[LCD] Mycom 26" en 32" TV

Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste
Acties:
  • 5.492 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:00
ustinov schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:33:
[...]

Ik heb de 26" aan de muur gehangen met deze beugel van B-tech (29 euro).
Hij hangt prima. Je kunt hem niet draaien en de montage is wel een beetje gedoe, maar hij hangt dan ook maar 2cm van de muur.
Met wat voor kijkhoek gebruik je dit ding? Als ik de beugel zo zie dan hangt de tv perfect evenwijdig aan de muur wat inhoud dat je hem zo ongeveer op ooghoogte op moet hangen of niet soms? De kijkhoek van LCD is immers horizontaal redelijk variabel, maar verticaal niet. Voor de woonkamer prima geschikt dus maar voor een slaapkamer toch wat minder of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:01

njh

mmm maar ik heb toch ergens gelezen dat je minimaal 10cm ruimte tussen muur en scherm moet houden, aangezien je anders een zwarte muur krijgt (stof slaat door de warme tegen de muur oid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-01-2023
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:03:
[...]

Ik heb het scherm opgeghangen met de beugel van vogels hij hangt nu 6cm van de muur.Dit is een universele beugel die op alle schermen past.De beugel is wel vrij aan de prijs rond de € 180
Wat voor muur heb jij? Heb je kijlbouten gebruikt? Ik wil hem namelijk ook graag ophangen,
maar heb een enkele stenen muur met stukwerk daaroverheen.(Amsterdam he).
Gaat dat lukken denk je?

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:54
Rukapul schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:34:
[...]

Met wat voor kijkhoek gebruik je dit ding? Als ik de beugel zo zie dan hangt de tv perfect evenwijdig aan de muur wat inhoud dat je hem zo ongeveer op ooghoogte op moet hangen of niet soms? De kijkhoek van LCD is immers horizontaal redelijk variabel, maar verticaal niet. Voor de woonkamer prima geschikt dus maar voor een slaapkamer toch wat minder of niet?
Ik gebruik hem in de woonkamer en hij hangt inderdaad op ooghoogte. Vanuit elke plek in mijn zithoek is het beeld goed.
Hij kan eventueel een paar graden naar voren gekanteld, maar veel is het niet.
De kijkhoek is best groot (zoals de meeste modernere LCDs), maar vertikaal lijkt hij toch iets kleiner dan horizontaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vadeluma schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:58:
[...]

Wat voor muur heb jij? Heb je kijlbouten gebruikt? Ik wil hem namelijk ook graag ophangen,
maar heb een enkele stenen muur met stukwerk daaroverheen.(Amsterdam he).
Gaat dat lukken denk je?
Ik heb hem gewoon opgehangen met de bouten die erbij zitten in een gipsmuurtje van 7cm dik de bouten passen er net in.Ik moet zeggen dat het echt super stevig hang het is ook een aardige plaat waar die aan vast zit zeker niet te vergelijken met die beugels die ik hier zit van € 29 euro daar zou ik zelf weinig vertrouwen in hebben.Ik heb 2 katten en die springen er wel is boven op maar het beweeg niet helemaal niks echt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:23
jan401 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:57:
mmm maar ik heb toch ergens gelezen dat je minimaal 10cm ruimte tussen muur en scherm moet houden, aangezien je anders een zwarte muur krijgt (stof slaat door de warme tegen de muur oid)
edit tekst weg... :(

Wat maakt het uit of je muur zwart wordt... Je wilt hierna toch nooit meer zo'n bakbeest in je huis ;)

[ Voor 19% gewijzigd door M@cer op 04-04-2005 11:43 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me ook vertellen of hij het beeld van 4:3 naar verhouding 16:9 kan vormen. Want ik vindt dat hij wel breede gezichten enzovoort vertoont. En de zoom is weer teveel zodat de ondertiteling verdwijnt. Want de breedbeeld in de huiskamer vervormt de beeld mooi van 4:3 naar 16:9.
Ik heb de 32 inch versie. Maar heb het niet kunnen ontdekken.
Als die kanalen nou is alle signalen in breedbeeld zouden verzenden zijn we van dat probleem af.. :(

Voor de rest wel een toppie tv, alleen lang wachten tot je de dvi kanaal hebt bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Zit op de 32" ook een VGA aansluiting en zo ja, is er een zichtbaar verschil in beeldkwaliteit tussen vga en DVI op deze LCD TV?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het model van Jewel zitten alle mogelijke aansluitingen achterop en dus ook vga, dvi, composite, etc etc etc etc. cool model
staat op http://www.jml.nl/winkel/
hebben ze nu ook icm MediaCenter aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
robbydw schreef op maandag 04 april 2005 @ 12:12:
Zit op de 32" ook een VGA aansluiting en zo ja, is er een zichtbaar verschil in beeldkwaliteit tussen vga en DVI op deze LCD TV?
ik zou het verschil niet weten...en aangezien ik een dvi kabel wel erg duur vind voor 1.80 meter...en ik heb 5 meter nodig. heb ik hem via de vga aansluiting aangesloten zitten....5 meter kabel was 29.99 pleuro's
en ik vind de menu van mediacenter....en anders mijn windows omgeving verbluffend....ook als je foto's bekijkt...en dat dan in een resolutie aangaand van 1024 x 768

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

nnndoh schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:27:
[...]

ik zou het verschil niet weten...en aangezien ik een dvi kabel wel erg duur vind voor 1.80 meter...en ik heb 5 meter nodig. heb ik hem via de vga aansluiting aangesloten zitten....5 meter kabel was 29.99 pleuro's
en ik vind de menu van mediacenter....en anders mijn windows omgeving verbluffend....ook als je foto's bekijkt...en dat dan in een resolutie aangaand van 1024 x 768
Oke dat is mooi...en mag ik vragen welk media center je hebt? (of heb je zelfbouw)?

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
aangezien mijn computer in de woonkamer staat, is dat (voorlopig) ook mijn mediacenter.
wat helemaal ideaal zou zijn met de 32" van mycom is dat als ik op de afstandbediening van de mediacenter ( zelfbouw setje) op de groene knop druk, dat dan automatisch de scherm overspringt naar de menu van mediacenter in plaats van 4 keer op multimedia drukken op de afstandbediening van de lcd tv...net als wat ik met een playstation had....drukte die aan en de scherm sprong vanzelf over

of de dvi aansluiting moet dat automatisch kunnen doen, want dan gaat ik zeer binnenkort wel een lange dvi kabel zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
nnndoh schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:45:
aangezien mijn computer in de woonkamer staat, is dat (voorlopig) ook mijn mediacenter.
wat helemaal ideaal zou zijn met de 32" van mycom is dat als ik op de afstandbediening van de mediacenter ( zelfbouw setje) op de groene knop druk, dat dan automatisch de scherm overspringt naar de menu van mediacenter in plaats van 4 keer op multimedia drukken op de afstandbediening van de lcd tv...net als wat ik met een playstation had....drukte die aan en de scherm sprong vanzelf over
Voor de echte tweaker moet het mogelijk zijn om ingangen uit te schakelen: zie hier
Maar je loopt dan wel kans om je garantie te verspelen. (De AWA TFTD66 is hetzelfde apparaat onder een andere naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
...
of de dvi aansluiting moet dat automatisch kunnen doen, want dan gaat ik zeer binnenkort wel een lange dvi kabel zoeken
Ik heb zojuist mijn 10m DVI-D kabel ontvangen.
Na wat geklooi met instellingen werkt het als een tierelier. Haarscherp!

Maar 32 euro incl. verzendkosten bij kabelmeister.de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer

Dat kan volgens mij alleen met scart.. Ik heb hetzelfde met mijn component aansluiting voor mijn DVD.. Die springt ook niet automatisch over :(

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
Geweldig scherm, dus ik dacht ook eentje kopen voor een vriend van mij,die in het
buitenland zat .Hij wilde hem wel.Inmiddels heeft hij hem uitgepakt en vond hem toch niet zo mooi.
Hij gaat liever voor de Dell W2600( inmiddels 1164 euri).
Heeft er iemand ervaring met dit scherm?

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu twee dagen de 32'' in bezit. Prima scherm. Helemaal wat ik er van verwacht had. Beeldkwaliteit is uitstekend. De zoomfunctie had iets uitgebreider gemogen. PIP is echt handig, zeker samen met de digitale kabel tuner die aan scart 1 hangt. Zeker zijn geld waard, zeker als je het vergelijkt met de Philips en andere A-merk TV's.

Pluspunten:
- Beeldkwaliteit (ik mis de ruisonderdrukking niet)
- Vormgeving
- Aansluitmogelijkheden
- PIP
- Afstandsbediening (werkt goed, overzichtelijk)

Minpunten:
- Wat weinig teletekstgeheugen en geen dual screen teletekst - TV (zoals mijn oude Philips)
- Geen RGB scart (moet nog verloopkabel kopen)
- Het geluid is wat mager
- Zoom kent alleen 16:9, 4:3, Panoramic, Zoom. 14:9 (+ondertiteling) mis ik.
- Erg vaak op knopjes drukken om van videobron te wisselen (het zijn er zo veel)
- Mycomlogo ;)

Ik heb nog wel een vraag:
In de handleiding staat dat de resolutie 1280 * 768 is, maar als ik dat instel valt er een klein stukje van het beeld af. Ook zag ik ergens tijdens het switchen 1366 * ?? voorbijschieten. Ik neem aan dat dat de resolutie is. Hoe stel ik dit in op de PC? Met dscaler of powerstrip o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn pc (Asus 9250 kaart) via DVI op de 32" aangesloten, en de laatste Ati catalyst driver geinstalleerd.
Dan staat 1360x768 automatisch in de lijst van ondersteunde resoluties. (6 pixels minder?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

ok weet niet meer wie het vroeg, maar dit scherm werkt ook puik onder linux :D

helemaal toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op zondag 03 april 2005 @ 19:12:

Wat zijn de preciese specs: zie op de site niet superveel info. Bijvoorbeeld type tuner, audio, type toetsenbord en muis, aanwezige uitgangen, geluidsproductie...enz

Kan iemand mij de volledige specs leveren? alvast dank.
Ik neem aan dat je hier op de MCE Spectra doelt?
Het mobo dat er in gaat is een LGA775 mobo met PCI-express etc. CPU is een PIV 530 (3.0 Ghz).
Verder zijn natuurlijk alle noodzakelijke aansluitingen aanwezig. Opticals, tulp in en uit (!) 3x pci, s-ata etc. de hele mik mak. Toetsenbord en muis mag je in principe zelf uitkiezen, en qua geluidsproductie is ie erg prettig. Laten we het zo zeggen: Een beamer maakt meer herrie, en een lopende VCR ook ;)
De tuner die er in zit is de Hauppauge MCE150, of 500 als je dual tuner wilt. (+ €100,- voor dual tuner)

Past qua looks natuurlijk perfect in de woonkamer, en de MCE afstandsbediening zit er bij (oogje geïntegreerd in de kast.) Kom natuurlijk naar MyCom Utrecht voor meer informatie!

Maar weer onn-topic:

De prijzen voor deze LCD zijn ook na de actieperiode nog steeds €899,- voor de 26" en €1199,- voor de 31"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:20:
[...]
Ik neem aan dat je hier op de MCE Spectra doelt?
Het mobo dat er in gaat is een LGA775 mobo met PCI-express etc. CPU is een PIV 530 (3.0 Ghz).
Mischien een beetje offtopic hier, maar waarom zo'n energie vreter als de PIV voor een apparaat wat toch wel lang en vaak aan staat. Dealtje met de nuon gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:34:
[...]

Mischien een beetje offtopic hier, maar waarom zo'n energie vreter als de PIV voor een apparaat wat toch wel lang en vaak aan staat. Dealtje met de nuon gesloten?
Denk omdat de fabrikant van de Spectra's geen AMD64 modellen kon leveren? (Ja die zag ik zelf ook liever :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel wat aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
Iedreen begint nu ook over de mce en de spectra

De spectra is leuk
zit een mobo op wat 2 X 1 gb ddr 400 ondersteund
met een 915 Chipset

en een pci-ex 16 slot ( low profile )

En een riser kaart voor je TV-Kaart

Er past alleen geen PVR - 500 in ( dubbele tuner )

dit past fysiek niet andere vragen mag je altijd mailen of begin een nieuw topic
en de specs kan je zelf uitkiezen :)

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

ZandBak schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:18:
Iedreen begint nu ook over de mce en de spectra

De spectra is leuk
zit een mobo op wat 2 X 1 gb ddr 400 ondersteund
met een 915 Chipset

en een pci-ex 16 slot ( low profile )

En een riser kaart voor je TV-Kaart

Er past alleen geen PVR - 500 in ( dubbele tuner )

dit past fysiek niet andere vragen mag je altijd mailen of begin een nieuw topic
en de specs kan je zelf uitkiezen :)
Ik neem aan dat Spectra= Ultimate Media Center MCE die bij Mycom wordt aangeboden???

Inmiddels nieuw topic geopend :) Ervaring en of informatie over Mycom Ultimate Media Center

Je zegt dat de PVR 500 er niet in past. Hij wordt echter wel aangeboden met dubbele tuner. Wat is dit dan voor kaart?

Als laatste zeg je dat je de specs zelf uit kan kiezen. Via de website van Mycom is dit media center echter niet te configureren.

Voor alle duidelijkheid: ik bedoel dit MCE
Afbeeldingslocatie: http://img192.exs.cx/img192/3494/mce6ve.jpg

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Zie mijn response in het MyCom MCE topic)

Overigens voor iedereen die het scherm aan de muur gaat monteren.
Als je de voet er onder uit haalt krijg je een gat. We verkopen hiervoor speciale klepjes, ik dacht €7,95, en daarmee kan je dus dat gat opvullen. Wel zo netjes als je scherm wat hoger hangt en je er constant in zit te kijken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat heeft dat gezwam over die Media Center met LCD tv's te maken!!!!!

Kan iemand mij nou antwoord geven op mijn eerder genoemde vraag?! ;)

Kan de 32" het 4:3 signaal goed scalen naar 16:9 zonder ernstige vervorming ?
En zoja hoe moet dat dan? Een mycom verkoper zei tegen mij dat dat kon maar ik heb het nog niet kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf de 26" staan en alle uitzendingen worden uitstekend omgevormd naar 16:9, ik zie zelf iig geen vertekeningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je dat dan instellen ?
En heeft de 32 inch dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eenmalig op de [ARC] knop op de afstandsbediening een mode gekozen (zoom of panorama, ben ik even kwijt), en hoef weinig meer te doen om de gewone uitzendingen fullscreen te zien op de 32" variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem op zoom zet krijg ik de ondertiteling niet meer te zien. En als ik op panorama zet wordt het volgens mij nog uitgerekter als 16:9. Dus denk niet dat dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
de enigste knop wat ik indruk op de 32" is de aan/uit knop en mijn hele scherm word prima gevuld met tv beeld....en de ondertiteling netjes gecentreerd
ook geen vervormingen
ik kijk standaard op 16:9 formaat
geen klachten hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus geen brede koppen en schouders?
Kan er anders iemand een foto plaatsen hoe het er dan uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Zou wel mooi zijn als er een soort van Superzoom optie opzit die op Philips TV's zit, das een combinatie van een stukje inzoomen en een stukje oprekken. Maarja, dat zal wel niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:56:
Als je een 4:3 beeld naar 16:9 wilt vervormen zonder dat er onder of boven iets afvalt dan zul je toch echt iets in de breedte op moeten rekken.
De panorama-stand komt misschien het meest in de buurt van wat je wilt: het midden van het beeld blijft gelijk, maar de zijkanten worden opgerekt, maar dit ziet er vreemd uit als de camera beweegt.

Ik kijk zelf gewoon het liefst op de originele resolutie van het beeld. Dus:
4:3 voor een 4:3 beeld (zwarte balken aan de zijkant)
zoom voor een 16:9 tv-uitzending (beeldvullend)
en 16:9 voor breedbeeld films via de DVI-aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:56:
op pagina 6 van deze forum had ik een paar foto's geplaatst...daar zie je de serie will & grace in 16:9 formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nog niet tegen gekomen dat ik mij stoorde aan opgerekte beelden op deze lcdtv, dat deed ik wel op mijn destijds stuk duurdere (3600Gld) Philips Matchline 100Hz Breedbeeld 66cm CRT, die nu met pensioen is... en die had ik speciaal gekocht omdat het destijds de enige was die automagisch meeschaalde (wat soms ook heel irritant was btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op donderdag 07 april 2005 @ 16:59:
Zou wel mooi zijn als er een soort van Superzoom optie opzit die op Philips TV's zit, das een combinatie van een stukje inzoomen en een stukje oprekken. Maarja, dat zal wel niet...
Dat bedoel ik denk. Wij hebben een Loewe Tv in de huiskamer en die doet dat ook. Dan komt het netlogo ook meer in de hoek te staan en je ziet het beeld ff veranderen. Dan heb je echt nergens last van. Maar dat zit dus zeker niet op deze tv. Als de uitzending niet in 16:9 wordt uitgezonden heb je pech...beetje jammer :'(
Maakt het misschien uit hoe sterk het signaal is van de kabel of is het al beter als er digitale tv op doe?? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat lees je dus verkeerd, het schalen gaat dus juist erg goed.
De tuner is gewoon goed, ik heb alle zenders in goede kwaliteit (Zit zelfs op de verste aansluiting in het huis) en je ziet een verschil tussen bijvoorbeeld ned 1 2 3 en rtl 4 (Digitaal uitgezonden) en sbs 6 bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Ik heb ze gevonden....
3 dode pixels
moet je wel erg goed kijken, en bij normaal tv ziet je ze niet....maar als je op de tv/av knop drukt en je krijgt dan een zwart beeld dan zie je het ( of niet)

dus , wie heeft ze ook al gevonden?

op de australische forum over de decktron tv's werd daar ook al over gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

nnndoh schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 21:40:
Ik heb ze gevonden....
3 dode pixels
moet je wel erg goed kijken, en bij normaal tv ziet je ze niet....maar als je op de tv/av knop drukt en je krijgt dan een zwart beeld dan zie je het ( of niet)

dus , wie heeft ze ook al gevonden?

op de australische forum over de decktron tv's werd daar ook al over gesproken
ik heb er 1tje :(
maar ja ik zie hem soms gewoon omdat ik weet waar hij zit, hij is niet echt storend

tis trouwens bij mij een subpixel, want hij is rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
ow...heet dat een sub-pixel...bij mij is ie ook rood....en sinds ik weet dat het er zit let ik er ook constant op.....maar dan moet je wel een meter of minder van de buis zitten

maar goed...mochten er meer bij komen....betwijfel dat eigenlijk , kan ik me mooi op de garantie beroepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 12:48:
Nee, dat lees je dus verkeerd, het schalen gaat dus juist erg goed.
De tuner is gewoon goed, ik heb alle zenders in goede kwaliteit (Zit zelfs op de verste aansluiting in het huis) en je ziet een verschil tussen bijvoorbeeld ned 1 2 3 en rtl 4 (Digitaal uitgezonden) en sbs 6 bijvoorbeeld.
Hmm, afaik waren 1, 2 en 3 toch analoog en de rest digitaal oid?

Kijk voor SBS6 eens of je niet per ongeluk een VCR in huis hebt op de coax. Die zitten standaard nogal dicht in de buurt van SBS6 (iig hier bedenk ik me.. elders zit wellicht een andere zender rondom 36). Het kan veel helpen om je videorecorder anders in te stellen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 08-04-2005 22:31 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:45

DDX

jammer van die speakers op de zijkant (die kan je er toch niet afhalen als ik de plaatjes zo zie?)
hopenlijk komt de DLT-3700 binnenkort ook voor mooie prijs ergens

staat trouwens op http://www.decktron.com/products/lcd_32.html (en op http://www.decktron.com/products/lcd_37.html)

AV1 : Full Scart or RCA
AV2 : Half Scart or RCA

is AV1 dan niet RGB omdat het 'Full' is ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de nederlandse handleiding zijn beide scart aansluitingen composiet (helaas), maar het viel me wel op dat de scart1 wel een beter beeld leek te geven dan scart2. De termen half en full scart heb ik nog niet eerder gehoord. Wat zoeken op google levert mij het beeld op dat full en half scart inderdaad iets met RGB te maken heeft? Bv hier staat
Full SCART: (CVBS In,RGB In, TV Out)
Half SCART: (CVBS In & Monitor Out)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
DDX schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 22:40:
jammer van die speakers op de zijkant (die kan je er toch niet afhalen als ik de plaatjes zo zie?)
hopenlijk komt de DLT-3700 binnenkort ook voor mooie prijs ergens

staat trouwens op http://www.decktron.com/products/lcd_32.html (en op http://www.decktron.com/products/lcd_37.html)

AV1 : Full Scart or RCA
AV2 : Half Scart or RCA

is AV1 dan niet RGB omdat het 'Full' is ?
Volgens mij gaan jullie ervan uit dat de Mycom-lcd identiek is aan die van Decktron. De lcd's zijn
duidelijk verwant aan elkaar, maar volgens mij zijn alleen design en LG-Philips flatpanel hetzelfde.
Er zal een wezenlijk verschil zitten in de overige hardware , waaronder het ontbreken van de RGB-scart op de Mycom.
De Decktron wordt voor bijna het dubbele verkocht en daar zal toch wel enige reden voor zijn.

http://www.niehoff.nl/aanbieding/nie_midden_aanbieding.html

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
De Decktron wordt voor bijna het dubbele verkocht en daar zal toch wel enige reden voor zijn.
Ja, daar zal vast wel een reden voor zijn; maar dat hoeft perse niet de hardware of de kwaliteit van de tv te zijn. Het kan bijv. goed zijn dat de prijs van de Decktron een tijdje geleden is vastgesteld toen de prijzen van 26" LCD Tv's nog een stuk hoger waren, of je betaald voor het merk oid.

Je ziet ook bij pc TFT schermen dat slechtere schermen van een oudere generatie vaak duurder zijn dan betere schermen van een nieuwere generatie, simpelweg om dat de fabrikanten van die schermen nog niet gereageerd hebben op de nieuwe marktomstandigheden.

Overigens kan het ook best goed zijn dat er een verschil in hardware is, maar echt groot zal deze denk ik niet zijn. Maar het zou natuurlijk best kunnen dat er gezegd is, we kunnen deze tv wel 2x zo goedkoop in de winkel zitten, maar dan willen we dat die en die features uitgeschakeld zijn bij het goedkope model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-02 13:26
Hey, jij met je 3 dode subpixels, ik koop die 32 inch van je over voor ... 400euro! >:) })

"Thunder? Flash!" "AMD 1200,256DDR,MX400,5.1,MSI 266A"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:00
meelmark schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:48:
Hey, jij met je 3 dode subpixels, ik koop die 32 inch van je over voor ... 400euro! >:) })
De vraag is waarom de mensen met dode pixel het ding niet gewoon binnen 8 dagen geruild hebben :? Ik heb expliciet bij Mycom gevraagd of hun 8 dagen niet-goed-geld-terug ook van toepassing was op laptops/tft's/lcd-tv's en het antwoord was ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
omdat er 2 jaar garantie op de tv zit....mocht het nog meer worden dan word hij gewoon omgeruild tot ie ander gemaakt is...en de 8 dagen zijn al voorbij

en nee...verkopen voor 400 doe ik hem niet...want tis een prima ding
als je hem graag wilt hebben....1200 euro, en hijs van jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

Rukapul schreef op zondag 10 april 2005 @ 14:58:
[...]

De vraag is waarom de mensen met dode pixel het ding niet gewoon binnen 8 dagen geruild hebben :? Ik heb expliciet bij Mycom gevraagd of hun 8 dagen niet-goed-geld-terug ook van toepassing was op laptops/tft's/lcd-tv's en het antwoord was ja.
true, dat werd mij ook verteld in de winkel, maar:

-je kan dit maar 1 keer doen
-je weet niet wat je er voor terug krijgt (misschien heeft ie er wel 2 :P )
-je moet weer helemaal terug naar de winkel met die grote doos :S

[ Voor 26% gewijzigd door njh op 10-04-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Met geld terug maakt dat toch niks uit??? Je gaat gewoon de volgende dag weer heen om een nieuwe te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediacj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:59
Macer schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:39:
Met geld terug maakt dat toch niks uit??? Je gaat gewoon de volgende dag weer heen om een nieuwe te halen..
Als je de volgende dag weer naar dezelfde winkel gaat om een "nieuwe" te gaan halen is de kans groot dat je je eigen TV weer mee terugkrijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njh

njh

Mediacj schreef op zondag 10 april 2005 @ 20:56:
[...]

Als je de volgende dag weer naar dezelfde winkel gaat om een "nieuwe" te gaan halen is de kans groot dat je je eigen TV weer mee terugkrijgt ;)
hahaha ja precies, ze naaien je waar je bij staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft de 32" nou wel of niet RGB scart???

Als dat zo is moet ik ff een RGB scart kabel kopen!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ondersteunt deze tv ook HDTV? En wat is nu het verschil tussen RGB Scart en Composiet Scart? En heeft iemand misschien een foto van de achterkant van de tv? Zodat je alle aansluitingen kan zien?

Sorry ondersteunt dus doormiddel van een Digitale Setupbox HDTV. Dan is mijn vraag als volgt kan je een DVD speler met RGB kabel aansluiten op een digitale box zodat je gebruik kan maken vandie ingang. Zodat je geen kwaliteitsverlies heb.

[ Voor 75% gewijzigd door cool0 op 11-04-2005 16:13 ]

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Ik kwam op Ebay deze zaak tegen in duitsland!

http://stores.ebay.de/DANIKS-WORLD/Plasma-LCD-TV.html

Die bieden ze nog goedkoper aan met RGB in! en een 27" betaal je iets van 775 euro!

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Zow, ik heb ook een 26-inch schermpje besteld. Niet de 26" Mycom, maar de 26" Acer.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/56590/full.jpg
Is volgens mij op een vergelijkbaar panel gebaseerd (16ms, 450cd/m2, 24-bit, 170 graden kijkhoeken en 600:1 contrastratio), maar te koop voor E 799. Scheelt toch mooi E 100 en 't scherm doet volgens mij niks onder voor de Mycom 26" (en ik vind de acer een mooier design hebben).

[ Voor 5% gewijzigd door Hielko op 13-04-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vadeluma
Hielko schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:48:
Zow, ik heb ook een 26-inch schermpje besteld. Niet de 26" Mycom, maar de 26" Acer.

[afbeelding]
Is volgens mij op een vergelijkbaar panel gebaseerd (16ms, 450cd/m2, 24-bit, 170 graden kijkhoeken en 600:1 contrastratio), maar te koop voor E 799. Scheelt toch mooi E 100 en 't scherm doet volgens mij niks onder voor de Mycom 26" (en ik vind de acer een mooier design hebben).
Kijk hier even naar.
Engels review, goeie keus,goeie prijs

http://www.trustedreviews...cle.aspx?art=1013&head=18

maran

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Yes, die ken ik; heb natuurlijk niet volledig op de gok 't scherm gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Is deze er ook in een 32"versie. Vind 26" net iets te klein voor in de woonkamer

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

26" is een focking 65cm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw

robbydw

live your life

Meen je dat nou :X

Ja weet ik maar heb nu ook een 82 cm beeldbuis TV en wil eigenlijk niet kleiner

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
32-inch is groter dan je 82cm beeldbuis TV, 30-inch is het ongeveer equivalent van een 82-inch CRT-TV. Overigens is er ook een 32" versie van die Acer, tenminste als ik op google zoek op Acer AL-3271W in plaats van Acer AL-2671W krijg ik hits; dus dan zal dat wel :P

Beetje vreemd, maar beide schermen zijn niet op de site van acer te vinden...

PS. een 26-inch LCD is inderdaad 66 centimeter, maar dat komt overeen met een 72cm CRT TV (je moet daar altijd 2-inch vanaf halen omdat ze het glas dat onder de rand van de behuizing zit ook gewoon lekker meetellen...)

[ Voor 24% gewijzigd door Hielko op 14-04-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Volgens mij heeft de Acer ook nog eens een Full Scart dus RGB in. Die heeft de mycom volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Klopt volgens mij, 'ergens' op internet staan de volgende specs:
AV1: SCARTCVBS/S-Video/RGB
AV2: SCART CVBS/S-Video/RGB/YUV
AV3: RCA for CVBS
PC D-SUB: yes
DVI: yes
PC Audio In: yes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbydw schreef op donderdag 14 april 2005 @ 14:30:
[...]

Meen je dat nou :X

Ja weet ik maar heb nu ook een 82 cm beeldbuis TV en wil eigenlijk niet kleiner
Ah, op die fiets :) Ik heb op het moment een 55cm tv (wel loewe, dus beter dan bovenstaande tv's, dat wel) , en wil eigenlijk wel een 82cm Loewe Credo :P Vandaar dat ik 26" al groot vind :X

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
HET WIJKT EEN BEETJE HEEL ERG AF VAN HET TOPIC TITEL GAAT HIEROVER DE MYCOM SCHERMEN!!!!

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
offtopic:
Lijkt me dat mensen die geinteresseerd zijn in een 26" LCD van Mycom voor 899 wellicht ook wel interesse hebben vergelijkbare (of zelfs iets betere imo) 26" LCD van acer voor 799 :). Als het over een scherm wilt hebben is het natuurlijk relevant om ook de directe concurrentie in de vergelijking mee te nemen :). Kijk dit is natuurlijk wel volledig offtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar die acer, waar is die dan 799 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik hier eigenlijk nog mis (of ik heb er overheen gekeken) is de lip-sync probleem. Er zijn nogal wat schermen die dit probleem hebben wanneer de LCD via digitale interface (S/PDIF) wordt gekoppeld.

Dus:
Heeft iemand die de 32" MyCom scherm heeft EN deze heeft aangesloten (via S/PDIF) op een receiver voor geluid, kunnen constateren dat er geen tijdsvertraging zit tussen het geluid en beeld?

Ook deze persoon zit serieus te denken over aanschaf.
Voor kompleetheid:
Als je de prijs bekijkt (MyCom is echt goedkoop), en je vergelijkt dit met een Hitachi (of Sharp) in de 1.500-2.000 euro prijsklasse. Waar zitten de grote verschillen dan. Die 899 euro moet toch ergens vandaan komen?

Alvast bedankt,

EiSl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Denk/vermoed niet dat deze tv's daar last van zullen hebben. Dergelijke dingen worden veroorzaakt door de zogenaamde intelligente signaalprocessing, DMIe, pixelplus2 etc etc; en dat zal juist wel 1 van de features zijn die op dergelijke tv's grotendeels ontbreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
Bedankt Hielko voor je toevoeging; dit soort TV ervaringen erbij is zeer zeker gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Almering
  • Laatst online: 25-02-2024

Almering

Notebook niet voor games!

Kijk hier voor meer info over de 32" Acer (klik op de TV)

ACER 32 LCD TV

Prima specs, wel >150 euro duurder dan de Mycom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Die is vast ook wel goedkoper te krijgen, tenminste als ie uberhaupt al in NL te koop is. Bij de 26" Acer zie je ook dat het prijsverschil tussen verschillende winkels (en zeker als we ook naar het buitenland kijken) zo een paar honderd euro kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Even een offtopic vraagje. Is de 32" van Acer in Nederland te krijgen ergens? Ik ga binnen nu en 2 mnd op mezelf en wil een degelijk LCD scherm. Had eerst de LG 26" op het oog is nu 799 bij mediamarkt maar deze heeft veel problemen met het geluid als je het via een home cinema set aansluit. De tvs van mycom zijn intersant maar wat ik zoek is.

26, 30 of 32" scherm
RGB in scart (full Scart) minimaal 1 scart die dit ondersteunt.
DVI
voorbereiding op HDTV
goede Audio aansluitingen voor home cinema set.

Heb nog niet echt een betaalbare tv gevonden die dit allemaal ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
De 26" Acer voldoet volgens mij heel redelijk aan je eisen, weet alleen ff niet hoe het zit met de audio aansluitingen voor een home cinema set. Aan de rest van je eisen voldoet ie wel. Bij de 32-inch Acer zal 't qua features wel exact hetzelfde zijn, behalve het beeldformaat natuurlijk :p. Volgens kieskeurig.nl zijn er geen winkels die hem verkopen, maar ik vermoed dat de winkels die de 26-inch versie hebben vast ook wel de 32-inch versie kunnen leveren als je daar om vraagt.

Overigens, die 26" LG; heeft die ook problemen als je simpelweg die digitale signal processing shit uitzet? Dat kan volgens mij gewoon, en veelal heb je dan ook geen synchronisatieproblemen meer tussen beeld en geluid (neem aan dat je daar op doelde?).

Als je voor een groter scherm wilt, meer dan 26-inch dan zou ik direct voor een 32-inch gaan. Heb namelijk het idee dat de 30-inch schermen veelal niet zo'n goede prijs hebben. Denk overigens dat de 32" Mycom wel 1 van de goedkoopste 32-inch schermen zal zijn, maar met een beetje browsen op kieskeurig.nl is dat wel uit te zoeken of er nog andere 32-inch schermen zijn die aangeboden worden voor een vergelijkbaar bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar is dit een beetje kwaliteit? Deze cheapass tv's
Kan ik niet beter een 26" tv van Phillips kopen?
Moet ik als ik deze koop ook zeker digitale tv nemen of kan geeft dit ook wel fatsoenlijk beeld vanaf de analoge kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

De LG waar ik het over heb is de LG RZ-26LZ50. Op kieskeurig is het geluid het grootste hekelpunt van de tv. Dit komt oa. dat ze de scart voor de mute hebben gezet als je dan switch van kanaal hoor je een pop door je home cinema set uiterst irritant. Vervolgens heb je ook geen directe audio uitgangen op de tv voor de home cinema. Verder weet ik er niet veel over als je alle digitale shit uit kan zetten tv. Design van de tv is wel heel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Ga gewoon eens bij de mediamarkt kijken oid, daar hebben ze van bijna alle belangrijke merken wel modellen staan. Overigens zijn de cheapass tv's (nouja cheap, was het maar waar :p) denk ik wel redelijk kwaliteit. Veelal maken ze gebruik van dezelfde panels als de duurdere merken, meeste schermen zullen gewoon een LG.Philips panel hebben oid. Wat dat betreft zijn alle modellen redelijk vergelijkbaar, zelfs als het gaat tussen een scherm van E 800 en E1600...

Wat dan nog overblijft wat de beeldkwaliteit beinvloed is de tuner en de signaalbewerking. De wat duurdere merken zoals Philips, Samsung etc hebben allemaal fancy dingen om ruis weg te filteren, kleuren te verbeteren en dergelijke truckjes om de beeldkwaliteit te verbeteren. Sommige mensen vinden het handige functionaliteit, maar je ziet ook vaak zat dat men het gewoon simpelweg uitzet omdat dergelijke technieken vaak ook ongewenste neveneffecten hebben. Denk bijvoorbeeld aan ghosting (komt voor bij temporele ruisfilters die werken over meerdere frames) of synchronisatie problemen tussen het geluid en het beeld omdat het beeld vertraagd wordt door de signaalbewerking. Zelf denk ik dat dergelijke functionaliteit wel wenselijk is, als je het insteld op een niet al te hoge stand (zover mogelijk) heeft het veelal inderdaad een positieve invloed op de beeldkwaliteit.

Wat dan nog overblijft is de kwaliteit van de tuner. Ook hier denk ik dat de duurdere merken vaak wat beter zullen scoren en dus minder last hebben van ruis/slechte kleuren etc. Laatste puntjes is dat de duurdere merken betere aansluitmogelijkheden hebben (RGB SCART etc).

Persoonlijk denk ik echter dat deze kleine puntjes niet opwegen tegen de prijs. Daarnaast heb je de intelligente beeldbwerking en de tuner ook helemaal niet meer nodig als je voor digitale tv gaat, iets dat niet perse nodig is bij deze tv's; maar voor de beste beeldkwaliteit toch wel aan te raden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
mijn 32" mycom doet het voor mij perfect, ook qua beeld kwalitiet...het geluid is niet super en hij zet ook geen koffie...meer heb ik eigenlijk niet nodig...
hij zit via een scartblok met daaraan tulpstekkers aangesloten op mijn homecinema set, de computer zit via de seriele aansluiting aangesloten, niet dvi want ik vind een 5 meter kabel een beetje te duur op het moment ,het geluid via de pc-geluid ingang
ik ken zo alles doen wat ik wil

ik heb dus nog steeds geen spijt van mijn aankoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ustinov
De 26" Mycom verbruikt 120W, volgens Kassa evenveel als een gewone TV (100-150W).
De 32" zit met 200W inderdaad wat hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik die mycom of acer tv aansluit via de tuner in mijn computer (hauppauge 500) krijg ik dan beter beeld dan als ik hem op de analoge kabel aansluit? Via een VGA kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
DIe 26incher heeft een 16:10 ratio; kan je nu geen films kijken over de gehele oppervlakte van het scherm? Met die ene resolutie (2.35:1 ofzo? :S) heb je zwarte balken, maar met normale 16:9?

Iemand dus die dat ding heeft en gewoon televisie over hele scherm heeft, evenals dvd-films?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg alles gewoon full screen. Heb de 26" staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Is er iemand die zijn dvd-speler via de component-ingang heeft aangesloten op de Mycom (32") en zo ja, geeft dit nu een (veel) beter beeld dan via de scart aansluiting? Zeker gezien de hele RGB-scart discussie ben ik hier erg benieuwd naar. Ik heb gelukkig een perfecte Sony dvd-speler met component uit en wil nu wel eens weten hoeveel verbetering dit kan geven. Nu heb ik 'm nog via de rgb-scart op m'n grootbeeld Toshiba staan (4:3), maar die balken in beeld bij dvd's beginnen me een beetje te storen (zonde van de dvd-resolutie).

Ben zelf van plan om eind mei ;) een lcd-tv aan te schaffen en wat 26" betreft neig ik nu naar de Acer (wacht nog even af of Hielko een mini-reviewtje wil plaatsen), zeker omdat ik het design mooier vind en het € 100,- scheelt.

32" is natuurlijk nog beter, maar weet nog niet of ik de Acer voor een leuke prijs kan krijgen, vandaar alvast mijn vraag over de mycom 32".
Ik heb alvast naar Goedkopen.nl gemaild om te vragen of ze de 32"Acer kunnen leveren, zodra ik antwoord heb post ik het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Goedkopen.nl kan de 32" niet leveren had ze ook al een email gestuurd met deze vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
bogaards schreef op maandag 18 april 2005 @ 10:41:
Ben zelf van plan om eind mei ;) een lcd-tv aan te schaffen en wat 26" betreft neig ik nu naar de Acer (wacht nog even af of Hielko een mini-reviewtje wil plaatsen), zeker omdat ik het design mooier vind en het € 100,- scheelt.
Heb vandaag net mijn 26" binnen gekregen. Ziet er op het eerste gezicht goed uit, maar ik zal wat uitgebreidere ervaringen posten wanneer ik em wat meer heb kunnen gebruiken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
Offtopic
Hielko: kun je mij de afmetingen van het Acer beeldoppervlak geven, ik wil even kijken hoeveel ik erop achteruit ga i.v.m. mijn huidige tv. (ik bedoel dus de afmetingen van het zichtbare deel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meelmark
zichtbaar toch gewoon 26 inch lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Volgens de doos is het 66,5cm diagonaal, dus dat komt overeen met 26,2-inch ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
Ter verduidelijking van mijn vorige vraag: ik bedoelde dus de hoogte en breedte van het scherm (zichtbare deel). Ik weet wel dat het 26"is, maar ik wil de hoogte en breedte vergelijken met mijn huidige tv :)

Mijn idee is om even het zichtbare deel van een 26"breedbeeld af te tapen op m'n huidge tv zodat ik een beter idee heb of 26" groot genoeg is in mijn woonkamer. Anders ga ik nl. gewoon voor de 32"van mycom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
Bij Mycom 26" nu 888 en de 32" nu 1199.-

:D

oja en WD 200 89,95 :P

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Nounou wat een prijsdalingen, van wel 899 naar 888... WOW :P

Overigens bogaards; beetje rekenen kan geen kwaad.. je weet de diagonaal en de aspect verhouding; dus dan kan je de hoogte en breedte zo uitrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
ik ben economie-leraar, geen wiskundige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Nou, men neme 66,5cm diagonaal. Doen dit maal 66,5 = x => Wortel((x / 26) * 16) = 52,12 cm horizontaal. Dan nemen we (52,12 / 16) * 10 = 32,6cm verticaal. Zou je als economie leraar ook moeten weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0

cool0

Hielko zou je misschien wat pics kunnen maken als die aanstaat enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Niet online
allereerst dank voor de heldere uitleg van hoogtes door Hielko _/-\o_ , gevolgd door een vraagje over de tv-kwaliteiten van de Acer B)

In de review die al eerder genoemd is hebben ze het nl. wel (uitgebreid) over de dvd en pc-kwaliteiten, maar erg summier over de het tv-onderdeel.... Dit is voor de vrouw des huizes erg belangrijk (voor mij ook overigens), dus zou je hierover in de loop der week iets kunnen posten?

Wat de dvd-kwaliteiten van de Acer betreft: in de review gebruiken ze een pc hiervoor, ben erg benieuwd of de resultaten met een stand-alone vergelijkbaar zijn.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.