Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 19 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.978 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Weet iemand hoe je weet hoeveel intel aan regenation geeft, voor mana en health

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:22:
Weet iemand hoe je weet hoeveel intel aan regenation geeft, voor mana en health
Intellect vergroot je mana-pool, het versnelt niet de rate of regeneration (daarvoor zorgt spirit). En intellect heeft dus ook niks te maken met je health, dat is Stamina... :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:24:
Intellect vergroot je mana-pool, het versnelt niet de rate of regeneration (daarvoor zorgt spirit). En intellect heeft dus ook niks te maken met je health, dat is Stamina... :)
Waarom hebben ze dat trouwens Stamina genoemd, i.pv. Vitality? Bij Stamina denk ik aan uithoudingsvermogen. Hoe lang kan ik rennen i.p.v. lopen (Diablo II). Uithoudingsvermogen van je karakter bestaat niet bij WoW.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:25:
[...]

Waarom hebben ze dat trouwens Stamina genoemd, i.pv. Vitality? Bij Stamina denk ik aan uithoudingsvermogen. Hoe lang kan ik rennen i.p.v. lopen (Diablo II). Uithoudingsvermogen van je karakter bestaat niet bij WoW.
Nou ja, in zekere zin is het natuurlijk ook uithoudingsvermogen: hoe meer health points je hebt, hoe langer je het uithoudt tegen een tegenstander... ;)

Verwijderd

Hihi, zo zou je het ook kunnen zien.

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 17:00

DinX

Motormuis

joostve schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 13:58:
damn wat een gaaf spel, maandag gekocht en sinds dien alleen maar wow gespeeld voorzover het kon. K ben een Human Mage k zo alleen wel een vogel willen om op te vliegen waar zou je zoiets kunnen halen?
Vliegen kan iedereen en kost je gewoon "een kaartje" :) Als je in nieuwe gebieden komt gewoon de gryphon master opzoeken en je flight path nemen. Van dan af kan je vliegen tussen die bekende bestemmingen. Het is dus niet zo dat die vogel van jou is en dat je dan zomaar overal kan gaan rondvliegen.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
volder schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:11:
[...]

Dat is omdat je dan op een hatelist van de Mob komt.
Als jij iemand helpt die aangevallen wordt door een mob kom je op zijn lijst
heal je iemand die aan het pvp´en is wordt je ook pvp..
heeft niks met groupen te maken
Ja zover was ik al hoor dames :P Was meer een bevestiging dan een vraag :)
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:25:
[...]

Waarschijnlijk omdat het al sinds D&D gebruikt wordt, die term? :)

[ Voor 33% gewijzigd door Ace op 24-02-2005 15:38 ]

Verwijderd

Dat klopt ik ben ook regelmatig wel eens aangevallen door een mob, terwijl iemand probeerde te healen die dat monster aan het bestrijden was. :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:23
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:24:
[...]

Int zorgt er wel voor hoe snel jij skills leert. Tenminste, dat staat er als description op mijn rogue. Intellect zorgt ook voor meer damage bij casters volgens mij.

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:41:
[...]

Int zorgt er wel voor hoe snel jij skills leert. Tenminste, dat staat er als description op mijn rogue. Intellect zorgt ook voor meer damage bij casters volgens mij.
En dat heeft dus nog steeds niks te maken met de regeneration van health en mana. En bij casters zorgt intellect er als ik me niet vergis voor dat de kans dat een spell een critical strike oplevert verhoogt wordt (pin me er niet op vast, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat die kans met 1% wordt verhoogt voor elke 100int die je hebt). :)

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:44:
[...]

En dat heeft dus nog steeds niks te maken met de regeneration van health en mana.
Heb ik dat gezegd dan :?

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:44:
En dat heeft dus nog steeds niks te maken met de regeneration van health en mana. En bij casters zorgt intellect er als ik me niet vergis voor dat de kans dat een spell een critical strike oplevert verhoogt wordt (pin me er niet op vast, maar ik meen ergens gelezen te hebben dat die kans met 1% wordt verhoogt voor elke 100int die je hebt). :)
Meer int = meer mana. En omdat je per tick een bepaald percentage regenned, gaat je mana regen ook omhoog. Het duurt even lang voordat je bar vol is, maar je krijgt er per tick meer mana bij.
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:21:
Ik was bezig een Moonstalker aan te vallen (een rood monster, dus met een aggro-radius). Toen kwam er een Foreststrider langs (een geel monster, geen aggro-radius. Zo'n monster valt je alleen aan, als jij begonnen bent met de aanval). Die begon mij plotseling aan te vallen... Vreemd... Normaal laten Foreststriders mij met rust.
Foreststriders zijn neutraal, ik denk dat je 'em perongeluk getarget hebt, moonstalkers fleeen niet.
Ook heel irritant zijn monsters die vluchten als ze bijna doodgaan. Ze rennen rond, en komen later terug. Een klap van mij, en dan zijn ze echt dood. Moonstalkers en Foreststriders doen dat, maar bijv. Thistle Bears en Moonkins doen dat niet. Ze blijven je aanvallen, ook al zijn ze bijna dood.
Ghe. Een mob die vlucht (vooral humanoids) en een andere mob tegenkomt, komt daarna samen met die andere mob terug. Daarnaast beginnen ze na een tijdje heel snel health te regenereren. Je wil dus absoluut niet dat zo'n mob ver weg loopt.

[ Voor 48% gewijzigd door Hydra op 24-02-2005 15:53 ]

https://niels.nu

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Hydra schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:50:
[...]

Meer int = meer mana. En omdat je per tick een bepaald percentage regenned, gaat je mana regen ook omhoog. Het duurt even lang voordat je bar vol is, maar je krijgt er per tick meer mana bij.
:? Die mis ik, meer mana per tick, maar net zoveel ticks nodig (als een tick een tijdseenheid is) om je bar vol te krijgen?

Laat maar, meer int, meer mana, en meer mana per tick. Maar omdat de bar "langer" is duurt het net zo lang totdat ie vol is...

My bad..

[ Voor 8% gewijzigd door freggel op 24-02-2005 15:55 ]

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Ook heel irritant zijn monsters die vluchten als ze bijna doodgaan. Ze rennen rond, en komen later terug. Een klap van mij, en dan zijn ze echt dood. Moonstalkers en Foreststriders doen dat, maar bijv. Thistle Bears en Moonkins doen dat niet. Ze blijven je aanvallen, ook al zijn ze bijna dood.
monsters die vluchten zijn soms ook wel makkelijk hoe vaak het bij mij niet gelijk op gaat in een battle als ie dan op het laatst wegrent dan kan je hem toch nog killen ;)

nadeel is als ze met meer zijn dan komt ie weer terug en moet je hem weer selecteren als je ondertussen al door gegaan bent

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mijn mage is nu lvl28, heb nu 18points in Arcane, zit nu te twijfelen of ik nu in Cold of Fire verder ga

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

Nee, heb je gelijk in. Ik interpreteerde je post anders dan jij dus bedoelde op het moment dat ik mijn reactie schreef... :)

Verwijderd

sorry mensen in bedoelde spirit :X

Verwijderd

[...]

Oftewel, je mana regen verandert feitelijk niet. Als die zou veranderen, dan zou het percentage mana dat je per tick regenned verhoogt worden... ;)

Verwijderd

Spirit zou in principe je mana regen moeten beinvloeden, maar volgens een aantal discussies op de wow-fora zet meer spirit niet genoeg zoden aan de dijk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:58:
[...]

Spirit zou in principe je mana regen moeten beinvloeden, maar volgens een aantal discussies op de wow-fora zet meer spirit niet genoeg zoden aan de dijk.
maar enig idee hoeveel?

• JeroenNietDoen
Ik zou spirit zeker links laten liggen. Je primary stats zijn belangrijker en vaak heb je healers bij je of eten/potions dus je health regen, L.B.

Verwijderd

Ghe. Een mob die vlucht (vooral humanoids) en een andere mob tegenkomt, komt daarna samen met die andere mob terug. Daarnaast beginnen ze na een tijdje heel snel health te regenereren. Je wil dus absoluut niet dat zo'n mob ver weg loopt.
Een oplossing die ik vaak doe is het volgende:
- Ik target een Foreststrider, en ik val hem aan. Om te voorkomen dat het aanvallen mislukt ga ik gezien zijn looprichting naast hem lopen. Ik ben een Night Elf Druid, getransformd in een Bear. (Ik kan ze laten lopen, maar ik dood Foreststriders vanwege een Cooking recept, waarvan het eten een Well Fed-buff geeft na 10 seconden onafgebroeken eten. Ja, je moet af en toe best wel vooruitdenken :))
- Dan is er een gevecht tussen de Foreststrider en mij.
- Foreststrider is bijna dood, en vlucht. Hij rent weg, vaak in de richting van monsters met een aggro-radius, Moonstalkers, Thistle Bears en Moonkins. Ik kan erachter aanrennen, maar dan breng ik mijzelf in de problemen. Ze rennen vaak in paniek heen en weer, vaak in richting van rode mobs, dus het is schijn dat ze chaotisch zijn.
1.
- Ik transformeer terug naar Night Elf, en tref de Foreststrider met Moonfire. Foreststrider komt om. Ik kijk waar die omkomt. Zijn ongeLoote corpse valt op. Als er andere monsters zijn dood ik die eerst. En dan Loot ik de Foreststrider corpse.
2.
- Ik wacht totdat de Foreststrider terugkomt en geef hem de genadeklap, of ik treft hem met Wrath (nadat ik teruggetransformeerd ben). Hij genereert alleen health als ik wegren, waardoor het spel denkt dat ik de Foreststrider definitief opgeef, maar wachten is in dit geval m.i. een verstandige taktiek.

Ik dacht overigens dat Moonstalkers op de vlucht slaan als ze bijna dood zijn (althans Moonstalker-achtige monsters van level 10 t/m 15, maar niet Moonstalker Sires, level 17 t/m 19).

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 16:06 ]

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:03:
Ik zou spirit zeker links laten liggen. Je primary stats zijn belangrijker en vaak heb je healers bij je of eten/potions dus je health regen, L.B.
Precies. +int/+sta, +int of +sta gear vind ik veel leuker dan +int/+spi of +spi gear. Aan mana en health kan een mage nooit teveel hebben... ;)

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:54:
[...]
monsters die vluchten zijn soms ook wel makkelijk hoe vaak het bij mij niet gelijk op gaat in een battle als ie dan op het laatst wegrent dan kan je hem toch nog killen ;)
Vluchtende monsters vind ik wel lastig. Ik heb liever dat ze blijven vechten op de plek totdat ze dood zijn. De meeste monsters doen dat dan inderdaad, althans tussen level 1 t/m 19. Het wegvluchten zie ik alleen bij monsters vanaf level 10. Ik heb speelervaring tot ongeveer level 17 op dit moment.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 16:12 ]

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:04:
[...]

Een oplossing die ik vaak doe is het volgende:
- Ik target een Foreststrider, en ik val hem aan. Om te voorkomen dat het aanvallen mislukt ga ik gezien zijn looprichting naast hem lopen. Ik ben een Night Elf Druid, getransformd in een Bear. (Ik kan ze laten lopen, maar ik dood Foreststriders vanwege een Cooking recept, waarvan het eten een Well Fed-buff geeft na 10 seconden onafgebroeken eten. Ja, je moet af en toe best wel vooruitdenken :))
- Dan is er een gevecht tussen de Foreststrider en mij.
- Foreststrider is bijna dood, en vlucht. Hij rent weg, vaak in de richting van monsters met een aggro-radius, Moonstalkers, Thistle Bears en Moonkins. Ik kan erachter aanrennen, maar dan breng ik mijzelf in de problemen. Ze rennen vaak in paniek heen en weer, vaak in richting van rode mobs, dus het is schijn dat ze chaotisch zijn.
1.
- Ik transformeer terug naar Night Elf, en tref de Foreststrider met Moonfire. Foreststrider komt om. Ik kijk waar die omkomt. Zijn ongeLoote corpse valt op. Als er andere monsters zijn dood ik die eerst. En dan Loot ik de Foreststrider corpse.
2.
- Ik wacht totdat de Foreststrider terugkomt en geef hem de genadeklap, of ik treft hem met Wrath (nadat ik teruggetransformeerd ben). Hij genereert alleen health als ik wegren, waardoor het spel denkt dat ik de Foreststrider definitief opgeef, maar wachten is in dit geval m.i. een verstandige taktiek.

Ik dacht overigens dat Moonstalkers op de vlucht slaan als ze bijna dood zijn (althans Moonstalker-achtige monsters van level 10 t/m 15, maar niet Moonstalker Sires, level 17 t/m 19).
Ik zou voor mogelijkheid 1 gaan, is stukken sneller.
Zelf ben ik hunter en dus ranged zodat ik hier geen problemen mee heb, mocht de mob mij aanvallen ipv mijn pet (wat wel eens gebeurd bij hogere lvl units dan mijzelf) dan gebruik ik Wing Clip (50% movement speed op enemy) als de enemy bijna dood is en kan dan eigenlijk niet meer weglopen.
En anders laat ik ze wel gewoon lopen en schiet ik ze met mijn bow wel neer, dus voor een hunter is dit niet zo'n probleem.

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:11:
[...]

Vluchtende monsters vind ik wel lastig. Ik heb liever dat ze blijven vechten op de plek totdat ze dood zijn. De meeste monsters doen dat dan inderdaad, althans tussen level 1 t/m 19. Het wegvluchten zie ik alleen bij monsters vanaf level 10. Ik heb speelervaring tot ongeveer level 17 op dit moment.
Ik ben op het moment lvl25, en je blijft monsters tegenkomen die wegrennen, het is niet anders.
Maar zoals ik hierboven heb gezegd is dit niet zo'n probleem voor hunters :Y)

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:11:
Het is niet afhankelijk van het level van de mobs. 'Intelligente' mobs zoals humanoids zullen sneller geneigd zijn te vluchten dan beasts. Het is door Blizzard per mob ingesteld wat hun gedrag is.
butsj schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:13:
Ik ben op het moment lvl25, en je blijft monsters tegenkomen die wegrennen, het is niet anders.
Maar zoals ik hierboven heb gezegd is dit niet zo'n probleem voor hunters :Y)
Nope, ze lopen langzamer, en bovendien scheelt 't weer een paar meppen op m'n kat. 'T volgende schot zijn ze toch wel dood.
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 15:56:
Oftewel, je mana regen verandert feitelijk niet. Als die zou veranderen, dan zou het percentage mana dat je per tick regenned verhoogt worden... ;)
Je regenereert per seconde meer mana. Dus je mana regen gaat omhoog. Of het percentage verandert maakt niet uit.

[ Voor 47% gewijzigd door Hydra op 24-02-2005 16:18 ]

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:16:
[...]

Je regenereert per seconde meer mana. Dus je mana regen gaat omhoog. Of het percentage verandert maakt niet uit.
Ik bedoelde met die ;) dus: het hangt er vanaf hoe je het bekijkt. een hogere regen in absolute of percentuele zin. In absolute zin is die regen idd hoger, maar in percentuele zin niet (het percentage dat je per tick erbij krijgt is tenslotte hetzelfde). Daarom is er in principe dus ook Spirit: om de mana regen rate omhoog te krijgen... :)

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waar ik in het nederlands meer info kan vinden over world of warcraft. Op dit moment loop ik gewoon te veel te klooien in de levels. Sommige dingen lukken mij wel maar helemaal duidelijk is het nog niet.

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:56:
Kan iemand mij vertellen waar ik in het nederlands meer info kan vinden over world of warcraft. Op dit moment loop ik gewoon te veel te klooien in de levels. Sommige dingen lukken mij wel maar helemaal duidelijk is het nog niet.
AFAIK zijn er geen nederlandse sites met beschrijvingen, maar je kunt het hier ook vragen natuurlijk als je vast zit. Verder zul je, ook omdat het spel zelf engels is, toch wat engels moeten kunnen :)

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:14

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 16:56:
Je kan proberen hier heen te gaan: www.goblinworkshop.com

Rechtsboven is zoeken en de dingen die je zoekt of personen, zijn meestal aangegeven op de kaart.

Je kan anders ook even naar: http://babelfish.altavista.com toe gaan voor een brakke sitevertaling :)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
http://www.intowarcraft.nl/ , ze zijn nog bezig met de site, maar is wel leuk om eens wat in het nederlands te lezen.

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

• Bosmonster
  • Laatst online: 17-09 12:52
In principe vluchten alle humanoids als ze bijna dood zijn en beasts niet (kan geen uitzonderingen op die regel verzinnen in ieder geval).

Als Warlock heb je bijvoorbeeld Curse of Recklessness die de vijand invulnerable voor fear maakt. Das ideaal om te doen als de vijand bijna dood gaat, want dan rent ie niet :)

Verwijderd

Zijn volgens mij geen beasts die vluchten, maar wel zat humanoids die niet vluchten..

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Bosmonster schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:16:
In principe vluchten alle humanoids als ze bijna dood zijn en beasts niet (kan geen uitzonderingen op die regel verzinnen in ieder geval).

Als Warlock heb je bijvoorbeeld Curse of Recklessness die de vijand invulnerable voor fear maakt. Das ideaal om te doen als de vijand bijna dood gaat, want dan rent ie niet :)
Hmm... Dat volg ik niet, in de Béta vluchtten er anders genoeg...?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Verwijderd

Is guild naam verandere mogelijk ??
door game master ofzo ?

• Hydra
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:38:
Is guild naam verandere mogelijk ??
door game master ofzo ?
Ja, maar ik geloof eigenlijk dat ze dat alleen doen als 'ie offensive is. Wat is er, spelfaut gemaakt?

• Bosmonster
tranztaz schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:35:
[...]

Hmm... Dat volg ik niet, in de Béta vluchtten er anders genoeg...?
Betwijfel of dat beasts waren dan ;)

• agentorangina
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-08-2024
Over dat vluchten, bijna alle humanoids vluchten [behalve de meeste elites] beesten meestal niet. Maar het is toch niet zo'n probleem ? bijna elke klasse heeft wel iets om het tegen te gaan, hamstring/warrior, wingclip/hunter, judgement of justice/paladin. Goed anti-flee management heb je in WoW net zoveel nodig als goed aggro management [tenzij je natuurlijk solo speelt]

Trouwens, wat mij opvalt, achtervolgen die monsters nu nou veel langer dan tijdens de beta ? sommige mobs blijven volgens mij nu veel langer achter je aan lopen..

[ Voor 21% gewijzigd door agentorangina op 24-02-2005 17:51 ]

Verwijderd

Ik heb helemaal geen problemen met wegrennende creeps. Ben warlock en grotendeels van mijn spells zijn van die drain spells die langzamerhand de vijand leeg zuigen met hp. Als ze dus weg rennen hoef ik ze ook niet achter aan te rennen, want die spells zorgen er wel voor dat ie een paar seconden later toch gewoon dood neer valt. Wel handig hoor.

Ook als ik meerdere creeps tegelijk moet killen is het ook handig. Als de ene monster bijna dood is begin ik wel met de 2e monster, want die drain spells zorgt er toch wel weer voor, dat die mob die ik niet meer aanval, toch dood gaat.

En ik lees dat er hier gezegd wordt dat er geen beasts zijn die vluchten, maar dat is niet zo. Die plainstriders vluchten namelijk ook.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2005 18:02 ]

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 14:51
jaaaaa ik ben eindelijk lvl 20 (troll mage) blizzard rulezzz :D
maar over dat teleport, moet ik dan eerst naar het stadje om het daar te kopen ofzo?
en wat doen die dampen magic enzo nou want ik snap het niet helemaal, bij sommige staat er increases en andere decreases terwijl je het wel op een party member ofzo moet doen... O+

Facts don't care about your feelings

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

YoshiBignose schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:03:
jaaaaa ik ben eindelijk lvl 20 (troll mage) blizzard rulezzz :D
maar over dat teleport, moet ik dan eerst naar het stadje om het daar te kopen ofzo?
en wat doen die dampen magic enzo nou want ik snap het niet helemaal, bij sommige staat er increases en andere decreases terwijl je het wel op een party member ofzo moet doen... O+
Je moet een teleport rune kopen bij een npc ventje(kan in Ogrimar), kost wel 10s, en is 1x te gebruiken.
Dampen magic kun je op je zelf casten(ook op partymembers), en zorgt ervoor dat je minder damage krijgt van magic spells als die op je gecast worden.
Je hebt ook Amplify magic, dat zorgt ervoor dat jou magic spells meer damage doen(of magic spells van je partymember(s))

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Verwijderd

Cthulhu schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:52:
[...]

Je moet een teleport rune kopen bij een npc ventje(kan in Ogrimar), kost wel 10s, en is 1x te gebruiken.
Dampen magic kun je op je zelf casten(ook op partymembers), en zorgt ervoor dat je minder damage krijgt van magic spells als die op je gecast worden.
Je hebt ook Amplify magic, dat zorgt ervoor dat jou magic spells meer damage doen(of magic spells van je partymember(s))
Of healing van een priest :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:55:
Ik heb helemaal geen problemen met wegrennende creeps. Ben warlock en grotendeels van mijn spells zijn van die drain spells die langzamerhand de vijand leeg zuigen met hp. Als ze dus weg rennen hoef ik ze ook niet achter aan te rennen, want die spells zorgen er wel voor dat ie een paar seconden later toch gewoon dood neer valt. Wel handig hoor.

Ook als ik meerdere creeps tegelijk moet killen is het ook handig. Als de ene monster bijna dood is begin ik wel met de 2e monster, want die drain spells zorgt er toch wel weer voor, dat die mob die ik niet meer aanval, toch dood gaat.

En ik lees dat er hier gezegd wordt dat er geen beasts zijn die vluchten, maar dat is niet zo. Die plainstriders vluchten namelijk ook.
Als warlock heb je sowieso geen last van wegrennende monsters ook al doe je geen DoT's, je doet gewoon curse of recklessness op ze wanneer ze bijna weg gaan lopen, en ze blijven lekker doorgaan zonder weg te rennen :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:55:En ik lees dat er hier gezegd wordt dat er geen beasts zijn die vluchten, maar dat is niet zo. Die plainstriders vluchten namelijk ook.
Ahja, idd, sommige beasts vluchten ook. En niet alleen elite humanoids vluchten niet, ook een aantal normale, vaak berserkers (trolls in STV en Arathi, bijvoorbeeld).

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:04:
[...]

Als warlock heb je sowieso geen last van wegrennende monsters ook al doe je geen DoT's, je doet gewoon curse of recklessness op ze wanneer ze bijna weg gaan lopen, en ze blijven lekker doorgaan zonder weg te rennen :)
Weg rennen is soms best handig van ze. Als ik tegen monsters vecht die mijn gelijke lvl hebben of hoger en ze hebben mijn pet gekilled dan maak ik bijna geen kans tegen ze, omdat ik met een paar goede klappen dan dood ben. Als ze dan op het laatste moment weg rennen omdat ze zelf bijna dood zijn, kan dat mijn leven redden. Heb ik dus al een paar keer gehad.

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

offtopic:
Bij de startpost staat 2 keer "Het grote .... 17" vermeld

[ Voor 10% gewijzigd door SkyStreaker op 24-02-2005 19:54 ]

Verwijderd

Ik heb nu al een waarschuwing van WoW te pakken :(
Account Name: R0NIN
Type of Violation: inappropriate RP Name
Character Name Involved: Ronin
Consequences for Account: Character renamed and warning placed on account.

Nu heet ik dus ineens Gusdorn, wat een kutnaam, zo maar even een nieuwe naam opgeven.
Slaat trouwen nergens op dat Ronin niet mag. Als ik nouw Adolf als naam had, ok, maar Ronin...

voor degenen die niet weten wat het betekend: A rōnin (Japanese: 浪人) (literally, wave man - one who is tossed about, like a wave in the sea) was a masterless samurai during the feudal period of Japan that lasted from 1185 to 1868. A samurai became masterless from the ruin or fall of his master, or after the loss of his master's favor or privilege. The name ronin has its origins in the Nara and Heian periods, when it originally referred to serfs who had fled or deserted their master's land.

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
foei! je mag je chars niet naar samurai's vernoemen! :+

Verwijderd

Beetje erg fascistisch die naming policy. Zolang er geen mensen Donaldduck, Iamleet of xxxKillahxxx heten, vind ik persoonlijk alles best

• YoshiBignose
Cthulhu schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:52:
[...]

aah thnx :) maar die teleport runes...das toch nep, dan moet ik elke keer 10s betalen als ik wil teleporten? sjeesh :X

Verwijderd

Als je op level 60 1 creep loot, heb je al 10s. Dat zijn echt de kosten niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 20:17:
Beetje erg fascistisch die naming policy. Zolang er geen mensen Donaldduck, Iamleet of xxxKillahxxx heten, vind ik persoonlijk alles best
Daarom was ik er ook zo verbaasd over, ik dacht dat de server problemen met de namen had. Ik ga zeker een email naar WoW sturen, om te zorgen dat ik mijn waarschuwing kwijt raak. Het zou wel erg klote zijn als ik nog een waarschuwing krijg (niet dat ik het van plan ben ofzo O-) ) en mijn account word geterminate.

Verwijderd

aaaargh! ik word gek van al die mensen in de Lowlanders. ze verwarren mijn ingame naam ''wouter'' steeds met ''wouterTJE''. is al de 1000ste keer dat het gevraagd word.ik= 8)7

maar goed. vandaag bij de lowlanders dus aangemeld, veel vriendelijke mensen daar :)

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:55:
Ik heb nu al een waarschuwing van WoW te pakken :(
Account Name: R0NIN
Type of Violation: inappropriate RP Name
Character Name Involved: Ronin
Consequences for Account: Character renamed and warning placed on account.

Nu heet ik dus ineens Gusdorn, wat een kutnaam, zo maar even een nieuwe naam opgeven.
Slaat trouwen nergens op dat Ronin niet mag. Als ik nouw Adolf als naam had, ok, maar Ronin...
Als je op de RP server speelt dan kan dat goed kloppen. Lees de FAQ er maar op na. Op die server alleen dingen die helemaal met de sfeer te maken hebben en geen andere dingen.

Verwijderd

Oja, dus alsik mezelf Loki of Thor noem , word ik geband?

BTW, wat is er nodig kwa hardware om alles op ultra high en met AA/AF aan te spelen? (alsdat kan igg op zn hoogst met eyecandy)?

Kzal zelf te denken aan een 6600(GT) of een X700~X800.
ofcourse 1 gig ram..
Anyone?

Verwijderd

Ik zelf heb 1024 mb geheugen plus 6800 GT dat loopt hier soepel in high. maar het belangrijkste is gewoon die 1024 mb geheugen.

Verwijderd

idd. grafisch is het allemaal niet zo heftig. het vreet alleen wel geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus waarmee zou ik het moeten halen met alles op high , OCed 6200? of een 6600(GT)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even als guildleader-geval-ding nog reageren op Hydra en het hele verhaal rond Ravenblood: ik ervaar ons guild als erg sociaal ingesteld guild. Vrijwel alles wordt eerst in het guild aangeboden voordat het naar AH of de vendor gaat. Hoog-lvl crafters maken allemaal spul voor lagere lvls voor nix (bags, wapens, armors, quest-items, noem het maar op) Crappy items die niet verkopen gaan vaak naar disenchanters, er wordt lekker veel gegrouped binnen het guild en er is totaal geen druk om snel te lvlen ofzo. Ik denk zelfs dat wij 1 van de guilds zijn met gemiddeld het laagste lvl...onze hoogste is net 40 geworden. Het gaat bij ons vooral om de fun in het spel, al willen we bijvoorbeeld wel weer gaan trainen op discipline tijdens (pvp) raids (omdat je dan beter wordt en het raiden leuker wordt). Het is niet allemaal koek en ei trouwens...vandaag is de eerste eruit gekicked omdat hij aangaf dat hij niet van plan was om sociaal te gaan rollen ("ik roll gewoon op alles wat ik kan", en dat serieus bedoeld, niet als grapje ofzo). Niet leuk maar wel nodig imho.

De reden dat we een memberstop hebben ingevoerd is omdat er teveel n00bs zich aanmeldden die niets met GoT te maken hebben en er alleen bij wilden omdat we zo groot zijn. Verder is het nogal ongelukkig verdeeld in het guild. We hebben bijvoorbeeld geen enkele hoog-lvl (25+) warrior of warlock en te weinig priests. Vandaar de uitzondering op de memberstop. Maar als er GoTters zijn die al tijden in dit topic posten (zoals Hydra) die graag in het guild willen )en er zelfs een bepaalde class voor willen spelen!) dan is er geen enkel probleem dat ze joinen. Msg mij gewoon even ingame (Eyahan) of op IRC (Silk_dude) en leg even uit hoe het zit, dan kan je er zo bij.

Als het arrogant of uit de hoogte overkomt dat we een memberstop hebben dan wil ik hierbij meedelen dat dat er helemaal niets mee te maken heeft, het is gewoon om een grote toestroom van (niet-GoT) n00bs te stoppen.

p.s. het verplicht stellen van RollSafely is omdat gisteren al de eerste "ongelukken" gebeurd zijn wbt het rollen. RollSafely zorgt ervoor dat je bij BoP items eerst een popup krijgt met een bevestigingsvraag, gewoon om foutjes tegen te gaan dus. En in zo'n groot guild moet je het dan verplicht stellen omdat anders maar 20 mensen het installeren (en dat zijn dan precies degene bij wie het niet nodig is).

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 02:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

DRaakje schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 21:58:
[...]

Als je op de RP server speelt dan kan dat goed kloppen. Lees de FAQ er maar op na. Op die server alleen dingen die helemaal met de sfeer te maken hebben en geen andere dingen.
Ik vindt het onzin! Zoals iemand anders al zei, als iemand zichzelf DonaldDuck of Br3eZ@h gaat noemen, graag! Maar voor Ronin een nickchange en een waarschuwing, ga toch weg! Ik vindt eigenlijk bar weinig mis met Ronin.

Overigens heb ik in de beta met een character genaamd Hobbyneuker (vraag het maar niet, hoef ik ook geen antwoord te verzinnen ;)) rondgerend en die tot level 20 gebracht, niemand die er wat zei behalve wat Nederlandse medespelers :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 17-09 17:00

DinX

Motormuis

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/52600/thumb.jpg

naughty stuff going on in IF :+ O-)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Hehe ik probeer het warrior te kort al aan te vullen :)
(Tral : lvl 15 warrior nu)

maar ik vrees dat ik idd wat noobisch ben.maar dit is me eerste mmorph, doe momenteel dan ook alles op me gemak en ben nogal onderzoekerig :)
Ik zie ravenblood momenteel dan ook meer als een gezellig kanaal, dan als een echte guild waar ik verplichtingen aan heb ?. Wist bij aanmelden niet dat dat de bedoeling was.....
(al zal ik in een groep niet overal op rollen, maar zover is het nog niet :) )
misschien dat dat later wat minder word. maar ik kom momenteel eigenlijk ook geen andere guilders tegen :(
(al moet ik iemand (nighthawk ?) nog hartelijk bedanken voor dat heerlijke armor.)
Hopelijk word dat wat minder als ik uit the barrens weg ben. al zal dat nog wel ff duren.

[ Voor 14% gewijzigd door heuveltje op 25-02-2005 03:48 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 23:16:
Ik zelf heb 1024 mb geheugen plus 6800 GT dat loopt hier soepel in high. maar het belangrijkste is gewoon die 1024 mb geheugen.
offtopic:
Nee hoor. Check mijn specs hieronder, loopt gigasoepel bij mij. :) 700+ MB is zat joh. Even klooien met Tweak-XP, dat levert ook al winst op en zet Fastwrites uit in je BIOS. De winst is marginaal en kan je systeem zelfs onstabiel maken. Belangrijker is sideband-adressing.

Een leuke WoW-addon site die ik jullie niet onthouden wil: http://www.curse-gaming.com/mod.php :)

[ Voor 9% gewijzigd door SkyStreaker op 25-02-2005 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
Oh my freaking god.. wat een lekkere change komt er aan voor de mage!!

http://www.worldofwarcraft.com/info/underdev/

kijk en kwijl ;)

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

klote, er is een patch die geinstalleerd wordt zodra je wow opstart, en nu connect ie niet automatisch meer naar de server (skullcrusher) maar gaat eerst de serverlist tonen :/ en daar komt niets in te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Skeiron schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 07:26:

kijk en kwijl ;)
dat voor de warrior is ook vet! meer rage O+ maar hopenlijk kan je die chat bubbles ook uitzetten... het lijkt me echt irritant soms. en vooral die dingen die mobs zeggen.... want dat heeft gewoon geen nut. :) ik wil alleen dan de chat bubbles van mn partymembers kunnen zien vind ik.
Dat meeting stone lijkt me echt heel handig :) net als die quest tracker.
Maar die server down shit op vrijdag is echt stom :( heb ik altijd om 11 uur pas school tot 4 uur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 18:56

Flapmo

and back is gigi!

fixxx schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 07:50:
klote, er is een patch die geinstalleerd wordt zodra je wow opstart, en nu connect ie niet automatisch meer naar de server (skullcrusher) maar gaat eerst de serverlist tonen :/ en daar komt niets in te staan
dan liggen de servers gewoon ff plat.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Flapmo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 07:54:
[...]

dan liggen de servers gewoon ff plat.
mjah zie het net, weekly onderhoud :) ben nog niet helemaal wakker geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg ook geen serverlist, de servers liggen plat.
Der is ook een nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

kijk en kwijl ;)
hmmz
questrracker -> questminion, questmonkey
4 nieuwe bars -> elke andere addon

zijn ze een beetje laat mee :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:05
Cool, die Questtracker ziet er super uit, gebruik QuestMinion daar voor, maar als dit beter werkt.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeiron462
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-10-2022
sorted.bits schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 08:15:
Cool, die Questtracker ziet er super uit, gebruik QuestMinion daar voor, maar als dit beter werkt.. :D
Ja verschil is alleen het wordt nu ondersteund door WoW zelf.. dus updates erop automagisch ;) Hoef je alleen de rest van de addons bij te houden..

Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-09 10:27

IWriteCode

Less = more

Mijn Cosmos doet het niet meer, hij zegt dat mn interface out of date is... ook het updaten met die ModRevision tool mocht niet baten... en ook de Cosmos update doet niets...

Meer mensen problemen? (En ook oplossingen?)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kijk en kwijl ;)
Hmmm maar wanneer komt die patch uit, Blizzard is niet echt snel met patchen uitbrengen voor WoW. Maar er zitten coole nieuwe features bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een uur geleden ofzo is die patch uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 08:54:
een uur geleden ofzo is die patch uitgebracht.
Nee, die patch is alleen maar een bug fix met wijzigingen in de client voor als er veel spelers bij elkaar zijn!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
During the maintenance, a patch will be applied that should improve the lag in crowded zones.
Ow.. IMPROVE LAG? :P Had toch gehoopt dat ze er wat tegen zouden doen ipv het nog erger te maken ;)

Als je overigens Ronin, Loki of Thor een goede naam vindt, kun je beter niet op een RP server gaan spelen. Het zijn bestaande, fantasieloze namen die niks te zoeken hebben op een char in een RP-omgeving.

Ben je het daar niet mee eens dan snap je simpelweg niet het principe van de RP-servers (of RP in het algemeen).

Maar goed.. van dit soort namen krijg ik zelfs op normale servers een glimlach op m'n gezicht... Hoe fantasieloos kun je zijn om dit soort standaard naampjes aan je char te plakken... Wat dat betreft zie je het hele LotR en goden-verhaal wel voorbij komen op iedere server in iedere game..

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode

IWriteCode

Less = more

Ik vind een naam van een bestaand mytisch figuur een prima naam voor een fantasie-karakter... in elk geval een stuk beter dan een hoop namen die ik langs heb zien komen... (fietspomp, koetjeboe)...

Maar goed... jouw RP naam is natuurlijk Bosmonster :P Is dat ook niet een mytisch figuur uit LotR? In het engels heet die toch Treebeard? ;)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Jamal schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:08:
[...]

Ik vind een naam van een bestaand mytisch figuur een prima naam voor een fantasie-karakter... in elk geval een stuk beter dan een hoop namen die ik langs heb zien komen... (fietspomp, koetjeboe)...

Maar goed... jouw RP naam is natuurlijk Bosmonster :P Is dat ook niet een mytisch figuur uit LotR? In het engels heet die toch Treebeard? ;)
Leuke naam, maar niet voor een RP-server (waar het de bedoeling is dat je een fantasie-char rollen-speelt, niet een griekse god of een bestaand boek-karakter). Dat bedoel ik dus met het niet snappen van het RP-principe.

Mijn char-name is niet Bosmonster overigens... dat zou m'n game-ervaring aardig de nek om doen ;) Das een nickname die ik al jaren gebruik.. het verschil snap je best wel... hoop ik..

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, Lolith hier :)

De guild is idd goed bezig, we geven bijn alles weg en doen ook vaak samen quests, dat we niet zo hoog zijn maak geen bal uit, uiteindelijk zijn we toch allemaal lvl 60 :D

Maar over die RollSafe, zat die al ingebouwd in die mod, die op het forum staat? Die van Kefs ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 20:26

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Foreststriders zijn neutraal, ik denk dat je 'em perongeluk getarget hebt, moonstalkers fleeen niet.
Nee Forest striders vallen je wel degelijk soms aan als je met een beer of moonstalker bezig bent in Darkshore. Het is mij herhaaldelijk overkomen en echt niet omdat ik hem per ongeluk getarget had.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metzie
  • Laatst online: 16-09 08:16

Metzie

Nyaano !

Jamal schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 08:50:
Mijn Cosmos doet het niet meer, hij zegt dat mn interface out of date is... ook het updaten met die ModRevision tool mocht niet baten... en ook de Cosmos update doet niets...

Meer mensen problemen? (En ook oplossingen?)
Wanneer je in het hoofdschem van wow zit zie je het buildnummer staan. (was 4211) Ga nu naar je wow interface map en open alle *.toc bestanden. Verander hier de regel waar momenteel 4211 in staat naar het nieuwe buildnummer.

Dan moeten alle UI addons weer werken.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

waarom krijg ik geen tot weinig rage als ik in een party zit?

Gegevens
Lvl 18 warrior
in een party
met 1 lvl 26 warrior, 1 lvl 20 warrior,
1 lvl 28 rogue en een lvl 27 paladin.

Ik heb zelf een 7.9 one hand sword met een 428 armor shield.
als ik de charge gebruik krijg ik wel een beetje rage maar tijdens het gevecht niks en als ik alleen ben krijg ik altijd genoeg.

ps ja hij stond in de battle stance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-09 00:11
misschie omdat het beest dood is voor je rage echt gaat opbouwen? en je zal niet altijd charge kunnen doen... verder zal rage harder oplopen als je aangevallen wordt ipv dat het beest een partymember aanvalt..

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

toch wel vaag dat mensen er soms helemaal niet uitkomen terwijl WoW het meest noob-proof spel is wat ik ooit heb gezien :P

@mantamania, probeer dan eens een two hander of dual wield, 1h+shield is idd niet echt een rage opbouwer imo ^_~

[ Voor 33% gewijzigd door Glorificationer426 op 25-02-2005 09:41 ]

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:36:
waarom krijg ik geen tot weinig rage als ik in een party zit?

Gegevens
Lvl 18 warrior
in een party
met 1 lvl 26 warrior, 1 lvl 20 warrior,
1 lvl 28 rogue en een lvl 27 paladin.

Ik heb zelf een 7.9 one hand sword met een 428 armor shield.
als ik de charge gebruik krijg ik wel een beetje rage maar tijdens het gevecht niks en als ik alleen ben krijg ik altijd genoeg.

ps ja hij stond in de battle stance
Charge geeft iets van 10 rage ofzo. Daarnaast lvl18 en een 7.9 one handed sword...ga 's op zoek naar iets beters in de AH, dat zou iets moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Snappie88 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 01:50:
Ik vindt het onzin! Zoals iemand anders al zei, als iemand zichzelf DonaldDuck of Br3eZ@h gaat noemen, graag! Maar voor Ronin een nickchange en een waarschuwing, ga toch weg! Ik vindt eigenlijk bar weinig mis met Ronin.
Het is een titel, geen naam, en bovendien een directe real-world reference. Tegen de regels, en logisch dat 'ie veranderd wordt.
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:41:
Charge geeft iets van 10 rage ofzo. Daarnaast lvl18 en een 7.9 one handed sword...ga 's op zoek naar iets beters in de AH, dat zou iets moeten helpen.
Daarnaast zit 'ie in een group met iemand die 10 levels hoger is. Waarschijnlijk vallen ze monsters aan van lvl 28 en hoger, en die kan 'ie gewoon niet raken.
FunkyTrip schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:32:
Nee Forest striders vallen je wel degelijk soms aan als je met een beer of moonstalker bezig bent in Darkshore. Het is mij herhaaldelijk overkomen en echt niet omdat ik hem per ongeluk getarget had.
Ja? Vreemd, ik heb nog nooit gehad dat een neutral mee ging doen. Ik sta regelmatig op een Goretusk in te hakken, en eventuele directe familie (misschien zelfs broer / zusje? ;)) doen daar dan niets op uit.

[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 25-02-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorificationer426
  • Laatst online: 17-09 22:22

Glorificationer426

come we hero rush yes?

mja ik vind het helemaal niet erg, want er zijn zoveel mensen die zich graag een LOTR of Harry potter naam aanmeten, en dan ook nog op 30 verschillende manieren. En om alles gelijk te trekken nemen ze alle realworld references aan en minder dan een minor inconvenience zou ik het ook neit noemen, want Legolas/Lagolas/Legoolas of Gimly/Gimily/Gimmly komen er dan in veelvoud voor op elke server en dat bevordert het mensen onderscheiden ook niet echt B)

Zó moeilijk is het toch neit om een originele naam te verzinnen?

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Mijn druid heeft ook een naam die rechtstreeks uit een tolkien boek overgenomen is, op Argent Dawn, maar ik denk niet dat iemand daar problemen mee gaat hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:50

Nyarlathotep

Crawling Chaos

In de eerste instantie kan ik zijn ongenoegen wel begrijpen... Maar idd is "Ronin" nou niet echt een naam die in de sfeer past die men op een RPG server probeert te bewerkstelligen.
Wellicht als je een mailtje stuurt naar Blizzard waarin je uitlegt dat je nu begrijpt wat er van je verwacht word wat betreft character namen... Dan mag je misschien je char weer een naampje geven :)

Ik speel zelf trouwens Conundrum (Dragonlance anyone? ;) ) een gnome mage op Dragonblight. Ook GoT'ters op die server hier?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools

wat bedoelen ze dan precies met resistance to all magic schools?
en bah kwil wow-en :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-08 19:48

RMYuma

The disguise is complete!

Waar kan ik de name convention lezen?
Ik zou graag mijn eigen nickname (Prince of Mu) willen gebruiken, maar weet nog niet of dat mag van de naming convention.

| Specs Aurora24 | My music |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Glorificationer schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:46:
, want Legolas/Lagolas/Legoolas of Gimly/Gimily/Gimmly komen er dan in veelvoud voor op elke server en dat bevordert het mensen onderscheiden ook niet echt B)

Zó moeilijk is het toch neit om een originele naam te verzinnen?
klopt inderdaad mn broertje heet grimbly ;)

over ronin misschien komt dat ook omdat er een film is die zo heet (best een goeie trouwens)

En over de rage ik heb nu een bieding op een 12.6 dps one hand sword dus dat word beter en het bevalt me eigenlijk wel goed een schild houdt dat dat meteen in dat ik weinig rage opbouw? alleen bouw ik wel genoeg op.
Dat we te grote monsters pakte klopt meer dan denk ik want ik deed erg weinig damage vergelijken met de rest. dat zal het dan wel geweest zijn volgende keer meer in mn eigen range een party zoeken.
Was wel leuk trouwens lekker luitenant fangore gepakt en 2650 xp gekregen dat redt ik in mijn 1tje niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm.. meestal in grotere steden (bijv. ogrimar) of drukkere gedieden (bijv. Xroads) loopt mn pc egt brak. Ik denk dat mn 512 ddr ram de bottlenek hiervan is..

Dit zijn mn specs:
AMD 2400+
512DDR ram (pc 3200)
60Gig hd
Ati radeon 9800 pro
Nforce 2 moederbord.

Is er een simpele functie uit te zetten (soort van anti-alliasing), waardoor de pc in deze gebieden meteen stukken bter loopt? soms wordt je nogal moe van dat laden in die gebieden.

(btw, fps ligt meestal rond de 40-60 fps, dus hier zal het niet aan liggen denkik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:58:
Hm.. meestal in grotere steden (bijv. ogrimar) of drukkere gedieden (bijv. Xroads) loopt mn pc egt brak. Ik denk dat mn 512 ddr ram de bottlenek hiervan is..

Dit zijn mn specs:
AMD 2400+
512DDR ram (pc 3200)
60Gig hd
Ati radeon 9800 pro
Nforce 2 moederbord.

Is er een simpele functie uit te zetten (soort van anti-alliasing), waardoor de pc in deze gebieden meteen stukken bter loopt? soms wordt je nogal moe van dat laden in die gebieden.

(btw, fps ligt meestal rond de 40-60 fps, dus hier zal het niet aan liggen denkik)
Ja, heb ik ook last van, en ik heb een 2600+ en een 80gb schijf, voor de rest hetzelfde. Maar volgens mij zou dat met die patch beter moeten zijn.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glewellyn
  • Laatst online: 14-09 19:18

Glewellyn

is er ook weer.

The_Prince_of_Mu schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:55:
Waar kan ik de name convention lezen?
Ik zou graag mijn eigen nickname (Prince of Mu) willen gebruiken, maar weet nog niet of dat mag van de naming convention.
Je mag jezelf gerust Mu noemen... dat Prince of zal je toch echt eerst moeten verdienen :)

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
heb ik ook hoor, gewoon meer mbram nodig denk ik. als ik van crossroads teleporteer naar orgrimmar wil je niet weten hoe hard mijn harde schijf gaat ratelen :)

en ja met shield krijg je automatisch minder rage natuurlijk. daarom nam ik ook gewoon 2handed als warrior maar shield is wel weer handig want ben je nog steviger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
YoshiBignose schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:53:
New Spell: Mage Armor allows mana regeneration to function while casting and increases resistance to all magic schools

wat bedoelen ze dan precies met resistance to all magic schools?
en bah kwil wow-en :O
Elemental, Arcane, Nature, enz :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyarlathotep schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 09:49:
In de eerste instantie kan ik zijn ongenoegen wel begrijpen... Maar idd is "Ronin" nou niet echt een naam die in de sfeer past die men op een RPG server probeert te bewerkstelligen.
Aan de andere kant, als je de boeken van Warcraft leest (Day of the dragon, War of the Ancients, enz), kom je een karakter tegen genaamd Rhonin (human mage). En zoveel wijkt Ronin daar nou ook weer niet vanaf... ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan