Laat je niet in verwarring brengen in de winkel door de slechte kwaliteit (het signaal op de COAX is bij de winkels niet te vergelijken met het signaal bij jou thuis). Ik heb reviews gelezen op tweakers, daaruit heb ik afgeleid dat de gemidelde mening toch wel positief is. Dat heeft er toe geleid dat ik hem heb gekocht met in mijn achterhoofd: als de tv tegevalt dan kan die binnen 8 dagen terug!Fried schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 10:05:
[...]
kijk! dat leest een stuk beter![]()
maargoed, thx voor je reply. ik ga vanavond eens de stad in, eens loeren bij mycom. HT setje erbij kan nog altijd..
we hebben nu telefoon via kpn, en chello classic en kabel via upc.
als ik het goed begrijp is digitale tv 10 euro per maand (extra?). hoelang duurt de aanvraag hiervan?
anders kijk ik gewoon eerst hoe het is zonder digitale tv, en is het niks, vraag ik het erna aan...
zou je eens foto's kunnen posten van je tv ofzo? blijft leuk om te zien![]()
Digitale tv kost bij TVhome (essent) niks extra, maar dit betreft alleen het basis pakket. Basis pakket staat gelijk aan wat je nu hebt. Voor 8 euro volgens mij heb je een uitgebreid pakket. De vaste kosten voor alle varianten zijn bij essent 10 euro per JAAR, dit zijn de adminstratie kosten!
[ Voor 5% gewijzigd door Smarty77 op 26-05-2005 10:52 ]