Okay. Mooie boel. Ik deïnstalleer de illegale versie. Ik deïnstalleer de Demo V2. Ik re-boot. Ik loop ff het register door en knikker handmatig weg wat is blijven hangen. Ik installeer de LEGALE versie.
Tot zover gaat het goed. Hij blijft hangen bij het opstarten op checking disc version.
Disc 2 geeft ie aan dat het de verkeerde disc is en disc 1 blijft ie 3 minuten "zoeken", dan ff een minuutje niks en dan begint ie weer.
En er gebeurd niks verder. Al een keer compleet opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Iemand enig idee?
=edit=
En terwijl ik dit type zie ik ineens dattie zegt dat de ingevoerde disc key niet zou kloppen.
Ja leuk joh, maar ik heb nog helemaal geen key in hoeven kloppen?!
Tot zover gaat het goed. Hij blijft hangen bij het opstarten op checking disc version.
Disc 2 geeft ie aan dat het de verkeerde disc is en disc 1 blijft ie 3 minuten "zoeken", dan ff een minuutje niks en dan begint ie weer.
En er gebeurd niks verder. Al een keer compleet opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Iemand enig idee?
=edit=
En terwijl ik dit type zie ik ineens dattie zegt dat de ingevoerde disc key niet zou kloppen.
Ja leuk joh, maar ik heb nog helemaal geen key in hoeven kloppen?!

[ Voor 16% gewijzigd door vosss op 30-03-2005 18:56 ]