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
QuarK schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:34:
Telkens als ik op de fora probeer in te loggen wordt ik als "Anonymous" ingelogd.
M'n broertje heeft hier ook last van.

Weet iemand wat het probleem is en hoe ik het kan oplossen? Blizzard helpt niet echt, looking into the problem :/
Weer een keer herhalen :P

Niet alle servers worden herkend, dus maak even een char aan op een andere server, bijvoorbeeld Crushridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:31:
[...]

Heb jij die bigger quest log werkend? Ik heb hem wel, maar hij doet het niet. Lijkt me een heel erg handige mod, snap persoonlijk niet dat mensen dit niet al veel eerder hebben gemaakt.
je hij werkt bij mij gewoon

download -> uitpakken met dir structuur en verplaatsen naar wow folder.

is een van de simpeleste mods dach tik, omdat hij ook geen dependencies heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na enkele weken lurken besluit ik toch ook maar eenste posten.

Ik kan me enkele draadjes geleden nog wat ophef herrineren over een char die andere players 11 levels hoger zou beuken. Dit werd alom stellig weggewuift. Ik dacht ook dat dat onzin was....

Totdat ik vorige week met een party van 4 de wetlands binnenging:

Ik, Rogue lvl36
Shaman lvl35
Mage lvl35
Rogue lvl31

Ik, de sham en de mage zijn niet zulke PVP-goden en gingen vrij vaak dood. MAAR... ik zag met eigen ogen hoe de lvl 31 speler MEERDERE alliance gasten TEGELIJK aanviel en compleet sloopte. Daaronder TWEE lvl 42+ Paladins.

Na 10 minuten hielden er +/- 20 gasten een klopjacht op ons. Nogmaals, ik de mage en de sham deden ons best en zullen (MISSCHIEN) gebalanceerd hebben gevochten (evenveel kills als doodgegaan). De lvl 31 rogue is welgeteld 4 keer dood gegaan in 2 uur....

Er zijn dus inderdaad wel degelijk PVP goden die mensen 10 lvls hoger compleet afrossen. Er zijn dus zelfs spelers die er gewoon meerdere tegelijk slachten.

Ja... ik geloof best dat de Alliance gasten prutsers zijn (lees: mijn niveau), maar die gast was echt ongelovelijk... een mes door hete boter.

Sleutel is superskills gecombineerd met wat blauwe wapens.

Maar goed, ik ben blij dat ik nu weet hoe het voelt als er een manhunt tegen je wordt gehouden:) 20 man tegen 4 en ze konden ons (hem) gewoon niet stoppen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Ik wordt een beetje gek van mn hunter, in pvp is een hunter gewoon echt niet handig :( Je merkt pas dat horde aanvalt op het moment dat ze op je afkomen of je met een spell ofzo treffen, vaak zijn ze dan al te dichtbij voor je gun :/ en ik heb wel een goede bijl en een goed zwaard, maar met mn gun doe ik veel meer damage dus ik leg het bijna altijd af, ben lvl 36, werd genakt door een lvl 32 warrior :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 20:43

m0nk

16-09-2003 15.15

DeepSeven schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:02:
[...]

Ik speelde zelf een druid tot 22. Ondanks de diversiteit begon hij me ontzettend saai te worden, rogue gerolled en ben er erg blij mee :).
Saai? nee joh, druid is moeilijk om mee te spelen, en er wordt overal geroepen dat de druid sucked in PvP etc.. op de Blizzard forums is een movie te vinden over een druid in PvP 1vs1 en 2vs2, echt super!! Ik vind druid echt rlx spelen, moeilijk, maar leuk..
Vooral de roots, feary fire, moonfire, (straks innervate)..
Lekker vast zetten buiten range en jezelf weer helemaal vol healen :) dan weer verder met je moonfire, starfire etc.. supercool!
in het begin verloor ik ook alles, maar nu ik een beetje door heb hoe je met een druid moet spelen gaat het echt steeds beter.

[ Voor 24% gewijzigd door m0nk op 18-03-2005 12:48 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:29:
[...]

Weet niet welk lvl jij bent, maar heb je wel eens Maraudon gespeeld? Ik krijg op een bepaald stuk daar extreme FPS drops om een of andere vage reden.. ook alles op hoog zonder anti-aliasing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Bosmonster schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:42:
[...]

Beste plan ooit :P

Zet het ff in een topic-report.
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Vergeet niet, skills in het spelen van je class zijn een must in wow. Er zit een ongelooflijk groot verschil in de skill van mensen hoe ze hun class spelen in wow. Bijv, er zijn gewoon standaard spells die je moet gebruiken tegen een bepaalde class, weet je dit niet dan heb je een gigantische achterstand en zul je het waarschijnlijk niet winnen in een 1 vs 1 tegen die class van hetzelfde lvl.
Zet een totale newbie tegenover een speler met een char die een wel doordachte talent tree heeft en top items en zelfs een hoop lvls hoger zal de newbie het niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Druid heeft momenteel wel gekke dingen...

Ik ben druid lvl 45, bijna 46
Als cat heb ik ik geloof nu 90 damage extra ofzo... maar als dire bear heb ik er 135 extra...
Verder heb ik als beer 3600 armor en is de snelheid gelijk... Kortom ik heb vrijwel niets aan de cat...
Alleen voor stealth... Verder moet ik zeggen dat ik steeds meer richting agility / stamina items kijk dan naar intellect / spirit items omdat de meeste battles ik toch in bear form doe. Ik heb de illu rod nog steeds en ik wil nog wel eens healen in een party maar als ik mezelf een kans wil geven als druid moet ik vaak wel close combat doen....

Verder heb ik in scarlet monastery de lib en de cathedral geprobeerd te singelen... dat lukte op lvl 45 pas voor de lib. Voor de cathedral ging ik dan alleen naar die priestress die daar achter in die ruimte zit... Gewoon voor de items en de kick :)

Als skills heb ik leatherworking / skinning en dit brengt niet super veel op :(
Ik kan nu wel leuk wat van die heavy armor kits maken en die verkopen (1g per 4 ofzo :) ) maar de meeste items zijn niet de moeite waard... wildvine is een benodigd iets voor 2 quests (het leren maken van dingen) maar dat kost ook 1g per bloemmetje.. das wel beetje jammer....

Och in ieder geval ben ik wel benieuwd hoe die straks is als lvl 60 in pvp als ik alles ongeveer gemaxxed heb, of die dan beetje kan meekomen.. Momenteel valt dat tegen. Zeker het vastzetten en casten werkt vaak alleen buiten en sleep werkt ook slecht :(

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.