Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 17 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.907 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:30
Misschien is het al voorbij gekomen, maar aangezien dit topic nogal hard gaat vraag ik het nog een keer.

Stel ik speel WoW starks 7 maanden(1 maand + aboo 6 maanden) en ik disable mijn account daarna omdat ik geen zin/tijd meer heb. Na een paar maanden heb ik weer zin, kan ik dan m'n account activeren, betalen, en weer gewoon vrolijk verder spelen of moet je dan opnieuw beginnen?

Als ik verder kan spelen hoe lang mag er dan tussen zitten tussen de tijd van het deactiveren en activeren.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:05
SiNisTrAD schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:26:
Ok voor alle rogues, ik heb wat US forum pagina's afgestruind en hier een compilatie:

Rogue FAQ, erg goed
Places to go (and lvl) altijd handig
Talent Guide

Voorbeeld build 1
Voorbeeld build 2

Een paar dingen die mij meteen opvielen zijn dat je een slow wapen met hoge dmg in je main hand (een 1h sword) en een snelle high dps off-hand het beste is voor een Sinister Strike build.

Ik weet zelf nog niet helemaal hoe mijn build er precies uit gaan zien, ik denk zelf aan de:
Yojack 21/2/28 build, sword/mace, dagger combo
Om een of andere reden zijn die links dood, mag je niet hotlinken naar het forum oid? Ik zou wel graag naar het betreffende topic gaan!
Praten met de AH masters. dan kun je bieden op dingen.
ben ff nog niet achter hoe je het ook kan verkopen :)

enige nadeel is dat je vaak 2 dagen moet wachten ofzo. en in die tijd ben ik al 4lvls verder. dus heb je dan al niks meer aan dat wapen
Veilingen lopen dacht ik van 4-12 uur, maar ben niet zeker. Standaard zijn ze acht uur. Veilingen met buy-out hebben mijn voorkeur, meteen beschikken over je aankoop :) Spullen verkopen doe je via de tab Auction en dan het item ernaar toe slepen. Zet je spullen in met buy-out, check wat gelijkwaardige items doen en ga daar iets onder zitten en je bent het zo kwijt :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yGiDoRp
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-09 10:41

yGiDoRp

Sawasdee

m0nk schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:47:
Is hij nou echt overal uitverkocht?!
gcshop zegt dat ze de komende maanden niet kunnen leveren..
Zelf heb ik al een exemplaar maar mijn broertje zoekt er ook 1..
Zmeer alles uitverkocht..
Computerland heeft de standaard edities Alliance en Horde nog liggen.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

echt verslavend :D kheb et ook op de pc van mn vriendin geinstalleerd zodat ik weekends ook daar kan spelen :P ik moet zeggen dat het erg soepel draaid op een XP 2200, met Radeon 9000 kaartje zal wel komen omdat ze 786mb ram heeft. kheb em op 1280x960 staan met bijna alles op high viel me echt mee.

ben nu level 14 night elf warrior... mn vriendin vindt het ook wel een interresant spel... ze heeft zlef ook een karakter aan gemaakt onder mijn account een vrouwelijk gnoompje :P en daar speelt ze mee als ik op mijn werk zit (zoals nu... :/ )

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:29

m0nk

16-09-2003 15.15

ben ik weer.. laatste exemplaar bij de FRS in Den Haag meegenomen :D MM was ie ook uitverkocht..

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• butsj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-04 18:57
m0nk schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:17:
ben ik weer.. laatste exemplaar bij de FRS in Den Haag meegenomen :D MM was ie ook uitverkocht..
meegenomen? is jou niet geleerd dat je niet mag stelen? :+

als het goed is ontvang ik mijn wow exemplaar morgen of overmorgen, en dan ga ik night elf hunter spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Zo, morgen ga ik WoW kopen. Aangezien de inschrijf oplossing zonder creditcard nog steeds niet op de site van blizzard staat ga ik er vanuit dat ik de cc van mn moeder moet gebruiken om in te schrijven. Nu is er nog één dingetje niet helemaal duidelijk. Ik kan dus, zodra de gamecards verkrijgbaar zijn, de betaalmethode veranderen. Nu is mijn vraag: als ik dit doe 2 weken voordat de gratis maand voorbij is, loopt dan wel eerst deze maand af en beginnen dan pas de 60 dagen van de gamecard af te tellen? En gebeurd dat dan wel automatisch?
Ik weet dat dit onderwerp al vaak voorbij is gekomen maar hier heb ik nog geen eenduidig antwoord op gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Druid
  • Laatst online: 14-09 15:06
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:20:
Als je tegen een een feit ingaat, hebben jouw antwoorden al geen zin meer.

''Ik zou het klote vinden dat de volgende koper niet kan spelen omdat de cd key in gebruik zou zijn. Mijn vraag is dan dus ook: is de cd key weer vrij. Het lijkt mij van wel. Wie WEET het?''
Ik weet het: Het kan niet, als key gebruikt is/of verpakking geopend mag de software niet worden geretourneerd.

Wel zonde van je geld idd en nu er niet meer naar vragen he. Ik hoop trouwens dat je Freecel wel leuk vindt ander moet je je windows CD ook nog terug brengen ;)

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:17:
in the Gameshop in Den Haag hadden ze vandaag nog stapels WoW liggen....

Ik heb hem dus net gekocht, Geinstalled, wil ik een account maken en ook dat gaat goed.... maar als ik dan bij de laatste pagina ben doet de create account knop het niet :S In Firefox stuurt ie me terug naar begin van de pagina.. en in IE staat er helemaal geen create account knop... Lekker vaag allemaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 18:30
Misschien trouwens wel handig voor studenten die een studentenrekening bij de rabobank hebben. En dit ook voor langere tijd willen spelen.

Je vraagt een credit card aan. Dit kost voor studenten 3 euro per kwartaal

je koopt het spel, nadat je de creditcard hebt kan je dus spelen.

Na de ene maand moet je anders gamecards kopen die zijn 26,99 per 2 maanden.

dat is dus 80,97 euro voor een half jaar
de creditcard methode kost 10,99 x 6=65,94 + 6 euro(creditcard) =71,94 euro.

verschil 9,03 euro in je voordeel ;). Dus misschien wel makkelijk om te weten.

ps weet iemand het antwoord op m'n vraag die hierboven staat(eerste bericht pagina 29)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
account gegevens blijven minimaal 6 maanden bewaard. Je kan dus tussendoor stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vanmiddag de twijfel doorbroken van het wel of niet aanschaffen van WOW. Tijdens het eten het spel geinstalleerd. Na het aanmaken van een account het erg mooie filmpje gekeken. Nog even een update downloaden; erg onrustig geworden inmiddels :)
Ik had iig nog wat tijd om de website na te pluizen naar wat extra info over wat voor een charakter ik zou gaan maken. In ieder geval de website was schijnbaar overbelast (deze was niet meer te benaderen).
Update was ondertussen ook al geinstalleerd en dan het uur van de waarheid, het starten van het spel.
Account naam en wachtwoord ingevuld, melding dat deze niet juist is (aarchh). nogmaals proberen met (zonder caps/met caps), helaas. Net geprobeerd via de website m'n wachtwoord te achterhalen, ook zonder resultaat want deze geeft een ServletException (iets met java geloof ik).
Heeft iemand anders op dit moment ook problemen?
Zag net dat het nieuws van 12-2-2005 ook al van de site was, er staat nu alleen iets van 11-2-2005. Toch geen backup teruggezet ? :'(
Ik wacht nog wel een (half-)uurtje; met de hoop dat iemand mij al eerder kan helpen. (ik zal zelf proberen opnieuw een account aan te maken)

edit:
In ieder geval hoopgevend de reacties (helaas nog wel zonder speelplezier).
Een nieuw acount aanmaken gaat niet omdat de authentication key al gebruikt is (logisch).

[ Voor 8% gewijzigd door purge op 14-02-2005 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

%@%#&^*^@*^*@^*@^*@^@*^ in de avonden heb ik dus enorme lag.
Ik heb @home en buiten WoW nergens last van (getest).
In Wow gaat de pings 's avond snaar 1600ms en hoger (3200ms). Onspeelbaar gewoon.
En dan wordt ik ook gedisconnect.

En omdat de forums niet werken kan ik nergens aankloppen voor support....pisses me off!
Volgens mij een route probleempje at Telia.net.

Meer @homers hier? Hoe gaat dat ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

UltraR-pc schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:03:
account gegevens blijven minimaal 6 maanden bewaard. Je kan dus tussendoor stoppen.
en na die 6 maand? kunje dan met je cd-key weer een nieuw account aanmaken? wel lullig datje dan al je chars kwijt bent.

kan overinges in het "manage acount" gedeelte op de wow-europe site nog steeds geen functie vinden om de betaalmethode aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook dat probleem ja, hij kan een jsp bestand niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook zoiets. Tijdens het registreren krijg ik ook zo'n foutmelding.
Waarschijnlijk is de server weer eens overbelast. Ik hoop dat er snel een oplossing komt, want ik wil nu echt snel spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
Chaoss schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:11:
[...]

en na die 6 maand? kunje dan met je cd-key weer een nieuw account aanmaken? wel lullig datje dan al je chars kwijt bent.

kan overinges in het "manage acount" gedeelte op de wow-europe site nog steeds geen functie vinden om de betaalmethode aan te passen.
minimaal 6 maanden. Blizzard heeft nog niet gezegd dat ze ze dan ook echt weghalen. Misschien blijven ze wel gewoon 2 jaar staan. Van die 6 maanden ben je iig verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan ze die loot bug nu oplossen? Is 'ie eigenlijk afstammend van de US versie? In de Beta nergens last van, je moet kennelijk afloggen en aanloggen en het is weer ok .... ik kreeg het trouwens wel voor elkaar door terug naar Night Elf te shiften, maar misschien was dat toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 08-09 21:17

WiXX

Kijk uit malloot een...

UltraR-pc schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:24:
Zo, morgen ga ik WoW kopen. Aangezien de inschrijf oplossing zonder creditcard nog steeds niet op de site van blizzard staat ga ik er vanuit dat ik de cc van mn moeder moet gebruiken om in te schrijven. Nu is er nog één dingetje niet helemaal duidelijk. Ik kan dus, zodra de gamecards verkrijgbaar zijn, de betaalmethode veranderen. Nu is mijn vraag: als ik dit doe 2 weken voordat de gratis maand voorbij is, loopt dan wel eerst deze maand af en beginnen dan pas de 60 dagen van de gamecard af te tellen? En gebeurd dat dan wel automatisch?
Ik weet dat dit onderwerp al vaak voorbij is gekomen maar hier heb ik nog geen eenduidig antwoord op gezien.
Toen ik (zondag) me account aangemaakt heb kon ik bij betalingsmethode ook kiezen voor de gamecards, ik heb dit niet geprobeerd maar de optie was er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

-SaveMe- schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:10:

mijn vriendin heeft @hom, ik heb daar vant weekend aardig wat uurtjes WoW gespeeld en nergens last van! van't weekend toen het druk was lag van 160-190ms, vanmiddag overdag was het 130ofzo.

moet zeggen dat haar @home verbinding sowiezo erg snel is, ze heeft dat "medium" aboo en als de servers snel genoeg zijn haalt ze downloadsnelheden van 300-400kb/s

imenad al enig is hoe je in een bestaand acount de betaalmethode aanpast??
WiXX schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:21:
Toen ik (zondag) me account aangemaakt heb kon ik bij betalingsmethode ook kiezen voor de
gamecards, ik heb dit niet geprobeerd maar de optie was er wel.
die optie zit er al sinds het begin (vrijdag) in... alleen zijn er nog geen gametimecards tekoop ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Chaoss op 14-02-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurenzzz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-09 20:06
Het forum van wow-europe.com is inmiddels weer in de lucht, alleen werkt de create account pagina niet? Wellicht zijn ze bezig met de het cc 'probleem' (of het gebrek eraan ;) ) aan het oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Laurenzzz schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:29:
Het forum van wow-europe.com is inmiddels weer in de lucht, alleen werkt de create account pagina niet? Wellicht zijn ze bezig met de het cc 'probleem' (of het gebrek eraan ;) ) aan het oplossen?
Niet helemaal hoor, als ik wil inloggen lukt dat wel, maar ben ik ineens 'anonymous' en als ik wil
posten lukt het niet ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, net gekocht en kan al geen account maken :(. Iemand een idee of het vanavond nog in orde komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:49:
Pfff, net gekocht en kan al geen account maken :(. Iemand een idee of het vanavond nog in orde komt?
account create pages zijn weer online, zou moeten werken mi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben op zoek naar een geschikte guild met nederlanders. Ik ben nu een Tauren Hunter level 9. Maar sommige quests kan ik niet alleen doen. Ik moet naar Red Rocks maar daar stikt het van de Harpys. Iemand die mij kan helpen? Ik zit op Skulcrusher realm onder de naam Trash. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceQb
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 09:59
Zitte er hier nog mensen op RP servers dan?? Ik zit op Argent Dawn... uname: Jorijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Druid schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:30:
[...]

Ik weet het: Het kan niet, als key gebruikt is/of verpakking geopend mag de software niet worden geretourneerd.

Wel zonde van je geld idd en nu er niet meer naar vragen he. Ik hoop trouwens dat je Freecel wel leuk vindt ander moet je je windows CD ook nog terug brengen ;)
(Ik weet niet waarom ik hier op in ga....misschien leer je) Ik heb nog een paar keer gekeken vandaag op de blizzard site, maar geen officiele oplossing op het cc gezeik gevonden. Ook geen manier om betalingsmanier te veranderen. Maar goed, al bij al blijft het onbeschofd hoe blizzard met ons omgaat. :r Ik trap niet nog een keer in deze akties van een bedrijf, volgende keer niet meer zoiets op dag 1 aanschaffen dus.
De gesprekken zouden trouwens iets zinvoller kunnen zijn hier, als er niet gediscussieerd worden over feiten. Me game is terug gebracht. zucht....

ps: Ik speel freecel nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog even een performance vraag als afwisseling van de CC-ellende: ik heb op dit moment een Athlon XP 2100+ en 512MB RAM. Waar zou WoW blijer van worden, een nieuwe CPU (3000+ ofzo) of een reepje van 512MB erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:36

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 21:12:
Hallo, ik ben op zoek naar een geschikte guild met nederlanders. Ik ben nu een Tauren Hunter level 9. Maar sommige quests kan ik niet alleen doen. Ik moet naar Red Rocks maar daar stikt het van de Harpys. Iemand die mij kan helpen? Ik zit op Skulcrusher realm onder de naam Trash. :)
Kunt eens kijken naar http://www.morbrishorder.com/. Niet puur nederlands maar wel grotendeels nederlands atm :) Tis Horde dus dat komt goed uit, ook nog eens de goede server :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:14:
Nog even een performance vraag als afwisseling van de CC-ellende: ik heb op dit moment een Athlon XP 2100+ en 512MB RAM. Waar zou WoW blijer van worden, een nieuwe CPU (3000+ ofzo) of een reepje van 512MB erbij?
Ik zou er geheugen bijdoen, WoW neemt bij mij al 450 Mb geheugen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Na een paar dagen spelen kan ik niet anders zeggen dan: wat een fantastisch spel!

Heb echter wel wat te melden over de 'lowlanders'. De lowlanders welke ik tot nu toe tegen ben gekomen blinken absoluut niet uit in vriendelijkheid of behulpzaamheid...

Enkele voorbeelden:

Ben je aan 't minen, gaan ze er naast staan net zo vaak op de muisknop rammend tot ze de mijn hebben overgenomen.

Je bent in gevecht en kan hulp gebruiken, ze staan erbij en kijken ernaar.

Maar het vreemdst vond ik de speler welke ik (vrijwillig) resurecte, deze persoon liep weg zonder ook maar even dankjewel ofzo te zeggen. Natuurlijk het is een spelletje, maar het maakt het wel leuker wanneer er wat gecomuniceerd wordt nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 16:39
yeah lvl 49(op US server dan)

maar nu moet me toch wel van het hart dat blizzard echt zuigt op het gebied van het patchen van bug

3 maanden speel ik al en er zijn een paar patches geweest en daar zat bijna niks in aan bug fixes

ik ben zelf een hunter en die hebben een zooi bugs(evenals warlocks die hebben ook een hele grote lijst met bugs)
Skills
• [MAJOR] Aspect of the Hawk, if active when: "logging, changing zones, casting trueshot, some buffs and certain poisons", it remains "active" but the power increase vanishes. If Hawk is deactivated, attack power goes down a corresponding amount, to below normal. This also appears to affect weapons and armor with +attack power, and other effects that add ranged attack power. Removing & re-equiping bow, recasting Hawk fixes. Trueshot Aura and Blessing of Might are affected. Battle Shout may be affected. Weapons with +attack power are affected (Revised Jan 31/05)
• It is reported that both ammunition (loses extra DPS) and Mark of the Wild (loses any talent bonuses) may also suffer from the same problem (Added Feb 10/05) (Please confirm)
• There is a related issue with Blessing of Might: if Aspect of the Hawk is activated while BoM is active, the BoM attack power bonus remains until logging off or dying. (Added Feb 10/05) (Please confirm)

• [MAJOR] Hunter snare traps can be used to break "linked" groups of mobs in instances. This has been confirmed by Blizzard via the guild Conquest as a known bug and is considered an exploit for which players can be suspended. (Comment: so much again for hunters being the ultimate pullers.) (Added Feb 2/05)

• Incorrect sting stacking: Serpent sting will stack. Viper sting will not stack with itself or Serpent. Viper will not stack with Scorpid. (Revised Jan 31/05)

• While riding on a mount with Aspect of the Cheetah on, any hit dazes. (Unsure if this is a bug: Cheetah isn't providing any additional speed, the mount is, so perhaps shouldn't get the daze effect?)

• Scattershot appears to be tied to the autoshot timer; this means that it can't be used until that timer wears off. Should have its own timer: be instant-cast and disable autoshot? Can't be used if autoshot is "on" even if not firing due to close range.

• "If one Hunter has Trueshot Aura up and the other casts it while under the effect of the other's spell, the mana is spent, the sound effect plays, but the spell does not actually cast. If I cast Trueshot Aura while inside somebody else's Trueshot Aura, and then go beyond 30 yards, I lose Trueshot Aura, even though I cast it myself." - Arys (Added Jan 21/05)

• Distracting Shot does not get the 2-6 yard benefit of Hawk Eye.

• Feign death causes loss of kill/quest credit and looting rights, if pet or DoT kills the mob; even if player caused most/all of the damage to the mob.

• Aspect of the Cheetah will result in a daze simply when the player is attacked rather than just hit. The same happens when a spell is resisted. (Added Jan 14/05)

• Flare's tooltip indicates it exposes hidden enemies with 30 yards, for 30 seconds. It only reveals enemies that are in the area of effect when started; not if the walk in following; and the radius is much smaller than 30 yards. (Added Feb 9/05)

• Autoshot is counted as a "spell" for the purposes of Spell Bomb, and the Silence effect caused by Maraudon Basilisks. (Added Jan 23/05)

• After Feigning Death, the mana bar will sometimes appear to stay empty until a spell is used. (Added Jan 19/05)

• Frost trap generates a high number of particle effects and is severely bright, negatively affecting the graphic performance for other players. Maybe tone it down a bit? (Added Jan 21/05)

Talents
• Bestial Swiftness is disabled by any speed-limiting effect (snare) until pet is recalled. Related to general pet-speed bug. (Revised Jan 31/05)

• Improved Scorpid Sting when active incorrectly displays the amount of stamina the target has been reduced. Related: Improved Aspect of the Hawk and Improved Hunters Mark do not show their increased values when active. (Revised Jan 19/05)

• Trueshot Aura may have same bug as Aspect of the Hawk, decreasing base attack power once inactive.

• Improved Aspect of the Monkey doesn't show increased % to dodge when active in the buff tooltip. (Added Jan 25/05)

Pets
• [MAJOR] After being snared, a pet stays slowed or at base character run speed, until dismissed & recalled. Bonus from Bestial Swiftness vanishes. Turning off Aspect of the Pack can have the same effect. (Revised Feb 10/05)

• Hostile Pets: may be an issue with PvP and Contested Zones. Pets sometimes become red and attackable by the friendly faction.

• If a dead pet is stabled, then removed from the stable, you get an error when trying to revive. Entering an instance or relogging can allow reviving.

• Pets often fall behind a running player, especially with Aspect of the Cheetah on, and disappear.

• If the player jumps down a height where there is a alternate path not requiring a jump, the pet will go the long way. This often means dragging a whole lot of friends with them. Pets instead should follow straight behind the player, even down jumps, instead of seeking an alternate path.

• Clicking "stay" when the pet is running toward the player (for example, after realizing the pet is going to take the long route, as above) doesn't work; it runs to where the player was when stay was clicked, and stays there. (Bug, or simply misfeature. A dog will stay when ordered, why can't a pet in WoW?) (Revised Jan 18/05)

• Pet aggro range: it's been reported that pets can draw aggro from much farther than players. Gnomeregan has been mentioned multiple times; with pets reportedly causing every mob in the instance to aggro & start running at the player.
-Added: Pets cause aggro from flight masters of the opposing side at much farther range than players. (Added Jan 18/05, Revised Jan 21)

• There is an exploit allowing pets to be unattackable on PvP servers, but they can attack opposing players. It may involve the pet-tap bug, shadowmeld, and/or contested/non-contested zone boundaries. (Added Jan 19/05, Revised Jan 21)

• Pet stats such as armor, health, and damage differ between what is shown via Beast Lore, and the stats it has once tamed. (Added Feb 10/05)

• There is a problem with Eyes of the Beast, such that the pet sometimes "rubberbands" back to its starting point beside the player. This may happen a few times before it will actually start moving properly. (More info needed) (Added Feb 2/05)

• Pets that are leveled from a low level will not scale in power relative to pets tamed at high levels. (Disputed. More info needed.)

• Pets sometimes appear to eat an inordinate amount of food. Examine happiness loss rates? (More info needed)

Equipment
• The "Gnomish Mind Control Cap" and Universal Remote are useless to hunters with engineering because it wont work if you have a pet, and all hunters have pets. (Added Jan 18/05) (Disputed as bug.)

General Bugs that particularly affect Hunters
• Tab/TargetNearestEnemy was broken in patch 1.2.1 such that it almost exclusively picks mobs on the upper left quadrant of the screen, and the default range was drastically shortened.

• The macro comand "/assist" appears to have changed/been broken in 1.2.1, such that /assist [petname] no longer works. The F key (default Assist Target) and the script function "AssistUnit()" work normally.

• Players can get "stuck" in combat mode, often in instances. For hunters this prevents laying traps or feeding their pet. (Added Jan 14/05)

Interface
• Ranged attack skills can go from red to white (available) while the player is still too close; and gets an error trying to use them. Appears to be about a half-yard margin. (Added Feb 3/05)

• Ammo DPS is not factored in to the DPS or damage displayed on the character screen. As a result, many players believe it makes no difference. (Added Jan 18/05)

• Can't use gathering skill locators like Find Herbs or Find Minerals while a tracking skill is active. A hunter must either give up one of their class-defining abilities if they're gathering for a trade skill, or gather without the benefit of the Find skill. (Added Feb 4/05)

• Sometimes, the health and mana status bar text will be "stuck on", even with character window closed. Typing "/console reloadui" fixes this. Using interface options to turn on/off status bar text doesn't affect it. Apparently caused by closing the character info window while on the "pet" tab, and losing/dismissing the pet. (Added Jan 18/05, Revised Jan 23)

Design Issues
• [MAJOR] Lack of utility at high levels for instance & raid groups. Possibly some form of crowd control needed. We're supposed to be the "master pullers": we are not. Hunters are currently the "last one picked for the team". (Added Jan 14/05)

• Pet health not visible in group display. Healers especially would like the option to see a mini-status display for other player's pets.

• Track Hidden - as it is, this skill is considered almost useless. Suggestions for improvement include increasing the direct visibility range on all sides, and making it more like other track abilities. If the player could see a hidden entity on the minimap just like other track skills, they could either close distance with them until they're revealed, or use Flare. This might be an optimal balance.

• Flare also might need some love: range, size, effectiveness etc.

• Lack of pet abilities - swoop, web, poison, charge, if beasts can do it in the wild, they should be able to as pets. Every animal should get growl plus 3 other abilities it can use from the available pool: eg, spiders get web, bite, and poison. Pets seem unfinished.

• Color Coding Track on the Minimap - differentiate between friendly, neutral, and hostile targets. Make Hunter's Mark easily recognizable even if a Track is active.

• Minimum range - hunters have a "dead zone" between melee and gun/bow range. Possibly reexamine?

• Lack of class specific items, mostly guns & bows. Choice of either should be a matter of preference, not DPS.

• Pets do not scale comparably to the monsters and players at high levels, diminishing or eliminating their value. A level 60 pet should tank a level 60 mob as well as a level 10 pet does a level 10 mob, and be just as useful to a player or group at high levels.

• Lack of high-level food available from drops. Mobs, especially beasts, should drop food relative to their level.

• Many talents, especially outside the marksmanship tree, are considered useless, consistent with many people's assertions that hunter talents were rushed. (Added Jan 18/05)
(Added Jan 31/05: In the interest of being constructive, I'll list talents that have very little/no reason to ever choose them)
Beast:
-Improved Eyes of the Beast: 30-60 seconds on something almost never used. I like it for scouting in PvP.
-Improved Revive Pet: 2-4 secs less casting time? Suggest: 20% less mana use per point, 20% more HP restored when revived.
-Pathfinding: 5% is negligible on a skill people avoid using in the field due to the daze effect, and is superceded by a mount.
-Spirit Bond: because it lasts 30 seconds, this is less effective than first aid. An ongoing aura might begin to make it worthwhile, as well as a portion of damage dealt.
Marksmanship:
-Improved Hunter's Mark, Arcane, Serpent, and Scorpid: Given, talents aren't supposed to be huge increases; but these appear very weak. (More comments from players welcome on this.) For example, with 5 points, Improved Serpent Sting on Rank 8 SS would mean an extra 49 damage over 15 secs. 3DPS.
Survival:
-Instead of addressing these individually, I'll point out that IF a player wants to spec melee, many of the talents might make sense. But they're basically gimping themselves if they do so. Counterattack for PvP builds is the primary justification for using the tree at all.
-Lacerate: fully upgraded at rank 3, it's 133 damage over 21 secs: 6.3 dps.

Because many talents (the rest of the marksmanship tree) are considered essential, most hunters effectively are "cookie cutter" builds. There's a handful of survival builds for PvP, and anything else seems quite rare from reading the hunter forum. My question to the design team is: are alternate builds (Beast Master, Survivalist, Melee Hunter) supposed to actually be viable; and if so, do the talents as they exist support that?

• Trueshot Aura also seems underpowered for a top-tier talent. Suggestions include making it a percentage increase, as it was in Warcraft 3. (Added Jan 18/05)

• Chance to crit for special shots should be agility based not intellect based, due to our dependence on agility as our primary stat. (Added Jan 19/05)

Not Bugs (But sometimes thought to be)
• Aimed Shot does appear to be adding its damage correctly. At higher levels, damage reduction may have more of an effect than expected. (Added Jan 15/05)

• You do not get exp/credit/loot for a mob that your pet alone killed. This is a design decision so players can't leave aggressive pets unattended to kill multiple easy targets. This may be related to the above issue with Feign Death. (Added Jan 15/05)
nu heb ik toen meegedaan aan EQ2 beta test en ben dus eens gaan kijken wat zij doen aan bug fixes en toen schrok ik wel even die hebben dus bug fixes zowat elke dag + toevoegingen aan het spel niet nogmaal meer?

http://eqiiforums.station.sony.com/eq2/board?board.id=stat

http://eqiiforums.station...ard.id=stat&message.id=63

waarom duur het zolang blizzard ? we betalen voor dit spel oa voor het onderhoud aan het spel?(speel al 5 jaar MMOs maar zo langzaam heb ik nog niet meegemaakt in MMO land)

op lage lvl merk je niet zoveel van de bug maar als je righting lvl 50 komt dan merk je het heel goed.

het is niet zo dat ik EQ2 nu zou spelen WoW blijft super maar blizzard zou wel even een schop onder hun kont moeten krijgen.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
kixor schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:22:
Na een paar dagen spelen kan ik niet anders zeggen dan: wat een fantastisch spel!

Heb echter wel wat te melden over de 'lowlanders'. De lowlanders welke ik tot nu toe tegen ben gekomen blinken absoluut niet uit in vriendelijkheid of behulpzaamheid...

Enkele voorbeelden:

Ben je aan 't minen, gaan ze er naast staan net zo vaak op de muisknop rammend tot ze de mijn hebben overgenomen.

Maar het vreemdst vond ik de speler welke ik (vrijwillig) resurecte, deze persoon liep weg zonder ook maar even dankjewel ofzo te zeggen. Natuurlijk het is een spelletje, maar het maakt het wel leuker wanneer er wat gecomuniceerd wordt nietwaar?
ow dat doen ze bij mij ook wel eens

gewoon minen maar niet looten gewoon je window open laten staan dan kunnen ze niet minen _/-\o_ en dan gewoon wachten tot ze opzouten :Z

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog een snelle server? Het liefst een engelse....

Vind het wel jammer dat de pings niet bij de realms staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:50:
Weet iemand nog een snelle server? Het liefst een engelse....

Vind het wel jammer dat de pings niet bij de realms staan.
Stormreaver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine update , zit sinds vrijdag op de bloodscalp pvp server als een lvl 22 dwarf hunter :) zojuist vancleef gedaan was weer erg leuk, zit nog niet in een guild wil eerst nog wat hoger lvl zijn. wel 1x al horde tegen gekomen in westfall :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, dat is een pvp server ;)

Ik was op zoek naar een normal server, moet het eerst even onder de knie krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:41
tntkiller schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:24:

maar nu moet me toch wel van het hart dat blizzard echt zuigt op het gebied van het patchen van bug

3 maanden speel ik al en er zijn een paar patches geweest en daar zat bijna niks in aan bug fixes

ik ben zelf een hunter en die hebben een zooi bugs(evenals warlocks die hebben ook een hele grote lijst met bugs)

[...]

nu heb ik toen meegedaan aan EQ2 beta test en ben dus eens gaan kijken wat zij doen aan bug fixes en toen schrok ik wel even die hebben dus bug fixes zowat elke dag + toevoegingen aan het spel niet nogmaal meer?

waarom duur het zolang blizzard ? we betalen voor dit spel oa voor het onderhoud aan het spel?(speel al 5 jaar MMOs maar zo langzaam heb ik nog niet meegemaakt in MMO land)

op lage lvl merk je niet zoveel van de bug maar als je righting lvl 50 komt dan merk je het heel goed.

het is niet zo dat ik EQ2 nu zou spelen WoW blijft super maar blizzard zou wel even een schop onder hun kont moeten krijgen.
misschien een idee om het niet hier neer te planten maa een mail te schrijven naar blizzard? just 2 centjes

oh en ik ben nu vandaag weer alleen maar aan het wow'n. geweest. Echt een tegek spel. Ben dus veel in elven land bezig met mijn dwarf en toch vind ik dat een van de mooiste stukken van heel het spel. De sfeer die de elven (darnasus :9~ ) is gewoon zeeer vet.

Vandaag eindelijk een beetje rijk geworden. Zit nu op 1 gold en 40 silver dus kan ik eindeljk wat leuke dingen aanschaffen. Oh ja voor de geintereseerden. De gallery in mijn sig heeft nu een back en forward knop enzo ;) ( 120+ screens alweer )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:01:
[...]

Ik was op zoek naar een normal server, moet het eerst even onder de knie krijgen :)
Maakt niks uit toch?

Onder de knie krijgen doe je in je eigen gebied, en daar kun je toch niet aangevallen worden door andere spelers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
Webgnome schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 00:09:
[...]

misschien een idee om het niet hier neer te planten maa een mail te schrijven naar blizzard? just 2 centjes

.....
ow dat is al in treurnis doorgegeven aan blizzard en ze weten ervan alleen........ de fixes komen maar niet dat is het probleem.

http://forums.worldofwarc...wow-general&T=1343835&P=1

[ Voor 10% gewijzigd door tntkiller op 15-02-2005 01:11 ]

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandemic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-02 22:09
Ik zou graag jullie ervaring horen met rogeu's in hogere level instances/raids. Ik speel zelf night-elf rogeu en ben inmiddels lvl 14 op Azrul-nerub, alleen ik krijg een beetje het idee dat het een class is waar zeker later in het spel, totaal geen behoefte aan is. Om het anders te zeggen, een rogeu doet wel veel dmg, maar gaat ook erg snel neer en moet dus vaak gehealed worden. Dit gaat dan weer ten koste van andere meer 'belangrijke' party members zoals warriors....

Zeker als ik de forums van blizzard afstruing zie ik wel dat de meeste mensen tevreden zijn met hun rogeu, maar zich ook zorgen maken over hun toekomst in de realm omdat blijkt dat rogeu's gewoon bijna niet aan de bak komen wat instances/raids betreft. Zeker op PvE servers speelt dit een rol.

Ik heb nu al 9 uur gespeelt voor mijn lvl 14 rogeu, en ik begin toch wel zorgen te maken of ik wel de goede keus gemaakt heb wat character betreft (2de keus human mage/warrior, 3d gnome warlock). Als ik alsnog wil gaan switchen is dit er namelijk wel de tijd voor want nu verspil ik minimaal aan tijdsinvestering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 15:12
Vandaag me warrior (14) verwijderd en een nieuwe paladin gemaakt, inmiddels level 7. :)
Me warrior begon echt irritant te worden, altijd te weinig rage... bleeeeh! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:13
M@NIC schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 01:46:
Vandaag me warrior (14) verwijderd en een nieuwe paladin gemaakt, inmiddels level 7. :)
Me warrior begon echt irritant te worden, altijd te weinig rage... bleeeeh! :r
Ach wat veel te weinig rage :P. M`n orc warrior is inmiddels al weer lvl 26 en maait door alles heen. Tis alleen oppassen voor die verschrikkelijke miss rates soms >:)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pandemic schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 01:41:
Ik zou graag jullie ervaring horen met rogeu's in hogere level instances/raids.
Allereerst: het is r-o-g-u-e
Niet: Rogeu, Rouge

Ten tweede: PvP is de rogue gewoon goed. Als hij tenminste het element van de verrassing heeft. PvE is hij ook goed, maar niet altijd even gewild in instances. Je kunt niet alles hebben.

Het is niet zo dat op een PvP server er allemaal level 60s staan te wachten tot er weer een level 1 inlogt. Voor level 20 is de kans dat je iemand van de tegenstander ziet behoorlijk klein. Dat is ruim voldoende om het spel onder de knie te krijgen.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Heb in de beta een paar instances gedaan als rogue en zolang de minions van de warlock aggro houden kan je echt heel nuttig zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koetjeboe schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:17:
[...]

Kunt eens kijken naar http://www.morbrishorder.com/. Niet puur nederlands maar wel grotendeels nederlands atm :) Tis Horde dus dat komt goed uit, ook nog eens de goede server :P
En hoe sluit ik mij aan bij die guild? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
gisteravond eindelijk alle Thunder Bluff quests gedaan :D, nu lvl 14 en ook meteen voor het eerst naar de AH geweest, paar groene spullen te koop gezet, hoop dat ik vanmiddag weer geld heb als ik thuis ben

ik vind dit spel echt super geweldig, zoveel lol en plezier had ik zelfs niet toen ik nog Everquest speeld. me vriendin zegt ook dat ik helemaal weg ben als speel :P zit echt helemaal in het scherm

me meissie kijkt af en toe mee maar vind het jammer dat ze op dezelfde realm geen NE kan maken omdat ik dus al Horde ben }>

gisteren ook me Alchemy gedumped voor Skinning, en daarna Herbalism gedumpt voor Leatherworking, verdiende toch niet genoeg met herbalism omdat er toch redelijk wat concurentie is voor de herbs :/ en bijna alles is te skinnen dus dat gaat ook wel rap omhoog (hoewel ik met herbalism in principe al die master kon kopen, als ik eht geld had :x )

geld gaat er trouwens hard doorheen als je in ogrimar bent :D had iets van 50 silver, maar nadat ik wat meer shaman skills gekocht had en 1H axe geleerd, had ik nog maar iets van 3 silver over :x

naja ben nu weer terug naar Crossroads en daar alle quests doen :)

btw ik vind dat de Tauren wel erg liev slapen O+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:58:
[...]

(Ik weet niet waarom ik hier op in ga....misschien leer je) Ik heb nog een paar keer gekeken vandaag op de blizzard site, maar geen officiele oplossing op het cc gezeik gevonden. Ook geen manier om betalingsmanier te veranderen. Maar goed, al bij al blijft het onbeschofd hoe blizzard met ons omgaat. :r Ik trap niet nog een keer in deze akties van een bedrijf, volgende keer niet meer zoiets op dag 1 aanschaffen dus.
De gesprekken zouden trouwens iets zinvoller kunnen zijn hier, als er niet gediscussieerd worden over feiten. Me game is terug gebracht. zucht....

ps: Ik speel freecel nooit.
Knap lullig dan voor degene na jou, je wist dat ie onbruikbare key vond krijgen dus dat is eigenlijk beetje egoistisch van je.

Anyway wat het cc gezeik betreft, ik zal de quote van Blizzard nog een keer herhalen:
Please note that a credit card will also be required for those players who plan to use pre-paid game cards but wish to start playing before they become available on the 4th of March.

Feit is dat het niet LEUK is dat het niet kan, maar je bent er WEL voor gewaarschuwd. Dus ik snap al dat gezeik niet, het is bij iedere MMORPG zo, je bent ervoor gewaarschuwd dus wat kun je nog van Blizzard verwachten?

Oh en om nog wat nuttige informatie te melden, op WoW-europe worden aanbevolen servers genoemd, ik ga nieuwe chars iig daar maken om queues te voorkomen (zie het op Bloodscalp nog wel eens).

[ Voor 7% gewijzigd door Finwe op 15-02-2005 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik denk extra geheugen, zoals ik al eerder zij heb ik hem bij mijn vriending geinstalleerd (xp 2200, 768mb ram en een radeon 9200 kaartje) kheb em op 1280x960 staan alles op high behalve de huppeltjepub filtering die staat op medium. en hij draaid als een trein!

dus als jij een redelijke videokaart hebt (ik neem daan dat de gemiddelde tweakers iets beter heeft dan een radeon 9200/9000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:24:

[...]

Daar ben ik niet echt mee eens, ik denk juist dat zeer goeie support geeft. Zelfs nu nog komen er patchen voor ouwere spellen zoals Starcraft. Ik denk dat het nu wat langer duurt door de verschillende releasen in de verschillende landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
SiNisTrAD schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:26:
Ok voor alle rogues, ik heb wat US forum pagina's afgestruind en hier een compilatie:

Rogue FAQ, erg goed
Places to go (and lvl) altijd handig
Talent Guide

Voorbeeld build 1
Voorbeeld build 2

Een paar dingen die mij meteen opvielen zijn dat je een slow wapen met hoge dmg in je main hand (een 1h sword) en een snelle high dps off-hand het beste is voor een Sinister Strike build.

Ik weet zelf nog niet helemaal hoe mijn build er precies uit gaan zien, ik denk zelf aan de:
Yojack 21/2/28 build, sword/mace, dagger combo
Ok mensen de US forums lagen gisteravond plat .. op verzoek een schopje met de links

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds vorige week vrijdag ook de Collector's edition. Een prachtig intro-filmpje moet ik zeggen, kunnen ze bij squaresoft (final fantasy: spirits within) nog wel wat van leren.

Speel op de shadowsong server want iemand anders waarmee ik samenspeel wilde niet op een pvp server en pvp servers zijn zowiezo altijd nogal druk bevolkt en dat is niet helemaal wat ik zoek. Ben zowiezo meer een solo player.
Ben nu gewoon van de meeste classes en races een lvl 10 char of zo aan het maken dat ik in elk geval een beetje feeling heb voor de figuren maar denk dat ik eigenlijk alleen horde speel straks.
Tauren shaman vind ik momenteel wel een leuk char. Hoor alleen veel over paladins dat die erg veel gespeeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crabro
  • Laatst online: 16-09 21:53
Ik heb zelf een Athlon 2800+ en had 512MB RAM. In de BETA merkte ik dat de boel echt niet soepel liep. Ik heb er toen vorige week idd een reepje van 512 bijgezet en nu loopt het als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:38:
[...]

Daar ben ik niet echt mee eens, ik denk juist dat zeer goeie support geeft. Zelfs nu nog komen er patchen voor ouwere spellen zoals Starcraft. Ik denk dat het nu wat langer duurt door de verschillende releasen in de verschillende landen.
ben ik mee eens. Een mmporpg is gewoon iets anders dan een rtsje of een andere game uitbrengen. Misschien heeft blizzard zich daarop verkeken en probeerd men nu zoveel mogelijk dat te doen waar de meeste spelers wat aan hebben. Als ze erg lang gaan wachten met de fixes op die bugs dan gooien ze eventualy alleen maar hun eigen ramen in. Ben daar niet bang voor. komop het is blizzard :+

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees net op het forum dat er een hotfix aangebracht is. Heeft iemand daar meer info over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 20:49
Vanmiddag / vanavond maar weer verder met mijn human paladin. Ben nu lvl15, gister na 7 uur spelen was ik het zat. Van lvl12 naar 15 gegaan. Thx to een lvl19 rogue en teiger (lvl 16 dwarf hunter) van onze guild, ben de naam vergeten van de rogue.

Toen ik voor de eerste keer in Redridge mountains aankwam kon ik meteen 5 quests completen, is wel vet.
Nu ongv 30 uur gespeeld, lvl15 dus. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door enira op 15-02-2005 09:22 . Reden: typo ]

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-08 19:58

BitByter

Prutst dit forum

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:12:
Lees net op het forum dat er een hotfix aangebracht is. Heeft iemand daar meer info over?
Url naar topic plz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou graag jullie ervaring horen met rogeu's in hogere level instances/raids. Ik speel zelf night-elf rogeu en ben inmiddels lvl 14 op Azrul-nerub, alleen ik krijg een beetje het idee dat het een class is waar zeker later in het spel, totaal geen behoefte aan is. Om het anders te zeggen, een rogeu doet wel veel dmg, maar gaat ook erg snel neer en moet dus vaak gehealed worden. Dit gaat dan weer ten koste van andere meer 'belangrijke' party members zoals warriors....

Zeker als ik de forums van blizzard afstruing zie ik wel dat de meeste mensen tevreden zijn met hun rogeu, maar zich ook zorgen maken over hun toekomst in de realm omdat blijkt dat rogeu's gewoon bijna niet aan de bak komen wat instances/raids betreft. Zeker op PvE servers speelt dit een rol.

Ik heb nu al 9 uur gespeelt voor mijn lvl 14 rogeu, en ik begin toch wel zorgen te maken of ik wel de goede keus gemaakt heb wat character betreft (2de keus human mage/warrior, 3d gnome warlock). Als ik alsnog wil gaan switchen is dit er namelijk wel de tijd voor want nu verspil ik minimaal aan tijdsinvestering.
Dat is echt complete onzin dat rogues niet goed zijn in high level instances/raids. Ik heb zelf een rogue tot 55 gespeeld in de CB en heb nooit moeite gehad parties te vinden. Vooral voor quests als zul farrak, waarbij je een hoge SUSTAINED DPS nodig hebt, zijn rogues de enige keuze. Mages doen net iets meer DPS, maar trekken dat niet lang, terwijl een rogue tot het einde der tijden kan door blijven ploegen (in parties vooral met backstab build).

De ideal party is iets als: Priest/Pala/Warrior/Mage/Rogue of ipv de rogue of pala nog een mage. Rogues hebben ook CC (Crowd Control), rogues zijn geniaal tegen casters en met hun zeer grote arsenaal aan allerhande truukjes en poisons echt wel een toevoeging.

Over dat vaak geheald worden, in latere parties zou je ondertussen zo goed 'aggro' moeten kunnen managen, dat bijna niemand je nog aanvalt. Een warrior die de aggro houdt, jij moet er af en toe een feint tussendoorgooien (met goede warriors is dit niet eens nodig), en dan komt het vanzelf goed. (als 'ie echter je healer gaat aanvallen, gooi dan alles eruit om zelf aggro te krijgen ;))

Samengevat: Rogues hebben gewoon een rol in parties die ze zeer goed uitvoeren, en ze kunnen er nog heel wat dingen naast (zelfs 15 seconden tanken dankzij evasion, daarna is de pret wel over echter ;))

Over PvP, maak je daar maar helemaal niet druk over. Dankzij stealth kan je je eigen gevechten kiezen, en dat is een heel groot voordeel. Gewoon geduld hebben in PvP en je kansen afwachten (zoals een rogue betaamt :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 01:23
Zag het ook ja, beetje vreemd want ik heb geen restarts gezien gister dus misschien komt ie nog.

En een hotfix zal wel te maken hebben met de hoge serverload en minder met bugs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 21:06
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 09:47:
[...]

Dat is echt complete onzin dat rogues niet goed zijn in high level instances/raids. Ik heb zelf een rogue tot 55 gespeeld in de CB en heb nooit moeite gehad parties te vinden. Vooral voor quests als zul farrak, waarbij je een hoge SUSTAINED DPS nodig hebt, zijn rogues de enige keuze. Mages doen net iets meer DPS, maar trekken dat niet lang, terwijl een rogue tot het einde der tijden kan door blijven ploegen (in parties vooral met backstab build).

De ideal party is iets als: Priest/Pala/Warrior/Mage/Rogue of ipv de rogue of pala nog een mage. Rogues hebben ook CC (Crowd Control), rogues zijn geniaal tegen casters en met hun zeer grote arsenaal aan allerhande truukjes en poisons echt wel een toevoeging.

Over dat vaak geheald worden, in latere parties zou je ondertussen zo goed 'aggro' moeten kunnen managen, dat bijna niemand je nog aanvalt. Een warrior die de aggro houdt, jij moet er af en toe een feint tussendoorgooien (met goede warriors is dit niet eens nodig), en dan komt het vanzelf goed. (als 'ie echter je healer gaat aanvallen, gooi dan alles eruit om zelf aggro te krijgen ;))

Samengevat: Rogues hebben gewoon een rol in parties die ze zeer goed uitvoeren, en ze kunnen er nog heel wat dingen naast (zelfs 15 seconden tanken dankzij evasion, daarna is de pret wel over echter ;))

Over PvP, maak je daar maar helemaal niet druk over. Dankzij stealth kan je je eigen gevechten kiezen, en dat is een heel groot voordeel. Gewoon geduld hebben in PvP en je kansen afwachten (zoals een rogue betaamt :))
Doe mij maar priest, mage, paladin, paladin, rogue als party voor een instance. Waarom zou je warrior nemen als je een paladin kunt krijgen. Kijk, voor horde ligt het anders, die hebben geen hybrid tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met een party van 5 een instance(mob's van 15-19) gedaan, ik level 14 rogue de anderen waren 2 lvl 18 shaman's en 1 lvl 18 priest en 1 lvl 14 warrior. Ging ontzettend goed met deze groep, maar ik verbaaste me dat ik veel dammage deed van 20 tot 75 dmg. Dit kwam vooral doordat ik zelden de aggro van een mob kreeg en veel kon backstabben (35dmg) en daarna finishing move doen met af en toe een critical stike van 75 dmg. Omdat ik zelden de aggro kreeg werd ik ook niet veel geraakt. Natuurlijk werd ook ik weinig geraakt omdat we een goed team hadden en meestal maar vochten tegen 1 a 2 mob's

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Kun je zelf eigenlijk ook ELITE worden?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

FragNeck schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 10:09:
Kun je zelf eigenlijk ook ELITE worden?
nou, op dit moment is dit nog niet mogelijk, maar ze zijn wel bezig met en hero systeem te implementeren. Dit houd in dat je na level 60 een Hero zou kunnen worden met nieuwe skills en abilities.

Veel weet ik er niet over alleen dat ze er mee bezig zijn :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virax
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-09-2022

Virax

Lief :)

LET OP: WOW EXEMPLAAR TE KOOP
Ik hoor veel mensen dat WoW moeilijk te krijgen is. Veel winkels leveren het al niet meer (of dit waar is weet ik niet). Ik heb hier in ieder geval nog een WoW voor de liefhebber.

Ik heb de CE besteld en de normale (want ik dacht dat de CE echt niet meer te krijgen was), en nu heb ik ze dus alletwee :). Nu kan ik de normale versie binnen 7 dagen (4 dagen nu) terugbrengen naar de winkel en krijg ik mn geld (41,30 euro) gewoon terug.

Voordat ik dat doe dacht ik dat het misschien handig was om het hier even te posten, misschien zijn er nog mensen opzoek die niet gepre-ordered hebben die ik hiermee erg blij kan maken.

Ik heb alleen geen zin om er moeite voor te doen :), aangezien ik er geen winst (na ja 70 cent, maar das voor het typwerk nu :p) op maak, dus je zult hem zelf moeten halen. Ik zit vaak in Amsterdam.

En anders breng ik hem gewoon terug naar de winkel :), heb in ieder geval mn mededeling gedaan. Gr.

P.S.
Pakketje is nog ongeopend, dus ik weet niet eens of het de horde of alliance box is (mocht iemand het willen weten).

Edit:
Dus, als je nog een WoW wilt voor 42 euro, ongeopend kun je een mailtje sturen, en anders stuur ik hem donderdag terug naar dynabyte.

[ Voor 9% gewijzigd door Virax op 15-02-2005 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNisTrAD
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-09 22:41
even nog een intressant stukje over de dual wield van rogues:
Q: How does the attack power bonus work? Why is a slow weapon better in the main hand?

A: The attack power bonus is a pure DPS bonus. Roughly 14 points in attack power equals 1 point of DPS bonus...I don't believe it scales by level.

Since it is a DPS bonus, and not a damage bonus, it works in an interesting way. Suppose you have a 20 dps attack power bonus, so roughly 300 attack power. For argument's sake, lets suppose you have a main-hand weapon which is 1.00 speed with an average damage of 20. For this weapon, 20 dps means 20 damage per per hit. So your average damage in your main hand will go up 20 damage points due to the attack power bonus.

Weapon #1:
20 average damage, 1.00 speed = 20 dps
+20 average damage = 40 average damage, 40 dps

Now let's say you have another weapon which is 20 dps, but 2.00 speed. So, it's average damage per swing is 40. For this particular weapon, 20 dps = 40 damage per hit. So in this case, your average damage will go up 40 damage points due to your attack power bonus.

Weapon #2:
40 average damage, 2.00 speed = 20 dps
+40 average damage = 80 average damage, 40 dps.

Both weapon #1 and #2 have the same DPS, but weapon #2 is a much better mainhand weapon. Obviously there are no 1.00 speed weapons, but the point still holds.

All this explains why, for instance, the Toxic Revenger ends up having a slightly higher damage range than the Black Menace. Black Menace has an average damage of 44.5 @ 1.5s. Toxic Revenger, on the other hand, has an average damage of 39 @ 1.9s. The Black Menace has a much higher DPS, but since the average damages are so close, you'll notice that your tooltip damage range will be slightly higher with the Revenger, assuming you have a reasonable attack power.

This raises a very interesting dilemma when choosing a main-hand weapon. How much DPS are you willing to give up on the weapon for a higher damage range?
uit: http://forums.worldofwarc...rogue&t=7&p=1&tmp=1#post7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Ben op dit moment een *bijna* lvl 26 priest en speel op Bloodhoof.

Had op de beta server een lvl 43 Rogue. Rogue schopt ook kont vind ik zelf. Had een high dps Mace (the Shatterer) in mijn main hand en een snel zwaard (Speedsteal Rapier) in mijn off-hand. Ik haalde Crits van 90x op lvl 43. Ook Sap en distract werken goed in instances met parties. m.a.w Rogue is zeker wel nuttig en met rogues in de party killed het gewoon stukken sneller.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-10-2024
-SaveMe- schreef op maandag 14 februari 2005 @ 20:10:
%@%#&^*^@*^*@^*@^*@^@*^ in de avonden heb ik dus enorme lag.
Ik heb @home en buiten WoW nergens last van (getest).
In Wow gaat de pings 's avond snaar 1600ms en hoger (3200ms). Onspeelbaar gewoon.
En dan wordt ik ook gedisconnect.

En omdat de forums niet werken kan ik nergens aankloppen voor support....pisses me off!
Volgens mij een route probleempje at Telia.net.

yup ik heb het ook gehad, bij ik heb op 6 servers poppetjes staan, allemaal pingtijden van 5000+

heb nu een server waar ik pingtijden van 29ms heb :) servernaam is Arathor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
[...]

Arathor is snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey. Ik had een vraag over het update progje van WOW.
De update van 34.46MB heeft hij volledig downgeload, en het balkje staat netjes op 100%. Nu is hij allemaal zooi aan het uploaden, en is na 10 min nog steeds niet klaaar. Is dit normaal, of moet ik nog even geduld hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
alle normal servers zijn snel omdat er bijna geen ... op zit :P (had ik al gezegd dat onze guild op doomhammer zat )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:09:
De update van 34.46MB heeft hij volledig downgeload, en het balkje staat netjes op 100%. Nu is hij allemaal zooi aan het uploaden, en is na 10 min nog steeds niet klaaar. Is dit normaal, of moet ik nog even geduld hebben?
als het goed is zie je een xx/2146 ofziets staan, de xx loopt op en als hij bij 2146 (kan ook hoger zijn) is dan is de update klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Gister weer 7 quests afgemaakt in silverpine forest... gaat echt lekker, wel 2x dood gegaan door een of andere elite mobje die daar ook rond wandelt.... die geeft je 2 klappen en je bent weg :(

Daarna maar even naar de AH geweest en aardig wat geld er doorheen gejaagd voor armor (ben nu een lvl15 undead warrior) kan alleen nog geen leuk wapen vinden voor mijn level....

Vanavond ga ik maar eens even in de barrens rondneuzen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
Webgnome schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:12:
[...]

alle normal servers zijn snel omdat er bijna geen ... op zit :P (had ik al gezegd dat onze guild op doomhammer zat )
das niet waar, ik heb op 6 verschillende servers gezeten die allemaal major lag hadden (kan ook aan mijn verbinding liggen) maar iedereen klaagde daar over pingtijden van 1300+ (zelf had ik 3000~5000)

en ach, de servers draaien nog geen week, dus met de tijd zal er meer en meer op komen (hoop ik) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysus007281
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-08 15:01

Dionysus007281

Spank my monkey!

Ik heb gisteren een account gemaakt, en een character aangemaakt op een server, alleen nu ben ik op m'n werk en weet ik niet welke server dat was, waardoor ik niet bij m'n character kom (deze zijn blijkbaar server gebonden?). Is er een manier om te achterhalen op welke server ik gisteren ben ingelogd?

Dual Opteron 248 Nu met Asus X800XT PE @ X850XT PE Server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Droopy
  • Laatst online: 08-08-2019

_Droopy

Tweaken of school?,....Hmmm..

Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:09:
Als je Download klaar is, dan kun je een knoppie beroeren.
Hij blijft uploaden tot jij dat venstertje dicht gooit.

Life is but a joke,.... But i see nobody laughing. Specs 3DMark2k1se 21671 3D Mark03 7195

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysus007281 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:24:
Ik heb gisteren een account gemaakt, en een character aangemaakt op een server, alleen nu ben ik op m'n werk en weet ik niet welke server dat was, waardoor ik niet bij m'n character kom (deze zijn blijkbaar server gebonden?). Is er een manier om te achterhalen op welke server ik gisteren ben ingelogd?
Als je je uid en password invuld zie je op welke realm je account zich bevind. Je kunt ook op change realm dukken dan krijg je een lijst van de verschillende realms en hoeveel accounts je hebt op een realm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Cyrus-The-Virus schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:13:
[...]

als het goed is zie je een xx/2146 ofziets staan, de xx loopt op en als hij bij 2146 (kan ook hoger zijn) is dan is de update klaar.
is dat echt zo bij mij was ie ook aan het uploaden maar ik dacht dat dat gewoon was zodat ik ook als "server" fungeerde ik kon gewoon op done klikken. heb ik dan wat fout gedaan dan zou misschien verklaren waarom ik minimaal 1 keer per uur een complete vastloper heb (alles mn hele computer zit vast alleen een hard reset werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 16-09 23:04

The_DoubleU

Tweaker in München

Iemand anders problemen met hun forum.
Als ik me inlog met mijn id en pw, krijg ik Anonymous te zien met firefox. Met IE, krijg ik gewoon weer een leeg userid en pw veld.

Dit is de eerste keer dat ik me wil aanmelden op de forums.
Account bekijken lukt wel, en die gegevens moet ik toch gebruiken?

edit:

FF verder zoeken op forums van WOW kwam ik tegen dat dit een bekend probleem is.
- Characters from some servers are not selectable as posting avatars.

If this occurs and you only have 1 Character you will be unable to post as you do not have a posting avatar (you're considered Anonymous). A temporary resolution is to create a new character on a different server, even if you don't use it. This should give you an avatar to post as until the bugs are fixed.
Ja en ik zit op mijn werk, en kan nu geen character aanmaken. :(

[ Voor 49% gewijzigd door The_DoubleU op 15-02-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_DoubleU schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:34:
Iemand anders problemen met hun forum.
Als ik me inlog met mijn id en pw, krijg ik Anonymous te zien met firefox. Met IE, krijg ik gewoon weer een leeg userid en pw veld.

Dit is de eerste keer dat ik me wil aanmelden op de forums.
Account bekijken lukt wel, en die gegevens moet ik toch gebruiken?
(
Geen probleem met firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu lvl 14 tauren Warrior, helemaal verslaaft :P Zit nog met een vraagje, waar kan ik op dit moment het beste gaan questen? Maakt t nog uit of je bepaalde vervolgquest voor je honor positie in thunder bluff afmaakt? Deze zijn namelijk allemaal groen (to easy ;) )en niet echt efficient om tijd in te steken!

Verder zijn de quests bij de crossroads soms nog te moeilijk, of is je target met geen mogelijkheid te vinden (lees: WANTED captain longshore, of die Raptor nests vinden :( )
Waar kan ik het beste aan de slag gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus-The-Virus
MantaMania schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:32:
[...]

is dat echt zo bij mij was ie ook aan het uploaden maar ik dacht dat dat gewoon was zodat ik ook als "server" fungeerde ik kon gewoon op done klikken. heb ik dan wat fout gedaan dan zou misschien verklaren waarom ik minimaal 1 keer per uur een complete vastloper heb (alles mn hele computer zit vast alleen een hard reset werkt)
je moet bij het download venster idd op finished drukken en dan gaat hij pas updaten, dan zie je ook die teller lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-04 17:24
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:57:
Ik ben nu lvl 14 tauren Warrior, helemaal verslaaft :P Zit nog met een vraagje, waar kan ik op dit moment het beste gaan questen? Maakt t nog uit of je bepaalde vervolgquest voor je honor positie in thunder bluff afmaakt? Deze zijn namelijk allemaal groen (to easy ;) )en niet echt efficient om tijd in te steken!

Verder zijn de quests bij de crossroads soms nog te moeilijk, of is je target met geen mogelijkheid te vinden (lees: WANTED captain longshore, of die Raptor nests vinden :( )
Waar kan ik het beste aan de slag gaan?
Silverpine Forest is aan te raden imho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

snoipoip schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:09:
[...]

Silverpine Forest is aan te raden imho
Tof, want lvlen op een gebied waar je quests bijna geen EXP opleveren, of waar je je targets niet kan vinden schiet niet op :P

Enemies in Silverpine Forest zijn niet te sterk voor een lvl 14 warrior?

/me wil niet meer werken, maar WoW-en ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:11:
[...]

Tof, want lvlen op een gebied waar je quests bijna geen EXP opleveren, of waar je je targets niet kan vinden schiet niet op :P

Enemies in Silverpine Forest zijn niet te sterk voor een lvl 14 warrior?
Nee, ik begon zelf als lvl 11 Undead warrior in de Closed Beta. Goed te doen hoor en je kunt goed doorlevelen.

[ Voor 22% gewijzigd door snoipoip op 15-02-2005 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wazzup aan alle warcaft fans? Sinds kort heeft WOW mijn leven overgenomen, het spel is te wreed voor woorden! daar ga ik er dan ook niet teveel aan vuil maken...het is gewoon vet,punt!
Ik ben nu een lvl 14 Night elf Rogue...mijn probleem is dat ik op een duitse server zit. Ik ondervind ,moeilijkheden met het vinden van een groep. Het lijkt mij juist strak om met een groep erop uit te trekken, tot op heden ben ik in mijn remi de wondere wereld in in gegaan..soms volg ik een groep en laat hen het zware werk doen, dan sla ik mijn doelwit vanuit de schaduw neer,behaal mijn quest en verdwijn weer in de duisternis (rogue style,je weet toch?) MAAR ik wil graag in een groep functioneren! nu heb ik niks tegen duitsers ofzo (hoewel die wereldoorlogen wat minder waren)
maar ik kan gewoon niet met die gasten praten! wie o wie kan een slimme rogue/scout/assassin gebruiken? ik ben een serieuze speler, en zoek dus ook mensen die net als mij met een groep de wildernis in willen trekken. oh ja ik ben een herbalist/alchemist. P.S ik zal vanavond ff checken wat de naam van de server is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agentorangina
  • Laatst online: 20-08-2024
Voor de mid 10-20+ range zijn de quests bij de Crossroads wel beter, met mijn Undead rogue kreeg ik rond level 24 wel een tekort aan quests in silverpine/hillsbrad. In Kalimdor kun je dan nog naar stonetalon mountains, thousand needles etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige game,
Begonnen met een level 5 NE Rogue.
Ik zit op Bloodscalp, heeft GoT een eigen Clan of Iets dergelijks..

Nick: Kishu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoipoip
In ieder geval kan je voorlopig wel even vooruit met Silverpine Forest. En als je te moeilijke (Shadowfang Keep) of geen quests meer hebt. Ga je gewoon weer terug met de zeppelin naar Crossroads. Daar zijn zoveel quests. En als je dan ooit level 20+ bent kun je misschien eens Shadowfang Keep gaan proberen. (Zeer leuke instance :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Na Silverpine kan direct door naar Hillsbrad. Hier zul je veel en goede quests krijgen en je eerst pvp krijgen omdat Hillsbrad de area van raids is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:15:
Wazzup aan alle warcaft fans? Sinds kort heeft WOW mijn leven overgenomen, het spel is te wreed voor woorden! daar ga ik er dan ook niet teveel aan vuil maken...het is gewoon vet,punt!
Ik ben nu een lvl 14 Night elf Rogue...mijn probleem is dat ik op een duitse server zit. Ik ondervind ,moeilijkheden met het vinden van een groep. Het lijkt mij juist strak om met een groep erop uit te trekken, tot op heden ben ik in mijn remi de wondere wereld in in gegaan..soms volg ik een groep en laat hen het zware werk doen, dan sla ik mijn doelwit vanuit de schaduw neer,behaal mijn quest en verdwijn weer in de duisternis (rogue style,je weet toch?) MAAR ik wil graag in een groep functioneren! nu heb ik niks tegen duitsers ofzo (hoewel die wereldoorlogen wat minder waren)
maar ik kan gewoon niet met die gasten praten! wie o wie kan een slimme rogue/scout/assassin gebruiken? ik ben een serieuze speler, en zoek dus ook mensen die net als mij met een groep de wildernis in willen trekken. oh ja ik ben een herbalist/alchemist. P.S ik zal vanavond ff checken wat de naam van de server is...
Als ik jou was, zou ik herstarten op een engelse server. Nu vindt je het zuur, moet je je voorstellen dat je lvl 40 tot 60 wordrt, raids enzo.

Level 14 herstarten elders is nog goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:27:
Na Silverpine kan direct door naar Hillsbrad. Hier zul je veel en goede quests krijgen en je eerst pvp krijgen omdat Hillsbrad de area van raids is.
Toen ik lvl 13 was, ben ik al een night elf tegen gekomen van lvl 16 bij crossroads, deze heb ik lekker in elkaar gebashed :P

(waarschijnlijk met veel geluk ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2005 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Kaap schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:29:
[...]

Als ik jou was, zou ik herstarten op een engelse server. Nu vindt je het zuur, moet je je voorstellen dat je lvl 40 tot 60 wordrt, raids enzo.

Ik zit op bloodhoof PvE server, en we hebben een guild met users uit allerlei lokaties.
Wel geining op zich, alleen voor de duitsers vervelend, aangezien de namen van de plaatsen verschillen mbt de engelse versie van het spel.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Weet iemand wanneer een wand beschikbaar word voor een dwarf priest en waar ik die dan kan laten trainen?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeeeeeeh ff een snelle vraag : wat wordt bedoelt met een raid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

kixor schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:22:

Enkele voorbeelden:

Ah dat klinkt echt sneu...

Voor de verandering dan (net als Sam een stukje hierboven die volgens mij in dezelfde groep zat?) een positief verhaal.

Ikzelf, LievKoetje }:O , Shack, D...., Zolonar, en nog iemand Ragfire in en het ging perfect.
Eerst met een man minder, maar dat was geen succes B)

Zolonar, priest deed zijn werk, en de groep sprong erin. Teammembers werden gedekt, looting ging soms wel iets te snel (need for greed is mijn voorkeur) maar ALTIJD werden eerst teammembers geholpen en dat ging top. Eigenlijk is het alleen maar fout gegaan toen ikzelf aan het einde (tegen 1 uur) nog even snel 10m naar rechts wilde omdat opeens mijn quest objective in de minimap stond en de groep 10m vooruit en ik dus samen met Shack die meteen bijsprong in een gat viel met 3 npc's.

Over samenwerking, Shack was een paar levels hoger dan ik, kende hem niet, behalve dat het meteen klikte dankzij de Ravenblood tag, nuf said... samen van groep naar groep om een quest af te maken. Alle quests geshared, netjes mekaar gedekt en op elkaar gewacht. Nette loot en veel lol.
Shack _/-\o_

Ik doe trouwens zowieso niet moeilijk als ik iets tegenkom wat ik niet kan gebruiken, dat geef ik gewoon weg laat staan dat ik ervoor ga rollen (straks ga ik wel rollen voor cloth voor mijn 2e char).
En dat is nou juist waar je snel goede teammaten mee vindt, niet moeilijk doen, spelen.

Jammer te horen dat de Lowlanders dat gevoel nog niet hebben want dat maakt nou juist mijn inziens dit spel extra leuk.

Speltip:
Op Guild channel wordt enorm geouwehoerd :+, die heb ik dus gefilterd en in een eigen tab gezet.
Niet veel mensen weten dit nog, dus... : Klik met je rechtermuis op GENERAL en zie alle opties.
Tijdens een instance kijk ik ook alleen naar mijn party channel, geen socials, geen general, nada niks, alleen PARTY talk.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wow...

Een grote groep spelers die een instance of een guild/dorp/stad weet ik veel wat van de tegenpartij aanvalt.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Bij bloodraven gaat het allemaal erg goed, iedereen helpt elkaar als er een quest moet worden gedaan, of als iemand equipment heeft waar die niets aan heeft wordt het eerst besproken of iemand anders het kan gebruiken :).

Eerlijk zullen we alles delen,

Ik vind de guild geweldig!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Kaap schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:29:
[...]

inderdaad ik zat ook op een duitse server ben ook herstart was wel zonde maar zeker de moeite waar. anders word je gek man je verstaat er geen bal van. ps en ze praten ook niet terug als jij engels spreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
yared schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 12:47:
[...]

Speltip:
Op Guild channel wordt enorm geouwehoerd :+, die heb ik dus gefilterd en in een eigen tab gezet.
Niet veel mensen weten dit nog, dus... : Klik met je rechtermuis op GENERAL en zie alle opties.
Tijdens een instance kijk ik ook alleen naar mijn party channel, geen socials, geen general, nada niks, alleen PARTY talk.
DAT is pas sneu..

Een guild is gemaakt om elkaar te helpen IMHO.
Als iemand van een lager lvl iets vraagt in een guild, of hulp nodig heeft bij mines, of een andere quest, dan help ik deze graag.
Dit wordt namelijk ook aan mijn kant gewaardeerd, wanneer iemand dit voor mij doet.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!

Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan