is dat niet gewoon 32inch plus 7cm voor iedere kant? (ongeveer incl boxen)Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:02:
Kan iemand mij de afmeting van de mycom 32inch kunnen geven want de tv moet in een kast komen van de vrouw
offtopic:
Dat is ook de reden waarom TV's met een OLED panel een doorbraak zullen worden, ze maken geen gebruik van backlights waardoor het zwart net zo fatsoenlijk/beter zal zijn als bij CRT schermen. Heel belangrijk voor films inderdaad.Dit is gewoon nog een LCD manko.
Zeker weten, ik ben alleen benieuwd hoe ze een scherp beeld over heel het oppervlak willen bereiken als de lichtstraal nog verder gebogen moet worden dan bij huidige CRT's.Wat dat betreft is het misschien wel de moeite waard om te wachten op de platte Samsung CRT's die van de zomer komen, deze zijn ook hd geschikt en nauwelijks duurder als de huidige breedbeeld crt's.
[ Voor 66% gewijzigd door Yokozuna op 19-03-2005 20:53 ]
las op de grote aldi/lidl topic ook over dit scherm en ze noemde deze link op
http://www.decktron.com/products/lcd_32.html
schijnt dezeflde scherm te zijn alleen onder een ander naam
maar ik zit nu al de hele dag kwijlend de forum te lezen , en ik gaat zeer zeker morgen of dinsdag even bij mycom kijken
http://www.decktron.com/products/lcd_32.html
schijnt dezeflde scherm te zijn alleen onder een ander naam
maar ik zit nu al de hele dag kwijlend de forum te lezen , en ik gaat zeer zeker morgen of dinsdag even bij mycom kijken
ander vraagje....
hoe is het bereik van de afstandbediening?
moet je echt recht voor de tv zitten voor ie het doet...of kan je bekant achter de tv zitten en dan nog bereik hebben?
moet je echt recht voor de tv zitten voor ie het doet...of kan je bekant achter de tv zitten en dan nog bereik hebben?
je moet wel aardig richten, maar wat wel wil helpen is het folie dat op de strip zit onder het scherm (ook over de receiver heen geplakt) verwijderennnndoh schreef op zondag 20 maart 2005 @ 16:14:
ander vraagje....
dat is voor de 32" nog niet de goede resolutie hij is namelijk 1366x768jan401 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 23:34:
[...]
niet waar dus,
mijn 32" scherm werkt gewoon op 1280x768 zie screenshot hieronder:
ik zit te denken over dat scherm maar dan moet hij via dvi of rgb wel de goede resolutie gaan pakken
en niet gaan zitten uitrekken
Op bovenstaande tekst rust ©copyright,
niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
ik heb net naar de 32" versie zitten kijken
ze konden geen normaal tv laten zien...wel eventueel een dvd....maar heb wel een spel zitten spelen
need for speed underground 2...moet zeggen dat dat er wel mooi uitzag..
ik kon wel dingen erover vragen, maar ze konden niet echt veel zeggen
waren eerder verbaasd dat ik eroverhad dat het hier besproken word...en dat het in australie decktron heet waar ze touwens ook laaien enthousiast schijnen te zijn en de scherm niet aan te slepen is...overal uitverkocht
maar goed..ik heb de voordeel van me twijfel genomen en er 1 besteld die ik vrijdag kan komen halen
in rotterdam
incl afdekkapje voor onderaan als je de poot weghaald als je hem wilt ophangen aan de muur
ze konden geen normaal tv laten zien...wel eventueel een dvd....maar heb wel een spel zitten spelen
need for speed underground 2...moet zeggen dat dat er wel mooi uitzag..
ik kon wel dingen erover vragen, maar ze konden niet echt veel zeggen
waren eerder verbaasd dat ik eroverhad dat het hier besproken word...en dat het in australie decktron heet waar ze touwens ook laaien enthousiast schijnen te zijn en de scherm niet aan te slepen is...overal uitverkocht
maar goed..ik heb de voordeel van me twijfel genomen en er 1 besteld die ik vrijdag kan komen halen
in rotterdam
incl afdekkapje voor onderaan als je de poot weghaald als je hem wilt ophangen aan de muur
Verwijderd
Volgens de site http://www.decktron.com/products/lcd_32.html , type DLT-3200, is de effectieve beeldschermgrootte 566,4 mm x 339,8.
Dit komt weer overeen met 26", is dit een typfout op de site van decktron, of is dit echt zo???
Dit komt weer overeen met 26", is dit een typfout op de site van decktron, of is dit echt zo???
De TS versies van content (Transport Stream) zijn inderdaad geweldig mooi. Dit zijn meestal de rechtstreekse uitzendingen zoals ze in Amerika te zien waren. Je hebt daar een behoorlijk aantal bekende filmen die in HDTV is uitgezonden. Namen zoals Kill Bill 1 & 2, Lord of the Rings, en velen anderen.jan401 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:53:
[...]
ja helaas, maar dat is maar een kwestie van tijd (heb al T1,2 en 3 op dvd)
matrix filmpje ziet er goed uit, maar heb net een film van nasa (dreamtime) gedownload en bekeken (1,28GBvoor 9minuten film) en dat ziet er echt verdomd mooi uit.
Maar zelfs in Amerika is er maar weinig HDTV op DVD te koop. Er zijn enkele titels te koop op het MS HD formaat, maar bij lange na niet alles. Het probleem is dat met name voor de 1920*1080 content, 9GB toch wat erg krapjes is. De hoge compressie zorgt ervoor dat het (subjectief!) soms zelfs minder mooi is dan gewoon DVD, vooral in donkere of snelle scenes en dan met name bij langere speelfilms. Gangs of Newyork is bijvoorbeeld berucht. Jammer dat de producent het dan niet aandurft om zoiets op een dual-side of op 2 DVDs uit te brengen.
1.28GB voor 9 minuten geeft een beetje aan waar je voor een speelfilm aan moet denken zonder dat de compressie al je resolutie effectief weer wegeet. De HD-DVD en de Blue-ray gaan dit beide mogelijk maken. Verwacht speelfilms hierop tegen kerstmis dit jaar.
Probleem voor ons europianen blijft dat het zeer illegaal is om deze content te zien. Vergis je niet. Ik volg de scene al wat langer, en het kan nog zeker een jaar of 5 duren (mogelijk langer) voor gangbare HDTV content (blockbusters & series) hier legaal te krijgen is. Wel kun je legaal wat minder gangbare content zoals obscure sportuitzendingen en docu's via de euro1080 sateliet zien.
Importeren vanuit Amerika gaat ook mogelijk moeilijk worden. Als er steeds meer mensen hier van het bestaat van HDTV leren, dan zal de import scene mogelijk enorm kunnen toenemen. Amerikaanse maatschappijen zullen er dan alles aan doen om te zorgen dat wij die content hier niet in handen krijgen. Het middel daarvoor is DRM. Zelfs standalone spelers moeten dan een internet verbinding hebben om te kunnen 'bewijzen' dat je je in Amerika bevindt. Proxies helpen maar kort, omdat die continu in de gaten gehouden worden en meteen op een blacklist komen.
Verwijderd
Zowel als TV en als scherm heel erg goed. Ik heb hem in de kamer hangen en zit er achter terwijl ik dit tik. Je moet er ongeveer 70 cm vanaf zitten, maar dan gaat het ook super. Echt geen last van grote pixels ed. De tuner is bizar goed (maar wel een beetje traag bij zappen). Ik heb nog nooit zo rustig tv gekeken. Enige nadeel dat ik kan ontdekken aan dit scherm is de zwarting. Bij vol beeld met allerlei kleuren is het fantastisch, maar bij donkere passages is het zwart niet echt zwart. Hierin zal een plasma het altijd winnen, het contrast is daar veel hoger. Bij veel lcd wordt toch veel contrast verkregen door het wit met hoge intensiteit uit te stralen. Maar goed, voor deze prijs verwacht ik ook geen wonderen. Sterker nog, ik verwachte er veel minder van, meevaller dus. Zeker als je kijkt naar de aanlsuitingen en de ondersteuning voor de diverse breedbeeldformaten, werkelijk ongelovelijk. Enne, ze zijn allemaal verguld, dat merk je niet, maar het ziet er leuk uit ...
Bedankt voor de tip over de folie trouwens, dat helpt inderdaad...
Weet iemand hoe je snel kan switchen tussen tv en pc, zonder dat je daar 5 keer op de TV/AV toets hoeft te drukken? (Naar tv gaat snel door het toetsen van een nummer, maar andersom?).
Bedankt voor de tip over de folie trouwens, dat helpt inderdaad...

Weet iemand hoe je snel kan switchen tussen tv en pc, zonder dat je daar 5 keer op de TV/AV toets hoeft te drukken? (Naar tv gaat snel door het toetsen van een nummer, maar andersom?).
Kabelsignaal is dus prima?Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:38:
Zowel als TV en als scherm heel erg goed. Ik heb hem in de kamer hangen en zit er achter terwijl ik dit tik. Je moet er ongeveer 70 cm vanaf zitten, maar dan gaat het ook super. Echt geen last van grote pixels ed. De tuner is bizar goed (maar wel een beetje traag bij zappen). Ik heb nog nooit zo rustig tv gekeken. Enige nadeel dat ik kan ontdekken aan dit scherm is de zwarting. Bij vol beeld met allerlei kleuren is het fantastisch, maar bij donkere passages is het zwart niet echt zwart. Hierin zal een plasma het altijd winnen, het contrast is daar veel hoger. Bij veel lcd wordt toch veel contrast verkregen door het wit met hoge intensiteit uit te stralen. Maar goed, voor deze prijs verwacht ik ook geen wonderen. Sterker nog, ik verwachte er veel minder van, meevaller dus. Zeker als je kijkt naar de aanlsuitingen en de ondersteuning voor de diverse breedbeeldformaten, werkelijk ongelovelijk. Enne, ze zijn allemaal verguld, dat merk je niet, maar het ziet er leuk uit ...
Bedankt voor de tip over de folie trouwens, dat helpt inderdaad...![]()
maran
ik kan je vertellen dat het een super scherm is.
want ik werk bij MyCom :-) scherm is scherp en mooi helder en voor pc gebruik is het 1 van de betere. en dat voor zo een prijs :-D
want ik werk bij MyCom :-) scherm is scherp en mooi helder en voor pc gebruik is het 1 van de betere. en dat voor zo een prijs :-D
1337
media player classic pakt hem hiero nietjan401 schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 19:53:
[...]
ja helaas, maar dat is maar een kwestie van tijd (heb al T1,2 en 3 op dvd)
matrix filmpje ziet er goed uit, maar heb net een film van nasa (dreamtime) gedownload en bekeken (1,28GBvoor 9minuten film) en dat ziet er echt verdomd mooi uit.
1337
Kan overweg met Transport Stream, heeft een AC3 decoder en MPEG2 decoder al ingebouwd, geen installatie nodig (uitpakken is genoeg). Gratis.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:40:
Waarom eigenlijk uberhaupt media player classic? Betere performance ofzo?
Maar idd, er zijn ook wel andere spelers te vinden die ermee overweg kunnen
[ Voor 13% gewijzigd door Mentalist op 22-03-2005 13:45 ]
Verstuurd vanaf mijn Computer®
nieuwe versie pakt hem wel 
klaar
maar dat scherm is echt heel mooi 1 ding is jammer geen audio output of weet iemand daar iets op om het te maken ofzo?>??
klaar
maar dat scherm is echt heel mooi 1 ding is jammer geen audio output of weet iemand daar iets op om het te maken ofzo?>??
1337
Verwijderd
Heeft er iemand ook al ervaring met de DLT-3200 van My Com die vindt ik namelijk interessanter!!
Maar ik vindt de prijs zo laag dat ik er niet veel van verwacht, maar wil toch (redelijke) kwaliteit hebben. Zit zelf te twijfelen tussen de MyCom DLT-3200 en de Sony KLV-27HR3 (b). Heeft iemand toevallig ook ervaring met de sony??
Staan er in elke filiaal van MyCom die Lcd tv's. Kan ik ff gaan kijken in breda op donderdag avond naar de dlt-3200
bvd
martijn
Maar ik vindt de prijs zo laag dat ik er niet veel van verwacht, maar wil toch (redelijke) kwaliteit hebben. Zit zelf te twijfelen tussen de MyCom DLT-3200 en de Sony KLV-27HR3 (b). Heeft iemand toevallig ook ervaring met de sony??
Staan er in elke filiaal van MyCom die Lcd tv's. Kan ik ff gaan kijken in breda op donderdag avond naar de dlt-3200
bvd
martijn
oh open je zo een .tsW3ird_N3rd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 13:44:
[...]
Kan overweg met Transport Stream, heeft een AC3 decoder en MPEG2 decoder al ingebouwd, geen installatie nodig (uitpakken is genoeg). Gratis.
Maar idd, er zijn ook wel andere spelers te vinden die ermee overweg kunnen. Maar als ik er niks bijzet is de eerste vraag "hoe kan ik dat afspelen???"
heb gewoon .ts gerenamed naar .avi en hoppa hij deed het :D:D (tip dus)
:edit
@Ccity,
tja ik wil ook wel makkelijk kunnen switchen tussen tv en pc-dvi (5x multimedia indrukken
tips zijn welkom!
[ Voor 13% gewijzigd door njh op 22-03-2005 19:45 . Reden: ccity ]
Via een verloopsteker op een scart aansluiting. Sommige kun je schakelen tussen 'in' en 'uit' andere werken als splitter met aparte aansluitingen voor 'in' en 'uit'.ZandBak schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 14:31:
nieuwe versie pakt hem wel
klaar
Dit is een uitgang met een vast nivo die niet reageert op de volume instelling van de TV.
Met de 'Multi Media' toets ben je er in 3 of 4 keer. Afhankelijk van of je VGA of DVI gebruikt.Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 11:38:
...
In breda staat hij inderdaad op demoVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 15:18:
Heeft er iemand ook al ervaring met de DLT-3200 van My Com die vindt ik namelijk interessanter!!![]()
Staan er in elke filiaal van MyCom die Lcd tv's. Kan ik ff gaan kijken in breda op donderdag avond naar de dlt-3200![]()
bvd
martijn
Beeld ziet er strak uit terwijl het beeld gewoon geghost is van een laptop beeld.
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
Laatst zag ik nog deze monitor in aanbieding wat me toch beter lijkt dan monitor waar deze topic over gaat.

Specifications
* Panel Size 26" LCD Panel (66,04 cm)
* Viewable Size H x V 566.4 mm x 339.8 mm
* Aspect Ratio 15:9
* Pixel Pitch (HxV): 0.443 mm x 0.443 mm
* Contrast Ratio typ. 600:1
* Brightness typ. 600 cd/m²
* Response Time 25 ms
* Viewing Angle H/V 170°/170°
* Resolution 1280 x 768 (Wide XGA)
* Systems PAL/SECAM-B/G, D/K, I, L/L
* Power Consumption max. < 125 Watt
* Cable Tuner (Hyperband) Auto/Fine
* Programming
* Stereo (Virtual Surround)
* Sleep/On Timer
* PIP-Function (Picture-in-Picture)
* HDTV, Progressive Scan, Digital Combfilter
* Teletext (100 pages)
* Speakers 2x 14 Watt
* Features Silver Design, wallmountable (VESA 100 mm)
* User Control Multi Language OSD
* Video Input 15 pin D-Sub, VGA
* Input Antenna, 2x Scart, S-Video, DVI, Audio L/R, Component YUV (Y/Pb/Pr),
* PC Audio
* Supply User Manual, Remote Control, Batteries, Power Cord, Antenna Cable
* Dimensions WxHxD 662 mm x 510 mm x 245 mm incl. stand
* Weight 13 kg incl. stand
* Warranty 2 years Pick-Up Service
Prijs in pounds £589.98 wat volgens XE €850.23 is. Op dezelfde site waar die monitor in aanbieding is lijkt iedereen er blij mee te zijn volgens de comments Zelf zit ik nu te overwegen om die monitor te kopen.

Specifications
* Response Time 25 ms
* Programming
* Sleep/On Timer
* Teletext (100 pages)
* Speakers 2x 14 Watt
* PC Audio
Prijs in pounds £589.98 wat volgens XE €850.23 is. Op dezelfde site waar die monitor in aanbieding is lijkt iedereen er blij mee te zijn volgens de comments Zelf zit ik nu te overwegen om die monitor te kopen.
Verwijderd
heb net die comments gelezen en hij krijgt van iedereen de meeste sterren ja! maar dan moet je em dus kopen in engeland of is ie ook dichterbij te krijgen? in euro's en voor dezelfde prijs dan natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:27:
Laatst zag ik nog deze monitor in aanbieding wat me toch beter lijkt dan monitor waar deze topic over gaat.
[afbeelding]
Specifications
* Response Time 25 ms
* Programming
* Sleep/On Timer
* Teletext (100 pages)
* Speakers 2x 14 Watt
* PC Audio
En dat is dus de grootste fout die kopers van LCD TVs maken.....leuk_he schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:27:
Verwar een plasma tv (energie slurper) niet met een lcd tv (typisch zuiniger dan gewone tv)
Hoewel dit op gaat voor kleine schermen (15/17/19") gaat het mank bij de TV-achtige schermen.
Ter vergelijking: De 26" LCD TV gebruik 120W. Een 92cm (36") breedbeeld 100Hz televisie gebruikt nog geen 100W. Een 26" "CRT" TV zit rond de 50W. De LCD TV verbruikt dus meer dan 2 keer zoveel als zijn "conventionele" counterpart.......
Inderdaad daar is in Kassa ook een keer aandacht aan besteed. Is echt een groot minpunt van LCD en plasma.
Vooral plasma is wat dat betreft een energievreter.
Je zou toch verwachten dat ze onderhand eens een keer aandacht besteden aan het energieverbruik.
Je zou toch verwachten dat ze onderhand eens een keer aandacht besteden aan het energieverbruik.
ik zie niet echt veel verschil, dus waarom zo moeilijk doen om hem in engeland te kopen (met oog op verzendingskosten, orderkosten etc)Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:27:
[afbeelding]
Specifications
* Response Time 25 ms
* Programming
* Sleep/On Timer
* Teletext (100 pages)
* Speakers 2x 14 Watt
* PC Audio
aan de andere kant, in mijn geval heb ik nu een scherm wat mijn computerscherm en tv is.Mediacj schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:06:
Inderdaad daar is in Kassa ook een keer aandacht aan besteed. Is echt een groot minpunt van LCD en plasma.
dus dat is ipv 2 minder energieverbruikende apparaten 1 ietswat meer verbuikende
komt dus op hetzelfde neer
Damn die 32" LCD van Mycom staat echt hoog op mijn lijstje. Tot nog toe wilde ik helemaal gaan voor een 42" Samsung PLASMA maar heb me vandaag suf gelezen en verdiept in LCD en plasma en begin nu toch meer richting LCD te gaan. (enige probleem is weergave zwart en kans op dode pixels)
Daarnaast kost de Samsung plasma 2100 euri en de TFT 1199 (wel 10" kleiner)
Het heeft allebei zn voor en nadelen maar als ik dan het prijsverschil zie. Daarnaast denk ik dat 32" groot zat is voor mijn wonkamer (niet????) of is het meer voor een slaapkamer?
Wat ik mij echter afvraag: op de site van Mycom wordt ook een 32" LG LCD aangeboden. Waarom is deze 550 euro DUURDER!?!?!?! terwijl bijvoorbeeld de helderheid minder is.
Iemand die deze LG kent en dit kan verklaren
Hoor verder graag nog wat ervaringen met de 32" LCD versie van Mycom.
Daarnaast kost de Samsung plasma 2100 euri en de TFT 1199 (wel 10" kleiner)
Het heeft allebei zn voor en nadelen maar als ik dan het prijsverschil zie. Daarnaast denk ik dat 32" groot zat is voor mijn wonkamer (niet????) of is het meer voor een slaapkamer?
Wat ik mij echter afvraag: op de site van Mycom wordt ook een 32" LG LCD aangeboden. Waarom is deze 550 euro DUURDER!?!?!?! terwijl bijvoorbeeld de helderheid minder is.
Iemand die deze LG kent en dit kan verklaren
Hoor verder graag nog wat ervaringen met de 32" LCD versie van Mycom.
Geen commentaar
Verwijderd
Ja. Ik had verwachtover te moeten stappen op digi tv, maar voorlopig is dit meer dan genoeg. Het schijnt trouwens dat UPC binnekort alleen nog maar digitaal gaat aanbieden, ideaal dus.
schiedam zal nog wel 10 jaar duren eer ze digitale tv hebben...
maar goed,.,,,,bijna vrijdag...als het goed is staat de tv al op me te wachten
maar goed,.,,,,bijna vrijdag...als het goed is staat de tv al op me te wachten
Dus jij hebt altijd de TV en de PC Monitor tegelijk aan staan? Zo niet dan springt namelijk één van de twee op power-save waardoor hij nog maar 5 watt verbruikt.....jan401 schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 22:11:
aan de andere kant, in mijn geval heb ik nu een scherm wat mijn computerscherm en tv is.
dus dat is ipv 2 minder energieverbruikende apparaten 1 ietswat meer verbuikende(2 x 75W of 1 x 150W als voorbeeld)
komt dus op hetzelfde neer
En zo ja, dan wordt dat toch lastig als ze allebei hetzelfde scherm zijn....
Ofwel: Je vergelijking gaat niet op vriend.....
Het gaat toch wel gedeeltelijk op hoor. Best wel veel mensen die ik ken hebben hun TV constant op de achtergrond aan staan omdat het vervelend is telkens aan en uit te zetten. Computer scherm gaat idd op standby, maar dat is meestal pas na een half uur. En als je binnen die tijd ook maar iets kleins doet dan is het alweer een volgend half voordat ie mogelijk op standby gaat.Croga schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:03:
Dus jij hebt altijd de TV en de PC Monitor tegelijk aan staan? Zo niet dan springt namelijk één van de twee op power-save waardoor hij nog maar 5 watt verbruikt.....
En zo ja, dan wordt dat toch lastig als ze allebei hetzelfde scherm zijn....
Ofwel: Je vergelijking gaat niet op vriend.....
Dus hij heeft wel degelijk een punt...
precies, maar dan moet je wel de standby modus aan laten staanVerwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 11:11:
[...]
Het gaat toch wel gedeeltelijk op hoor. Best wel veel mensen die ik ken hebben hun TV constant op de achtergrond aan staan omdat het vervelend is telkens aan en uit te zetten. Computer scherm gaat idd op standby, maar dat is meestal pas na een half uur. En als je binnen die tijd ook maar iets kleins doet dan is het alweer een volgend half voordat ie mogelijk op standby gaat.
Dus hij heeft wel degelijk een punt...
Verwijderd
Ik heb gisteravond ff die mycom lcd tv's getest.
Zag er allemaal goed uit, alleen heb ik hem niet op tv-kanaal kunnen testen, dus ik denk dat ik hem maar koop en als ik er niet tevreden over ben breng ik hem terug.
Want ze konden mij niet vertellen of hij tv uitzending 4:3 goed kon vervormen naar 16:9 beeld zonder dat duidelijk te zien. Onze tv in de woonkamer doet dat uitstekend namelijk. En volgens een verkoper had hij response tijd van 25ms!! is dat snel genoeg voor een xbox ???
Zag er allemaal goed uit, alleen heb ik hem niet op tv-kanaal kunnen testen, dus ik denk dat ik hem maar koop en als ik er niet tevreden over ben breng ik hem terug.
Want ze konden mij niet vertellen of hij tv uitzending 4:3 goed kon vervormen naar 16:9 beeld zonder dat duidelijk te zien. Onze tv in de woonkamer doet dat uitstekend namelijk. En volgens een verkoper had hij response tijd van 25ms!! is dat snel genoeg voor een xbox ???
k ben zeer benieuwd naar je bevindingen na aankoop en hoop dan ok dat je ze met ons wil delen!Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 10:08:
Ik heb gisteravond ff die mycom lcd tv's getest.
Geen commentaar
heb hem staan....tv gekeken....erg goed beeld vergeleken met andere merken....niet alle kanalen geprogrammeerd nog...xbox...erg goed beeld...ook met een snel spel zoals burnout 3...heb er een foto van gemaakt...zal die later vanavond posten
oke...gaan we dan
thuis gekomen, mijn oude tv weggehaald en na wat stof weggehaald te hebben de lcd 32" neergezet en aangesloten
ben toch blij dat ik niet voor een 42" tv heb gekozen, want dat had waarschijnlijk toch te groot zijn geweest...32" is meer dan prima
beeld kwaliteit is echt super..het schakelen tussen de televisie kanalen vind ik meevallen vergeleken met mijn sony tv wat 8 jaar geleden tv van het jaar was
normaal tv kijken is qua kwaliteit hetzelfde als normaal tv kijken op een normale tv, alleen is 32" ietsjes groter....
de witte kleuren zijn echt wit...zodat je bijna je eigen moet dichtknijpen...zwart is ook echt zwart
ik heb weleens bij mediamarkt naar lcd tv's gekeken en als je dan gewoon naar kanalen keek zag je wat blokken in beeld...dat heeft deze scherm dus niet.
het geluid uit de 10 watt speakers is ook OKE..maar had wel iets meer bass in mogen zitten
maar als je van plan bent om hem aan je surround set aan te sluiten, is er niks aan de hand
over dvd's hoef ik natuurlijk niets te zeggen
mijn huiskamer is maar 3,50 meter breed, dus dat ziet er allemaal prima uit

xbox ook nog aangesloten en met vrienden een snel spel gespeeld...burnout 3
gaat prima zonder enig ghoting te bekennen

persoonlijk vind ik deze scherm een goede aankoop, het geluid had iets meer bass mogen hebben, maar dat maakt verder niets uit....bereik van de afstand bediening is ook prima
kwam vanmiddag iemand tegen in de winkel dat ook hier op de forum aan het kijken was.
en dat vind ik wel leuk als ze dan na het hier lezen naar de winkel stappen
thuis gekomen, mijn oude tv weggehaald en na wat stof weggehaald te hebben de lcd 32" neergezet en aangesloten
ben toch blij dat ik niet voor een 42" tv heb gekozen, want dat had waarschijnlijk toch te groot zijn geweest...32" is meer dan prima
beeld kwaliteit is echt super..het schakelen tussen de televisie kanalen vind ik meevallen vergeleken met mijn sony tv wat 8 jaar geleden tv van het jaar was
normaal tv kijken is qua kwaliteit hetzelfde als normaal tv kijken op een normale tv, alleen is 32" ietsjes groter....
de witte kleuren zijn echt wit...zodat je bijna je eigen moet dichtknijpen...zwart is ook echt zwart
ik heb weleens bij mediamarkt naar lcd tv's gekeken en als je dan gewoon naar kanalen keek zag je wat blokken in beeld...dat heeft deze scherm dus niet.
het geluid uit de 10 watt speakers is ook OKE..maar had wel iets meer bass in mogen zitten
maar als je van plan bent om hem aan je surround set aan te sluiten, is er niks aan de hand
over dvd's hoef ik natuurlijk niets te zeggen
mijn huiskamer is maar 3,50 meter breed, dus dat ziet er allemaal prima uit

xbox ook nog aangesloten en met vrienden een snel spel gespeeld...burnout 3
gaat prima zonder enig ghoting te bekennen

persoonlijk vind ik deze scherm een goede aankoop, het geluid had iets meer bass mogen hebben, maar dat maakt verder niets uit....bereik van de afstand bediening is ook prima
kwam vanmiddag iemand tegen in de winkel dat ook hier op de forum aan het kijken was.
en dat vind ik wel leuk als ze dan na het hier lezen naar de winkel stappen
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:47:
Yep je kwam mij tegen vanmiddag
Ik heb hem ook gekocht en hij bevalt uitstekend!
Verwijderd
Ik kwam ook 2 jongens ( Edward?) tegen vanmiddag bij mycom in R,dam die de tv hebben gekocht netzo als mezelf.In een half uurtje tijd werden er dus 3 tv`s verkocht en allemaal zitten ze in dit form te lezen.Ik heb ben ook zeer te spreken over deze tv had eerst nog ff bij mediamarkt gekeken maar voor deze prijs vind echt nergens een tv met zulk mooi beeld top ding!!
en zo zie je maar hoe belangrijk mond op mond reclame is,Verwijderd schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 22:39:
[...]
Ik kwam ook 2 jongens ( Edward?) tegen vanmiddag bij mycom in R,dam die de tv hebben gekocht netzo als mezelf.In een half uurtje tijd werden er dus 3 tv`s verkocht en allemaal zitten ze in dit form te lezen.Ik heb ben ook zeer te spreken over deze tv had eerst nog ff bij mediamarkt gekeken maar voor deze prijs vind echt nergens een tv met zulk mooi beeld top ding!!
maar het blijft gewoon een schitterend scherm,
ze zijn helaas op dit moment niet bestelbaar meer,
maar wel in backorder te zetten
1337
Verwijderd
Ik wil de tv ophangen aan de muur .Weet iemand toevallig welke steun ik daarvoor kan gebruiken want ik kom er niet echt uit??
heeft iemand al uitgevonden om snel te kunnen switchen tussen tv en pc-dvi? of een manier om de volgorde aan te passen, zodat na av2 meteen pc-dvi komt.
eigenlijk zou er net zo'n optie als op een sony tv moeten zitten, dat is een aparte knop om naar je laatste zender terug te springen, hierdoor kan je heen en weer blijven springen.
eigenlijk zou er net zo'n optie als op een sony tv moeten zitten, dat is een aparte knop om naar je laatste zender terug te springen, hierdoor kan je heen en weer blijven springen.
als je in de info van een muursteun vesa 100 ziet staan...alle universele muursteunen hebben dat (zal wel voor de aantal millimeters staan) dan moet dat wel lukken...en natuurlijk letten op het gewicht wat zo'n muursteun kan dragenVerwijderd schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 08:57:
Ik wil de tv ophangen aan de muur .Weet iemand toevallig welke steun ik daarvoor kan gebruiken want ik kom er niet echt uit??
tv is 15 kilo
trouwens net ook de tv via scart ( scartblokje op audio-out gezet) aangesloten op de homecinema...
lekker geluid hoor zo vergeleken met wat uit die 10 watt speakers komt
Voetsteuntje kan er natuurlijk wel af??nnndoh schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:21:
oja...achter de tv zit dan de aansluiting voor de muursteun die de afmeting hebben van 100 x 200 mm
let daarop bij het kopen van een muursteun...waarschijnlijk hebben sommigen muursteunen alleen een plaatje voor 100x100 mm...en hopen dat er boutjes erbij zitten
"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."
voetsteun kan er natuurlijk af...bij aanschaf van de tv heb ik gelijk een bijpassend afdek kapje meegenomen omdat er anders zo'n lelijke gat ontstaat...afdekkapje was 7 euro
Verwijderd
Ik heb ook dat afdek plaatje maar volgens mij de verkeerde ik krijg het niet gemonteerd.ik heb idd ff met jou staan praten toen de tv kocht.nnndoh schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 10:49:
voetsteun kan er natuurlijk af...bij aanschaf van de tv heb ik gelijk een bijpassend afdek kapje meegenomen omdat er anders zo'n lelijke gat ontstaat...afdekkapje was 7 euro
Verwijderd
ik zit er ook aan te denken om een 26" te kopen in combinatie met een multi media centre + de digitale 5.1 logitech boxen.
weet alleen niet of ik daar echt verstandig aan doe om alles weg te doen en alleen met een media centre verder te gaan.
voorbeeld:
moet ik de gehele media centre en lcd tv opstarten voor dat ik de radio kan luisteren?
kan ik in mijn media centre een digitale tv kaart zetten zodat ik niet meer een decoder moet kopen als ik over wil stappen op digi tv?
als iemand een antwoord heeft hoor ik dat graag.
weet alleen niet of ik daar echt verstandig aan doe om alles weg te doen en alleen met een media centre verder te gaan.
voorbeeld:
moet ik de gehele media centre en lcd tv opstarten voor dat ik de radio kan luisteren?
kan ik in mijn media centre een digitale tv kaart zetten zodat ik niet meer een decoder moet kopen als ik over wil stappen op digi tv?
als iemand een antwoord heeft hoor ik dat graag.
Verwijderd
heb je daar ervaring mee??ZandBak schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:06:
antwoord is 2 X Ja
Verwijderd
Als je met "multi media centre" Windows Media Centre 2005 bedoelt, crap.
Maak je eigen pc, zet daar een goedkope linux distro op. Van de 500 euro die je hiermee bespaart, kun je dan nog een leuke telefoon kopen oid
Maak je eigen pc, zet daar een goedkope linux distro op. Van de 500 euro die je hiermee bespaart, kun je dan nog een leuke telefoon kopen oid
als je alles had gelezen had je kunnen zien dat ik bij mycom werk ik geef dagelijks 10 X demonstratie over MCE en wij hebben het op digitenne aan gesloten staan
1337
Verwijderd
Antwoord is 2 x nee, ondanks dat je bij Mycom werkt...ZandBak schreef op zondag 27 maart 2005 @ 12:06:
antwoord is 2 X Ja
Als je een Media Center hebt (zoals ik) weet je dat deze normaal in standby staat, dat betekend dat hij binnen enkele seconden in de lucht is op het moment dat je hem aan zet. Je hebt wel je TV nodig om door het menu te kunnen navigeren. tenzij je de toetsvolgorde uit je hoofd kent na enkele keren.
de tweede nee: Er zijn geen digitenne kaarten te koop. Je zult dus een digitenne ontvangen moeten kopen en die aansluiten op je TV kaart van je Media center.
Maar dit alles is wel een beetje off topic...
Bij Kruidvat deze week de 26" Phocus LCD TV voor € 888, was vorige maand nog 999 en bij de Block een Finlux 26"voor € 899
Carl
je moet we lbooten om radio te luisteren mag je mij uitleggen hoe dat dan niet hoeft
en je moet idd een digitenne kastje hebben die kan je dan aansluiten op je tv kaart
en je moet idd een digitenne kastje hebben die kan je dan aansluiten op je tv kaart
1337
Heeft de 26" versie een fan ofniet? Das denk ik ook wel belangrijk.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Een fan als in "een vin om de zaak te koelen?"cool0 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 10:04:
Heeft de 26" versie een fan ofniet? Das denk ik ook wel belangrijk.
Heb ik nog nooit van gehoord dat LCD scherm een koelvin hebben maar kan het mis hebben
Geen commentaar
Ja zoding om de zaak te koelen. Zitten in meerdere LCDs maar niet in allemaal.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ik denk dat je de voeding bedoeld. Sommige LCDs hebben waarschijnlijk een voeding, die gekoeldcool0 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:44:
Ja zoding om de zaak te koelen. Zitten in meerdere LCDs maar niet in allemaal.
moet worden. Kan mij vergissen natuurlijk. Een klacht die je vaker hoort is dat de voeding(bromgeluid) geeft als je het volume laag zet en dus goed hoorbaar is, maar dat bedoel je misschien niet!?
maran
Ja kan zijn dat ik die bedoel. Ik lees wel eens dat mensen zo ding op hun kamer hebben en dan het geluid zacht hebben staan en dan die fan horen draaien ofzo. Dat wil ik dus echt niet hebben gewoon.
ik heb dus de 32" versie staan van mycom en er is geen adapter voor de voeding...gewoon dezelfde soort stekker voor in je computer
en qua warmte?
de warmte wat de tv uitstraald is bijna nihil....bovenop de tv zitten 2 roostertjes en als je je hand erop legt voel je wel iets...maar is denk ik nog minder als bij een normale tv
en een fan wat je hoort draaien?
niets dus...tv is erg rustig...ook als je hem aanzet
ben er nog steeds erg tevreden over
eduard
en qua warmte?
de warmte wat de tv uitstraald is bijna nihil....bovenop de tv zitten 2 roostertjes en als je je hand erop legt voel je wel iets...maar is denk ik nog minder als bij een normale tv
en een fan wat je hoort draaien?
niets dus...tv is erg rustig...ook als je hem aanzet
ben er nog steeds erg tevreden over
eduard
in de 26inch versie zit in ieder geval geen fan,cool0 schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:52:
Ja kan zijn dat ik die bedoel. Ik lees wel eens dat mensen zo ding op hun kamer hebben en dan het geluid zacht hebben staan en dan die fan horen draaien ofzo. Dat wil ik dus echt niet hebben gewoon.
en ik ben ook nog steeds tevreden met mijn scherm, heerlijk films kijken
Heren, ik kijk nu al een tijdje rond naar een LCD-TV en heb er verschillende op het "oog" die allemaal ongeveer in dezelfde prijsklasse zitten
Iiyama C300WT
LG RZ-32LZ50
BenQ DV3080
Hyundai HQL320WL
Mycom DLT3200
Vooralsnog springt de Mycom en prijs/kwaliteit(specs) er positief bovenuit. Echter ik heb nog enkele vragen, misschien dat die hier beantwoord kunnen worden. Ik ga het scherm gebruiken ter vervanging van mijn 26" JVC 50Hz CRT TV. Het primaire doel is TV/DVD kijken, dit in gedachten nemende hoe is de "zap" tijd!? Oftewel hoe lang duurt het overgaan van één zender naar de andere (in seconden), is dit vervelend lang!? (ben nu "instant-zap" gewend beeld->zwart->beeld <1,5 sec) Bij div. andere schermen die ik heb getest duurde dit echt lang (>5sec).
Verder kan ik in dit topic en vermelde links naar specs nergens de exacte response tijd vinden, wel vermeldingen als "snel-genoeg" en 25ms. Weet iemand dit zeker!? (en heeft deze een bron!?). Ik werk nu met een iiyama AS4315UT TFT (17") monitor op mijn PC en ben daar qua response (25ms) tevreden over. Is dit bij gebrek aan exacte response tijd vergelijkbaar!?
En beschikt het scherm over progressive-scan!? Nevermind, verhelderende post gelezen eerder in het topic (maar openemen in specs zal handig zijn)
Iiyama C300WT
LG RZ-32LZ50
BenQ DV3080
Hyundai HQL320WL
Mycom DLT3200
Vooralsnog springt de Mycom en prijs/kwaliteit(specs) er positief bovenuit. Echter ik heb nog enkele vragen, misschien dat die hier beantwoord kunnen worden. Ik ga het scherm gebruiken ter vervanging van mijn 26" JVC 50Hz CRT TV. Het primaire doel is TV/DVD kijken, dit in gedachten nemende hoe is de "zap" tijd!? Oftewel hoe lang duurt het overgaan van één zender naar de andere (in seconden), is dit vervelend lang!? (ben nu "instant-zap" gewend beeld->zwart->beeld <1,5 sec) Bij div. andere schermen die ik heb getest duurde dit echt lang (>5sec).
Verder kan ik in dit topic en vermelde links naar specs nergens de exacte response tijd vinden, wel vermeldingen als "snel-genoeg" en 25ms. Weet iemand dit zeker!? (en heeft deze een bron!?). Ik werk nu met een iiyama AS4315UT TFT (17") monitor op mijn PC en ben daar qua response (25ms) tevreden over. Is dit bij gebrek aan exacte response tijd vergelijkbaar!?
En beschikt het scherm over progressive-scan!? Nevermind, verhelderende post gelezen eerder in het topic (maar openemen in specs zal handig zijn)
[ Voor 8% gewijzigd door SmidsY op 29-03-2005 23:39 ]
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Verwijderd
de "zap tijd" is erg snel bij dit scherm. Zeg maar instant zap 
Tja, respons tijd, moet eerlijk zeggen (Werk zelf bij Mycom) die is niet direct bekend, maar dat is bij bijna alle LCD TV's zo. Bijna alle winkels hebben wel een 32" staan, dus kan je hem komen bekijken in alle filialen.
Tja, respons tijd, moet eerlijk zeggen (Werk zelf bij Mycom) die is niet direct bekend, maar dat is bij bijna alle LCD TV's zo. Bijna alle winkels hebben wel een 32" staan, dus kan je hem komen bekijken in alle filialen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 19:01 ]
"zap tijd" is 0,8secondenSmidsY schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 23:29:
Heren, ik kijk nu al een tijdje rond naar een LCD-TV en heb er verschillende op het "oog" die allemaal ongeveer in dezelfde prijsklasse zitten
Iiyama C300WT
LG RZ-32LZ50
BenQ DV3080
Hyundai HQL320WL
Mycom DLT3200
bron: mijn stopwatch
behalve op de ceintuurbaan collega TomVerwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:00:
de "zap tijd" is erg snel bij dit scherm. Zeg maar instant zap
Op Filiaal kinkerstraat hangen bijna alle schermen die MyCom verkoopt
1337
U is een ware held, zo zijn er maar weinigjan401 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 19:29:
[...]
"zap tijd" is 0,8seconden
bron: mijn stopwatch
@ Bouncing_Tom en Zandbak, ik zal eens kijken of ik maandag het scherm in real life kan bekijken (waarschijnlijk mycom rotterdam). Vandaag even via inkoop van mijn werk navraag gedaan, jullie "distri" krijgt het scherm pas begin april weer binnen
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Tsja. nog een MyCom medewerker hiero, schermen komen 1-4 a.s. weer binnen. Worden dus na het weekend weer in alle filialen verwacht. Volgens mijn bronnen is de response tijd 100% 16 ms. Mijn bron wil wel liever anoniem blijven (als in iemand met een hoge functie binnen het bedrijf)
Wat veel mensen niet weten met LCD tvs is dat die dingen op 2 digits wachten dus je toets 4 in dan wacht die op het 2de cijfer als dat niet komt dan schakelt die over dus als je 04 in toets doet die het gelijk. De lcd van mycom heeft hier misschien een aanpassing op.
Dat heeft nou echt niks met LCD te maken. Ik heb zelf een Sony KLV-26HG2 en die heeft tussendoor idd zwart beeld voor nog geen halve sec. En hij wacht daarna nog 2 sec op een eventueel tweede digit. Een vriend van mij heeft ook van sony een tv maar dan een CRT en die doet precies hetzelfde. Beneden bij ons staat een LCD Philips 32PF9976 en die heeft bijna geen zwart beeld met verwisselen van zender niet eens de moeite waard om bij te houdencool0 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:04:
Wat veel mensen niet weten met LCD tvs is dat die dingen op 2 digits wachten dus je toets 4 in dan wacht die op het 2de cijfer als dat niet komt dan schakelt die over dus als je 04 in toets doet die het gelijk. De lcd van mycom heeft hier misschien een aanpassing op.
Verwijderd
Duh, als je naar 4 wilt moet je ook gewoon 04 intoetsencool0 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:04:
zwap tijd van mijn 32" lcd is volgens mij 1.5 sec....maar toch iets sneller dan mijn vorige normale sony tv
16ms is toch niks om je voor te schamen???Tekn0z schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:32:
Tsja. nog een MyCom medewerker hiero, schermen komen 1-4 a.s. weer binnen. Worden dus na het weekend weer in alle filialen verwacht. Volgens mijn bronnen is de response tijd 100% 16 ms. Mijn bron wil wel liever anoniem blijven (als in iemand met een hoge functie binnen het bedrijf)
ik bedoel dat kunnen ze toch best op de doos ofzo zetten
maar goed, dat heet beleid.
FYI:
Op de doos van de 26inch variant staat dat het scherm de volgende specs heeft (dus niet overeenkomen met de mycom website)
specs doos:
High Brightness 600cd/m2
600:1 Contrast Ratio
specs mycom website:
Helderheid 450 cd/m2
Contrast 500:1
Verwijderd
Wie heeft de PROLINE LD2601 van de BCC gezien?
Specificaties:
Beeldformaat 16:9
Beeldscherm 66 cm
Progressive Scan
Maximale resolutie 1280x768 pixels
Contrastwaarde: 600:1
Helderheid: 600 CD/M2
2 scartaansluitingen
Component ingang (YUV)
100 Presets
Timer
PC-signaal ondersteuning
Extra AV aansluiting aan de Voorkant
2 Luidsprekers
2x7 watt
S-video ingang
Monitor output
Afstandsbediening
Breedte: 65 cm
Diepte: 8,6 cm
Hoogte: 58,7 cm
Gewicht 13,8 kg
€ 799,00
Op de site van BCC kan je hem bewonderen..... Is deze een beetje vergelijkbaar met de Mycom?
Specificaties:
Beeldformaat 16:9
Beeldscherm 66 cm
Progressive Scan
Maximale resolutie 1280x768 pixels
Contrastwaarde: 600:1
Helderheid: 600 CD/M2
2 scartaansluitingen
Component ingang (YUV)
100 Presets
Timer
PC-signaal ondersteuning
Extra AV aansluiting aan de Voorkant
2 Luidsprekers
2x7 watt
S-video ingang
Monitor output
Afstandsbediening
Breedte: 65 cm
Diepte: 8,6 cm
Hoogte: 58,7 cm
Gewicht 13,8 kg
€ 799,00
Op de site van BCC kan je hem bewonderen..... Is deze een beetje vergelijkbaar met de Mycom?
MYCOM SCHERM ALLEEN DE KOMENDE 2 DAGEN NOG OP MYCOM KINKERSTRAAT VOOR 799,-
1337
Nee, tijdelijk 799 ivm opening nieuw filiaal
maran
hebben ze ook op de kinkerstraat de 32" in de openingsaanbiedding ???
waar ligt de kinkerstraat? en zal die tv van bcc wat zijn?
[ Voor 39% gewijzigd door cool0 op 01-04-2005 13:02 ]
kinkerstraat licht o.a. in Amsterdam en die moet je ook hebbencool0 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:01:
waar ligt de kinkerstraat? en zal die tv van bcc wat zijn?
Goed, ging vanmiddag naar de Kinkerstraat omdat ik toch een draadloos setje wou hebben voor mijn htpc en kwam thuis met het setje (ook in de aanbieding trouwens) en een 26" LCD TV
Vond hem eigelijk wat klein (er hangt een vrij grote plasma vlak boven in de winkel), maar hij past maar net in mijn kast.
Moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over de beeldkwaliteit, ik heb alleen het idee dat de TV beelden wat minder zijn dan op mijn oude sony breedbeeld, maar moet het apparaat nog goed afstellen en kijk toch vaker dvd's en divx'jes.
Al met al een goede impulsaankoop

Vond hem eigelijk wat klein (er hangt een vrij grote plasma vlak boven in de winkel), maar hij past maar net in mijn kast.
Moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over de beeldkwaliteit, ik heb alleen het idee dat de TV beelden wat minder zijn dan op mijn oude sony breedbeeld, maar moet het apparaat nog goed afstellen en kijk toch vaker dvd's en divx'jes.
Al met al een goede impulsaankoop
If it is alive it can be killed
Verwijderd
AAAAHHHHHHH
is er iemand die kan vertellen of de 32" ook in de aanbieding is bij de kinkerstraat te amsterdam.
ga ik morgen direct die kant op om tot een aanschaf over te gaan

ga ik morgen direct die kant op om tot een aanschaf over te gaan
echt ik ben benieuwd hoeveel 26 en 32inch mycom schermen er ondertussen verkocht zijn 
ongetwijfeld een heleboel
ongetwijfeld een heleboel
Toen ik met mijn aanwinst naar buiten ging kwam er inderdaad een opmerking van een andere verkoper met: " En daar gaat er weer 1 de deur uit"
If it is alive it can be killed
Vandaag naar Mycom voor de 32" versie.... ik kan na alle positieve berichten ECHT NIET langer wachten
Gelukkig is de investeringsaanvraag geaccepteerd bij mijn vriendin cq hoofd financiën

Geen commentaar
Verwijderd
Al deze berichten brengen mij ook in vervoering...Ik ben al een tijdje op zoek naar een lcd tv van 66 cm. Nu heb ik mijn keuze beperkt tot inderdaad die 26" van mycom en tot de LG RZ-26LZ50. De prijzen van beiden ontlopen elkaar niet (kan de LG voor een vriendenprijsje krijgen) Nu weet ik niet meer wat moet kiezen. De mycom of de LG.
die keuze moet je zelf maken
we hebben een heleboel 26" verkocht ging erg hard maandag nieuwe prijzen ik weer ze al
we hebben een heleboel 26" verkocht ging erg hard maandag nieuwe prijzen ik weer ze al
1337
Verwijderd
Nou, na dit topic een paar dagen in de gaten te hebben gehouden, ook de knoop doorgehakt.
Op de 29e via de website een 32" LCDTV besteld.
Kreeg de volgende dag een e-mail met daarin de mededeling dat ze waren uitverkocht,
en dus in backorder gezet.
Verwachte leverdatum onder voorbehoud: 8 April 2005. ;-(
Wat schetst mijn verbazing; gisterenmorgen de 2e stond er een TPGer op de stoep met een hele grootte doos. Prima service van MyCom.
De boel aangesloten en een perfect ding, ik heb geen op of aanmerkingen.
Ik gebruik hem aan mijn MCE2005 doos via de DVI aansluiting, echt perfect!
Het beeld is stukken beter dan dat van mijn oude Philips 28" Matchline breedbeeld CRT,
maar deze was na een reparatie toch al niet helemaal de oude meer. (toen aangesloten via S-video TVOUT)
En ik kan nu gewoon vanaf de bank in Windows werken met mijn draadloze keyboard/muis
(afstand 2.20mtr)
Ik ben blij, ben er nog steeds niet achter waarom dit scherm zo goedkoop is, de rest is stukken duurder en een DVI aansluiting is dan vaak nog ver te zoeken
Ok er zitten geen features op zoals PixelPlus, Dolby ed... maar die mis ik ook niet.
Er zit genoeg op om geen overkill te zijn als ie aan een MediaCenter PC hangt.
En ok de audio kon beter, maar daarvoor komt er toch nog een surround receiver.
Toch nog 1 klein minpuntje dan, maar dat was ook al eerder gemeld door iemand,
Op de 29e via de website een 32" LCDTV besteld.
Kreeg de volgende dag een e-mail met daarin de mededeling dat ze waren uitverkocht,
en dus in backorder gezet.
Verwachte leverdatum onder voorbehoud: 8 April 2005. ;-(
Wat schetst mijn verbazing; gisterenmorgen de 2e stond er een TPGer op de stoep met een hele grootte doos. Prima service van MyCom.
De boel aangesloten en een perfect ding, ik heb geen op of aanmerkingen.
Ik gebruik hem aan mijn MCE2005 doos via de DVI aansluiting, echt perfect!
Het beeld is stukken beter dan dat van mijn oude Philips 28" Matchline breedbeeld CRT,
maar deze was na een reparatie toch al niet helemaal de oude meer. (toen aangesloten via S-video TVOUT)
En ik kan nu gewoon vanaf de bank in Windows werken met mijn draadloze keyboard/muis
(afstand 2.20mtr)
Ik ben blij, ben er nog steeds niet achter waarom dit scherm zo goedkoop is, de rest is stukken duurder en een DVI aansluiting is dan vaak nog ver te zoeken
Ok er zitten geen features op zoals PixelPlus, Dolby ed... maar die mis ik ook niet.
Er zit genoeg op om geen overkill te zijn als ie aan een MediaCenter PC hangt.
En ok de audio kon beter, maar daarvoor komt er toch nog een surround receiver.
Toch nog 1 klein minpuntje dan, maar dat was ook al eerder gemeld door iemand,
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 01:43 ]
Verwijderd
Ik heb er ook een gekocht (32""), helaas niet op voorraad, maar maandag kan ik hem ophalen. Nu heb ik een vraag over de ophangbeugel. De beugel die door Mycom wordt geadviseerd is vrij "diep" waardoor volgens mij het scherm een eind van de muur zal komen te hangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft iemand ervaring met een andere beugel? Zijn de bevestigingspunten een standaardmaat (en zo ja hoe wordt die dan aangeduid) en zijn hier ook andere beugels voor te koop?
Zaterdag ook weer wezen kijken in Eindhoven met de 'adviseuse inkoop'
Kwaliteit is goedgekeurd, maar EUR 899 voor op de slaapkamer (tv+mediacenter+internet) is toch wat veel
Tevens is het een beetje jammer dat het scherm maar 1 scart aansluiting heeft. Zo kan ie nl. nooit naar de woonkamer verhuizen.
Heeft iemand dit scherm trouwens al aan de gang gekregen onder linux (modeline 1280x768?).
Ze waren trouwens uitverkocht (ging erg hard volgens de verkoper), maar maandag of dinsdag zouden ze er weer zijn.

Heeft iemand dit scherm trouwens al aan de gang gekregen onder linux (modeline 1280x768?).
Ze waren trouwens uitverkocht (ging erg hard volgens de verkoper), maar maandag of dinsdag zouden ze er weer zijn.
Verwijderd
Ik heb het scherm opgeghangen met de beugel van vogels hij hangt nu 6cm van de muur.Dit is een universele beugel die op alle schermen past.De beugel is wel vrij aan de prijs rond de € 180Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 09:16:
Ik heb er ook een gekocht (32""), helaas niet op voorraad, maar maandag kan ik hem ophalen. Nu heb ik een vraag over de ophangbeugel. De beugel die door Mycom wordt geadviseerd is vrij "diep" waardoor volgens mij het scherm een eind van de muur zal komen te hangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft iemand ervaring met een andere beugel? Zijn de bevestigingspunten een standaardmaat (en zo ja hoe wordt die dan aangeduid) en zijn hier ook andere beugels voor te koop?
26inch versie heeft er 2,alhoewel de verkoper zei dat er maar 1 in zatRukapul schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:03:
Zaterdag ook weer wezen kijken in Eindhoven met de 'adviseuse inkoop'Kwaliteit is goedgekeurd, maar EUR 899 voor op de slaapkamer (tv+mediacenter+internet) is toch wat veel
Tevens is het een beetje jammer dat het scherm maar 1 scart aansluiting heeft. Zo kan ie nl. nooit naar de woonkamer verhuizen.
Ánders kun je toch een scart switch oid gebruiken.Rukapul schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:03:
Zaterdag ook weer wezen kijken in Eindhoven met de 'adviseuse inkoop'Kwaliteit is goedgekeurd, maar EUR 899 voor op de slaapkamer (tv+mediacenter+internet) is toch wat veel
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb de 26" aan de muur gehangen met deze beugel van B-tech (29 euro).Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:03:
[...]
Ik heb het scherm opgehangen met de beugel van vogels hij hangt nu 6cm van de muur.Dit is een universele beugel die op alle schermen past.De beugel is wel vrij aan de prijs rond de € 180
Hij hangt prima. Je kunt hem niet draaien en de montage is wel een beetje gedoe, maar hij hangt dan ook maar 2cm van de muur. Het schroefdraad van de TV is M5, terwijl de boutjes bij de beugel M4 waren. Dus die moet je er nog even bij kopen.
Elke VESA 100 beugel past er in princiepe op.
[ Voor 6% gewijzigd door ustinov op 03-04-2005 15:34 ]
Verwijderd
Dat ziet er beter uit ja en met de 20 kg van de 32" moet dat net lukken. Waar heb je hem gekocht?ustinov schreef op zondag 03 april 2005 @ 15:33:
[...]
Ik heb de 26" aan de muur gehangen met deze beugel van B-tech (29 euro).
Hij hangt prima. Je kunt hem niet draaien en de montage is wel een beetje gedoe, maar hij hangt dan ook maar 2cm van de muur. Het schroefdraad van de TV is M5, terwijl de boutjes bij de beugel M4 waren. Dus die moet je er nog even bij kopen.
Elke VESA 100 beugel past er in princiepe op.
Gisteren bij Mycom Breda geweest voor 32" helaas uitverkocht. Zelfs het DEMO modal 
De verkoper zei al dat ze super hard gingen! Maandag komen ze in ieder geval weer binnen.
Nou heb ik afgelopen zaterdag ook dat media center zien staan (zwarte) bij Mycom.Mijn vraag is beetje offtopic maar gezien het feit dat er de nodige Mycom verkopers rondhangen bij dit topic, toch mijn vraag:
Wat zijn de preciese specs: zie op de site niet superveel info. Bijvoorbeeld type tuner, audio, type toetsenbord en muis, aanwezige uitgangen, geluidsproductie...enz
Kan iemand mij de volledige specs leveren? alvast dank.
De verkoper zei al dat ze super hard gingen! Maandag komen ze in ieder geval weer binnen.
Nou heb ik afgelopen zaterdag ook dat media center zien staan (zwarte) bij Mycom.Mijn vraag is beetje offtopic maar gezien het feit dat er de nodige Mycom verkopers rondhangen bij dit topic, toch mijn vraag:
Wat zijn de preciese specs: zie op de site niet superveel info. Bijvoorbeeld type tuner, audio, type toetsenbord en muis, aanwezige uitgangen, geluidsproductie...enz
Kan iemand mij de volledige specs leveren? alvast dank.
Geen commentaar
Bij komplett.nl (zie link)Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:32:
[...]
Dat ziet er beter uit ja en met de 20 kg van de 32" moet dat net lukken. Waar heb je hem gekocht?
Dit topic is gesloten.