Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Dr is natuurlijk weer een maar...
Ga morgen eerst nog een weekje naar oostenrijk, dus dat zal ik eerst uit moeten zitten....
Verwijderd
ik heb een image gemaakt met alcohol 120% maar ook dat wil niet werken..
damn ik wil dit spel spelen
loopt niet helemaal vast cd blijft maar draaien en pc kan niks anders ... dus moek rebooten...
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

MC12: dat zou zalig zijn, maar voorlopig zijn alleen nog maar skins voor auto's te verkrijgen dacht ik, en gemodde tracks dan, Le Mans 1990 circuit, mhh, can't wait.
Ik denk dat ik je niet heel erg mag helpen ivm warez enzo...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 16:45:
Ik heb problemen met het spel starten, ik heb in mijn game-pc geen cdrom omdat ik alle voedingskabels gebruik voor hdd's en mijn videokaart en daar is Starforce niet zo blij mee..
ik heb een image gemaakt met alcohol 120% maar ook dat wil niet werken..
damn ik wil dit spel spelen
Maar als er een beetje in verdiept, dan leer je dat het mogelijk is om image's te maken waar StarForce wel mee kan leven..
Hier in Rijswijk in de MediaMarkt is 'ie te koop voor 35 euro!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
update: haha gevonden na veel find next
kijke of ie nu werkt
hahahah ja HIJ DRAAIT
[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 03-03-2005 17:27 ]
Mijn orderstatus zegt ook "verzonden"Dutch3men schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 17:39:
Ik had hem gepreorderd bij gcshop en hij is vandaag verzonden
anders hebben sommige een probleem met league straks....
tenzij simbin 1.3 voor de duitse gebruikers ook released en snel een beetje haha
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Illegale league rijders? Volgens mij heeft menig league rijder een legale duitse versie gekocht. Lijkt mij eerlijk gezegd best wel legaal.BruceLee schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:52:
ik denk niet dat de legalen onder de iligale league lijdertjes mogen leiden
G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP
Verwijderd
Alleen vraagt hij niet om een code, terwijl die toch in het boekje staat.
Als ik dan de game wil starten doet hij "checking disc"voor een minuut of 5 en daarna zegt hij dat m'n code niet correct is????? die hij nooit vroeg.
Ben ik er na dat lange wachten helemaal klaar voor krijg je dit!!!
HELP b.v.d.
Als je de vorige races mee kon doen zonder de engelse versie, dan kan je dat nu ook nog.
Simpel zat lijkt me.
Verwijderd
Ik bedoel Online Racen??Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 19:27:
Gaat er ook nog iemand online??

Vet dashboard van die lotus zeg
Weet iemand trouwens hoe ik de echte spiegels kan laten werken?
[ Voor 27% gewijzigd door Ghostrider op 03-03-2005 20:24 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Ergens bij je Options staat dat....GreenFury schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:24:
[afbeelding]
Vet dashboard van die lotus zeg
Weet iemand trouwens hoe ik de echte spiegels kan laten werken?
"k heb het al vaag gezegt; de Elise is gaaf, alleen helaas niet zo snel..
Redelijk knap trouwen als dat je hem naar de 230 trekt..
[ Voor 8% gewijzigd door MrBarBarian op 03-03-2005 20:32 ]
euh hij stond pas in de 4 van de 5 versnellingen dat ding gaat echt harder dan dat de teller kan aangevenMrBarBarian schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:28:
[...]
Ergens bij je Options staat dat....
"k heb het al vaag gezegt; de Elise is gaaf, alleen helaas niet zo snel..
Redelijk knap trouwen als dat je hem naar de 230 trekt..
maar als ik op 1 druk dan gaat die grote spiegel boven in beeld aan/uit..
Asus Zenbook i7 256gb
Bij Options>Game: Mirrors aanzetten (of in-game op 1 drukken) en bij Options>Advanced: Virtual Mirror uitvinken, dan zou ie het moeten doen.GreenFury schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:55:
[...]
euh hij stond pas in de 4 van de 5 versnellingen dat ding gaat echt harder dan dat de teller kan aangeven
moet wel ff de gearbox hacken dat je die kan instellen:D zou wel relaxt zijn
Leg es uit hoe je dat voor elkaar krijgt dan...GreenFury schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:55:
[...]
euh hij stond pas in de 4 van de 5 versnellingen dat ding gaat echt harder dan dat de teller kan aangeven
Verwijderd
speel je vast niet op simulationGreenFury schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:55:
[...]
Morgen rond een uur of 12:00 zal de dedicated server online gaan zonder wachtwoord.
klopt jij had dus eerst duitse versie heVerwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:04:
jongens wie kan mij helpen, kheb 'm net bij Dynabyte gehaald en geinstalleerd.
Als ik dan de game wil starten doet hij "checking disc"voor een minuut of 5 en daarna zegt hij dat m'n code niet correct is????? die hij nooit vroeg.
HELP b.v.d.
dat probleem van die 5 min check had ik ook
gewon regedit doen en op gtr zoeken tot je de goeie tegenkomt ( de key ) en die kan je dan gewoon daar veranderen dan spel sarten en het moet werken
Ga ik eindelijk een legale versie hebben.. ken ik hem niet gebruiken! Das lekkerDutch3men schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:42:
Ik zeg het trouwens maar even voor de mensen die meedoen in de league hou versie 1.2.3.0 erop want de server die draait daarop. En 1.3 die zal 1.2.3.0 niet leuk vinden denk ik.
Morgen rond een uur of 12:00 zal de dedicated server online gaan zonder wachtwoord.
Wanneer gaan we over?
8 maart als het goed is.
Zodra de 1.3 patch uit is voor de mensen die een Duitse versie hebben.MrBarBarian schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:02:
[...]
Ga ik eindelijk een legale versie hebben.. ken ik hem niet gebruiken! Das lekker
Wanneer gaan we over?
Bij uw bestelling ontvangt u een gratis sleutelkoord in de stijl van het spel.
De meest realistische race simulator heeft een naam: GT Racing! Meer dan 50 verschillende droomwagens waaronder Ferrari Maranello, Lamborghini Murciélago, Chrysler Viper en Maserati MC12 scheuren over officiële racetracks die met behulp van GPS- & CAD-data zijn nagebouwd.
Duizenden paardekrachten huilen zich een pad door de Tamborellobocht in Monza. Motorolie wordt naar het kookpunt gebracht tijdens het laatste rechte stuk in Magny-Cours. Rokende banden worden razendsnel vervangen in de pits van Hockenheim...
Wereldbekende piloten zoals Mika Salo, Uwe Alzen, Gianni Morbidelli en Karl Wendlinger verleenden hun steun an het GTR-design team onder leiding van Henrik Roos, zelf een ex-Zweeds Touring Car kampioen.
Natuurgetrouwe cockpits. Motec analyse software. Verraderlijke weersverandringen. Verfijnde crash engine. Ongeëvenaard realisme! GTR...
Bestelnummer: 21261060
Webshopprijs: €49,95
whahahaha MC12....die zit er toch niet ? mr 1.30????
bart slaat de plank weer lekker mis en denkt dat t 2004 seizoen is ofzo
Verwijderd
Hahaha, die heb je helemaal niet daar, Tamburello is in Imola...en dat circuit zit niet in GTR
Wat dacht je eens van dit dan:Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:33:
"Tamborellobocht in Monza"
Hahaha, die heb je helemaal niet daar, Tamburello is in Imola...en dat circuit zit niet in GTR
Rokende banden worden razendsnel vervangen in de pits van Hockenheim...
Hallo Hockenheim, Bart Smit word eens wakker
Klopt echt geen zak van, ook de coureurs; Mika Salo reed pas vanaf 2004 volgens mij (in de Maserati als ik me niet vergis).
Klopt als een bus, daarom zei ik 2004 seizoen:DZAMoRANo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 23:50:
Hebben ze bij Bart Smit even een uitzendkracht ingehuurd om zo'n suf verkoop-tekstje erbij te tikken ofzo?
Klopt echt geen zak van, ook de coureurs; Mika Salo reed pas vanaf 2004 volgens mij (in de Maserati als ik me niet vergis).
daar zat btw wel imola in ook haha

p.s. uber brute game:)
Verwijderd
Hm, gewoon op 'retry' klikken en onderaan in het venster de nieuwe code intikken lijkt me iets 'gewoner'.BruceLee schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:46:
[...]
klopt jij had dus eerst duitse versie he
gewon regedit doen en op gtr zoeken tot je de goeie tegenkomt ( de key ) en die kan je dan gewoon daar veranderen dan spel sarten en het moet werken
Ik had mijn stuur niet bij de hand op dat moment

Asus Zenbook i7 256gb
Wat had je wel in je hand dan ?GreenFury schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 08:56:
[...]
Ik had mijn stuur niet bij de hand op dat moment

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Asus Zenbook i7 256gb
Als je goed had gekeken had je wel een aantal servers zien staan. Er zijn een aantal "officiële" servers met de versie 1.30 aanwezig.freekweb schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 01:19:
hm best wel gaar, heb vanmiddag de game gekocht en wilde net ff online gaan. Blijk ik dus 1.3 te hebben en alle servers zijn 1.2![]()
p.s. uber brute game:)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Nou niet dus, ik had alleen de 1e en de 2e demo en that's it, mot geen duitsBruceLee schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:46:
[...]
klopt jij had dus eerst duitse versie he
Er lagen er hier wel een stuk of 15 bij de FRS (49,99 p/s, in Boxmeer)
Dadelijk maar eens een poging doen om een rondje te rijden
enter the cool world of high performance
[ Intel C2D E6600 @ 5304MHz ][ Biostar TForce P965 Deluxe ][ Geforce2 MX400 PCI ][ Crucial Ballistix PC2-5300 CL3 ]
Verwijderd
Dus heb je een stuurtje? En zo ja.. welke?
Ik heb een Logitech Force wheel om met mezelf te beginnen
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 12:58 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Ghostrider op 04-03-2005 12:59 ]
Asus Zenbook i7 256gb
beter stuur....
momo is huilen met pet op
tenzij je aan een momo force kan komen...dus niet die zwarte racing...
maar de rood leren...
suc6
Dat wordt weer zo'n opsomming in het topic, en das niet echt wenselijk.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 12:54:
Heeft iedereen die hier rijd eigenlijk een stuurtje? Een vriend van mij wil hem ook wel kopen maar heeft dus geen stuurtje en volgens mij is het bijna neit te doen zonder...
Dus heb je een stuurtje? En zo ja.. welke?
Ik heb een Logitech Force wheel om met mezelf te beginnen
Doe dat anders maar hier.
Maarre, rijden jullie met of zonder tc? (Online)
[ Voor 5% gewijzigd door R-B op 04-03-2005 13:08 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Immer en altijd, TC is voor mietjes (ABS ook).R-B schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:08:
hmmz, misschien dat ik hem nog even bestel
Maarre, rijden jullie met of zonder tc? (Online)
Verwijderd
Het gaat mij eigenlijk meer om de combinatie wheel/GTR.. maar onwenselijke zaken moeten we voorkomen in dit topic uiteraardZAMoRANo schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:08:
[...]
Dat wordt weer zo'n opsomming in het topic, en das niet echt wenselijk.
Doe dat anders maar hier.
ik rijd ook zonder tc
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2005 13:12 ]
dan bestel ik hem denk wel. Alleen zonder tc zal even geoefent moeten worden
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Ik heb al een momo racingNiTrO-EXILE- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:07:
driving force pro furry!!!
beter stuur....
momo is huilen met pet op
tenzij je aan een momo force kan komen...dus niet die zwarte racing...
maar de rood leren...
suc6
Asus Zenbook i7 256gb
Vanavond racen !
Om de paar honderd posts komt er iemand met de vraag: "Met wat voor stuur rijden jullie?".Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:12:
[...]
Het gaat mij eigenlijk meer om de combinatie wheel/GTR.. maar onwenselijke zaken moeten we voorkomen in dit topic uiteraard
ik rijd ook zonder tc
Je kunt je voorstellen dat het weinig tot niets toevoegt aan de discussie, als je het dus per sé wilt weten kun je ook de vorige 3 delen doorlezen.
[ Voor 35% gewijzigd door Convoy op 04-03-2005 13:31 ]
wat is et ip van die got server dan? join ik ffRequiem19 schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:30:
Jammer dat er nu niemand op de Got server is, afgezien van ikzelf
Verwijderd
EUREKA!!! ik heb het, hij gooit gelijk 2 schermen over elkaar.Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:04:
jongens wie kan mij helpen, kheb 'm net bij Dynabyte gehaald en geinstalleerd.
HELP b.v.d.
Het taalkies menu wegklikken en... voila u kunt u code invoeren, en dat na 5 uur bevallen.
tsjongejonge wat een spel

Verwijderd
lekker man een duitse gameFiskare schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:49:
Al dat geschreeuw van ik heb hem !!!! . Zucht. Ik heb de duitse versie ook al 4 maanden .....

Er is een taalpatch voor, ik heb gewoon al maanden lang alle menu's in het Engels hoor.
Ik had het er ook over dat ik al 4 maanden de legale! versie had. Ik merk er alleen niets van dat ik de duitse versie heb door de taalpatches. Maar allemaal gefeliciteerd met de engelse versie. Hoe meer mensen die online hoe "beter", met de nadruk op "beter"Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:50:
@ Fiskare, ik ook maar daarom ben ik niet minder blij met deze legale versie waarmee ik eindelijk ook online kan spelen
Maar laten we dit forum lekker gebruiken om over zinnige dingen te praten die met GTR te maken hebben ipv het forum te vullen met berichten van: Ja ik heb de game!
Een aanzetje:
Kunnen de mensen die tot een paar dagen geleden met versie 1.2.3 hebben gereden aangeven of er iets is veranderd in de 1.3 internationale versie?
[ Voor 39% gewijzigd door Fiskare op 04-03-2005 14:28 ]
Misch wel even alle sounds en menu's op inet pluggen voor de "Duitse" users....:P
Tot 8 maart dan iig want dan komt de 1.3.0 patch van simbin voor die users.
Ben benieuwd of die dan ook als engels geinstaleerd kan worden.
[ Voor 4% gewijzigd door NiTrO-EXILE- op 04-03-2005 14:42 ]
die zijn er al bijna net zo lang als de Engelse menu-files... heel de duitse GTR, met nadruk op heel, kan omgezet worden naar EngelsNiTrO-EXILE- schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:42:
Misch wel even alle sounds en menu's op inet pluggen voor de "Duitse" users....:P
kunnen jullie ook niet inloggen voor gtr online ?
[ Voor 31% gewijzigd door BruceLee op 04-03-2005 15:34 ]
joh dat weet ik toch ook wel....Joss schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:50:
[...]
die zijn er al bijna net zo lang als de Engelse menu-files... heel de duitse GTR, met nadruk op heel, kan omgezet worden naar Engels
maar dit is de originel engelse versie dan
dus helemaal compleet...
ook met track beschrijving in t engels enzo...
dus NIET heel de duitse maar bijna helemaal idd...
130.89.163.160freekweb schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:32:
[...]
wat is et ip van die got server dan? join ik ff
beheerder is nu hard aan het werk en is pas later vanavond van de partij
Omdat je het zo lief vraagt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 16:15:
Please tell me dat die server na 6 uur ook nog ff public iszit nu @ work
Denk er dan wel eff bij na dat de server alleen werkt met versie 1.2.3.0 he. Omdat de server op de Duitse GTR draait.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 17:29:
Ben er ook om 1800
Nu mijne nog
Dus als ik goed begrijp: Is de engelse versie meteen na installatie 1.3?
[ Voor 21% gewijzigd door R-B op 04-03-2005 19:21 ]
Verwijderd
He he, me to al vanaf 3-11-2004Fiskare schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 13:49:
Al dat geschreeuw van ik heb hem !!!! . Zucht. Ik heb de duitse versie ook al 4 maanden .....
stimmt.R-B schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:20:
[...]
Nu mijne nog
Dus als ik goed begrijp: Is de engelse versie meteen na installatie 1.3?
Nee vanmiddag pas besteld. Geld moet nog ontvangen worden zie ik zelfsjeehaa schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 19:58:
[...]
stimmt.staat ie nog niet op verzonden van jou dan?
Ik wil wel even benadrukken dat je moet opletten als de baan afvliegt, of uit de pit komt, of er nog een andere wagen aankomt... Die moet je dan even voor laten gaan. Vanuit de pit op het blauwe licht letten...
Vanimddag heb ik wat dubieuze acties gezien nl.. geen verwijt, maar wel er even op letten svp..
Jup. Tot nu toe maar 1 keer gebeurd, maar toch. Zag ook een DrWatson in het Event Log staan, niet goed.jeehaa schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 20:39:
hm das lekker, die 1.3 versie?
Inderdaad, heel veel noobs. Ik heb even een Donington race gehost met 10 mensen ofzo, en op een gegeven moment was het bijna de hele tijd full course yellow, terwijl ik dat niet aan had staanMrBarBarian schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:54:
leuk, nieuwe mensen op de server..
Ik wil wel even benadrukken dat je moet opletten als de baan afvliegt, of uit de pit komt, of er nog een andere wagen aankomt... Die moet je dan even voor laten gaan. Vanuit de pit op het blauwe licht zitten...
Vanimddag heb ik wat dubieuze acties gezien nl.. geen verwijt, maar wel er even op letten svp..
Oke ik was dus 1 van de nieuwe op mijn server, samen met mijn maten 'scorpion' & Arjan.MrBarBarian schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:54:
Ik wil wel even benadrukken dat je moet opletten als de baan afvliegt, of uit de pit komt, of er nog een andere wagen aankomt... Die moet je dan even voor laten gaan. Vanuit de pit op het blauwe licht letten...
Wij moeten idd nog veel oefenen, maar later op de dag (lees; na 4 uur spelen) ging het al redelijk.
Alleen wij zitten met elkaar te lullen via skype, dus toen 1 van jullie vroeg aan mij (Mark) of ik met het toetsenbord reed had Arjan het niet meer, begrijpelijk
*Nog bedankt Dutch3men, ik heb de de hele avond mooi vermaakt op jou server, ik mag dan wel niet de snelste wezen, maar het was zeker leuk!
[ Voor 9% gewijzigd door Mevius op 04-03-2005 22:56 ]
Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD
Asus Zenbook i7 256gb
Lol, daar ontkom je niet aan vlak na de release.MrBarBarian schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 21:54:
Ik wacht mooi een paar maandjes voor ik weer public servers ga bezoeken, dan zijn de casual gamers er wel weer een beetje op uitgekeken en de mensen die het serieus hebben opgepakt weten tegen die tijd wel hoe het werkt.
Heb wel zin in Enna zondag, de Gillet gaat geweldig over de curbstones maar mist wat topsnelheid dus dat kan nog lachen worden.
Verwijderd
Morgen gelijk maar de euro versie halen hoef ik ook niet meer te kutten met Starfuck.
Kan ik eindelijk gaan oefenen.
Ik ben nu meer bezig om het spel op te starten dan om te racen.
Dit topic is gesloten.