ik mocht geen fixxx heten
dan maar fix (op skullcrusher)
The prince of mu zal dan ook Theprinceofmu worden aangezien er geen spaties/underscores) mogen en de 1e letter wordt automatisch een hoofdletter
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Ik heb hier hetzelfde probleem... 80 gieg schijf, 768mb RDRAM, radeon 9800pro @ XT en een 2.26 PIV. Als ik naar een andere locatie reis (per vogel bv) verloopt de vlucht zelden op een vloeiende, aangename manierYoshiBignose schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:01:
heb ik ook hoor, gewoon meer mbram nodig denk ik. als ik van crossroads teleporteer naar orgrimmar wil je niet weten hoe hard mijn harde schijf gaat ratelen
en ja met shield krijg je automatisch minder rage natuurlijk. daarom nam ik ook gewoon 2handed als warrior maar shield is wel weer handig want ben je nog steviger

Sterker nog, als ik een uur of 5 heb gespeeld word het spel zowat onspeelbaar door het vele swappen, vaak al als ik een dorpje inloop. Rebooten is dan de enige oplossing. Defraggen heeft trouwens aardig geholpen in het begin, toen het nog erger was
Vaag want ik speel een hele dag vrijwel ratelvrij met mn 1800+ en 1024mb pc2100 en een gf4mx met terrain distance op 3/4 ;D
Mss wil wow gewoon echt die 1024mb hoe dan ook
Mss wil wow gewoon echt die 1024mb hoe dan ook
(@DiscWout) omg
Verwijderd
Dan ben ik bang, dat ram tog de key is. Vriend van mij speelt met geforce 4800, en 1024ddr. Loopt egt zoo veel bter. Hoopte all1 dat er iets uit was te zetten...Nyarlathotep schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:14:
[...]
Ik heb hier hetzelfde probleem... 80 gieg schijf, 768mb RDRAM, radeon 9800pro @ XT en een 2.26 PIV. Als ik naar een andere locatie reis (per vogel bv) verloopt de vlucht zelden op een vloeiende, aangename manier![]()
Sterker nog, als ik een uur of 5 heb gespeeld word het spel zowat onspeelbaar door het vele swappen, vaak al als ik een dorpje inloop. Rebooten is dan de enige oplossing. Defraggen heeft trouwens aardig geholpen in het begin, toen het nog erger was
Verwijderd
waar kan je de Warcraft boeken kopen? want ik wil die best wel lezenVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:09:
[...]
Aan de andere kant, als je de boeken van Warcraft leest (Day of the dragon, War of the Ancients, enz), kom je een karakter tegen genaamd Rhonin (human mage). En zoveel wijkt Ronin daar nou ook weer niet vanaf...
en ik welke volgorde moet ik die boeken dan lezen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 10:20 ]
aaaaa, vandaag vrij om lekker wow te doen, servers offline tot 11 uur 
Gister nog een cool zwaard gekocht http://www.thottbot.com/index.cgi?i=25154
en heb eindelijk een goeie weaponswitcher gevonden. Die weaponswap gaf foutmeldingen. gebruik nu Jibsy WeaponSwitch die werk perfect, geen macro's nodig, gewoon en keybinding.
en heb eindelijk een goeie weaponswitcher gevonden. Die weaponswap gaf foutmeldingen. gebruik nu Jibsy WeaponSwitch die werk perfect, geen macro's nodig, gewoon en keybinding.
Weet iemand ook waar ik Billing Info kan veranderen ?
Bij account management staat vrij weinig eiglijk
MCP/MCSE/MCTS + ITILV3 Work in Progress: VCP/ IBM System X
Dat kan als het goed is begin Maart. Ik moet mijn gegevens ook nog aanpassen, en dat kan volgens mij pas vanaf het moment dat die PrePay kaartjes geldig worden.m0n0 schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:23:
Weet iemand ook waar ik Billing Info kan veranderen ?
Het kan ook zijn dat je de boel kan aanpassen als je free month periode is vertsreken. Ik zou me i.i.g. geen zorgen maken. Ik moet straks ook met CC gaan betalen en de ELV truc uitzetten
Dat had je kunnen wetenCyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:21:
Dit zal wel dezelfde patch zijn als in de US aan het begin van de week is uitgekomen. Hopelijk loopt het wat vloeiender in drukke gebieden!On Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance, which is scheduled for the timeframe from 7:00 to 11:00 (GMT+1). During the maintenance, a patch will be applied that should improve the lag in crowded zones. This patch requires a small automatic download.
Thank you for your understanding.
[ Voor 16% gewijzigd door PhoeniX- op 25-02-2005 10:30 ]
Verwijderd
Ik heb ze gekocht bij bol.com. Eh, de volgorde, tja, ik ben begonnen met Day of the Dragon. Daarna War of the ancients en Well of Eternity (welke van de 2 als eerste weet ik niet, zou ik thuis even moeten kijkenVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:19:
[...]
waar kan je de Warcraft boeken kopen? want ik wil die best wel lezen
en ik welke volgorde moet ik die boeken dan lezen?
En nou staat mij iets bij dat ik er nog 1 of 2 meer heb, maar om dat zeker te weten moet ik toch echt thuis zijn...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2005 10:30 ]
Spel loopt bij mij ook op sommige stukken niet vloeiend. De gryphon flights vlieg ik standaard met 4 fps die op en neer gaat, en grote steden trekt ie ook wat moeilijker, al zijn die nog wel goed te doen. Raids zijn wel een ramp, dus ik hoop echt dat deze patch ook werkelijk doet wat ie zegt en een beetje een performance boost geeft.Ik speel op een laptop:
Centrino pentium M 735 (1700mhz)
512 ram
radeon 9700 M
Nou is het een laptop dus ik verwacht geen spetterende resultaten maar het is wel een behoorlijk nieuw systeem.
En dan mijn vraag: mijn laptop geeft standaard aan 600 mhz. Dat komt omdat ie de processor lager zet als je alleen op batterijen werkt. Nou heb ik een prog gedownload waarmee ik de echte snelheid zou moeten zien, maar tijdens wow staat ie nog steeds op 600. Iemand een idee?
Centrino pentium M 735 (1700mhz)
512 ram
radeon 9700 M
Nou is het een laptop dus ik verwacht geen spetterende resultaten maar het is wel een behoorlijk nieuw systeem.
En dan mijn vraag: mijn laptop geeft standaard aan 600 mhz. Dat komt omdat ie de processor lager zet als je alleen op batterijen werkt. Nou heb ik een prog gedownload waarmee ik de echte snelheid zou moeten zien, maar tijdens wow staat ie nog steeds op 600. Iemand een idee?
dit is hem http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=208Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:23:
waar kan ik die weaponswitch downloaden?
Ik heb sinds de patch wat problemen, het beeld is niet goed meer, het beeld "rolt" van boven naar beneden.
Dit is op mijn laptop, dus ik moet nog effe op mijn gewone pc te kijken.
Verwijderd
Toch slaan Moonstalker Runts (lagere level luipaard-achtige monsters) en Foreststriders op de vlucht als ze bijna dood zijn. Dat zijn volgens mij toch echt Beasts. Maar vanavond ga ik met mijn Night Elf Druid verder, en dan kan ik daar extra op letten.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:28:
Zijn volgens mij geen beasts die vluchten, maar wel zat humanoids die niet vluchten..
Verwijderd
Ik denk (maar ik spreek uit ervaring over gebieden met level 1 t/m 10 en level 10 t/m 20 monsters) dat hogere level monsters langer je achtervolgen dan lagere levels. Maar het kan 'm ook zitten in het verschil van monster- en karakterlevel.agentorangina schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 17:50:
Trouwens, wat mij opvalt, achtervolgen die monsters nu nou veel langer dan tijdens de beta ? sommige mobs blijven volgens mij nu veel langer achter je aan lopen..
Care to share waar je dat vandaan heb gehaald?Cyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:21:
en ik heb dus het zelfde prob, lekker vrij, servers tot 11:00 down
achja heb ik even de tijd om m'n achterstallige mail weg te werken:)
Sinds welke patch? Die van vandaag kun je nog niet getest hebbensorted.bits schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:33:
Ik heb sinds de patch wat problemen, het beeld is niet goed meer, het beeld "rolt" van boven naar beneden.
[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 10:40 ]
Wat wel raar is... als ik kijk bij taakbeheer zie ik dat het spel ruim 1 gieg RAM opslurpt, 1,0 tot 1,2 om precies te zijn... En dat met mijn 768 mb. Laatst vroeg ik het aan een maat van mij, die heeft 1 gieg RAM, en die zij dat zijn piekverbruik rond de 700mb lag... Moet ik soms ergens iets instellen?? Mijn swap-file staat gewoon op door windows beheerde grootte (1,3 gieg ongeveer), op mijn D partitie, dus niet op mijn windows partitie.
Heeft iemand een manier om het spel vloeiender te laten lopen op een 768mb bak??
Heeft iemand een manier om het spel vloeiender te laten lopen op een 768mb bak??
Verwijderd
Hebben ze ook gezegd waarom ze je die waarschuwing gaven. Het verhaal van die samurai kan nauwelijks de reden zijn... want dat lees ik nu voor het eerst! Belachelijk eigenlijk.Verwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:55:
Ik heb nu al een waarschuwing van WoW te pakken![]()
Account Name: R0NIN
Type of Violation: inappropriate RP Name
Character Name Involved: Ronin
Consequences for Account: Character renamed and warning placed on account.
Okay, dat wist ik nog niet. Ik denk dat ik dan toch een andere nick ga verzinnen, om het er ook optisch beter uit te laten zien.Glorificationer schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:13:
The prince of mu zal dan ook Theprinceofmu worden aangezien er geen spaties/underscores) mogen en de 1e letter wordt automatisch een hoofdletter
Kun je me ook nog vertellen waar ik de naming convention kan lezen?
| Specs Aurora24 | My music |
* pagani heeft bij aanvang al gezorgd voor non-problem namen
Heb namen van Starcraft characters gebruikt, char heet Overlord, heb een Zergling als pet (niet hernoembaar) en m'n beest heet Devourer
Heb namen van Starcraft characters gebruikt, char heet Overlord, heb een Zergling als pet (niet hernoembaar) en m'n beest heet Devourer
Je kan WoW gewoon opstarten, en in het menu heb ik al problemen.johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:38:
[...]
Sinds welke patch? Die van vandaag kun je nog niet getest hebben(of vóór 7.00)
Hier dusRouted schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:38:
[...]
Care to share waar je dat vandaan heb gehaald?
Ik speel door de week ook op een laptop (Pentium M 1300 Mhz, 512mb Ram, Radeon 9000). Nu dacht ik om 1 module van 256 te verwisselen met eentje van 512 zodat ik 768 geheugen heb voor een performanceboost. Het werkt in principe wel prima alleen soms in drukke gebieden (lees: XR,Orgrimmar etc.) wat minder en raids zijn al zowat helemaal niet te doen.DeepSeven schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:30:
Voor jouw probleem, ik gebruik zelf speedswitchXP. Met dat programmaatje kun je dan kiezen voor max performance en max battery. Standaard doet'ie dan max performance wanneer je op het netstroom zit, dan loopt 'ie dus wel op volle snelheid.
- We have deployed a client-side change that should improve
performance when large numbers of players are gathered in a small
area of the world. No other changes are included with this emergency
patch.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Klinkt als VSync.. zet dat eens aan (kan volgens mij gewoon in de graphic settings).sorted.bits schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:33:
Ronin is overigens niet anders dan jezelf 'Ninja' of 'King' noemen. Het is een titel, geen naam.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2005 10:57 ]
Had net een GUI mod geinstalled, maar als ik die verbeteringen zo zie (klik) Lijkt me dat nog even niet nodig 
Maar hier zit toch ook dat Bind on Pickup warning ding in? Dus die hoef je dan ook niet meer te installen?
Maar hier zit toch ook dat Bind on Pickup warning ding in? Dus die hoef je dan ook niet meer te installen?
Verwijderd
ik speel om de nieuwe PVP server
Zenedar (EN PvP)
gister Raid gehouden naar Human begin kamp:) allemaal lvl 12 mannetjes om me heen
(zelf lvl 25 Rogue)
spelen er nog meer mensen op deze server?
Zenedar (EN PvP)
gister Raid gehouden naar Human begin kamp:) allemaal lvl 12 mannetjes om me heen
(zelf lvl 25 Rogue)
spelen er nog meer mensen op deze server?
Verwijderd
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt: Taco is een naam, maar het is ook een voorwerp. Caesar is een naam, maar ook titel. Ronin klinkt op zich Warcraft-achtig genoeg, als je bedenkt dat in de boeken dus een karakter Rhonin voorkomt (1 letter verschil, klinkt hetzelfde). Het hangt er dus vanaf waar de "bedenker" van de naam van het char vanuit is gegaan: zelf een naam verzonnen, of de film ofzo als voorbeeld genomen.Bosmonster schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:54:
[...]
Klinkt als VSync.. zet dat eens aan (kan volgens mij gewoon in de graphic settings).
Ronin is overigens niet anders dan jezelf 'Ninja' of 'King' noemen. Het is een titel, geen naam.

Ik krijg geen enkele server te zien in de serverlist.Xeo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:02:
heeft iemand nog meer problemen met connecten naar Bloodscalp? volgens de server status pagina is hij online... maar ik kan niet connecten
Mjah alleen geen autoswitcher...die andere doet aan de hand van je stance zelf de wapens switchenCyrus-The-Virus schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:21:
God het is amper 5 minuten over 11. Heb es even geduld zeg, je leven hangt er niet vanaf hoor.Xeo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:02:
heeft iemand nog meer problemen met connecten naar Bloodscalp? volgens de server status pagina is hij online... maar ik kan niet connecten
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=4078Routed schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 10:38:
[...]
Care to share waar je dat vandaan heb gehaald?
oh yeah wat lezuh mensen weer slecht en ranten weer snelVerwijderd schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:55:
Ik heb nu al een waarschuwing van WoW te pakken![]()
Account Name: R0NIN
Type of Violation: inappropriate RP Name
Character Name Involved: Ronin
Consequences for Account: Character renamed and warning placed on account.
Nu heet ik dus ineens Gusdorn, wat een kutnaam, zo maar even een nieuwe naam opgeven.
Slaat trouwen nergens op dat Ronin niet mag. Als ik nouw Adolf als naam had, ok, maar Ronin...
voor degenen die niet weten wat het betekend: A rōnin (Japanese: 浪人) (literally, wave man - one who is tossed about, like a wave in the sea) was a masterless samurai during the feudal period of Japan that lasted from 1185 to 1868. A samurai became masterless from the ruin or fall of his master, or after the loss of his master's favor or privilege. The name ronin has its origins in the Nara and Heian periods, when it originally referred to serfs who had fled or deserted their master's land.

Je krijgt een waarschuwing omdat je Ronin hebt geschreven met een 0 (NUL) en allemaal hoofdletters in je naam niet omdat 'Ronin' niet mag

Nog even een bedankje aan Guildmembers Gecone en Raxaphon voor de supersnelle hulpverlening gisteravond.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
Als ik zometeen een server kan kiezen en ik kies m`n oude server, dan ben ik toch niet al m`n chars kwijt?
Er was iemand hier op GOT die al gepost had dat hij alleen even wilde kijken naar andere servers en dat hij meteen zijn chars zag verdwijnen.
Er was iemand hier op GOT die al gepost had dat hij alleen even wilde kijken naar andere servers en dat hij meteen zijn chars zag verdwijnen.
Je chars blijven gewoon bestaan, je mag op meerdere servers meerdere chars hebben (alleen niet horde én alliance chars op dezelfde server bij PVP)Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:
Als ik zometeen een server kan kiezen en ik kies m`n oude server, dan ben ik toch niet al m`n chars kwijt?
Anders doe jij ff rustigKaap schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:03:
[...]
God het is amper 5 minuten over 11. Heb es even geduld zeg, je leven hangt er niet vanaf hoor.

iig bedankt voor het vriendelijke antwoord op mijn vraag

Verwijderd
Hehehehe, verrek, er staat inderdaad een 0! Vroeg op de ochtend zullen we maar zeggen...yared schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:
[...]
oh yeah wat lezuh mensen weer slecht en ranten weer snel![]()
Je krijgt een waarschuwing omdat je Ronin hebt geschreven met een 0 (NUL) en allemaal hoofdletters in je naam niet omdat 'Ronin' niet mag![]()
Nog even een bedankje aan Guildmembers Gecone en Raxaphon voor de supersnelle hulpverlening gisteravond.
Dat verklaart in ieder geval wel het 1 en ander.
Ergens op WoW site onder policy
En nogmaals, Ronin(ook al schrijf je het met een 0 het blijft ronin, en je bedoeling is ook om er ronin van te maken, lijkt me stug dat je Rnulnin wil heten
) is een film vandaar dat het niet mag en een eigen originele naam verzinnen is echt zo moeilijk niet
(vind het persoonlijk ook raar als je dat niet kan maarja dat is persoonlijk
)
En account names maakt geen moer uit natuurlijk dat is gewoon je login info die nooit ingame te zien zal zijn
En nogmaals, Ronin(ook al schrijf je het met een 0 het blijft ronin, en je bedoeling is ook om er ronin van te maken, lijkt me stug dat je Rnulnin wil heten
En account names maakt geen moer uit natuurlijk dat is gewoon je login info die nooit ingame te zien zal zijn
[ Voor 38% gewijzigd door Glorificationer426 op 25-02-2005 11:09 ]
(@DiscWout) omg
Straks doet blizzard de metwerk kabeltjes weer in de computers en dan kunnen we weer allemaal inloggen
.
Maar ze mogen nu wel opschieten
.
Maar ze mogen nu wel opschieten
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ik heb nu meerdere chars op verschillende servers... geen problemen mee..Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Lees anders ff zelf goed jah. Naming restrictions gelden voor je character name, NIET voor je account nameyared schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:
[...]
Je krijgt een waarschuwing omdat je Ronin hebt geschreven met een 0 (NUL) en allemaal hoofdletters in je naam niet omdat 'Ronin' niet mag![]()

Agree to disagree... | Sort that one out!
Probeer nou niet de fout bij hem neer te leggen.Xeo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:07:
[...]
Anders doe jij ff rustigik stel hier alleen een vraag..... en nee het is niet van levensbelang, maar als andere dit niet zouden hebben dan zou er iets met mijn pc zijn. En waarom zou ik gedulde moeten hebben? Is er iets aan de hand dan?
![]()
Lekker antwoord van jou is dit ook weer...
maar
/editHad net een GUI mod geinstalled, maar als ik die verbeteringen zo zie lijkt me dat nog even niet nodig
ah, die nieuwe UI improvements zijn er nog niet, maar komen nog
[ Voor 5% gewijzigd door Xrenity op 25-02-2005 11:12 ]
Verwijderd
Lijkt me een sterk verhaal...Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:
je bent echt niet zo maar je chars kwijt als je na een update weer inlogd !!!
nu nog maar ff w8ten tot de realms weer online komen...
volgens mij bedoelde hij die weaponswitch, maar als hij het zwaard bedoelde, die heb ik in de AH gekocht
ffkes een vraagje, je char wordt op de servers vab blizz bewaart als het goed is? staat er nog ergens iets lokaal wat ik zou moeten backuppen?
Wil nml ffkes me machine reinstallen maar ben tochwelbang dat ik iets vergeet qua wow.
Wil nml ffkes me machine reinstallen maar ben tochwelbang dat ik iets vergeet qua wow.
Je char wordt op de server van blizz bewaard idd
Stelletje verslaafden, get a job
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
De bron boeit niet, als er een associatie is die niet in het RP plaatje past is het fout.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:01:
[...]
Dat hangt er vanaf hoe je het bekijkt: Taco is een naam, maar het is ook een voorwerp. Caesar is een naam, maar ook titel. Ronin klinkt op zich Warcraft-achtig genoeg, als je bedenkt dat in de boeken dus een karakter Rhonin voorkomt (1 letter verschil, klinkt hetzelfde). Het hangt er dus vanaf waar de "bedenker" van de naam van het char vanuit is gegaan: zelf een naam verzonnen, of de film ofzo als voorbeeld genomen.
Rhonin is net zo fout als char, wederom omdat het een bestaand figuur is, uit dezelfde saga zelfs. Veel fouter kun je niet gaan met een RP naam
Oftewel: verzin gewoon zelf iets.. zo moeilijk is het niet en gebruik desnoods een RP name-generator. Al denk ik persoonlijk dat als je zo'n generator nodig hebt je niet op een RP-server thuishoort...
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 25-02-2005 11:16 ]
Weet iemand wat er met www.thottbot.com aan de hand is? Ik heb er nu 2x een account aangemaakt, maar krijg steeds "Login failed" als ik probeer in te loggen. Ik krijg de indruk dat die site vrij buggy is... Ik krijg soms ook Please login first, maar ik kan nergens dan mijn gegevens invoeren
hoe lang zou dat kunnen gaan duren dan? k was net van plan nog ff te warcraften voordat ik moet werkenVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:
[...]
Lijkt me een sterk verhaal...
je bent echt niet zo maar je chars kwijt als je na een update weer inlogd !!!
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
het zou tot 11 uur duren schijnbaar... maar deze vraag kon je beter niet stellen voordat direct weer half GOT over je heen gaat flamenjoostve schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:15:
[...]
hoe lang zou dat kunnen gaan duren dan? k was net van plan nog ff te warcraften voordat ik moet werken
Gister met een aantal Guildmembers(Ravenblood) Blackfathom Deeps in geweest, is wl een leuke instance 
Op weg naar de instance:

Gevecht met de eindboss:
Op weg naar de instance:

Gevecht met de eindboss:

See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Dit zijn nu al de langste 15 minuten van mijn leven...Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:
[...]
Net even de cinematics gekeken, dat ziet er echt bizar goed uit!
Zo eerst maar even wat minen en dan een lockpick training tool engineeren
(en die dan verkopen aan een leuke rogue)
M'n Tauren Hunter heeft nu een nogal fout brilletje, maar even snel m'n engineering skill boosten om wat leukers te maken
M'n Tauren Hunter heeft nu een nogal fout brilletje, maar even snel m'n engineering skill boosten om wat leukers te maken
ThumbnailsCthulhu schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:16:
Gister met een aantal Guildmembers(Ravenblood) Blackfathom Deeps in geweest, is wl een leuke instance
Op weg naar de instance:
[afbeelding]
Gevecht met de eindboss:
[afbeelding]
[ Voor 50% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:18 ]
Lol had je die nog niet gezienVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:16:
[...]
Dit zijn nu al de langste 15 minuten van mijn leven...
Net even de cinematics gekeken, dat ziet er echt bizar goed uit!
Idd een hele vette intro, heb ik intussen al heeel vaak gezien
Verwijderd
Ik heb even wat rondgezocht op wat Nederlandse WoW sites en in dit topic enzo, maar klopt het als ik concludeer dat de het aantal spelers op PvP vs. PvE servers aardig verdeeld is?
PvE lijkt mij persoonlijk leuker om als beginner te spelen omdat je niet meteen de dreiging hebt dat mensen je voor de lol af gaan slachten, kan iemand mij vertellen of die opvatting klopt?
PvE lijkt mij persoonlijk leuker om als beginner te spelen omdat je niet meteen de dreiging hebt dat mensen je voor de lol af gaan slachten, kan iemand mij vertellen of die opvatting klopt?
In de beginnersgebieden lopen amper tegenstanders rond, en als ze er lopen worden ze wel terecht gewezen door high-levelers van jouw kant.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:18:
Ik heb even wat rondgezocht op wat Nederlandse WoW sites en in dit topic enzo, maar klopt het als ik concludeer dat de het aantal spelers op PvP vs. PvE servers aardig verdeeld is?
(ik heb zelf nog geen problemen met alliance gehad, alleen één figuur die drie levels lager was dan mij welke ik aanviel, helaas bleken er nog drie rogues met haar mee te lopen
[ Voor 14% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:20 ]
Verwijderd
Dus als beginner maakt het eigenlijk weinig uit of je op een PvP of PvE server gaat spelen?
Wat vinden de mensen hier het leukste eigenlijk?
(jullie persoonlijke mening)
Wat vinden de mensen hier het leukste eigenlijk?
(jullie persoonlijke mening)
Ik ben puur voor pvp, omdat je daarbij toch wat meer op moet letten en het geheel later in het spel wat spannender wordt. PVE is ook leuk, maar ik wil toch graag meer interactie met non-npc's.
Al moet ik zeggen dat de environment ook genoeg vermaak biedt hoor
Al moet ik zeggen dat de environment ook genoeg vermaak biedt hoor
[ Voor 18% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:23 ]
Ik vind PvP het leukst. Niets is leuker dan een horde afmaken 
En als je eenmaal een hoog level hebt en er loopt een horde langs, dan kan je niks op een PvE server
Beetje boring
En als je eenmaal een hoog level hebt en er loopt een horde langs, dan kan je niks op een PvE server

Beetje boring
[ Voor 6% gewijzigd door Xrenity op 25-02-2005 11:23 ]
oke maar dit topic gaat zo snel dat ik niet de tijd heb om het allemaal te lezenXeo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:16:
[...]
het zou tot 11 uur duren schijnbaar... maar deze vraag kon je beter niet stellen voordat direct weer half GOT over je heen gaat flamen
Verwijderd
Ik heb Pvp en Pve gedaan en vind PvP leuker. Er is gewoon meer spanning in sommige gebieden. En je hebt natuurlijk zometeen nog de mogelijkheid meer items te verkrijgen als je veel tegenstanders afslacht.
Op lage levels merk je er helemaal niets van. Ik ben nog nooit door een hoger level -althans absurd hoog- neergemaaid. Tuurlijk je komt er wel een een tegen die een paar levels hoger is, maar dat maakt mij niet zo veel uit.
Voordeel PvP; je kan heerlijk horde afslachten overal waar je ze ziet..
Nadeel PvP; Sommige quests duren wat langer omdat je soms zelf doodgemaakt word.
Op lage levels merk je er helemaal niets van. Ik ben nog nooit door een hoger level -althans absurd hoog- neergemaaid. Tuurlijk je komt er wel een een tegen die een paar levels hoger is, maar dat maakt mij niet zo veel uit.
Voordeel PvP; je kan heerlijk horde afslachten overal waar je ze ziet..
Nadeel PvP; Sommige quests duren wat langer omdat je soms zelf doodgemaakt word.
Ja hoor.. dat kan je wel, zolang die Horde maar op Alliance of Contested territory zit.Xrenity schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:22:
Ik vind PvP het leukst. Niets is leuker dan een horde afmaken
Beetje boring
Heb je dus behoefte aan PvP, ga je naar Contested Area's.
[ Voor 2% gewijzigd door Glewellyn op 25-02-2005 11:26 . Reden: zpellen 1z m0eilluk! ]
*zucht*
Verwijderd
Geen idee, Chino. PvP trekt me wel. Gisteren mijn eerste PvP-ervaring gehad. Ik was level 16, maar de Horde-karakters waren level 30 volgens andere Alliance-karakters in de buurt. Geen gelijke strijd, maar wel spannend. Ik veroordeel PvP niet bij voorhand, maar in eerste instantie had ik er wel een aversie tegen.
Tot aan level 20 hoef je weinig last te hebben van Enemy-karakters (Horde als jezelf Alliance bent, of Alliance, als jezelf Horde bent), aangezien je doorgaans bent in Friendly gebieden. Later alleen in Contested gebieden.
Tot aan level 20 hoef je weinig last te hebben van Enemy-karakters (Horde als jezelf Alliance bent, of Alliance, als jezelf Horde bent), aangezien je doorgaans bent in Friendly gebieden. Later alleen in Contested gebieden.
Verwijderd
Ik heb een vraag over weaponspeed: Is 1.0 sneller of langzamer dan 2.0 kom er namelijk nog niet echt wijs uit.
Hoe zit het eigenlijk bij het killen/gekilld worden van/door tegenstanders (dus spelers, geen npc's), kun je dan simpelweg zaken jatten of verliezen?
Hint: kijk naar de damage per secondVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:26:
Ik heb een vraag over weaponspeed: Is 1.0 sneller of langzamer dan 2.0 kom er namelijk nog niet echt wijs uit.
[ Voor 48% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:27 ]
Verwijderd
Nee, althans niet wat ik ervaren heb. Je Demon (Imp of Voidwalker) verlies je wel, maar je Pet niet. Ik mis na mijn dood geen items die ik voor mijn dood wel heb. Dat geldt zowel als ik gedood ben door een monster, als als ik gedood ben door een Enemy-karakter.
Verwijderd
Ok, dat is dus het enige wat echt van belang is :-) Wil altijd een betere damage per seconde hebben, dus dat zal wel goed komen. Ik zit op een normal server en als je daar een tegenstander player dood kun je niks looten.johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:26:
Hoe zit het eigenlijk bij het killen/gekilld worden van/door tegenstanders (dus spelers, geen npc's), kun je dan simpelweg zaken jatten of verliezen?
[...]
Hint: kijk naar de damage per second
Verwijderd
Weaponspeed is in seconden vertraging. Dus een ws van 1.0 heeft een "cast-rate" van om de 1 sec.Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:26:
Let wel op: als je weapon speed sneller is en je hebt fijne spreuken in combi met je wapen dan wil je dus evt wél een lager dmg/s wapen hebben, als de snelheid hoger is.
[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:30 ]
Duurt het nog lang ?Xeo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:07:
[...]
Anders doe jij ff rustigik stel hier alleen een vraag..... en nee het is niet van levensbelang, maar als andere dit niet zouden hebben dan zou er iets met mijn pc zijn. En waarom zou ik gedulde moeten hebben? Is er iets aan de hand dan?
![]()
Het is erg, maar het kan nog veel erger. Dus eigenlijk valt het reuze mee.
Het lijkt me wel een leuk idee om een soort bankoverval "systeem" te maken, dat je bijvoorbeeld bij de tegenstander in een stad de bank ik probeert te gaan, en die gaan overvallen, waar dan kistjes staan waar dan goud of vette items in zitten, die respawnen om de 3 dagen.
Lijkt me wel kikken, nu is het zo nutteloos.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Iemand al enig idee wanneer ze dat honor-systeem gaan invoeren?
Het staat wel in je handleiding van het spel, maar volgens mij is het er nog niet.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer ze de battlegrounds gaan invoeren...lijkt me erg gaaf namelijk.
Het staat wel in je handleiding van het spel, maar volgens mij is het er nog niet.
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer ze de battlegrounds gaan invoeren...lijkt me erg gaaf namelijk.
FF beter lezen vooral het gedeelte Character Name.yared schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:05:
[...]
Account name mag toch nix uitmaken toch?
ik moet eerlijk zeggen dat ik 2x OB en nu final speel en dat ik gister pas voor het eerst de bank heb gebruikt. Nooit in verdiept wat dat ding kon

Wat is nutteloos, de bankMrVegeta schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:31:
Het lijkt me wel een leuk idee om een soort bankoverval "systeem" te maken, dat je bijvoorbeeld bij de tegenstander in een stad de bank ik probeert te gaan, en die gaan overvallen, waar dan kistjes staan waar dan goud of vette items in zitten, die respawnen om de 3 dagen.
Bankovervalidee lijkt me ook wel leuk, maar dan eerder dat je random iets jat uit de bank, dus ván een andere speler.
[ Voor 11% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:33 ]
<never mind>
Voor de rest heb ik geen graphics problemen op mijn gewone PC, erg raar.
Voor de rest heb ik geen graphics problemen op mijn gewone PC, erg raar.
[ Voor 44% gewijzigd door sorted.bits op 25-02-2005 11:33 ]
Zeg eens eerlijk:
Wie zit hier net als ik elke 2 minuten opnieuw in te loggen op WoW om te zien of de realms weer op zijn ??
Wie zit hier net als ik elke 2 minuten opnieuw in te loggen op WoW om te zien of de realms weer op zijn ??
Ik begin het nu wel wat lang duren.
Trouwens, vaag dat je zo lang zonder bank kunt, ik had hem op lvl 12 al helemaal vol met stuff
.
Trouwens, vaag dat je zo lang zonder bank kunt, ik had hem op lvl 12 al helemaal vol met stuff
Verwijderd
Ok bedankt jongens voor de tips, ben een warrior orc dus ik wil graag met mijn wapen zelf zo veel mogelijk damage doen aan de arme beestjes die ervoor komen te staan
Het is me nu iig een stuk duidelijker geworden. Misschien nog een vraag die jullie kunnen beantwoorden: vanaf lvl 20 kan een warrior dual wielden en dat klinkt en ziet er heel stoer uit, maar wat zijn de voordelen? Ik loop zelf met een tweehandig zwaard rond en doe meer damage dan karakters van hetzelfde level met 2 wapens... Kan iemand hier meer duidelijkheid over geven? (btw ben zelf lvl 25).
* pagani steekt hand opJeanJeremy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Zeg eens eerlijk:
Dan hebben die chars geen goede wapens óf ze doen iets foutVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Ok bedankt jongens voor de tips, ben een warrior orc dus ik wil graag met mijn wapen zelf zo veel mogelijk damage doen aan de arme beestjes die ervoor komen te staanHet is me nu iig een stuk duidelijker geworden. Misschien nog een vraag die jullie kunnen beantwoorden: vanaf lvl 20 kan een warrior dual wielden en dat klinkt en ziet er heel stoer uit, maar wat zijn de voordelen? Ik loop zelf met een tweehandig zwaard rond en doe meer damage dan karakters van hetzelfde level met 2 wapens... Kan iemand hier meer duidelijkheid over geven? (btw ben zelf lvl 25).
[ Voor 60% gewijzigd door pagani op 25-02-2005 11:36 ]
11:00 GMT+1 staat op de sitesorted.bits schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Het is natuurlijk ook handig om mensen er even op te wijzen dat dit waarschijnlijk 11 uur GMT is. Oftewel, 12:00 onze tijd
dus 11 uur hierrrrrrrrrrrr
update
On Friday morning, all realms will be taken offline for the weekly maintenance, which is scheduled for the timeframe from 7:00 to 11:00 (GMT+1). During the maintenance, a patch will be applied that should improve the lag in crowded zones. This patch requires a small automatic download.
Thank you for your understanding.
[ Voor 37% gewijzigd door JeanJeremy op 25-02-2005 11:34 ]
Verwijderd
Dat zou natuurlijk wel tof zijn ja. Ik vind PvP trouwens helemaal niet nutteloos. Mij geeft het extra spanning, en verhoogt het de moeilijkheidsgraad van het spel dynamisch wat ik erg belangrijk vind.MrVegeta schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:31:
Nou, niet om de 2 minuten, maar wel vaak.JeanJeremy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Zeg eens eerlijk:
Nee de bank is niet nutteloos, het aanvallen van een stad.johnnyv.nl schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:32:
[...]
Wat is nutteloos, de bankDie gebruik ik echt continu voor opslag van engineering resources en zaken die ik pas over een paar levels kan gebruiken.
Bankovervalidee lijkt me ook wel leuk, maar dan eerder dat je random iets jat uit de bank, dus ván een andere speler.
"Yeah alle aliance dood!"
"Grrrrr!!"
"Hey karel.. en nu?"
"Geen idee, iedereen is dood... tjah, XR maar?"
Ik snap wel dat het überspannend is om zo'n giga stad aan te vallen, maar daar houd het ook wel mee op.
Daarom dus een bankoverval
Ik heb hem tot lvl 32 nu nog nooit gebruiktMrVegeta schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Ik begin het nu wel wat lang duren.
Trouwens, vaag dat je zo lang zonder bank kunt, ik had hem op lvl 12 al helemaal vol met stuff.
ik wacht gewoon tot ik het hier op het forum leesDevil N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:34:
[...]
Nou, niet om de 2 minuten, maar wel vaak.
Verwijderd
Wachten duurt lang.Devil N schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:34:
[...]
Nou, niet om de 2 minuten, maar wel vaak.

Verwijderd
Even zeuren: waarom doen ze dat onderhoud niet gewoon `s nachts? Dan heb ik er geen last van. Heel de ochtend de server plat... sigh..

Dat is ook een goed punt, maar als je eenmaal in WoW zit, ga je niet terug om het hier even te melden.
Toch?
Toch?
Nou hier ook... inmiddels alweer bijna 40 min verderJeanJeremy schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:33:
Zeg eens eerlijk:
Misschien omdat het 's nachts véél drukker is dan in de ochtendVerwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:36:
Even zeuren: waarom doen ze dat onderhoud niet gewoon `s nachts? Dan heb ik er geen last van. Heel de ochtend de server plat... sigh..
Omdat die mensen die het doen ook een leven willen hebben!!!Verwijderd schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:36:
There is no art to find the minds construction in the face
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan