De HTC Magician (i-mate JAM/Qtek S100/MDA Compact) [Deel 3]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.976 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruthger schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:21:
De MDA Compact heeft beperkt aantal Bluetooth Profiles. Geen Personal Area Network of Netwerk Access. Dit komt omdat de MDA Compact de Microsoft Bluetooth Stack gebruikt.

Als je de verschillende forums afloopt lees je ook dat er verschillende mensen, waaronder ik, bezig zijn om de Widcomm/Broadcom of Toshiba Bluetooth Stack te installeren op MDA Compact, maar dit wil nog niet echt lukken. De Widcomm/Broadcom vindt geen Bluetooth hardware en de Toshiba software crashed nadat de MDA Compact uit stand-by komt.

Dus download de verschillende Bluetooth Stacks en probeer zelf ook deze goed werkend op de MDA Compact te krijgen.....
..en dan zou je ook de BT Connection Manager kunnen installeren + gebruiken om zelf services aan te bieden?

Ik ben denk ik niet techisch genoeg om hier een bijdrage aan te kunnen leveren maar ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruthger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-11-2024
De BT Connection Manager is een onderdeel van de Widcomm/Broadcom BT Stack, dus ja.

Ik ben al zover dat ik de alle registry keys van de Microsoft BT Stack verwijderd heb, behalve de verwijzing naar de BT hardware. Ben nu bezig aan de hand van andere PPC modellen de registry keys te vinden/maken om de Widcomm/Broadcom BT Stack te installeren. Nog niet echt succesvol :(

Veni, vidi et cervesiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:11:
als ik via m'n mda wil zoeken naar bluetooth apparatuur dan vindt hij niets. ls ik via bluetooth apparaten in het conf. scherm zoek naar bluetooth app. dan vindt hij wel m'n mda. Maar vervolgens gebeurd er niets met com poorten etc. Wie kan mij helpen?
Weet je zeker dat je PC's BT aan staat en dat hij discoverable is? Zien andere BT-apparaten WEL je PC?

Je MDA moet je PC zien omdat je vanuit de MDA aangeeft dat je via BT wil syncen...

Iets anders: de bovenste helft van de achterkant is van plastic omdat hierachter de (metalen) antenne zit verwerkt. Vraag ik mij af: waarom is dat plastic niet gewoon van metaal en wordt dat stuk als antenne gebruikt? :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets anders: de bovenste helft van de achterkant is van plastic omdat hierachter de (metalen) antenne zit verwerkt. Vraag ik mij af: waarom is dat plastic niet gewoon van metaal en wordt dat stuk als antenne gebruikt? :?
dunno... maar dan zou je net zo goed heel de telefoon als antenne kunnen doen :P

de motorola v3 heeft ook een plastic deel waar de antenne achter zit dus er zal wel een reden voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Heeft iemand dit ook gemerkt:

Als je je sound settings op "Vibrate only" hebt staan en je verstuurd een bericht blijft de trilfunctie echt zolang het envelopje met "Message sent" in beeld blijft staan trillen. (Veel te lang dus, lijkt wel of de MDa tript ofzo).

Ik wil graag dat de Mda compact trilt als ik een bericht krijg of gebeld wordt of een afspraak ofzo heb (zoals een mobiele telefoon dat ook doet). Trillen als een bericht verzonden is boeit me niet echt. Weet iemand of dit uit te zetten is?
Zag het zelf niet staan Onder Start -> settings -> sound & notifications

[ Voor 17% gewijzigd door acidfever op 20-01-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Als 't deel voor de antenne van metaal is gaat 't signaal ruisen!? En plastic laat die golven ofzo wel door misschien...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-07 23:28

Ad-

Als (software) keyboard vervanger ben ik erg gecharmeerd van Wordlogic (zie http://wordlogic.com/ )
Ze hebben daar ook een flash demo wat het inhoud en een gebruiksaanwijzing (zie: http://wordlogic.com/WordLogicUserManual.pdf )

Dit keyboard doet aan word-completion.. dus je hebt minder te tikken, maar het doet dat (voor mij althans) nogal wat intuitiever/beter dan T9 bijvoorbeeld. Je moet het even gebruiken om te kunnen waarderen... ook de flash-demo doet het produkt niet helemaal recht aan.

Wat ik ook heel prettig vind (als verse gebruiker van Windows Mobile) is dat je woorden aan het woordenboek kunt toevoegen. Ik merkte nl. dat ik in allerlei passwordlijstjes nogal vaak mijn eigen E-mail adres in zat te tikken... dat hoeft nu dus niet meer.

Kortom... een aanrader. 8)

Het kan me niet schelen dat ik een lemming ben.... ik -- ga -- niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wanneer ik een mp3 als ringtone selecteer bij een contactpersoon wordt de ringtone niet meer afgespeeld op het moment dat ik mijn mda compact op stil of trillen heb gezet of wanneer ik hem op de lader heb gezet. kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan oplossen. het is namelijk erg irritant iedere keer de mp3's toe te wijzen. (ik heb geen andere mp3 software behalve de standaard mediaplayer op mijn tel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 14:41:
[...]

Als 't deel voor de antenne van metaal is gaat 't signaal ruisen!? En plastic laat die golven ofzo wel door misschien...
Ja, maar ik bedoel ook niet dat je een metalen kapje OVER de metalen antenne doet...

Ik bedoel het metalen kapje gebruiken als antenne.
En tsja, er zal wel een technische reden voor zijn maar kben daar benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:39:
[...]

Ja, maar ik bedoel ook niet dat je een metalen kapje OVER de metalen antenne doet...

Ik bedoel het metalen kapje gebruiken als antenne.
En tsja, er zal wel een technische reden voor zijn maar kben daar benieuwd naar.
dan zouden ze bij een auto ook de hele auto als antenne kunne doen :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 20:27

Canon23

>>MY<< world

Canon23 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 07:33:
BT werkt hier nog niet, maar goed...
Mensen als ik een avi file van 150mb overwil zetten, dan maakt ie er een .~vi bestand van van 70mb en als ik hem dan rename, dan is het geluid weg. Waarom doet ie dat? :+
???

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
  • Laatst online: 12-09 16:50
Ik heb hem inmiddels de MDA Compact, super mooi apparaatje, maar gelijk twee dode pixels! ;( Een rode rechtboven en een blauwe ergens in het midden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/antalvwijk/dooie%20pixels!.jpg

*frustratie* :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei das pijnlijk.

Trouwens voor wie nog hard zoekende is. Dixons te Hellevoetsluis heeft er 2 op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnOeFz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:17

KnOeFz

no comment...

AvWijk schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:28:
Ik heb hem inmiddels de MDA Compact, super mooi apparaatje, maar gelijk twee dode pixels! ;( Een rode rechtboven en een blauwe ergens in het midden :(
Het is al eens vaker gemeld hier in het topic maar ik zal het nog maar een keer doen: een hot pixel (pixel die constant 1 kleur af geeft, maar niet zwart) zoals op jou foto kun je SOMS weer tot leven wekken door een tik op die plaats op het schermpje te geven met je vinger. Dus niet zo hard dat he het kapot tikt maar het mag wel wat harder dan de manier waarop je normaal met je stylus tegen het scherm tikt. Er zijn verschillende mensen hier die zo hun scherm weer goed hebben gekregen (waaronder ikzelf).

Een echt dode pixel is zwart en die krijg je niet meer aan de gang.
Laat nog ff weten of het bij jou ook werkt.

I don't mind going nowhere, as long as it's an interesting path. - Ronald Mabbitt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvWijk
nee t hielp niet :( heb er hoop ik nog wel garantie op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik heb ondertussen het bluetooth gedeelte ook werkend, op alle pc's.
Het is me gelukt door inderdaad die Start button te gebruiken bij Bluetooth Activesync Setup.

De poorten op de pc etc doen er allemaal niet zo veel toe blijkt nu ook.

Nu zit ik alleen nog met een ander probleem:

Ik heb een bluetooth dongle zitten in m'n Win2k3 server die midden in huis staat.
Daar kan ik mooi via internetten op deze manier.
Echter, als ik de remote desktop control sessie van een pc naar die server beeindig dan is ook mijn bluetooth verbinding naar mijn telefoon weg. De programma's in die sessie blijven wel gewoon draaien, zoals emule, maar bluetooth verbinding is dan niet meer mogelijk.
Ik benader mijn server altijd via rdc.

Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen?

[ Voor 6% gewijzigd door Fraggar op 20-01-2005 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conradm
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06-2024
Alloa,

Loop nu 2 weken rond met m'n MDA bevalt priema, lees hier ook vaak nuttige tips.

nu heb ik 2 dingetjes:
1 een tijdje terug las ik hier een vraag over het verbreken van de GPRS verbinding, ik liep zelf ook al een tijdje met de vraag rond "hoe verbreek je een GPRS verbinding", ik heb hier alleen nooit een antwoord op gelezen in het forum. Toevallig dat ik vandaag met onze systeembeheerder stond te praten, zegt ie: "gewoon de rode knop lkang (±3sec) ingedrukt houden en waarempel het werkt....Dennis bedankt.

2 ik zie hier ook dat mensen zich afvragen waarom je niet de stale behouzing als antenne kan gebruikten. dit heeft te maken met de golflengte en de daarbij passende antennesoort. vraag me niet meer precies hoe het zit, heb er nu ook geen zin in om het uit te zoeken, denk ook niet dat jullie daar op zitten te wachten. Maar als iemand het graag wil weten.....Roep 't dan...dan ga ik wel ff de theorieboeken erbij zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mex schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:24:
[...]

Ik had hier eerst bt ook nog bijstaan, nu na een harde reset niet meer :( In activesync zit bt er opeens ook niet meer bij.
Heb je wel alle items van extended rom geinstalleerd zoals eerder beschreven? Je kan eventueel Customizeblabla.cab uitvoeren, dat heeft voor bluetooth gefixed verder kan je daarna mapje met templates weggooien, geen t-mobile meuk meer en wel instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het hier al bekend, maar ik kwam een leuk progje tegen op http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=27.0
Hier vind je pocketdivxencoder, freeware dat films omzet naar mda-formaat.
ook een dvd lukt prima, eerst rippen met dvdschrink, dan verkleinen met de encoder en kijken maar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn today-scherm is het klokje rechtsboven soms '22:59' en een andere keer is het zomaar een analoog klokje, met wijzertjes!

Waar kun je kiezen of je analoog/digitaal wilt hebben en is er iemand die hetzelfde 'probleem' heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:59:
In mijn today-scherm is het klokje rechtsboven soms '22:59' en een andere keer is het zomaar een analoog klokje, met wijzertjes!

Waar kun je kiezen of je analoog/digitaal wilt hebben en is er iemand die hetzelfde 'probleem' heeft?
Met je stylus het klokje lang "aantikken". De rest wijst zichzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Mex schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:24:
[...]

Ik had hier eerst bt ook nog bijstaan, nu na een harde reset niet meer :( In activesync zit bt er opeens ook niet meer bij.
Ik weet niet of hij er eerst bij stond maar bij mij staat hij er ook niet bij. Ik heb ook een harde reset gedaan.
In activesync stond er ook geen bluetooth meer, totdat ik mijn bluetooth ging instellen mbv van die eerder genoemde start button, hierna staat ook bluetooth er weer bij.
Dus dit is niet erg.

Ik heb vandaag m'n normale hoofdtelefoon aangesloten via een plugje, dat werkt goed.
Wat me wel opvalt is dat als die uitgang wordt ingeschakeld, is dat er dan een flinke ruis hoorbaar is, en dus ook tijdens het luisteren naar een mp3.
Hoe is de kwaliteit hiervan bij anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn MDA Compact binnen gekregen van smartphonestunts :)
Ze hebben ze daar op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop al een tijdje rond te zoeken om mijn mda rom te flashen naar een ander taal, op verschillende forums en op xda forum wordt het uit gelegd maar ik begrijp er gewoon geen ballen van.

dus als iemand me kan helpen dan wil daar best een vergoeding voor geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_to_the_S
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-06 09:45
Ad- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:13:
Als (software) keyboard vervanger ben ik erg gecharmeerd van Wordlogic (zie http://wordlogic.com/ )
Ze hebben daar ook een flash demo wat het inhoud en een gebruiksaanwijzing (zie: http://wordlogic.com/WordLogicUserManual.pdf )

Dit keyboard doet aan word-completion.. dus je hebt minder te tikken, maar het doet dat (voor mij althans) nogal wat intuitiever/beter dan T9 bijvoorbeeld. Je moet het even gebruiken om te kunnen waarderen... ook de flash-demo doet het produkt niet helemaal recht aan.

Wat ik ook heel prettig vind (als verse gebruiker van Windows Mobile) is dat je woorden aan het woordenboek kunt toevoegen. Ik merkte nl. dat ik in allerlei passwordlijstjes nogal vaak mijn eigen E-mail adres in zat te tikken... dat hoeft nu dus niet meer.

Kortom... een aanrader. 8)
zitter er ook nederlanse woorden in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:17:
[...]

Je kunt ze iig zelf toevoegen...

Iets anders.
Ik heb bij Sounds&Notifications ALLE vinkjes weg dus hij zou geen geluidjes moeten maken. Maar als ik op de rode hardbutton druk, zegtie 'ping'... :( Herkent iemand dit..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezocht een Oplossing om toch via bleutooth te kunnen internetten via mijn MDA

Hallo allemaal ik ben een echte leek

Ik heb sinds deze week een MDA Pocket PC van T-mobile
Nu kun je er mee internetten via GPRS maar dat is zeer duur heb ik gehoord
En heb dus besloten om er een Blue tooth stick bij aan te schaffen om dan via de bleutooth in huis te kunnen internetten met de MDA

Nu heb ik wel een goed contact via de bleutooth zelfs een netwerk tekentje in het beeld

Nu zou ik daar toch mee moeten kunnen internetten
Maar elke keer als ik internet wil connecten dan begint de GPRS te connecten
Hoe krijg ik dat weg

Zodat ik dus echt via de bluetooth werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 16 januari 2005 @ 20:26:
Zo heb eindelijk (na in totaal 18 uur prutsen) internet via bluetooth aan de praat gekregen :D
Voor degenen met een Sitecom USB Dongle en XP SP2 :
Download driver 14.211 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1260
En uitleg voor XP SP2 http://www.sitecom.com/md_download.php?md_id=1630
Zet je firewall uit !!
Plug eerst de dongle in een usb slot.
Laat windows hem instaleren.
Voer vervolgens dit uit :
1. Click Start, click Run, type regedit, and then click OK.
2. Locate and then click the following registry subkey:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{e0cbf06c-cd8b-4647-bb8a-263b43f0f974}
3. On the Edit menu, click Delete.
4. On the File menu, click Exit to quit Registry Editor.
5. Click Start, click Run, type devmgmt.msc, and then click OK.
6. Locate and then click the Bluetooth radio device.
7. On the Action menu, click Uninstall to remove the Bluetooth device.
8. After the Bluetooth device has been removed, click Scan for hardware changes on the Action menu.
9. After the Bluetooth device has been correctly detected, Windows XP SP2 Bluetooth drivers are installed. On the File menu, click Exit to quit Device Manager
Installeer nu de driver van sitecom.
Lees vervolgens het tekstbestand, waarin staat beschreven wat je moet doen om de dongle te laten werken met sp2 en voer dit uit :P
Als je dit allemaal gedaan hebt kan je gewoon de tutorial van bin_jackson volgen.
Vinkjes aan op de MDA zelf (com port 4 en 5) is wel ok
Bij Activesync hoef je alleen de inkomende port te selecteren (en het nummer daarvan maakt niet uit, als het maar overeenkomt met de inkomende port)
Hoop dat ik hier weer een aantal mensen mee heb geholpen :D
@ magictrance

probeer dit eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Hey hey even een vraagje: Gebruikt iedereen hier gewoon de standaard photocontacts die meegeleverd wordt? Ik weet dat de phone applicatie en contacts en zo gewoon standaard windows zijn, maar photocontacts komt uit de ext_rom dus kan je ook een ander proggie voor zoeken.
Ik denk zelf dat het photocontacts wat er bij zit genoeg functionaliteit heeft (als ik iemand bel doe ik dat gewoon via contacts en gaat mij alleen om groepen/ringtone en foto's instellen meer niet)

Wat is jullie mening hierover? Alvast bedankt...vanavond weer hardreset ben er bijna uit wat ik er allemaal op wil installen en wat niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A_to_the_S schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 08:17:
[...]

volgens de site is er een nederlandse versie van! kost wel 39$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er niets van.

Ik *had* ActiveSync via Bluetooth werkend, hoera!
Tot ik ff ging *kijken* (heb volgens mij nix verandend) bij de eigenschappen van mijn BT-netwerk.

Maar goed, nu werkt het dus niet meer.
Als ik in ActiveSync op MDA kies voor tools/connect via BT, dan blijft hij hangen op 'Connecting to host'. Hij heeft dan al wel een verbinding met mijn PC maar niet met ActiveSync.

What to do? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hebikniet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 22:09
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:43:
[...]

Inderdaad, daar staat bij mij 'USB en een rijtje bitrates ('115200), that's it. Maar daar zal toch wel een oplossing voor zijn? Hangt toch niet van de situatie af ofzo.
dit probleem heb ik ook nu. ik heb een hard reset uitgevoert omdat ik gister thuis kwam en mijn BT nternet verbinding niet meer werkt gister eeerst gaan pitte was 02:00 zojuist 18:00 na vele pogingen om BT weer aan de gang te krijgen dus een hard reset uitgevoert en nu staat bij mij ook geen BT meer bij active sync dit waseerst wel het geval heeft iemand een oplossing??

Ik heb vele manieren geprobeert BT weer aan de gang te krijgen maar geen suc6.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m ook nu _/-\o_ _/-\o_ :9~
hijs echt vet

nog tips watk er meteen mee kan doen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag de papieren op de deur gedaan hoop hem volgende week binnen te hebben leuk voortaan een filmpje kijken in de trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aakab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 12:35
Ok minpuntjes die ik na een dag gebruik heb opgemerkt:

- Batterij gaat niet erg lang mee(ben ook wel actief mee bezig geweest..hmm spelletjes..maar 5 uur is wel absurd)
- Telefoneren ermee is rot...en dit is wel het grootste minpunt..het klinkt allemaal niet erg denderend..
- Windows word behoorlijk traag na een nachtje open staan..is dit normaal?

- Gprs uitzetten lukt me nog steeds niet(trek iedere keer de batterij eruit hehe als ie per ongeluk aangaat)
- Heheh hoe doe je toetsenblokkering? Ik d8 eerst gewoon uit knopje en dan tja is ie wel stil en geblokkeerd..maar helaas hehe krijg van mensen te horen dat ik ze had gebeld enz.
- Kan je die snes emu ook "landscape" draaien ?
Maarja voorderest wel een top toestelletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:21:
heb m ook nu _/-\o_ _/-\o_ :9~
hijs echt vet

nog tips watk er meteen mee kan doen? ;)
Nou....

Bellen, sms, emailen, fax, internetten, mp3 luisteren, films kijken (omgezet van dvd) ,adressen, agenda, spelletjesmachine, fotoalbum, rekenen, navigeren, geluidsrecorder, notitieblok, tekstverwerken, lezen (ebooks), videofilmpjes opnemen, foto´s maken.....enz, enz...

Ken geen enkel ander toestelletje dat zoveel kan !!!

Voor enkele dingen nog wel effe software eropzetten....maar voor de rest.... zeer, zeer vet!!! ;)
Suc6 ermee!

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aakab schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:46:

- Batterij gaat niet erg lang mee(ben ook wel actief mee bezig geweest..hmm spelletjes..maar 5 uur is wel absurd)
- Telefoneren ermee is rot...en dit is wel het grootste minpunt..het klinkt allemaal niet erg denderend..
Batterij
Besef wel dat dit een PDA is! Een PDA gaat meestal korter mee met de batterij dan 5 tot 6 uurtjes! Dit is dus een heel aardige tijd!
Telefoneren
Tja, je moet soms concessies doen, je kunt niet alles perfect hebben in 1 toestel...
Windows traag
Als je SPB pocket plus erop zet, worden alle toepassingen na gebruik afgesloten. Deze blijven in het geheugen normaal na gebruik open staan en dan wordt het dringen in 64 MB!

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 00:46
5 tot 6 uur? En het toestel kan dus niet uit? Dat vind ik wel heel weinig dan... Ik snap niet dat ze gewoon een systeem kunnen maken als een normale mobiel, dat je gewoon mobiel uit kan zetten en alles gewoon opgeslagen blijft...

Hmm.

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het toestel kan het langer dan 2 dagen volhouden zonder hem op te laden. Je doet er dan af en toe iets mee. Voor de rest staat hij zeg maar op stand-by. Als je hem echt gebruikt (films, spelletjes etc.) houdt hij het ongeveer 6 uur vol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivo NL
  • Laatst online: 09-09 00:46
Ik vind het prima als ik iedere dag moet opladen... Maar ik zit ook nog op school, dus om de 5/6 uur kan ik niet opladen :+ Zal het lukken als ik ongeveer een half uur game op de MDA en een half uur mp3 luister per dag?

Android fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aakab schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:46:

- Gprs uitzetten lukt me nog steeds niet(trek iedere keer de batterij eruit hehe als ie per ongeluk aangaat)
- Heheh hoe doe je toetsenblokkering? Ik d8 eerst gewoon uit knopje en dan tja is ie wel stil en geblokkeerd..maar helaas hehe krijg van mensen te horen dat ik ze had gebeld enz.
- Kan je die snes emu ook "landscape" draaien ?
Maarja voorderest wel een top toestelletje...
Ik heb m ook sinds vanmiddag :)

Batterij.. tja nog niets van gemerkt ;)
Telefoneren.. kwestie van wennen.. ik vond het wel goed klinken.. en de andere kant kon mij goed horen(ook handig)
ff bij settings >> memory je progsels eruit gooien.
gprs: rode knopje aantal seconde indrukken.. dan komt er een kruisje ;)
button: Start >> system >> button lock.

Ik moet m eerst ff aan de praat krijgen met me pc.. dan weet ik hoe hij met snes werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer nu filmpjes af te spelen. Kleinere filmpjes van +/- 1 minuut gaat het met gemak aan. Het is ongeveer 9 mb film. Ik probeerde een film van 25 mb af te spelen, maar dan doet mijn MDA niet meer om onbegrijpelijke reden. Ik heb de volgende programma's geprobeerd: PocketTv, Betaplayer en PocketDivx en deze proggies wilde maar niet doen. Het is een mpg-file. Wat doe ik fout? En is jullie nog gelukt om film af te spelen van meer dan 10 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kennen jullie dit?
http://checkpoint.oabsoftware.nl/index.php

Dit is een leuk proggie die je kunt combineren met je TomTom Navigator. Je kan dan als je internetverbinding heb met je mda(via actievsync usb of BT) nieuwe POI's (nuttige plaatsen) downloaden rechtstreek via de mda zoals Mc Donalds, grote warenhuizen, wegrestaurants en ook speedcamera's. Echt verdomd handig, ik was laatst in Den Haag en had opeens zin in KFC, dichtsbijzijnde KFC zoeken er naar toe rijden en genieten van dat lekker stukkie kip. :Y) :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 14:30:
Ik ben een beetje ah rondkijken voor een goede headset bij m'n JAM. Die er bij zit vind ik van matige kwaliteit, en ik vind dat microfoon ding ook wel erg dicht op het oortje zitten. Stereo bluetooth headsets vind ik er nogal geekachtig uitzien, tenzij iemand misschien wel een mooie gespot heeft? Welke headsets passen er verder op dit model van andere fabrikanten? Ik heb namelijk geen zin om te gaan solderen, zoals door sommigen wordt voorgesteld. Ben daar niet zo handig in... 8)7

Hoe kan ik het trouwens het beste Vodafone instellen? Ik heb een standaard 400 abo. Is het dan mogelijk om Live of een andere vorm van GPRS erop te zetten, en dat je dan een redelijk tarief hebt?
Iemand hier al een idee over? Stereo headset met bescheiden mic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeunVR
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 18:07
Voor de tweakers die na een hard-reset en verwijderen van t-mobile-meuk geen mms meer kunnen versturen (ik dus ook), volgens mij heb ik het weer aan de praat gekregen. Ik heb nog niet gecheckt of hij ook aangekomen is, maar hij verstuurd iig goed.

Ga naar Start->Settings->Connections->Connections
Dan naar Advanced->Select Networks
Als het goed is staat de bovenste op My Isp en de onderste op My Work Network. Dit is ok, alleen moet er bij de bovenste een toegevoegd worden.
Kies New...
Bij General: Enter a name for these settings: T-MobileMMS
Bij Modem: New... -> Enter a name for the connection: mms
Select a modem->Cellular Line (GPRS)
Access point name: mms
Username: tmobilemms
Password: tmobilemms

Zorg dat als je deze settings hebt aangemaakt wel bij Network Management de bovenste gewoon op My Isp blijft staan, niet op de nieuwe T-MobileMMS.

Vervolgens kun je bij Messaging->Tools->MMS Settings kiezen: Connect via: T-MobileMMS
Als het goed is staan bij het Servers-tab al instellingen voor T-Mobile NL
(Dit zijn ze iig: Server-name: T-Mobile NL, Gateway: 10.10.10.11, Port: 9201, Server address: http://t-mobilemms, Sending size limit: 250K)

Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik heb hem ook en ben erg tevreden over het gebruik ervan.

Ik ben echter ook verslaafd geraakt aan de functionaliteit van tools als Agenda Fusion en Pocket Informant. DEze bieden echt een goede aanvulling op de agenda, taken en contacts!

Maar met Pocket Informant via contacts bellen geeft mij wel de dialer, maar hij neemt het nummer niet mee. Hebben andere hier wellicht ervaring mee? Werkt dit met Agenda Fusion wel goed?

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lockaholic
  • Niet online
RElaxed die MMS instellingen werken ! TOP werk

En verbruik bij houden in GPRS monitor

Tijdelijk probleempje met die van mij

Na gebruik headset was alle geluid weg, ik in paniek!! Hard reset nog steeds weg.
Ik balen want reparatie, toch nog even headset erin gepropt en waarempel het geluid is terug

Poef

Dus mocht je ooit al je geluid kwijt zijn, stop even je headset in het gaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Stom vraagje misschien, maar waarom kan je programma's alleen ECHT afsluiten door naar System » Memory en dan stop program te gebruiken in de zogenaamde taskmanager? Waarom sluit hij het programma niet gewoon af als je op het kruisje rechtsboven klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:13

Animal_X

Rodin

deuxani schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 14:34:
Stom vraagje misschien, maar waarom kan je programma's alleen ECHT afsluiten door naar System » Memory en dan stop program te gebruiken in de zogenaamde taskmanager? Waarom sluit hij het programma niet gewoon af als je op het kruisje rechtsboven klikt.
Pocket Plus (staat in de startpost) heeft de optie om programma's in 1 keer af te sluiten. Maar Pocket Plus kan ik je sowieso aanraden, niet alleen om die optie!

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 22:52:
ik probeer nu filmpjes af te spelen. Kleinere filmpjes van +/- 1 minuut gaat het met gemak aan. Het is ongeveer 9 mb film. Ik probeerde een film van 25 mb af te spelen, maar dan doet mijn MDA niet meer om onbegrijpelijke reden. Ik heb de volgende programma's geprobeerd: PocketTv, Betaplayer en PocketDivx en deze proggies wilde maar niet doen. Het is een mpg-file. Wat doe ik fout? En is jullie nog gelukt om film af te spelen van meer dan 10 minuten?
Vraagje: gebruik je een ultraspeed SD card of een "gewone"?
Film kijken vereist een relatief snelle data doorvoer en er wordt telkens een gedeelte in het ramgeheugen gebufferd. Het is dan ook het beste indien er ultraspeed SD wordt gebruikt en er voldoende ramgeheugen van de MDA vrij is, anders wordt video niet "vloeiend" weergegeven.
Kijk ook eens bij Settings>system>memory: storage - program. Als hier nog maar enkele mb's vrij zijn voor "program", wordt het krap...

Gegroet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 14-09 23:33
Ik gebruik zelf de SD kaart die standaard meegeleverd werd, dat is volgens mij gewoon een standaard single speed geval. Ook als ik nog ongeveer 5 a 6 MB program geheugen vrij heb loopt het allemaal erg soepel, een Friends aflevering (20 min) van zo'n 100 MB draait prima vloeiend, zowel video als geluid loopt gewoon zoals het zou horen. Ik heb ook op andere fora nog niets gehoord over problemen hiermee. Zowel met Pocket TV, beta Player als met Windows Media Player draait het bij mij allemaal prima. Probeer de .mpg file eens in Media Player, die zou het toch moeten doen. Ik heb er iig geen problemen mee, maar als ik wat hoor hier of daar laat ik het jullie weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu vraag ik me toch af, iedere keer als ik hem via usb aansluit begint hij met opladen.
Is dat wel helemaal goed voor dat ding?
En wat gaat er gebeuren als de accu leeg is?
Ik weet je heb nog een backup accu.. maar is er niet gewoon een mogelijkheid om de pda uit te zetten?

Ik mis de functie anoniem bellen nog.. waar is die te vinden?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Als ik een video (.avi) van 150mb erop zet via usb, dan komt op met 100mb aan op me mda en zonder geluid..?!??!

Encodeert de mda zelf nog als je iets via usb er op goooit ofzo?

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth + Activesync

Beste lezers,

Ik heb grote problemen om activesync via bluetooth aan de praat te krijgen. Ik heb het al aan de praat gekregen, maar dit was voor dat ik de 'T-mobile Meuk' had verwijderd. Toen heb ik gebruik gemaakt van "Benjamin's MDA Tutorial's ". Op de een of andere manier lukt het mij nu niet meer op deze wijze (met of zonder Meuk). Het 'pairen' van de mda met mijn pc gaat volgens mij prima.

Maar als ik vervolgens de stappen uit "Benjamin's MDA Tutorial's" volg gebeurt er bij de laatste stap 'verbinden bluetooth in activesync' helemaal niets.

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Casa8282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Ik heb het ook nog niet werkende gekregen...
Het pairen gaat goed, kan via me BT icoon (right click send file) kleine bestandjes verzenden, maar heel active sync werkt gewoon niet bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon23 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:47:
Ik heb het ook nog niet werkende gekregen...
Het pairen gaat goed, kan via me BT icoon (right click send file) kleine bestandjes verzenden, maar heel active sync werkt gewoon niet bij mij...
Canon23 ik heb de oplossing gevonden!!!!

1. Je moet eerst alle bluetooth instellingen verwijderen uit je pc en mda.

2. (MDA) start/settings/bluetoothsettings
- outbound com port AAN
- inbound com port UIT.
3. (PC) start/configuratiescherm/bluetoothapparaten
- voeg enkel en alleen in het tabblad 'com poorten' een inkomende map toe. Deze heet bij mij com 3.

4. (PC) start/configuratiescherm/bluetoothapparaten
- pair nu je pc met de mda zoals je dit eerder hebt gedaan.(Computer laten zoeken, vind mda, selecteren, sleutel invoeren pc, sleutel invoeren mda, enz). Nu krijg je als het goed is twee nieuwe 'com poorten' bij mij com 5 en com 6. Je hebt nu dus 2 inkomende poorten!!!

5. (PC) Ga nu naar activesync en stel com 3 in bij 'Allow infrared serial cable or infrared ....'

6. (MDA) programs/acivesync
In Tools selecteer je 'connect via bluetooth'

Nu moet het werken, de truc is dus voor mij de tweede inkomende poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 22:27:
Toen heb ik gebruik gemaakt van "Benjamin's MDA Tutorial's ". Op de een of andere manier lukt het mij nu niet meer op deze wijze (met of zonder Meuk).
Waar kan ik die tutorial vinden? En unlock je daarmee je MDA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:39:
[...]

Canon23 ik heb de oplossing gevonden!!!!

1. Je moet eerst alle bluetooth instellingen verwijderen uit je pc en mda.

2. (MDA) start/settings/bluetoothsettings
- outbound com port AAN
- inbound com port UIT.
3. (PC) start/configuratiescherm/bluetoothapparaten
- voeg enkel en alleen in het tabblad 'com poorten' een inkomende map toe. Deze heet bij mij com 3.

4. (PC) start/configuratiescherm/bluetoothapparaten
- pair nu je pc met de mda zoals je dit eerder hebt gedaan.(Computer laten zoeken, vind mda, selecteren, sleutel invoeren pc, sleutel invoeren mda, enz). Nu krijg je als het goed is twee nieuwe 'com poorten' bij mij com 5 en com 6. Je hebt nu dus 2 inkomende poorten!!!

5. (PC) Ga nu naar activesync en stel com 3 in bij 'Allow infrared serial cable or infrared ....'

6. (MDA) programs/acivesync
In Tools selecteer je 'connect via bluetooth'

Nu moet het werken, de truc is dus voor mij de tweede inkomende poort.
Dude I fuckin' love ya!!!
Maar ik kreeg niet 2 nieuwe compoorten (dus geen 5/6)ik had 3 zelf gemaakt en daarna nog 1tje zelf en dat werd 8..maar ben nu gesynchroniseerd, nu ff kijken of ik kan inetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mex
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:48

Mex

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 23:46:
[...]

Waar kan ik die tutorial vinden? En unlock je daarmee je MDA?
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=6.0

Daarmee unlock je niets, dat is volgens mij ook nog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Kan inetten kan synchroniseren, damn BT is wel langzaam zeg met data overdracht :P ...toch maar is een gig kaart en cardreader kopen :D

Inetten is leuk en aardig maar hij verbrak net de verbinding in de woonkamer ...

En waarom blijft hij me videofiles converteren bij het overzetten waardoor ik me geluid verliest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Canon23 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 11:20:
Kan inetten kan synchroniseren, damn BT is wel langzaam zeg met data overdracht :P ...toch maar is een gig kaart en cardreader kopen :D

Inetten is leuk en aardig maar hij verbrak net de verbinding in de woonkamer ...

En waarom blijft hij me videofiles converteren bij het overzetten waardoor ik me geluid verliest...
Kun je bij ActiveSync op je pc instellen. Check de opties daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je je BT Headset (een Jabra in mijn geval) ook gebruiken om muziek te luisteren vanuit je mediaspeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom hoor ik hier niemand klagen over de ringtones van de MDA ?
Ik dacht ik zet er ff een mp3'tje op.. lekker als ringtone.
Hoppa in het mapje /windows/rings
Maar dat ding vreet alleen waffies.
En ja ik weet dat je hem via 'add ringtone' nog even erbij moet zetten.
Maar ook dit vreet hij niet !

En ik zie hier allemaal mensen over hoesjes van dat ding enzo.
Maar zijn er hier ook mensen die dat ding gewoon los in hun zak dragen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruud2all
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 20:23
mijn mda pikt ook gewoon mp3 hoor.... het moet kunnnen!!!

Heb de mijne net officieel geunlocked (erg prijzig.....), de meuk is eraf....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ruud2all schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:14:

Heb de mijne net officieel geunlocked (erg prijzig.....), de meuk is eraf....
Hoeveel kost dat? Ik moet de mijne ook unlocken want ik moet 'm kunnen gebruiken met de SIM van m'n werk :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:42:
[...]

Hoeveel kost dat? Ik moet de mijne ook unlocken want ik moet 'm kunnen gebruiken met de SIM van m'n werk :-(
In delft zit een profi. zaak die alle telefoons voor €10,- doet.
Misschien dat je hem even moet bellen.
Het is volgens mij niet echt volgens de policy om hier die man z'n adres neer te zetten.
Dus mail me maar als je het wil weten (zie sig> Haargel.nl)
ruud2all schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:14:
Dan mag jij mij even uitleggen hoe je dat gedaan heb.
Aangezien er toch echt duidelijk op blz. 102 van de handleiding staat dat het niet kan !

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

BT is wel erg sloom, zowel inet als file transfers. Morgen maar ff een 1 gig kaartje + card reader kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 01:35:
[...]

Ik kwam het programma RemoteAmp tegen. Erg handig en gebruiksvriendelijk tooltje. Maakt gebruik van je Media Library in Winamp. Werkt via Bluetooth en laat dan op je MDA keurig alle info van het nummer zien. Ik zou zeggen probeer die eens.
Hé Plukkie,

Ik zou je nog laten weten wanneer het mij was gelukt om het programma te installeren.

Ik heb vandaag het programma( RemoteAmp ) geinstalleerd en ik vind het echt een topprogramma. Het is precies wat ik bedoelde. Ik heb mijn hele muziek map (+5000 tracks) geselecteerd op de server (ik dacht: "dat zal wel een vastloper worden") maar ik kan niet anders zeggen dat het prima werkt. Het programma ziet er ook nog eens uitermate gelikt uit. Het komt er op neer dat ik nu een afstandsbediening heb waar 'Bang & Olufsen' nog een puntje aan kunnen zuigen :*) .

Ik heb het geloof ik al eerder gedaan, maar nogmaals:

_/-\o_

Casa8282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Canon23 schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:54:
BT is wel erg sloom, zowel inet als file transfers. Morgen maar ff een 1 gig kaartje + card reader kopen :)
Een vriend van me heeft laatst via z'n card reader wat op mijn geheugen kaartje gezet (muziek), maar toen ik 't kaartje weer terug stopte was de andere muziek die al op 't kaartje stond onleesbaar.. Via activesync converteert hij ook bestanden naar PPC 2003....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenprotector in Groningen

Heeft iemand een idee of er een winkel in de stad Groningen screenprotectors verkoopt voor de MDA?

Ik heb de mijne al om zeep geholpen, door de suiker (van het 'suikerklontjes trucje') niet goed weg te blazen, voordat ik de screenprotector aanbracht. 8)7

Op internet zijn de transportkosten bijna net zo hoog als de kosten van het product. Dat vind ik een beetje zonde.

Als iemand iets weet/ denkt te weten hoor ik het graag.

Casa8282

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 22:20

justifire

Shut up and squat !!

Iemand die mij kan vertellen of de auto-oplader van de rikaline 6030 ook te gebruiken is voor de MDA?
En hoe is het geluid van TomTom via de speaker van de MDA zelf?

[ Voor 25% gewijzigd door justifire op 23-01-2005 17:20 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:41:

Heeft iemand een idee of er een winkel in de stad Groningen screenprotectors verkoopt voor de MDA?

Ik heb de mijne al om zeep geholpen, door de suiker (van het 'suikerklontjes trucje') niet goed weg te blazen, voordat ik de screenprotector aanbracht. 8)7

Op internet zijn de transportkosten bijna net zo hoog als de kosten van het product. Dat vind ik een beetje zonde.

Casa8282
Bij deshop.nl kost een screenprotector van adapt voor de mda/imate 10 euro en bij vooruitbetaling rekenen ze geen verzendkosten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canon23

Canon23

>>MY<< world

Krullebol schreef op zondag 23 januari 2005 @ 15:16:
[...]

Een vriend van me heeft laatst via z'n card reader wat op mijn geheugen kaartje gezet (muziek), maar toen ik 't kaartje weer terug stopte was de andere muziek die al op 't kaartje stond onleesbaar.. Via activesync converteert hij ook bestanden naar PPC 2003....
Point taken maar mp3 is mp3 toch... en divx blijft divx ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 16:41:

Casa8282
Ik heb gisteren, op de Beverwijkse Bazaar, ook gezocht naar screenprotectors. Niets gevonden. Wel van een medewerker daar gehoord dat de keten 'Combi Photo', met vestigingen door het hele land, ze verkoopt. Hij had daar namelijk eerder screenprotector voor zijn Sony Clie gekocht.

Misschien dat er in Groningen ook een Combi zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Laatst online: 14-09 19:35
Ik krijg zelf ook binnen kort deze telefoon maar wil graag ook wel andwoord op de volgende vragen:

Iemand die mij kan vertellen of de auto-oplader van de rikaline 6030 ook te gebruiken is voor de MDA?
En kan ik hem gewoon in me broekzak gebruiken als ie op toetsenblokkering staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die screenprotector dingen zijn godver nog duur ook.
€10,- voor een stukkie plastiek.. da's toch niet normaal !

Ik heb de mijne ook al verkloot.. maar je ziet het alleen als m'n MDA geen beeld geeft.
Zolang ik er mee aan het werk ben gaat het goed, maar als het schermpje uit sta begin ik mij te irriteren aan die kleine belletjes...

Nu heb ik een lidmaatschap pasje op moeten offeren.. die even breed gemaakt als mijn schermpje en dan langzaam het dat kaartje de screenprotector aandrukken.
Dir werkt super ! :)
InfoTracer schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:57:
Ik krijg zelf ook binnen kort deze telefoon maar wil graag ook wel andwoord op de volgende vragen:

Ik niet
Klinkt best hard.. het geluid over het algemeen wat uit het apparaat komt is gewoon hard! :)
En kan ik hem gewoon in me broekzak gebruiken als ie op toetsenblokkering staat?
Als hij in je broekzak zit dan wil je hem toch helemaal niet gebruiken ?
Je kan de powerbutton klikken.. dan gaat hij alleen maar aan door de powerbutton weer in te drukken.
Dus hij zit wel best in je zak ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de mda compact al werkend gekregen met een nokia bluetooth carkit ck-7w??? Ben hier erg benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Laatst online: 14-09 19:35
Als hij in je broekzak zit dan wil je hem toch helemaal niet gebruiken ?
Je kan de powerbutton klikken.. dan gaat hij alleen maar aan door de powerbutton weer in te drukken.
Dus hij zit wel best in je zak ;)
hehe sorry bedoelde eigenlijk kan het geen kwaad als ik hem in me broekzak stop?
Word het scherm daar niet slechter van bijvoorbeeld?
alvast bedankt voor de sneller reactie :)
ik hoop dat ik hem snel inhuis heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oi heb m nu een paar dagen en toch een paar vraagjes

1 als ik iets afsluit blijft t op de 8ergrond draaien als ik kijk bij memory (end tasks) hoe kanje een progie meteen helemaal sluiten????

2. heb dus een sitecom BT usb dongle.. nu hadk hem gister gewoon heel snel werkend in 15 min. werkte perfect. toen wilde ik m vanochtend nog eens connecten... LUKTE NIET 8)7 . nu weer een x gehard reset. echt nix werkt meer. eerst lukte het connecten via de MDA zelf niet. daarna zei die steeds weer poort is al in gebruik. Daarna wilde die zelfs niet eens bij tools Connect via bluetooth starten |:( bleef het sync ding gewoon stil staan en nix doen.
nu is t inmiddels zo erg dat hij m nieteens meer kan pairen ofzo. denk dat mn XP fucked up is. zal zo SP2 probere en anders morge format..

maar heeft iemand een beschrijving met die sitecom software, want ik lees allemaal bij dat jullie een simpel menutje hebben met instellingen van COM poorten, maar bij mij zet die software een apart menu op.

3. die brando protecters voor t scherm, kunje die ergens in de winkel kope of goedkoop op inet zonder zendkosten?

4. heeft iemand al WMV files werkend gekregen? zo ja.. hoe? ik hoor alleen geluid.

alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:05:
oi heb m nu een paar dagen en toch een paar vraagjes

1 als ik iets afsluit blijft t op de 8ergrond draaien als ik kijk bij memory (end tasks) hoe kanje een progie meteen helemaal sluiten????

2. heb dus een sitecom BT usb dongle.. nu hadk hem gister gewoon heel snel werkend in 15 min. werkte perfect. toen wilde ik m vanochtend nog eens connecten... LUKTE NIET 8)7 . nu weer een x gehard reset. echt nix werkt meer. eerst lukte het connecten via de MDA zelf niet. daarna zei die steeds weer poort is al in gebruik. Daarna wilde die zelfs niet eens bij tools Connect via bluetooth starten |:( bleef het sync ding gewoon stil staan en nix doen.
nu is t inmiddels zo erg dat hij m nieteens meer kan pairen ofzo. denk dat mn XP fucked up is. zal zo SP2 probere en anders morge format..

maar heeft iemand een beschrijving met die sitecom software, want ik lees allemaal bij dat jullie een simpel menutje hebben met instellingen van COM poorten, maar bij mij zet die software een apart menu op.

3. die brando protecters voor t scherm, kunje die ergens in de winkel kope of goedkoop op inet zonder zendkosten?

4. heeft iemand al WMV files werkend gekregen? zo ja.. hoe? ik hoor alleen geluid.

alvast bedankt _/-\o_
Check mijn tutorial een paar paginas terug, speciaal voor sitecom dongles en sp2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wmv files is al gelukt bleek dat die wmv gewoon niet werkte @ mda,
opnieuw geconvert en nu wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o0sYkOo0o
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-06-2022
justifire schreef op zondag 23 januari 2005 @ 21:27:
[...]

Check mijn tutorial een paar paginas terug, speciaal voor sitecom dongles en sp2.
Ik zit met hetzelfde probleem (zelfde symptonen als die van PimpinTom). Tutorial van paar pagina's terug werkt bij mij ook niet. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door o0sYkOo0o op 23-01-2005 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

indd die tutorial werkte ook bij mij niet

ik had de 1e x gewoon gepaired, vervolgens 1 compoort ingesteld voor bluetooth in sitecom menu, en die vervolgens ingesteld bij mn activesync en hij werkte meteen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand mij helpen met de het flashen van de mda compact naar een ander taal ?
wil daar best een vergoeding voor geven . (dus niet een link sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me ook af.. kan het kwaad als ik deze telefoon in me zak houd?
Het is toch niet nodig om zo'n tasje eromheen te houden?
Dat tasje is toch alleen maar om hem even makkelijk aan je broek te hange?

Ach.. dr zit garantie op.. k ga t gewoon lekker probere :)
Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 22:39:
kan iemand mij helpen met de het flashen van de mda compact naar een ander taal ?
wil daar best een vergoeding voor geven . (dus niet een link sturen)
En wat mag die andere taal dan wezen ?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over BT

Heeft er iemand ervaring met meerdere BT's op de MDA COMPACT
Een BT headset en ook een BT GPS of BT carkit en BT GPS.

En heeft er iemand ervaring met de Parrot CK3300??

Alvast bedankt .......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:35:
Een vraagje over BT

Heeft er iemand ervaring met meerdere BT's op de MDA COMPACT
Een BT headset en ook een BT GPS of BT carkit en BT GPS.

En heeft er iemand ervaring met de Parrot CK3300??

Alvast bedankt .......
Je kan sowiesow meerdere bluetooth apparaten @the same time gebruiken.

En de parrot.. ehh. nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InfoTracer schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:57:

Zie hier: http://www.pocketpc-club.nl/forum/showthread.php?t=46342

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe zit t nou met deze vraag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Laatst online: 14-09 23:33
Mijn Compact pakt wel MP3 als ringtone, ik copy/paste de ringtone gewoon naar de map Windows\Rings en ga daar na naar de Phone app. Daar click ik tools-options en selecteer de MP3 dan gewoon in de lijst, waarna hij het gewoon doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand ervaring met deze winkel?

http://www.gpsplaza.nl/screen-protector.asp

die verkoopt brando voor 11 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 08:55:
hoe zit t nou met deze vraag :)

Pocket pc plus installe.
Maar dat is gloof ik pas 3000x langsgekomen, dus dat kon je ook niet weten ;)
koksie schreef op maandag 24 januari 2005 @ 08:56:
Mijn Compact pakt wel MP3 als ringtone, ik copy/paste de ringtone gewoon naar de map Windows\Rings en ga daar na naar de Phone app. Daar click ik tools-options en selecteer de MP3 dan gewoon in de lijst, waarna hij het gewoon doet.
Dit werkt idd _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 10:09:
iemand ervaring met deze winkel?

http://www.gpsplaza.nl/screen-protector.asp

die verkoopt brando voor 11 euro :)
Ik kan je zelf gpsplaza aanraden. Die eigenaar is best aardig en als je bijv. een gps ontvanger of iets anders koopt krijg je een screenprotector gratis. Tenminste dat was bij mij zo, maar dat is omdat ik zelf ging ophalen, woon daar in de buurt dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ervaringen met grotere SD cards?
Is 1 GB het maximale? Of zijn er grotere getest, werkend met de mda?
Wat raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een mp3 speler te krijgen voor de compact die het scherm uitschakeld en de toetsen kan blokkeren?

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 11:59:
Is er een mp3 speler te krijgen voor de compact die het scherm uitschakeld en de toetsen kan blokkeren?

_/-\o_
Staat volgens mij in de startpost, en anders hier wel in deel 3 of 2... weet alleen niet precies waar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krullebol schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:46:
[...]

Staat volgens mij in de startpost, en anders hier wel in deel 3 of 2... weet alleen niet precies waar
Staat inderdaad in hoe je alleen het scherm bij media player uit kan schakelen, ik zoek een programma waar je ook de toetsen kan blokkeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 12:50:
[...]

Staat inderdaad in hoe je alleen het scherm bij media player uit kan schakelen, ik zoek een programma waar je ook de toetsen kan blokkeren. ;)
Pocketmusic,

staat in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans123
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03-2021
Weet iemand welke SD geheugenkaart het best is voor de MDA Compact? Ik bedoel dan o.a. welk merk, de hoeveelheid geheugen (is meer dan 1GB ook mogelijk?) en de snelheid (normaal, ultra II, extreme III, enz.).
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.