mijn ervaring is dat je de laatste 3 cijfers moet hebben.. begin nu zelf ook te twijvelen. terwijl ik al zoveel heb betaald op inet met mijn cc.Rush schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:08:
Die van de postbank bestaat nl uit eerst 4 en dan nog eens 3 cijfers.
Thx, maar kan ik ervan uitgaan dat als ik om een bepaalde enchant vraag dat ze dan een eerlijke prijs rekenen? Ik heb nu natuurlijk nog geen idee wat redelijke prijzen zijn, heb er nog nooit 1 gekocht.-=BoKKiE=- schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:19:
[...]
green/grey is voor de enchanters zelf
als enchanters hun skill levellen veranderen de items van kleir in hun lijst, it geeft aan of ze nog skillups krijgen, bij het maken van de betreffende enchant
groen => nog kans op skilluop bij gebruik
grijs => nooit meer skillup bij gebruik
[...]
reagents zijn ingredienten die nodig zijn om een enchant te maken
sommige ingredienten zijn nogal duur en dat wordt dan doorberekend in het product
check reply van GalahadUltraR-pc schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:21:
[...]
Thx, maar kan ik ervan uitgaan dat als ik om een bepaalde enchant vraag dat ze dan een eerlijke prijs rekenen? Ik heb nu natuurlijk nog geen idee wat redelijke prijzen zijn, heb er nog nooit 1 gekocht.
Galahad schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:18:
[...]
Ik ben zelf een enchanter en ik hou me hier zo'n beetje aan: http://www.crimson-eagles.org/prof_recipes.php?prof=5
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
is er ook een site of weet iemand een lijst met goede grind spots per char lvl?
Mastercard van de postbank hier ook en geen problemen.. jammer dat niemand m'n posts leestAdagio schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:11:
[...]
Mastercard van Postbank, ook 3 maanden subscriptie. Ik heb de laatste keer exacte de gegevens van de cc overgenomen, dus ipv voornaam mijn twee voorletters zoals ze op de kaart staan. Ik snap niet waarom het zo moeilijk moet zijn, heb al zoveel dingen met cc op internet gekocht
ALLES moet kloppen. Ook de adresgegevens EXACT.
Ok heb trouwens een Mastercard van de Rabobank, heb nu ook maar even mijn voorletters ingevuld, kijken of dit wel werkt.
Hoe lang duurt het voordat je de bevestiging ziet, want mijn CC zou 2 uur geleden gebilled worden, maar nog steeds staat die melding er.
Hoe lang duurt het voordat je de bevestiging ziet, want mijn CC zou 2 uur geleden gebilled worden, maar nog steeds staat die melding er.
Enchants zijn nooit goedkoop, omdat de onderdelen altijd duur zijn. Sommige alleen weer duurder dan anderen. Weapon damage enchants bijvoorbeeld vragen een large shard. Deze krijg je eigenlijk alleen van disenchanten van blauwe items. Dat dit dure enchants zijn moge dus duidelijk zijnUltraR-pc schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:21:
[...]
Thx, maar kan ik ervan uitgaan dat als ik om een bepaalde enchant vraag dat ze dan een eerlijke prijs rekenen? Ik heb nu natuurlijk nog geen idee wat redelijke prijzen zijn, heb er nog nooit 1 gekocht.
Momenteel zijn dit mijn prijzen (222 enchanting):
+5 str/spi op bracers 50S (had ook stamina in dit lijstje, maar comps ff op)
+50 armor op cloak 90S
+3 dmg/blue glow op 1-handed 3G
+5 dmg/blue glow op 2-handed 3G
Ik verkoop alleen de dingen die interessant zijn om te verkopen. Beastslayer (red glow) verkoop ik niet of nauwelijks meer, omdat daar lage level componenten voor nodig zijn. Bovendien kan ik daar niet meer dan een 40S ofzo voor vragen.
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2005 11:30 ]
Je bedoelt de adresgegevens die je gewoon in je account moet invullen?Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:24:
[...]
Mastercard van de postbank hier ook en geen problemen.. jammer dat niemand m'n posts leest
Moet je daarnaast als verificatie de 3 cijfers of de 4 cijfers invullen?
Is er daarnaast ook een manier om meteen te controleren of hij goed kan afschrijven?
[ Voor 22% gewijzigd door Rush op 17-03-2005 11:32 ]
tremble and despair for i am power!
Verwijderd
ik kan bij mijn contact gegevens mijn naam niet meer wijzigingen. daar staat gewoon mijn volledige voornaam.Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:24:
[...]
Mastercard van de postbank hier ook en geen problemen.. jammer dat niemand m'n posts leest
En volgens mij is het niet nodig om adress gegevens op te geven om te betalen met cc. temiste als ik bv bios kaartjes koop bij pathe of kinepolis is dit iig niet nodig.
Vindt maar vreemd dat er zo veel mensen problemen mee hebben.
haha.. op de helpdesk lijn krijg je een bandje te horen dat er veel problemen zijn. en dat ze er mee bezig zijn. vervolgens wordt de lijn verbroken.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 11:34 ]
je moet inderdaad de laatste 3 cijfers op de achterkant gebruiken niet die eerste 4 dus!!
en ik heb ook een master card van de ing en geen problemen.
Weet iemand of de specials die je doet met een warrior bv heroic strike/ rend/ ???
worden die uitgevoerd op het moment dat je normaal slaat?
want ik heb dus een 2 handig wapen gekocht terwijl ik eerst 2 hand wapens gebruikte en nu vroeg ik me af of ik met die 2 handige dat niet veel langzamer mijn specials gebruik?
Weet iemand of de specials die je doet met een warrior bv heroic strike/ rend/ ???
want ik heb dus een 2 handig wapen gekocht terwijl ik eerst 2 hand wapens gebruikte en nu vroeg ik me af of ik met die 2 handige dat niet veel langzamer mijn specials gebruik?
Vullen jullie die voorletters in MET de puntjes ertussen?
Had ook het probleem, en heb weer mijn gegevens geupdate, en nu is de error weg..
Maar ik heb zo'n vermoeden dat ie morgen weer terug is. Heb dat webform maar ff ingevuld, maar ben een beetje bang dat ik 2 weken op reactie kan gaan wachten...
Beetje jammer dit, maar ach zolang ik nog gewoon kan spelen is er nog geen paniek
Had ook het probleem, en heb weer mijn gegevens geupdate, en nu is de error weg..
Maar ik heb zo'n vermoeden dat ie morgen weer terug is. Heb dat webform maar ff ingevuld, maar ben een beetje bang dat ik 2 weken op reactie kan gaan wachten...
Beetje jammer dit, maar ach zolang ik nog gewoon kan spelen is er nog geen paniek
Verwijderd
dat staat bij de skill omschrijving.
heroic stike is bij volgende aanval.
rend is instant.. execute en mortal strike zijn ook instant
Ik heb gisteren ook weer hip kunnen spelen. Mijn "heldhaftige" warrior is nu level 29, Darkshire en Redridge zijn nu wel redelijk door mij leeg greroofd qua quests. Had gisteren zeer weird (voor mij gunstig) drop gedrag van enemies.
Liep eventjes rond op Ravenhill cemetary in Darkshire en ik vond twee locked chests (elk met leuke items erin, bracers, shield en schield) en nog een zooi random nifty magic items. kon het amper terugslepen naar het stadje
De rogue die me hielp met de chests unlocken keek me echt raar aan, waar haal jij deze meuk vandaan? Ik zag hem twee minuten later sprinten naar ravenhill
Ga denk ik vanavond maar op pad naar de wetlands. Ik hoop dat ik daar nog nieuwe dingen ontdek. Zal vast wel
Liep eventjes rond op Ravenhill cemetary in Darkshire en ik vond twee locked chests (elk met leuke items erin, bracers, shield en schield) en nog een zooi random nifty magic items. kon het amper terugslepen naar het stadje
De rogue die me hielp met de chests unlocken keek me echt raar aan, waar haal jij deze meuk vandaan? Ik zag hem twee minuten later sprinten naar ravenhill
Ga denk ik vanavond maar op pad naar de wetlands. Ik hoop dat ik daar nog nieuwe dingen ontdek. Zal vast wel
|{ brrr }] |
Best wel duur die laatste, die heb ik gister gekocht voor nog minder dan 1G.Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:28:
[...]
Enchants zijn nooit goedkoop, omdat de onderdelen altijd duur zijn. Sommige alleen weer duurder dan anderen. Weapon damage enchants bijvoorbeeld vragen een large shard. Deze krijg je eigenlijk alleen van disenchanten van blauwe items. Dat dit dure enchants zijn moge dus duidelijk zijn
Momenteel zijn dit mijn prijzen (222 enchanting):
+5 str/spi op bracers 50S (had ook stamina in dit lijstje, maar comps ff op)
+50 armor op cloak 90S
+3 dmg/blue glow op 1-handed 3G
+5 dmg/blue glow op 2-handed 3G
Ik verkoop alleen de dingen die interessant zijn om te verkopen. Beastslayer (red glow) verkoop ik niet of nauwelijks meer, omdat daar lage level componenten voor nodig zijn. Bovendien kan ik daar niet meer dan een 40S ofzo voor vragen.
Als ze trouwens morgen ook nog durfen om de servers plat te gooien voor onderhoud, dan ben ik het we zo'n beetje zat.
Als er op je CC punten staan dan vul je die ook in. Bij mij bv staan de voorletters op de CC en deze vul ik dan ook in bij name: J.W.aal schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:35:
Vullen jullie die voorletters in MET de puntjes ertussen?
Ow dat gaat zekers te weten gewoon gebeuren hoor...sorted.bits schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:43:
[...]
Best wel duur die laatste, die heb ik gister gekocht voor nog minder dan 1G.
Als ze trouwens morgen ook nog durfen om de servers plat te gooien voor onderhoud, dan ben ik het we zo'n beetje zat.
Hopelijk is morgen 11 uur gewoon 11 uur, en kan er dan weer gespeeld worden.
En dat ze op mogen schieten met die patch!
Dat heb ik nu ook gedaan jah. En op het moment geen error te zien en ze zouden de boel een kleine 20 min geleden afgeschreven moeten hebben.Als er op je CC punten staan dan vul je die ook in. Bij mij bv staan de voorletters op de CC en deze vul ik dan ook in bij name: J.W.
Hopelijk is het ze gelukt

[ Voor 26% gewijzigd door aal op 17-03-2005 11:50 ]
vrijdag maintenance dag.. Je weet dat ze het elke vrijdag doen dus niet zeurensorted.bits schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:43:
[...]
En waarschijnlijk zullen ze het inlog probleem nu ook niet oplossen en wachten tot morgen tijdens het onderhoud
Kan me niet zoveel boeien, zit toch tot 5 uur op stageaal schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:48:
[...]
Ow dat gaat zekers te weten gewoon gebeuren hoor...
Hopelijk is morgen 11 uur gewoon 11 uur, en kan er dan weer gespeeld worden.
En dat ze op mogen schieten met die patch!

dus alleen heroic strike is het wel nadelig?Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:36:
dat staat bij de skill omschrijving.
alhoewel die dat volgens mij alleen doet met zn main hand dus dan maakt het weer minder uit maar oke.
Nee die 1G is belachelijk laag. Iemand die de markt aan het verzieken is dus.sorted.bits schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:43:
[...]
Voor die enchant is large glowing shard nodig (waarde zo'n 1.5G) en 4 vision dust (waarde zo'n 80s).
Voor 3G verkoopt het als een trein, want zoals je aan de comps kan zien, is dat ook een vrij beperkte winstmarge.
Op volwassen (US) servers gaat deze enchant zo voor 5-6G.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2005 11:54 ]
het zelfde is met alchemy,
alleen frost oil en shadow oil kan je nog aardig verkopen
ow en elixer of demonslaying doet het nog wel leuk.
maar verder vang je geen drol voor potions
alleen frost oil en shadow oil kan je nog aardig verkopen
ow en elixer of demonslaying doet het nog wel leuk.
maar verder vang je geen drol voor potions
FF bold voor de duidelijkheid, dan mist niemand het meer =)MantaMania schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:34:
je moet inderdaad de laatste 3 cijfers op de achterkant gebruiken niet die eerste 4 dus!!
wat betreft de warrior abilties; Rend is volgens mij instant cast, dus direct, heroic strike wordt uitgevoerd wanneer je normaal slaat.
edit- was dus al beantwoord
aanvulling: volgens mij wordt het effect van heroic strike groter als je een langzamer wapen hebt, dus het wordt gecompenseerd, weet dat alleen niet zeker. (al tijdje niet meer met mijn warrior gespeelt
[ Voor 13% gewijzigd door nioz op 17-03-2005 11:58 ]
Verwijderd
Ik gebruik heroic strike niet veel.. ook niet veel gedaan. ik ben nu lvl 41 en kan net mortal stike (tallent).MantaMania schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:52:
[...]
dus alleen heroic strike is het wel nadelig?
oke.
Toen ik die nog niet had deed ik meer slam (1.5sec cast time) als stike.
als ik nu mzzl heb doe ik in 2 seconde tussen de 1200 en 1700 dmg.
Mortal strike - normale melee - execute
Ik begrijp alleen niet waarom men een paar G wil betalen voor bv +7 dmg. Wat is nou 7 dmgBosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Nee die 1G is belachelijk laag. Iemand die de markt aan het verzieken is dus.
Voor die enchant is large glowing shard nodig (waarde zo'n 1.5G) en 4 vision dust (waarde zo'n 80s).
Voor 3G verkoopt het als een trein, want zoals je aan de comps kan zien, is dat ook een vrij beperkte winstmarge.
De markt aan het verzieken ? Hehe grappig, maar goed, dan ben ik blij dat ik hem zo goedkoop heb gekregen.Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:52:
[...]
Nee die 1G is belachelijk laag. Iemand die de markt aan het verzieken is dus.
Heeft trouwens iemand al geprobeerd zijn account te cancellen en opnieuw te openen ? Hielp dat?
[ Voor 9% gewijzigd door sorted.bits op 17-03-2005 12:01 ]
die +7 dmg komt op de basedmg van het wapen iirc je totale dmg is het resutlaat van een forumuleKaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:58:
[...]
Ik begrijp alleen niet waarom men een paar G wil betalen voor bv +7 dmg. Wat is nou 7 dmg
waarin de volgende elementen zitten
attack power/strength
weapon skill
weapon dmg
die +7 kan dus behoorlijk wat schelen op het uieindelijke resultaat
En wat is nou een paar G ? Op een gegeven moment heb je G's zatKaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:58:
[...]
Ik begrijp alleen niet waarom men een paar G wil betalen voor bv +7 dmg. Wat is nou 7 dmg
Ik heb geen problemen met mijn CC : visa van KBC
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
Verwijderd
Ik heb ook het inlog probleem, zwaar irri. Heb je een keer vrij kan je niet spelen. En als je op het WOW forum kijkt zie je dat veel mensen er last van hebben.KraveN schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:51:
En waarschijnlijk zullen ze het inlog probleem nu ook niet oplossen en wachten tot morgen tijdens het onderhoud
Verwijderd
Wat is nou 7dmg....stel ik sla in een gevecht 10x een mob, da's 10*7 = 70 dmg extra, stel ik heb 20% crit chance, dan wordt dat 8*7 + 2*7*2 = 84 dmg extra. En dan heb ik het nog niet over class specific skills die +40% dmg, of +30% increased attack speed of andere vormen van +dmg.Kaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:58:
[...]
Kijk eens naar de kosten van een nieuw wapen met +7dmg....
Als je dan de afweging maakt dat het er ook nog eens VET uitziet, dan is het natuurlijk wel de moeite waard!
Als je dan de afweging maakt dat het er ook nog eens VET uitziet, dan is het natuurlijk wel de moeite waard!
uiteindelijk gaat t toch alleen maar om die gloed natuurlijkVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:07:
[...]
Wat is nou 7dmg....stel ik sla in een gevecht 10x een mob, da's 10*7 = 70 dmg extra, stel ik heb 20% crit chance, dan wordt dat 8*7 + 2*7*2 = 84 dmg extra. En dan heb ik het nog niet over class specific skills die +40% dmg, of +30% increased attack speed of andere vormen van +dmg.
Voor mij zeker niet alleen. Ik heb gisteren +5 damage op mijn 2H mace gekocht.kEv4h schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:11:
[...]
uiteindelijk gaat t toch alleen maar om die gloed natuurlijk
Hierdoor is hij voor "slechts" 3G iets beter dan een wapen dat ik een level hoger zou kunnen kopen voor 8G ongeveer.
Volgens mij is het niet dat je 7 meer damage doet,
Als je een 30 dps wapen hebt en je hit normaal zo´n 90 dmg
dan doe je met die enchant naar mijn mening niet 97 dmg maar eerder 111 dmg
voor het gemak maar even deze formule genomen(dps*3 = dmg). Weet niet precies hoe de formule in het echt is, maar ik denk dat het eerder zo werkt
voor het gemak maar even deze formule genomen(dps*3 = dmg). Weet niet precies hoe de formule in het echt is, maar ik denk dat het eerder zo werkt
truekEv4h schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:11:
[...]
Iemand mijn comment nog gelezen over : of het helpt als je je account cancelt en weer opent ?
Ik onderhoud 4 wapens maximaal, 3 minimaal. Op mijn server kost +7 16G, 4 * 16G = 64G = bijna een mount. Thats why dus...SMulTiE schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:09:
Kijk eens naar de kosten van een nieuw wapen met +7dmg....
gloed suckskEv4h schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:11:
[...]
ik wil crusader enchant
crusader enchant + fast wapen + findfury + flurry
klinkt logisch anders heeft ie op een snel wapen veel meer effect als op een 'trage' staffTpn schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:14:
Volgens mij is het niet dat je 7 meer damage doet,
Verwijderd
Vanaf 10.30 vanochtend al een aantal keer geprobeerd de Billing Support Desk van Blizzard Europe te bereiken per telefoon, maar ik krijg steeds een bandje dat mij verteld "dat er problemen zijn met de WoW service, en dat er hard aan wordt gewerkt. please try again later"...
Na 2 keer een incorrect details melding bij mn CC heb ik mn naam maar precies zo ingevuld als op mn CC: met allemaal CAPS. Ben benieuwd wat dat oplevert.

Na 2 keer een incorrect details melding bij mn CC heb ik mn naam maar precies zo ingevuld als op mn CC: met allemaal CAPS. Ben benieuwd wat dat oplevert.
Van de Blizzard Europe site:
Character Migration
Ryann, 17/03/2005
Realm population imbalance has resulted in players on a number of realms experiencing login queues, while other realms have lower-than-average populations. Character migrations are now being offered in North America, and after localization testing is complete, we will offer the same service to our European community shortly.
Please be aware that while these character migrations are optional, each realm selected for migration will have only one designated realm to which characters will be moved. Once character migrations are ready for deployment, we will announce a rollout schedule for the migrations to take place.
En denken jullie dat er heel veel mensen van de high pop servers vertrekken naar low of medium? Ik niet...
Verwijderd
Ik denk dat hele guilds zullen vertrekken,Kaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:45:
En denken jullie dat er heel veel mensen van de high pop servers vertrekken naar low of medium? Ik niet...
Meer dan eens zullen grote guilds het probleem gezien hebben wanneer een party member gedisconnect word en daarna in een 45 min wachtrij komt, waarna je vrolijk op deze persoon kan gaan wachten, instance uit, en deze persoon weer summonen (Als je een warlock bij je hebt.. maargoed imo warlock = must in instances)
Ik ook niet, maar sommige mensen die nog niet zo lang of veel spelen en dus niet in een guild zitten, zullen makkelijker zo'n beslissing nemen om naar een rustigere server te verhuizen.Kaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:45:
Zodat je als je tijd hebt om te spelen niet in de queue komt te zitten, ik vind de queue trouwens wel meevallen (ik speel op Ravencrest, ook high pop server), als ik thuis kom van mijn werk rond een uur of 17:00 dan is er nog geen queue en ik laat gewoon mijn char afk staan tijdens het eten.
Mocht ik later inloggen is de queue meestal rond de 100, nouja dan ga ik even wat anders doen waar ik normaal niet meer aan toe kom
woah dit moet echt een van de coolste topics @ official forums zijn 
http://forums-en.wow-euro...ow-general-en&T=18382&P=1
had er zelf al een paar opgemerkt, maar dat er ZOVEEL refences zijn o_O
dit topic heb ik een tijdje geleden ook eens doorgelezen, echt grappigkEv4h schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:57:
woah dit moet echt een van de coolste topics @ official forums zijn
maar wat wil je met zoveel NPC's, echt veel om hier allemaal namen voor te bedenken
ja das idd waar, NPC's benamen is een stuk makkelijker als je dingen uit t echte leven neemt natuurlijk, maar t blijft leukbutsj schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:00:
[...]
dit topic heb ik een tijdje geleden ook eens doorgelezen, echt grappig
maar wat wil je met zoveel NPC's, echt veel om hier allemaal namen voor te bedenken
Vraagje voor de enchanters:
Veranderen alle blauwe items in large shards? Zo ja, loont het dan de moeite om op de AH op zoek te gaan naar lage level blauwe items die je voor <1G op de kop kan tikken en op die manier de enchanter rechtstreeks van reagents voorzien? Die blauwe leather gloves worden in overvloed aangeboden door de leatherworkers namelijk en er is ook een blauwe lowlevel rod waar je geen flikker aan hebt en soms voor 45s al te koop is.
Veranderen alle blauwe items in large shards? Zo ja, loont het dan de moeite om op de AH op zoek te gaan naar lage level blauwe items die je voor <1G op de kop kan tikken en op die manier de enchanter rechtstreeks van reagents voorzien? Die blauwe leather gloves worden in overvloed aangeboden door de leatherworkers namelijk en er is ook een blauwe lowlevel rod waar je geen flikker aan hebt en soms voor 45s al te koop is.
Dit dus.
Nee, disenchanten blijft random. Alleen blue items hebben een relatief grotere kans op betere items, zoals large shards.FunkyTrip schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:14:
Bovendien verschillen de shards in kwaliteit per level. Je hebt dus zo goed als niks aan low level blue items.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 17-03-2005 13:17 ]
op thottbot.com kan je btw ook disenchant info vinden, ff itemnaam intypen en je ziet wat eruit kan komenFunkyTrip schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:14:
Verwijderd
Ik heb hier geen problemen met inloggen (nooit eigenlijk)
heb wel een ander probleempje met een quest.
Ben nu lvl10 hunter Orc, en moet een beest temmen.
Deze quest op thottlebot http://www.thottbot.com/?q=13002
Als eerst moet je een motted bear tamen, en daarna een surf crawler.
Die eerst is geen probleem, maar elke keer als ik het probeer op een surf crawler dan krijg ik de melding :invalid target!.
Dus ben niet in staat op die te temmen, helaas
Heb het al op vele geprobeerd maar geen suc6
Iemand een oplossing?
Die eerst is geen probleem, maar elke keer als ik het probeer op een surf crawler dan krijg ik de melding :invalid target!.
Iemand een oplossing?
Heeft ook te maken met de lvl van het item. Bijv ik heb skill 206 en op te lvlen in enchanting heb ik blauwe items nodig van minimaal lvl 25FunkyTrip schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:14:
Er zijn weinig blauwe items van lvl 25 die je voor 1G kan halen.
Die blauwe gloves waar jij het over hebt gaan voor minimaal 1G, maar de enchant die ik daarmee kan doen heb ik nog 2 dusts voor nodig en kan ik verkopen voor 1,5G ong. Dus niet echt dikke winst op die manier.
[ Voor 83% gewijzigd door Muppet op 17-03-2005 13:30 ]
There is no art to find the minds construction in the face
OK,ik heb nu zo'n 10 day guest pass key te pakken, maar nu vraagt ie bij create account alsnog naar mn creditcard!!! Wordt mn 10day guest pass automatisch een gewoon account ofzo? (met van die kleine lettertjes?Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:49:
of als je iemand kan vinden met een 10-day guest pass...
Of doe ik wat fout?
Mixed Reality dev
Is alleen voor identificatie. Je kunt niet eens verder spelen na 10 dagen, dus die info wordt niet gebruikt.Menesis schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:35:
[...]
OK,ik heb nu zo'n 10 day guest pass key te pakken, maar nu vraagt ie bij create account alsnog naar mn creditcard!!! Wordt mn 10day guest pass automatisch een gewoon account ofzo? (met van die kleine lettertjes?)
Of doe ik wat fout?
m'kay.... Dan moet ik mn vader even lief aankijken aangezien ik nog geen creditcard hebBosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:43:
[...]
Is alleen voor identificatie. Je kunt niet eens verder spelen na 10 dagen, dus die info wordt niet gebruikt.
Mixed Reality dev
Ik gebruik zelf the Enchantrix add-on (http://norgs.internutter.org/enchantrix.htm). Deze geeft in de stats pop-up ook weer waar het item in kan disenchanten in percentages. Er zit al een database bij de installatie in, maar hij houd daarna ook jou gegevens bij; wat je waar in gedisenchant hebt. Ik vind het erg handig.FunkyTrip schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:14:
[ Voor 3% gewijzigd door Galahad|IA op 17-03-2005 13:57 ]
Je kunt wel verder spelen, je moet alleen het spel kopen en de key die je daarbij krijgt gaan gebruiken voor je guest account characters.Bosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:43:
[...]
Is alleen voor identificatie. Je kunt niet eens verder spelen na 10 dagen, dus die info wordt niet gebruikt.
Verwijderd
Dan ben je de verkeerde surf crawler aan het tamen, je moet echt precies die hebben die in de questlog staat.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:28:
Iemand een oplossing?
Verwijderd
Bah, ik heb sinds gisteravond ongeveer 20:00u ook een probleem met inloggen! Na handshake succesfull krijg ik: Disconnected from server.sorted.bits schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:15:
[...]
trueDat is wel 1 van de redenen waarom ik een enchantment heb genomen
Iemand mijn comment nog gelezen over : of het helpt als je je account cancelt en weer opent ?
Mn account staat gewoon op active bij account management (had gister wel bij CC gegevens staan dat deze fout waren, hoewel t toch echt de goede CC gegevens waren waar ook geld afgehaald kan worden. Heb deze gegevens toen opnieuw ingevoerd en toen was de melding weg, en sinds vandaag is de eerste betaling afgeschreven)
Iemand hier inmiddels al een oplossing voor? Ik las op t WoW forum dat iemand hier al 7 dagen mee zit...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 14:03 ]
minderVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:02:
[...]
Bah, ik heb sinds gisteravond ongeveer 20:00u ook een probleem met inloggen! Na handshake succesfull krijg ik: Disconnected from server.
Mn account staat gewoon op active bij account management (had gister wel bij CC gegevens staan dat deze fout waren, hoewel t toch echt de goede CC gegevens waren waar ook geld afgehaald kan worden. Heb deze gegevens toen opnieuw ingevoerd en toen was de melding weg, en sinds vandaag is de eerste betaling afgeschreven)
Iemand hier inmiddels al een oplossing voor? Ik las op t WoW forum dat iemand hier al 7 dagen mee zit...

hoop dat ik straks als ik thuis ben wel gewoon kan inloggen

tenminste als me internet het doet als ik straks thusi ben

vanochtend deed ie het niet
Bij zegt hij ook "Invalid details or Payment refused" terwijl het de goede gegevens zijn. Het zegt tevens " Active This account is active and can be used for playing." Moet ik dan toch de gegevens opnieuw invoeren. Ik kan nog niet kijken of het afgeschreven is want de kaart is van me pa.
Ik heb nu ookal 24 uur last van connect/handshaking/disconnect.
wow = top
Blizz = nop
wow = top
Blizz = nop
Ik heb ook nog steeds hetzelfde probleem sinds gister 17 uurVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:08:
kunnen jullie eigenlijk al weer inloggen?
ik krijg nog steeds disconnected
Verwijderd
Grrr. ik heb het sinds vandaag echt op 4 vrienden accounts kan ik wel gewoon inloggen
ik wordt hier helemaal gek van ik wil levelen
draadje op het wow forum
Forumpje
ik wordt hier helemaal gek van ik wil levelen
draadje op het wow forum
Forumpje
Verwijderd
Jij zit het bij een PYGMY surfcrawler te proberen en sja, dat zegt de quest niet heVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:28:
Iemand een oplossing?
Bekende beginnersfout hoor.
Jeuj, heb nu ook een account, maar kan ook niet inloggenBosmonster schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 13:43:
[...]
ik zit op Dreanor...
Mixed Reality dev
Verwijderd
Bij mij was die "Invalid details or Payment refused" nadat ik de CC gegevens opnieuw had ingevoerd weg, en daarna was de eerste betaling ook geslaagdR2D3 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:17:
Bij zegt hij ook "Invalid details or Payment refused" terwijl het de goede gegevens zijn. Het zegt tevens " Active This account is active and can be used for playing." Moet ik dan toch de gegevens opnieuw invoeren. Ik kan nog niet kijken of het afgeschreven is want de kaart is van me pa.
wow = top
Blizz = nop
Ik kon op kees, tim en fret zn account wel gewoon inloggen gisteravond-=BoKKiE=- schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:12:
[...]
minder
hoop dat ik straks als ik thuis ben wel gewoon kan inloggengisteravond kon het ngo wel
tenminste als me internet het doet als ik straks thusi ben
vanochtend deed ie het niet
Raar probleem...
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 15:10 ]
Dat bedoel ikjohnnyv.nl schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:00:
[...]
Je kunt wel verder spelen, je moet alleen het spel kopen en de key die je daarbij krijgt gaan gebruiken voor je guest account characters.
Inderdaad. Als een quest vraag iets met een bepaalde mob te doen, moet je een mob met EXACT die naam hebben, niet iets wat er op lijkt. Als er meerdere mobs zijn waar het op werkt wordt dat over 't algemeen in de quest description verteld (Kill A, B or C to collect X amount of Y).Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:06:
Jij zit het bij een PYGMY surfcrawler te proberen en sja, dat zegt de quest niet he
https://niels.nu
http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article-part2.html
Leuk die tooltip tekst in de banner
Ahh! I don't wanna be a gnome ball!
Leuk die tooltip tekst in de banner
Ahh! I don't wanna be a gnome ball!
Voor de mensen die niet meer kunnen spelen (disconnect error), klopt jullie payment method bij Account Management?
Ik logde zojuist in, en daar staat ineens het volgende: "Invalid details or Payment refused".
Ik heb gewoon juiste gegevens ingevuld, maar hij doet het dus niet... misschien ligt het daar wel aan?
Ik logde zojuist in, en daar staat ineens het volgende: "Invalid details or Payment refused".
Ik heb gewoon juiste gegevens ingevuld, maar hij doet het dus niet... misschien ligt het daar wel aan?
ik kan ook nie inloggen.. sinds gister avond 12 uur nie meer.... 
verveel me de t#####
( zit op stormrage btw )
verveel me de t#####
( zit op stormrage btw )
Verwijderd
Mja heb het zelfde probleem op Bladefist server. Maat van me kan er gewoon op, maar bij mij niet. Me payment methode is goed, CC is geaccepteert lijkt het wel, maar kijk ik bij de payment history staat er "14/03/05 35.97€ Three-Month Subscription Pending" neem aan dat dit geen probleem is maar dat ze het gewoon nog niet hebben geincasseert.
Verwijderd
Hmm ok, ik zal vanavond weer es ff kijken welke ik dan psies moet hebben.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:06:
[...]
Jij zit het bij een PYGMY surfcrawler te proberen en sja, dat zegt de quest niet he
Bekende beginnersfout hoor.
nog bedankt!
Ik denk ook dat het gewoon een betaal probleem is dat iedereen niet kan inloggen. Want ere gister is de vorige maand afgelopen (+3 dagen geloof ik). Sinds dien hebben sommige mensen er last van. Ik ben 1 dag naar de release gaan spelen en heb er vanaf gister last van.
Maarjah we zullen zien morgen. En hoppelijk krijgen we nu weer +3 dagen of 3 dagen 50% xtra xp.
(zal straks wel weer opnieuw de cc gegevens invoeren)
Maarjah we zullen zien morgen. En hoppelijk krijgen we nu weer +3 dagen of 3 dagen 50% xtra xp.
(zal straks wel weer opnieuw de cc gegevens invoeren)
Degene waarvan ik de guestpass heb kan er wel op, zelfde server... Vaagheid. Afwachten maar denk ik.
Mixed Reality dev
je betaling heeft er geen reet mee te maken, mijn account is goed tot 5 april en had eergister dit probleem ook..
Over de betaling, die is bij mij helemaal niet meer ingevuld, echter heb ik tot de 21e nog de gratis maand en dan nog 3 dagen extra, dus ik mag nog spelen!
ook krijg ik geen melding van invalid paymend, maar gewoon een lompe disconnect zonder extra info
uit mijn connection.log:
ook krijg ik geen melding van invalid paymend, maar gewoon een lompe disconnect zonder extra info
uit mijn connection.log:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| 3/17 15:29:58.781 GRUNT: state: LOGIN_STATE_CONNECTING result: LOGIN_OK 3/17 15:29:58.828 GRUNT: state: LOGIN_STATE_CONNECTED result: LOGIN_OK 80.239.178.115:3724 3/17 15:29:58.890 GRUNT: state: LOGIN_STATE_AUTHENTICATING result: LOGIN_OK 3/17 15:29:58.968 GRUNT: state: LOGIN_STATE_CHECKSUM result: LOGIN_OK 3/17 15:29:59.093 GRUNT: state: LOGIN_STATE_HANDSHAKING result: LOGIN_OK 3/17 15:29:59.140 GRUNT: state: LOGIN_STATE_AUTHENTICATED result: LOGIN_OK 3/17 15:29:59.156 ClientConnection Initiating: COP_CONNECT code=CSTATUS_CONNECTING 3/17 15:29:59.265 ClientConnection Completed: COP_CONNECT code=RESPONSE_CONNECTED result=TRUE 3/17 15:29:59.265 ClientConnection Initiating: COP_AUTHENTICATE code=CSTATUS_AUTHENTICATING |
Zelfde probleem hier, met een mastercard. Mailtje naar blizzard gestuurd, krijg ik de melding dat ik het cc nr. zonder spaties moet invoeren had ik natuurlijk allang gedaan dus ben ik aan t testen gegaan (heb 2 accounts) 1 met spaties en 1 zonder spaties ingevoerd en wat blijkt? degene zonder spaties werkt en met spaties nog steeds nietR2D3 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:17:
wow = top
Blizz = nop
Verwijderd
Same hereSolomo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:50:
Over de betaling, die is bij mij helemaal niet meer ingevuld, echter heb ik tot de 21e nog de gratis maand en dan nog 3 dagen extra, dus ik mag nog spelen!
uit mijn connection.log:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 3/17 15:29:58.781 GRUNT: state: LOGIN_STATE_CONNECTING result: LOGIN_OK 3/17 15:29:58.828 GRUNT: state: LOGIN_STATE_CONNECTED result: LOGIN_OK 80.239.178.115:3724 3/17 15:29:58.890 GRUNT: state: LOGIN_STATE_AUTHENTICATING result: LOGIN_OK 3/17 15:29:58.968 GRUNT: state: LOGIN_STATE_CHECKSUM result: LOGIN_OK 3/17 15:29:59.093 GRUNT: state: LOGIN_STATE_HANDSHAKING result: LOGIN_OK 3/17 15:29:59.140 GRUNT: state: LOGIN_STATE_AUTHENTICATED result: LOGIN_OK 3/17 15:29:59.156 ClientConnection Initiating: COP_CONNECT code=CSTATUS_CONNECTING 3/17 15:29:59.265 ClientConnection Completed: COP_CONNECT code=RESPONSE_CONNECTED result=TRUE 3/17 15:29:59.265 ClientConnection Initiating: COP_AUTHENTICATE code=CSTATUS_AUTHENTICATING
probeer je cc nummer eens met spaties in te vullen, ik heb gehoord dat er alleen problemen met mastercard zijn (kan zo al 6 mensen binnen m`n vriendenkring opnoemen met dezelfde problemen).Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:23:
Vanaf 10.30 vanochtend al een aantal keer geprobeerd de Billing Support Desk van Blizzard Europe te bereiken per telefoon, maar ik krijg steeds een bandje dat mij verteld "dat er problemen zijn met de WoW service, en dat er hard aan wordt gewerkt. please try again later"...![]()
Morgen weet ik zeker of de oplossing het nummer invullen met spaties is. (zie 2 posts hierboven)
Ook hier dat probleem, maar ik kan ook niet inlogge op het forum, als ik dat doe ben ik ingelogt als anonymous... Mja tis wel lekker sinds gister om 16uur al niet.
Ik zat ook aan dat betalen te denke dat het daar maybe fout is gegaan, volgens mij heeft niemand dat nog op het blizz forum gepost.
Wat ik me ook afvraag weten ze bijv wel om welke accounts het gaan?
Ik blijf iig dit topic volgens, want deze is geopent door blizz zelf en de rest niet.
Edit:
Even snelle quote van blizz forum:
Ik zat ook aan dat betalen te denke dat het daar maybe fout is gegaan, volgens mij heeft niemand dat nog op het blizz forum gepost.
Ik blijf iig dit topic volgens, want deze is geopent door blizz zelf en de rest niet.
Edit:
Ik heb visa, dus tis niet alleen MCmaddog_rvo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:15:
[...]
probeer je cc nummer eens met spaties in te vullen, ik heb gehoord dat er alleen problemen met mastercard zijn (kan zo al 6 mensen binnen m`n vriendenkring opnoemen met dezelfde problemen).
Morgen weet ik zeker of de oplossing het nummer invullen met spaties is. (zie 2 posts hierboven)
Dus denk toch dat het niet aan het betalen ligt.Q u o t e:
maybe its the game cards ... all my friends ahve payed whit creditcard and i am the only one paying whit gamecard ... and i cant login but they can ... could that be a reson ?
--------------------------------------------------------------------------------
Thats not the problem
I payed with credit card and can´t login too!!
[ Voor 51% gewijzigd door kRyPtO op 17-03-2005 16:23 ]
Da over mastercard:
Ik heb ook mastercard gebruikt en let op: bij de initialen heb ik een spatie tussen de letter gezet,
dus "J L" bijvoorbeeld.
Misschien lukt het dan
Ik heb ook mastercard gebruikt en let op: bij de initialen heb ik een spatie tussen de letter gezet,
dus "J L" bijvoorbeeld.
Misschien lukt het dan
[ Voor 5% gewijzigd door Menesis op 17-03-2005 16:23 ]
Mixed Reality dev
Dat probleem idd niet, ik kan wel inloggen maar ik kan vanaf morgen niet meer spelen als deze betaling niet lukt, speeltijd was nl de 15de verlopen incl. de 3 vrije dagenkRyPtO schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:17:
Ook hier dat probleem, maar ik kan ook niet inlogge op het forum, als ik dat doe ben ik ingelogt als anonymous... Mja tis wel lekker sinds gister om 16uur al niet.
Edit:
[...]
Ik heb visa, dus tis niet alleen MC
[...]
Dus denk toch dat het niet aan het betalen ligt.
Verwijderd
Ook over mastercard: Na het opnieuw invoeren van mn gegevens is de betaling goed gegaan (kan nog steeds niet inloggen though, maar de melding invalid gegevens is in ieder geval weg!), heb de initialen zonder .-en ingevuld, eerst stond er A.B.C., nu ABC, dat gaat wel goed...Menesis schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:23:
Da over mastercard:
dus "J L" bijvoorbeeld.
Misschien lukt het dan
Ik begin het idee te krijgen dat er ergens gewoon een VETTE FOUT in dat betalingssysteem zit, iedereen heeft een andere oplossing.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:35:
[...]
Ook over mastercard: Na het opnieuw invoeren van mn gegevens is de betaling goed gegaan (kan nog steeds niet inloggen though, maar de melding invalid gegevens is in ieder geval weg!), heb de initialen zonder .-en ingevuld, eerst stond er A.B.C., nu ABC, dat gaat wel goed...
Verwijderd
mooi gesprokenmaddog_rvo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:36:
[...]
Ik begin het idee te krijgen dat er ergens gewoon een VETTE FOUT in dat betalingssysteem zit, iedereen heeft een andere oplossing.
Dat denk ik niet, ik heb sinds maandag het spel en zit dus nog in het begin van mijn eerste maand.R2D3 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:31:
Zou het misschien iets te maken hebben met de betalingsserver. Want vanaf ere gister moest iedereen weer betalen.
Ik bedoel het inlog/diconnect probleem.
Of is er al een oplossing voor. (ik kan sinds gister 15.00 niet meer spelen)
Verder kan ik nu al 24 uur niet meer inloggen op daggerspine.
[ Voor 5% gewijzigd door HitmanWVU op 17-03-2005 16:51 ]
Verwijderd
Waarschijnlijk gebeurt het volgende:maddog_rvo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:36:
Ik begin het idee te krijgen dat er ergens gewoon een VETTE FOUT in dat betalingssysteem zit, iedereen heeft een andere oplossing.
Blizzard geeft de gegevens die jij hebt ingevuld door aan visa en daar wordt gecheckt of die gegevens juist zijn. (of visa stuurt die gegevens naar blizzard en blizzard doet die check zelf). Visa heeft jou gegevens anders in zijn database zitten dan ze op jou kaart gedrukt staan waardoor die check faalt.
De fout ligt dus misschien helemaal niet bij blizzard, maar misschien bij visa of bij jou locale bank (die de visakaarten zelf drukt en er niet de correcte data op zet).
Ik vind ook dat de controle te strikt is (case sensitive is niet meer van deze tijd)
Misschien helpt het om te kijken welke naam en voornaam visa gebruikt in het overzicht dat je elke maand krijgt.
Ik weet het niet volgens mij niet, want spreek net een gast die sinds gister speeld en die kan ook niet connecte, en op blizz forum zijn er meerdere die nog met hun free month bezig zijn en ook het probleem hebben.
Maar ben blij dat er af en toe wat updates komen, want gister was het hopeloos wist echt niemand wat er aan de hand was en vanuit blizz werd er ook niet op gereageert.
Maar ben blij dat er af en toe wat updates komen, want gister was het hopeloos wist echt niemand wat er aan de hand was en vanuit blizz werd er ook niet op gereageert.
Ik zit ook nog in mijn free month en kan sinds vanmorgen niet meer spelen. Heb gister nog wel gespeeld tot een uur of 23:00. Ik weet niet waar de fout in zit maar vind het wel raar dat het random is. Veel members van mijn guild kunnen wel online.
Was vandaag van plan om met een nieuwe char te beginnen. Heb een lvl 20 priest maar wil ook weten hoe het is om met een druid te spelen.
Maar goed niet inloggen is niet spelen dus afwachten. Hoop dat het morgen is opgelost na het normale onderhoud.
Was vandaag van plan om met een nieuwe char te beginnen. Heb een lvl 20 priest maar wil ook weten hoe het is om met een druid te spelen.
Maar goed niet inloggen is niet spelen dus afwachten. Hoop dat het morgen is opgelost na het normale onderhoud.
Ik sluit mij bij deze ook maar aan in de rijen der spelers die niet meer kunnen inloggen... ook op het forum niet meer 
Wat zeg ik? Ik kan niet eens meer mijn account managen. "login problems"
Hopelijk is het morgen opgelost... een dagje afkicken lukt me wel.
Wat zeg ik? Ik kan niet eens meer mijn account managen. "login problems"
Hopelijk is het morgen opgelost... een dagje afkicken lukt me wel.
[ Voor 39% gewijzigd door FunkyTrip op 17-03-2005 20:05 ]
Dit dus.
Ik zie net de volgende post op het forum:
http://forums-en.wow-euro...29467&p=1&tmp=1#post29467
wie weet...
WTF!!! Het werkt
http://forums-en.wow-euro...29467&p=1&tmp=1#post29467
wie weet...
WTF!!! Het werkt
[ Voor 14% gewijzigd door FunkyTrip op 17-03-2005 20:11 ]
Dit dus.
Verwijderd
Oke, heeft iemand ENIG idee waar in Almere ik een gametimecard zou kunnen krijgen? Ik begin wanhopig te worden
Anders moet ik wachten tot omstreeks Pasen (met een beetje geluk ook nog).
Ik had mijn gamecards besteld bij macka.nl gevonden via internet. Ze zeiden dat ik er maar 1 kreeg van de 2 die ik besteld had, maar kreeg ze toch alle 2. Misschien heb je daar nog gelukVerwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:20:
Oke, heeft iemand ENIG idee waar in Almere ik een gametimecard zou kunnen krijgen? Ik begin wanhopig te wordenAnders moet ik wachten tot omstreeks Pasen (met een beetje geluk ook nog).
Ik heb de hoop opgegeven om er nog een in Nederlands te krijgen, dus heb even bij onze zuiderburen gekeken. Heb er twee bij www.thegames.be besteld, krijg ze als TPG meewerkt morgen binnen, dus je zou het daar eens kunnen proberen.Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:20:
Oke, heeft iemand ENIG idee waar in Almere ik een gametimecard zou kunnen krijgen? Ik begin wanhopig te wordenAnders moet ik wachten tot omstreeks Pasen (met een beetje geluk ook nog).
There is no magic.
Verwijderd
Ok is dit spel aan te raden wanneer je een voltijd studie doet (HBO), een vriendin en een 12 urige bij-baan in de week hebt?
Daarbij, ik heb ongeveer 2-3 jaar Diablo2 en LoD gespeeld, en vroeg me af of WoW daar enigzins mee vergeleken kan worden in de zin van: 'is it that good?!'
Wie oh wie heeft even een duidelijk antwoord hierop
Daarbij, ik heb ongeveer 2-3 jaar Diablo2 en LoD gespeeld, en vroeg me af of WoW daar enigzins mee vergeleken kan worden in de zin van: 'is it that good?!'
Wie oh wie heeft even een duidelijk antwoord hierop
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.