Rody schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 08:12:
Ik ben ook erg verslaafd geraakt. Ik speel nu op Bloodscalp, NE Hunter, lvl 22 met skinning / mining / fishing / cooking.
Het is op die server echt _druk_. Je moet super lang wachten voordat je een quest kan doen en per quest doen er minimaal 10 man aan mee

Niet handig als je items nodig hebt voor je quest...
Is het op de Horde kant echt rustiger? Dan denk ik er sterk over na om mijn NE hunter te laten voor wat het is en met de horde te gaan starten, waarschijnlijk wel gewoon op dezelfde server bloodscalp.
hmz zo druk als jij het omschrijft heb ik nog niet meegemaakt op bloodscalp aan hode zijde.
maar ik denk dat het wel drukker wordt, (ben pas lvl 15) omdat met hogere quests de spawntijd van bepaalde monsters minder wordt en dergelijke,
gisteren bijvoorbeeld 3x spawns moeten wachten voor ik een quest had, en nu spawnde die gelukkig heel snel.
maar nu moet ik in de Barrens een Centaur leider onthoofden

en die schijnt dus niet vaak te spawnen
nog een vraag, wat is de beste manier om op hoger lvl een nieuwe skill te trainen, zoals 1H Axe en daggers?
ik heb namelijk vanaf begin staffs gebruikt en nu dus 1H axe, daggers en barehand skill gekocht, maar als ik die nu gebruik tegen lvl 14/15 monsters red ik dat dus niet
moet ik soms terug naar lage level monsters om die te killen ofzo?
edit:
Tauren zijn niet echt evil hoor, ze hebben alleen een pact met de Orcs gesloten omdat zij hen eerder vonden ^^, wij Tauren zijn hooguit wat naief

maar evil, nee niet echt
kijk maar eens hoe Tauren gaan slapen, das toch liev
[
Voor 8% gewijzigd door
Bokkie op 16-02-2005 08:49
]