[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:17:
[...]

Noobvraagsje --> Wat doet dit precies ???
Dit is de grote neutrale postie van het stuur, het zogehete 0 punt. Hoe groter de dooie band, hoe meer je aan je stuur moet draaien voordat ie pas reageert. :) Naar mijn mening moet je hier van afblijven en leren recht rijden. :Y)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:17:
[...]

Noobvraagsje --> Wat doet dit precies ???
Deadzone is het midden van het stuur. Hoe groter de deadzone hoe later het stuur een uitslag geeft. Als je bv een grotere deadzone instelt en je stuurt naar bv. links dan reageert het stuur pas na bv. 2cm. Ik zet het altijd op 0, maar ik heb weleens een ander stuur gehad en die was niet zo precies in het midden dus toen stelde ik wel een deadzone in.

Deadzone = het stuur doet niets gedeelte....(vanuit center stand)
:7
beetje laat met tikken

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.David op 22-03-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
R-B schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:23:
lol, net voor het op Oschersleben gereden. Was gewoon snelste in alle sessie op 2e qual na :D
TIme: 1.22.7
In de race maakte ik in bocht 4 2x dezelfde fout. Na 2e x kapte ik ermee..
Aha jij was de Richard die nog nooit op Oschersleben had gereden en gelijk een 1:22:7 noteerde... 8)7 Was wel spannend de qualify we wisselde elkaar steeds af. Ik was uiteindelijk 12 honderste langzamer. 2de quali hadden we allebei een slechte tijd alleen jij iets slechter :P . Ik vind het nog steeds vreemd dat alleen de 2de qualify telt |:( . De eerste qualify is echt voor Jan L*l :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben je met het toetsenbord ook een partij voor degene met een stuurtje? Of is dat niet bij te houden?. Word er wel veel met het toetsenbord online gereden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 16:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Anders lees je eerst het topic, en als je het woord sim hoort wat denk je dan?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:53:
ben je met het toetsenbord ook een partij voor degene met een stuurtje? Of is dat niet bij te houden?. Word er wel veel met het toetsenbord online gereden?
nee dat is echt niet te doen ... tenminste het lukt wel, maar er is compleet geen gevoel en snel ben je zeker niet omdat je gas en rem niet kan doseren.
Reken er maar op dat niemand online raced met toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:53:
Nee, in principe niet. Tenzij je driving aids gebruikt, maar die zijn online meestal niet toegestaan.
Er zijn altijd mensen die met toetsenbord rijden maar meestal nooit voor lang, als ze blijven rijden schaffen ze een stuurtje aan.

Ik zou zeggen; probeer de demo eens, dan merk je meteen wat voor tijden je neer kunt zetten en of het een beetje leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:57:
Anders lees je eerst het topic, en als je het woord sim hoort wat denk je dan?
Anders geef je gewoon antwoord enzo.Ik speel LFS ook met toetsenbord en ik kan aardig meekomen. En dat is ook een Sim. Maar bedankt voor de antwoorden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Het is inmiddels al minimaal 4x gevraagd denk ik. En LFS met tobo vond ik zelf ook niet erg vermakelijk... suc6 met je aankopen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:09:
Het is inmiddels al minimaal 4x gevraagd denk ik. En LFS met tobo vond ik zelf ook niet erg vermakelijk... suc6 met je aankopen.
Nou ja het was een vrij bot antwoord. ;)
Zo'n slechte vraag vond ik het niet eigenlijk, misschien handig om zoiets in een FAQ-je te zetten in de SP.

LFS was vroeger goed te doen met toetsenbord, toen daarvoor nog extra driving aids waren. Maar GTR is iig een stukje gevoeliger wat dat betreft, doseren is nog belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Ik heb GPL nog gespeeld met het toetsenbord :+ , maarjah, eigenlijk beetje nutteloos :> .

Om dan toch nog een serieus vraagje te stellen, is het rijden in GTR te vergelijken met GPL. Dan wil ik eigenlijk weten of de auto's in GTR ook glijden. Dat je ook op gevoel moet rijden zegmaar. Want dat vind ik zo vet aan GPL, every time I'm sliding, I'm smiling :9 .

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Yonni schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:49:
Ik heb GPL nog gespeeld met het toetsenbord :+ , maarjah, eigenlijk beetje nutteloos :> .

Om dan toch nog een serieus vraagje te stellen, is het rijden in GTR te vergelijken met GPL. Dan wil ik eigenlijk weten of de auto's in GTR ook glijden. Dat je ook op gevoel moet rijden zegmaar. Want dat vind ik zo vet aan GPL, every time I'm sliding, I'm smiling :9 .
Nee, moderne GT's hebben gewoon zoveel meer grip dan een sigaar op wielen, en de lijn tussen grip en geen grip is gewoon veel smaller.

Modern rally-rijden (RBR) lijkt meer op GPL dan GTR qua bochtentechniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09 13:58
Thnx, zoiets dacht ik al, vermoede ik al en is nu bevestigd. :D Maarjah, zoals ik al zei, when I'm sliding, I'm smiling (ergens van RSC geplukte quote ;) ) . En dan zolang in de slide tot een goed einde kan brengen :9 .

/end off-topic

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 20:44
sliden in GTR kan niet echt....dat kunnen die autos nl gewoon niet

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-10 17:47

Whuzz

Dodgeball!

Je kunt best sliden in GTR hoor. En hoe meer je slide, hoe beter het gaat en hoe slechter je rondetijden worden omdat je banden finaal aan gort gaan. Een GT wagen is nou eenmaal niet bedoeld om powerslides mee te maken ;)

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Yonni schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:59:
Thnx, zoiets dacht ik al, vermoede ik al en is nu bevestigd. :D Maarjah, zoals ik al zei, when I'm sliding, I'm smiling (ergens van RSC geplukte quote ;) ) . En dan zolang in de slide tot een goed einde kan brengen :9 .

/end off-topic
Ja ik ken de quote. Volgens mij staat ie in de sig van Pete Gaimari (?). :7
(Ja ik zit dus vaak op RSC, vooral onder werktijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 15:54

R-B

Blokkert

Mr.David schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:35:
[...]

Aha jij was de Richard die nog nooit op Oschersleben had gereden en gelijk een 1:22:7 noteerde... 8)7 Was wel spannend de qualify we wisselde elkaar steeds af. Ik was uiteindelijk 12 honderste langzamer. 2de quali hadden we allebei een slechte tijd alleen jij iets slechter :P . Ik vind het nog steeds vreemd dat alleen de 2de qualify telt |:( . De eerste qualify is echt voor Jan L*l :o
_/-\o_

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Whuzz schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 23:26:
Je kunt best sliden in GTR hoor. En hoe meer je slide, hoe beter het gaat en hoe slechter je rondetijden worden omdat je banden finaal aan gort gaan. Een GT wagen is nou eenmaal niet bedoeld om powerslides mee te maken ;)
dat zeg k toch...kan dus niet echt

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seninha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 16:22

seninha

god's right foot

Ik vraag me af of meer mensen het volgende probleem hebben :?

als ik bezig ben met het spel en bv Skype gaat af waardoor ik naar mn desktop moet, dan kan ik niet meer terug naar het spel. :(

Of het beeld blijft zwart of begint te knipperen. :? Een maat van me heeft dit probleem niet, hij kan gewoon tijdens het spel via ALT+TAB er in en er uit zonder probleem.

Zou dit een driver probleem zijn :?

Het een ATI kaart en maak gebruik van Catalyst 5.3

iRacing Profile Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
seninha schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 06:55:

als ik bezig ben met het spel en bv Skype gaat af waardoor ik naar mn desktop moet, dan kan ik niet meer terug naar het spel. :(

Of het beeld blijft zwart of begint te knipperen. :? Een maat van me heeft dit probleem niet, hij kan gewoon tijdens het spel via ALT+TAB er in en er uit zonder probleem.

Ik zou zeggen zet Skype uit heb je nergens meer last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

seninha schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 06:55:

Ik heb dit ook. Zowel 5.2 en 5.3 hebben het probleem hier..

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Ik vond het even leuk om kort filmpje te fixen van slash-me die twee vipers inhaalt. Kan wat beter maar tis leuk editten, ziet er gewoon stoer uit :)

Voor mensen die het even willen zien http://moodbenders.nl/gtr/ (tis ongeveer 1mbit dus beetje snelle verbinding is handig). Ik heb geen unlimited dataverkeer dus kan zijn dat ik hem offline haal als het echt te gek wordt.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OzBoz schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 11:41:
Ik vond het even leuk om kort filmpje te fixen van slash-me die twee vipers inhaalt. Kan wat beter maar tis leuk editten, ziet er gewoon stoer uit :)

Voor mensen die het even willen zien http://moodbenders.nl/gtr/ (tis ongeveer 1mbit dus beetje snelle verbinding is handig). Ik heb geen unlimited dataverkeer dus kan zijn dat ik hem offline haal als het echt te gek wordt.
Tsja.. wel geinig. Vipers reden nou niet echt hard. Bovendien vond ik de tweede inhaalactie wel op het randje eerlijk gezegd.

PS leuke homepage heb je... -NOT- ik 1 keer 66x Internet Explorer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 13:14:
Tsja.. wel geinig. Vipers reden nou niet echt hard. Bovendien vond ik de tweede inhaalactie wel op het randje eerlijk gezegd.
PS leuke homepage heb je... -NOT- ik 1 keer 66x Internet Explorer :?
Ze reden ook niet echt door.. tweede inhaalactie vond ik nog best wel sympathiek, gewoon een beetje uitremmen. Als ik zie hoe de AI drivers soms gaten dichtgooien dan vind ik dit nog meevallen :)

offtopic:
Over mijn homepage... neem aan dat je het over moodbenders.nl hebt, maar dat is alleen een framesetje en een swfje die verder niets doet. Dus denk dat je de schuld bij iets anders moet zoeken :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Heb gisteren voor het eerst (sinds ik het spel afgelopen zaterdag gekocht heb) iemand in een gevecht in kunnen halen en dat geeft toch wel een dikke kick :-)

Scheelde trouwens een hoop dat ik de force feedback effects op het standaard stuurtje heb gezet, stond waarschijnlijk nog op de bovenste optie (gamepad uit m'n hoofd), het stuur trilde alleen maar wat en nu voel je stuur echt tegenkracht geven in een bocht. O-)

Had gisteravond vanaf rond 21:30 trouwens weer een hoop last van lag, zelfs typen moest je langzaam doen. Dat moet toch echt veranderen.

Verder heb ik wat probleempjes met inzakkende fps, soms valt het terug naar 19, meestal als de server vol begon te lopen. Heb nu alles op low staan en 1024x768 (ipv 1200x1024 ivm tft resolutie) en heb op een lege baan 70 tot 100 fps, maar dat zakte gisteren plotseling ook weer naar 19 in een race (er kwamen dus geen auto's bij!) Als je dan weer een andere server joined is het weer goed. Dus ik neem aan dat dit aan het spel ligt. (specs: PIV 2,4@2,6 1024mb 6800LE 8,6x1) BF1942 loopt super op dit systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimm9mm
  • Laatst online: 08-04-2019
Ik was benieuwd hoe iedereen de sensitivity van hun stuurtjes hebben ingesteld.
Ik heb zelf een Momo Force, en heb de sensitivity op 50% gezet, zodat het on-screen stuurtje ongeveer gelijk liep mijn de mijne... dat leek me de meest lineare manier van sturen.... maar toch heb ik moeite met het opvangen van oversteer e.d.
Natuurlijk heb ik wel het speedsensitive steering op 0% gezet, anders wordt het helemaal onvoorspelbaar hoe je wielen gaan staan aan de hand van je stuur-input.
Ik zag ook dat andere mensen in het windows controlpanel de "damping" van het de forcefeedback op 0% hadden gezet, waarom is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik word serieus SCHEIT ziek van momo pedalen..

ELke x word het pedaal minder. ik rij 1 rondje, en hoppa is ie weer minder. moet ik stekker er alweer uithalen.. Word beetje moe van.. Kom om te rijden niet op kabels out/in te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

@R-B join the club. Maak je pendalen eens schoon dat scheelt ook al wat. (echt naar die pendalen :( )

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

GreenFury schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:24:
@R-B join the club. Maak je pendalen eens schoon dat scheelt ook al wat. (echt naar die pendalen :( )
Hmmz, vanavond is proberen na trainen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 17:03:
ik word serieus SCHEIT ziek van momo pedalen..

ELke x word het pedaal minder. ik rij 1 rondje, en hoppa is ie weer minder. moet ik stekker er alweer uithalen.. Word beetje moe van.. Kom om te rijden niet op kabels out/in te doen
dus wat doe je dan .... dan ga je zoeken naar de oplossing van dat probleem .... en dan vind je uiteindelijk dit

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=195245

staat zelfs sticky :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 18:00:
[...]

dus wat doe je dan .... dan ga je zoeken naar de oplossing van dat probleem .... en dan vind je uiteindelijk dit

http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=195245

staat zelfs sticky :X
kom daar nooit joh. En had nog niet naar oplossing gezocht vanwege eten, en nu trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer liefhebbers voor een MOMO Racing, ik zag er vandaag een paar bij Office Centre in Breda voor 89 Euro!
Das niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 10:16
Hello!

Ten eerste vette OP! :D.

Ten 2e vette game, zover die werkt bij mij :(

Mijn specs:
Win XP
AMD 1800XP+
1024MB Ram
ASUS A7V333
RADEON 9600 pro

Als ik spel heb opgestart en ik wil semi-pro doen bijv dan doet ie dat nog. Druk ik dan Race weekend, Open practice o.i.d. dan freezed mijn hele computer. :? Zo ook bij simulation. Alleen arcade werkt en op gegeven moment vind ik alien on wheels ook boring worden :( Race online werkt ook niet. :(

Ik heb de laatste catalyst drivers geinstalleerd staan. Heeft iemand mayb een idee :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je eigenlijk als je lan speeld ook a1 wagens laten meerijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Boinkie schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 19:42:
Hello!

Ten eerste vette OP! :D.

Ten 2e vette game, zover die werkt bij mij :(

Mijn specs:
Win XP
AMD 1800XP+
1024MB Ram
ASUS A7V333
RADEON 9600 pro

Als ik spel heb opgestart en ik wil semi-pro doen bijv dan doet ie dat nog. Druk ik dan Race weekend, Open practice o.i.d. dan freezed mijn hele computer. :? Zo ook bij simulation. Alleen arcade werkt en op gegeven moment vind ik alien on wheels ook boring worden :( Race online werkt ook niet. :(

Ik heb de laatste catalyst drivers geinstalleerd staan. Heeft iemand mayb een idee :?
Check je Fast Writes setting in je bios. Bij veel mensen met ATI kaarten heeft het aan- cq uitschakelen hiervan geholpen bij CTD's.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 20:02:
[...]

Check je Fast Writes setting in je bios. Bij veel mensen met ATI kaarten heeft het aan- cq uitschakelen hiervan geholpen bij CTD's.
Oke thanks ik ga straks ff koekeloeren. En als dat werkt kom ik over 2 weken ook meeracen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Heeft iemand GTR al geprobeerd met 2 of meer monitoren??

Ik heb een Radeon 9700 en 2 TFT schermen maar ik krijg het beeld niet op het 2e scherm :(
Op RSC zie ik mensen met 3 schermen, 2 beamers etc. Maar er staat niet bij hoe het moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Redje schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:05:

Ik heb een Radeon 9700 en 2 TFT schermen maar ik krijg het beeld niet op het 2e scherm :(
Op RSC zie ik mensen met 3 schermen, 2 beamers etc. Maar er staat niet bij hoe het moet.
In windows zelf wel 2 schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 14:19
Redje schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 21:05:

zijn dat niet twee aan elkaar gekoppelde computers met ieder een monitor?

ik kan je namelijk verzekeren dat je een terug van naar 1 fps gaan krijgen als je vidkaart twee full screen beelden moet gaan maken.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
In Windows heb ik wel 1 grote desktop over de 2 schermen.

In GTR 3Dconfig kies je of Radeon Primary of Secondary als adapter, ik snap dus niet hoe je op beide displays de game kan krijgen.
Een cockpit over 2 schermen zou natuurlijk super zijn als ik het aan de praat krijg :)

/edit:

Zover ik kan nagaan, gebruiken ze toch allemaal 1 pc.
http://forum.rscnet.org/s...e57&t=192100&page=2&pp=25

[ Voor 23% gewijzigd door Redje op 23-03-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Volgens mij dienen er wat bestandjes gekraakt te worden om GTR de juiste resoluties (1600x600, 2048x768, 2560x1024, enz.) te laten draaien.
Ik dacht zelfs GTR.exe maar dat is wel terug te vinden ergens via RSC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Hmm, als ik fast write heb aanstaan gaat ie zeuren dat er geen direct x 8.1 kaart in zit oid :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
misschien meer iets voor het hardware topic?
lijkt me wel kick, 2 schermen, maar je blijft wel een rand houden in het midden :(

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Had net een hele toffe race op Enna op een sinbin server. Zelfs gewonnnen ! 1ste keer dat ik online gewonnen heb. Tis ook gelijk de 1ste race die ik uit rijd. Andere races was ik al gestop na een ronde of 5. Super gegaan en 21 rondes foutloos gereden !
Hoor ik achteraf dat er een speedbug was ofzo ? Wat is dit precies ? ... ik heb weinig gemerkt, behalve dat ik wel ging als de brandweer ! zelfs een 1:29 gereden, wat ik al verdacht snel vond. Dus heb nog niet echt eerlijk gewonnen :( Volgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooperator
  • Laatst online: 30-08 19:50
Heren, kan een van jullie op de GTRANK webpagina komen?

Hij kan de server telkens niet vinden hier |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Cooperator op 23-03-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet mogelijk zijn, daar staat zelfs een screenshot van iemand die 2 beamers aan gtr heeft gehangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aph3x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-08 15:29
De 1e add-on car is een feit:

De TVR Cerbera:

Afbeeldingslocatie: http://forum.rscnet.org/attachment.php?attachmentid=268544

Hier te vinden:
http://forum.rscnet.org/s...php?t=199861&page=1&pp=25

Rijdt lekker dit gifkikkertje :9

[ Voor 23% gewijzigd door aph3x op 23-03-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hoe hard kan ie? (KMH) KAn ik niet uit plaatje lezen..

[ Voor 6% gewijzigd door R-B op 24-03-2005 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999

Erw

GT of NGT ?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
R-B schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 00:08:
hoe hard kan ie? (KMH) KAn ik niet uit plaatje lezen..
Denk dat je hem kan vergelijken met de Porsche GT3, maar dat is een gokje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
sneller denk k ik reed al 1.33 met dit beesie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
mail van play.com, GTR is op de bus gedaan.
morgen m'n pc even formateren (herkent me dvd drive's niet meer na gekloot met SFnightmare)
moets toch al gebeuren dus geen ramp, ik heb een ghost image

heb dat karretje al gedownload :)
zijn die add-on wagens (of hoe ze ook heten, die gedownloade dus 8)7 ) nou online te gebruiken? en.. mogen ze gebruikt worden?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Extera schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:35:
zijn die add-on wagens (of hoe ze ook heten, die gedownloade dus 8)7 ) nou online te gebruiken? en.. mogen ze gebruikt worden?
Ligt eraan, soms wordt je gekicked als je een afwijkende auto hebt die de server niet kent. Andere keren zullen de overige deelnemers jou zien rijden in een Maserati Pace Car, omdat zij die add-on auto niet zelf geinstalleerd hebben, of in een ander slot geinstalleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 10:30
Extera schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 01:35:
mail van play.com, GTR is op de bus gedaan.
morgen m'n pc even formateren (herkent me dvd drive's niet meer na gekloot met SFnightmare)
moets toch al gebeuren dus geen ramp, ik heb een ghost image

Op tweakers.net2 zijn ze i.i.g. niet te gebruiken (als het goed is), tenzij dit wagentje ook op de server wordt geïnstalleerd. Op de server worden namelijk alleen "add-on/extra's" geaccepteerd die ook op de server aanwezig zijn.
Op tweakers.net2 zullen alleen uitbreidingen van Simbin komen. Anders moet ik straks voor iedereen andere auto's/banen gaan installeren en zie dat maar eens bij te houden.
Vandaar alleen de officiële uitbreidingen van Simbin op tweakers.net2 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:05

Fuelke

Forza Ferrari

In 2002 stond hij voor de 24H van Spa in Groep 3 - Single Make Series samen met de BMW Z3's en Porsche Supercups dus ik denk dat je hem best tot de N-GT's kan rekenen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wel een erg gave wagen die tvr, ben benieuwd of die ook zo'n listige achterkant heeft zoals de meeste tvr's!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Is het een idee om vanavond een 30 min. race te hosten op Enna en dan training en quali 2 allebei een 15 min ? Dat is wel wat kort, maar dan kan je, je wel helemaal concentreren op de race. Is het een idee ? start 19.30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:58:
wel een erg gave wagen die tvr, ben benieuwd of die ook zo'n listige achterkant heeft zoals de meeste tvr's!?
Het is een algemeen verspreidt misverstand dat een TVR zo'n listige achterkant heeft. Wellicht wordt die mythe met opzet in stand gehouden om TVR als de Dark Force van de industrie te beschouwen. Een lomperik met een zware rechtervoet krijgt elke auto uit zijn balans. Een TVR rij je met gevoel en omdat je zo ver op de achteras zit voel je zaken heel goed aan. Een TVR is heel communicatief.

Wellicht leuk om een merkencup op te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ximinez schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:34:
[...]

Het is een algemeen verspreidt misverstand dat een TVR zo'n listige achterkant heeft. Wellicht wordt die mythe met opzet in stand gehouden om TVR als de Dark Force van de industrie te beschouwen. Een lomperik met een zware rechtervoet krijgt elke auto uit zijn balans. Een TVR rij je met gevoel en omdat je zo ver op de achteras zit voel je zaken heel goed aan. Een TVR is heel communicatief.

Wellicht leuk om een merkencup op te zetten.
Misverstand? Zeker nooit Top Gear gekeken ofwel? Dan weet je dus wel hoe listig een tvr is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimm9mm
  • Laatst online: 08-04-2019
Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:38:
[...]

Misverstand? Zeker nooit Top Gear gekeken ofwel? Dan weet je dus wel hoe listig een tvr is!
Ik weet niet hoe geweldig die Clarkson kan rijden, want dat avontuurtje dat hij had op de Nurburgring in die Diesel-Jaguar zag er niet al te imposant uit... en elke bocht dat hij op Top gear's eigen parcours neemt lijkt gekoppeld te zijn met rokende banden, dus misschien een beetje een zware voet?

(Don't get me wrong, ik vind zijn mening heel erg waardevol, maar of het een goeie coureur is :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik denk dat al die rokende banden gewoon een beetje voor de show zijn.
En als coureur zet ik er ook mijn vraagtekens bij.

Ik heb zelf nog nooit in een TVR gereden, dus daar kan ik geen oordeel over vellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

volgens mij kan hij heus wel rijden hoor.. alleen je moet de show ff verleuken met rook he ;) En als ie echt een goede rijder was geweest was jeremy zelf wel "De Stig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Is er nu al iemand geweest die hem echt heeft uitgetest in het spel ? Dan weet je het zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Bertuss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:19:
Is er nu al iemand geweest die hem echt heeft uitgetest in het spel ? Dan weet je het zeker :)
Ga ik nu doen dan. :D

Okee hier volgt TVR waarheid :P

Listige achterkant? NO WAY, TC uit, rijd net als lotus vind ik 8)7 -> alleen sneller :P
Top speed op barcelona heb ik gekregen op 265 KMH
Tijd: 1..47.1 -> met redelijk klote setup :P

Tijd Ferrari 550: 1.39.8 -> met super setup

Heb de TVR 1x in een spin gekregen, met moeite, en in opwarmronde..

[ Voor 47% gewijzigd door R-B op 24-03-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm dan lijkt het me een fijne wagen om mee te rijden en zeker om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Grimm9mm schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 14:50:
[...]

Ik weet niet hoe geweldig die Clarkson kan rijden, want dat avontuurtje dat hij had op de Nurburgring in die Diesel-Jaguar zag er niet al te imposant uit... en elke bocht dat hij op Top gear's eigen parcours neemt lijkt gekoppeld te zijn met rokende banden, dus misschien een beetje een zware voet?

(Don't get me wrong, ik vind zijn mening heel erg waardevol, maar of het een goeie coureur is :D)
Hij deed de Nordschleiffe toch in minder dan tien minuten, toch? Met die diesel... Dat doe ik hem nog niet na. Maar hij gaf zelf ook wel aan dat hij er een dag of wat op heeft moeten oefenen he. Die chick deed het met dezelfde auto een seconde of 40 sneller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd maar die rijd daar ook t hele jaar in een m5 mensen te chauffeuren en dan ken je t wel aardig denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

R-B schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 15:20:
[...]

Ga ik nu doen dan. :D

Okee hier volgt TVR waarheid :P

Listige achterkant? NO WAY, TC uit, rijd net als lotus vind ik 8)7 -> alleen sneller :P
Top speed op barcelona heb ik gekregen op 265 KMH
Tijd: 1..47.1 -> met redelijk klote setup :P

Tijd Ferrari 550: 1.39.8 -> met super setup

Heb de TVR 1x in een spin gekregen, met moeite, en in opwarmronde..
Update: 1.46.095 nu.. Andere schakel momenten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 10:30
Bertuss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:24:
Is het een idee om vanavond een 30 min. race te hosten op Enna en dan training en quali 2 allebei een 15 min ? Dat is wel wat kort, maar dan kan je, je wel helemaal concentreren op de race. Is het een idee ? start 19.30 ?
Helaas kan ik geen server hosten voor die tijd. De server hangt op het moment en ik er kan er remote ook niet meer opkomen :'( .
Wellicht dat er iemand anders is die het voorgestelde wel kan hosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg net een stop en go voor speeding, maar nu ging ik de volgende ronde de pit in (zonder aanvraag) en houden ze een pitstop.
Hoe "neem"je een stop and go?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Heel raar, hij werkt!! Ik heb nog een keer de drivers van me kaart geinstalleerd en hij loopt nu zonder problemen!! 1.37 was me ronde @ catalunya (spanje)

Kvind het steeds vetter worden. Alien on wheels is een eitje vergeleken met semi-pro :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:04:
Ik kreeg net een stop en go voor speeding, maar nu ging ik de volgende ronde de pit in (zonder aanvraag) en houden ze een pitstop.
Hoe "neem"je een stop and go?
Die kan je selecteren bij dat schermpje waar je kan instellen hoeveel benzine etc je wilt. Wel moet je die Stop and go direct opeisen anders heb je een DQ aan je reet :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Boinkie schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:07:
Heel raar, hij werkt!! Ik heb nog een keer de drivers van me kaart geinstalleerd en hij loopt nu zonder problemen!! 1.37 was me ronde @ catalunya (spanje)

Kvind het steeds vetter worden. Alien on wheels is een eitje vergeleken met semi-pro :x
Als je niet op simulation rijd kunnen je ronde tijden heel erg verschillen. Zo kan de Lotus in arcade makkelijk 240+ en in simulation nauwelijks 200 ;(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik host wel een potje.. maar niet dedicated, dus maar voor een man of 6.

Naam: tweakers.net4, pass is got
Start practice om 19:30, practice tot 19:50, quali tot 20:10 en race tot 20:30.

Erg kort, maar dan vallen er hopelijk niet veel mensen uit, en bovendien moet ik 's avonds weg.

PS ik heb de lotus op SPA al op 215 gehad hoor.. kwestie van harde banden en lage wing

Zal trouwens kijken of ik die cerbera krijg geïnstalleerd.. dan kan men die ook testen vanavond.
TVR: gaaf scheurijzer! vering is veel zachter dan bij de meeste wagens default, beetje meer het LFS gevoel bij deze wagens vind ik. Installatie is super simpel: gewoon drag en drop! Leuk ding. Op naar de volgende add-ons.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2005 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GreenFury schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:07:
[...]

Die kan je selecteren bij dat schermpje waar je kan instellen hoeveel benzine etc je wilt. Wel moet je die Stop and go direct opeisen anders heb je een DQ aan je reet :(
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Boinkie schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:07:

omgg, zo snel? zeker semi-pro als ik zo lees.. Dan kan het..
Op simulation red je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
R-B schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:35:
[...]

omgg, zo snel? zeker semi-pro als ik zo lees.. Dan kan het..
Op simulation red je niet :P
Yep semi-pro, alleen met regen ben ik net een banaan. glij overal ervan af :)

Trouwens vraagje in het algemeen. Als ik warm-up heb gedaan. dan zijn al me banden tegen de 65/70 graden aan, behalve me rechtervoorwiel :| Die blijft hangen op 50.
op catalunya is dit
iemand ideetje hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 22:05

Fuelke

Forza Ferrari

De vraag is natuurlijk in hoeverre het rijgedrag van de TVR in-game aanleunt bij dat van de echte TVR in race-trim :P

Edit > het blijkt het rijgedrag te zijn uit de TVR add-on voor GTR-2002 van Simbin zelf dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Fuelke op 24-03-2005 18:19 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Bertuss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 13:24:
sorry voor mijn eigen kick, maar leek me leuk voorstel ... geen belangstelling ?
Boinkie schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:52:
[...]

Yep semi-pro, alleen met regen ben ik net een banaan. glij overal ervan af :)

Trouwens vraagje in het algemeen. Als ik warm-up heb gedaan. dan zijn al me banden tegen de 65/70 graden aan, behalve me rechtervoorwiel :| Die blijft hangen op 50.
op catalunya is dit
Ooow ik denk al ... ik kwam namelijk niet verder dan een 1:50 .... gaaf wagentje trouwens ... ik vind hem toch echt 'twisty at the back' Ook is hij bij het aanremmen vrij onstabiel, maar dat valt op te vangen met een andere brakbalance en de kracht van het remmen op 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Trouwens, vraagje over de online serial. Hoevaak is die te gebruiken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Boinkie schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:52:
[...]

op catalunya is dit
Ik neem aan dat dat een baan is met veel bochten scherp naar rechts en minder scherp naar links: Oplossing is gewoon harder tegensturen bij de bochten naar links. Maar dan slijten ze wel harder :)
Bertuss schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:18:
[...]

sorry voor mijn eigen kick, maar leek me leuk voorstel ... geen belangstelling ?
Ik rij meestal wel rond 7uur :) ben dan ook wel op tweakers2 :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ghostrider op 24-03-2005 18:42 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn indruk van de TVR:
- Goede remmen
- veel grip
- heel stabiel en geen verrassingen :)

Mooie auto om mee te beginnen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Fuelke schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:16:
De vraag is natuurlijk in hoeverre het rijgedrag van de TVR in-game aanleunt bij dat van de echte TVR in race-trim :P

Edit > het blijkt het rijgedrag te zijn uit de TVR add-on voor GTR-2002 van Simbin zelf dus.
Hey Fuelke, even een beetje offtopic hoor!

Maarre, gaan we jou ook in de ook in de online races tegenkomen? Of doen we (ik dus :)) dat al, alleen ken ik je nick nergens mee associeren?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:18:
Ik host wel een potje.. niet dedicated, voor een man of 6.

Naam: tweakers.net4, pass is got
Start practice om 19:30, practice tot 19:50, quali tot 20:10 en race tot 20:30.

Erg kort, maar dan vallen er hopelijk niet veel mensen uit, en bovendien moet ik 's avonds weg.
Even ter herinnering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

jaja kom eraan, ik weet het nu wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Laatst online: 08-07-2023
"you can only join during the practice sessions"

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Frank155 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:53:
[...]

"you can only join during the practice sessions"

:'(
Hier hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

voortaan sneller wezen :P
We waren alledrie in een TVR op Donnington (?). Mijn snelste tijd een 1.34? ik weet nieet meer ceker. Was wel lol. Had gewonnen ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
voortaan sneller wezen :P
Je kunt het natuurlijk ook zo instellen dat men wel tijdens de qualie kan joinen. Is voor mensen die altijd structureel te laat zijn erg prettig :)

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Och de race op tweakers2 was ook leuk, Jammer dat ik op 1/2e deel van de race nauwelijks downforce had achter en daardoor nogal vaak spinde :{

edit: Wel vaag dat ik op tweaker4 (toen met die add-on auto's) ik geen motorgeluid had en later werkte me stuur niet tot een reboot :(

[ Voor 33% gewijzigd door Ghostrider op 24-03-2005 21:23 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Markao schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:21:
[...]

Je kunt het natuurlijk ook zo instellen dat men wel tijdens de qualie kan joinen. Is voor mensen die altijd structureel te laat zijn erg prettig :)
Ja ok, dat moet je tegen hoster zeggen :P
GreenFury schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:22:
Och de race op tweakers2 was ook leuk, Jammer dat ik op 1/2e deel van de race nauwelijks downforce had achter en daardoor nogal vaak spinde :{

edit: Wel vaag dat ik op tweaker4 (toen met die add-on auto's) ik geen motorgeluid had en later werkte me stuur niet tot een reboot :(
Ja ik weet niet wat het was dat geluid. Toen ik op de server zat met een 550 had ik wel geluid. Hun reden al in de TVR.. Vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Markao schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 21:21:
[...]

Je kunt natuurlijk ook gewoon op tijd zijn.. Heb een gruwelijke graf-hekel aan mensen die echt structureel te laat zijn.
Hoe stel ik dat in, want ik heb gekeken in de opties, maar niets gevonden over joinen tijdens quali ??

Was idd wel een leuke race. R-B, mijn broertje en ik. R-B had als snelste 1:34.4xx en ik tijdens de race ook, zat geloof ik 10 hondertste tussen (in zijn voordeel grrr). Helaas een grote crash gemaakt waardoor ik moest pitten en mijn broertje me dus inhaalde terwijl hij 5 seconde per ronde trager was dan ik :(
Heb 2 minuten in de pit gestaan.. op 20 minuten is dat best lang.. volgende keer toch iets beheerster rijden.

Was wel leuk trouwens: doordat mijn splitter eraf was trok ik een wheelie op Donington bij die heuvel na het korte bochtje voor de chicane. Echt de horizon even weg gewoon!

Die cerbera is wel meteen een nieuwe favoriet van me: aggressief wagentje.
Wel vreemd overigens dat als je een game joined waarvan iemand de cerbera rijdt jij dan je motor niet meer hoort?! Kan overigens ook komen door depc van greenfury.. want zijn stuurtje deed ook maf en in het begin met de F550 had hij geen last.. misschien iets te hoge OC?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2005 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
s een bekende bug als iemand een ad on auto..zowel standalone als compleet nieuw heeft die jij niet geinstaleerd heb dat je dan soms geen geluid heb

oplossing ff die auto installen dan s alles goed :D en als het er niet te veel worden is dat best te doen denk ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

TVR Cerbera Speed 6 v 1.1

Version 1.1 changes:

Smoother transitions through the revs on sounds (Thanks to DucFreak for that)

Added HoodCam and NoseCam lights.

Fixed cockpit postion for default view. (left files in TVR directory for a FOV of 35, Just rename files)

Fixed bug with Motec disappearing.

Download hier

[ Voor 4% gewijzigd door R-B op 25-03-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Je kunt natuurlijk ook gewoon op tijd zijn.. Heb een gruwelijke graf-hekel aan mensen die echt structureel te laat zijn.
Hoe stel ik dat in, want ik heb gekeken in de opties, maar niets gevonden over joinen tijdens quali ??
Was cynisch bedoelt, heb er n.l. zelf ook een pleures hekel aan.

Kwam eerder in het draadje het volgende tegen over het wijzigen van het wel/niet joinen tijdens qualie;
"in je .plr file de volgende line:
Closed MP Qualify Sessions="0" "

[ Voor 11% gewijzigd door Markao645 op 25-03-2005 08:23 ]

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor degenen die het verloop van de "echte" races willen volgen is hier de 2005 kalender, te vinden op de => Officiële FIA GT site <= (misschien ook een aardige link voor startpost?).

1 10-04-2005 Italië - Monza
2 01-05-2005 Frankrijk - Magny-Cours
3 15-05-2005 Engeland - Silverstone
4 29-05-2005 Italië - Imola
5 26-06-2005 Tsjechië - Brno
6 31-07-2005 België - Spa-Franchorchamps
7 28-08-2005 Duitsland - Oschersleben
8 18-09-2005 Turkije - Istanbul
9 23-10-2005 China - Zhuhai
10 18-11-2005 Verenigde Arabische Emiraten - Dubai
11 25-11-2005 Bachrein - Bachrein

Gisteren, op de 2e dag van testraces op Monza, is de snelste tijd neergezet door de nr 9 Vitaphone Maserati MC 12, met een rondetijd van 1:44.596.

=> Foto's van de testdagen <= en een voorproefje:

Afbeeldingslocatie: http://www.fiagt.com/system/_showimg.php?key=1976&size=3

Of Eurosport de FIA GT races gaat uitzenden is nog onduidelijk, Eurosport is wel het hele seizoen live bij de => FIA WTCC races <=, de agenda hiervan loopt bijna gelijk met de GT races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Ik wil dit spel nu ook wel eens hebben. Of kan ik beter wachten op een opvolger die eventueel binnenkort komt?
Waar kan ik het kopen....Free Record Shop? Of beter online? Zo ja, waar dan. Ik heb geen paypal of creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Geen LG Superracing Weekends meer??

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vage vraag maar zijn er hier ook lui die blijven steken op een bepaald laag niveau...?

Ik heb GTR iets van twee weken of zo en heb tot nu toe alleen maar gereden in de Saleen op Monza. (Er valt voor mij dus nog een heleboel leuks te ontdekken in GTR: add-ons heb ik niet nodig! ;) ) Maar met de race-setup blijf ik maar rondes rijden van rond de 1.50... M'n snelste ronde ooit was 1.48.71 of zo. Ik heb toch het idee dat ik zelfs met die standaard setup sneller zou moeten kunnen. Maar op een of andere manier zit ik aan m'n top, lijkt het wel... (een lage top, wel te verstaan... ;) )

Zijn er hier meer lui die met de standaard setups racen wen wel sneller zijn? Of moet ik toch ECHT in die setup duiken? Ik speel op sim niveau met ALLE hulp opties uit (behalve auto-clutch). Ik probeer het zo nu en dan wel eens met wat ABS of traction control maar dat vind ik toch niet leuk: daarvoor heb ik GTR niet gekocht! Ik wil het zo echt mogelijk spelen!

Na twee weken van eenzame rondjes heb ik gisteren voor het eerst maar een race-weekend opgestart. In je eentje rondjes rijden is ook zo saai.. ;) Viel wel zwaar tegen! Je referentiepunten (voor remmen en insturen en zo) zijn niet zo zichtbaar meer door al die andere gasten! ;) Ik moet zeggen dat ik de AI ook nog op 90% heb gezet omdat ik anders helemaal kansloos ben... Het lukt me nu nog maar net om tijdens een race de snelste ronde neer te zetten, maar winnen is nog te hoog gegrepen: daarvoor maak ik nog steeds te veel foutjes...

Maar... ook al blijft ik steken: het is een blijft een sensatie om in GTR te racen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zou hem gelijk kopen!! Het is waar voor je geld want je bent er een aardig tijdje zoet mee! :) En een opvolger komt vastwel maar dat duurt nog wel even.. Het spel zelf is namelijk officieel hier nog geen maand uit.. Ik heb hem besteld bij gcshop! Is ideaal weet alleen niet of je hem dan van het weekend in huis heb.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.