De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 5]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.820 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:18

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Na lang nadenken en andere toestellen bekeken te hebben heb ik voor dit toestel gekozen!
Vanmiddag de papieren opgestuurd naar T-Mobile. Nou is T-Mobile vrij duur met GPRS, maar gaat dit nog veranderen denken jullie?
Hoe lang doet T-Mobile over het klaar maken van mijn telefoon btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 47458

Ehh.. 10 minuutjes?
ik ben gewoon naar de t-mobile shop geweest, en kon het toestel direct meenmen! :)

Ik heb nu weer een probleem met pocketmusic.
Hij klapt er na 2 sec. muziek afspelen gewoon weer uit :'(

Iemand misschien al een oplossing voor dit probleem?
Ik zit er namelijk niet op te wachten om hem iedere 2 weken weer te moeten gaan reinstalle !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124333

DaFileFather schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:39:
[...]

Kun je niet nog 1 nemen ... voor mij :9~ AUB ...
Heb geen eigen bedrijfje ... :7
Ik betaal je voor het hele jaar dan in een keer .. en ik gooi dat zakelijke simkaartje eruit.
Dan weet je dat ik het ook niet gaat misbruiken. En ik neem dan wel een "cashback" simkaart.
Mail me pleaseeeeeee :9~
Sorry, dat kan helaas niet, anders had ik er ook meer gekocht. Als je een eenmanszaak hebt kun je niet meer dan zoveel zakelijke abonnementen nemen want dat keurt de accountant en T-mobile niet goed. De zaak waarbij ik het had gekocht heet gsmstunts.nl .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07-2022
Anoniem: 124333 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:58:
[...]

Sorry, dat kan helaas niet, anders had ik er ook meer gekocht. Als je een eenmanszaak hebt kun je niet meer dan zoveel zakelijke abonnementen nemen want dat keurt de accountant en T-mobile niet goed. De zaak waarbij ik het had gekocht heet gsmstunts.nl .
Ah jammer .. toch bedankt voor je reactie :7
Ik ga hem morgen toch sowieso halen .. dat wordt dan een particuliere abootje ... :X

Ik zat tot vandaag te twijfelen tussen deze 2 abootjes:
maar heb toch voor het laatste gekozen. :9 Wat vinden jullie?

1) Een 1 jarige abo van 35,50 per maand. En de MDA is dan 85 euro en ik krijg een bluetooth dongle voor 15 euro.

2) Een 2 jarige abo van 26,50 per maand. En de MDA is gratis. En ik krijg 26 euro terug.

Ik betaal bij de tweede wel ruim 50 euro meer maar ik heb dan wel 1200 belminuten meer...
Of hebben jullie een betere alternatief? :D Kom maar op :O

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134679

Anoniem: 120818 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:34:
[edit] Nog een vraagje, als je de telefoon aansluit op je pc, gebruikt die automatisch je adsl verbinding voor internet enzo. Ik neem aan dat dit wel gewoon gratis is?
Nee, dan betaal je een toeslag. En dat geldt wordt op mijn rekening gestort:P Vrrrrrrriend! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121417

visboer32 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:11:
[...]

1. In je startbalk rechtsboven het GPRS logo aanklikken en connectie verbreken
2. PocketDivXEncoder vind ik zelf erg goed werken
3. Kan alleen met extra software die deze functie ingebouwd heeft zoals SPB Pocket Plus
4. Heb ik ook weleens gezien, heb ook geen idee waar dit op slaat, je bent niet de enigste.
5. http://www.t-mobile.nl dan daar aanmelden, kan je je belminuten op checken, GPRS gaat NIET van je belminuten af!
6.Ik ben er WEL blij mee :P
1. Of de rode knop ('ophangen') 3 seconden inhouden... hoef je je stylus niet te pakken...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22545

Ik ben het nog niet eerder tegengekomen in alle topics... maar 1 ding snap ik niet!
waarom kom ik niet meer gewoon op de t-zones site WML versie!!!!
Continu word ik naar de (relatief) dure pda versie gestuurd!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120818 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:34:
Thank you :) Alleen als ik op het GPRS logo druk, staat er alleen maar details en hide.. verder kan ik niks aanklikken, terwijl ik toch echt verbonden ben want er staat ook connected achter en msn enzo werkt ook.

[edit] Nog een vraagje, als je de telefoon aansluit op je pc, gebruikt die automatisch je adsl verbinding voor internet enzo. Ik neem aan dat dit wel gewoon gratis is?
zie 2 posts terug...

ennuh ja dus, ADSL is sowieso gratis, zorg wel dat je zeker weet dat je internet verbinding via je pc loopt en dus over ADSL en niet dat je GPRS logo-tje beweegt (moet grote G in wit vierkantje blijven).
Dat werkt dus als je Activesync op je pc hebt ingesteld dat je pc de internet verbining mag delen...

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-11-2024
Heb net(vandaag om 17.40) mijn MDA Compact aangeschaft, zit er een dode pixel in (rood vlekje)!

Hebben meerdere mensen hier last van gehad of meegemaakt? Klopt het dat de dode pixel rood is???

Wat doen, heb ik een 24 uurs service bij T-Mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobile schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:08:
Heb net(vandaag om 17.40) mijn MDA Compact aangeschaft, zit er een dode pixel in (rood vlekje)!

Hebben meerdere mensen hier last van gehad of meegemaakt? Klopt het dat de dode pixel rood is???

Wat doen, heb ik een 24 uurs service bij T-Mobile?
een dode pixel kan rood zijn, soms ook wit of blauw kan vanalles zijn...
als dat vanaf het begin is zou je een nieuwe moeten krijgen, tenminste sommigen is het gelukt.
tip: probeer eens met je nagel ertegen aan te tikken, soms springt hij weer aan. (niet TE hard natuurlijk)

T-Mobile heeft 4-uurs service, mits je een appart soort (meestal zakelijk) abonnement hebt, jij zal waarschijnlijk even geduld moeten hebben voordat je hem terugkrijgt.

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Thanks,

Moet ze morgen bellen en ga een nieuwe eisen. Heel vervelend.

Ja ik heb een normaal 200 min abo 1 jaar, maar nog geen eens 24 uur in gebruik (net 2 uurtjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22

justifire

Shut up and squat !!

Anoniem: 47458 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:57:
Ehh.. 10 minuutjes?
ik ben gewoon naar de t-mobile shop geweest, en kon het toestel direct meenmen! :)

Ik heb nu weer een probleem met pocketmusic.
Hij klapt er na 2 sec. muziek afspelen gewoon weer uit :'(

Iemand misschien al een oplossing voor dit probleem?
Ik zit er namelijk niet op te wachten om hem iedere 2 weken weer te moeten gaan reinstalle !
Na veel gezeik met Pocketmusic ben ik over gegaan op het freeware progie GSplayer.
Sindsdien wil ik niet anders meer, veel opties en streamen daarmee is een eitje.
Geef het een kans en ik weet zeker dat je nooit meer kraait naar pocketmusic.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132995

justifire schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:32:
[...]

Na veel gezeik met Pocketmusic ben ik over gegaan op het freeware progie GSplayer.
Sindsdien wil ik niet anders meer, veel opties en streamen daarmee is een eitje.
Geef het een kans en ik weet zeker dat je nooit meer kraait naar pocketmusic.
GSplayer gebruiken de die hards hier op tweakers en op diverse andere fora al lang....
puur om de voordelen die jij hierboven aangeeft, en ook dat het geheugenverbruik veel minder is dat Pocketmusic.
Uiteraard moet je ook even de link geven voor mensen die het uit willen proberen: http://www.freewareppc.com/multimedia/gsplayer.shtml

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 132995 op 16-03-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128927

Is er al een oplossing / codec zodat de mp4 filmpjes die met de mda zijn opgenomen ook op de pc af te spelen zijn met geluid (ik krijg nu wel beeld, maar geen geluid!)

Die 3ivx player gaat afspelen met mediaplayer 6, zoeken naar codec en speelt 'm vervolgens zonder geluid af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
mobile schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:31:
Thanks,

Moet ze morgen bellen en ga een nieuwe eisen. Heel vervelend.

Ja ik heb een normaal 200 min abo 1 jaar, maar nog geen eens 24 uur in gebruik (net 2 uurtjes)
Hoeveel heb je voor het toestel bijbetaald? :9

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Heeft iemand de Brando case hier? Deze dus: http://www.pdashop.nl/product/12611/12461/17 Ik zou graag willen weten of 'ie bevalt :)

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Anoniem: 128927 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:48:
Is er al een oplossing / codec zodat de mp4 filmpjes die met de mda zijn opgenomen ook op de pc af te spelen zijn met geluid (ik krijg nu wel beeld, maar geen geluid!)

Die 3ivx player gaat afspelen met mediaplayer 6, zoeken naar codec en speelt 'm vervolgens zonder geluid af.
Meestal speelt Quicktime deze moeiteloos af .. anders moet je effe een codec-pack installen

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
DaFileFather schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:10:
[...]

Hoeveel heb je voor het toestel bijbetaald? :9
150 euries, 1 jaar en 1 maand gratis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BeQuietAndDrive schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:11:
Heeft iemand de Brando case hier? Deze dus: http://www.pdashop.nl/product/12611/12461/17 Ik zou graag willen weten of 'ie bevalt :)
ik zou voor de Krusell Handit Multidapt (http://www.krusell.se/images/products/1875/1.jpg) gaan bij www.gpsplaza.nl , 25 euro , dus ook goedkoper dan pdashop.nl (deze shop staat bekend als een van de duurste namelijk, kijk maar bijv. naar de brando screenprotectors...)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 132995 op 16-03-2005 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobile schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:28:
[...]

150 euries, 1 jaar en 1 maand gratis :)
heb je al bij www.2call.nl gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Hebben jullie ook het irritante probleem dat als je telefoon "vergrendeld" staat en je word gebelt, en het gesprek klaar is, hij niet automatisch weer op vergrendelen gaat. Zo is dit bijvoorbeeld ook met een sms. Als ik een sms krijg, zou ik liever een tril willen voelen, en dan niets meer.. maar nee me telefoon komt dan helemaal weer terug uit zn vergendeling. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ja nu, maar dan kost ie 180euro bij 200 min 1jaar, dus nog steeds goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:36
DaFileFather schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 20:10:
[...]

Ah jammer .. toch bedankt voor je reactie :7
Ik ga hem morgen toch sowieso halen .. dat wordt dan een particuliere abootje ... :X

Ik zat tot vandaag te twijfelen tussen deze 2 abootjes:
maar heb toch voor het laatste gekozen. :9 Wat vinden jullie?

1) Een 1 jarige abo van 35,50 per maand. En de MDA is dan 85 euro en ik krijg een bluetooth dongle voor 15 euro.

2) Een 2 jarige abo van 26,50 per maand. En de MDA is gratis. En ik krijg 26 euro terug.

Ik betaal bij de tweede wel ruim 50 euro meer maar ik heb dan wel 1200 belminuten meer...
Of hebben jullie een betere alternatief? :D Kom maar op :O
waar heb je die aanbieding vandaan? de goskoopste die ik vond was die van www.2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134333

Vraag ; ik heb een rikaline 6030 maar deze wordt op mijn MDA gezien als een 6010 ??? hij werkt wel hoor zo is het niet maar weet iemand hoe dat kan ??

Ps. er is een verloop te koop van 2.5 mm jack naar 3 x tulp ( video kabel ) op de tulp een nokia mic aangesloten en de andere naar de aux van mijn autoradio en zie een carkit en dat voor 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vraag ; ik heb een rikaline 6030 maar deze wordt op mijn MDA gezien als een 6010 ??? hij werkt wel hoor zo is het niet maar weet iemand hoe dat kan ??
Ik heb dezelfde rikaline 6030 (harstikke tevreden) en heb exact hetzelfde 'probleem'. Dit komt omdat TomTom Navigator 3 deze receiver nog niet in hun software heeft verwerkt. Waarschijnlijk wel in TomTom 5 die in mei gratis te upgraden is.
Maar zolang hij werkt....kan het mij niet schelen dat ie de rikaline 6010 pakt :P
Ps. er is een verloop te koop van 2.5 mm jack naar 3 x tulp ( video kabel ) op de tulp een nokia mic aangesloten en de andere naar de aux van mijn autoradio en zie een carkit en dat voor 15 euro :)
Ik ben iemand die erg van hyperlinks en url's houdt, dus als je ook dat even wil vermelden, dan zijn we allemaal blij waar we het kunnen halen voor eur15,-

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 132995 op 17-03-2005 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
B-Force schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:44:
[...]

waar heb je die aanbieding vandaan? de goskoopste die ik vond was die van www.2call.nl
Ben effe gisteren langs de gsm-shop geweest (www.gsm-shop.nl) staat niet op hun site maar je kan altijd onderhandelen met die Chinezen :7

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:16

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 132995 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:31:
[...]

ik zou voor de Krusell Handit Multidapt (http://www.krusell.se/images/products/1875/1.jpg) gaan bij www.gpsplaza.nl , 25 euro , dus ook goedkoper dan pdashop.nl (deze shop staat bekend als een van de duurste namelijk, kijk maar bijv. naar de brando screenprotectors...)
Dank je, ziet er ook goed uit. Is die niet dikker dan de Brando? Ik vind het vooral belangrijk dat het hoesje goed pas, en niet te dik is.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Laatst online: 26-05 12:43
Ik heb een vraag en er zal wel gevlamd worden maar ik kan het niet vinden in de topics. Ik ben op zoek naar een gebruiksaanwijzing (pdf) voor de MDA compact en ik heb een probleempje met GPRS, als ik verbinding maak krijg ik de volgende melding: The answering modem has disconnected.

Ik hoop dat een van jullie me een antwoord kan geven of in de juiste richting kan sturen voor een antwoord.

Het is (natuurlijk) de MDA van T-Mobile, het heeft t wel gedaan, denk ik, met avantgo, maar ik schrok nogal van de bytes die verplaatst werden dus heb toen avantgo op offline gezet.

[ Voor 20% gewijzigd door dezeppo op 17-03-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Anoniem: 47458 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 18:57:
Ehh.. 10 minuutjes?

[...]
Ik heb het toestel besteld bij T-Mobile.nl, wil graag weten hoe lang dat duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranq
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-10-2024
Anoniem: 287 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 14:32:

1. Ik kan maar 1x een GPRS sessie doen. Na verbreken verbinding, en nogmaals GPRS inbellen krijg ik geen verbinding. Oplossing: softreset. Daarna kan ik weer 1x verbinden. Vet arelaxed natuurlijk. Hierover contact gehad met t-mobile en schijnt een bekend probleem te zijn. Staat me bij dat ik dit trouwens NIET had voor mn ROM update. Iemand hetzelfde issue, en wel een oplossing?
Ik heb hier hetzelfde probleem. Ook ik heb een ROM update gedaan. Of het voor die tijd wel goed ging weet ik niet, want ik heb voor de update niet gespeeld met GPRS.

ROM specs:
ROM version: 1.06.00 WWE
Radio version: 1.05.00
ExtRom version: 1.06.116 WWE

Hopelijk weet iemand een oplossing voor dit probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Weet iemand waar ik Rayman full version kan krijgen?

En is er een mIRC kanaal voor de PDA(of MDA Compact)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
mobile schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:34:

Mobile effe terugkomend op jouw abootje ...

Je hebt 150 euro betaald en 1 maand gratis? Maar met 26,5o aansluit kosten of niet?

En mIRC = irc://irc.tweakers/qtek (zie start van elke topic .. dat ook lezen he ;) )

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Dat klopt, 150 euries betaald en 1 maand gratis, elke maand 26,50 in de maand.

Thanks voor die mIRC kanaal, kan ik daar ook full version appz/gamez downloaden, zoals bij #mediaplace voor Symbian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus je plaatst gewoon een link naar "De Engelstalige PDF" zonder vermelding waar dit een antwoord op is of zonder te zeggen wat voor PDF?
Handig... vooral voor benieuwde modemgebruikers omdat 't een pdf van 198 pagina's blijkt te zijn.

Het gaat indeze dus om een Engelstalige Handleiding (!) in pdf formaat (198 pagina's)

Thomas

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 121417 op 17-03-2005 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
mobile schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:16:
Dat klopt, 150 euries betaald en 1 maand gratis, elke maand 26,50 in de maand.

Thanks voor die mIRC kanaal, kan ik daar ook full version appz/gamez downloaden, zoals bij #mediaplace voor Symbian?
Ja dat snap ik .. maar had je ook aansluitkosten erbij of niet? 8)7
En ik ben niet op de MIRC channel geweest nog ... is het leuk :9

[ Voor 9% gewijzigd door DaFileFather op 17-03-2005 11:26 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ja 26.25 aansluitkosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31014

Anoniem: 121417 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 11:23:
[...]

Dus je plaatst gewoon een link naar "De Engelstalige PDF" zonder vermelding waar dit een antwoord op is of zonder te zeggen wat voor PDF?
Handig... vooral voor benieuwde modemgebruikers omdat 't een pdf van 198 pagina's blijkt te zijn.

Het gaat indeze dus om een Engelstalige Handleiding (!) in pdf formaat (198 pagina's)

Thomas
Ik plaats een reply direct onder de vraag naar een handleiding,
zet er ook bij dat deze Engelstalig is, opmerking in mijn ogen dus niet terecht.
Wat de waarschuwing voor modemgebruikers betreft daar geef ik je helemaal
gelijk in, had ik erbij moeten zetten. (vergeten, beetje verwend met kabel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-03 22:10
Ik ben eigenlijk opzoek naar een metalcase. Als de case gesloten moeten alle gsm functie beschikbaar zijn. Met een raampje voor het schermpje zodat niet elke keer mijn oorafdruk op het scherm staat en kan zien wie er belt. Iemand een goed idee/oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Laatst online: 26-05 12:43
MadRettoR schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:29:
Ik ben eigenlijk opzoek naar een metalcase. Als de case gesloten moeten alle gsm functie beschikbaar zijn. Met een raampje voor het schermpje zodat niet elke keer mijn oorafdruk op het scherm staat en kan zien wie er belt. Iemand een goed idee/oplossing?
op www.pdashop.nl staat een metalen case van PDAire die denk ik voldoet aan je eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139798

ik heb net pocket plus geinstalleerd maar nu wil ik die gprsmonitor verwijderen omdat het er nu toch dubbel opstaat en mijn desktop zo vol is. Als ik bij remove programs GPRS monitor tools wil removuh zeg hij dat twee bestandjes in use zijn of read only, maar dat zijn ze beide niet en in krijg het niet voor elkaar op het te verwijderen.

Kan iemand ff een tip geven, Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132219

Als ik een backup weer terug wilt zetten met activesync, dan krijg ik aan het einde van de restore een lijst van toepassingen e.d. met de vermelding dat deze items niet terug gezet kunnen worden. Zo heb ik opeens geen photocontacts meer enzo. Is wel vervelend, nu moet ik weer een hard reset uitvoeren om die dingen weer terug te halen. Of weten jullie een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:11
Niet helemaal ontopic, maar wellicht interessant voor de T-mobile gebruikers onder ons:
http://www.telecomvergeli..._offset=380&post_limit=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
ohjaja1981 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:50:
Niet helemaal ontopic, maar wellicht interessant voor de T-mobile gebruikers onder ons:
http://www.telecomvergeli..._offset=380&post_limit=20
LOL .. zullen wij ook meedoen >:) .. effe die T-Mobile de grond inboren :9~

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13610

mobile schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:34:

Lekkere warez request :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er hier ook mensen aan het programmeren voor hun MDA?

Ik wel, heb een dbase-applicatie (SQL Server CE) en ben nu bezig de camera te kunnen gebruiken via een applicatie. En de fotos dan in de dbase opslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62766

Anoniem: 134679 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:23:
Zijn er hier ook mensen aan het programmeren voor hun MDA?

Ik wel, heb een dbase-applicatie (SQL Server CE) en ben nu bezig de camera te kunnen gebruiken via een applicatie. En de fotos dan in de dbase opslaan :)
Mijn vriend zegt de hele tijd dat ie dat wil doen...Hij heeft nu ook een java compiler/runner erop staan...Ewe, is gratis dacht open source, http://www.ewesoft.com/ kijk maar.
Ik wil het zelf ook leren, maar dat zal nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Ja Tog :) :) :) Heb jij nog coole Appz/Gamez??? Vooral op zoek nar Rayman Ultimate! En ken jij een coole MIRC Kanaal?

[ Voor 24% gewijzigd door mobile625 op 17-03-2005 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62766 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:31:
[...]
Mijn vriend zegt de hele tijd dat ie dat wil doen...Hij heeft nu ook een java compiler/runner erop staan...Ewe, is gratis dacht open source, http://www.ewesoft.com/ kijk maar.
Ik wil het zelf ook leren, maar dat zal nog wel even duren.
Ik doe het in VB .NET, dus in Visual Studio 2003 .NET. Inmiddels ben ik er al wel een klein beetje in thuis maar het zou fijn zijn als er meer mensen zijn die mij kunnen helpen. Het is iig wel redelijk verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobile625
Wat is jullie Top 10 software (Appz/Gamez) op de i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact???

[ Voor 12% gewijzigd door mobile625 op 17-03-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132312

Zo, ik heb net t-mobile gebelt.. mijn telefoon bleef gewoon echt als ik ff bezig was hangen en niks werkte meer geen soft reset geen hard reset.. batterij eruit en dan erin en ik kon wel weer een hardreset doen. nou ja, naar dat verhaal verteld te hebben, komen ze morgen vroeg aan HUIS me telefoon ophalen en komen ze hem naar 10 dagen weer terug brengen...

ik vin het opzich wel nettuh serves van hun...

maar jah hopen dat ze dan ook nog echt iets er aan gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132428

Anoniem: 132312 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:04:
Zo, ik heb net t-mobile gebelt.. mijn telefoon bleef gewoon echt als ik ff bezig was hangen en niks werkte meer geen soft reset geen hard reset.. batterij eruit en dan erin en ik kon wel weer een hardreset doen. nou ja, naar dat verhaal verteld te hebben, komen ze morgen vroeg aan HUIS me telefoon ophalen en komen ze hem naar 10 dagen weer terug brengen...

ik vin het opzich wel nettuh serves van hun...

maar jah hopen dat ze dan ook nog echt iets er aan gedaan...
Ik wil je niet bang maken maar bij mij heeft het meer dan 1,5 maand geduurd, toen ik hem eindelijk terug had zat het achterste klepje er niet meer bij, dus die kan je er beter ook afhalen, ook zit ik nog steeds te wachten op mijn nieuwe screen protector. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76512

mobile schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:39:
[...]

Ja Tog :) :) :) Heb jij nog coole Appz/Gamez??? Vooral op zoek nar Rayman Ultimate! En ken jij een coole MIRC Kanaal?
Dat je niet wilt betalen voor je software is tot daar aan toe.....
maar dat je zelfs te lui bent om zelf te zoeken!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:12

Mex

Anoniem: 134333 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:45:

Erg handig is dat natuurlijk niet, als je gebeld wordt moet je eerst je radio op line in zetten, daarna kun je pas opnemen en ondertussen ook nog autorijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76512 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:02:
[...]

maar dat je zelfs te lui bent om zelf te zoeken!!!!!!
Mensen, lees even alle posts na van mobile. Vanaf het begin van deel 5 zie ik niks anders dan dit soort posts. Het lijkt er gewoon op dat deze meneer de moeite niet neemt om door de vorige delen te gaan, waar bijna 99% van zijn antwoorden staan....

p.s. dit is niet persoonlijk bedoeld naar mobile toe, maar geldt voor iedereen die zomaar een vraag stelt, die reeds behandeld is.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 132995 op 17-03-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf? {www.belnu.nl}
Zag daar dat de T-Mob MDA compact gratis is icm 2 jarig 150 relax abootje...
Zie hier!

Is dat bedrijf wat?

Zie ze ook niet staan in de shop survey van GoT ... en dat mannetje wat ik aan de lijn had
zei dat ze al sinds 1998 actief zijn ... :Z ... Iemand ervaring ermee?

Las net ook dit ...
dus nu twijfel ik wel ... of ik mijn bestelling zal afmaken .. of niet.

[ Voor 40% gewijzigd door DaFileFather op 17-03-2005 18:53 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:14
mobile schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 14:39:
[...]

Jij mag je email checken voor een Officiele Waarschuwing. Dit niet een of ander fxp board, voor het geval je het niet doorhebt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130140

Heeft iemand nog een PAN (zonder active sync dus) kunnen maken met de MS BT stack?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22

justifire

Shut up and squat !!

mobile schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 15:46:
Wat is jullie Top 10 software (Appz/Gamez) op de i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact???
TomTom
PocketPlus
Pocket Artist
Myst ppc
Gilbert Goodmate
Atlantis Redux
GSplayer
Flux Challenge
Worms Worldparty
Kasparov Chessmate
Pinball
te veel om op te noemen :D

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 17-03-2005 21:33 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
DaFileFather schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 18:51:
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf? {www.belnu.nl}
Zag daar dat de T-Mob MDA compact gratis is icm 2 jarig 150 relax abootje...
Zie hier!

Is dat bedrijf wat?

Zie ze ook niet staan in de shop survey van GoT ... en dat mannetje wat ik aan de lijn had
zei dat ze al sinds 1998 actief zijn ... :Z ... Iemand ervaring ermee?

Las net ook dit ...
dus nu twijfel ik wel ... of ik mijn bestelling zal afmaken .. of niet.
Hmm .. niemand kent het dus :X ... wel dat wordt dan toch een andere aanbieding zoeken :O
:O :O

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 20:11
Anoniem: 134333 schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 23:45:
Wel relaxt, dat kan weleens een boete schelen voor niet handsfree bellen. Waar heb je deze besteld? Ik heb wel veel soortgelijks gezien maar ben deze nog niet tegengekomen. Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 96178

Anoniem: 110564 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:13:
Dat suikerklontjes verhaal vond ik ook eerst erg raar. Maar ik ben iemand die doet en dan er meestal wel achter komt of het slim was of niet. In dit geval was het echt heel makkelijk. Gewoon het randje van het klontje over het logo "schuren" Na een tijdje komt die zooi er heel makkelijk vanaf. En geen krasje te zien natuurlijk.
Haha, ik had geen suikerklontjes en verveelde me ff op m'n werk. Dus ik pak zo'n groen snoepje (Eucalyptus) waar ook ruw suiker opzit en hoppa: in minder dan 1 minuut zowel T-Mobile als MDA eraf geschuurd: het is helemaal 100% zonder gevaar als je tenminste maar niet als een mongool te werk gaat...

Snoepje heb ik na afloop gewoon opgegeten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mex schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 16:42:
[...]
Foto van een logoloze mda:
[afbeelding]
Ey, wat is dat voor geil headphonetje? Sony? En geen verloopstekkertje????

Lamaar: vraag is verderop al beantwoord :X

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 96178 op 17-03-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mobile schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:34:
Denk dat ik vandaag de MDA Compact ga aanschaffen...

Is het vertouwd om de unlockcode aan te vragen via imei-...(modaco) qua betalen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zoek nog een goed pinball spel ja, heb je meer info hierover? Als ik google op "pinball + pocket pc" kom ik niet echt noemswaardige links tegen.

Dit is nu niet bepaald "gaaf" te noemen:
http://palmtops.about.com...%2F%2Fpocket.iwarp.com%2F

:|

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 13610 op 17-03-2005 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:36
Ik ben zojuist in Tilburg naar de Orange shop geweest om te vragen hoe het stond met de SPV M500. Dit omdat ik via de mail niets binnen krijg van Orange hierover :(

Zij vertelden me dit:

"De SPV M500 zou in maart gereleased worden, maar dit is verlaat door problemen met de camera. Deze problemen heeft T-Mobile ook..."
"De SPV M500 zal duurder worden dan de SPV M1000 nu is, aangezien hij meer functies heeft..."

Doe er mee wat je wil, maar ik ga nu zeker weten voor een T-Mobile abootje! :D

PS, weet iemand of die siliconen hoesjes een beetje lekker werken? en of ze al verkocht worden in Nederland?

[ Voor 13% gewijzigd door B-Force op 18-03-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Anoniem: 96178 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:07:
[...]

{*snoep*}
Een T-mobile MDA Snoepje ... hoe smaken die he ... :9

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
B-Force schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 00:16:

PS, weet iemand of die siliconen hoesjes een beetje lekker werken? en of ze al verkocht worden in Nederland?
Welke siliconen hoesjes .. :/

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130140 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:03:
Heeft iemand nog een PAN (zonder active sync dus) kunnen maken met de MS BT stack?????
Nee want dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Laatst online: 11-06-2022
ik ben op zoek naar een headset die dezelfde functionaliteiten heeft als de originele maar dan bluetooth ipv kabel. Bestaan die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:15
Anoniem: 96178 schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:07:
[...]

Haha, ik had geen suikerklontjes en verveelde me ff op m'n werk. Dus ik pak zo'n groen snoepje (Eucalyptus) waar ook ruw suiker opzit en hoppa: in minder dan 1 minuut zowel T-Mobile als MDA eraf geschuurd: het is helemaal 100% zonder gevaar als je tenminste maar niet als een mongool te werk gaat...

Ik verveelde me ook en met een paperclip gaan het ook erg goed. Gewoon uit elkaarhalen en met de punten onder een hoek van bijna 170 graden de logo's te werk gaan. Die logo's zitten er erg los op, ook op deze manier geen krassen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:12

Mex

Als je de MDA in je broekzak wil vervoeren dan is een silicon hoesje niet erg handig omdat ze nogal stroef zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DustMan4u
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:43
Ik ben zojuist in Tilburg naar de Orange shop geweest om te vragen hoe het stond met de SPV M500. Dit omdat ik via de mail niets binnen krijg van Orange hierover :(

Zij vertelden me dit:

"De SPV M500 zou in maart gereleased worden, maar dit is verlaat door problemen met de camera. Deze problemen heeft T-Mobile ook..."
"De SPV M500 zal duurder worden dan de SPV M1000 nu is, aangezien hij meer functies heeft..."

Dat hij duurder is lijkt me erg vreemd, daar de m1000 los al duurder is dan de qtek s100 los...

Domotica: Fibaro HC2 met diverse modules in het hele huis, Nest Hello & Cam IQ | 3D: Voron Switchwire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132312

o0sYkOo0o schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 06:52:
ik ben op zoek naar een headset die dezelfde functionaliteiten heeft als de originele maar dan bluetooth ipv kabel. Bestaan die?
de meeste headsets met bleutooth hebben dezelfde functies:
-geluid regelen
-Telefoon opnemen
wat wil je nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132312 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:02:
[...]

de meeste headsets met bleutooth hebben dezelfde functies:
-geluid regelen
-Telefoon opnemen
wat wil je nog meer?
Muziek luisteren! Maar dat lukt volgens mij niet met een BT Headset...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 22:33
NEt de firware update gedaan, verliep vlekkeloos en de update voor de camera geinstalleerd.

Alleen vraag ik me af is het niet mogelijk om je smsjes op je toestel of geheugen kaart op te slaan. want die 15 die ik op me sim kwijt kan word ik niet vrolijk van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

DaFileFather schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 10:40:
[...]

Mobile effe terugkomend op jouw abootje ...

Je hebt 150 euro betaald en 1 maand gratis? Maar met 26,5o aansluit kosten of niet?

En mIRC = irc://irc.tweakers/qtek (zie start van elke topic .. dat ook lezen he ;) )
Ik ben inmiddels al een tijdje in #qtek, maar ik ben nog steeds de enige? MDA gebruikers zijn niet zo van het IRC? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

whocarez schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:58:
NEt de firware update gedaan, verliep vlekkeloos en de update voor de camera geinstalleerd.

Alleen vraag ik me af is het niet mogelijk om je smsjes op je toestel of geheugen kaart op te slaan. want die 15 die ik op me sim kwijt kan word ik niet vrolijk van.
Huh? Standaard worden ze op je toestel opgeslagen. Ik heb er inmiddels zo'n 300 opstaan, no problem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121625

Zij vertelden me dit:

Nederland?
Lijkt me inderdaad ook sterk dat de m500 duurder wordt dan de m1000.

Ik snap niet waarom Orange zo ontzettend traag is met zijn m500 en m2000. T-mobile heeft die dingen al een paar maanden in de verkoop! En problemen met de camera?????? T-mobile levert die dingen toch ook? Helaas zit ik vast aan een Orange abo (nog veel belminuten over) :P . Anders was ik ook voor T-mobile gegaan!

Als Orange ze uitbrengt zijn ze waarschijnlijk al weer verouderd... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132219

Anoniem: 134679 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:19:
[...]

Huh? Standaard worden ze op je toestel opgeslagen. Ik heb er inmiddels zo'n 300 opstaan, no problem.
Ja maar welke map worden die sms-jes in opgeslagen? En kan ik het op de SD-kaartje opslaan. Laatst een hard-reset uitgevoed en weg een stuk of 100 smsjes... Wel zonde dat ik nou al die spannende smsjes van mijn vriendin kwijt ben... ;) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
dezeppo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:33:
[...]

op www.pdashop.nl staat een metalen case van PDAire die denk ik voldoet aan je eisen.
Deze ziet er zeker strak uit.. ik heb m'n emailadres ingevuld als hij weer leverbaar is word ik gemaild.
thnx voor de tip.
link: http://www.pdashop.nl/product/15493/15495/17

Ik ben benieuwd hoelang jullie met de accu doen? Ik heb 'm pas vanaf afgelopen maandag dus loop nog heel de dag te pielen op dat ding. Nu moet ik 'm iedere nacht opladen. Maar met "gewoon" gebruik? Wat bedoelen ze met "de accu is lui"? en hoe verhelpen/voorkomen.

[ Voor 27% gewijzigd door MadRettoR op 18-03-2005 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
Wat vinden jullie van deze sidekick .. wordt in de zomer
door KPN op de markt gebracht ... _/-\o_

Een beetje offtopic .. maar he .. hij is gaaf he 8)

[ Voor 16% gewijzigd door DaFileFather op 18-03-2005 12:22 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Laatst online: 01-06 16:40
1*Hoi ik heb laats geupdate alleen nou las ik weer over een camera update??

Ik heb nu

Rom version: 1.06.00 WWE
Rom date: 01.06.05
Radio vers: 1.05.00
Protocool: 1337.39
EXTROM: 1.06.116

Is dit het nieuwste van het nieuwste???

2*

Is het ook mogelijk om met file explorer in gedeelde mappen van je pc te komen??
Zo ja hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

0Burner0 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 12:32:
1*Hoi ik heb laats geupdate alleen nou las ik weer over een camera update??

Ik heb nu

Rom version: 1.06.00 WWE
Rom date: 01.06.05
Radio vers: 1.05.00
Protocool: 1337.39
EXTROM: 1.06.116

Is dit het nieuwste van het nieuwste???

2*

Is het ook mogelijk om met file explorer in gedeelde mappen van je pc te komen??
Zo ja hoe??
Vraag1; Ja, voor zover ik weet.

Vraag2; http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=2825

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 13610 op 18-03-2005 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Laatst online: 11-06-2022
Anoniem: 134679 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 10:28:
[...]

Muziek luisteren! Maar dat lukt volgens mij niet met een BT Headset...
Weet je dat zeker? Want dat is eigenlijk wat ik dus wil, muziek luisteren en bellen. Vandaar stereo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
beetje rare vraag misschien maar wat the f*ck heb je hieraan?
http://shop.brando.com.hk/o2xdaIIminisiliconecase.php

Alleen tegengaan van krasjes op de body van je ppc?
of is er meer dat ik niet ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFileFather
MadRettoR schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:37:
beetje rare vraag misschien maar wat the f*ck heb je hieraan?
http://shop.brando.com.hk/o2xdaIIminisiliconecase.php

Alleen tegengaan van krasjes op de body van je ppc?
of is er meer dat ik niet ziet?
Ik heb zo'n ding nu over mijn oude SE T610 .. geen een krasje zit er nog op! Dus bij verkoop
brengt het meer op :9 .
Echter het stof concentreert zich nu wel op de openingen (onderkant en de camera etc)
en dat is wel een nadeel van deze dingen ... voor de rest als voordeel heeft het dat je telefoon
niet "2 keer zo groot" wordt als met een normale tasje ..
Dus in dit geval blijft de MDA compact ook COMPACT ... :*)

[ Voor 6% gewijzigd door DaFileFather op 18-03-2005 14:15 ]

DFF®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
Ja ok.. ik begrijp het.. maar met dat ding kan je nog steeds krasjes op je scherm krijgen? Wat naar mijn idee het belangrijkste is.. Want daar zit niets voor toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whocarez
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05 22:33
heeft er iemand al uitgevonden hoe je je i-mdat uit elkaar kan halen zodat je hem een kleurtje kan geven oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MadRettoR schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:29:
Ja ok.. ik begrijp het.. maar met dat ding kan je nog steeds krasjes op je scherm krijgen? Wat naar mijn idee het belangrijkste is.. Want daar zit niets voor toch?
Daar heb je ook weer schreen protectors voor, een zo goed als onzichtbaar laagje op je scherm. Bij de betere pda shops te koop.

nofi, maar dit lijken mij toch echt basic zoek en gij zult vinden vragen

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 13610 op 18-03-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

o0sYkOo0o schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Weet je dat zeker? Want dat is eigenlijk wat ik dus wil, muziek luisteren en bellen. Vandaar stereo
Ik heb er bestwel een tijdje naar gezocht maar het nergens kunnen vinden. Betekent voor mij: bestaat niet :) Maar zodra het tegendeel wordt bewezen, koop ik direct zo'n headset!
Anoniem: 132219 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 11:29:
[...]

Ja maar welke map worden die sms-jes in opgeslagen? En kan ik het op de SD-kaartje opslaan. Laatst een hard-reset uitgevoed en weg een stuk of 100 smsjes... Wel zonde dat ik nou al die spannende smsjes van mijn vriendin kwijt ben... ;) |:(
De smsjes worden in een of ander bestandsformaat (alle smsjes in 1 file) opgeslagen, volgens mij in de map \Windows\Messaging (das uit mijn hoofd hoor). Je kunt ze opslaan op je PC mbv Jeyo Outlook MObile Extender: plugin voor je outlook waarmee je je SMS-inbox synchroniseert. WErtk goed en is volgens mij de enige manier om je smsjes op te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Kun je de lader die bij de ADAPT Bluetooth GPS Receiver zit ook gebruiken voor de i-mate jam?
Tevens een hele andere vraag, alleen kon hem niet in de pricewatch vinden, waar is hij het goedkoopste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133268

whocarez schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 15:37:
heeft er iemand al uitgevonden hoe je je i-mdat uit elkaar kan halen zodat je hem een kleurtje kan geven oid?
Yep, ikke:

gewoon van ongeveer een meter hoog laten vallen op een punt, ligtie meteen gedemonteerd op de grond.

heb ik de volgende vraag: weet iemand hoe je hem weer in elkaar kunt zetten??? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109894

ik heb zojuis mijn qtek s100 ontvangen en nou vroeg ik mij af of ik het geheugen kaartje wat er bij zit in mijn ouwe nokia 6600 kan gooien, want ik ga toch een grotere kopen voor de mda. Maar in de 6600 zit een mmc en in de qtek een sd maar ze zijn exact hetzelfde formaat dus ik dacht mischien kan het.???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109894 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:56:
ik heb zojuis mijn qtek s100 ontvangen en nou vroeg ik mij af of ik het geheugen kaartje wat er bij zit in mijn ouwe nokia 6600 kan gooien, want ik ga toch een grotere kopen voor de mda. Maar in de 6600 zit een mmc en in de qtek een sd maar ze zijn exact hetzelfde formaat dus ik dacht mischien kan het.???
ja het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133268 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:35:
[...]

Yep, ikke:

gewoon van ongeveer een meter hoog laten vallen op een punt, ligtie meteen gedemonteerd op de grond.

heb ik de volgende vraag: weet iemand hoe je hem weer in elkaar kunt zetten??? :'(
dit vind ik een onzin vraag en heeft geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:28:
Kun je de lader die bij de ADAPT Bluetooth GPS Receiver zit ook gebruiken voor de i-mate jam?
Tevens een hele andere vraag, alleen kon hem niet in de pricewatch vinden, waar is hij het goedkoopste?
ik zou zeggen: test het zelf en laat ons weten.
wat wel kan:
- een mini-usb kabel van een cardreader (Apacer Steno)
- de auto-adapter van de Rikaline 6030 gebruiken

wat je dan moet doen is deze usb kabel in de autoadapter (usb) steken, en hij laadt hem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133268

Anoniem: 132995 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:04:
[...]

dit vind ik een onzin vraag en heeft geen enkele toegevoegde waarde voor dit topic. |:(
Vind je? ik dacht dat het de bedoeling was om elkaar te helpen hier.
Ik zit met het volgende probleem:
Het kapje dat over de camera en antenne zit is gescheurd, en ik kan nergens vinden waar ik dat evt. zou kunnen bestellen.
Ook bij T-mobile kunnen ze niks voor me doen zeggen ze.
Weet iemand misschien waar er onderdelen voor dit toestel te bestellen zijn, of heeft iemand een toestel dat kapot is en kan dat kapje missen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Laatst online: 28-07-2022
Anoniem: 132995 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:07:
[...]

ik zou zeggen: test het zelf en laat ons weten.
wat wel kan:
- een mini-usb kabel van een cardreader (Apacer Steno)
- de auto-adapter van de Rikaline 6030 gebruiken

wat je dan moet doen is deze usb kabel in de autoadapter (usb) steken, en hij laadt hem op.
Jammet dan moet je deze kabel eerst ff modden :) . heb wel schema's gepost eerder in deze topics
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.