Hey mensen ik heb nu na een paar dagen spelen en veel zoeken naar software (wat is er veel te krijgen voor windows mobile zeg!

) de volgende programma's geinstalleerd:
* Betaplayer (om mijn divx/xvid's af te spelen natuurlijk)
* Microsoft reader (om mijn ebookies te lezen, veel kleiner proggie dan acrobat reader, al kan MS reader geen pdf lezen natuurlijk)
* Phatpad (op aanraden van een vriend, uitgebreide notes manager, met veel pen opties)
* caligrapher (handschriftherkenning, werkt erg goed en leert snel, werkt naadloos samen met Phatpad)
* Pocketmusic (you gotta love it! Winamp achtige speler met brede file ondersteuning)
* Total commander (file explorer waarmee je nieuwe shortcuts kan maken en files kan verplaatsen,
Als iemand een betere weet?? 
* Treregedit (reg editor, doet wat hij hoort te doen, je kan de registry ermee editen en backuppen)
* Worms worldparty (geweldig spel! Jammer dat er veel kunst en vliegwerk voor nodig is om het op je SD card geinstalleerd en draaiend te krijgen Via total commander en TreRegedit dus

)
Zo wie heeft hier nog op en aanmerkingen op? Met name op Total commander? En phatpad en Caligrapher heb ik nog amper gebruikt maar was volgens een vriend een musthave omdat dat onscreen toetsenbord me snel tegen zal gaan staan volgens hem...maar dat moet ik nog zien werkt best lekker dat toetsenbordje
Zijn er ook mensen die pocket mechanic hier hebben zo ja welke versie?