Splinter Cell: Chaos Theory

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 3.303 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 17:17:
[...]

1280x1024
shader 3.0 met alle shader-opties aan
AA niet beschikbaar
AF op 8x
Verder alle opties op max

Driver
officiële 71.84 (zonder temp bug-miserie wegens oc naar 401/1100)
V-sync aan
image op 'quality'
Ik zie dat jij de AA ook niet kan selecteren met PS 3.0 aan. Heb ook de 71.84 drivers zal eens kijken met een andere driver, want in de demo kon ik wel 3.0 en AA aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

(jarig!)
Gisteravond lekker voor het eerst een keer kunnen co-op’en. En ik moet zeggen dat t toch wel unieke gameplay oplevert. Eerst een keer de training doorlopen (welke jammergenoeg behoorlijk ‘laggy’ was en dus erg heb zitten klooien met de controls), vervolgens probeerden we (ik geloof) de panama missie te spelen; opstaren ging prima, alleen na een minuutje of 2 werden we er steeds af gekicked, Connection failed oid. :(

Hopelijk wordt t met een toekomstige patch het co-op’en een stuk stabieler, want t verdient gewoon beter….

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Terryb47 schreef op donderdag 07 april 2005 @ 21:51:
Ik had em gisternacht voor het eerst uitgespeeld, nu aan het opnieuw spelen voor 100% :)
het is misschien nog een beetje vroeg, maar SC:CT is zeker 1 van de top games van 2005. Heb lang niet zoveel plezier in een game gehad en dat ik na het uitspelen NOG een keer ga spelen is helemaal een uitzondering in deze tijd. Hulde aan Ubisoft die niet de serie liet doodbloeden maar keer op keer een beter sequel weet te maken: daar heb ik respect voor. Prima afwisseling in levels, de gesprekken zijn weer super droog, het sneaken is gewoon heel goed uitgewerkt, verhaal is niet zo super maar dat vind ik niet al te belangrijk in zo'n game. MGS2 en 3 vind ik daarom niet zo fijne games: je wordt de hele tijd doodgegooid met verhaal/films/gesprekken/conspiracies.

niet te vergeten de supercoole soundtrack van Amon Tobin, check filmpje krijg je toch spontaan zin van om de game weer te gaan spelen? ;)
Ja idd, er zijn echt enorm weinig spellen waarin ik missies nog een keer ga spelen, maar hierbij doe ik het graag :) Overal 100% halen _O_

De soundtrack is zeker briljant, staat nu ook lekker aan hier :)

Overigens is de game veel beter dan SC1. In het sneaken zelf zit ook meer 'emotie'. Sam die z'n mes vastpakt dicht bij enemies en naar ze kijkt, het is allemaal zo veel gaver :)

Iemand uit de buurt hier haalt hem vanmiddag, eens kijken of coop een beetje wil lukken dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-09 16:16

Amiet01

Master_A

Heeft er iemand al ervaringen met de nieuwe Forceware drivers van Nvidia met dit spel. Zo ja werkt het nu veel soepeler/betere framerates?
@ Webpiper Zou je nu misschien met de zelfde instellingen je framerates kunnen posten?
Alvast bedankt

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:52
Iemand al gevonden of je ook tussendoor de overal rating kan vinden? (dus de score van alle missies samen :P)

* The N Man is bezig met een poging om overal 100% te halen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The N Man schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:51:
Iemand al gevonden of je ook tussendoor de overal rating kan vinden? (dus de score van alle missies samen :P)

* The N Man is bezig met een poging om overal 100% te halen :9~
Bij load, en dan missions. Dan kan je kijken hoeveel procent je bij elke missie hebt gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Ik heb net level 4 gehaald.. dat einde met die opa is echt te raar voor woorden zeg! :? :P Ik snap er echt helemaal niets van, die gozer heeft die computer gemaakt ofzo maar hij helpt me wel gewoon enzo... VAAG! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[uch] Waar staan de savegames? [uch] bvd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:50
Notna schreef op woensdag 06 april 2005 @ 20:16:
*zucht*

Vorige delen van Splinter Cell helemaal stuk gespeeld en dus deze maar eens gekocht voor de grap. Maar wat een uber spel :D

Hele sfeer is weer terug, graphics zijn :~ en gameplay is gewoon uber :D

Alleen installde ik net de patch, loopt me hele comp muurvast :? Na een slordige 5 mins gaat ie in ene van 0 naar 12 % en installed de rest in 4 seconden :? Meer mensen hier last van gehad?
Nu heb ik hetzelfde probleem. Bij het installeren van de patch blijft hij haken bij 8%. Wanneer ik vervolgens in mijn Task Manager kijk zie ik bij het installatieproces Not Responding staan. Toch nog even geduldig afwachten of.........geduld dus! :Y)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen zorgen maken over die patcher, gewoon lekker een kwartiertje laten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ben nu in level 6, en na het spelen tot zover heb ik oppeens een sterke drang om Axe deo te gebruiken en Nokia telefoons te gebruiken, raar zeg? :P :+ Sluikreclame was hier wel ERG opvallend bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed, ik heb in het beginne der tijde hier gepost- en ditmaal met bevindingen... ik draai het op de Xbox- wat een heerlijk spel! Weer heel bizar dat die versus mode zo.. apart staat- los, van het geheel. (co-op en SP dus). Maargoed, na een dagje wennen voel ik me alweer helemaal thuis hierin... Zijn er veel mensen die het op Live spelen? Enige minpunt op de Xbox (en waarschijnlijk alle consoles) vind ik de menu structuur O_O.. grmpft... over chaostisch gesproken :+

Dat bewakers je nu echt kunnen horen (via je headset) is natuurlijk geniaal... ander minpunt blijft dat sam ook echt ELKE PIJP BEETPAKT in zn bereik als je hard probeert weg te rennen omdat er op je geschoten word :+ "ja loser, dan moet je zorgen dat ze je niet zien" ja, maar los van dat... :+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik heb even wat interessante reclame foto's gemaakt in SCCT, heeft iemand toevallig nog meer gevonden en zoja, waar? Houdt me ook weer even bezig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:11

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:31:

[...]

Het enige dieptepunt is de nieuwe night-, thermal- en elektro-vision. Die had ik het liefst nog gewoon full screen gezien i.p.v. zo'n rare circel op je scherm, een soort vissenkom want de randen vervormen zelfs :P
Dat viel mij meteen op. En was ook meteen de reden dat ik het voorlopig niet meer spel. Als ik wat op en neer kijk, zie je overduidelijk de vervormingen optreden in beeld. Gruwelijk irritant en voor mij een reden om het spel niet verder te spelen.

Ik heb Ubisoft al gemailed, ik wil de oude night- en thermalvision modes terug! En niet met zo'n stomme fish eye lenseffect... :(
RAZORDUDE schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:51:
Weet iemand ook waarom dit spel Shader model 1.1 en 3.0 ondersteund en geen 2.0b (X800) :? .
Daar heb ik dus geen ene reed aan met mn AX800XT PE .
Idd. Ik begrijp echt niet waarom ze 2.0c niet hebben geïmplementeerd, daar kun je zo ongeveer hetzelfde mee als met 3.0!

Hopelijk implementeren ze dat nog in een patch.

[ Voor 25% gewijzigd door Wildfire op 10-04-2005 21:02 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik had totaal geen last van die bril-look. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat lastig vinden, maar of dat nou een reden is om het spel helemaal niet meer te spelen?
Je mist iig een hoop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:09:
Hmm, ik had totaal geen last van die bril-look. Ik kan me wel voorstellen dat mensen dat lastig vinden, maar of dat nou een reden is om het spel helemaal niet meer te spelen?
Tsja, ik vind het gewoon hartstikke irritant. Het leidt gewoon mijn aandacht flink af.

Maar goed, ik zal eens gaan spelen. Kijken of het misschien alsnog went.

Wat trouwens niets afdoet aan het feit dat ik al wèl aan Ubisoft heb gevraagd of de oude night- en heatvision modes weer terugkunnen. Want die werkten gewoon fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-10 12:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

Wildfire schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:21:
[...]

Tsja, ik vind het gewoon hartstikke irritant. Het leidt gewoon mijn aandacht flink af.

Wat trouwens niets afdoet aan het feit dat ik al wèl aan Ubisoft heb gevraagd of de oude night- en heatvision modes weer terugkunnen. Want die werkten gewoon fijner.
dat is ook de hele point, het moet niet al te makkelijk worden... anders loop je gewoon constant met je nightvision op je kop

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
Wildfire schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:21:
[...]

Smaken verschillen zullen we maar zeggen, heb de vorige twee delen ook hier liggen. Ik vind het juist wat extra realiteit met zich meebrengen en totaal niet irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:09:
dat zat toch enkel in de demo? :X
eendje schreef op zondag 10 april 2005 @ 23:26:
[...]

dat is ook de hele point, het moet niet al te makkelijk worden... anders loop je gewoon constant met je nightvision op je kop
Idd dat had ik ook. In deel 1 en 2 liep ik altijd met die nightvision op m'n kop. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:40:
[...]

Idd dat had ik ook. In deel 1 en 2 liep ik altijd met die nightvision op m'n kop. :P
Hmm vind ik me toch moeilijk voor te stellen. Zeker voor het zoeken van de donkere hoekjes zit ik continu zonder kijkers op m'n snufferd rond te lopen, omdat je dan wel kunt beoordelen wanneer men je al of niet zal zien. Ik gebruik night-vision alleen als het echt donker is in een kamer of als ik even iets in een donkere hoek wil controleren, volgens mij heb ik thermal nog vaker aan 8)7

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:57:
[...]

Hmm vind ik me toch moeilijk voor te stellen. Zeker voor het zoeken van de donkere hoekjes zit ik continu zonder kijkers op m'n snufferd rond te lopen, omdat je dan wel kunt beoordelen wanneer men je al of niet zal zien. Ik gebruik night-vision alleen als het echt donker is in een kamer of als ik even iets in een donkere hoek wil controleren, volgens mij heb ik thermal nog vaker aan 8)7
Je hebt toch ook een light-intesity meter ... ik gebruik deze als ik mijn nightv. op heb, zo weet ik perfect hoe donker het rondom me is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 12:40:
[...]

dat zat toch enkel in de demo? :X
Nee hoor, het hele spel door.
Ik gebruikte thermal maar vrij weinig, en die electriciteits-kijker (?) nog veel minder. Nightvision daarentegen is behoorlijk relaxt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op zondag 10 april 2005 @ 17:28:
Ik heb even wat interessante reclame foto's gemaakt in SCCT, heeft iemand toevallig nog meer gevonden en zoja, waar? Houdt me ook weer even bezig :D
En die kauwgom dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 13:28:
[...]

Je hebt toch ook een light-intesity meter ... ik gebruik deze als ik mijn nightv. op heb, zo weet ik perfect hoe donker het rondom me is :p
En dan weet je ook hoe licht het 5 meter voor je is en of je daar wel of niet heen kunt lopen zonder dat de bewaker je ziet? Nee dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:06:
[...]

En dan weet je ook hoe licht het 5 meter voor je is en of je daar wel of niet heen kunt lopen zonder dat de bewaker je ziet? Nee dus ;)
dat weet je wel want dan gaat die meter omhoog :9 en aangezien je tering langzaam sluipt zal de meter dusdanig langzaam omhoog gaan dat je niet gezien wordt.

maar snap ook wel dat het soms fijn is even die nightvision uit te doen om te kijken waar het donker is maar dat is met nightvision aan ook wel goed te zien want lichtbronnen worden heel fel dus daar moet ej niet wezen, simpel toch 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AMD op elke pc-screensaver :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe is het multiplayen nu eigenlijk in elkaar gezet? Ik heb pandora tommorow ook nooit gespeeld.
Moet je echt met iemand afspreken om te kunnen spelen of is het zoiets als CS dat je een hele lijst met "servers" hebt. Afspreken is zo... afgezaagd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Is het mogelijk om iemand knock out te slaan, en dus niet te doden, als je achter hem heen gesloten bent en hem vastgegrepen houdt?
Ik heb de video's al bekeken, maar vind het niet direct.
Als ik linkermuisknop gebruik, dus gewoon vuren, zie ik achteraf in de statestieken altijd dat die dood zijn. Rechter muisknop - alternatief vuren, snijd hun strot open, dus dan zullen ze ook wel dood zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Splinter Cell: Chaos Theory vandaag gehaald bij FRS, eenmaal thuis installeerd ik hem en daarna de update.
Wil ik hem opstarten, moet ik een code invoeren.
Ik voer hem in en ik krijg WRONG of MISTYPED :( :X . Kan iemand controleren hoeveel karakters de code heeft?

Edit:
De supportlijn zegt dat ik een copy van de code en de bon moet mailen naar UBISOFT UK, ik krijg dan binnen een paar dagen een nieuwe code.

Ik ga hem morgen lekker ruilen, als ze hem niet accepteren bel ik vanuit de winkel naar UBISOFT! :(

Edit 2:
De code staat dus op de DVD en niet op het boekje :X 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 . Nu werkt hij wel :D .

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tofu schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:29:
Is het mogelijk om iemand knock out te slaan, en dus niet te doden, als je achter hem heen gesloten bent en hem vastgegrepen houdt?
Ik heb de video's al bekeken, maar vind het niet direct.
Als ik linkermuisknop gebruik, dus gewoon vuren, zie ik achteraf in de statestieken altijd dat die dood zijn. Rechter muisknop - alternatief vuren, snijd hun strot open, dus dan zullen ze ook wel dood zijn :P
Rechter muisknop is wurgen en geen strot opensnijden ;) ookal lijkt het erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:37:
[...]

Rechter muisknop is wurgen en geen strot opensnijden ;) ookal lijkt het erop.
Herstel: zoals netjes in de handleiding staat is LMB een 'lethal attack' en RMB een non-lethal attack, hij wurgt 'm niet maar schakelt 'm bewusteloos uit.

Nadeel van non-lethal is dat ie wakker gemaakt kan worden door andere guards die 'm vinden, maar tis dus beter voor je punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we het toch over die lethal en non lethal attacks hebben...
Ik denk dat Sam met die lethal attack een mes in ze rug douwt, maar anderen zeggen weer dat het een stomp is ofzo. Het mes is ook niet echt duidelijk te zien, maar ik vind dan een stomp ook niet echt dodelijk. Wat denken jullie dat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:02:
Nu we het toch over die lethal en non lethal attacks hebben...
Ik denk dat Sam met die lethal attack een mes in ze rug douwt, maar anderen zeggen weer dat het een stomp is ofzo. Het mes is ook niet echt duidelijk te zien, maar ik vind dan een stomp ook niet echt dodelijk. Wat denken jullie dat het is?
Het hangt er vanaf hoe je het doet, maar als je op een tegenstander af loopt/sluipt en LMB drukt zie je 'm nogal duidelijk het mes in de tegenstander planten (soms zelfs eerst in knieholte trappen om 'm neer te krijgen waarna ie keel doorsnijdt)... die 16+ rating is er niet voor niets opgekomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Best wel lullig dat LMB nu lethal is. Ik was LMB gewend om iemand knock-out te krijgen.

Geen wonder dat ik in de eerste missie 14 kills had. Ik vond het al zo raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op maandag 11 april 2005 @ 21:11:
[...]

Het hangt er vanaf hoe je het doet, maar als je op een tegenstander af loopt/sluipt en LMB drukt zie je 'm nogal duidelijk het mes in de tegenstander planten (soms zelfs eerst in knieholte trappen om 'm neer te krijgen waarna ie keel doorsnijdt)... die 16+ rating is er niet voor niets opgekomen ;)
Ja, dat had ik er eigenlijk bij moeten zeggen. Ik bedoelde wanneer Sam iemand in de houdgreep heeft. Dus non-lethal is de choke, en lethal is die stomp/mes. Maar is het nou het mes of die stomp? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:38
Ik speel het spel nu ook sinds het weekend (Xbox Versie) en ik moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
Heb tot nu toe alleen nog maar de Multiplayer getest, die heel erg verslavend is :p, maar één ding is zeker, Spinter Cell: Chaos Theory is het beste deel uit de Splinter Cell serie zowel kwá Graphics als Gameplay.
En dat voor de Xbox _/-\o_ , natuurlijk ben ik ook van plan het spel (eigenlijk alle 3 de delen) aan te schaffen (ja, je leest het goed aan te schaffen :p ) voor op de PC :D
Dan pas zal ik Splinter Cell: Chaos Theory's echte Grafische schoonheid aanschouwen. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Yonix op 11-04-2005 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm gister is me ook iets opgevallen.

die missie op de boot dat je die man moet ombrengen.

ik zat in het kamertje en ik hoorde de guards spreken dus had mn SC_20k geweer klaar met elektro shocker.die vent loopt mn kamer binnen en ziet me niet. tot zover niks raars.

die gast knielt neer en ik schiet mn elektro shocker af. ik krijg bericht dat ie dood is.

vervolgens komt de eerste bewaker en die haal ik op de zelfde manier neer. maar dan komt bewaker 2 die knielt neer bij de eerste bewaker en ze staan beide weer op :x

is het voor de ene wel dodelijk en andere niet ? beetje raar vond ik het :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Ik heb nog nergens minpunten gehad voor mensen neerschieten met de sticky shocker, alhoewel je die beter kunt bewaren voor watersituaties en de Airfoil Round gebruiken om non-lethal neer te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:57

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 18:35:

Ik heb Splinter Cell: Chaos Theory vandaag gehaald bij FRS, eenmaal thuis installeerd ik hem en daarna de update.
Wil ik hem opstarten, moet ik een code invoeren.
Ik voer hem in en ik krijg WRONG of MISTYPED :( :X . Kan iemand controleren hoeveel karakters de code heeft?

Edit:
De supportlijn zegt dat ik een copy van de code en de bon moet mailen naar UBISOFT UK, ik krijg dan binnen een paar dagen een nieuwe code.

Ik ga hem morgen lekker ruilen, als ze hem niet accepteren bel ik vanuit de winkel naar UBISOFT! :(

Edit 2:
De code staat dus op de DVD en niet op het boekje :X 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 . Nu werkt hij wel :D .
rtfm ofzo :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:07:
Ik heb nog nergens minpunten gehad voor mensen neerschieten met de sticky shocker, alhoewel je die beter kunt bewaren voor watersituaties en de Airfoil Round gebruiken om non-lethal neer te schieten :)
maar blijft krom dat de ene doodgaat aan de sticky shocker en de ander blijft leven :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

De code staat dus op de DVD en niet op het boekje . Nu werkt hij wel .
De code op het boekje is voor MP....... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Zo ben ik wat missies aan het overspelen voor 100% - valt echt niet mee soms, bepaalde stukken moet ik tig keer overdoen voor 100% kost me veel meer geduld dan de eerste keer ;)

overigens gebruik ik netals de meesten de EMF vision vrijwel nooit, de meeste cameras zie je met het oog ook wel. de nightvision gebruik ik ook maar weinig, heat vision het vaakst van de 3.

ben ook weer SC1 aan het spelen nu: is echt flink verouderd nu.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O Iemand al enig idee waar de savegames staan? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 18:12:
:O Iemand al enig idee waar de savegames staan? :O
Men leze de readme.txt wat beter en men kome tot de conclusie dat het antwoord daarin vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:00

Redwood

The Truth Is In Here

ik heb een paar problemen met chaos theory... heb net een nieuwe pc

specs:

athlon fx-55
asus a8n-deluxe
2 x asus 6800gt ultra kaart
audigy zs
4 x 512 mb corsair mem.. type weet ik ff niet.. maar geen low budget, en WEL compatible met mobo.

Het spelen.... gaat prima... niks aan de hand... alle opties op maximaan. incl anisotropic op 16x en weet ik veel wat nog meer, op een resolutie van 1600x1200 draait ie super lekker...
nu sluit ik het spel af, omdat ik bijv. een broodje ga eten ;-) nu start ik het spel weer op, en paf.....
de hele pc vast.
als ik nu de pc reboot, en dan weer het spel opstart is er niks aan de hand, alleen staan alle grafische instellingen weer op standaard.
Dit heb ik overigens alleen met chaos theory dus... brothers in arms, of silent hunter 3 ofzo geen problemen... half life 2 evenmin.

alleen het vreemde afsluit en weer opstart probleem.. chaos theory is al geupdate, en ook van de software en bios zijn alle versies nieuw, had overigens met oudere nvidia forceware een boel problemen met diverse dingen, maar nu niet

temps van de kaarten zijn idle rond de 50 graden, en de proc ongeveer 53.... dit zijn de standaardwaardes.... pc is niet overgeclocked, en de voeding is ook toereikend!

wat zou dit probleem kunnen veroorzaken en hebben nog meer mensen hetzelfde?

Walk without Rythm, and you won't attract the worm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Jimmy:
Lekker cryptisch, toch bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwood schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:41:

specs:

athlon fx-55
asus a8n-deluxe
2 x asus 6800gt ultra kaart
audigy zs
4 x 512 mb corsair mem.. type weet ik ff niet.. maar geen low budget, en WEL compatible met mobo.
offtopic:
maar dan draait SCCT wel lekker soepel? :9~ nooo echt maaaster systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Kost wat, heb je ook wat.....

hoe dan ook blijft dat labiele probleem met CT.

overigens heb ik ook zoiets met emule O-)
ik zet hem aan, een tijd gaat het ook goed, daarna loopt emule vast.
als ik dan ctrl-alt-del doe, zie ik dat 99 procent van de systeembronnen worden verbruikt door explorer!
Heel vaag, wat tests gedaan met o.a. 3dmark. en alles draait prima. alle games draaien superb.
En het stomme is dat splinter cell het ook gewoon perfect doet, maar als ik afsluit moet ik eerst de pc opnieuw starten.....

iets waar ik zelf aan zat te denken is misschien toch even windows er opnieuw op te zetten, ff vanaf scratch met gelijk de goeie drivers.
Is het misschien verstandig gelijk xp 64 erop te zetten, of is dit overbodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 15:36:
hoe is het multiplayen nu eigenlijk in elkaar gezet? Ik heb pandora tommorow ook nooit gespeeld.
Moet je echt met iemand afspreken om te kunnen spelen of is het zoiets als CS dat je een hele lijst met "servers" hebt. Afspreken is zo... afgezaagd :X
iemand nog een antwoord hier op kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, Xbox of PC versie? =P als t om xbox gaat...

Je kan via je friends list vrienden altijd joinen. Bij co-op heb je natuurlijk qick match, en zoeken, of zelf hosten. Ditto voor versus mode. Kortom, maak je geen zorgen, het is makelijk. Werkt best ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redwood schreef op woensdag 13 april 2005 @ 00:22:

Is het misschien verstandig gelijk xp 64 erop te zetten, of is dit overbodig?
Als je xp64 installed lijkt me dat je eerder problemen krijgt. :) Want is die al final? of enkel nog beta? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
redwood schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 20:41:

Het spelen.... gaat prima... niks aan de hand... alle opties op maximaan. incl aa. en weet ik veel wat nog meer, op een resolutie van 1600x1200 draait ie super lekker...
nu sluit ik het spel af, omdat ik bijv. een broodje ga eten ;-) nu start ik het spel weer op, en paf.....
de hele pc vast.
Ik had zelf altijd gekloot met fastwrite, na dit had uitgezet liep geen enkel spel meer vast. Misschien het proberen waard. Kan je o.a. uitzetten d.m.v. Rivatuner. Trouwens jij krijgt AA wel aan wanneer je shader 3.0 selecteerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

Nee.. ik bedoel dat andere.. aa niet.... maar anisotropic, die staat op 16 x

(sorry... type foutje ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 06:57:
Ja, Xbox of PC versie? =P als t om xbox gaat...

Je kan via je friends list vrienden altijd joinen. Bij co-op heb je natuurlijk qick match, en zoeken, of zelf hosten. Ditto voor versus mode. Kortom, maak je geen zorgen, het is makelijk. Werkt best ok.
PC. Maar als het op de xbox makkelijk gaat.. zou het met de pc ook kunnen. Thx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm... er zijn tal van reports over lockups met drivers 76.44 en 71.89 icm IE gebruik. Mijn eigen pc staat offline, dus ik heb zelf geen problemen gevonden met 76.44.

Ow jah, in het Bathhouse level kun je zowel een banaan als een zeepstuk vinden. Heel handig om lichten mee stuk te gooien wat munitie spaart. Je kan ze ook naar de hoofden van bewakers gooien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jees ben nu al 1 uur aant zoeken naar zoeen gast in level 2 op die boot :(

Ik ben al helemaal vooaan geweest waar je zoeen bootje in de lucht ziet hangen zeg maar, ik heb daar zoeen gast geintergorate hij zei you need to get in ofzoiets :-/ maar daar kom ik nog geen steek verder mee, iemand enig idee wat ik moet doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 15:40
je moet op de brug iemand ondervragen (staan 2 mensen volgens mij). vervolgens laat hij los dat die kerel in 1 van de cabines zit. Zonder dat gesprek is die kerel er ook niet... en zoek je je dus rot.

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2005 @ 12:03:
Hmm gister is me ook iets opgevallen.

die missie op de boot dat je die man moet ombrengen.

ik zat in het kamertje en ik hoorde de guards spreken dus had mn SC_20k geweer klaar met elektro shocker.die vent loopt mn kamer binnen en ziet me niet. tot zover niks raars.

die gast knielt neer en ik schiet mn elektro shocker af. ik krijg bericht dat ie dood is.

vervolgens komt de eerste bewaker en die haal ik op de zelfde manier neer. maar dan komt bewaker 2 die knielt neer bij de eerste bewaker en ze staan beide weer op :x

is het voor de ene wel dodelijk en andere niet ? beetje raar vond ik het :D
Nee, alleen is die ene (ben ff naam kwijt) een objective. Die is dus altijd dood zodra je hem uitschakelt. het is btw beter om te wachten tot hi iets gaat drinken en hem dan 2X!!!!11oneone te interrogaten (=opportunity goal).

Nog een vraagje van mijn kant: hoe de f. kun je het laatste gedeeldde van bathouse fatsoenlijk doen. dus vanaf het moment dat je de meeting hebt afgeluisterd tot en met de private showers. Die bommen snap ik wel (wall mines :P) .
Ik heb al gespeeld met van tevoren cams plakken op muren waar die gasten met elkaar in gevecht komen, dat werkte wel (moest alsnog stickyshock-en) maar bij die private showers???¿¿ ik heb geen idee hoe je dat kan (nu deed ik: schiet rechtse gastje neer (headshot) andere gozert komt kijken->shock. laatste gozer komt kijken->shock).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de demo net uitgespeeld en vraag me af of die wel een goede indruk van het complete spel geeft.

1. Ik vind die demo namelijk HEEL ERG lineair! Ik dacht dat je meer vrijheid had in deel 3, maar die hele demo loop je als het ware door een tunnel zonder ook maar 1 mogelijkheid om een andere weg te nemen. Heel saai. Je doet niets anders (en kan ook niets anders doen) dan mannetjes uitschakelen, doorlopen, mannetjes uitschakelen, doorlopen... Enig denkwerk is totaal niet nodig.

2. Vervolgens ben ik benieuwd of er nog meer levels zijn die zich zo in het donker afspelen. De graphics zullen vast heel mooi zijn maar omdat het zo rottig donker is loop ik de hele tijd met de night vision aan, anders zie ik niets! (En nee, het ligt niet aan de helderheid of zo, want als ik die omhoog krik zie ik wel wat meer, maar is alles toch heel duidelijk te licht). Dit verknalt de lol nogal want ik wil gewoon mooie graphics zien!

Dus.. als ik het spel koop, wordt het dan beter of gaat het zo door...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 13:02:
Ik heb de demo net uitgespeeld en vraag me af of die wel een goede indruk van het complete spel geeft.

1. Ik vind die demo namelijk HEEL ERG lineair! Ik dacht dat je meer vrijheid had in deel 3, maar die hele demo loop je als het ware door een tunnel zonder ook maar 1 mogelijkheid om een andere weg te nemen. Heel saai. Je doet niets anders (en kan ook niets anders doen) dan mannetjes uitschakelen, doorlopen, mannetjes uitschakelen, doorlopen... Enig denkwerk is totaal niet nodig.
Tis missie 1 van het complete spel en daarmee de simpelste en lineairste. Spellen blijven natuurlijk altijd tot op zekere hoogte 'lineair' maar het is welzeker zo dat er later meer van je creativiteit verwacht wordt en dat er vaak meerdere wegen van A naar B leiden.
2. Vervolgens ben ik benieuwd of er nog meer levels zijn die zich zo in het donker afspelen. De graphics zullen vast heel mooi zijn maar omdat het zo rottig donker is loop ik de hele tijd met de night vision aan, anders zie ik niets! (En nee, het ligt niet aan de helderheid of zo, want als ik die omhoog krik zie ik wel wat meer, maar is alles toch heel duidelijk te licht). Dit verknalt de lol nogal want ik wil gewoon mooie graphics zien!
Als jij als spion gaat infiltreren bij een zwaar bewapende guerilla-bende, doe je dat toch nondeju niet om 12 uur 's middags met een lekker warm zonnetje boven je kop 8)7 Natuurlijk spelen alle levels zich 's nachts af, duhhhhh :) Wat niet wegneemt dat je alsnog verdomd smakelijke graphics voor je neus gaat krijgen, maar je zal natuurlijk je nightvision alsnog regelmatig nodig hebben: da's het idee achter ongemerkt ergens binnendringen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

headhunternl schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:40:
[...]
maar bij die private showers???¿¿ ik heb geen idee hoe je dat kan (nu deed ik: schiet rechtse gastje neer (headshot) andere gozert komt kijken->shock. laatste gozer komt kijken->shock).
Die 3 in de private showers kun je het beste gewoon een voor een snipen want de sticky shockers heb je imo veel harder nodig in het stukje erna ; dan wordt het ff hectisch en dan is tegenstand sneller tegen de vloer met een sticky shocker dan met gun fire. Ik weet niet of je ook op Extreme speelt, maar in het stuk na de private showers ben je blij als je minimaal 4 sticky shockers hebt bewaard. (Of je moet toevallig de Assault loadout hebben met de shotgun...mjah..daar doe ik dus nooit aan in SC)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 24-09 16:27
voor mensne die het spel niet vanaf hun dvd kunnen spelen omdat die niet ondersteudn wordt door starforce beveiliging is er een progje. (misschien handig om in de topic start te zetten)
maar je kan met dat progje dus manual registratie uitvoeren en zo zonder dvd spelen. geen gezeik meer dat je dvd het niet ondersteund.

PAS OP werkt alleen met de legale versie het is dus geen CRACK!!

maar als Xrenity misschien kontakt op kan nemen met mij wee thij misschienw aar ik dat filetje ner kan zettenw ant heb zelf geen ruimte om 22 mb ergens up te loaden misschien iemand anders?

<EDIT>ok ik heb de file online gezet... dit is een torrent: http://members.chello.nl/r.farid/1450-sp-patch.zip.torrent

[ Voor 11% gewijzigd door dangerpaki op 16-04-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gister gekocht. Single play is goed. Maar het multiplay is zoooooo bagger zeg :r
Heb het dan over de Co-op, het is echt een mission om een multiplay game aan de gang te krijgen. Krijg je er 1 aan de gang... speelt je het met 10 fps! Zelfs met 640*480 en alles op laag!!!!!
Niet te geloven zeg! Heeft iemand tips om de fps hoger te krijgen???
Athlon 2800
Radeon 9800pro @ XT
1024 mb

moet toch wel beter kunnen presteren neem ik aan..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutsger
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 12:34
Ik speel het inmiddels een week of twee op de pc.

Heeft iemand co-op al aan de praat gekregen? Een vriend van mij hostte en ik probeerde te joinen. Hij zag mij voor een halve seconde binnenkomen en weer weggaan, en ik kreeg de melding dat ik niet kon joinen. Had iedereen in de room toen last van. Is dat inmiddels al gefixed?

Ook nog een vraag over de laatste missie. Als ik het gesprek in de war room afluister moet ik vervolgens een laptop scannen met m'n eev. Dat doe ik netjes (gewoon op 1 drukken en evt. inzoomen is toch voldoende totdat ie gescand is?) maar vervolgens gebeurt er niks. Het objective blijft niet gehaald en als ik achteruit de vent probeer uit te kruipen kom ik vast te zitten (Sam kruipt halverwege niet meer verder). Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?

Verder wel een uber game. Speel wel alles lekker rustig aan, die 100% boeit me niet zo. Had hem alleen op hard al wel wat moeilijker verwacht, toch expert maar eens proberen als ik hem heb uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 24-09 16:27
prutsger schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:46:
Ik speel het inmiddels een week of twee op de pc.

Heeft iemand co-op al aan de praat gekregen? Een vriend van mij hostte en ik probeerde te joinen. Hij zag mij voor een halve seconde binnenkomen en weer weggaan, en ik kreeg de melding dat ik niet kon joinen. Had iedereen in de room toen last van. Is dat inmiddels al gefixed?

Ook nog een vraag over de laatste missie. Als ik het gesprek in de war room afluister moet ik vervolgens een laptop scannen met m'n eev. Dat doe ik netjes (gewoon op 1 drukken en evt. inzoomen is toch voldoende totdat ie gescand is?) maar vervolgens gebeurt er niks. Het objective blijft niet gehaald en als ik achteruit de vent probeer uit te kruipen kom ik vast te zitten (Sam kruipt halverwege niet meer verder). Iemand met hetzelfde probleem of een oplossing?

Verder wel een uber game. Speel wel alles lekker rustig aan, die 100% boeit me niet zo. Had hem alleen op hard al wel wat moeilijker verwacht, toch expert maar eens proberen als ik hem heb uitgespeeld.
ik denk neit dat het aan je pc ligt. zeker neit als je de sp mode wel kan spelen.
ik herinner me nog dat destijds met eenv ersie van fifa dat je oook online tegen elkaar kon spelen maar dat ging ook ernstig bagger.. ik denk dat het gewoon aan het internet ligt...trouwens als je met mensenz peelt zal ook wel de pc van je tegenstander uitmaken. als jij gewoon de info neit op tijd krijgt van je tegenstander dan kan jij wel een heel snelle comp hebben maar dan doet ie het nog steds neit goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:12

Martinspire

Awesomeness

dadelijk ff proberen of het ook via hamachi kan :o
stomme routers ook :@

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

party42 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:40:
je moet op de brug iemand ondervragen (staan 2 mensen volgens mij). vervolgens laat hij los dat die kerel in 1 van de cabines zit. Zonder dat gesprek is die kerel er ook niet... en zoek je je dus rot.
Welke brug bedoel je ? je bedoelt aan de voorkant van het schip ? ik heb wel 2 gasten aan een tafeltje zien zitten, 1tje doodgeschoten de ander geinterrogate die vertelde me iets over deck 3, alle gasten zijn dood dus ik denk dat ik opniew moet beginnen ? Damn wel jammer dat er dan niet Mission Failed komt want zo kom je ook geen zak verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-09 19:07

Technicality

Vliegt rechtsom...

prutsger schreef op zaterdag 16 april 2005 @ 17:46:
[knip]

[knip]
Je moet wel ff op de 'actieknop' drukken (de A op xbox, volgens mij enter op pc) dan moet je ff luisteren naar een team dat naar otomo wordt gestuurd en wordt afgeslacht en dan komt otomo weer op groot scherm. Daarna kan je weer naar achter.

@ paar posts terug: ik had nog 2 wall mines bewaard, en wat airfoils, dus ik redde het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op de Xbox, en het is zeker een van de beste spellen op dit moment, ik hoop dat de volgende Splinter Cell wat meer Co-op maps heeft, dat is namelijk het enige minpunt aan het hele spelen, verder is het gewoon perfect uitgewerkt, de GFX is mooi, de geluiden zijn perfect, en de AI is ook goed, al had die beter gekunt.

Co-op over Live is ook gewoon perfect gedaan, en Versus mode is al helemaal jummie :)

Dus Ubisoft; Keep up the perfect work :E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Met een vriend van me kan ik perfect coop spelen met goede FPS. Je FPS word gesynched met de ander, dus wanneer die van hem slecht is, is die van mij het ook.

Overigens kan ik alleen met hem goed spelen, en dan wanneer ik host en een password erop donder. Als je dan eenmaal speelt gaat het super en hebben we geen disconnects :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MWAD
  • Laatst online: 27-09 10:09

MWAD

Morron With A Dress

Ik loop een beetje vast in Coop level 3

ik moet bloed vinden van een aap , maar dat is nergens te vinden , er wordt gezegd dat het is een koelkast ligt ( deurcode 4123 ) en daar naar binnen gegaan , maar ik kon er verder niks mee

ik ben nu bij een "cryo tank" :? ik kan daar ook niks ( er zijn 2 ingangen in die tank , allebei identiek )

De Som van de Momenten ten opzichte van punt " A " = NUL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:49

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik heb het spel ook gekocht, echt geweldig! Ik moet eerlijk zeggen dat ik al sinds een lange tijd geen spellen meer heb gekocht. Dit vanwege het soms hoge teleurstellingsgehalte.

Iedereen zal vast wel weten dat het spel nog niet illegaal verkrijgbaar is, en ik kon gewoon niet langer wachten, dus heb het spel maar gekocht. Maar wat je er voor terug krijgt is echt geweldig! Een prachtig spel, een prachtige sfeer en ook geweldige muziek.

Ik heb net de missies in Korea uitgespeeld, maar op m'n systeempje draait alles al een beetje op minimum, omdat het anders onspeelbaar is. De Korea missies zitten vol met effecten en details, dat slikte m'n pc niet echt. Daarom vond ik deze missies enigzins irrititant om te spelen, maar de levels daarna zijn weer geweldig!

Maar even over m'n systeem, ik heb het volgende:

AMD athlon XP 2700+ @ stock, 2,17ghz
1024mb DDR geheugen
1x80gb hd voor spellen etc... 1x20gb hd voor systeem, word etc...
Nvidia FX5700LE grafische kaart
Windows XP MCE

Zoals hierboven beschreven draait het dus nogal bagger, dit komt denk ik voornamelijk door m'n videokaart, die ik toch pas nieuw heb gekocht. Ik denk dat dit door te toevoeging LE komt, de verkoper vertelde mij dat dat niks uitmaakte, maar volgends mij heeft ie daar ongelijk in.

Wat ik wel vreemd vind, is dat ik Half Life 2 gewoon op bijna alles maximaal kan draaien :? wat is hier dan de verklaring voor dat SC:CT niet geweldig loopt?

Ik ben zoiezo van plan om een nieuwe videokaart ( Nvidia 6600GT ) aan te schaffen, zijn er mensen die deze kaart ook gebruiken voor SC:CT? Zoja, hoe loopt ie?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

(jarig!)
Roland_EM25 schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:26:

Maar even over m'n systeem, ik heb het volgende:

AMD athlon XP 2700+ @ stock, 2,17ghz
1024mb DDR geheugen
1x80gb hd voor spellen etc... 1x20gb hd voor systeem, word etc...
Nvidia FX5700LE grafische kaart
Windows XP MCE

Zoals hierboven beschreven draait het dus nogal bagger, dit komt denk ik voornamelijk door m'n videokaart, die ik toch pas nieuw heb gekocht. Ik denk dat dit door te toevoeging LE komt, de verkoper vertelde mij dat dat niks uitmaakte, maar volgends mij heeft ie daar ongelijk in.

Wat ik wel vreemd vind, is dat ik Half Life 2 gewoon op bijna alles maximaal kan draaien :? wat is hier dan de verklaring voor dat SC:CT niet geweldig loopt?

Ik ben zoiezo van plan om een nieuwe videokaart ( Nvidia 6600GT ) aan te schaffen, zijn er mensen die deze kaart ook gebruiken voor SC:CT? Zoja, hoe loopt ie?
Die toevoeging LE staat voor 'Light Edition'. Het is dus nogal een makke versie van de 5700 serie (waarschijnlijk lagere clocksnelheid en/of minder 'eyecandy features' dan andere kaarten uit dezelfde reeks). Geloof dus nooit die mooie verkooppraatjes in de winkel en doe voorafgaand aan je aankoop je eigen research.

De rede dat HL2 beter draait heeft waarschijnlijk te maken met de techniek achter het spel. Nog voordat HL2 uitkwam maakte Valve bekend dat het spel zo is opgebouwd dat het zelfs op de meest crappy systemen soepel zou moeten draaien (om de old-skool HL gamers niet op kosten te jagen voor een nieuw systeem.....of zoiets).
Bij de ontwikkeling van SC:CT is hier in veel mindere mate rekening mee gehouden en zul je dus een beter systeem moeten hebben om een gelijkwaardige spelervaring te hebben.

En zo'n 6600GT is in z'n prijsklasse een van de betere kaarten op dit moment. Je zult iig geval behoorlijk vooruit gaan kwa prestaties in vergelijking met je 5700LE. Maar wil je echt genieten van alle eyecandy die SC:CT te bieden heeft kies dan een kaart uit de 6800 serie met SM 3.0 :9 , wat echt schitterend tot zijn recht komt in SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MWAD schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:04:
Ik loop een beetje vast in Coop level 3

ik moet bloed vinden van een aap , maar dat is nergens te vinden , er wordt gezegd dat het is een koelkast ligt ( deurcode 4123 ) en daar naar binnen gegaan , maar ik kon er verder niks mee

ik ben nu bij een "cryo tank" :? ik kan daar ook niks ( er zijn 2 ingangen in die tank , allebei identiek )
Goed... je moet eerst in dat beveiligde hok een bewaker uitschakelen, zodat je de deur van naastliggend hok open kan doen, daar moet je wat emnsen uitmoorden, en notes jatten. Daarstaat in welke vial je moet hebben (A O of B). Die pak je uit de bloedkluis (met A O B op de kluiswand (ekoelde ruimte). Daarmee ga je naar de cryo tank.. dan mag je cocktails gaan mixen ^_^ do het gerist. Eerst een compo van jou, dan je collega, dan jij.. dus als je A D E en BBB hebt moet je A B D B E B doen.. als je er bent volg je het wel :Y)

Coop was trouwens erg vlug uirtgespeeld.. en versus mode.. DAMN... als een merc een spy een tikje geeft ligt -ie gelijk op de vloer... dat camo suit is wel brilliant.. amartoch is het weer erg wennen en aanpassen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

(jarig!)
Gisteren vol verwachting de nieuwe patch (1.02) geinstalleerd, maar helaas co-op blijft zo goed als onspeelbaar.........Why Ubi, why ??!! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Shiverzz schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:03:
Gisteren vol verwachting de nieuwe patch (1.02) geinstalleerd, maar helaas co-op blijft zo goed als onspeelbaar.........Why Ubi, why ??!! ;(
Waarom?
Omdat het commercieel niet aantrekkelijk is om een spel maanden te betatesten op speelbaarheid. Verkoop verkoop verkoop daar gaat het om. Problemen kunnen we altijd later patchen denken ze. En als de verkoopcijfers niet goed zijn, nou dan steken ze er toch helemaal geen tijd meer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

(jarig!)
DeX schreef op vrijdag 22 april 2005 @ 09:09:
[...]

Waarom?
Omdat het commercieel niet aantrekkelijk is om een spel maanden te betatesten op speelbaarheid. Verkoop verkoop verkoop daar gaat het om. Problemen kunnen we altijd later patchen denken ze. En als de verkoopcijfers niet goed zijn, nou dan steken ze er toch helemaal geen tijd meer in?
Tja t is natuurlijk duidelijk dat er geld verdient moet worden, en daar heb ik ook helemaal geen probs mee (levert alleen maar kwalitatief betere games op ..... mag ik hopen). Alleen dergelijke acties als met de SC co-op ben ik niet gewend van Ubi die z'n zaakjes toch altijd goed voor elkaar heeft/had.

Alle hulde voor de singleplayer overigens _/-\o_ waar men werkelijk een pareltje van heeft gemaakt. Vooral de toevoeging van de statistieken aan t eind van elk level komt de 'replay value' ten goede (heb tot aan het BathHouse level alles 100% (op elite) >:) , vanavond nog maar eens proberen want dit level is toch wat lastiger dan de rest........wish me luck!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxie2
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-01-2022

Voxie2

//\\RoCkS//\\

luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redwood

Redwood

The Truth Is In Here

wilde het toch ff melden, ik had in het begin een aantal problemen,vooral met lock-ups, maar met de 1.02 patch zijn die allemaal verdwene.
Ook speel elke avond met een vriend van mij, co-op, incl. voice chat!

coop werkte vanaf dag 1 al perfect bij mij, totaal geen problemen mee (dus wel online, en niet via lan)

Letten jullie er wel op dat je poortjes openzet voor coop vooral.

http://ubisoft.custhelp.c...0361&p_created=1112124082

zoals ik zeg, het werkt echt gaaf, vooral dat je niet te hard moet praten anders hoort de vijand je werkt echt leuk!!!!

[ Voor 96% gewijzigd door Redwood op 23-04-2005 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Donderdag de game gekocht, gister geinstalleerd en meteen geupdate. Draait als een zonnetje, en heb niet eens een echte zware machine \o/
Wilde meteen aan coop beginnen, maar dat systeem met lobby's en zo is niet echt handig. Bovendien bak ik er natuurlijk geen flikker van, en moet ik echt even rustig op gang komen. Als iemand t geduld op kan brengen met mij een keer :P Trouwens al een aantal GOTters aan het teamen met coop/versus? Lijkt me leuk laat in de avond of een keer op een lan =]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren keihard uit het spel geflikkert met harde reboot tot gevolg. Erger nog was dat na het windows boot-screen mijn pc gewoon terug rebootte (op het moment dat het inlogscherm van windows moest verschijnen). Geweldig ongezonde toestanden. De eerste negen missies heb ik zonder problemen kunnen spelen en nu dit ... Iemand een idee ? PC en Graka zijn oc'd maar werken in andere games (half life 2, doom 3, ...) stabiel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 10:10
He allemaal, heb het spel vandaag dan ook maar gekocht. Ik vond de demo zo geweldig, en na 20 keer werd het saai natuurlijk. Maar wat mij dus opviel, en wat ik wel apart vond. Aan het einde kon ik de eerste keer een kabel pakken, om naarbeneden te 'roetsjen' naar de voet van die vuurtoren. Maar daarna, waren die kabels verdwenen, en kwamen ze nooit meer terug.
Maar als ik dan van de grond naar boven keek zag ik ze wel hangen, maar als ik dan naar boven loop waren ze weer verdwenen.

Maar goed, details, verder vind ik het spel echt geweldig, multiplayer nog niet getest, maar dat komt nog wel.

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar ook eens de demo gedownload via gamersnet.nl. Nou krijg ik, als ik het spel opstart de volgende foutmelding :
<?int?SplinterCell3.General.DirectX Shader Model 1.1 is required?>
Dit is voor mij flink balen! En als ik het spel koop, draait het dan wel op mijn computer? Want met de demo heb ik dus een foutmelding.
Mijn Specs:
32 Bits
1600 bij 1200 pixels
96 dpi
NVIDIA GeForce 2 MX/MX 400 (microsoft Corporation)
Intergrated RAMDAC
32 MB
Version 3.11.01.24.00

Ik heb de nieuwe DirectX Version 9.0c gedownload. Ligt het dan aan de videokaart? Is die te laag?
En als ik het spel koop, speelt ie dan wel of ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laagst ondersteunde videokaart is de Geforce 3 (met uitzondering van de Gf4 MX reeks). Nieuwe videokaart kopen dus ;)

*zelf een gf3 heeft*

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Vandaag het spel gekocht en ik moet zeggen..erggg goed hoor _/-\o_
Maar mijn fps zijn zo belachelijk laag imho.
Zit zo rond de 30 maar vaak ook maar net boven de 15fps...en soms heb ik dit als ik gewoon naar een muur staar.
Detail staat op max. (alleen vsync staat uit) AAx4 AFx16 reso.1280x1024.
En dit gezien mijn systeem:
Athlon 3500+
1Gig MB
X800XT PE

Ik vind het vrij karig....klopt dit of is dit toch wel wat ik moet verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Welke drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Catalyst 5.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Wat een waanzinnig spel zeg.
Nu net ook Coop gespeeld met iemand die me ermee wilde helpen.
Geweldig!!!....
Alleen is er ook een mogenlijkheid om nederlandse spelers te vinden?
Lijkt me eens leuk om te gamen en ook de mic te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Hmm, dan gaat er toch wel wat fout ja..
Heb je iets op de achtergrond draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Vreemd...
Had al 2x een andere driver geprobeerd en uiteindelijk weer terug naar 5.4
Geen enkel verschil...
Gisteren weer 5.4 verwijderd en alle mappen en opnieuw catalyst 5.4 geinstalleerd.
Nu draait hij veel beter...30 fps standaart maar meestal veel hoger.
Ik ben happy :)

Nog 1 vraagje...waar kan ik de "savegame" vinden of mijn gebruikersconfig?
Ik heb al gegoogled en ik zou hem in "Documents and Settings\YOUR USERNAME\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory "moeten vinden.
Echter ik kan de hele map "Ubisoft" al niet vinden.
Iemand die het weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

melly schreef op zondag 08 mei 2005 @ 02:03:
Wat een waanzinnig spel zeg.
Nu net ook Coop gespeeld met iemand die me ermee wilde helpen.
Geweldig!!!....
Alleen is er ook een mogenlijkheid om nederlandse spelers te vinden?
Lijkt me eens leuk om te gamen en ook de mic te gebruiken.
hoe doe je dat coop spelen? ik heb nog maar 1 keer een werkende keer meegemaakt. dat dat hield op na 1 min :'(
Ik kan telkens niet connecten. 8)7

Ik wil wel eens met jouw afspreken om coop te spelen. Ik heb namelijk ook een microfoon. :9
msn: teunonline at hotmail.com ;) zie je wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-10 10:10
Patchen.... en opletten welke games beschikbaar zijn.

Ik heb het probleem dat mijn mic het dus niet doet. En als ik dat programma run 'detectionui_r' en op voice setup klik dan krijg ik aan het de foutmelding dat er iets mis is gegaan met het installeren van de directplay voice... iemand een oplossing??

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

melly schreef op zondag 08 mei 2005 @ 10:56:
Vreemd...
Had al 2x een andere driver geprobeerd en uiteindelijk weer terug naar 5.4
Geen enkel verschil...
Gisteren weer 5.4 verwijderd en alle mappen en opnieuw catalyst 5.4 geinstalleerd.
Nu draait hij veel beter...30 fps standaart maar meestal veel hoger.
Ik ben happy :)

Nog 1 vraagje...waar kan ik de "savegame" vinden of mijn gebruikersconfig?
Ik heb al gegoogled en ik zou hem in "Documents and Settings\YOUR USERNAME\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory "moeten vinden.
Echter ik kan de hele map "Ubisoft" al niet vinden.
Iemand die het weet?
Niet in de "your username" map, maar in de "All Users" map... -> C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TafkaP schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:19:
Patchen.... en opletten welke games beschikbaar zijn.

Ik heb het probleem dat mijn mic het dus niet doet. En als ik dat programma run 'detectionui_r' en op voice setup klik dan krijg ik aan het de foutmelding dat er iets mis is gegaan met het installeren van de directplay voice... iemand een oplossing??
patchen? bij "check for updates" krijg ik de melding "no update found" dus ik heb al de nieuwste versie.

opletten welke games beschikbaar zijn? wat moet ik daarbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 16:07:
[...]

hoe doe je dat coop spelen? ik heb nog maar 1 keer een werkende keer meegemaakt. dat dat hield op na 1 min :'(
Ik kan telkens niet connecten. 8)7

Ik wil wel eens met jouw afspreken om coop te spelen. Ik heb namelijk ook een microfoon. :9
msn: teunonline at hotmail.com ;) zie je wel online.
Hi...ik wilde je aan mijn msn toevoegen,maar kan je even het juiste adres opgeven?
"teunonline at hotmail.com " herkent hij niet als een kloppend emailadres :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol maak daar es teunonline@hotmail.com van

at = @

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:42:

at = @
Lol.. |:(
Ik had een aantal opties geprobeerd,maar die net niet O-)
Affijn...is toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 20:42:

at = @
dat is omdat ik geen spam wil. 8)7
danke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greenstick
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2020

Greenstick

Groen als gras

Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2005 @ 22:46:
[...]

dat is omdat ik geen spam wil. 8)7
danke...
Maar je adres staat er nu toch alsnog 8)7 :+

- 01000111 01101111 01010100 -
We love to think about the way things were,
but the time has come and I'm glad it's over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-10 15:02
Zo, omdat het zo lang duurde (;)) heb ik hem toch ook maar gekocht. Leuk, alleen heb ik effe een vraagje. Klopt het dat alle games dezelfde cdkey hebben (die op de CD staat en je moet gebruiken bij de starforce beveiliging)? Ik zag namelijk dat de code die op mijn CD staat ook op internet circuleerd, dus ik schrok me rot. Weet iemand dit?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste