Ok ik moet ffe iets zeggen want dit kan egt niet....
Ten eerste, waar baseren jullie het op dat ik om de volledig donwloadable versie van max vroeg

.
Al die reacties, terwijl je het niet eens zeker kan weten..
Ik zette niet voor niets in al die vorige posts dat ik de TRIAL versie zocht. Is niet omdat ik daar lol in heb hoor

.
En het smerigste van alles, is dat ik dat ook tegen pelle had gezegt, en dat ie vervolgens trug mailde dat hij me dan neit daarvoor bande maar door mijn doorlopende irritante gedag

. Oftewel een ban zonder enige egte reden...
En dat zegt ie dan ook niet ffe hier, neej hij doet gwoon net of het wel daardoor kwam,...
Dus het ging wel degelijk om de trailversie, en bovendien is de trialversie gwoon de gehele versie

, alleen dan maar voor 30 dagen geldig....
Dus hou voortaan je vooroordelen voor je, denk logisch na, en lees mun posts voordat je me van dit soort dingen gaat beschuldigen..
mischien komt dit een beetje arragont over, is niet de bedoeling, maar ik word een beetje moe van dit soort gezeur terwijl je niet eens wist waar het nou precies om gaat...
En ja ik heb nog steeds de TRIAL!!!!!! versie van max 6 nodig, k ken hem egt niet vinden..nog niet super hard gezocht maar goed:P
(wat een woordje wel niet voor verschil kan maken

)