Dat vroeg ik niet... Pocket Plus heb ik al lang draaien. Onder ander die software tip kwam van mij ergens in het eerste topic... (zie startpost).
Ik bedoel dus een echt Today-item, geen Pocketplus of windowsblinds oid.
SuB-Gold schreef op maandag 10 januari 2005 @ 23:21:
[...]
Ik was aant proberen om andere intellidialer/pads te installeren, dat lukte, maar bleef gewoon de standaard houden en kreeg geen namen erbij als ik op een cijfer drukte
Nu heb ik de T-mobile intellidialer geinstalleerd en krijg ik de andere dus niet meer geinstalleerd, iemand een idee hoe ik die T-mobile intellidialer vervangen krijg door een andere?
Ok, hier is hoe je zowel je T-Mobile Intellidialer als je Intellipad kan vervangen en hoe ik verder de rest van mijn Compact heb geinstalleerd en ontmeuked.
1. download de volgende 2 bestanden:
Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB en
Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB
Deze kan je op de xda-developers ftp vinden onder de Imate rom.
ftp://xda:xda@forum.xda-d...d-roms/I-mate%20extended/
2. Kopieer de bestanden naar je SD-kaart.
3. Doe een hard-reset.
4. Doe een soft-reset voordat hij begint met het installeren van de T-mobile meuk (na het kalibreren en de kleine tutorial dus).
5. Voer Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB vanaf je SD-kaart uit.
6. Voer Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB vanaf je SD-kaart uit.
7. Browse met je file explorer naar je Extended_Rom (deze vind je in de dir My Device).
8. Voer hier de volgende Cabs uit:
Caller_ID_WWE_RC10.CAB
Camera_Patch_WWE_B15.sa.CAB
GPRSMonitor_WWE.sa.CAB
Java_10.1.2.57_WWE.CAB
MMS_2.0.0.13_WWE.CAB
MMS_Setting_WWE_NL.CAB
Patch_101123.sa.CAB
Version_WWE_101124.sa.CAB
En eventueel Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB als je geen Pocket Plus of andere zip software gebruikt. De rest kan je laten staan.
11. Voer Default_Delete_vdisk.CAB nog uit om je Extended_Rom dir weer onzichtbaar te maken. Dan kan je later ook niet perongeluk alsnog T-Mobile meuk installeren.
12. Download en voer de volgende cab uit om je T-Mobile bootlogo te vervangen door die van Qtek (Die van Imate is nog lelijker dan die van T-Mobile):
ftp://xda:xda@forum.xda-d...ian/QTEK_SPLASHSCREEN.cab
13. Je moet nog even een GPRS verbinding aanmaken. Dit doe je als volgt:
Ga naar Start -> Settings -> Connections -> Add a new modem connection en vul de volgende gegevens in:
Name: T-Mobile (of als je echt een hekel aan ze hebt een willekeurige andere naam)
Select a modem: Cellular Line (GPRS)
Access point name: Internet
Rest: kan je allemaal leeg laten
14. Installeer de rest van je software. Houd hier bij rekening mee dat Spb Pocket Plus en Pocket Music (bundle) in het geheugen moeten worden geinstalleerd aangezien deze het op de SD-kaart niet goed doen.
15. Doe voor de zekerheid nog even een soft-reset!
[
Voor 95% gewijzigd door
Animal_X op 16-01-2005 15:25
. Reden: update ]
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."