Sorry mensen, ik ben niet zoveel op GoT, simpelweg omdat ik me al op teveel fora ophoud, maar als n og een ietwat late reactie

Gizz schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 14:50:
799 euro is een behoorlijke investering om even niet zonder camera te zitten.
Had je niet beter een body kunnen huren? Ik had mijn 300D na 1 week alweer terug van de reparatie, beetje veel om voor 1 week een extra body te kopen.
Maar je moet het zelf weten natuurlijk, ik had het besteed aan een extra mooie lens i.p.v. een body dat je misschien 2 weken gebruikt

Ehrm ja, dat is veel, maar ik kan niet precies inschatten hoelang die weg is. Had meer gerekend op een doorlooptijd van 4 tot 6 weken ofzo. Ik heb em nog niet eens weggebracht kan je nagaan

... Wil em perse wegbrengen en niet opsturen.
Anyway ik kan niet een week zonder fatsoenlijke camera. Klinkt aanstellerig maar tis gewoon zo en huren... Neh... Had vroeger al een hekel aan de bibliotheek
Maar zo'n body houd z'n marktwaarde ook wel redelijk hoor. Als ik zo naar de 300D 2de hands marktprijzen kijk wordt er nog om gevochten. En ik heb een 300D gehad. Wilde er eerst een terugkopen voor deze actie maar dacht van laat maar. Koop er wel een 350D bij.
JJapie schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 15:36:
[...]
Tsja, het probleem is dat je ergens moet beginnen. Die kit-lens kost niet veel en daarom leek het mij een goede oplossing om mee te beginnen. Als die groothoeklenzen niet zo ontzettend duur waren was de keus natuurlijk een stuk makkelijker geweest, dan kocht ik die er wel meteen bij
@nl2dav >> is die €799 bij Crown incl. of excl. kitlens?
Nee dat was ex kitlens maar inclusief 256 Mb kaartje. Niet dat ik er erg veel aan heb maar het was attent. Die kitlens is inderdaad leuk om mee te starten maar op gegeven moment is dat toch echt een dog toy zoals ze dat ietwat minderwaardig op de Engelse fora noemen. Want hij is best goed, zeker voor die prijs. Ik heb em op gegeven moment vervangen voor een Tamron 17-35 en een 50mm 1.4 en vind het eigenlijk wel best zo
(samen met mn 70-200mm F4 als we dan toch bezig zijn met vermelden)
Maarre ik had em liever bij cameranu.nl gehaald, die zit bij mij om de hoek en de service is echt uitmuntend daar. Ze hadden helaas toen nog geen body only aanbieding. Nu wel
Heb mezelf voorgenomen om voortaan niet meer bij andere bedrijven wat te halen. Van de 350D blijkt namelijk de interne flitser na een dag zichzelf overgegeven te hebben. Nu heb ik een 580EX dus kwam er vrij laat achter maar tis toch klote. Kan dat ding OOK naar Roosendaal. -zuchie-