Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.274 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-09 08:31

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

Nu zal ik ook maar ff wat melden.

heb dit spel ook gekocht

speel al bijna een maand.
ondertussen lvl 18 jaja ik weet het is niet hoog maar heb ook een sociaal leven hiernaast :+

maar ik speel ook via planet. ben ingelogd op dragonblight.
alleen maar ping tijden van 200+ gisteren avond zelf even 1100.

wat mij meer stoort is het feit dat het spel er bij mij regelmatig gewoon uit springt.
niet naar windows toe of iets maar echt een zwart scherm en geen windows meer.
Hoor nog wel het spel doorspelen op mijn speakers, maar das hooguit een 5 sec.

Daarna moet ik resetten. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
heb
Windows 2k
AMD3800+
Ati X800 pro

denk dus niet dat het mijn config is.
maar wie weet raad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 10:10

CaDje

Framedrops for life

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:01:
[...]

Ik zit bij de alliance, waar haal ik deze quest? (stromwind?) in old town kan ik niks vinden.
In oldtown en dan in dat kasteel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Even een vraagje aan de enchanters boven de 175, hoe zorgden jullie dat jullie levelden? ik zit nu op 156, maar iedereen wil alleen maar +2 beastslaying, en daar level ik ondertussen niet meer op, maar om nu mezelf 20 levels omhoog te enchanten gaat wel een heel kostbare aangelegenheid worden... (daarna heb ik de lesser beastslayer formula klaarliggen die me gegarandeerd wel weer 30 levels omhoog gaat schoppen)
(Ik bied al mijn enchantments al ultra goedkoop aan, maar ze willen nog steeds alleen maar dat stomme red/blueglow)

Zit overigens op de earthenring (RP), L32 Human Warlock, 160 tailoring, 156 enchanting

[ Voor 11% gewijzigd door zion op 16-03-2005 16:23 ]

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Wanneer ik nu inlog, gaat hij mij vanzelf meteen weer disconnecten :S
Weet iemand hoe dat komt?

(zit op burning blade)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Weet nu echt helemaal niemand het antwoord op mijn vraag?

UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."

Sorry, voor het binnen 24 uur herhalen, maar het heeft nogal grote haast ondertussen :) .
Hopelijk weet iemand hoe ik dit moet aanpakken, als ik cancel current subscription doe komt er te staan dat ik dan mijn hele account cancel. Dat zou dan betekenen dat ik helemaal niet meer verder kan spelen (nog 1,5 dag over). Wat moet ik doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:45:
jah maar dat is met de klanten altijd, jullie denken dat het fixen van adsl of aanleggen daarvan voro ons iets is van een knop om te draaien echter moeten we wij daar wel veel voor doen, en als we niet precies weten waar die problemen vandaan komen meld het dan dan kunnen wij dat sneller oplossen!!!!!!
Ik zou zeggen, check de official tech support forums. Daar vindt je 3 topics over high latencies en gaat praktisch allemaal over Nederlanders die latency issues hebben met ADSL via KPN. Daarin vindt je ook tracert logs terug die duidelijk aantonen dat een router van telia.net een probleem geeft.

Overigens snap ik dat men snel denkt dat alles zo maar kan maar je moet wel begrijpen dat een 2 dagen problemen voor een bedrijf op zon grote schaal als KPN wel lang is. Je hebt zoveel klanten, dan is 2 dagen gewoon lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Weet echt niemand het antwoord op mijn vraag?

Als ik cancel current subscription doe komt er te staan dat ik dan mijn hele account cancel. Dan zou ik dus niet meer mijn overige 1,5 dag kunnen uitspelen.
Change payment method kan ook nog niet omdat ik de gamecard nog niet heb.
Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken?

(sorry voor het binnen 24 uur herhalen, maar het heeft grote haast ondertussen :) )
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
UltraR-pc schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:24:
Weet nu echt helemaal niemand het antwoord op mijn vraag?

Sorry, voor het binnen 24 uur herhalen, maar het heeft nogal grote haast ondertussen :) .
Hopelijk weet iemand hoe ik dit moet aanpakken, als ik cancel current subscription doe komt er te staan dat ik dan mijn hele account cancel. Dat zou dan betekenen dat ik helemaal niet meer verder kan spelen (nog 1,5 dag over). Wat moet ik doen?
Ja, subscription is een abbonnement, als je een abbonnement cancelled, dan cancel je toch je account in principe en kan je niet meer spelen als de periode voorbij is.

Of dacht je soms gratis te kunnen spelen :?

Maar ze gooien je account niet weg ofzo hoor.

[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 16-03-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Kaap schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:26:
[...]
Ja, subscription is een abbonnement, als je een abbonnement cancelled, dan cancel je toch je account in principe en kan je niet meer spelen als de periode voorbij is.

Of dacht je soms gratis te kunnen spelen :?

Maar ze gooien je account niet weg ofzo hoor.
Nee, dat snap ik. Maar kan ik dan nog wel mn 1,5 dag die ik nog over heb uitspelen en dan als ik mn gamecard heb die invoeren en weer verder gaan waar ik was gebleven?
Kortom, als ik cancel subscription doe kan ik dan nog wel op mn account management page komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

UneXisT schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:00:

Toevallig nog andere mensen op Sunstrider realm?
Volgens een site (warcraftrealms.com) is 74% daar horde wat wel erg jammer is :(
ja ik lvl 7 orc hunter ben er pas net begonnen zit normaal op turalyon met een human warrior van 33.
maar er word wel erg triest gechat op de sunstrider algemeen!

ps nog meer mensen op turalyon??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

UltraR-pc schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:30:
[...]

Nee, dat snap ik. Maar kan ik dan nog wel mn 1,5 dag die ik nog over heb uitspelen en dan als ik mn gamecard heb die invoeren en weer verder gaan waar ik was gebleven?
Kortom, als ik cancel subscription doe kan ik dan nog wel op mn account management page komen?
waarom niet die heb je toch al "betaald"?

en je kan daarna weer gewoon verder spelen als je wel betaald ze bewaren je caracter minimaal 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Laatst online: 06-10 10:10

CaDje

Framedrops for life

zion schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:11:
Even een vraagje aan de enchanters boven de 175, hoe zorgden jullie dat jullie levelden? ik zit nu op 156, maar iedereen wil alleen maar +2 beastslaying, en daar level ik ondertussen niet meer op, maar om nu mezelf 20 levels omhoog te enchanten gaat wel een heel kostbare aangelegenheid worden... (daarna heb ik de lesser beastslayer formula klaarliggen die me gegarandeerd wel weer 30 levels omhoog gaat schoppen)
(Ik bied al mijn enchantments al ultra goedkoop aan, maar ze willen nog steeds alleen maar dat stomme red/blueglow)

Zit overigens op de earthenring (RP), L32 Human Warlock, 160 tailoring, 156 enchanting
"Does it make ure wapen glow ?"

Die vraag krijg ik altijd, en ik kan wel beastslaying +2 doen, maar daar krijg ik ook niets voor. Het duurt gewoon lang dat enchanten. Gelukkig zijn er players die wel enchants op wapens willen zonder glow. Of gewoon enchant op cloack ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unex
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
MantaMania schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:31:
[...]

ja ik lvl 7 orc hunter ben er pas net begonnen zit normaal op turalyon met een human warrior van 33.
maar er word wel erg triest gechat op de sunstrider algemeen!
Ja, maarja daar let ik eigenlijk niet zo op

Beginnen met stage en WoW tegelijk is overigens geen goed idee.. IK WIL NAAR HUIS!! :)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 15:18:
[...]

Ik dacht iemand gezien te hebben in Desolace die zon ding als pet had! Je ziet m ook in de intro als pet van die UD, zou vreemd zijn als het dan ingame niet zou kunnen...

Maar misschien heb ik t mis ;)
dit was ik :P haha ik had hier een screenie gepost van mezelf met die infernal ... die me overigens lekker bijna molde terwijl ik net samen met hem bezig was met een andere demon...

Thank GoD for banish :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
CaDje schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:36:
Gelukkig zijn er players die wel enchants op wapens willen zonder glow. Of gewoon enchant op cloack ofzo.
Ja, ik zit alleen op een LOW population server, dus dan zijn het er echt heel weinig die wat anders willen... in 5 dagen (== +- 45 uur) tijd van 148 naar 156 gegaan, maar wel iets van 35 redglows verkocht...

Nou ja, leverde iig weer 17.5G op zodat ik reagents kan blijven kopen :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:42:
dit was ik :P haha ik had hier een screenie gepost van mezelf met die infernal ... die me overigens lekker bijna molde terwijl ik net samen met hem bezig was met een andere demon...
Vraagje, unsummoned je eigen pet (voidy/felly/succy) als je een enslave demon cast?

@Bosmonster: Ik koop ook alleen mijn Greater Magic Essences, juist omdat die beastslayer zo ontieglijk hard gaat, en ik die dus niet bij kan benen, de rest van reagents haal ik inderdaad uit disenchants van drops, of van mijn eigen tailoring. (en ja, magic essences zijn duur, maar koop ik voor +- 1G per 10, en daar kan ik 5x beastslaying voor doen, is 5x50S= 2.5G, die 4x strange dust per keer kost +- 5-10S (wat ik zou krijgen als ik de items zou verkopen ipv disenchanten) dus verdien ik ongeveer 20-25S per beastslaying enchantment)

[ Voor 52% gewijzigd door zion op 16-03-2005 17:04 ]

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:41
Als je reagents koopt als enchanter klopt er sowieso iets niet imho.. in AH zijn ze meestal veel te duur om er nog wat aan te kunnen verdienen.

Mijn enchanting is nu 221 en verkoop aan de lopende band enchantments. Het gaat mensen vaak juist om de glow. +5 op bracers en +50 armor op cloak doet het ook erg goed. Zijn allemaal redelijk goedkope enchants.

Ik disenchant alles wat ik vind en krijg uit quests en verdien dit makkelijk weer terug door enchantments te verkopen.
Vraagje, unsummoned je eigen pet (voidy/felly/succy) als je een enslave demon cast?
Nee, moet je eerst zelf dismissen, anders kun je geen enslave casten.

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 16-03-2005 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:57:
Als je reagents koopt als enchanter klopt er sowieso iets niet imho.. in AH zijn ze meestal veel te duur om er nog wat aan te kunnen verdienen.

Mijn enchanting is nu 221 en verkoop aan de lopende band enchantments. Het gaat mensen vaak juist om de glow. +5 op bracers en +50 armor op cloak doet het ook erg goed. Zijn allemaal redelijk goedkope enchants.

Ik disenchant alles wat ik vind en krijg uit quests en verdien dit makkelijk weer terug door enchantments te verkopen.

[...]

Nee, moet je eerst zelf dismissen, anders kun je geen enslave casten.
Yep, ik heb momenteel 50 strange dust en 9 great spirit na 4 dagen, gewoon alles disenchanten deed ik eerst maar toen ging ik kijken op die site kijken om iig geen dingen te disenchanten meer wat 10 silver waard is terwijl ik maar 1 strange dust krijg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zion
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:59:
maar toen ging ik kijken op die site kijken om iig geen dingen te disenchanten meer wat 10 silver waard is terwijl ik maar 1 strange dust krijg :P
wélke site?

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 06-10 21:22
kEv4h schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:53:
[...]
Over In the Name of the Light
hebben ze dat ook helemaal veranderd dan?
in beta begon die toch echt in SW geloof ik, of ben ik nou in de war?
Volgens mij is dat inderdaad veranderd, las ik op Thott. Hij begon voor mij in ieder geval in Desolace, trust me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik kan dus nog steeds niet inloggen op het WoW forum. ZO irritant!

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Echt irritant ik kan nog niet inloggen in het spel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
  • Laatst online: 03-10 12:24
Hydra schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:51:
Ah, meer mensen hebben dat probleem :)

Agree to disagree... | Sort that one out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:32
Ik heb mn pass veranderd, ook weer terug veranderd omdat ik werd gedisconnect als ik connecte.
Dan had ik alles gedaan (handshaking ed) stond er connected en daarna disconnected. (waar je normaal je character menu krijgt)
Komt dit doordat ik 2x mn pass heb veranderd? Ik heb ook bij een vriend van me getest, zelfde probleem, en ik kan wel op andere accounts inloggen.
Ik heb betaald met creditcard, kan wel inloggen op wow-europe.com en naar mn account management gaat waar mijn 3 month subscription op Active staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 06-10 19:16
Hydra schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:51:
Wordt idd hoog tijd dat ze dat eens fixen... Ik kan m`n lvl 60 warrior ook niet gebruiken op Turalyon om op het forum te posten, vandaar maar een noob lvl 1 char aangemaakt op een andere server waarop het wel werkt.

Schiet is op met die fix blizzard, we are looking into it hebben we wel erg vaak gehoord nu.

DIe hoge latency komt me ook de neus uit nu de afgelopen paar dagen hele tijd 200-500 ping ik wordt er gek van :'(

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 06-10 13:59
Tr!gger schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:39:
Wordt idd hoog tijd dat ze dat eens fixen... Ik kan m`n lvl 60 warrior ook niet gebruiken op Turalyon om op het forum te posten, vandaar maar een noob lvl 1 char aangemaakt op een andere server waarop het wel werkt.
Nja, je kunt tenminste posten, ik kan nieteens inloggen. Maargoed, ik kan dan wel weer 't spel spelen, dat scheelt :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:39:
[...]Wordt idd hoog tijd dat ze dat eens fixen... Ik kan m`n lvl 60 warrior ook niet gebruiken op Turalyon om op het forum te posten, vandaar maar een noob lvl 1 char aangemaakt op een andere server waarop het wel werkt.

Schiet is op met die fix blizzard, we are looking into it hebben we wel erg vaak gehoord nu.

Die hoge latency komt me ook de neus uit nu de afgelopen paar dagen hele tijd 200-500 ping ik wordt er gek van :'(
Gister had ik geen latency, vandaag wel ietsjes .... ik speel trouwesn ook op die server :). Anders account aanmaken op een andere server dan maar .... weet niet of het forum zo boeiend is, maar wil nog wel wat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Nonde, heb net de hele middag zitten spelen, ging allemaal prima, net ff verbinding verbroken om te gaan eten en nu kan ik weer niet inloggen! :( Dit begint met echt te irriteren. Hier betalen mensen voor! :/

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik kan ook niet meer inloggen, hij disconnect meteen na de handshake :(

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--MeAngry-- schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:22:
Nonde, heb net de hele middag zitten spelen, ging allemaal prima, net ff verbinding verbroken om te gaan eten en nu kan ik weer niet inloggen! :( Dit begint met echt te irriteren. Hier betalen mensen voor! :/
kan ook niet meer inloggen. Geeft ie ook unable to connect bij jou

(edit: doet het weer)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2005 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:05

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Keizer schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:23:
Ik kan ook niet meer inloggen, hij disconnect meteen na de handshake :(
Jup, na het handshaken gaat het fout, hetzelfde verhaal als gister... :'( Hoe moet ik ooit mijn mede guildmembers inhalen op deze manier? :P Was net bezig met wat elite quests in Redridge Mountains. Leuk orcs afmaken. >:)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keizer
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:33:
[...]

Jup, na het handshaken gaat het fout, hetzelfde verhaal als gister...
En hoe lang duurde deze "bug" gisteren?

Always outnumbered, never outgunned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Ongeveer 6 a 7 uur geloof ik. Kan iets langer hebben geduurd. Gelukkig zit ik nu nog ingelogd.

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
CJ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 19:55:
Ongeveer 6 a 7 uur geloof ik. Kan iets langer hebben geduurd. Gelukkig zit ik nu nog ingelogd.
Crap ik heb het nu dus, had mn pass veranderd sindsdien krijg ik na CONNECTED ; disconnected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solomo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

solomo

.....huh?

Hidde schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:05:
[...]

Crap ik heb het nu dus, had mn pass veranderd sindsdien krijg ik na CONNECTED ; disconnected.
wees gerust, daar ligt het niet aan, ik kan er ook niet op komen en heb mn pass niet veranderd.
Krijg zo langzamerhand wel ontwenningsverschijnselen, om 17 uur wou ik inloggen maar dat lukte niet, een uur eerder kon het nog wel trouwens!

hopen dat het snel opgelost gaat worden (moet je het probleem ergens melden of er gewoon van uit gaan dat ze het door hebben? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Op het officiele forum loopt er al een topic over dat onderhand al 20 pagina's heeft, heel veel mensen hebben er last van...

ik zelf ook, echt verrot. Als ik ergens voor betaal wil ik dat het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Laatst online: 01-05 15:34
TangLeFuzZ schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:34:
Op het officiele forum loopt er al een topic over dat onderhand al 20 pagina's heeft, heel veel mensen hebben er last van...

ik zelf ook, echt verrot. Als ik ergens voor betaal wil ik dat het werkt.
Het is zeker gaar van Blizzard, ik had het gisteren ook nadat ik rond 15:00 gecrashed was (echt apart trouwens, WoW is sinds ik begonnen ben met spelen in December maar 1 of 2 keer gecrashed) en kon 's avonds pas weer spelen (rond 20:00-21:00 geloof ik)
Ik crashte net weer, kon nu gelukkig wel weer gewoon inloggen... ben alleen niet zo blij met de 2 crashes in 2 dagen : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb net even 3 kwartier gespeeld en geen probleem met connecten of ping gehad gelukkig(Tweakdsl=BBNED, dus geen KPN provider).

De Blackened Devias Gloves deden op de AH maar liefst bijna 40 silver ipv de paar silver bij de NPC.
Was een welkome verrassing. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Azqi op 16-03-2005 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Solomo schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:30:
[...]

wees gerust, daar ligt het niet aan, ik kan er ook niet op komen en heb mn pass niet veranderd.
Krijg zo langzamerhand wel ontwenningsverschijnselen, om 17 uur wou ik inloggen maar dat lukte niet, een uur eerder kon het nog wel trouwens!

hopen dat het snel opgelost gaat worden (moet je het probleem ergens melden of er gewoon van uit gaan dat ze het door hebben? )
Ja, omstreeks 17 uur begon het bij mij dus kan wel kloppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
Solomo schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:30:
[...]

Same here, blizzard weet ervan en ze zeggen dat ze "zo spoedig mogelijk" (niet te refereren) met een oplossing komen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
wazig ik ben om 19:00 nog ingelogged op shadowmoon :) en zit nog rustig in Uldaman :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 03-10 15:54
Ik heb zo af en toe last van, en een vriend van mij ook dat ik m'n wapen niet hoor slaan. Het enige wat helpt is alles afsluiten en opnieuw opstarten. En dat zelfs niet eens altijd, heeft iemand dit nog meer, of ben ik de enige.

Ik heb ambient sound, al laag staan, en ook music. En de rest wel gewoon hoog, en nog hoor ik het dan niet altijd.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

SimplyMe schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:07:

wat mij meer stoort is het feit dat het spel er bij mij regelmatig gewoon uit springt.
niet naar windows toe of iets maar echt een zwart scherm en geen windows meer.
Hoor nog wel het spel doorspelen op mijn speakers, maar das hooguit een 5 sec.

Daarna moet ik resetten. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen.
heb
Windows 2k
AMD3800+
Ati X800 pro

denk dus niet dat het mijn config is.
maar wie weet raad??
Hoeveel Watt is je voeding?
Welk merk voeding?
Hoeveel andere devices zitten er in je systeem? (Harddisks, PCI kaarten, fans, etc)
Een X800 pro en een AMD3800+ in combinatie met veel overige devices trekken erg veel stroom.
Mogelijkerwijs is je voeding te zwak in zo'n geval.

Daarnaast komt er ook een behoorlijke hoeveelheid warmte vrij van die X800 pro en die AMD3800+.
Het zou dus ook nog kunnen dat je systeem de warmte niet goed genoeg kwijt kan. In dat geval een keertje je kast open laten staan tijdens het spelen, en kijken of WoW dan nog steeds grafisch moeilijk gaat doen na een bepaalde tijd.
[message=,noline]Op http://www.wow-europe.com/en/pvp/pvp-article.shtml staat o.a.[/message]:
The way we handle languages also supports this division between Horde and Alliance. The two sides can't communicate with each other. That's actually not a hard and fast rule; they just speak different languages. There is the ability for any particular race to learn a language of the opposing side, but again, since you can't really communicate with people from the other side, there is already a barrier there between you and them. You already have friends that you speak with versus enemies with whom you cannot.
Ik wist niet dat je een taal van de opposing side kon leren. Iemand hier al ervaring mee?

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 13:03

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
The_Prince_of_Mu schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:08:
[...]

Ik wist niet dat je een taal van de opposing side kon leren. Iemand hier al ervaring mee?
Dat waren ze ooit eens van plan in beta maar dat is er uit gehaald.

Heden avond 40 bereikt en meteen mount kunnen kopen _/-\o_ Shadowform is ook erg leuk maar aangezien ik het avond eten ben vergeten klooi ik daar morgen wel even mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

CJ

(overleden)
Wel zwaar k*t dat-ie niet door gaat. :'( Ik zat vol spanning uit te kijken naar de druidfixes.

Voor de mensen die het gemist hebben dat de patch niet door gaat a.s. vrijdag...
No content patch on the 18th
Just a quick post to let you know there won't be a content patch during the regular maintenance on Friday March 18th. The maintenance will still go ahead as planned though.

Currently no new date is available for the patch.
uit dit topic: http://forums-en.wow-euro...64341&p=1&tmp=1#post64341

Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Altijd al willen starten met een nieuw character maar dan van Horde. Heeft er iemand een naam van een server die het wel doet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
HitmanWVU schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:25:
[...]

Same here, blizzard weet ervan en ze zeggen dat ze "zo spoedig mogelijk" (niet te refereren) met een oplossing komen......
Naja goed, ik had toch verwacht dat ik vanmorgen wel weer zou kunnen spelen, maar ik kan nog steeds niet inloggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hmm ik heb zojuist nog even gespeeld en had nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Kaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:23:
het is ook niet server specififiek, het lijkt alsof er gewoon een bepaalde groep gebruikers is die hier last van heeft, verschillende locaties en verschillende realms,

erg vreemd

gisteren na 6 lvl's bezuinigen, eindelijk weer eens wat skills gekocht ^^

Grace of Air otem Ownage :D de hunters in mijn party gaan die met die totem willen trouwen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:23:
Ik heb gisteren ook de hele dag gespeeld en geen inlog problemen gehad, tevens had ik mij om 16.30 uitgelogd om met eten te beginnen te maken.

Om 18.30 weer aangemeld totaal geen probs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 08:21
Gister een tijd gespeeld nergens last van. Alleen nu kan ik niet meer inloggen. Hoop dat het snel verbeterd wordt !. Maar afwachten

Zit btw op Dreanor guild Legion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Tja, hier the same. Eigenlijk nergens problemen mee (behalve random crashes :| en een haat jegens Blizzard vanwege het uitstellen van ee patch :|), gister en vannochtend heerlijk kunnen spelen.

Overigens is Snappie bezig met Cooking en Leatherworking Quests om ze boven 225 uit te krijgen :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Snappie88 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:00:
Tja, hier the same. Eigenlijk nergens problemen mee (behalve random crashes :| en een haat jegens Blizzard vanwege het uitstellen van ee patch :|), gister en vannochtend heerlijk kunnen spelen.

Overigens is Snappie bezig met Cooking en Leatherworking Quests om ze boven 225 uit te krijgen :)
zorg ervoor dat je spullen bij je hebt om beide skills DIRECT nadat je de quests complete hebt up te graden naar 226 of hoger, VOORDAT je de zone verlaat,

dit om te voorkomen dat je last krijgt van de 225 bug mbt proffessions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geblaat over server downs etc komt ook de spuigaten uit.
Overigens iets interessants Op de US WoW site maken ze bekend dat character transfers in werking worden gezet, je kunt van een high populated realm naar een low populated realm
The first character transfer will be offered for the Arthas realm to the Nathrezim realm
je kunt dus niet zomaar naar elke server die je wilt overstappen :+

edit

^ ^ ^
zorg ervoor dat je spullen bij je hebt om beide skills DIRECT nadat je de quests complete hebt up te graden naar 226 of hoger, VOORDAT je de zone verlaat,

Hier heb ik nooit last van gehad overigens , en heb al 6 profs boven de 225 (3 op main, 3 op alt) boven de 225 gehaald :O

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:13:
[...]

Wat is die bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 07:57
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:14:
Overigens iets interessants Op de US WoW site maken ze bekend dat character transfers in werking worden gezet, je kunt van een high populated realm naar een low populated realm
Da's een goed teken! Niet zo zeer dat ik het nodig heb, maar dat het tenminste mogelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Heel raar, ik kan met mijn account ook niet inloggen op de forums van wow-europe. Hij zegt gewoon log-in incorrect.

Ook heb ik even bij mijn account details gekeken (daar kon ik wel inloggen), en daar stond een payment-failure bij mijn credit card. Terwijl alle details wel gewoon goed waren. Heb mijn credit card nummer opnieuw ingevoerd en hij zei toen dat alles goed was.

Heel raar. Mijn CC word over 30 minuten gebilled staat er , dus ik kijk straks nog effe.

Vandaag vrij en geen WoW :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

[...]

edit

^ ^ ^

[...]

Hier heb ik nooit last van gehad overigens , en heb al 6 profs boven de 225 (3 op main, 3 op alt) boven de 225 gehaald :O
dat kan kloppen, want hij komt niet altijd voor, maar wel veel, en voornamelijk op de secondairy proffessions
die bug houd in dat je na je quest gedaan te hebben, wel je upgrade krijgt, maar dat hij nooit hoger komt dan 225, dit is een bekende bug welke nog steeds niet opgelost is

schijnt dus voor te komen als je niet je skill 1 omhoog brengt voor je de zone verlaat

komt het meeste voor bij cooking, maar heb ook al mensen gesproken die het hebebn gehad met FA, Fishing en LW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HitmanWVU
  • Laatst online: 04-08 15:36
TangLeFuzZ schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 08:11:
[...]

Naja goed, ik had toch verwacht dat ik vanmorgen wel weer zou kunnen spelen, maar ik kan nog steeds niet inloggen...
Inderdaad, blizzard heeft nu post gemaakt met many players having problems logging in ipv some players....

En de problemen houden maar aan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
Zou het misschien iets te maken hebben met de betalingsserver. Want vanaf ere gister moest iedereen weer betalen.

Ik bedoel het inlog/diconnect probleem.

Of is er al een oplossing voor. (ik kan sinds gister 15.00 niet meer spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:27:
die bug houd in dat je na je quest gedaan te hebben, wel je upgrade krijgt, maar dat hij nooit hoger komt dan 225, dit is een bekende bug welke nog steeds niet opgelost is

schijnt dus voor te komen als je niet je skill 1 omhoog brengt voor je de zone verlaat

komt het meeste voor bij cooking, maar heb ook al mensen gesproken die het hebebn gehad met FA, Fishing en LW
maar even in de gaten houden als ik vanavond die FA quest te doen (waar je lvl225 voor moet zijn), ben atm 218 en moet even mageweave bandage recipe ophalen in Stromgarde keep, heb gelukkig genoeg mageweave bij me (40 stuks).

Heb gisteravond een best leuke grind plek gevonden, in Tanaris voor de entrance van de instance Zul'Farrak, lopen lvl42-44 elites (troll axe-throwers oid).
Als hunter zijnde zijn deze ideaal om tegen te vechten omdat ze ranged blijven staan, ik kan 1 per keer redelijk makkelijk aan met nog zo'n 650/2200 hp over, en voor 1 kill krijg ik tussen de 450-500 exp (niet rested, rested dus 1000!!), en toch 5-10s per kill als je loot en nog eens mageweave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrData
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-07-2022
[...]
Erg jammer, ook dat zij nu bepalen welke servers in aanmerking komen en naar welke server je dan kan verplaatsen (je kan een move ook maar 1 keer doen, niet meer terug).

Ik wordt eigenlijk een beetje gestoord van al die spanjaarden op Spinebreaker (niet dat ze spaans zijn, maar dat ze geen engels spreken) dus het was mooi geweest als ik had kunnen verkassen. Nu zou ik dan een nieuwe character moeten starten, maar het probleem is dat ik geen idee heb welke servers veel lag/downtime hebben en waar wel engels wordt gesproken.

"We set sail on this new sea because there is new knowledge to be gained and new rights to be won." - John F. Kennedy - USS Valiant NCC-74210 dedication plaque

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
butsj schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:31:
[...]

maar even in de gaten houden als ik vanavond die FA quest te doen (waar je lvl225 voor moet zijn), ben atm 218 en moet even mageweave bandage recipe ophalen in Stromgarde keep, heb gelukkig genoeg mageweave bij me (40 stuks).

Heb gisteravond een best leuke grind plek gevonden, in Tanaris voor de entrance van de instance Zul'Farrak, lopen lvl42-44 elites (troll axe-throwers oid).
Als hunter zijnde zijn deze ideaal om tegen te vechten omdat ze ranged blijven staan, ik kan 1 per keer redelijk makkelijk aan met nog zo'n 650/2200 hp over, en voor 1 kill krijg ik tussen de 450-500 exp (niet rested, rested dus 1000!!), en toch 5-10s per kill als je loot en nog eens mageweave.
dat is veel downtime :/ beter pak je dan elites van 10 lvls lager, snellere killrate, minder downtime => meer exp per uur

nog een tip, zodra je die fa quest gedaan hebt, blijf ff bji die trauma surgeon staan, lvl je FA naar 240 en leer gratis bij die gast 'heavy mageweave bandage' en gebruik de rest van je mageweave daarvoor ^^

zelf grind ik in badlands, monster range 38-43 (ben zelf 43) en ik heb gewoon geen downtime

grace of air totem, magma totem, flameshock windfury aan en beuken, gelijke monsters gaan in no time neer, 1 rank 3 lesser heal na een monster en de volgende is aan de beurt 250exp per mob, (nonrested)

vebruik nauwlijks mana, af en toe 2x healing casten en gaan, op dit moment voornalelijk creg coyotes en rock prowlers, voor Heavy en thick leather

mijn Green Leather armors gaan als warme broodjes voor tussen de 80silver en 1.5gold

sinds ik er 6 te koop heb gezet, is het aantal green Hauberks ook flink gestegen ^^ mischien mar ff een deal sluiten met een bs die die dingen maakt :)

[ Voor 7% gewijzigd door Bokkie op 17-03-2005 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimplyMe
  • Laatst online: 16-09 08:31

SimplyMe

Geestelijk Prettig Labiel

The_Prince_of_Mu schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:08:

Hoeveel Watt is je voeding?
Welk merk voeding?
Hoeveel andere devices zitten er in je systeem? (Harddisks, PCI kaarten, fans, etc)
Een X800 pro en een AMD3800+ in combinatie met veel overige devices trekken erg veel stroom.
Mogelijkerwijs is je voeding te zwak in zo'n geval.

Daarnaast komt er ook een behoorlijke hoeveelheid warmte vrij van die X800 pro en die AMD3800+.
Het zou dus ook nog kunnen dat je systeem de warmte niet goed genoeg kwijt kan. In dat geval een keertje je kast open laten staan tijdens het spelen, en kijken of WoW dan nog steeds grafisch moeilijk gaat doen na een bepaalde tijd.
geluid en netwerk zitten onboard.
Ik heb verder 3 WD1200JB
1 dvd speler
1 brander
1 raid kaart (R1)
4 fans
1 open lian li
voeding is een 400W Zalman

maar zal vanavond eens kijken naar mijn voeding spanningen maar dat denk/hoop ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allen.. ik krijg op de account managment site het volgenden te zien:

Payment Method:

Invalid details or
Payment refused

Ik betaal met cc. en heb de gegevens nu al 3x aangepast. dus die staan wel goed. Zijn er nog meer mensen met dit probleem.

ik zou eigenlijk 2 dagen geleden al betaald moeten hebben. Maar dat is blijkbaar nog niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thralas
  • Laatst online: 06-10 21:22
Je kunt Blizzard natuurlijk altijd even bellen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Thralas op 17-03-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ik gedaan.. die zeiden cancel account en opnieuw subscriben. gedaan en nog steeds dezelfde fout.
straks nog maar eens bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:50:

Payment Method:

Invalid details or
Payment refused

Ik betaal met cc. en heb de gegevens nu al 3x aangepast. dus die staan wel goed. Zijn er nog meer mensen met dit probleem.

ik zou eigenlijk 2 dagen geleden al betaald moeten hebben. Maar dat is blijkbaar nog niet gelukt.
Dit heb ik dus ook, ik ben benieuwd het nu wel werkt, maar zou dit misschien de oorzaak kunnen zijn van de problemen ? Denken dat mensen niet betaald hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
-=BoKKiE=- schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:43:
[...]

dat is veel downtime :/ beter pak je dan elites van 10 lvls lager, snellere killrate, minder downtime => meer exp per uur

nog een tip, zodra je die fa quest gedaan hebt, blijf ff bji die trauma surgeon staan, lvl je FA naar 240 en leer gratis bij die gast 'heavy mageweave bandage' en gebruik de rest van je mageweave daarvoor ^^

zelf grind ik in badlands, monster range 38-43 (ben zelf 43) en ik heb gewoon geen downtime

grace of air totem, magma totem, flameshock windfury aan en beuken, gelijke monsters gaan in no time neer, 1 rank 3 lesser heal na een monster en de volgende is aan de beurt 250exp per mob, (nonrested)

vebruik nauwlijks mana, af en toe 2x healing casten en gaan, op dit moment voornalelijk creg coyotes en rock prowlers, voor Heavy en thick leather

mijn Green Leather armors gaan als warme broodjes voor tussen de 80silver en 1.5gold

sinds ik er 6 te koop heb gezet, is het aantal green Hauberks ook flink gestegen ^^ mischien mar ff een deal sluiten met een bs die die dingen maakt :)
ja downtime is in mijn eentje toch wel redelijk wat, maar na 2 kills moet ik zowizo weer mana bij tanken (conjured mana water for life :7), even heavy silk bandage en ik kan weer.
Maar ik ga vanavond even met guild mate daar grinden, lvl42 druid, die kan me dan gewoon healen en weer snel doorgaan, dan heb je bijna geen downtime en die unit ook nog eens sneller dood =).

Ik schiet als hunter echt enorm veel crits, toch gemiddeld op die elite zo'n 4 á 5 crits *trots*. (van gewone ranged shot rond de 300, van instant arcane shot rond de 290 (normaal die 115))

Elites van 10 levels lager zou ik niet doen, dan zijn ze grijs en dus helemaal geen exp :), en op deze elites meer silver en leukere uncommons.

Over dat FA, ik zal dat even onthouden, thx. die Heavy Mageweave Bandage zijn wel relaxed 1040 dmg over 8 sec :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
butsj schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:00:
[...]

Elites van 10 levels lager zou ik niet doen, dan zijn ze grijs en dus helemaal geen exp :), en op deze elites meer silver en leukere uncommons.

Over dat FA, ik zal dat even onthouden, thx. die Heavy Mageweave Bandage zijn wel relaxed 1040 dmg over 8 sec :Y)
elites van 10 lvls lager doe je ook neit voor de exp, maar voor het geld :)

btw als je met 2 man gaat is je exp ook weer butt :P en moet je het geld en drops delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Ik heb nu 2 dagen R.O.S.E. gespeeld, en dat is zo goed bevallen, dat ik vanavond maar gelijk WoW ga reserveren op Bol.com. :D MMORPG's zijn cool!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MrData schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 09:40:
[...]

Erg jammer, ook dat zij nu bepalen welke servers in aanmerking komen en naar welke server je dan kan verplaatsen (je kan een move ook maar 1 keer doen, niet meer terug).
Terecht ook...servers als Burning Legion, Bloodscalp etc zijn gewoon vol. Wil er niet aan denken dat lui van low pops naar mijn server komen. De queue is al 100 tot 350 op primetime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitkomst: Ga SM Grinden met je maat. Kun je arcanist doan nog een paar keer meppen voor zn drops, chests, en exp van de mobs (Ja, redelijk wat, ook al zijn ze groen) :9

edit:
Kaap schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:10:
[...]

Terecht ook...servers als Burning Legion, Bloodscalp etc zijn gewoon vol. Wil er niet aan denken dat lui van low pops naar mijn server komen. De queue is al 100 tot 350 op primetime.
/eensch

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Payment Method:

Invalid details or
Payment refused

Ik heb hetzelfde probleem. Dacht in eerste instantie dat ik mijn gegevens verkeerd ingevuld had, dus die heb ik gisteren aangepast. Nu zag ik dat dezelfde melding er weer stond. Lijkt me dus niet aan ons te liggen :)

Mijn account staat trouwens nog wel steeds als active en ik kan ook gewoon spelen... vreemd

Welke soort subscription heb jij gekozen? Ik de one-month, zou dat er nog iets mee te maken kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:10:
Uitkomst: Ga SM Grinden met je maat. Kun je arcanist doan nog een paar keer meppen voor zn drops, chests, en exp van de mobs (Ja, redelijk wat, ook al zijn ze groen) :9
Heb een filmpje gezien van een Rogue die Stealth de hele Library doorging, om vervolgens alleen die eindbaas te grazen te nemen (en op de terugweg een kistje pakken, moest ie 2 man voor Sappen), weet alleen niet wat hij voor level was, maar als een Rogue het kan, kan een Druid het helemaal (healen hé ^^, en ook nog eens meer armor :D)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-10 20:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:18:
[...]

Welke soort subscription heb jij gekozen? Ik de one-month, zou dat er nog iets mee te maken kunnen hebben?
Ik heb 3 maanden.. maar ook 1 maand geprobeerd. dus blizz zal wel aan het kloten zijn hoop ik een vriend van me heeft ook hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Laatst online: 06-10 16:27
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:18:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Dacht in eerste instantie dat ik mijn gegevens verkeerd ingevuld had, dus die heb ik gisteren aangepast. Nu zag ik dat dezelfde melding er weer stond. Lijkt me dus niet aan ons te liggen :)

Mijn account staat trouwens nog wel steeds als active en ik kan ook gewoon spelen... vreemd

Ik heb ook dat probleem (en nog 3 mensen die ik ken), gisteren had een van hen naar de helpdesk gebeld, maar ook met die oplossing doet ie t nog niet ..

Ik vindt t maar raar er is nooit een probleem met mijn CC en ik heb m al veel gebruikt!

haha ps .. http://www.ihatemurlocs.com/

[ Voor 3% gewijzigd door SiNisTrAD op 17-03-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snappie88 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:19:
[...]

Heb een filmpje gezien van een Rogue die Stealth de hele Library doorging, om vervolgens alleen die eindbaas te grazen te nemen (en op de terugweg een kistje pakken, moest ie 2 man voor Sappen), weet alleen niet wat hij voor level was, maar als een Rogue het kan, kan een Druid het helemaal (healen hé ^^, en ook nog eens meer armor :D)
Tja maar de damage output van druid is nou niet bepaald om over naar huis te schrijven, ook vind ik stealth runs niet de moeite waard.. de rod van arcanist doan verkoopt voor rond de 60s en robe voor 15s, dat is nou niet echt goud geld B)

Edit:

Check http://thottbot.com/?n=412620 daar staan de drops, ook Hypnotic Blade (Heb dat filmpje gezien, hij had zn inventory er vol mee) verkoopt voor een schrale 38s.

En hij claimed er 200gold per hour mee te verdienen, lolbroek :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:26:
[...]

Tja maar de damage output van druid is nou niet bepaald om over naar huis te schrijven, ook vind ik stealth runs niet de moeite waard.. de rod van arcanist doan verkoopt voor rond de 60s en robe voor 15s, dat is nou niet echt goud geld B)
waarschijnlijk wilde die rogue "Hypnotic Blade" hebben :)

library rusn zijn aardig, maar Catherdral en armory runs zijn beter ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio

Payment Method:

Invalid details or
Payment refused

Ik heb zoals eerder gezegd ook exact hetzelfde probleem. Er zijn dus nogal wat cc-mensen die niet kunnen betalen, maar nog wel steeds kunnen spelen :)

De oplossing van Bliz is dus cancelen en opnieuw subscriben? Zijn er nog andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Adagio schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:31:
[...]
De oplossing van Bliz is dus cancelen en opnieuw subscriben? Zijn er nog andere oplossingen?
die oplossing werkt dus niet.
Zijn er uberhoud wel mensen die hebben kunnen betallen met cc?
Zo ja, welke kaart gebruik je? (Visa / mastercard)

ik gebruik mastercard van rabobank

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

De mensen met CC problemen, allemaal een mastercard van de postbank?
Ik heb nl hetzelfde probleem, 3 maanden subscriptie.

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Laatst online: 06-10 20:56
Jah, ik kan betalen met mijn cc.. heb een mastercard, en mijn eerste maand is al afgeschreven.

Mastercard van de Rabobank overigens.

[ Voor 18% gewijzigd door Mior op 17-03-2005 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 12:54:
[...]

ik heb geen pings van 1000+ zoals in het planet-topic :P
Nog even een late reactie hierop... Je kunt toch je verbinding laten rerouten door je ISP als je hoge pings hebt. (dus via andere routers?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:26:
[...]

Check http://thottbot.com/?n=412620 daar staan de drops, ook Hypnotic Blade (Heb dat filmpje gezien, hij had zn inventory er vol mee) verkoopt voor een schrale 38s.

En hij claimed er 200gold per hour mee te verdienen, lolbroek :/
Dat KON hij, totdat Blizzard de waarde van Doan's drops verschrikkelijk nerfde omdat elke Rogue SM Library liep te farmen voor die dingen om ze te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volder
  • Registratie: April 2001
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:35:
[...]

die oplossing werkt dus niet.
Zijn er uberhoud wel mensen die hebben kunnen betallen met cc?
Zo ja, welke kaart gebruik je? (Visa / mastercard)

ik gebruik mastercard van rabobank
Ik had van de week hetzelfde probleem, oplossing:Ik heb bij voornaam alleen mijn Voorletters zoals die op mijn creditcard staan ingevuld, niet mijn hele naam en na elk 4de getal een spatie ingevoerd en hierna accepteerde hij hem wel. ING mastercard hier trouwens.
Payment gister afgeschreven 3 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoeniX-
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-10 07:57
volder schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:43:
Ik had van de week hetzelfde probleem, oplossing:Ik heb bij voornaam alleen mijn Voorletters zoals die op mijn creditcard staan ingevuld, niet mijn hele naam en na elk 4de getal een spatie ingevoerd en hierna accepteerde hij hem wel. ING mastercard hier trouwens.
Dat is nuttige info, thanks.
(want hier werkt het natuurlijk ook niet :/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
volder schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:43:
[...]

hmm ok ..heb ik nu ook gedaan .. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 13:41
Bij een CC-betaling moeten ALLE gegevens EXACT kloppen. Dus ook de adresgegevens van de kaarthouder en de exacte naam zoals op de kaart staat.

CC-nummers altijd invoeren zonder spaties/steepjes of andere verbindingstekens. Als je mazzel hebt haalt ie spaties zelf weg, maar mijn ervaring is dat je het beter zelf gewoon goed kunt doen ;) De spaties op de kaart zijn maar voor de leesbaarheid, je CC-nummer is gewoon 1 lang nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-10 21:44

Glorificationer426

come we hero rush yes?

khad gister een raid georganiseerd op stormscale, en er kwamen zoveel mensen dat er 2 raidgroups nodig waren : P

pics: http://www.funraid.tk

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
http://forums-en.wow-euro...ch-support-en&T=18543&P=6

Hier is iemand aan het verkondigen dat de lag over is. Kan iemand dat verifieren hier? Zit namelijk op het werk zonder WoW (lmd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Ik vraag me af hoe je aan enchantments kan komen op je wapen. (ik ben zelf geen enchanter).
Ik heb nu 2 gratis enchantments van iemand die dat aanbood in de general chat.
Via de general chat kan ik natuurlijk ook in contact komen met enchanters, maar hoe weet ik wat voor enchantments er allemaal bestaan, welke ik wil hebben en wat een redelijke prijs daar voor is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Glorificationer schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:57:
khad gister een raid georganiseerd op stormscale, en er kwamen zoveel mensen dat er 2 raidgroups nodig waren : P

pics: http://www.funraid.tk
ligt het aan mij of organiseerd de horde veel vaker een raid dan de alliance >:) Ben nu bezig met het opbouwen van een undeath warrior op mijn 10 dagen kaartje. Ben ook meteen naar undercity gereist maar op een of andere manier viel mij die stad ONTZETTEND tegen? Iedereen zei van ja het is echt eng etc etc maar ik vind het maar een grote kermis?

of ligt dat aan mij

[ Voor 31% gewijzigd door Webgnome op 17-03-2005 11:04 ]

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
UltraR-pc schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:01:
Ik vraag me af hoe je aan enchantments kan komen op je wapen. (ik ben zelf geen enchanter).
Via de general chat kan ik natuurlijk ook in contact komen met enchanters, maar hoe weet ik wat voor enchantments er allemaal bestaan, welke ik wil hebben en wat een redelijke prijs daar voor is?
http://wow.allakhazam.com/dyn/skill333.html

prijzen zijn afhankelijk van de reagents :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Nog even over de credit card issue.
Hebben jullie ook de verification code ingevuld?
Die van de postbank bestaat nl uit eerst 4 en dan nog eens 3 cijfers.
Terwijl hij alleen de eerste 4 maar pakt?
Ik heb trouwens deze verification code in het begin weggelaten, misschien daarom de error?

tremble and despair for i am power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rush schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:08:
Nog even over de credit card issue.
Hebben jullie ook de verification code ingevuld?
Die van de postbank bestaat nl uit eerst 4 en dan nog eens 3 cijfers.
Terwijl hij alleen de eerste 4 maar pakt?
Ik heb trouwens deze verification code in het begin weggelaten, misschien daarom de error?
Je moet de volgende dingen invullen:
- de naam die op de creditcard staat
- het creditcard nummer
- de geldigheidsdatum
- de 3-cijferige code op de achterkant van de kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
_/-\o_
Waar staat dat green en grey voor?
prijzen zijn afhankelijk van de reagents :)
Hoe bedoel je dat?

[ Voor 7% gewijzigd door UltraR-pc op 17-03-2005 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adagio
Rush schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:36:
De mensen met CC problemen, allemaal een mastercard van de postbank?
Ik heb nl hetzelfde probleem, 3 maanden subscriptie.
Mastercard van Postbank, ook 3 maanden subscriptie. Ik heb de laatste keer exacte de gegevens van de cc overgenomen, dus ipv voornaam mijn twee voorletters zoals ze op de kaart staan. Ik snap niet waarom het zo moeilijk moet zijn, heb al zoveel dingen met cc op internet gekocht :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galahad|IA
  • Laatst online: 20-08-2007
UltraR-pc schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:01:
Ik ben zelf een enchanter en ik hou me hier zo'n beetje aan: http://www.crimson-eagles.org/prof_recipes.php?prof=5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
UltraR-pc schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:11:
[...]

_/-\o_
Waar staat dat green en grey voor?
green/grey is voor de enchanters zelf

als enchanters hun skill levellen veranderen de items van kleir in hun lijst, it geeft aan of ze nog skillups krijgen, bij het maken van de betreffende enchant
groen => nog kans op skilluop bij gebruik
grijs => nooit meer skillup bij gebruik
[...]

Hoe bedoel je dat?
reagents zijn ingredienten die nodig zijn om een enchant te maken
sommige ingredienten zijn nogal duur en dat wordt dan doorberekend in het product :)

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zin om iemand flink de waarheid te vertellen? Lees eerst dit eens.