Ik heb ook sinds een maand of twee de 32" en ben er ook zeer content mee. Zeker voor die prijs, heb er nog 1199 voor betaald. Het enige grote nadeel vind ik dat de DVI ingang geen HDCP doet.Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2005 @ 14:39:
Ik heb nu sinds een week of zeven de 32'' en hij bevalt me prima, zeker in samenhang met het MCE systeem wat er sinds vier weken aanhangt. Ik heb daarnaast een pioneer home cinema setje met DVD speler aangesloten via S-Video. Deze geeft een prima beeld maar ik zit er toch over te denken een progressive scan DVD speler aan te sluiten via de component ingang (bv de Philips DVP 630/632). Mijn vragen zijn of iemand ervaring met progressive scan en component aansluitingen op deze tv en dus of het de (vrij geringe, ca. € 95 + € 35) investering waard is?
Zit aangesloten op een DENON DVD-3910 via component. Deze stuurt progressive uit op 480p, 720p of 1080i. Het maakt niet uit of 480p, 720p of 1080i op de dvd-speler specificeer, het display houdt het bij 576p. Ik heb de mensen van Dektron al een mailtje over gestuurd maar daar heb ik nooit meer wat op gehoord. Ik zal de helpdesk van MyCom er ook eens over lastig vallen. Op zich geeft het op 576P al een mooi beeld maar 720p moet toch nog wel een stapje beter zijn.
Zijn er hier overigens mensen die weten hoe je het service menu van de MyCom TV te voorschijn haalt? Ik zoek een menu optie waar ik de rbg waarden afzonderlijk in kan stellen...