[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | deel 4

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.848 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-09 22:41
Blijft de server nog ff online?, mijn maat en ik willen nog ff zometeen ook nog ff racen.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Laatst online: 10:19
maar kan je nu wel een 1.3 server hosten?

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:14:
Was helaas ook 1 van de personen die in de weg reed.
Morgen gelijk maar de euro versie halen hoef ik ook niet meer te kutten met Starfuck.
Kan ik eindelijk gaan oefenen.
Ik ben nu meer bezig om het spel op te starten dan om te racen.
Nah, van in de weg rijden was absoluut geen sprake (heb ik iig niet gehad).. ik probeer alleen alle nieuwe er alleen op de wijzen dat het geen zin heeft om zo snel mogelijk weer op de baan te zijn. Het is een practise, dus positie verliezen oid doe je toch niet...

Gewoon even rustig kijken/luisteren of er iemand aankomt en dan wegrijden...

En de pit uitkomen op Enna is gewoon wat lastig, aangezien de strook nogal kort is, en er direct bochten achter zitten waar je heel gemakkelijk uitvliegt met koude banden..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
alarma2nd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:19:
Heb ook zin in enna, heb deze week veel getraind, lange stints gereden in verschillende omstandigheden, de Porsche ligt er iig uitstekend!
Ik ga morgen flink oefenen had eerst nog niet tijd vanwege rijlessen in de avond en stage overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Dutch3men schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 23:35:
[...]

Ik ga morgen flink oefenen had eerst nog niet tijd vanwege rijlessen in de avond en stage overdag.
rijlessen is toch ook oefenen :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 21:06
jah maar meneer zo rijd ik in GTR ook :*)

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren (en heel misschien ook een dame),

Ik heb het volgende probleem bij het spelen van GTR;

Na het selecteren van de auto, circuit en type race laadt de game het spel (onderaan zo'n rood balkje wat van links naar rechts opvult) en daarna klapt ie eruit. En kom ik weer op m'n bureaublad terecht. Waar kan dit aan liggen?

Ik weet dat m'n systeemspecificaties niet perfect zijn, maar ruim voldoende (zoals op het hoesje staat) om het spel te kunnen spelen. Ik draai het spel op 800*600 16 bit.

PC is: Dell Dimension 2300, 2.4ghz P4, 384Mb geheugen, Ati 9000 64Mb videokaart (PCI-versie).

Wat kan het probleem zijn? De nieuwste videodrivers installeren helpt niet echt. De kaart doet er alleen maar moeilijker om en pc gaat dan om de keer opstarten zonder beeld. Graag jullie visie hierop.

(vervelende is ook nog dat ik het spel na het weekend aan die ouwe van mij moet geven (verlaat verjaardagscadeau) die nog iets lagere specificaties ín z'n kast heeft zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk dit spel binnen....begeeft het gaspedaal van mijn MOMO set het :(.

Kun je op een dergelijke server ook meekijken; kan ik mezelf misschien toch nog over de streep halen om vanmiddag nog 120 euro neer te leggen voor een nieuwe set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:39:
Eindelijk dit spel binnen....begeeft het gaspedaal van mijn MOMO set het :(.

Kun je op een dergelijke server ook meekijken; kan ik mezelf misschien toch nog over de streep halen om vanmiddag nog 120 euro neer te leggen voor een nieuwe set.
Je kunt gewoon meekijken met andere mensen in de server :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 02:59:
jah maar meneer zo rijd ik in GTR ook :*)
eerste paar km flink je banden opwarmen en constant de ideale lijn rijden :D

'jamaar ze hebben deze weg gewoon verkeerd aangelegd'

'jammar de ideale lijn loopt helemaal niet waar die streep loopt, die loopt veel verder naar binnen...'

edit:

is zo'n saitek r440 stuurtje een beetje ok?

[ Voor 10% gewijzigd door jeehaa op 05-03-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me wat af mbt GTR:

Omdat ik dit spel graag koop, maar ook nog GT4 wil kopen (en student ben) wilde ik graag weten of je het spel kan installeren op 1 pc, dan de iso rippen en het nog op een tweede pc kan spelen online met dezelfde key?

Dit omdat mijn broertje ook erg graag echte sims speelt, en we dan het spel samen kopen.. maar ik weet dus niet of Starforce dit leuk vind..

Kortom, kan je het spel op twee pc's tegelijk gebruiken (online?) met één cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ziet er naar uit dat ik morgen niet mee kan racen. Jammer vind Pergussa een leuk baan. Maar ik install men ilegale versie niet terug alleen voor de league. (heb gehoort dat t 1.2.3 wordt morgen) Men tweede DNF dan maar. Veel plezier jongens.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 12:52:
Ik vroeg me wat af mbt GTR:

Omdat ik dit spel graag koop, maar ook nog GT4 wil kopen (en student ben) wilde ik graag weten of je het spel kan installeren op 1 pc, dan de iso rippen en het nog op een tweede pc kan spelen online met dezelfde key?

Dit omdat mijn broertje ook erg graag echte sims speelt, en we dan het spel samen kopen.. maar ik weet dus niet of Starforce dit leuk vind..

Kortom, kan je het spel op twee pc's tegelijk gebruiken (online?) met één cd?
Lijkt me niet er zijn maar bar weinig spellen waarbij dit mogelijk is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Jeah, ook net gehaald.. 2 coureurtjes erbij voor de league, ik en m'n huisgenoot. Versie 1.3 dan welteverstaan. Kan niet wachten!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de inschrijving voor de league nog open dan? Of wordt er een nieuwe gestart voor de 1.3'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 13:37:
Is de inschrijving voor de league nog open dan? Of wordt er een nieuwe gestart voor de 1.3'ers?
Er komt een neiuwe league zodra de huidige league is afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:52

DutchDevil79

I race, therfore I am

ik zou zeggen hoe meer zieltjes hoe meer vreugd. Zolang de server t aan kan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond net bij Dixons op het punt om 50 euro af te rekenen, toen ik ontdekte dat aan de binnenkant van het hoesje de CD-key volledig leesbaar was.

Vraagje aan de experts: wordt deze CD-key ook gebruikt bij on-line registratie en loop je dus het risico dat iemand in de winkel jouw CD-key heeft genoteerd en gebruikt met een geripte versie, waarna je zelf niet meer on-line kunt spelen? :?
In dat geval wacht ik wel totdat ik een gesealde versie vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 14:09:
Ik stond net bij Dixons op het punt om 50 euro af te rekenen, toen ik ontdekte dat aan de binnenkant van het hoesje de CD-key volledig leesbaar was.

Vraagje aan de experts: wordt deze CD-key ook gebruikt bij on-line registratie en loop je dus het risico dat iemand in de winkel jouw CD-key heeft genoteerd en gebruikt met een geripte versie, waarna je zelf niet meer on-line kunt spelen? :?
In dat geval wacht ik wel totdat ik een gesealde versie vind.
Op klik kan je er 1 bestellen en de meine komt daar ook vandaan en was geseald. En is ook nog een goedkoper dan bij Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem net bij dixons in Almere gehaald voor €44.99 en daar doen ze pas op het laatste moment de spulletjes en het online pasje in de doos.
Je moet daar ook tekenen dat je hem niet meer om kan ruilen. Ze hebben daar namelijk gehad dat van die slimme jochies het nummer invoerden en dan alles weer terugbrachten, omdat ze niet online in konden loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
jah alleen dat pasje heeft een andere code geloof ik (online code)

de cd key is bij iedere hetzelfde iig bij de duitse was dat wel zo

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
YEAH ik heb m ook ;) met pasje :P ziet er zo al mooi uit. ff installen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ik ga meteen barca ff uitproberen in de gt2, heb ik zelf gereden daar, whoo vet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:33:
[...]

EUREKA!!! ik heb het, hij gooit gelijk 2 schermen over elkaar.
Het taalkies menu wegklikken en... voila u kunt u code invoeren, en dat na 5 uur bevallen.
tsjongejonge wat een spel :r
Zou je mij dan kunnen vertellen hoe je dat gedaan hebt? Als ik het spel met cd1 opstart en het taalkies menu weg klik is alles weg, geen 2e menu. Ook het opzoeken van de key in het register lukt me niet. Waar kan ik dat vinden? Zoeken op gtr levert niks op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 11:11:
Wat kan het probleem zijn? De nieuwste videodrivers installeren helpt niet echt. De kaart doet er alleen maar moeilijker om en pc gaat dan om de keer opstarten zonder beeld. Graag jullie visie hierop.
Niet echt een dikke grafische kaart, zet de grafische details lager en probeer het nog een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
regedit

hkey_local_machine> software > sbdt_ab

die map gewoon deleten uit je reg...dan maakt ie vanzelf weer nieuwe aan

alle verwijzingen naar oude GTR weg en dan moet ie goed zijn ..

anders ff sfclean.exe draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik heb een probleem voor zondag... Mijn videokaart is kapot en nu zit ik met een GeForce 2 GTS met maar liefst 32mb aan geheugen :P. Als het droog is kan ik er nog wel meer rijden, maar als het gaat regenen loopt het echt niet meer.... Echt balen, mischien dat de MX440 van me pa het beter doet, die ga ik er vandaag of morgen maar ff insteken.

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
kan ik ipv jou rijden lefty ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
OK mensen, eindelijk GTR binnen gehaald. Wat een spel zeg :-) Helaas rij ik nog vaak veel te hard en vlieg ik te veel uit de bocht, maar ik ben toch al verliefd op dit spel.

Ik heb eindelijk een wagen en setup gevonden waar ik in de bochten nog steeds kan remmen zonder onmiddellijk de bocht uit te vliegen ... de Lamborghini _/-\o_ , nu nog wat de circuits verkennen want de helft heb ik nog nooit gereden :o

Ik kijk er al naar uit met andere tweakers eens online te racen ! ( ps : zo weinig volk op mirc :? )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
aan een ieder die nu begint met racen: zet 'm meteen op simulation met alleen clutch assistent aan, dan leer je het het beste naar mijn mening :)

[ Voor 3% gewijzigd door jeehaa op 05-03-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:53:
aan een ieder die nu begint met racen: zet 'm meteen op simulation met alleen clutch assistent aan, dan leer je het het beste naar mijn mening :)
Ben ik het niet helemaal mee eens. Als je nog geen ervaring heb met simracen denk ik dat je eerst even moet leren rijden met auto-gear. Als je dan je auto goed op de baan kan houden kan je er ook bij gaan schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
ja tis misschien ook wat voorbarig maar voor mij rijd het het beste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Ik ben begonnen aan gtr met abs & taction control op low, en auto clutch aan.
Dit werkte prima, later abs en tc uitgezet en nu gaat het al wat beter.

Schakelen doe ik bij elke racegame zelf, automatsch vind ik niets (behalfde in het echt dan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het selecteren van de auto, circuit en type race laadt de game het spel (onderaan zo'n rood balkje wat van links naar rechts opvult) en daarna klapt ie eruit. En kom ik weer op m'n bureaublad terecht. Waar kan dit aan liggen?

Ik weet dat m'n systeemspecificaties niet perfect zijn, maar ruim voldoende (zoals op het hoesje staat) om het spel te kunnen spelen. Ik draai het spel op 800*600 16 bit.

PC is: Dell Dimension 2300, 2.4ghz P4, 384Mb geheugen, Ati 9000 64Mb videokaart (PCI-versie).

(vervelende is ook nog dat ik het spel na het weekend aan die ouwe van mij moet geven (verlaat verjaardagscadeau) die nog iets lagere specificaties ín z'n kast heeft zitten)
Heb hetzelfde probleem, weet iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Met welke auto's/circuits heb je dat, allemaal?

Nieuwste drivers is sowiezo aan te raden, als de allernieuwste niet werkt pak je degene daarvoor.

Anders idd detail op zn laagst zetten, als je het na het proberen van al dit nog hebt, zou ik GTR eens opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

-GF-Annihilator schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 15:52:
OK mensen, eindelijk GTR binnen gehaald. Wat een spel zeg :-) Helaas rij ik nog vaak veel te hard en vlieg ik te veel uit de bocht, maar ik ben toch al verliefd op dit spel.

Ik heb eindelijk een wagen en setup gevonden waar ik in de bochten nog steeds kan remmen zonder onmiddellijk de bocht uit te vliegen ... de Lamborghini _/-\o_ , nu nog wat de circuits verkennen want de helft heb ik nog nooit gereden :o
Probeer eens de Lotus die rijd ook super in de bochten :) wat ook erg slim is om de 1e/2e ronde niet hard de rijden omdat je banden dan echt nog koud zijn. Daarna kan je steeds sneller :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat er nog iemand hosten vanmiddag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik host, 10 players max., 0.5 mbit :)
145.99.244.162

Magny Cours nu.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAgny cours, waal haal ik dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Euh :?
Dat is een standaard baan die in GTR zit hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wou bericht nog wijzigen, maar ben al gewezen op m'n fout. Zie je zo. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
no servers available geeft hij hier aan.

*edit
Ik draai versie 1.2.3.0, jij 1.3?
Dan gaat dit niet werken :(

[ Voor 48% gewijzigd door Mevius op 05-03-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook. Zit je achter router?
Ik heb versie 1.2.3

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hij hoort ook gewoon in de lobby te staan. Versie 1.30 uiteraard :)
Nope, directe connectie met interpret. (SurfSnelADSL) Zaten net 4 Fransen op mijn server, dus het werkt wel.

[ Voor 66% gewijzigd door Arfman op 05-03-2005 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook achter een router hosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Jammer, en iemand wil vast niet even zo aardig wezen om een 1.2.3.0 server te hosten? :)

&*
Kan wel ja, maar hier werkt het niet :(, ik heb een speedtouch 510i.

[ Voor 31% gewijzigd door Mevius op 05-03-2005 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal het nu proberen, kan niet beloven dat het werkt.
Mijn ip is: ----------------------

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Kan wel, als je de GTR poorten even forward naar je LAN ip adres.

TCP 34347
UDP 34297
UDP 34298

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Hmmm arfman, die heb ik niet..

ff proberen.

Animal, ik kan jou server niet vinden.

[ Voor 109% gewijzigd door Mevius op 05-03-2005 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

lol

Ik heb gtr nog niet. Maar om te oefenen ging ik F1C zonder TC rijden :) Ging goed, 1.24.9 op australie :) (rh)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij staat nu in dmz stand. Dus moet wel lukken.
Kan je nu vinden?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2005 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Er is een 1.2.3.0 server online van mijn maat.

ip 80.127.65.166

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Nee, want ik rij wel alleen als het regent moet ik het circuit verlaten. En al reed ik niet mee dan kon je helaas toch niet deelnemen ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
daarom vraag ik het ook.

vorige week zei iemand op mirc dat ik gewoon mee kon rijden met een porsche of morgan. kan dat nu niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 20:13

Erw

Ik kreeg een melding toen ik GTR starte dat mn naam al was gebruikt, had nog niets in gevuld want dat kon niet, moet een andere naam invullen maar waar?

Ik heet nu "Playernameneverused"? HELP

Het heeft fast met de demo temaken die al wel uninstalled is,heb dus geen driver name in kunnen vullen

[ Voor 25% gewijzigd door Erw op 05-03-2005 19:10 ]

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan maak je toch gewoon een nieuwe player aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 20:13

Erw

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:12:
Dan maak je toch gewoon een nieuwe player aan?
Optie helemaal over het hoofd gezien excus

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen probleem hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik heb 3 dagen geen GTR gedaan door omstandigheden :P en ik moet maar weer eens gaan beginnen voor morgen avond. Ik host Enna @ 195.240.120.133

Iedereen is welkom! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
waarschijnlijk liggen de simbin servers plat of er is maintainance, want alle servers zijn weg uit de lobby en joinen kan niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Okey mensen ik heb nu ook de EU-versie van GTR ... wat een bruut spel zeg ! Welke instellingen is het beste om met te oefenen ? Auto-gear en traction-control ?

Verder is met stuurtje racen bijna onvermijdelijk bij dit spel of niet ? Ook daar nog adviesen in ? Ik weet het voor stuurtjes ben ik niet in het goede topic, maar het gaat er ff om, speciaal voor GTR wat het meest geschikt is. Ik zag in het doosje best played met 1 of ander Logitech stuurtje ? Is dat zo of is dat gewoon reclame ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Automatische versnellingsbak is handig met oefenen, dan kan je meer op het gas geven, remmen en sturen focussen dan het schakel werk.

De hulpje's van Steering help, Traction-control, ABS e.d. is handig als je in het begin nog niet erg gewend met de accerelatie (staat in de Enigerings manual -.-).

En inderdaad, een stuurtje is aanbevolen voor dit spel. Sommige spellen zijn speciaal ontworpen voor een apart stuur, of dat bij GTR het geval is weet ik niet. Misschien gewoon reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik was even aan het rijden met die Lamborghini Murcialago. Alleen ik hou de AI echt niet bij toen ik het probeerde 3e a 4e rondje klapte ik er dus wel uit. Gevolg dikke vuurbal bij het motor gedeelte. De pit crew gelijk "are you oke??" 8) .Die murcialago was dus afgeschreven :+ Toch nog maar flink oefenen echt een vet spel. Alleen de AI haalt nog welles beukend in. Ook doordat ik kennelijk iets tevroeg remde werd ik dus hard de baan af geramd :( (ik speel nu dus in simulation met alle hulp uit behalve automatic clutch simpelweg omdat ik geen 3e pendaal heb)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Lefty_38 schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 19:45:
Ik heb 3 dagen geen GTR gedaan door omstandigheden :P en ik moet maar weer eens gaan beginnen voor morgen avond. Ik host Enna @ 195.240.120.133

Iedereen is welkom! :)
Ik miste je al :P

Balen dat je gpu overleden is :/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Mrrggg .... $#@$ noobs op de servers :(
Vanavond een keer of 5 van de baan gebeukt door mensen die echt TOTAAL niet kijken waar ze rijden. Overigens: ik zie bijna alleen maar Fransen online, wat de neuk is dat ? En kan die chat eigenlijk uit ? Kan het nergens vinden, en voor het boekje hoef je GTR ook niet te kopen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
chat uit ergens in options

show in car chat heet het geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

OK, zal ff kijken.

Duurt die CD check bij jullie ook zo lang ? Bij mij wel 2 minuten ofzo, en dan moet ik het vaak ook nog 2 x proberen, voordat ik erin kom. Heb GTR dus legaal, alles van de Duitse versie verwijderd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-06 13:25
Vandaag dit spel ontdekt, demo gedownload; geweldig. Is de EU versie al uit en zo ja; waar kan ik 'm halen? Woon in Amsterdam, dus kan morgen zo de stad ff in.

Edit; Dutch3men; thx, ik dacht dat er miscchien maar een paar winkels waren die 'm al hadden omdat ik las dat de game pas 11 maart uitkwam...

[ Voor 36% gewijzigd door garp op 05-03-2005 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Garp schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:24:
Vandaag dit spel ontdekt, demo gedownload; geweldig. Is de EU versie al uit en zo ja; waar kan ik 'm halen? Woon in Amsterdam, dus kan morgen zo de stad ff in.
Om maar wat te noemen: Mediamarkt, Bart Smit, Music Store, Dixons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Arfman schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:11:
OK, zal ff kijken.

Duurt die CD check bij jullie ook zo lang ? Bij mij wel 2 minuten ofzo, en dan moet ik het vaak ook nog 2 x proberen, voordat ik erin kom. Heb GTR dus legaal, alles van de Duitse versie verwijderd als het goed is.
waarom kan je hier geen PM sturen....

k heb wel wat voor je hoor arf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

NiTrO-EXILE- schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:42:
[...]

waarom kan je hier geen PM sturen....

k heb wel wat voor je hoor arf...
OK, stuur maar naar aschepers apestaartje gmail punt com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
send..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello

Ik ben juist nieuw....
ik ben niet zo een technish genie :(.. heeft er iemand een mooie snelle setup voor de Modena??? dat die wat beter op de baan plakt dan de originele setup....

Ook heb ik problemen met me online te registreren.. ik kan in het spel zelf geen nummers tikken :(

alvast bedankt :)

effe terug spelen want dit spel is EXtreem zalig...
Spa - FRancorchamps here i come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
Dutch3men schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 23:25:
[...]

Om maar wat te noemen: Mediamarkt, Bart Smit, Music Store, Dixons
Dynabyte 10% korting:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
Afgelopen vrijdag las ik dit forum en was gelijk verkocht. Heb het spel dus maar gelijk gehaald en een nieuw racestuur en vervolgens ook even een dedicated server opgezet voor de mede-tweakers.

Gegevens server:
Naam : Game4Fame.nl (1.3)
IP : 62.216.24.34
Download : 2Mbit
Upload : 1Mbit
CPU : 2,6Ghz
Mem : 1024MB

Race instellingen
Race : Pro_SM_Viper
Hulp : momenteel is alle hulp mogelijk, in de loop van de week ga ik hulp uitschakelen
Uptime : Zo veel mogelijk :) (misschien binnenkort 24x7 online)
Password : momenteel geen, binnenkort misschien wel, ligt aan de drukte.

Hints en tips voor de server graag mailen naar "jurrion apestaartje hotmail.com" of hier posten.
Andere race instellingen ook graag op die manier.
Ik heb ook een ventrilo server draaien op hetzelfde IP adres, kun je ook nog een beetje kletsen als je wil.
Moet nu helaas weg, maar zal vanmiddag eens kijken wat de reacties zijn :7

Voor topicstarter: misschien een idee om in de topic start alle "dedicated" servers op te nemen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000t thanx sepiroth :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 19:13
Is hier al iemand die zo een TrackIR3-pro heeft met die vertex uitbreiding ?

ik wil graag ervaringen horen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

niet tevergeten dat je dan wel een klantenkaart moet hebben of laten aanmaken ;) Wat opzich best handig is bij de dynabyte hebben ze alle games lekker snel :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Sepiroth schreef op zondag 06 maart 2005 @ 10:22:
Afgelopen vrijdag las ik dit forum en was gelijk verkocht. Heb het spel dus maar gelijk gehaald en een nieuw racestuur en vervolgens ook even een dedicated server opgezet voor de mede-tweakers.

Gegevens server:
Naam : Game4Fame.nl (1.3)
IP : 62.216.24.34
Download : 2Mbit
Upload : 1Mbit
CPU : 2,6Ghz
Mem : 1024MB

Race instellingen
Race : Pro_SM_Viper
Hulp : momenteel is alle hulp mogelijk, in de loop van de week ga ik hulp uitschakelen
Uptime : Zo veel mogelijk :) (misschien binnenkort 24x7 online)
Password : momenteel geen, binnenkort misschien wel, ligt aan de drukte.

Hints en tips voor de server graag mailen naar "jurrion apestaartje hotmail.com" of hier posten.
Andere race instellingen ook graag op die manier.
Ik heb ook een ventrilo server draaien op hetzelfde IP adres, kun je ook nog een beetje kletsen als je wil.
Moet nu helaas weg, maar zal vanmiddag eens kijken wat de reacties zijn :7

Voor topicstarter: misschien een idee om in de topic start alle "dedicated" servers op te nemen ?
Ik heb gezocht, maar ik kan 'm niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij idd een aardig idee om de dedicated servers in de startpost te zetten. Dan hoef je niet heel het topic door te spitten om er 1 te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank155
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-07-2023
Goldfinger schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:05:
[...]

130.89.163.160

beheerder is nu hard aan het werk en is pas later vanavond van de partij :+
deze server draait nu zag ik! zit er nu op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank155 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:10:
[...]

Beetje jammer alleen dat ik niet thuis ben nu.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Laatst online: 13-08 20:58
Frank155 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:10:
[...]

argh versie 1.23 Kan ik niet op.

Kunnen we niet iets afspreken vanmiddag om een versie 1.3 race te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Mr.David schreef op zondag 06 maart 2005 @ 13:20:
[...]

argh versie 1.23 Kan ik niet op.

Kunnen we niet iets afspreken vanmiddag om een versie 1.3 race te rijden.
Die server die blijft versie 1.2.3.0 tot dat de patch uit is omdat dat onze league server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Heb nog geen enkele race kunnen rijden :(
Het duurt allemaal zoooooooooooooo lang, practice 1, practice 2, qualify 1, qualify 2, warmup en dan pas, na 4 uur ofzo, de race. Bovendien snapt de helft van de mensen niet hoe het vote systeem werkt :S

Heb dus alleen nog maar gewarmupt enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar had ik dus ook al last van. En ik ben ook zo iemand die dat voten niet door heeft. Ik heb gister voor het eerst op zo'n server gezeten, en ik kreeg een hoop franse meldingen over 'voten', maar wat ik dan moet doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou, bijvoorbeeld in het menu als je in de pit staat op Vote Yes klikken, of /vote yes typen in de chat.

Nu nog de 543234 andere "nitwits" (nofi naar jou, Jasper) overtuigen van het nut van voten .. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooooh, als dat alles is.. :)

Over in de pit staan gesproken... Ik heb offline wel eens de pit in willen rijden, maar als je de pit in rijdt hoe kan je zien welke stal van jou is?? Beetje dom misschien, maar ik had geen idee bij welke ik nou moest wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Dan moet je ff de "pit indicator" aan zetten bij de opties, dan komt er een mooie pijl te staan waar je moet wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:16:
Ooooh, als dat alles is.. :)

Over in de pit staan gesproken... Ik heb offline wel eens de pit in willen rijden, maar als je de pit in rijdt hoe kan je zien welke stal van jou is?? Beetje dom misschien, maar ik had geen idee bij welke ik nou moest wezen.
Ergens in de opties staat de optie Pit marker dat moet je aanvinken en dan zie je in de pitstraat een pijl waar je pitstal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik heb net even online gereden. Maar elke ronde zie je wel een stofwolk met een n00b naast de baan :D .Maar ik heb ook alleen nog warmup gedaan omdat ik nog niet goed genoeg ben voor races. Ik ben ondertussen misschien 3x lichtelijk van de baan geraakt maar alle personen die de achterkant van mijn ferrari bewerkt hebben wil ik nog hartelijk bedanken...vooral mijn lekke achterband was erg handig :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
GreenFury schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:32:
Ik heb net even online gereden. Maar elke ronde zie je wel een stofwolk met een n00b naast de baan :D .Maar ik heb ook alleen nog warmup gedaan omdat ik nog niet goed genoeg ben voor races. Ik ben ondertussen misschien 3x lichtelijk van de baan geraakt maar alle personen die de achterkant van mijn ferrari bewerkt hebben wil ik nog hartelijk bedanken...vooral mijn lekke achterband was erg handig :(
Op welke servert zitten jullie dan, waar het er zo hard aan toe gaat? Gewoon een algemene servert? Of een van GoT?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
waarschijnlijk een algemene, de Got server draait nog niet op 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

MrBarBarian schreef op zondag 06 maart 2005 @ 14:38:
[...]

Op welke servert zitten jullie dan, waar het er zo hard aan toe gaat? Gewoon een algemene servert? Of een van GoT?
Ik zat op een simbin(dacht ik( officiele server met 1.30.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
SNL heeft vanavond om 20:00 ook een passworded 1.2.3 race; http://www.simracing.nl/board/viewtopic.php?t=40345

Kan helaas zelf niet meedoen, moet werken, maar er zijn vast wel andere liefhebbers }:O

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog iemand van GoT een 1.3 server gaat hosten vandaag vergeet het dan niet hier ff neer te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-09 12:19
Ik zal me best doen het spel te hosten 1.3 als het gelukt is dan krijgen jullie het te horen.

Zit alleen in een netwerk thuis dus effe kijken wel poorten open moeten staan

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik denk dat het handiger is om het afspreken voor online races in het IRC kanaal of via een IM te doen, het voegt nogal weinig toe aan de discussie in het topic en het begint een beetje slow-chat vormen aan te nemen.

Als er dedicated servers 24/7 komen te draaien van mensen hier op GoT vind ik het wel waard om deze in de SP te zetten maar zo hier en daar een tijdelijk servertje natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Ik heb voorlopig een dedicated servertje draaien met de online naam "tweakers.net" , het paswoord is 'tweakers' zonder quotes.

Volgende week krijgt deze server zijn dedicated hardware, maar voorlopig draait hij op mijn game pc.

Ik hoop dat mijn connectie het aankan. Het is een belgische kabelverbinding van Telenet met effectief rond de 800kb download en 60kb upload.

Omdat ik niet weet hoeveel GTR nodig heeft voor vlotte speelervaring heb ik het aantal users beperkt tot 10. Als blijkt dat er meer of minder users moeten zijn zal ik dat wel aanpassen.

EN PS : als je er mij ziet racen , vergeef me mijn noob gehalte , ik ben nog maar 2 dagen aan het GTR'ren :+

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:23
heb hem ook vrijdag ff gekocht en net weer even sinds tijden wat gereden:)
vraag> wat zijn julle tijden ongeveer op Barcelona met de 360modena?

1e flying lap was een 1.51.6 maar 2e lap zat ik er alweer 6/10e onder dus de 1.50 moet wel te halen zijn :)
ben wel benieuwd of ik dan nog beetje leuke tijden rijd of echt vreselijk traag ben ;)

als ik x tijd+zin heb wil ik ook wel weer x online ff meedoen....

ps dit is gereden met de FAST default setup van de 360...wel nerveus is die naar mn mening..

[ Voor 11% gewijzigd door yonexfreak op 06-03-2005 17:20 ]

I don't drive fast, I only fly low!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.