[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:54
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 22:37:
[...]

Nee niet geïnstalleerd. werkt ook niet. Misschien een linkje voor de WinXP software?
Ik weet dat die driver moeilijk te vinden is dus heb ik hem zelf even online gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
MrBarBarian schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:51:
[...]

Dat is idd er jammer ja, dat er zoveel mensen zijn afgehaakt.. Vraag me af waarom ze niet komen opdagen.. Maar zoals ik voor/na de race ook al aangaf; de league is voor mij afgelopen, aangezien ik volgende week niet kan...

Dus tijd om verder te kijken. Persoonlijk wil ik nu wel graag weten hoe het nu verder gaat. De GT-league gaan we doen, en daar wil ik wel het liefst weer vrij snel van weten met welke auto ik die ga rijden, zodat ik daarin kan gaan trainen..

Verder is het misschien een aardig idee om nu elke zondag een open race te houden voor iedereen die mee wil doen aan de GT-league.. Op die manier kunnen we een idee krijgen van het gemiddelde niveau.. en kunnen de nieuwelingen zien of het echt zo leuk is als ze denken..
Mischien is 1 van de redenen dat er opeens minder mensen meedoen omdat je sinds versie 1.3 niet meer met een illigale versie online kan. :Y)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren gestart in de NGT league. Tijdens de warm-up heavy rain en flodded course, dus snel soft-wet eronder. Bij de start geen regen en een al opdrogende baan! Dat gaat snel in Brno. Na vijf ronden worden mij soft-wets zo heet dat ik besluit ander rubber te halen. Vlak voor ik de pit in ga lees ik dat Sebastiaan zijn auto niet meer aan de praat krijgt en vervolgens het spel verlaat. Ik pit lekker vlot en rij als een speer naar het stoplicht, k*t begrenzer vergeten, stop en go aan mijn broek. Slim. Direkt aan het eind van de volgende ronde stuur ik weer de pits in, daar slaat mijn systeem volledig vast. Ben nog even blijven staan in de hoop dat het de server was, maar helaas. Nu kijk ik vanmorgen in de stats op te zien hoe het gisteren afgelopen is, gefeliciteerd Fabian, zie ik dat ik volgens de stats eerder uit het spel ben dan Sebastiaan?? Reed ik al een tijdje voor emmer rond of is er aftrek omdat ik de stop en go niet volbracht heb? Het was mijn eerste echte vastloper met GTR, wel had ik net als anderen CTD gehad.
Is het in het licht van de problemen die wij allen ervaren met de 1.3 versie wellicht een oplossing om zolang er geen fatsoenlijke patch is terug te keren naar versie 1.2.3. op de server, zodat ieder kan kiezen met welke versie hij/zij rijdt? Over volgende week, ik ben er, maar het is wel pasen, dus misschien is het verstandig om op maandag te rijden i.p.v. zondag.

Gr. Evert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:33:
[...]

Wel een erg leuke "verplichting" :) >:) (p.s... had het idd beter bezigheid kunnen noemen :9 en lees dat stukje over Chello aub met in gedachte dat het in the "heat of the moment" is geschreven :). Hat weet hoe het voelt om door de techniek in de steek gelaten te worden tijdens het spelen van GTR...)

Maar nog even on-topic. We zijn de ngt league met een 16/17 tal deelnemers begonnen, maar de laatste races zijn er telkens nog maar tussen de 8 a 10 deelnemers. Heeft de meerderheid ook problemen met de verbinding :).
Erg zonde John dat je wegviel ...maar ja winnen doe je toch wel denk ik ;)

Nog even over het aantal spelers dat van 16 naar 10 is gegaan .... dat zal in de GT league niet anders zijn .....

wat ik heb begrepen mag niet met dubbele auto's gereden worden en niet met stand allone cars ... dus wat krijg je dat sommige niet met de auto mogen rijden die zij wensen (bijvoorbeeld ipv de Saleen moet je rijden in de Viper of 911 biturbo)... na 2 races raken ze gefrustreerd en stoppen met de league omdat ze a:) niet competatief zijn en b) het nou eenmaal minder leuk is als je niet met je "eigen" auto mag ...

en dan heb ik het nog niet eens over de spelers die gewoon niet meer komen opdagen

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-GF-Annihilator schreef op zondag 20 maart 2005 @ 18:09:
[...]

Dat gaat lukken men 2 man erop ofzo , vanaf het moment dat er +5 connecteren zal je zelf je fps zien zakken en zullen de anderen 300ms ping krijgen of hoger. Ik heb het ook geprobeerd eerst hosten en racen op dezelfde pc , maar ik vrees dat GTR servers te veel cpu opeisen ! In principe belast een dedicated GTR server steeds 100 % cpu vanaf het moment dat er 1 user opzit. Dus als je zelf gaat meespelen dan geeft het problemen heb ik gemerkt...
Mijn god wat een hoop berichten sinds zondag 1800

Ik heb met succes 8 man in een door mij gehost gamepje gehad!
Specs:
AMD 2600+ @ 3500+ (iets mindere OC voor absolute stabiliteit)
512MB Ram (vanaf morgen 1024, woei!)
4x120GB Maxtor Raid 1+0
I-net: ong. 400kilobytes/s down, 50-60 kilobytes/sec up.

FPS zakte idd wel iets (misschien 10-15 minder dan normaal), maar ik vind met 35-40 dat het nog prima gaat..

PS ik draaide dus geen ded. server.. gewoon in-game een potje gehost.

Ik ben trouwens tegen het eventueel teruggaan naar een versie eerder dan 1.3. Dit omdat ik en vele met mij het spel onlangse hebben gekocht en dus 1.3 hebben en niets ouders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 15:54

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:18:
[...]

Ik ben trouwens tegen het eventueel teruggaan naar een versie eerder dan 1.3. Dit omdat ik en vele met mij het spel onlangse hebben gekocht en dus 1.3 hebben en niets ouders.
jup.. wij kunnen moeilijk versje terug gaan..

Ik zou ook wel mee willen doen aan de GT leguea, maar helaas -> Zondag = werkdag :P

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
jeehaa schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:54:
eindelijk... want als ik nu zie dat er mensen niet komen dan vind ik t raar dat we niet mee mogen doen.
Een league start je met een groep en je probeert met die groep de league af te maken. Dit lijkt mij toch logisch?
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 07:49:
Is het in het licht van de problemen die wij allen ervaren met de 1.3 versie wellicht een oplossing om zolang er geen fatsoenlijke patch is terug te keren naar versie 1.2.3. op de server, zodat ieder kan kiezen met welke versie hij/zij rijdt? Over volgende week, ik ben er, maar het is wel pasen, dus misschien is het verstandig om op maandag te rijden i.p.v. zondag.

Gr. Evert
Ondanks dat er in 1.3 helaas een aantal vervelende problemen zitten, denk ik persoonlijk dat het geen optie is om terug te gaan naar 1.2.3.

[ Voor 50% gewijzigd door Fiskare op 21-03-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie of (en zo ja, waar) je ook 'fastlaps' kan downloaden om te bekijken in GTR en/of lapdata die je in Motec kunt laden? Ik ben sinds ik het spel vorige week heb gekocht alleen nog maar op Monza aan het racen met de Saleen, maar wat ik ook doe, ik krijg de tijd niet lager dan 1.49.xx. Ik heb het idee dat ik ergens iets niet goed doe. Zo kwam ik er na een hele tijd pas achter dat ik een bepaalde bocht in z'n 3 kon nemen waardoor ik m'n tijd opeens verbeterde met 2 seconden... Maar lager kom ik niet (met de standaard race-setup). Met de fast setup haal ik (met moeite) 1.48.xx.

Nu heb ik de AI al eens een paar keer laten rijden maar ja, die rijdt toch duidelijk anders... Z'n remmen zijn ook duidelijk beter dan de mijne...! Dus ik zou graag wat laps van anderen bekijken! In GTR zelf én in Motec zodat ik beter kan zien waar ik het fout doe. En dan heb ik het alleen over Monza!

Kan dat...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher_00
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-10 08:12
Op deze site kun je de replays downloaden van ingezonden hotlaps:

http://hotlaps.gamesurf.t...tlaps.cgi?gtr&DOWNLOADS&3

Ik baal ervan dat er op de Simbin servers geen warmup ronde gereden wordt.
Telkens als ik een goeie startplek in de kwalificatie heb gehaald, lagt de start zo erg dat de andere auto's al 100 meter verder zijn dan ik voordat het weer speelbaar wordt. :(

[ Voor 52% gewijzigd door cypher_00 op 21-03-2005 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 08:03:
[...]

Erg zonde John dat je wegviel ...maar ja winnen doe je toch wel denk ik ;)

Nog even over het aantal spelers dat van 16 naar 10 is gegaan .... dat zal in de GT league niet anders zijn .....

wat ik heb begrepen mag niet met dubbele auto's gereden worden en niet met stand allone cars ... dus wat krijg je dat sommige niet met de auto mogen rijden die zij wensen (bijvoorbeeld ipv de Saleen moet je rijden in de Viper of 911 biturbo)... na 2 races raken ze gefrustreerd en stoppen met de league omdat ze a:) niet competatief zijn en b) het nou eenmaal minder leuk is als je niet met je "eigen" auto mag ...

en dan heb ik het nog niet eens over de spelers die gewoon niet meer komen opdagen
sja, geval a is hun eigen probleem, daar kunnen we niets aan doen. Geval b.. ik denk dat veel mensen maar eens van het idee moeten afstappen dat het de auto is die de overwinning gaat brengen.. Je moet nl eerst gewoon (erg) goed kunnen sturen.. dat zien we nu ook in de league.

Maar ik zie ook niet zo erg waarom je perse in die lambo moet rijden.. de uitdaging om in de Mosler (bijv) te winnen is alleen maar groter..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sorry, dat ik me niet afgemeld heb maar het raceseizoen is weer begonnen en dan heb ik andere verplichtingen, volgende week zal ik er ook niet bij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:42:
[...]

sja, geval a is hun eigen probleem, daar kunnen we niets aan doen. Geval b.. ik denk dat veel mensen maar eens van het idee moeten afstappen dat het de auto is die de overwinning gaat brengen.. Je moet nl eerst gewoon (erg) goed kunnen sturen.. dat zien we nu ook in de league.

Maar ik zie ook niet zo erg waarom je perse in die lambo moet rijden.. de uitdaging om in de Mosler (bijv) te winnen is alleen maar groter..
Alleen zal het merendeel niet zo denken verwacht ik ;)

Als ik voor mezelf spreek heb ik zeker een voorkeur voor een lambo maar ik kan me wel vermaken met een andere auto :P ..

Ik ben ook niet zo’n afhaker… maar het zou nogal jammer zijn als ik gelijk ga krijgen en we starten met 30 man de eerste races wat dan na 4 races nog maar 15 is of zo ….

Maar goed we zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een vraagje.. Als ik op spa night rij en ik heb mn lampen aan, zie ik geen lichtbundels op de weg.. De lampen van "lantaarnpalen" langs de weg zorgen wel voor lichtbundels op de weg, en de koplampen van de auto's branden ook gewoon. Ookal zet ik alle details op full doen de lichtbundels het nog niet! Terwijl ze er wel horen te zijn toch? Hebben hier meer mensen last van? Want zonder lichten is het wel erg donker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
gister voor het eerst "echt"geoefend.
met de demo dan :) ik spin echt te vaak, maar het gaat al wel beter. ik rij alleen erg langzaam. denk dat ik beter eerst kan oefenen met op de baan blijven en daarna pas snel te rijden.

vind het spel wel leuk :) deze week word me salaris gestort en dan koop ik em. en dinsdag ga ik effe langs de sloop voor stoeltje.

dan maar oefenen en hopen dat jullie nog een plekje in de league hebben (auto maakt me niet uit, ik wil dan meerijden voor de fun, ben al tevreden met een laatse plek)

waneer verwachten jullie dat de league begint?

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 12:42

Arfman

Drome!

Ik hoop dat er dan een andere league op een andere dag wordt opgestart :/
Zondag is voor mij onmogelijk. Het is misschien leuk als je nog bij je ouders thuiswoont en je hebt verder niks te doen, maar mij zou een andere dag veel beter uitkomen, het liefst een donderdag. Of dat er dan een vast clubje online is ofzo, en 1 iemand een server opzet (kan ik ook doen) waar je dan met wat serieuze mensen kunt gaan racen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Arfman schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:58:
Zondag is voor mij onmogelijk. Het is misschien leuk als je nog bij je ouders thuiswoont en je hebt verder niks te doen, maar mij zou een andere dag veel beter uitkomen, het liefst een donderdag. Of dat er dan een vast clubje online is ofzo, en 1 iemand een server opzet (kan ik ook doen) waar je dan met wat serieuze mensen kunt gaan racen.
Donderdag is wat mij betreft ook perfect.. dus ik wil wel lid worden van dat clubje :P

@Frobs:
Even een lichtmod downen, mbv gtr-manager.. zie startpost voor meer info

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 16:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:08:
Want zonder lichten is het wel erg donker..
Ik heb gewoon lichtbundels hoor. ook in spa_dust. Ligt denk ik aan je instellingen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm zal dan wel ja! Ik pruts wel even verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Arfman schreef op maandag 21 maart 2005 @ 12:58:
Met de NGT league is het gewoon zo gedaan dat degene die wilden meedoen een voorkeur voor een dag konden opgeven. De meerderheid was voor zondag en dus is het zondag geworden, zoals een democratische beslissing betaamt. Het is niet zo dat 1 persoon gaat bepalen wanneer de league is natuurlijk :). Het zal bij de GT league op dezelfde manier geregeld worden als bij de NGT league neem ik aan.
Je blijft toch houden dat de ene wel op die dag kan en de andere weer niet. Donderdag is bijvoorbeeld bij veel voetbalclubs ook een vaste trainingsavond, dus de mensen die voetballen kunnen dan weer niet.....

[ Voor 23% gewijzigd door Fiskare op 21-03-2005 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zie je bandentemperatuur? :X

En je olie en koelvloeistof enz? :X

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tijdens het rijden op space drukt blader je door je verschillende motec displays (als ik het zo goed zeg). Tussen die verschillende zit ook een variant waar die temperaturen staan geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Laatst online: 06-10 20:44
k was @ lan met Fisk...en was pas 18.30 thuis ofzo...na heel weekend racen ben je dan best gaar heheh....

Toen moest ik nog eten en mn pc weer asembleren toen was het al 19.30 toen had k zon vermoeden dat ik niet meer zou kunenn joinen..

Maar ik had al vooraf een maitje gestuurd waarin ik zei dat ik de Spa race & Brno race er niet zou kunnen zijn.. Donington ben ik wel weer van de partij en ga ik er voor.

Anders even een lijstje maken met wie er volgende week zondag echt zullen zijn..ijs en weder diendende of course.

Groet

NiTrO

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op maandag 21 maart 2005 @ 13:01:
[...]

Donderdag is wat mij betreft ook perfect.. dus ik wil wel lid worden van dat clubje :P
Hier nog een donderdagclub-lid-wannabe! (kan net als jullie zondag niet)
In ieder geval al drie donderdagfans hehe.
Ik kan wel games hosten, alleen niet dedicated

(wellicht binnenkort wel, heb nog een xp1900+ met 512MBRam 'over', moet ik alleen nog ff een HD voor kopen (heb nu geen geld) en een NICje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah mn lichten doen het! even een mod gedowned en ik zie nu tenminste waar ik rij.. B)

Aangezien ik zondags meestal ook bezigheden heb waar ik de nodige tijd aan moet besteden (lees: vriendin), zou donderdagavond voor mij ook heel goed uitkomen! Zou dan graag mee willen doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:14:
Als je tijdens het rijden op space drukt blader je door je verschillende motec displays (als ik het zo goed zeg). Tussen die verschillende zit ook een variant waar die temperaturen staan geloof ik.
En wat voor waardes mogen je banden en olie en water hebben ? Wat is optimaal op mee te racen?

Ik heb btw 2 schermen met elk 4 waardes, welke is voor wat ? :P
Lastig om te zien aangezien er nergens iets bijstaat.

Voor dit soort dingen moet ik eigenlijk dat handbook hebben :) Is dat legaal te downloaden?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Eerste is banden 2e remmen, Test maar eens door hard teremmen of door slippen ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 14:52:
[...]

En wat voor waardes mogen je banden en olie en water hebben ? Wat is optimaal op mee te racen?

Ik heb btw 2 schermen met elk 4 waardes, welke is voor wat ? :P
Lastig om te zien aangezien er nergens iets bijstaat.

Voor dit soort dingen moet ik eigenlijk dat handbook hebben :) Is dat legaal te downloaden?
Ga even de SP lezen, en op het forum van gtr-game.com (registratie verplicht).. je klinkt nu als een kop zonder kop :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 11-10 12:42

Arfman

Drome!

Lijkt me leuk om dan donderdagavond (voor degenen die dan serieus willen racen) even te joinen of te idel n op #gtr op irc.tweakers.net :)

@Fiskare: was niet mijn bedoeling om mensen te verplichten om wel of niet op zondag te gaan rijden, vond het alleen erg jammer, omdat zo de kans op fatsoenlijke races voor mensen die niet op zondag kunnen wel erg minimaal wordt, want die public servers ... :X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:14:
[...]

Ga even de SP lezen, en op het forum van gtr-game.com (registratie verplicht).. je klinkt nu als een kop zonder kop :P
overheen gelezen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Arfman schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:28:
Lijkt me leuk om dan donderdagavond (voor degenen die dan serieus willen racen) even te joinen of te idel n op #gtr op irc.tweakers.net :)

@Fiskare: was niet mijn bedoeling om mensen te verplichten om wel of niet op zondag te gaan rijden, vond het alleen erg jammer, omdat zo de kans op fatsoenlijke races voor mensen die niet op zondag kunnen wel erg minimaal wordt, want die public servers ... :X
Het is al eerder voorgesteld om doordeweeks bv een cup-competitie te houden, dus bv 6 races en dan elke race iedereen in dezelfde auto (bv race 1: iedereen seat, race 2: iedereen viper etc). Dit zou dus een optie kunnen zijn, maar de mensen die de gt league gaan organiseren zullen niet staan te springen om dit ook nog eens te organiseren.
En verder wordt er binnenkort door simracing.nl op woensdagen een GTR competitie verreden, dus dit kan ook nog een optie zijn als je een echt serieus wil racen. En misschien wordt de gt-league hier ook nog wel doordeweeks, wie weet :P. Hangt allemaal van de meerderheid (en de beschikbaarheid van servers) af..

[ Voor 8% gewijzigd door Fiskare op 21-03-2005 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 10:30
Arfman schreef op maandag 21 maart 2005 @ 15:28:

En de eigen tweakers server dan ? Zijn die niet goed genoeg voor je ;)
Tweakers.net2 is weer online, na een kleine storing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officieel nieuwsbericht op de gtr site:

Announcing New Tracks for GTR!

"King of Ovals" Free expansion pack coming soon to a download site near you

GTR is taking the world by storm! That is something every fan of the award winning motorsport simulation would agree with. Now, the developer SimBin Development Team and publisher 10TACLE STUDIOS proudly announce another free expansion pack, the "King of Ovals". This pack adds three new fictional tracks in the style of American oval circuits to the existing selection of tracks in GTR. Oval racing in a GT car is a unique challenge, and provides the player with an interesting variation from the FIA-GT seasonal circuits. Each of the new tracks is designed to present the player with a different characteristic of oval racing, and the AI behaviour is adjusted to suit the new conditions and keep the player challenged.

These first publicly released "work in progress" screenshots demonstrate the feel of racing on the "King of Ovals" pack, a unique challenge for both driver and machine.

The feedback from the release of the freely available "Proximus 24H of Spa" Add-On has been overwhelmingly positive, and is reflected in the high number of downloads from the official website at www.gtr-game.com. SimBin and 10TACLE will continue to provide this level of support for GTR - the new racing reference.

It is time to GET REAL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net even raceweekend gedaan, krijg ik op monza een safety car van 5 rondes 8)7
Ik reed toen op de 10e plek en toen we een green flag kregen moest ik gelijk alweer tanken omdat mn benzine op was :? Nou toen lag ik dus serieus een ronde achter op de rest ofzo, omdat die pitstops zo ubertraag gaan, maar doorrijden was ook geen optie.... :( Hebben jullie dat niet dat je bij een pitstop zo lang stil staat dat het gewoon geen zin meer heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik heb een snelle tijd (voor mij doen) gereden op Spa in de Ferrari F550... 2:12:4XX Normaal rij ik in een Saleen, maar i.v.m. de league ben ik andere auto's aan het uitproberen. Er zijn nog een paar puntjes voor verbetering, maar de belangrijkste stukken zijn snel genoeg.

SPA Replay
Kan je het rondje ff bekijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje vreemde zet om met GT auto's op ovals te gaan racen.. :? Zo real vind ik dat niet.. Had liever dat ze wat andere banen er in hadden gegooid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
Voor andere banen, zullen ze waarschijnlijk licenties moeten kopen. Dat ga je natuurlijk niet doen voor een gratis addon.
En dit kan ook wel handig zijn om de yanken te paaien, met een paar ovals

[ Voor 18% gewijzigd door P.K. op 21-03-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:19

BM

Moderator Spielerij
Volgens mij hebben ze dit op aandringen van 10tacle gedaan, en niet echt uit eigen beweging.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:41:
Beetje vreemde zet om met GT auto's op ovals te gaan racen.. :? Zo real vind ik dat niet.. Had liever dat ze wat andere banen er in hadden gegooid!
Mee eens .... GT's rijden helemaal niet op ovals ... dikke onzin, maarja wel grappig dat er extra banen komen ... beter dan niets.

P.s. Wordt er vanavond nog een mooi raceweekend gereden online ? en dan een keer niet op spa ! Weet ik het doe een keer Estoril of Enna ofzo. Maar das mijn mening.

[ Voor 20% gewijzigd door Bertuss op 21-03-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Kon ook nog wel eens een aardige framerate hit worden. Op sommige ovals heb je alle auto's bijna de hele tijd in beeld, wat natuurlijk op een normaal circuit niet zo is. Persoonlijk heb ik het niet zo op dat oval racen, behalve met een Nascar :)

Screenshots uit de perskit van dat King of Ovals:

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/9149/gtrovals0014aq.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/8569/gtrovals00220xd.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/8219/gtrovals0033oe.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/2014/gtrovals0045ov.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img227.exs.cx/img227/8541/gtrovals00556gu.th.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 21-03-2005 18:13 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:41:
Ik heb dit weekend een multiplayer race gedaan op de indy oval en de gt auto's zijn weldegelijk geschikt voor ovals! Close racing is heel goed mogelijk!
Het enigste wat aangepast moet worden met de patch is het bandmodel. Verder moet je natuurlijk de setup helemaal omgooien :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Kan degene die Tweakers.net3 host ffe aanzetten dat mensen ook tijdens de qualify kunnen joinen :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor af en toe een potje lijkt me het wel grappig, maar meer ook niet. Ik zou dan alleen geen idee hebben wat ik allemaal aan de setup moet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
cypher_00 schreef op maandag 21 maart 2005 @ 09:32:
Op deze site kun je de replays downloaden van ingezonden hotlaps:

http://hotlaps.gamesurf.t...tlaps.cgi?gtr&DOWNLOADS&3
. :(
Ik heb net even de snelste hotlaps van de circuits waar ik zelf ook tot nu toe gereden heb zitten kijken, maar volgens mij hoor ik toch echt duidelijk de TC.
Dus waarschijnlijk gebruiken ze ook ABS. Krijgen die tijden toch een ander perspectief.....
Geldt dit ook voor GTRank?

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:04:
Ik reed toen op de 10e plek en toen we een green flag kregen moest ik gelijk alweer tanken omdat mn benzine op was :? Nou toen lag ik dus serieus een ronde achter op de rest ofzo, omdat die pitstops zo ubertraag gaan, maar doorrijden was ook geen optie.... :( Hebben jullie dat niet dat je bij een pitstop zo lang stil staat dat het gewoon geen zin meer heeft?
Ik had vorige week hetzelfde op Enna. Leek mij een mooie gelegenheid om meteen een pitstop te maken en daarna weer aan te sluiten. Op die manier werkt de safety car dus in je voordeel.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 17:04:
Jij hebt zeker nooit oval-races gezien op tv.. Dan zie je ze ook collectief de pit in duiken als er een full-course-yellow is ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:45:
[...]

Jij hebt zeker nooit oval-races gezien op tv.. Dan zie je ze ook collectief de pit in duiken als er een full-course-yellow is ;)
Lijkt me inderdaad enorm mooi om online te doen, ondanks het feit dat het "simpele" (eist meer moeite dan ik denk volgens mij) rondjes zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Tja die ovals pack komt uit op aandringen van de Amerikaanse uitgever. Ongetwijfeld om het spel daar wat meer aan de man te brengen. Nogal triest IMHO, ik hoef er niets van te weten iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:05:
Tja die ovals pack komt uit op aandringen van de Amerikaanse uitgever. Ongetwijfeld om het spel daar wat meer aan de man te brengen. Nogal triest IMHO, ik hoef er niets van te weten iig.
Het gaat in iedergeval wel compleet tegen het "wij maken alles zo realistisch mogelijk"-principe in ja..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja je denkt toch niet dat ze het 2003 FIA GT seizoen zo nauwkeurig nabootsen, tot welke auto in welke race meedeed aan toe, en vervolgens een zooi fantasie tracks gaan uitbrengen uit eigen beweging?

Als er geen zinnige update aan vast zit ga ik deze add-on ook niet eens downloaden, ik zou niet weten wat ik er mee moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:05

Fuelke

Forza Ferrari

Ik ben er ook niet gelukkig mee, GT's wagens en die ovals, die dan nog eens fictief zijn. De enige oval waar GT's nu nog op rijden is de Daytona Roadcourse, en daar gebruiken ze ook maar een beperkt gedeelte van de speedway.

Maar zoals ZaMoRANo al aangeeft zal het niet hun eigen keuze zijn. Maar wie weet kan het de aanzet zijn naar een ALMS mod ;) (teveel 12H van Sebring gekeken :9)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op maandag 21 maart 2005 @ 19:05:
Helemaal mee eens, SimBin zou een Nascar simm moeten maken, want die markt ligt na het debacel wat NSR heet helemaal open.
Als je dan toch iets voor hun moet doen (voor mij ook btw :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 15:50
EA heeft toch de exclusieve rechten voor Nascar ?
Dat lijkt me dus geen optie, ook lijkt me SimBin geen team voor een Nascar sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet_Tooth_Tony schreef op maandag 21 maart 2005 @ 00:07:
[...]

Ik weet dat die driver moeilijk te vinden is dus heb ik hem zelf even online gezet.
Thnx, alleen niet helemaal verholpen. Stuurtje gaat nog steeds langzaam naar rechts maar als ik in me 1e versnelling ga en even stukje weg rijd, stopt het :) ma in menu en stil staan in gerage weer probleem. echt weird :)
maja thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:04:
[...]

Thnx, alleen niet helemaal verholpen. Stuurtje gaat nog steeds langzaam naar rechts maar als ik in me 1e versnelling ga en even stukje weg rijd, stopt het :) ma in menu en stil staan in gerage weer probleem. echt weird :)
maja thnx anyway
Is dit laatste in de pit van Spa? Dit heb ik nl ook en ik denk dat dat komt omdat de pit bergaf loopt. Hier reageert het wiel denk ik op. Dit komt waarschijnlijk omdat de ffb reageert op krachten en momenten die door de banden worden gegenereerd.
Als de auto dan in spa op die helling staat, staat er dus een kracht in zijdelingse richting op de banden gericht, welke in dit geval dus waarschijnlijk een moment veroorzaak die wordt vertaald naar het stuurhuis. Dit zal er voor zorgen dat er dus enige mate van ffb is die het wiel naar rechts trekt. Of dit werkelijk de reden is weet ik niet, maar ik vind het een goede gok :)

[ Voor 16% gewijzigd door Fiskare op 21-03-2005 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op maandag 21 maart 2005 @ 20:24:
[...]

Is dit laatste in de pit van Spa? Dit heb ik nl ook en ik denk dat dat komt omdat de pit bergaf loopt. Hier reageert het wiel denk ik op. Dit komt waarschijnlijk omdat de ffb reageert op krachten en momenten die door de banden worden gegenereerd.
Als de auto dan in spa op die helling staat, staat er dus een kracht in zijdelingse richting op de banden gericht, welke in dit geval dus waarschijnlijk een moment veroorzaak die wordt vertaald naar het stuurhuis. Dit zal er voor zorgen dat er dus enige mate van ffb is die het wiel naar rechts trekt. Of dit werkelijk de reden is weet ik niet, maar ik vind het een goede gok :)
hehe, weet niet. als ik hem keihard na links gooi. ma dan ook met geweld :) gaat ie na links langzaam:p maar dat zal het wel zijn, het is die baan (demo)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 15:03
heeft iemand misschien ook last van spontane pc lockups met dit spel ?
telkens als ik in het hoofdmenu op wat buttons klik loopt me pc muurvast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
mijn stuurtje doet dat ook in de demo, zal wel horen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Laatst online: 10-10 17:10
taz3d_nl schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:18:
heeft iemand misschien ook last van spontane pc lockups met dit spel ?
telkens als ik in het hoofdmenu op wat buttons klik loopt me pc muurvast :(
Ja, daar heb ik ook last van. Vooral op het moment dat ik in het tweede menu zit, waar de auto staat rond te draaien.. Verder heb ik ook ingame wel eens lockups, na halve minuut lockup schakelt m'n laptopschermpje uit.

Acer 1501LMi
AMD 64 3000+
ATI M10 64MB (9600)
512MB
60GB 4200rpm

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
GreenFury schreef op maandag 21 maart 2005 @ 18:28:
Kan degene die Tweakers.net3 host ffe aanzetten dat mensen ook tijdens de qualify kunnen joinen :)
waar kan ik dat instellen?

waren net trouwens wat vreemde probleempjes met de server, kleine haperingen enzo bij de spelers. Even de boel herstart en nu doet ie het weer, toch nog klein beetje buggy dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Scooper schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:34:
[...]

Ja, daar heb ik ook last van. Vooral op het moment dat ik in het tweede menu zit, waar de auto
Ik heb het op mijn laptop ati9700 dus ook op mijn computers niet (ati9800pro/ati9500pro)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik ben eruit wat betreft de haperingen bij mij.Misschien hebben jullie er wat aan.
Ik heb dus een trust ff stuur van een aantal jaar oud.Ligt lekker in de hand enzo,en was ook nog s pittig geprijsd toendertijd (dus niet lachen he!!! :P ).
Iig ben ik erachter dat ik dus het stuur als een normaal stuur moet laten herkennen in de game,dus niet de gespecialiseerde zoals de logitech momo force.Hoe raar het ook mag zijn,immers,immersion verzorgt voor de meeste ff stuurtjes de ff drivers,heb je niet een stuur wat aan de rechterkant staat,ga dan gewoon voor de normale,en zet dan ook de ff niet op full,maar medium.
Als het goed is heb je dan geen haperingen meer.

Klinkt misschien raar,maar je weet nooit hoe je stuur staat ingesteld in de game,dus ik zou zeggen,kijk f!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Corona schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:26:
Ik ben eruit wat betreft de haperingen bij mij.Misschien hebben jullie er wat aan.
Ik heb dus een trust ff stuur van een aantal jaar oud.Ligt lekker in de hand enzo,en was ook nog s pittig geprijsd toendertijd (dus niet lachen he!!! :P ).
Iig ben ik erachter dat ik dus het stuur als een normaal stuur moet laten herkennen in de game,dus niet de gespecialiseerde zoals de logitech momo force.Hoe raar het ook mag zijn,immers,immersion verzorgt voor de meeste ff stuurtjes de ff drivers,heb je niet een stuur wat aan de rechterkant staat,ga dan gewoon voor de normale,en zet dan ook de ff niet op full,maar medium.
Als het goed is heb je dan geen haperingen meer.

Klinkt misschien raar,maar je weet nooit hoe je stuur staat ingesteld in de game,dus ik zou zeggen,kijk f!!
Wat ik heb begrepen gaat het alleen maar om ff naar beneden schroeven. De rest doet er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Panzy schreef op maandag 21 maart 2005 @ 21:42:
[...]

waar kan ik dat instellen?

waren net trouwens wat vreemde probleempjes met de server, kleine haperingen enzo bij de spelers. Even de boel herstart en nu doet ie het weer, toch nog klein beetje buggy dit spel.
in je .plr file de volgende line:
Closed MP Qualify Sessions="0"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
Corona schreef op maandag 21 maart 2005 @ 22:26:
Iig ben ik erachter dat ik dus het stuur als een normaal stuur moet laten herkennen in de game,dus niet de gespecialiseerde zoals de logitech momo force.
Ik rij ook wel eens op school, heb daar uiteraard geen stuurtje, maar heb daar wel hetzelfde probleem als thuis mét stuur. Maar ik zal morgen eens testen!

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
We hebben wel een spannende stand in de NGT-league voor de laatste race moet ik zeggen :) De hele top 5 kan nog kampioen worden. Ik sta zowiezo al op de 5e plek en kan niet meer ingehaald worden gelukig. Wordt spannend op Donington! Ik heb eigenlijk wel vet veel zin om nog ff op het podium te eindigen in het klassement! Dus Mark bereid je maar voor! :P

Tussenstand na 5 v/d 6 races:
1. John Vissers: 32 punten
2. Arnaud Paagman: 32 punten
3. Mark Schuttenhelm: 26 punten
4. Fabian de Jong: 25 punten
5. Frans Rubertus: 22 punten
6. Robbert de Rooij: 11 punten

(met dank aan Fiskare natuurlijk die dit klassement op de site bijhoud _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-09 15:31
ik krijg hem niet aan de praat hij pakt mijn code niet van de plastic kaartje ! ik heb alles orgineel
2 cd's boekjes en zo , ik voer hem met streepjes en zonder streepjes !!

heeft iemand dit meer gehad ?

op 1 of andere manier pakt hij hem niet zo ziet het er uit

xxxxxxx-xxxxxxx-SI29R98-xxxxxxx

dat 2 cijfer na de S is een romeinse 1 neem ik aan maar die verwijnt de hele tijd

hij zegt verkeerde code en als je dan retry doet dan staat alles er nog alleen zonder streepjes en dat 2 cijfer is weg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er reden toch veel meer mensen mee? Of is de rest punt-loos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damouzer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-10 11:01
Ghostface schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:35:
ik krijg hem niet aan de praat hij pakt mijn code niet van de plastic kaartje ! ik heb alles orgineel

dat 2 cijfer na de S is een romeinse 1 neem ik aan maar die verwijnt de hele tijd

hij zegt verkeerde code en als je dan retry doet dan staat alles er nog alleen zonder streepjes en dat 2 cijfer is weg !
Is het geen hoofdletter i ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik snap er niets van mijn DFP instellingen verdwijnen steeds ! Hoe kan ik dit oplossen ? Hij staat wel bovenaan bij de keuzes, maar moet toch steeds opnieuw instellen ... word daar zo moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Verwijderd schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:35:
Er reden toch veel meer mensen mee? Of is de rest punt-loos?
nee ik heb alleen ff de top 6 gepakt om te laten zien dat nummer 1t/m 5 nog eerste kan worden. Voor de volledige tussenstand moet je ff naar de site gaan: http://www.got-ngt-league.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07
Ghostface schreef op maandag 21 maart 2005 @ 23:35:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:07
Oeps, ik kan mezelf even niet meer editen toen het misging. Maar goed, @ghostface, je hebt waarschijnlijk de verkeerde code te pakken, de code die je nu invult is voor het online racen op internet.. Probeer eens de code die in het doosje van GTR aan de linkerbinnenkant staat, hopelijk werkt dat wel. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen op welke zender worden dit jaar de fia gt races uitgezonden? Heb nu wel zin om het echte werk weereens zien! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Laatst online: 02-01-2024
[...]

Ja, daar heb ik ook last van. Vooral op het moment dat ik in het tweede menu zit, waar de auto staat rond te draaien.. Verder heb ik ook ingame wel eens lockups, na halve minuut lockup schakelt m'n laptopschermpje uit.

Acer 1501LMi
AMD 64 3000+
ATI M10 64MB (9600)
512MB
60GB 4200rpm
Ik had er ook last van met de zelfde laptop, nieuwste amd 64 drivers hielpen sindsdien geen vastlopers meer

http://www.amd.com/us-en/...e/utilities/cpudriver.EXE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:25:
Mensen op welke zender worden dit jaar de fia gt races uitgezonden? Heb nu wel zin om het echte werk weereens zien! :9
Al sinds het begin van de LGSRW wordt het op Eurosport uitgezonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• original4u
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-10 16:49
Ik zou het spel graag willen kopen maar omdat ik spellen niet zo vaak koop O-)
Weet iemand hier een goede winkel voor (goedkoop ook) aangezien dit niet in de price watch kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof dat het prijsverschil tussen verschillende winkels niet zo groot is. Ga ervan uit dat je ongeveer 40-45 euro kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:35

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

original4u schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:35:
Ik zou het spel graag willen kopen maar omdat ik spellen niet zo vaak koop O-)
Weet iemand hier een goede winkel voor (goedkoop ook) aangezien dit niet in de price watch kan :)
Hier issie 39 euro: http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258
kNarf schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:15:
[...]

Al sinds het begin van de LGSRW wordt het op Eurosport uitgezonden
En op Motors TV *dacht ik*, maar dan moet je wel een schotel hebben. Zit op de Astra dacht ik.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Laatst online: 23-05 07:19
[...]

Ja, daar heb ik ook last van. Vooral op het moment dat ik in het tweede menu zit, waar de auto staat rond te draaien..
Dat heb ik ook, de oplossing is even te wachten tot het model alle goede kleuren heeft en ronddraait. Als ie nog stilstaat en nog zwart is en ik druk op de start-knop, dan loopt het spel vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
OmniNaut schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 10:26:
Ik had er ook last van met de zelfde laptop, nieuwste amd 64 drivers hielpen sindsdien geen vastlopers meer
http://www.amd.com/us-en/...e/utilities/cpudriver.EXE
Oké dan!! Zal het meteen gaan proberen!
Dr_oetker schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:51:
Dat heb ik ook, de oplossing is even te wachten tot het model alle goede kleuren heeft en ronddraait. Als ie nog stilstaat en nog zwart is en ik druk op de start-knop, dan loopt het spel vast.
Dat truukje had ik ook door ja, maar echt optimaal is het natuurlijk niet :)

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Laatst online: 06-10 20:44
fastwrites uit in bios?

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:7

Nieuwe pc in componenten besteld :

o.a.

AMD Athlon 64 3500+ winchester
Asus A8N SLI deluxe moederbord
Asus N6800GT extreme
1024 MB intern geheugen
Audigy 2 ZS

en de rest van de kast ...heb een beetje afgekeken van de bestbuy editie maart 2005......

Moet toch helemaal goedkomen dacht ik zo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:17:
Kunnen we niet wat meer ontopic blijven? Ik vind dat er veel ruis ontstaat doordat iedereen maar kletst over het online racen wat ze net gedaan hebben, ronde tijden vermelden en dergelijke. Het is dan lastig om relevante informatie uit het topic te halen voor mensen die wat minder vaker hier kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
waar kost hij 40 dan? (behalve online)
bij media markt kost hij 50, daar wou ik em eigenlijk halen. maar ik denk dat ik nog 5 dagen geduld moet hebben en hem maar bij play.com bestel.

ben toch nog bezig aan die cockpit en vermaak me tot die tijd dan wel met GT4 :)
play.com here I come!!

//edit// heb em al besteld

[ Voor 5% gewijzigd door Extera op 22-03-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het goed begrijp hebben op Donderdag aardig wat mensen tijd.
Is er toevallig animo om Donderdag een race met de BMW's of de Seat's te racen, proberen om nu wel een keer met een vol veld te racen i.p.v. met een man of 8max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik wil wel meedoen donderdag. Alleen ken niet echt ALLE avonden. maar wel de meeste. Is dat ook mogelijk? :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 17:19:
Als ik het goed begrijp hebben op Donderdag aardig wat mensen tijd.
Is er toevallig animo om Donderdag een race met de BMW's of de Seat's te racen, proberen om nu wel een keer met een vol veld te racen i.p.v. met een man of 8max
Count me in.. MAAR ik moet waarschijnlijk wel in de loop van de avond nokken.. helaas.. kan waarschijnlijk maar tot ong. 8 of 9 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Haa mensen, ik heb nog een vraagje over de monitor. Ik heb een tft met een Responstijd van 25ms ... heeft dat nog invloed op het spelen ? Of is dat genoeg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of volgende vraag hier het best word gesteld of toch beter in racesim hardware topic (alhoewel het daar meer een modeshow is van wie de mooiste bureau en dergelijke heeft ...).

Ik heb nu zo'n 2 weken een DFP en ben nog niet zo helemaal tevreden van m'n instellingen. Als ik bvb race op spa op het rechte stuk dan is m'n stuur zo gevoelig dat ik soms heen en weer slinger en das toch wel vervelend. Daarom wou ik aan jullie es vragen welke instellingen jullie hebben om het beste gevoel te hebben dat jullie zelf rijden (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel).

Ik gebruik de volgende instellingen van op volgende forum --> http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=197524
Maar welke instellingen gebruiken jullie in het spel bij sensitivity van stuur, remmen, gas, ... en bij FF.
maw instellingen in het totaal (waar je iets best aan veranderd)

Als deze vraag hier niet thuishoort in deze topci dan hiervoor m'n oprechte excuses

Greetz NaWaN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:29:
Haa mensen, ik heb nog een vraagje over de monitor. Ik heb een tft met een Responstijd van 25ms ... heeft dat nog invloed op het spelen ? Of is dat genoeg ?
met een sim niet denk ik

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2005 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:31:
Ik weet niet of volgende vraag hier het best word gesteld of toch beter in racesim hardware topic (alhoewel het daar meer een modeshow is van wie de mooiste bureau en dergelijke heeft ...).

Ik heb nu zo'n 2 weken een DFP en ben nog niet zo helemaal tevreden van m'n instellingen. Als ik bvb race op spa op het rechte stuk dan is m'n stuur zo gevoelig dat ik soms heen en weer slinger en das toch wel vervelend. Daarom wou ik aan jullie es vragen welke instellingen jullie hebben om het beste gevoel te hebben dat jullie zelf rijden (hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel).

Ik gebruik de volgende instellingen van op volgende forum --> http://forum.rscnet.org/showthread.php?t=197524
Maar welke instellingen gebruiken jullie in het spel bij sensitivity van stuur, remmen, gas, ... en bij FF.

Als deze vraag hier niet thuishoort in deze topci dan hiervoor m'n oprechte excuses

Greetz NaWaN
je kan de speed sensitivity iets lager of hoger zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bertuss schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:29:
Welk merk en welk soort heb je? Sommige panelen van 25ms hebben geen last van ghosting anderen wel. Zelf speel ik op een samsung 191T 19inc 25ms :) (wat een offtopic weer...)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Staar je niet blind op responstijd, het is geen garantie om geen ghosting te hebben.
Het type paneel is belangrijker.

Ik heb een BenQ FP937S+ en ik heb met GTR geen last van zichtbare ghosting.

Greetz NaWaN
Instellingen voor je stuur zijn natuurlijk vrij persoonlijk maar als ik jou zo hoor zou je het idd in de speed sensitivity kunnen zoeken, anders de deadzone van je stuur ietsjes groter maken.

Je vraag is hier niet echt op de verkeerde plaats aangezien het nu specifiek betrekking heeft op GTR en het ook een instelling in het spel zelf betreft.
Aan de andere kant zitten er in het RSHW topic ook genoeg GTR'ers. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
GreenFury schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:37:
[...]

Welk merk en welk soort heb je? Sommige panelen van 25ms hebben geen last van ghosting anderen wel. Zelf speel ik op een samsung 191T 19inc 25ms :) (wat een offtopic weer...)
Ik heb een samsung 172V 17 inch .... heb verder geen last, maar heb ook geen vergelijkingsmateriaal natuurlijk. Sorry dat ik het idd hier stel ... hierna weer ontopic :)
Wat is ghosting ? hoe ziet dat eruit ?

[ Voor 5% gewijzigd door Bertuss op 22-03-2005 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
http://gathering.tweakers...-A&select_forum=#hitstart

Had je zelf ook kunnen bedenken.. nu weer verder met GTR?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip
knip
Je weet dat je 900graden modus kan gebruiken, ook op de pc?
(Select-R3-Rechter paddle tegelijk indrukken)

Dan moet je toch genoeg gevoeligheid hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had ik ook zo gedaan mark,uitstekende keuze,dat word gtr ultra high

mzzl jan
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:17:

o.a.

AMD Athlon 64 3500+ winchester
Asus A8N SLI deluxe moederbord
Asus N6800GT extreme
1024 MB intern geheugen
Audigy 2 ZS

en de rest van de kast ...heb een beetje afgekeken van de bestbuy editie maart 2005......

Moet toch helemaal goedkomen dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 18:54:
anders de deadzone van je stuur ietsjes groter maken.
Noobvraagsje --> Wat doet dit precies ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Afbeeldingslocatie: http://i159.exs.cx/img159/3653/race8tc.jpg
Jammer van de uitvallers. en de crashes in de 4e bocht van de race 2x een f550 aan gort. Toen rond lap 10 mijn voorkant aangort omdat ik me licht uitdeed :X verder wel vermakelijk :Y)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

lol, net voor het op Oschersleben gereden. Was gewoon snelste in alle sessie op 2e qual na :D
TIme: 1.22.7
In de race maakte ik in bocht 4 2x dezelfde fout. Na 2e x kapte ik ermee..

[ Voor 34% gewijzigd door R-B op 22-03-2005 21:25 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.