Splinter Cell: Chaos Theory

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:15:
Zo, omdat het zo lang duurde (;)) heb ik hem toch ook maar gekocht. ?
Lol, binnenkort komt de nieuwe deamon tools uit ;). Die kan de starforce beveiliging aan, maar anyway goeie aankoop! =)
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb SCCT weer voor zo'n 10 min gespeeld met alle opties op max. Vervolgens heb ik dit keer de temps gekeken in de bios en daar gaf hij idd andere waarden aan dan het Nvidia hulpprogramma.
Voor de CPU temperatuur las ik 48 C en voor de NB (nearby???) temperatuur las ik 53 C.
Is dat eigenlijk nog steeds te hoog of zou dat acceptabel moeten zijn?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Hmm toevallig.

Ik heb de game zaterdag opnieuw geinstalleerd en ik kreeg ineens meldingen dat mn videokaart te warm werd... Bij geen enkele andere game (BF2, CSS) heb ik dit.

Vreemd, want voor de format had ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:03
Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 06:33:
[...]

Lol, binnenkort komt de nieuwe deamon tools uit ;). Die kan de starforce beveiliging aan, maar anyway goeie aankoop! =)
})
Fijn dat je het even vermeld: heb hem net on-line gekocht, komt morgen via de post. Maar op een nieuwe Daemon ga ik natuurlijk niet wachten.

Kan niet wachten tot ik eindelijk de volledige versie van dit spel kan doen. De demo begon te vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Vandaag binnen gekregen, meteen geinstalleerd. Kwam allemaal wel weer ''vertrouwd'' over, zoals in SC1 en 2, wel weer hele vette nieuwe moves.

Het wordt je met het licht in SC3 niet makkelijk gemaakt: nu moet je echt je best doen om ongezien door een level te komen. Guards hebben nu licht bij zich, 1 keer in het licht en je bent het haasje :)

EDIT: het draait trouwens best wel goed op 1280x1024 geen AA, 2xAF met shader model 2.0 op m'n X800pro.

[ Voor 17% gewijzigd door Jorn1986 op 24-08-2005 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2005 @ 10:46:
Hoi,

Ik heb SCCT weer voor zo'n 10 min gespeeld met alle opties op max. Vervolgens heb ik dit keer de temps gekeken in de bios en daar gaf hij idd andere waarden aan dan het Nvidia hulpprogramma.
Voor de CPU temperatuur las ik 48 C en voor de NB (nearby???) temperatuur las ik 53 C.
Is dat eigenlijk nog steeds te hoog of zou dat acceptabel moeten zijn?

thnx
Als het te warm is crasht je computer vanzelf. Temps gewoon negeren dus.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@curry684

Ik heb idd de kast nog eens opgehouden en wil het best nog eens proberen met een ventilator ofzo erbij, maar ik betwijfel of het idd aan de temperatuur zou kunnen liggen.

Weet iemand of dat probleem dat ik ondervind met SCCT normaal is met mijn specs (zie hierboven)?

Bedankt in ieder geval voor jullie hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik heb het spel wederom maar eens geinstalleerd om patch 1.4 te testen,maar waar vind ik de patches die werken op de europese versie?
Elke patch die ik vind is alleen geschikt voor de amerikaanse.
Ik zal wel stekeblind zijn,maar ik vind hem dus echt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:14

Piggen

Lekker bakkie

Hij staat gewoon op Gamershell hoor :)

http://www.gamershell.com/download_10128.shtml

Is de 1.03-->1.04 patch, want ik neem aan dat je 1.03 al hebt.

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Dank ;)

Verwijderd

Je kan ook de automatische "check for updates" programma toch runnen? Geen probleem. :)

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
melly schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 22:59:
Ik heb het spel wederom maar eens geinstalleerd om patch 1.4 te testen,maar waar vind ik de patches die werken op de europese versie?
Elke patch die ik vind is alleen geschikt voor de amerikaanse.
Ik zal wel stekeblind zijn,maar ik vind hem dus echt niet :(
Gebruik de auto-update functie?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Hehe chaos theory voor 14euri op de kop getikt >:)

Geweldig spel..alleen het spy'en blijf ik moeilijk vinden ook in pandora tomorrow.
Zoveel toetsen en gadgets waarme ik blijf klooien.....maar geweldig concept!!!

Behalve het DM gedeelte.....ik vind dat dat niet bij zo'n spel hoort!! Dat verziekt het idee achter het spel.

[ Voor 4% gewijzigd door DJ Chicken op 27-08-2005 02:55 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hej allemaal,
ik heb net scct geinstalleerd, maar nu zegt ie dat ik niet de goede windows heb (windows x64),

ik heb net ff op ubisoft gekeken, en de laatste patch gedownt, maar nog steeds doet ie het niet

als iemand hier ervaring mee heeft, hoor ik het graag, want zo kan ik niet spelen :(

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Dit spel werkt niet met Windows X64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:38:
Dit spel werkt niet met Windows X64.
yo, bedankt voor reactie, moet ik dan windows 32-bit installeren? hoe zit het dan met de drivers voor de hardware etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Lijkt me logisch, he, dat je dan een 32-bit Windows moet gebruiken :)
En die drivers zijn gewoon op het internet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:42:
[...]

yo, bedankt voor reactie, moet ik dan windows 32-bit installeren? hoe zit het dan met de drivers voor de hardware etc?
Drivers staan toch gewoon op de cd's die je bij je hardware kreeg? en anders zijn ze gewoon te downloaden.

Edit: hmm, dit stond zo ongeveer hierboven ook al...

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 27-08-2005 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 19:44:
[...]

Drivers staan toch gewoon op de cd's die je bij je hardware kreeg? en anders zijn ze gewoon te downloaden.

Edit: hmm, dit stond zo ongeveer hierboven ook al...
nee, sorry, niet helemaal duidelijk geweest denk ik.
moet ik dan (alsik in win32 opgestart heb, ook de drivers opnieuw installeren voor win 32?
kan ie dus niet die van x64 gebruiken (wat mij trouwens sterk lijkt))
en kan ik gewoon 32 en 64 editie naast elkaar gebruiken?
dus als ik nu in x64 gewoon 32 iinstalleren, zonder dat ie het overschrijft? of moet hte dan weer op een andere partitie?
misschien even overzetten naar een ander forum

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Nope, drivers zijn verschillend.
En windows 32- en 64-bit kun je naast elkaar gebruiken met een dual boot. Op internet kun je wel vinden hoe je dat moet doen, als je dat niet weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 13:57
DJ Chicken schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 02:54:
Hehe chaos theory voor 14euri op de kop getikt >:)
OMG!
Waar heb je dat geflikt?

Verwijderd

'k probeer Splinter Cell Pandora Tomorrow te instaleren op win xp, maar dat lukt niet. Hij zegt 'ongeldig volume' in m'n dvd-station bij disk 2. hoe kan dat en kan ik dat oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SH4D3H schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 14:56:
[...]

OMG!
Waar heb je dat geflikt?
19,95 bij Dixons 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
kijk maar op www.dixons.nl : hij is 29,99!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Splinter Cell: Chaos Theory weer eens uit de kast getrokken aangezien ik de laatste missie nog moest uitspelen :P , ik heb naar walkthroughs gezocht en ik vind de term OCP (om oa. ir-camera's mee uit te schakelen) die je met de EEZ kan activeren, maar wanneer ik de OCP op een camera richt wordt de camera alleen gescand en krijg ik een Laser-logo ipv. een uitschakel-logo.

Ik ben om precies te zijn in de rode kamer rondom de War Room, 1 bewaker is al uitgeschakeld en de ir-camera's zijn een doorn in het oog, ik kan er niet onopgemerkt langskomen (natuurlijk met Nightvision aan) :X ik heb het zo'n 50x geprobeerd en het wil maar niet lukken en in de walkthroughs staat dat de camera uit te schakelen is met de OCP, hoe doe je dat dan? :? O-) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:09:
Ik heb Splinter Cell: Chaos Theory weer eens uit de kast getrokken aangezien ik de laatste missie nog moest uitspelen :P , ik heb naar walkthroughs gezocht en ik vind de term OCP (om oa. ir-camera's mee uit te schakelen) die je met de EEZ kan activeren, maar wanneer ik de OCP op een camera richt wordt de camera alleen gescand en krijg ik een Laser-logo ipv. een uitschakel-logo.

Ik ben om precies te zijn in de rode kamer rondom de War Room, 1 bewaker is al uitgeschakeld en de ir-camera's zijn een doorn in het oog, ik kan er niet onopgemerkt langskomen (natuurlijk met Nightvision aan) :X ik heb het zo'n 50x geprobeerd en het wil maar niet lukken en in de walkthroughs staat dat de camera uit te schakelen is met de OCP, hoe doe je dat dan? :? O-) .
Met je handgunlaser kan je IR van de camera uitschakelen als het goed is, daarna kan je er langs lopen dacht ik.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

SCCT coop is ineens niet meer voorruit te fikken bij me.
Ging eerst wel toen het nog versie 1.04 was, maar sinds de 10.5 patch zwaar traag, niet te spelen meer.
Terwijl SP en versus op 1280 alles highest met shaders en sjit nog rete snel gaan.

specs: SCCT v1.05
cpu: p4 3ghz
1024mb ram
6800GT 256mb MSI

iemand zelfde prob of oplossing?

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

DJ Chicken schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:21:
SCCT coop is ineens niet meer voorruit te fikken bij me.
Ging eerst wel toen het nog versie 1.04 was, maar sinds de 10.5 patch zwaar traag, niet te spelen meer.
Terwijl SP en versus op 1280 alles highest met shaders en sjit nog rete snel gaan.

specs: SCCT v1.05
cpu: p4 3ghz
1024mb ram
6800GT 256mb MSI

iemand zelfde prob of oplossing?
Lama |:( reinstall was de truuk

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
speel soms dit spel online maar dat gaat echt retetraag met vaak ook vrij hoge pings, ligt dat aan de netcode van de game of zit ik op de verkeerde servers (worldwide)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag SCCT aangeschaft... draait echt helemaal niet goed, rete traag...

specs:

Merk : HP
Type : Media Center m7280
Besturingssysteem : Vobis MS Media Center 2005 NL
Service Pack : Service Pack 2
Processor : Intel PIV 519K
Kloksnelheid : 3,06 GHz
Cache (L2) : 1 MB
Front Side Bus : 533 MHz
Chipset : Intel 945P
Type geheugen : PC4200/533 DDR2
Geheugen : 1 GB
Geheugensnelheid : 533 MHz
Harde schijf : 300 GB
Rotatiesnelheid : 7.200 rpm
Interface (harde schijf) : SATA150
Optische drive : DVD-Rom 16X
2e optische drive : DVD-writer 16x/2,4x±rw Double Layer met LightScribe
Geheugenkaartlezer : 9-in-1
Grafische kaart : NVIDIA GeForce™ 6200 Turbocache
Videogeheugen : 64 MB
Interface (VGA) : PCIe 16x
TV-out : S-Video
Geluidsweergave : 8-kanaals
TV-tuner : Hauppauge WinTV-PVR-150MCE
LAN : 100 Mbps
Wireless LAN : 54 Mbps
Wireless LAN protocol : 802.11G
USB 2.0 : 6x
Firewire (1394a) : 2x
Parallel : 1x
Toetsenbord : Ja
Muis : Ja
Office software : MS Works Suite 2005
DVD-software : WinDVD Suite
Brand-software : Sonic MyDVD

het vreemde is dat de hoogste en de laagste resolutie geen snelheidsverschil uitmaakt. nieuwste drivers gedownload, directx9.0c enz enz , echt niet vooruit te branden, alles geprobeerd naar mij idee.

Iemand suggesties please? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is de 6200 zelf niet ondersteund..
En de Geforce 6200 is helemaal niet goed genoeg een Geforce FX5500 is zelf beter ;)
Nieuwe grafische kaart aanschaffen , iets anders valt er niet te doen.

Koop een Geforce 6800GS (op agp en pcie verkrijgbaar)
Kwa prestaties en prijs zeer goed.
230 euro kost deze GPU. En je zal alle gamez goed - zeer goed kunnen draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
Verwijderd schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 20:43:
Ik heb vandaag SCCT aangeschaft... draait echt helemaal niet goed, rete traag...
<knip>
Videogeheugen : 64 MB
Interface (VGA) : PCIe 16x
<knip>

Iemand suggesties please? :o
Erhm verbaast me niks wil niet lullig zijn maar hier een benchmark van een nvidia 6200 turbocache met 128mb ipv 64mb, zelfs op shaderpath 1.1 ipv 2.0 of 3.0 want anders was het helemaal drastisch

Afbeeldingslocatie: http://www.elitebastards.com/hanners/xfx/6200tc/charts/scct-1024.png

Afbeeldingslocatie: http://www.elitebastards.com/hanners/xfx/6200tc/charts/scct-1024aa.png

Tijd voor een betere videokaart want dit is natuurlijk 3x niks, rest van t systeem is opzich wel prima

[ Voor 15% gewijzigd door Turismo op 07-01-2006 20:57 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen

Piggen

Lekker bakkie

Ik moet zeggen dat ik bovenstaande replies wel erg kort door de bocht vind.
Mij lijkt het dat het spel toch enigzins speelbaar moet zijn, ook met een 6200. Zoals die benchmark boven ook verteld. Hoewel ik het wel een erg vreemde vind (maximaal 40fps, gemiddeld 7 :?)

Ik vond nog deze benchmark
Afbeeldingslocatie: http://www.firingsquad.com/hardware/geforce_6200_turbocahe_versus_ati_x300_se_hypermemory/images/sc800.gif

En dat is met een 6200 met 32-bit geheugenbus. Al jij er eentje met 64 hebt, moet dat een stuk beter kunnen.

Staan er niet allerlei grafische geintjes aan, in de game of in de instellingen van de videokaart?
Draait er op de achtergrond niets zwaars tijdens het spelen?

[ Voor 3% gewijzigd door Piggen op 07-01-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:50
MPmad schreef op zaterdag 07 januari 2006 @ 21:12:
Ik moet zeggen dat ik bovenstaande replies wel erg kort door de bocht vind.
Mij lijkt het dat het spel toch enigzins speelbaar moet zijn, ook met een 6200. Zoals die benchmark boven ook verteld. Hoewel ik het wel een erg vreemde vind (maximaal 40fps, gemiddeld 7 :?)

Ik vond nog deze benchmark
[afbeelding]

En dat is met een 6200 met 32-bit geheugenbus. Al jij er eentje met 64 hebt, moet dat een stuk beter kunnen.

Staan er niet allerlei grafische geintjes aan, in de game of in de instellingen van de videokaart?
Draait er op de achtergrond niets zwaars tijdens het spelen?
Zei reviewen ook over 1 met een 64 bit geheugenbus hoor (t is zelfs dezelfde kaart van die reviewlink van mij), alleen ze leggen 1 pagina terug dat er 4 verschillende versies zijn waaronder 2 met een 32 bit geheugenbus, enne http://www.elitebastards.com is geen onbekende in benchmarkland, wat dat betreft klopt die 40 fps max wel, als je tegen een muur bijvoorbeeld aankijkt haal ik ook in veel spellen over de 300fps maar gemiddeld dan 60fps.
Daarbij heeft hij maar 64mb videomemory, daar kan je natuurlijk niet verwachten dat je daar fatsoenlijk hedendaagse spellen op kan draaien (met alle respect).

(om me verhaal nog ff te onderbouwen een quote uit die review

"The XFX GeForce 6200TC 128MB featuring a 64-bit memory interface was noticeably faster than the ATI RADEON X300SE 128MB in most of our gaming benchmarks, that coupled with the extra features incorporated in the 6200TC GPU, give NVIDIA the upper hand in the latest standoff between the two graphics giants. )

[ Voor 12% gewijzigd door Turismo op 07-01-2006 21:25 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs met alle luxe opties uit, en op res 640x480 draait het onwijz slecht, dat lijkt me toch echt niet te kunne. het is gewoon niet te spelen....

terwijl de game echt super is maar op deze manier is t niet genieten iig

:( ik ben echt radeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31

Bosmonster

*zucht*

Heb je het spel zelf ook al gepatcht naar de laatste versie (1.05 geloof ik). In je startmenu zit en update functie bij het spel. De videokaart is van na CT volgens mij en wordt standaard niet ondersteund.

Een videokaart van meer dan 4 tientjes is ook geen overbodige luxe..

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 09-01-2006 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij andere spellen weinig problemen met de GFX kaart, call of duty 2 draait prima...

ik heb SCCT nu op 640x480 gezet, alles opnieuw opgestart, en nu draait het redelijk, maar das wel erg jaren 1998 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:20
Weet iemand hoe je SplinterCell CT Coop online werkend krijgt op een speedtouch 510?

Ik kan wel joinen maar geen Mission aanmaken en joinen. Dit had ik al sinds het begin.
Na patch 1.05 nog steeds hetzelfde...

Heeft iemand ideen? Ik heb de poorten die in het boekje staan opengezet in de NAT manager. (TCP en UDP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:30
Weet iemand hoe je verder kan in die missie dat je die bank moet beroven? ik zit nu bij die glazen kamer, maar kan er niet in want ik mis het nummer. Die man die ik had ondervraagt, zei dat er een ventilatie gat was boven dat glazen kamertje, en daar ben ik dus heen geklommen, maar daar kan ik niet doorheen want er zit een ventilator voor :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 30-09 20:20

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 13 januari 2006 @ 22:41:
Weet iemand hoe je verder kan in die missie dat je die bank moet beroven? ik zit nu bij die glazen kamer, maar kan er niet in want ik mis het nummer. Die man die ik had ondervraagt, zei dat er een ventilatie gat was boven dat glazen kamertje, en daar ben ik dus heen geklommen, maar daar kan ik niet doorheen want er zit een ventilator voor :9 .
In die kruipruimte he? Als je naar beneden kijkt, zie je een computer staan. Die kun je hacken, met je EEV. Even laten scannen en dan op enter drukken en je kunt hem dan uitschakelen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik zit nu in the penthouse :P en ik kom niet verder bij die oude man, die als je de machine aan doet en hij doet het niet, zegt: I think its overheated!. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Ik kom al een half jaar niet voorbij die verdomde helicopters met machine-geschut (in Korea)...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breepee schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:32:
Ik kom al een half jaar niet voorbij die verdomde helicopters met machine-geschut (in Korea)...
hint ; de secundaire functie van je pistooltje.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Nu mijn probleem....? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:35:
[...]

hint ; de secundaire functie van je pistooltje.....
Zoiets las ik al, lijkt alleen geen baat te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
weet iemand nou waar ik heen moet bij die oude man in the penthouse?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

SOEDARKMASTER schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:38:
weet iemand nou waar ik heen moet bij die oude man in the penthouse?????
Probeer de heat-vision eens, en kijk naar de 'computers'. Er is een start sequence.

Kijk welke 'computer' te heet wordt, en druk daar de knop in. Dit gaat een aantal keer door.

[ Voor 31% gewijzigd door Firestone op 20-01-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Hoe zie je dan welke eerste moet? ze zien er allemaal hetzelfde uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Bedankt! :P gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hey Soedarkmaster, je hoeft echt niet iedere keer te kicken om maar als laatste gereageerd te hebben, dat is alleen maar vreselijk irritant en draagt niets bij aan het topic. Daarbij adviseer ik je de volgende keer je bericht te bewerken in plaats van een nieuw bericht te plaatsen als binnen een dergelijk korte tijd een update hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-09 14:56
Als je met de speciale "electra" vision kijkt zie je dus waar ergens stroom op staat. In het eerste level moet je naar die vuurtoren toe. Je ziet powerlines naar die vuurtoren lopen en je kan naar die electra kastjes waar de stroom vandaan komt.

Kan je dit onklaar maken? M.a.w. de stroom van de vuurtoren afhalen zodat het lekker donker wordt? :)

Heb wel die kleine aggegraatjes gezien, die kan je dan ook gewoon uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neen, dat is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:31

Wildfire

Joy to the world!

Ik wou gisteren weer eens aan de slag met Chaos Theory, na het maanden niet gespeeld te hebben... blijkt dat ik in de tussentijd m'n savegames per ongeluk heb "opgeruimd"... foetsie dus.

Heeft er iemand savegames van het spel? Dan kan ik kijken waar ik zo ongeveer was gebleven en daar weer verder gaan.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-09 15:36

JohnD

Bernd

hmmm nu ik dit topic zie valt me in dat ik dit spel maanden geleden heb uitgeleend en nooit heb terug gekregen. :( echt zwaar aso

straks maar even bellen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Shailesh schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:13:
Vind het spel er machtig mooi uitzien. Tis inderdaad jammer dat er geen optie bijzit voor sm2.0 want alhoewel ik een 6600GT heb trekt mn computer het spel niet met sm3.0 maximaal ingeschakeld. Ik moet dus van de shader model zelf een aantal optie's (waaronder HDR en soft shadows) uitschakelen, waardoor ik eigenlijk al weer terugval op sm2.0...
Erg jammer dat ik de HDR moest uitschakelen want ik vind het er erg mooi uitzien. Zal wel weer een 6800GT voor nodig zijn maja. Desondanks een flinke verbetering tov de vorige delen.
Ik speel Splinter cell ct op ze mooist met me 7800gs :P (30-40fps) Het ziet er erg mooi uit. maar voor de rest vind ik het spel niet zo leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:31

Wildfire

Joy to the world!

Wildfire schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 09:54:
Ik wou gisteren weer eens aan de slag met Chaos Theory, na het maanden niet gespeeld te hebben... blijkt dat ik in de tussentijd m'n savegames per ongeluk heb "opgeruimd"... foetsie dus.

Heeft er iemand savegames van het spel? Dan kan ik kijken waar ik zo ongeveer was gebleven en daar weer verder gaan.
Klein kickje... iemand met savegames?

Ik weet helaas niet precies waar ik destijds ben gebleven... ik kan me herinneren iig in een soort TV-studio te zijn geweest, ook nog ergens op een boot... ik denk dat ik destijds ongeveer halverwege het spel ben gekomen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HydroDiOxide
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 10:04
Ik weet niet of ik hier een probleem met SC CT mag posten en het topic is ook al wat ouder. Toch maar proberen.

Wanneer ik in CT shader model 3 gebruik werkt het grafische gedeelte niet goed. Ik krijg de protagonist te zien met wat blauwe neon achtige streepjes en de rest is zwart. Als ik de night-vision aanzet krijg ik in gedeelte waar de omgeving te zien zo moeten zijn de gelige gloed die bij NV hoort, maar voor de rest is er niets te zien.

Nvidia 6800 (leadtek a400 tdh) met FW 84.21
Athlon 64 X2 3800
2x 512 mb ram
dit alles op een Asrock 939dual

"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02:10
HydroDiOxide schreef op zondag 20 augustus 2006 @ 23:45:
Ik weet niet of ik hier een probleem met SC CT mag posten en het topic is ook al wat ouder. Toch maar proberen.

Wanneer ik in CT shader model 3 gebruik werkt het grafische gedeelte niet goed. Ik krijg de protagonist te zien met wat blauwe neon achtige streepjes en de rest is zwart. Als ik de night-vision aanzet krijg ik in gedeelte waar de omgeving te zien zo moeten zijn de gelige gloed die bij NV hoort, maar voor de rest is er niets te zien.

Nvidia 6800 (leadtek a400 tdh) met FW 84.21
Athlon 64 X2 3800
2x 512 mb ram
dit alles op een Asrock 939dual
Ik had er ook last van met me Leadtek 7800 GTX. Ik heb er enkele maanden later een nieuwe bios ingeflasht en zojuist even geprobeerd en heb er nu geen last meer van. Kan misschien ook wel liggen aan de videodrivers, die zijn namelijk ook sinsdien geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HydroDiOxide
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-08 10:04
@Paul Hewson. waar heb je die BIOS vandaan gehaald? Ik kan op de site van Leadtek geen BIOS downloads vinden.

"Overspecialize and you breed in weakness..." Major Motoko Kusanagi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hello folks, ik heb twee vraagjes:

Ik heb SCCT al een tijdje en was best ver gekomen totdat de pc opnieuw geïnstalleerd moest worden. Wel hadden we een backup van het oude gedeelte, dus kan iemand me vertellen waar ik de savegames kan vinden? Ik heb mijn hele SCCT-dir doorgeploegd maar ik kan het niét vinden :?

Ik zat op het einde van level 3 'Bank', daar was ik bezig met een gouden beeldje maar kon ik niet verder maar dat zoek ik dan wel weer uit, belangrijkste is om die savegame terug te halen :)

Punt 2: ik wil graag co-oppen online maar wat ik ook probeer, het lukt me gewoon niet om te verbinden met de Ubi-server. Telkens als ik een account probeer aan te maken zegt hij dat hij zich niet kan verbinden met de server, dus that means dat ik niet online kan. Heeft iemand tips hoe dit op te lossen en te voorkomen, en eventueel nog andere fuiken waar ik op moet letten bij het configureren voor online-play? Héél graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Kijk is even in C:\Documents and Settings\Account\Application Data

edit: moet je wel even bij mapopties, de optie "verborgen bestanden tonen" even aanvinken.

[ Voor 46% gewijzigd door Xadeon op 13-10-2006 20:29 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Hmm hebbes... nou moeten we alleen nog puntje 2 zien op te lossen... ik ga zo even nog Googlen in de hóóp dat ik nog wat kan vinden, tot die tijd zijn alle tips welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem opstart laad hij hem 1 seconde en gaat dan weer terug naar het bureaublad. Wat kan ik hier aan doen. Ik begrijp dat het weinig info is, maar zeg maar ik moet verduidelijken. Hopelijk weet iemand een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:37:
Als ik hem opstart laad hij hem 1 seconde en gaat dan weer terug naar het bureaublad. Wat kan ik hier aan doen. Ik begrijp dat het weinig info is, maar zeg maar ik moet verduidelijken. Hopelijk weet iemand een oplossing.
Gebruik je een no-cd patch?

Zijn er nog mensen die nog online coop spelen van dit spel? Ik heet Neotaku in de lobby's en vind het erg vermakelijk om samen te werken met iemand van vlees en bloed in zeer fijn gemaakte levels. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee om ongezien langs die 3 mercs met nightvision in de doucheruimte in het badhuis level te komen (gedeelte voordat je die bommen moet defusen)? Die staan al gewoon te wachten op je. Ik heb al wat geprobeert met smoke grenades, maar ze lijken me telkens nog net te zien, waardoor ik geen 100% score kan halen :(.

Met de gameCube versie heb je gewoon genoeg sticky shockers. Schakel je een lamp uit, gaan ze met zijn 3-en kijken, shock je ze om de beurt. Dat is een piece of cake. Maar met de PC versie ga je dat niet redden, omdat je anders niet genoeg shockers hebt voor de mercs tijdens het defusen. Ook reageren de mercs in de doucheruimte op de PC-versie ook agressiever als je een licht vernield, beginnen ze meteen te schieten enzo.

Ideen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Ow dat is voor mij al een tijdje geleden maar als ik het me goed herinner; Loop je zo traag mogelijk naar dat pilaar. Blijf dan achter dat pilaar staan en van daaruit schakel je vervolgens met je airfolds(rubbere kogels) de middelste en daarna de rechter merc uit. En de laatste(linker) kun je eventueel met je pistool of rifle neerknallen.

succes!

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

D. Ninjai schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:57:
[...]

Zijn er nog mensen die nog online coop spelen van dit spel? Ik heet Neotaku in de lobby's en vind het erg vermakelijk om samen te werken met iemand van vlees en bloed in zeer fijn gemaakte levels. :)
Voeg me maar even toe op MSN at
spoiler:
bagger9902 [at] hotmail [punt] com
, aan mij heb je een goeie al heb ik het nog nooit geprobeerd, en dat komt omdat om een of andere vage reden hij niet wil connecten voor een profiel online :S

Maar goed ik gaat lekker verder klussen, dan spreek ik je daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 00:57:
[...]

Ja, die gebruik ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Heeft 'ie het wel eens eerder gedaan met de no-cd patch? Heb je de originele DVD liggen om hem daarmee te proberen op te starten? Chaos Theory gebruikt StarForce beveiliging die behoorlijk hardnekkig is en die je geloof ik niet op de knieën krijgt met een no-cd patch? :o

Anders even naar de lokale game-boer rennen en hem halen voor maar € 10. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:42:
[...]

Heeft 'ie het wel eens eerder gedaan met de no-cd patch? Heb je de originele DVD liggen om hem daarmee te proberen op te starten? Chaos Theory gebruikt StarForce beveiliging die behoorlijk hardnekkig is en die je geloof ik niet op de knieën krijgt met een no-cd patch? :o

Anders even naar de lokale game-boer rennen en hem halen voor maar € 10. ;)
De patch heeft eerder gewerkt, heb alleen het spel opnieuw erop gezet. Nu werkt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Xadeon

Dat werkt niet, zo gauw ik in de deuropening sta, hoe traag ik ook loop, spotten ze mij al en beginnen ze als gekken te schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

Heb je dat lamp op de gang al kapot geschoten? Anders moet je ze even afleiden dmv een blikje of iets dergelijks dat je rechts in de hoek gooit. Zo dat je ongezien binnen kunt lopen.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de lamp op de gang idd kapot geschoten. Heb het ook al geprobeerd met flashbangs, maar dan gaan ze me juist zoeken en zien ze me uiteindelijk nog. Misschien dat een blikje ofzo idd beter werkt. Ff kijken of die ergens te vinden is, haha.

Makkelijkste was met een gewone granaat, alledrie in een keer dood, maarja is niet goed voor je score...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ipv de lamp kapot schieten ook gebporbeerd hem uit te schakelen met pistool? schieten betekend nml breken+geluid en dat vinden bewakers meestal niet zo prettig om te horen :p
eerst fluiten en dan een stuk terug trekken kan misschien ook helpen als ze niet te ver zijn, dan kan je als ze terug lopen iig al eentje weg graaien als je snel maar stil bent :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Waarom niet met dat een elektrik ding onder je pistool? Silent!

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

@ hierboven: Snakiej = daves2hd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Niet online

Xadeon

daves2hd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:04:
ipv de lamp kapot schieten ook gebporbeerd hem uit te schakelen met pistool? schieten betekend nml breken+geluid en dat vinden bewakers meestal niet zo prettig om te horen :p
eerst fluiten en dan een stuk terug trekken kan misschien ook helpen als ze niet te ver zijn, dan kan je als ze terug lopen iig al eentje weg graaien als je snel maar stil bent :p
Alleen reageren of horen ze het lang niet altijd, meestal door het feit dat er een muur tussen zit. Een van de weinige minpunten aan deze game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:27:
Iemand een idee om ongezien langs die 3 mercs met nightvision in de doucheruimte in het badhuis level te komen
Aha... ik ben niet de enige die daar z'n 100% score verspeelde. Ongezien is haast niet te doen hoor, en ik heb het echt vaak geprobeerd. Pas na tig keer proberen lukte het me door eerst een smokebomb vlakbij de ingang te gooien, gevolgd door 2 flashbangs. Als de 2e afgaat dan meteen rennen naar de deur rechts in de hoek. Door de knal kunnen ze je niet horen en de rook zorgt ervoor dat ze je niet zien binnenkomen. Evengoed was het meer geluk dan skill denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Je moet gewoon in het licht blijven. Want als je dat doet dan worden de nightvision dragers verblind en kun je zo toeslaan. :)

[ Voor 62% gewijzigd door D. Ninjai op 27-10-2006 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
In Expert Mode op de PC? Want ik kan me nog voorstellen dat dat lukt op Easy of Hard maar op Expert zeker niet. Die gasten reageren dan gewoon te snel en zien je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Hard mode. Maar het is nog errug lastig. Op de GameCube stelde het geen kont voor, lijkt wel of de PC gewoon moeilijker is. Het was me een keer gelukt om ongezien achter dat muurtje te komen, alleen ging er daarna iets mis, omdat ik de smokbom verkeerd gooide, dus zagen ze me en was ik kasjewijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Tot dit level zag ik amper verschil tussen Hard of Expert, hoogstens dat je de cams wat korter kan uitschakelen enzo. Nu speel ik voor de stats en ergens baal ik er wel van dat ik blijf steken op 94%.

Nou ja, jammer dan, Double Agent voor de PC is al gold dus CT was wel weer een leuke opwarmer :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bobnofski op 27-10-2006 23:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Bobnofski schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:38:
In Expert Mode op de PC? Want ik kan me nog voorstellen dat dat lukt op Easy of Hard maar op Expert zeker niet. Die gasten reageren dan gewoon te snel en zien je altijd.
Ik ben er nog niet, bijna denk ik. Ik speel hem voor de eerste keer maar zit wel in de bad level van Japan. Maar ik dacht dat het wel mogelijk was in je screenshot om in het licht te stappen zodat ze verblind werden als je naar jou proberen te kijken, helaas zien ze je te snel. Een easy mode bestaat trouwens niet in Chaos Theory. Normal, hard en expert. ;) Ik speel op de middelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Ja ach, Normal of Easy, blijft hetzelfde wat CT betreft :)

En van dat licht, het klopt wel dat ze je niet zien maar zodra je ook maar 1 mm schaduw raakt slaan ze meteen op tilt. Ik denk wel dat je met een goed geplaatste rookbom een heel end komt als je dus inderdaad in het licht blijft. Heb het net nog even geprobeerd en ik haal op die manier vrij makkelijk de pilaar bij de rechterdeur. Maar als ik dan met een sticky shocker die ene guard uitschakel breekt alsnog de pleuris uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren wederom enkele pogingen gedaan om ongezien langs de 3 nightvision guards in de doucheruimte (Bath house level) te komen.

Met dat licht, uit of aan, kapot geschoten of scrambled, maakt niet veel uit. Heb het allemaal geprobeerd, beide keren zien ze me toch (meestal de guard rechtsachter).

Er liggen geen blikjes of iets dergelijks in de omgeving om de 3 guards af te leiden.

Poging die wel werkte (overigens nog maar 1 keer geprobeerd):

Eerst een flashbang naar binnen gooien achterin ergens. Hierop schrikken ze eerst, maar gaan vervolgens op verkenning uit (ondertussen blijf je zelf nog buiten de doucheruimte). Als ze bij je in de buurt zijn fluit je een keer. Echter komen ze de doucheruimte niet uit (bij de deur stoppen ze en roepen iets van: "forget it!") Op dat moment kruip je de doucheruimte in (dus terwijl die laatste guard (bij mij die van rechtsachter) terug naar zijn plaats loopt, dus met zijn rug naar jou). Kruip meteen achter het muurtje meteen rechts van de ingang. Nu kun je ff op adem komen.
Zorg dat je nu nog 2 smokegrenades hebt. Gooi aan de rechterzijde van het muurtje een smokegrenade op de houten plankjes, ongeveer ter hoogte van de pilaar. W8 enkele seconden en loop in dit rookgordijn (zet je thermal vision aan). Vervolgens gooi je nog een smokegrenade richting de deur waar je heen moet (een stuk voor de opening). W8 weer 2 seconden en loop vervolgens door de deur en klaar is kees!

Het moeilijkste is ongezien achter het muurtje te komen. Ook moet je zorgen dat de smokes goed liggen en w88 tot ze een fatsoenlijk rookgordijn hebben opgeworpen. Het is aan te raden om te saven als je ongezien achter het muurtje zit.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarantino78
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb ff dit topic door zitten lezen in de hoop dat iemand hetzelfde probleem heeft als ik. Er zit namelijk een bug in het spel, te weten bij Abandoned Building. Aan het eind wanneer je boven bent gekomen bij het heliplatform, moet je simpelweg met je zipline naar de overkant glijden, maar helaas laat Sam halverwege los waardoor hij doodvalt. En dit zou niet moeten gebeuren. Nou hoopte ik dat na de update dit opgelost zou zijn, maar helaas. Ik heb wel ergens gelezen dat je dan de fly-cheat moet gebruiken om aan de overkant te komen, maar dat kan helaas niet met je default-profile en drie keer raden welk profiel ik hanteer. Nou hoopte ik met een nieuw profiel en mn savegame eventjes naar de overkant te kunnen en dan weer de nieuwe savegame bij mn oude profiel te plaatsen, maar helaas lukte dat niet. Iemand anders nog ideeen? 8)7 Voor meer uitleg zie hier

Na een paar dingen geprobeerd te hebben toch erachter gekomen waarom het niet lukte. Je moet niet alleen de saves uit de map save in je profiel slepen, ook het dat-bestand moet je kopiëren en even hernoemen naar je nieuwe profiel. :9

[ Voor 11% gewijzigd door tarantino78 op 22-11-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Ik speel single player alles max rond de 70-100fps.
Maar al ik multiplayer speel heb ik maar 30fps? (Constant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:44:
Ik heb een vraagje.
Ik speel single player alles max rond de 70-100fps.
Maar al ik multiplayer speel heb ik maar 30fps? (Constant)
Heb ik ook last van. Ik denk dat het puur aan die maps ligt want in een smal halletje met een enkele kleur kan ik nooit 20fps hebben terwijl in de singleplayer ik altijd boven de 60fps zit in complexere situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:22:
[...]

Heb ik ook last van. Ik denk dat het puur aan die maps ligt want in een smal halletje met een enkele kleur kan ik nooit 20fps hebben terwijl in de singleplayer ik altijd boven de 60fps zit in complexere situaties.
Ik heb een 8800GTX.. En kvin et erg beu dat multiplayer zo blijft hangen.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Laatst online: 17-03 20:11
dangerpaki schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:56:
voor mensne die het spel niet vanaf hun dvd kunnen spelen omdat die niet ondersteudn wordt door starforce beveiliging is er een progje. (misschien handig om in de topic start te zetten)
maar je kan met dat progje dus manual registratie uitvoeren en zo zonder dvd spelen. geen gezeik meer dat je dvd het niet ondersteund.

PAS OP werkt alleen met de legale versie het is dus geen CRACK!!

maar als Xrenity misschien kontakt op kan nemen met mij wee thij misschienw aar ik dat filetje ner kan zettenw ant heb zelf geen ruimte om 22 mb ergens up te loaden misschien iemand anders?

<EDIT>ok ik heb de file online gezet... dit is een torrent: http://members.chello.nl/r.farid/1450-sp-patch.zip.torrent
EDIT / all iets gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door JohnB op 31-01-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met het probleem dat het spel gewoonweg niet meer werkt na maanden niet gespeeld te hebben. Wanneer ik splintercell3.exe run gebeurt er gewoonweg niets :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is 4:00+ s'nachts en ik ben doodop en ben nog amper in staat om helder met google te zoeken naar een work around om Splinter Cell CT te laten werken op mijn x64 windows XP
Her en der lees ik mensen die work around in de mond nemen, doch wat die work around inhoud krijg ik niet te lezen.
Is er iemand die hier van wanten weet en mij op het goede spoor wil zetten ?!
quote:
dangerpaki schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:56:
voor mensne die het spel niet vanaf hun dvd kunnen spelen omdat die niet ondersteudn wordt door starforce beveiliging is er een progje. (misschien handig om in de topic start te zetten)
maar je kan met dat progje dus manual registratie uitvoeren en zo zonder dvd spelen. geen gezeik meer dat je dvd het niet ondersteund.

PAS OP werkt alleen met de legale versie het is dus geen CRACK!!

maar als Xrenity misschien kontakt op kan nemen met mij wee thij misschienw aar ik dat filetje ner kan zettenw ant heb zelf geen ruimte om 22 mb ergens up te loaden misschien iemand anders?

<EDIT>ok ik heb de file online gezet... dit is een torrent: http://members.chello.nl/r.farid/1450-sp-patch.zip.torrent
EDIT / all iets gevonden.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga toch even een kick proberen, ik ben sinds kort (ja ja ik loop nou eenmaal zwaar achter) eens aan dit spel begonnen op de Xbox. Hoe vinden jullie die geavanceerde controles allemaal? Ik heb via die demo videos de basis-moves inmiddels wel onder handen, maar een aantal dingen lukt me ondanks herhaaldelijk proberen echt gewoon niet, en de demo videos leggen helaas niet echt duidelijk uit hoe ik dit voor elkaar moet krijgen:

• ik kan met de SC20 alleen kogels, shockers en camera's afvuren. Er zou ook een rifle en een andere "harde schiet" assault mode moeten zijn volgens de demo, maar ik krijg er niks uit, ik ben iets van 10 kogels kwijt om een enkele vent dood te schieten (soms richt ik goed op z'n hoofd, meestal niet :P), terwijl het in al die demo-videos met 1 schot al gedaan is. Hoe doe ik dat?
• Ook de dubbele zoom met de rifle (van 1,5x naar 3.5x dus) heb ik niet (waarschijnlijk omdat ik uberhaupt geen rifle-mode heb), zoals in de demo-video "Equipment 1". Hoe krijg ik die beschikbaar / hoe gebruik ik die?
• In het Seoul level zie ik in de intro-video de helicopter worden neergeschoten, ik heb er wel 100 kogels op afgevuurd maar hij gaat niet weg. Hoe schiet ik helicopters neer?
• ik kan camera's schieten en krijg dan beeld, maar als ik vervolgens op back druk dan verlies ik het camera-beeld en krijg ik het met geen mogelijkheid terug. Hoe krijg ik dat terug? Het einde van Bathhouse is bijvoorbeeld bijzonder moeilijk zonder camera's bij dat bommen-gedeelte op het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkiepinky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-04 00:56
Hoe kan je sluipen in splinter cel chaos theory? Ik zie het vaak als ze naar een tegenstander gaan in filmpjes maar ik weet niet hoe dat moet, kan iemand me helpen?

Greetz Punkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Met je scroll wheel kun je je loopsnelheid aanpassen en er was ook nog een crouch knop om extra-stealthy te zijn volgens mij (tijd geleden alweer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkiepinky
Oke reuze bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi he googlen. http://ubisoft.custhelp.c...-theory-pc-digital-manual

Hier heb je de handleiding van het spel. Was de bovenste hit op google: 'splinter cell chaos theory controls'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkiepinky
Jij ook bedankt :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste