De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 3]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.967 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:24

jw

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 20:01:
Hou er wel rekening mee dat als je "internet" als APN adres invult dat je dan van je 2 MB gaat internetten. Met "wap" als APN is het onbeperkt maar dan kan je niet het hele internet op. Het adres van de Orange World pagina op een smartphone/PDA is wsp://wap.orange.nl
klopt helemaal. Wanneer je echter via het wap accesspoint het internet op wilt moet je een bepaald proxy-adres invoeren, het internet-verkeer wordt dan niet van je 2MB afgehaald >:) . Op mijn webpagina heb ik daar wel een screenshot van.

http://www.jwbuiten.com/mda/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Animal_X schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:12:
[...]

Ja klopt ja :P. Ik heb hem inmiddels weer gefixed en het werkt nu allemaal prima :)
Ik was aant proberen om andere intellidialer/pads te installeren, dat lukte, maar bleef gewoon de standaard houden en kreeg geen namen erbij als ik op een cijfer drukte
Nu heb ik de T-mobile intellidialer geinstalleerd en krijg ik de andere dus niet meer geinstalleerd, iemand een idee hoe ik die T-mobile intellidialer vervangen krijg door een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

Animal_X schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:50:
Weet iemand hoe ik een today item op mijn 'desktop' kan toevoegen? Ik bedoel dus een balk met een aantal icoontjes erin zoals T-Mobile er ook standaard eentje in heeft zitten.
SPB Pocket Plus

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/1/1450/pocket+screenshot.gif

[ Voor 3% gewijzigd door Mex op 11-01-2005 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik heb begrepen dat T-Mobile 17 januari a.s. haar abonnementen gaat aanpassen. Zo gaat het abonnement van 150 belminuten niet EUR 23,50 per maand, maar EUR 21,50 per maand kosten. De huidige cashback deals zijn dus interessanter dan sommige rekenvoorbeelden ons doen geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Na het installeren van allerlei progjes kwam ik erachter dat de klok uit de rechterbovenhoek verdwenen is. Heeft iemand een idee hoe ik die terug krijg zonder al mijn apps er weer af te halen en te gaan testen welke app het verziekt en die eraf te laten? Is er een simpele manier om die klok er weer bij te zetten, wellicht via een Windows optie? Ik zie namelijk nergens hoe dat zou kunnen.

Ok, probleem opgelost, een of ander progje heeft mijn register verziekt. FF editten en voila: klok weer terug

[ Voor 13% gewijzigd door koksie op 11-01-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er trouwens standaard een rekenmachine op? Ik heb me suf gezocht, kan het nergens vinden...
PLEAAAZZZZZEEEEE Help me out?!!!!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Ja...

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:53:
Zit er trouwens standaard een rekenmachine op? Ik heb me suf gezocht, kan het nergens vinden...
PLEAAAZZZZZEEEEE Help me out?!!!!
ja hoor, kijk in het startmenu onder organiser, daar staat ie samen met notes, tasks en calendar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik was vandaag in Nijmegen bij de Tmobile shop en daar hadden ze de MDA nog op voorraad!

Ze hebben voor mij bij de klantenservice de verlenging geannuleerd, en weer opnieuw aangemaakt in de winkel.

Ik kreeg het toestel nu dus wel meteen mee, ook kosteloos.

Nu ff accu laden, en daarna lekker met de MDA Compact spelen!

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Dat vroeg ik niet... Pocket Plus heb ik al lang draaien. Onder ander die software tip kwam van mij ergens in het eerste topic... (zie startpost).

Ik bedoel dus een echt Today-item, geen Pocketplus of windowsblinds oid.
SuB-Gold schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:21:
[...]

Ik was aant proberen om andere intellidialer/pads te installeren, dat lukte, maar bleef gewoon de standaard houden en kreeg geen namen erbij als ik op een cijfer drukte
Nu heb ik de T-mobile intellidialer geinstalleerd en krijg ik de andere dus niet meer geinstalleerd, iemand een idee hoe ik die T-mobile intellidialer vervangen krijg door een andere?
Ok, hier is hoe je zowel je T-Mobile Intellidialer als je Intellipad kan vervangen en hoe ik verder de rest van mijn Compact heb geinstalleerd en ontmeuked. :)

1. download de volgende 2 bestanden: Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB en Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB

Deze kan je op de xda-developers ftp vinden onder de Imate rom.
ftp://xda:xda@forum.xda-d...d-roms/I-mate%20extended/

2. Kopieer de bestanden naar je SD-kaart.
3. Doe een hard-reset.
4. Doe een soft-reset voordat hij begint met het installeren van de T-mobile meuk (na het kalibreren en de kleine tutorial dus).
5. Voer Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB vanaf je SD-kaart uit.
6. Voer Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB vanaf je SD-kaart uit.
7. Browse met je file explorer naar je Extended_Rom (deze vind je in de dir My Device).
8. Voer hier de volgende Cabs uit:

Caller_ID_WWE_RC10.CAB
Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
Java_10.1.2.57_WWE.CAB
MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
MMS_Setting_WWE_NL.CAB
Patch_101123.sa.CAB
Version_WWE_101124.sa.CAB

En eventueel Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB als je geen Pocket Plus of andere zip software gebruikt. De rest kan je laten staan.

11. Voer Default_Delete_vdisk.CAB nog uit om je Extended_Rom dir weer onzichtbaar te maken. Dan kan je later ook niet perongeluk alsnog T-Mobile meuk installeren.

12. Download en voer de volgende cab uit om je T-Mobile bootlogo te vervangen door die van Qtek (Die van Imate is nog lelijker dan die van T-Mobile):

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ian/QTEK_SPLASHSCREEN.cab

13. Je moet nog even een GPRS verbinding aanmaken. Dit doe je als volgt:

Ga naar Start -> Settings -> Connections -> Add a new modem connection en vul de volgende gegevens in:

Name: T-Mobile (of als je echt een hekel aan ze hebt een willekeurige andere naam)
Select a modem: Cellular Line (GPRS)
Access point name: Internet
Rest: kan je allemaal leeg laten

14. Installeer de rest van je software. Houd hier bij rekening mee dat Spb Pocket Plus en Pocket Music (bundle) in het geheugen moeten worden geinstalleerd aangezien deze het op de SD-kaart niet goed doen.

15. Doe voor de zekerheid nog even een soft-reset! :)

[ Voor 95% gewijzigd door Animal_X op 16-01-2005 15:25 . Reden: update ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Animal_X schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:16:
[...]

Dat vroeg ik niet... Pocket Plus heb ik al lang draaien. Onder ander die software tip kwam van mij ergens in het eerste topic... (zie startpost).

Ik bedoel dus een echt Today-item, geen Pocketplus of windowsblinds oid.
Mijn excuses :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:40:
[...]
probleem met intellidialer
had hetzelfde probleem, installeer de intellidialer .cab file van de compact jam. als je die niet hebt wil ik hem je wel mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@animal_x really thx

weet je mischien ook hoe ik de rom kan flashem naar chinees ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemd ontdekt !

Ik haalde het batt. klepje van de telefoon
en de mda resette zich ! , en wiste mijn storagecard !

weet iemand hoe dat kan ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)
Animal_X schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:16:
[...]

.....................
2. Kopieer de bestanden naar je SD-kaart.
3. Doe een hard-reset.
4. Doe een soft-reset voordat hij begint met het installeren van de T-mobile meuk (na het kalibreren en de kleine tutorial dus).
5. Voer Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB vanaf je SD-kaart uit.
6. Voer Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB vanaf je SD-kaart uit.
7. Browse met je file explorer naar je Extended_Rom (deze vind je in de dir My Device).
8. Voer hier de volgende Cabs uit:

Caller_ID_WWE_RC10.CAB
Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
Java_10.1.2.57_WWE.CAB
MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
MMS_Setting_WWE_NL.CAB
Patch_101123.sa.CAB
UA_Profile_TMO.sa.CAB
Version_WWE_101124.sa.CAB

............
.
Dit is nou een nuttige post waar ik wat aan heb !!!
tnks Animal_X ! ;)

als ik dit doe hoef ik dan geen andere instellingen aantepassen ? om sms, gprs,internet etc. te kunnen te gebuiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Josha872
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-07-2022
Yes ik heb hem binnen hoor. (een hele week al) Bevalt me uitermate best. Binnen 2 weken werdt ie bij me geleverd terwijl ze hadden gezegd 5 weken ;) . De standaard screen protector past precies. (Khad berichten gehoord dat hij te klein zou zijn :? ) Geluid wat er uitkomt via de oordopjes zijn ook redelijk. Vind het niet de moeite om te gaan solderen en dergelijke. Alles werkt perfect.

Zelf vind ik de uitleg die van bin_jackson staat beschreven een beetje te veel werk omdat de meeste dongles standaard active sync hebben en dit dus binnen minuut is gepiept. Eerst had ik het via de andere manier geprobeerd maar dat wilde niet vlotten bij mij.

Om mijn pc te gebruiken als Jukebox heb ik nu Vinyl erop gezet maar dat werkt niet heel erg goed. Om de 5 minuten begint ie te zeuren dat hij de server niet kan vinden terwijl er niets veranderd (naar mijn weten dan).

Weet iemand anders een goed proggie om winamp te kunnen bedienen. Liefst freeware natuurlijk ;)

Oja nog wat hoe doe je in vredesnaam GPRS uit zonder de soft reset elke dag uit te voeren :9

[ Voor 5% gewijzigd door Josha872 op 11-01-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:08:
:)
[...]

Dit is nou een nuttige post waar ik wat aan heb !!!
tnks Animal_X ! ;)

als ik dit doe hoef ik dan geen andere instellingen aantepassen ? om sms, gprs,internet etc. te kunnen te gebuiken ?
Oh ja sorry, Je moet alleen nog even een GPRS verbinding aanmaken. MMS wordt via die mms cabs in de exteded_rom geinstalleerd en de rest werk standaard.

GPRS verbinding aanmaken doe je als volgt:

Ga naar Start -> Settings -> Connections -> Add a new modem connection en vul de volgende gegevens in:

Name: T-Mobile (of als je echt een hekel aan ze hebt een willekeurige andere naam)
Select a modem: Cellular Line (GPRS)
Access point name: Internet
Rest: kan je allemaal leeg laten

Nu werkt je internet ook weer :)

[ Voor 14% gewijzigd door Animal_X op 11-01-2005 17:25 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
freddyathlon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:49:
Ik was vandaag in Nijmegen bij de Tmobile shop en daar hadden ze de MDA nog op voorraad!

Ze hebben voor mij bij de klantenservice de verlenging geannuleerd, en weer opnieuw aangemaakt in de winkel.

Ik kreeg het toestel nu dus wel meteen mee, ook kosteloos.

Nu ff accu laden, en daarna lekker met de MDA Compact spelen!
waar zitten al die T-mobile shops eigenlijk? ik kan nergens een overzicht vinden, niet op de site van T-mobile en ook niet via google.. of kijk ik nou met mn neus?

zou wel mooi zijn als er nog ergens een MDA op voorraad was nl, beter dan 5 weken wachten B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolder
  • Laatst online: 20:37

Kolder

Raaarrrr

Ik heb helemaal geen map met extended_rom als ik file explorer open, ik kijk gewoon op my device.
Enig idee hoe dat kan ??

Whatever........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hoe kun *.mov files afspelen op de MDA Compact. Quicktime voor de Pocket PC bestaat toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mindfields
  • Laatst online: 24-06 15:31

Mindfields

Poor man's Ferrari

Diamond AT schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:10:
Hoe kun *.mov files afspelen op de MDA Compact. Quicktime voor de Pocket PC bestaat toch niet?
http://www.bitbanksoftware.com/PQV.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 14-09 08:21

KrL

Foto foto..

Ik zag vandaag bij de Dixons in Hilversum ook weer een MDA Compact in de vitrine liggen.. Vestiging Hilvertshof, aan de kant van de groest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

@Animal_X
Ik heb dan toch maar een hardreset gedaan en jou handleiding ff gevolgd, maar ik zie nog steeds de standaard dialpad...

EDIT:
Is al opgelost, na een softreset deed de Phonedialer het. Alleen ik geloof T9NL is er nog niet he?

[ Voor 30% gewijzigd door SuB-Gold op 11-01-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Laatst online: 08-09 11:29
Frieda schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:59:
[...]

waar zitten al die T-mobile shops eigenlijk? ik kan nergens een overzicht vinden, niet op de site van T-mobile en ook niet via google.. of kijk ik nou met mn neus?

zou wel mooi zijn als er nog ergens een MDA op voorraad was nl, beter dan 5 weken wachten B)
Elk van de shops heeft een T-Mobile HotSpot, in dit overzicht vind je dus ook de T-Shops terug (PDF bestand - Google heeft ook een HTML vertaling).

Is er overigens al een alternatief voor de Sandisk WiFi/256Mb SD card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
thanks voor de link :)

Delft, Den Haag, Haarlem, Nijmegen en Rotterdam..

das allemaal niet in de buurt.. jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook in Tilburg bij Belcompany hebben ze er nog twee (hadden er drie, eentje is van mij nu :P

Ook dit nadat ik te horen kreeg dat het wel tot 7 weken kon duren voordat ik mijn nieuwe speeltje kreeg. Kreeg dus als tip van T-mobile het te proberen bij een dealer. Toen ik wist waar ze er nog hadden, meteen gebeld en mijn aanvraag geannuleerd. Weet iemand trouwens welke filmpjes je er allemaal op af kan spelen? een avi werkt niet bij mij!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
iemand tips voor eentje in de buurt van amsterdam??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 21:22
bij de dixons in haarlem hadden ze er nog een paar.

Generaal Cronjéstraat 28-30 telefoon: 023-5253228

2021 JJ Haarlem fax: 023-5257691

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:52:
Ook in Tilburg bij Belcompany hebben ze er nog twee (hadden er drie, eentje is van mij nu :P

Ook dit nadat ik te horen kreeg dat het wel tot 7 weken kon duren voordat ik mijn nieuwe speeltje kreeg. Kreeg dus als tip van T-mobile het te proberen bij een dealer. Toen ik wist waar ze er nog hadden, meteen gebeld en mijn aanvraag geannuleerd. Weet iemand trouwens welke filmpjes je er allemaal op af kan spelen? een avi werkt niet bij mij!
Betaplayer speelt je .avi bestandje waarschijnlijk wel af (+ nog veel meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

die screen-protector die in het t-mobile pakket zit, is dat aan te raden die erop te plakken?

Kan ie eventueel erna verwijderd worden? Ben er beetje huiverig mee aangezien ik niet weet of het scherm nog even goed reageerd.

Heb ooit een Ipaq gehad, zonder schermprotector en nooit krassen in die 1,5 jaar dat ik die heb gehad....

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om via Bluetooth de luidspreker van mijn MDA te gebruiker als geluidskaart voor pc.

dus wanneer ik winamp speel op laptop dat dan het geluid uit de luidspreker komt van de MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:23
freddyathlon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:34:
die screen-protector die in het t-mobile pakket zit, is dat aan te raden die erop te plakken?

Kan ie eventueel erna verwijderd worden? Ben er beetje huiverig mee aangezien ik niet weet of het scherm nog even goed reageerd.

Heb ooit een Ipaq gehad, zonder schermprotector en nooit krassen in die 1,5 jaar dat ik die heb gehad....
Je kan die gewoon er op plakken. Maar het blijkt dat hij niet goed werkt hij laat heel snel weer los. Het beste kan je bij de shop http://pocketpcclub.pdashop.nl/accessoire/12618/14 even kijken. Die van 15 euro dat zijn heel goede screenprotecters volgens de leden van pocketpc club

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BLUETOOTH EN JAM>>AAARRGHH....

Ondanks alle topics en tutorials lukt het me maar niet. Ik heb een bluetoothdongle van de MediaMarkt die mijn PC standaard installeert (WinXP SP2).

Ik heb in apparatenbeheer alle oude, hidden devices verwijderd die com poorten zouden kunnen gebruiken. Bij het pairen van m'n PC met m'n JAM krijg ik de poorten 5 en 6. Echter, als ik op de JAM probeer te syncen via bluetooth doet ie niks. Kan iemand me nog eens stap voor stap uitleggen hoe het werkt? Dus wat allemaal verwijderen, en vanaf welk apparaat pairen met de ander, etc. Blijkbaar luistert het heel gevoelig... :(

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Josha schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:13:
Oja nog wat hoe doe je in vredesnaam GPRS uit zonder de soft reset elke dag uit te voeren :9
Ga naar Start -> Settings -> Connections -> Manage existing connections -> Selecteer je GPRS verbinding en klik op Edit -> Klik vervolgens op cancel en je verbinding verbreekt zich. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 16:34:
@animal_x really thx

weet je mischien ook hoe ik de rom kan flashem naar chinees ?
Niet precies, maar ik neem aan dat het zo ongeveer op de zelfde manier gaat als bij de andere rom updates en deze zijn wel beschreven op het forum van xda-developers.com
Kolder schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:11:
Ik heb helemaal geen map met extended_rom als ik file explorer open, ik kijk gewoon op my device.
Enig idee hoe dat kan ??
De Extended rom wordt bij de installatie van de T-Mobile customisation onzichtbaar gemaakt. Alleen wanneer je de hard-reset+soft-reset methode uitvoert zal je je Extended_Rom zien.
SuB-Gold schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:56:
EDIT:
Is al opgelost, na een softreset deed de Phonedialer het. Alleen ik geloof T9NL is er nog niet he?
Klopt... Ik ben zelf ook al druk op zoek naar een manier op een T9NL lib werkbaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het contractverlengingsformulier aangevraagd bij de klantenservice, maar ik lees hier dat dit vrij lang kan duren...
..dus ben ik naar een t-mobile shop gegaan en daar hadden ze m wel liggen, maar dan voor 300 euro meer!

Hoe kan dit??...is t-mobile zo'n verschrikkelijk opgesplitst en vertakt bedrijf dat ze via verschillende media totaal verschillende aanbiedingen geven??...

die verkoper zei al dat het enigszins kon verschillen...maar 300euro...dan maar een paar wekies wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:24:
Ik heb het contractverlengingsformulier aangevraagd bij de klantenservice, maar ik lees hier dat dit vrij lang kan duren...
..dus ben ik naar een t-mobile shop gegaan en daar hadden ze m wel liggen, maar dan voor 300 euro meer!

Hoe kan dit??...is t-mobile zo'n verschrikkelijk opgesplitst en vertakt bedrijf dat ze via verschillende media totaal verschillende aanbiedingen geven??...

die verkoper zei al dat het enigszins kon verschillen...maar 300euro...dan maar een paar wekies wachten :|
misschien hebben ze per ongeluk een andere MDA gepakt in de prijslijst of verkeerde abo-vorm. De prijzen zijn overal verder gelijk bij t-mobile shops. Dus bij een verlenging van 225 voor 2 jaar is ie gratis, zoals de mijne ook

Of misschien is dat aanbiedingsprijs bij dat abonnement.
Welke vorm wilde je hebben en hoelang? 1 of 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb hier nog een seriele gps-ontvanger liggen voor bijv. de oude Ipaq 3970 die ik ooit heb gehad. Is er een verloop-stekker beschikbaar voor naar de mini-usb die de mda heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 00:56:
BLUETOOTH EN JAM>>AAARRGHH....

Ondanks alle topics en tutorials lukt het me maar niet. Ik heb een bluetoothdongle van de MediaMarkt die mijn PC standaard installeert (WinXP SP2).

Ik heb in apparatenbeheer alle oude, hidden devices verwijderd die com poorten zouden kunnen gebruiken. Bij het pairen van m'n PC met m'n JAM krijg ik de poorten 5 en 6. Echter, als ik op de JAM probeer te syncen via bluetooth doet ie niks. Kan iemand me nog eens stap voor stap uitleggen hoe het werkt? Dus wat allemaal verwijderen, en vanaf welk apparaat pairen met de ander, etc. Blijkbaar luistert het heel gevoelig... :(
start - programs - activesync -tools - options -options... en kijk daar of bluetooth wel in het lijstje staat. Zo niet dan heb je hetzelfde probleem als mij en dan weet ik niet wat je eraan kan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• didio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 08:00

didio

didio.nl

jw schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:26:
[...]

Orange heeft dit toestel nog niet getest, vandaar dat de medewerkers van orange hierdoor niet echt meewerken. Heb het ondanks dat toch voor elkaar gekregen om orange world weer actief te krijgen.

Heb toen vanuit een cab-file van een ander toestel afgekeken wat de specifieke instellingen zijn voor de ppc uitvoering. Ik heb het op de volgende manier werkende gekregen:

Start -> Settings -> Connections tabblad -> Connections
Tabblad Tasks:

Add work network connection:

naam: Orange internet
select a modem: Cellular Line (GPRS)
accesspoint name: internet
username: (niets invullen)
wachtwoord: (niets invullen)
domain: (niets invullen)
advanced (niets veranderen)

Add ISP connection:

naam: Orange MMS
select a modem: Cellular line (GPRS)
accesspoint name: mms
username: (niets invullen)
wachtwoord: (niets invullen)
domain: (niets invullen)
advanced: (niets veranderen)

Tabblad Advanced:
Select networks:

Programs that automatically connect to the internet should use: "My work network"
Programs that automatically connect to a private network using: "My ISP"
-----------------------
Tot zover de instellingen voor je netwerk.
Ga dan naar je inbox van je MMS.
onderaan: tools -> MMS Settings -> Preferences:
Connect via: My ISP

MMS Settings -> Servers:
Maak een nieuwe entry aan genaamd Orange NL MMS.
Gateway: 10.250.255.183
Poortnr: 9201
server address: http://mms.orange.nl:8002

Ik heb snel een pagina-tje in elkaar gedraaid met wat screenshots: http://www.jwbuiten.com/mda/
Helaas werkt het bij mij nog steeds niet. Hij verstuurd een MMS wel maar hij blijft bij mij in de outbox staan dus verstuurd hem daarna nogmaals en daarna nogmaals en zo voort. Bij de persoon waar je heem zend komt hij dan ook meerdere keren aan.

Als iemand een MMS naar mij stuurt krijg ik wel iets binnen en als ik dat open staat er een download knop, klik ik zie je wel een icoon komen dat de telefoon iets aan het binnenhalen is maar als dat weer weg gaat zit die download knop er nog steeds.

Oftewel, het werkt dus nog steeds niet goed.

Is er ook een andere MMS applicatie voor pocketpc want dit is echt een bar slecht programma.

weinig tot niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:46:
[...]

misschien hebben ze per ongeluk een andere MDA gepakt in de prijslijst of verkeerde abo-vorm. De prijzen zijn overal verder gelijk bij t-mobile shops. Dus bij een verlenging van 225 voor 2 jaar is ie gratis, zoals de mijne ook

Of misschien is dat aanbiedingsprijs bij dat abonnement.
Welke vorm wilde je hebben en hoelang? 1 of 2 jaar?
Nee, ze hebben wel t goeie abonnement erbij gepakt volgens mij, niet de 225, maar de 150. en daarmee was ie volgens de klantenservice ook gratis. Ik wil dr op zich ook best wat voor betalen, maar een verschil van 0euro en 300euro vond ik nogal vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Misschien een stomme en rare vraag, maar weet iemand of de ringtones van bijv. Jamba.nl of ringtoneking.nl ook werken op de MDA ??

Ik zag nl net een reclame op tv met die Crazy Frog en wil ik best graag hebben...

Zou het werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
OMFG! Jij wil die crazy frog hebben!? :X

Heb echt een schijthekel aan die kikker, paar jaar geleden op internet was hij nog wel grappig maar nu! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freddyathlon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:59:
Misschien een stomme en rare vraag, maar weet iemand of de ringtones van bijv. Jamba.nl of ringtoneking.nl ook werken op de MDA ??

Ik zag nl net een reclame op tv met die Crazy Frog en wil ik best graag hebben...

Zou het werken?
Gewoon de mp3 op internet zoeken en die gebruiken, scheelt je weer een paar euro voor die ringtone-afzetters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

-CKY2K- schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 15:13:
OMFG! Jij wil die crazy frog hebben!? :X

Heb echt een schijthekel aan die kikker, paar jaar geleden op internet was hij nog wel grappig maar nu! :(
Dat was niet mijn vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Er is al een helehoop geschreven over de MDA. Nieuwe functies, probleemoplossingen, vragen van iedereen...

Is het niet mogelijk dat iemand hier een lijstje maakt met de meest voorkomende dingen?

zoals:
Hoe zet ik een MP3 op mijn MDA
Hoe gebruik ik die als ringtone? enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Oftwel jij hebt geen zin om het hele topic door te lezen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
En de -edit- knop te gebruiken... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:52:
[...]

start - programs - activesync -tools - options -options... en kijk daar of bluetooth wel in het lijstje staat. Zo niet dan heb je hetzelfde probleem als mij en dan weet ik niet wat je eraan kan doen :P
Inderdaad, daar staat bij mij 'USB en een rijtje bitrates ('115200), that's it. Maar daar zal toch wel een oplossing voor zijn? Hangt toch niet van de situatie af ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Werkt bij jullie mijn forumpje wel? Ik krijg al heel de middag 404

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ik heb die crazyfrog ('t filmpje) al maanden op m'n mobiel staan. Stond gewoon ergens op internet en nu moet ik er zeker voor gaan betalen. Is echt allemaal afzetterij man

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heeft iemand toevallig ook plaatjes van de MDA aan de binnenkant?

Ik wil graag weten of de microfoon direct achter dat kleine gaatje zit of dat ie diep verscholen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

joke_name schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:52:
[...]

Je kan die gewoon er op plakken. Maar het blijkt dat hij niet goed werkt hij laat heel snel weer los. Het beste kan je bij de shop http://pocketpcclub.pdashop.nl/accessoire/12618/14 even kijken. Die van 15 euro dat zijn heel goede screenprotecters volgens de leden van pocketpc club
Nog meer mensen met klachten over de screenprotector die standaard in het pakket zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
freddyathlon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:21:
[...]

Nog meer mensen met klachten over de screenprotector die standaard in het pakket zit?
hij is iets te klein... maar ik zie verder nog geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Krullebol schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:23:
[...]

hij is iets te klein... maar ik zie verder nog geen problemen
ook geen problemen met scherm aanraken? reageert nog even goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Iemand icm een bluetooth headset (Jabra BT200) ook last van ruis op de lijn of een soort wind die continue aanwezig is op hetzelfde niveau??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:05

KnOeFz

no comment...

probeer ook de 'edit' button eens ipv van steeds berichten onder elkaar te posten ;)

[ Voor 3% gewijzigd door KnOeFz op 12-01-2005 21:12 ]

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Ik heb zelf gemerkt dat (ik heb nu 3 vrienden die em ook hebben) de MDA verschilt per display, de ene reageerd bij zachte aanraking al, de ander moet je iets harder duwen. We hebben allemaal de screenprotector erop.
Zelf heb ik nu de mijne eraf gehaald (heb bij ia.net een 4-tal nieuwe besteld voor de rest en mij), maar merk dat mijn scherm aantikken beter werkt met het pennetje als met vinger. Twee vrienden van me die kunnen juist beter met de vinger werken (en ik ook op die van hen, vreemd :?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ook iemand hoe je hem kunt synchroniseren met outlook, ik zit al een uur te pielen, maar krijg het niet voor elkaar :(

Laat maar, is intussen voor elkaar :*)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:21:
Weet ook iemand hoe je hem kunt synchroniseren met outlook, ik zit al een uur te pielen, maar krijg het niet voor elkaar :(
Via Activesync (maar dat wist je waarschijnlijk al). Je moet er wel even op letten dat je een goed account aanmaakt. Je hebt geloof ik twee opties, standard- en en guest partnership. Hier moet je standard kiezen anders synchroniseerd hij niet alles.

edit:
arg te laat...

[ Voor 4% gewijzigd door Animal_X op 13-01-2005 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar ik goedkoop een verloopstukje kan halen voor een 3,5 mm plug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 00:40:
weet iemand waar ik goedkoop een verloopstukje kan halen voor een 3,5 mm plug?
Dat wil ik ook graag weten. De headset die er bij zit, vind ik niet goed genoeg klinken. Ik gebruik hem namelijk ook als mp3 speler..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
Bij de mediamart kosten die verloopstukjes 3,99. Ik had er ook één gekocht maar weet terug gebracht omdat het er niet echt mooi uitziet en bij draaien van de stekkertjes het begint te kraken. Ik denk dat je beter de soldeerbout kan gaan pakken voor een mooie oplossing. (ps. mocht het misgaan: bij orange kan je oordopjes kopen voor 15,95, vooor de spv c500 maar werken ook prima woor de mda compact)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
vraagje, heb hem zins gister nu ook.
Erg fijn dingetje, heb hier voor een nokia 6610 gehad en daar kon je op je belminuten teller zien hoeveel minuten je gebeld had.

Op me MDA'tje ben ik dat nog niet tegengekomen.. Of is dat niet aanwezig?

[ Voor 4% gewijzigd door Shockers op 13-01-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

Shockers schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 08:32:
vraagje, heb hem zins gister nu ook.
Erg fijn dingetje, heb hier voor een nokia 6610 gehad en daar kon je op je belminuten teller zien hoeveel minuten je gebeld had.

Op me MDA'tje ben ik dat nog niet tegengekomen.. Of is dat niet aanwezig?
start-settings-device information-tabblad call duration

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
Eindelijk heb ik ActiveSync via Bluetooth aan de draai via de Widcomm Bluetooth Stack voor Windows XP. Ik heb alle onderdelen hiervan eerst verwijderd. Dan moet je eerst ActiveSync installeren en daarna pas de Widcomm programmatuur. Dan krijg je er een ActiveSync profile bij.

Tevens heb ik via xda-developers.com uitgevonden gevonden dat de Toshiba Bluetooth Stack ook voor de MDA Compact werkt. Deze heeft wel profiles voor PAN enz.

Ben nu bezig om via LAN <> PAN network bridge het internet op te komen. Dit zal allicht wat sneller zijn als de pass through van ActiveSync die via de Com poort werkt.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een vraagje. heb juist een SanDisk Exteme III 1Gb SDkaart gekocht voor 135€.
is dat een goede prijs en is die compatibel met een jam? want op de doos spreken ze enkel over foto's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via clubimate is een patch te verkrijgen die de camera verbeterd. Heeft iemand dit al geprobeerd en wat is er verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik ga hem meteen proberen. Ik zal zo wel even een "voor" / "na" foto posten ;)

-edit-

"You did not provide a valid IMEI # / ESN for your i-mate device.
You must provide this in order to become a member of club i-mate.
Please re-enter this information."

Ik kan niet reggen... :r

[ Voor 63% gewijzigd door Reb87 op 13-01-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

bin_jackson schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:42:
Ik ga hem meteen proberen. Ik zal zo wel even een "voor" / "na" foto posten ;)

-edit-

"You did not provide a valid IMEI # / ESN for your i-mate device.
You must provide this in order to become a member of club i-mate.
Please re-enter this information."

Ik kan niet reggen... :r
Ik ook niet, krijg dezelfde boodschap... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
freddyathlon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 10:47:
[...]

Ik ook niet, krijg dezelfde boodschap... :(
Kan iemand anders even de "update" op een webdir zetten, zodat mensen die niet kunnen reggen hem ook kunnen krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 14-09 08:21

KrL

Foto foto..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ik heb er ook alleen maar negetieve dingen over gezien. Ik denk niet eens dat ik hem ga proberen... :'(

-edit- ik heb hem toch geprobeerd ;) (ik kon het niet laten :P )

Voor...
Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/mda/images/IMAGE_00001.jpg

Na...
Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/mda/images/IMAGE_00002.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Reb87 op 13-01-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met m'n ringtones. Heb in de map windows/rings aantal mp3tjes geinstalleerd. Deze kon ik prima gebruiken als beltoon door het instellen bij settings>personal>sounds/notifications>incoming call. Echter, nadat ik het programma WolfAlarm had geinstalleerd kon ik de mp3's niet meer gebruiken. Dat prog er af, zelfs hard reset, maar nu doet ie 't het niet meer. :? Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Bin_jackson

Ik kan niet echt zeggen dat er een verbetering in zit, of wel. Misschien ligt het aan de afbeelding die je hebt gemaakt? Als het volgens jou toch verbeterd is, hoe installeer ik dan deze patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Volgens mij is het zeker niet verbeterd :P gewoon op een andere manier slecht geworden ;)

De patch installeer je door de .CAB op je mda te zetten en te starten

[ Voor 30% gewijzigd door Reb87 op 13-01-2005 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ bin_jackson

Als je vindt dat het slechter is geworden, is het dan mogelijk om deze nieuwe patch er weer af te halen. P.S. welk versie nummer heeft de camera nu? Ik heb zelf versoin 2.70 (build 17715)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
SuB-Gold schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 19:56:
@Animal_X
Ik heb dan toch maar een hardreset gedaan en jou handleiding ff gevolgd, maar ik zie nog steeds de standaard dialpad...

EDIT:
T9 is er al wel in NL, maar dit zijn allemaal shareware proggies, die je moet reggen.
Ik heb er 2 geprobeerd, maar die halen je "intellipad" weg, en zetten een toetsenbord daarvoor in de plaats.
Ik heb nog niks aan freeware of iets anders goed ondersteunends kunnen vinden helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 12:44:
@ bin_jackson

Als je vindt dat het slechter is geworden, is het dan mogelijk om deze nieuwe patch er weer af te halen. P.S. welk versie nummer heeft de camera nu? Ik heb zelf versoin 2.70 (build 17715)
ik heb het zelfde versie nummer. Volgens mij is de patch er alleen niet meer af te halen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus als ik het goed begruik is er geen nut om de patch te installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
koksie schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:55:
Na het installeren van allerlei progjes kwam ik erachter dat de klok uit de rechterbovenhoek verdwenen is. Heeft iemand een idee hoe ik die terug krijg zonder al mijn apps er weer af te halen en te gaan testen welke app het verziekt en die eraf te laten? Is er een simpele manier om die klok er weer bij te zetten, wellicht via een Windows optie? Ik zie namelijk nergens hoe dat zou kunnen.

Ok, probleem opgelost, een of ander progje heeft mijn register verziekt. FF editten en voila: klok weer terug
Ik heb hetzelfde probleem. Mijn klok is verdwenen uit mijn start-balk en ik heb geen idee hoe ik hem terug kan krijgen. Kun je mij vertellen hoe je dit precies hebt gedaan?

Het is me nu trouwens gelukt om bluetooth te verbinden met mijn pc via BLueSoleil bleutooth software. Ik wil nu graag mp3's streamen op mijn MDA compact, iemand een idee hoe dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

bin_jackson schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:10:
[...]

ik heb het zelfde versie nummer. Volgens mij is de patch er alleen niet meer af te halen :X
Ik heb zelf nu version 2.70 (build 17794) (nog niet gepatched)

Strange!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Mex schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:48:
[...]

Ik heb zelf nu version 2.70 (build 17794) (nog niet gepatched)

Strange!
Na patchen nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is de kwaliteit volgens jou verbeterd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:55:
maar is de kwaliteit volgens jou verbeterd?
Neen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
hmm kom er net achter dat me GPRS "per ongeluk" stond geactiveert, ik schrik me wilt zie al een hoge rekening voor me! Stond ongv 2 uur aan ofzo denk ik. Zijn de kosten nu wat je verzend of ontvangt, want ik bekijk me GPRS monitor en staat totaal verzonden 14kb en ontvagen ook 14kb. Of per uur een bedrag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Shockers schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:25:
hmm kom er net achter dat me GPRS "per ongeluk" stond geactiveert, ik schrik me wilt zie al een hoge rekening voor me! Stond ongv 2 uur aan ofzo denk ik. Zijn de kosten nu wat je verzend of ontvangt, want ik bekijk me GPRS monitor en staat totaal verzonden 14kb en ontvagen ook 14kb. Of per uur een bedrag?
Je betaald per kb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
pff gelukkig :) die paar centen voel ik toch niet. bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Volgens mij wordt gewoon de default van de adjustments veranderd bij de camera patch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
@ conceicao: Zie de thread op http://forum.xda-developers.com/viewtopic.php?t=15442, via die oplossing heb ik het ook gedaan, werkte prima. via phm.com kun je het reg edit progje downloaden, maar moet met een andere reg editor ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Rikaline 6030 BT GPS gekocht, waar een autolader met USB aansluiting bijzit. Nu wil ik deze gebruiken om m'n MDA compact op te laden, en dat lijkt eenvoudig door er een USB-MiniUSB kabel aan te hangen. Het lijkt ook echt te werken, maar ...

Hij laad niet! Volgens een aantal andere fora komt dit omdat de MDA Compact alleen charged als er ook een data verbinding actief is. Ik las ook over het kortsluiten van pinnetjes aan de miniusb kant, maar dat lijkt me tricky om zelf te doen ;)

Dit onderwerp is hier vaker ter sprake gekomen, en volgens een aantal mensen lukt dit wel standaard?!?! Kunnen de mensen die dit wel aan de praat hebben gekregen mij vertellen of zij een standaard USB-MiniUSB kabel hebben gebruikt of een gemodificeerde?

Ik kan natuurlijk ook een Orange SPV c500 autolader kopen (die werken wel standaard volgens anderen), maar als het met de Rikaline charger lukt scheelt dit natuurlijk weer :)

Alvast bedankt voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb toch nog steeds het probleem met sms'en, ik dacht dat ik dat had opgelost door wat dingetjes uit te vinken, maar dat is niet het geval. Volgens mij zijn er nog wel meer mensen die heir last van hebben.. Ik zet geen rare tekentjes in mn bericht oid maar toch komt het bericht 2 of 3 keer aan bij de ontvanger, en volgens mij moet ik dus ook 2 of 3 keer betalen... Weet iemand hier iets op?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2005 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llpineapple
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-09 23:20
Simple vraag, hoe voorkom ik dat het scherm zichzelf uitschakeld bij het navigeren zonder oplader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
llpineapple schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:08:
Simple vraag, hoe voorkom ik dat het scherm zichzelf uitschakeld bij het navigeren zonder oplader?
Start -> settings -> tab system -> backlight

vinkje bij "Turn off backlight if device is not used for" weghalen...

edit:

bij Battery Power natuurlijk

[ Voor 11% gewijzigd door Krullebol.nl op 13-01-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

conceicao schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:46:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Mijn klok is verdwenen uit mijn start-balk en ik heb geen idee hoe ik hem terug kan krijgen. Kun je mij vertellen hoe je dit precies hebt gedaan?
Heb je toevallig ScumVM geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

llpineapple schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:08:
Als je Alturion 6 gebruikt kun je dat gewoon instellen in het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:39:
ik heb toch nog steeds het probleem met sms'en, ik dacht dat ik dat had opgelost door wat dingetjes uit te vinken, maar dat is niet het geval. Volgens mij zijn er nog wel meer mensen die heir last van hebben.. Ik zet geen rare tekentjes in mn bericht oid maar toch komt het bericht 2 of 3 keer aan bij de ontvanger, en volgens mij moet ik dus ook 2 of 3 keer betalen... Weet iemand hier iets op?
ik hbe ook nog steeds hetzelfde probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
bin_jackson schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 11:36:
Ik heb er ook alleen maar negetieve dingen over gezien. Ik denk niet eens dat ik hem ga proberen... :'(

-edit- ik heb hem toch geprobeerd ;) (ik kon het niet laten :P )

Voor...
[afbeelding]

Na...
[afbeelding]
Ik zie toch aanzienlijke verbetering hoor! Veel minder ruis :o

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ivo NL schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:55:
[...]

Ik zie toch aanzienlijke verbetering hoor! Veel minder ruis :o
Misschien was de situatie iets beter... stel dat de ene foto om 7:45 genomen is, en de ander om 8:00...

kan aanzienlijk schelen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die batterij eruit gaat alles verloren dan ? (reset)
Want heb wel interesse in dit ding, maar wil hem niet altijd meenemen, dus wil de simkaart soms ook in een gewone mobiel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Krullebol schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:58:
[...]

Misschien was de situatie iets beter... stel dat de ene foto om 7:45 genomen is, en de ander om 8:00...

kan aanzienlijk schelen.. :)
Laten we het op een verschil van hooguit 2 minuten houden ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.