Ik heb vandaag een mail van smartphonestunts.nl gekregen, dat m'n contract vandaag door ze is ontvangen, en zo snel mogelijk in behandeling genomen wordt. Als alles zonder problemen verloopt, hoe snel zal ik dan ongeveer mijn MDA Compact ontvangen?
Ik heb vrijdag dezelfde mail van ze ontvangen voor m'n Orange-contract met M500, sindsdien is het alleen nog een beetje stilJainoxi schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:33:
Ik heb vandaag een mail van smartphonestunts.nl gekregen, dat m'n contract vandaag door ze is ontvangen, en zo snel mogelijk in behandeling genomen wordt. Als alles zonder problemen verloopt, hoe snel zal ik dan ongeveer mijn MDA Compact ontvangen?

Verwijderd
weet iemend waar ik het standaard t-mobile rom kan downloaden ?
want ik moet mijn mda terug sturen naar t-mobile
en als de rom is geupdate dan vervalt de garantie.
maar hij kon wel vertellen dat er een update komt voor de sda & mda
binnen 6 weken !
en als de rom is geupdate dan vervalt de garantie.
binnen 6 weken !
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 15:02 ]
Verwijderd
Kwam hier om exact de zelfde vraag te stellen. Dus als iemand hem heeft is deze zeer welkom.Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:56:
en als de rom is geupdate dan vervalt de garantie.![]()
binnen 6 weken !
Ik heb perongeluk de verkeerde rom (griekse) er opgezet en nu reboot hij elke 15 seconden

Heeft iemand suggesties wat ik ook nog zou kunnen proberen?
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 15:42 ]
Heb vandaag ook die mail ontvangen, 't zou jammer zijn als het lang zou duren....curry684 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:34:
[...]
Ik heb vrijdag dezelfde mail van ze ontvangen voor m'n Orange-contract met M500, sindsdien is het alleen nog een beetje stil
nlboy in "De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MD..."Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:36:
[...]
Ik heb perongeluk de verkeerde rom (griekse) er opgezet en nu reboot hij elke 15 secondenook lukt het niet om via de bootloader (zonder SD kaartje) het appraat te flashen.
Gefeliciteerd, je hebt een borked apparaat van 500 euro
dude dat is zwaar fucked up!
Riamh mé ag dul a thabhairt duit suas, ní bheidh mé in iúl duit síos
ik heb nog een prullenbak ove rwaar je hem in mag doen
1337
Nogmaals, je behoud je garantie na een romupdate. Je hebt namelijk garantie op de hardware, dit heeft niks met romupdates te maken. Ik heb de mijne ook gewoon terug gebracht incl Qtek rom. Zou ook raar zijn, als je dan even 6 weekjes wacht en de T-mobile rom er op zet heb je je garantie weer terugVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 14:56:
en als de rom is geupdate dan vervalt de garantie.![]()
binnen 6 weken !
edtit: Ik had het gevraagd voordat ik de romupdate uit ging voeren, ik kan je het mailtje wel even sturen waarin het gezegd wordt door de T-mobile klantenservice...
[ Voor 12% gewijzigd door SaN op 12-04-2005 16:36 ]
Ik heb zojuist succesvol mijn Compact geflashed met de Finse Qtek 1.11. De rom is te vinden op XDA-Developers.com. Vooralsnog geen problemen tegengekomen.
Je hebt wel lef moet ik zeggenHenkes schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:53:
Ik heb zojuist succesvol mijn Compact geflashed met de Finse Qtek 1.11. De rom is te vinden op XDA-Developers.com. Vooralsnog geen problemen tegengekomen.
Tot nu toe ben ik tevreden met die 1.06, dus een upgrade heb ik nog niet nodig.
Verwijderd
Zou je dat mailtje kunnen posten? Ik heb namelijk echt alles geprobeerd en heb de moed een beetje opgegevensander-sp schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:34:
[...]
Nogmaals, je behoud je garantie na een romupdate. Je hebt namelijk garantie op de hardware, dit heeft niks met romupdates te maken. Ik heb de mijne ook gewoon terug gebracht incl Qtek rom. Zou ook raar zijn, als je dan even 6 weekjes wacht en de T-mobile rom er op zet heb je je garantie weer terug
edtit: Ik had het gevraagd voordat ik de romupdate uit ging voeren, ik kan je het mailtje wel even sturen waarin het gezegd wordt door de T-mobile klantenservice...
Als je wil mag je hem ook naar active1977@hotmail.com sturen
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 17:28 ]
Verwijderd
graag zou je me dat mailtje willen sturen ?? naar strammerm@hotmail.comsander-sp schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 16:34:
[...]
Op xda-developers waren er mensen die het wel weer gelukt waren te flashen naar andere firmware versies. Het is dus nog wel mogelijk.curry684 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:55:
[...]
nlboy in "De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MD..."
Verwijderd
Thnx trouwens! Ben blij dat je het leuk vind! ":)"curry684 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:55:
[...]
nlboy in "De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MD..."
De bedoelde meewarige glimlach hebben we helaas niet op het forum, maar wellicht wasVerwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:33:
[...]
Thnx trouwens! Ben blij dat je het leuk vind! ":)"

Verwijderd
Geen probleemcurry684 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:36:
[...]
De bedoelde meewarige glimlach hebben we helaas niet op het forum, maar wellicht wastactischer geweest okee, excusez-moi
probeer het eens met een: Reset in bootloader mode.
Druk hiervoor in: Camera, Power en de Reset knop.
Downgrade daarna gewoon naar bijv. 1.06.
dit las ik op het xda forum. hopelijk werkt het.
Druk hiervoor in: Camera, Power en de Reset knop.
Downgrade daarna gewoon naar bijv. 1.06.
dit las ik op het xda forum. hopelijk werkt het.
O nee he ? Is iedereen een M500 aan het bestellen bij smartphone-stuntsartharpe schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 15:53:
[...]
Heb vandaag ook die mail ontvangen, 't zou jammer zijn als het lang zou duren....

Werken? Dat doe ik morgen wel!
Hier dan het mailtje:Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 17:10:
[...]
Zou je dat mailtje kunnen posten? Ik heb namelijk echt alles geprobeerd en heb de moed een beetje opgegeven
Als je wil mag je hem ook naar active1977@hotmail.com sturen
Geachte heer "Sander-Sp",
Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en geven hierop graag de volgende
reactie.
Onze excuses voor het verlate antwoord.
U geeft aan dat u sinds kort gebruik maakt van een T-Mobile MDA Compact
toestel. Op internet vond u een software-update voor dit toestel. U wilt
graag weten of het installeren van deze update gevolgen heeft voor uw
garantie bij T-Mobile. Dit is niet het geval. Garantie geldt alleen voor de
hardware van uw toestel. T-Mobile biedt geen ondersteuning voor de door u
genoemde update en staat niet in voor eventuele problemen die door de update
worden veroorzaakt. U installeert deze op eigen risico. Momenteel biedt
T-Mobile geen softwareupdates aan voor de MDA Compact. Mocht dit in de
toekomst wel het geval zijn, dan vindt u deze updates terug op
www.t-mobile.nl.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl. U kunt uiteraard ook bellen
met T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 7111.
Met vriendelijke groet,
Marco Amersfoort
Medewerker T-Mobile Klantenservice
Internet: www.t-mobile.nl
edit: De mens(en) die hun toestel verpest hebben door een update verliezen dus wel hun garantie... Ik had een hardware probleem.
[ Voor 5% gewijzigd door SaN op 12-04-2005 22:03 ]
Ik heb trouwens de Cradle van brando binnen, ik heb nu mijn mda niet om hem te testen maar verder ziet hij er wel ok uit. 1 kleine waarschuwing is wel dat het blauwe lamje voorop nogal (lees erg) fel is. ik moet haast met een zonnebril op achter de pc zitten
. Hier is natuurlijk wel wat aan te doen...
Is 'ie kwalitatief een beetje in orde? Ik bedoel, voelt en ziet het er degelijk uit?sander-sp schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 22:00:
Ik heb trouwens de Cradle van brando binnen, ik heb nu mijn mda niet om hem te testen maar verder ziet hij er wel ok uit. 1 kleine waarschuwing is wel dat het blauwe lamje voorop nogal (lees erg) fel is. ik moet haast met een zonnebril op achter de pc zitten. Hier is natuurlijk wel wat aan te doen...
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Vraagje:
Weet iemand of er een maximum zit aan het aantal KB per MMS? Ik probeer er eentje van 177 KB te versturen maar hij blijft in m'n Outbox staan met zo'n klokje erbij (zal wel zijn dat ie het later nog eens probeert.) Ook zie je duidelijk dat ie wat probeert te versturen als ik 'm langs m'n beeldscherm houd.
Ik heb alle instellingen van T-Mobile nagelopen zoals die op de Website staan en die staan goed. Ook telt GPRS-monitor al deze verstuurde KB's maar het bericht gaat niet weg en wordt ook niet ontvangen door de ontvanger.
Heeft iemand een idee wat het probleem is?
Weet iemand of er een maximum zit aan het aantal KB per MMS? Ik probeer er eentje van 177 KB te versturen maar hij blijft in m'n Outbox staan met zo'n klokje erbij (zal wel zijn dat ie het later nog eens probeert.) Ook zie je duidelijk dat ie wat probeert te versturen als ik 'm langs m'n beeldscherm houd.
Ik heb alle instellingen van T-Mobile nagelopen zoals die op de Website staan en die staan goed. Ook telt GPRS-monitor al deze verstuurde KB's maar het bericht gaat niet weg en wordt ook niet ontvangen door de ontvanger.
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Hangt van de provider af, maar de meesten hanteren een limiet van 50 of 100Kb.FlowDesign schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:11:
Vraagje:
177Kb mag volgens mij van geen enkele provider
[ Voor 3% gewijzigd door Xanion op 13-04-2005 00:19 ]
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Mijn provider is dus T-Mobile, dat was wel duidelijk neem ik aanXanion schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:19:
[...]
Hangt van de provider af, maar de meesten hanteren een limiet van 50 of 100Kb.
177Kb mag volgens mij van geen enkele provider
Maar goed, dan moet ik dus het plaatje kleiner maken.
Zullen ze bij T-Mobile die verzonden KB's wel in rekening brengen?
Want ik heb in principe dus geen MMS verstuurd en MMS betaal je per stuk toch?
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Nee, hij is erg licht, en hij is van plastic... Je krijgt wat je verwacht voor 15 euro: Een zwart ding met een blauw lampje om je MDA in te zettenBeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:00:
[...]
Is 'ie kwalitatief een beetje in orde? Ik bedoel, voelt en ziet het er degelijk uit?
[ Voor 17% gewijzigd door SaN op 13-04-2005 00:52 ]
Over ongeveer twee maanden loopt mijn abbo van T-Mobile af en ik ben eens aan het rondkijken gegaan. De MDA Compact vind ik onwijs mooi; lekker klein en alles erop. MAAR geen WiFi en dat is voor mij toch wel een must.
Het inpluggen van een SD kaart vind ik geen optie, aangezien je dan een bult op je apparaat krijgt zo groot, daar wordt je eng van... [afbeelding] Heeft iemand hier specifieke ervaringen mee?? Wellicht met de C-Guys SD-Wlan module, die is een stukje kleiner... [afbeelding]
Weet iemand of er op korte termijn wellicht een MDA Compact "Plus" uitkomt, of een vergelijkbare kleine MDA met WiFi...? Het moet eraan zitten te komen, de vraag is alleen hoelang en wanneer... Ik heb een verwijzing gezien in dit forum naar een Samsung (i750) met WiFi, leek me een aardig toestel, maar zo'n schuifmechanisme ben ik niet zo weg van...
Thnx
Het inpluggen van een SD kaart vind ik geen optie, aangezien je dan een bult op je apparaat krijgt zo groot, daar wordt je eng van... [afbeelding] Heeft iemand hier specifieke ervaringen mee?? Wellicht met de C-Guys SD-Wlan module, die is een stukje kleiner... [afbeelding]
Weet iemand of er op korte termijn wellicht een MDA Compact "Plus" uitkomt, of een vergelijkbare kleine MDA met WiFi...? Het moet eraan zitten te komen, de vraag is alleen hoelang en wanneer... Ik heb een verwijzing gezien in dit forum naar een Samsung (i750) met WiFi, leek me een aardig toestel, maar zo'n schuifmechanisme ben ik niet zo weg van...
Thnx
[ Voor 4% gewijzigd door Goochem op 13-04-2005 09:40 ]
Goochem
De HP iPAQ 6340 is ook te koop en heeft een ingebouwde WLANGoochem schreef op woensdag 13 april 2005 @ 08:36:
Over ongeveer twee maanden loopt mijn abbo van T-Mobile af en ik ben eens aan het rondkijken gegaan. De MDA Compact vind ik onwijs mooi; lekker klein en alles erop. MAAR geen WiFi en dat is voor mij toch wel een must.
Thnx
Afmetingen: 119 x 75 x 18,7 mm
Verbindingen: Infrarood, Bluetooth, USB, GPRS, Geintegreerd WLAN 802.11b
Ik ken hem idd, maar dat is eigk gewoon een volwaardig PDA-formaat, waarbij de MDA errug compact is...
Goochem
Verwijderd
Kan iemand me helpen aan de originele T-Mobile rom? of is er iemand die weet waar ik hem kan vinden?
Ik heb namelijk een manier gevonden om hem te updaten maar dit kan dan alleen met een niet aangepaste rom. Dus als iemand die heeft ben ik zo erg uit de brand geheholpen! alvast bedankt
Ik heb namelijk een manier gevonden om hem te updaten maar dit kan dan alleen met een niet aangepaste rom. Dus als iemand die heeft ben ik zo erg uit de brand geheholpen! alvast bedankt
Ze hebben voorraad, heb net mail dat de reden dat ze bij mij wachten is dat de BT headset niet op voorraad isWizardtm schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:47:
[...]
O nee he ? Is iedereen een M500 aan het bestellen bij smartphone-stuntsDan kan het zeker nog wel lang duren voordat ik de mijne krijg
Kan haast niet wachten
Verwijderd
Ik ben bezig met het updaten van m'n qtek S100.
Ik mailde Dangaard Telecom die qtek verdeeld in belgie en vroeg hen of ik dit kon doen zelf en wat dit inhield voor mijn garantie.
Ze mailden me een ftp server terug met alle updates van de qtek's van hun merk (dangaard) en ik vond een installer van 41 mb en hij is dus nu bezig met installen.
Het is geen probleem dat u deze installeert want het zijn de officiele roms van van dangaard.
Nu ik verdeel wel naar end-user en misshien is het draaom dat ze mij die geven. Als je dus contact op neemt met de verdeler van jou toestel (de producent of inveorder) dan zullen die jou misschien helpen zoals in mijn geval !
Ik mailde Dangaard Telecom die qtek verdeeld in belgie en vroeg hen of ik dit kon doen zelf en wat dit inhield voor mijn garantie.
Ze mailden me een ftp server terug met alle updates van de qtek's van hun merk (dangaard) en ik vond een installer van 41 mb en hij is dus nu bezig met installen.
Het is geen probleem dat u deze installeert want het zijn de officiele roms van van dangaard.
Nu ik verdeel wel naar end-user en misshien is het draaom dat ze mij die geven. Als je dus contact op neemt met de verdeler van jou toestel (de producent of inveorder) dan zullen die jou misschien helpen zoals in mijn geval !
Verwijderd
Rom update perfect geslaagd
wiehie 
En amai, nu werkt de camera nog 10 keer beter dan origineel. Ik kan nu contrast, scherpte, verzadiging .. aanpassen wat volgens mij origineel niet kon ...
Versie die ik nu heb :
1.06.00 WWE
01/06/05
1.05.00
1337.39
1.06.550 WWE

En amai, nu werkt de camera nog 10 keer beter dan origineel. Ik kan nu contrast, scherpte, verzadiging .. aanpassen wat volgens mij origineel niet kon ...
Versie die ik nu heb :
1.06.00 WWE
01/06/05
1.05.00
1337.39
1.06.550 WWE
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 11:02 ]
Ik heb de bestelling gedaan zonder accesoires, ben benieuwd of mijn order daardoor eerder doorgang zal vinden.curry684 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:57:
[...]
Ze hebben voorraad, heb net mail dat de reden dat ze bij mij wachten is dat de BT headset niet op voorraad is
Wat ik hier lees is dat T-mobile sowieso geen softwaregarantie verleent, en dat de garantie alleen hardwarematig is. Dus je garantie vervalt niet als je met je software gekloot hebt, je hebt gewoon geen softwaregarantie, de hardware garantie daarentegen blijft gewoon bestaan.sander-sp schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 21:58:
[...]
Hier dan het mailtje:
Geachte heer "Sander-Sp",
Wij hebben uw e-mailbericht ontvangen en geven hierop graag de volgende
reactie.
Onze excuses voor het verlate antwoord.
U geeft aan dat u sinds kort gebruik maakt van een T-Mobile MDA Compact
toestel. Op internet vond u een software-update voor dit toestel. U wilt
graag weten of het installeren van deze update gevolgen heeft voor uw
garantie bij T-Mobile. Dit is niet het geval. Garantie geldt alleen voor de
hardware van uw toestel. T-Mobile biedt geen ondersteuning voor de door u
worden veroorzaakt. U installeert deze op eigen risico. Momenteel biedt
T-Mobile geen softwareupdates aan voor de MDA Compact. Mocht dit in de
toekomst wel het geval zijn, dan vindt u deze updates terug op
www.t-mobile.nl.
Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl. U kunt uiteraard ook bellen
met T-Mobile Klantenservice via het gratis nummer 0800 - 7111.
Met vriendelijke groet,
Marco Amersfoort
Medewerker T-Mobile Klantenservice
Internet: www.t-mobile.nl
edit: De mens(en) die hun toestel verpest hebben door een update verliezen dus wel hun garantie... Ik had een hardware probleem.
Life is not about specs, it is about joy!
Welke ROM update is nu de nieuwste voor de MDA Compact ? 1.06 toch?
Waar kan ik de juiste downloaden? heeft iemand de juiste link voor mij?
UTRECHT
Verwijderd
Die heb ik ook, maak voor de gein eens een foto op nachtmodus.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 10:33:
Er is nu veel meer beeldruis.
Als ik een achtergrond instel bij today, dan zit er een soort witte doorzichtige layer overheen.
Iemand enig idee hoe dat komt, of moet ik pocketplus deinstalleren.
Zie de op.Sgoldie schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:46:
Welke ROM update is nu de nieuwste voor de MDA Compact ? 1.06 toch?
Verwijderd
De OP loopt achter, nieuwste versie is 1.11
Check het welbekende www.xda-developers.com.
Draait hier al als een trein....
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 13:27 ]
Verwijderd
Dit is de nieuwste versie : MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe
Met als gegevens :
ROM 1.11.00 WWE (03/14/05)
Radio version 1.11.00
Protocol version 1337.42
ExtROM version 1.11.129 WWE
Hij staat op xda developpers. En de link van de versie die ik heb van de verdelers zelf mag ik niet doorgeven,ze vroegen mij dat uitdrukkelijk. Ik kan ze wel uploaden naar een FTP server als iemand die heeft. Deze versie van mij is voor de QTEK S100 en hoeft geen aanpassingen : gewoon starten en doen wat gezegd word.
Download staat in dit topicVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:29:
[...]
Dit is de nieuwste versie : MA_Dangaard_WWE_11100_129_11100_Ship.exe
Met als gegevens :
ROM 1.11.00 WWE (03/14/05)
Radio version 1.11.00
Protocol version 1337.42
ExtROM version 1.11.129 WWE
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=292.0
[ Voor 33% gewijzigd door Mex op 13-04-2005 13:40 ]
Verwijderd
Inderdaad maar ik heb contact via mail met de mensen van Dangaard belgie die de QTEKS100 verdeeld heir en zij zullen het uitzoeken of deze versie weldegelijk ge schikt is voor onze toestelletjes want zij zelf hadden die versie nog niet in hun bestanden dusja ... Als ik meer duidelijkheid heb laat ik het weten of het een goeie versie is voor julileMex schreef op woensdag 13 april 2005 @ 13:37:
[...]
Download staat in dit topic
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=292.0
Verwijderd
Niemand kan me dus aan de originele helpen?Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 09:48:
Kan iemand me helpen aan de originele T-Mobile rom? of is er iemand die weet waar ik hem kan vinden?
Het andere bestandje wat je vanmorgen nog in dat topic kon downloaden is precies hetzelfde. En die zou in ieder geval werken..dus..Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:07:
[...]
Inderdaad maar ik heb contact via mail met de mensen van Dangaard belgie die de QTEKS100 verdeeld heir en zij zullen het uitzoeken of deze versie weldegelijk ge schikt is voor onze toestelletjes want zij zelf hadden die versie nog niet in hun bestanden dusja ... Als ik meer duidelijkheid heb laat ik het weten of het een goeie versie is voor julile
Verwijderd
Dat kan allemaal goed zijn maar ik wil het hee lzeker zijn voor ik hem naar de haaien helpMex schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:37:
[...]
Het andere bestandje wat je vanmorgen nog in dat topic kon downloaden is precies hetzelfde. En die zou in ieder geval werken..dus..
Vanavond weet ik meerVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:57:
[...]
Dat kan allemaal goed zijn maar ik wil het hee lzeker zijn voor ik hem naar de haaien helpEen gewaatschuwd man is er 2 waard
Met een PC doe ik alles wat ik kan. Herinstalleren of een bios reset en de boel gaat weer maar een rommetje naar de haiien helpen en je boel is om zeep.
Zover ik weet is de originele rom niet te downloaden omdat deze nog versie 1.0 is.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:25:
[...]
Niemand kan me dus aan de originele helpen?
De roms die te downloaden zijn, zijn nieuwere roms.
Verder lees ik veel enthousiaste berichten over 1.11 finse versie.
Deze heeft niet de kuren van de Griekse versie.
Voor meer info:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=19676
Is het ondertussen wel al gelukt USB op het scherm te krijgen?
Wat bedoel je hier precies mee?adewidt schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:10:
[...]
Via: power + camera + soft reset (nooit doen als er geen reden toe is!)
Kom je in een scherm met "SERIAL", vanuit dit scherm kan je nieuwe roms in je apparaat stoppen.
Alleen moet het zo zijn als je, je usb kabel, in het apparaat stopt (als je in het serial scherm staat) dat er usb komt te staan. Dit is nodig om via de usb-kabel de rom in je apparaat te stoppen.
Active2005 kreeg eerst niet USB op zijn scherm, dus ik was benieuwd of het ondertussen wel al gelukt was, zodat hij weer een nieuwe rom in zijn apparaat kan stoppen.
Verwijderd
Werkt de 1.11 upgrade ook voor de mda compact van t-mobile
Er staat nu de standaard versie op met t-mobile content, en simlock
Moet ik eerste de t-mobile content eraf halen, of kan ik hem nu gewoon zo updaten
Of moet ik ook de volgende procedure eerst doen
power + camera + soft reset (nooit doen als er geen reden toe is!)
Kom je in een scherm met "SERIAL", vanuit dit scherm kan je nieuwe roms in je apparaat stoppen.
Heeft iemand dit al getest
En misschien met foto's
Moet ik eerste de t-mobile content eraf halen, of kan ik hem nu gewoon zo updaten
Of moet ik ook de volgende procedure eerst doen
En misschien met foto's
Mijn MDA draait nog op de orginele ROM .. alleen ik zou me god niet wetenVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 14:25:
[...]
Niemand kan me dus aan de originele helpen?
hoe ik die op mijn PC krijg en dan zippen en opsturen naar jou?
Dus als je dat weet .. laat maar horen dan help ik wel graag .. voor ik de update 1.11
erop ga gooien .. want ik denk dat ik die er wel op ga doen binnenkort.
Of moet ik eerst naar 1.06 upgraden .. iemand?
DFF®
Verwijderd
haha ja heb hem nu wel op USB v1.00 gekregen (bootloader) Het is zelfs zo dat ik hem er nu niet meer uit krijg.adewidt schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:10:
[...]
Zover ik weet is de originele rom niet te downloaden omdat deze nog versie 1.0 is.
De roms die te downloaden zijn, zijn nieuwere roms.
Verder lees ik veel enthousiaste berichten over 1.11 finse versie.
Deze heeft niet de kuren van de Griekse versie.
Voor meer info:
http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=19676
De t-mobile content zit in de rom, als je een nieuwe rom (qtek dit geval) erin zet, krijg je qtek content in plaats van t-mobile content. Je hoeft dus niet eerst de t-mobile content eraf te halen.Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:27:
Werkt de 1.11 upgrade ook voor de mda compact van t-mobile
De simlock wordt niet verwijderd door een nieuwe rom! Na de upgrade kan je dus nog steeds alleen t-mobile gebruiken, tenzij je een unlock-code koopt.
Ik heb zelf nog niet geflashed, ik hoop er een beetje op dat t-mobile zelf snel met een nieuwe versie komt. Verder zou ik alleen een nieuwe rom-update doen wanneer je daadwerkelijk last hebt van problemen.Of moet ik ook de volgende procedure eerst doen
En misschien met foto's
In dit draadje http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=19676 kan je gebruikers ervaringen lezen van mensen. Mogelijk staat er ook hoe de rom-update uitgevoerd moet worden.
@active2005
Als je er niet meer uitkomt kun je misschien effe contact opnemen met:
http://www.degsmfan.nl/Keuze%20pagina.htm
Schijnen dit toestel ook te kunnen repareren .. maar moet je effe belen (edit: bellen
) en vragen.
Of effe mailen ofzo.
Succes
Als je er niet meer uitkomt kun je misschien effe contact opnemen met:
http://www.degsmfan.nl/Keuze%20pagina.htm
Schijnen dit toestel ook te kunnen repareren .. maar moet je effe belen (edit: bellen

Of effe mailen ofzo.
Succes
[ Voor 4% gewijzigd door DaFileFather op 13-04-2005 15:37 ]
DFF®
De updates van tmobile zullen altijd (veel) later komen dan de updates van bv Qtek. Waarom zou je perce een Tmobile update willen. Bij het claimen van garantie kijken ze niet naar software.adewidt schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:35:
Ik heb zelf nog niet geflashed, ik hoop er een beetje op dat t-mobile zelf snel met een nieuwe versie komt. Verder zou ik alleen een nieuwe rom-update doen wanneer je daadwerkelijk last hebt van problemen.
Als je goed de mail hierboven doorleest van de t-mobile klantenservice staan er een paar punten die eruit springen:Mex schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:43:
[...]
De updates van tmobile zullen altijd (veel) later komen dan de updates van bv Qtek. Waarom zou je perce een Tmobile update willen. Bij het claimen van garantie kijken ze niet naar software.
Het continu reseten van het apparaat wat gebeurd met de Griekse rom is een software matig probleem! In dit geval hoeft t-mobile geen garantie te verlenen, of tegen betaling.T-Mobile biedt geen ondersteuning voor de door u
worden veroorzaakt. U installeert deze op eigen risico.
Dit noem ik toch een zeker risico, al heb je best kans dat t-mobile er niet te moeilijk over doet.
Verder zie ik geen aanleiding om een nieuwe rom te installeren als de huidige goed draait. Het veroorzaakt toch een hard-reset.
Het enige wat ik hoop is dat er ook widcomm/broadcom bluetooth drivers komen voor het apparaat. De toshiba en bluesoleil stacks werkten helaas niet goed genoeg.
Verder vroeg ik me af, is het mogelijk mijn gmail ruimte (dus niet de mail) te benaderen op de mda-compact?
Ik hoef me helaas niet druk te maken over garantie, die heb ik toch niet meer (heb het apparaat tijdens het fietsen uit m'n handen laten vallen, onder het mom van 'drank maakt meer kapot dan je lief is' Gelukkig werkt alles nog, alleen heb ik een aantal deukjes en ben ik 1 van de 2 pennetjes kwijt.adewidt schreef op woensdag 13 april 2005 @ 15:57:
[...]
Als je goed de mail hierboven doorleest van de t-mobile klantenservice staan er een paar punten die eruit springen:
[...]
Het continu reseten van het apparaat wat gebeurd met de Griekse rom is een software matig probleem! In dit geval hoeft t-mobile geen garantie te verlenen, of tegen betaling.
Dit noem ik toch een zeker risico, al heb je best kans dat t-mobile er niet te moeilijk over doet.
Verder zie ik geen aanleiding om een nieuwe rom te installeren als de huidige goed draait. Het veroorzaakt toch een hard-reset.
Het enige wat ik hoop is dat er ook widcomm/broadcom bluetooth drivers komen voor het apparaat. De toshiba en bluesoleil stacks werkten helaas niet goed genoeg.
Verder vroeg ik me af, is het mogelijk mijn gmail ruimte (dus niet de mail) te benaderen op de mda-compact?
Als je een versie van gdrive kunt vinden die geschikt is voor de ppc dan zou het moeten gaan, al betwijfel ik of er zoiets bestaat.
Net een mail ontvangen van Orange. Dit is vooralsnog voor de zakelijke abbo's volgens mij maar dan zal het voor de particulier niet lang meer duren.
Mail:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs hebt u via de Orange online shop aangegeven dat u wilt weten wanneer de SPV M500 weer leverbaar zou zijn. Deze is nu beschikbaar.
Klik op onderstaande link om direct te kunnen bestellen.
https://shop.orange.nl/product/?id=351&bundel=0
Zowel prijzen als acties zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Orange online shop
Mail:
Geachte heer/mevrouw,
Onlangs hebt u via de Orange online shop aangegeven dat u wilt weten wanneer de SPV M500 weer leverbaar zou zijn. Deze is nu beschikbaar.
Klik op onderstaande link om direct te kunnen bestellen.
https://shop.orange.nl/product/?id=351&bundel=0
Zowel prijzen als acties zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
We hopen u hiermee van dienst te zijn geweest.
Met vriendelijke groet,
Orange online shop
edit - net te laat
[ Voor 95% gewijzigd door wAizz op 13-04-2005 16:21 ]
Ik heb lekker een alles dekkend verzekerinkje afgesloten erbijIk hoef me helaas niet druk te maken over garantie, die heb ik toch niet meer (heb het apparaat tijdens het fietsen uit m'n handen laten vallen, onder het mom van 'drank maakt meer kapot dan je lief is' Gelukkig werkt alles nog, alleen heb ik een aantal deukjes en ben ik 1 van de 2 pennetjes kwijt.
Als je een versie van gdrive kunt vinden die geschikt is voor de ppc dan zou het moeten gaan, al betwijfel ik of er zoiets bestaat.
wel veroorloven ... hehehe
Maar wat bedoel je nou met die gdrive
DFF®
Ik heb vandaag de Orange SPV M500 gehaald (ze hadden er maar zes binnen gekregen, waarvan er al vier gereserveerd waren) bij de locale Orange shop. Actie voor eerste drie maanden gratis abonnement, en het toestel was gratis bij een Free 32,50 abo. Met name gekozen vanwege de goede ervaringen die mensen hebben met Orange.
Gelijk mijn huidige T-mobile opgezegd, die brief gaat zo de deur uit
Ik zal mijn eerste bevindingen hier posten zodra de accu opgeladen is etc etc...
Gelijk mijn huidige T-mobile opgezegd, die brief gaat zo de deur uit
Verwijderd
Die van orange heeft volgens de website een aantal leuke features, WLAN/WIFI, T9 al weet ik niet of deze nederlands is.
Hij is trouwens gratis bij een orange free 32.50 voor 2 jaar en dan krijg je een gratis bluetooth headset...
Zie www.orange.nl
SPV M500 + headset
besturingssysteem: MS Windows Mobile for Pocket PC 2nd Edition
tri-band
beeldscherm: touchscreen 65.536 kleuren, landscape modus mogelijk
intern geheugen van 64 mB (extra 512 mB SD kaart standaard in doos !!)
foto/video camera met 1.3 megapixels digitale zoom en zelfontspanner (10 sec.)
max. resolutie camera: 1280 x 960 pixels
max. resolutie video: 320 x 240 pixels
MP3 speler
MSN Messenger
voice command
voice dailing
T9
MMS
bluetooth / infrarood
toegang tot Orange World
synchronisatie via USB op PC (active-sync), Bluetooth, Infrarood, WLAN / Wifi
PC Ondersteuning : Excel / Word / Powerpoint PDF bestanden
Windows media player 9
Inhoud pakket
Orange SPV M500
512 mB mini SD kaart
batterij oplader
mini USB kabel
stereo Headset
pen (2)
beschermhoes
handleiding
software SD
Hij is trouwens gratis bij een orange free 32.50 voor 2 jaar en dan krijg je een gratis bluetooth headset...
Zie www.orange.nl
SPV M500 + headset
tri-band
MP3 speler
MSN Messenger
voice command
voice dailing
T9
MMS
bluetooth / infrarood
toegang tot Orange World
PC Ondersteuning : Excel / Word / Powerpoint PDF bestanden
Windows media player 9
Inhoud pakket
Orange SPV M500
512 mB mini SD kaart
batterij oplader
mini USB kabel
stereo Headset
pen (2)
beschermhoes
handleiding
software SD
Voor de luie en geinteresseerde mensen:

Dus mét bluetooth headset
Inhoud pakket van Orange
edit/
Hij staat er inmiddels ook voor particulieren!
https://shop.orange.nl/pr...productbundel=2927&s=free
En de prijzen goedkoop!
1 jaar €12.50 Toestel: €414,95
1 jaar €22,50 Toestel: €319,95
1 jaar €32,50 Toestel: €134,95
1 jaar €42,50 Toestel: €49,95
1 jaar €62,50 Toestel: €49,95
1 jaar €82,50 Toestel: €9,95

Dus mét bluetooth headset
Inhoud pakket van Orange
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| SPV M500 + headsetbesturingssysteem: MS Windows Mobile for Pocket PC 2nd Edition tri-band beeldscherm: touchscreen 65.536 kleuren, landscape modus mogelijk intern geheugen van 64 mB (extra 512 mB SD kaart standaard in doos !!) foto/video camera met 1.3 megapixels digitale zoom en zelfontspanner (10 sec.) max. resolutie camera: 1280 x 960 pixels max. resolutie video: 320 x 240 pixels MP3 speler MSN Messenger voice command voice dailing T9 MMS bluetooth / infrarood toegang tot Orange World e-mail synchronisatie via USB op PC (active-sync), Bluetooth, Infrarood, WLAN / Wifi PC Ondersteuning : Excel / Word / Powerpoint PDF bestanden Windows media player 9 Inhoud pakket Orange SPV M500 512 mB mini SD kaart batterij oplader mini USB kabel stereo Headset pen (2) beschermhoes handleiding software SD?? --> CD? |
edit/
Hij staat er inmiddels ook voor particulieren!
https://shop.orange.nl/pr...productbundel=2927&s=free
En de prijzen goedkoop!
1 jaar €12.50 Toestel: €414,95
1 jaar €22,50 Toestel: €319,95
1 jaar €32,50 Toestel: €134,95
1 jaar €42,50 Toestel: €49,95
1 jaar €62,50 Toestel: €49,95
1 jaar €82,50 Toestel: €9,95
[ Voor 18% gewijzigd door vacuumcleaner op 13-04-2005 16:49 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ah crap, morgen terug naar die orange shop dus. Op hun site krijg je ook gratis 3 maanden, en een BT headset gratis! Die ga ik mooi even opeisen daaro, ze gaven daar al aan dat ze qua shopaanbiedingen gelijk liepen met hun webshop
Verwijderd
Als je in de shop koopt krijg je die maanden ook gratis:BeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:43:
Ah crap, morgen terug naar die orange shop dus. Op hun site krijg je ook gratis 3 maanden, en een BT headset gratis! Die ga ik mooi even opeisen daaro, ze gaven daar al aan dat ze qua shopaanbiedingen gelijk liepen met hun webshop
Voorjaarsvoordeel
2 maanden gratis bundel
vanaf een 1-jarig Orange Free 32,50
3 maanden gratis bundel
vanaf een 2-jarig Orange Free 32,50
Deze actie is geldig bij een 1- of 2-jarig Orange Free € 32,50 abonnement of hoger (behalve bij Sim Only), afgesloten in de Orange shops in de periode 11 april t/m 1 mei 2005.
Bij het bestellen in de online shop is het noodzakelijk dat al de vereiste documenten uiterlijk 28 april bij ons aanwezig zijn.
Deze actievoorwaarden gelden aanvullend op de algemene voorwaarden particulier van Orange Nederland NV; zie voorwaarden
en waarom staan er nou weer geen verlengingen bij??????
die 512 MB kaart + BT headset (die trouwens fucking snel stuk gaat) is vet gunstig, maar zal wel weer alleen in combo zijn met een 2 jarig abbo!

BelCompany zou hem (wat het orange meisje zij) rond eind april krijgen muhaha de eerste is dus lekker voor mij
)
die 512 MB kaart + BT headset (die trouwens fucking snel stuk gaat) is vet gunstig, maar zal wel weer alleen in combo zijn met een 2 jarig abbo!
BelCompany zou hem (wat het orange meisje zij) rond eind april krijgen muhaha de eerste is dus lekker voor mij
[ Voor 23% gewijzigd door Underworld op 13-04-2005 16:52 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Kan er iemand bevestigen dat ie wifi heeft?Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:40:
Die van orange heeft volgens de website een aantal leuke features, WLAN/WIFI, T9 al weet ik niet of deze nederlands is.
Zie www.orange.nl
SPV M500 + headset
tri-band
MP3 speler
MSN Messenger
voice command
voice dailing
T9
MMS
bluetooth / infrarood
toegang tot Orange World
flickr - WOT Profile - Game PC
Die WLAN lijkt me toch echt een foutjeVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:40:
Ah dit staat er:
Ja dat klopt, je kunt synchronizeren via WiFi.... als je een WLAN-SD kaartje erin stoptsynchronisatie via USB op PC (active-sync), Bluetooth, Infrarood, WLAN / Wifi
[ Voor 28% gewijzigd door curry684 op 13-04-2005 16:53 ]
Verwijderd
Op de website staat juist dat die aanbieding alleen geldig is in de webshop.BeQuietAndDrive schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:43:
Verwijderd
Hij heeft geen WiFi en ook geen WMP 9.0 maar windows media player 10Energizer schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:50:
[...]
Kan er iemand bevestigen dat ie wifi heeft?
Foutje van de typmiep dus.
Verwijderd
Verlengen is bij Orange altijd minimaal dezelfde prijs als een nieuw abonnement, soms zelfs beter. Die geheugenkaart zit gewoon in de doos en krijgt iedereen, die headset en de gratis maanden inderdaad niet.Underworld schreef op woensdag 13 april 2005 @ 16:49:
en waarom staan er nou weer geen verlengingen bij??????
die 512 MB kaart + BT headset (die trouwens fucking snel stuk gaat) is vet gunstig, maar zal wel weer alleen in combo zijn met een 2 jarig abbo!![]()
BelCompany zou hem (wat het orange meisje zij) rond eind april krijgen muhaha de eerste is dus lekker voor mij)
ja tenzij ze er een Wifi SD kaart bij leveren maar dat denk ik niet
Blaat...
[ Voor 95% gewijzigd door vacuumcleaner op 13-04-2005 17:27 ]
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Wie zal deel 6 opstarten met wat nieuwe tooltjes in de openingspost en enkele tweak en enkele tuts bij ?
Ik wil gerust helpen met toevoegingen van leuke dingen en geoei free soft
Ik wil gerust helpen met toevoegingen van leuke dingen en geoei free soft
Hoe bedoel je? Je kunt 'm gewoon bestellen met een 1-jarig abo.vacuumcleaner schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:02:
En toen had orange een foutje gemaakt die ze net hebben aangepast, weg met de 1 jarige abonnementen
ja maar niet verlengen gvd...:(
SPV M500 € 134,95
* Sms Voorraad 60
* gratis Orange Free welkomstpakket
* gratis aansluiting
* gratis 2 maanden bundel
denk dat hij bij BelCo rond de 100 euro is met ene verlenging 1 jr ze doen namelijk een beetje vaag met de verleng prijzen
SPV M500 € 134,95
* Sms Voorraad 60
* gratis Orange Free welkomstpakket
* gratis aansluiting
* gratis 2 maanden bundel
denk dat hij bij BelCo rond de 100 euro is met ene verlenging 1 jr ze doen namelijk een beetje vaag met de verleng prijzen
[ Voor 82% gewijzigd door Underworld op 13-04-2005 17:08 ]
Ik zie hem niet meer....wAizz schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:04:
[...]
Hoe bedoel je? Je kunt 'm gewoon bestellen met een 1-jarig abo.
Ik zit te kijken naar de versie met headset

[ Voor 13% gewijzigd door vacuumcleaner op 13-04-2005 17:27 ]
Orange doet zelf alleen verlengingen van 2 jaar (heb ik vandeweek van Orange-helpdeskmiep persoonlijk vernomen). Voor verlenging van 1 jaar zeggen ze zelf expliciet dat je gewoon even bij Belcompany of zo moet kijken
hey,
ik heb iets gevonden
als je naar deze pagina gaat:
https://shop.orange.nl/pr...igenschap=&bundel=42.5_12
kan je links in het popdown menu kiezen voor 32,50 1jr en eronder staat ook weer 32,50 1jr
zou die onderste dan verlenging zijn? (qua geld maakt het niet uit even duur namelijk)
ik heb iets gevonden
kan je links in het popdown menu kiezen voor 32,50 1jr en eronder staat ook weer 32,50 1jr
zou die onderste dan verlenging zijn? (qua geld maakt het niet uit even duur namelijk)
Verwijderd
Ligt eraan in welke categorie je valt, over het algemeen mag je gewoon met 1 jaar verlengen. Anders kan je gewoon bij iedere andere (internet)shop terecht.curry684 schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:34:
Orange doet zelf alleen verlengingen van 2 jaar (heb ik vandeweek van Orange-helpdeskmiep persoonlijk vernomen). Voor verlenging van 1 jaar zeggen ze zelf expliciet dat je gewoon even bij Belcompany of zo moet kijken
internet shops trek ik niet (in geval van garantie/schade etc)
maar inderdaad ook dat kan
maar inderdaad ook dat kan
Verwijderd
Je kan niet online verlengen. Maar de prijs is vrijwel altijd hetzelfde als in die webshop.Underworld schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:47:
hey,
ik heb iets gevonden
Nee, in de online shop is het niet mogelijk om je contract te verlengen. Wil je je contract verlengen, bel dan naar 1200 via je mobiele telefoon of naar 06 28500 777 met een vaste telefoon. Je kunt hiervoor ook terecht bij een Orange shop bij jou in de buurt.
net kon je nog niet naar een orange shop en nu weer wel, ik denk gewoon dat sommige orange shops hun eigen regeltjes hebben gemaakt met het verlengen van 1 jaar (geen commisie voor hun waarschijnlijk)
ik zie de kalverstraat er wel voor aan dat hun dat doen, maarja das een vooroordeel he
ik zie de kalverstraat er wel voor aan dat hun dat doen, maarja das een vooroordeel he
Die 1.11 update, is dat hetzelfde als met die 1.06 update? Ik had bij die 1.06 update me mda gebackupped, toen de update uitgevoerd en hierna de backup terug gezet. Hierna functioneerde me mda niet meer goed, heb dus hard reset moeten doen en vervolgens van null af aan moeten beginnen. Iemand dus een idee of dat bij 1.11 update ook het geval is, dat je persee vanaf null moet beginnen na de update uit te voeren?
Verwijderd
Je kan wel verlengen in een Orange shop, maar soms alleen met 2 jaar omdat je een te lage klantwaarde hebt. Als je een hoge klantwaarde hebt kan je soms juist weer extra korting krijgen. Anders winkels kijken alleen naar je abonnement en baseren daar de prijs op.Underworld schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:55:
net kon je nog niet naar een orange shop en nu weer wel, ik denk gewoon dat sommige orange shops hun eigen regeltjes hebben gemaakt met het verlengen van 1 jaar (geen commisie voor hun waarschijnlijk)
ik zie de kalverstraat er wel voor aan dat hun dat doen, maarja das een vooroordeel he![]()
zoals vodafone (vroeger maar ook nu) dus?
Verwijderd
Underworld schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:10:
zoals vodafone (vroeger maar ook nu) dus?
offtopic:
Ik weet niet hoe het bij Vodafone werkt, ik weet wel dat je bij Vodafone meer betaald voor een toestel bij een verlenging dan wanneer je een nieuw contract afsluit. Bij Orange krijgt iedereen evenveel korting, en voor verlengen soms zelfs meer.
Ik weet niet hoe het bij Vodafone werkt, ik weet wel dat je bij Vodafone meer betaald voor een toestel bij een verlenging dan wanneer je een nieuw contract afsluit. Bij Orange krijgt iedereen evenveel korting, en voor verlengen soms zelfs meer.
Ik ga zaterdag mijn M500 halen ligt voor me klaar op de kalverstraat 
met gratis Headset en een nog niet gratis Wifi SD-Kaartje :-)
en natuurlijk mijn 10 X 50% korting op me bundel
* Vrouw van Orange Klantenservice vertelde mij dat er 1 jaar garantie op zit maar dat als er problemen mee waren dat het in die 2 jaar geen probleem zou zijn
( vind je het gek met die 180 euro rekening per maand )
Dus ik ben weer blij
met gratis Headset en een nog niet gratis Wifi SD-Kaartje :-)
en natuurlijk mijn 10 X 50% korting op me bundel
* Vrouw van Orange Klantenservice vertelde mij dat er 1 jaar garantie op zit maar dat als er problemen mee waren dat het in die 2 jaar geen probleem zou zijn
Dus ik ben weer blij
1337
hmm das wel weer een leuke service van oranje...
De verkoopster in de T-mobile winkel vertelde mij dat er 2 jaar op zat?
Verwijderd
Op de Orange M500? Ik maar denken dat ze daar alleen de MDA Compact verkochten...THxZ0NE schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:34:
De verkoopster in de T-mobile winkel vertelde mij dat er 2 jaar op zat?
Officieel moet er vanuit Europa op alles 2 jaar fabrieksgarantie moeten zitten. In de praktijk is dat eigenlijk bijna overal nog een jaar.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Eggy schreef op woensdag 13 april 2005 @ 21:50:
En in deel 6 verder aub....
[rml]De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [ Deel 6][/rml]
[ Voor 4% gewijzigd door nlboy op 13-04-2005 21:59 ]
Dit topic is gesloten.