heej toch nog wel wat shadow moon lui hier
allemaal horde mag ik hopen. Kweet niet waar ze mee bezig zijn, maar vannacht was de server gereset en veel mensen hadden rollback issues. Misschien dat ze daarmee bezig zijn.
Anoniem: 130278
ik kom op geen enkele server meer, misschien dat ze 1 voor 1 offline gaan voor onderhoud ofzo, blizzard houdt natuurlijk zn mond weer
Anoniem: 39435
hmssssss
kom niet eens voorbij het schermpje waar hij je account check
was der aan de hand ?
kom niet eens voorbij het schermpje waar hij je account check
was der aan de hand ?
Hmmm.,
problemen met de servers? Als ik wil inloggen, krijg ik handshaking, success, connected en daarna gebeurt er niets meer. Kan wel via cancel de realm list krijgen maar ook bij een andere server krijg ik hetzelfde. Op het forum krijg ik ook de fout login-server down ....
Down blijkbaar, of althans very bugged:
http://forums-en.wow-euro...n&t=824&p=1&tmp=1#post824
problemen met de servers? Als ik wil inloggen, krijg ik handshaking, success, connected en daarna gebeurt er niets meer. Kan wel via cancel de realm list krijgen maar ook bij een andere server krijg ik hetzelfde. Op het forum krijg ik ook de fout login-server down ....
Down blijkbaar, of althans very bugged:
http://forums-en.wow-euro...n&t=824&p=1&tmp=1#post824
[ Voor 20% gewijzigd door -SaveMe- op 15-02-2005 19:47 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
Als je even op het forum kijkt zie je dat ze niet hun mond houden.Anoniem: 130278 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:44:
ik kom op geen enkele server meer, misschien dat ze 1 voor 1 offline gaan voor onderhoud ofzo, blizzard houdt natuurlijk zn mond weer
Als je op een van de getroffen servers aan het spelen was weet je ook wat er aan de hand was
Anoniem: 130278
oww klopt, verkeerd gekeken op t forum, excusez-moiBosmonster schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:45:
[...]
Als je even op het forum kijkt zie je dat ze niet hun mond houden.
Als je op een van de getroffen servers aan het spelen was weet je ook wat er aan de hand was

Laten we maar in onze handjes knjipen, want de eerste klachten over 'missing characters' komen al naar bovenBosmonster schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:52:
apart trouwens.. een vriend van me heeft van het hele gedoe niks gemerkt en is op dezelfde server waar ik eruitgegooid werd 2 uur geleden al uren gewoon aan het spelen..
*fingers crossed*

EDIT:
aaargh, mijn server (silvermoon) staat op dit moment niet eens meer in de lijst -slik- Die had dus zeker problemen ....
EDIT2:
Hij staat er weer bij, mijn char is er nog en ik kan weer inloggen .....Ikke ben hier weg
[ Voor 25% gewijzigd door -SaveMe- op 15-02-2005 19:59 ]
Ik kwam dit tegen op de europese site :
Of kan je je account helemaal leegmaken ofzo ?
Stel nou dat ik er geen fuck aan vind en m wil verkopen, dan moet die koper dus op mijn account een nieuwe character aanmaken zou je zeggen, maar dan ziet diegene toch al mijn gegevens ? (incl. CC gegevens)Can I buy a used box and create an account?
No. A registration key may only be used once. Buying a used box means you will have the game but be unable to create an account.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
je kunt iig een nieuwe cc setting aanmaken.On_E schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:55:
Ik kwam dit tegen op de europese site :
[...]
Stel nou dat ik er geen fuck aan vind en m wil verkopen, dan moet die koper dus op mijn account een nieuwe character aanmaken zou je zeggen, maar dan ziet diegene toch al mijn gegevens ? (incl. CC gegevens)
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik kan totaal niet inloggen
Maar wat ook vervelend is, is dat ik niet kan inloggen op het forum. Als ik inlog krijg ik als username te zien 'Anonymous' en realm 'wow' met een beta icon. Erg vervelend.
ps. ik zit op thunderhorn (pve servert)
Maar wat ook vervelend is, is dat ik niet kan inloggen op het forum. Als ik inlog krijg ik als username te zien 'Anonymous' en realm 'wow' met een beta icon. Erg vervelend.
ps. ik zit op thunderhorn (pve servert)
[ Voor 16% gewijzigd door nhimf op 15-02-2005 19:58 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Anoniem: 4479
Het lijkt wel beta
, ik kan niet eens inloggen 
Bij mij begon het toen ik geen mails meer kon sturen en de AH was ook plat. Toen ik met mijn warlock mijn voidwalker wilde summonen, duurde het 2 minuten voordat hij er was. Kort erna erafgegooid, en nu kan ik niet inloggen
.
Bij mij begon het toen ik geen mails meer kon sturen en de AH was ook plat. Toen ik met mijn warlock mijn voidwalker wilde summonen, duurde het 2 minuten voordat hij er was. Kort erna erafgegooid, en nu kan ik niet inloggen
Anoniem: 21889
Weet iemand hoe het zit wanneer je een character verwijderd, houdt deze dan nog steeds je "limit/aantal slots" vast?? Want ik mag geen chars meer maken, maar heb alles verwijderd 
Kweenie of dat te maken heeft met de servers die down zijn enzo....
Kweenie of dat te maken heeft met de servers die down zijn enzo....
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 21889 op 15-02-2005 20:01 ]
Anoniem: 79717
Ook eraf gegooid, kan niet meer inloggen op mijn servertje (Dunemaul) en 90% van de andere servers lijkt ook geen logins te accepteren
Anoniem: 62701
The same here, ik probeer in te loggen op de Madmortem Realm en blijft vervolgends steken bij connected en daarna word ik er afgegooid
. Zal vanavond wel weer proberen.
ik had nog een vraagje aan iedreene die UI gebruikt voor WoW
ik heb er een paar geinstaleerd. en als ik dan naar ADDONS gaat in het menu wara je karakter kan kiezen. staat er bij ALLES version mismatch.. alleen bij 10tje niet
wara ligt dit aan
ik zat zelf te denken dat ze niet konden draaien met de 1.2.3 patch
ik heb er een paar geinstaleerd. en als ik dan naar ADDONS gaat in het menu wara je karakter kan kiezen. staat er bij ALLES version mismatch.. alleen bij 10tje niet
wara ligt dit aan
Hello,
We will be restarting the following realms very shortly to correct the issues we have been experiencing:
Madmortem
Nozdormu
Die Silberne Hand
Aegwynn
Arthas
Azshara
Blackmoore
Blackrock
Destromath
Eredar
Frostmourne
Frostwolf
Gorgonnash
Gul’dan
Kil’Jaeden
Kel'Thuzad
Mal’Ganis
Mannoroth
Zirkel des Cenarius
Proudmoore
The downtime is expected to be roughly one hour.
We thank you for your patience.
We will keep you informed with any further updates.
edit:
Een zooi duitse servers
Een zooi duitse servers
[ Voor 6% gewijzigd door BrZ op 15-02-2005 20:04 ]
Server Bloodhoof kan ook niet meer inloggen
Even Tweakers checken...
Anoniem: 99973
Ik zit op geen van die realms maar toch kan ik niet meer connecten. 
Waar heb je dat eigenlijk vandaan, op het WoW forum kan ik ook niks zinvols vinden.,

Waar heb je dat eigenlijk vandaan, op het WoW forum kan ik ook niks zinvols vinden.,
Anoniem: 136831
Je hebt ook nog het Technical Support en Server Status forumAnoniem: 99973 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:06:
Ik zit op geen van die realms maar toch kan ik niet meer connecten.
Ga hierheen: http://ui.worldofwar.net/files.php en download daar ModRevision, dit zet al je addons om naar de huidige versie, zodat ze werken in het spel.Anoniem: 39435 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:03:
ik had nog een vraagje aan iedreene die UI gebruikt voor WoW
wara ligt dit aan
In die lijst staat natuurlijk weer niet mijn server
[ Voor 6% gewijzigd door Galahad|IA op 15-02-2005 20:12 ]
Anoniem: 75805
Ehehe grappig,
ik werd net gedood, maar de vijand caste nog een fire bolt.
Komt er opeens op de grave yard een firebolt voorbij vliegen

Silvermoon is ook down , dan maar even nieuwe Interface map uitproberenAnoniem: 75805 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:21:
Ehehe grappig,
Anoniem: 132582
Ik wilde net zo inloggen. Ik toets mn account namen + pass in, en druk vervolgens op login. Dan komt dat "authenticating" schermpje, en blijft daar echt oneindig lang. Hebben meer mensen last van dit zwaart irritante probleem?
Zie je de posts boven je niet ofzo? 
Ja dus. Hoop dat het snel opgelost is .. MUST PLAY
Ja dus. Hoop dat het snel opgelost is .. MUST PLAY
Anoniem: 75805
Iemand had in het vorige topic een verzamel interface gemaakt, komt daar nog een nieuwe versie van
en ook stormreaver down
naja dan maar ff eten maken

wat voor classes zijn de meeste hier?
ik ben nu een level 6 paladin.heb spel pas sinds 3 uur
Mijn realm is niet down (vrienden van me zijn nu aan het spelen), maar ik kan gewoon niet inloggen. Ik denk dat ze de login server neergehaald hebben.. Zal wel met opzet zijn 
edit @ hierboven, ok Terr, sorry
edit @ hierboven, ok Terr, sorry
[ Voor 10% gewijzigd door R4NCOR op 15-02-2005 20:34 ]
LVL 13 -> Tauren -> Hunter -> Skinning -> LeatherWorkstar-saber schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:33:
wat voor classes zijn de meeste hier?
Kutzooi ik kom Dragonmaw niet meer op en ik ben verslaafd, wat nu?
Anoniem: 23844
ik zit nu in de queue (bloodscalp). 19 mensen voor me. Lijkt erop dat het weer up is.
hmmz heb een rare bug inene 
/w en /r en /help werken niet meer
alleen de channelnummers werken nog wel, iemand anders hier wel eens last mee gehad?

/w en /r en /help werken niet meer
alleen de channelnummers werken nog wel, iemand anders hier wel eens last mee gehad?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
even doorbijtenWiXX schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:40:
Kutzooi ik kom Dragonmaw niet meer op en ik ben verslaafd, wat nu?
Woot werkt hier ook weer
Even Tweakers checken...
Jullie kunnen met ze allen ook gewoon deze 2 links in de gaten houden 
Forum mbt maintenance:
http://forums.worldofwarc...orumName=wow-realm-status
Eeeeeennnn last but not least de server-status
http://www.worldofwarcraft.com/serverstatus/
Net zo makkelijk scheelt een hoop gedoe
Forum mbt maintenance:
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Anoniem: 86074
Beetje apart .... maintenance .... als wij op ons werk een maintenance window schedulen op het moment dat de meeste gebruikers er last van hebben (bij ons is dat BUITEN kantoortijd, bij dit soort dingen juist nog verder naar achteren, 's nachts dus, of .... tijdens "kantooruren"), dan hebben we de poppetjes aan het dansen. Nee, gewoon maintenance plannen midden in het piekgebruik! Doe dat 'nachts of anders hooguit overdag, zodat de minste mensen er last van hebben. Dat het nodig is ok, kijk echte storingen, dat kan gebeuren, maar dit is geplande maintenance.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 86074 op 15-02-2005 21:03 ]
Anoniem: 107304
mensen die op de EU versie spelen hebben niet zoveel aan server status van US servers...Ryceck schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:57:
Jullie kunnen met ze allen ook gewoon deze 2 links in de gaten houden
Forum mbt maintenance:
en op het EU forum staat nog niks nuttigs (die van jou is ook van US versie
hahah ja idd viel mij ook op, 1 of andere quest ofzo, maaruh een vraagje is er nou al een ui mod die werkt?
nou werk bloodscalp niet meer
nou werk bloodscalp niet meer

[ Voor 16% gewijzigd door YoshiBignose op 15-02-2005 21:15 ]
Facts don't care about your feelings
Wailing Caverns.. instance
En dan zul je ook wel RC of RFC tegenkomen, dit is Ragefire Chasm, ook een instance.
[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 15-02-2005 21:34 ]
Alle UI mods werken, je moet gewoon het versienummer in de TOC files veranderen of gebruik ModRevisionYoshiBignose schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:10:
hahah ja idd viel mij ook op, 1 of andere quest ofzo, maaruh een vraagje is er nou al een ui mod die werkt?
Galahad schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:10:
[...]
Ga hierheen: http://ui.worldofwar.net/files.php en download daar ModRevision, dit zet al je addons om naar de huidige versie, zodat ze werken in het spel.
OMG! Dit is het verslavendste spel dat ik ooit heb meegemaakt. En ik ben na 3 uur spelen pas level 5.
Ik heb nu echter een paar vraagjes:
1. Wijst het spel zich verder helemaal vanzelf? Dus als je klaar bent om het eerste level te verlaten wordt dan duidelijk aangegeven?
2. Hoe kan je zonder wapens vechten (dus om je blote vuist vechten te trainen.)
3. Ik ben met een opdracht bezig dat ik water moet halen uit de maanfontein (night-elf hunter). Maar het lukt niet, ik ben bij de fontein maar ik weet niet wat te doen verder.
Alvast bedankt.
1. Wijst het spel zich verder helemaal vanzelf? Dus als je klaar bent om het eerste level te verlaten wordt dan duidelijk aangegeven?
3. Ik ben met een opdracht bezig dat ik water moet halen uit de maanfontein (night-elf hunter). Maar het lukt niet, ik ben bij de fontein maar ik weet niet wat te doen verder.
Alvast bedankt.
Met de eerste 2 kan ik je helpen. Als je klaar bent om naar de volgende area te gaan krijg je vanzelf quests die je die kant op sturen.UltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:50:
OMG! Dit is het verslavendste spel dat ik ooit heb meegemaakt. En ik ben na 3 uur spelen pas level 5.
Alvast bedankt.
Zonder wapens vechten doe je door op C te duwen, nu zie je alles wat je aan hebt dan haal je het wapen wat je hebt weg. Die duw je bijv. in je backpack en dan val je aan zonder wapens.
Edit: Was iemand sneller, maar ik laat het maar staanUltraR-pc schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:50:
Alvast bedankt.
1. De quests sturen je vanzelf om naar een moeilijker gebied. Hoewel je dit zelf natuurlijk altijd kan doen.
2. Nog nooit gedaan, maar misschien door geen wapen ge-equiped te hebben?
3. Als het goed is heb je een of andere vial of iets dergelijks gekregen en deze zit nu in je backpack of een andere bag. Als je bij de fontein bent moet je gewoon de vial vanuit je backpack/bag 'usen'. Rechtermuisklik als ik het goed heb. Ander linkermuisklik
Voor hieronder: De servers staan in Parijs en Frankfurt. Hoewel die in Frankfurt misschien alleen voor de duitse versie bestemd zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door Galahad|IA op 15-02-2005 21:57 ]
Ik neem aan dat al de realms verdeelt zijn over een aantal servers....en staan deze allemaal in Engeland?
AllemaalAnoniem: 21889 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 21:56:
Ik neem aan dat al de realms verdeelt zijn over een aantal servers....en staan deze allemaal in Engeland?
De helft staat in Parijs, de andere helft in Frankfurt
Anoniem: 130680
Bah!
ik kon mijn char ook even niet meer te pakken kriijgen op de Sculcrusher server. Later wel weer.
Maar ben voor nood maar een Tauren druid op de bloodscalp server gaan maken, ik denk dat ik hier maar mee verder speel.
Maar ben voor nood maar een Tauren druid op de bloodscalp server gaan maken, ik denk dat ik hier maar mee verder speel.
Druid -> Rulezzz ben ook een tauren druidAnoniem: 130680 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:09:
Bah!ik kon mijn char ook even niet meer te pakken kriijgen op de Sculcrusher server. Later wel weer.
egt geweldig , lekker in bearform transformen
wat ik me afvroeg -> lopen taurens nu langzamer dan andere poppetjes?
Anoniem: 5577
Heb ik vandaag eindelijk het spel kunnen vinden, heb ik 1,5 uur over een account createn gedaan omdat de tyfus site steeds een time-out heeft.
Kom ik eindelijk de game in ben ik 40 minuten aan het spelen pats disconnected en zit nu al 1,5 uur te wachten totdat ik er weer inkan wordt schijtziek van "disconnecting from server"
En hier betaal ik dan 45e + 13e per maand voor dit hadden ze toch al aan kunnen zien komen na de ramp van de USA launch.
Kom ik eindelijk de game in ben ik 40 minuten aan het spelen pats disconnected en zit nu al 1,5 uur te wachten totdat ik er weer inkan wordt schijtziek van "disconnecting from server"
En hier betaal ik dan 45e + 13e per maand voor dit hadden ze toch al aan kunnen zien komen na de ramp van de USA launch.
[quote]Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:59:
Beetje apart .... maintenance .... als wij op ons werk een maintenance window schedulen op het moment dat de meeste gebruikers er last van hebben (bij ons is dat BUITEN kantoortijd, bij dit soort dingen juist nog verder naar achteren, 's nachts dus, of .... tijdens "kantooruren"), dan hebben we de poppetjes aan het dansen. Nee, gewoon maintenance plannen midden in het piekgebruik! Doe dat 'nachts of anders hooguit overdag, zodat de minste mensen er last van hebben. Dat het nodig is ok, kijk echte storingen, dat kan gebeuren, maar dit is geplande maintenance.[/quote
Ja, maar bij een game als WoW word dat moeilijk, omdat die server dag en nacht bemand word door fra\eaks als wij die maar moelijk afstand kunnen doen van een potje WoW.
Beetje apart .... maintenance .... als wij op ons werk een maintenance window schedulen op het moment dat de meeste gebruikers er last van hebben (bij ons is dat BUITEN kantoortijd, bij dit soort dingen juist nog verder naar achteren, 's nachts dus, of .... tijdens "kantooruren"), dan hebben we de poppetjes aan het dansen. Nee, gewoon maintenance plannen midden in het piekgebruik! Doe dat 'nachts of anders hooguit overdag, zodat de minste mensen er last van hebben. Dat het nodig is ok, kijk echte storingen, dat kan gebeuren, maar dit is geplande maintenance.[/quote
Ja, maar bij een game als WoW word dat moeilijk, omdat die server dag en nacht bemand word door fra\eaks als wij die maar moelijk afstand kunnen doen van een potje WoW.
Mwaaa, ik speel sinds vrijdag al probleemloos verder, denk dat er nu gewoon een samenloop van omstandigheden was. Alleen vrijdag dikke lag in het begin, maar dat is niet écht wonderbaarlijkAnoniem: 5577 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:11:
Heb ik vandaag eindelijk het spel kunnen vinden, heb ik 1,5 uur over een account createn gedaan omdat de tyfus site steeds een time-out heeft.
Mazzelpik ik zit hier nog steeds te wachten tot mn account er eindelijk doorheenkomt
op dit moment heb ik grote spijt van dat ik everquest 2 niet heb gekocht
maarja zo te horen schijnt het spel wel goed te zijn dus
blizzard nu je (volgens bronnen)
zo geweldig heb verkocht met WoW
koop dan aub wat servers erbij en los dit probleem op
(vondt blizzard vanaf DIABLO 1 1 van de beste bedrijven ooit kwa games
alleen na deze flater krijg ik mn twijfels)
en weer een html 500 error na invullen cd key
[ Voor 5% gewijzigd door HADES2001 op 15-02-2005 22:16 ]
Volgens mij wel ja, Undead gaat volgens mij het snelst. Of het lijkt misschien maar zo.Anoniem: 39435 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:11:
[...]
wat ik me afvroeg -> lopen taurens nu langzamer dan andere poppetjes?

wat denk je van gnomes die beesten vliegen onderhandAnoniem: 21889 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:14:
[...]
Volgens mij wel ja, Undead gaat volgens mij het snelst. Of het lijkt misschien maar zo.
Of het een flater was wil ik niet zeggen, maar ik denk dat ze het succes van deze game onderschat hebben. Waarschijnlijk lezen we binnenkort in een nieuwsflash dat ze weer een paar 100.000 duizend exemplaren in een week hebben verkocht.HADES2001 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:14:
Mazzelpik ik zit hier nog steeds te wachten tot mn account er eindelijk doorheenkomt
Staat al op de wow site dat er meer verkocht is dan ze verwacht hadden.Anoniem: 130680 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:19:
[...]
Of het een flater was wil ik niet zeggen, maar ik denk dat ze het succes van deze game onderschat hebben. Waarschijnlijk lezen we binnenkort in een nieuwsflash dat ze weer een paar 100.000 duizend exemplaren in een week hebben verkocht.
Anoniem: 132013
Hey mensen,
Zijn er hier mensen die 2 CE exemplaren hebben besteld bij www.bol.com, en ze ook beide heeft ontvangen ?
Heb zelf namelijk 2 ce besteld 1 voor mij en 1 voor mijn broer, en nu komen ze met een smoes van 1 per klant...terwijl ik het op 19-11-2004 heb besteld, gaan ze me nu ff vertellen dat het maar 1 per klant is.......3 dagen na release....iemand anders hier zelfde ervaring mee ??
Zijn er hier mensen die 2 CE exemplaren hebben besteld bij www.bol.com, en ze ook beide heeft ontvangen ?
Heb zelf namelijk 2 ce besteld 1 voor mij en 1 voor mijn broer, en nu komen ze met een smoes van 1 per klant...terwijl ik het op 19-11-2004 heb besteld, gaan ze me nu ff vertellen dat het maar 1 per klant is.......3 dagen na release....iemand anders hier zelfde ervaring mee ??
Kort gezegd hebben ze in een weekend plusminus € 15.000.000 verdiend.WiXX schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:21:
[...]
Staat al op de wow site dat er meer verkocht is dan ze verwacht hadden.
Zo snel zou ik mijn geld ook wel willen verdienen.

Anoniem: 5577
Volgens de blizzard forums zouden alle realms weer up zijn maar ik kan wel connecten..maar na een seconde of 30 krijg ik "disconnected from server" 
Dan morgen maar weer proberen
Omzet en winst zijn 2 heel verschillende dingenAnoniem: 130680 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:29:
[...]
Kort gezegd hebben ze in een weekend plusminus € 15.000.000 verdiend.
http://forums-en.wow-euro...-en&t=13&p=1&tmp=1#post13Anoniem: 5577 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:33:
Volgens de blizzard forums zouden alle realms weer up zijn maar ik kan wel connecten..maar na een seconde of 30 krijg ik "disconnected from server"
Anoniem: 79717
@ SilverBolt:
We are aware of the issues with the login server and will attempt to resolve them as soon as possible. The high amount of players trying to connect to the restarted servers are causing some delay. We apologise for the inconvenience.
[ post edited by Gamemaster ]
naja sommige servers zijn wel playable en sommige niet....
sommige hebben geluk en sommige niet.
zoals het altijd gaat in het leven
denk wel dat morgen alles het weer doet...
alleen jammer dat ik ongeluk heb
sommige hebben geluk en sommige niet.
zoals het altijd gaat in het leven
denk wel dat morgen alles het weer doet...
alleen jammer dat ik ongeluk heb

I heb vandaag ookmaar world of warcraft gekocht. maar k ben al de hele dag bezig met het proberen met het creeeren van een account. die site ligt eruit of zo want elke keer na het invullen van mijn key geeft die site een mega error
... meer mensen hier last van ??
probeer eens het spel op te starten en dan manage account te doen.Pellaagarion schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:40:
I heb vandaag ookmaar world of warcraft gekocht. maar k ben al de hele dag bezig met het proberen met het creeeren van een account. die site ligt eruit of zo want elke keer na het invullen van mijn key geeft die site een mega error... meer mensen hier last van ??
Het lijkt naar dezelfde site te verwijzen. maar terwijl ik na 14000 keer proberen op de normale methode nog steeds alleen maar time-outs had gezien, werkte dit in 1 keer bij mij
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
nou volgens mij staat hunh server gewoon uit of zoheuveltje schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:47:
[...]
probeer eens het spel op te starten en dan manage account te doen.
Het lijkt naar dezelfde site te verwijzen. maar terwijl ik na 14000 keer proberen op de normale methode nog steeds alleen maar time-outs had gezien, werkte dit in 1 keer bij mij
ik krijg de melding
"HTTP Status 500 -
en een hoop errors "
aaaaaaah begin langzaam blizzard te haten maar ja ik zal wel gewoon moeten afwachten
stel je aub niet zo aan. De website doet het hier perfect. Controleer je netwerkinstellingen oid maar even.Pellaagarion schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:54:
[...]
nou volgens mij staat hunh server gewoon uit of zo![]()
ik krijg de melding
"HTTP Status 500 -
en een hoop errors "
aaaaaaah begin langzaam blizzard te haten maar ja ik zal wel gewoon moeten afwachten
webgnome blijf even aardig
de website doet het wel
alleen zodra je je account gaat maken en je je serienummer hebt ingevuld krijg je die error
reden dat ik het weet
ik heb het ook
de website doet het wel
alleen zodra je je account gaat maken en je je serienummer hebt ingevuld krijg je die error
reden dat ik het weet
ik heb het ook
Te verslavend dit lvl 17 in 4 dagen en ook nog werken ernaast( moeee )
Sfeer op de servers bevalt hier btw goed weinig nederlanders alhoewel dat niet altijd een minpunt is (zitten vaak van die schreeuwende eigenwijsjes tussen nofi
) vandaag zwaar gelachen met een clubje zweden tijdens de absent minded prospector hadden we hem eindelijk voorelkaar, eerst 10 minuten gewacht voor hij spawnde, toen helemaal begeleid en toen we klaar waren kwamen 2 gasten erachter dat ze de quest waren vergeten te enablen
We hebben ze ff uitgelachen en hebben het nog een keer gedaan met zijn allen
Ook vandaag de horde tegen gekomen in auberdine, lvl 15 tegen 3 lvl 24 orcs is dus niet te doen merkte ik al gauw
daarna werden ze eigk ook gelijk weggejaagd dus geen last meer van ze gehad
Sfeer op de servers bevalt hier btw goed weinig nederlanders alhoewel dat niet altijd een minpunt is (zitten vaak van die schreeuwende eigenwijsjes tussen nofi
We hebben ze ff uitgelachen en hebben het nog een keer gedaan met zijn allen
Ook vandaag de horde tegen gekomen in auberdine, lvl 15 tegen 3 lvl 24 orcs is dus niet te doen merkte ik al gauw

Heeft iemand enig idee waar ik expert fishing kan krijgen. Ik hoor hwel verhalen over booty bay, maar dan lees je weer dat je level 20 moet zijn en dan weer niet. Of het is 1 goud of niet.
Wil niet helemaal voor niks lopen...
Wil niet helemaal voor niks lopen...
"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel
Lekker start spel
moet updaten
update het spel
error 131
gekeken op de site van blizzard 2 opties
herinstaleer spel
of download de file checker
ik doe de file checker werkt niet op de laatste patch ga maar herinstaleren
heerlijk met die trage installatie cd's
gaat al lekker
moet updaten
update het spel
error 131
gekeken op de site van blizzard 2 opties
herinstaleer spel
of download de file checker
ik doe de file checker werkt niet op de laatste patch ga maar herinstaleren
heerlijk met die trage installatie cd's
gaat al lekker
[ Voor 8% gewijzigd door HADES2001 op 16-02-2005 00:01 ]
Hier dezelfde foutmelding. De account beheer/aanmaak code kan geen connectie maken met de database (verkeerde database username/password melding). Hierdoor kan ik geen account aanmaken en zullen wel meer niet hun account kunnen managen. Even afwachten dus...Pellaagarion schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:54:
[...]
nou volgens mij staat hunh server gewoon uit of zo![]()
ik krijg de melding
"HTTP Status 500 -
en een hoop errors "
Een clanmate en ik werden er net bruut van af geknikkerd. Eerst dacht ik dat m'n internetverbinding er uit vloog, maar toen hoorde ik hem op Teamspeak ook shit roepen.
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Ik ben ook van Al'Akir afgeknikkerd... Dit hoort niet bij de scheduled maintanence toch?
Anoniem: 136758
Hmmmm.
Ik herinner me nog de start van D2. Toen waren er ook gigantische netwerk problemen. Ik wil niet zeggen dat het er iets mee te maken heeft maar D2 was en is hosted by Tellia.
Raadt eens wie WoW host?
Precies. Tellia. Dikke kans dat die gewoon weer zitten te klieren.
Ik herinner me nog de start van D2. Toen waren er ook gigantische netwerk problemen. Ik wil niet zeggen dat het er iets mee te maken heeft maar D2 was en is hosted by Tellia.
Raadt eens wie WoW host?
De Dragonmaw realm heeft anderhalf uur gekke dingen staan vertonen, maar daarna was ut verholpen. Ik ben zeer tevreden met wow maar ik had het probleem van de installatie niet met de limited edition want daar zit een dvd versie bij, dus ik heb de installatie aangezet en ben de dvd gaan checken die er ook bij zat (hoefde geen cd's te wisselen). Nu moet ik wel zeggen dat ik hier gelezen had dat de installatie lang duurde.
Ik heb nu 2 poppetjes, 1 lvl 12 rogue (troll) en een lvl 11 Warrior (tauren) en moet zeggen dat ik rogue maar k*t vind en warrior meer mijn speelstijl heeft. Heb net dat mailen uitgeprobeert naar elkaar en daar zit ik op te wachten want het blijkt dat er een uur overheen kan gaan. Even al de pieken en 7 armor upgrade kits doorgestuurd naar me tauren. Want denk niet dat ik verder ga met die troll.
Ik heb nu 2 hoofdsteden gezien (thunderbluff en orgrimmar) en ik vind het er super uitzien, vooral de liften om thunderbluff in te komen is vet gemaakt. Ook de sfeer vind ik vet, je loopt wat rond over de weilanden bij thunderbluf komt er ineens een gast met een wyvern overvliegen, dat geeft een echt warcraft gevoel.
Ik heb een redelijk krachtige pc dus heb alles vol open staan kwa graphics (ook dat ding wat je moet UNchecken om meer polygonen op je scherm te krijgen) en ik vind het er vooral snachts goed uitzien, dan zie je de weg en het water het maanlicht super mooi weerspiegelen. Ik had gelezen in de pczone dat de graphics niet veel mooier waren dan warcraft 3 maar daar ben ik het helemaal mee oneens. De sfeer word goed overgebracht en wat ik gezien heb van de andere steden (screenshots) ziet het er daar ook super uit.
Ik ben een tevreden klant en vind niet dat iedereen meteen blizzard moet afzeiken omdat de servers even anderhalf uur down zijn. Okee dat het lang geduurt heeft (of nog duurt) met dat account createn is heel erg naar, bij ging het op zondag in 1 keer, maar desalnietemin had dat beter gekunt. Maar als je mensen dan meteen hoort roepen dat ze blizzard ineens kut vinden vind ik echt te ver gaan, ze maken mooie spellen en dit is hun eerste mmorpg en die verslaat wel even de al langere bestaande everquest en anarchy online (die 2 heb ik eerder gespeeld en vind wow veeeeeel beter). Misschien dat dit komt omdat ik warcarft zelf al super vet vind en de hele historie ken zodat ik veel dingen herken, maar blizzard heeft mijn volle vertrouwen dat ze de verhaallijn super vet gaan maken.
Kan niet wachten tot lvl 40 zodat ik op me kodo beast rondren
Ik heb nu 2 poppetjes, 1 lvl 12 rogue (troll) en een lvl 11 Warrior (tauren) en moet zeggen dat ik rogue maar k*t vind en warrior meer mijn speelstijl heeft. Heb net dat mailen uitgeprobeert naar elkaar en daar zit ik op te wachten want het blijkt dat er een uur overheen kan gaan. Even al de pieken en 7 armor upgrade kits doorgestuurd naar me tauren. Want denk niet dat ik verder ga met die troll.
Ik heb nu 2 hoofdsteden gezien (thunderbluff en orgrimmar) en ik vind het er super uitzien, vooral de liften om thunderbluff in te komen is vet gemaakt. Ook de sfeer vind ik vet, je loopt wat rond over de weilanden bij thunderbluf komt er ineens een gast met een wyvern overvliegen, dat geeft een echt warcraft gevoel.
Ik heb een redelijk krachtige pc dus heb alles vol open staan kwa graphics (ook dat ding wat je moet UNchecken om meer polygonen op je scherm te krijgen) en ik vind het er vooral snachts goed uitzien, dan zie je de weg en het water het maanlicht super mooi weerspiegelen. Ik had gelezen in de pczone dat de graphics niet veel mooier waren dan warcraft 3 maar daar ben ik het helemaal mee oneens. De sfeer word goed overgebracht en wat ik gezien heb van de andere steden (screenshots) ziet het er daar ook super uit.
Ik ben een tevreden klant en vind niet dat iedereen meteen blizzard moet afzeiken omdat de servers even anderhalf uur down zijn. Okee dat het lang geduurt heeft (of nog duurt) met dat account createn is heel erg naar, bij ging het op zondag in 1 keer, maar desalnietemin had dat beter gekunt. Maar als je mensen dan meteen hoort roepen dat ze blizzard ineens kut vinden vind ik echt te ver gaan, ze maken mooie spellen en dit is hun eerste mmorpg en die verslaat wel even de al langere bestaande everquest en anarchy online (die 2 heb ik eerder gespeeld en vind wow veeeeeel beter). Misschien dat dit komt omdat ik warcarft zelf al super vet vind en de hele historie ken zodat ik veel dingen herken, maar blizzard heeft mijn volle vertrouwen dat ze de verhaallijn super vet gaan maken.
Kan niet wachten tot lvl 40 zodat ik op me kodo beast rondren
Sjesus, hoe kortzichtig kun je zijn?????Anoniem: 130680 schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 22:29:
[...]
Kort gezegd hebben ze in een weekend plusminus € 15.000.000 verdiend.

Wat dacht je van 5 jaar ontwikkeltijd waarin het spel nog niets oplevert maar je wel 80+ man FTE moet betalen. En het opzetten, inrichten van 2 server (of meer) serverparken EU/US, met bijbehorende romslomp en personeel....
Doh!

Zekers te weten, had maandagavond ook last van lagspikes naar 1600+ etc. FF wat traceroutes gedaan en die liepen allemaal 'vast' op Telia.Anoniem: 136758 schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 00:16:
Hmmmm.
Raadt eens wie WoW host?

Tijdens de US open beta was er ook zware lag (2 minuten loot lag...) en werden de servers regelmatig gepatcht die daarvoor een uur of meer downtime hadden, waarvoor iedereen eraf werd gegooid na 10 minuten lang waarschuwings messages.
Zagen jullie die niet?
Ik had wat lagg op bloodscalp maar voor de rest weinig gemerkt, ik heb dan 22 tot 01 uur kunnen spelen vandaag.
Zondagavond werd ik er wel spontaan afgekickt maar kon alweer snel inloggen.
Zagen jullie die niet?
Ik had wat lagg op bloodscalp maar voor de rest weinig gemerkt, ik heb dan 22 tot 01 uur kunnen spelen vandaag.
Zondagavond werd ik er wel spontaan afgekickt maar kon alweer snel inloggen.
Ok mensen met een 131 error
gewoon herinstaleren
maak een kopie van je geinstaleerde map
(geloof mij als je de CD versie hebt wil jij niet nog is een uur instaleren)
en updaten
bij mij doet hij het nu goed hiervoor iedere keer spel starten 131 error
dus kheb hem een half uurtje gespeeld en damn wat is die gaaf
morgen weer verder CU later guys
gewoon herinstaleren
maak een kopie van je geinstaleerde map
(geloof mij als je de CD versie hebt wil jij niet nog is een uur instaleren)
en updaten
bij mij doet hij het nu goed hiervoor iedere keer spel starten 131 error
dus kheb hem een half uurtje gespeeld en damn wat is die gaaf
morgen weer verder CU later guys
Als ik van het ene poppetje naar het andere een mail stuur met items, hoelang duurt het dan voordat die mail aankomt?
Een mail zonder item is er in 1x, maar ik zou graag weten hoelang het duurt met item.
Een mail zonder item is er in 1x, maar ik zou graag weten hoelang het duurt met item.
Een uur.WiXX schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 01:25:
Als ik van het ene poppetje naar het andere een mail stuur met items, hoelang duurt het dan voordat die mail aankomt?
Agree to disagree... | Sort that one out!
Gaat lekker vanavond. Net de boel weer plat. 
Edit. Snel gefixed. Nu weer online.
Edit. Snel gefixed. Nu weer online.
[ Voor 31% gewijzigd door CJ op 16-02-2005 01:38 ]
Technical PR Officer @ MSI Europe. My thoughts and opinions may not reflect the ones of my employer.
Dit is zoooo fout,
ik was Vancleef run aan het doen met 3 guild leden, 4 in totaal, gaat makkelijk als je goed speeld.
Onze tank ging weg, dus onze druid ging in bearform tanken.
Wij kwamen tot de goblin baas, we killde hem makkelijk...
Bam! deze ring dropte.
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3512
Op het moment dat ik en de druid erop willen rollen: Disconnected from server.
ik was Vancleef run aan het doen met 3 guild leden, 4 in totaal, gaat makkelijk als je goed speeld.
Onze tank ging weg, dus onze druid ging in bearform tanken.
Wij kwamen tot de goblin baas, we killde hem makkelijk...
Bam! deze ring dropte.
http://www.thottbot.com/index.cgi?i=3512
Op het moment dat ik en de druid erop willen rollen: Disconnected from server.

Hmm.. Ik log net uit na een hele middag/avond spelen, en zie nu pas dat er uberhaupt serverproblemen zijn 
Volgens mij spelen jullie allemaal op de verkeerde servers hoor
Volgens mij spelen jullie allemaal op de verkeerde servers hoor
)
Er was server maintenance vanavond, vandaar al die downtime.
Hier vind je info over downtimes en restarts/opgrading van de servers:
http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-server-status-en
Hier vind je info over downtimes en restarts/opgrading van de servers:
http://forums-en.wow-europe.com/board.aspx?fn=wow-server-status-en
[ Voor 14% gewijzigd door Pandemic op 16-02-2005 03:23 ]
ik had aan vraagje over de Spelers Database van GOT
http://wow.exclamation.nl/index.php?News=1
ik heb me dara dus geregged. en meld me dan aan.
druk dan op Add Character, en vul al de gegevens in.
maar kan niet op het knopje update drukken...
iemand hier uitleg over ?
en ik vroeg me af als je bij guild zit , hoe je daar uit gaat
??
http://wow.exclamation.nl/index.php?News=1
ik heb me dara dus geregged. en meld me dan aan.
druk dan op Add Character, en vul al de gegevens in.
maar kan niet op het knopje update drukken...
iemand hier uitleg over ?
en ik vroeg me af als je bij guild zit , hoe je daar uit gaat

Gisteren met een paar van onze Guild leden ook de deadmines gedaan.. ik had daar twee elite quests lopen (VanCleef's hoofd en een apparaatje voor die Gnome in het Dwarven District van SW).
Nu waren we best lekker bezig.. alleen die robot dropte dat apparaatje niet (vreemd).. en later dropte ook VanCleef zijn hoofd niet (huh?).
Nu bleek dat niet alle mensen die meededen die quests hadden, en iemand had hem al gedaan.. dus misschien dat het daar aan gelegen heeft. In ieder geval; twee uur voor niks gespeeld.
(al had ik wel een mooie mace geloot van Mr Smite)
Nu waren we best lekker bezig.. alleen die robot dropte dat apparaatje niet (vreemd).. en later dropte ook VanCleef zijn hoofd niet (huh?).
Nu bleek dat niet alle mensen die meededen die quests hadden, en iemand had hem al gedaan.. dus misschien dat het daar aan gelegen heeft. In ieder geval; twee uur voor niks gespeeld.
Dat is wel balen. Ik merk dat de laatste tijd er iets mis is met de droppings van lootPhantom schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 07:29:
Gisteren met een paar van onze Guild leden ook de deadmines gedaan.. ik had daar twee elite quests lopen (VanCleef's hoofd en een apparaatje voor die Gnome in het Dwarven District van SW).
btw ben je verslaafdals je je wekker zet om 23.00 uur zodat je een signaal krijgt dat je moet stoppen
Kortzichtig-SaveMe- schreef op Wednesday 16 February 2005 @ 00:57:
[...]
Sjesus, hoe kortzichtig kun je zijn?????![]()
Wat dacht je van 5 jaar ontwikkeltijd waarin het spel nog niets oplevert maar je wel 80+ man FTE moet betalen. En het opzetten, inrichten van 2 server (of meer) serverparken EU/US, met bijbehorende romslomp en personeel....
Doh!

Ik ben ook erg verslaafd geraakt. Ik speel nu op Bloodscalp, NE Hunter, lvl 22 met skinning / mining / fishing / cooking.
Het is op die server echt _druk_. Je moet super lang wachten voordat je een quest kan doen en per quest doen er minimaal 10 man aan mee
Niet handig als je items nodig hebt voor je quest...
Is het op de Horde kant echt rustiger? Dan denk ik er sterk over na om mijn NE hunter te laten voor wat het is en met de horde te gaan starten, waarschijnlijk wel gewoon op dezelfde server bloodscalp.
Het is op die server echt _druk_. Je moet super lang wachten voordat je een quest kan doen en per quest doen er minimaal 10 man aan mee

Is het op de Horde kant echt rustiger? Dan denk ik er sterk over na om mijn NE hunter te laten voor wat het is en met de horde te gaan starten, waarschijnlijk wel gewoon op dezelfde server bloodscalp.
Als jij dat zo goed weet, dan weet je ook wat emergency maintenance inhoudt neem ik aan.Anoniem: 86074 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:59:
Beetje apart .... maintenance .... als wij op ons werk een maintenance window schedulen op het moment dat de meeste gebruikers er last van hebben (bij ons is dat BUITEN kantoortijd, bij dit soort dingen juist nog verder naar achteren, 's nachts dus, of .... tijdens "kantooruren"), dan hebben we de poppetjes aan het dansen. Nee, gewoon maintenance plannen midden in het piekgebruik! Doe dat 'nachts of anders hooguit overdag, zodat de minste mensen er last van hebben. Dat het nodig is ok, kijk echte storingen, dat kan gebeuren, maar dit is geplande maintenance.
kortzichting als inAnoniem: 130680 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 08:07:
[...]
KortzichtigZo kortzichtig ben ik nou ook weer niet, want in de USA , Canada, Australie en Nieuw Zeeland hadden ze tezamen ook 600.000 kopies in de eerste weken verkochte met een omzet waarde van 29.000.000 U.S Dollars. Dus die kosten hebben zij er allang de weer uit. Er zijn maar weinig topgames die in de eerste week zulke records neer zetten.
omzet != winst & winst != omzet
is er eigenlijk een lijst van GOT players en waar ze vertoeven. En dan heb ik het dus niet over die lijst van die guilds want dat gaat merendeel toch alleen maar over die guilds

[ Voor 16% gewijzigd door Webgnome op 16-02-2005 08:30 ]
Over het algemeen vindt je op horde minder mensen maar wel veel meer experienced MMORPG'ers. Reden hiervoor is dat ze weten dat human side altijd meer mensen zal hebben, en hardcore pvp'ers spelen gewoon graag underdog.Rody schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 08:12:
Ik ben ook erg verslaafd geraakt. Ik speel nu op Bloodscalp, NE Hunter, lvl 22 met skinning / mining / fishing / cooking.
Het is op die server echt _druk_. Je moet super lang wachten voordat je een quest kan doen en per quest doen er minimaal 10 man aan meeNiet handig als je items nodig hebt voor je quest...
Het is een menselijk trekje om de zogenaamde goede zijde te kiezen, elfjes, dwarfs, mensen en gnomes zijn toch heel wat meer sprookjesachtig en goedgezinder dan orcs, taurens en trollen.
hmz zo druk als jij het omschrijft heb ik nog niet meegemaakt op bloodscalp aan hode zijde.Rody schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 08:12:
Het is op die server echt _druk_. Je moet super lang wachten voordat je een quest kan doen en per quest doen er minimaal 10 man aan meeNiet handig als je items nodig hebt voor je quest...
maar ik denk dat het wel drukker wordt, (ben pas lvl 15) omdat met hogere quests de spawntijd van bepaalde monsters minder wordt en dergelijke,
gisteren bijvoorbeeld 3x spawns moeten wachten voor ik een quest had, en nu spawnde die gelukkig heel snel.
maar nu moet ik in de Barrens een Centaur leider onthoofden

nog een vraag, wat is de beste manier om op hoger lvl een nieuwe skill te trainen, zoals 1H Axe en daggers?
ik heb namelijk vanaf begin staffs gebruikt en nu dus 1H axe, daggers en barehand skill gekocht, maar als ik die nu gebruik tegen lvl 14/15 monsters red ik dat dus niet

moet ik soms terug naar lage level monsters om die te killen ofzo?
edit:
Tauren zijn niet echt evil hoor, ze hebben alleen een pact met de Orcs gesloten omdat zij hen eerder vonden ^^, wij Tauren zijn hooguit wat naief
kijk maar eens hoe Tauren gaan slapen, das toch liev
[ Voor 8% gewijzigd door Bokkie op 16-02-2005 08:49 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan