[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | deel 4

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.851 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:49

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Probeer eens een andere cd/rom drive

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
GreenFury schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:18:
Probeer eens een andere cd/rom drive
Heb er helaas maar 1....

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

dvd-lezers zijn niet duur ? dvd branders ook niet. koop je er een nec3500 bij ;) Leen eens een van een maat ofzo waarschijnlijk is je drive niet compatable. Watvoor een heb je ?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

jongens komt ff tweakers(tesT) joinen :D

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
mjah, als men dan ook nog rekening houd met een OPWARM RONDE en je niet 2x in de opwarm ronde van de baan af rost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Hehehe wat is dat klote zeg een opwarm rondje. Me hele bak was al aan gort voordat de race starte. Toen ik de pit inging kennelijk moet je altijd de 1e ingang nemen stonden ze niet klaar :X

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Vandaag mijn eerste dag dat ik weer een stuurtje heb (Logitech DFP) en natuurlijk gelijk even GTR geprobeert maar dat is weer moeilijke koek zeg. :P Zeker als je al meer dan een jaar niet meer met een stuurtje hebt geraced is het weer even wennen. Maar wel leuk. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook, maar omdat ik veel meer spellen speel op een dag word ik er gek van om elke keer cds erin te doen. Daar zal je dan maar mee moeten leven ;)

[ Voor 65% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

mijn vriend

Je heb hier te maken met Starforce.. :P
Die is niet makkelijk te copyeren

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 21:36:
en anders, ik weet niet of ik het mag vragen, maar weet iemand een NOCD voor 1.300 DE? alleen als ik het met de iso's niet op kan lossen.
Tuurlijk weet je dat je dat niet hier mag vragen. Je kent de faq toch goed :O

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
GreenFury schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:45:
[...]

dvd-lezers zijn niet duur ? dvd branders ook niet. koop je er een nec3500 bij ;) Leen eens een van een maat ofzo waarschijnlijk is je drive niet compatable. Watvoor een heb je ?
Ik heb een Asus DVD speler en een MSI DVD brander. De laatste kreeg ik vanmiddag niet aan de praat. Is inmiddels (na uit- en weer aanzetten van de computer) wel gelukt, en ja hoor......
HIJ DOET HET!
Bedankt voor je tip/belangstelling, kom je wel een keer op de baan tegen.... ;)

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Ik ga denk ik zo nog ffe op een tweakers server, Ik rij nogsteeds in de roodste f550

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Mmm is dat online download gebeuren nu even down? Wou toenet wat downloaden maar kreeg telkens de melding van een verkeerde user/pass combinatie terwijl die vanmiddag nog perfect werkte.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen support als het gaat om het omzeilen van kopieerbeveiligingen

[ Voor 74% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat zijn vragen die je hier niet mag stellen. Forum policy.
Sorry maar daar kunnen, mogen en gaan we je niet mee helpen.

[ Voor 21% gewijzigd door Fuelke op 12-03-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Yoo gasten goed nieuws! (voor mij dan) Ik heb net een Geforce 4 Ti 4400 op de kop getikt voor weinig dus ik kan gelukig zondag meedoen met de race. Na een week met alles op low/off te hebben gespeeld is dit wel weer ff genieten geblazen met alles op high :9~.

Lefty = happy!

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

? In je sig staat dat je een 6800 hebt en dan lijkt een TI 4400 toch wat minder of heb ik het mis? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-09 23:21

Arfman

Drome!

Alles op high met een GeForce 4 ? :X

Anyway, het was weer een "leuk" avondje. Eerst maar even alle drivers die er bij mij up te daten vielen maar eens geupdate. Toen GTR opgestart. 5 minuten wachten, CD check error. Retry, weer 5 minuten en we zitten in het spel. Ondertussen stuur aan het bureau geschroefd. Multiplayer. Voer je wachtwoord in. Omdat mijn stuur nogal in de weg zit, in een kromme houding mijn pass ingevoerd. Fout. Na 1 minuut mag ik het al opnieuw proberen. Tiktik, goed. Entering online mode. Lobby is na 2 minuten al gevuld met servers en bijbehorende spelers. Ik join een SimBin server die op Magny Cours staat, 23 van de 25 plaatsen bezet. Ik race 5 minuten (of 10, dunno precies), beeld begint te haperen. FPS dropt van 60 naar 30. Nog altijd veel beter dan naar de 1 FPS zoals ik eerst had, dus ik was al blij. De race start, na een opwarmronde waarvan maarliefst 4 mensen wisten hoe zoiets in z'n werk ging, (er gingen dus maar 15 auto's volgas van start) en na 2 rondjes lig ik 4e, totdat er helemaal out of the blue een auto stilstaat op het rechte stuk na start/finish. Een gigantische crash is het gevolg. Pits in, 3 minuten later alweer klaar, helaas was ik toen 6e van de ... 6, want de andere 14 mensen waren allemaal al total loss en waren ermee gekapt.

Visite gekregen, koffie gedronken, tv gekeken. Terug naar GTR. Join weer een server. Na 5 minuten, 1 FPS. Grr, drivers hielpen dus allemaal niet. Andere server (na tientallen vruchteloze pogingen om een next session te voten op die server, blijkbaar zijn zowat alle mensen te dom om te voten) gejoind, 10 minuten gereden, weer 1 FPS. In de chat gevraagd of meer mensen dit hadden, ja dus. GTR afgesloten, Mozilla geopend, naar GoT gegaan en dit verhaal getypt.

Tot nu toe hebben de 44 euro en 95 eurocent die ik hieraan heb uitgegeven (plus een euro of 3 aan benzine) mij niets anders dan ellende, computercrashes, chagrijnige buien en een steeds groter worden frustratie gebracht. Ik hoop dat SimBin snel met een degelijke oplossing komt (patch 1.4 ofzo) anders is dit het eerste en laatste spel wat ik van die lui heb gekocht.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dutch3men schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:49:
[...]

Die cd check kan je omzeilen, dan is alleen die Direct3D nog een probleempje. Of is het zo dat er wel een videokaart inzit maar hij zegt dat ie geen Direct3D kan vinden als je remote zit?
Volgens mij gaat Linux niet zo heel denderend om met Direct3D :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

arfman lullig, ik heb geen problemen ermee. de 42,50 komt tot nu toe tot zen recht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
zeg zijn ze er nu al ingeslaagd de online speel modus te kraken voor die illegale versies?

als dat zo is vind ik dat mooi waardeloos...

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-04-2021
Pfff ik weet niet hoe he met jullie zit, maar ik vindt het nog behoorlijk pittig om een beetje fatsoenlijk te rijden met alle hulp uit. Hoe lang moet je wel niet oefenen om een een beetje fatsoenlijk rond te kunnen rijden? Hahaha vind het niet erg ofzo hoor. Ik heb wel gemerkt dat zelf schakelen wel veel effectiever is. Zo kan je namelijk ook op de moter laten remmen en dat doet ie niet uit zichzelf als je op auto heb staan. Waarschijnlijk behoorlijk N00B opmerking dit, maar ff een tipje dus voor de andere N00Bs :)
Heb ook voor het eerst online geraced. Best tof ! Alleen wel een veld vol klunsen als ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
rustig oefenen :) vallen en opstaan noemen ze dat, nou ik werd er ook ziek van. maar na serieus 1.5 dag een beetje oefenen ging het al beter en kon ik foutloos een 1ste rondje rijden

nu gaan van de 30 ronden er 10 niet (helemaal) goed en daar zit het hem in. je verremt je net, en daar ga je weer. gruwel praktijken af en toe als je mededeelt dat je een hotlap gaat doen en dat je dan in turn 1 al een verremming maakt... of aan getikt worden in de laatste turn dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En oefenen offline is ook veel efficienter dan online alhoewel die verleiding natuurlijk groot is.

Zo te zien zullen er nog heel wat oefen- en testraces gedaan moeten worden voor blijkt dat de meeste nieuwelingen op een acceptabel (gedrags- & rij-) niveau zitten voor de league.
Maar ik zou zeggen, blijf lekker oefenen, het is uiteindelijk absoluut de moeite waard als je het racen onder controle hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ZAMoRANo schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 23:57:
En oefenen offline is ook veel efficienter dan online alhoewel die verleiding natuurlijk groot is.

Zo te zien zullen er nog heel wat oefen- en testraces gedaan moeten worden voor blijkt dat de meeste nieuwelingen op een acceptabel (gedrags- & rij-) niveau zitten voor de league.
Maar ik zou zeggen, blijf lekker oefenen, het is uiteindelijk absoluut de moeite waard als je het racen onder controle hebt.
:X , had lambo onder controle tijdens practice/ qual. race Eu Rouge kurb verkeerd, BANG. Tja kan je race ook vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024

En toch moet ik zeggen dat online racen een stuk moeilijker is dan offline.Ik heb dus sinds vandaag het spel,ik had de duitse ..... versie,een was offline best wel goed,maar online suck ik nog een beetje.Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik net vreselijk last had van haperingen,terwijl mijn framerate op 75 stond constant.Waar dat nou aan ligt weet ik niet,maar ook dit zorgt ervoor dat ik niet echt supertijden rij(en ik ben niet zo goed met racen op spa,wat ik vanavond heb gedaan op de tweakers 2 server)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Corona schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:23:
[...]

En toch moet ik zeggen dat online racen een stuk moeilijker is dan offline.Ik heb dus sinds vandaag het spel,ik had de duitse ..... versie,een was offline best wel goed,maar online suck ik nog een beetje.Nou moet ik er wel bij vertellen dat ik net vreselijk last had van haperingen,terwijl mijn framerate op 75 stond constant.Waar dat nou aan ligt weet ik niet,maar ook dit zorgt ervoor dat ik niet echt supertijden rij(en ik ben niet zo goed met racen op spa,wat ik vanavond heb gedaan op de tweakers 2 server)
Daarom zeg ik ook dat je beter offline kunt oefenen, er zijn te veel andere factoren als je online gaat waardoor je je minder kunt concentreren op je racen en dus ook minder goed en snel leert.
Dan heb ik het nog niet over het feit dat mensen die al wat verder zijn zich misschien aan je storen als je het allemaal nog niet zo onder de knie hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal, ben nieuw op dit forum maar race al een tijdje met GTR. Ik vind het een SuperVette sim, alleen online is het nog niet helemaal stabiel. Dat zullen jullie misschien ook al wel weten.. Heb vanavond twee close races gehad...-> een gewonnen en een verloren (gespind en kon het niet meer bij houden). Ik hoop jullie nog veel tegen te komen op het virtuele circuit en als er een GT league komt, lijkt mij het super om daar aan mee te doen.
Nu is het echt mooi geweest voor vandaag!
De mzl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
schnumi schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 22:50:
? In je sig staat dat je een 6800 hebt en dan lijkt een TI 4400 toch wat minder of heb ik het mis? :P
Dat heb je goed, mijn GF 6800 GT is kapot en ik moest daardoor met een GeForce 2 racen wat niet echt aan te raden valt :P .

@ Arfman: ik draai het spel idd op high met een resolutie van 1248x1024 en 2xAA!! En dat alles met 50fps (bij de start 30fps). Ben zeer te spreken over dit kaartje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:30

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:42:
Hoi allemaal, ben nieuw op dit forum maar race al een tijdje met GTR. Ik vind het een SuperVette sim, alleen online is het nog niet helemaal stabiel. Dat zullen jullie misschien ook al wel weten.. Heb vanavond twee close races gehad...-> een gewonnen en een verloren (gespind en kon het niet meer bij houden). Ik hoop jullie nog veel tegen te komen op het virtuele circuit en als er een GT league komt, lijkt mij het super om daar aan mee te doen.
Nu is het echt mooi geweest voor vandaag!
De mzl.
idd we hebben lekker geraced :D het was erg spannend >:)

ik ben Sebastian Keijmel waar je net mee geraced hebt

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023

Ik zou ook niet direct met een GT wagen beginnen eigelijk.. Begin met een NGT, dan hoef je je minder zorgen te maken over de juiste momenten om gas te geven (als in dat je de bocht uitkomt, tevroeg op het gas komt en rond gaat).. Eerst een NGT (liefst toch de Elise) en de juiste lijnen op het parcours vinden en leren je rem punten te vinden..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het misschien een idee om twee leagues op te zetten? Een voor beginners (NGT) en een voor gevorderden (GT) ? Mits er genoeg inschrijvingen voor beide zijn uiteraard

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
ZAMoRANo schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 00:34:
[...]

Daarom zeg ik ook dat je beter offline kunt oefenen, er zijn te veel andere factoren als je online gaat waardoor je je minder kunt concentreren op je racen en dus ook minder goed en snel leert.
Dan heb ik het nog niet over het feit dat mensen die al wat verder zijn zich misschien aan je storen als je het allemaal nog niet zo onder de knie hebt. ;)
Wel , als we willen dat noobs ( zoals ik ) sneller meedraaien in de league, dan vind ik persoonlijk wel dat in dit toppic een aantal goeie setups van wagens gezet zouden mogen worden. Mensen met de beste tijden met bepaalde wagen zouden wel eens hun setup mogen delen bijvoorbeeld.

Na 3 dagen klooien met de motec guide is het resultaat dat ik nog slechter rij met mijn nieuwste setup. ( Lamborghini ) Ik begrijp wel wat de motec guide zegt enzo , maar het op circuit beter rijden is er nog steeds niet van gekomen. :X

Uiteraad zal de setup wel voor elk circuit aangepast moeten worden, maar de basics staan dan toch al goed. ( Het enige wat je dan min of meer nog moet doen is je bandenspanning aanpassen en je vering instellen naargelang waarsomstandigheden en circuit bijvoorbeeld )

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoewel ik ook graag wat goede setups zou krijgen :P kan ik me goed voorstellen dat de mensen die uren in een perfecte setup hebben gestoken die liever niet posten aan concurrenten in de league.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:15:
[...]

idd we hebben lekker geraced :D het was erg spannend >:)

ik ben Sebastian Keijmel waar je net mee geraced hebt
Ja het was een super race Sebastian, je was erg snel (van hem heb ik dus verloren :'( ). Hopelijk kan ik de volgende keer je wel de hele race volgen ;) .

Ik heb deze sim nu sinds de kerst en ben begonnen met een paar rondjes in NGT wagens. Toch had ik de drang om zo snel mogelijk een GT wagen te rijden (ik denk dat de meesten dat wel hebben). Ben daarom meteen maar een kampioenschap begonnen met de Corvette, alvorens ik online ging racen. Het voordeel was dat je alle circuits dan aardig goed kent, maar toch merkte ik dat het niveau op internet veel hoger lag :( . Gelukkig kan ik naar veel oefenen (ook op internet ;) )nu toch aardig goed mee komen...
Een goede setup maken is lastig, maar persoonlijk vind ik het ook lastig om met snelle setups van anderen te rijden, ik maak ze dan ook vaak zelf en anders pas ik ze aan aan mijn wensen. Het zou mij dus ook niet veel uitmaken als anderen met mijn setup rijden. Wordt het in de race misschien alleen maar weer spannender van >:) .
Goed weer genoeg geschreven voor dit moment, het is weer de hoogste tijd om een server te joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:23
Even wat dingentjes over tweakers.net2 server:
Afgelopen donderdag ging de stresstest helaas niet echt goed. Had rond 20.45u problemen met een wegvallende internetverbinding op de server.
Vrijdag heb ik mijn netwerk setup herzien en de server en mijn pc rechtstreeks aan m'n adsl modem gehangen. Tevens heb ik voor de server een appart inlogaccount gemaakt om online aan te melden.
Deze 2 aanpassingen hebben goed uitgepakt. Server blijft tenminste online als ik zelf ook join vanaf mijn andere pc. Ook zijn er "geen" (zeg nooit, nooit) disconnects meer.
Het aantal slots heb ik terug gezet naar 10 man, omdat ik 20 niet trek i.v.m. de upload.
Zie hier:
3 man - 11kB/s up
5 man - 25kB/s up
7 man - 48kB/s up
(Bij Battlefield Vietnam kan ik makkelijk 20 man hosten, best jammer van GTR ;( )
Volgens speedtest heb ik maar 65kB/s up. Jammer dat er van de theoretische 128kB/s up zo weinig overblijft :'(
Vrijdag merkte ik alleen 2x dat het dedicated server programma voor GTR gewoon was gestopt. Net of er een CTD was geweest, want in windows werkte alles prima en ik kon de GTR server gewoon weer starten.
Ik hoop dus dat ze bij Simbin eens even een goeie update gaan uitbrengen wat betreft de netwerk code, want daar zitten nogal wat problemen in: CD-check 8)7 , CTD, bandbreedte gebruik.
Maar goed, ik zal dus gewoon regelmatig even moeten checken of alles nog draait O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06-2024
Sepiroth schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 12:07:
Even wat dingentjes over tweakers.net2 server:
Afgelopen donderdag ging de stresstest helaas niet echt goed. Had rond 20.45u problemen met een wegvallende internetverbinding op de server.
Vrijdag heb ik mijn netwerk setup herzien en de server en mijn pc rechtstreeks aan m'n adsl modem gehangen. Tevens heb ik voor de server een appart inlogaccount gemaakt om online aan te melden.
Deze 2 aanpassingen hebben goed uitgepakt. Server blijft tenminste online als ik zelf ook join vanaf mijn andere pc. Ook zijn er "geen" (zeg nooit, nooit) disconnects meer.
Het aantal slots heb ik terug gezet naar 10 man, omdat ik 20 niet trek i.v.m. de upload.
Zie hier:
3 man - 11kB/s up
5 man - 25kB/s up
7 man - 48kB/s up
(Bij Battlefield Vietnam kan ik makkelijk 20 man hosten, best jammer van GTR ;( )
Volgens speedtest heb ik maar 65kB/s up. Jammer dat er van de theoretische 128kB/s up zo weinig overblijft :'(
Vrijdag merkte ik alleen 2x dat het dedicated server programma voor GTR gewoon was gestopt. Net of er een CTD was geweest, want in windows werkte alles prima en ik kon de GTR server gewoon weer starten.
Ik hoop dus dat ze bij Simbin eens even een goeie update gaan uitbrengen wat betreft de netwerk code, want daar zitten nogal wat problemen in: CD-check 8)7 , CTD, bandbreedte gebruik.
Maar goed, ik zal dus gewoon regelmatig even moeten checken of alles nog draait O-)
Dus gezien de upload zou bv een 100 mbit server (of desnoods 10 mbit up) een vereiste zijn om met 20+ man te spelen??Ik zeg dat omdat ik ergens hier in dit topic een post over dit heb gezien.Want laten we wel wezen,met meer als 20 man spelen/racen maakt het natuurlijk veel leuker,en er zal dan veel meer close racing zijn (en wat mij betreft een ngt server,daar komt het niet op de auto aan,maar op de driver).
Iig is het wel prettig dat je je bevindingen hier post,nu maar hopen dat er hier iemand is die een leuke verbinding en server heeft om "ons" (ik weet t,ben net begonnen met online racen,hou dit topic wel constant in de gaten) te helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Reed ik gisteren op de SimBin server met en man of25. Start ik als 6e reed lekker een paar rondjes door, ontwijkend en al van de velen crashes sta ik 3e na een paar rondjes kom er ineens eentje recht op me af, ontwijken en ja hoor hij ook mijn kant op einde race!
Gaat Simbin hier wat aan doen of niet? Anders hebben die snellen servers van hun ook weinig nut.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:31
wilde gisteren nog ff joinen voor 30min ofzo op de server alleen jullie zaten al in de warmup waardoor joinen niet meer lukte helaas..

welke klasse word er meestal gereden op de tweakers2 server?
heeft tenslotte weinig zin om met een NGT bak tussen de GT's aan te komen zetten ;)

nouja als ik weer ff x wat tijd heb zal ik eens kijken of ik erbij kan komen en niet geheel als veldvulling rondtuf...

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MPAnnihilator
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-07 16:02
Na wat kloten met de fast setup en een rondje of 10 ermee rond te rijden begin ik in de buurt te kmen van een redelijke setup. Resultaat, rondje op Spa in droog weer van 16.3 :d , weer een nieuw persoonlijk record... Ondanks 2 serieuze stuurfouten en afwijken van de ideale lijn. Ik voel dat er in deze setup iets meer potentieel zit :)

PS : met de Lamborghini _/-\o_

PS2 : mijn dedicated servertje draait nu prive test voor mij en collega's op het werk. Maandag kan ik dus een dedicated tweakers.net voorschotelen :-) Juist straks ff om een extra reepje ram :-)

[ Voor 28% gewijzigd door MPAnnihilator op 12-03-2005 12:55 ]

Mijn Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:49

Fuelke

Forza Ferrari

Er beginnen ook setups op te duiken bij Setup Guru

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:44:
Is het misschien een idee om twee leagues op te zetten? Een voor beginners (NGT) en een voor gevorderden (GT) ? Mits er genoeg inschrijvingen voor beide zijn uiteraard
Ik zie dan alleen niet in waarom de noobs in de ngt's moeten en de gevorderden in de gt's....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Laatst online: 20:31
volgens mij (dont shoot me ;)) zijn de GT's eenvoudiger te rijden dan de NGT's op de limiet..iig ikzelf vind de NGT's (360bv) nerveuzer op de limiet dan bv een 550

maargoed thats just me ;)

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan hebben wij dezelfde mening.

Wordt er vanavond misschien nog een Got race gehouden? Ik ben de hele avond thuis, en heb wel eens zin in een goede race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
Ikke ook!!!!!!! Liefst Barcelona of Magny Cours.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Wat een gekloot gister met mijn stuur zeg. (momo) ik werd steeds ingehaald en een 360modena haalde mij ook bijna in. Toen kwam ik erachter dat ik maar voor 75% gas on geven :( Kan je ergens instellen dat hij al volgas moet geven bij zegmaar 50% indrukken ? Ik word hier zo pisneidig van :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

GreenFury schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:48:
Wat een gekloot gister met mijn stuur zeg. (momo) ik werd steeds ingehaald en een 360modena haalde mij ook bijna in. Toen kwam ik erachter dat ik maar voor 75% gas on geven :( Kan je ergens instellen dat hij al volgas moet geven bij zegmaar 50% indrukken ? Ik word hier zo pisneidig van :(
Gewoon bij je controller setup?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je geen set-ups geven , omdat smaken nu eenmaal verschillen.
Maar wat ik wel kan doen is vertellen hoe ik mijn wagen afstel, de volgorde en waarom.
Ik begin meestal met de versnelling, en die probeer ik zo te krijgen dat op het einde v/h langste rechte stuk, de auto in de hoogste versnelling rijd en de toeren net aan de max tippen (janken moet ie).
Dan bekijk ik of er meer/minder vleugel op moet (bij grote veranderingen moet je waarschijnlijk de versnelling ook weer een beetje aanpassen).
En als laatste begin ik aan de banden, waar ik de meeste tijd insteek.
Omde bandenafstelling samen te vatten, ik probeer om de 3 temperaturen van een band binnen/midden/buitenkant gelijk te krijgen, en dat regel je met camber en spanning.
Je hebt misschien begrepen dat ik geen Motec gebruik (had je bij NR2k3 ook niet, maar lukte aardig)
maar dat is meer omdat ik daar nog geen tijd in heb gestoken.
Nog misschien een handige tip, ik heb een paar keer op een natte baan gereden en wat me daar enorm beviel is dat als ik mijn brake power op 80-85% zette, ik geen last meer had van een weg"snappende"auto, je hebt btw wel een iets langere remweg.
En zorg dat je rebound hoger staat dan je bump.
Voor de afstelling v/d vering ga ik uit van, hoe smoother het wegdek, hoe stijver de veren.
Dit zijn zo'n beetje de dingen die ik verander om een afstelling te krijgen.
Nu zitten er waarschijnlijk een paar met hun hoofd te schudden, maar dit komt van een slager.
Mocht er iemand aanvullende info hebben, je bent meer dan welkom (over splitter, anti roll en dat soort zaken, want wat dat allemaal doet :? ).
Ik hoop dat ik iemand toch een stukje op weg heb kunnen helpen.

m.vr.gr. Patrick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:14:
Ik kan je geen set-ups geven , omdat smaken nu eenmaal verschillen.
Maar wat ik wel kan doen is vertellen hoe ik mijn wagen afstel, de volgorde en waarom.
Ik begin meestal met de versnelling, en die probeer ik zo te krijgen dat op het einde v/h langste rechte stuk, de auto in de hoogste versnelling rijd en de toeren net aan de max tippen (janken moet ie).
Dan bekijk ik of er meer/minder vleugel op moet (bij grote veranderingen moet je waarschijnlijk de versnelling ook weer een beetje aanpassen).
En als laatste begin ik aan de banden, waar ik de meeste tijd insteek.
Omde bandenafstelling samen te vatten, ik probeer om de 3 temperaturen van een band binnen/midden/buitenkant gelijk te krijgen, en dat regel je met camber en spanning.
Je hebt misschien begrepen dat ik geen Motec gebruik (had je bij NR2k3 ook niet, maar lukte aardig)
maar dat is meer omdat ik daar nog geen tijd in heb gestoken.
Nog misschien een handige tip, ik heb een paar keer op een natte baan gereden en wat me daar enorm beviel is dat als ik mijn brake power op 80-85% zette, ik geen last meer had van een weg"snappende"auto, je hebt btw wel een iets langere remweg.
En zorg dat je rebound hoger staat dan je bump.
Voor de afstelling v/d vering ga ik uit van, hoe smoother het wegdek, hoe stijver de veren.
Dit zijn zo'n beetje de dingen die ik verander om een afstelling te krijgen.
Nu zitten er waarschijnlijk een paar met hun hoofd te schudden, maar dit komt van een slager.
Mocht er iemand aanvullende info hebben, je bent meer dan welkom (over splitter, anti roll en dat soort zaken, want wat dat allemaal doet :? ).
Ik hoop dat ik iemand toch een stukje op weg heb kunnen helpen.

m.vr.gr. Patrick :)
De binnenkant van je banden moet ongeveer 7 graden warmer zijn dan de buitenkant.. het midden moet het gemiddelde zijn (verrassing! :P)

Ik neem meestal de default race (rennen) setup, die pas ik aan naar de waardes van die MoTec Guide (door oa de Anti-Roll bar aan te passen gaat de auto al minder ondersturen).. wel wordt ie iets minder stabiel.. Dan een zooi rondjes rijden en ervoor zorgen dat je het circuit goed kent.. Dan 5 rondes rijden zonder te spinnen, terug naar de pit, en de bandenspanning aanpassing, vervolgens camber, gearratios enz enz.. naja, het traject van de MoTec Guide dus ;)

Moraal van het verhaal blijft dat je het echt zelf moet doen.. Ik heb het idee dat ik redelijk zuining met mijn banden omga, en daardoor kan ik bijv op wat zachtere banden rijden dan iemand die van links naar rechts glijdt..

[ Voor 6% gewijzigd door MrBarBarian op 12-03-2005 14:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De binnenkant van je banden moet ongeveer 7 graden warmer zijn dan de buitenkant.. het midden moet het gemiddelde zijn (verrassing! :P)

Ik neem meestal de default race (rennen) setup, die pas ik aan naar de waardes van die MoTec Guide (door oa de Anti-Roll bar aan te passen gaat de auto al minder ondersturen)..

Weer wat geleerd, maar nu heb ik een vermoeden dat ik toch echt met dat Motec aan de slag moet.
Btw de 2 tweaker severs + de server van Annihilator staan allemaal op Spa, beetje zonde. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Arx schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:12:
[...]

Gewoon bij je controller setup?
Volgens mij niet. BIj elk anders spel kan je gewoon de gevoeligheid instellen :'(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Opnieuw calibreren in windows wil ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

GreenFury: pruts eens met DxTweak2 (http://www.wingmanteam.co...adgets.htm#DX%20Tweak%202)

Ik had hetzelfde met de rem, kon nog maar voor 80 % remmen, nu weer 100%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
fastcossie schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:44:
Ikke ook!!!!!!! Liefst Barcelona of Magny Cours.
Over een kleine 30 minuten ben ik weer thuis, dan zal ik de rest van de dag alleen maar barcelona draaien. Eventueel kan daar dus geraced gaan worden.
Vanavond heb ik zelf helaas geen tijd, dus ik kan zelf niet mee rijden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
Zag net dat er 3 man aan het rijden waren... was even weg en toen ik terug kwam had ik een CTD op de server 8)7 . Blijft een beetje buggy software die dedicated server. In de event viewer is niks terug te vinden, dus weet ik niet hoe ik dit op kan lossen.
Vanaf nu draait de tweakers.net2 server de rest van de dag Barcelona voor de eventuele race van vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepiroth schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:08:
[...]

Over een kleine 30 minuten ben ik weer thuis, dan zal ik de rest van de dag alleen maar barcelona draaien. Eventueel kan daar dus geraced gaan worden.
Vanavond heb ik zelf helaas geen tijd, dus ik kan zelf niet mee rijden ;(
Kijk zelf geen tijd, maar wel ff doen _/-\o_
Moet zelf zaalvoetballen, maar ben rond een uur of half 10 weer present.
Kheb net offline barcelona gereden met AI op psycotic (training voor SimBin server), 21 rdn, 1x gespind en gewonnen. gemiddelde snelheid v/d race was 160,02. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sepiroth schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 16:34:
Zag net dat er 3 man aan het rijden waren... was even weg en toen ik terug kwam had ik een CTD op de server 8)7 . Blijft een beetje buggy software die dedicated server. In de event viewer is niks terug te vinden, dus weet ik niet hoe ik dit op kan lossen.
Vanaf nu draait de tweakers.net2 server de rest van de dag Barcelona voor de eventuele race van vanavond.
Yep, ik was één van die drie. Ik ben nu barca aan het rijden, alleen ik ben helemaal alleen :( Zit inmiddels in de qualifi, dus het zou wel leuk zijn als er nog wat mensen joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

godsklere .. ben een weekie weg en het topic lijkt wel te sprinten ... 20 min. bezig om alle pagina's te lezen ... :)

Als het goed is ben ik er morgen weer bij voorde race op SPA ... heb ik het nu goed dat ik 1.3 moet installeren :? ...

(ik zou het trouwens behoorlijk jammer vinden als er maar 1 lambo etc mag deelnemen .... in een league kan er toch gewerkt worden met stand allone cars o.i.d.) ben nogal lambo minded :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik ben er vanaf ook weer, Alleen nu vast in de f550 :). Moet het even bij 1 wagen laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:07:
Als het goed is ben ik er morgen weer bij voorde race op SPA ... heb ik het nu goed dat ik 1.3 moet installeren :? ...
Ja alles draait inmiddels op 1.3.
Schijnt ook iets anders physics te hebben.

Zo dus niet off piste verdwaald of op de terugweg vast gezeten in de duitse schnee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Was een leuke race zonet op Barca.. beetje jammer van die opgeblazen motor in het begin en mijn enorme tactische inzicht... not.. 2 ronden voor het einde zonder brandstof.. aargh!!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yes! was idd wel geinig. Mijn rondetijden waren dik de laagste, maar toch gewonnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sepiroth
De race was inderdaad leuk, alleen moet ik de volgende keer eraan denken om eerst te tanken.
Een race beginnen met voor 4 rondjes benzine schiet niet echt op |:(
Na de race was ik getuige van wederom een CTD op de server 8)7
GTR Dedicated server stopt er gewoon mee...
Iemand meer het probleem dat als je 1 wedstrijd host, in mijn geval Barca, dat de server na de race wel zegt dat de volgende race wordt geladen, maar dat ie er vervolgens gewoon mee kapt ?
Very strange... hopen dat het vanavond niet meer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:37:
Yes! was idd wel geinig. Mijn rondetijden waren dik de laagste, maar toch gewonnen!
Laage rondetijden zijn juist goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Lefty_38 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:19:
[...]

ligt eraan hoe hij het bedoelt he :P
iig, ik ga nu naar tweakers(test)

[ Voor 9% gewijzigd door R-B op 12-03-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:19:
[...]

Juist ja 8)7 hoge bedoel ik.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, midden in een race op de tweakers2 server, krijg ik weer een connection lost. Is al de tweede keer binnen een half uur, even uitzoeken wat er met m'n internetverbinding aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Wat is het adres van de server .. dan kan ik ook joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat ook gewoon in de lobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Nu online

-Sander-

///M Powerrrrrr

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 21:52:
Hij staat ook gewoon in de lobby.
gevonden ,. maar nu het password nog..

Die was niet zo moeilijk :+

[ Voor 10% gewijzigd door -Sander- op 12-03-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

whoot
me 1e race gewonnen vandaag :P
Barcelona :)
Patrick lag op 1, maar 1e bocht remde hij te laat en ik lag rest van race op kop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:53:
whoot
me 1e race gewonnen vandaag :P
Barcelona :)
Patrick lag op 1, maar 1e bocht remde hij te laat en ik lag rest van race op kop :D
Ik kom je verdorie ook overal tegen, ik dacht toen de pace-car weg was, ik neem die laatse bocht voor de groene vlag voluit, en dat ging best aardig... dacht ik, tot ik in m'n spiegel keek en jou op 2 mtr zag hmmm. bij het aanremmen ging er idd iets fout ja, maarja sh-t happens B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een tijdje het volgende probleem de gas en rempedaal reageren niet meer in dit spel.

Laat maar ik heb het zelf al gevonden ik ben dom sorry voor misselijk apen post. 8)7

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:05:
[...]

Ik kom je verdorie ook overal tegen, ik dacht toen de pace-car weg was, ik neem die laatse bocht voor de groene vlag voluit, en dat ging best aardig... dacht ik, tot ik in m'n spiegel keek en jou op 2 mtr zag hmmm. bij het aanremmen ging er idd iets fout ja, maarja sh-t happens B)
later op spa ook, was nog warmup ronde vlieg je er al naast toen ik achter je zat :9~

maja, ging verder goed he >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Wow het gaat wel hard met dit draadje he ? Bijna aan deel 2 toe :D ( eeh naja deel 5 dan :D) ... wie maakt er een mooie nieuwe statpost :P :9~
Nou ik ben nog steeds hard aan het oefenen, maar om eerlijk te zijn gaat het nog niet echt beter :( Naja komt vanzelf .... hoop ik :)
Ik heb nog een vraagje ... ik zag bij de FFB iets staan van reverse effect ofzo ? Wat voor functie heeft dat ?
Ik ga nu ffies het engineers handbook lezen ... misschien dat ik er wat van leer :D en dan morgen maar weer verder oefenen .... :Y)
Owja wat ik nog vragen wilde .... jullie hebben echt alle hulp verder uit behalve clutch toch ? Ook TC en ABS ?

[ Voor 6% gewijzigd door Bertuss op 12-03-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deel 5 dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Bertuss schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:18:
Wow het gaat wel hard met dit draadje he ? Bijna aan deel 2 toe :D ( eeh naja deel 5 dan :D) ... wie maakt er een mooie nieuwe statpost :P :9~
Nou ik ben nog steeds hard aan het oefenen, maar om eerlijk te zijn gaat het nog niet echt beter :( Naja komt vanzelf .... hoop ik :)
Ik heb nog een vraagje ... ik zag bij de FFB iets staan van reverse effect ofzo ? Wat voor functie heeft dat ?
Ik ga nu ffies het engineers handbook lezen ... misschien dat ik er wat van leer :D en dan morgen maar weer verder oefenen .... :Y)
Owja wat ik nog vragen wilde .... jullie hebben echt alle hulp verder uit behalve clutch toch ? Ook TC en ABS ?
Ik heb het patent op GTR-startposten. ;)

Morgen even een nieuwe maken, het gaat idd erg hard, ik denk dat we wel op moeten letten dat we gewoon zinnige discussies houden die voor iedereen zo interessant mogelijk zijn en niet overgaan in slowchats of een lobby voor online afspraken.

De FFB een negatieve waarde geven is voor een aantal modellen stuurtjes (alleen de Logitech MOMO serie IIRC) nodig.

Ja, ook TC en ABS staan uit. :7

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 12-03-2005 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog wat gevonden.
Een filmpje met een groot YEEHAHH gehalte.
Even naar beneden scrollen en dan staat daar "Nurburgring Nordschlijfe in a BMW m3"
Die gozer is pretty sick
enjoy :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.heterijst.nl/body.html
moet ik natuurlijk wel die link erbij zetten :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Niet online
Er bestaat tegen woordig ook een edit knop ;)
Maar ja leuk dat het topic zo hard gaat al moeten er wel zinnige posts komen en de vragen over stuurtjes etc in het Racesim Hardware topic geplaatst worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik heb ff een lijstje gemaakt in Exel om ff een overzichtje te krijgen van de beschikbare auto's. Het zijn er als ik goed heb getelt 34. Dus denk niet dat er mensen zijn die in een NGT hoeven te rijden.

Ferrari 550
Nr 9
Nr 10
Nr 16
Nr 21
Nr 22
Nr 23

Ferrari 575
Nr 9
Nr 10

Chrysler Viper
Nr 1
Nr 17
Nr 4
Nr 5
Nr 11
Nr 18
Nr 24
Nr 25
Nr 37
Nr 126

Lister Storm
Nr 6
Nr 19
Nr 14
Nr 15

Lamborgini
Nr 36

Saleen S7-R
Nr 2
Nr 7
Nr 8

Corvette C5-R
Nr 106

Porsche993GT2
Nr 38
Nr 12

Porsche 996 Turbo
Nr 102
Nr 105

Mosler
Nr 104
Nr 101

Seat
Nr 103

Is er nou ook al definitief bekent hoe de auto's worden verdeeld?

[ Voor 7% gewijzigd door Lefty_38 op 13-03-2005 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

ik kan toch niet meedoen, zondag = werkdag ;(

[ Voor 3% gewijzigd door R-B op 13-03-2005 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.David
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-08 20:58
Server gaat nu ff uit.... Klote blauwe lichtjes :P Morgenochtend gaat weer aan. Sorry voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 23:37:
Ik heb nog wat gevonden.
Een filmpje met een groot YEEHAHH gehalte.
Even naar beneden scrollen en dan staat daar "Nurburgring Nordschlijfe in a BMW m3"
Die gozer is pretty sick
enjoy :9~
Gaaf hoor, alleen je mag wel een landkaart meenemen.
Gast slipte bijna weg in die laatste 180 graden bocht. Erg lullig om op dat circuit in laatste bocht een foutje te maken. Lijkt me leuke toevoeging op gtr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Lefty_38 schreef op zondag 13 maart 2005 @ 00:39:
Ik heb ff een lijstje gemaakt in Exel om ff een overzichtje te krijgen van de beschikbare auto's. Het zijn er als ik goed heb getelt 34. Dus denk niet dat er mensen zijn die in een NGT hoeven te rijden.

[..huge list]

Is er nou ook al definitief bekent hoe de auto's worden verdeeld?
voor wanneer is dit? na de huidige league of per direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat vandaag eens naar mijn overzicht van snelste rondetijden te kijken, en het is een beetje een bende. Ik geloof dat de bedoeling is dat er onder het circuit alle auto's staan met de daarin gereden tijden, maar bij mij staan dezelfde circuits op verschillende plaatsen. Dat maakt het er niet echt overzichtelijker op.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jaap5/gtr2.jpg

ps. geen commentaar op mijn rondetijden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 10:37:
Ik zat vandaag eens naar mijn overzicht van snelste rondetijden te kijken, en het is een beetje een bende. Ik geloof dat de bedoeling is dat er onder het circuit alle auto's staan met de daarin gereden tijden, maar bij mij staan dezelfde circuits op verschillende plaatsen. Dat maakt het er niet echt overzichtelijker op.

[afbeelding]

ps. geen commentaar op mijn rondetijden.....
Was mij ook al opgevallen. De logica ontgaat mij ook. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 09:09:
[...]

Gaaf hoor, alleen je mag wel een landkaart meenemen.
Gast slipte bijna weg in die laatste 180 graden bocht. Erg lullig om op dat circuit in laatste bocht een foutje te maken. Lijkt me leuke toevoeging op gtr.
Ik weet niet of jullie dit al wisten maar de Nordschleife track is te downloaden voor GTR. Ik vond hem in een van de fora van racesimcentral. Erg gaaf circuit omdat je heel erg het gevoel van snelheid hebt op de smalle baan.

Hier een link naar het bestand: http://www.online-eracing...73e038e5a247e64e5207ab4aa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Ik heb nog een vraag, die online serial, waar dient die eigenlijk voor (op dat kaartje) ? Ik heb nog nergens een serial moeten invullen. Als je updates ophaalt ofzo ?

Ik heb verder nog niemand gehoord over mijn voorstel van een eigen nederlands GTR forum. Waar je net als op verschillende andere forums kan verdelen in bijvoorbeeld:
Algemene discussie GTR
Setups (uitswisselen e.d.)
Screenshots
Lobby voor online racen
Hardware discussie
etc etc

Lijkt mij aangezien er nog niet zo'n NEDERLANDS forum is, een strak plan. Niet, dat GOT niet goed is, maar de discussie verzand hier idd nog al eens in lobby voor online gamen e.d. Vandaar mijn voorstel.

Owja en nog iets hoe kan ik FPS afbeelden in GTR en wat is daarin de norm ?

[ Voor 7% gewijzigd door Bertuss op 13-03-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er nog mensen zijn die op zoek zijn naar nieuwe tracks, dan kan je ze ook van deze site halen onder het kopje forum en dan updates/patches. Ik heb zojuist Zandvoort en een trackpack met 7 verschillende tracks gedownload. Ga ze meteen even uitproberen :P .
Ik had trouwens gisteren iets geks. Ik had de pole tijd gereden op Barcelona. Vervolgens eerst een opwarmronde en ik denk laat ik eens gaan bumperkleven bij de safetycar. Dat bumperkleven resulteerde in een tikje er tegen aan, vervolgens ontploft mijn motorblok en sta ik achterste voren. :? 8)7 . Maar omdat het de opwarmronde was kon ik nog opnieuw uit de pits starten en bega ik een pruts actie :'( . Ik hoor de anderen over het rechte stuk racen en wil er vanuit de pits meteen achteraan 8)7 . Ik krijg een stop and go vanwege te snel rijden, maar omdat ik door rood reed was dat al niet meer nodig |:( . Einde race en pole weggegooit. Dit overkomt mij natuurlijk niet weer O-) .

Ik kom zojuist nog een link tegen: http://www.m4driving.it/files/33,1.html Is nog veel meer te vinden.
LET OP: dit kan weleens van gtr2002 zijn!!!!!! :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Hehe, ViperDriver, mooie actie, ik zat achter en had nog zo'n zin om es te checken hoe je zo eenvoudig onder de 1.40 komt. Blaas je je motor op, meesterlijk! :)

Vanavond maar weer een potje?

btw, ingame naam is Joris Bos (.nl ;) )

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Joris. Ik denk dat ik vanavond nog wel even een potje kan doen. Sowieso vandaag overdag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:52:
Hehe, ViperDriver, mooie actie, ik zat achter en had nog zo'n zin om es te checken hoe je zo eenvoudig onder de 1.40 komt. Blaas je je motor op, meesterlijk! :)

Vanavond maar weer een potje?

btw, ingame naam is Joris Bos (.nl ;) )
Die race heb ik aardig kunnen profiteren van zulk soort fouten. De rest van het veld moest de pit in omdat ze te weinig benzine bij zich hadden.

@ViperDriver, hoe kwam het dat je motor het begaf? Lag het alleen aan dat tikje, of ging er nog meer mis? Ik heb wel ergere botsingen gehad, maar nog nooit een kapotte motor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ximinez
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 08:11
Nordschleife,

De Nordschleife is een GPL conversie en verre van realistisch. Bochten en hoogteverschillen komen niet overeen. Daarnaast ontbreekt het aan landmarks om je op te richten m.b.t. instuur- en aanrempunten.

In de nieuwe GT4 zit de Nordschleife en die is erg fraai zelfs de oneffenheden van het wegdek zijn er in opgenomen. Als je de bekende filmpjes van Hans J. Stuck en Uwe Alzen bekijkt zie je hoe goed die GT4 Nordschleife track is. Dan rijst natuurlijk de vraag, is het mogelijk of bestaan er zelfs al tools om GT4 tracks om te kunnen zetten. Wie weet daar het fijne van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bertuss schreef op zondag 13 maart 2005 @ 11:34:
Ik heb nog een vraag, die online serial, waar dient die eigenlijk voor (op dat kaartje) ? Ik heb nog nergens een serial moeten invullen. Als je updates ophaalt ofzo ?

Ik heb verder nog niemand gehoord over mijn voorstel van een eigen nederlands GTR forum. Waar je net als op verschillende andere forums kan verdelen in bijvoorbeeld:
Algemene discussie GTR
Setups (uitswisselen e.d.)
Screenshots
Lobby voor online racen
Hardware discussie
etc etc

Lijkt mij aangezien er nog niet zo'n NEDERLANDS forum is, een strak plan. Niet, dat GOT niet goed is, maar de discussie verzand hier idd nog al eens in lobby voor online gamen e.d. Vandaar mijn voorstel.

Owja en nog iets hoe kan ik FPS afbeelden in GTR en wat is daarin de norm ?
Ik zou het pasje niet weg gooien, dus je zegt dat je bij alle lobby's kan zonder dat je ooit een code hebt ingevoerdt? :?

En een Nederlandse "tak"van GTR is echt wel welkom, misschien om straks alles daar te doen... sterker nog... waarom geen complete site van de leage(s), nu heb ik daar helemaal geen kaas van gegeten, maar als zich iemand geroepen voelt, feel free _/-\o_ .

De FPS kun je zien met Ctrl + F.
Waarschijnlijk tot zo

p.s. Annihilator, ik heb de 2 verschillende pw's geprobeerd ;) maar geen van beide suc6, je bent toch geen verboden onderdelen aan het testen he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 12:03:
[...]

Die race heb ik aardig kunnen profiteren van zulk soort fouten. De rest van het veld moest de pit in omdat ze te weinig benzine bij zich hadden.

@ViperDriver, hoe kwam het dat je motor het begaf? Lag het alleen aan dat tikje, of ging er nog meer mis? Ik heb wel ergere botsingen gehad, maar nog nooit een kapotte motor.
Het was alleen maar een tikje, raakte hem nauwelijks aan, daarom snapte ik er ook niks van, misschien een bug of zo???

Ik heb nu 2 tracks uitgeprobeerd. Zandvoort en Nordschleiffe. Zandvoort vind ik wel goed gelukt, en is wel leuk om te rijden.. Nordschleiffe valt tegen, misschien dat die in de toekomst nog beter wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertuss
Verwijderd schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:51:
[...]

Ik zou het pasje niet weg gooien, dus je zegt dat je bij alle lobby's kan zonder dat je ooit een code hebt ingevoerdt? :?

En een Nederlandse "tak"van GTR is echt wel welkom, misschien om straks alles daar te doen... sterker nog... waarom geen complete site van de leage(s), nu heb ik daar helemaal geen kaas van gegeten, maar als zich iemand geroepen voelt, feel free _/-\o_ .

De FPS kun je zien met Ctrl + F.
Waarschijnlijk tot zo

p.s. Annihilator, ik heb de 2 verschillende pw's geprobeerd ;) maar geen van beide suc6, je bent toch geen verboden onderdelen aan het testen he?
Ja ik begrijp dat ik het pasje niet moet weggooien ... was ik ook niet vanplan hoor :+ Maarre ik heb nog maar 1x online gereden en daar had ik geen serial voor nodig. Ik weet waarschijnlijk nog niet hoe het helemaal in z'n werk gaat :) Want hoe ga je dan naar andere lobby's enzo ? Want dat zal ik wel niet gedaan hebben. Sorry voor mijn N00Berigheid.

En idd lijkt me het echt super om een 'echte' Nederlandse GTR site te hebben. Ik heb opzich wel wat ervaring met sites bouwen, maar niet genoeg :). Of er moet een kantenklaar forum zijn dat ik zelf kan bewerken. Maar goed als er iemand is die aan de slag wil gaan, wil ik hem wel helpen daarmee .. al is het alleen maar ideetjes of wat op het gebied van lay-out ofzo ... heb alleen niet geweldig veel tijd, maar dan maak ik wel tijd :P

Anyway gaat trouwens steeds beter met mijn rijkunsten :) .... Nog lang niet klaar voor online gamen, want sta nog vaak achterstevoren. Heb nu aantal ronden gereden met een Saleen op Monza. Dat is opzich wel heel gaaf ! Die Saleen vind ik een fijne wagen. Beter te temmen in de eerste versnellingen dan bijvoorbeeld de 550 en redelijk vergevingsgezind voor een GT-auto. Anyways heb nog wel een probleempje op monza ... bij het aanremmen van bijvoorbeeld de eerste bocht, heb ik geregeld dat de achterkant van de wagen wegspringt als ik lift (van gas). De achterkant haalt me in. Het is geen overstuur, lijkt me, omdat het nog voor de bocht gebeurt. Ik heb de rembalans al wat meer naar achter gezet, maar dat helpt niet echt. Heeft iemand een manier om dit probleem in de setup te ondervangen ?

Hahah dit was meteen ook de 1000ste post van dit deel }) _/-\o_ :Y)

[ Voor 3% gewijzigd door Bertuss op 13-03-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Bertuss schreef op zondag 13 maart 2005 @ 14:45:
[...]

Ja ik begrijp dat ik het pasje niet moet weggooien ... was ik ook niet vanplan hoor :+ Maarre ik heb nog maar 1x online gereden en daar had ik geen serial voor nodig. Ik weet waarschijnlijk nog niet hoe het helemaal in z'n werk gaat :) Want hoe ga je dan naar andere lobby's enzo ? Want dat zal ik wel niet gedaan hebben. Sorry voor mijn N00Berigheid.

En idd lijkt me het echt super om een 'echte' Nederlandse GTR site te hebben. Ik heb opzich wel wat ervaring met sites bouwen, maar niet genoeg :). Of er moet een kantenklaar forum zijn dat ik zelf kan bewerken. Maar goed als er iemand is die aan de slag wil gaan, wil ik hem wel helpen daarmee .. al is het alleen maar ideetjes of wat op het gebied van lay-out ofzo ... heb alleen niet geweldig veel tijd, maar dan maak ik wel tijd :P

Anyway gaat trouwens steeds beter met mijn rijkunsten :) .... Nog lang niet klaar voor online gamen, want sta nog vaak achterstevoren. Heb nu aantal ronden gereden met een Saleen op Monza. Dat is opzich wel heel gaaf ! Die Saleen vind ik een fijne wagen. Beter te temmen in de eerste versnellingen dan bijvoorbeeld de 550 en redelijk vergevingsgezind voor een GT-auto. Anyways heb nog wel een probleempje op monza ... bij het aanremmen van bijvoorbeeld de eerste bocht, heb ik geregeld dat de achterkant van de wagen wegspringt als ik lift (van gas). De achterkant haalt me in. Het is geen overstuur, lijkt me, omdat het nog voor de bocht gebeurt. Ik heb de rembalans al wat meer naar achter gezet, maar dat helpt niet echt. Heeft iemand een manier om dit probleem in de setup te ondervangen ?

Hahah dit was meteen ook de 1000ste post van dit deel }) _/-\o_ :Y)
Je zou de rembalance juist naar voren moet zetten volgens mij. Probeer een 56:44, wat het ook kan zijn is dat je te vroeg terug schakeld, dat deed ik namelijk eerst ook. Zorg dat je zo laat mogelijk terug schakeld en vlak voordat je weer gas wil geven in de juiste versnelling zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
En hier verder. ;)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.