De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 5]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.947 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei.. ik kreeg net de rekening van mijn bel/smsgedrag :|

Het was me al opgevallen dat ik af en toe een dubbele delivery notice kreeg.
Maar wat blijkt nou.. hij heeft ook gewoon echt ongeveer de helft van de verzonden smsjes in dezelfde minuut dubbel verzonden !!!

Heeft iemand anders hier ook last van?
Of iig nog beter.. HOE KRIJG K DAT GEFIXT ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:04:
[...]
dit vind ik een onzin vraag en heeft geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic. |:(

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:21:
[...]
Vind je? ik dacht dat het de bedoeling was om elkaar te helpen hier.
Ik zit met het volgende probleem:
Het kapje dat over de camera en antenne zit is gescheurd, en ik kan nergens vinden waar ik dat evt. zou kunnen bestellen.
Ook bij T-mobile kunnen ze niks voor me doen zeggen ze.
Weet iemand misschien waar er onderdelen voor dit toestel te bestellen zijn, of heeft iemand een toestel dat kapot is en kan dat kapje missen???
offtopic:
*
Niet op letten, 50% van de posts/antwoorden van LL zijn in de trand van:
- "Dan moet je zoeken in dit forum"
- "Dat kun je met Google vinden"
- "Wat is dat voor onzin vraag"
- "Die vraag is al gesteld"

Mijn mening is: geef een antwoord of geef hem niet, waarom een post met als antwoord, dat je een vraag niet wil beantwoorden??? Dát is pas off-topic!
*

Maar nu je vraag:

Ik denk dat je in eerste instantie toch T-Mobile aan hun baard moet trekken, omdat ze naar mijn mening ook door HUN verkochtte produkten moeten laten repareren (niet gratis uiteraard als je hem zelf hebt laten vallen, maar daar heb je misschien een verzekering voor)

In tweede instantie zou ik is proberen om Qtek zelf te benaderen, die hebben zeker een reparatie afdeling.

hier kun je hun vinden:
Hun eigen support:
Tel. 031-407080.
http://www.qtek.nu/default.asp?nc=7933&id=24&element=43
E-mail. support@brightpoint.se.

Of de supportservice waar ze mee samenwerken (zover ik hun site vertaald kreeg)
Engström Telecom AB
Planiavägen 11
131 34 Nacka
Tel.08-601 55 00
Fax.08-601 55 99
Email: [url=mailto:service@engströmtele.com]service@engströmtele.com[/url]
Web: www.engstromtele.com.

offtopic:
*
Zweden bel je voor 3ct/minuut via 123Bel. Draai eerst 0900 2022370 en dan het internationale nr zonder '0' voor het kengetal, dat wordt voor Qtek dus:
0900 2022370 (pauze) 0046 31407080

Meer kan ik ook niet voor je doen... :?

succes in ieder geval!

Thomas

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:31:

Maar wat blijkt nou.. hij heeft ook gewoon echt ongeveer de helft van de verzonden smsjes in dezelfde minuut dubbel verzonden !!!

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 17:30:
[...]
Heb je Spb Pocket Plus geinstalleerd staan?
Dan moet je even het programma tmail.exe als exception instellen (zodat hij niet wordt afgesloten bij een 'close all')

Start -> Settings -> System -> Spb Pocket plus -> Close Button selecteren-> Feature Options -> Tabblad Exceptions -> Add -> zoeken naar het progje tmail.exe (in de windows map)
Laat even weten of het gelukt is...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFileFather schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:35:
[...]

Een T-mobile MDA Snoepje ... hoe smaken die he ... :9
Eerlijk antwoord? De letters T, b en e bleven een beetje tussen m'n tanden steken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 09:05:
[...]

Als je de MDA in je broekzak wil vervoeren dan is een silicon hoesje niet erg handig omdat ze nogal stroef zijn.
Zit er een riemclip bij? Ik heb zo'n siliconenhoesje voor m'n iRiver iHP-120: die beschermt perfect, is idd te stroef om 'm ook maar ergens in te stoppen (jaszak, broekzak of anders) maar heeft een goed clip en hij is wel stoer want hij geeft licht in het donker :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:28:
[...]

Muziek luisteren! Maar dat lukt volgens mij niet met een BT Headset...
Ik ken geen 1 stereo BT headset: en om nou door 1 dopje muziek te luisteren???

Btw: ik heb wel al eens via m'n PC op m'n BT headset naar muziek geluisterd, maar dat klinkt echt klote...

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:28:
Kun je de lader die bij de ADAPT Bluetooth GPS Receiver zit ook gebruiken voor de i-mate jam?
Tevens een hele andere vraag, alleen kon hem niet in de pricewatch vinden, waar is hij het goedkoopste?
Je kan de oplader ook gebruiken voor je imate jam, je krijgt er namelijk een sigaretten aansteker plug bij met usb uitgang, je kan dus je usb kabel van je pc gebruiken (waarmee je normaal synced) om je imate op te laden.

Ik heb hem zelf gekocht bij pda shop (mag ik dit wel neerzetten????) in rotterdam, je kan hier ook postorder bestellen ik heb 109 euro betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:04:
[...]

dit vind ik een onzin vraag en heeft geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic. |:(
En jouw bijdrage nog minder >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Het kapje dat over de camera en antenne zit is gescheurd, en ik kan nergens vinden waar ik dat evt. zou kunnen bestellen.
Weet iemand misschien waar er onderdelen voor dit toestel te bestellen zijn, of heeft iemand een toestel dat kapot is en kan dat kapje missen???
Ik zou even kijken of je niet toevallig een verzekering hebt die dit dekt. Ik liet ooit m'n nieuwe DVD set van de kast schuiven maar die kon ik via m'n inboedelverzekering terug krijgen.

Verder vrees ik dat het toch opsturen wordt voor reparatie en dat zal waarschijnlijk dan toch rekening eigen man worden :'(

Brr, moet er niet aan denken dat mijn MDA hetzelfde overkomt: het is echt mijn mobiele kantoor geworden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:42

dominic

will code for food

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:18:
[...]

Ik zou even kijken of je niet toevallig een verzekering hebt die dit dekt. Ik liet ooit m'n nieuwe DVD set van de kast schuiven maar die kon ik via m'n inboedelverzekering terug krijgen.

Verder vrees ik dat het toch opsturen wordt voor reparatie en dat zal waarschijnlijk dan toch rekening eigen man worden :'(

Brr, moet er niet aan denken dat mijn MDA hetzelfde overkomt: het is echt mijn mobiele kantoor geworden!
Ach in dat geval kun je volgens mij gewoon bij www.pdashop.nl terecht..

Download my music on SoundCloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry hoor, maar de meeste vragen die gesteld worden kunnen INDERDAAD terug gevonden worden in de vorige delen. Ik zeg niet dat ik ook nooit een vraag stel die nooit is gesteld, maar ik ga niet roekeloos (zoals in dit geval mobile) dingen vragen die echt al paar keer voorbij zijn gekomen.
Ten tweede reageerde ik met ' dit vind ik een onzin vraag en heeft geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic.' omdat de vraag heel wazig geformuleerd was. Pas achteraf komt p2men met details, wat er mee is gebeurd enz.....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:31:

Is het niet mogelijk Tmobile de dubbel verstuurde sms'en niet in rekening te laten brengen? Zij zien zelf op de factuur toch ook dat het niet mogelijk is dat eenzelfde sms binnen paar seconden opnieuw wordt gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Josha schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:23:
[...]

Jammet dan moet je deze kabel eerst ff modden :) . heb wel schema's gepost eerder in deze topics
ik heb het toch zelf getest hoor. Met de bovenstaande benodigheden. dus NIET de sync kabel die je bij jouw MDA kreeg. Je hoeft niks te solderen als je de kabel gebruikt wat ik eerder heb aangegeven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vijv
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 11:27
[...]

Op XDA-developers loopt een draadje over beschadigde cases:

http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=16288

Front Cover: US 16.00$ Approximately
Back Cover: US 10.00$ Approximately
Battery covers: US 13.00$ Approximately

Plus US 19$ labor charge.

Dit is dus waarschijnlijk een stuk goedkoper dan reparatie bij T-mobile.
Op XDA-developers kun je ook wel ergens terugvinden hoe je je mda kunt demonteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van julllie ook de Brando Ultra Clear screenprotector? Hoe krijg je dit schoon? Bij mij zit er namelijk stof onder en ik heb hem meerdere malen met warm water proberen schoon te maken maar het werkt niet. Ik heb voordat ik de screenprotector aanbracht, uiteraard de display schoongemaakt. Erg irritant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:02:
[...]

de meeste headsets met bleutooth hebben dezelfde functies:
-geluid regelen
-Telefoon opnemen
wat wil je nog meer?
Misschien is dit wel de oplossing...
Je kan dan gewoon muziek luisteren met minidisk/ipod/mp3 en als je gebeld word kun je je koptelefoon gebruiken als headset d.m.v. Bluetooth... Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Waar zijn de mannen gebleven die hun gescheurde case netjes afplamuren en dik in de lak zetten?
Case-modding voor de PDA :D

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
Weet iemand of je op het beginscherm alle afspraken van de komende 5 dagen kan laten tonen?
Nu toont hij alleen de komende afspraak en soms die er na maar nooit meer.

Ik wil graag een soort weekoverzichtje onder elkaar hebben

Kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen bedankt voor hun reactie.

Dat ik hem op kan laten sturen ter reparatie begrijp ik, maar ben ik hem weken kwijt, en dat voor een kapje dat ik er zelf gewoon op kan klikken.
De doorgegeven site is niet bepaald nederlands, nu spreek en lees ik frans, engels, duits en spaans, maar die taal nu net ff niet 8)7

Ik wil gewoon zo'n kapje bestellen, dat dat wat kost geeft niks, het zit nu wel op zijn plek, toestel werkt ook gewoon, ziet er alleen niet uit. Heb het gelijmd, maar de twee "nokjes" aan de binnenkant zijn afgebroken, dus heb ik ook daar moeten improviseren.
Ik kan ook iedereen het gebruik van het bijgeleverd tasje afraden, de riemclip word steeds losser en hij komt steeds makkelijker van je broeksriem af..
Ik heb nu gewoon een tasje van samsonite bij belcompany gekocht, eentje waar de riem doorheengaat. Ze hebben die daar in verschillende maten, en niet eens zo duur. Ik heb een nu een lederen voor 20 euro'tjes, krijg je ook nog eens 10 jaar garantie op het tasje bij (alsof mijn MDA zolang mee zal gaan) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 00:25:
[...]

Ik heb dezelfde rikaline 6030 (harstikke tevreden) en heb exact hetzelfde 'probleem'. Dit komt omdat TomTom Navigator 3 deze receiver nog niet in hun software heeft verwerkt. Waarschijnlijk wel in TomTom 5 die in mei gratis te upgraden is.
Maar zolang hij werkt....kan het mij niet schelen dat ie de rikaline 6010 pakt :P

[...]

Ik ben iemand die erg van hyperlinks en url's houdt, dus als je ook dat even wil vermelden, dan zijn we allemaal blij waar we het kunnen halen voor eur15,-
O Sorry dat ik zo laat wer post drukjes met knutselen ik heb de kabel bij de media markt gekocht voor een 7,50 en een twee tal verloopje ( tulp naat contra 3,5 mm mono jack en een contra tulp tulp verloop ) naar de mic aansluiting ( had geen zin om te solderen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:40:

Maar nu je vraag:

... HUN verkochtte produkten moeten laten repareren (niet gratis uiteraard als je hem zelf hebt laten vallen, maar daar heb je misschien een verzekering voor)
Wroetje aka Thomas petje af voor jouw antwoorden .. altijd keurig tot in het puntje verzorgd _/-\o_
---------------------------------
Effe een algemeen "polletje"... wie zou er een verzekering bij nemen bij zijn nieuwe MDA? O-)

[ Voor 11% gewijzigd door DaFileFather op 19-03-2005 03:21 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Vraagje mbt tot opladen MDA:

Weet iemand waarom het nodig is dat je bij de eerste keer opladen je MDA gedurende
8uur moet opladen? En is dit ook echt nodig?
Volgens mij klopt er niets van dat quick manual die T-Mobile erbij heeft gedaan.................... :(

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Laatst online: 21:13
het schijnt beter te zijn voor de levensduur van accu's om de eerste keer zeker weten volledig opgeladen te zijn, aangezien je niet weet hoe lang die telefoon al productie af is, en dus niet weet hoe lang hij al leeg is.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:25:
[...]

Je kan dan gewoon muziek luisteren met minidisk/ipod/mp3 en als je gebeld word kun je je koptelefoon gebruiken als headset d.m.v. Bluetooth... Zie hier
Wat is daar BT aan? :? Ik zie eigenlijk gewoon een headset... met snoertjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MadRettoR schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:46:
[...]

Deze ziet er zeker strak uit.. ik heb m'n emailadres ingevuld als hij weer leverbaar is word ik gemaild.
thnx voor de tip.
link: http://www.pdashop.nl/product/15493/15495/17
Wellicht als alternatief
http://www.innopocket.com/web/showProductDetail.asp?ID=139

Zelf vind ik deze metal case er veel strakker uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:17
HP heeft een bluetooth headset, een streetwear-design koptelefoon is t, dure hobby, ik denk dat ze ongeveer 100 euro kosten, ik heb er één, zat bij mn ipaq 3715, heb m nooit gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFileFather schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 03:54:
Vraagje mbt tot opladen MDA:

Weet iemand waarom het nodig is dat je bij de eerste keer opladen je MDA gedurende
8uur moet opladen? En is dit ook echt nodig?
Volgens mij klopt er niets van dat quick manual die T-Mobile erbij heeft gedaan.................... :(
eerste keer 8 uur opladen is niet noodzakelijk, maar wel verstandig... komt namelijk ten goede van de batterij, dat is bij alle apparaten die op een oplaadbara batterij werken zo.
Tip: laat hem ook zo nu en dan is een keer behoorlijk leeglopen (tot hij begint te waarschuwen enzo, dan heb je toch nog je backup-battery), dit verlengd namelijk ook enorm de levensduur.

Thomas

edit: oeps, was al beantwoord... sorry!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Procyon for life schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:32:
Weet iemand of je op het beginscherm alle afspraken van de komende 5 dagen kan laten tonen?
Nu toont hij alleen de komende afspraak en soms die er na maar nooit meer.

Ik wil graag een soort weekoverzichtje onder elkaar hebben

Kan dat?
Ja dat kan, met "Calendar +"
en die kan je hier krijgen (en nog veel andere plaatsen)
Of (optie 2) Pocketbreeze, die schijnt uitgebreider te zijn en vind je hier!

Have fun!

Thomas

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ff dom vraagje, heb me er al suf achter gezocht maar niet te vinden: hoe verander ik in hemelsnaam het geluidje van binnenkomende berichtjes??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
o0sYkOo0o schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Weet je dat zeker? Want dat is eigenlijk wat ik dus wil, muziek luisteren en bellen. Vandaar stereo
is dit wat?
http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3720

geen idee nog waar hij te krijgen is, ben ook nog op zoek...

of dit
http://www.geekzone.co.nz/content.asp?ContentId=3442

http://www.engadget.com/entry/1234000660026555/

http://www.pocketpcthough...x.php?action=expand,37803

geen idee of ze te koop zijn hier (of ooit komen)

[ Voor 27% gewijzigd door Monalisa op 19-03-2005 12:51 . Reden: toevoegen andere headsets ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik heb iets heel kuts met mijn beeldscherm. Ik had de screenprotector die erbij zat erop gedaan maar nadat ik er 'm weer eraf haalde zitten er vlekken op het scherm die ik er niet afkrijg met een doekje.. Ik zie ze alleen als het scherm uit is en onder een bepaalde hoek hou, maar toch is het vervelend. Iemand enig idee hoe ik ze weg kan halen of hoe ze er uberhaupt op gekomen zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:57:
ok ff dom vraagje, heb me er al suf achter gezocht maar niet te vinden: hoe verander ik in hemelsnaam het geluidje van binnenkomende berichtjes??
Start -> settings -> Sound & Natifications -> Tabblad Notifications -> Event=Messaging: New text message -> pull down menu achter play sound
Niet getest: volgens mij kun je eigen notifications toevoegen door wav-files in je windows map toe te voegen...

Thomas

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
DaFileFather schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 03:20:
[...]

Effe een algemeen "polletje"... wie zou er een verzekering bij nemen bij zijn nieuwe MDA? O-)
ik,
ik heb heb hem verzekerd. tis een opvallend en duur toestel. mocht er wel iets me gebeuren kan ik er iig mee terug. ook voor (laten)vallen en waterschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:15:
[...]

Start -> settings -> Sound & Natifications -> Tabblad Notifications -> Event=Messaging: New text message -> pull down menu achter play sound
Niet getest: volgens mij kun je eigen notifications toevoegen door wav-files in je windows map toe te voegen...

Thomas
Geprobeert, maar helaas...
Je ziet ze wel, kan ze selecteren, maar ze spelen niet.
Is er nog verschil tussen soorten wav-files?

Ja dus, met wat grotere wav-files lukt het wel :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik een nummer als default instel? Heb een contact met meerdere nummers, maar hij belt standaard de bovenste, eigenlijk wil ik dat zelf kunnen aangeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:59:
Weet iemand hoe ik een nummer als default instel? Heb een contact met meerdere nummers, maar hij belt standaard de bovenste, eigenlijk wil ik dat zelf kunnen aangeven.
Gewoon met je ronde middenste knopje op het desbetreffende contact drukken en vervolgens kiezen en dan weer op het middenste knopje. Hoe je hem als default instelt weet ik niet precies maar ik doe zelf gewoon altijd wat ik net heb verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 15:03
Heb nu die nieuwe firmware maar is niet best.

Bellen enzo gaat nog allemaal goed, maar me geluid is gewoon weg. Krijg geen ringtones meer te horen geen piepjes als ik op het scherm tik. Geen meldingen meer met tomtom ook erg handig.

Dus wat doe je dan harde reset niet geholpen, batterij deruit ook niet geholpen.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

whocarez schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:39:
Heb nu die nieuwe firmware maar is niet best.

Bellen enzo gaat nog allemaal goed, maar me geluid is gewoon weg. Krijg geen ringtones meer te horen geen piepjes als ik op het scherm tik. Geen meldingen meer met tomtom ook erg handig.

Dus wat doe je dan harde reset niet geholpen, batterij deruit ook niet geholpen.

Iemand een idee ?
In de sloot gooien?
Nee zou gewoon naar T-mobil gaan en een nieuwe eisen.
Aan de firmware ligt het in ieder geval niet, ik heb hier 0,0 problemos.
Misschien proberen opnieuw te flashen?
Misschien is je rom corrupt (foutje tijdens downloaden of instaleren)
Heb je wel je memorycard gewist of stonden daar nog gegevens/programmas op?
Memorycard formateren, hard reset en dan zou alles goed moeten werken.
Succes ermee.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 19-03-2005 18:45 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
ik gaat gewoon eens kijken hierzo, komt trouwens niet bij t-mobile vandaan overgenomen van bekende en die had hem van de zaak. dus support allen via service centre van qtek.

maar ik zal die rom eens opnieuw derop flashen en ffies me kaartje formateren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Ecl!pS schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:44:
[...]

ik,
ik heb heb hem verzekerd. tis een opvallend en duur toestel. mocht er wel iets me gebeuren kan ik er iig mee terug. ook voor (laten)vallen en waterschade.
Klopt .. dat is idd verrekte handig .. ga ik ook nemen .. heb nog 4 dagen bedenk tijd >:)
Wat betaal jij per maand aan zo'n verzekering .. ik heb een aanbieding gekregen van € 3,75 de maand. Maar weet me god niet wat die dingen normaal kosten .. :?

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Voorts wil ik sanderb en wederom Wroetje _/-\o_ bedanken voor hun reactie.
Ik heb maar gelijk op de oplader aangesloten en lekker 8 uur lang eens laten staan. :9
En na een weekje of twee effe helemaal laten leeglopen en weer opladen. ;)

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
firmware upgrade helpt niet, denk dat die speaker achterin gewoon niet goed is. Krijg gewoon geen geluid meer uit dat ding alleen nog maar als ik bel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

whocarez schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:40:
firmware upgrade helpt niet, denk dat die speaker achterin gewoon niet goed is. Krijg gewoon geen geluid meer uit dat ding alleen nog maar als ik bel. :'(
OOh is het alleen dat je geen geluid hebt?
Heb er eerder eens iets over gelezen, al meen ik dat dat iets te maken had met een audio plug?
Zou even googlen of er misschien een patch voor is.
En misschien is toch wel je speakertje kapot?
Kan je nog wel je volume instellen ?(2 balkjes, telefoon en pda)

edit** even gezocht voor je en er zijn er meer die er last van hadden.
Gewoon een aantal keer hard resetten en dan zou hij het weer moeten gaan doen.
Succes.

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 19-03-2005 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 10:20
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:00:
...

Ik wil gewoon zo'n kapje bestellen, dat dat wat kost geeft niks, het zit nu wel op zijn plek, toestel werkt ook gewoon, ziet er alleen niet uit. Heb het gelijmd, maar de twee "nokjes" aan de binnenkant zijn afgebroken, dus heb ik ook daar moeten improviseren....
Zou je misschien een paar foto's kunnen plaatsen waarop de telefoon uitelkaar ligt. Ik wil namelijk proberen om gewoon de onderdelen opgestuurd te krijgen van htc-europe, maar dan moet ik wel weten hoe ik m veilig uitelkaar kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:05:
[...]

Wat is daar BT aan? :? Ik zie eigenlijk gewoon een headset... met snoertjes,
De unit welke aan het snoer hangt bevat een microfoon en bluetooth module, wordt gevoed door een batterij. Kortom een erg leuk en mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeebus schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:52:
[...]

Zou je misschien een paar foto's kunnen plaatsen waarop de telefoon uitelkaar ligt. Ik wil namelijk proberen om gewoon de onderdelen opgestuurd te krijgen van htc-europe, maar dan moet ik wel weten hoe ik m veilig uitelkaar kan halen.
Nou, dat uit elkaar liggen was niet vrijwillig, dat was nadat hij op de grond was gepleurd.

Ik ben al blij dat ik hem weer dusdanig in elkaar kreeg dat hij het weer behoorlijk doet.

Heb er geen foto's van gemaakt, en durf hem niet opnieuw uit elkaar te halen, er zijn nu al dingen afgenroken, en wil gewoon het risico niet lopen, sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 22-08 16:19
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:10:
[...]

Ik ken geen 1 stereo BT headset: en om nou door 1 dopje muziek te luisteren???

Btw: ik heb wel al eens via m'n PC op m'n BT headset naar muziek geluisterd, maar dat klinkt echt klote...
Ik weet dat er een BT headset is die hang je om je nek en dan heb je 2 dopjes gewoon en het apparaatje wat aan je nek hangt is de BT reciever en microfoon.

Waar ie te koop nu is geen idee.
Volgens mij zag ik em in een telecom krantje ofzo.
Mediamarkt zou ook kunnen.

Succes als je wat vind laat het ff weten denk dat wel meer mensen dit willen. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:58:
NEt de firware update gedaan, verliep vlekkeloos en de update voor de camera geinstalleerd.

Alleen vraag ik me af is het niet mogelijk om je smsjes op je toestel of geheugen kaart op te slaan. want die 15 die ik op me sim kwijt kan word ik niet vrolijk van.
Camera update? Waar kan ik deze vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 23:36:
[...]

Camera update? Waar kan ik deze vinden?
XDA-developers
Alleen is het maar de vraag of het nut heeft als je je rom al geupdate hebt naar 1.06
Aangezien de camera-patch daarvan nieuwer is dan die word aangeboden op xda-developers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0Burner0 schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 21:41:
[...]

Ik weet dat er een BT headset is die hang je om je nek en dan heb je 2 dopjes gewoon en het apparaatje wat aan je nek hangt is de BT reciever en microfoon.

Waar ie te koop nu is geen idee.
Volgens mij zag ik em in een telecom krantje ofzo.
Mediamarkt zou ook kunnen.

Succes als je wat vind laat het ff weten denk dat wel meer mensen dit willen. B)
Bedoel je deze:
http://icombi.nanzzang.com/product_01.asp
Afbeeldingslocatie: http://icombi.nanzzang.com/images/product_01_detail02.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecl!pS
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-09-2024
DaFileFather schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:33:
[...]

Klopt .. dat is idd verrekte handig .. ga ik ook nemen .. heb nog 4 dagen bedenk tijd >:)
Wat betaal jij per maand aan zo'n verzekering .. ik heb een aanbieding gekregen van € 3,75 de maand. Maar weet me god niet wat die dingen normaal kosten .. :?
ik betaal 8 euro in de maand maar daar is dan alles mee gedekt. diefstal op welke manier dan ook water schade, vallen etc. ik heb het nu voor een jaar en als ik er dan vanaf wil dan doe ik dat gewoon. maar voor 8 euro hoef ik het niet te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Ecl!pS schreef op zondag 20 maart 2005 @ 01:39:
[...]

ik betaal 8 euro in de maand maar daar is dan alles mee gedekt. diefstal op welke manier dan ook water schade, vallen etc. ik heb het nu voor een jaar en als ik er dan vanaf wil dan doe ik dat gewoon. maar voor 8 euro hoef ik het niet te laten.
Ik neem het ook maar maandag. Is altijd goed, hoef ik ook niet zo voorzichtig meer
te zijn met mijn MDA >:)

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje: als ik foto's neem met m'n s100 dan lijkt dat goed gelukt te zijn, maar als ik daarna die foto wil herbekijken zie ik niets dan vierkantjes in alle kleuren van de regenboog.... niet dat ik veel foto's neem maar het blijft natuurlijk een kl*teprobleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 09:33:
nog een vraagje: als ik foto's neem met m'n s100 dan lijkt dat goed gelukt te zijn, maar als ik daarna die foto wil herbekijken zie ik niets dan vierkantjes in alle kleuren van de regenboog.... niet dat ik veel foto's neem maar het blijft natuurlijk een kl*teprobleem!
met welk programma bekijk je die foto's?
Lijkt net zoiets als dat je een verkeerde codec hebt zoals bij avi's op je pc... gebruik je de standaard viewer?

Zien ze er op je pc wel goed uit? dan ligt het niet aan je camera, zien ze er daar ook slecht uit, dan zou ik een cam upgrade of complete ROM upgrade proberen. Mocht dat niet werken: terugsturen.

succes

Thomas

offtopic:
*
Weet trouwens al wat m'n volgende phone gaat worden... ;) De Samsung i750 (Klik!)

Zelfde specificaties als de MDA-Compact, PLUS:
- EDGE !!! (Type UMTS)
- 2MB Camera (Hopelijk beter als deze)
- Wifi !!!
- 9 cijferig toetsenbord uitschuifbaar
- Hopelijk betere BT Stack (aan samsung wel toe te vertrouwen)
- 128 MB intern
en hij zier er nog goed uit ook...

Cons:
- Géén SD kaart maar een (kleinere) TransFlash kaart, dus die kan ik niet blijven gebruiken

Verder lijkt hij me fan-tas-tisch!!!
Kan niet wachten tot november tot m'n abbo weer is afgelopen (expres maar 1 jaar verlengd omdat de ontwikkelingen super snel gaan tegenwoordig)
Iemand comments?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hollie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-08 15:33
Dag mensen,

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van een MDA compact. Nu heb ik geprobeerd om dit apparaat via bluetooth te syncen met mijn pc. Dat lukt me echter niet. Ik heb al verschillende tutorials gebruikt.
Ik heb zelf een Logitech bluetooth toetsenbord en muis.
Is er al iemand anders die het met deze configuratie voor elkaar heeft gekregen? Graag zou ik dan willen weten hoe.

Apple en Joppiesaus all the way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFileFather schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:36:
Voorts wil ik sanderb en wederom Wroetje _/-\o_ bedanken voor hun reactie.
Ik heb maar gelijk op de oplader aangesloten en lekker 8 uur lang eens laten staan. :9
En na een weekje of twee effe helemaal laten leeglopen en weer opladen. ;)
Laat je hem niet te lang leeglopen over 2 weken? want dan heb ik het weer gedaan zeker! 8)
Dus stoppen als je die waarschuwingen krijgt, anders veroorzaak je een harde reset...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hollie schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:42:
Dag mensen,

Ik ben ook de gelukkige eigenaar van een MDA compact. Nu heb ik geprobeerd om dit apparaat via bluetooth te syncen met mijn pc. Dat lukt me echter niet. Ik heb al verschillende tutorials gebruikt.
Ik heb zelf een Logitech bluetooth toetsenbord en muis.
Is er al iemand anders die het met deze configuratie voor elkaar heeft gekregen? Graag zou ik dan willen weten hoe.
gepaired vanaf je MDA of vanaf je PC?
Vaak helpt het als je de pc zoekt vanaf je MDA (tijdens de normale tutorials...) en dan pairen met een zelfgekozen pincode, dus niet andersom.
Geen id about logitech stuff...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:35:
[...]

met welk programma bekijk je die foto's?
Lijkt net zoiets als dat je een verkeerde codec hebt zoals bij avi's op je pc... gebruik je de standaard viewer?

Zien ze er op je pc wel goed uit? dan ligt het niet aan je camera, zien ze er daar ook slecht uit, dan zou ik een cam upgrade of complete ROM upgrade proberen. Mocht dat niet werken: terugsturen.

succes

Thomas
ik bekijk ze met de standaard viewer, heb net een gans weekend moeten werken en dus nog geen nieuwe software kunnen installeren. vanavond zal ik eens een poging doen voor de camupdate!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:58:
[...]

ik bekijk ze met de standaard viewer, heb net een gans weekend moeten werken en dus nog geen nieuwe software kunnen installeren. vanavond zal ik eens een poging doen voor de camupdate!
Nogmaals: bekijk de foto's is op je pc, dan weet je of het aan de cam(software) ligt of aan de viewer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:35:
[...]

offtopic:
*
Weet trouwens al wat m'n volgende phone gaat worden... ;) De Samsung i750 (Klik!)

Zelfde specificaties als de MDA-Compact, PLUS:
- EDGE !!! (Type UMTS)
- 2MB Camera (Hopelijk beter als deze)
- Wifi !!!
- 9 cijferig toetsenbord uitschuifbaar
- Hopelijk betere BT Stack (aan samsung wel toe te vertrouwen)
- 128 MB intern
en hij zier er nog goed uit ook...

Cons:
- Géén SD kaart maar een (kleinere) TransFlash kaart, dus die kan ik niet blijven gebruiken

Verder lijkt hij me fan-tas-tisch!!!
Kan niet wachten tot november tot m'n abbo weer is afgelopen (expres maar 1 jaar verlengd omdat de ontwikkelingen super snel gaan tegenwoordig)
Iemand comments?
Volgens mij zijn er maar T-flash kaarten tot 128 mb dus veel geheugen is dat niet? In het topic van de D600 heb ik iets gepost over T-flash kaarten. Ik heb namelijk naar de prijzen van T-flash kaarten gezocht maar kwam niet verder dan grotere kaartjes dan 128 (voor rond de 54,- dollar)

EDIT: Dit was mijn post in 't D600 topic

''iemand prijzen van zo'n geheugenkaartje? Anders wel weer leuke mobiel maar dan weer zo'n allemenselijk dure geheugenkaart erbij en dat werkt ook niet echt (anders SE W800 inclusief 512 mb geheugenkaart)

EDIT:
128MB TransFlash Card
Part Number: 90947
Retail Price: $61.10
You Save: $6.11
Your Price: $54.99

Ik heb niks van prijzen in Nederland kunnen vinden ofzo en k vind geen 256 of 512 mb bestaan die wel in TransFlash, want anders vind ik dat uitbreidbare geheugen ook maar niks eigenlijk''

[ Voor 19% gewijzigd door CLB op 20-03-2005 13:44 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:40:
[...]

Ik heb niks van prijzen in Nederland kunnen vinden ofzo en k vind geen 256 of 512 mb bestaan die wel in TransFlash, want anders vind ik dat uitbreidbare geheugen ook maar niks eigenlijk''
256 MB inmiddels (klik) (€34,-)
en die komen er echt wel van 512 en 1GB binnen een paar maanden
edit:
sterker, 512MB is al in april beschikbaar: (klik)

zo nu weer ONtopic! :9

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
Dat is idd wat ik zoek. Ik zal eens ff googlen .....

I'll keep you informed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:14

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:25:
[...]

Als ik dit forum goed gelezen heb bestaat de mogelijkheid je eigen headsetje met 3.5 mm plug er in te steken. Ideaal! :)

Hier te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54

SaN

Ik heb een raar probleem na de update, ik heb nu af en toe die nieuwe dialer van Qtek dus. en OOK de dialer van T-mobile. Weet iemand hoe dit kan? Hebben jullie trouwens resonantie tijdens het bellen op bepaalde toonhoogtes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

sander-sp schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:03:
Ik heb een raar probleem na de update, ik heb nu af en toe die nieuwe dialer van Qtek dus. en OOK de dialer van T-mobile. Weet iemand hoe dit kan? Hebben jullie trouwens resonantie tijdens het bellen op bepaalde toonhoogtes?
Krijg steeds meer de indruk dat er een aantal mensen upgraden maar de software op de geheugenkaart gewoon laten staan.
Zo komt het dus dat bepaalde dingen niet meer werken of er iets niet klopt.
Misschien is dit bij jou ook het geval wel.
SD kaart formateren en MDA hard resetten is de juiste manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

justifire schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:52:
[...]

Krijg steeds meer de indruk dat er een aantal mensen upgraden maar de software op de geheugenkaart gewoon laten staan.
Zo komt het dus dat bepaalde dingen niet meer werken of er iets niet klopt.
Misschien is dit bij jou ook het geval wel.
SD kaart formateren en MDA hard resetten is de juiste manier.
bedankt voor je snelle reactie. Dat kan ik doen natuurlijk. Kan ik dan wel een backup maken of heeft dat hetzelfde effect? Ik snap trouwens niet wat mijn sd kaart te maken heeft met het telefoon programma...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
hoe kan ik uitvogelen of het aan me speaker ligt of aan de firmware, want soms heb ik nu ineens weer piepjes start ik een applicatie piepjes weer weg

erg vervelend want tomtom zegt nu zo weinig, net die test gedaan van tomtom, ineens weer geluid, druk een 2e maal op de knop en weer helemaal niks. grr word er niet echt vrolijk van moet ik zeggen.

heeft er hier iemand de eerste firmware liggen, want dan downgrade ik hem gewoon weer

[ Voor 39% gewijzigd door whocarez op 20-03-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Na een halve middag het i-mate topic afgelezen te hebben kwam ik op de post van wroetje hoe je je bluetoothverbinding op zet.
Activesync instellingen:
File -> Connection settings
Alles moet aangevinkt zijn, onder 'Allow serial cable blablabla' moet een beetje grijzig COM4 staan.

MDA Compact instellingen:
Start -> Settings -> Tabblad System -> Bluetooth settings
ALLES aangevinkt, Inbound = COM 4, Outbound = COM 5
Hier staat "grijzig" COM3, lijkt mij niet de bedoeling want ik ben nog steeds niet connectable. De i-mate wordt herkend in het netwerk. Gepaired en al.....pfff uren en uren ben ik zoet op deze manier 8)7

Wie heeft voor mij het verlossende antwoord?

Alvast bedankt! _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

sander-sp schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:02:
[...]
bedankt voor je snelle reactie. Dat kan ik doen natuurlijk. Kan ik dan wel een backup maken of heeft dat hetzelfde effect? Ik snap trouwens niet wat mijn sd kaart te maken heeft met het telefoon programma...
Zou zeggen, maak een back-up.
Ben je van het probleem af, delete je backup.
Blijft het probleem, zet je lekker je backup terug.
Je kan ook ff proberen om je kaartje eruit te halen en opnieuw te upgraden, weet je zeker dat er niets op je sd komt.
En ook ik vraag me af wat je SD met je telprogie heeft te maken, maar het is ook maar een suggestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

justifire schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:29:
[...]

Zou zeggen, maak een back-up.
Ben je van het probleem af, delete je backup.
Blijft het probleem, zet je lekker je backup terug.
Je kan ook ff proberen om je kaartje eruit te halen en opnieuw te upgraden, weet je zeker dat er niets op je sd komt.
En ook ik vraag me af wat je SD met je telprogie heeft te maken, maar het is ook maar een suggestie.
mwa.. ben morgen vrij dus ik ga wel weer aan de slag, het vervelende is dat ik er nogal veel "kleine" dingetjes aan heb gedaan. Het duurt dan dus weer even voordat hij weer vertrouwd aanvoelt. Nog even voor de duidelijkheid. Raad je me nu aan om eerst mijn SD te formatteren en dan een reset te doen? Of raad je me aan om mijn SD te formatteren en dan de upgrade weer opnieuw te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Wie kan mij uitleggen wat nou een ARM/XScale Processors wel kan en een MIPS of SH3 proc niet kan en vice versa ... :?

Dus als er bij een prog staat dat ie alleen voor ARM processors is (MDA?)
dan is het geschikt voor de MDA? en als het er niet staat dan ook niet? or what? :X

De MDA heeft eeb Xscale proc gelijk aan de ARM...? Of ben ik weer verkeerd ingelicht... :/

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 12:44:
[...]

Laat je hem niet te lang leeglopen over 2 weken? want dan heb ik het weer gedaan zeker! 8)
Dus stoppen als je die waarschuwingen krijgt, anders veroorzaak je een harde reset...

Thomas
hehehe .. nu maar hopen dat je verzekerd bent jongen .. anders krijg je een flinke sv aan je broek :P >:)

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Ik probeer nu met Resco Explorer verbinding te maken met mijn pc via bluetooth. Ik heb het geprobeerd door op "map drive" te klikken. Hij zou dan moeten gaan zoeken, maar dat doet hij niet. Met de gewone file explorer kom ik wel op mijn pc dus aan het sharen van mappen ed. ligt het niet. Iemand een idee?

Edit: Dit vond ik op de site van Resco, maar ik snep het nog steeds niet. (het gaat vooral om het laatste stukje dus...

Q. I am not able to map a network drive and I suspect that the system uses an invalid account which I previously saved as the default account for drive mapping.

A: An account (login and password) used for mapping a drive is managed by the system. The system prompts you for the login and password the first time you are trying to map a drive. The Login dialog contains also an option allowing you to save the account. If you select this option the account is saved and used as default during the next mapping attempt. The system will never prompt you for login and password again for this drive (and any other drive under PocketPC 2002) so you have to be careful when saving the proper account.

Pocket PC 2002:
Since the account is managed by the system it cannot be changed, nevertheless, it is stored in the registry and can be deleted manually. We recommend that users lacking sufficient knowledge of registry and the operating system don’t attempt to perform this action. On PPC 2002 it is saved under the following key
HKEY_Current_User\Comm\Ident
(you can delete the value "UserName")
After deleting it and performing a soft-reset you will be asked to enter the login and password anew.

Pocket PC 2003:
The account is not visibly stored under this OS. The only way to clear it is to convince the system of its invalidity. Disable the account on the source network computer (or in the domain). When the account cannot access the network, the system will ask for the password anew

[ Voor 77% gewijzigd door SaN op 21-03-2005 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Laatst online: 22:17
Ik zit te denken om een iPod-case te kopen voor mn s100, heeft iemand dit wel s geprobeerd? (in de originele case past ie en en er zijn veel iPod-cases)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:22:
Beste mensen,

Na een halve middag het i-mate topic afgelezen te hebben kwam ik op de post van wroetje hoe je je bluetoothverbinding op zet.

[...]

Hier staat "grijzig" COM3, lijkt mij niet de bedoeling want ik ben nog steeds niet connectable. De i-mate wordt herkend in het netwerk. Gepaired en al.....pfff uren en uren ben ik zoet op deze manier 8)7

Wie heeft voor mij het verlossende antwoord?

Alvast bedankt! _/-\o_
Ik had een soortgelijk probleem. Bij mij gaf hij poort 3 en 4 aan om te gebruiken.
In windows kan je dan naar start > configuratiescherm > systeem >hardware > aparaatbeheer > com poorten.
Bij de eigenschappen > poortinstellingen en dan bij geavanceerde opties kan je ipv com poort 3 een andere toewijzen (4 of 5 dus) Suc6

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
wzap

ik heb al sinds december mijn compact maar om een of andere vage reden heb ik er nu pas een bt dongle voor gekocht zodat ik kan msn'en vanaf de woonkoamer/slaapkamer/badkamer.

er is alleen één overheersend probleem: je raadt het al>>de mofo doet het niet.

ik heb alles gedaan volgens the tutorial, maar bij mij staan compoorten 4 en 5 omgekeerd voor ingaand en uitgaand.
en hij doet niets, heel vervelend. ik heb ook alle suggesties van de andere mensen hier uitgevoerd. ook al geen succes.

kan ik niet een pro inhuren ofzo om dit voormij te doen?volgens mij als je weet wat je doet is dit zo gebeurd....zucht

Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

iron_mike010 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:42:
wzap

ik heb al sinds december mijn compact maar om een of andere vage reden heb ik er nu pas een bt dongle voor gekocht zodat ik kan msn'en vanaf de woonkoamer/slaapkamer/badkamer.

er is alleen één overheersend probleem: je raadt het al>>de mofo doet het niet.

ik heb alles gedaan volgens the tutorial, maar bij mij staan compoorten 4 en 5 omgekeerd voor ingaand en uitgaand.
en hij doet niets, heel vervelend. ik heb ook alle suggesties van de andere mensen hier uitgevoerd. ook al geen succes.

kan ik niet een pro inhuren ofzo om dit voormij te doen?volgens mij als je weet wat je doet is dit zo gebeurd....zucht
Ojee... nog een slachtoffer. Je wilt niet weten hoe lang ik bezig ben geweest om het stabiel te krijgen. Het is mij het beste gelukt met de Toshiba bluetooth stack. Lees dit maar:

Zelf heb ik inmiddels de Toshiba Bluetooth Stack geinstalleerd op de PC en MDA: Download hier. Ik heb hiervoor de tutorial gevolgd van Gringo. Meer info vind je op: XDA developers forum: "Toshiba bluetooth stack rocks"
Na een avondje ploeteren werkte het. De Toshiba stack werkt veel beter dan de orginele MS BT stack. Ik kan nu ftp'en, file transfer en een PAN netwerk opzetten met de desktop computer. Ik heb nog geen tijd gehad om alle functies uit te proberen, maar het zou relaxt zijn om mp3'tjes direct vanaf het netwerk te draaien, zonder ze te kopieeren!!
Er zit wel wat adertjes onder het gras: de toshiba bluetooth staat altijd aan, dat kost volgens mij extra vermogen voor de accu en als je de MDA uitzet dan 'verdwijnt' het bluetooth icoontje, waardoor je moet soft resetten voordat je weer gebruik kan maken van bluetooth. Vooralsnog hebben ze hiervoor nog geen oplossing gevonden.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze info, want hoe meer mensen gaan werken met de Toshiba stack, des te meer informatie er boven tafel komt. Zelf ben ik geen 'crack' op dat gebied ;)

Hiermee is het mij gelukt installeer het zowel op je pc als op je mda. Ik zal even uitleggen hoe ik het gedaan heb... Ik heb eerst windows de bluetooth dongle latenm installeren. Daarna naar regedit, daar moet je deze key vinden en verwijderen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
Dan installeer je de drivers van je bluetooth dongle. toen deed hij het bij mij... Suc6

edit: De links werken niet, hier staat de originele post: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1014284 Het is de onderste

[ Voor 8% gewijzigd door SaN op 21-03-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Weet iemand ook van een of andere gemodde MaUpgradeUt.exe waarmee je wel bijvoorbeeld Qtek's ROMs of iMate ROMs zou kunnen uploaden naar je MDA Compact zonder dat je dus de melding krijgt dat het niet kan omdat het niet het goeie toestel is?

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
sander-sp

thanks man, ik ga het nu uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

iron_mike010 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 16:41:
sander-sp

thanks man, ik ga het nu uitproberen!
Hou me op de hoogte :) en reken maar nergens op, want dat hele bluetooth gedoe slaat nergens op... Ohja, ik kan niet via Active sync connecten (connect via bluetooth) zoals het in de tutorials staat, je moet het doen via dat toshiba progje op je compact. Als je het wel met active sync probeert krijg je waarschijnlijk de melding dat de compoort bezet is...

[ Voor 33% gewijzigd door SaN op 21-03-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zet je nu de knoppen uit als je de mda uitzet?
als je namelijk de volume knop weer omhoog/omlaag doet, dan springt het scherm weer aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:15:
hoe zet je nu de knoppen uit als je de mda uitzet?
als je namelijk de volume knop weer omhoog/omlaag doet, dan springt het scherm weer aan :'(
start>settings>system, daar vind je Button Lock.
Kies voor Lock all buttons except power button

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:23:
[...]

start>settings>system, daar vind je Button Lock.
Kies voor Lock all buttons except power button
hartelijk dank, ik dacht dat ik deze optie reeds ingesteld had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
hey een nadeel is dat ik geen drivers heb van widecomm..
heb nl een goedkoop ding van mediamarkt... weet iemand waar ik die drivers kan downloaden?

wat ook wel jammer is van deze methoide is dat je niet kunt internetten en dus ook niet msn'en...
das jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

iron_mike010 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:00:
hey een nadeel is dat ik geen drivers heb van widecomm..
heb nl een goedkoop ding van mediamarkt... weet iemand waar ik die drivers kan downloaden?

wat ook wel jammer is van deze methoide is dat je niet kunt internetten en dus ook niet msn'en...
das jammer
Je kan wel internetten... dat gaat namelijk automatisch via active sync... en die drivers vban widcomm heb je niet nodig, ik bedoel gewoon de drivers die bij je dongle zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:47

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik begreep dat je ook kan inbellen met de MDA, in plaats van GPRS te gebruiken? Zodat je dus je belminuten gebruikt. Klopt dit? Lijkt me wel handig dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Póg mo Thóin
  • Niet online
sander-sp,

ik laat het maar voor wat het is even, omdat ik net mn mijn mda een harde reset heb moetnen geven :'( ik kijk wel even hoe een vriend van me het doet met de zijne })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Laatst online: 24-06 16:42
Heeft iemand de originele bootlogo van T-Mobile? Zo ja kan je de .cab file sturen of een linkje plaatsen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaN

SaN

Beekforel schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:06:
Ik begreep dat je ook kan inbellen met de MDA, in plaats van GPRS te gebruiken? Zodat je dus je belminuten gebruikt. Klopt dit? Lijkt me wel handig dan. :)
Ja, dit kan... ikzelf bel in op een nummer van Xs4all. Ik weet niet of andere adsl providers deze optie ook bieden. anders kun je inbellen met een nummer van zonnet met als username & password Guest. Dit gaat dan inderdaad gewoon van je belminuten af. Je moet maar even in deel 4 zoeken op zonnet. dan vind je het nummer wel.

edit: Het nummer is 0367500300, als inlognaam en wachtwoord gebruik je "guest" zonder aanhalingstekens.

[ Voor 22% gewijzigd door SaN op 22-03-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg nog steeds deze foutmelding bij Active Sync als ik de MDA wil verkennen:

Afbeeldingslocatie: http://img16.exs.cx/img16/5930/mdaexplorer7ji.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en met welk programma krijg je die snelkoppelingen onderaan het scherm:

Afbeeldingslocatie: http://img45.exs.cx/img45/6120/441335pp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om de software van de Stinger DSI te installeren op de mda?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
Even een vraagje aan iedereen.

Ik moet mijn abbo binnenkort laten verlengen en moet dus een nieuwe telefoon hebben.
Ik zit sterk te twijfelen tussen de volgende twee:

Orange SPV C500
Orange SPV M500 ("MDA Compact")

HELP HELP HELP ! ! !

Kan iemand mij de voor en nadelen op een rijtje geven van de twee telefoon's
Een vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij vooral intresseert is een foto van what's in the box" : wat zit er nu allemaal bij van accesoires ? Maar dan lekker op foto zodat we het duidelijk zien.

Dank en een screenprotector is dat wel nodig? is dat geen gla misshcien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:40:
Wat mij vooral intresseert is een foto van what's in the box" : wat zit er nu allemaal bij van accesoires ? Maar dan lekker op foto zodat we het duidelijk zien.
Foto: http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=3677

En als je de startpost leest, lees je dit:

# Accessories:
# Bijgeleverd:

* Stylus (2x)
* Stereo Headset met microfoon
* AC Adapter met power plug
* Carrying case
* USB Sync. kabel (mini-USB/USB)
* Gebruikershandleiding
* Syncronisatie Software op CD

[ Voor 33% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 22-03-2005 10:26 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
klopt het dat tomtom navigator eigenlijk niet bedoeld is voor de imate, krijg namelijk standaard de melding dat hij voor een eerder besturings systeem is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
d-illusion schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:29:
Even een vraagje aan iedereen.

Ik moet mijn abbo binnenkort laten verlengen en moet dus een nieuwe telefoon hebben.
Ik zit sterk te twijfelen tussen de volgende twee:

Orange SPV C500
Orange SPV M500 ("MDA Compact")

HELP HELP HELP ! ! !

Kan iemand mij de voor en nadelen op een rijtje geven van de twee telefoon's
Een vergelijking.
lees de forums van beide telefoons zou ik zeggen!
en kijk een beetje rond op internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whocarez schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:34:
klopt het dat tomtom navigator eigenlijk niet bedoeld is voor de imate, krijg namelijk standaard de melding dat hij voor een eerder besturings systeem is gemaakt.
hij werkt perfect hoor. En die melding krijg je bijna bij elk programma dat je installeert op de Magician.
Is dezelfde waarschuwing wat op een sigarettenpakje staat zeg maar... :+
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.