Splinter Cell: Chaos Theory

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De AA rendert gewoon niet als HDR aan staat ? Ik vermoedde het al een beetje, ja. Ik kan me d'r echter niet aan storen en ik heb liever de HDR dan de AA.

Shader model 2.0 support in CT is denk ik wel goed, al is het maar om een grotere installed base bij Ati users te creeren. The more, the merrier. Dan zijn er waarschijnlijk ook meer mogelijkheden om een balans te vinden tussen grafische praal en performance.

Voor degenen die het nog niet wisten ; in het OPSAT menu kun je ook navigeren met de pijltjes toetsen Up en Down.
De Esc toets is teruggaan naar voorgaand menu. Handig voor de mensen die nog muis lag ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:56:
Handig voor de mensen die nog muis lag ondervinden.
Als je last hebt van een Laggy muis, zet dan in het nVidia Control panel '' Max frames vooruit weergeven '' op 0 :) .
Na het spelen van de Demo even weer terug zetten op 3 :9
Voor Ati Users weet ik geen oplossing.

[ Voor 12% gewijzigd door Fusion_XT op 27-02-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fusion_XT schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:39:
[...]

Ha...ik was sneller...Lol :9

Maar goed...als ik naar mijn Screens kijk en naar de Screens van thunderbird1000
Ziet ik niet veel verschil...tussen Sm 1.1 en 3.0...
Nee inderdaad, ik kan ook niet echt veel verschil ontdekken.
Behalve dan als je naar het statief van die lamp kijkt. Je ziet wel duidelijk dat ik AA heb aan staan.
En de achterste muren verschillen nog al van elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2005 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 18:55

Copyman

Dode muis

@Fusion_XT
Waar kan ik dat "Max frames vooruit weergeven" exact vinden in nVidia control panel?

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Verwijderd schreef op zondag 27 februari 2005 @ 21:26:
[...]

Nee inderdaad, ik kan ook niet echt veel verschil ontdekken.
Behalve dan als je naar het statief van die lamp kijkt. Je ziet wel duidelijk dat ik AA heb aan staan.
En de achterste muren verschillen nog al van elkaar.
Je ziet zeg maar op mijn Screens dat de omgeving lichter is. Het licht kaatst meer af van de pijp waar '' Morganholt '' aan hangt en van de Cel deuren.
Copyman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:07:
@Fusion_XT
Waar kan ik dat "Max frames vooruit weergeven" exact vinden in nVidia control panel?
Hierzo :)...

Afbeeldingslocatie: http://img166.exs.cx/img166/1646/controlpanel8gp.th.jpg

Het kan zijn dat je eerst Coolbits 2 moet toevoegen aan register voordat je dit menu krijgt...( Ik weet het niet meer zeker. :) )

[ Voor 35% gewijzigd door Fusion_XT op 27-02-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Ah, daaro, ik zat op mijn andere pc te kijken waar nog een GF4 TI4400 in zit, daar kan je dat blijkbaar niet instellen, ook maar eens even op mijn 6800 proberen dan. :Y)
Hmm, heb je blijkbaar Coolbits voor nodig dan, ff uitvogelen. :)

Edit:
Klopt het dat het beeld even uit en weer aan gaat als je op het GeForce tabje klikt? Fusion_XT?
Welke .reg file heb jij van CoolBits 2.0?

[ Voor 42% gewijzigd door Copyman op 27-02-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Copyman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:14:
Ah, daaro, ik zat op mijn andere pc te kijken waar nog een GF4 TI4400 in zit, daar kan je dat blijkbaar niet instellen, ook maar eens even op mijn 6800 proberen dan. :Y)
Laat het even weten of het werkt....bij mij wel, vooral als op het strand begint.
In het begin voelde je echt dat de muis traag reageerde...daarna niet meer :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-09 22:20
Fusion_XT schreef op zondag 27 februari 2005 @ 20:18:
Hier een paar Screens met HDR enabled.

Genomen op:

1280x1024
AA 0x
AF 4x
Alles High.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Sorry, maar wat houdt HDR nou in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Dat nieuwe hoofd van Sam vind ik zelf ook wat minder, hij lijkt helemaal niet meer op Sam :P
Beetje vreemd hoofd vind ik het nu, maargoed, zal wel kwestie van wennen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Copyman schreef op zondag 27 februari 2005 @ 22:14:
Hmm, heb je blijkbaar Coolbits voor nodig dan, ff uitvogelen. :)

Edit:
Klopt het dat het beeld even uit en weer aan gaat als je op het GeForce tabje klikt? Fusion_XT?
Welke .reg file heb jij van CoolBits 2.0?
Ja heb ik ook last van met oudere drivers....

Deze Coolbits heb ik op het moment http://downloads.guru3d.c...42324cda2524b86ca2d571660

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Xrenity schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:03:
Dat nieuwe hoofd van Sam vind ik zelf ook wat minder, hij lijkt helemaal niet meer op Sam :P
Haha jah klopt, soms heeft sam ook zijn ogen wijd open ! ( 0_0 )...ziet er niet uit :P...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman

Copyman

Dode muis

Fusion_XT schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:48:
[...]
Ja heb ik ook last van met oudere drivers....

Deze Coolbits heb ik op het moment http://downloads.guru3d.c...42324cda2524b86ca2d571660
Mwoah, het zijn niet bepaald oude drivers moet ik zeggen (ForceWare 71.81), zo'n beetje de nieuwste dus. Goed, ik zal deze even downloaden, kijken wat er dan gebeurd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Ahh....ach ja....het blijft nVidia :P.....71.81.....de nieuwere 71.84 en 75.90 zijn ook de moeite waard om naar te kijke !.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op maandag 28 februari 2005 @ 09:03:
Ik denk dat je bedoelt dat Sam nu niet meer op George Clooney lijkt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:14

Piggen

Lekker bakkie

Dat klopt, maar de oude Sam had een vriendelijkere uitstraling en dat had wel wat.
Maar het maakt eigenlijk ook geen flikker uit, want het gaat om de gameplay en die zit weer prima in elkaar, na de demo gespeeld te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brazza
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 07:14

Brazza

Byte me!

Ik kan de resolution niet wijzigen op de één of andere manier.Hij blijft op 800x600 staan.
Heb in de config file al wat dingen geprobeerd. Maar niets wil baten.

VGA: Fx5900 XT
Driver: Forceware 71.40

Na nieuwe install doet hij het blijkbaar wel

[ Voor 20% gewijzigd door Brazza op 02-03-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Laatst online: 21:56
Waar kan ik de CE alvast reserveren ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 16:53
Voor de liefhebbers. Vergelijking tussen SM3.0 + HDR en SM3.0 en SM1.1
Algemene Settings zijn:
1280*1024
0XAA
16XAF
Shadow Resolution op high
Specular Lighting ->aan
Trilinear Filtering ->aan
Extra Detailed Textures ->aan
Hardware Shadow Mapping ->aan
Vsync ->uit

Bij elk onderwerp geldt:
1e screenshot is SM3.0 met HDR en tone mapping aan, daarnaast ook nog soft shadows en parallax mapping.
2e screenshot is met SM3.0, soft shadows en parallax mapping.
3 screenshot is met SM1.1 en voor de rest niks.

Strand
Afbeeldingslocatie: http://img208.exs.cx/img208/5818/strandhdrsm302vo.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img230.exs.cx/img230/4161/strandsm307lq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img230.exs.cx/img230/7476/strandsm110rb.th.jpg

Grot
Afbeeldingslocatie: http://img230.exs.cx/img230/5933/grothdrsm307sk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.exs.cx/img237/4418/grotsm307np.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.exs.cx/img237/2503/grotsm115hd.th.jpg

Marteling
Afbeeldingslocatie: http://img230.exs.cx/img230/2849/martelinghdrsm300dk.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.exs.cx/img237/5606/martelingsm307td.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img237.exs.cx/img237/8595/martelingsm112dp.th.jpg

Ik zelf vind dat de 1e screen tov de 2e gewoon wat helderder is.
En het grootste verschil tussen 2e screen en laatste zijn de soft shadows. En ik vind de textures ook ietsjes platter lijken.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Net gespeeld.

[inge de bruin-mode]
ECHT TOPPIE!
[/inge de bruin-mode]

Dat spannende muziekje als de bewakers iets horen, komt bij mij echt super spannend over. Sfeer zit erg goed in elkaar.

Vraagje, weet iemand de exacte release date?
Las ergens dat het maart/april 2005 moet zijn, maar ja das nog erg vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

31 Maart is officiele release.

Mooie screenshots weer. Ik ben heel blij dat de officiele demo het bewijs levert dat sm3.0 HDR er wel toe doet en dat de f/ps performance op een 6800GT gewoon goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke demo. Errug easy alleen.

Ik heb een zwaar probleem met Sam's aggressieve gedrag. Nadat Sam een mannetje heeft gepakt, steekt hij hem in zijn rug. Aan het einde van de missie, bij het overview, staan ze ook allemaal genoteerd als "killed enemies".

Vroeger gaf Sam ze een tikje op de schedel, en gingen ze zoetjes slapen. No killing games zijn veel leuker.

Nu kan ik wel langs iedereen gaan sneaken, maar dan mis je de leuke 8) interrogations weer :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Bij mij is het juist andersom :?
Als ik een mannetje van achter besluip dan steekt Sam hem gelijk neer. Terwijl als ik ze vastgrijp en interrogate, dan slaat ie ze gewoon knock out.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Joh ? :| vaag, Als ik iemand van a8ter besluip dan '' ondervraag '' ik hem en kan ik hem doden '' Knietje in de rug :S...'' of ik kan hem laten stikke...

Er....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:52
Tja ligt er aan welke muisknop je gebruikt he. :) Gebruik eens de andere als je ze graag neer slaat (niels) /killed als je ze hebt vastgegrepen. (Shailesh) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heheh wat geinig dat zoveel mensen zich zo druk maken over sm2.0 en 3.0 ofzo... ik zou niet weten wat het inhoud, en frankly niet zoveel zin in om op te zoeken, ik maak me meer druk om het feit dat zijn hand niet meer het hoekje om kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:55:
heheh wat geinig dat zoveel mensen zich zo druk maken over sm2.0 en 3.0 ofzo... ik zou niet weten wat het inhoud, en frankly niet zoveel zin in om op te zoeken, ik maak me meer druk om het feit dat zijn hand niet meer het hoekje om kan :)
Dat kan gewoon hoor, ik weet niet welke demo jij aan het spelen bent 8)7

Okee, hoe werkt het:
- Je selecteert je pistool (Control + klikken)
- Je gaat tegen een muur aanstaan
- je drukt op Q (als het niet werkt moet je even je Controls checken, 'Back to Wall' onder Movement)
- vervolgens loop je naar de hoek met de Strafe links/rechts-knoppen
- om de hoek kijken doe je door die bewegingsknop ingedrukt te houden
- je pakt je pistool (standaard 'E'),
en *PLOP*, trusten... :z

Volgens mij deed ik het zo, correct me if I am wrong }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
op http://amontobin.com/ kun je de hele soundtrack beluisteren :) Vind lighthouse (van de demo dus) tot nog toe de beste, maarja, dat is ook de enige die je gespeeld hebt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:55:
Sommige mensen vinden mooie graphics gewoon belangrijk, zodat ze zich wat beter kunnen inleven in het spel.
Als ik zelf SC3 speel zie ik heel goed het verschil tussen SM2.0 en SM3.0 en ik zou echt niet meer zonder HDR kunnen :). Gelukkig loopt HDR weer wat soepeler met de officiële demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kick

Het hoogste cijfer ooit van Xbox Magazine US is naar SC: CT gagaan! 9.9

En Tom Clancy's Splinter Cell 4 is al weer aangekondigd: Link (zou het team van deel 2 erachter zitten :P netals het team van deel 1, Chaos Theory heeft gemaakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er idd goed uit :) maar ik vind dat dit soort spellen naar 5 dagen spelen ofzo een beetje saai gaat worden ivm het de hele tijd sneaken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:10
Verwijderd schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 17:58:
Ziet er idd goed uit :) maar ik vind dat dit soort spellen naar 5 dagen spelen ofzo een beetje saai gaat worden ivm het de hele tijd sneaken etc.
Of dat je denkt midden in de nacht is dit alles, nou al klaar :'( Pandora Tomorrow was ik 's avonds om 7u mee begonnen en 5u 's nachts was ik er al klaar mee. Jammer van de korte tijdsduur maar wel erg genoten, anders was ik wel eerder in me nest gekropen toen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fusion_XT schreef op maandag 28 februari 2005 @ 13:49:
[...]

Haha jah klopt, soms heeft sam ook zijn ogen wijd open ! ( 0_0 )...ziet er niet uit :P...
LOL! Ik zag hem net ook vrij verbaasd kijken ja, echt zo'n WTF hoofd trok 'ie :P

Zo zie je maar, zelfs Sam Fisher zelf is nogal verbaasd over de prachtige gfx :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb net die multiplayer demo gedownload, ff snel die turional doorlopen wand ja anders mocht je niet online spelen. ff een acountje aangemaak en ik probeer in te loggen en ik kreeg een melding dat er een update was. afijn dus ik klik op install en hij gaat hem updaten. allemaal mooi en aardig, dus ik denk finnaly nu kan ik echt online spele!... maar tot mijn verbazing gaf hij tijdens het inlogge weer aan dat er een update beschikbaar is, vreemd.... ik klik nogmaals op install en hij start die updater weer met de melding dat er geen updates beschikbaar zijn :?

heeft iemand dit probleem ook? en er mischien een oplossing voor gevonde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

(jarig!)
Weet een van jullie misschien of die Collector's Edition nu ook naar Europa komt? Ik las op een Duitse site (weet helaas t adres niet meer) dat deze versie waarschijnlijk alleen voor de US en Canada is (wat in mijn ogen een beetje vreemd is). Maar als je een wil pre-orderen kom je wel automatisch terecht op een site uit een van deze landen....'t zal toch niet waar zijn.....zit je weer te kijken met torenhoge shipping costs, invoerrechten en meer van die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
de MP demo werkt al niet meer, die beta is gestopt :)

En de game is voor de Xbox alweer gelekt trouwens :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 15:38:
de MP demo werkt al niet meer, die beta is gestopt :)

En de game is voor de Xbox alweer gelekt trouwens :\
ik was er jammer genoeg niet op tijd bij voor de MP demo |:(
achjaa. dan wachten we gwoon tot die in de schappen ligt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Heb de demo al meedere keren gespeeld, om het gevoel weer terug te krijgen. Gaat me aardig goed af al zeg ik het zelf. Heb geen ultra deluxe gamerig, 3200+ met een 9800pro en het draait als een zonnetje op 1280x1024. Mij boeit de AA en dat soort fancy meuk niet zo, het ziet er zonder al zeer goed uit! Het loopt soepel, prachtige graphics en goede gameplay. Ben erg nieuwsgierig naar de COOP mode, want daar gaat volgens mij menig lan een compootje voor maken denk ik ;)

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 24-03-2005 15:40 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
IGN reviewt SC:CT
De scores:
10 Presentation
An excellent menu system, tutorials, training exams, and a friendly online interface. The storyline is convoluted but it can be ignored.

10 Graphics
Brilliant visuals and animations make this one of the best looking game on the market.

10 Sound
Dolby Digital 5.1, excellent voice acting, and mood setting tunes.

9.0 Gameplay
The game may be more action than stealth, but it is still immensely satisfying.

9.5 Lasting Appeal
Co-op missions, adversarial mode, and a single player game with multiple paths and objectives give this a huge amount of replay value if you dig multiplayer.

9.6 OVERALL
(out of 10 / not an average)
_O_ duurt mij nog net iets te lang tot volgende week eigenlijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 25-03-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat het volledige spel bestaat uit 10 missies, is de demo 1 volledige missie?
Als dat zo is dan is het spel wel een beetje kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Ik vond het einde van de demo nogal afsluitend. Lijkt mij een hele missie ja. En wie weet was het wel de kortste missie. Ik zou nog geen conclusie trekken, wellicht dat reviews wat licht op de zaak werpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het is idd de kortste missie, of het is net als bij Splinter Cell 1 , daar kreeg je missie 1, en de demo was alleen het einde van missie 1.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2005 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Het is de kortste en meest lineaire missie, is me verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het ook mogelijk om te co-oppen via lan, of moet je met ubisoft verbinding maken? lijkt me nog al vaag waarom ubi alles via hun website wilt laten lopen ivm lag en downtimes :S

en dan nog iets op de xbox ken ik via splitscreen alleen speciale co-op missies kiezen, ken je ook de normale game met zun 2;en spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 15:13

zAo

GPLv2 Fanboy

Kan iemand me vertellen waar ik de waterpomp kan vinden in level 2? Ik kon er maar niet uit.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
zAo schreef op maandag 28 maart 2005 @ 19:09:
Kan iemand me vertellen waar ik de waterpomp kan vinden in level 2? Ik kon er maar niet uit.. :(
Eh, de game is nog niet uit :{
Nog niemand die hem in de winkel gespot heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Xrenity schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 16:41:
[...]

Eh, de game is nog niet uit :{
Nog niemand die hem in de winkel gespot heeft?
Nee, klopt. Vraag me het precieze er niet van... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davey s.
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 23-09 11:38
Paul Hewson schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 20:43:
[...]

Of dat je denkt midden in de nacht is dit alles, nou al klaar :'( Pandora Tomorrow was ik 's avonds om 7u mee begonnen en 5u 's nachts was ik er al klaar mee. Jammer van de korte tijdsduur maar wel erg genoten, anders was ik wel eerder in me nest gekropen toen,
Vergeet niet de Co-op ... :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt ie al in de winkel?

Of moet ik tot morgen wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie ik toch net bij gc shop dat ze hem al verzonden hebben :*) balen dat ik eigenlijk t/m dinsdag geen tijd heb om te spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:20
Heb het spel vandaag bij dynabyte gekocht. Zijn dus nu goed verkrijgbaar!

Veranderingen tenopzichte van de demo:

- Nu heb je alleen FSAA met SM1.1, met SM3.0 is FSAA uitgeschakeld.
- SM3 shaders worden bij elke missie gecached, wat resulteert op betere performance.
Haal nu met 1280x1024, alles max, SM3.0 40FPS gemiddeld met 71.84.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Maxow

Hidden Sound System

Wat voor framerates haalde je bij de demo?

(en misschien dat je wat screens zou willen posten? :X )

[ Voor 4% gewijzigd door Maxow op 30-03-2005 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1up(10/10)
Cheat Code Central Platinum (100/100)
EGM (95/100)
Game Informer (98/100)
Games Domain (9/10)
GameSpy (100/100)
GamePro (9/10)
IGN (9.6/10)
Next Level Gaming (95/100)
Official Xbox Magazine (99/100)
Team Xbox (98/100)
Total Video Games (9/10)
Worth Playing (96/100)
Yahoo Games (9/10)

o_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zozo, mooie cijfers allemaal :P

Dit is een goed spel, misschien ga ik 'em ook wel halen; for the fun of it ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Kan iemand mij vertellen of je de coop op de xbox ook in splitscreen of anders over LAN kan doen? zou best leuk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:20
Maxow schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 17:56:
Wat voor framerates haalde je bij de demo?

(en misschien dat je wat screens zou willen posten? :X )
Ik haalde bij de demo 32Fps, met 2x FSAA / 16x AA. Draaide op de 6800U niet geheel lekker.
Met het gekocht spel, draait alles stukke beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:00

Maxow

Hidden Sound System

Hmm, die demo liep bij mij opzich vrij bagger. Hopen dat de final ook een stuk beter loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand 't al? Vandaag ligt ie toch in de winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja......€45 euro over t algemeen......dus wat ik me afvraag:
waarom issie zo "goedkoop"(vergeleken de meeste andere games dan).

is het zo'n kort spel ofzow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
Ik ga hem straks halen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:05:

singleplayer was zo'n 10 uur stond in een review. daarnaast heb je natuurlijk wel de MP nog en download van content etc. heb het wel over de xbox versie dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:05:

39 euro hiero www.gcshop.nl (excl. verz.kn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
Jep heb hem \o/
Ben nu het bank en boot level gedaan en het is echt meesterlijk! _/-\o_
45 euro idd, echt netjes van UBI :) De game is imo beter dan een hoop crap die voor meer over de toonbank gaat.

Topgame voor dat geld, mag je niet laten liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m inmiddels ook gehaald....nu nog wachten tot ik thuis ben en em kan gaan spelen....

Kan haast niet wachten :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat iemand me iets meer kan vertellen.
Ik wil de game via LAN dus niet online, co-oppen. Maar om hier nou weer 45€ voor neer te leggen vindt ik een beetje overdreven aangezien het puur voor LAN is bedoeld.

Is er niet ergends iets te halen, of een truukje hiervoor want 2x zelfde serial zal niet werken ben ik bang.
Zoals ik al zij, ik heb het niet op illegaal of zo, maar om alleen voor het LAN gebeure nog eens 45€ neer te leggen dat doe ik dan ook weer niet.

Misschien iemand die iets weet of zelf ervaring heeft met hoe het aan de praat krijgen voor het LANNEN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:16:
Ik wil de game via LAN dus niet online, co-oppen. Maar om hier nou weer 45€ voor neer te leggen vindt ik een beetje overdreven aangezien het puur voor LAN is bedoeld.

Is er niet ergends iets te halen, of een truukje hiervoor want 2x zelfde serial zal niet werken ben ik bang.
Zoals ik al zij, ik heb het niet op illegaal of zo, maar om alleen voor het LAN gebeure nog eens 45€ neer te leggen dat doe ik dan ook weer niet.

Misschien iemand die iets weet of zelf ervaring heeft met hoe het aan de praat krijgen voor het LANNEN?
zelfde key zal die niet doen waarschijnlijk, dus dan toch maar een keygen downen O-) anders kost het je 2 versies ja en das zonde voor lan. maar als je met een vriend doet kan hij toch gewoon het origineel kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
De europese patch is er! Klik op patch in je coop gamelist-scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:16:

Je hebt 't niet zo op illegaal, maar als 't je 45 euro kost dan ben je wel bereid om de andere kant op te kijken :? Of je nou over het internet of over een lan speelt. Je zal toch 2x het spel moeten kopen als je het op twee pc's wilt kunnen spelen. Dat lijkt me toch wel duidelijk |:(
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 16:22:
[...]

zelfde key zal die niet doen waarschijnlijk, dus dan toch maar een keygen downen O-) anders kost het je 2 versies ja en das zonde voor lan. maar als je met een vriend doet kan hij toch gewoon het origineel kopen?
precies gewoon kopen, of anders in ieder geval niet hier naar illegale prut vragen :/

Edit: Ik heb 'm vanmorgen gekocht, maar ik moet van mezelf eerst opruimen (zowel kamer als pc) voordat ik 'm ga spelen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Apie! op 31-03-2005 20:00 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Voor ongeveer 36 euro kan je hem trouwens bij play.com krijgen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben hem nu aant leechen voor xbox ( sorry :> ) ben erg beniewd hoe het is er zijn de laatste tijd te veel games uitgekomen :(

Ik laat jullie wel wat horen over hoe hij speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em ook sinds vanmiddag bij de FRS. Hij loopt beter dan de officiele demo. Gelukkig hebben ze Sam's bugeyes ook ge-fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

iemand al een beetje ver?

kzit vast in het 2de seoul lvl... kom niet voorbij die klote tank :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Voor diegene die het nog niet wisten: de 1.01 patch is uit.

http://www.gamershell.com/news/21126.html

78 mb :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 15:36

JohnD

Bernd

Heeft iemand al echt Dolby Digital uit het spel gekregen? Mijn Logitech Z680 blijft gewoon op Pro logic 2 staan :?

(mijn excuses als deze vraag al gesteld is. Ik heb net even snel door het topic gezocht)

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunStorms_sletje schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:09:
Heeft iemand al echt Dolby Digital uit het spel gekregen? Mijn Logitech Z680 blijft gewoon op Pro logic 2 staan :?

(mijn excuses als deze vraag al gesteld is. Ik heb net even snel door het topic gezocht)
heb hem gister gekregen via de post. heb ook de z-680 dus zal dit weekend eens kijken wat hij aangeeft. neem aan dat je standaard dingen zoals de dolby functie in het xbox menu al gecheckt hebt?

verder ziet het spel er heel mooi uit.
over de gameplay weet ik nog weinig, heb alleen 1e level gespeeld. maar zoals altijd is splinter cell leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 19:59:
[...]

Je hebt 't niet zo op illegaal, maar als 't je 45 euro kost dan ben je wel bereid om de andere kant op te kijken :? Of je nou over het internet of over een lan speelt. Je zal toch 2x het spel moeten kopen als je het op twee pc's wilt kunnen spelen. Dat lijkt me toch wel duidelijk |:(

[...]

precies gewoon kopen, of anders in ieder geval niet hier naar illegale prut vragen :/

Edit: Ik heb 'm vanmorgen gekocht, maar ik moet van mezelf eerst opruimen (zowel kamer als pc) voordat ik 'm ga spelen :)
Misschien ben ik dom hoor, maar je kunt voor Software als Windows enz toch ook meerdere licenties kopen?

Misschien moet je Ubisoft ofzo even bellen of je niet een 2e serial kunt aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk weer eens een fatsoenlijk spel.

Wat een geweldig spel.

Jammer dat ik de komende dagen niet kan spelen....want ik wil zo graag verden :( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:39:
[...]

Misschien ben ik dom hoor, maar je kunt voor Software als Windows enz toch ook meerdere licenties kopen?

Misschien moet je Ubisoft ofzo even bellen of je niet een 2e serial kunt aanschaffen.
je kan een 2e serial aanschaffen door even 45 euro over te maken :*)
dat aanschaffen is volgens mij niet de bedoeling, hij wil gewoon een gratis manier om te kunnen lannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 09:44:
[...]

je kan een 2e serial aanschaffen door even 45 euro over te maken :*)
dat aanschaffen is volgens mij niet de bedoeling, hij wil gewoon een gratis manier om te kunnen lannen
Mja, vind ik vrij logisch....als ik thuis tegen mijn broertje ofzo wil lannen moet ik 2 spellen aanschaffen....terwijl het niet illegaal is het spel binnen huiselijke kring meerdere keren te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:07:
[...]

Mja, vind ik vrij logisch....als ik thuis tegen mijn broertje ofzo wil lannen moet ik 2 spellen aanschaffen....terwijl het niet illegaal is het spel binnen huiselijke kring meerdere keren te installeren.
ik vind het ook de grootste onzin, maar zo is het nu eenmaal.

maar dan nog een vraag, heeft hij al geprobeerd te lannen met installaties van hetzelfde spel?
of heeft hij al van anderen vernomen dat dit niet gaat?

anders moet je echt het illegale pad op en een keygen ergens zien te ritselen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Xrenity schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:02:
Jep heb hem \o/
Ben nu het bank en boot level gedaan en het is echt meesterlijk! _/-\o_
45 euro idd, echt netjes van UBI :) De game is imo beter dan een hoop crap die voor meer over de toonbank gaat.

Topgame voor dat geld, mag je niet laten liggen!
Het is inderdaad een lekkere game, maar ik zit nog steeds te zoeken naar mijn pompje om het ruim leeg te pompen op het ship, waar ligt dat ding? Voor, buiten op het schip hoor ik een pomp/motor, maar ik zie niets. Kun je me een hint geven? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 10:29:
[...]

ik vind het ook de grootste onzin, maar zo is het nu eenmaal.

maar dan nog een vraag, heeft hij al geprobeerd te lannen met installaties van hetzelfde spel?
of heeft hij al van anderen vernomen dat dit niet gaat?

anders moet je echt het illegale pad op en een keygen ergens zien te ritselen! O-)
Wachten op een no-dvd fix.

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:58:
[...]

Wachten op een no-dvd fix.
weet niet hoe het met dit spel werkt maar een no-dvd fix werkt vaak niet. als je de lanverbinding wilt opzetten dan herkent hij 2 dezelfde serials en dan zegt hij tegen 1 speler dat er niet ingelogd kan worden.

zie dus zo het nut van een no-dvd fix niet, tenzij je wat meer info geeft hoe dat in z'n werk gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zAo schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 11:55:
[...]

Het is inderdaad een lekkere game, maar ik zit nog steeds te zoeken naar mijn pompje om het ruim leeg te pompen op het ship, waar ligt dat ding? Voor, buiten op het schip hoor ik een pomp/motor, maar ik zie niets. Kun je me een hint geven? :X
Als je bij dat lekkende ruim bent zit daar vlakbij een deur....mannetje vangen, overhoren....in die kamer zit een verborgen toegang....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:09:
[...]

Als je bij dat lekkende ruim bent zit daar vlakbij een deur....mannetje vangen, overhoren....in die kamer zit een verborgen toegang....
Spoiler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:09:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil het met mn broertje spelen vandaar.
Maar als je hem met alcohol 120% doet mounten en dan de serial wilt invullen zegt hij dat de serial niet met de cd overeenkomt... erg vreemd maar goed.

Dan wachten we nog maar even met LAN helaas.

De multiplayer werkt voor mij nog niet 100% online. Vaah nog ineens
"disconnected for session" of "cannot join session" en die vage stuff... jammer maar goed.
Hopelijk fixen ze dat snel. Verder vindt ik het een super tof spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 12:09:
[...]

weet niet hoe het met dit spel werkt maar een no-dvd fix werkt vaak niet. als je de lanverbinding wilt opzetten dan herkent hij 2 dezelfde serials en dan zegt hij tegen 1 speler dat er niet ingelogd kan worden.

zie dus zo het nut van een no-dvd fix niet, tenzij je wat meer info geeft hoe dat in z'n werk gaat
't was maar een suggestie. Je kan het altijd proberen ;) Moet er wel een no-dvd uitkomen natuurlijk.
Ik wist niet dat er bij een lan ook al gecontroleerd werd op serienummer.
Ik heb splintercell zelf niet, maar bij sommige spellen lukt een no-cd of no-dvd wel. => brothers in arms bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:28:
Ik wil het met mn broertje spelen vandaar.
Maar als je hem met alcohol 120% doet mounten en dan de serial wilt invullen zegt hij dat de serial niet met de cd overeenkomt... erg vreemd maar goed.

Dan wachten we nog maar even met LAN helaas.

De multiplayer werkt voor mij nog niet 100% online. Vaah nog ineens
"disconnected for session" of "cannot join session" en die vage stuff... jammer maar goed.
Hopelijk fixen ze dat snel. Verder vindt ik het een super tof spel!
D'r is al een patch uit...heb je die al geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:55

Polycom

Poes van goud

Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 13:31:
[...]

D'r is al een patch uit...heb je die al geinstalleerd?
Dat was ook al bij de beta versie.. werkte soms ook van geen kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja patch meteen geinstalleerd maar... als IK een game host gaat het wel, soms kan ik wel 20 minuten spelen. Maar een ander zn game joinen gaat absoluut niet. ALs ik een game maak gaat het meestal wel goed maar na een xx minuten die problemen weer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proTECHtor
  • Laatst online: 14-08 08:40

proTECHtor

Straffvolzugsbeambte

Ik zit vast in het Panama Bank level. Gaarne help van degene die dit stuk al gepasseerd zijn.

spoiler:
Je moet de 'vault access authorizen' door 3 access panels om te zetten. De 1e 2 panels kan ik wel vinden en ook weet ik waar de 3e zit. Namelijk in een kamer waarvan het elektronische slot kapot is. De gast die bezig was het slot te fixen zei dat ie wat mensen moest bellen om het slot te repareren. Sam antwoordde bijdehand: I'll find another way.
Nou die andere manier heb ik nog niet gevonden en zit nu al meer dan een uur vast. Echt frustrerend!! Het is waarschijnlijk iets kleins dat ik over het hoofd zie, maar ik kan het dus maar niet vinden.

HELP !!!
bvd.

Join Us In Creating Excellence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• proTECHtor
  • Laatst online: 14-08 08:40

proTECHtor

Straffvolzugsbeambte

Laat maar heb t gevonden..... eindelijk......
Was dus heel simpel

Join Us In Creating Excellence

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Pandora was veel te snel uitgespeeld en nu lees ik op gamespot dat Chaos "maar liefst" 10 uur speelplezier heeft ... damn ... het lijkt wel steeds korter te worden.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

ja, 10 uur lijkt mij ook wat kort en SC:PT was zekers te kort imho... Blijkbaar denken ze bij UBISOft iets van kwaliteit voor kwantiteit ofzo :? Aan de andere kant, de delen komen volgens mij best snel achter elkaar uit dus kan je denk ik ook geen 25+ uur speelplezier verwachten zonder af te beknibbelen op de kwaliteit.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedenk wel dat je de levels dit keer echt op verschillende manieren en routes uit kunt spelen, daar komen nog de multiplayer opties bij. Als je dat meetelt kom je toch nog op aardig wat tijd denk ik,
.

weet iemand trouwens of je voor de pc ook extra multi of single player missies zou kunnen downen in de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimpyMGS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 14:27
Kan iemand me uitleggen hoe je computers moet hacken?? Ik kom er echt niet wijs uit. (ik heb trouwens de xbox-versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

staat in de handleiding

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ stimpy-enel
Op de PC versie moet je met de muis op de IP adres cijfers drukken die oplichten, hoop dat je er wat aan hebt.

Dit spel is ECHT de moeite waard om te kopen!
De SOLO mode is supergelikt qua gameplay & graphics.
De CO-OP mode (met headset) is UBER
(install eerst de patch 1.01 anders werkt de CO-OP mode NIET!)

Belalangstelling voor een GoT CO-OP mode, mijn servernaam is dr_dreey1976. Vanaaf weer up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boh heb hem gister ff gespeeld op de xbox :) damn dit spel is echt mooi !
Echt een aanrader !
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste