De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 3]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
@ phonetech: Ik heb ook al even geexperimenteerd met de mda als afstandbediening via infrarood. Mijn ervaring is dat het erg scheelt per tv. Op de sony tv thuis deed hij het tot maximaal een halve a 1 meter. Op een andere sony tv bij m'n schoonouders tot ongeveer 1 a 2 meter. Thuis heb ik een samsung tv waar het bereik nog wel beter is dan 2 meter. Ik gok 2,5 meter. Op meer moet je echt niet rekenen. (ik gebruik trouwens tv remote controller als programma)
Het is een leuke gadgetfunctie, maar in de praktijk is het natuurlijk niks. Maar ik geef toe, het blijft leuk om te het werkend te zien en te showen ann anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uh, don't shoot me als de vraag al eens is gesteld (ik zocht er net op maar kon 't niet vinden): is het mogelijk om de MDA Compact van T-mobile zelf te un-simlocken?

Normaal kun je dat na een jaar laten doen door T-mobile, maar wat als je het nou eerder wil?

Iemand dit al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 09:46
Voor wie nog een goede screenprotector zoekt: Brando screenprotector Plus

MDA 2wkn terug besteld: nog niet binnen
Protector 3dgn terug besteld: vandaag binnen :)

Ik kreeg met geen mogelijkheid de shippingkosten bij het grandtotal opgeteld. Wat een eindbedrag opleverde van $10. Vannochtend lag ie op de deurmat :Y)
Dat is dus heel wat anders dan de €17,50 die je bij 'de shop' betaald.

Ik gebruik het nu al een paar maanden voor mn ipaq, ik sta versteld van de levensduur.

Edit: Ik zie dat die gekke chinezen de shippingkosten nu standaard verrekenen 8)7 , dan kom je op $13 dat scheelt nog steeds veel tov 'de shop'

[ Voor 13% gewijzigd door pulstar op 06-01-2005 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

Toen ik mijn screenprotector kocht, was er bij de shop een actie waardoor je geen verzendkosten hoefde te betalen. Dat kostte mij dus 10 euro. Toen ik zag dat er iets mis wat met de screenprotector die ik ontvangen had, heb ik gemaild. 2 dagen later lag een nieuwe screenprotector in de bus.

de shop doet het goed. imo.

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je op een ppc ook je pc via bijv. een wifi verbinding besturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 17:54:
kun je op een ppc ook je pc via bijv. een wifi verbinding besturen?
Ik weet dat het mogelijk is, er zijn idd genoeg apps te vinden! als je maar zoekt lukt het wel
mocht je vragen of problemen hebben dan hoor ik 't wel.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
kan de MDA Compact (in de toekomst) geflashed worden naar PPC2005?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolder
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:37

Kolder

Raaarrrr

Voor mensen die nog een mda compact zoeken, in Groningen bij de belcompany aan het waagplein hebben ze er nog 4 ik heb er vandaag eentje opgehaald. Wie weet wat voor de hebberigen ;)

Whatever........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nog steeds met een probleem dat mijn sms berichten dubbel aankomen (T-Mobile)

ik heb contact gehad met T-Mobile en deze vonden geen netwerk problemen, dus het schijnt aan het toestel te liggen.

ik heb het vinkje onder messages --> opties --> reply (nog wat) -> uitgezet

ik dacht dat dit heeft geholpen, maar niet dus.

iemand anders nog ideeën.
die beste mevrouw van T-Mobile zei dat ik het toestel anders maar moest opsturen.

ik heb nare ervaringen hiermee ik heb eergisteren een kapotte 6600 terugekregen van T-Mobile.

deze ben ik 9 weken kwijt geweest.

iemand nog ideeën

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blogbuster schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 20:14:
[...]

Ik weet dat het mogelijk is, er zijn idd genoeg apps te vinden! als je maar zoekt lukt het wel
mocht je vragen of problemen hebben dan hoor ik 't wel.
ik bedoel dus remote desktoppen heh, niet dat je 'm als afstandsbediening gebruikt ofzow, of bedoel jij dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:10:
ik zit nog steeds met een probleem dat mijn sms berichten dubbel aankomen (T-Mobile)

ik heb contact gehad met T-Mobile en deze vonden geen netwerk problemen, dus het schijnt aan het toestel te liggen.

ik heb het vinkje onder messages --> opties --> reply (nog wat) -> uitgezet

ik dacht dat dit heeft geholpen, maar niet dus.
Mijn abonnement ging afgelopen dinsdag in.
ik heb toen 1 berichtje gestuurd naar 6 nummers (6 recipients in 1 bericht dus).

2 mensen kregen het bericht 7x
2 mensen kregen het bericht 5x
en iemand 4 x
de ander weet ik (nog) niet...

Ik vind het wel een raar probleem. Ik heb 'm echt maar 1 verzonden. Ik moet nog contact opnemen met T-mobile hierover, want dit is wel een rare manier van geldtrekken :P (kan ook aan toestel liggen hoor)

[ Voor 3% gewijzigd door Krullebol.nl op 07-01-2005 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
ActiveSync versie 3.8 is beschikbaar.

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 09:10:
ik heb nare ervaringen hiermee ik heb eergisteren een kapotte 6600 terugekregen van T-Mobile.

deze ben ik 9 weken kwijt geweest.

iemand nog ideeën
Ik heb een keer 2 maanden op mijn siemens ST55 moeten wachten. Toen kwam die eindelijk binnen, was hij DOA (dead on arrival)!!!
ik siemens een aantal keer flink lastiggevallen (bellen, faxen en emailen) en toen kreeg ik 2 weken later een siemens SX1 opgestuurd ter vervanging van mijn ST55...

Ik weet dat dit jou weinig helpt, maar ik wil je vertellen: met een beetje zeuren kom je ERG ver!!!
succes ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Als ik Winampaq gebruik dan sluit hij af zodra ik naast een knopje druk (dus op de skin). Heeft iemand anders ook dit probleem? Zo ja, is er een oplossing voor? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:32:
[...]

Ik heb een keer 2 maanden op mijn siemens ST55 moeten wachten. Toen kwam die eindelijk binnen, was hij DOA (dead on arrival)!!!
ik siemens een aantal keer flink lastiggevallen (bellen, faxen en emailen) en toen kreeg ik 2 weken later een siemens SX1 opgestuurd ter vervanging van mijn ST55...

Ik weet dat dit jou weinig helpt, maar ik wil je vertellen: met een beetje zeuren kom je ERG ver!!!
succes ermee
ja maar ik heb die MDA gekocht omdat men 6600 ter reparatie was.
en heb echt geen zin weer een paar weken te wachten.

en ik las ook dat "krullebol" er ook last van had..
dus misschien toch een probleem bij T-Mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 11:23

aximus

Nee

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 13:59:
[...]

Tnx aximus!

Weet iemand ook een wat alle Cab's in de Extended Rom precies doen? Volgens de howto vanaf het compactjam forum kun je bijvoorbeeld de volgende cabfile installeren:
code:
1
Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB

Dit is volgens mij een overbodig Ziptooltje als je Spb Pocket plus 2.2 ook gaat installeren. Verder denk ik dat de cabfile
code:
1
Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB
er voor zorgt dat je verwijzing naar de Extended Rom map uit je device wordt gehaald.

Heeft iemand hier meer info over?
code:
1
Zip_Magician_T-Mobile_WWE_B12.CAB

Klopt... is een zip tooltje... hoef je niet te installeren als je Spb Pocket plus 2.2 ook installeert

code:
1
Delete_vdisk_shortcut_WWE.sa.CAB

Zou er inderdaad voor moeten zorgen dat de extended rom folder verdwijnt... De eerste keer deed ie dit bij mij ook, maar om één of andere rede heb ik 'm nu nog steeds. Volgens mij komt dit doordat ik eerst m'n bootlogo heb veranderd.

Aan de naam van die .CAB files kun je vaak al zien waar 't voor is... dat lijstje wat je volgens compactjam moet installeren klopt volgens mij....

Owja! Ik heb een fout ontdekt in Spb Pocket plus 2.2: Als je Pocket Plus bij je today items hebt staan en je probeert settings te veranderen (bijvoorbeeld: start -> settings -> system -> Device Information), kom je altijd bij de Power Settings uit. Kortom, als je settings wilt veranderen, vink Pocket Plus dan even uit bij je today items, verander je settings, en vink 'm weer aan.

Ik heb hele nare ervaringen met Pocket Blinds... hebben meer mensen hier last van? Ik krijg 'm gewoon niet goed aan de praat...

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus

aximus

Nee

E-Mail op MDA vraag/probleem:
Weet iemand hoe ik m'n mail instellingen (pop/smtp) van het standaard Outlook E-Mail account kan invoeren? Ik kan wel een account toevoegen maar dan komen die in een andere folder.

Software installatie tip:
Kijk uit met wat je in je storage installeerd en wat je op je storage card installeerd. Pocket Music en Pocket Plus kunnen er bijvoorbeeld niet zo goed tegen als ze op de storage card staan.

Bluetooth probleem:
Als ik bestanden vanaf m'n (1GB :9) Storage Card probeer te versturen met bluetooth, lukt dit niet, omdat voordat de file transfer begint, het I/O(?) systeem van m'n Storage Card al op standby staat. Weet iemand of die settings ergens te tweaken zijn?

Peace!

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Kolder schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 04:27:
Voor mensen die nog een mda compact zoeken, in Groningen bij de belcompany aan het waagplein hebben ze er nog 4 ik heb er vandaag eentje opgehaald. Wie weet wat voor de hebberigen ;)
_/-\o_ Goede tip Kolder ! _/-\o_

Direct naar die shop gerend en een gekocht.
En jawel het was de laatste die ze hadden.

Ik ben ik wel blij om, omdat ze (naar ik in verschillende andere winkels hoorde) pas op zijn vroegst over een paar weken weer leverbaar zijn.

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:13
De T-mobile shops hebben deze week nog nieuwe modellen gekregen. Ik weet niet of zij voorrang hebben op de levering, maar volgens mij valt het dus wel mee met de wachttijd. Toen ik T-mobile maandag belde over leveringstijden zeiden ze dat het nog wel 5 weken kon duren. Vervolgens nar de T-mobile shop geweest en daar op de wachtlijst gezet. 2 dagn later belden ze op dat ie klaar lag.
Inmiddels heb ik 'm dus :)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Ad- schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 19:56:
[...]

_/-\o_ Goede tip Kolder ! _/-\o_

Direct naar die shop gerend en een gekocht.
En jawel het was de laatste die ze hadden.

Ik ben ik wel blij om, omdat ze (naar ik in verschillende andere winkels hoorde) pas op zijn vroegst over een paar weken weer leverbaar zijn.
Graag gedaan! :*)

Whatever........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
sanderb schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 20:16:
De T-mobile shops hebben deze week nog nieuwe modellen gekregen. Ik weet niet of zij voorrang hebben op de levering, maar volgens mij valt het dus wel mee met de wachttijd. Toen ik T-mobile maandag belde over leveringstijden zeiden ze dat het nog wel 5 weken kon duren. Vervolgens nar de T-mobile shop geweest en daar op de wachtlijst gezet. 2 dagn later belden ze op dat ie klaar lag.
Inmiddels heb ik 'm dus :)
Ik heb em eind 2004 besteld met een verlenging, is 5-1 ingegaan. Belde voor iets anders met de klantenservice, maar toch ff vragen naar m'n mda'tje ;) ook daar zeiden ze dat de achterstanden redelijk weggewerkt waren, ze dacht dat het maar 10 werkdagen zou duren ipv 5 weken. Ben benieuwd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe verbreek je de GPRS verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 08:26
Interessant apparaat! Ik ben toe aan een nieuwe mobiele telefoon (mijn huidige heeft niet eens een trilalarm), en dit lijkt me wel wat. Een paar vraagjes:

1. Kun je hierop DivX/XviD films spelen, zonder de afmetingen aan te passen? (bv 640*450)
2. Raakt het beeldscherm makkelijk vies als je hem als telefoon gebruikt (tegen je wang drukt)?
3. Zijn er screenprotectors waarmee je het touchscreen nog steeds met je vinger kan bedienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 22:53:
Interessant apparaat! Ik ben toe aan een nieuwe mobiele telefoon (mijn huidige heeft niet eens een trilalarm), en dit lijkt me wel wat. Een paar vraagjes:

1. Kun je hierop DivX/XviD films spelen, zonder de afmetingen aan te passen? (bv 640*450)
2. Raakt het beeldscherm makkelijk vies als je hem als telefoon gebruikt (tegen je wang drukt)?
3. Zijn er screenprotectors waarmee je het touchscreen nog steeds met je vinger kan bedienen?
1. ja hoor dit kan. kost wel meer ruimte op je kaartje.
2. hangt er natuurlijk van af. ik ben er zuinig op en maak schermpje gewoon goed/vaak schoon. met vette vingers zie je wel de afdrukken (logisch) B)
3. ja er zijn screenprtectors waarmee het scherm gewoon normaal blijft functioneren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo forumlezers,

Voor diegenen die van plan zijn om te gaan navigeren met de MDA Compact + TT3 en zich nog orienteren op een goede BT-GPS reciever:

Er zijn mensen die goede ervaringen hebben met de TFAC-BT30 (idem als Rikaline 6030)

Ikzelf heb de EMTAC-BT-III GPS (iets duurder) en heeft de volgende voordelen:

- Snelle installatie: pairen met MDA, dan TT3-GPS menu instellen op "Emtac wireless GPS", en "Bluetooth GPS" (staat standaard al in driverlist!!) en dan rijden maar! (ik had hem binnen 2 minuten werkend!)
- Niet afhankelijk van een accu, die b.v. 6 tot 8 uur meegaat, maar 4 standaard AAA alkaline batterijtjes, die ongeveer 18 tot 20 uur meegaan
- Werkt ook met oplaadbare NiMH - AAA batterijen
- Autoadapter meegeleverd, dus batterijen leeg, dan op 12 V.

Verder: snelle fix, stabiele en goede ontvangst.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:48:
Hallo forumlezers,

Voor diegenen die van plan zijn om te gaan navigeren met de MDA Compact + TT3 en zich nog orienteren op een goede BT-GPS reciever:

Er zijn mensen die goede ervaringen hebben met de TFAC-BT30 (idem als Rikaline 6030)

- Snelle installatie: pairen met MDA, dan TT3-GPS menu instellen op "Emtac wireless GPS", en "Bluetooth GPS" (staat standaard al in driverlist!!) en dan rijden maar! (ik had hem binnen 2 minuten werkend!)
- Niet afhankelijk van een accu, die b.v. 6 tot 8 uur meegaat, maar 4 standaard AAA alkaline batterijtjes, die ongeveer 18 tot 20 uur meegaan

Groeten
Ik ben net terug uit Frankrijk en gebruik zelf de Acore AG-600 BT GPS. Echt geinig om een in het hartje van een grote onbekende stad te komen en binnen no time weer weg. Dat zou ik zonder navigatie niet gedurft hebben. Ik zit alleen nog steeds met het probleem dat ik geen autolader voor de MDA compact heb. Een aantal Orang-shops in Frankrijk verkochten we de SPV C500 maar hadden geen lader op voorraad. Ik ga denk ik morgen weer hier in de stad proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:48:
Hallo forumlezers,

Groeten
Ja! ik ben er ook naar op zoek _/-\o_ , waar heb je hem gekocht en voor hoeveel als ik vragen mag?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:

hmm.. sorry er ging dus ff iets mis

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 23:24:
[...]

1. ja hoor dit kan. kost wel meer ruimte op je kaartje.
2. hangt er natuurlijk van af. ik ben er zuinig op en maak schermpje gewoon goed/vaak schoon. met vette vingers zie je wel de afdrukken (logisch) B)
3. ja er zijn screenprtectors waarmee het scherm gewoon normaal blijft functioneren
Bedankt voor de antwoorden, dat klinkt goed. Ik heb nog een paar vragen over de SNES emulator:

1. Kun je SNES spellen makkelijk bedienen met de aanwezige knoppen, of gaat de bediening soms via het beeldscherm (niet goed imo)?
2. Draaien SNES spelletjes op goede snelheid/vloeiend/met geluid?
3. Is Doom speelbaar op dit apparaatje?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Heeft iemand de Playstation emulator al geprobeerd? :o

[ Voor 15% gewijzigd door Cinner op 08-01-2005 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:23:
edit:

hmm.. sorry er ging dus ff iets mis
Tja, ik probeer geen reclame te maken, maar ik heb hem gekocht voor E 149,- (elders gezien voor E 125,- maar ik weet niet meer waar..) Ik hecht echter veel belang aan een goede service en een thuiswinkelwaarborg en betaal dan liever wat meer bij: een bekende PDA shop.nl....hm..
(geen reclame...hi)
Maar ik ben er erg tevreden over...

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Ja ;) ik vind hem niet erg smooth lopen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 00:52:
[...]

Bedankt voor de antwoorden, dat klinkt goed. Ik heb nog een paar vragen over de SNES emulator:

1. Kun je SNES spellen makkelijk bedienen met de aanwezige knoppen, of gaat de bediening soms via het beeldscherm (niet goed imo)?
2. Draaien SNES spelletjes op goede snelheid/vloeiend/met geluid?
3. Is Doom speelbaar op dit apparaatje?

Alvast bedankt!
1. Het hangt ervan af welke SNES spellen je gaat spelen, maar de bediening is bij de meeste spellen onhandiger dan een normale "nintendo keypad". Je kunt het scherm bijvoorbeeld zodanig draaien dat de knoppen onderaan (nu dus links) de MDA je stuurknoppen worden. Maar dan heb je eigenlijk nog 4 buttons aan de rechterkant nodig... En aan de zijkant van de MDA (nu dus de bovenkant) zit een knop die je kunt gebruiken om te springen enzo. Maar als je bijvoorbeeld in Donkey Kong of Super Mario snel wilt lopen heb je ook nog een andere knop nodig, die zit ook aan de bovenkant maar dat is zeer onhandig vasthouden. Dus het is zeker geen complete gameboy, maar het kan even.

2. Tja das ook weer raar, het geluid is redelijk maar bij de meeste spellen gaat het spel schokkend als je geluid aan hebt. Ik heb zo'n 15 spellen getest en alleen bij Donkey Kong heb je geen last van een schokkend spel met geluid aan. Zonder geluid aan draait alles soepel, maar bijvoorbeeld Super Mario Kart vind ik echt slecht spelen, het speelt gewoon niet zo lekker als op de normale super nintendo.

3. Doom is volgens mij wel te spelen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd

Ik heb de SNES emulator en een paar spellen er wel op staan, vind het af en toe wel leuk om te spelen, maar het speelt zeker niet zo handig... Maar, misschien lost een keyboard (bluetooth ofzo) wel veel op! Ben ik nu naar op zoek, maar heb er nog geen kunnen vinden. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
http://www.spv3d.tk/ Ports van Wolf3d, doom en Duke nukem 3d :) werken perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
bin_jackson schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 10:03:
http://www.spv3d.tk/ Ports van Wolf3d, doom en Duke nukem 3d :) werken perfect
Die link werkt niet ;(

edit: nu wel

[ Voor 4% gewijzigd door Cinner op 08-01-2005 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 09:59:
[...]

1. Het hangt ervan af welke SNES spellen je gaat spelen, maar de bediening is bij de meeste spellen onhandiger dan een normale "nintendo keypad". Je kunt het scherm bijvoorbeeld zodanig draaien dat de knoppen onderaan (nu dus links) de MDA je stuurknoppen worden. Maar dan heb je eigenlijk nog 4 buttons aan de rechterkant nodig... En aan de zijkant van de MDA (nu dus de bovenkant) zit een knop die je kunt gebruiken om te springen enzo. Maar als je bijvoorbeeld in Donkey Kong of Super Mario snel wilt lopen heb je ook nog een andere knop nodig, die zit ook aan de bovenkant maar dat is zeer onhandig vasthouden. Dus het is zeker geen complete gameboy, maar het kan even.

2. Tja das ook weer raar, het geluid is redelijk maar bij de meeste spellen gaat het spel schokkend als je geluid aan hebt. Ik heb zo'n 15 spellen getest en alleen bij Donkey Kong heb je geen last van een schokkend spel met geluid aan. Zonder geluid aan draait alles soepel, maar bijvoorbeeld Super Mario Kart vind ik echt slecht spelen, het speelt gewoon niet zo lekker als op de normale super nintendo.

3. Doom is volgens mij wel te spelen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd

Ik heb de SNES emulator en een paar spellen er wel op staan, vind het af en toe wel leuk om te spelen, maar het speelt zeker niet zo handig... Maar, misschien lost een keyboard (bluetooth ofzo) wel veel op! Ben ik nu naar op zoek, maar heb er nog geen kunnen vinden. Iemand een idee?
Kun je geen knoppen op het beeldscherm instellen? Bv. aan de bovenkant van het scherm, zodat je met de gewone knoppen (joystick) kan lopen e.d. Of werkt dat niet zo?

[ Voor 6% gewijzigd door Cinner op 08-01-2005 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
bin_jackson schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 07:50:
[...]

Ja ;) ik vind hem niet erg smooth lopen :'(
Op die site lees ik idd over slechte ervaringen met sommige games, maar met games als Whipeout blabla halen ze meer dan 60fps! Heb je die game ook geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Kan iemand pics posten van het complete T-Mobile pakket? Ik ben met name geinteresseerd in pics van de casing. Ik hoop echt dat ik gauw m'n spullen krijg, maar het zal pas begin feb worden ben ik bang. Wachten duurt lang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:31:
[...]

ja maar ik heb die MDA gekocht omdat men 6600 ter reparatie was.
en heb echt geen zin weer een paar weken te wachten.

en ik las ook dat "krullebol" er ook last van had..
dus misschien toch een probleem bij T-Mobile
Het probleem ligt niet bij T-Mobile, want ik heb Vodafone in mijn MDA Compact zitten en krijg het ook wel es dat een bericht 2 keer afgeleverd word. Het gebeurt bij mij alleen als er een nieuw smsje binnenkomt en ik op het ballontje op reply klik, als ik gewoon een nieuw sms vanuit Mobile Contacts stuur, dan gaat het altijd goed!
Dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
SuB-Gold schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 14:04:
[...]

Het probleem ligt niet bij T-Mobile, want ik heb Vodafone in mijn MDA Compact zitten en krijg het ook wel es dat een bericht 2 keer afgeleverd word. Het gebeurt bij mij alleen als er een nieuw smsje binnenkomt en ik op het ballontje op reply klik, als ik gewoon een nieuw sms vanuit Mobile Contacts stuur, dan gaat het altijd goed!
Dus...
Oplossing:: Messaging >> Tools >> Options >> When replying, include body uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:18:
[...]

Oplossing:: Messaging >> Tools >> Options >> When replying, include body uitschakelen.
dit is zoals eerder vermeld NIET de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:57

Hoicks

Techno!

aximus schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 17:11:
Bluetooth probleem:
Als ik bestanden vanaf m'n (1GB :9) Storage Card probeer te versturen met bluetooth, lukt dit niet, omdat voordat de file transfer begint, het I/O(?) systeem van m'n Storage Card al op standby staat. Weet iemand of die settings ergens te tweaken zijn?
Hoe/wat waar verstuur je die bestanden? Ik krijg het niet voor elkaar om gewoon door m'n netwerk heen te browsen, terwijl internetten en syncen via activesync juist erg goed gaat.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 16:32:
[...]

dit is zoals eerder vermeld NIET de oplossing.
Weet je misschien wel de oplossing dan?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Je kan het volgens mij ook zien als je een berichtje typt... Ik merkte het gister...
zo gauw als je het tab knopje indrukt, staat er onderaan ( bijv. "126/2 messages")
als ik de tab weghaal wordt 't weer een berichtje...
Misschien heeft dat 'r mee te maken.. heb 't namelijk niet uitgeprobeerd echt.

edit:

als je in een leeg berichtje meteen op tab drukt, zie je dat er nog maar 70 tekens beschikbaar zijn...(voor een bericht dus...)... vaag.. ik kom wel meer vage buggy dingne tegen. Maar misschien is dit hetgeen wat het probleem is ?

[ Voor 33% gewijzigd door Krullebol.nl op 09-01-2005 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Hoicks schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:30:
[...]

Hoe/wat waar verstuur je die bestanden? Ik krijg het niet voor elkaar om gewoon door m'n netwerk heen te browsen, terwijl internetten en syncen via activesync juist erg goed gaat.
Dat gaat niet gewoon in de verkenner ?? Die ziet niet je "Mobile Device"?
Gaat hier prima (niet via bluetooth trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 09:59:
[...]

Is het niet mogelijk om de spellen in portrait mode (dus 'rechtop') te spelen? Zo heb je ook de knoppen naast de joystick tot je beschikking, toch? Is het anders niet mogelijk om knoppen op het beeldscherm zelf in te stellen bij de SNES emulator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:57

Hoicks

Techno!

Krullebol schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:57:
[...]

Dat gaat niet gewoon in de verkenner ?? Die ziet niet je "Mobile Device"?
Gaat hier prima (niet via bluetooth trouwens)
Oh bedoel je zo..

Ik doelde op het feit dat ik geen unc paden kan gebruiken vanaf de pocket pc als ik via bluetooth wel kan internetten en synchroniseren. Dus ik kan in de file explorer op de pocket pc geen \\antarctica\Multi-Media aangeven enzo.. dat bedoelde ik eigenlijk.

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Ik heb eigenlijk even iets heel sufs,

op een of ander manier is mijn lettertype veranderd van het startmenu en van de tekst onder alle icoontjes, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen ?

Whatever........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Kolder schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:28:
Ik heb eigenlijk even iets heel sufs,

op een of ander manier is mijn lettertype veranderd van het startmenu en van de tekst onder alle icoontjes, iemand enig idee hoe ik dit kan veranderen ?
Hangt 'r vanaf hoe je 't bekijkt.. je kan je letters iets "anders" leesbaar maken:

Settings > screen > -tab Clear Type

Verder kan je je letters groter/kleiner maken

Settings > screen > -tab Text size

Bedoel je dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kolder

Kolder

Raaarrrr

Krullebol schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:34:
[...]

Hangt 'r vanaf hoe je 't bekijkt.. je kan je letters iets "anders" leesbaar maken:

Settings > screen > -tab Clear Type

Verder kan je je letters groter/kleiner maken

Settings > screen > -tab Text size

Bedoel je dit ?
daar heb ik idd ook gekeken maar dat past niet de tekst aan van het startmenu en de tekst onder de iconen.

Whatever........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 15:56:
Uh, don't shoot me als de vraag al eens is gesteld (ik zocht er net op maar kon 't niet vinden): is het mogelijk om de MDA Compact van T-mobile zelf te un-simlocken?

Normaal kun je dat na een jaar laten doen door T-mobile, maar wat als je het nou eerder wil?

Iemand dit al eens gedaan?
Uhmm, iemand tips voor bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Krullebol schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:52:
Je kan het volgens mij ook zien als je een berichtje typt... Ik merkte het gister...
zo gauw als je het tab knopje indrukt, staat er onderaan ( bijv. "126/2 messages")
als ik de tab weghaal wordt 't weer een berichtje...
Misschien heeft dat 'r mee te maken.. heb 't namelijk niet uitgeprobeerd echt.

edit:

als je in een leeg berichtje meteen op tab drukt, zie je dat er nog maar 70 tekens beschikbaar zijn...(voor een bericht dus...)... vaag.. ik kom wel meer vage buggy dingne tegen. Maar misschien is dit hetgeen wat het probleem is ?

Dit bedoelde ik
Afbeeldingslocatie: http://www.krullebol.nl/pda.jpg

Ik zie wel ineens wat... als ik bijzondere tekens gebruik: ë o.i.d. of een tab... verandert er klaarblijkelijk nogal wat...

200 tekens, maar 4 berichtjes... Verder niks bijzonders gebruikt
Misschien is dit een oplossing

[ Voor 14% gewijzigd door Krullebol.nl op 09-01-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
ben ik nog een keer... Ik heb het net getest.... zo gauw je "moeilijke tekens toevoegt"(meteen van't begin al) zie je dat je i.p.v. 160, nog maar 70 tekens over hebt... als je dan wat meer tekst toevoegt (+/- 80 tekens ofzo) en verzend, ontvangt de ontvanger 2 of 3 keer 't zelfde berichtje.

Dit is voor wat ik nu getest heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

krullebol, dat heeft niks ermee te maken dat het berichtje 2 keer aankomt, want als ik een bericht verstuur dat uit 2 smsjes bestaat, dan krijg ik ook maar 1 ontvangstbevestiging. Ik heb het nu niet meer gehad, maar alleen omdat ik gewoon niet op reply duw...
Dat met body includen hielp ook niet, is alleen voor e-mail namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Weten de providers niet waar dit probleem door komt? Zij moeten hier spport op geven toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/mda/images/mp3_ultimate_mp3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://benjamin.reyntjes.com/mda/images/mp3_ultimate_mp3_2.jpg

Even lopen klooien vandaag met Wifi. Erg handig dat je alle mp3's gewoon vanaf je pctje kan streamen :) Ik moet alleen nog iets op die verloopstukjes zien te vinden...

[ Voor 13% gewijzigd door Reb87 op 09-01-2005 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Een andere vraag, wil ook weer GPS op me MDA Compact, maar wil zo een SD GPS antenne, maar dan ben ik me storage card kwijt, kortom dan heb ik niet eens kaarten. Bestaan die SD GPS antennes ook met bijv. 512mb geheugen erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zover ik weet alleen 256mb , je kan ook een bluetooth GPS dongle kopen

btw, iemand enig idee hoe lang de accu het doet als je continu bluetooth aan hebt staan ( dit i.v.b.m gps navigatie in de auto )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:08:
Weten de providers niet waar dit probleem door komt? Zij moeten hier spport op geven toch?
dit ben ik totaal met je eens.
ik heb contact gehad met T-Mobile en die geven de schuld aan het OS dus er moet een andere versie op.. maar dan is nog maar de vraag of het probleem is verholpen. en je bent je foon gewoon een lange tijd kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

bin_jackson schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:41:
[afbeelding]

[afbeelding]

Even lopen klooien vandaag met Wifi. Erg handig dat je alle mp3's gewoon vanaf je pctje kan streamen :) Ik moet alleen nog iets op die verloopstukjes zien te vinden...
Lol! Sweete setup dude! :P

P.S. Hoe lang gaat je accu mee wanneer je MP3's over Wifi streamt met een koptelefoon van een dergelijke groote? :D

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Kort :P ik heb het nog niet exact bekeken, maar ik merkte dat het snel ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 12:40:
[...]

Kun je geen knoppen op het beeldscherm instellen? Bv. aan de bovenkant van het scherm, zodat je met de gewone knoppen (joystick) kan lopen e.d. Of werkt dat niet zo?
Je kunt er voor kiezen om buttons op het scherm te krijgen, maar dan staat het scherm dus gewoon recht (normale modus ipv breedbeeld modus) en staan de schermknoppen eronder. Daaronder heb je nog eens de vaste buttons van de telefoon. Maar dit werkt niet makkelijker. Handiger is toch de breedbeeldmodus (scherm staat nou links of rechts waardoor de vaste knoppen links of rechts komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cinner schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:44:
[...]

Is het niet mogelijk om de spellen in portrait mode (dus 'rechtop') te spelen? Zo heb je ook de knoppen naast de joystick tot je beschikking, toch? Is het anders niet mogelijk om knoppen op het beeldscherm zelf in te stellen bij de SNES emulator?
Je hebt altijd alle knoppen ter beschikking, maar die knoppen zitten zo dicht op elkaar en om de 4-direction pad (het is niet echt een joystick) heen waardoor je niet met 2 handen kunt spelen. Want ik ren in Mario world altijd in plaats van dat ik loop, dus ik hou naast de richting die ik inwil altijd een knop vast, + ik moet nog een button hebben waarmee ik kan springen. De buttons, op de keypad van de echte Super Nintendo, zijn zo gepositioneerd dat dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bin_jackson schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:41:
[afbeelding]

[afbeelding]

Hey... ik heb ook zoeen wifikaart en vraag me af hoe je mp3's kunt streamen,
zou je dat aub kunnen uitleggen (ook wel programma je gebruikt...)

Is het ook mogelijk om video's te streamen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:09:
zover ik weet alleen 256mb , je kan ook een bluetooth GPS dongle kopen

btw, iemand enig idee hoe lang de accu het doet als je continu bluetooth aan hebt staan ( dit i.v.b.m gps navigatie in de auto )
Zou je kunnen zeggen waar? 256 MB is genoeg voor (ihgv TomTom3) Benelux en Major Roads of europe. Lijkt mij een perfecte oplossing. Heb je ook nooit een BT ontvanger in je auto liggen die gejat kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nog een vraagje m.b.t Mobile windows 2003

waar kan je eventuele updates vinden voor het mobile windows 2003 OS.
en kan je deze zelf instaleren of werkt dit niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus

aximus

Nee

Hoicks schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 17:30:
[...]

Ik bedoel van PDA naar PDA.... dus gewoon met 'beam file'....

Iemand al een oplossing hiervoor?

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocky
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik sta op het punt de Qtek S100 aan te schaffen, maar nu stuitte ik in mijn zoektocht naar meer informatie op deze site: http://www.clubimate.com/...eAction=DEVICE_JAM_ISSUES

Hier staan onder andere de volgende gebreken vermeld voor de i-mate Jam:
• The audio quality of voice calls will be enhanced. Some customers notice a distortion to higher frequency components.
• The speaker works intermittently on some units.

Heeft iemand hier iemand problemen met de geluidskwaliteit van zijn Jam/S100/MDA?

Portugese Wijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope mijn telefoon geluid is beter dan mijn vorige (SE t68i)
Intern speakertje is niet bepaald hoogstaand goed genoeg voor geluid bij een filmpje maar niet voor muziek vind ik te zacht en te beperkt bereik.
Voor muziek kun je beter de headset gebruiken dat klinkt goed.
Ook hands free bellen met de bijgeleverde headset werkt prima voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhm vraagje: die truuc met dat suikerklontje uit de start post: werkt dat ook met het T-Mobile logo :?

Weet iemand dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spocky schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:53:
Ik sta op het punt de Qtek S100 aan te schaffen, maar nu stuitte ik in mijn zoektocht naar meer informatie op deze site: http://www.clubimate.com/...eAction=DEVICE_JAM_ISSUES

Hier staan onder andere de volgende gebreken vermeld voor de i-mate Jam:
• The audio quality of voice calls will be enhanced. Some customers notice a distortion to higher frequency components.
• The speaker works intermittently on some units.

Heeft iemand hier iemand problemen met de geluidskwaliteit van zijn Jam/S100/MDA?
Ik heb de MDA compact (idem toestel dus). Ik kan het volgende mededelen:

De geluidskwaliteit is niet te vergelijken met mijn vorige PDA (Ipaq), maar dit was ook een topper wat dit betreft!! Een "grote" PDA zal een beter geluid geven, hoewel dit ook niet altijd zo hoeft te zijn, als ik anderen zo hoor...

Wat de MDA compact betreft:
De geluidskwaliteit voor spraak is wat aan de schelle, hoge kant. Een bekende stem klinkt wat "geknepen". Dit vindt ik echter niet zo vreemd, want het interne speakertje is ook vrij klein. Hoge tonen vervormen inderdaad als het volume erg hard staat. Muziek klinkt zeker niet goed uit dit speakertje. Wel samples, b.v. ringtones van diverse aard. Voor muziek moet je dus een "goede" koptelefoon aansluiten!

Wat de "loud"- functie betreft: ik gebruik de MDA ook met TT3 voor navigatie in de auto. Dit is zeker voldoende duidelijk te volgen!

Kortom: ik weet niet wat voor firmware-upgrades er nog komen, maar de kwaliteit van het speakertje is geen Bose-kwaliteit. Maar de overige functies van dit apparaat wegen hier zeker tegenop! Het geluid is geen top, maar ook geen flop. Qua belkwaliteit zullen er zeker betere toestellen zijn. Hangt er van af wat men wil: specifiek telefoonfunctie of PDA+GSM functie.
Ik vindt dit alles in 1 toestel zeker naar tevredenheid, maar soms moet je consessies doen...

Behalve bovenstaande ervaar ik geen problemen en kan er ook goed mee bellen. Zeker aan te bevelen.

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:06:
Uhm vraagje: die truuc met dat suikerklontje uit de start post: werkt dat ook met het T-Mobile logo :?

Weet iemand dat?
Ja dat werkt, zelf verleden week nog bij me toestel gedaan, zonder ook maar 1 spoor van krassen of iets dergelijks...

@pcmcpu:
Dat met die loud-functie, waar zit die optie, kan em niet zo 1 2 3 vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

SuB-Gold schreef op maandag 10 januari 2005 @ 03:25:
@pcmcpu:
Dat met die loud-functie, waar zit die optie, kan em niet zo 1 2 3 vinden.
Idem

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Is de levertijd bij TMobile nog steeds zo lang (5 weken) ?

Ik heb de mijne op 05-januari besteld met een verlenging 225.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Net gebeld met relatie/klantenbeheer of iets dergelijks (0800-8104) en die konden me vertellen dat de levertijd nog onveranderd is en het dus voor mij nog wel 3 weken kon duren (29-12 besteld) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
-CKY2K- schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:35:
Net gebeld met relatie/klantenbeheer of iets dergelijks (0800-8104) en die konden me vertellen dat de levertijd nog onveranderd is en het dus voor mij nog wel 3 weken kon duren (29-12 besteld) :'(
Ik wil hem vandaag bestellen. Zal ik anders wachten tot 17 januari wanneer de nieuwe tarieven zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik vind het wel een beetje jammer dat de geluidskwaliteit en baterij levensduur tegen vallen zij wel twee dingen die voor mij belangrijk zijn. Maar aan de andere kant, je kunt ook niet alles verwachten van zo'n toestel, zit toch te twijfelen om een normale telefoon te kopen ipv de S100, maar in dubio blijf ik denk altijd wel zolang de S100 leverbaar blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Dagg schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:33:
Ik vind het wel een beetje jammer dat de geluidskwaliteit en baterij levensduur tegen vallen zij wel twee dingen die voor mij belangrijk zijn. Maar aan de andere kant, je kunt ook niet alles verwachten van zo'n toestel, zit toch te twijfelen om een normale telefoon te kopen ipv de S100, maar in dubio blijf ik denk altijd wel zolang de S100 leverbaar blijft
Je hebt hem zelf nog niet in je bezit? Hoe kan je dan oordelen over de levensduur van de accu of de geluidskwaliteit, want de levensduur van de accu is juist enorm goed! En de geluidskwaliteit doet ook zeker niet onder i.v.m. mijn andere toestellen.

Anyway, ik zal mijn toestel zo ook even de-t-mobileliseren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:57
Ik zit er ook sterk over te denken om deze te kopen, maar ik zit nog met een aantal vraagjes:
- Hoe hard is de ringtone. Ik heb nu een t610 die ik regelmatig mis als ie in mijn broekzak zit, gewoon omdat ie te zacht is.
- Kan ik ook bijvoorbeeld Firefox en Thunderbird installeren als Internet browser en mail client? Of moet ik dan een aparte versie hebben? En is die er?
- Is het mogelijk om een linuxdistributie erop te zetten ipv. windows mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
Paultje3181 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:15:
Ik zit er ook sterk over te denken om deze te kopen, maar ik zit nog met een aantal vraagjes:
- Hoe hard is de ringtone. Ik heb nu een t610 die ik regelmatig mis als ie in mijn broekzak zit, gewoon omdat ie te zacht is.
- Kan ik ook bijvoorbeeld Firefox en Thunderbird installeren als Internet browser en mail client? Of moet ik dan een aparte versie hebben? En is die er?
-Hard genoeg :*)

-Nee

-Ja, maar daar zijn ze nog mee bezig (Xanadux)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Aakab schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:53:
[...]

Ik wil hem vandaag bestellen. Zal ik anders wachten tot 17 januari wanneer de nieuwe tarieven zijn?
Volgens mij hebben ze de bonussen voor verlengingen al omhoog gegooid, kijk maar eens bij www.sitel.nl daar heb je hem nu gratis bij twee jaar 150 verlengen.
Of ga eens langs bij een telefoonzaak.

[ Voor 6% gewijzigd door Alieunited op 10-01-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paultje3181 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:15:
Ik weet niet in hoevere je Windows kunt vervangen met Linux, maar ik weet wel dat er al een aantal telefoons (Motorola A780, E680) zijn die op Linux OS draaien. Deze Linux OS gebruikt overigens een Opera browser.

edit:
Ik zie nu overigens van Bin_Jackson dat er aan Xanadux wordt gewerkt. Is wel een mooi project, vooraal ook omdat het specifiek voor de HTC Wallaby (Ik ga er even vanuit dat deze ook compatibel is met HTC Magician) ontwikkeld wordt.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Toch ook maar even kort mijn mening over het toestel.
Ik heb hem nu een aantal weken en hij bevalt prima. Erg veelzijdig, je kan er vrijwel alles mee.
De behuizing voelt zeer degelijk en ziet er strak uit. Ook de knoppen voelen erg goed.
Het scherm is prachtig van kwaliteit en erg helder. Ook het touchscreen werkt prima.
Wat betreft de batterij. Zonder al teveel gepiel doe ik met 1 keer opladen maximaal twee dagen. Met erg veel spelletjes, bluetooth en muziek doe ik hooguit een dag. Als je het mij vraagt niet slecht voor een pda, maar zeker niet ideaal als telefoon. Doordat hij veel met de computer samenwerkt is de standbytijd eigenlijk niet cht een issue. Hij laad toch op als hij aangesloten wordt. Je hoeft er daarnaast dus niet een speciale handeling voor te verrichten.
Wat betreft de geluidskwaliteit: Daar is erg veel discussie over lees ik wel. De kwaliteit is niet bijzonder. Op de meest luide stand klinkt de tegenpartij erg schel. Zet je het volume twee stapjes naar beneden, dan klinkt het eigenlijk prima. Even goed als de vorige telefoons die ik heb gehad. (t68i, t610). Van de handsfreefunctie moet je overigens niet veel verwachten. In mijn geval hoor ik regelmatig dat de tegenpartij mij niet goed verstaat en ik hoor hem/haar niet goed. De speakers zit namelijk aan de achterkant. Het headsetje werkt overigens prima.
De ontvangst van het apparaat is prima. Geen verspringende streepjes of wat dan ook.
Kortom: ik vind het een prima apparaat en ben er erg blij mee. Het is leuk dat er een gsmfunctie opzit, maar als je daar echt hoge eisen aan stelt, kan je beter een aparte telefoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Arg! compactjam.com doet het niet... :(

Heeft iemand misschien een mirror voor die "T-mobile meuk verwijder tutorial"?

Of kan iemand mij vertellen welke cabs ik wel en welke niet moet installeren?

[ Voor 28% gewijzigd door Animal_X op 10-01-2005 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Animal_X schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:47:

innd dit zoek ik ook.
ik wil effe een goede nieuwe versie hebben.
maar ik zie door de Cabs de Mda's niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:11:
[...]

innd dit zoek ik ook.
ik wil effe een goede nieuwe versie hebben.
maar ik zie door de Cabs de Mda's niet meer ;)
Hmm.. Ik ben zelf al even bezig geweest en heb op de gok de verschillende cabs gepakt. Hij lijkt nu prima in orde. Alle roze T-mobile meuk is weg, alleen heb ik nu het probleem dat mijn intellidialer geen nummers meer aanvult wanneer ik een nummer begin in te typen...

Weet iemand hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Je hebt waarschijnlijk het intelli gedeelte uit de dialer gesloopt! ;)
Dacht dat de standaard dialer geen aanvulling deed? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

weet iemand anders een winkel in de buurt van Arnhem, Wageningen, die de MDA compact op voorraad heeft? In dat geval cancel ik de verlenging bij t-mobile wat 7 dagen na bevestiging mogelijk is, en haal ik hem elders.

5 weken is namelijk wel erg lang wachten... :(

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Hans123 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 14:24:
Voor diegenen die niet wekenlang willen wachten op de nieuwe voorraad van T-Mobile heb ik goed nieuws. Ik heb een site gevonden waar ze de MDA Compact nog voldoende in voorraad hebben liggen in combinatie met een T-Mobile abonnement (zojuist gebeld en nog ongeveer 30 stuks in magazijn).
Het gaat dan om een 2-jarig abonnement met 150 belminuten (EUR 23,50 per maand) van T-Mobile. De MDA Compact is dan gratis. Je betaalt dan geen aansluitkosten en je krijgt 2 maanden kado. Dus je hebt dan al een MDA Compact voor EUR 517,00 met 2 jaar lang gratis 150 belminuten per maand.

Verdere informatie is te vinden op www.belnu.nl

O ja, ik heb geen aandelen in deze toko.
Misschien is dit iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

Animal_X schreef op maandag 10 januari 2005 @ 11:47:

Zie --> http://www.civict.nl/mda/ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Animal_X schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:37:
[...]

Je hebt hem zelf nog niet in je bezit? Hoe kan je dan oordelen over de levensduur van de accu of de geluidskwaliteit, want de levensduur van de accu is juist enorm goed! En de geluidskwaliteit doet ook zeker niet onder i.v.m. mijn andere toestellen.

Anyway, ik zal mijn toestel zo ook even de-t-mobileliseren! :)
Ik heb er namelijk wel mee gespeeld, het is zeker geen slecht toestel. Maar ik bel veel en werk met bleuthoot, en ik vind dan de levensduur van 1 dag een beetje tegen vallen, komt ook omdat ik momenteel ruim een week doe op een volle batterij met mijn huidige telefoon. En zoals een paar berichtjes terug valt mij het belgeluid ook een beetje tegen, maar dat is mijn bescheiden mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
is niet echt te vergelijken met een gewone telefoon he zo'n MDA, voor een pda is een levensduur van een week niet reeel imho. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ik kom tot de ontdekking dat de mda compact nu wel goedkoper is dan gister.
Ik zou gister 115 hebben betaald voor een verlenging van 500, vandaag is dat 82.

Overigens zie ik op de site van sitel.nl dat me eerste maand abokosten gratis zijn!! dus het toestelletje kost me dan maar 30 euro!!!

Of klopt dit niet? Iemand nog betere acties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 10:06

Maku

Derp

Ik heb geprobeert de koptelefoon mod te doen maar die sony oordopjes krijg ik dus NIET aan me "microfoon dingetje" gesoldeerd de soldeer hecht niet op me sony setje sterker nog het lijkt het af te stoten :? wie kan me helpen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is 't al iemand gelukt om Orange World te gebruiken in combinatie met een:

- Qtek S100 / HTC Magician / MDA Compact (simlocked, voor voor de duidelijkheid)

Ik heb van de Orange desk begrepen dat 't zowieso niet mogelijk zal zijn om 't Portaal te benaderen (dus ook geen orange e-mail), maar GPRS gebruik moet kunnen (geen blokkering ingesteld).

Voordat ik 't toestel koop, wil ik dus wel graag weten of Orange World wel goed werkt op deze phone. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

-CKY2K- schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:48:
Je hebt waarschijnlijk het intelli gedeelte uit de dialer gesloopt! ;)
Dacht dat de standaard dialer geen aanvulling deed? :?
Ja klopt ja :P. Ik heb hem inmiddels weer gefixed en het werkt nu allemaal prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 17:24

jw

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:37:
Is 't al iemand gelukt om Orange World te gebruiken in combinatie met een:

- Qtek S100 / HTC Magician / MDA Compact (simlocked, voor voor de duidelijkheid)

Ik heb van de Orange desk begrepen dat 't zowieso niet mogelijk zal zijn om 't Portaal te benaderen (dus ook geen orange e-mail), maar GPRS gebruik moet kunnen (geen blokkering ingesteld).

Voordat ik 't toestel koop, wil ik dus wel graag weten of Orange World wel goed werkt op deze phone. =)
Orange heeft dit toestel nog niet getest, vandaar dat de medewerkers van orange hierdoor niet echt meewerken. Heb het ondanks dat toch voor elkaar gekregen om orange world weer actief te krijgen.

Heb toen vanuit een cab-file van een ander toestel afgekeken wat de specifieke instellingen zijn voor de ppc uitvoering. Ik heb het op de volgende manier werkende gekregen:

Start -> Settings -> Connections tabblad -> Connections
Tabblad Tasks:

Add work network connection:

naam: Orange internet
select a modem: Cellular Line (GPRS)
accesspoint name: internet
username: (niets invullen)
wachtwoord: (niets invullen)
domain: (niets invullen)
advanced (niets veranderen)

Add ISP connection:

naam: Orange MMS
select a modem: Cellular line (GPRS)
accesspoint name: mms
username: (niets invullen)
wachtwoord: (niets invullen)
domain: (niets invullen)
advanced: (niets veranderen)

Tabblad Advanced:
Select networks:

Programs that automatically connect to the internet should use: "My work network"
Programs that automatically connect to a private network using: "My ISP"
-----------------------
Tot zover de instellingen voor je netwerk.
Ga dan naar je inbox van je MMS.
onderaan: tools -> MMS Settings -> Preferences:
Connect via: My ISP

MMS Settings -> Servers:
Maak een nieuwe entry aan genaamd Orange NL MMS.
Gateway: 10.250.255.183
Poortnr: 9201
server address: http://mms.orange.nl:8002

Ik heb snel een pagina-tje in elkaar gedraaid met wat screenshots: http://www.jwbuiten.com/mda/

[ Voor 17% gewijzigd door jw op 10-01-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou er wel rekening mee dat als je "internet" als APN adres invult dat je dan van je 2 MB gaat internetten. Met "wap" als APN is het onbeperkt maar dan kan je niet het hele internet op. Het adres van de Orange World pagina op een smartphone/PDA is wsp://wap.orange.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maku schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:31:
Ik heb geprobeert de koptelefoon mod te doen maar die sony oordopjes krijg ik dus NIET aan me "microfoon dingetje" gesoldeerd de soldeer hecht niet op me sony setje sterker nog het lijkt het af te stoten :? wie kan me helpen ??
welke sony oordoppen gebruik je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

Weet iemand hoe ik een today item op mijn 'desktop' kan toevoegen? Ik bedoel dus een balk met een aantal icoontjes erin zoals T-Mobile er ook standaard eentje in heeft zitten.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.