[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | Deel 5

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Standaard antwoord in de modding-scene: "When it's done". :p

Tot die tijd vermaak ik me met de versie in GT4.

[ Voor 40% gewijzigd door Zamorano op 18-03-2005 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm... FIA GTR doet het kaal goed, maar zodra ik een update (1.20 in dit geval) installeer blijft ie hangen bij Checking Discs :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-01-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 14:44:
Hmm... FIA GTR doet het kaal goed, maar zodra ik een update (1.20 in dit geval) installeer blijft ie hangen bij Checking Discs :?
Als je het spel onlangs gekocht hebt, ben je al in het bezit van versie 1.30.

Dus je bent aan het downgraden geweest :)

http://gplrank.schuerkamp.de/gtrank_banners/20682.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Heb ik ook wel eens gehad. Even DVD'tje eruit en weer erin en hij doet het weer :)

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_oetker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-05 07:19
Dat probleem had ik ook bij de ISO... hieronder de oplossing:
spoiler:
Pak de fiets richting de softwareboer en tel daar de euro's neer.

[ Voor 14% gewijzigd door Dr_oetker op 18-03-2005 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zouden jullie doen? De Engelse of de Duitse aanschaffen?

De Duitse kwam ik goedkoper tegen, maar Engelse leek me wat handiger omdat mijn Duits toch niet zo super is. Ik heb nu trouwens al een Duitse versie, maar zoek er 1 om cadeau te geven aan een vriend. Wellicht kan ik dan de Engelse kopen en de Duitse weggeven of is er niet zoveel verschil?

Nog een tip voor de stoelenkopers: ik heb er net 1 op de sloop gekocht voor 10 euro. Foto e.d. heb ik geplaatst in het sim race topic dat in de openingspost staat.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr_oetker schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 16:03:
[...]

Dat probleem had ik ook bij de ISO... hieronder de oplossing:
spoiler:
Pak de fiets richting de softwareboer en tel daar de euro's neer.
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-10 16:23

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MrBarBarian schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 13:35:
[...]

No offense GreenFury, maar als ik jouw posts zo lees moet je je echt eens gaan verdiepen over hoe je te gedragen op het circuit, en hoe alles inelkaar steekt...

Ik begrijp dat je hebt geprobeerd in te halen in au rouge :/ ;(
Ja sorry maar omdat daar nogal een groot gat zat zag ik een kans. Iedereen trok zo traag op met al die fuel aan boord. Kon me niet in houden om er langs tegaan :X volgende keer volg ik mijn eigen advies weer op "Liever te traag door de 1e bocht dan te snel eruit... ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Wow, lekker topicje. Ik heb het spel ook en zou graag online willen gamen met jullie, echter heb ik een illegale versie, overigens wel geheel up-to-date en vertaald in het engels.
Maar ehh kan dat? Of heb ik dan de legale versie nodig. Lijkt me wel heerlijk om eens tussen echt humanlike rijgedrag te zitten inplaats van al die AI, gaat hoe dan ook vervelen.

Ik rij inmiddels al 7 jaar met het originele rode Logitech FF stuur met die geweldige staalkabels :P
Deze heb ik ook nog eens geheel onder handen genomen, de uitslag van het stuur vergroot, helemaal ingevet en speling gereduceerd tot 0 :D
Ook heb ik mijn 'real' gear-shifter bijna af, dat moet helemaal super zijn!
Nou rest alleen nog de pedalen, deze moeten van metaal en van boven naar beneden hangen inplaats van die standaard plastic 'op de grond' rommel, hehe.
Een autostoel hebbik al van me pa gekregen, nou nog een mooi geheel maken van dat alles en mijn race-simulatie-unit is eindelijk af :Y) whoei.

Mocht ik met mijn versie niet online kunnen gamen, dan moet ik toch maar eens even in de buidel tasten, dit is sinds tijden de meest realistische sim. Ik denk echter wel dat er steeds meer van dit soort sims komen met van die goeie physics. Nascar sim-racing ondersteunt ook al die 'realistische' functies en we hebben natuurlijk ook nog RFactor. Maar goed ook, want anders zou ik al die simulatie-shit voor niets bouwen.

Wie heeft hier btw ervaring met Track-IR, lijkt me ook wel erg geinig eigenlijk, maar ben nog wat sceptisch. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
BruT@LysT schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:08:
Wow, lekker topicje. Ik heb het spel ook en zou graag online willen gamen met jullie, echter heb ik een illegale versie, overigens wel geheel up-to-date en vertaald in het engels.
Maar ehh kan dat? Of heb ik dan de legale versie nodig. Lijkt me wel heerlijk om eens tussen echt humanlike rijgedrag te zitten inplaats van al die AI, gaat hoe dan ook vervelen.

Ik rij inmiddels al 7 jaar met het originele rode Logitech FF stuur met die geweldige staalkabels :P
Deze heb ik ook nog eens geheel onder handen genomen, de uitslag van het stuur vergroot, helemaal ingevet en speling gereduceerd tot 0 :D
Ook heb ik mijn 'real' gear-shifter bijna af, dat moet helemaal super zijn!
Nou rest alleen nog de pedalen, deze moeten van metaal en van boven naar beneden hangen inplaats van die standaard plastic 'op de grond' rommel, hehe.
Een autostoel hebbik al van me pa gekregen, nou nog een mooi geheel maken van dat alles en mijn race-simulatie-unit is eindelijk af :Y) whoei.

Mocht ik met mijn versie niet online kunnen gamen, dan moet ik toch maar eens even in de buidel tasten, dit is sinds tijden de meest realistische sim. Ik denk echter wel dat er steeds meer van dit soort sims komen met van die goeie physics. Nascar sim-racing ondersteunt ook al die 'realistische' functies en we hebben natuurlijk ook nog RFactor. Maar goed ook, want anders zou ik al die simulatie-shit voor niets bouwen.

Wie heeft hier btw ervaring met Track-IR, lijkt me ook wel erg geinig eigenlijk, maar ben nog wat sceptisch. iemand?
We kunnen je natuurlijk niet verbieden om online mee te doen met een illegale versie, alleen wil ik je wel verzoeken alle info betrekkende op deze versie voor je te houden en niet in dit topic te posten.
Verder zou het je sieren om het spel gewoon lekker te kopen als je er veel plezier van hebt.

Ik heb dat rode FF stuur ook van Logitech, fantastisch ding. De pedalen zijn een beetje flut maar die heb ik na een paar jaar vervangen door ActLabs pedalen.
Recent heb ik het hele zwikkie vervangen door Frex producten, maar ik mis de geruisloze en perfecte FF van dat stuurtje eigenlijk nog wel.

Over hangende pedalen trouwens, dat is helemaal niet zo realistisch en superieur als mensen denken. Vele high-end racewagens (ook een groot aantal GT's als ik me niet vergis) hebben gewoon pedalen die aan de onderkant gemonteerd zitten omdat het preciezer is. De reden dat de meeste personenwagens de pedalen hebben hangen is simpel; ruimte- en kostenbesparing.

Voor allerlei hardware hebben we een apart topic lopen, het zou leuk zijn als je daar ook pics van je setup post.

Track-IR? Super apparaatje, icm GTR echt heel handig. Ik gebruik m zelf al een paar maanden en wil niet meer zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruT@LysT
  • Laatst online: 09-09 09:18

BruT@LysT

Fear and Loathing

Hehe, ok ok :P

Die pedalen idd, zo had ik daar nog even niet over nagedacht, bedankt voor de tip... Dan maak ik ze gewoon 'beter', scheelt in elk geval een hoop werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik word echt zuur van die stop and go penalty's. Ik reed net de hairpin voorbij omdat het bordje 200miste en ik nogal gefocust was op de bordjes :X iig ik naar de pits en je raad het al 1cm tevroeg optrekken en nog een penalty. Dat was het einde van een 1e plek :( Volgende keer beter :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 15:54

R-B

Blokkert

hmmz, ik ga maar weer is ff joinen. Nie gereden nog vandaag

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 20:46:
hmmz, ik ga maar weer is ff joinen. Nie gereden nog vandaag
Ahh gut..ga je straks opnieuw het topic kicken als je moet pissen of als je jeuk in je gok hebt :? :P >:)

Misschien niet zo kicken bedoelde ik.. subtiele hint.. zo boeiend was je post niet

Edit. en nou aub niet mij weer gaan quoten dat mijn post ook niet zo boeit.. :/

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Ik weet niet wie masterdisaster is,iig wie deze nick gebruikt,maar daar heb ik het volgende tegen te zeggen:

Volgens mij weet jij niet wat het begrip simulatie betekent.Dit betekent niets anders dan het echte werk nadoen!!!
Dit betekent ook dat je de ronde voordat de race begint,er een opwarm ronde is.Gevolg van de opwarm ronde is is dat je op je plaats op de grid moet blijven,EN niet mag inhalen!!!
Waarom doe je dat dan???En als ik dan 2x typ ga terug naar je plaats,en je doet het niet dan heb ik zoiets van wie niet horen wilt moet maar voelen.

En dan ben je aan het racen,en dan krijg je een stop n go en dan ga je weg :?
Mag ik vragen waarom je die kreeg???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corona schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:04:
Ik weet niet wie masterdisaster is,iig wie deze nick gebruikt,maar daar heb ik het volgende tegen te zeggen:

Volgens mij weet jij niet wat het begrip simulatie betekent.Dit betekent niets anders dan het echte werk nadoen!!!
Dit betekent ook dat je de ronde voordat de race begint,er een opwarm ronde is.Gevolg van de opwarm ronde is is dat je op je plaats op de grid moet blijven,EN niet mag inhalen!!!
Waarom doe je dat dan???En als ik dan 2x typ ga terug naar je plaats,en je doet het niet dan heb ik zoiets van wie niet horen wilt moet maar voelen.

Ik kom erg veel van dit soort types tegen.. ook afgelopen week op tweakers-servers inderdaad (Tha Man heeft ook een paar leuke inhaalacties bij mij gemaakt bijvoorbeeld, en is niet de enige)..
Ik denk (hoop) dat over een maand of twee dit soort ellende wel over is..

Overigens: een eerste wipje van een nog door me te bouwen cockpit:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v293/Smiling_Pitbull/Cockpit.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-03-2005 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:24:
[...]

Ik kom erg veel van dit soort types tegen.. ook afgelopen week op tweakers-servers inderdaad (Tha Man heeft ook een paar leuke inhaalacties bij mij gemaakt bijvoorbeeld, en is niet de enige)..
Ik denk (hoop) dat over een maand of twee dit soort ellende wel over is..

[afbeelding]
Ziet er flex uit zo'n ombouw zeg ! Hoop voor je dat het wat moois wordt. Ik zou het het opzich ook wel mooi vinden, maar heb geen cent over na DFP+GTR+nieuw videokaart in 1 maand gekocht te hebben. Maar krijg af en toe wel beetje rug en/of nekpijn in mijn eigen bureaustoel, maar dat ligt ook aan mijn houding ... heel geconcentreerd met mijn schouders opgetrokken ... begin steeds meer op te letten om te ontspannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Corona schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:04:

Ik weet niet of jij kreeg tehoren dat je een auto teveel had ingehaald ? Ik kreeg er iig ook geen :? op een of andere manier. Ik vond het zeker erg onsportief dat je mij een beuk gaf. We waren nog lang niet bij de start. Daarom heb ik ook tegen jouw achterkant aan getikt. Real life aggresion :/
Omdat ik vergat teremmen omdat het bordje van 200meter ontbrak :? voor de hainpin. Echt toen ik zeker dacht teweten dat ik weer uit de pits was kreeg ik weer een stop and go. Het zat me gewoon niet mee :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
GreenFury schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:23:
......Het zat me gewoon niet mee :(
Jij dacht dat je die straffen zomaar kreeg?
Als ik de verhalen van iedereen zo lees gedraag je je als een wilde op die servers, ik stel voor dat je de lol van anderen, en uiteindelijk die van jezelf, in GTR niet probeert te verstieren en je eens gedraagt als iemand die ouder is dan 12. Of ben je dat nog niet?

Ik moet er niet aan denken dat mensen zoals jij mee gaan doen met een online league, laat staan de GT league hier op GoT.
Verwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:24:
[afbeelding]
Hee dat ziet er goed uit. :7
Waar ga je dat van maken, MDF?
Voor de stoel zou je gewoon een auto-stoel kunnen nemen, desnoods 1 zonder hoofdsteun.
Deze discussie kunnen we wel voortzetten in het Hardware topic trouwens. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Zamorano op 18-03-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik trok serieus pas op toen zeker dacht teweten dat ik over de lijn was van het einde van de pit straat. Verder rij ik ook gewoon voor plezier en maakt het mij ook totaal niet uit of ik 1e ben of 5e. Hoewel ik niet graag als laatste eindig. Verder ben ik toch zeker wel ouder dan 12 ;)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is dit meer wat voor hem:

http://www.trackmaniagame.com/

Maar dat terzijde. Is het mischien een idee om een soort inschrijving te houden (niet definitief) om een indicatie te krijgen van wie er allemaal mee willen doen met de gt leage? En volgens welke agenda wordt er gereden, de tracks bedoel ik dan. Zoals het echte seizoen 2003, of maken jullie het schema?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja we zullen denk ik rijden volgens de kalender van 2003.

Het wordt wel eens tijd dat we de website aankomende week in de lucht gooien, misschien kunnen we daar wel een voorlopige inschrijflijst maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan weet ik ongeveer in welke volgorde ik aan mijn tracks moet werken. Ik ken eigenlijk alleen barca en anderstorp redelijk goed. Misschien ook een idee om bij die voor-inschrijving aan te kunnen geven in welke auto jij graag over de circuits zou willen tufffen. Zo komen eventuele conflicten boven tafel en kun je zien of je net hebt zitten oefenen met een auto waar nog 10 andere mensen in willen rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Als ik mee ga doen,dan hoop/kies ik voor een ngt,en niet die bloedsnelle monsters.Heb net f estoril gereden,en ik blijf erbij dat ik die baan vreselijk vind :P
Vooral met de gt's is het voor mij haast niet te doen,en ik weet nou echt niet waar het aan ligt,alhoewel ik tijdens de warm up wel f van achter werd aangereden.Misschien lag het daaraan,ik zag wel mijn tijden verbeteren(al zat er nog een gat tussen van 4 sec met de snelste).
1.42 nog wat op een baan die je totaal niet ligt vind ik persoonlijk redelijk :P
Wat ik wel heb is dat zodra de banden warm zijn ik toch vaak te fanatiek word en dat ik dan overmoedig word,en dus spin :(
Maar gelukkig ben ik niet de enige die dat overkomt :)

iig blijft dit een topspel,zal toch alleen wat vaker offline moeten oefenen,ookal heb ik dat al gedaan met de "duitse" versie.

Klein puntje van kritiek op het spel,fps is goed,ram genoeg,proc snel genoeg,spel staat geinstallerd op een s-ata schijf en toch heb ik een schokkerig beeld,en ook dat resulteert vaak in een spin.
Wie weet waar dat eventueel aan zou kunnen liggen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Corona schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:06:
Klein puntje van kritiek op het spel,fps is goed,ram genoeg,proc snel genoeg,spel staat geinstallerd op een s-ata schijf en toch heb ik een schokkerig beeld,en ook dat resulteert vaak in een spin.
Wie weet waar dat eventueel aan zou kunnen liggen??
Veel ATi-gebruikers kunnen het verhelpen door de AGP-aperture in het BIOS te verlagen.
Misschien werkt dat bij jou ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
ZAMoRANo schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:53:
Ja we zullen denk ik rijden volgens de kalender van 2003.

Het wordt wel eens tijd dat we de website aankomende week in de lucht gooien, misschien kunnen we daar wel een voorlopige inschrijflijst maken.
Wordt het een beetje leuke site, of eerst gewoon simpel ? + forum ? Heb je eventueel al wat screenies als voorproefje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

over die haperingen

Ik heb het af en toe een paar sec. En dan is het weer weg,, Niet zoals Corona hele tijd

Enne op estoril ging bij mij ok beter, 2ex dat ik op die baan reed :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bertuss schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:16:
[...]

Wordt het een beetje leuke site, of eerst gewoon simpel ? + forum ? Heb je eventueel al wat screenies als voorproefje ?
Zamorano zou de layout doen en het gescript voor het aanmelden etc word door Hans gedaan en dat wat Hans moet doen is al behoorlijk ver alleen van Zamorano weet ik het niet.

* FabiandJ schopt Zamorano morgenavond op msn t/m 17:30 ben ik er namelijk niet. En wil wel eff met je erover hebben etc...
R-B schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 23:20:
over die haperingen

Ik heb het af en toe een paar sec. En dan is het weer weg,, Niet zoals Corona hele tijd

Enne op estoril ging bij mij ok beter, 2ex dat ik op die baan reed :)
Ja Estoril lag me wel was ook wel te zien aan me tijd ook al was dit de eerste x dat ik er reed met een F550, maar helaas moes ik gaan omdat mijn moeder morgenochtend vertrekt naar New York voor een paar dagen. En ik haar niet weg kan brengen omdat ik zelf weg moet.

[ Voor 35% gewijzigd door FabiandJ op 19-03-2005 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Zamorano heeft al wel iets gedaan aan een layout maar het is nog niet af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
ZAMoRANo schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:00:
Zamorano heeft al wel iets gedaan aan een layout maar het is nog niet af. :P
Wat wordt zowieso het idee van de site ? Doel ... en de onderdelen enzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik had vanavond een vette race.... :9~

Ik was op een Simbin server (Spa Dawn)met een F 550. Ik kwan in quali 2 met nog 7 min. resterende op de server :9 . Snel 3 rondjes gereden 2:13:x Pole position.... Toen kregen we de warmup die werd gelijk weg gevote. Ik had dus 30 seconde de tijd om een race setup te pakken. Ik kijk naar de race lengte... 45 min. 8)7 Ik tank vol "100 liter" :/ neh.. Snel beslist dat ik toch maar voor 1 pitsstop ga. 50 liter, medium tires en een beetje aan het onderstel geklooit.
De start... Ik kom makkelijk weg en bouw gestaagd een voorsprong op. Mijn ronde tijden lagen tussen de 2:14:2xx (snelste v/d race) en 2:16:xx Ik rij zeer stabiel en pak 3 sec per rondje... Opeens werd ik een beetje bang dat de F 550 op nr.2 helemaal geen pitsstop zou maken :P. Na een voorsprong van 39 sec. Ging de deurbel en me telefoon constant af :( (Ik had afgesproken met een mattie van me). Ik kan alleen online niet op pauze drukken 8)7 . Dus 2 rondes voor de geplande pitsstop ging snel naar binnen. Wat is die pitstraat lang als je haast hebt :P . Ik op alle knoppen rammen om die moter uit te krijgen (wist het door de stress ff niet meer). Naar beneden rennen deur open naar boven weer op alle knoppen rammen om de auto weer aan de praat te krijgen |:( . Snel weer het circuit op. Ik zie dat ik inmiddels 2de sta met een achterstand van 46 sec. :'( . Ik gewoon door karren is de ronde later de achterstant nog maar 27 sec. (hij was waarschijnlijk ff gespint _/-\o_ ) Die vriend van me zat de hele tijd maar te praten daardoor gingen me ronde tijden iets naar beneden :( . Ik vraag 'm vriendelijk om zijn bek te houden :P en concentreer me weer 100% op de race. Ik loop weer met 3 a 4 seconde per rondje in 2:14:xx stabiel. Rij ik 2,2 sec achter hem is de race gefinished :/ . 2de dus geworden....

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest dit ff met jullie delen. Ik vind het grappig dat na 45 minuten race en een hele andere strategie, het tijdsverschil maar 2 seconde is. _/-\o_
Ik weet alleen nou niet was sneller was. :? Hij is 1x gespint (waarschijnlijk) en ik heb te lang in de pits gestaan (deur open doen en telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.David schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 00:45:
Ik had vanavond een vette race.... :9~

Ik was op een Simbin server (Spa Dawn)met een F 550. Ik kwan in quali 2 met nog 7 min. resterende op de server :9 . Snel 3 rondjes gereden 2:13:x Pole position.... Toen kregen we de warmup die werd gelijk weg gevote. Ik had dus 30 seconde de tijd om een race setup te pakken. Ik kijk naar de race lengte... 45 min. 8)7 Ik tank vol "100 liter" :/ neh.. Snel beslist dat ik toch maar voor 1 pitsstop ga. 50 liter, medium tires en een beetje aan het onderstel geklooit.
De start... Ik kom makkelijk weg en bouw gestaagd een voorsprong op. Mijn ronde tijden lagen tussen de 2:14:2xx (snelste v/d race) en 2:16:xx Ik rij zeer stabiel en pak 3 sec per rondje... Opeens werd ik een beetje bang dat de F 550 op nr.2 helemaal geen pitsstop zou maken :P. Na een voorsprong van 39 sec. Ging de deurbel en me telefoon constant af :( (Ik had afgesproken met een mattie van me). Ik kan alleen online niet op pauze drukken 8)7 . Dus 2 rondes voor de geplande pitsstop ging snel naar binnen. Wat is die pitstraat lang als je haast hebt :P . Ik op alle knoppen rammen om die moter uit te krijgen (wist het door de stress ff niet meer). Naar beneden rennen deur open naar boven weer op alle knoppen rammen om de auto weer aan de praat te krijgen |:( . Snel weer het circuit op. Ik zie dat ik inmiddels 2de sta met een achterstand van 46 sec. :'( . Ik gewoon door karren is de ronde later de achterstant nog maar 27 sec. (hij was waarschijnlijk ff gespint _/-\o_ ) Die vriend van me zat de hele tijd maar te praten daardoor gingen me ronde tijden iets naar beneden :( . Ik vraag 'm vriendelijk om zijn bek te houden :P en concentreer me weer 100% op de race. Ik loop weer met 3 a 4 seconde per rondje in 2:14:xx stabiel. Rij ik 2,2 sec achter hem is de race gefinished :/ . 2de dus geworden....

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik moest dit ff met jullie delen. Ik vind het grappig dat na 45 minuten race en een hele andere strategie, het tijdsverschil maar 2 seconde is. _/-\o_
Ik weet alleen nou niet was sneller was. :? Hij is 1x gespint (waarschijnlijk) en ik heb te lang in de pits gestaan (deur open doen en telefoon).
1 woord... hoofdtelefoon.... ben je vant gemekker af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tis in ieder geval een mooi verhaal! Ik had zelf vanavond ook weer twee mooie races... Een op Estoril, waar ik in de laatste ronde spin terwijl ik de hele race eerste gelegen heb. Uiteindelijk tweede geworden. Tweede race op Oscherleben, zelfde verhaal, ook een aantal ronden eerstes gereden-> spin -> en tweedes geeindigd. Mooie was dat de tijden dichtbij elkaar lagen, zodat het best spannend was. Het lijkt me een goed idee om alvast een soort van inschrijflijst te hebben voor de volgende league, zodat mensen die geinteresseerd zijn zich aan kunnen melden en een voorkeur kunnen geven in welke auto ze rijden... Klopt het dat het de bedoeling is dat die races op zondagavond gereden gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 01:04:
Tis in ieder geval een mooi verhaal! Ik had zelf vanavond ook weer twee mooie races... Een op Estoril, waar ik in de laatste ronde spin terwijl ik de hele race eerste gelegen heb. Uiteindelijk tweede geworden. Tweede race op Oscherleben, zelfde verhaal, ook een aantal ronden eerstes gereden-> spin -> en tweedes geeindigd. Mooie was dat de tijden dichtbij elkaar lagen, zodat het best spannend was. Het lijkt me een goed idee om alvast een soort van inschrijflijst te hebben voor de volgende league, zodat mensen die geinteresseerd zijn zich aan kunnen melden en een voorkeur kunnen geven in welke auto ze rijden... Klopt het dat het de bedoeling is dat die races op zondagavond gereden gaan worden?
Ja dat is de bedoeling ja van dat de races op zondagavond worden gereden. En verder word de inschrijving geopent zodra de layout klaar is etc. Ons streef punt is om onver 2 weken de boel online te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 11-10 12:42

Arfman

Drome!

Dutch3men schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 07:46:
[...]

Ja dat is de bedoeling ja van dat de races op zondagavond worden gereden. En verder word de inschrijving geopent zodra de layout klaar is etc. Ons streef punt is om onver 2 weken de boel online te hebben.
Dan hoop ik dat er ook servers op andere dagen zijn, waar goeie racers op rijden, die ben ik nog veel te weinig tegengekomen. Zondagavond is vor mij niet mogelijk ivm. andere verplichtingen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Arfman schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:17:
[...]

Dan hoop ik dat er ook servers op andere dagen zijn, waar goeie racers op rijden, die ben ik nog veel te weinig tegengekomen. Zondagavond is vor mij niet mogelijk ivm. andere verplichtingen.
Ik mis ze de laatste tijd helaas ook een beetje ja.. Jammer.. Ik hoop sowieso dat de andere servers ook een beetje de circuits van de league volgen, ik zie ze nu ongeveer altijd op Spa staan.. Leuk circuit, maar de wereld is (gelukkig) groter dan Belgie..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk je stoel omhoog te doen in cockpit view? Ik heb bij een aantal auto's namelijk last ervan dat ik niet zo goed de weg kan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:06:
Is het mogelijk je stoel omhoog te doen in cockpit view? Ik heb bij een aantal auto's namelijk last ervan dat ik niet zo goed de weg kan zien.
Dat is mogelijk. Moet je bij controls kijken en dan het extra menu. Daar kan je een key binden om een stoel naar voren, achteren, hoger en lager te zetten. (adjust seat).
Zelf zit ik altijd zo ver mogelijk naar achteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:11:
[...]

Dat is mogelijk. Meet je bij controls kijken en dan het extra menu. Daar kan je een key binden om een stoel naar voren, achteren, hoger en lager te zetten. (adjust seat).
rechter muisknop is echt wat gemakkelijker ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Arfman schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:17:
[...]

Zondag red ik ook niet, ook ivm andere verplichtingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien in het Nederlands uitleggen hoe je met dat Motec begint, want ook al heb ik die beginnerguide 20x gelezen, ik snap er nog steeds weinig van.
Moet ik voor ik ga rijden dat openen? b.v., ik zie wel eens gasten die posten een screen van een staafdiagram die b.v. de uitslag van de damper laat zien.
Maar als ik wat wil openen, dat dash en nog 2 geloof ik, dan zegt hij dat die niet opgeslagen of aanwezig zijn.
Nou hoef ik geen A-Z uitleg, alleen maar hoe je van nul begint en waar je op moet letten.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een race gereden op Donington van 1.5 uur. Ik had nog nooit zo'n lange race gereden en ook dit keer kon ik hem niet uitrijden. 20 minuten voor het einde bleef GTR even hangen en vervolgens ging hij verder met 1fps. Einde race terwijl ik vlak achter ene Higans op de 2e plaats lag. Hebben meer mensen dit een keer meegemaakt, en heeft iemand ook een idee waar dit aan ligt?Geen idee of er al eerder hier een topic over geweest is... maar als iemand wat weet wil ik het graag even horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:17:
Vanmiddag een race gereden op Donington van 1.5 uur. Ik had nog nooit zo'n lange race gereden en ook dit keer kon ik hem niet uitrijden. 20 minuten voor het einde bleef GTR even hangen en vervolgens ging hij verder met 1fps. Einde race terwijl ik vlak achter ene Higans op de 2e plaats lag. Hebben meer mensen dit een keer meegemaakt, en heeft iemand ook een idee waar dit aan ligt?Geen idee of er al eerder hier een topic over geweest is... maar als iemand wat weet wil ik het graag even horen.
Ik reed gister voor het eerst race van 1.5 uur. (toch? :P) Maja. Vallen altijd mensen uit. Rij door naar pits en laat repareren? Maja. bleven er 3 over van de 10 dacht ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

hmmz

ik kan nie joinen op tweakers.net2? ik doe Join, voer password in, en dan doet ie niks. Gaat ie terug naar lobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Ik mocht vandaag voor de 2e x in me leven in een Porsche 996 carrera 4 (van mijn baas) rijden :9~ . Me baas rijdt de 911 de garage uit, ik sluit de garage af en stap in :9 . Na 200m blijkt dat de handrem nog een klein beetje was aangetrokken |:( (wie gebruikt er ook een handrem in een automaat! daar heb je de P voor). Ik had een beetje zitten opscheppen over GTR en hoe je de bochten wel niet moest nemen :7 . Dus hij vraagt laat maar een zien... _/-\o_ Ik mooi aanremmen insturen heel klein beetje gas en bij het uitsturen het gas mooi mee laten komen. Dat voelt wel ff anders dan in GTR... Echt bruut is dat.. geluid, gevoel, alles. Kom ik de snelweg op begint de auto te trillen :? Oke de vering is stijf, maar niet zo. Vluchtstrook op, kijken remschijf blauw (rem schoentjes naar de klote).. Klote handrem! Moesten we de ANWB bellen en 'm weg laten slepen :'( . Stond ik dan op de ring Amsterdam A10 met 911 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

R-B schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:20:
hmmz

ik kan nie joinen op tweakers.net2? ik doe Join, voer password in, en dan doet ie niks. Gaat ie terug naar lobby
Heb ik ook misschien heeft de server een reboot nodig.
edit: Hij werkt nogsteeds niet :/

offtopic leuke hobby's :D
Hobby's en interesses Alles van pc's, basketballen, en m'n vriendin n.....
:Y)

[ Voor 22% gewijzigd door Ghostrider op 19-03-2005 20:36 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-10 10:30
GreenFury schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:55:
[...]

Heb ik ook misschien heeft de server een reboot nodig.
Modem en server zijn herstart! Vond het al vreemd dat er niemand was ingelogd ;)
Als er iemand kan inloggen dan graag even een chat berichtje achter laten op de server. Mocht het niet lukken dan hier even posten.
In de loop van de avond zal ik af en toe even kijken, maar doe zelf niet mee :(. Mijn vriendin is jarig, dus ik heb even andere verplichtingen :7

[ Voor 4% gewijzigd door Sepiroth op 19-03-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

tweakers.net2 server werkt nog steeds niet. Zelfde probleem als net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:11:
Dat is mogelijk. Moet je bij controls kijken en dan het extra menu. Daar kan je een key binden om een stoel naar voren, achteren, hoger en lager te zetten. (adjust seat).
Ach so, mijn Duits liet me weer eens in de steek... bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Eeeh ff voor de mensen die de bezig zijn met nl gtr site .... ik heb serverruimte (niet veel) + forum kunnen vinden ... moet nu alleen nog invulling aan geven. Wil wel ff een voorbeeldje bouwen, dan kunnen jullie zien of het wat is. Of hebben jullie al een forum ?

Het is een forum voor 3000mb verkeer en 100mb opslag ... zouden we daar eventjes mee vooruit komen of is dat niks ... ik heb er geen idee van namelijk. Zoniet, dan moet er meer ruimte komen voor verkeer, maar dat heb ik niet, maar dan is er iig een idee voor een forum.

[ Voor 36% gewijzigd door Bertuss op 19-03-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
R-B schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:41:
tweakers.net2 server werkt nog steeds niet. Zelfde probleem als net
Tweakers.net2 is tijdelijk offline, hij doeg het niet meer 8)7
Zal er morgen even naar kijken als ik weer nuchter ben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Cool,

heb net filmpje van Dutch3men ontvangen tussen gevecht van ons bij de race van monza. Hij was de snellere maar ik hield hem goed tot hij ons eraf ging beuken, en ik daardoor punt 1 miste en zo ineens 6e lag ipv 1 -> ging weer als 1e weg na crash.. Maja. Anders was nog leuke race geworden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
R-B schreef op zondag 20 maart 2005 @ 01:03:
Cool,

heb net filmpje van Dutch3men ontvangen tussen gevecht van ons bij de race van monza. Hij was de snellere maar ik hield hem goed tot hij ons eraf ging beuken, en ik daardoor punt 1 miste en zo ineens 6e lag ipv 1 -> ging weer als 1e weg na crash.. Maja. Anders was nog leuke race geworden :D
Nou je eraf beuken is een groot word je remt wat eerder en ik kon je net niet meer opvangen en uitwijken kon ik niet echt. En wat je met ons bedoelt is me een raadsel want alleen jou raakte ik, maar goed ik kon je met geen mogelijkheid meer ontwijken. Dus gewoon een race ongeluk valt het onder. En dat van dat je in 1x 6de lag is je eigen fout moet je maar niet gaan afsnijden bij de 2de chicane. Wat ik ook had bij de league.

* FabiandJ kijk rechts onderin en denkt bij zich zelf tijd om te pitten.

[ Voor 17% gewijzigd door FabiandJ op 20-03-2005 01:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 17:17:
Dit heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Verschrikkelijk irritant.
Dit duurt ongeveer een paar seconden. Wel genoeg om vervolgens in de banden te belanden.
Ik ga dan maar meestal vol op de rem staan, omdat het niet speelbaar is.
Zou niet weten waar het probleem door komt. Computer moet het makkelijk aankunnen.
Misschien antivirus programma die het leuk vind om te gaan updaten????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 07:28:
[...]

Dit heb ik ook al een paar keer meegemaakt. Verschrikkelijk irritant.
Dit duurt ongeveer een paar seconden. Wel genoeg om vervolgens in de banden te belanden.
Ik ga dan maar meestal vol op de rem staan, omdat het niet speelbaar is.
Zou niet weten waar het probleem door komt. Computer moet het makkelijk aankunnen.
Misschien antivirus programma die het leuk vind om te gaan updaten????
Hier nog iemand met hetzelfde probleem. Het anti-virus programma is bij niet het probleem, want na format--> reinstal staat dat er bij nog niet op en blijf het probleem houden. Zal het draadje op het simbin forum maar weer omhoog gooien, misschien dat dat iets opleverthttp://www.gtr-game.com/forums/index.php?showtopic=1625

Mocht iemand ideën hebben, laat maar komen, want zo is online spelen erg frusterend :(

[ Voor 18% gewijzigd door Markao645 op 20-03-2005 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde gisteren, na een paar dagen, weer online racen. Ik klik op simulation, multiplayer, internet. Mijn gebruikersnaam is nog ingevuld en ik tik mijn wachtwoord in. Na even te hebben gewacht komt er de melding dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord ongeldig is 8)7 Ik denk wat krijgen we nu :? Nog een keer geprobeerd en gecontroleerd of de caps lock niet aanstaat. Nog een aantal malen geprobeerd maar steeds dezelfde melding.

Uiteindelijk maar naar de registratie tab gegaan. Hier de gebruikersnaam ingevuld, wachtwoord en e-mail adres. Binnen een paar seconden het bericht "registration succesfull". Hierna kon ik weer zonder problemen inloggen.

Komt het er nu op neer dat mijn account was verwijderd? En zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

btw: leuk om te lezen dat er mensen bezig zijn met een Nederlandse GTR website. Kunnen we met alle GTR/Race fans heel de dag over niks anders hebben dan racen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:19:
Ik wilde gisteren, na een paar dagen, weer online racen. Ik klik op simulation, multiplayer, internet. Mijn gebruikersnaam is nog ingevuld en ik tik mijn wachtwoord in. Na even te hebben gewacht komt er de melding dat mijn gebruikersnaam/wachtwoord ongeldig is 8)7 Ik denk wat krijgen we nu :? Nog een keer geprobeerd en gecontroleerd of de caps lock niet aanstaat. Nog een aantal malen geprobeerd maar steeds dezelfde melding.

Uiteindelijk maar naar de registratie tab gegaan. Hier de gebruikersnaam ingevuld, wachtwoord en e-mail adres. Binnen een paar seconden het bericht "registration succesfull". Hierna kon ik weer zonder problemen inloggen.

Komt het er nu op neer dat mijn account was verwijderd? En zijn er meer mensen die dit hebben gehad?

btw: leuk om te lezen dat er mensen bezig zijn met een Nederlandse GTR website. Kunnen we met alle GTR/Race fans heel de dag over niks anders hebben dan racen :-)
Als je even terug had gelezen hadden we er inderdaad dag of 3 geleden last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao645
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:19:
neen, server probs bij Simbin en ze hebben wat met backups moeten spelen, vandaar het opnieuw registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:28:
[...]Als je even terug had gelezen hadden we er inderdaad dag of 3 geleden last van
Markao schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:29:[...]neen, server probs bij Simbin en ze hebben wat met backups moeten spelen, vandaar het opnieuw registreren.
Sorry, maar ik heb niet alle tekst in een topic van 19 pagina's gelezen. Ook omdat ik een aantal dagen niet online heb gespeeld is dit probleem totaal aan mij voorbij gegaan.

Bedankt voor de snelle antwoorden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Nou ik heb ff een opzetje weten te maken voor een eventueel GTR-NL forum. Ik weet dat het niet helemaal de bedoeling is misschien, maar ik plaats hier ff een links met een voorstel. Dit is puur nog een kaal forum met een mogelijke indeling. Heb dus nog niets gedaan aan lay-out of andere zaken. Ga dus ook niet lopen aanmelden ofzo ... zou alleen graag willen weten wat jullie van een dergelijke indeling zouden vinden.

http://gtr-nl.goldeye.info/phpBB2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker overzichtelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

... en compleet.
Niks mis mee, alleen moet je "thuishoord" even anders spellen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:39:
[...]

... en compleet.
Niks mis mee, alleen moet je "thuishoord" even anders spellen. :9
hahah ja das wel heel erg zeg 8)7 Was laat gister ... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:44:
[...]

hahah ja das wel heel erg zeg 8)7 Was laat gister ... :Z
De eerste opzet lijkt mij prima zo. Wanneer het forum echt in gebruik gaat worden genomen kan je altijd nog kleine wijzigingen uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:49:
[...]

De eerste opzet lijkt mij prima zo. Wanneer het forum echt in gebruik gaat worden genomen kan je altijd nog kleine wijzigingen uitvoeren.
Tja ik zit alleen een beetje met de serverruimte die is niet al te groot (Het is een forum voor 3000mb verkeer en 100mb opslag). Ik kan misschien bij een vriend van me proberen, maar die is op het moment aan het verhuizen, dus zijn hoofd zal daar nog niet echt naar staan.

Ook zou ik nog ffies willen weten hoe Zamorano de kop heeft gemaakt van deel 5 ... zoiets zou ik ook willen maken dan.

[ Voor 17% gewijzigd door Bertuss op 20-03-2005 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Sepiroth schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 22:58:
[...]

Tweakers.net2 is tijdelijk offline, hij doeg het niet meer 8)7
Zal er morgen even naar kijken als ik weer nuchter ben O-)
Goed, ben weer nuchter ;)
Tweakers.net2 is weer online en zou het weer moeten doen.
Het account dat ik op de server had ingesteld om online mee te gaan, was niet meer bekend bij de Simbin servers. Even opnieuw geregistreerd, dus het zou weer moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepiroth schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:13:
[...]

Goed, ben weer nuchter ;)
Tweakers.net2 is weer online en zou het weer moeten doen.
Het account dat ik op de server had ingesteld om online mee te gaan, was niet meer bekend bij de Simbin servers. Even opnieuw geregistreerd, dus het zou weer moeten lukken.
Ik heb geprobeerd om in te loggen op de server (13:38 uur) maar heb nog steeds exact hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem niet in de lobby staan, en ook joinen via ip lukt niet..

edit: Ik zie je toch wel in de lobby staan, alleen klikken op 'join' levert niks op.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh nee, ik heb mijn stuurtje, 3+ jaar oude Thrustmaster Force GT, gesloopt 8)7

Ik was vanochtend iets te fanatiek door de bocht gegaan. Ik wilde zonet gaan racen op de tweakers server en nu als ik het stuurje precies in het midden zet ga ik een klein beetje naar rechts. Verder kan ik het stuurwiel ook oneindig lang doordraaien (net als in een echte auto.. *wow* :P )

Wonder boven wonder werkt het nog wel, alleen met een extra handicap :)

/me heeft nu wel een excuus om een logitech momo stuurtje te kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

typisch zo'n geval van als je in de file staat, die van jou kan hard he.

Ik moet zeggen ik heb in de viper van US carworld gereden op zolder en is niet te vergelijken met een game, maar de basis kan zo zeker aan geleerd worden:

onder brekingen remmen
banden sparen
aan remmen gasuit
ideale lijnen leren etc

het is echt een super game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:16:
typisch zo'n geval van als je in de file staat, die van jou kan hard he.
Beledig je mij hier nou? Of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Op de site van GTR loopt zo'n tijd af zeg maar.
Nu schijnt het dat er dan een Oval Pack uit komt hier een pic die ik wel erg vet vind:
Afbeeldingslocatie: http://www.pdej.demon.nl/123.jpg

Linkje met info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 27-11-2020
Heb ook een server draaien, moet wel nog ff getest worden. Dus als Tweakers.net het eens niet doet probeer dan ff 'The Panzerserver' uit :D

Ben benieuwd hoeveel players ie aankan

EDIT ziet er leuk uit, wel lachen altijd rondjes blazen en mooie crashes te veroorzaken :p

[ Voor 24% gewijzigd door Panzy op 20-03-2005 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Panzy schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:38:
Heb ook een server draaien, moet wel nog ff getest worden. Dus als Tweakers.net het eens niet doet probeer dan ff 'The Panzerserver' uit :D

Ben benieuwd hoeveel players ie aankan
Maak er dan eff tweakers.net3 of zo van is wat duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
Dutch3men schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:41:
[...]

Maak er dan eff tweakers.net3 of zo van is wat duidelijker.
gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Heb net een race gereden offline, maar wat mij opviel bij de practice en Quali dat als je langs de pits reed de bende gaat haperen als een gek en de start van de race is gewoon niet te doen met 1 fps :) (23 auto's)... maar hoe kan dat voor de rest speelt het spel als een zonnetje met rond de 50 fps. Moet je het aantal coureurs in beeld wijzigen naar maximaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Wat een ultiem spel.. het kostte me iets van 150 rondjes donington maar nu eindelijk beetje normale tijden :) met mijn Lambo :) 1:30:243 daar kan nog een hele hoop af maar heb nu eindelijk het idee dat ik een beetje op de baan kan blijven. En dat geeft al een lekker gevoel :) Echt eerste spel waarbij ik zo erg het gevoel heb dat Force Feedback ook daadwerkelijk goede feedback is.. echt super!

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
wat heb ik nodig om binnekort ook een server te draaien?
echt een aparte pc, of kan ik hem ook gewoon laten draaien terwijl ik er op werk...
en kan ik meespelen op diezelfde pc. of heb je echt een aparte pc nodig om te hosten.....

gaat om een 2,8 Ghz @ 800 Mhz FSB, 1 GB 400 Mhz Geheugen, 9800 pro & 2 S-ATA 133 schijven.
heb een 8mbit verbinding, dus daar zal het wel lekker op gaan denk ik (100 kb/s up)

gaat dat lukken? (en zelf meespelen)

edit: typo

[ Voor 3% gewijzigd door Extera op 20-03-2005 17:37 ]

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Extera schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:30:
echt een aparte pc, of kan ik hem ook gewoon laten draaien terwijl ik er op werk...
en kan ik meespelen op diezelfde pc. of heb je echt een aparte pc nodig om te hosten.....

gaat om een 2,8 Ghz @ 800 Mhz FSB, 1 GB 400 Mhz Geheugen, 9800 pro & 2 S-ATA 133 schijven.
heb een 8mbit verbinding, dus daar zal het wel lekker op gaan denk ik (100 kb/s up)

Op zich kan het, maar waarom zou je het willen?
De server draaien kost uiteraard resources dus dat gaat dan ten koste van je eigen game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzy
Vanmiddag ff Tweakers.net3 getest met stuk of 12 man, liep wel goed. Server heeft er net ff 30 min uitgelegen vanwege stroomstoring, gaat nu weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Extera schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:30:

Dat gaat lukken men 2 man erop ofzo , vanaf het moment dat er +5 connecteren zal je zelf je fps zien zakken en zullen de anderen 300ms ping krijgen of hoger. Ik heb het ook geprobeerd eerst hosten en racen op dezelfde pc , maar ik vrees dat GTR servers te veel cpu opeisen ! In principe belast een dedicated GTR server steeds 100 % cpu vanaf het moment dat er 1 user opzit. Dus als je zelf gaat meespelen dan geeft het problemen heb ik gemerkt...

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
er staat hier nog wel een laptop met een 2,8 erin, maar denk niet dat ik die mag gebruiken :P
dan weet ik dat iig... thanks

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedsmile
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10 14:41
Net op een van de simbin servers geraced op obershleben, iedereen gedroeg zich redelijk netjes. Maar volgens mij had ik last van een speedbug, in de kwali reed ik opeens een 1:21 (zonder aids, behalve clutch), en ik was nog niet eens echt aan het pushen, de rest reed iets van 1:23/24 en langzamer.
Mijn snelste tijd offline was iets van 1:27/28 tot nu toe, dat kan toch nooit..... maar opzich wel fun, binnen 2 ronden een pole-position rijden.
Daarna een race van een half-uur en had volgens mij nog steeds last van lag/speedbug reedt constant 1:22/23 ers en mijn auto leek in vergelijking met de rest wel uitgerust met jet en plakbanden ik accelereerde echt iedereen eruit 8)7 8)7 :9 . Uiteindelijk 2de geworden door een pitstop die wat uitliep (1ste keer dat ik dat schermpje zag huhhh :+ |:( ), en meteen daarna speeding omdat ik perongeluk pit limiter uit zette |:( :+ . Toch wel lache, en erg leerzaam om 36 min lang zonder fouten proberen te rijden wat me overigens wel nagenoeg lukte.

Maar hebben jullie dan geen pijn aan de benen?, vooral de schenen... na zo'n race?

En waarom stonden de tweakers 1 en 2 vandaag de hele dag niet in de lobby?

Overigens was cypher daar ook bij....zag ik, ik ben online M. Hoeijmakers

[ Voor 4% gewijzigd door Speedsmile op 20-03-2005 19:33 ]

If good's on the left, then I'm sticking to the right.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu weer het probleem dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet worden geaccepteerd. Het is nu 19:45. Opnieuw registreren werkt prima en snel. Hierna kan ik ook weer direct inloggen.

Ook zijn er heel erg weinig servers online (+/- 8 stuks).

Problemen bij SimBin???

[edit 19:52]
In de chat van het spel is het erg druk met mensen die afvragen wat er nu allemaal gebeurd is :)

Je wordt nu verwelkomt met de melding "Welcome to the BACKUP gtr-pro lobby" :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2005 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier microsoft sidewinder draaien op v2 demo. De forcefeedback werkt niet. Ook niet als ik het op Full zet ofzo.

Als ik Microsoft Sidewinder kies in opties werkt dit wel maar gaat mijn stuur hele tijd automatish na rechts :/

iemand idee om te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
edit: Einde Chello flame....

[ Voor 96% gewijzigd door Fiskare op 21-03-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Fiskare schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:53:
Wat een deceptie vanavond. Normaal gesproken ben ik in het weekend thuis met een lekkere stabiele (tot nu toe dan) @home basic verbinding. Ik kan dan ook zonder problemen meedoen aan de NGT league. Dit weekend ben ik echter op mijn kamer (student) gebleven, omdat ik daar "verplichtingen" had. Nu hebben wij hier dus chello en daar heb ik in ¾ jaar tijd nog geen problemen mee gehad. Echter vrijdagavond was er voor het eerste een downtime van een half uur. Kan gebeuren. Maar nu had ik vanavond dus een downtijd van meer dan anderhalf uur tijdens de NGT league race :(. Die heb ik dus nu moeten missen en ik heb dus mijn koppositie in het klassement ,voor wat het waard is :), niet normaal heb kunnen verdedigen door dat STOMME CHELLO :(.

En bedankt zeggen we dan... tzzzzzzzz :)
Ach, je hebt alleen een hoop water gemist.. en wat mij betreft geen leuke of spannende race..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fevida
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-10 15:54
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:45:
Ik heb hier microsoft sidewinder draaien op v2 demo. De forcefeedback werkt niet. Ook niet als ik het op Full zet ofzo.

Als ik Microsoft Sidewinder kies in opties werkt dit wel maar gaat mijn stuur hele tijd automatish na rechts :/

iemand idee om te fixen?
Ik heb ook een Sidewinder en ik heb wel force feedback. Heb je de sidewinder software geinstalleerd en draait het ook (groen icoontje rechts onder?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik heb trouwens vanmiddag gereden op het circuit Enna ... best tof ! Rijdt ik al een aantal dagen op en heb nu een PR staan van 1:34.443 met een Lister bijna met de standaart setup ... was ik best trots op moet ik zeggen ...1 nadeel ik reed hem in de practice en niet in de quali.

Kan verder iemand nog uitleggen, waarom het spel bij mij draait als een zonnetje rond de 50 fps behalve als ik langs de pits rijd bij een weekend (offline) of aan het begin van een race ? 1fps soms ! Moet je dan max aantal auto's die te zien zijn hoger instellen ofzo. Ik reed nu met een veld van 24 man ... dat moet toch gewoon te doen zijn zonder erg veel schokken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

was een leuke race achteraf ;) me veel weersveranderingen

Het begon met een natte baan en geen regen .... na een minuut of 20 was de baan redelijk droog en kon ik eindelijk profiteren van mijn slicks tot het weer begint te regenen en ik maar besluit de pits in te gaan voor wets ...... kom ik de pits uit is het weer droog :( ... maar de baan gelukkig nog nat ... de laatste rondes moest ik wel uit de droge lijn om mijn banden te koelen maar wel gefinished als derde ..

Heb alleen verkeerd ingeschat hoelang het zou duren voordat de baan weer droog zou zijn .. achteraf waren regenbanden veel beter geweest en had er dan misschien wel meer ingezeten ...

Toch zijn dit wel de mooiste races zo met dat weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
De race was leuker dan ik had verwacht. We starte met maar 8 man en ik dacht dat het vrij saai zou worden. Gelukig bracht het weer wat leuks: REGEN!. Bij de start was de track wet, maar het regende niet meer. Ik had voor soft wets gekozen omdat ik op 1 stop zat. Na 15 a 20 min racen begonnen mijn banden aardig heet te worden (140oC) omdat er een droge lijn ontstond op de track. Laat ik nou een jaartje of 2 terug Micheal Schumacher hebben zien racen met het zelfde probleem. Ik weet nog dat hij op de rechte stukken van de ideale lijn af ging om zo in het natte gedeelte zijn banden te koelen. Dus ik dacht dat moet ik ook maar eens doen, en jawel mijn bandentemp daalde elke keer met 10, 20 graden op de rechte stukken! Toen ik nog 15 liter over had begon het echt droog te worden, en vroeg ik een pistop aan. Maar precies in die ronde begon het weer keihard te hozen dus kon ik dus mooi nog ff mijn tank leeg rijden en zo met 1 pitstop de race uitrijden op P2!

Edit: ik moet sneller typen in het vervolg :P

[ Voor 3% gewijzigd door Lefty_38 op 20-03-2005 21:35 ]

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet_Tooth_Tony schreef op zondag 20 maart 2005 @ 21:25:
[...]

Ik heb ook een Sidewinder en ik heb wel force feedback. Heb je de sidewinder software geinstalleerd en draait het ook (groen icoontje rechts onder?)
Nee niet geïnstalleerd. werkt ook niet. Misschien een linkje voor de WinXP software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Stats+Uitslagen etc......

http://www.got-ngt-league.tk/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op zondag 20 maart 2005 @ 20:53:
Wat een deceptie vanavond. Normaal gesproken ben ik in het weekend thuis met een lekkere stabiele (tot nu toe dan) @home basic verbinding. Ik kan dan ook zonder problemen meedoen aan de NGT league. Dit weekend ben ik echter op mijn kamer (student) gebleven, omdat ik daar "verplichtingen" had. Nu hebben wij hier dus chello en daar heb ik in ¾ jaar tijd nog geen problemen mee gehad. Echter vrijdagavond was er voor het eerste een downtime van een half uur. Kan gebeuren. Maar nu had ik vanavond dus een downtijd van meer dan anderhalf uur tijdens de NGT league race :(. Die heb ik dus nu moeten missen en ik heb dus mijn koppositie in het klassement ,voor wat het waard is :), niet normaal heb kunnen verdedigen door dat STOMME CHELLO :(.

En bedankt zeggen we dan... tzzzzzzzz :)
Dat is minder ja en ook nog eens die "verplichtingen" in het weekend he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:03:
[...]

Dat is minder ja en ook nog eens die "verplichtingen" in het weekend he :)
Wel een erg leuke "verplichting" :) >:) (p.s... had het idd beter bezigheid kunnen noemen :9 en lees dat stukje over Chello aub met in gedachte dat het in the "heat of the moment" is geschreven :). Hat weet hoe het voelt om door de techniek in de steek gelaten te worden tijdens het spelen van GTR...)

Maar nog even on-topic. We zijn de ngt league met een 16/17 tal deelnemers begonnen, maar de laatste races zijn er telkens nog maar tussen de 8 a 10 deelnemers. Heeft de meerderheid ook problemen met de verbinding :).

[ Voor 47% gewijzigd door Fiskare op 20-03-2005 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:39:
[...]

Ik heb geprobeerd om in te loggen op de server (13:38 uur) maar heb nog steeds exact hetzelfde probleem...
Nou, het probleem is nu (als het goed is) wel verholpen, er stond een port verwijzing fout in de player profile (.plr).
Zelf kon ik weer inloggen op mijn eigen server, jullie kunnen er vanaf morgen weer op want de server staat momenteel even uit. Maandag middag is ie dus weer online 8)

Excuses voor het ongemak ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Sepiroth op 20-03-2005 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Fiskare schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:33:
[...]
Maar nog even on-topic. We zijn de ngt league met een 16/17 tal deelnemers begonnen, maar de laatste races zijn er telkens nog maar tussen de 8 a 10 deelnemers. Heeft de meerderheid ook problemen met de verbinding :).
Dat is idd er jammer ja, dat er zoveel mensen zijn afgehaakt.. Vraag me af waarom ze niet komen opdagen.. Maar zoals ik voor/na de race ook al aangaf; de league is voor mij afgelopen, aangezien ik volgende week niet kan...

Dus tijd om verder te kijken. Persoonlijk wil ik nu wel graag weten hoe het nu verder gaat. De GT-league gaan we doen, en daar wil ik wel het liefst weer vrij snel van weten met welke auto ik die ga rijden, zodat ik daarin kan gaan trainen..

Verder is het misschien een aardig idee om nu elke zondag een open race te houden voor iedereen die mee wil doen aan de GT-league.. Op die manier kunnen we een idee krijgen van het gemiddelde niveau.. en kunnen de nieuwelingen zien of het echt zo leuk is als ze denken..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-10 14:19
eindelijk... want als ik nu zie dat er mensen niet komen dan vind ik t raar dat we niet mee mogen doen.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
MrBarBarian schreef op zondag 20 maart 2005 @ 23:51:
[...]

Dat is idd er jammer ja, dat er zoveel mensen zijn afgehaakt.. Vraag me af waarom ze niet komen opdagen.. Maar zoals ik voor/na de race ook al aangaf; de league is voor mij afgelopen, aangezien ik volgende week niet kan...

Dus tijd om verder te kijken. Persoonlijk wil ik nu wel graag weten hoe het nu verder gaat. De GT-league gaan we doen, en daar wil ik wel het liefst weer vrij snel van weten met welke auto ik die ga rijden, zodat ik daarin kan gaan trainen..

Verder is het misschien een aardig idee om nu elke zondag een open race te houden voor iedereen die mee wil doen aan de GT-league.. Op die manier kunnen we een idee krijgen van het gemiddelde niveau.. en kunnen de nieuwelingen zien of het echt zo leuk is als ze denken..
De inschrijving voor de league die begint zodra de site draait en er een aantal test races zijn geweest.

En verder is het dus een goed idee om na de league zo af en toe gewoon een public race te houden voor het GoT volk zodat ze kunnen kijken of ze al snel genoeg zijn/ het leuk vinden en Zamorano en ik kunnen kijken of ze er ook echt klaar voor zijn. Dus hoe jullie rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ik was er vandaag niet bij omdat ik problemen met mijn systeem had.
De boel draait nu wel weer na een verse installatie van Windows, volgende race ben ik er wel weer bij als t goed is.

De GT league gaan we zo snel mogelijk plannen, maar die zal denk ik ergens begin mei starten.
Het eerste wat ik straks wil doen is peilen hoeveel mensen er mee willen doen.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.