[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.359 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Okay. Mooie boel. Ik deïnstalleer de illegale versie. Ik deïnstalleer de Demo V2. Ik re-boot. Ik loop ff het register door en knikker handmatig weg wat is blijven hangen. Ik installeer de LEGALE versie.

Tot zover gaat het goed. Hij blijft hangen bij het opstarten op checking disc version. :?
Disc 2 geeft ie aan dat het de verkeerde disc is en disc 1 blijft ie 3 minuten "zoeken", dan ff een minuutje niks en dan begint ie weer.

En er gebeurd niks verder. Al een keer compleet opnieuw geïnstalleerd, maar dat mocht niet baten.
Iemand enig idee? :)

=edit=
En terwijl ik dit type zie ik ineens dattie zegt dat de ingevoerde disc key niet zou kloppen.
Ja leuk joh, maar ik heb nog helemaal geen key in hoeven kloppen?! :? 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door vosss op 30-03-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
kijk in je register bij Hkey_local_machine -> Software ->SBDT -> GTR en verwijder de sectie met Keys. Probeer het dan eens opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En we kunnen verder in deel 6. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Requiem19 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:59:
kijk in je register bij Hkey_local_machine -> Software ->SBDT -> GTR en verwijder de sectie met Keys. Probeer het dan eens opnieuw
Ik denk dat ik al weet wat het probleem is.
Ik heb gisteren DTM2 gespeeld via die mini-image. Die zet toch iets van starfucker erop?
Ik herrinnerde me dat daar langs het knopje start game ook een knopje reset drivers zat.

Geen idee of het daar mee te maken heeft, of dat het ermee te maken heeft dat ik met daemon tools nog een virtuele drive open had staan ofzo.

Maargoed, nu starte ik hem en zei ie meteen installation installed succesfully, please restart your computer. En dát ga ik nu dus even doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
vosss schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:30:
Ik ben hem nu aan het installen. Als ik binnen nu en 10 minuten niet terug ben al vloekend, razend en tierend (vergezeld gaand van de nodige :( :( :( ;( ;( :r smileys), dan mogen jullie er van uit gaan dat hij het prima doet ;)
:) hij doet het dus prima :)
das mooi! mijne is er hopelijk morgen (hoop al 3 dagen op morgen)

even iets anders, ik kan misschien de laptop van me pa gebruiken om zo of en toe eens als server te laten draaien... heb ik hiervoor een 2e GTR cd nodig oid?

gaat om een:
P4 2,8
1 GB Intern
9600 graka
5400 toeren 120 gb hdd

op een 8 mbit verbinding van planet (1 up dus)
is er trouwens geen mogelijkheid om servers te "koppelen" zodat je 2 verbindingen deelt en dus met meer man online kan? nee zeker...

thanks!

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Arfman schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 18:35:
[...]

Bespaar je de moeite. Ik heb ook zoiets dergelijks gedaan en het helpt geen zak. Zou ook niet logisch zijn, ik kan me niet voorstellen dat al die problemen die mensen hebben ALLEMAAL aan hun Windows installatie/driverissues liggen.
Kan mij ook niet aan de indruk onttrekken dat er minstens een paar bugs in het spel zitten (vooral online gedeelte). Maar ja probbeer daar maar eens een zinnig draadje over op het officiele forum te openen. Een of twee zinnige reacties en dan is er altijd wel weer een "GTR groupie" die zich in zijn en of haar kruis aangetast voelt, want God behoede er zal iets mis zijn met HUN spel, en zich er mee moeten gaan bemoeien.

Maar ja, blijven hopen dat er in de volgende update ( nog 31 dagen 6 uur en 52 min) misschien het een en ander verbeterd.

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.