sander-sp schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 20:41:
[...]
Bedankt man! ik ga daar is kijken. Ik snap inderdaad ook niet dat er zo weinig over te vinden is. Het lijkt mij ook zeer fijn om als ik beneden op de bank zit even een mp3tje te kunnen kopieeren naar mijn mda zonder weer naar boven te hoeven.
Zelf heb ik inmiddels de Toshiba Bluetooth Stack geinstalleerd op de PC en MDA:
Download hier. Ik heb hiervoor de tutorial gevolgd van
Gringo. Meer info vind je op:
XDA developers forum: "Toshiba bluetooth stack rocks"
Na een avondje ploeteren werkte het. De Toshiba stack werkt veel beter dan de orginele MS BT stack. Ik kan nu ftp'en, file transfer en een PAN netwerk opzetten met de desktop computer. Ik heb nog geen tijd gehad om alle functies uit te proberen, maar het zou relaxt zijn om mp3'tjes direct vanaf het netwerk te draaien, zonder ze te kopieeren!!
Er zit wel wat adertjes onder het gras: de toshiba bluetooth staat altijd aan, dat kost volgens mij extra vermogen voor de accu en als je de MDA uitzet dan 'verdwijnt' het bluetooth icoontje, waardoor je moet soft resetten voordat je weer gebruik kan maken van bluetooth. Vooralsnog hebben ze hiervoor nog geen oplossing gevonden.
Ik hoop dat je wat hebt aan deze info, want hoe meer mensen gaan werken met de Toshiba stack, des te meer informatie er boven tafel komt. Zelf ben ik geen 'crack' op dat gebied