Ziet er erg goed uit, die S2000. Ook de getunede versie ziet er strak uit. Alleen de spoiler vind ik iets te gegolfd, ik houd er persoonlijk meer van om een rechte spoiler te zien. Misschien dat een model spoiler als op een impreza wel mooi is (standaard of wrx).
Verder heb ik nog twee aanmerkingen op het realisme van de getunede versie:
1. De radiator/intercooler in de grill is niet echt waarheidsgetrouw:
2. De uitlaten zitten erg hoog. Bij een echte versie zouden ze de uitlaten via de kofferbak naar buiten moeten laten lopen en dan blijft je bier niet echt koud als je dat in de kofferbak zet. Misschien kun je die beter naast of in de diffuser uit laten komen.
Als laatste had ik nog een idee voor een compo:
Misschien kan iemand een model maken van een standaard auto (een S2000 misschien

) en die hier plaatsen in een gangbaar formaat (.max ofzo) en dat de mensen die kunnen downloaden of via de mail toegestuurd kunnen krijgen en dat we dan een wedstrijdje doen wie de mooiste getunede versie kan maken. Iedereen zelf een volledig model laten modellen duurt veel te lang en is voor sommige mensen te moeilijk, maar als het begin al is gemaakt en iedereen een eerlijke en gelijke start krijgt dan krijgen we wel mooie resultaten denk ik.
Als er meer mensen zich aangesproken voelen met dit idee, reply dan even, dan kunnen we bij genoeg animo een contest opzetten.