Via www.bartsmit.com kun je nog de normale versie en de CE versie van het spel bestellen. En ja, ze hebben ze echt liggen (heb vandaag m'n CE ontvangen, 13-2 besteld...)
Waarom zit jij in een guild dan?yared schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:47:
Speltip:
Op Guild channel wordt enorm geouwehoerd, die heb ik dus gefilterd en in een eigen tab gezet.
Niet veel mensen weten dit nog, dus... : Klik met je rechtermuis op GENERAL en zie alle opties.
Tijdens een instance kijk ik ook alleen naar mijn party channel, geen socials, geen general, nada niks, alleen PARTY talk.
Als ik op het forum probeer in te loggen, zegt hij dat ik Anonymous inlog in Portal WoW?
Als ik reply, kan ik een username + wachtwoord invoeren (bij elke post staat een knop reply). als ik daar m'n username + pass invoer, zegt hij dat het restricted is ?!? (bij het techsupport gedeelte)
Als ik reply, kan ik een username + wachtwoord invoeren (bij elke post staat een knop reply). als ik daar m'n username + pass invoer, zegt hij dat het restricted is ?!? (bij het techsupport gedeelte)
[ Voor 26% gewijzigd door BitByter op 15-02-2005 13:14 ]
Ik snap niet waarom jullie moeilijk doen, hij zegt toch niet dat dat vervelend is, beter dan een rustige guild chat imo. Het is alleen zo dat je in een Instance je er volledig erop moet richten en geen meuk in je chat moet hebben. Is toch volkomen logisch?
Je kunt gewoon naast je guild ook in een party chat mee praten hoor,QlimaX schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:14:
Ik snap niet waarom jullie moeilijk doen, hij zegt toch niet dat dat vervelend is, beter dan een rustige guild chat imo. Het is alleen zo dat je in een Instance je er volledig erop moet richten en geen meuk in je chat moet hebben. Is toch volkomen logisch?
gewoon ff /p en dan komt je tekst automatisch in een partychat.
Er zijn ook niet voor niets verschillende kleuren.
Wit is gewoon /say
blauw is partychat
groen is guild chat en oranje is generals.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Anoniem: 124693
ik gebruik in spelen als mogelijk meerdere chatboxen
1. battlespam / gamemessages (damage schakel ik meestal uit omdat het me geen moer interesseerd of ik nu voor 10 or 100 punten raak - zolang die mob maar dood gaat
)
2. guildchat +tells
3. vicinity en andere spamchannels
1. battlespam / gamemessages (damage schakel ik meestal uit omdat het me geen moer interesseerd of ik nu voor 10 or 100 punten raak - zolang die mob maar dood gaat

2. guildchat +tells
3. vicinity en andere spamchannels
Ja dat snap ik wel. Wat ik alleen wil zeggen is dat wanneer je gaan instancen je alleen blauwe chat wilt zien(partychat dus). Buiten dat maakt het natuurlijk niks uit.
Alleen vindt niet iedereen dat even handigFragNeck schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:23:
[...]
Je kunt gewoon naast je guild ook in een party chat mee praten hoor,
gewoon ff /p en dan komt je tekst automatisch in een partychat.
Er zijn ook niet voor niets verschillende kleuren.
Wit is gewoon /say
blauw is partychat
groen is guild chat en oranje is generals.
Anoniem: 119856
ik heb een erg irri bug ><
ik ben een night elf rogue, als je op lvl 16 komt krijg je van een van de rogue trainers te horen dat je je in stormwind moet melden bij ene ''the shiv''. dus ik heb me bij hem gemeld en kon een nieuwe quest accepteren, dus ik drukte vervolgens op accept quest.. toen kwam de fout. WoW ging naar bureablad met een venster waarin een dikke foutmelding stond, dat ik mijn probleem naar Blizzard kon versturen, ook dat werkte niet. ik sloot het spel af en logde opnieuw in (na een wachtrij van 30 min >< ). die quest die ik had geaccept stond niet in mijn log en met shiv kan ik niet meer opnieuw praten.
dus had ik een GM gecontacteerd, dat ik via een andere opdrachtgever weer een quest bij ''the shiv'' kon accepteren. dit keer stond er een geel vragenteken boven het hoofd van shiv dus dat was mooi. maar toen ik mijn vorige quest van hem wou complete gebeurde er niet veel. ik kon wel steeds op complete quest drukken maar dat had geen nut. dus drukte ik op deceline wat ook niet hielp......
Ik wil gewoon die quest van the shiv uitvoeren! heeft iemand anders ook dit probleem?
ik kan geen typfouten halen uit de text hierboven want ik moet nu gaan (zit op school)
ik ben een night elf rogue, als je op lvl 16 komt krijg je van een van de rogue trainers te horen dat je je in stormwind moet melden bij ene ''the shiv''. dus ik heb me bij hem gemeld en kon een nieuwe quest accepteren, dus ik drukte vervolgens op accept quest.. toen kwam de fout. WoW ging naar bureablad met een venster waarin een dikke foutmelding stond, dat ik mijn probleem naar Blizzard kon versturen, ook dat werkte niet. ik sloot het spel af en logde opnieuw in (na een wachtrij van 30 min >< ). die quest die ik had geaccept stond niet in mijn log en met shiv kan ik niet meer opnieuw praten.
dus had ik een GM gecontacteerd, dat ik via een andere opdrachtgever weer een quest bij ''the shiv'' kon accepteren. dit keer stond er een geel vragenteken boven het hoofd van shiv dus dat was mooi. maar toen ik mijn vorige quest van hem wou complete gebeurde er niet veel. ik kon wel steeds op complete quest drukken maar dat had geen nut. dus drukte ik op deceline wat ook niet hielp......
Ik wil gewoon die quest van the shiv uitvoeren! heeft iemand anders ook dit probleem?
ik kan geen typfouten halen uit de text hierboven want ik moet nu gaan (zit op school)
Anoniem: 137195
Zie: http://www.crazycows.nl/wow/Anoniem: 51543 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:18:
Geweldige game,
Begonnen met een level 5 NE Rogue.
Ik zit op Bloodscalp, heeft GoT een eigen Clan of Iets dergelijks..
Nick: Kishu
Kixxor, bespreek dit dan meteen in /Guild chat, er zijn op dit moment een groot aantal leden (100+ leden). Ik zal met de andere leaders van Lowlanders binnenkort even een cap plaatsen en de mensen filteren die passief meedoen aan de guild.kixor schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:22:
Na een paar dagen spelen kan ik niet anders zeggen dan: wat een fantastisch spel!
Heb echter wel wat te melden over de 'lowlanders'. De lowlanders welke ik tot nu toe tegen ben gekomen blinken absoluut niet uit in vriendelijkheid of behulpzaamheid...
Enkele voorbeelden:
Ben je aan 't minen, gaan ze er naast staan net zo vaak op de muisknop rammend tot ze de mijn hebben overgenomen.
Je bent in gevecht en kan hulp gebruiken, ze staan erbij en kijken ernaar.
Maar het vreemdst vond ik de speler welke ik (vrijwillig) resurecte, deze persoon liep weg zonder ook maar even dankjewel ofzo te zeggen. Natuurlijk het is een spelletje, maar het maakt het wel leuker wanneer er wat gecomuniceerd wordt nietwaar?
Er zitten altijd rotte appels bij Kixxor, het is pas het begin, je kan moeilijk zeggen wie meteen goed en relaxt is, en wie niet zijn best doen. Anders ga je weer vooroordelen.
Wat nu belangrijk is, is dat de guild nu gefilterd moet worden, ik zou graag wat namen willen zien van de members die je bedoelt.
Als je namelijk niet actief een bijdrage levert in een guild, heeft het joinen van de guild geen zin lijkt mij. actief samenwerken, en idd die voorbeelden die jij gaf, dan heb je niks aan als je je eigen guildmembers beetje probeert te irriteren met dit soort dingen.
Mijn naam is Arthor in het spel, bloodscalp server.
Anoniem: 21889
Never mind my narrow mind.
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 21889 op 15-02-2005 15:29 ]
Anoniem: 51661
Is de ravenblood guilde nog te joinen als lvl 14 Tauren warrior? Hoeveel zitten er nu in de guild?
DIt heb ik dus ook. Het is een bekende bug blijkbaar op het forum lees de sticky posts maar is bovenaan het general forum of tech support forum daar staat het in dat sommige chars niet of helemaal niet voorkomen in de lijst waarmee je zou moeten kunnen postenBitByter schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:11:
Als ik op het forum probeer in te loggen, zegt hij dat ik Anonymous inlog in Portal WoW?
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Ik heb zojuist WoW bij Mycom gehaald voor 39,95. Daarbij krijg je dan ook je eerste gamecard voor 21,95 (zodra ze verkrijgbaar zijn).
Het jammere was alleen dat ze alleen nog maar de horde-edition hadden
Ik heb hem maar wel genomen maar weet iemand een manier waarop ik deze versie nog kan omruilen voor de alliance versie (liefst alleen het doosje omruilen)?
Verder, ik ga nu mn account aanmaken maar welke server zal ik doen? Hij moet niet overvol zitten maar ook zeker niet uitgestorven zijn. Verder moet er gewoon engels gesproken worden (of Nederlands
)
Alvast bedankt.
Het jammere was alleen dat ze alleen nog maar de horde-edition hadden

Ik heb hem maar wel genomen maar weet iemand een manier waarop ik deze versie nog kan omruilen voor de alliance versie (liefst alleen het doosje omruilen)?
Verder, ik ga nu mn account aanmaken maar welke server zal ik doen? Hij moet niet overvol zitten maar ook zeker niet uitgestorven zijn. Verder moet er gewoon engels gesproken worden (of Nederlands
Alvast bedankt.
Ben ik het ook mee eens.FragNeck schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:54:
[...]
DAT is pas sneu..
Een guild is gemaakt om elkaar te helpen IMHO.
Als iemand van een lager lvl iets vraagt in een guild, of hulp nodig heeft bij mines, of een andere quest, dan help ik deze graag.
Dit wordt namelijk ook aan mijn kant gewaardeerd, wanneer iemand dit voor mij doet.
BTW hoe heet je op Bloodhoof? Ik zit er namelijk ook.
There is no art to find the minds construction in the face
Anoniem: 42407
We zaten in dezelfde partyyared schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:47:
[...]
Ah dat klinkt echt sneu...
Voor de verandering dan (net als Sam een stukje hierboven die volgens mij in dezelfde groep zat?) een positief verhaal.
Ikzelf, LievKoetje, Shack, D...., Zolonar, en nog iemand Ragfire in en het ging perfect.
Eerst met een man minder, maar dat was geen succes![]()
Zolonar, priest deed zijn werk, en de groep sprong erin. Teammembers werden gedekt, looting ging soms wel iets te snel (need for greed is mijn voorkeur) maar ALTIJD werden eerst teammembers geholpen en dat ging top. Eigenlijk is het alleen maar fout gegaan toen ikzelf aan het einde (tegen 1 uur) nog even snel 10m naar rechts wilde omdat opeens mijn quest objective in de minimap stond en de groep 10m vooruit en ik dus samen met Shack die meteen bijsprong in een gat viel met 3 npc's.
Over samenwerking, Shack was een paar levels hoger dan ik, kende hem niet, behalve dat het meteen klikte dankzij de Ravenblood tag, nuf said... samen van groep naar groep om een quest af te maken. Alle quests geshared, netjes mekaar gedekt en op elkaar gewacht. Nette loot en veel lol.
Shack![]()
Ik doe trouwens zowieso niet moeilijk als ik iets tegenkom wat ik niet kan gebruiken, dat geef ik gewoon weg laat staan dat ik ervoor ga rollen (straks ga ik wel rollen voor cloth voor mijn 2e char).
En dat is nou juist waar je snel goede teammaten mee vindt, niet moeilijk doen, spelen.
Jammer te horen dat de Lowlanders dat gevoel nog niet hebben want dat maakt nou juist mijn inziens dit spel extra leuk.
Speltip:
Op Guild channel wordt enorm geouwehoerd, die heb ik dus gefilterd en in een eigen tab gezet.
Niet veel mensen weten dit nog, dus... : Klik met je rechtermuis op GENERAL en zie alle opties.
Tijdens een instance kijk ik ook alleen naar mijn party channel, geen socials, geen general, nada niks, alleen PARTY talk.
De Ravenblood guild helpen elkaar goed. Of het nu het weggeven van niet gebruikte equiment is, quest hulp, bags maken en verdelen, helpen in instance, elkaar healen. Tot nu toe is het echt super in de ravenblood guild
EU-Turalyon is een pve server.
veel dutch inc mensen daar zit ik ook bij best leuk.
en veel engels
en veel engels
Woei echt über verslavend dit spel, ben nu een lvl 8 Undead mage onder de naam Aghnol. En dat in nog geen 2 uur spelen ^^. Zit op de server Arathor, maar wat is het daar rustig zeg. Bijna altijd low population
. Dus altijd een ping van 25 ms
VaughanMuppet schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:30:
[...]
Ben ik het ook mee eens.
BTW hoe heet je op Bloodhoof? Ik zit er namelijk ook.
lvl 14 Human Warrior
Dat cosmos hoor ik wel vaker vallen, heb alleen geen flauw idee wat t inhoud ;PAnoniem: 75805 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:43:
Werkt cosmos trouwens al?
Ey mensen ik twijfel nogal, ik heb het spel vrijdag gekocht en heb net als wel meer mensen hier geen CC...nu weet ik toevallig dat als je alleen maar nullen intypt bij het nummer dat dat ook werkt, maar loop ik hiermee geen risico dan? Ik wil het later wel veranderen uiteraard naar timecards maar dat is momenteel nog niet mogelijk.
Doen of niet doen?
Doen of niet doen?
Het is een UI extensie. Ik gebruik zelf gewoon de losse onderdelen. Cosmos voegd, mijns inziens, weinig toe. Bovendien heb ik mijn eigen verzameling na een patch binnen 2 minuten weer draaien.Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:46:
[...]
Dat cosmos hoor ik wel vaker vallen, heb alleen geen flauw idee wat t inhoud ;P
Welke UI extensie je ook neemt, neem er in ieder geval een
Ik zou niet meer weten hoe ik zonder 20+ hotkeys, bars, minimaps, etc zou overleven
...Als het maar werkt
mensen, heel erg sorry voor mn ongeduld
Maat weet iemand het antwoord op mn gestelde vraag (welke server raden jullie me aan?)
Ik wil gaan spelen!
UltraR-pc in "Het Grote World of Warcraft Topic - Deel..."
Maat weet iemand het antwoord op mn gestelde vraag (welke server raden jullie me aan?)
Ik wil gaan spelen!
Anoniem: 124693
hoezoQlimaX schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 13:26:
Ja dat snap ik wel. Wat ik alleen wil zeggen is dat wanneer je gaan instancen je alleen blauwe chat wilt zien(partychat dus). Buiten dat maakt het natuurlijk niks uit.

als je beide goed kan volgen en het je performance niet beinvloed kun je ook de guildchat openhouden ...
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad - ik speel al jaren 99% healing-chars en wordt op raids graag gezien als een van de main healers, is alleen een kwstie van goed geconcentreerd te zijn tijdens raids!!!
Het enige risico dat je dan loopt is dat Blizzard niet op tijd is met het maken van een form op de website om je billing information te veranderen. Maar dan zouden ze zichzelf nogal in de vingers snijden, gezien 't aantal posts op de forums. En ze hebben al zo'n systeem voor de US versie, vraag me nu al af waarom het er hier nog niet isLaurenzzz schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:46:
Ey mensen ik twijfel nogal, ik heb het spel vrijdag gekocht en heb net als wel meer mensen hier geen CC...nu weet ik toevallig dat als je alleen maar nullen intypt bij het nummer dat dat ook werkt, maar loop ik hiermee geen risico dan? Ik wil het later wel veranderen uiteraard naar timecards maar dat is momenteel nog niet mogelijk.
Doen of niet doen?

goed lezen ultrarpc!!!!!MantaMania schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:30:
EU-Turalyon is een pve server.
en veel engels
uhhhh en wat zijn ui extensie ?? en hoe kom ik eraan?Belgar schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:50:
[...]
Het is een UI extensie. Ik gebruik zelf gewoon de losse onderdelen. Cosmos voegd, mijns inziens, weinig toe. Bovendien heb ik mijn eigen verzameling na een patch binnen 2 minuten weer draaien.
Welke UI extensie je ook neemt, neem er in ieder geval een![]()
Ik zou niet meer weten hoe ik zonder 20+ hotkeys, bars, minimaps, etc zou overleven
klopt, sorry, vergeten te zetten. Ik zoek een PvP server
UI = UserInterface extensies (bijvoorbeeld extra balkjes voor cooldown time van een spell oid)MantaMania schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:00:
[...]
uhhhh en wat zijn ui extensie ?? en hoe kom ik eraan?
Ik gebruik het zelf (nog??) niet, maar als je in google.nl: world of warcraft cosmos, invoert moet daar vast wat bruikbaars uitkomen
Nou dat vertrouw ik opzich nog wel, waar ik echter wel bang voor ben, is dat ze mijn account blokkeren als ze er achter komen dat ik gewoon duidelijk verzonnen cc gebruiik (allemaal nullen zijn wat opvallendLiToKi schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:54:
[...]
Het enige risico dat je dan loopt is dat Blizzard niet op tijd is met het maken van een form op de website om je billing information te veranderen. Maar dan zouden ze zichzelf nogal in de vingers snijden, gezien 't aantal posts op de forums. En ze hebben al zo'n systeem voor de US versie, vraag me nu al af waarom het er hier nog niet is.
heb je je eigen wel een afgevraagt waarom je elke maand geld moet betalenAnoniem: 24869 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:38:
[...]
Daar ben ik niet echt mee eens, ik denk juist dat zeer goeie support geeft. Zelfs nu nog komen er patchen voor ouwere spellen zoals Starcraft. Ik denk dat het nu wat langer duurt door de verschillende releasen in de verschillende landen.
kijk dat je bij starcraft enzo patches krijg en updates doen ze om aardig te zijn en support willen geven maar ze hoeven het niet te doen met eenMMO is dat dus anders je betaald ervoor
http://www.blizzard.com/support/wowbilling/?id=abl01684p
Iseci
@Laurenz
Ik denk niet dat ze om deze reden mensen gaan bannen.
Ten eerste heb jij gewoon het spel gekocht, en 45 euro betaald om een geldige licentie key,
en daarnaast is het een fout aan hun kant, omdat ze jou geen mogelijkheid gegeven hebben om te kunnen spelen.
Daarnaast staat er niet op de doos, of waar dan ook, dat het gebruik van een CC verplicht was.
En, aangezien je het spel nooit meer in kunt ruilen, zou je dit in feite als oplichting kunnen zien, waardoor ze jou nooit kunnen bannen
Als je er maar voor zorgt dat je je kraskaartje hebt voor je maand om is
Ik denk niet dat ze om deze reden mensen gaan bannen.
Ten eerste heb jij gewoon het spel gekocht, en 45 euro betaald om een geldige licentie key,
en daarnaast is het een fout aan hun kant, omdat ze jou geen mogelijkheid gegeven hebben om te kunnen spelen.
Daarnaast staat er niet op de doos, of waar dan ook, dat het gebruik van een CC verplicht was.
En, aangezien je het spel nooit meer in kunt ruilen, zou je dit in feite als oplichting kunnen zien, waardoor ze jou nooit kunnen bannen
Als je er maar voor zorgt dat je je kraskaartje hebt voor je maand om is
Maakt vrij weinig uit. Er zullen hiervast mensen zijn die je graag bij alle andere hollanders zien komen om lekker hutje mutje te doen, ala Duitsers want die intregreren ook zo slecht in MMORPG'sUltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:53:
mensen, heel erg sorry voor mn ongeduld![]()
Ik wil gaan spelen!![]()
Have fun!
Je hoeft toch niet te wachten op dat form? Zover ik weet moet je nu je subscription enden.. Vervolgens neem je weer een nieuwe met de nieuwe betaalmethode. hierdoor blijven je char's etc gewoon bestaan en heb je toch een andere betaalmethode. Maar ik kan het natuurlijk verkeerd hebbenLiToKi schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:54:
[...]
Het enige risico dat je dan loopt is dat Blizzard niet op tijd is met het maken van een form op de website om je billing information te veranderen. Maar dan zouden ze zichzelf nogal in de vingers snijden, gezien 't aantal posts op de forums. En ze hebben al zo'n systeem voor de US versie, vraag me nu al af waarom het er hier nog niet is.
Ik adviseer trouwens om Cosmos niet te gebruiken tenzij je er specifieke functies van nodig hebt.
1. Cosmos zorgt in het algemeen bij veel mensen voor problemen, veroorzaakt Error #301 en #302. Had ik overigens zelf ook en na het removen van Cosmos kwam dit niet meer voor.
2. Bij anderen schijnt Cosmos weer voor extra lag te zorgen.
3. De meeste mods in Cosmos kun je ook los krijgen. Cosmos is eigenlijk een soort van verpakking.
Ik zelf gebruik CTmod, een clock mod en de rogue weaponswitchmod.
1. Cosmos zorgt in het algemeen bij veel mensen voor problemen, veroorzaakt Error #301 en #302. Had ik overigens zelf ook en na het removen van Cosmos kwam dit niet meer voor.
2. Bij anderen schijnt Cosmos weer voor extra lag te zorgen.
3. De meeste mods in Cosmos kun je ook los krijgen. Cosmos is eigenlijk een soort van verpakking.
Ik zelf gebruik CTmod, een clock mod en de rogue weaponswitchmod.
zolang het maar een engelse server is dan zit je goed daar zitten toch zowieso nederlands
Op de bloodscalp servers zijn alle zweden ook aan het schreeuwen dat het HUN server is, dus wat dat betreft is t nog niet helemaal zeker waar welke nationaliteit zich concentreertKaap schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:12:
[...]
Maakt vrij weinig uit. Er zullen hiervast mensen zijn die je graag bij alle andere hollanders zien komen om lekker hutje mutje te doen, ala Duitsers want die intregreren ook zo slecht in MMORPG'sMaar ik ben van mening dat je gewoon een server moet kiezen die minimaal medium populated is en daar lekker je gang gaat.
Have fun!
Even een vraagje over guilds. Kan een leider al zijn rechten ook aan een ander toekennen? Of alleen sommige rechten?
Wat is nu het verschil tussen pve en pvp. Ik weet wat de afkortingen inhouden. Maar wat houdt het concreet in. Ik zit er aan te denken om dit spel ook te kopen. Het lonkt zo.
Je kunt als leider van een guild iemand tot veteran of officer maken.DeepSeven schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:16:
Even een vraagje over guilds. Kan een leider al zijn rechten ook aan een ander toekennen? Of alleen sommige rechten?
een officer kan ook mensen toevoegen in deze guild.
PVE is de standaard versie, en betekend Person vs Environment.
PVP is person vs person.
[ Voor 12% gewijzigd door FragNeck op 15-02-2005 15:19 ]
thnx, maar hoe kan ik het risico vermijden dat ik op een een of andere duitse, franse, spaanse, etc. server terecht kom waar iedereen alles behalve engels praat?Kaap schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:12:
[...]
Maakt vrij weinig uit. Er zullen hiervast mensen zijn die je graag bij alle andere hollanders zien komen om lekker hutje mutje te doen, ala Duitsers want die intregreren ook zo slecht in MMORPG'sMaar ik ben van mening dat je gewoon een server moet kiezen die minimaal medium populated is en daar lekker je gang gaat.
Have fun!
Ja ok, maar je kunt dus nooit 2 leiders hebben?FragNeck schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:18:
[...]
Je kunt als leider van een guild iemand tot veteran of officer maken.
een officer kan ook mensen toevoegen in deze guild.
edit: het is trouwens player ipv person volgens mij
[ Voor 10% gewijzigd door DeepSeven op 15-02-2005 15:21 ]
Er is een regel dat in general chat ALTIJD engels gepraat moet worden, om dit soort dingen te voorkomen.UltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:19:
[...]
thnx, maar hoe kan ik het risico vermijden dat ik op een een of andere duitse, franse, spaanse, etc. server terecht kom waar iedereen alles behalve engels praat?
Kom lekker op bloodscalp joh
Anoniem: 98940
omg, ik wil inloggen, duurt het eerst een uur totdat ik me character kan zien, en daarna kan ik niet inloggen omdat hij al bestaat ofzo
wtf. . wat nu ?
Anoniem: 58898
dat van dat je character bestaat kan je gewoon oplossen door nog een paar keer in te loggen. Alleen bij mij duurt het laden van met char nu ook erg lang.Anoniem: 98940 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:22:
omg, ik wil inloggen, duurt het eerst een uur totdat ik me character kan zien, en daarna kan ik niet inloggen omdat hij al bestaat ofzowtf. . wat nu ?
Heb ik ook wel eens gehad (beta). Wow net gecrashed zeker? Bij mij crashte hij, probeerde ik gelijk in te loggen maar dan zei die dat me char al bestond. Gewoon kwestie van 3 min w8ten.Anoniem: 98940 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:22:
omg, ik wil inloggen, duurt het eerst een uur totdat ik me character kan zien, en daarna kan ik niet inloggen omdat hij al bestaat ofzowtf. . wat nu ?
The European World of Warcraft realms will be restarted over the next few hours to implement a hotfix. All servers will be restarted with 15 minutes notice.
We apologise for any inconvenience caused.
Nou ik heb geen notice gezien. Hij stopte gewoon, hopelijk is mijn server snel weer in de lucht en is mijn mage er nog, want zo net stonden er geen characters...
We apologise for any inconvenience caused.
Nou ik heb geen notice gezien. Hij stopte gewoon, hopelijk is mijn server snel weer in de lucht en is mijn mage er nog, want zo net stonden er geen characters...
Maar die is toch hartstikke druk? Ik heb geen zin om telkens een half uur te gaan zitten wachten voordat ik kan gaan spelen.Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:21:
[...]
Er is een regel dat in general chat ALTIJD engels gepraat moet worden, om dit soort dingen te voorkomen.
Kom lekker op bloodscalp johZitten wij ook!
nou bij het kiezen van een server kan je toch kiezen welk land. kies dan een engelseUltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:19:
[...]
thnx, maar hoe kan ik het risico vermijden dat ik op een een of andere duitse, franse, spaanse, etc. server terecht kom waar iedereen alles behalve engels praat?
Ik speel al vanaf 11 feb, toen mn gepre-orderde versie binnen was, nooit inde rij hoeven staan. Het zou natuurlijk kunnen dat zondag (toen heb ik niet gespeeld) er een wachtrij stond, maar dat zal voornamelijk gekomen zijn omdat in het eerste weekend na de release iedereen het spel koopt en de servers op wil, doordeweeks zal je dit sowieso nooit tegen komen, en misschien houd de wachtrij nog 1 weekendje aan door de nieuwigheid, dit neemt af naarmate iedereen zich over de servers gaat verspreiden.UltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:33:
[...]
Maar die is toch hartstikke druk? Ik heb geen zin om telkens een half uur te gaan zitten wachten voordat ik kan gaan spelen.
(Hmm.. dat zou dus betekenen dat ik je niet moet uitnodigen op bloodscalp
Uiteindelijk kom je er pas achter hoe leuk een server is als je er al een tijdje op zit, dus de kans op een leuke server is overal gelijk
Anoniem: 130680
ik zelf zit op de PVP server Skulcrusher ben daar ook al een paar dutch guys tegen gekomen.UltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:19:
[...]
Alhoewel nog niet echt de tijd gehad om diepe gesprekken te hebben of parties te formeren.
Ben nog IMHO nog steeds onder de indruk van dit spel.
ik zit op spinebreaker, stikt van de nederlanders daar niet normaal...
tis nog een beetje ruzie of de server nou meer spanjaarden if neer nederlands op die server zitten.
tis nog een beetje ruzie of de server nou meer spanjaarden if neer nederlands op die server zitten.
You shall not pass!!!
daar zit ik ook op samen met een maat van mijNotna schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:33:
Woei echt über verslavend dit spel, ben nu een lvl 8 Undead mage onder de naam Aghnol. En dat in nog geen 2 uur spelen ^^. Zit op de server Arathor, maar wat is het daar rustig zeg. Bijna altijd low population. Dus altijd een ping van 25 ms
Zondag was het goed druk .. ik wilde om 20:30 aanloggen en toen was er een queue van 300+ waardoor ik zo'n 40 minuten heb moeten wachten .. Gisteravond daarentegen een queue van 20 .. dat is geen enkel probleem wat mij betreft. Dat je het 'nooit' tegenkomt zou ik dus niet durven te zeggen (-:Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:39:
Ik speel al vanaf 11 feb, toen mn gepre-orderde versie binnen was, nooit inde rij hoeven staan. Het zou natuurlijk kunnen dat zondag (toen heb ik niet gespeeld) er een wachtrij stond, maar dat zal voornamelijk gekomen zijn omdat in het eerste weekend na de release iedereen het spel koopt en de servers op wil, doordeweeks zal je dit sowieso nooit tegen komen, en misschien houd de wachtrij nog 1 weekendje aan door de nieuwigheid, dit neemt af naarmate iedereen zich over de servers gaat verspreiden.
(Hmm.. dat zou dus betekenen dat ik je niet moet uitnodigen op bloodscalp)
Uiteindelijk kom je er pas achter hoe leuk een server is als je er al een tijdje op zit, dus de kans op een leuke server is overal gelijk
Het verspreiden zal wel loslopen denk ik aangezien iedereen net z'n character heeft aangemaakt op een server .. ik zal ook niet zomaar verkassen, zonde van de tijd (-:
Maar met de Lowlanders is leuk! Nog niet veel samengespeeld omdat bijna iedereen een hoger level is dan ik (ik ben level 9), maar 't is alleen al leuk om de guild chat te zien
Ik zei dat IK het nooit was tegen gekomenPhoeniX- schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:09:
[...]
Zondag was het goed druk .. ik wilde om 20:30 aanloggen en toen was er een queue van 300+ waardoor ik zo'n 40 minuten heb moeten wachten .. Gisteravond daarentegen een queue van 20 .. dat is geen enkel probleem wat mij betreft. Dat je het 'nooit' tegenkomt zou ik dus niet durven te zeggen (-:
Het verspreiden zal wel loslopen denk ik aangezien iedereen net z'n character heeft aangemaakt op een server .. ik zal ook niet zomaar verkassen, zonde van de tijd (-:
Maar met de Lowlanders is leuk! Nog niet veel samengespeeld omdat bijna iedereen een hoger level is dan ik (ik ben level 9), maar 't is alleen al leuk om de guild chat te zienMaar het belooft op deze manier wel een leuke server te worden (-:
Maargoed, ik kan natuurlijk ook niet zeggen hoe de serverdrukte in de toekomst zal zijn
Ik heb het spel nu net geinstalleerd. Hij is net klaar met de updates maar nu staat er "hardware changed, reload default settings?" Ik moet ja of nee kiezen. Wat moet ik doen?
[ Voor 5% gewijzigd door UltraR-pc op 15-02-2005 16:14 ]
Lol, gewoon op ja klikkenUltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:13:
Ik heb het spel nu net geinstalleerd. Hij is net klaar met de updates maar nu staat er "hardware changed, load default settings?" Ik moet ja of nee kiezen. Wat moet ik doen?
Doe eens gek

Anoniem: 42763
Gewoon ja zeggen, maakt niks uit, ingame gewoon de settings nalopen en goed zetten. Veel plezier!UltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:13:
Ik heb het spel nu net geinstalleerd. Hij is net klaar met de updates maar nu staat er "hardware changed, reload default settings?" Ik moet ja of nee kiezen. Wat moet ik doen?
Ik bedoel te zeggen dat het zondag _juist_ erg druk was (-:Anoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:12:
Ik zei dat IK het nooit was tegen gekomen![]()
Maargoed, ik kan natuurlijk ook niet zeggen hoe de serverdrukte in de toekomst zal zijn
Dit heb ik ook elke keer als ik de game start. Ik denk dat het bij mij te maken heeft met de Cool & Quiet functie van m'n Athlon 64. Zal wel geen kwaad kunnen denk ik dus.Anoniem: 42763 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:16:
[...]
Gewoon ja zeggen, maakt niks uit, ingame gewoon de settings nalopen en goed zetten. Veel plezier!
Gisteren eindelijk in een groep de deadmines ingegaan (met Arthor
)
Als MMORPG nOOb is Druid best lastig te spelen. Je moet zowel healen als een beetje hakken. Dan zit ik andermans health balkje in de gaten te houden en zie ineens dat ikzelf in het rood sta omdat 2 gasten op me in aan het hakken zijn. Superhectisch allemaal. Maar uiteindelijk gaat dat vast wennen.
Ben al bezig met macro's te maken zodat ik met 1 druk op de knop mensen heal. Toch is healen ook wel leuk. Stiekem doe je toch meer voor mensen dan ze zelf in de gaten hebben. Mensen die zwaar in het oranje zitten en plots weer een vol health balkje hebben. Maar er op los slaan is natuurlijk ook leuk. Vandaar dat ik Druid koos, kan ik het allemaal een beetje.
Als MMORPG nOOb is Druid best lastig te spelen. Je moet zowel healen als een beetje hakken. Dan zit ik andermans health balkje in de gaten te houden en zie ineens dat ikzelf in het rood sta omdat 2 gasten op me in aan het hakken zijn. Superhectisch allemaal. Maar uiteindelijk gaat dat vast wennen.
Ben al bezig met macro's te maken zodat ik met 1 druk op de knop mensen heal. Toch is healen ook wel leuk. Stiekem doe je toch meer voor mensen dan ze zelf in de gaten hebben. Mensen die zwaar in het oranje zitten en plots weer een vol health balkje hebben. Maar er op los slaan is natuurlijk ook leuk. Vandaar dat ik Druid koos, kan ik het allemaal een beetje.
Dit dus.
En waar altijd een stel irritante GoTters tot ergernis van andere gebruikers NEDERLANDS zitten te pratenAnoniem: 51661 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:21:
[...]
Er is een regel dat in general chat ALTIJD engels gepraat moet worden, om dit soort dingen te voorkomen.
Kom lekker op bloodscalp johZitten wij ook!

WeetikPhoeniX- schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:18:
[...]
Ik bedoel te zeggen dat het zondag _juist_ erg druk was (-:
Miscommunicatie
Haha, ik was t nietLiToKi schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:26:
[...]
En waar altijd een stel irritante GoTters tot ergernis van andere gebruikers NEDERLANDS zitten te praten.

Anoniem: 75177
Kan niet wachten om met een guildmember(s) de deadmines in te gaanFunkyTrip schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:23:
Gisteren eindelijk in een groep de deadmines ingegaan (met Arthor)
Hoe zit dat nou eigenlijk met die generals?
Is dat een special soort guild?
Is dat een special soort guild?
Generals??
Anoniem: 39539
Over macro's gesproken.
Kan iemand eens uitleggen hoe dit gaat?
En als er verwezen wordt naar een reference site, graag wel een waar de basis goed en duidelijk wordt uitgelegd.
Hoe spreek je bijv. een spell aan?
Hoe koppel ik een say-tekst aan een spell?
Hoe zorg ik dat een knop veranderd van functie (aspect hawk <-> aspect monkey)
Kan iemand eens uitleggen hoe dit gaat?
En als er verwezen wordt naar een reference site, graag wel een waar de basis goed en duidelijk wordt uitgelegd.
Hoe spreek je bijv. een spell aan?
Hoe koppel ik een say-tekst aan een spell?
Hoe zorg ik dat een knop veranderd van functie (aspect hawk <-> aspect monkey)
Ik kan niet wachten totdat ik een wat hoger level heb om de deadmines in te gaan (-:Anoniem: 75177 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:31:
Kan niet wachten om met een guildmember(s) de deadmines in te gaan
Vanavond eerst nog maar wat verder levellen ..
Ja, oranje tekst die iedereen ziet, wanneer je in een bepaalde lokatie komt.
Anoniem: 130345
Een Druid is er niet echt voor het healen van anderen, daar is een Priest voor. Ik vind niet dat mensen van een Druid mogen verwachten dat ie meevecht en ook nog de anderen in de gaten houdt. De Priest zou er moeten zijn om iedereen in de gaten te houden en te healen waar nodig. De rest moet vechten en de agro weghouden van de PriestFunkyTrip schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:23:
Gisteren eindelijk in een groep de deadmines ingegaan (met Arthor)
Nou, ik zit op Bloodscalp. Ik ben nu een naam aan het bedenken voor mn nightelf hunter..... en dat gaat me niet zo goed af. Ik wil een mooie mysterieuze naam
Maar ik weet niks! *zucht*
Maar ik weet niks! *zucht*
Hehe ik heb mijn 1e blauwe item al binnen 
http://www.thottbot.com/?i=4815 (met Minor Beastslaying)
Verdiend trouwens nu al weer leuk dat minor beastslaying. 40s per keer en mensen hebben een rooie gloed. 70s per 2
Maar dat moet wel want enchanting is echt een money sinker!!
Dus als mensen op bloodhoof een leuke gloed willen hebben
/t Reia
Heb nu 5G maar dat is waarschijnlijk 2G als ik mijn skills van 26 weer heb gekocht
Verdiend trouwens nu al weer leuk dat minor beastslaying. 40s per keer en mensen hebben een rooie gloed. 70s per 2
Dus als mensen op bloodhoof een leuke gloed willen hebben
Heb nu 5G maar dat is waarschijnlijk 2G als ik mijn skills van 26 weer heb gekocht
LOL dat is gewoon General Chat. Dat kan iedereen lezen die in dat gebied loopt!!!FragNeck schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:51:
[...]
Ja, oranje tekst die iedereen ziet, wanneer je in een bepaalde lokatie komt.
[ Voor 25% gewijzigd door Muppet op 15-02-2005 16:54 ]
Ik ben een lvl 15 dwarf priest , en ik kan geen nieuwe quests meer vinden?
heb gekeken in alle regio's die toegangbaar zijn heb alle quests vervuld vanaf het begin en nu kan ik niks vinden.
Hier en daar zie ik eens een zilver uitroepteken maarja daar heb ik niks aan.
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
lol, en ik maar denken dat het speciale mensen met een general functie zijnMuppet schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:53:
Verdiend trouwens nu al weer leuk dat minor beastslaying. 40s per keer en mensen hebben een rooie gloed. 70s per 2Maar dat moet wel want enchanting is echt een money sinker!!
Dus als mensen op bloodhoof een leuke gloed willen hebben/t Reia
[...]
LOL dat is gewoon General Chat. Dat kan iedereen lezen die in dat gebied loopt!!!

Anoniem: 86561
Zit je op bloodscalp? Zo ja koop ik wel beastslaying van jeMuppet schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:53:
Verdiend trouwens nu al weer leuk dat minor beastslaying. 40s per keer en mensen hebben een rooie gloed. 70s per 2Maar dat moet wel want enchanting is echt een money sinker!!
Dus als mensen op bloodhoof een leuke gloed willen hebben/t Reia
[...]
LOL dat is gewoon General Chat. Dat kan iedereen lezen die in dat gebied loopt!!!
Anoniem: 86081
Probeer Loch Modan eens of als je iets verder wilt lopen (en de deadmines ooit wil gaan doen) is Westfall ook een leuke optie. Vanaf lvl 15 kan je ook naar de Redridge Mountains gaan.....das wel pittig alleen...is leuker op lvl 18 a 20motormuus schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:55:
Ik ben een lvl 15 dwarf priest , en ik kan geen nieuwe quests meer vinden?heb gekeken in alle regio's die toegangbaar zijn heb alle quests vervuld vanaf het begin en nu kan ik niks vinden.
Ik heb bijna alle quests daar alleen gedaan, op moonhoof(?) na, want dat ging me iets te verAnoniem: 86081 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:04:
[...]
Probeer Loch Modan eens of als je iets verder wilt lopen (en de deadmines ooit wil gaan doen) is Westfall ook een leuke optie. Vanaf lvl 15 kan je ook naar de Redridge Mountains gaan.....das wel pittig alleen...is leuker op lvl 18 a 20
Lekker veel exp points, als je quest rood is
Ik heb een vraag. Is het al mogelijk om je zonder creditcard te registeren (vanaf 14 feb. zou dit moeten kunnen) en later de timecards te gebruiken. Anders zal ik moeten wachten totdat de timecards in de winkel liggen.
Lol, net naar Crossroads gelopen, kom ik er bijna, dikke lag, iedereen had er last van. Op een gegeven moment verdwenen ALLE npc's, dikke lag bleef
Nu is de server down (shadow moon)

Ik heb een credit kaart in aanvraag en heb dus eerst een nep nummer ingevoerd. Nu kan ik dus gewoon een account maken en me gratis maand verbruiken. Zodra ik mijn CC heb verander ik dat nummer gewoonTijs_a schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:05:
Ik heb een vraag. Is het al mogelijk om je zonder creditcard te registeren (vanaf 14 feb. zou dit moeten kunnen) en later de timecards te gebruiken. Anders zal ik moeten wachten totdat de timecards in de winkel liggen.
Uw SAP specialist
potverdorie het moet toch niet gekker worden!
kom thuis van mn werk (a hard day's work) ik denk ff lekker uurtje WoW spelen voordat ik ga eten. is mn vriendin met m'n account aan het spelen met haar karakter (jah geen geld om dr eigen versie te kopen..
)
dus ik zeg datze moet uitloggen omdat ik wil. "jah nog ff wachten ben net met een paar lui een quest aan hoet doen die wil ik nog ff afmaken"
kom thuis van mn werk (a hard day's work) ik denk ff lekker uurtje WoW spelen voordat ik ga eten. is mn vriendin met m'n account aan het spelen met haar karakter (jah geen geld om dr eigen versie te kopen..

dus ik zeg datze moet uitloggen omdat ik wil. "jah nog ff wachten ben net met een paar lui een quest aan hoet doen die wil ik nog ff afmaken"
[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 15-02-2005 18:11 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
ga je eerst een hapje eten
Uw SAP specialist
Een nepnummer houdt in: een willekeurige cijferreeks?Sangurash schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:10:
[...]
Ik heb een credit kaart in aanvraag en heb dus eerst een nep nummer ingevoerd. Nu kan ik dus gewoon een account maken en me gratis maand verbruiken. Zodra ik mijn CC heb verander ik dat nummer gewoon
Anoniem: 42998
Ik ben het spel nu ook aan het spelen, maar het hapert nogal. (zelfs op de laagste resolutie)
Ik heb een Acer Aspire 2012WLMi
Intel pentium M 1,5 GHz
512 DDR
Radeon 9700
Komt dit misschien gewoon omdat mijn PC te traag is? Of doe ik iets anders fout?
Intel pentium M 1,5 GHz
512 DDR
Radeon 9700
Komt dit misschien gewoon omdat mijn PC te traag is? Of doe ik iets anders fout?
Lol dan heb jij gelijk de les van vandaag geleerdChaoss schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:11:
potverdorie het moet toch niet gekker worden!![]()
![]()
kom thuis van mn werk (a hard day's work) ik denk ff lekker uurtje WoW spelen voordat ik ga eten. is mn vriendin met m'n account aan het spelen met haar karakter (jah geen geld om dr eigen versie te kopen..)
Damn kom er nu pas achter dat je ook cc nodig hebt voor het registreren... dacht dat dat pas na die gratis maand was die je bij de game krijgt..
Mooi verrot.. kan ik alsnog niet spelen
Hadden ze van mij wel even wat duidelijker op de verpakking mogen zetten...
Zit ik dus met een game van 50 euro waar ik niks mee kan, nice blizzard.. nice
EDIT: ah zie al hoe je hier omheen komt
Wilde toch even bijna boos worden, voor degene die het niet lukt: kijk even op bol.com (<-- mag toch wel volgende got regels??, is niet echt spam en ook niet illegaal ))
Mooi verrot.. kan ik alsnog niet spelen
EDIT: ah zie al hoe je hier omheen komt
Wilde toch even bijna boos worden, voor degene die het niet lukt: kijk even op bol.com (<-- mag toch wel volgende got regels??, is niet echt spam en ook niet illegaal ))
[ Voor 24% gewijzigd door intuliegend op 15-02-2005 18:22 ]
specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1
kewl daar wandel ik ook rond op shadowmoonjohnnyv.nl schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:07:
Lol, net naar Crossroads gelopen, kom ik er bijna, dikke lag, iedereen had er last van. Op een gegeven moment verdwenen ALLE npc's, dikke lag bleefNu is de server down (shadow moon)
Hmm, wilde vragen wie jij dan bent op die server, maar zag toen je naam pasSaURoN schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:24:
[...]
kewl daar wandel ik ook rond op shadowmoon

Inloggen op Shadow Moon schiet niet op, duurt echt enorm lang... (en niet omdat er een queue is
Waar staat dat dan en wie heeft het gepost. ik kan het namelijk niet vinden.intuliegend schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:18:
Damn kom er nu pas achter dat je ook cc nodig hebt voor het registreren... dacht dat dat pas na die gratis maand was die je bij de game krijgt..
Mooi verrot.. kan ik alsnog niet spelen![]()
EDIT: ah zie al hoe je hier omheen komt![]()
ff op de gamecard klikken om die te "bestellen" daaronder staat een reatie (een van de eerste) gaat over VISA. En de rest kan ik hier niet zeggen
.
maar een linkje naar de bestelsite van de gamecards kan natuurlijk wel
http://www.nl.bol.com/is-...&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
[ Voor 53% gewijzigd door Kevinp op 15-02-2005 18:40 ]
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Kan liggen aan andere sofware op de achtergrond, spam/spyware en ook aan de 512 Mb aan geheugen. Maar normaal gesproken hoort zo'n laptop daar niet supertraag van te worden (van 512 Mb aan geheugen he, met spam en spyware kan dat natuurlijk zeker welAnoniem: 42998 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:15:
Ik ben het spel nu ook aan het spelen, maar het hapert nogal. (zelfs op de laagste resolutie)
Intel pentium M 1,5 GHz
512 DDR
Radeon 9700
[ Voor 8% gewijzigd door Viper2k1 op 15-02-2005 18:50 ]
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
hahah ik ben nu dood maar kan niet respawnen
Werd door de lag gekilled en nu kan ik ook niet meer tot leven komen lol .
Gistern87 schijnen ze ook al bezig geweest te zijn .
Werd door de lag gekilled en nu kan ik ook niet meer tot leven komen lol .
Gistern87 schijnen ze ook al bezig geweest te zijn .
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Zal het proberen, maar is die 14 feb. aanpassing al geimplementeerd?kevinp schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:39:
ff op de gamecard klikken om die te "bestellen" daaronder staat een reatie (een van de eerste) gaat over VISA. En de rest kan ik hier niet zeggen.
Anoniem: 98940
ik ookSaURoN schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 18:24:
[...]
kewl daar wandel ik ook rond op shadowmoon
btw. . ik werd een uurtje geleden gekickt, en toen ik weer in game was, had ik meer dan 1000 exp , en paar quest items verloren. en alle npc's waren verdwenen
[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 98940 op 15-02-2005 19:14 ]
En ik maar denken dat ik een van de weinigen hier op Shadow Moon zat
Ik kom bij het inloggen nu niet verder dan dat er Connected komt te staan. Vanmiddag ook al van de server gekickt en toen was ik zo'n 20 minuten kwijt van wat ik allemaal gedaan had.
Ik ben benieuwd wat nu het probleem eigenlijk is.
Ze zijn er blijkbaar iig mee bezig:
Lijkt wel of alle server 1 voor 1 er mee ophouden. Eerste de realms en nu de loginserver.
Ik kom bij het inloggen nu niet verder dan dat er Connected komt te staan. Vanmiddag ook al van de server gekickt en toen was ik zo'n 20 minuten kwijt van wat ik allemaal gedaan had.
Ik ben benieuwd wat nu het probleem eigenlijk is.
Ze zijn er blijkbaar iig mee bezig:
Kwam ik zonet nog bij Connected, nu kom ik niet eens langs Authenticating.1. 02/15 - Current Realm Issues | 2/15/2005 9:50:47 AM PST
We are aware of the current issues with some of the English servers and are working to correct the problem.
Please be aware that we may need to bring down some of the realms affected.
We will attempt to keep you informed of any future changes.
Lijkt wel of alle server 1 voor 1 er mee ophouden. Eerste de realms en nu de loginserver.
[ Voor 56% gewijzigd door Galahad|IA op 15-02-2005 19:40 ]
Shadow moon kom ik nog steeds niet op, als ze maar van m'n huisdieren afblijven
(same prob als galahad)
[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 15-02-2005 19:33 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan