Hmm, hij spreekt over significant voordeel en daar ben ik het wel mee eens. Met jouw woorden in de hand zijn zaken als buy-scripts, duckjump, radio command quickbinds, en wat je al niet meer kunt verzinnen eigenlijk cheats. Ik denk dat de meeste mensen hier alleen maar meer gemak mee hebben, terwijl er ook wel zonder is te spelen en winnen. Ik denk niet dat je een voordeel hebt om te aimen met schieten bij zo'n crouch aim omdat je dan constant moet switchen tussen het aan of uitzetten. Ik bepaal liever in iedere tactische situatie of ik crouch en schiet, run-and-gun, strafe schiet, circle strafe, etc. Maar goed, to each his own.greatgonzo schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 09:53:
[...]
ik wil er toch op reageren.
Je zegt zelf: een cheat is als je tov andere spelers voordeel mee haalt. Daarnaast zeg je dat je nu in de weer bent met aimen ipv strafen. Dat is dus wel een voordeel tov andere spelers, die moeten immers wel beide doen.
En dus spreek je jezelf tegen in je eigen post
Of je nou scripts wel of geen cheat vindt, ze zullen toch niet door VAC/VAC2 als cheat herkend worden, dus eigenlijk is het al einde discussie.
Er zijn wel scripts die in grijs gebied vallen zoals: norecoil-scripts.
Maar zoals ik al zei: VAC/VAC2 zal ze niet herkennen, dus einde verhaal.
Het wachten is op VAC2, ze zeggen steeds "Het komt eraan". Maar bij mij is het nu: "eerst zien dan geloven".
Het wachten is op VAC2, ze zeggen steeds "Het komt eraan". Maar bij mij is het nu: "eerst zien dan geloven".
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Verwijderd
Volgens mij wat als cheat beschouwd kan worden zijn multi-fire scripts.GoT schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:21:
Of je nou scripts wel of geen cheat vindt, ze zullen toch niet door VAC/VAC2 als cheat herkend worden, dus eigenlijk is het al einde discussie.
Maakt het nog uit of je het een cheat vindt of niet ? VAC2 zal het niet zien als cheat, je kan dus helemaal niks doen.Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:25:
[...]
Volgens mij wat als cheat beschouwd kan worden zijn multi-fire scripts.
En zelfs als VAC2 uitkomt, er zullen altijd cheats uitkomen die niet door VAC2 herkend worden.
[ Voor 10% gewijzigd door GoT op 16-03-2005 11:01 ]
We zullen het snel merken allemaal... als het goed is komt morgen VAC2 uit...GoT schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:00:
[...]
Maakt het nog uit of je het een cheat vindt of niet ? VAC2 zal het niet zien als cheat, je kan dus helemaal niks doen.
En zelfs als VAC2 uitkomt, er zullen altijd cheats uitkomen die niet door VAC2 herkend worden.
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
http://forums.steampowere...4&perpage=15&pagenumber=2
Hmmm na nader lezen van de thread zie ik dat het nogsteeds niet helemaal duidelijk is en dat een of andere n44b dacht dat het de 17e was maar 17 feb kwam er een andere update...
Toch is het zeker dat het binnenkort zal komen.
[ Voor 76% gewijzigd door DaTiezl op 16-03-2005 16:19 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Wordt VAC2 straks ook voor CS 1.6 gebruikt eingelijk ?? Gisteren weer een avond vol met Cheaters

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Echt op 1.6, als je op server met 20 man zit, Zitten er altijd wel cheaters bij

bij CS:S 9 van de 10 keer ook.Gerald schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 16:48:
[...]
Echt op 1.6, als je op server met 20 man zit, Zitten er altijd wel cheaters bij
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Speel op goed geadministreerde servers en het aantal cheaters ligt in de buurt van 0. Ik heb sinds ik op CS:S ben overgegaan (begin december geloof ik) misschien een paar keer een cheater gezien (speedhack). Het aantal ghosters laat ik dan maar even buiten beschouwing. Op 1.6 had ik voorheen ook bijna geen last van cheaters op servers met actieve admins.
Verwijderd
Klopt. Vroeger met CS beta 6.5 kwam ik zelden cheaters tegen, af en toe in een maand. Toen was de cheat scene zeer klein en waren naar schatting mischien een paar 'cheat websites' op het i'net. Het was toen voor het merendeel van het CS publiek gewoon te moeilijk om cheat sites te vinden laatstaan werkende cheats te installeren. Pas bij CS 1.0 toen CS commercieel ging kwam de cheat scene jammergenoeg pas op gang (OGC cheats etc).Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:26:
[...]
Speel op goed geadministreerde servers en het aantal cheaters ligt in de buurt van 0. Ik heb sinds ik op CS:S ben overgegaan (begin december geloof ik) misschien een paar keer een cheater gezien (speedhack). Het aantal ghosters laat ik dan maar even buiten beschouwing. Op 1.6 had ik voorheen ook bijna geen last van cheaters op servers met actieve admins.
Nu met CS Source kom ik eerlijk gezegd veel minder cheaters tegen dan in de periode CS 7.0 > 1.6
Verwijderd
Er zijn idd zeer weinig cheaters op source maar des te meer noobs die zeggen dat je cheat als je het spel langer dan 2 maanden speelt.
Ik volg zo nu en dan ook dit topic, bij deze mijn eerste post in dit topic
.
Ik speel al een tijd CS, nu zo'n 2 jaar, in Oktober 3. Ik heb het altijd al leuk gevonden vanaf het begins af aan, nooit gestopt ofzo. Heb in redelijk wat clans gespeelt, onder andere clans als Innovation (nu EDiT) maar dat terzijde.
Ik vind CS: Source echt een leuk spel, geweldige graphics, leuke (nieuwe) maps etc. Er zit alleen 1 heel groot nadeel aan, en dat is het niveau van heel veel gamers.. Ik speel zelf al een hele tijd zoals hier boven al vermeld staat en heb dus ook al veel ervaring op het gebied van tax en aimen enzo. Ik sta eigenlijk bijna altijd boven aan, dat wordt gewoon niet leuk meer. Ik word eigenlijk in elke server minimaal 1 keer voor cheater gemaakt. Doordat gedoe wordt het spelen gewoon steeds minder leuk omdat ik het gevoel heb dat ik maar minder goed moet spelen om andere spelers tevreden te houden. Hierdoor speel ik eigenlijk steeds minder CS: Source, wat ik eigenlijk erg jammer vind.
Hebben meer mensen dit probleem, of ben ik de enige? Hoe kan ik dit oplossen?
Dit bedoel ik helemaal niet zo van: "Kijk eens hoe goed ik ben" of iets dergelijks
Ik speel al een tijd CS, nu zo'n 2 jaar, in Oktober 3. Ik heb het altijd al leuk gevonden vanaf het begins af aan, nooit gestopt ofzo. Heb in redelijk wat clans gespeelt, onder andere clans als Innovation (nu EDiT) maar dat terzijde.
Ik vind CS: Source echt een leuk spel, geweldige graphics, leuke (nieuwe) maps etc. Er zit alleen 1 heel groot nadeel aan, en dat is het niveau van heel veel gamers.. Ik speel zelf al een hele tijd zoals hier boven al vermeld staat en heb dus ook al veel ervaring op het gebied van tax en aimen enzo. Ik sta eigenlijk bijna altijd boven aan, dat wordt gewoon niet leuk meer. Ik word eigenlijk in elke server minimaal 1 keer voor cheater gemaakt. Doordat gedoe wordt het spelen gewoon steeds minder leuk omdat ik het gevoel heb dat ik maar minder goed moet spelen om andere spelers tevreden te houden. Hierdoor speel ik eigenlijk steeds minder CS: Source, wat ik eigenlijk erg jammer vind.
Dit bedoel ik helemaal niet zo van: "Kijk eens hoe goed ik ben" of iets dergelijks
Probeer eens andere servers met een hogere niveau te zoeken, die zijn er best wel. Maar het is idd niet zo moeilijk om te ownen in css als je het spelletje doorhebt
.
Ikzelf ben een zeer wisselvallige speler, de ene keer lukt alles en sta ik ruim bovenaan, en dan word je weleens uitgemaakt voor cheater ja.Dekay schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:02:
Ik volg zo nu en dan ook dit topic, bij deze mijn eerste post in dit topic.
Maarja een andere keer wil het voor geen meter en staik bijna onderaan, dan word ik weer voor n00b uitgemaakt...
Ik scheld zelf mensen bijna nooit uit voor cheater, behalve als ik ze een tijd gevolgd heb en het overduidelijk is dat ze cheaten. De meeste mensen zullen het wel als frustratie roepen...
PSN: Arienix
Ik speel het spel ook al iets van 2 jaar, Maar ben opzich meestal niet de beste. Volgens mij is het enige wat fout is mijn Aim. maarja je aim, dat is bijna alles met Cs. Weet niet iemand hoe ik dat kan verbeteren. En wat zijn de fijnste instelling voor je croshair, Hoe kan je zorgen dat die niet meer groter of kleiner wordt....
Tsja ik heb echt geen zin in een clan. Heb in die 2 jaar vaak genoeg in clans gezeten en heb er een beetje genoeg van. Als ik gewoon een keer geen zin heb dan ga ik gewoon niet en als zij dan een war willen spelen dan lopen die mensen vaak weer te zeuren. Kun je wel in een grotere clan gaan maar dat is ook niet altijd alles..
Ik speel eigenlijk nooit in dezelfde server. Ik pak er gewoon 1 waar een goede ping/leuke map draait
@Gerald:
In het oude CS was dat cl_dynamiccrosshair "0" weet niet of dat nu nog steeds werkt?
Ik speel eigenlijk nooit in dezelfde server. Ik pak er gewoon 1 waar een goede ping/leuke map draait
@Gerald:
In het oude CS was dat cl_dynamiccrosshair "0" weet niet of dat nu nog steeds werkt?
[ Voor 13% gewijzigd door Dekay op 16-03-2005 22:26 ]
Nopes, werkt niet meer...Dekay schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:18:
@Gerald:
In de oude CS was dat cl_dynamiccrosshair "0" weet niet of dat nu nog steeds werkt?
Verwijderd
Dekay, kom eens naar onze servers, voornamelijk server 4 van ons heeft veel regulars met redelijk wat skills. De maprotatie is dan ook dust2/aztec.
Onze servers (4 en 5 zijn het populairst, server 2 of 3 wordt binnenkort een aim-map server).
[Veteran]Game Server I [dedicated]: 83.98.156.181:27015
[Veteran]Game Server II [dedicated]: 83.98.156.182:27015
[Veteran]Game Server III [dedicated]: 83.98.156.183:27015
[Veteran]Game Server IV [dedicated @ Publishnet]: 212.241.49.6:27015 NEW !
[Veteran]Game Server V [dedicated @ Publishnet]: 212.241.49.6:27025 NEW !
Onze servers (4 en 5 zijn het populairst, server 2 of 3 wordt binnenkort een aim-map server).
Verwijderd
Ik raad je aan net als anderen hierboven om op vaste servers te spelen waar het niveau hoger is. Ik ben ook wel eens voor cheater uitgemaakt omdat ik ruim bovenaan stond in de server. Mensen die niet zo vaak spelen, niet geconcentreerd spelen of net begonnen zijn, realiseren zich niet dat mapkennis, kennis van tactiek, een goede koptelefoon en een beetje aim al veel niveauverschil kan veroorzaken.Dekay schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:02:
..
heb daar ook last van ja. verschilt echt met de dag.Chi3F schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:07:
Ikzelf ben een zeer wisselvallige speler, de ene keer lukt alles en sta ik ruim bovenaan, en dan word je weleens uitgemaakt voor cheater ja.
Maarja een andere keer wil het voor geen meter en staik bijna onderaan, dan word ik weer voor n00b uitgemaakt...
Ik weet nog toen ik CS speelde vanaf ßx t/m 1.3 zou CS: Condition Zero uitkomen.DaTiezl schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 11:45:
[...]We zullen het snel merken allemaal... als het goed is komt morgen VAC2 uit...
Het zou een nieuwe standalone versie zijn van CS. Iedereen blij natuurlijk.
De release date werd toen keer op keer uitgesteld. Jaaaaaaren later kwam het dan uiteindelijk uit, de graphics was al verouderd vergeleken met andere spellen.
VAC2 komt eraan, maar een concrete release date hebben ze niet gegeven. Ga er maar niet vanuit dat dit op korte termijn is.
Verwijderd
Ik speel nu 3 week cs:s maar ik ben nu al 2 keer uitgemaakt voor cheater terwijl ik gewoon bijna onderaan stond. Ik moet wel zeggen dat cs:s spelers zich vaak erg serieus nemen, Ik doe ook veel moh:aa en daar is de sfeer wel leuker en aangenamer je hoort niet om de 3 sec het berichtje met luckor noob en cheater voorbij komen. En wat ook donders irritant is zijn duitse servers
daar zijn er zoveel van en allemaal duits volk
Jahh he bij counterstrike kan het bijna nooit gezelig zijn, altijd wel mensen die ruzie maken. Mja als ik dan kom
Ik kom dan wel naar vaste servers.. Misschien kunnen we met meer GoT-ers op een bepaalde server komen?
Verwijderd
waar niet zoveel duitsers komen?Dekay schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 16:10:
Ik kom dan wel naar vaste servers.. Misschien kunnen we met meer GoT-ers op een bepaalde server komen?
Ik zit eigenlijk altijd op 1 van de XS4all servers, soms is het er wat minder leuk, meestal is de sfeer wel aardig. Niveau is wel vrij laag meestal, waardoor zelfs ik ruim bovenaan kan staan...
Gewoon een server of servers waar het niveau een beetje hoog is en waar ook een leuke mapcycle draait. Ik zal trouwens is naar die [Veteran]-servers gaan
Ik zit altijd op de veteran servers en voornamelijk server 4, vind het daar altijd relaxed spelen, wel is gezeur van noob dit, lucker dat, maar daar trek je je toch nix van aan. Als je je het aantrekt wat mensen roepen tegen je ben je imo gewoon dom. Ach en ik roep zelf ook wel is wat richting anderen, maar dat is meer gewoon voor de lol
Onmogelijk al die mensen die hier zitten te zeuren dat het game niveau van andere mensen in CS:source zo laag is.
Die mensen die zo zitten te zeiken zitten dus allemaal in dit forum, geen 1 van de ow zo goede spelers die hier zit, zit dus nu in CS:source. Geen wonder dus dat ze zitten te zeiken want de beste spelers spelen niet omdat ze zitten te zeiken op het forum :
Die mensen die zo zitten te zeiken zitten dus allemaal in dit forum, geen 1 van de ow zo goede spelers die hier zit, zit dus nu in CS:source. Geen wonder dus dat ze zitten te zeiken want de beste spelers spelen niet omdat ze zitten te zeiken op het forum :
als we gewoon allemaal naar een Tweakdsl Server gaan
ik zit altijd in een van de xs4all servers (behalve no.4 met die gare nuke
)
vandaag, ik en een andere gast waren T. twee andere gasten, van de RoYaL` clan waren CT, op Aztec. ze wonnen elke ronde echt met gemak, maar ik en die andere T bleven wel gewoon doorgaan enzo. die gasten echt dik lol over ons maken enzo, en n00bs en sproeiers en weet ik veel wat, ze vonden zichzelf iig helemaal geweldig. toen kwam prodigy, en wij wonnen een ronde, en daarna nog een stuk of wat, en weg waren die gasten opeens
echt hoe zielig sommige mensen wel niet zijn
vandaag, ik en een andere gast waren T. twee andere gasten, van de RoYaL` clan waren CT, op Aztec. ze wonnen elke ronde echt met gemak, maar ik en die andere T bleven wel gewoon doorgaan enzo. die gasten echt dik lol over ons maken enzo, en n00bs en sproeiers en weet ik veel wat, ze vonden zichzelf iig helemaal geweldig. toen kwam prodigy, en wij wonnen een ronde, en daarna nog een stuk of wat, en weg waren die gasten opeens

Verwijderd
Dit zijn pas goede servers!Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:46:
Dekay, kom eens naar onze servers, voornamelijk server 4 van ons heeft veel regulars met redelijk wat skills. De maprotatie is dan ook dust2/aztec.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 18:43 ]
Misschien handig om aan te geven of FF aan of uit staat.
Ik ga liever naar FF servers.
Bwaahh Neej echt nietGoT schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:13:
Misschien handig om aan te geven of FF aan of uit staat.
Op de KILLserver staat FF ook aan en TKers worden redelijk snel gekicked als ze het vaak doen
Meestal komen ze dan terug en spelen ze netjes
En per vandaag is de server op een dedicated machine installed (2.8Ghz, 512MB ram)
Meestal komen ze dan terug en spelen ze netjes
En per vandaag is de server op een dedicated machine installed (2.8Ghz, 512MB ram)
[ Voor 24% gewijzigd door mirelia op 17-03-2005 23:37 ]
Ik heb een server die kan toegevoegd worden aan de startpost.
[NL/UK] The Deadly Dozen Publiserver --> 80.69.77.43:27015
Is mijn public server van mijn multi gaming clan. Ben css devisie leider.
Server config:
-16 slots (2 reserved)
-TK staat standaard aan
-TK-ers worden autogekickt of tijdelijk gebant
-Mani server config (timeleft, nextmap, rank, etc..)
-Alleen cb defuse maps (dust, dust2, aztec, cbble, prodigy en train)
-Config is mbv cb13.cfg aangepast zodat rates niet hoger kunnen dan 25000 en kleiner dan 5000
-Overview bug kan niet worden gebruikt
-Je kan alleen je eigen team spectaten, 1e of 3e person view. Dit om teamspeak en ventrilo users het nie te gemakkelijk te maken
Denk dat dit het ongeveer was.. misschien zie ik me medetweakers wel @ de pub
[NL/UK] The Deadly Dozen Publiserver --> 80.69.77.43:27015
Is mijn public server van mijn multi gaming clan. Ben css devisie leider.
Server config:
-16 slots (2 reserved)
-TK staat standaard aan
-TK-ers worden autogekickt of tijdelijk gebant
-Mani server config (timeleft, nextmap, rank, etc..)
-Alleen cb defuse maps (dust, dust2, aztec, cbble, prodigy en train)
-Config is mbv cb13.cfg aangepast zodat rates niet hoger kunnen dan 25000 en kleiner dan 5000
-Overview bug kan niet worden gebruikt
-Je kan alleen je eigen team spectaten, 1e of 3e person view. Dit om teamspeak en ventrilo users het nie te gemakkelijk te maken
Denk dat dit het ongeveer was.. misschien zie ik me medetweakers wel @ de pub
kan je nou eigelijk nog door muren schieten? ik merk er namelijk niets van.....
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
In ieder geval wel door deuren, kratjes, barrels en dat soort dingen.Razor.Timo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:40:
Of je echt door concrete walls kan schieten weet ik niet, nooit echt opgevallen...
Door echte muren kan het niet, maar volgens mij kan het soms wel bij van die dunne muurtjes. Bijv. door de muren van de gang die tussen de twee gebouwen bij compound zit.
Door die soort blokken die uit meerdere stenen lijkt te bestaan (in bijde dust maps) kan je bijvoorbeeld niet heen schieten. Door houten kistjes en deuren gaan kogels het makkelijkst.Razor.Timo schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 23:40:
Muren hangt er echt vanaf hoe de map gemaakt is, volgens mij kan je alleen door voorwerpen heenschieten die uit 1 brush bestaan. Bij italy als je als CT naar links gaat richting de wine cellar.... trappetje op, en in dat kamertje waar vervolgens de trap links naar beneden gaat...... daar kan je uitstekend door muren heen knallen
Bij chateau vind ik bij bomspot B onwijs tegen vallen, door die pilaren valt bijna niet heen te schieten. En het hangt natuurlijk ook van je gun af, soms heel vaag.... bij train bevoorbeeld kan je met een 5-7 of sig compact handgun door dat elektriciteitskastje heen schieten... terwijl die normaal nergens doorheen gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door lawtshjj op 18-03-2005 02:12 ]
Als die servers goed geadmined worden dan is er niks aan de hand, ik geloof zelfs dat je bij sommige admin plugins kan instellen hoe vaak je mag FF, anders word je automatisch gekicked.Gerald schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 21:30:
[...]
Bwaahh Neej echt niet, Dan schieten er altijd van die verdomde noobs je door je alles. Of zit er weer 1 te kutten die iedereen dood schiet..
ik zit voornamelijk in de dutch fun server, goeie sfeer goeie admins. Tis alleen wat minder als je ff serieus wil spelen en er is een admin aanwezig
. Voor de rest wel humor
Wat is ook al weer de consolecommand voor dat menutje bij je demo''s, kan het even niet vinden
Ik speel het spel ook sinds kort, moet wel wennen aan de gameplay. Ben nu nog maar een strontnoepje
record [demonaam]Dersan schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 18:11:
Wat is ook al weer de consolecommand voor dat menutje bij je demo''s, kan het even niet vinden
playdemo [demonaam]
demoui
Verwijderd
Heb ik ook.Dekay schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 22:02:
Ik volg zo nu en dan ook dit topic, bij deze mijn eerste post in dit topic.
Ik zal vast niet zo goed zijn als jou, maar heb toch ruim 2 jaar cs ervaring en speel op een redelijk niveau. Echt heel jammer dat Source so weinig goede spelers heeft, vandaar dat ik nog regelmatig 1.6 speel.
Het is dus niet zo dat ik HEEl goed ben, maar de tegenstanders zijn gewoon veel te slcht.
Als ik tegenover iemand sta richt ik op ze hoofd en schiet hem dood. Terwijl het lijkt of die je maar loopt aan te staren.
Scores als 30-5 zijn inmiddels dus ook heel normaal.
O
Ik vindt ook dat je echt als je op een server zit met bijvoorbeeld 20 man, dat je dan bij elke map wel kan zeggen wie 8 van de 10 keer gaat winnen..... Meestal zijn er nooit eerlijke teams
Dat lijkt me heel erg afhankelijk van de server waar je speeld. er zjin een aantal servers waar ik dat ook slapend bijna nog haal, maar kom ik in een andere server of speel ik tegen wat clangenoten dan valt dat hard tegen hoorVerwijderd schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 21:52:
[...]
Heb ik ook.
Ik zal vast niet zo goed zijn als jou, maar heb toch ruim 2 jaar cs ervaring en speel op een redelijk niveau. Echt heel jammer dat Source so weinig goede spelers heeft, vandaar dat ik nog regelmatig 1.6 speel.
Het is dus niet zo dat ik HEEl goed ben, maar de tegenstanders zijn gewoon veel te slcht.
Als ik tegenover iemand sta richt ik op ze hoofd en schiet hem dood. Terwijl het lijkt of die je maar loopt aan te staren.
Scores als 30-5 zijn inmiddels dus ook heel normaal.
O
Ik weet ook niet of je in een clan zit maar anders kan ik je dat wel aanraden, dan word teamplay bij clanwars een uitdaging. bovendien issut nog es gezelliger ook om een vaste ploeg te hebben om servers mee onveilig te maken.
Teams zijn nooit gelijk, dat is praktisch onmogelijk. Maar als je echt bijna alles verliest dan komt dat meestal doordat je team niet samenwerkt. Als CT'er moet je je in een DE map een beetje verdelen of in een groep blijven en dan naar de bom/bomspot gaan waar de T'ers zijn, en als T moet je in publics gewoon 1 groep vormen en daarmee 1 bomspot aanvallen. dan word het al een stuk moeilijker voor CT om te verdedigen en hoe groot sommige noobs in je team ook zijn, als er 3 tegelijk op een redelijke CTer af komen dan krijgen ze hem vaak wel neer hoor. (al kost het 2 noobs maar dat houd die cter wel van de persoon met de bom afIk vindt ook dat je echt als je op een server zit met bijvoorbeeld 20 man, dat je dan bij elke map wel kan zeggen wie 8 van de 10 keer gaat winnen..... Meestal zijn er nooit eerlijke teams
[ Voor 29% gewijzigd door Skerekrow op 19-03-2005 09:48 ]
Daar ben ik het niet mee eens. Het kan af en toe wel zo zijn, maar als er 2 gasten CT zitten die alles killen, en bij de T's een groepje dat een lager niveau hebt, dan 'slepen' die 2 CT's heel het CT team mee. Teamplay is belangrijk, dat ben ik met je eens, maar op pub gaat het voor mijn gevoel meer om aim...Skerekrow schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 09:44:
Teams zijn nooit gelijk, dat is praktisch onmogelijk. Maar als je echt bijna alles verliest dan komt dat meestal doordat je team niet samenwerkt.
So true, vaak zijn het er 1/2 CT-/T-ers die goed zijn en dat de rest maar een beetje mee hopt. Maar opzich kan een minder goed team, qua aim, wel winnen als ze samenwerken
Jawel, maar hoe vaak zie je een stel 'n00bs' (vies woord, ik bedoel minder skilled mensen) nou samenwerken?Fu-Raz schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 11:46:
So true, vaak zijn het er 1/2 CT-/T-ers die goed zijn en dat de rest maar een beetje mee hopt. Maar opzich kan een minder goed team, qua aim, wel winnen als ze samenwerken
Nooit maar er zijn ook minder skilled mensen die wel een beetje tactisch inzicht hebben en dus wel samen kunnen werken. Maar vaak zijn het de noepjes die gewoon rond het level lopen te hollen en dus geen zak uitvoeren behalve jouw plaatst veraden door hun gestamp
offtopic: hoe krijg je je sig onder elkaar?
offtopic: hoe krijg je je sig onder elkaar?
[ Voor 11% gewijzigd door Dekay op 19-03-2005 12:11 ]
idd het moeilijkste is om ze samen te laten werken, maar meestal als je daar succesvol in bent blijven ze dat vaak wel doen. Toen ik zelf ook nog niet geweldig was zei ik gewoon altijd: Bombspot B of A lang voor we weggingen bij het spawn. dan gil je nog ff een paar keer "stick together team" en vaak begrijpen ze de hint dan wel en gaan ze es mee. Als het werkt zal op gegeven moment het hele team met je mee gaan.
Er zijn zat mensen over komen waaien van andere games die gewoon nog geen aim hebben, maar die snappen best dat teamplay werkt. En daar moet je ze even toe motiveren.
Er zijn zat mensen over komen waaien van andere games die gewoon nog geen aim hebben, maar die snappen best dat teamplay werkt. En daar moet je ze even toe motiveren.
[ Voor 19% gewijzigd door Skerekrow op 19-03-2005 12:12 ]
En iedereen was ooit newbie. Dus niet meteen als iemand het niet snapt hem gaan uitschelden voor n00b, maar help hem en zeg wat hij moet doen. Vond ik toen ik me eerste spel online speelde iig heel aardig en handig.Skerekrow schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:11:
idd het moeilijkste is om ze samen te laten werken, maar meestal als je daar succesvol in bent blijven ze dat vaak wel doen. Toen ik zelf ook nog niet geweldig was zei ik gewoon altijd: Bombspot B of A lang voor we weggingen bij het spawn. dan gil je nog ff een paar keer "stick together team" en vaak begrijpen ze de hint dan wel en gaan ze es mee. Als het werkt zal op gegeven moment het hele team met je mee gaan.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
dat is nou juist de instelling die je moet hebben! Je moet ze gewoon helpen met hoe ze het wel moeten doen! Alleen iedereen begint meteen met schelden (noob). Maar ze vergeten dat ze ooit zelf er ook eens 1 warenRazor.Timo schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 12:40:
[...]
En iedereen was ooit newbie. Dus niet meteen als iemand het niet snapt hem gaan uitschelden voor n00b, maar help hem en zeg wat hij moet doen. Vond ik toen ik me eerste spel online speelde iig heel aardig en handig.
No signature required.
Verwijderd
We weten nou wel dat er mensen zijn die wat minder skilled zijn dan anderen, maar heeft niemand nog iets echt interessants te vertellen over dit spel??
Ik denk dat de nieuwigheid er een beetje af is, en er dus minder over te vertellen is
goed ik vertel nog wel ff wat, mss hebben sommigen t wel al gelezen ma goed.
binnekort nieuwe update, met map de_Port, en nieuwe T models.
"er ist die beste kleber die ich kenne" ..... of zoiets... dat werd er over mij gezegd net op een server
Mijn duits is niet zo goed dus wat mag dat in vredesnaam betekenen
Klinkt als een compliment maar ik kan het ook mis hebben
was wel toevallig een ronde waarin ik alles raakte, en dat heb ik niet zo vaak
Mijn duits is niet zo goed dus wat mag dat in vredesnaam betekenen
Klinkt als een compliment maar ik kan het ook mis hebben
Smiling as the shit comes down...
Verwijderd
Hij is de beste plakker die ik ken?ScrooLoose schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:50:
"er ist die beste kleber die ich kenne" ..... of zoiets... dat werd er over mij gezegd net op een server![]()
Mijn duits is niet zo goed dus wat mag dat in vredesnaam betekenen![]()
Klinkt als een compliment maar ik kan het ook mis hebben![]()
Verwijderd
lol Duitsers... als ik op Duitse servers speel beginnen ze ook soms Duits tegen me te lullen, opzich niet zo vreemd maar ook al antwoord ik in altijd in Engels dan beginnen ze nogsteeds Duits te lullen, vinden hun taal blijkbaar erg belangrijk.ScrooLoose schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 19:50:
"er ist die beste kleber die ich kenne" ..... of zoiets... dat werd er over mij gezegd net op een server![]()
Mijn duits is niet zo goed dus wat mag dat in vredesnaam betekenen![]()
Klinkt als een compliment maar ik kan het ook mis hebben![]()
Verwijderd
De nieuwe CT models vind ik echt veel lelijker dan de oude... Te 'flashy' nu.Gaargod schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 18:49:
goed ik vertel nog wel ff wat, mss hebben sommigen t wel al gelezen ma goed.
Ik snap totaal niet waarom ze om de haverklap dit moeten veranderen. Wat was er uberhaupt mis met die 'oude' CT models in CSS?

Waar is die goede oude tijd waar je gewoon 4 CT models en 4 T models kon kiezen, meer keus, iedereen dus blij...
hehe.... toch wel vreemd want dat doe ik nooit
Naja, sommige kunnen het gewoon niet hebben als je alles raakt
Mag ik ook een keer
Om die reden heb ik "[NL]" bij m'n nick gezet...Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 20:04:
[...]
lol Duitsers... als ik op Duitse servers speel beginnen ze ook soms Duits tegen me te lullen, opzich niet zo vreemd maar ook al antwoord ik in altijd in Engels dan beginnen ze nogsteeds Duits te lullen, vinden hun taal blijkbaar erg belangrijk.
Hielp ook geen zak

Hehe.... ben net ook voor de eerste keer voor cheater uitgemaakt 
Op 1 vande 2 Dusty Dunes server op Dust
Viel wel op dat ik allemaal headies had
Op 1 vande 2 Dusty Dunes server op Dust
Viel wel op dat ik allemaal headies had
Gebeurt me ook vaak: cheater hier cheater daar,
ben je met je clan aant trainen en dan komt er een vreemde bij hele tijd gezeur: Nice hacks guys, omg cool cheats blabla... echt lame
ben je met je clan aant trainen en dan komt er een vreemde bij hele tijd gezeur: Nice hacks guys, omg cool cheats blabla... echt lame
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama
Is jouw nick Jimbo[NL] ?J!M!B schreef op zondag 20 maart 2005 @ 07:05:
[...]
Om die reden heb ik "[NL]" bij m'n nick gezet...
Hielp ook geen zak![]()
---------------------------------------------
Gister een paar demos opgenomen op xs4all, stikt daar nu van de cheaters
Ik denk niet dat valve er wat mee doet als ik ze op hun forum post met hun guid ?
[ Voor 35% gewijzigd door harry64 op 20-03-2005 09:26 ]
Nou misschien is het wel handig om het volgende te doen,
Bij mijn clan spelen ze ook BHD dus, en daar hebben ze 2 tot 3 servers voor draaien.
Wat ze dan doen als ze iemand hebben gebanned, dan verspreiden ze dus de banlist, dit voorkomt dus zoiezo dat er cheaters op andere servers komen.
Als je dus admin bent op een CSS host, misschien zou het wel handig zijn als je het bannedip text bestandje hier op GoT zet, zodat alle andere admins van hun CSS server hiervan kunnen profiteren.
Bij mijn clan spelen ze ook BHD dus, en daar hebben ze 2 tot 3 servers voor draaien.
Wat ze dan doen als ze iemand hebben gebanned, dan verspreiden ze dus de banlist, dit voorkomt dus zoiezo dat er cheaters op andere servers komen.
Als je dus admin bent op een CSS host, misschien zou het wel handig zijn als je het bannedip text bestandje hier op GoT zet, zodat alle andere admins van hun CSS server hiervan kunnen profiteren.
Gisteravond samen met een teamgenooit ff public gespeeld, werden meteen uitgemaakt voor cheaters, hackers, nubs bla bla bla. Door zo'n ander groepje met een duidelijk kansloze clan. Hadden niet eens belachelijke scores.
Maarja ze konden het duidelijk niet hebben, zijn ze naar ons IRC channel gekomen, hebben ze me zelfs geDoS-t. Beetje triest, moest ik weer helemaal reconnecten, ip verversen en via BNC connecten
Weet ik gelijk weer waarom geen public meer speel
Maarja ze konden het duidelijk niet hebben, zijn ze naar ons IRC channel gekomen, hebben ze me zelfs geDoS-t. Beetje triest, moest ik weer helemaal reconnecten, ip verversen en via BNC connecten

Verwijderd
vink beetje lame. Wanneer je het verkeerd heb gezien is dat ontzettend lullig voor die persoon.OutSIdeR schreef op zondag 20 maart 2005 @ 09:34:
Heel erg link dit, de kans is natuurlijk aanwezig dat ze het fout hebben en dan bannen ze iemand die onschuldig is.OutSIdeR schreef op zondag 20 maart 2005 @ 09:34:
Dan moeten ze het wel HEEEEEEEEEEL zeker weten voor ze dat doen.
Kan makkelijk misbruik van gemaakt worden ook, als een admin iemand niet mag ofzo ...
Verwijderd
Wij van de Lostsoulz Clanserver: 83.149.90.196:27015 hebben een nieuwe server en zijn verhuisd naar
Lostsoulz gaming Cs-Source ip : 193.138.204.241:27015
zou de topic starter dit misschien willen aanpassen want de andere server gaat down overeen week ong
kom eens een keer langs allemaal
zou de topic starter dit misschien willen aanpassen want de andere server gaat down overeen week ong
Heuj Outsider FoT neem ik aan? ik zit zelf in MC voor bhd. CSS zit ik echter in [LeK].OutSIdeR schreef op zondag 20 maart 2005 @ 09:34:
.
dat soort grut blijf je houden, daarom speel ik het liefst in een (fun)server met admins aanwezig. Als het te erg word druggen ze hun of teleporten ze hen naar het spawn van de tegenstander. Met dat soort oplossingen ben je er zo vanaf.Gisteravond samen met een teamgenooit ff public gespeeld, werden meteen uitgemaakt voor cheaters, hackers, nubs bla bla bla. Door zo'n ander groepje met een duidelijk kansloze clan. Hadden niet eens belachelijke scores.
Maarja ze konden het duidelijk niet hebben, zijn ze naar ons IRC channel gekomen, hebben ze me zelfs geDoS-t. Beetje triest, moest ik weer helemaal reconnecten, ip verversen en via BNC connectenWeet ik gelijk weer waarom geen public meer speel
gewoon freezen die lui
doe ik ook altijd, lui die komen om vervelend te zijn gaan dan toch gewoon gelijk weg
Ja ik ken je maar al te goed ouwe rel nichtSkerekrow schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:46:
[...]
Heuj Outsider FoT neem ik aan? ik zit zelf in MC voor bhd. CSS zit ik echter in [LeK].
[...]
dat soort grut blijf je houden, daarom speel ik het liefst in een (fun)server met admins aanwezig. Als het te erg word druggen ze hun of teleporten ze hen naar het spawn van de tegenstander. Met dat soort oplossingen ben je er zo vanaf.
Speelt weps nog met MC ?
We hadden laatst nog tegen LeK gespeeld 23-25 voor hun
We verneukten de boel in de 3 laatste rondes anders hadden wij gewonnen...

Maargoed, ik vind het iig een puik plan.
Ik weet nog niet hoe het zit in het CS wereldje maar met BHD heb je tenminste eerlijke admins
Geen ban zonder een reden en als je vind dat de ban oneerlijk is dan kan je altijd mailen naar een admin.
ja echt jammer, xs4all zit af en toe echt vol cheatersharry64 schreef op zondag 20 maart 2005 @ 09:25:
[...]Gister een paar demos opgenomen op xs4all, stikt daar nu van de cheaters![]()
Ik denk niet dat valve er wat mee doet als ik ze op hun forum post met hun guid ?
nvm
[ Voor 97% gewijzigd door ScrooLoose op 20-03-2005 11:34 ]
Hij speelt niet meer, komt soms nog op het forumOutSIdeR schreef op zondag 20 maart 2005 @ 11:01:
[...]
Ja ik ken je maar al te goed ouwe rel nicht![]()
Speelt weps nog met MC ?
Ja hoorde het, leuke ervaringen met teddybeer neem ik aanWe hadden laatst nog tegen LeK gespeeld 23-25 voor hun![]()
We verneukten de boel in de 3 laatste rondes anders hadden wij gewonnen...
Ligt er een beetje aan de admin. De een interreseerd het niet de ander is er heel fel op. Bhd heeft een hele andere scene daarvoor. Waar een admin in df op moet passen wie hij bant en waarom is het hier gewoon: "hij verpeste de server dus hij ligt er uit". Soms ook als er iemand belachelijk goed is. Meestal is het dan niet gelijk een ban maar ene kick ofzow. Ene kant is dat wel ok om het leuk te houden alleen jammer als je er zelf slachtoffer van wordMaargoed, ik vind het iig een puik plan.
Ik weet nog niet hoe het zit in het CS wereldje maar met BHD heb je tenminste eerlijke admins![]()
Geen ban zonder een reden en als je vind dat de ban oneerlijk is dan kan je altijd mailen naar een admin.
Er word veel meer getollereerd hier (godzijdank geen servermanager like taalgebruikdictatuurzooi

http://www.planetsidemovi...loads&d_op=getit&lid=1873
Iedereen heeft wel eens een goede run, soms speel ik slecht, soms weer goed. Ook ik ben wel eens voor cheater uitgemaakt. Het probleem is cheaters verpesten het voor de goede spelers.
Daar valt niks aan te doen. Zolang er cheaters zijn, zullen er altijd mensen zijn die denken dat je cheat als je goed speelt. De enige die er nog iets aan kan doen is Valve, maar VAC2 laat op zich wachten.
Cheaters "infecteren" andere spelers: http://www.pwned.nl/ Dit is komisch opgezet, maar het is wel zo dat andere mensen hierdoor ook gaan cheaten. Zolang VAC2 er niet is, zal het aantal cheaters alleen maar toenemen. En het is niet moeilijk om een cheat te vinden, met een beetje googlen kan je zo een paar vinden.
Iedereen heeft wel eens een goede run, soms speel ik slecht, soms weer goed. Ook ik ben wel eens voor cheater uitgemaakt. Het probleem is cheaters verpesten het voor de goede spelers.
Daar valt niks aan te doen. Zolang er cheaters zijn, zullen er altijd mensen zijn die denken dat je cheat als je goed speelt. De enige die er nog iets aan kan doen is Valve, maar VAC2 laat op zich wachten.
Cheaters "infecteren" andere spelers: http://www.pwned.nl/ Dit is komisch opgezet, maar het is wel zo dat andere mensen hierdoor ook gaan cheaten. Zolang VAC2 er niet is, zal het aantal cheaters alleen maar toenemen. En het is niet moeilijk om een cheat te vinden, met een beetje googlen kan je zo een paar vinden.
De grootste boosdoeners zijn niet alleen de cheaters die er niet voor uitkomen dat ze dat doen, maar de enorme paranoya hype van de afgelopen jaren. Overal moet wel iets 'evils' in gevonden worden en bij gamen is dat de laatste tijd het cheaten. Iedereen is ongelofelijk bang dat ze tegen een cheater spelen
waarom vraag ik me meestal af. Een cheater die er niet voor uitkomt en het goed weet te verbergen merk je het niet eens van, degene die het slecht weet te verbergen en degenen die er gewoon voor uitkomen worden gebanned door de admin. Ik vraag me meestal af wat dan het probleem nog is.
In 1.6 zat ik nog wel eens in een server met een cheater en dan ging ik hem gewoon als training gebruiken. Als er 1 ding is waar je een snelle reactie van krijgt is het wel spelen tegen een aimbotter.
In 1.6 zat ik nog wel eens in een server met een cheater en dan ging ik hem gewoon als training gebruiken. Als er 1 ding is waar je een snelle reactie van krijgt is het wel spelen tegen een aimbotter.
Tsjah, maar dat zijn ook meestal de serverhoppers, als je een goede server hebt gevonden, kom je weinig cheaters tegen. De meeste/beste cheaters komen meestal na middernacht als ze weten dat er veel minder admins zijn. De servers waar ik admin ban, zijn ongeveer 50% van de bans rond 1 uur snachts.
Verwijderd
Hoi luitjes
Ik speel ook al weer een tijdje CSS en het bevalt me prima, wat een graphics
Ik ben echter wezen rondzoeken voor custom modellen en kwam de volgende tegen om de CT's te vervangen.

van http://www.banana.nu/?section=viewitem.skins.skin.main.1040
tegen

van http://www.banana.nu/?section=viewitem.skins.skin.main.851
Spetznas tegen moslim terroristen leek me namelijk wel wat, er is alleen een probleempje, de ubervette spetznas modellen werken niet, en de file bestaat uit 3 modellen
.
De terroristen werken perfect maar ik wil die spetznas ook werkend hebben, weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen =
Ik speel ook al weer een tijdje CSS en het bevalt me prima, wat een graphics
Ik ben echter wezen rondzoeken voor custom modellen en kwam de volgende tegen om de CT's te vervangen.

van http://www.banana.nu/?section=viewitem.skins.skin.main.1040
tegen

van http://www.banana.nu/?section=viewitem.skins.skin.main.851
Spetznas tegen moslim terroristen leek me namelijk wel wat, er is alleen een probleempje, de ubervette spetznas modellen werken niet, en de file bestaat uit 3 modellen
De terroristen werken perfect maar ik wil die spetznas ook werkend hebben, weet iemand hoe ik dit werkend kan krijgen =
Die CT modellen zijn ook een beetje te donker imo, dit Ter's lijken wel grappig met die "hockymasks"
Volgens mij moet het een thee-doek voorstellen ipv een hockey mask
Verwijderd
Ik vind ze wel vet, die t's hebben theedoeken op met daarop aan de voorkant een Koran tekst.ScrooLoose schreef op zondag 20 maart 2005 @ 13:57:
Die CT modellen zijn ook een beetje te donker imo, dit Ter's lijken wel grappig met die "hockymasks"
Maar is er iemand die mschien even wil kijken of hij ze werkend kan krijgen, ik vind ze enorm roeleren maar ik begrijp geen kut van die file extenties en wat ik moet doen met 3 models.
Weer ff met Garry's mod lopen spelen en dit is het resultaat:

[ Voor 5% gewijzigd door Rynji op 20-03-2005 16:10 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Hoi Ik heb een vraagje.
Ik heb flink gegoogled en wat paginas in alle 5 (!) de topics doorgespit, maar ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee je multiple screenshots kan maken. Zeg maar het effect wat ook zit op digitale cameras dat ie achter elkaar 7 shots maakt of iets dergelijks. De reden dat ik weet dat zoiets bestaat is omdat ik het met Operation Flaspoint heb gezien. Ik weet alleen niet of zoiets ook voor CSS bestaat.
Als iemand hier een antwoord op weet hoor ik het graag.
Ik heb flink gegoogled en wat paginas in alle 5 (!) de topics doorgespit, maar ik heb geen antwoord op mijn vraag kunnen vinden.
Ik ben op zoek naar een programmatje waarmee je multiple screenshots kan maken. Zeg maar het effect wat ook zit op digitale cameras dat ie achter elkaar 7 shots maakt of iets dergelijks. De reden dat ik weet dat zoiets bestaat is omdat ik het met Operation Flaspoint heb gezien. Ik weet alleen niet of zoiets ook voor CSS bestaat.
Dat weet ik ook welJ!M!B schreef op zondag 20 maart 2005 @ 14:01:
Volgens mij moet het een thee-doek voorstellen ipv een hockey mask
Verwijderd
In principe niet, want iedereen hoort eenzelfde spel te spelen.Dersan schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:37:
Zijn andere skins eigenlijk wel legaal dan?
Sommige mensen kiezen ervoor om de modellen fel rood en blauw te doen om zo makkelijk teams te onderscheiden, dit is dus eigenlijk cheaten.
In eerdere counterstrike gebruikte mensen wapenmodellen die 3 meter lang waren, die staken dan ver voor het object uit waar iemand zich bevond en zo kon je meteen zien waar mensen zaten.
Inmiddels moet een wapen binnen een bepaalde box vallen en als hij groter dan die box is wordt je de server uitgekickt.
Kleurgebruik mag nog wel want dat valt niet echt te controleren, dus wordt daar nog steeds mee gekloot.
Ikzelf gebruik het alleen om CS wat op te leuken, de modellen die ik gebruik zijn eerder onhandig omdat ze enorm veel polygonen gebruiken wat dus weer een terugval in performance is, maar ik speel het spel voor de speelervaring en dan vindt ik het wel geil om nog vettere guns te gebruiken, ze veranderen toch verder niet.
Ik weet niet of het bestaat maar kun je dan niet net zo goed een demo maken of 5 x op f5 rammen?Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 17:04:
Hoi Ik heb een vraagje.
Neem eerst een demo op met: Record "Naamdemo"
Nu moet je wat keys binden:
bind "f1" "startmovie mov1 30"
bind "f2" "endmovie"
Je mag natuurlijk ook andere keys gebruiken.
Start nu de demo met: playdemo "Naamdemo"
Druk nu op F1 en je begint met capturen, het zijn BMP files, dus het kan behoorlijk groot worden.
Nu moet je wat keys binden:
bind "f1" "startmovie mov1 30"
bind "f2" "endmovie"
Je mag natuurlijk ook andere keys gebruiken.
Start nu de demo met: playdemo "Naamdemo"
Druk nu op F1 en je begint met capturen, het zijn BMP files, dus het kan behoorlijk groot worden.
aangepastVerwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 10:36:
Wij van de Lostsoulz Clanserver: 83.149.90.196:27015 hebben een nieuwe server en zijn verhuisd naar
Dit topic is gesloten.