Help Tweakers weer winnen!

Tweakers is dit jaar weer genomineerd voor beste nieuwssite, beste prijsvergelijker en beste community! Laten we ervoor zorgen dat heel Nederland weet dat Tweakers de beste website is. Stem op Tweakers en maak kans op mooie prijzen!

Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Canon 350D dSLR

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.367 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 20:51

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Ik zou voor de 10D gaan. Lekker robuuste camera en die 2 mpixels verschil merk je nauwelijks.
Waarom staat er eigenlijk "Canon EOS 350D" onder je naam als je nog geen camera hebt :? :P

Topic is vol, wie maakt een nieuwe?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:59

TheBorg

Resistance is futile.

quote:
hippocriet schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:20:
Ik zit zelf op dit moment erg te twijfelen.
Heb een aanbod gekregen voor een EOS 10D voor 650 euro (alleen Body).
In de plaatselijke electronica zaak kan ik echter een 350D + Kit lens halen voor 799 euro.
What to do.. Kom er zelf niet echt uit.
Ik heb zelf ook geschoten met de 10D. Het enige wat beter is to.v. de 350D is het LCD scherm...
Naar mijn ervaring is de beeldkwaliteit van de 350D beter, de accu gaat langer mee, hij is veel en veel sneller, kleiner (voor mij een voordeel). Ik zou het wel weten voor die 150 Euro. Bovendien is hij dan nieuw met grarantie en heb je een lensje om mee te beginnen...

All your women are belong to me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ingrid2
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 20-05-2006
Vandaag het hele 350D-forum doorgeploegd. Bedankt voor alle info, dat maakt het voor een leek als ik weer wat gemakkelijker om te kiezen.

Ik heb wel nog wat vragen. Natuurlijk ook over lenzen. Momenteel ben ik (uit een erfenis) in het bezit van een EOS 1000F/N met 3 lenzen: Canon EF 35-80 1:4-5.6 II, EF 80-200 1: 4.5-5.6 en EF 75-300 1: 4-5.6 II. Deze lenzen zullen vast wel op de 350 passen, maar is dit eigenlijk wel zinvol? Of zijn ze prima te gebruiken als aanvulling op de kit en/of de 50 1.8 prime?

Nog iets anders: hoe voorkomen jullie overbelichting wanneer de zon enorm schijnt (zoals bijvoorbeeld in Italie). Foto's neigen dan erg flets te worden (althans de mijne). Is dat gewoon een kwestie van het diafragma anders instellen of zijn er nog andere truukjes? Een cursus staat trouwens nog in de planning...

Alvast bedankt! _/-\o_

Ingrid2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mig29
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2014

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Vergeet niet dat de bediening van de 10D sneller is, dat de camera een betere handligging heeft (persoonlijk, maar fotografeer maar eens veel), de zoeker is groter en de camera is veel duurzamer. Lastig... keuzes.

The answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eRR_
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 16-06-2016
quote:
Wreckerrm schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 12:23:
[...]

We zijn inmiddels een week verder. Bevalt ie nog steeds zo goed? Hoe zit het met de scherpte op 18 mm f3.5 en de vignettering. Op 200mm is ie absoluut niet lichtsterk met f6.3 heb je daar geen last van?

Qua mm is het wel een fijne walkaround lens.
hij bevalt mij uitstekend. Hier wat fotootjes (wel geresized)
http://www.pbase.com/errorist/eos350d

zn˘rt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mig29

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

quote:
Ingrid2 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:27:

Nog iets anders: hoe voorkomen jullie overbelichting wanneer de zon enorm schijnt (zoals bijvoorbeeld in Italie). Foto's neigen dan erg flets te worden (althans de mijne). Is dat gewoon een kwestie van het diafragma anders instellen of zijn er nog andere truukjes? Een cursus staat trouwens nog in de planning...
Op een later moment terugkomen en als het echt niet anders kan, inflitsen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hippocriet
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-08-2005
quote:
Gizz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:23:
Ik zou voor de 10D gaan. Lekker robuuste camera en die 2 mpixels verschil merk je nauwelijks.
Waarom staat er eigenlijk "Canon EOS 350D" onder je naam als je nog geen camera hebt :? :P

Topic is vol, wie maakt een nieuwe?
Ik wist 99% zeker dat ik voor de 350D ging.. tot ik ineens die aanbieding van de 10D kreeg.

(mijn onderschrift is inmiddels al weg :))

hippocriet wijzigde deze reactie 20-05-2005 15:30 (4%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hippocriet
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 19-08-2005
quote:
Mig29 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:27:
Vergeet niet dat de bediening van de 10D sneller is, dat de camera een betere handligging heeft (persoonlijk, maar fotografeer maar eens veel), de zoeker is groter en de camera is veel duurzamer. Lastig... keuzes.
Wat zou je zelf kiezen? Je komt over als iemand die er verstand van heeft.. In tegenstelling tot mij..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21-10 16:11

Kanarie

Dagen van gras, dagen van stro

quote:
Vandaag het hele 350D-forum doorgeploegd. Bedankt voor alle info, dat maakt het voor een leek als ik weer wat gemakkelijker om te kiezen.

Ik heb wel nog wat vragen. Natuurlijk ook over lenzen. Momenteel ben ik (uit een erfenis) in het bezit van een EOS 1000F/N met 3 lenzen: Canon EF 35-80 1:4-5.6 II, EF 80-200 1: 4.5-5.6 en EF 75-300 1: 4-5.6 II. Deze lenzen zullen vast wel op de 350 passen, maar is dit eigenlijk wel zinvol? Of zijn ze prima te gebruiken als aanvulling op de kit en/of de 50 1.8 prime?

Alvast bedankt! _/-\o_
Als je ze toch al hebt kun je ze allicht uitproberen. Zijn zo te zien geen bijzondere lenzen, maar aangezien je ze gratis hebt altijd leuk om te proberen.
Kun je mooi experimenteren en uitvinden waar je je geld aan uit wilt geven :)

The fact that we live at the bottom of a gravity well, on the surface of a gas covered planet going around a nuclear fireball 90 million miles away and think this to be normal is obviously some indication of how skewed our perspective tends to be

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mig29

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

@hippocriet: ik zou voor een 10D gaan, maar ik denk dat een beginnende fotograaf wellicht beter af is met een 350D. Het gewicht scheelt 300 gram en bijna alle mogelijkheden van de 10D zitten op de 350D. De fotokwaliteit van de 350D is zels beter dan dat van de 10D. Echter de punten die ik hieronder noemde zijn voor mij van groter belang dan de voordelen van de 350D. Wat dat betreft moet je de keuze zelf maken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeFeCt
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 10-10 14:30

DeFeCt

je wÚÚt toch

Ik heb deze week even een 350D in mijn handen gehad, maar wat mij zo tegenvalt is de grip, dat is toch helemaal niet lekker zo'n iel stukje plastic? Ik heb destijds moeten kiezen tussen een EOS 500 en een Minolta Dynax 500si, de grip tussen deze twee camera's vond ik een wereld van verschil. Aan de andere kant zie ik zoveel enthousiaste mensen dat ik bijna begin te twijfelen of het misschien aan mij ligt... Iemand die dit herkent?

Flickr

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Loves Jacqie 4 ever | 5220wp

quote:
DeFeCt schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 16:04:
Ik heb deze week even een 350D in mijn handen gehad, maar wat mij zo tegenvalt is de grip, dat is toch helemaal niet lekker zo'n iel stukje plastic? Ik heb destijds moeten kiezen tussen een EOS 500 en een Minolta Dynax 500si, de grip tussen deze twee camera's vond ik een wereld van verschil. Aan de andere kant zie ik zoveel enthousiaste mensen dat ik bijna begin te twijfelen of het misschien aan mij ligt... Iemand die dit herkent?
Ik vond de grip ook niet super (heb em net een dag hoor) en heb er dus een losse grip bijgekocht in de aanbieding voor 75 euro. Nu ligt ie superlekker en is extra zwaar en stabiel en je kunt portrait schieten net zoals landscape omdat de grip extra shutterbuttons en instellingen heeft.

ICM met de 75-300 IS USM lens is het wel een machtig zwaar ding maar dan ook wel stabiel :)

Gezondheid is belangrijker dan geld
2745wp (dak) | 1600WP (schuur) | 875WP (uitbouw)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 07:34

breinonline

Are you afraid to be known?

quote:

Alvast bedankt! _/-\o_
Van de hele foto, of een deel op de voorgrond? Als de hele foto te licht wordt zou je kunnen onderbelichten (Av aanpassen) en voor een deel op de voorgond kan je inflitsen.

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fairy
  • Niet online

Fairy

Vraagje, hoe houden jullie de sensor schoon e.d.?

Ik zie net dat er een heel klein stofje op het glaasje zit waar die AF punten ook op staan (spiegel). Voor de foto maakt het niks uit, maar is het te verwijderen en zo ja, hoe?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mig29

Mig29

Sowieso schrijf je zo!

Bij iedere supermarkt verkopen ze van die brillo sponsjes. Beetje water erbij, zodat het schoonmaakmiddel erin lekker kan schuimen en dan stevig boenen op je spiegel en matglas :P

Zonder gekheid: niet aan je spiegel zitten en gebruik een grote blaasbalg voor het wegblazen van stofjes.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• koraks243
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online

koraks243

Last quoth the raven...

quote:
Het zijn aardige lenzen en aangezien je ze toch al hebt, lijkt het me voor de hand liggen als je eerst eens met die lenzen aan de slag gaat. Mochten ze op de een of andere manier niet bevallen, dan kun je altijd nog uitwijken naar duurdere lenzen. Verwacht geen wonderen van de lenzen die je hebt qua scherpte en contrast, maar er is zeker mee te werken. Ik zou overigens nog steeds de kitlens nemen, aangezien je met jouw lenzen op een 350D totaal geen groothoek hebt.
quote:
Nog iets anders: hoe voorkomen jullie overbelichting wanneer de zon enorm schijnt (zoals bijvoorbeeld in Italie).
Gewoon goed belichten. Goed nadenken op welk punt je een lichtmeting doet en hoe je dat precies gaat aanpakken. Het probleem bij veel zon zit hem niet zozeer in de hoeveelheid licht, maar in het grote contrast tussen lichte en donkere gedeelten in de compositie. Ook bij het kiezen van de compositie moet je dus rekening houden met het licht; te grote contrastverschillen kun je gewoon niet vastleggen. Dat resulteert in uitgebeten overbelichte partijen en volgelopen, onderbelichte schaduwen.
quote:
Foto's neigen dan erg flets te worden (althans de mijne). Is dat gewoon een kwestie van het diafragma anders instellen of zijn er nog andere truukjes? Een cursus staat trouwens nog in de planning...
Fletse foto's kun je op verschillende manieren beter maken. Om te beginnen kun je in de nabewerking het contrast opschroeven. Dit helpt een enorm stuk, maar zelf geef ik er de voorkeur aan om tijdens het schieten al zo fatsoenlijk mogelijke beelden te krijgen. Om fletsheid te voorkomen kun je UV-filters gebruiken (een overmaat aan UV resulteert in fletse beelden; berucht probleem in hooggebergten) en om extra contrastrijke beelden te krijgen, kun je een polarisatiefilter gebruiken. Een pola is op meer manieren nuttig, bijvoorbeeld om spiegelingen uit een wateroppervlak te krijgen.

koraks243 wijzigde deze reactie 20-05-2005 18:44 (12%)

This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper. -T.S. Eliot

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ginkgo
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 16:35
quote:
Fairy schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 17:31:
[...]

Ik vond de grip ook niet super (heb em net een dag hoor) en heb er dus een losse grip bijgekocht in de aanbieding voor 75 euro.
Voor dat geld wil ik ook wel een grip, waar heb je hem gehaald?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lvnielen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:02
quote:
eRR_ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:28:
[...]

die foto's zijn die met de kitlens gemaakt of met een andere lens?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweakert
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 04-02-2013
quote:
lvnielen schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:49:
[...]

die foto's zijn die met de kitlens gemaakt of met een andere lens?
Eh wat staat er in grote koeienletters bovenaan die website? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• eRR_
er zijn er een paar met de kitlens gemaakt, dat heb ik erbij gezet. De rest met de sigma

Vraag: Welk Cokin systeem moet ik eigenlijk hebben, A of P? Ik heb geloof ik de verkeerde (A) want bij groothoekstand zie ik de ring in de hoeken :{

zn˘rt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• lvnielen
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 22:02
quote:
Tweakert schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 22:59:
[...]

Eh wat staat er in grote koeienletters bovenaan die website? 8)7
sorry niet gezien!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 11-07 10:58

jwbagger

,.-~'`'~-.,

quote:
eRR_ schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 15:28:
[...]

ligt 't nou aan mijn monitor-instellingen (kijk op dit moment via een nogal brakke monitor), of ligt het aan mijn ogen, of is de bokeh van dat ding nou Úcht om te huilen?

EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• guillaumemay
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2015
quote:
Nog iets anders: hoe voorkomen jullie overbelichting wanneer de zon enorm schijnt (zoals bijvoorbeeld in Italie).
Overbelichting voorkom je door bijvoorbeeld je diafragma kleiner te maken of je sluitertijd te verhogen of de ISO waarde te verkleinen. Maar ik denk dat koraks meer in de richting zat met zijn pola filter. Een polarisatiefilter kan wonderen doen om contrast terug te halen in felle zonnige omstandigheden. Zie het als een soort zonnebril voor je camera. Als jij een zonnebril op moet om comfortabel buiten rond te kijken, neem dan altijd ook even een pola filter mee, want de kans is dan groot dat je hem nodig zal hebben.
Natuurlijk zou ik in felle lichtsomstandigheden ook een zonnekap opzetten, dat is een soort petje voor op je camera. Zonnekap + pola is een goede combo, alleen wel lastig om de pola rond te draaien met de zonnekap op (vind ik dan).

hier nog wat links met plaatjes.
http://www.shooter.net/in...g/Item/using-a-polarizer/
http://www.luminous-landscape.com/tutorials/polarizers.shtml
http://www.geocities.com/cokinfiltersystem/polarizer.htm

Canon Gear | lenzen en objectieven | flitsers | laptop | computer | tv | mobieltje.. blabla

• eRR_
quote:
jwbagger schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:44:
[...]

ligt 't nou aan mijn monitor-instellingen (kijk op dit moment via een nogal brakke monitor), of ligt het aan mijn ogen, of is de bokeh van dat ding nou Úcht om te huilen?
als je doelt op de paardebloem; die heb ik met verschillende diafragama's genomen. Bij deze is de achtergrond idd een beetje vreemd, maar ik heb andere exemplaren waar ie beter is..vond deze wel artiestiek tho ;)

zn˘rt

• simon
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 20:45
quote:
eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 00:48:
[...]

als je doelt op de paardebloem; die heb ik met verschillende diafragama's genomen. Bij deze is de achtergrond idd een beetje vreemd, maar ik heb andere exemplaren waar ie beter is..vond deze wel artiestiek tho ;)
hmm, wat me erg opviel bij de fotos was dat ik ze niet erg scherp kan noemen: http://www.pbase.com/errorist/image/43455371 ziet er niet echt goed uit. Ook http://www.pbase.com/errorist/image/43455370 vind ik maar een vreemde plaat qua scherpte...

|>

• breinonline

breinonline

quote:
jwbagger schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 23:44:
[...]

Een erg lelijke bokeh inderdaad. Op dat punt is erg niets mis met je monitor :)

Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

• eRR_
quote:
Simon schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 08:25:
[...]

hmm, wat me erg opviel bij de fotos was dat ik ze niet erg scherp kan noemen: http://www.pbase.com/errorist/image/43455371 ziet er niet echt goed uit. Ook http://www.pbase.com/errorist/image/43455370 vind ik maar een vreemde plaat qua scherpte...
ja brand mn eerste fotos maar af :/
de boterbloem is op 100% zeker wel scherp, zal welaan het resizen liggen. Je ziet de honing erin zitten.
En wat vind je dat er is er mis is met die vogels?
Overigens zijn dit de eerste fotos die ik met die lens heb geschoten, oefening baart kunst.

zn˘rt

• simon
quote:
eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:04:
[...]

ja brand mn eerste fotos maar af :/
de boterbloem is op 100% zeker wel scherp, zal welaan het resizen liggen. Je ziet de honing erin zitten.
En wat vind je dat er is er mis is met die vogels?
Overigens zijn dit de eerste fotos die ik met die lens heb geschoten, oefening baart kunst.
Nee, ik brand ze niet af, de fotos opzich zijn goed, maar het resultaat van de lens vind ik zelf niet zo mooi.

|>

• eRR_
en die ekster? die vond ik erg mooi en scherp eerlijk gezegd. Is 100% crop.

zn˘rt

• breinonline

breinonline

De eerlijkheid gebied te zeggen dat het geen ekster is maar een scholekster.

De foto is scherp zo te zien. Maar dit is natuurlijk maar een klein formaat, dus het is lastig te controleren of het ook Úcht scherp is.

• eRR_
quote:
breinonline schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:27:
De eerlijkheid gebied te zeggen dat het geen ekster is maar een scholekster.

De foto is scherp zo te zien. Maar dit is natuurlijk maar een klein formaat, dus het is lastig te controleren of het ook Úcht scherp is.
zoals ik zei, dit is 100% gevropt, dus ware grootte.

zn˘rt

• breinonline

breinonline

quote:
eRR_ schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 10:30:
[...]

zoals ik zei, dit is 100% gevropt, dus ware grootte.
Sorry, overheen gelezen. Dan is die echt scherp ja.

• Fairy
  • Niet online

Fairy

quote:
ginkgo schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:13:
[...]

Voor dat geld wil ik ook wel een grip, waar heb je hem gehaald?
Combi Hans Keuzekamp
Oude Vismarkt 20
Tel.: 038-4213697

:)

Is alleen tijdens de verhuizing volgens mij. Moet je dus snel zijn :)

Fairy wijzigde deze reactie 21-05-2005 20:56 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19-10 17:25

wacko

SUGOI HIKOUKI

Ik heb sinds een paar dagen ook een 350D (...tot mijn beschikking. Hij is van m'n ouders :P).
Hiervoor schoot ik altijd met een A75, hierbij kon je de zelfontspannertijd instellen op 2 of 10 seconden. 2sec is zeer handig als je een foto wilt maken met lange sluitertijd: cam op een statiefje, zelfontspanner instellen op 2sec, ontspanner indrukken en handjes van de camera zodat ie perfect stilstaat. Even wachten en voila: prachtige foto. De 350D kan volgens mij alleen 10sec, klopt dat? Ik denk dat ik dan maar een afstandbediening moet scoren, anders word ik gek van het wachten ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jwbagger
  • Laatst online: 11-07 10:58

jwbagger

,.-~'`'~-.,

als je bij de custom functions de mirror lockup aan zet, wordt de ontspantijd 2 sec :)

EOS 350D + BG E3 / Canon Speedlite 430EX / Peleng 8mm Fish / Sigma 10-20mm F4-5.6 EX HSM / Sigma 24-70mm F2.8 EX / Canon 50mm F1.8 / Sigma 55-200mm F4-5.6

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wacko
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 19-10 17:25

wacko

SUGOI HIKOUKI

Ah, geinig :) dat werkt wel inderdaad. Beetje omslachtig om in te stellen steeds (tov A75), maar ik denk dat ik het uiteindelijk niet enorm vaak zal gebruiken, en als ik dan serieus aan de slag ga met een statiefje kan dat er ook nog wel bij. Handig om te weten, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-05 10:18

Neobender

Absolution

Mijn vriendin heeft deze week een EOS 350D gekocht maar als ze zich nu registreert op de canon website met de serial, lukt het niet, ze heeft (zei ze tenminste ;)) alle mogelijke combinaties ingevuld bij de serial.
Weet iemand hoe dit mogelijk is?

You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simon
quote:
Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:24:
Mijn vriendin heeft deze week een EOS 350D gekocht maar als ze zich nu registreert op de canon website met de serial, lukt het niet, ze heeft (zei ze tenminste ;)) alle mogelijke combinaties ingevuld bij de serial.
Even canon mailen? Misschien komt 't doordat 't een duitse is ofzo (die ik dus ook besteld heb :P)

|>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Neobender
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 21-05 10:18

Neobender

Absolution

Het is een Nederlandse en ze heeft Canon al gemailed, maar natuurlijk nog niets terug gekregen.
De foutmelding die ze krijgt is:
quote:
* Er is een probleem met het registreren van de volgende producten:
o Serienummer: ********** - Zorg a.u.b. dat alle velden juist zijn ingevuld. Klik a.u.b. op 'Verwijder invoer' voor dit product om de velden opnieuw in te voeren.
serial is veranderd ivm censuur ;)

Neobender wijzigde deze reactie 22-05-2005 13:30 (7%)

You are not your post count. You are not your fps. You are not your screen resolution. You are not a beautiful and unique WON ID. You are the all singing, all dancing, crap of the internet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simon
quote:
Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:30:
Het is een Nederlandse en ze heeft Canon al gemailed, maar natuurlijk nog niets terug gekregen.
De foutmelding die ze krijgt is:

[...]

serial is veranderd ivm censuur ;)
Zou ik gewoon even wachten totdat je mail terug krijgt, anders bellen? En alle velden nog even goed nalopen :P

|>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 21:59

TheBorg

Resistance is futile.

quote:
Neobender schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:24:
Ik had dit probleem ook. Het serienummer is in de vorm:
053XXXXX83

Na 20 keren proberen werd het nummer ineens geaccepteerd.
Ik ben benieuwd waar de teller van jouw camera begint. :X

All your women are belong to me.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ursamajor
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-10 12:26

Ursamajor

Astrofotograaf

Het kan ook zijn dat de database niet optijd is bijgewerkt. Heb ik zelf ook met HP apparatuur. Als iets net is uitgeleverd en ik wil een en ander controleren op de website, vindt ie m eerst niet en soms 10 minuten later, de andere keer een paar dagen later wel de gegevens.
Misschien lag het aan een upload die nog bezig was toen je je serienummer aan het proberen was.

Gadgets FTW!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• simon
quote:
TheBorg schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:41:
[...]

Ik had dit probleem ook. Het serienummer is in de vorm:
053XXXXX83

Na 20 keren proberen werd het nummer ineens geaccepteerd.
Ik ben benieuwd waar de teller van jouw camera begint. :X
Ik zal ook wel kijken waar de mijne begint, ik heb 'm gister bij konijn besteld (duitse versie) ben dus benieuwd. Hoe lang zou dat verzenden eigenlijk duren? Gewoon woensdag in huis ofzo?

|>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online

Imitation is the sincerest form of flattery

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*