De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 3]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.973 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Ik zou het niet weten.. ik heb wel die exception gemaakt in Tmail.exe, maar ik heb nog niet echt gehad dat ze WEL 2 keer aankomen...

Dus ik weet het eigenlijk niet ;)

Ik ga er gewoon vanuit... met deze vakmensen hier _/-\o_ B) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:28:
wat is dat sms bericht dan precies? Heb mijn toestel nu sinds vrijdag maar mijn smsjes komen maar 1x aan zoals het hoort! :?
Reeds eerder op dit forum is te lezen geweest dat een aantal mensen, indien ze 1 sms verstuurden, dit bericht bij de ontvanger 2x aankwam! (dus ook 2x betalen!) Ikzelf heb dit ook een paar keer gehad, maar in de regel gaat het goed.

Dit zou, naar verluidt (eerder in dit forum) opgelost kunnen worden, door in SPB + voor "tmail.exe" een exceptoin te maken, zodat tmail.exe niet wordt afgesloten, maar actief blijft.

Mijn vraag is of de mensen die dit gedaan hebben, daarna er nog last van hebben gehad....

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• decipherer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:48
Bij mij is het zo dat als ik "wel" in een sms wil zetten 'ie er automatisch "we'll" van maakt. Als ik dan onderaan kijk zie ik ook opeens staan dat 'ie 2 berichten wil gaan versturen. Ik kan het dan gewoon terugveranderen in "wel" en dan staat er ook weer dat er 1 berichtje verstuurd gaat worden. :?
Zou dit ook te maken kunnen hebben met het probleem dat er meerdere berichtjes verstuurd worden?

De beste ideeën komen als je bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand ook een site waar je leuke progjes voor je MDA kunt downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-01-2024
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:46:
weet iemand ook een site waar je leuke progjes voor je MDA kunt downloaden?
lees jij het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Kan iemand mij nog een goed programma aanbevelen om mijn pc te besturen via mijn MDA?
Heb nu Remote Desktop 2.0 geinstaleert, ja het werkt, maar is wel erg onduidelijk.
Kan ook de desktop niet draaien, terwijl dat juist wel handig zou zijn, desktop van pc is immers ook horizontaal gestrekt.
Iemand een ander progje wat wel lekker werkt?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

justifire schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:59:
[...]

Zie mijn uitleg, had precies hetzelfde probleem.
Je hebt waarschijnlijk of SP2 of je firewall aan?
Geen FW aan en jouw uitleg werkt in zoverre, dat ik nu wel com 4/5 gekoppeld krijgt aan me MDA, maar 5 is nu incoming en 4outgoing = fout dus...En als ik com 4 aanvink in me MDA en dan ok doet en later weer me instellingen check staat ie uit :S

Tering...welke tweaker weet het?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeCIpHeReR schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:43:
Bij mij is het zo dat als ik "wel" in een sms wil zetten 'ie er automatisch "we'll" van maakt. Als ik dan onderaan kijk zie ik ook opeens staan dat 'ie 2 berichten wil gaan versturen. Ik kan het dan gewoon terugveranderen in "wel" en dan staat er ook weer dat er 1 berichtje verstuurd gaat worden. :?
Zou dit ook te maken kunnen hebben met het probleem dat er meerdere berichtjes verstuurd worden?
Ik denk dat "we'll" typisch een probleem van PPC2003 Engels is. Ik heb dat ook, maar hij stuurt dan gewoon 1 bericht. Ik fax ook met deze PDA en als ik "wel" typ, staat er ook "we"ll".
Ik heb echter het volgende opgemerkt:
De sms teller onderaan staat bij een nieuw bericht op: 0/160
Indien deze teller in het begin, als je nog NIETS hebt getypt, op 0/2 of 0/3 staat, stuurt hij de sms meerdere malen! Dus je kunt het wel zien aankomen als het mis dreigt te gaan...
Maar ff afwachten of de SPB+ mensen reageren, na het testen van die instelling van exception for "tmail.exe"... :P

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Dat heb ik inderdaad ook dat probleem, zelf heb ik gemerkt een paar keer maar dat er 2smsjes aankwamen. Heb alleen niet opgelet of ik er vreemde tekens in had (waardoor de sms lengte niet meer klopt). Na dit gelezen te hebben op het forum, ben ik erop gaan letten en heb ik eigenlijk nooit meer problemen gehad.
Wel is me opgevallen dat het gebeurde nadat ik op reply in het wolkje van het today-scherm klikte, dit heb ik dus ook niet meer gedaan, nu gaat dit dus wel goed. Voor de zekerheid heb ik tmail.exe toch even in de exceptions toegevoegd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Canon23 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:26:
[...]

Geen FW aan en jouw uitleg werkt in zoverre, dat ik nu wel com 4/5 gekoppeld krijgt aan me MDA, maar 5 is nu incoming en 4outgoing = fout dus...En als ik com 4 aanvink in me MDA en dan ok doet en later weer me instellingen check staat ie uit :S

Tering...welke tweaker weet het?
Dan lees je niet goed :D
maakt geen fuck uit welke poort in of uit is, welk nummer maakt ook niet uit.
Start nu activesync op, en 5 is incoming dus ga naar file->connection settings -> port op 5 zetten en dan op je mda in active sync connect bluetooth doen, dan zou hij het moeten doen ???

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

+ Dat tekst bestand heb ik dus niks aan omdat ik geen sitecom adapter hebt.
En dan nog steeds dat die com 4 niet aangevinkt blijft...

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebikniet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09
Heb er geen last meer van gehad na een aantal mensen gevraagt te hebben en op een ander mob. nummer van mij geprobeert te hebben

dus ik denk dat dit de oplossing is
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:07:
Betreft het "SMS probleem" ,(versturen van dubbele sms berichten)

Kunnen mensen hier bevestigen, dat na het instellen van de exeption for "tmail.exe" bij SPB pocket plus, het sms probleem ook voor 100% verholpen is?
Heeft iemand dit voldoende lang en grondig uitgetest? Als dit zo is, svp hier ff posten, dan is er weer een probleem opgelost...

Bij voorbaat thx!

Gegroet

[ Voor 4% gewijzigd door hebikniet op 17-01-2005 22:39 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oscar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-09 11:29
justifire schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:22:
Kan iemand mij nog een goed programma aanbevelen om mijn pc te besturen via mijn MDA?
Heb nu Remote Desktop 2.0 geïnstaleerd, ja het werkt, maar is wel erg onduidelijk.
Kan ook de desktop niet draaien, terwijl dat juist wel handig zou zijn, desktop van pc is immers ook horizontaal gestrekt.
Iemand een ander progje wat wel lekker werkt?
Ben zelf nog in blijde verwachting van mijn MDA Compact, maar wellicht kun je de standaard tool van Microsoft eens proberen: de Pocket PC Terminal Services Client. Ben benieuwd of iemand een tooltje weet waarme je horizontaal je dektop remote kunt bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om mijn muziekcollectie op mijn computer te bedienen via de MDA? zodat ik als ware een afstandbediening heb om bijvoorbeeld winamp te bedienen.

Surfend op het internet kwam ik namelijk dit programma tegen: "Network MP3 Player - v1.0"

Bij de uitleg stond:"You listen to mp3 and you have a Wireless network card on your PocketPC?
Cheer up! 'Network MP3 Player' was made for you.
This exemplary software is simple, you don't have to install any software on your desktop. You only share the folder with your favorite mp3 files. Then on the 'File' menu select 'Connect to Network' click on your computer's network, your username, password, workgroup name, and the the name used for the shared folder with your mp3 files.
You can adjust the volume, use the equalizer, and turn the screen off while you listen to music.
Small regrets: the mp3 files must be in only one folder. The software will not work if your PocketPC is on the welcome screen, and the software must be installed manually"

Omdat alle mp3's in één map moeten staan heb ik hier niets aan. Als iemand een soort gelijk programma kent die deze beperking niet heeft hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 20:23
Over de BT headset bij de Blokker (€40,-)

Deze werkt NIET !!!
Je kunt wel spreken/luisteren maar niet de telefoon opnemen of ophangen. Dus de handige functies (handfree) werken niet. Heb de mijne na 13 dagen maar terug gebracht, wacht wel op een goed werkende set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud2all schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 00:00:
Over de BT headset bij de Blokker (€40,-)

Deze werkt NIET !!!
Je kunt wel spreken/luisteren maar niet de telefoon opnemen of ophangen. Dus de handige functies (handfree) werken niet. Heb de mijne na 13 dagen maar terug gebracht, wacht wel op een goed werkende set.
Bedankt....

En deze dan? Denk je dat deze het wel goed gaat doen?
http://www4.cd-wow.com/de..._4.php?product_code=14338

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:43:
Is het mogelijk om mijn muziekcollectie op mijn computer te bedienen via de MDA? zodat ik als ware een afstandbediening heb om bijvoorbeeld winamp te bedienen.

....

Omdat alle mp3's in één map moeten staan heb ik hier niets aan. Als iemand een soort gelijk programma kent die deze beperking niet heeft hoor ik het graag.
Ik kwam het programma RemoteAmp tegen. Erg handig en gebruiksvriendelijk tooltje. Maakt gebruik van je Media Library in Winamp. Werkt via Bluetooth en laat dan op je MDA keurig alle info van het nummer zien. Ik zou zeggen probeer die eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind |:(

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Whoei, heb ik eindelijk een keer een antwoord :) (lang geleden)

Ik heb het uitgezet:
als je een berichtje typt, kan je rechtsonder bij de keuze van invoermethode options kiezen.
Onder het tabje "Word Completion"' moet je 't vinkje "replace text as you type" uitzetten..
Hij vult dan dat soort woorden niet meer aan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Krullebol.nl op 18-01-2005 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 12:48

Mex

oscar schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:06:
[...]

Ben zelf nog in blijde verwachting van mijn MDA Compact, maar wellicht kun je de standaard tool van Microsoft eens proberen: de Pocket PC Terminal Services Client. Ben benieuwd of iemand een tooltje weet waarme je horizontaal je dektop remote kunt bedienen.
Via de TS client die standaard op de mda zit werkt het wel, maar lang niet optimaal. Ik ben ook nog steeds op zoek naar een fatsoenlijk progje.

VNC werkt al een stukje beter

http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=27.msg178#msg178

[ Voor 10% gewijzigd door Mex op 18-01-2005 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
iemand deze Silicone Case al gezien? --> http://shop.brando.com.hk/o2xdaIIminisiliconecase.php

review -->http://www.mrpalm.com/php/etc/review/view.php?id=452

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

A_to_the_S schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:20:
iemand deze Silicone Case al gezien? --> http://shop.brando.com.hk/o2xdaIIminisiliconecase.php

review -->http://www.mrpalm.com/php/etc/review/view.php?id=452
Waarschijnlijk komt er een soort van mini-ia via ebay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
ja maar dat is een ander silicon jasje volgens mij (die van brando zijn er immer in ice en bruin en die op ebay in wit en blauw)
Ik heb trouwens die van Brando en hij bevalt uitstekend (snelle levering trouwens, binnen vier dagen had ik hem binnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 15:53:
Ik heb een MDA Compact en ik heb een paar vraagjes over GPS en een Carkit.

- Welke bluetooth carkit past op de MDA Compact
- en pastmijn MDA Compact ook op Parrot CK 3300
Dit zou ik ook wel eens willen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Monalisa schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:12:
[...]

ja maar dat is een ander silicon jasje volgens mij (die van brando zijn er immer in ice en bruin en die op ebay in wit en blauw)
Ik heb trouwens die van Brando en hij bevalt uitstekend (snelle levering trouwens, binnen vier dagen had ik hem binnen)
Klopt, ze zijn wel een stukje goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
Zijn er hier ook mensen die last hebben van een slechtere verstaanbaarheid naarmate ze langer bellen (per gesprek dan wel) ??

Als ik langer dan een 10 minuten bel, versta ik de persoon aan de andere kant een stuk minder (is tot nu toe bij 1 persoon nog maar voorgekomen (wel meerdere malen), maar die belt met mijn oude Nokia 6230, en ik weet dat die goed is)....

Het is me nu al 3 keer gebeurd. Gister kwam ik er achter dat wanneer ik dan aan de volume knop schuif (gaat licht enz weer aan), het na een tijdje weer beter wordt.

Zijn er meer mensen die dit hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 01:35:
[...]

Ik kwam het programma RemoteAmp tegen. Erg handig en gebruiksvriendelijk tooltje. Maakt gebruik van je Media Library in Winamp. Werkt via Bluetooth en laat dan op je MDA keurig alle info van het nummer zien. Ik zou zeggen probeer die eens.
Plukkie,

Bedankt voor je reactie. Wat ik lees op de site RemoteAmp ziet er veelbelovend uit. Helaas heb ik nu weinig tijd om te klooien met bluetooth instellingen (dit is nieuw voor mij). Maar dit weekend ga ik het zeker proberen.

Ik laat nog wel weten of het is gelukt.

_/-\o_ Nogmaals bedankt voor je snelle reactie. _/-\o_

Casa8282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
Mex schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:03:
[...]

Klopt, ze zijn wel een stukje goedkoper.
Ja idd.
Ik ben echter wel benieuwd naar de kwaliteit van de hoesjes van e-bay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
SMS met exceptions werkt nog steeds goed bij mij!

Ik ben nog op zoek naar de bestanden om alle t-mobile meuk te verwijderen

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn deze te mailen naar mij

Als ik dan toch ga hard resetten dan gelijk ook maar goed, misschien kan ik dan weer jawbreaker spelen

bijvoorbaat dank -> s.kouwen quicknet.nl

chill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 22:13
A_to_the_S schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:04:
[na enkele dagen fanatiek Jawbreaker te spelen in de trein doet hij hetniet meer!
Balen Ik krijg een error melding: SHCreateMenuBar Failed
De game start wel op alleen de onderste balk doet het niet en na een spel is het volledige scherm wit. Ik kan hem wel gewoon afsluiten]

jep ik heb hetzelfde probleem, het hier en daar gezochte maar nergens gevonden.

heeft iemand anders het wel gevonden?
Nope, ik zit ook met hetzelfde probleem, tot op heden niks kunnen vinden. Heb geprobeerd een backup te maken, een harde reset te doen en de backup terug te zetten, maar het mocht helaas niet baten. Ook de losse files van jawbreaker zijn helaas niet te vervangen, deze zijn allemaal beschermd tegen editing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 16:47:
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb mijn MDA nu circa 3 weken in huis en het volgende is er aan de hand. Mijn geluid, zowel de "handsfree" speaker als de gewone speaker, .....
Bedoel je met handsfree, dat je belt terwijl je telefoon bijvoorbeeld voor je neus ligt, of via headset, ik kom er namelijk niet achter hoe ik moet bellen via speaker. Hoe zet jij de handsfree functie aan?

Edit: Gevonden |:( , en tevens een probleem erbij. De andere kant klaagt dat je niet tegelijk kan praten tijdens speakerfunctie, als de andere kant praat val ik weg. Iemand zelfde probleem?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
ohjaja1981 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:48:
[...]

Nope, ik zit ook met hetzelfde probleem, tot op heden niks kunnen vinden. Het geprobeerd een backup te maken, een harde reset te doen en de backup terug te zetten, maar het mocht helaas niet baten. Ook de losse files van jawbreaker zijn helaas niet te vervangen, deze zijn allemaal beschermd tegen editing.
en als je nou het volgende doet

- hard reset
- alle jawbreaker files uit de \Windows map op je PC kopieren
- backup restoren
- Jawbreaker files terug zetten

dat zou moeten lukken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil deze ook :P
waar is ie nog op voorraad?
omgeving roosendaal/breda oid
anders maar via inet

p.s. dat sms-e via t beeld gaat dat nou goed

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohjaja1981
  • Laatst online: 08-09 22:13
A_to_the_S schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:10:
[...]

en als je nou het volgende doet

- hard reset
- alle jawbreaker files uit de \Windows map op je PC kopieren
- backup restoren
- Jawbreaker files terug zetten

dat zou moeten lukken toch?
Ook al geprobeerd, echter de files van jawbreaker kan ik niet overschrijven (dus beveiligd), maar ik kan deze ook niet kopieren. Wellicht dat er andere programma's zijn die deze blokkering kunnen opheffen? De enige van deze files die ik wel kan verwijderen/editen is jawbreaker.dat, deze heb ik al verwijderd en opnieuw jawbreaker opgestart, maar dit mocht niet baten. Ik ben bang dat opnieuw beginnen de enige oplossing is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 08-09 10:22
Monalisa schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:12:
[...]

Ja bevalt hij goed? Ik zit eraan te denken om deze silicon case ook te kopen, want het standaard hoesje is veel te onhandig! Ik wil mijn mda gelijk kunnen gebruiken zonder hem eerst ergens uit te moeten halen! :( Je bent nog geen nadelen tegengekomen? Voelt hij stevig aan? En heb je het idee dat hij je MDA volledig beschermt? (ja ik heb er al een screenprotector van Brando op zitten :) )
Alvast bedankt voor de info! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:42:
[...]

Ja bevalt hij goed? Ik zit eraan te denken om deze silicon case ook te kopen, want het standaard hoesje is veel te onhandig! Ik wil mijn mda gelijk kunnen gebruiken zonder hem eerst ergens uit te moeten halen! :( Je bent nog geen nadelen tegengekomen? Voelt hij stevig aan? En heb je het idee dat hij je MDA volledig beschermt? (ja ik heb er al een screenprotector van Brando op zitten :) )
Het enige nadeel (in mijn ogen) aan zo'n silicon case is dat het ding nogal stroef is, niet praktisch bij vervoer in je broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockers
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 20:02
De standaard headset vond ik maar nix.. had nog een kabeltje liggen van een n-gage:

Afbeeldingslocatie: http://www.holodeck.nl/Misc/ngcables.jpg

Via dat kabeltje kan je gewoone oordoppen of koptelefoon erin pluggen, werkt prima!
Weet niet precies waar je hem zou kunnen halen, misschien gewoon bij de lokale phone boer?

Denk dat het een mini jack naar jack plug is.
Werkt in iedergeval prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Mex schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:54:
[...]

Het enige nadeel (in mijn ogen) aan zo'n silicon case is dat het ding nogal stroef is, niet praktisch bij vervoer in je broekzak.
Ik zie dat juist als voordeel dat stroeve! Glijdt hij tenminste niet uit mijn broekzak! :P
Maar verder nog mensen die deze case hebben? Originele ding is super onhandig en meer iets voor een apparaat wat je NIET als phone gebruikt imho...

Plugjes zijn bij elke electroboer te koop...

[ Voor 6% gewijzigd door -TheNose- op 18-01-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monalisa
-CKY2K- schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:42:
[...]

Het hoesje zit er helemaal om, hij is een beetje stroef en zit er goed vast omheen. Ik heb hem er samen met een brando screenprotector op en ik denk dat de foon zo prima beschermd is. Behalve natuurlijk als je hem van grote hoogte op een betonnen vloer mikt, maar daar kunnen maar weinig foons tegen.
Geen nadelen nog, behalve misschien dat doordat hij stroef is er soms pluisjes opzitten van je kleding, maar daar is een vochtig doekje goed voor. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Monalisa op 18-01-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
You just gotta love vochtige doekjes! ;)

Ga hem ook maar bestellen dan denk ik, die screenprotector zit er alvast op (bijna perfect erop op heel klein belletje rechtsonderin aan de zijkant van het scherm, geen last van dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een probleem met men Qtek.kan geen MMS verzenden.....na effe zoeken vind ik een patch op XDA-devlopers die mij mischien uit de problemen kan helpen...na het open doen komen er 6 bestanden tevoorschijn maar elke keer als ik er een wil openen krijg ik de bericht;

onvoldoende opslagruimte besschikbaar om deze bewerking te voltooien

kan iemand me helpen????
dank u!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Waar kan ik de juiste screenprotector vinden?
Dat standaardding is te klein , zo zit je nog je scherm te verzieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie trouwens al opgevallen dat hij bij t-mobile een stukje duurder is geworden.
Hij was voor het weekend nog €189,- icm 1jarig 150 abbo.
Nu is hij al €289,- !!!

Ik heb ze gister even aan de telefoon gehad.. ze konden hem leveren voor €175,- icm verlenging !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 19:35
Ik had altijd een 150 abbo van T-mobile die heb ik 2 jaar gehad(2 jarig abbo).
Nadat ik T-mobile had opgezegt omdat je veel meer korting op een telefoon krijg als je een nieuw abbo neem, heb ik een brief gekregen van T-mobile dat ze me als klant wilde houden.
In die brief stonden een paar leuke aanbiedingen en ook MDA compact gratis met 2 jaar 150 abbo maar aangezien 150 teveel vond heb ik ze opgebeld. Toen kreeg ik bij ee 75 2 jarig abbo ook de MDA compact gratis :) nu alleen nog even anderhalve week wachten want ze hadden hem niet op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Woei ik heb die siliconcase besteld bij brando lijkt me een erg mooi ding enne met alleen screenprotector op je scherm zal je scherm wel voldoende beschermd blijven? :?

Nu nog een mooie bluetooth (stereo) headset en een 1 gb card en ik ben helemaal set! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam via een Duits forumpje, die naar onderstaande link verwees, het volgende tegen:

"The Pocket PC 2003 OS appears to have a bug that can slow down the performance of a Pocket PC device, and can potentially cause ActiveSync delays. It has been identified that after every soft-reset of your device, a few extra "Notification Events" are added to the Notification Event Database on your system (This database holds system notifications such as alarms, timed events, etc.). After several soft-resets, a device can have several hundreds of extra notification events that can reduce the performance of a device."

Het volledige artikel en uitleg is te lezen op deze link:

http://www.scarybearsoftware.com/ppc_cn_overview.html

Hier is ook het betreffende progje om deze "notifications" te clearen, te downloaden.(free)
Lees echter wel goed de tekst, enige voorzichtigheid is van belang! (Ev. eerst Backup)

Op mijn MDA werkt het prima en heb een minimum van deze "events" actief...

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ben nog niets interresants tegengekomen, en als het al iets was werkt het bij mij blijkbaar niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mooi pool spel voor op de mda?
De meeste die ik heb geprobeerd waren zwaar K*T !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shockers schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:01:
De standaard headset vond ik maar nix.. had nog een kabeltje liggen van een n-gage:

[afbeelding]

Via dat kabeltje kan je gewoone oordoppen of koptelefoon erin pluggen, werkt prima!
Weet niet precies waar je hem zou kunnen halen, misschien gewoon bij de lokale phone boer?

Denk dat het een mini jack naar jack plug is.
Werkt in iedergeval prima :)
haha.. had nog 'n n-gage liggen, nooit geweten dat daar zo'n kabeltje bij zat! thnx voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
[quote]Animal_X schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:16:
[...]

1. download de volgende 2 bestanden: Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB en Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB

Deze kan je op de xda-developers ftp vinden onder de Imate rom.
ftp://xda:xda@forum.xda-d...d-roms/I-mate%20extended/

5. Voer Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB vanaf je SD-kaart uit.
6. Voer Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB vanaf je SD-kaart uit.

12. Download en voer de volgende cab uit om je T-Mobile bootlogo te vervangen door die van Qtek (Die van Imate is nog lelijker dan die van T-Mobile):

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ian/QTEK_SPLASHSCREEN.cab

----------------
Ik kan bovenstaande bestanden niet op de site vinden.... via explorer kom ik niet op de site, moet ik via een ftp programma inloggen? en hoe (wat is de user en pass)?

Andere vraag:
Hoe kan ik de tijd rechtsboven als 21:52 laten weergeven en niet zoals ik nu (na HR) 9:52 heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pulstar
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 09:46
ruud2all schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:53:

Animal_X schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:16

[...]

Ik kan bovenstaande bestanden niet op de site vinden.... via explorer kom ik niet op de site, moet ik via een ftp programma inloggen? en hoe (wat is de user en pass)?

Andere vraag:
Hoe kan ik de tijd rechtsboven als 21:52 laten weergeven en niet zoals ik nu (na HR) 9:52 heb?
Vreemd ik kom gewoon wel op die ftp... Zonder extra software of wat dan ook.

Antwoord op de andere vraag:

Ga naar Start>Settings> TabBlad 'system' >Regional Settings>TabBlad 'Region'> Verander deze naar 'Dutch (Netherlands)'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
ruud2all schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:53
De bestanden staan er ook niet (meer).
Ze staan echter wel in: ftp://forum.xda-developer.../Extended-rom-xdaII-mini/
Het 'default' in de bestandsnaam moet je dan even wegdenken.

Het inloggen erop lukt bij mij ook gewoon met de explorer. Je kan het anders ook doen met een ftp programma. De login en pass zijn dan beide xda. Je kan dat zien door te kijken wat er voor het '@' in het adres staat. Ze worden gescheiden door een dubbele-punt.

Ik ben ook eens begonnen met mijn bluetooth verbinding.
Op mijn Winxp sp2 pc lukt het echt niet. Ik heb alle tutorials hier precies geprobeerd, alle tips..
Activesync gaat zoeken bij de com-poorten, maar vind niks. Ik kan nergens de optie in activesync vinden zoals sommige zeggen: "Connection Settings > Allow serial cable or infrared connection to this COM port"
Als ik op connection settings druk dan gaat hij weer zoeken op alle com-poorten, er is niks in te stellen. Ik heb Activesync 3.8 en 3.7.1 geprobeerd.
Dus daar loopt het fout bij mij, hij vind geen device.

Toen ben ik begonnen met de poging om het op een Windows 2003 server te installeren. Het bluetooth gedeelte werkt daarop, met de widcomm drivers.
Ik kan een serieele verbinding maken met mijn telefoon, dat doet hij ook automatisch als ik op mijn telefoon bij activesync op sync druk. Dus er lijkt verbinding, maar verder gebeurt er niets.
Ook hetzelfde verhaal bij activesync op de pc weer, dat hij alle com-poorten gaat afzoeken en dat er niets in te stellen is.

Doe ik misschien iets heel simpels fout?

[ Voor 11% gewijzigd door Fraggar op 18-01-2005 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:13:
[...]

Tooltje downloaden: TRE Registry Editor
Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
Aanmaken: DWORD met naam SMSDeliveryNotify en waarde 1 geven.

Resultaat: afleverrapport staat standaard aan 8)
bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

Ik heb heb hem als I-mate Jam gekocht en gebruik T-Mobile als provider.
Ik heb redelijk goed door alle 3 de delen gezocht, maar kan iemand nog de mms instellingen posten.
Is het mogelijk om zowel je mms als gprs instellingen naast elkaar werken te kunnen hebben ?
Als iemand ze nog een kan zou kunnen noemen zou echt top zijn .

Thnx,
Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

[quote]ruud2all schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:53:
Animal_X schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:16:
[...]

1. download de volgende 2 bestanden: Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB en Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB

Deze kan je op de xda-developers ftp vinden onder de Imate rom.
ftp://xda:xda@forum.xda-d...d-roms/I-mate%20extended/

5. Voer Default_SmartDialing_WWE_RC11.CAB vanaf je SD-kaart uit.
6. Voer Default_PhonePad_WWE_RC10.CAB vanaf je SD-kaart uit.

12. Download en voer de volgende cab uit om je T-Mobile bootlogo te vervangen door die van Qtek (Die van Imate is nog lelijker dan die van T-Mobile):

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ian/QTEK_SPLASHSCREEN.cab

----------------

Andere vraag:
Ik zie het inderdaad... Die twee bestanden lijken verwijderd te zijn... In de xdaII-mini rom staan ze volgens mij nog wel. Deze dus:

ftp://xda:xda@forum.xda-d...SmartDialing_WWE_RC11.CAB

ftp://xda:xda@forum.xda-d...ini/PhonePad_WWE_RC10.CAB

Dit zijn volgens mij de zelfde bestanden! :)

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag een nieuwe screenprotector voor mijn MDA Compact hebben. Degene die ik erbij kreeg (gisteren) is nu al f*cked-up omdat ik hem eraf wilde halen...

Het liefst koop ik er 1 gewoon in de winkel, zodat ik hem meteen heb. Of anders bij een NL-site waar hij beetje cheap is en snel geleverd word. Iemand een tip?

En nog 1 vraagje: waar is de instelling 'Ontvangstbevestiging aan' van SMSjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenie
  • Laatst online: 14-09 07:55
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een mooie oplossing voor de MDA in de auto.
Er zijn vanaf gisteren active carholders voor de MDA van Brodit (http://www.brodit.com) te koop
Deze zijn onderandere verkrijgbaar via http://www.gpsplaza.nl en http://www.deshop.nl/

Er zijn nu 3 soorten verkrijgbaar:
1 Passieve houder (zonder oplader) http://w3.easytrade.net/b...?item=1244932&fid=1245093
2 Active houder (met oplader) http://w3.easytrade.net/b...?item=1245896&fid=1252709
3 Active houder vaste installatie http://w3.easytrade.net/b...?item=1245898&fid=1252727

Doe er je voordeel mee! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 08:59:
Ik wil graag een nieuwe screenprotector voor mijn MDA Compact hebben. Degene die ik erbij kreeg (gisteren) is nu al f*cked-up omdat ik hem eraf wilde halen...

Het liefst koop ik er 1 gewoon in de winkel, zodat ik hem meteen heb. Of anders bij een NL-site waar hij beetje cheap is en snel geleverd word. Iemand een tip?

En nog 1 vraagje: waar is de instelling 'Ontvangstbevestiging aan' van SMSjes?
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:13:
[...]

Tooltje downloaden: TRE Registry Editor
Opstarten --> HKEY_CURRENT_USER/Software/Microsoft/Inbox/Setting
Aanmaken: DWORD met naam SMSDeliveryNotify en waarde 1 geven.

Resultaat: afleverrapport staat standaard aan 8)
screenprotector kun je bij bv deshop.nl bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:33
Ik hoor, eigenlijk al vanaf het begin, een ruis op de achtergrond tijdens het bellen. Verder een soort getik in die ruis, steeds korte tikjes na elkaar. Hoort dat, of is mijn speakertje gewoon slecht? Ik heb er bij handsfree bellen en met de headset geen last van, alleen met de telefoon aan mijn oor. Als er aan de andere kant gepraat wordt hoor ik het getik niet, maar zodra er een stilte valt is het er gelijk weer. Ik vraag me af of dat gewoon aan de speaker ligt die een beetje mol is, of dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. Niet dat het nu hinderlijk is, maar als ie over een tijdje opeens eruit klapt ben ik minder blij. Hebben meer mensen hier last van, of horen jullie geen getik? Het is een soort electrisch/statisch getik lijkt het wel, alsof je de cycles van iets elektronisch hoort.

Verder nog ff een veiligheids tip: Gisteren lag mijn Compact aan mijn pc te laden en te syncen toen er een oproep binnen kwam. Ik nam de telefoon op met de USB kabel er nog aan en kreeg gelijk twee electrische schokjes aan mijn oor. Beter eerst de USB kabel of lader eraf halen dus, als je gaat bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:37:
[...]

[...]

screenprotector kun je bij bv deshop.nl bestellen
Thanx! Ik hoop vandaag nog ff bij een Dixons/V&D langs te kunnen gaan zodat ik hem nog sneller in huis heb. Of is dat vergeefse moeite?

De post van de registry-edit had ik al gezien, maar dacht dat dit een 'noodgreep' was voor iemand die de instelling niet op de gewone manier kon aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koksie schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 09:38:
Ik hoor, eigenlijk al vanaf het begin, een ruis op de achtergrond tijdens het bellen. Verder een soort getik in die ruis, steeds korte tikjes na elkaar. Hoort dat, of is mijn speakertje gewoon slecht? Ik heb er bij handsfree bellen en met de headset geen last van, alleen met de telefoon aan mijn oor. Als er aan de andere kant gepraat wordt hoor ik het getik niet, maar zodra er een stilte valt is het er gelijk weer. Ik vraag me af of dat gewoon aan de speaker ligt die een beetje mol is, of dat ik me nergens zorgen over hoef te maken. Niet dat het nu hinderlijk is, maar als ie over een tijdje opeens eruit klapt ben ik minder blij. Hebben meer mensen hier last van, of horen jullie geen getik? Het is een soort electrisch/statisch getik lijkt het wel, alsof je de cycles van iets elektronisch hoort.
Ik heb precies hetzelfde, als hij verbinding aan het maken is en tijdens een gesprek. Zeker als diegene even de telefoon neerlegt lijkt het wel alsof de bijgeluiden uit de verte zwaar worden versterkt. Het is inderdaad een soort van statische ruis/getik. Heb op ander forum wel iets gelezen over verkeerde soldeerpunten, maar kan dat serieus de reden zijn?

Even heel wat anders: ik vind dat de trilfunctie zich echt uitslooft als je gebeld wordt of smsje binnen krijgt, is de triltijd met een tooltje aan te passen, of kan je zoiets in register aanpassen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mis de Bluetooth manager bij mijn programma's. Het enige wat ik nu kan doen is: BT aan/uit zetten en Discoverable aan/uit zetten. En dus geen services definieren enzo.

Iemand die deze newbie kan uitleggen hoe ik aan die BTmanager kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

issie nergens meer op voorraad? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys,

Ik heb heb hem als I-mate Jam gekocht en gebruik T-Mobile als provider.
Ik heb redelijk goed door alle 3 de delen gezocht, maar kan iemand nog de mms instellingen posten.
Is het mogelijk om zowel je mms als gprs instellingen naast elkaar werken te kunnen hebben ?
Als iemand ze nog een kan zou kunnen noemen zou echt top zijn .

Thnx,
Alex
Hoi Alex,
Ik heb misschien een vreemde vraag..... heb je interesse om je I-mate Jam te ruilen tegen een T-mobile MDA Compact? Ik zie namelijk dat jij T-mobile gebruikt, ik heb Vodafone...en de MDA is gesimlocked.

De MDA zit nog nieuw in de doos (ik was van plan om hem pas uit te pakken zodra er een unlock code beschikbaar zou komen....), het tst is dus 100% nieuw, inclusief 256 md card. Verder heeft de MDA Compact uiteraard standaard alle T-mobile settings. Ik ben bereid om er 50 euro bij te betalen en heb ook nog een Siemens S65 die ik erbij wil doen (=m'n huidige gsm). De Siemens ziet er ook nog perfect uit! Als je interesse hebt (of iemand anders met een geunlockte I-mate) laat me dat dan effe weten :)

JeDa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
Over de actieve carhouders van brodit...
wat is het verschil tussen fixed en met oplader? Het houdertje is toch gelijk of niet?

ik bedoel bij de "met oplader" hoef je toch niet elke keer de mini usb aan de onderkant van je mda te prikken. Deze zit toch ook op de juiste plek zodat in de houder ook aan de lader is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Niet online
Animal_X schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 15:16:

Ok, hier is hoe je zowel je T-Mobile Intellidialer als je Intellipad kan vervangen en hoe ik verder de rest van mijn Compact heb geinstalleerd en ontmeuked. :)
Ik heb al deze stappen uitgevoerd, en ik dacht alle T-Mobile dingen kwijt te zijn.
Nu valt me vandaag op, dat als ik wordt gebeld, dat er dan een T-Mobile pop-up verschijnt met daarin de knoppen answer en nog iets.

Hoe is dat T-Mobile gedeelte nog weg te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meen er al eens iets over te hebben gelezen, maar kon het niet meer terug vinden.

Is het mogelijk om je sms op je pc te archiveren. Ik meen dat het toen om een plugin voor outlook ging, maar iets anders is ook ok. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik heb mijn MDA compact met t-mobile abbo !!!!!!!

Gisteren gehaald bij Dixons te Almere, ze hadden ze net binnen, er waren er toen nog 2 op voorraad.

* SOLORUNNER gaat effe flink knutselen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 14:14 . Reden: gefuckte grammatica :D ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gister gehaald bij gsm-shop.nl
damn wat een mooi apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Laatst online: 07-09 16:34

Animal_X

Rodin

Fraggar schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 13:06:
[...]

Ik heb al deze stappen uitgevoerd, en ik dacht alle T-Mobile dingen kwijt te zijn.
Nu valt me vandaag op, dat als ik wordt gebeld, dat er dan een T-Mobile pop-up verschijnt met daarin de knoppen answer en nog iets.

Hoe is dat T-Mobile gedeelte nog weg te krijgen?
Wat mijn onderbuurman zegt dus...

[ Voor 11% gewijzigd door Animal_X op 19-01-2005 15:45 ]

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
TMO plaatje is standaard plaatje van de photo contacts

je kan daar het standaard t-mobile plaatje veranderen in niks of een vanjezelf

ergens in de opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
YES IK HEB HEM BINNEN...
heheh hij is anders dan dat ik had verwacht..heheh enorm stoer...maar uhm ok wat moet ik er zeker opzetten?

Ik heb de snes emu geprobeerd..dat speelt helaas niet echt soepel :(
maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 17:17

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Kan je eigenlijk engin 4 (van de anwb) op de MDA draaien?
Ik moet/ga binnenkort ook m'n abbo verlengen en ik kan dus voor een MDA kiezen.
Het voordeel van Engin is dat deze bij files een alternatieve route kan aangeven.
Dit doet TomTom volgens mij niet (weet het niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AARGH. Ik word GEK. Zulke apparaten zijn gewoon niet aan mij besteedt!

Ik heb een hard+softreset gedaan om de T-mobile rommel weg te krijgen. Nu wil ik via BT ActiveSyncen. Deze stappen gevolgd:
http://www.myxda.com/html...Sync%20with%20Desktop.htm

Maar uiteindelijk werkt het NIET! Wanneer ik op de MDA in ActiveSync kies voor 'Connect via Bluetooth', dan blijft hij hangen bij 'Connecting to host'.

De connect naar mijn PC is WEL succesvol. Ik denk dat het ligt aan de com-poorten. Wat zijn de juiste instellingen hiervoor?
Ik heb de BT Serial Port op COM 8 staan.
Ook in ActiveSync op mijn pc heb ik COM 8 ingesteld.
Op mijn MDA heb ik: Inbound COM poort: com4.
en Outbound COM port: com 5.
Deze laatste 2 staan beide uitgevinkt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Weet iemand toevallig hoe ik bestanden naar iemand moet sturen via BT? Ik kan alleen maar via IRDA sturen :(

En kennen jullie dit programmaatje al? Journal bar: http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=7216

Lijkt me wel er grappig!

[ Voor 39% gewijzigd door -TheNose- op 19-01-2005 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
Probeer een andere (veel betere!) File Explorer.

Ik krijg het toestel morgen!! :9~ Iemand al ervaringen met de camera hotfix of andere roms die de camerakwaliteit zouden moeten verbeteren? Op XDAdevelopers.com staan nml. heel wat roms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi toestel precies wat ik zoek leuk divx kijken in de trein ect. Age of empires lijkt me helemaal cool. Hoelang gaat de accu mee als je een filmpje kijkt trouwens ?

Heb even gekeken op Smartphonestunts.nl

Wanneer je een zakelijk T-mobile abbo afsluit van 2* 12,50 per maand krijg je er een MDA Compact gratis bij + 220 cashback dus je beltaald slechts 80 euro aan aboo kosten het eerste jaar. Klinkt goed =] Nu nog iemand met kvk zien over te halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:35:
Mooi toestel precies wat ik zoek leuk divx kijken in de trein ect. Age of empires lijkt me helemaal cool. Hoelang gaat de accu mee als je een filmpje kijkt trouwens ?

Heb even gekeken op Smartphonestunts.nl

Wanneer je een zakelijk T-mobile abbo afsluit van 2* 12,50 per maand krijg je er een MDA Compact gratis bij + 220 cashback dus je beltaald slechts 80 euro aan aboo kosten het eerste jaar. Klinkt goed =] Nu nog iemand met kvk zien over te halen O-)
Vergeet niet dat die EUR 12,50 alleen voor het abbo is, zoals eerder in dit topic vermeld komen daar de bel kosten enz nog bij dus dat kan aardig oplopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagg schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:38:
[...]

Vergeet niet dat die EUR 12,50 alleen voor het abbo is, zoals eerder in dit topic vermeld komen daar de bel kosten enz nog bij dus dat kan aardig oplopen
Klopt maar als je een abbo neemt van 25 euro ben je het eerste jaar normaal ruim 500 euro kwijt en voor 420 euro kan je nog steeds aardig wat bel minuutjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Weet iemand een goede vervanger voor de file explorer? Ik gebruik nu total commander, is freeware en werkt wel aardig (alleen gebruikt om geinstalleerde progjes mee te verhuizen naar mijn sdcard). Iemand meer/betere ervaring met andere explorers? Of kan ik het beste gewoon bij dit proggie blijven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

BT werkt hier nog niet, maar goed...
Mensen als ik een avi file van 150mb overwil zetten, dan maakt ie er een .~vi bestand van van 70mb en als ik hem dan rename, dan is het geluid weg. Waarom doet ie dat? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 01:40:
Weet iemand een goede vervanger voor de file explorer? Ik gebruik nu total commander, is freeware en werkt wel aardig (alleen gebruikt om geinstalleerde progjes mee te verhuizen naar mijn sdcard). Iemand meer/betere ervaring met andere explorers? Of kan ik het beste gewoon bij dit proggie blijven? :)
Ik gebruik zelf deze:

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=529

Afbeeldingslocatie: http://trials.pocketgear.com/Product_images/2/207/Explore.png

[ Voor 8% gewijzigd door Mex op 20-01-2005 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Hey mensen ik heb nu na een paar dagen spelen en veel zoeken naar software (wat is er veel te krijgen voor windows mobile zeg! :P ) de volgende programma's geinstalleerd:

* Betaplayer (om mijn divx/xvid's af te spelen natuurlijk)
* Microsoft reader (om mijn ebookies te lezen, veel kleiner proggie dan acrobat reader, al kan MS reader geen pdf lezen natuurlijk)
* Phatpad (op aanraden van een vriend, uitgebreide notes manager, met veel pen opties)
* caligrapher (handschriftherkenning, werkt erg goed en leert snel, werkt naadloos samen met Phatpad)
* Pocketmusic (you gotta love it! Winamp achtige speler met brede file ondersteuning)
* Total commander (file explorer waarmee je nieuwe shortcuts kan maken en files kan verplaatsen, Als iemand een betere weet?? :)
* Treregedit (reg editor, doet wat hij hoort te doen, je kan de registry ermee editen en backuppen)
* Worms worldparty (geweldig spel! Jammer dat er veel kunst en vliegwerk voor nodig is om het op je SD card geinstalleerd en draaiend te krijgen Via total commander en TreRegedit dus :P )

Zo wie heeft hier nog op en aanmerkingen op? Met name op Total commander? En phatpad en Caligrapher heb ik nog amper gebruikt maar was volgens een vriend een musthave omdat dat onscreen toetsenbord me snel tegen zal gaan staan volgens hem...maar dat moet ik nog zien werkt best lekker dat toetsenbordje :P

Zijn er ook mensen die pocket mechanic hier hebben zo ja welke versie? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:35:

* Total commander (file explorer waarmee je nieuwe shortcuts kan maken en files kan verplaatsen, Als iemand een betere weet?? :)
Zie de post boven je :)
Zijn er ook mensen die pocket mechanic hier hebben zo ja welke versie? O-)
Pocket Mechanic 1.49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Dat resco ziet er netjes uit ja, dan kan ik mijn regeditor ook gelijk de deur uit doen! :)
Gebruik je pocketmechanic puur voor de regcleaning functie, of zijn die sdcard tools ook erg handig?
Oh en ik zie sommige mensen sprite backup gebruiken, is dat zoveel handiger dan het standaard backup tooltje? Regelmatig backups maken wordt geloof ik wel aangeraden... :P

Kan je in resco ook nieuwe shortcuts en zo aanmaken? Dit ivm het verplaatsen van geinstalleerde programma's naar mijn sdcard (suf dat dat niet standaard kan...installeren bijv in het mapje games op mijn sdcard. En nee cabinst werkt hier vaak niet voor! :(

[ Voor 27% gewijzigd door -TheNose- op 20-01-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:04:
Dat resco ziet er netjes uit ja, dan kan ik mijn regeditor ook gelijk de deur uit doen! :)
Gebruik je pocketmechanic puur voor de regcleaning functie, of zijn die sdcard tools ook erg handig?
Oh en ik zie sommige mensen sprite backup gebruiken, is dat zoveel handiger dan het standaard backup tooltje? Regelmatig backups maken wordt geloof ik wel aangeraden... :P
Ik gebruik pocketmechanic voor beide dingen die jij noemt, backups maken met sprite gaat veel sneller dan met het standaard tooltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke network cards zijn standaard aanwezig in de MDA?

Start - Settings - Connections - Network Cards.
Ik heb er 4:
  1. NE2000 Compatible Ethernet Driver
  2. L2TP NDISWAN Miniport
  3. AsyncMac NDISWAN Miniport
  4. PPTP NDISWAN Miniport
Ik heb het sterke gevoel dat ik er 1 mis: een Bluetooth-kaart. Willen jullie kijken of er 1 extra in dat rijtje hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:21:
Welke network cards zijn standaard aanwezig in de MDA?

Ik heb er 4:
  1. NE2000 Compatible Ethernet Driver
  2. L2TP NDISWAN Miniport
  3. AsyncMac NDISWAN Miniport
  4. PPTP NDISWAN Miniport
Ik heb het sterke gevoel dat ik er 1 mis: een Bluetooth-kaart. Willen jullie kijken of er 1 extra in dat rijtje hebben staan?
Ik had hier eerst bt ook nog bijstaan, nu na een harde reset niet meer :( In activesync zit bt er opeens ook niet meer bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
vaag ik heb ook alleen de hierboven gnoemde, geen BT.

Mex, kan je met resco ook nieuwe shortcuts en zo maken?
En waar heb je resco en pocket mechanic vandaan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:24:
[...]

Ik had hier eerst bt ook nog bijstaan, nu na een harde reset niet meer :( In activesync zit bt er opeens ook niet meer bij.
Ik kan wel BT aan/uitzetten en ActiveSync kan via BT werkt ook. Maar ik mis de hele BT Connection Manager software, waarmee je services kunt definieren enzo. Ik kan nu alleen BT aan/uit en discoverable aan/uit.

Ook ik heb een harde reset gedaan btw :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:29:
En waar heb je resco en pocket mechanic vandaan? O-)
[spammode]
http://www.civict.nl/mda/
[/spammode]

[ Voor 21% gewijzigd door Mex op 20-01-2005 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:31:
[...]

Ik kan wel BT aan/uitzetten en ActiveSync kan via BT werkt ook. Maar ik mis de hele BT Connection Manager software, waarmee je services kunt definieren enzo. Ik kan nu alleen BT aan/uit en discoverable aan/uit.

Ook ik heb een harde reset gedaan btw :(
Zit die software er standaard bij dan? :?
Ja ik heb me daar gisteren aangemeld, maar een bepaald deel van het forum mag/kan ik niet inkomen! :'( Terwijl ik daar nog wel wat dingen toe kan voegen! ;)

[ Voor 29% gewijzigd door -TheNose- op 20-01-2005 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-CKY2K- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:56:
[...]

Zit die software er standaard bij dan? :?
Dat is volgens mij integraal onderdeel van Windows Mobile 2003.
Ik bedoel de software zoals op de deze afbeeldingen
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2104_22.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2104_20.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.pocketpc-club.nl/contentimages/2104_23.JPG

Maar dat mis ik dus. Ik denk doordat de BT Network Card niet goed geinstalleerd is (daarom staat hij niet bij het lijstje Netwerk-kaarten), en daarom acht Windows het niet nodig de bijbehorende BT Connection Manager te installeren.

Maar dit is maar een 'denkwijze' hoor, ik weet het niet... Iemand help?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex

Mex

-CKY2K- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:56:
Ja ik heb me daar gisteren aangemeld, maar een bepaald deel van het forum mag/kan ik niet inkomen! :'( Terwijl ik daar nog wel wat dingen toe kan voegen! ;)
Daarvoor zul je 1 post moeten doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb miscchien een domme vraag, maar ik heb gisteren een Belkin Bluetooth usb stick gekocht, maar hoe kan ik synchroniseren via bluetooth. Microsoft installeert zelf de drivers; via configuratiescherm kan ik bij bluetooth apparaten een apparaat toevoegen, dit gaat goed. Maar hoe moet ik vervolgens synchroniseren. Ik lees van alles over com poorten en bluetooth manager, maar hoe werkt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:02:
[...]

Dat is volgens mij integraal onderdeel van Windows Mobile 2003.
Ik bedoel de software zoals op de deze afbeeldingen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar dat mis ik dus. Ik denk doordat de BT Network Card niet goed geinstalleerd is (daarom staat hij niet bij het lijstje Netwerk-kaarten), en daarom acht Windows het niet nodig de bijbehorende BT Connection Manager te installeren.

Maar dit is maar een 'denkwijze' hoor, ik weet het niet... Iemand help?
Zo te zien is dat niet second edition, misschien eruitgelaten in deze release? en anders misschien van je windows mobile 2003se cd te installeren? :?

@ Mex ok! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:48:
Ik heb miscchien een domme vraag, maar ik heb gisteren een Belkin Bluetooth usb stick gekocht, maar hoe kan ik synchroniseren via bluetooth. Microsoft installeert zelf de drivers; via configuratiescherm kan ik bij bluetooth apparaten een apparaat toevoegen, dit gaat goed. Maar hoe moet ik vervolgens synchroniseren. Ik lees van alles over com poorten en bluetooth manager, maar hoe werkt dit?
Dit werkte bij mij:
1: vergeet al het gepair met je pc; flikker direct alle zut r uit en verwijder alle verbindingen die je hebt gemaakt tussen je pc en je mda. het belangrijkste is dat je de verbinding met je pc van je mda verwijdert. start/settings/connections/bluetooth/devices > tap op de verbinding met pc > tap ingedrukt > delete

2: zorg dat bluetooth op je mda en op je pc aanstaan en dat andere apparaten hun kunnen herkennen.

3: ga naar start/settings/system/bluetooth settings. In de derde alinea staat "Bluetooth ActiveSync Setup". Tap op de startbutton waarna je wordt gevraagd je mda en je pc te pairen. Tap op Devices/New om je pc te zoeken en te pairen. Voer de pincode in (makkelijkste is gewoon 0000). Beide apparaten worden nu gepaird.

4: ga naar start/programs/activesync tap daar op tools/connect via bluetooth. hierna begint je mda vanzelf te zoeken en de juiste poorten te openen.

5: Et voila > binnen een straal van ongeveer 10 mtr internet, msn enz waar je maar wilt
Kun je dus syncen (en eventueel ook internetten, mits je PC internet heeft) via BT met je pc.

Wil jij even kijken en posten welke netwerkkaarten jij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weten jullie hoe t momenteel staat met de voorraad MDA compacts.. O-) ?
ga morgen avond maar eens alle winkels af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook maar vier netwerk cards en geen van allen bluetooth.
Ik heb ook geen bluetooth manager

als ik via m'n mda wil zoeken naar bluetooth apparatuur dan vindt hij niets. ls ik via bluetooth apparaten in het conf. scherm zoek naar bluetooth app. dan vindt hij wel m'n mda. Maar vervolgens gebeurd er niets met com poorten etc. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
De MDA Compact heeft beperkt aantal Bluetooth Profiles. Geen Personal Area Network of Netwerk Access. Dit komt omdat de MDA Compact de Microsoft Bluetooth Stack gebruikt.

Als je de verschillende forums afloopt lees je ook dat er verschillende mensen, waaronder ik, bezig zijn om de Widcomm/Broadcom of Toshiba Bluetooth Stack te installeren op MDA Compact, maar dit wil nog niet echt lukken. De Widcomm/Broadcom vindt geen Bluetooth hardware en de Toshiba software crashed nadat de MDA Compact uit stand-by komt.

Dus download de verschillende Bluetooth Stacks en probeer zelf ook deze goed werkend op de MDA Compact te krijgen.....

Veni, vidi et cervesiam

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.