Splinter Cell: Chaos Theory

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 3.303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
In Expert Mode op de PC? Want ik kan me nog voorstellen dat dat lukt op Easy of Hard maar op Expert zeker niet. Die gasten reageren dan gewoon te snel en zien je altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op Hard mode. Maar het is nog errug lastig. Op de GameCube stelde het geen kont voor, lijkt wel of de PC gewoon moeilijker is. Het was me een keer gelukt om ongezien achter dat muurtje te komen, alleen ging er daarna iets mis, omdat ik de smokbom verkeerd gooide, dus zagen ze me en was ik kasjewijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Tot dit level zag ik amper verschil tussen Hard of Expert, hoogstens dat je de cams wat korter kan uitschakelen enzo. Nu speel ik voor de stats en ergens baal ik er wel van dat ik blijf steken op 94%.

Nou ja, jammer dan, Double Agent voor de PC is al gold dus CT was wel weer een leuke opwarmer :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bobnofski op 27-10-2006 23:10 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:25
Bobnofski schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:38:
In Expert Mode op de PC? Want ik kan me nog voorstellen dat dat lukt op Easy of Hard maar op Expert zeker niet. Die gasten reageren dan gewoon te snel en zien je altijd.
Ik ben er nog niet, bijna denk ik. Ik speel hem voor de eerste keer maar zit wel in de bad level van Japan. Maar ik dacht dat het wel mogelijk was in je screenshot om in het licht te stappen zodat ze verblind werden als je naar jou proberen te kijken, helaas zien ze je te snel. Een easy mode bestaat trouwens niet in Chaos Theory. Normal, hard en expert. ;) Ik speel op de middelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobnofski
  • Niet online
Ja ach, Normal of Easy, blijft hetzelfde wat CT betreft :)

En van dat licht, het klopt wel dat ze je niet zien maar zodra je ook maar 1 mm schaduw raakt slaan ze meteen op tilt. Ik denk wel dat je met een goed geplaatste rookbom een heel end komt als je dus inderdaad in het licht blijft. Heb het net nog even geprobeerd en ik haal op die manier vrij makkelijk de pilaar bij de rechterdeur. Maar als ik dan met een sticky shocker die ene guard uitschakel breekt alsnog de pleuris uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren wederom enkele pogingen gedaan om ongezien langs de 3 nightvision guards in de doucheruimte (Bath house level) te komen.

Met dat licht, uit of aan, kapot geschoten of scrambled, maakt niet veel uit. Heb het allemaal geprobeerd, beide keren zien ze me toch (meestal de guard rechtsachter).

Er liggen geen blikjes of iets dergelijks in de omgeving om de 3 guards af te leiden.

Poging die wel werkte (overigens nog maar 1 keer geprobeerd):

Eerst een flashbang naar binnen gooien achterin ergens. Hierop schrikken ze eerst, maar gaan vervolgens op verkenning uit (ondertussen blijf je zelf nog buiten de doucheruimte). Als ze bij je in de buurt zijn fluit je een keer. Echter komen ze de doucheruimte niet uit (bij de deur stoppen ze en roepen iets van: "forget it!") Op dat moment kruip je de doucheruimte in (dus terwijl die laatste guard (bij mij die van rechtsachter) terug naar zijn plaats loopt, dus met zijn rug naar jou). Kruip meteen achter het muurtje meteen rechts van de ingang. Nu kun je ff op adem komen.
Zorg dat je nu nog 2 smokegrenades hebt. Gooi aan de rechterzijde van het muurtje een smokegrenade op de houten plankjes, ongeveer ter hoogte van de pilaar. W8 enkele seconden en loop in dit rookgordijn (zet je thermal vision aan). Vervolgens gooi je nog een smokegrenade richting de deur waar je heen moet (een stuk voor de opening). W8 weer 2 seconden en loop vervolgens door de deur en klaar is kees!

Het moeilijkste is ongezien achter het muurtje te komen. Ook moet je zorgen dat de smokes goed liggen en w88 tot ze een fatsoenlijk rookgordijn hebben opgeworpen. Het is aan te raden om te saven als je ongezien achter het muurtje zit.

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tarantino78
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-01-2022
Ik heb ff dit topic door zitten lezen in de hoop dat iemand hetzelfde probleem heeft als ik. Er zit namelijk een bug in het spel, te weten bij Abandoned Building. Aan het eind wanneer je boven bent gekomen bij het heliplatform, moet je simpelweg met je zipline naar de overkant glijden, maar helaas laat Sam halverwege los waardoor hij doodvalt. En dit zou niet moeten gebeuren. Nou hoopte ik dat na de update dit opgelost zou zijn, maar helaas. Ik heb wel ergens gelezen dat je dan de fly-cheat moet gebruiken om aan de overkant te komen, maar dat kan helaas niet met je default-profile en drie keer raden welk profiel ik hanteer. Nou hoopte ik met een nieuw profiel en mn savegame eventjes naar de overkant te kunnen en dan weer de nieuwe savegame bij mn oude profiel te plaatsen, maar helaas lukte dat niet. Iemand anders nog ideeen? 8)7 Voor meer uitleg zie hier

Na een paar dingen geprobeerd te hebben toch erachter gekomen waarom het niet lukte. Je moet niet alleen de saves uit de map save in je profiel slepen, ook het dat-bestand moet je kopiëren en even hernoemen naar je nieuwe profiel. :9

[ Voor 11% gewijzigd door tarantino78 op 22-11-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje.
Ik speel single player alles max rond de 70-100fps.
Maar al ik multiplayer speel heb ik maar 30fps? (Constant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01:25
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 12:44:
Ik heb een vraagje.
Ik speel single player alles max rond de 70-100fps.
Maar al ik multiplayer speel heb ik maar 30fps? (Constant)
Heb ik ook last van. Ik denk dat het puur aan die maps ligt want in een smal halletje met een enkele kleur kan ik nooit 20fps hebben terwijl in de singleplayer ik altijd boven de 60fps zit in complexere situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D. Ninjai schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:22:
[...]

Heb ik ook last van. Ik denk dat het puur aan die maps ligt want in een smal halletje met een enkele kleur kan ik nooit 20fps hebben terwijl in de singleplayer ik altijd boven de 60fps zit in complexere situaties.
Ik heb een 8800GTX.. En kvin et erg beu dat multiplayer zo blijft hangen.
Is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnB
  • Laatst online: 17-03 20:11
dangerpaki schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:56:
voor mensne die het spel niet vanaf hun dvd kunnen spelen omdat die niet ondersteudn wordt door starforce beveiliging is er een progje. (misschien handig om in de topic start te zetten)
maar je kan met dat progje dus manual registratie uitvoeren en zo zonder dvd spelen. geen gezeik meer dat je dvd het niet ondersteund.

PAS OP werkt alleen met de legale versie het is dus geen CRACK!!

maar als Xrenity misschien kontakt op kan nemen met mij wee thij misschienw aar ik dat filetje ner kan zettenw ant heb zelf geen ruimte om 22 mb ergens up te loaden misschien iemand anders?

<EDIT>ok ik heb de file online gezet... dit is een torrent: http://members.chello.nl/r.farid/1450-sp-patch.zip.torrent
EDIT / all iets gevonden.

[ Voor 14% gewijzigd door JohnB op 31-01-2007 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met het probleem dat het spel gewoonweg niet meer werkt na maanden niet gespeeld te hebben. Wanneer ik splintercell3.exe run gebeurt er gewoonweg niets :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is 4:00+ s'nachts en ik ben doodop en ben nog amper in staat om helder met google te zoeken naar een work around om Splinter Cell CT te laten werken op mijn x64 windows XP
Her en der lees ik mensen die work around in de mond nemen, doch wat die work around inhoud krijg ik niet te lezen.
Is er iemand die hier van wanten weet en mij op het goede spoor wil zetten ?!
quote:
dangerpaki schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 15:56:
voor mensne die het spel niet vanaf hun dvd kunnen spelen omdat die niet ondersteudn wordt door starforce beveiliging is er een progje. (misschien handig om in de topic start te zetten)
maar je kan met dat progje dus manual registratie uitvoeren en zo zonder dvd spelen. geen gezeik meer dat je dvd het niet ondersteund.

PAS OP werkt alleen met de legale versie het is dus geen CRACK!!

maar als Xrenity misschien kontakt op kan nemen met mij wee thij misschienw aar ik dat filetje ner kan zettenw ant heb zelf geen ruimte om 22 mb ergens up te loaden misschien iemand anders?

<EDIT>ok ik heb de file online gezet... dit is een torrent: http://members.chello.nl/r.farid/1450-sp-patch.zip.torrent
EDIT / all iets gevonden.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2007 04:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga toch even een kick proberen, ik ben sinds kort (ja ja ik loop nou eenmaal zwaar achter) eens aan dit spel begonnen op de Xbox. Hoe vinden jullie die geavanceerde controles allemaal? Ik heb via die demo videos de basis-moves inmiddels wel onder handen, maar een aantal dingen lukt me ondanks herhaaldelijk proberen echt gewoon niet, en de demo videos leggen helaas niet echt duidelijk uit hoe ik dit voor elkaar moet krijgen:

• ik kan met de SC20 alleen kogels, shockers en camera's afvuren. Er zou ook een rifle en een andere "harde schiet" assault mode moeten zijn volgens de demo, maar ik krijg er niks uit, ik ben iets van 10 kogels kwijt om een enkele vent dood te schieten (soms richt ik goed op z'n hoofd, meestal niet :P), terwijl het in al die demo-videos met 1 schot al gedaan is. Hoe doe ik dat?
• Ook de dubbele zoom met de rifle (van 1,5x naar 3.5x dus) heb ik niet (waarschijnlijk omdat ik uberhaupt geen rifle-mode heb), zoals in de demo-video "Equipment 1". Hoe krijg ik die beschikbaar / hoe gebruik ik die?
• In het Seoul level zie ik in de intro-video de helicopter worden neergeschoten, ik heb er wel 100 kogels op afgevuurd maar hij gaat niet weg. Hoe schiet ik helicopters neer?
• ik kan camera's schieten en krijg dan beeld, maar als ik vervolgens op back druk dan verlies ik het camera-beeld en krijg ik het met geen mogelijkheid terug. Hoe krijg ik dat terug? Het einde van Bathhouse is bijvoorbeeld bijzonder moeilijk zonder camera's bij dat bommen-gedeelte op het einde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkiepinky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-04 00:56
Hoe kan je sluipen in splinter cel chaos theory? Ik zie het vaak als ze naar een tegenstander gaan in filmpjes maar ik weet niet hoe dat moet, kan iemand me helpen?

Greetz Punkie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Met je scroll wheel kun je je loopsnelheid aanpassen en er was ook nog een crouch knop om extra-stealthy te zijn volgens mij (tijd geleden alweer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkiepinky
Oke reuze bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi he googlen. http://ubisoft.custhelp.c...-theory-pc-digital-manual

Hier heb je de handleiding van het spel. Was de bovenste hit op google: 'splinter cell chaos theory controls'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkiepinky
Jij ook bedankt :)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste