Won't you break the beats, cause I'm hardcore - Tiga
Bedankt voor de reacties.
Trouwens, nog iets, de tutorial filmpjes gaan bij mij heel erg traag. Ze haperen echt ontzettend.
En alle andere filmpjes schokken een klein beetje. Dit vind ik toch wel vreemd voor een console game, daar hoort de framerate toch niet te zakken??
@davey: hoezo zijn de graphics ver-xboxed? (de pc versie ziet er nét wat gelikter uit dan de xbox versie)
[ Voor 12% gewijzigd door stimpyMGS op 02-04-2005 15:47 ]
Kijk maar eens in singlepayer naar de glans op een muur dan zie je er allemaal van die blokjes inverwerkt maargoed ik mag nie zeuren.stimpy-NL schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 15:46:
Ik heb het hacken ondertussen gemasterd. Gewoon alle stukjes wat oplichten aantikken, en dan gaan er steeds meer mogelijkheden weg.
Bedankt voor de reacties.
Trouwens, nog iets, de tutorial filmpjes gaan bij mij heel erg traag. Ze haperen echt ontzettend.
En alle andere filmpjes schokken een klein beetje. Dit vind ik toch wel vreemd voor een console game, daar hoort de framerate toch niet te zakken??
@davey: hoezo zijn de graphics ver-xboxed? (de pc versie ziet er nét wat gelikter uit dan de xbox versie)
Verwijderd
Kwa graphics is het echt heel erg goed. De sm3.0 HDR setting gaat er bij mij niet meer af. Het maakt de spelwereld gewoon veel meer vivide imho.
De humor in het spel vind ik toppie, zeker omdat je hetzelf kan creeeren door dooie guards op een gekke manier te droppen of neer te leggen en dan de reactie van de andere guards te peilen als ze het lijk vinden. Ik hoop dat de speeltijd voor single player op zo'n 20+ uur uitkomt. Ik denk dat dat wel zal lukken met mijn speelstijl ; ik heb ook 36 uur gedaan over MGS3.
Michael Ironside. Ik heb ook even moeten zoeken en volgens mij zag ik dat in de credits staan.N0 0B schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 14:32:
weet iemand wie de acteur is die sam fisher speelt/inspreekt?
ik kan het nergens vinden.
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
wees gerust ik heb het spel legaal

Ben al elke dag aan t checken of ik hem kan krijgen maar ken dat spel gewoon nergens downloadenVerwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 22:28:
ik weet niet of dit relevant is, maar het valt mij op dat de game nog niet illegaal te verkrijgen is... wel vreemd voor zo'n grote titel.
wees gerust ik heb het spel legaal, maar het topic loopt minder snel dan ik gewend ben, en dat heeft er volgens mij ook mee te maken dat de game nog niet op alternatieve manieren te verkrijgen is
goed gedaan van UBI.
Miss toch maar overwegen om te kopen... mja mja mja...
Verwijderd

Dat is de beste manier om het downloaden aan te pakken!
Nog een recensie die het bovenstaande bevestigd: Link
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 01:02 ]
Helaas, ook dat is illegaal... check http://www.bigweb.nl/ maar eens.Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:07:
[...]
Mja, vind ik vrij logisch....als ik thuis tegen mijn broertje ofzo wil lannen moet ik 2 spellen aanschaffen....terwijl het niet illegaal is het spel binnen huiselijke kring meerdere keren te installeren.
Je moet die gozer het laten uitfixen, gewoon wachten. Je bent waarschijnlijk niet door het dak naar binnen gegaan? want dat kan ook. Wat dat betreft is het spel beter dan zijn voorgangers. sommige levels zijn echt bijna niet linear (alleen een paar scripted events).proTECHtor schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:18:
Ik zit vast in het Panama Bank level. Gaarne help van degene die dit stuk al gepasseerd zijn.
knip
HELP !!!
bvd.
Heb ik ook nog een vraag: hoe krijg je 100%
het lijkt me:
-snel
-ongezien
-alle goals (ook subgoals/secondary goals)
-alle gasjes ondervragen (?)
-niemand vermoorden (is dat laten stikken killen of KO, in de handleiding staat dat de linker trigger voor KO is en de rechter voor dood (met muis = omgedraaid), maar als je iemand ge-grabbed heb is het dan andersom???)
-???
Wie weet het? ik haal maar 88 bij de 1e missie, over de volgende wil ik me niet uitlaten...

khad dat dus ontzettend mooi gedaan in de eerste seoul missie, zit er gewoon nog 1tje aan vast waar je wel moet knallen... wat heb ik lopen vloeken zeg
kzit nu ontzettend vast trouwens in imho het laatste lvl.. khad voor een stealhgear gekozen en nu moet in bommen defusen terwijl er ventjes rondlopen met night en heatvision die mij dus altijd zien en altijd gelijk binnen 0.000001s neerschieten. Harstikke vervelend
blup
Daarnaast mag je nooit gespot worden en je moet dus altijd 0 alarms hebben gehad.
Je moet dus gewoon een schaduw zijn
Ik heb bij de meeste missies rond de 90%, soms moet je wel ff iemand doodschieten, geen zin om een half uur te proberen.
Ook heb ik niet altijd zin om heel een map door te gaan zoeken naar die ene pc of dat laatste speakertje om die niet verplichte objectives alsnog te halen.
Co-Op is trouwens heel bruut en de VS-mode is zoals in Pandora Tomorrow echt geweldig weer.
Nog een paar dagen wachten en dan is mijn 1,4 Ghz een 3200+ met 6800GT en dan kan ik em ook op de pc fatsoenlijk spelen ipv op de Xbox
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Prachtgame, geen gezeik met online, relatief goedkoop (zeker als je naar HL2 voor 60 euro kijktblackraid3r schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 23:55:
[...]
Ben al elke dag aan t checken of ik hem kan krijgen maar ken dat spel gewoon nergens downloaden
Miss toch maar overwegen om te kopen... mja mja mja...

Overigens is het wel jammer dat de SWAT move uit PT er niet meer in zit.
Zit nu in Seoul overigens, ook een gaaf level
Kortom: zijn er wel voldoende servers om online te spelen met een relatief lage ping?
Zo ja, dan haal ik hem wel in de winkel maandag
[ Voor 13% gewijzigd door b3ta op 03-04-2005 13:15 ]
Verwijderd
geen idee waar je dat verhaal vandaan haalt, maar chaos theory is nog niet te downen via internet. En het kan best nog wel een poosje gaan duren voordat ze die sf3 beveiliging eraf hebbenb3ta schreef op zondag 03 april 2005 @ 11:59:
Hij ondertussen al wel op gedoken op het internet... Alleen ik zit te twijvelen om het aan te schaffen omdat ik bang ben dat er niet veel mensen zijn die het online gaan spelen.
koop het spel lekker zou ik zeggen, er zijn zat mensen te vinden die het spel online spelen. Alleen jammer dat er maar 4 co-op levels zijn
Als jullie het over de PC versie hebben, heb ik niets gezegd. Voor de PS2 en XBOX zijn ze er wel al lang en met de XBOX versie kun je gewoon online spelen.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 13:04:
[...]
geen idee waar je dat verhaal vandaan haalt, maar chaos theory is nog niet te downen via internet. En het kan best nog wel een poosje gaan duren voordat ze die sf3 beveiliging eraf hebben
koop het spel lekker zou ik zeggen, er zijn zat mensen te vinden die het spel online spelen. Alleen jammer dat er maar 4 co-op levels zijn

[ Voor 9% gewijzigd door stimpyMGS op 03-04-2005 15:31 ]
Ik heb 'm gisteren bij de Makro gehaald voor 29 euro ex. BTW (oftewel 34.51 incl. BTW). Dat zijn nog eens prijzen voor een glimmend nieuw spel waar ik wel een impulsaankoop van wil makenVerwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 12:49:
[...]
39 euro hiero www.gcshop.nl (excl. verz.kn.)
* curry684 zit 1 dag later al op level 5 overigens, beetje veel gespeeld
De power unlimited dus *ahum*Xrenity schreef op zondag 03 april 2005 @ 10:35:
[...]
Prachtgame, geen gezeik met online, relatief goedkoop (zeker als je naar HL2 voor 60 euro kijkt), geen/weinig lamers (omdat er geen warez versie is
). Diverse reviews prijzen het spel al als 3 in 1, omdat de versus, coop en solo allemaal zo goed zijn
Gewoon halen!
Overigens is het wel jammer dat de SWAT move uit PT er niet meer in zit.
Zit nu in Seoul overigens, ook een gaaf levelBen alleen bang dat hij bijna uitgespeeld is
Even een vraagje aan de mensen bij wie dit wel lukt: Hebben jullie nog zitten klooien aan die vrij te geven poorten in je firewall ofzo...?? Beetje raar dat je dit handmatig moet gaan inregelen.
Ik moet wel zeggen dat ik de besturing op de xbox wat relaxter vind dan wat ik me van het vorige deel op de PC kan herinneren, maarja da's persoonlijk natuurlijk
Blown past falling sands
Verwijderd
Het heeft wel overal goede scores gekregen, en bij GCshop.nl is het lekker goedkoop, maar ik twijfel toch nog wat i.v.m. het realismegebrek.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2005 20:46 ]
Dude, het is een computerspel. Je redt in je uppie de wereld, je hackt computers door hun IP-adres te raden, je kunt met een speciale viewmode op 50 meter een computer hacken, schakelt onderweg 3000 mensen uit zonder zelf dood te gaan, en jij maakt je zorgen over realisme?Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:45:
Ik vroeg me af, is het nog steeds zo dat deze Splinter Cell, net als de vorige delen, zo onrealistisch is? M.a.w. heb je nog steeds zo'n domme health balk, kan je makkelijk tientallen kogels incasseren voordat je doodgaat, en zijn vijanden alleen met een headshot in een keer dood? Zo niet, is deze Splinter Cell ook te modden?
Het heeft wel overal goede scores gekregen, en bij GCshop.nl is het lekker goedkoop, maar ik twijfel toch nog wat i.v.m. het realismegebrek.
Verwijderd
curry684 schreef op zondag 03 april 2005 @ 22:47:
[...]
Dude, het is een computerspel. Je redt in je uppie de wereld, je hackt computers door hun IP-adres te raden, je kunt met een speciale viewmode op 50 meter een computer hacken, schakelt onderweg 3000 mensen uit zonder zelf dood te gaan, en jij maakt je zorgen over realisme?
Voor mensen die twijfelen. Het spel is boeiend genoeg en ik vind de missies goed in elkaar gezet. Vooral de laatste is geweldig
als je beschoten word met gesilencde proppenschieters duurt het idd even voordat je het loodje legt... maar tegen een goed geweer ben je met 2 schoten het haasje. Het is niet superrealistisch, maar ook niet zo arcade als jij nu voorsteld.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:45:
Ik vroeg me af, is het nog steeds zo dat deze Splinter Cell, net als de vorige delen, zo onrealistisch is? M.a.w. heb je nog steeds zo'n domme health balk, kan je makkelijk tientallen kogels incasseren voordat je doodgaat, en zijn vijanden alleen met een headshot in een keer dood? Zo niet, is deze Splinter Cell ook te modden?
een healthbar zit in bijna elke fps dus dat is een onzin reden om em niet te kopen, en idd zijn vijanden alleen dood met een headshot... niet echt gek als je tegenstanders vests en helmen dragen
blup
topic gaat niet echt hard
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Verwijderd
Dat is echt jammer
Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Verwijderd
Hmmm...speel het spel op Extreme ; als een badguy een beetje behoorlijke gun heeft is 1 goedgeplaats t shot een dooie Sam Fisher.Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 20:45:
Die andere stealthgame MGS3 is aan het andere end van het 'realisme' spectrum. SC3 is realistisch en ook nog gelukkig fun om te spelen. Ja, imo was PT een stapje terug kwa singleplayer game.
Niet appels met peren vergelijken. MGS is een hele andere game dan Splintercell. In Metal gear solid heb je eindbazen, vreemde personages en je kan langer mee. Aan de andere kant moet je wel camo op doen, je eigen eten vangen en niet gezien worden (European extreme: Game over when seen) In splintercell is in een bepaald opzicht erg realistisch en in een ander opzicht ook weer niet, een beetje in het donken er ze zien je al niet.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 18:49:
[...]
Hmmm...speel het spel op Extreme ; als een badguy een beetje behoorlijke gun heeft is 1 goedgeplaats t shot een dooie Sam Fisher.
Die andere stealthgame MGS3 is aan het andere end van het 'realisme' spectrum. SC3 is realistisch en ook nog gelukkig fun om te spelen. Ja, imo was PT een stapje terug kwa singleplayer game.
Vond een van de gaafste stukjes in de baths,
Al met al een enorm goede game
Coop moet alleen nog even gefixt worden. Kwam vanmiddag een paar keer in iemands server, maar na een paar minuten werd de connectie dan verbroken.
Goede afwisseling en de gesprekken zijn weer top
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
iemand een tip???
Bvd
Join Us In Creating Excellence
Zat daar ook al te klotenproTECHtor schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:41:
Iemand die mij kan helpen met t bathhouse level??
spoiler:Kan iemand mij vertellen hoe ik de bommen onschadelijk maak in het level bathhouse. Shetland heeft bommen in de furnace room geplaatst en ik moet ze in anderhalve minuut onschadelijk maken. Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet doen. Volgens mij zijn t die knipperen apparaten aan de machines maar ik kan niet op interact drukken....
iemand een tip???
Bvd
Enig idee waar dat aan kan liggen?
Het is P4 @ 3 Ghz.
Videokaart: Geforce FX 5900XT (128 MB)
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Als ik hier alles zo lees lijkt het me wel een goed spel, maar kan iemand me vertellen of het ook fijn speelt met de PS-2 controller? (DS2)
Was nog een hels karwei om die fake mails te planten. DIe gasten krijg je die kamer haast niet uit zonder dat ze je zien. En dan moet je nog genoeg tijd hebben om die zooi te hacken
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
100% in bank? hoe doe je dat?Xrenity schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:35:
Heb nu bij Lighthouse en in de Bank 100% gehaald.
Was nog een hels karwei om die fake mails te planten. DIe gasten krijg je die kamer haast niet uit zonder dat ze je zien. En dan moet je nog genoeg tijd hebben om die zooi te hacken
Ja had ik ook, maar:The N Man schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:11:
[...]
100% in bank? hoe doe je dat?
spoiler:bij my gaat altijd het alarm af als ik de kluis uitloop
Dus even quickloaden en checken. En ja hoor, er liep een lasertje. Die met de OCP dus uitgedaan en wegwezen daar
Trouwens, ben de volgende screen geloof ik helemaal niet tegengekomen

[ Voor 16% gewijzigd door Xrenity op 05-04-2005 19:00 ]
Hoe is het spel verder? Weer wat meer zoals het origineel (wat gewoon 1 v/d beste spellen ooit is) of toch wat meer als 2 (niet echt dat je zegt super).
En blijft vooral screenshot plaatsen he
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd

Iemand een idee hoe je aan 100% komt op een missie ? Heb net slechts 48% gekregen op mijn eerste, ferm gebuisd dus (Lighthouse). Ik vermoed dat ik diene pee moe redden alvorens ie geroosterd wordt, maar ik kom steeds te laat ???
Verder enorm vette game, vooral de shader 3.0 brengt een prachtig effect met zich mee.
Verwijderd
Misschien dat het in PT ook al kon, maar ik vind het een coole feature.
Over de CO-OP mode: Heel veel mensen hebben de patch nog niet ge-installed, zonder patch is het volgens mij erg moeilijk om een level te joinen/createn.
Nou ik heb die patch er gelijk op gezet maar co-op online is echt een ramp. Ben je lekker missie aant spelen krijg je opeens een disconnect melding.. goede online dienstVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:06:
Wisten jullie trouwens dat je tegenstanders DOOR een houten deur bv. kunt neerschieten door gebruik te maken van de heat vision.
Misschien dat het in PT ook al kon, maar ik vind het een coole feature.![]()
Over de CO-OP mode: Heel veel mensen hebben de patch nog niet ge-installed, zonder patch is het volgens mij erg moeilijk om een level te joinen/createn.
100% haal je door geen alarmen te hebben, alle lichamen goed te verbergen, alle objectives halen, tegenstanders niet doden, maar neermeppen.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:55:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Iemand een idee hoe je aan 100% komt op een missie ? Heb net slechts 48% gekregen op mijn eerste, ferm gebuisd dus (Lighthouse). Ik vermoed dat ik diene pee moe redden alvorens ie geroosterd wordt, maar ik kom steeds te laat ???
dan krijg je iets als dit:

Volgens mij is een gemist secondary objective -15%, een alarm 5% en een gedode enemie -2%
nog een paar screenies

Ik probeer altijd bij alles 0 te hebben enzo
De rest van het verhaal is erop gebaseerd dat ie dood is, dus het is bedoeld om onmogelijk te zijnVerwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 21:55:
Daar zat ik dus ook al over te twijfelen... Gisteravond de hele avond bezig geweest om die gast te redden, maar wilde niet echt lukkencurry684 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:21:
[...]
De rest van het verhaal is erop gebaseerd dat ie dood is, dus het is bedoeld om onmogelijk te zijn
En weet iemand hoe je snel kunt switchen van wapens?
Ik krijg heb bijvoorbeeld niet voor elkaar om een flash grenade te gooien en dan snel binnen te stormen.. zit constant met de controls te kloten omdat je met de muis een ander wapen moet selecteren
Mis ik bepaalde shortcuts?
hmm, dan nietXrenity schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:12:
Is knock-out niet -X%? Damn, dat dacht ik
Ik probeer altijd bij alles 0 te hebben enzo
De CTRL toets al geprobeerd? voor mij werkt dat beter dan met de muis.Bosmonster schreef op woensdag 06 april 2005 @ 09:51:
[...]
Daar zat ik dus ook al over te twijfelen... Gisteravond de hele avond bezig geweest om die gast te redden, maar wilde niet echt lukken![]()
En weet iemand hoe je snel kunt switchen van wapens?
Ik krijg heb bijvoorbeeld niet voor elkaar om een flash grenade te gooien en dan snel binnen te stormen.. zit constant met de controls te kloten omdat je met de muis een ander wapen moet selecteren![]()
Mis ik bepaalde shortcuts?
Blown past falling sands
Ja.. maar werkt ook niet je van hetApie! schreef op woensdag 06 april 2005 @ 11:27:
[...]
De CTRL toets al geprobeerd? voor mij werkt dat beter dan met de muis.
Het is jammer dat je niet gewoon wapens aan 1-0 ofzo kan binden.. Kun je tenminste snel switchen tussen alles. CTRL switch alleen tussen laatste wapens ofzo, dus moet je eerst voorbereiden door de wapens te selecteren etc.. en dan nog werkt het niet als je al met een wapen aan het vuren bent.
Het maakt heel flashbangs nogal nutteloos, want die vragen juist om snelle reactie..
Jij bent iig nog aan spelen toegekomen.....ik ben überhaupt niet in staat om te hosten/joinen.Toch maar wachten op de volgende patch waar we hopelijk WEL iets aan hebben. Dit zijn we toch niet gewend van ubiNou ik heb die patch er gelijk op gezet maar co-op online is echt een ramp. Ben je lekker missie aant spelen krijg je opeens een disconnect melding.. goede online dienst
Maar ik ben toch blij met dit spel het is weer van ongekende kwaliteit
Nu ben ik alleen benieuwd naar die film? Weet iemand daar al iets meer van?
edit: de patch kan mijn installatie folder niet vinden, terwijl hij gewoon in program files/enz. staat. Wat kan ik hieraan doen?
[ Voor 10% gewijzigd door PathFindeR_NL op 06-04-2005 15:57 ]
Verwijderd
Als jezelf een game host en iemand kan je niet joinen dan heeft diegene de patch niet.
Vaak komt er heel even een naam te staan en is dan meteen weer weg. Daarna kun je w88 tot je een ons weegt maar als je dan je eigen host cancelled en snel in de hostroom refresh klikt dan zie je je eigen host nog als bezet staan.
Ik heb een aantal malen online gespeeld (zowel gehost als gejoined), en diegenen met wie ik gespeeld heb hebben allemaal de patch ge-installed.
Wel is het geloof ik zo dat de servers van ubi behoorlijk druk zijn, ik krijg dan regelmatig meldingen in de trand van: Could not connect to the ubisoft cdkey server. Oid.
Ikzelf hamer er in de chatrooms altijd op dat men de patch moet installen, reactie is vaak:
Huh, que, what, wie enz..
Heeft iemand al ervaring met deze kaart en met de genoemde instellingen die ik noem? En kan iemand het anders ff voor me testen, want ik weet niet of ik dan wel de 6600GT ga kopen.
Thnx iig
Master_A
Verwijderd
ik heb hem al vele malen zien voorbijkomen in het illegale circuit, op alle beschikbare platforms dus heb geen idee waar jij zoekt maar zou maar eens beter je best doenBreepee schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 20:08:
Het is hier wel stil, heWanneer komt hij nou eens uit in het minder legale circuit? De demo kon me toch nog niet helemaal overtuigen en de geclaimde 10 uur singleplayer speeltijd vind ik ook wat krapjes. Kopen is dan wel weer wat voordeliger, maar ik zit nog effe op zwart zaad.
Hoe is het spel verder? Weer wat meer zoals het origineel (wat gewoon 1 v/d beste spellen ooit is) of toch wat meer als 2 (niet echt dat je zegt super).
En blijft vooral screenshot plaatsen he
maar koop hem lekker origineel hij is het geld meer dan waard, ik heb hem voor xbox en is echt geweldig, alleen nog niet online gedaan wil eerst ff SP uitspelen.
Verwijderd
De pc is toch ook een platform ofnie? daarop issie iig nog niet te vindenVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:11:
[...]
ik heb hem al vele malen zien voorbijkomen in het illegale circuit, op alle beschikbare platforms dus heb geen idee waar jij zoekt maar zou maar eens beter je best doen![]()
maar koop hem lekker origineel hij is het geld meer dan waard, ik heb hem voor xbox en is echt geweldig, alleen nog niet online gedaan wil eerst ff SP uitspelen.
Ik kan je één ding zeggen en dat is dat je dat met een 6600GT met alle oogsnoep met HDR aan, absoluut niét gaat redden! En dan heb ik nog niet eens de rest van je specs gezien, want 1280x1024 met HDR (SM3.0) is alleen bestemd voor mensen met een überprocessor (dus > AMD64 3500+), 1024 MB geheugen, en óf een 6600GT in SLI-modus (wat ik persoonlijk afraad...), óf een Geforce 6800 Ultra! Anders zeg ik: laat deze settings alsjeblieft uit je hoofd, anders wordt het onspeelbaar!Amiet01 schreef op woensdag 06 april 2005 @ 16:42:
Ok peeps. Ik heb ff een vraagje. Als ik een 6600GT heb en het volledige spel op een resolutie van 1280x1024 wil spelen (zonder AA en AF) met alle SM3.0 dingen aan en alles op z'n hoogst (behalve natuurlijk weer AA) hoe loopt het spel dan?
Heeft iemand al ervaring met deze kaart en met de genoemde instellingen die ik noem? En kan iemand het anders ff voor me testen, want ik weet niet of ik dan wel de 6600GT ga kopen.
Thnx iig
Nope. Nforce meld er 1, maar die is nuked, reason: 1st of April.Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:11:
[...]
ik heb hem al vele malen zien voorbijkomen in het illegale circuit, op alle beschikbare platforms dus heb geen idee waar jij zoekt maar zou maar eens beter je best doen
Anyway, net ook op de boot 100% gehaald, moest een stuk backtracken voor 1 weapon crate, maar goed
In missie 4 85% gehaald, had een secondary need, daar kreeg je maar 1 enkele kans voor

AMD 64 3200+
1024 MB-RAM PC3200
Asus Ati Radeon 9600SE (wordt vervangen)
en hier zou een 6800LE @ 6800 (of de 6600GT) niet goed genoeg voor zijn om met de instellingen die ik had genoemd te spelen?
Vind het wel raar hoor want als ik al zie dat je met een 6800 Ultra op 1280x1024 met 2xAA en 4xAF en alles op hoog (met SM3.0) maar gemiddeld 40 FPS haalt het wel een héél erg zwaar spel.
Ik hoop gewoon echt dat ie normaal werkt op een 6800NU met de instellingen die ik eerder genoemd had.
Master_A
In de demo kon ik dat wel.
[ Voor 8% gewijzigd door TomSmit82 op 06-04-2005 20:06 ]
Verwijderd
asociaal mooie gfx zeg, pfew, vooral de lichtinvallen en de tegelsThe N Man schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:38:
[...]
100% haal je door geen alarmen te hebben, alle lichamen goed te verbergen, alle objectives halen, tegenstanders niet doden, maar neermeppen.
dan krijg je iets als dit:
[afbeelding]
Volgens mij is een gemist secondary objective -15%, een alarm 5% en een gedode enemie -2%
nog een paar screenies![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vorige delen van Splinter Cell helemaal stuk gespeeld en dus deze maar eens gekocht voor de grap. Maar wat een uber spel
Hele sfeer is weer terug, graphics zijn
Alleen installde ik net de patch, loopt me hele comp muurvast
Verwijderd
Singleplayer is wel gaaf though
Daar heb ik dus geen ene reed aan met mn AX800XT PE .
[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 06-04-2005 23:53 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Als het voor de missie moet mag je wel doden overigens, alleen 'onnodig' doden wordt bestraft:The N Man schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:38:
[...]
100% haal je door geen alarmen te hebben, alle lichamen goed te verbergen, alle objectives halen, tegenstanders niet doden, maar neermeppen.

Verwijderd
ik moet ook bekennen dat ik die illegale versies niet hebt gecheckt maar in de nieuwsgroepen stonden er al enkele. maar als nforce zegt dat het er niet is dan zal dat best kloppenXrenity schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:54:
[...]
Nope. Nforce meld er 1, maar die is nuked, reason: 1st of April.
Anyway, net ook op de boot 100% gehaald, moest een stuk backtracken voor 1 weapon crate, maar goed
In missie 4 85% gehaald, had een secondary need, daar kreeg je maar 1 enkele kans voor
Juh had ik ook op 2 computers, dus zal wel goed zijnNotna schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:16:Alleen installde ik net de patch, loopt me hele comp muurvastNa een slordige 5 mins gaat ie in ene van 0 naar 12 % en installed de rest in 4 seconden
Meer mensen hier last van gehad?
Idd idiote patcher, zelfs repaints van de desktop werkten niet meer. Kostte me 2 minuten om Task Manager up te krijgen zodat ik wat prioriteiten kon wijzigen, maar dat mocht ook niet baten: geen idee hoe ze die patchtool zo erg hebben kunnen verneuken....Xrenity schreef op donderdag 07 april 2005 @ 09:32:
[...]
Juh had ik ook op 2 computers, dus zal wel goed zijn

Master_A
Verwijderd
Moet wel eerlijk toegeven dat ik deel 1 nog niet eens heb uitgespeeld, maar dat ik dat nu zeker nog eens ga doen
Met welke instellingen en framerates speel jij SCCT?
[ Voor 16% gewijzigd door Amiet01 op 07-04-2005 11:37 ]
Master_A
Verwijderd
dan op een statisch screenshot. Veel mensen vergeten trouwens het verschil tussen HDR met
en HDR zonder Tonemapping ; de Tonemapping zorgt voor meer intense, vibrante kleuren.
Ik weet ook wel dat er veel mensen zulke plaatjes bekijken en dan zeggen "Bah ! Ik zie het verschil niet tussen met HDR en zonder HDR niet". Ach jah ; their loss.
Op moment speel ik met HDR en alle subopties enabled @ 1024 x 768 met een gemiddelde fps van 30 tot 40. Dit is gewoon goed. De officiele demo draaide iets minder goed, maar 25 fps voelde daar al best soepel.
Gisteravond heb ik level 6 bereikt. OMFG ! Ware pracht. Hulde aan Ubi Montreal
Ik heb net SPCT gekocht, maar ik kan het maar niet geinstalleerd krijgen. Ik krijg tijdens de installatie steeds foutmeldingen in dit genre: CRC error The file .... doesn't match the files in setup's .cab file. Op de pc van mijn broer werkt het daarentegen wél goed
Ik heb een AMD, 6800Gt...
Kent iemand dit probleem of weet iemand raad?
Thanks
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-2158)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: To Be Filled By O.E.M.
System Model: To Be Filled By O.E.M.
BIOS: BIOS Date: 03/14/05 11:36:10 Ver: 08.00.09
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3500+, MMX, 3DNow, ~2.2GHz
Memory: 1024MB RAM
Page File: 227MB used, 2232MB available
Windows Dir: C:\WINDOWS
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.2600.2180 32bit Unicode
Verwijderd
Verwijderd
ik snap dat toch niet dat dat nou uit maakt voor welk spel. Bij CS:S moet ik echt meer dan 60FPS hebben voor goed spelen. En hier maar 25FPS?Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:04:
Hier met alles op max @ 1280x1024 scoor ik tussen de 25 en 30 fps ... voor dit type game komt dit heel vloeiend over ... Bij een ware FPS is 30 fps natuurlijk veel te laag, maar in SC komt alles heel vloeiend over ...
En dan komt er nog bij dat 25FPS voor een homecamera ruim voldoende is en erg snel/vloeiend. Waardoor moet een FirstPersonShooter 60 FPS zijn? Of mag ik deze getallen niet met elkaar vergelijken?
Oja nu we toch over frames hebben. (beetje offtopic) Ik heb een CRT (iiyama 19" @100hz 100%flat, enz) als ik dan mijn muis heel snel over het beeld beweeg kan ik toch makelijk 5 pijltjes tellen (nee geen windoos optie aanstaan). En dan bij een review over TFT zeggen dat je lagere reactietijd nodig hebt om een CRT te evenaren.

Hij zoals gezegd genuked en er is een Franse fake in omloop. Vinden is 1, uitvinden of het ook goede shit is is 2Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 17:11:
[...]
ik heb hem al vele malen zien voorbijkomen in het illegale circuit, op alle beschikbare platforms dus heb geen idee waar jij zoekt maar zou maar eens beter je best doen
Speel je die spellen wel eens? Sommige spelen is het gewoonweg belangrijker dan andere. Bij splinter cell is mijn ervaring (met de vorige 2) dat het zo belangrijk is (als het maar niet te laag is).Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:34:
[...]
ik snap dat toch niet dat dat nou uit maakt voor welk spel. Bij CS:S moet ik echt meer dan 60FPS hebben voor goed spelen. En hier maar 25FPS?Maar als je snel omdraait is er dan geen "lag"?
En dan komt er nog bij dat 25FPS voor een homecamera ruim voldoende is en erg snel/vloeiend. Waardoor moet een FirstPersonShooter 60 FPS zijn? Of mag ik deze getallen niet met elkaar vergelijken?
Je haalt veel door elkaarOja nu we toch over frames hebben. (beetje offtopic) Ik heb een CRT (iiyama 19" @100hz 100%flat, enz) als ik dan mijn muis heel snel over het beeld beweeg kan ik toch makelijk 5 pijltjes tellen (nee geen windoos optie aanstaan). En dan bij een review over TFT zeggen dat je lagere reactietijd nodig hebt om een CRT te evenaren.Zijn die TFT echt nog zo slecht? Of haal ik nu ontzettend veel door elkaar?
[ Voor 64% gewijzigd door Brent op 07-04-2005 13:47 ]
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Heb je ook AA en AF aan bij die framerate en zo ja op hoeveel staan ze?
PS: Je hebt dan wel een erge monsterkaart nodig om dit spel normaal te kunnen draaien op alles op z'n hoogst en op 1280x1024. Damn!
Master_A
Verwijderd
ik hoop dat dat ms moet zijnVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:38:
Mijn 17" Samsung TFT'tje gaat al een jaar of 2 mee en doet alles prima ... reactietijd nochtans 25 sec., toch nergens last van ghosting of zo ... denk dat cijfers ook niet alles aantonen.
Verwijderd
1280x1024Amiet01 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:44:
@ Webpiper
Heb je ook AA en AF aan bij die framerate en zo ja op hoeveel staan ze?
PS: Je hebt dan wel een erge monsterkaart nodig om dit spel normaal te kunnen draaien op alles op z'n hoogst en op 1280x1024. Damn!
shader 3.0 met alle shader-opties aan
AA niet beschikbaar
AF op 8x
Verder alle opties op max
Driver
officiële 71.84 (zonder temp bug-miserie wegens oc naar 401/1100)
V-sync aan
image op 'quality'
Verwijderd
Hmm, Half-Life 2 deja vu, anyone?curry684 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 11:57:
Je CD-drive kan de CD cq. kopieerbeveiliging niet aan.
Verwijderd
Ik vond SC1 al geweldig, maar deze overtreft die zeker wat mij betreft. Ik had alleen wel op wat extra missies gehoopt, maarja hier kan ik ook mee leven.
Prachtige graphics, ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat de xbox dat aan kon. Nu nog ff de multiplayer en co-op mode spelen
het is misschien nog een beetje vroeg, maar SC:CT is zeker 1 van de top games van 2005. Heb lang niet zoveel plezier in een game gehad en dat ik na het uitspelen NOG een keer ga spelen is helemaal een uitzondering in deze tijd. Hulde aan Ubisoft die niet de serie liet doodbloeden maar keer op keer een beter sequel weet te maken: daar heb ik respect voor. Prima afwisseling in levels, de gesprekken zijn weer super droog, het sneaken is gewoon heel goed uitgewerkt, verhaal is niet zo super maar dat vind ik niet al te belangrijk in zo'n game. MGS2 en 3 vind ik daarom niet zo fijne games: je wordt de hele tijd doodgegooid met verhaal/films/gesprekken/conspiracies.
niet te vergeten de supercoole soundtrack van Amon Tobin, check filmpje krijg je toch spontaan zin van om de game weer te gaan spelen?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Verwijderd

Btw: voor nvidia gebruikers ... de 76.44 beta driver is super voor deze game
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1028