Ja, maar... ik wil, me eigenlijk toeleggen op 1 auto: het is onmogelijk ze allemaal onder de knie te krijgen. En dan vraag ik me af of die Saleen wel 'competitive' genoeg is.
Heel wat anders: wie weet een site waar je allerlei basisinfo voer GTR en zo kan vinden? Ik ken die hele wereld eigenlijk nauwelijks en weet helemaal niet hoe het zit met die klasses en hoe de races in ellkaar zitten met al die verschillende teams en zo...
Arx schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:12:
Rijden met stuur is echt leuk. Maar heb je weleens in een echte auto gereden? Zo te lezen niet. Zolang je niet over een al te hobbige weg rijdt voel je in principe niets door je stuur dan het getril van je motor. Dat alles dan op die snelheid het stuur ligt aan voelt komt omdat de voorwielen nauwlijks weerstand hebben. En dan moet je niet al te veel aan het stuur sjorren anders ga je alle kanten op! Zeker als je 250 rijdt.
En dan iets anders, heeft er voor iemand een cursus remmen voor mij? Al mijn computer opponenten remmen me eruit met een meter of 25. Als ik dat doe lig ik in de berm...

Ik heb m'n riijbewijs gehaald in 1984, dus...

Je zegt: 'Zolang je niet over een al te hobbige weg rijdt voel je in principe niets' en da's dus precies mijn probleem: achterop Monza gaat m'n auto echt compleet de lucht in van de bobbels, maar ik voel er niets van! En dát vind ik dus tegenvallen!
En jouw probleem met remmen noemde ik dus ook al. Op welke gevoeligheid heb jij de remmen staan? Want dat scheelt denk ik nogal! De AI heeft de gevoeligheid denk ik staan op 200%...

Dutch3men schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 21:23:
Verder schakel ik ook nooit terug naar de 1. Dit doe ik nooit omdat als ik dit doe dat mijn achterkant dan vast slaat en dan spin ik en de acceleratie is nihil als je het vergelijkt met iemand die in de 1 erdoor heen gaat. En daarbij komt ook nog eens als je in je 1 accelereert heb je ook nog eens de kans dat je spint vanwege je wielspin waar je dus als je in je 2 de bochten uitkomt al heel wat minder last van hebt.
Hm, dit lijkt me wel een goede tip, ja! Want ik spin dus zowat altijd als ik naar z'n 1 ga. En als ik de bocht al door kom moet ik vaak HEEL erg oppassen met gas geven en schakel ik meestal heel snel naar z'n 2. Dus kan ik 'm inderdaad maar beter in z'n 2 laten!
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 01:08:
Mijn god!! Dacht dat mn DFP goed was geïnstalleerd.. NOT
Kon combined axis niet aanzetten, dus opnieuw geklooit met het zwikkie.. nu doet combined axis het.. en raad eens: Wat een FF ineens!! Compleet anders: wat een detail!!
Nu voel ik tenminste wanneer er overstuur aankomt ipv dat ik dat op zicht moet doen!

Dus zo goed is mn stuurtje

O.... Shit... Ik was net van plan m'n combined axis UIT te zetten omdat ik dan (denk ik) de gevoeligheid van de remmen en gas apart kan instellen... Die zijn nu gekoppeld, terwijl ik een minder gevoelig gaspedaal wilde en een gevoeliger remperdaal... Maazr mss moet ik het inderdaad maar zoeken in de setup...