Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:51:
[...]
Ik zou het pasje niet weg gooien, dus je zegt dat je bij alle lobby's kan zonder dat je ooit een code hebt ingevoerdt?
En een Nederlandse "tak"van GTR is echt wel welkom, misschien om straks alles daar te doen... sterker nog... waarom geen complete site van de leage(s), nu heb ik daar helemaal geen kaas van gegeten, maar als zich iemand geroepen voelt, feel free

.
De FPS kun je zien met Ctrl + F.
Waarschijnlijk tot zo
p.s. Annihilator, ik heb de 2 verschillende pw's geprobeerd

maar geen van beide suc6, je bent toch geen verboden onderdelen aan het testen he?
Ja ik begrijp dat ik het pasje niet moet weggooien ... was ik ook niet vanplan hoor

Maarre ik heb nog maar 1x online gereden en daar had ik geen serial voor nodig. Ik weet waarschijnlijk nog niet hoe het helemaal in z'n werk gaat

Want hoe ga je dan naar andere lobby's enzo ? Want dat zal ik wel niet gedaan hebben. Sorry voor mijn N00Berigheid.
En idd lijkt me het echt super om een 'echte' Nederlandse GTR site te hebben. Ik heb opzich wel wat ervaring met sites bouwen, maar niet genoeg

. Of er moet een kantenklaar forum zijn dat ik zelf kan bewerken. Maar goed als er iemand is die aan de slag wil gaan, wil ik hem wel helpen daarmee .. al is het alleen maar ideetjes of wat op het gebied van lay-out ofzo ... heb alleen niet geweldig veel tijd, maar dan maak ik wel tijd
Anyway gaat trouwens steeds beter met mijn rijkunsten

.... Nog lang niet klaar voor online gamen, want sta nog vaak achterstevoren. Heb nu aantal ronden gereden met een Saleen op Monza. Dat is opzich wel heel gaaf ! Die Saleen vind ik een fijne wagen. Beter te temmen in de eerste versnellingen dan bijvoorbeeld de 550 en redelijk vergevingsgezind voor een GT-auto. Anyways heb nog wel een probleempje op monza ... bij het aanremmen van bijvoorbeeld de eerste bocht, heb ik geregeld dat de achterkant van de wagen wegspringt als ik lift (van gas). De achterkant haalt me in. Het is geen overstuur, lijkt me, omdat het nog voor de bocht gebeurt. Ik heb de rembalans al wat meer naar achter gezet, maar dat helpt niet echt. Heeft iemand een manier om dit probleem in de setup te ondervangen ?
Hahah dit was meteen ook de 1000ste post van dit deel
[
Voor 3% gewijzigd door
Bertuss op 13-03-2005 14:47
]