[PC][Racesim] GTR: FIA GT Racing Game | deel 4

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-11-2024
Ik Host Enna vanaf nu voor de mensen die vanaaf online willen trainen. Mischien nog een klein raceje van 30 min er achteraan?

IP: 195.240.120.133

Iedereen is welkom :)

Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:54:
leuke race ,iedereen lette goed op en dat is ook wel wat waard,john en mark warent top.
Ik zelf ging goed had 1 geplande pitstop,geen grasspriet gezien en dan ineens poef motor weg.
Jammer want ik zat net achter mark met nieuw rubber en was sneller(op 1 ronde).Alleen maar tussen
133 en 135 gereden,zonde dat ie dan affikt,ziet er wel mooi uit overigens.Mijn cooling stond op 4 en rpm op 8800,iemand die weet hoe ik hem beter can coolen?

race greetz Jan
Ik had nog eens zitten luisteren/zien.. Je motor kapt er mee op het moment dat je terugschakelt van z'n 6 naar z'n 5.. Volgens mij doe je dat redelijk vroeg, maar dat is lastig te zeggen.. Enige wat ik me afvraag.. hoeveel toeren draaide jouw motor maximaal in de 6e versnelling op het rechte eind? Als je iedere ronde daar dichtbij de 8800 komt, denk ik niet dat dat heel goed is nl..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-08 07:37
Totdat er een complete GOT NGT league site is opgezet kan er op de volgende site enkele info worden gevonden:

http://www.got-ngt-league.tk , of als die niet werkt http://members.home.nl/vissersj/

Als er een compleet werkende site is laat het dan horen. Dan kan ik nl tegen die tijd het tk adres omzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Fiskare op 28-02-2005 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 14:23
je hoeft toch niet meer te doen dan "anlegen" bij multiplayer --> lan/direct ip waarop de rest kan joinen op je externe ip? (ik heb m'n pc in een DMZ staan, dus alles gaat naar die computer) maar of men komt er niet in, of men valt weg na 5 minuten. Is het beter om een dedicated server te draaien anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
_-= Erikje =-_ schreef op maandag 28 februari 2005 @ 22:15:
je hoeft toch niet meer te doen dan "anlegen" bij multiplayer --> lan/direct ip waarop de rest kan joinen op je externe ip? (ik heb m'n pc in een DMZ staan, dus alles gaat naar die computer) maar of men komt er niet in, of men valt weg na 5 minuten. Is het beter om een dedicated server te draaien anders ?
Probeer het zou ik zeggen kom je er vanzelf wel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
mjah, ware het niet dat ik nergens documentatie kan vinden over het draaien van een dedicated server, alleen dat de losse dedicated server exe verdwenen is na de 1.2.3 patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]MrBarBarian schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:50:
[...]

Ik had nog eens zitten luisteren/zien.. Je motor kapt er mee op het moment dat je terugschakelt van z'n 6 naar z'n 5.. Volgens mij doe je dat redelijk vroeg, maar dat is lastig te zeggen.. Enige wat ik me afvraag.. hoeveel toeren draaide jouw motor maximaal in de 6e versnelling op het rechte eind? Als je iedere ronde daar dichtbij de 8800 komt, denk ik niet dat dat heel goed is nl..[/quote

Tof dat je even hebt gekeken Barbarian,ik denk inderdaad dat mijn 6e versnelling te kort was dus te lang op 8800 rpm op het rechte eind,ik kon het mooi zien in die 'arcade view',rij zelf altijd cockpit en dan heb je geen kleurtjes.

mzzl Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10:19
nog een paar daagjes en dan is de europe versie er >:)

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeehaa schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:34:
nog een paar daagjes en dan is de europe versie er >:)
Zal die gewoon 50 euro gaan kosten?
Of maken ze er 60 van :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 13:30:
[...]

Zal die gewoon 50 euro gaan kosten?
Of maken ze er 60 van :/
39 bij de gcshop..

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf 1400.enna pergusa op 80.126.36.203 iedereen welkom.

jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
draai jij dedicated?

Ik heb de -dedicated optie gevonden om achter de exe te plakken, maar ik zie geen verschil??

[ Voor 71% gewijzigd door _-= Erikje =-_ op 01-03-2005 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan ik met die league meedoen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 16:52:
Hoe kan ik met die league meedoen??
Lees effe door de topics heen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Vraagje:

Als je naar de pit gaat (offline) in een practice kan je zien hoeveel je banden zijn versleten. Maar bij welk getal zijn ze nou versleten?

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lefty_38 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 17:15:
Vraagje:

Als je naar de pit gaat (offline) in een practice kan je zien hoeveel je banden zijn versleten. Maar bij welk getal zijn ze nou versleten?

b.v.d.
30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

_-= Erikje =-_ schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 14:40:
draai jij dedicated?

Ik heb de -dedicated optie gevonden om achter de exe te plakken, maar ik zie geen verschil??
het moet ook +dedicated zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
lol, ik heb me kapot gezocht :) bedankt goldfinger,ik zal laten weten of dit beter loopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanaf 19.30.enna pergusa op 80.126.36.203 iedereen welkom.

jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Laatst online: 21-09 22:41
Ik heb weer een vraagje.

Ik probeer met een stel maten ook met GTR te racen.
Dit willen we doen over het internet.

Nu moet er 1 van ons hosten, geen probleem zou je zeggen.
We hebben alle 4 een speedtouch 510, dus 12 poorten op gegooit, (uit een oud gtr topic http://www.virtualracersedge.com/router_ports__.htm ).

Ik dus hosten, kunnen hun mijn game niet zien..
Noujah dat probleem hadden we ook op onze lan, heel vaag.
Ik dus aan iemand anders ook al die poorten doorgeven, hij voert ze ook in, en zijn game kunnen we ook niet zien :S.

De poort zijn goed gemapped, aangezien ftp/http server het ook gewoon doen.

Weet iemand een oplossing?, we draaien allemaal dezelfde versie, 1.2.10 met de engelse 'fix' erop.
Lan play werkt wél, dus het ligt waarschijn niet aan gtr.

Home Assistant | ☀️ 15.2kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-09 23:44

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Misschien moet je versie 1.2.30 eens proberen, zijn nogal wat online play-bugs in gefixt, en is de netwerkcode van GTR verder geoptimaliseerd.

Bedankt voor die link naar die poorten trouwens :)

[ Voor 16% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 01-03-2005 21:17 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
1.2.3.0 geïnstaleerd, we proberen het nog eens.

:(, nogsteeds 'No games available'

[ Voor 29% gewijzigd door Mevius op 01-03-2005 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Test het voor de grap eens zonder router ertussen dan? *trial-and-error*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
Mr Barbarian:

ik denk dat het prettig is als er in de startpost de info rond de Leagues of Pre-Leagues hoe je het ook wilt noemen. dat scheelt niet alleen zoekwerk voor nieuwelingen maar het maakt het ook veel overzichtelijker. could you do some like that?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik eigenlijk net vragen, en of ik na 11 maart bij jullie in kan loggen bij een open training.
Ik bedoel daarmee of dat geen conflicten geeft, want ik neem aan dat jullie die duitse versie hebben.
In ieder geval hoop ik me wel aan te sluiten bij een of andere leage, en ik volg al een tijdje deze topic en volgens mij word hier wel met respect voor elkaar rondgereden.
In ieder geval hoop ik jullie een keer tegen te komen op de baan.... enne, keep up the good work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zodra er nieuws is over de echte league komt het ook echt wel in de startpost maar voorlopig moeten we eerst alles opzetten.
We zijn nu nog bezig een kleine website neer te zetten voor de league en uiteraard kunnen mensen met de engelse versie later ook met de GT-league meedoen, dat zal geen problemen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:49:
Test het voor de grap eens zonder router ertussen dan? *trial-and-error*
Hoe bedoel je?

De router is meteen de speedtoch 510.
Het is zo'n multi-pc geval, wat we hebben gekregen omdat de gewone speedtouch niet meer leverbaar was.
Als ik die speedtouch er tussenuit haal heb ik dus geen internet meer, aangezien ik de telefoonstekker niet ergens in kwijt kan dan.

"Vroeger'" toen ik nog @home had was dit alles nooit een probleem :)

*edit*

Aangezien de netwerk-funtie wel gewoon werkt (@ lan hier), moet het dus aan mijn router/settings liggen, maar wat :?

[ Voor 13% gewijzigd door Mevius op 01-03-2005 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:12:
Zodra er nieuws is over de echte league komt het ook echt wel in de startpost maar voorlopig moeten we eerst alles opzetten.
We zijn nu nog bezig een kleine website neer te zetten voor de league en uiteraard kunnen mensen met de engelse versie later ook met de GT-league meedoen, dat zal geen problemen opleveren.
Ik heb ook dat GTR-league website-dinges opgevraagt vandaag (die eerder werdt genoemd).. Ik hoop hem binnenkort te kunnen installeren enzo.. Doe ik wel op mijn werk, daar heb ik toch tijd zat...

Maar is er al een webserver voor uitgekozen oid? Anders installeer ik het nl bij mij thuis, en kan het daar draaien.. Anders kan ik misschien shell-access krijgen tot die webserver?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:12:
Bedankt voor de info, ik wacht gewoon nog even (10 dgn om precies te zijn), en tot die tijd ga ik Spa nog maar eens testen, kwam tot 2.13,92 is dat wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:17:
[...]

Ik heb ook dat GTR-league website-dinges opgevraagt vandaag (die eerder werdt genoemd).. Ik hoop hem binnenkort te kunnen installeren enzo.. Doe ik wel op mijn werk, daar heb ik toch tijd zat...

Maar is er al een webserver voor uitgekozen oid? Anders installeer ik het nl bij mij thuis, en kan het daar draaien.. Anders kan ik misschien shell-access krijgen tot die webserver?
Nee maak je maar geen zorgen, Hans is bezig met het php gedeelte en Fabian kan zelf hosten als t goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldfinger
  • Laatst online: 15-07 19:59

Goldfinger

Opzij, opzij, opzij...

coolyboy1 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:13:
[...]

Hoe bedoel je?

Het is zo'n multi-pc geval, wat we hebben gekregen omdat de gewone speedtouch niet meer leverbaar was.
Als ik die speedtouch er tussenuit haal heb ik dus geen internet meer, aangezien ik de telefoonstekker niet ergens in kwijt kan dan.

*edit*

Aangezien de netwerk-funtie wel gewoon werkt (@ lan hier), moet het dus aan mijn router/settings liggen, maar wat :?
Gebruik je toevallig ook nog een software firewall? (standaard windows firewall bv.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
ZAMoRANo schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:24:
[...]

Nee maak je maar geen zorgen, Hans is bezig met het php gedeelte en Fabian kan zelf hosten als t goed is.
Wordt dus een compleet zelf geschreven site?

Is dat niet een beetje 2x het wiel uitvinden?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

[...]

Hoe bedoel je?

*edit*

Oh, je hebt router en modem in één zeg maar, dat wist ik niet. Nee, dan is het lastig de router eruit te halen :P

Heb je EA's F1 Challenge? Moet je eens proberen met die games een internetgame te hosten, kijken of dat wel wil. Die engine is in grote lijnen hetzelfde als die van GTR namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
MrBarBarian schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:25:
[...]

Wordt dus een compleet zelf geschreven site?

Is dat niet een beetje 2x het wiel uitvinden?
Nee we hebben ook die GTR-LS site maar we passen wat aan, sommige dingen hebben we niet nodig, en er moet nog een design komen, dat zal ik wel doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Goldfinger schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:24:
[...]

Gebruik je toevallig ook nog een software firewall? (standaard windows firewall bv.)
Nee
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:33:
[...]

Oh, je hebt router en modem in één zeg maar, dat wist ik niet. Nee, dan is het lastig de router eruit te halen :P

Heb je EA's F1 Challenge? Moet je eens proberen met die games een internetgame te hosten, kijken of dat wel wil. Die engine is in grote lijnen hetzelfde als die van GTR namelijk.
Nee die game heb ik niet, ik kan het spel wel even downloaden om het te proberen, kijken of dat werkt.

Voor de rest nog iemand ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
kheb m zojuist besteld bij Gcshop. hopen dat ie eind deze week/weekend binnen is. kheb de demo2 gedaan op simulation, en ik moet zeggen dat het me best goed afgaat. DTM2 zat dicht in de buurt maar dit is veel beter. binnenkort rij ik mee met jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

coolyboy1 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:45:

Voor de rest nog iemand ideeën?
Eens posten op het support forum, op gtr-game.com. Of in het GTR-forum op http://forum.rscnet.org/forum.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
  • Laatst online: 15-09 21:06
jeehaa schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 22:46:
kheb m zojuist besteld bij Gcshop. hopen dat ie eind deze week/weekend binnen is. kheb de demo2 gedaan op simulation, en ik moet zeggen dat het me best goed afgaat. DTM2 zat dicht in de buurt maar dit is veel beter. binnenkort rij ik mee met jullie :)
haha DTM2 dat kan je niet eens met een simstuur spelen....0,0 feel:D

en de Laguna die daar in zit lijkt ook niet eens op de echte baan

nee geef mij maar GTR, maar daar ben je nu gelukkig ook achter

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
pcies maar t rijd perfect. de league wordt toch ook alleen met clutch assistent gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Jup alleen auto clutch, dus ik als ik jou was zou ik ook direct alle hulp uit zetten want dan leer je het het snelst. Ik weet niet hoe goed je nu al bent natuurlijk maar het is maar een tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
[...]

Hoe bedoel je?

*edit*

Afbeeldingslocatie: http://www.virtualracersedge.com/images/gtr-guide/routerports/router-ports-f1.GIF

die moet je hebben he

GTR is F1C engine en niet f12002 waar de oude GTR mod dus op draaide

suc6

G25 Race Wheel |G5 Mouse | G11 Keyboard | E6600 C2D |Asus P5k-E Wifi/Ap| Kingston HyperX 2 GB DDR2-800 | ATI Sapphire HD2900XT|Samsung 300GB SATAII | Caviar 200GB SATA|Chieftec CA-01BL-BL-B EATX|Zalman ZM600-HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
je kunt in die alcatel bij de nat instellingen een default server opgeven, deze machine komt dan in een DMZ uit waardoor alle (niet gemapte) connecties naar deze pc zullen gaan, op die manier kun ju er zeker van zijn dat alle pakketjes op je machine uitkomen. Ik heb zelf ook zo'n ellende kreng namelijk :)
(ik draai nu een dedicated server op m'n laptop waar ik over m'n lan op inlog en m'n collega's over het internet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

[...]

Hoe bedoel je?

*edit*

Als je een telnet verbinding maakt met je router kom je nog meer instellingen tegen. In de router zelf zit ook een firewall, wellicht staat die ook aan. Maar als je daar niet aan hebt gezeten lijkt het me niet dat het aan je router ligt.

Ik zou al je services van je computer aflopen en echt gaan beoordelen of het geen firewall is, ik heb het vaker gezien dat mensen zonder dat ze het weten een firewall hebben geinstalleerd.

Je zou trouwens NMAP, of iets vergelijkbaars kunnen gebruiken om te zien of het echt niet aan je router ligt of aan je PC.

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 02-03-2005 09:26 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook even op de server gezeten.

Na een week gespeeld te hebben met keyboard toch maar even stuurtje geleend van een vriend.
Eerste keer met stuur gereden, viel toch wel tegen, zeker het remmen vond ik erg lastig.

Verder erg gaaf en ook is het leuk om te zien dat mensen rekening houden met elkaar (al was ik meestal degene die opzij moest gaan ;) )

Heeft trouwens iemand nog tips voor het instellen van een Logitech Driving Force Pro?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2005 09:29 . Reden: vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:27:
Gisteren ook even op de server gezeten.

Na een week gespeeld te hebben met keyboard toch maar even stuurtje geleend van een vriend.
Eerste keer met stuur gereden, viel toch wel tegen, zeker het remmen vond ik erg lastig.

Verder erg gaaf en ook is het leuk om te zien dat mensen rekening houden met elkaar (al was ik meestal degene die opzij moest gaan ;) )

Heeft trouwens iemand nog tips voor het instellen van een Logitech Driving Force Pro?
If you’ve got a Logitech Driving Force Pro try 23degrees to allow for the extra turn of the steering wheel.
steering lock dus

[ Voor 3% gewijzigd door MrBarBarian op 02-03-2005 10:36 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:05:
je kunt in die alcatel bij de nat instellingen een default server opgeven, deze machine komt dan in een DMZ uit waardoor alle (niet gemapte) connecties naar deze pc zullen gaan, op die manier kun ju er zeker van zijn dat alle pakketjes op je machine uitkomen. Ik heb zelf ook zo'n ellende kreng namelijk :)
(ik draai nu een dedicated server op m'n laptop waar ik over m'n lan op inlog en m'n collega's over het internet)
jep gister met Fiskare ff gedaan hier...ook Defserver command draaien

k heb er paar BAT files voor

werkt goed, he Fisk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTR-LS 1.2 released. There are a lot of changes. That why I'll list only main improvements. I hope this version will help with all system compatibility problems.
(Only temporary tables are still needed)

I want to officialy thank to Michael Beissel for help with testing and new ideas.

And two important things more:
1. If you make your own skin, please leave GTRLS logo on the banner at the top (you can scale it up to 40%). Don't change menu names and links in left system menu. But you can add your own.
2. If you want to use session data parser please add some notes about code author. I know some sites/projects where my code is used without any credits.

To get this version use Extras link on our GTRLS page: http://www.prs.mbnet.pl/gtr/

Main improvements since GTR-LS v1.0.4.
+ Weight penalties
+ Alternate method of uploading binary files into database
+ Alternate method of sending e-mails, making possible to use external SMTP and SMTP auth.
+ Import race results directly from LIVE directory
+ DQ and DNF (3 modes) discover durring results import and in LiveView
+ language related date format
+ sorting data by columns
+ event points for each event in Team, Contructor and Car standings
+ Spanish language
+ database tables prefixes making possible to have more systems installed into one tablespace
+ own modules support - see info/info_modules.php for instructions

Complete change log you can find on download page and in archive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:13:
[...]

jep gister met Fiskare ff gedaan hier...ook Defserver command draaien

k heb er paar BAT files voor

werkt goed, he Fisk :D
Ja het werkte top _/-\o_.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 13:30:

jan
Voor welke versies Jan?

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiTrO-EXILE-
1.2.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastcossie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09-2021
Thx, nog even wachten dan. Moet trouwens nog flink trainen op Enna, heb ik nog nooit gereden.

Fastcossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 00:10:
[...]

Eens posten op het support forum, op gtr-game.com. Of in het GTR-forum op http://forum.rscnet.org/forum.php
Gedaan, ik kon niets vinden op het forum, maar ik zal een account maken en het vragen.
Arx schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:24:
[...]

Als je een telnet verbinding maakt met je router kom je nog meer instellingen tegen. In de router zelf zit ook een firewall, wellicht staat die ook aan. Maar als je daar niet aan hebt gezeten lijkt het me niet dat het aan je router ligt.

Ik zou al je services van je computer aflopen en echt gaan beoordelen of het geen firewall is, ik heb het vaker gezien dat mensen zonder dat ze het weten een firewall hebben geinstalleerd.

Je zou trouwens NMAP, of iets vergelijkbaars kunnen gebruiken om te zien of het echt niet aan je router ligt of aan je PC.
Ik heb de router gereset, zodat alles weer in zijn orginele staat staat.
De firewall van mijn pc staat uit, ik kan het nu ff niet checken want ik zit op school.

Zodra ik thuis ben controleer ik het even.
NiTrO-EXILE- schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 01:40:
[...]

[afbeelding]

die moet je hebben he

GTR is F1C engine en niet f12002 waar de oude GTR mod dus op draaide

suc6
Die poorten heb ik allemaal open staan, alleen 'netkar' & LFS kan ik niet selecteren.
Ik heb de poorten die ik het kenmerk netkar & lfs moest geven, maar tcp & udp gemapt.

Maar het zou daar dus goed aan kunnnen liggen, iemand daar meer ervaring mee (het betreft een speedtouch 510)

bedankt alvast allemaal!

[ Voor 7% gewijzigd door Mevius op 02-03-2005 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:30

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Is de release van de europese versie nou 4 maart?? Dat lees ik op de site van dynabyte. Heb er wel zin in die demo's zijn ook al geuninstalled..

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da*Rule
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 15:52
Heb 2 Bart Smit filialen gebeld, 4 maart staat 'ie idd op de releaselijst (net zoals bij veel webwinkels), donderdagavond hopelijk binnen met de vrachtwagen.

* Da*Rule gaat dan even langs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
jonges.. kijk nou effe op de site voordat je naar winkels zelf toegaat...

http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?News/30

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrBarBarian schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:11:
jonges.. kijk nou effe op de site voordat je naar winkels zelf toegaat...

http://www.10tacle.com/gtr-game/en/index.php?News/30
Volgens Dynabyte, Bart Smit, Free Record Shop is de release op 4 maart... Vrijdag dus.

Hoop dat het waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Voor de wie de Replay wil hebben van de race van net: fransrubertus994 at hotmail punt com

(hij is maar 3,4mb)

[ Voor 14% gewijzigd door Lefty_38 op 02-03-2005 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Filmpje

Hmm, dit zou ook wel leuk zijn in combinatie met gtr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik host Enna @ 195.240.120.133 Ik zie jullie wel verschijnen.

@Requiem19: WOW!!! die simulator is echt super bruut!!

[ Voor 33% gewijzigd door Lefty_38 op 02-03-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
_-= Erikje =-_ schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 09:05:
Ik probeer nog even wat, maar mocht dat niet werken dan probeer ik idd dit.
Dat wordt dan wel een firewall gaan draaien hier, maarja dat moet dan maar.

Hier ff 3 screenshots, de eerste hoe alles staat in mijn router setup, 2e & 3e hoe Advanced Pro Scanner ze ziet :S

Het lijkt wel of ze niet doorkomen.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/coolyboy86/poorten%20die%20open%20staan.GIF
Poorten volgens router.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/coolyboy86/poorten%20volgens%20aps%20itern.GIF
Interne scan.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/coolyboy86/poorten%20volgens%20aps%20extern.GIF
Externe scan.

Ik probeer nu de router ff te restarten, kleine kans maar je weet nooit.
Ik blijf wel ff proberen.

*offtopic maar misschien van belang
Met Emule kan ik ook geen HighID meer krijgen :S, het lijkt erop dat de speedtouch (ik begin er een hekel aan te krijgen, misschien maar eens denken om een draytek, hoor veel goede dingen erover) de poorten niet goed doorsteurt

*edit 2

Nu ik zo te kijken, moet hij poort 21 & 80 niet als 'open' zien?
Want mijn web & ftp server's doen het prima, danwel op een andere pc.

[ Voor 46% gewijzigd door Mevius op 02-03-2005 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de topics ff gelezen maar snap er nog niet veel van hoe je je aan kunt melden voor de league... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Requiem19 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:40:
Filmpje

Voor de specifieke hardware heb ik een special topic gemaakt. ;)
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:15:
Heb de topics ff gelezen maar snap er nog niet veel van hoe je je aan kunt melden voor de league... 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7
Dat kan niet (meer).

Als er een nieuwe league is, zul je het hier wel lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
coolyboy1 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:10:
[...]

Hier ff 3 screenshots, de eerste hoe alles staat in mijn router setup, 2e & 3e hoe Advanced Pro Scanner ze ziet :S

Het lijkt wel of ze niet doorkomen.

[afbeelding]
Poorten volgens router.

[afbeelding]
Interne scan.

[afbeelding]
Externe scan.

Ik probeer nu de router ff te restarten, kleine kans maar je weet nooit.
Ik blijf wel ff proberen.

*offtopic maar misschien van belang
Met Emule kan ik ook geen HighID meer krijgen :S, het lijkt erop dat de speedtouch (ik begin er een hekel aan te krijgen, misschien maar eens denken om een draytek, hoor veel goede dingen erover) de poorten niet goed doorsteurt

*edit 2

Nu ik zo te kijken, moet hij poort 21 & 80 niet als 'open' zien?
Want mijn web & ftp server's doen het prima, danwel op een andere pc.
Heb hier zelf een draytek en dat ding werkt perfect. We hebben net een nieuwe draytek besteld. Maybe dat je onze Draytek 2200E kan overnemen. Dus als je geinteresseerd bent geef eff een gil.
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:15:
Je moet gewoon dit topic volgen en wachten tot we weer een nieuwe league beginnen. Want deze met de NGT wagens is dicht.

[ Voor 12% gewijzigd door FabiandJ op 02-03-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
coolyboy1 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 19:10:
[...]

.
Even voor de zekerheid, weet niet hoe lang je die speedtouch al hebt, maar er zijn firmware updates geweest die een grote verbetering bracht in dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Hmm, kheb hem nog niet zo heel lang (misschien net een jaartje), daarvoor altijd com21 van @home.

Maar ik probeer het even.

Ik quote van de speedtouch website:
You have the latest Software Version !
*edit

Ik krijg trouwens een vage error bij de self-Diagnostics van mijn speedtouch.

Afbeeldingslocatie: http://10.0.0.150/files/CoolyBoy/diagnose.GIF

*edit 2
Volgens mij mapt hij die poorten niet of niet goed :S
Ik d8, probeer eens iets logisch uit, dus ff bulletproof geïnstaleerd (ftp-server) en een random tcp poort van gtr gepakt.
Beide bulletproof ff op die poort ingesteld en gevraagt of iemand wou connecten, wou dus niet :S, terwijl naar mijn server op poort 21 wel prima werkt.

[ Voor 86% gewijzigd door Mevius op 02-03-2005 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoes
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Snoes

marcel

Misschien een stomme opmerking, maar je weet nooit.

Je hebt de poorten opengezet op 10.0.0.151. Zie je plaatjes.
Je krijgt een vreemde melding van je modem met daarin 10.0.0.150

Ik heb ook 2 jaar z'n speedtouch gehad en daarin werd ook 10.0.0.150 gebruikt.
Nu zul je deze wel kunnen wijzigen, maar wie weet zit daar je probleem en moet je de poorten op 10.0.0.150 openzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
Mijn server draait @ 10.0.0.150
Daarvoor heb ik opgezet 21 & 80 voor ftp&http server.

Daarna wou ik emule poorten opengooien (tegen low-id), gedaan maar emule geeft nogsteeds aan dat ze dicht zitten :S, ik denk dat het probleem toch echt bij mijn router ligt.

Nou kan ik mijn gamepc wel 150 gaan noemen, en mijn server 151 maar dan verschuif je het probleem alleen maar.

[ Voor 19% gewijzigd door Mevius op 02-03-2005 21:24 . Reden: toevoeging van tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20-09 20:13

Erw

kun je als je je remschijfen niet goed koeld ze ook helemaal opblazen zodat je ene wiel helemaal niet meer remt?

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:27
Erw schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 21:32:
kun je als je je remschijfen niet goed koeld ze ook helemaal opblazen zodat je ene wiel helemaal niet meer remt?
jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lefty_38
Ik heb die remmen 2500 graden laten worden door hem in zijn 1 een rondje te laten rijden met de rem er vol op. (rembalance 20:80) En er gebeurde niks, behalfe dat die dingen dan voor geen meter meer remmen. Als ze zijn afgekoeld remmen ze weer gewoon goed (400 graden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Volgens mij kun je een brake failure krijgen. Check dat in options > realism de "mechanical failures" op normal o.i.d. staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Requiem19 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:40:
Filmpje

Lijkt me echt voor geen flikker rijden als je zo door elkaar geshaked wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slappeling! dat is nog dichter bij the real thing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

http://www.dynabyte.nl/shop_artikel_nieuw.asp?Nr=612363 is hij nu toch al uit in de eu ?? Ik ga vanmiddag iig ffe kijken bij dynabyte. Bij de FRS staat ie op 11 maart ?

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij dynabyte zeiden ze tegen mij 4 maart maar toen kreeg ik een blaadje mee waarin stond 11 maart 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 09:23:
Bij dynabyte zeiden ze tegen mij 4 maart maar toen kreeg ik een blaadje mee waarin stond 11 maart 8)7
Dat is wel vrij wazig :X hopelijk is het een fout maar het staat ook op de website. Ik ga morgen iig zeker heen. maar waarom er nu geen datum van release meer op de site staat 8)7

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Volgens deze draad op RSC zou ie toch al bij de Bart Smit verkrijgbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

ZAMoRANo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:24:
Volgens deze draad op RSC zou ie toch al bij de Bart Smit verkrijgbaar moeten zijn.
omg ik ga meteen naar de bart smit ! :)

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Bij de bart smit hebben ze em iig niet. Bij de Dynabyte leeuwarden hadden ze een hele doos alla 20 stuks net binnen. Dus ik heb em :) Ik weet niet of ie al verkocht mocht worden :D
(dat logo aan de binnenkant "best played with logitech momo" en wat heb ik :) )

[ Voor 18% gewijzigd door Ghostrider op 03-03-2005 12:59 ]

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peeth
  • Laatst online: 21-09 21:30
ZAMoRANo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 12:24:
Daarnet bij de Mediamarkt (Den Haag) gekocht. Tientallen op voorraad.
44.99 euro

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w000t ik ga meteen ff wat winkels bellen!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een Trust Vibraforce Steering Wheel GM-3300?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hmm ik kan wel wat beters bedenken dan een Logitech Momo, maargoed het zal wel "gesponsord" zijn. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Dynabyte in Dordrecht heeft em ook binnen!!!

-GEKOCHT!-

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:12:

Een Trust Vibraforce Steering Wheel GM-3300?
ik had ooit een trust wheel maar die ligt inmiddels in de container...

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZAMoRANo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 13:19:
Hmm ik kan wel wat beters bedenken dan een Logitech Momo, maargoed het zal wel "gesponsord" zijn. :7
mja het zijn ook de enige stuurtjes waarvoor je speciale FF instellingen hebt in dit spel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 14:26:
[...]

mja het zijn ook de enige stuurtjes waarvoor je speciale FF instellingen hebt in dit spel :7
Het zijn niet echt speciale instellingen, meer presets. En ze zijn er ook voor de MS Sidewinder FF en Act Labs Force RS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er trouwens zondag niet bij.

Ben dan lekker een week snowboarden in val thorens 8)

Hoop dat m'n teammaat de JMB stal weer met verve verdedigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmmmm, ik ga hem morgen ook maar ff halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz ik heb de legale versie uit de winkel net geinstalleerd daar de 1.2 patch overheen gehaald. Als ik het spel opstart krijg ik weer een Duitse versie :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:15:
Hmmz ik heb de legale versie uit de winkel net geinstalleerd daar de 1.2 patch overheen gehaald. Als ik het spel opstart krijg ik weer een Duitse versie :S
Waarom zou je die patch erover heen willen zetten? De internationale versie is al versie 1.3 toch? Tenminste dit heb ik ergens gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:08

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

lig gtr al in de winkels dan ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Als je de laatste 20 posts nou eerst ff doorleest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiskare schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:29:
[...]

Waarom zou je die patch erover heen willen zetten? De internationale versie is al versie 1.3 toch? Tenminste dit heb ik ergens gelezen.
dat zou mooi zijn heb nu geherinstalleerd, ik mag aannemen dat ik nu wel een Engelse krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Ja, internationale versie zou idd 1.3 zijn, ben benieuwd of er iets significants gewijzigd is.

Het is te hopen dat wij "duitsers" nu ook snel de 1.3 update krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:08

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ff gebeld naar de dynabyte hier en yessssssssssssssssssss

ben er nu heen fietste

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiskare
ZAMoRANo schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 15:48:
Ja, internationale versie zou idd 1.3 zijn, ben benieuwd of er iets significants gewijzigd is.

Het is te hopen dat wij "duitsers" nu ook snel de 1.3 update krijgen. :)
Ja idd ja. Anders worden wij als legale "duitse" kopers benadeeld :'(.

[ Voor 5% gewijzigd door Fiskare op 03-03-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Niet online
Hehe ja idd. Maar we worden benadeeld door de winkeliers die het spel waarschijnlijk gewoon nog niet mogen verkopen maar dat stiekem wel doen. 8 maart zou de update pas uitkomen.

Heeft iemand al gechecked of er een Maserati MC12 in zit?
Zal wel niet, maargoed, je mag best een beetje hopen. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Zamorano op 03-03-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 13:27
welke nieuwe dingen zitten er uberhaupt bij? of zitten de spellen toch op 1.23?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.