De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 3]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.968 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleinebehuizing.nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-01 10:52

Kleinebehuizing.nl

Don't Kick My frontdoor

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:41:
[...]

ik hbe ook nog steeds hetzelfde probleem :(
En ik heb ook nog steeds het sms probleem!
:( :( :( :(

Het kan altijd beter of meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Animal_X schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:30:
[...]

Heb je toevallig ScumVM geprobeerd?
Ja, klopt! Is dat de boosdoener? Weet je hoe ik het gefixt krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
bin_jackson schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:40:
[...]

Laten we het op een verschil van hooguit 2 minuten houden ;)
Dat was niet vermeld natuurlijk (8> :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

conceicao schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:00:
[...]

Ja, klopt! Is dat de boosdoener? Weet je hoe ik het gefixt krijg?
yup, dat is inderdaad de boosdoener geweest. Download deze zip en extract het exe bestandje. Voer vervolgens deze even op je MDA uit in de ScumVM directory en je klok doet het weer! :) Het kan zijn dat je nog een soft-reset nodig hebt.

P.S. De nieuwste versie van ScumVM (v0.7.0) heeft geen last meer van deze bug.

[ Voor 12% gewijzigd door Animal_X op 13-01-2005 20:58 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Heeft iemand ook last van een klein beetje speling aan de achterkant?
Ik kan nl het gedeelte waar de camera zit aan de rechterkant iets bewegen. (dat metaal vd behuizing)

dus als je de achterkant bekijkt, de rechterbovenhoek kun je iets naar binnen drukken, beetje lossig dus. Misschien vanwege de camera? Het is maar heel ietsje dus misschien zeur ik wel maar toch.

Is dat bij anderen ook zo?

p.s. dat beschermtasje wat erbij zit, vind ik een beetje krapjes en heb het idee dat je kracht moet zetten om de mda erin te krijgen

[ Voor 51% gewijzigd door freddyathlon op 13-01-2005 21:55 ]

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

freddyathlon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:22:
Ik kan nl het gedeelte waar de camera zit aan de rechterkant iets bewegen. (dat metaal vd behuizing)

dus als je de achterkant bekijkt, de rechterbovenhoek kun je iets naar beneden drukken, beetje lossig dus. Het is maar heel ietsje dus misschien zeur ik wel maar toch.

Nee, daar heb ik geen last van... Hij zit zo vast als een huis. Heb je hem soms laten stuiteren? Dat is wel het zwakste gedeelte van de hele behuizing aangezien dat het enige deel is dat van van kunstof is gemaakt (zit de antenne achter).

[ Voor 3% gewijzigd door Animal_X op 13-01-2005 21:34 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

nee, alleen paar keer in en uit dat tasje gedaan.

vandaar ook die vervolgvraag

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

freddyathlon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:35:
nee, alleen paar keer in en uit dat tasje gedaan.

vandaar ook die vervolgvraag
Mja, Ik gebruik de beschermhoes zelf niet, dus daar kan ik weinig over zeggen. Maar het lijkt me erg sterk dat die te strak zou zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

sluit inderdaad wel mooi aan maar de mda glijdt niet soepel lekker erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:06:
Als je die batterij eruit gaat alles verloren dan ? (reset)
Want heb wel interesse in dit ding, maar wil hem niet altijd meenemen, dus wil de simkaart soms ook in een gewone mobiel doen.
anyone :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL
  • Laatst online: 14-09 08:21

KrL

Foto foto..

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:06:
Als je die batterij eruit gaat alles verloren dan ? (reset)
Want heb wel interesse in dit ding, maar wil hem niet altijd meenemen, dus wil de simkaart soms ook in een gewone mobiel doen.
Nee hoor, kunt m r gewoon uit halen.. Zit wel een maximum tijd aan verbonden maar neem niet aan dat je uren bezig met de SIM verwisselen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

Was hier volgens mij nog niet voorbijgekomen: http://207.153.195.134/ozbt.html#download

Tooltje waarmee je automatisch on demand bluetooth aan en uit kunt zetten..
Dus als je bijvoorbeeld TomTom of Activesynch start dan gaat je bluetooth aan..

Zelf heb ik Activesynch (active) en Tomtom (running) als 'on' triggers, Desktop als 'off' trigger.. Werkt perfect, erg blij mee !

[ Voor 8% gewijzigd door KrL op 14-01-2005 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

freddyathlon schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:22:

dus als je de achterkant bekijkt, de rechterbovenhoek kun je iets naar binnen drukken, beetje lossig dus. Misschien vanwege de camera? Het is maar heel ietsje dus misschien zeur ik wel maar toch.

p.s. dat beschermtasje wat erbij zit, vind ik een beetje krapjes en heb het idee dat je kracht moet zetten om de mda erin te krijgen
Zouden andere mensen dit ook eens willen bekijken?
Mocht het bij niemand anders voorkomen dan ga ik hem terugbrengen. Het is maar een milimeter speling aan die ene kant dus bijna niks, maar vind dat wel jammer.

edit: plaatje toegevoegd om 'probleem' te verduidelijken

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/44408/full.jpg

Het gaat dus om het hoekje rechtsbovenin boven de camera.

[ Voor 10% gewijzigd door freddyathlon op 14-01-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt pocketpc 2005 uit? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSixkiller
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10-2023

TheSixkiller

Angorageiten.nl

op de site van clubimate.com staan diverse downloads voor de Imate..
nou heb ik dus de gesimlockte versie vanT-mobile en ik ben benieuwd of het goed gaat als
ik hier de orginele ROM weer op terug zet dit hier te downloaden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Ik was even wat aan het rondkijken op mijn telefoon, en zag ineens dat ik al 14 uur gebeld had... Dit kan nooit. Ik heb het toestel pas een paar weken in gebruik... Max 1,5 tot 2 uur gebeld ofzo...

Weet iemand of ie ook andere dingen erbij optelt (data ?!? )...

Of is 't apparaat gewoon in de war ?
(ingekomen oproepen is gewoon 1,5 uur... dat lijkt er nog wel op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 09:46
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:57:
...

Hij laad niet! Volgens een aantal andere fora komt dit omdat de MDA Compact alleen charged als er ook een data verbinding actief is. Ik las ook over het kortsluiten van pinnetjes aan de miniusb kant, maar dat lijkt me tricky om zelf te doen ;)

...
Mijn MDA knalt eruit als ik de bijgeleverde lader in het stopcontact plug. Ik krijg dat ding dan niet meer aan, tenzij ik die usb kabel er uittrek. Ook soft-reset ie zich naar zo'n situatie. De ene keer laadt ie wel op, de andere keer weer niet.

Overigens als ik dat ding aan de computer hang (=data verbinding) laat ie wel keurig netjes op, maar wanneer je dan de MDA uitschakeld schreeuwt dat ding elke 10sec om 21% van mn processor capaciteit. (2.6ghz) Dus vind ik het niet echt een oplossing om dat ding aan mn pc te hangen om het op te laden.

Is er misschien iets mis met de lader? Zou dit aan het usb contactje liggen, dat ik hem idd ff moet korstsluiten ofzo...? Bedankt vast voor de reacties!

-edit-

Ik heb zojuist het euvel ontdekt. Hij laadt goed op wanneer ik die MiniUSB plug er niet helemaal inklik, maar hem er maar voor de helft inplug. (en dit na een aantal uren prutsen met dit ding ;))

[ Voor 11% gewijzigd door pulstar op 14-01-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-03-2023
Heb mijn MDA nu een paar weken, echt een top apparaat!
Echter ik mis een Nederlands T9 woordenboek om mee te smssen via het IntelliPad.
Weet iemand waar en/of dit is te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Ik heb ook een klein beetje speling in die hoek, nog niet eens een mm, maar ja, ik heb er geen last van. Ook bij de stylus opening zit een heeel klein beetje speling. Volgens mij hoort dat gewoon, het is echt miss een halve mm ofzo.
@joem: T9 in het Nederlands is er nog niet, op XDA developers kun je wel een lijst met Nederlandse woorden vinden die je kunt toevoegen in een udb bestandje, daar staat ook beschreven hoe dat werkt, maar ideaal is het niet, ik krijg het iig niet echt goed aan de praat.

Edit: @ krullebol: Bij staat die timer ook veel te hoog, volgens mij klopt ie gewoon niet. Op XDA developers is daar ook een Today plug-in voor te downloaden. Die plug-in schijnt redelijk goed te werken, heb hem zelf nog niet geprobeerd.

[ Voor 20% gewijzigd door koksie op 14-01-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik zag zojuist dat de Smartphoneshop de MDA Compact weer op voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn mooie en nuttige MDA compact

na enkele dagen fanatiek Jawbreaker te spelen in de trein doet hij hetniet meer!
Balen Ik krijg een error melding: SHCreateMenuBar Failed
De game start wel op alleen de onderste balk doet het niet en na een spel is het volledige scherm wit. Ik kan hem wel gewoon afsluiten

Heeft iemand anders dit probleem ook? EN hoe fix ik dit heb wel backup gemaakt maardaarna heel veel dingen in mijn agenda gezet die ik eigenlijk niet kwijt wil

Verder verstuurt mijn apparaat ook smsjes aan de lopende band tewijl ik echt maar 1 keer verzend, gaat nu wel in de kosten lopen :(

En MMS daar heeft die van mij helemaal niet van gehoord, hoe fix ik dat?

Als ik een berichtje verstuur heb dan blijft dat envelopje oneindig lang staan boven in de balk, klopt dit? Is erg irritant

Waarschijnlijk wordt dit dus een hard reset, maar ik kan die standaard bestanden neit vinden als iemand mij daarbij kan helpen veel dank

[ Voor 16% gewijzigd door Lockaholic op 14-01-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik denk dat ik de oplossing heb voor het smsjes probleem

even gelezen op XDA forum

Waarschijnlijk komt het door SPB pocket plus

die het sms programma volledig afsluit

Door in SPB eeen exception te maken voor tmail.exe moet het probleem verholpen zijn
en moet het geen probleem meer zijn, programma worst dus niet afgesloten

Ik wacht nog op resultaten van mijn test

GELUKT

eindelijk

[ Voor 3% gewijzigd door Lockaholic op 14-01-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
JoeM schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 13:36:
Heb mijn MDA nu een paar weken, echt een top apparaat!
Echter ik mis een Nederlands T9 woordenboek om mee te smssen via het IntelliPad.
Weet iemand waar en/of dit is te downloaden?
is wel te vinden.. op google zoeken naar T9 Pocket PC of ARM..

zijn wel shareware proggies... dus moet je kopen om ze definitief te gebruiken (heb er 2 gebruikt tijdelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Lockaholic schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:20:
na enkele dagen fanatiek Jawbreaker te spelen in de trein doet hij hetniet meer!
Balen Ik krijg een error melding: SHCreateMenuBar Failed
De game start wel op alleen de onderste balk doet het niet en na een spel is het volledige scherm wit. Ik kan hem wel gewoon afsluiten
jep ik heb hetzelfde probleem, het hier en daar gezochte maar nergens gevonden.

heeft iemand anders het wel gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
gekke vraag mischien, ben hem nog niet tegen gekomen, of ik moet echt een ander bril. (8>
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een auto houder met lader het lijkt mij namenlijk de makkelijkste oplossing voor in de auto voor de rest gooi ik het wel via buetooth ( carkit and gprs ) iemand een idee alvast bedankt _/-\o_
Oja dom dom het gaat om een MDA Compact c.q. Qtek s100

~Gr~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Krullebol schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:30:
[...]

is wel te vinden.. op google zoeken naar T9 Pocket PC of ARM..

zijn wel shareware proggies... dus moet je kopen om ze definitief te gebruiken (heb er 2 gebruikt tijdelijk)
Ik heb ze nog op mijn HD staan.
Een is "Language Extender (Dutch Demo ARM Processor, build 3907)
het is van "Moravia Consulting"

De ander is van PDAMill
Progje heet TopKey

Beide zijn Shareware.

[ Voor 10% gewijzigd door Krullebol.nl op 14-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Lockaholic schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:21:

Door in SPB eeen exception te maken voor tmail.exe moet het probleem verholpen zijn

GELUKT

eindelijk
Ik heb het ook zo uitgevoerd.. ben benieuwd of 't zo goed gaat :)

Thanks in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aximus
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 11:23

aximus

Nee

A_to_the_S schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:04:
[...]

jep ik heb hetzelfde probleem, het hier en daar gezochte maar nergens gevonden.

heeft iemand anders het wel gevonden?
Ik heb dit probleem ook gehad... Volgens mij omdat ik PocketBlinds had geinstalleerd. Na dit probleem heb ik mijn hele MDA maar hard-ge-reset. De oorzaak weet ik dus, de oplossing niet (heb m'n MDA ge-hard-reset).

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na weken dit forum te hebben gevolgd, heb ik vandaag er eentje opgehaald in de stad Groningen gehaald. Ze hadden schijnbaar voldoende op voorraad te hebben.

Het is mijn eerste PDA-telefoon.
Mijn eerste indruk op dit moment is, dat het een super ding is, met mooi groot display, lekker compact.

Ik ga nu uitzoeken wat mijn apparaat allemaal kan B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conceicao
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-04-2024
Animal_X schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:54:
[...]

yup, dat is inderdaad de boosdoener geweest. Download deze zip en extract het exe bestandje. Voer vervolgens deze even op je MDA uit in de ScumVM directory en je klok doet het weer! :) Het kan zijn dat je nog een soft-reset nodig hebt.

P.S. De nieuwste versie van ScumVM (v0.7.0) heeft geen last meer van deze bug.
Thanks! Dit werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
Woei! 29dec besteld en nu binnen! Terwijl mij maandag nog verteld werd dat het nog wel 3 weken zou duren! :P
Al even mee gespeeld, weinig T-Mobile shit tegen gekomen, alleen die dialer eigenlijk, zal nog eens even goed kijken wat ik allemaal uit deze ext rom wil slopen en dan even hard+soft resetten...denk dat ik alleen de dialer van T-mobile vervang. Weet iemand waar ik een "standaard" intellidialer kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05-2024

SAiKO

Grote Smurf

wel relax dat ze bij jou nog om 0:23 met de post langs komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrL

KrL

Foto foto..

Vandaag m'n Sandisk Wifi en UltraII 1 gb SD kaarten binnengekregen.. Had in eerste instantie de Wifi + 256 mb besteld maar schijnt dat die toch niet helemaal compatible is met Qtek ppc's.. De Wifi en 1 GB UII werken beiden iig perfect met de MDA Compact..

Betreffende het benaderen van netwerkshares met WiFi: gaat perfect naar een WinXP machine maar een stuk minder met Linux Samba (security = user).. Op de een of andere manier is Windows Mobile 2003 hier niet compatible mee, de enige manier om het werkend te krijgen is door security = share te configureren.. En dan nog krijg ik t vooralsnog niet aan de praat..

Is een bekende bug overigens, staat al ruim een half jaar in de bugtrack van samba.org.. Helaas nog niets mee gebeurd :(

[ Voor 3% gewijzigd door KrL op 15-01-2005 04:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:13:
Hoi,
gekke vraag mischien, ben hem nog niet tegen gekomen, of ik moet echt een ander bril. (8>
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een auto houder met lader het lijkt mij namenlijk de makkelijkste oplossing voor in de auto voor de rest gooi ik het wel via buetooth ( carkit and gprs ) iemand een idee alvast bedankt _/-\o_
Oja dom dom het gaat om een MDA Compact c.q. Qtek s100

~Gr~
ik heb een gsmhouder gekocht bij halfords voor 10 euro. Het is een cheap plastic dingetje die aan de rooster wordt bevestigd. hij past er echt precies in. Maar hij voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk, BelCompany Utrecht had er ook nog een paar liggen. T-mobile meuk is er af, gruwelijke post daarover btw _/-\o_

Terzake: Nu vraag ik me af: moet je bij elk smsje apart aangeven dat je een verzendrapport wilt?

Edit: het is gelukt, regeditor gedownload, en ff een HKEY toegevoegd, easy-peasy!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Weet iemand of er ook SD GPS ontvangers te krijgen zijn geheugen erop? 256 of meer? Zie ze wel zonder geheugen, voor 135 euro (http://www.expansys.nl/product.asp?code=SD-501_GPS), maar het lijkt me fijn om een GPS ontvanger met kaarten in je auto te kunnen mikken en die er alleen opprikken als je gaat rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 30-08 07:37
Als ik mijn standaard meegeleverde geheugenkaart in een cardreader wil openen dan kan dat niet.Er staat dan iets van "kan J: niet lezen".
Er staat wel van alles op en als ik hem daarna weer in mijn mda doet alles het gewoon nog.

Hebben meer van jullie dit probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik ben ook zeer geinteresseerd deze uber pda/phone, maar hoelang gaat de batterij mee bij gebruik in de praktijk? Ik ben zeer benieuwd naar jullie resultaten.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Lockaholic schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 16:21:

GELUKT

eindelijk
Waar moet ik die exception in godsnaam maken dan??? Want in SPB Pocketplus vind ik geen menu of optie om een exception in te stellen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

renzo4000 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:43:
Ik ben ook zeer geinteresseerd deze uber pda/phone, maar hoelang gaat de batterij mee bij gebruik in de praktijk? Ik ben zeer benieuwd naar jullie resultaten.
De accu gaat bij mij zo'n 2 dagen en nachten mee. Het is nogal afhankelijk van je scherm/bt gebruik. (bij mij staat bt standaard uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:24:
[...]

De accu gaat bij mij zo'n 2 dagen en nachten mee. Het is nogal afhankelijk van je scherm/bt gebruik. (bij mij staat bt standaard uit)
ja ik heb dit ook ongeveer ik heb het snachts aan staan (telefoon) maar standaard BT uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Laatst online: 20-06 09:45
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:58:
[...]

ja ik heb dit ook ongeveer ik heb het snachts aan staan (telefoon) maar standaard BT uit.
sorry, wat is BT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSixkiller

TheSixkiller

Angorageiten.nl

mischien een domme vraag maar heb heb het hele forum al door gezocht naar een beschijving wat hou precies een harde-reset is een een soft-reset

als is het goed begrijp is een harde reset:
met een pen achter de mda het reset knopje in duwen en tegelijk de power knop in houden.

en een soft-reset:
de power knop inhouden tot hij uit gaat.

corrigeer dit aub als het niet klopt, want dit is toch van belang.
merci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSixkiller

TheSixkiller

Angorageiten.nl

BT=bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
SAiKO schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 02:11:
wel relax dat ze bij jou nog om 0:23 met de post langs komen...
Kost wat meer maar dan krijg je ook service he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
TheSixkiller schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:46:
mischien een domme vraag maar heb heb het hele forum al door gezocht naar een beschijving wat hou precies een harde-reset is een een soft-reset

als is het goed begrijp is een harde reset:
met een pen achter de mda het reset knopje in duwen en tegelijk de power knop in houden.

en een soft-reset:
de power knop inhouden tot hij uit gaat.

corrigeer dit aub als het niet klopt, want dit is toch van belang.
merci
Hardreset: powerknop indrukken en stylus in gaatje onderzijde toestel prikken. Softreset alleen stylus in gaatje prikken, maareh heb jij er ook een handleiding bij gekregen? Staat er namelijk ZEER duidelijk in! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
Ik heb het volgende probleem:

Na het missen van een gesprek gaat de MDA aan, het display dus ook. Het nadeel hiervan is dat de toetsenblokkering er niet direct weer op gaat, wat erg vervelend is. Het display kan ik zodanig instellen dat deze na korte tijd weer uit gaat (wel vervelend als je ook TomTom gebruikt). Ik krijg het alleen niet voor elkaar dat hij weer direct terug naar de standby modus toe gaat, zodat zowel het display uit gaat als het toestel weer op toestenblokkering gaat. Heeft hiervoor iemand een oplossing?? Alvast bedankt.

Groet Ohjaja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:43:
[...]

ik heb een gsmhouder gekocht bij halfords voor 10 euro. Het is een cheap plastic dingetje die aan de rooster wordt bevestigd. hij past er echt precies in. Maar hij voldoet.
ja dat heb ik gezien maar zoek er echt een met lader aangezien ik alles te gelijk wil gebruiken de telefoon echt de 4 uur niet haald "dus als iemand eal een Auto houder MEt lader heeft gezien let me now

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 18:35:
[...]

ja dat heb ik gezien maar zoek er echt een met lader aangezien ik alles te gelijk wil gebruiken de telefoon echt de 4 uur niet haald "dus als iemand eal een Auto houder MEt lader heeft gezien let me now
Kijk maar op

http://www.mda-compact.tk

Zo heb ik het gedaan, kan dan Laden/Navigeren/GPS laden tegelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:27

Canon23

>>MY<< world

Vandaag me dinkytoy binnen gekregen, kan er nu mee bellen, via die usb kabel er mp3tje/ mpegies op kwijt. Alleen die mpg zijn gewoon directe kopieen van me hdd dus videoclips van 3min a 50mb, moet dus nog ff die bestanden kleiner maken...
Maar tis echt een stoer ding. Morgen een bt dongle, cardreader en een 1 gig kaartje kopen.

Is een wifi kaart vereist als je er alleen op wilt inetten binnen huis, dus geen tv kaart streams ofzo

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon23 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:25:
Vandaag me dinkytoy binnen gekregen, kan er nu mee bellen, via die usb kabel er mp3tje/ mpegies op kwijt. Alleen die mpg zijn gewoon directe kopieen van me hdd dus videoclips van 3min a 50mb, moet dus nog ff die bestanden kleiner maken...
Maar tis echt een stoer ding. Morgen een bt dongle, cardreader en een 1 gig kaartje kopen.

Is een wifi kaart vereist als je er alleen op wilt inetten binnen huis, dus geen tv kaart streams ofzo
Als je in Media Player 10 activesync optie gebruikt dan wordt het bestandje verkleind, heb een clip van 60 mb naar 10 mb verkleind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebikniet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09
HELP

Ik heb ook sinds gister een MDA Compact en sinds vandaag een BT dongle en bijna alles werkt.

Ik heb een probleem met mijn BT ik heb alle settings staan zoals in dit topic staat.

Ik zie als ik rechts onder tap en dan op devices tap zie ik mijn pc staan maar boven in waar het GPRS logo staat alsik daar een nieuwe verbinding aan maak via BT en dan mijn comp selecteer werkt het niet.

ik probeer als volgt mijn verbinding tot stand te brengen:

1 ik tap op het verbindings logo boven in.
2. in het menu wat ik krijg tap ik op settings
3. dan op connections
4. dan op advanced
5. dan op select networks
6. dan op nieuw dan vul ik een naam in en ik ga naar het tab blad Modem
7. daar zie ik een lijst wat leeg is dus tap ik new aanik vul er een naam in en stel BT in en tap op next
8. het venster wat je dan ziet is leeg wat als je is die andere kijkt via rechts onderin staat hij wel staat dus ik tap op new dan vind hij mijn pc die tap ik aan en tap op next.
daar staat een naam die laat ik staan en klik op finisch
9. daar komt het mijn pc staat dan niet in die lijst.

Heeft er iemand hulp voor mij??? is dit optelossen?

Ik heb een BT dongle van Conceptronic die ene die 100 m kan en mijn pda met BT die aan staat

[ Voor 5% gewijzigd door hebikniet op 15-01-2005 21:24 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 20:16:
[...]

Kijk maar op

http://www.mda-compact.tk

Zo heb ik het gedaan, kan dan Laden/Navigeren/GPS laden tegelijk....
Ziet er echt wijs uit , denk dat ik het maar zo ga doen tot er mischien ooit in de toekomst een kliklader komt maar Thx voor het idee :D

~Gr~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Xjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-04 10:23
SuB-Gold schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 14:47:
[...]

Waar moet ik die exception in godsnaam maken dan??? Want in SPB Pocketplus vind ik geen menu of optie om een exception in te stellen :?
Start -> Settings -> Spb Pocket Plus

Feature: Close Button -> Feature Options

Dan onderaan Exceptions -> Add -> Browse...

Windows, naar beneden scrollen tmail.exe selecteren en OK klikken

Dat was het dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Gisteren ook mijn MDA opgehaald bij media markt.
Wat een gaaf ding is dit zeg!!!
In principe heb ik alles wat ik wilde werkend gekregen alleen dat Bluetooth werkt me tegen :(
Heb een sitecom dongle (100m), nieuwste drivers gedownload.
Windows XP sp2
Heb precies gedaan zoals in de tutorial van bin_jackson staat.
PC herkent MDA en MDA herkent PC
Poorten staan goed, MDA staat ingesteld zoals het zou moeten.
En dan doe ik bij activesync [connect with BT] en dan krijg ik [status opening port]
En vervolgens de error [cannot start communications with the desktop computer,the communications port is not available,another program may be using the port,or it may not be valid]
Wat zou er nou verkeerd gaan?
Zie wat over het hoofd maar wat?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reb87
  • Niet online
justifire schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:32:
Gisteren ook mijn MDA opgehaald bij media markt.
Wat een gaaf ding is dit zeg!!!
In principe heb ik alles wat ik wilde werkend gekregen alleen dat Bluetooth werkt me tegen :(
Heb een sitecom dongle (100m), nieuwste drivers gedownload.
Windows XP sp2
Heb precies gedaan zoals in de tutorial van bin_jackson staat.
PC herkent MDA en MDA herkent PC
Poorten staan goed, MDA staat ingesteld zoals het zou moeten.
En dan doe ik bij activesync [connect with BT] en dan krijg ik [status opening port]
En vervolgens de error [cannot start communications with the desktop computer,the communications port is not available,another program may be using the port,or it may not be valid]
Wat zou er nou verkeerd gaan?
Zie wat over het hoofd maar wat?
Hier een quote van Wouter3

"Eindelijk is het gelukt om ook via bluetooth te kunnen internetten. Wel moesten mijn instellingen anders staan dan op dit forum wordt vermeld. Kleine handleiding als meer mensen hier last van hebben.
Allereerst alle virtuele compoorten verwijderd.
Vervolgens gepaird met tussen de computer en de mda.
Vervolgens een inkomende compoort ingesteld op de computer. Bij mij com 3. Verder geen andere poort geselecteerd.
Vervolgens in activesync op de computer ook compoort drie aangevinkt.

Daarna op de mda onder bluetooth settings geen vinkjes gezet bij de com4 en com5 poorten, zoals wel vermeld staat in de handleiding van benjamin.
Tenslotte via activesync op de mda verbinding gezocht met de computer. Het werkt nu prima. Eerst kreeg ik altijd een foutmelding dat de compoorten bezet waren, terwijl dat niet het geval was volgens mij.
"

Hiermee zou het wel moeten werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, zit er een 4- of een 5-pin USB-poort op deze Magician?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

bin_jackson schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:34:
[...]

Hier een quote van Wouter3

"Eindelijk is het gelukt om ook via bluetooth te kunnen internetten. Wel moesten mijn instellingen anders staan dan op dit forum wordt vermeld. Kleine handleiding als meer mensen hier last van hebben.
Allereerst alle virtuele compoorten verwijderd.
Vervolgens gepaird met tussen de computer en de mda.
Vervolgens een inkomende compoort ingesteld op de computer. Bij mij com 3. Verder geen andere poort geselecteerd.
Vervolgens in activesync op de computer ook compoort drie aangevinkt.

Daarna op de mda onder bluetooth settings geen vinkjes gezet bij de com4 en com5 poorten, zoals wel vermeld staat in de handleiding van benjamin.
Tenslotte via activesync op de mda verbinding gezocht met de computer. Het werkt nu prima. Eerst kreeg ik altijd een foutmelding dat de compoorten bezet waren, terwijl dat niet het geval was volgens mij.
"

Hiermee zou het wel moeten werken ;)
Nee ik krijg hem niet aan de praat :(
Hij blijft een melding geven dat de port bezet is (zie error in vorige post)
Als ik een ander portnr toewijs doet hij het ook niet.
Nog meer ideeen?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Zo mijn MDA is gereset zonder T-Mobile meuk, nu maar het hele topic weer doorlezen voor tips en software die gewoon een must zijn! Ach het houd je van de straat he :P
Vast een vraagje hoe kan ik bestanden die ik van iemand gekregen heb via BT automatisch op mijn sd card binnen laten komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 11:34:
Eindelijk, BelCompany Utrecht had er ook nog een paar liggen. T-mobile meuk is er af, gruwelijke post daarover btw _/-\o_

Terzake: Nu vraag ik me af: moet je bij elk smsje apart aangeven dat je een verzendrapport wilt?

Edit: het is gelukt, regeditor gedownload, en ff een HKEY toegevoegd, easy-peasy!
kan iemand uitleggen hoe dit precies werkt? ik wil ook graag standaard ontvangstbevestiging aan hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Gprs staat hier standaard connected, dat kan geen kwaad he mbt me foon rekening?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een beetje ah rondkijken voor een goede headset bij m'n JAM. Die er bij zit vind ik van matige kwaliteit, en ik vind dat microfoon ding ook wel erg dicht op het oortje zitten. Stereo bluetooth headsets vind ik er nogal geekachtig uitzien, tenzij iemand misschien wel een mooie gespot heeft? Welke headsets passen er verder op dit model van andere fabrikanten? Ik heb namelijk geen zin om te gaan solderen, zoals door sommigen wordt voorgesteld. Ben daar niet zo handig in... 8)7

Hoe kan ik het trouwens het beste Vodafone instellen? Ik heb een standaard 400 abo. Is het dan mogelijk om Live of een andere vorm van GPRS erop te zetten, en dat je dan een redelijk tarief hebt?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Hoi iedereen,

Ik loop dit topic te volgen en dit toestel een tijdje, en mij lijkt het een leuk toestel om als symbian-ganger op vreemd te gaan.

Nu kan ik as. zaterdag verlengen en mij lijkt het erg relaxt om dit toestel (met mijn Vodafone verlenging) aan te schaffen.
Ja ik heb al gezocht, maar kan helaas niet veel vinden dan enkel de losse Imate Jam's (S100 is er nog niet). Wie weet er een adres/webshop die ze wel heeft en waar je kan verlengen met dit toestel?

bijvoorbaat dank,

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 16-01-2005 14:56 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou iig bij deshop.nl een debitel (Vodafone netwerk) abo kunnen afsluiten en je nummer meenemen. Daar hebben ze de I-Mate JAM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheSixkiller

TheSixkiller

Angorageiten.nl

Als je een Harde-Reset doet, gevolgd door een soft-reset bij het today screen, ben je al je eigen gegevens en t-mobile meuk kwijt. inc dailer, en software geinstalleerd op de MDA door t-mobile

maar...

als je deze handeling uit hebt gevoerd is het dan nog mogelijk om dit terug te draaien...voor als hij terug zou moeten naar de winkel voor garantie O.I.D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een MDA Compact en ik heb een paar vraagjes over GPS en een Carkit.

- Welke bluetooth carkit past op de MDA Compact
- en pastmijn MDA Compact ook op Parrot CK 3300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:03:
Je zou iig bij deshop.nl een debitel (Vodafone netwerk) abo kunnen afsluiten en je nummer meenemen. Daar hebben ze de I-Mate JAM...
Dan duurt het weer 2 maanden :(....

Ik zou ook kunnen kiezen voor een cashback en dan de jam los kopen!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook een case of tasje of iets bij , bij de mda compact?
Iemand een pic daar van?

Jammer dat die SDIO Wifi kaartjes zo ver uitsteken, is er niets kleiners ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Heb ook een MDA compact besteld (22 dec) maar dan bij smartphonestunts.nl.(was goedkoopste)
Het probleem is dat ik hem nog steeds niet heb.
Heeft iemand van jullie ook bij smartphonestunts.nl besteld en zijn mda compact al ontvangen?

Alvast bedankt voor reacties.

MicUU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 16:10:
Zit er ook een case of tasje of iets bij , bij de mda compact?
Iemand een pic daar van?

Jammer dat die SDIO Wifi kaartjes zo ver uitsteken, is er niets kleiners ofzo?
ja er zit een tasje bij, foto's staan hier wel ergens in het forum, ik kan ze alleen niet zo vinden :(

[ Voor 6% gewijzigd door Monalisa op 16-01-2005 17:08 . Reden: niet vinden van plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

justifire schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:39:
[...]

Nee ik krijg hem niet aan de praat :(
Hij blijft een melding geven dat de port bezet is (zie error in vorige post)
Als ik een ander portnr toewijs doet hij het ook niet.
Nog meer ideeen?
Net bij me broer geprobeerd, die draait windows xp zonder SP2
Ging vrijwel vlekkeloos, we zaten zo op internet.
Wat is er dan veranderd in sp2 dat windows geen verbinding meer tot stand kan brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Black-Xjuh schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:44:
[...]

Start -> Settings -> Spb Pocket Plus

Feature: Close Button -> Feature Options

Dan onderaan Exceptions -> Add -> Browse...

Windows, naar beneden scrollen tmail.exe selecteren en OK klikken

Dat was het dan ;)
Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

nevermind :D

[ Voor 92% gewijzigd door Canon23 op 16-01-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zo heb eindelijk (na in totaal 18 uur prutsen) internet via bluetooth aan de praat gekregen :D
Voor degenen met een Sitecom USB Dongle en XP SP2 :
Download driver 14.211 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1260
En uitleg voor XP SP2 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1630
Zet je firewall uit !!
Plug eerst de dongle in een usb slot.
Laat windows hem instaleren.
Voer vervolgens dit uit :
1. Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
2. Locate and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
3. On the Edit menu, click Delete.
4. On the File menu, click Exit to quit Registry Editor.
5. Click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
6. Locate and then click the Bluetooth radio device.
7. On the Action menu, click Uninstall to remove the Bluetooth device.
8. After the Bluetooth device has been removed, click Scan for hardware changes on the Action menu.
9. After the Bluetooth device has been correctly detected, Windows XP SP2 Bluetooth drivers are installed. On the File menu, click Exit to quit Device Manager
Installeer nu de driver van sitecom.
Lees vervolgens het tekstbestand, waarin staat beschreven wat je moet doen om de dongle te laten werken met sp2 en voer dit uit :P
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gewoon de tutorial van bin_jackson volgen.
Vinkjes aan op de MDA zelf (com port 4 en 5) is wel ok
Bij Activesync hoef je alleen de inkomende port te selecteren (en het nummer daarvan maakt niet uit, als het maar overeenkomt met de inkomende port)
Hoop dat ik hier weer een aantal mensen mee heb geholpen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben hem ook gisteren gaan halen.
en heb ook al problemen!

zou bij programs een MMS Composer moeten hebben.......maar niet te vinden!
waar kan ik die gaan halen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

justifire schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:26:
Zo heb eindelijk (na in totaal 18 uur prutsen) internet via bluetooth aan de praat gekregen :D
Voor degenen met een Sitecom USB Dongle en XP SP2 :
Download driver 14.211 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1260
En uitleg voor XP SP2 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1630
Zet je firewall uit !!
Plug eerst de dongle in een usb slot.
Laat windows hem instaleren.
Voer vervolgens dit uit :
1. Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
2. Locate and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
3. On the Edit menu, click Delete.
4. On the File menu, click Exit to quit Registry Editor.
5. Click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
6. Locate and then click the Bluetooth radio device.
7. On the Action menu, click Uninstall to remove the Bluetooth device.
8. After the Bluetooth device has been removed, click Scan for hardware changes on the Action menu.
9. After the Bluetooth device has been correctly detected, Windows XP SP2 Bluetooth drivers are installed. On the File menu, click Exit to quit Device Manager
Installeer nu de driver van sitecom.
Lees vervolgens het tekstbestand, waarin staat beschreven wat je moet doen om de dongle te laten werken met sp2 en voer dit uit :P
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gewoon de tutorial van bin_jackson volgen.
Vinkjes aan op de MDA zelf (com port 4 en 5) is wel ok
Bij Activesync hoef je alleen de inkomende port te selecteren (en het nummer daarvan maakt niet uit, als het maar overeenkomt met de inkomende port)
Hoop dat ik hier weer een aantal mensen mee heb geholpen :D
Vind je het goed als ik deze how-to op mijn forumpje gebruik? Of zou je het zelf willen posten.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
-CKY2K- schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:04:
Vast een vraagje hoe kan ik bestanden die ik van iemand gekregen heb via BT automatisch op mijn sd card binnen laten komen?
Niemand hier een antwoord op?

Inmiddels al een aantal proggies geinstalled: spbpocketplus, betaplayer, phatpad, caligrapher. Ik wil nu wat games installeren, maar die wil ik op mijn sdcard plaatsen in een mapje games. Hoe installeer ik dat? Via activesync kan ik mijn storagecard wel kiezen, maar geen directory op mijn sdcard! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:57:
[...]

Niemand hier een antwoord op?

Inmiddels al een aantal proggies geinstalled: spbpocketplus, betaplayer, phatpad, caligrapher. Ik wil nu wat games installeren, maar die wil ik op mijn sdcard plaatsen in een mapje games. Hoe installeer ik dat? Via activesync kan ik mijn storagecard wel kiezen, maar geen directory op mijn sdcard! :?
Je kan Cab Installer hiervoor gebruiken. Hiermee kan je vanaf je MDA *.cab bestanden naar een specifieke locatie installeren.

Veel Activesync installatie bestanden zijn ook gewoon zip of cab bestanden. Deze kan je zo nu en dan gewoon van 8'exe naar *.cab renamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Thx dat ga ik vanavond eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het iemand gelukt om WMV files af te spelen met dit toestel?
Ik probeerde een filmpje af te spelen, hoor wel geluid maar zie geen beeld terwijl ik dat wel verwacht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was ik gisteren van plan de mda compact te gaan halen maar ik had nog wat '????" hoe deze er in het echt uit zou zien ( ja ja zondag helemaal naar Adam ) en heb toen het 'neppe' showroom model in me handen gehad zodat ik een beetje feeling had ook qua formaat van het toestel.

Dus ik definitief de knoop doorgehakt issie zoals inderdaad al hier eerder meerdere keren was vermeld nergens te krijgen :(

Amsterdam nieuwedijk/kalve afgelopen NIX
Almere rond gebeld NIX

Weet iemand waar dit toestel in de omgeving van Almere nog leverbaar is ? ( of online op voorraad ? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sopsop
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:36

sopsop

[v] [;,,;] [v]

Ik heb afgelopen zaterdag bericht van T-mobile gehad dat de MDA-compact onderweg is. Binnen 5 werkdagen wordt hij geleverd. Keurig. Ik heb de contractverlenging 30 december op de bus gedaan. Gelukkig worden die 5 weken levertijd dus geen werkelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:01:
[...]

kan iemand uitleggen hoe dit precies werkt? ik wil ook graag standaard ontvangstbevestiging aan hebben staan.
Tooltje downloaden: TRE Registry Editor
Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
Aanmaken: DWORD met naam SMSDeliveryNotify en waarde 1 geven.

Resultaat: afleverrapport staat standaard aan 8)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter3
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Wat een gedoe met die bluetooth! Het lijkt wel of de instellingen verschillen per bluetooth dongle en per computer. Als je een paar tutorials verzameld zie je vanzelf de essentiele kenmerken en veel voorkomende problemen.
Misschien is het handig voor de volgende startpost per foutmelding tips op te stellen in de trend van:
Ik krijg de melding "port not found" als ik m'n pda wil verbinden met m'n pc:
Actie: Download de nieuwste drivers voor de dongle en Deinstalleer alle voorgaande compoorten via.... etc. Het idee moge duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:48:
Was ik gisteren van plan de mda compact te gaan halen maar ik had nog wat '????" hoe deze er in het echt uit zou zien ( ja ja zondag helemaal naar Adam ) en heb toen het 'neppe' showroom model in me handen gehad zodat ik een beetje feeling had ook qua formaat van het toestel.

Dus ik definitief de knoop doorgehakt issie zoals inderdaad al hier eerder meerdere keren was vermeld nergens te krijgen :(

Almere rond gebeld NIX

Weet iemand waar dit toestel in de omgeving van Almere nog leverbaar is ? ( of online op voorraad ? )
Humm die MDA compact is nog wel te vinden maar als je gaat voor de imate jam met een abo (of desnoods verlengen) kom je zwaar bedrogen uit, daar is al helemaal niks over te vinden laat staan op voorraad.

Ik zit er sterk aan te twijfel een MDA compact aan te schaffen en deze te unlocken (als dat gaat... iemand enig idee)?

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 17-01-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:02
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 12:48:

Almere rond gebeld NIX

Bij de dixons hadden ze er nog 2 :) Heb hem daar gehaald vorige week in Almere.
Mediamarkt en t for telecom krijgt ze binnenkort weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:39:
ik heb toch nog steeds het probleem met sms'en, ik dacht dat ik dat had opgelost door wat dingetjes uit te vinken, maar dat is niet het geval. Volgens mij zijn er nog wel meer mensen die heir last van hebben.. Ik zet geen rare tekentjes in mn bericht oid maar toch komt het bericht 2 of 3 keer aan bij de ontvanger, en volgens mij moet ik dus ook 2 of 3 keer betalen... Weet iemand hier iets op?
Ga nou niet zeggen dat niemand anders dit probleem heeft? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Heb je hier misschien wat aan ?

Lockaholic in "De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MD..."

GELUKT

eindelijk

[ Voor 5% gewijzigd door Krullebol.nl op 17-01-2005 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb bij de Blokker een BT Headset gezien voor 40 euro. Merk weet ik niet, maar zijn er hier mensen die ervaring hebben met deze headset? Denk je dat ik er goed aan doe om dat ding te kopen?

En een ander vraag je, als ik in de auto aan het navigeren ben en dus gebruik maak van de BT GPS, kan ik dan gewoon tegelijkertijd de BT headset gebruiken? Dus dat allebei de apparaten ook tegelijk werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij start > settings > today heb je onder items "Today timeout"
Wat doet dat als je dat aanvinkt , ik zie geen verschil ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn MDA nu circa 3 weken in huis en het volgende is er aan de hand. Mijn geluid, zowel de "handsfree" speaker als de gewone speaker, werkt soms niet bij het bellen of andere programma's welke geluid zouden moeten maken. Het vreemde is dat ie het soms in één keer doet, en een half uur later niet meer. Het lijkt erop dat je het probleem kan forceren daar wanneer ik bel, het geluid na ca. 30 sec "aanspringt", echter even later is ie weer kapot...

Ben bang dat ik hem weg moet brengen, en vraag mij af of het wellicht iets softwarematig is? Draai naast de standaard programma's TOMTOM Europa, adobe reader en spb pocket plus, moet goed gaan toch?

Herkend iemand dit probleem? Bedankt voor jullie reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:43:
[...]

Bij de dixons hadden ze er nog 2 :) Heb hem daar gehaald vorige week in Almere.
Mediamarkt en t for telecom krijgt ze binnenkort weer.
Bij dixons viste ik zojuist achter het net :(
t for telecom wist mij te vertellen dat deze voor deze week geen bestelling konden plaatsen...
en mediamarkt ga ik liever uit de weg wegens het ondervinden van ZEER slechte service in het verleden.....( toch eigenwijs en gebeld maar helaas :r )

iig bedankt voor de moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ok com 5 geen probleem word erkend door beide apparaten. Alleen die com4, vink ik hem aan op de mda en ik sluit het BT venstertje, dan staat ie de keer daarna niet aangevinkt. En bij BT devices in XP, kan hij com4 poort niet toekennen aan me MDA itt com 5.

De apparaten detecteren elkaar wel enzo, maar kunnen niet connecten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Canon23 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:04:
Ok com 5 geen probleem word erkend door beide apparaten. Alleen die com4, vink ik hem aan op de mda en ik sluit het BT venstertje, dan staat ie de keer daarna niet aangevinkt. En bij BT devices in XP, kan hij com4 poort niet toekennen aan me MDA itt com 5.

De apparaten detecteren elkaar wel enzo, maar kunnen niet connecten :(
Zie mijn uitleg, had precies hetzelfde probleem.
Je hebt waarschijnlijk of SP2 of je firewall aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Mex schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:06:
[...]

Vind je het goed als ik deze how-to op mijn forumpje gebruik? Of zou je het zelf willen posten.

Alvast bedankt!
Zolang je mijn naam er maar bij zet vind ik het best :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

justifire schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:59:
[...]

Zie mijn uitleg, had precies hetzelfde probleem.
Je hebt waarschijnlijk of SP2 of je firewall aan?
SP2 heb ik blijkbaar (wist ik niet eens :P )en een Qtrek BT adaptertje

Ga jouw uitleg morgen proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betreft het "SMS probleem" ,(versturen van dubbele sms berichten)

Kunnen mensen hier bevestigen, dat na het instellen van de exeption for "tmail.exe" bij SPB pocket plus, het sms probleem ook voor 100% verholpen is?
Heeft iemand dit voldoende lang en grondig uitgetest? Als dit zo is, svp hier ff posten, dan is er weer een probleem opgelost...

Bij voorbaat thx!

Gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
wat is dat sms bericht dan precies? Heb mijn toestel nu sinds vrijdag maar mijn smsjes komen maar 1x aan zoals het hoort! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X

Animal_X

Rodin

-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:28:
wat is dat sms bericht dan precies? Heb mijn toestel nu sinds vrijdag maar mijn smsjes komen maar 1x aan zoals het hoort! :?
Idem, Ik gebruik ook Pocket Plus en ik heb geen enkel probleem met sms berichten die dubbel zouden aankomen o.i.d.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.