Is inderdaad alleen voor de sier, maar wel leuk... Als je toevallig een undead mage ziet met een panda... that's meVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:10:
[...]
Het is gewoon een diertje wat met je meeloopt, verder niet echt nuttig, maar wel leuk. In het spel kan je ook diertjes kopen, zoals een kat, papegaai, mechanical squirrel, konijn...Maar je kan maar 1 dier tegelijkertijd naast je hebben.
Verwijderd
Wat veel mensen vergeten is dat naast de racial traits ook racial attributes zijn (net als in veel andere RPG's )Blue-eagle schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:54:
[...]
Verschillende races hebben verschillende voor- en nadelen.
Humans:Tauren:
- Active ability: Activate to increase stealth detection radius by 10 yards - lasts 20 sec - 3 min cooldown.
- Increase Spirit by 5%.
- 10% bonus to faction point gain.
- Humans get +5 to Sword skill.
- Humans get +5 to Mace skill.
- Active ability: Activate to stun opponents within 5 yards - lasts 2 sec - 2 min cooldown.
- Max Health increased by 5%.
- 15 skill bonus to Herbalism
- All Tauren get +10 Nature Resistance
vergelijk bijv. de tauren: http://www.worldofwar.net/characters/taurens/index.php
met de night elves: http://www.worldofwar.net/characters/nightelves/index.php
Je ziet dat de tauren bij de initial attributes zo 8 punten meer in strength hebben dan de NE. En de night elves hebben weer meer agility.
Dus als je net een strength based char hebt (warrior) en tauren kiest, dan zal die in het begin vooral sterker lijken (helemaal als die 5% health er ook nog eens bij komt)
Webgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 08:38:
[...]
denk dat deze kaart toch beter is.. of nou ja beter.. ik vind hem fijner![]()
http://www.worldofwar.net/cartography/waratlas/
p.s. hoe addicted ben je als je de soundtrack meeneemt naar je stage
o en helemaal niet zo verslaafd, er zitten gewoon zeer mooie stukken in de ost
Diablo2 hardcore : dood is ook echt doodkeldon schreef op maandag 14 februari 2005 @ 04:00:
Jij geef je wel erg snel gewonnen zeg? WoW heeft de laagste death penalty volgens mij van alle MMO's. Wees inderdaad blij dat je geen XP verliest of een item dropped (ala Lineage2).

(ok geen echte mmorpg. maar daar was je ook 100 uur online bezig om een char te maken)
zou het hier eigenlijk wel wat spannender maken
Ow jammerNyarlathotep schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:08:
[...]
Ik heb ook een mini DIablo
Maar je kan er verder niks mee? Hij blijft op level 1, ben zelf een lvl 9 wizard...
Hij spuugt af en toe wel vuur
Leek me wel extreem leuk, een eigen diablo
vuurspugend met 80% kans op blok, wat wil je nog meer:)
Kan dat wel ? ow humorVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:10:
[...]
Het is gewoon een diertje wat met je meeloopt, verder niet echt nuttig, maar wel leuk. In het spel kan je ook diertjes kopen, zoals een kat, papegaai, mechanical squirrel, konijn...Maar je kan maar 1 dier tegelijkertijd naast je hebben.
IK was al aan het proberen een rabbit te trainen, maar die werkte nog niet mee
Ow in dun morogh staan trouwens een paar "robot-struisvogels" met npc-gnomes erop.
zien er leuk uit, maar kun je er ook echt op rijden als gnome zijn ?
BTW er zit gewoon een treinstation in ironforge. briljant
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
euhj.....sorrystefijn schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:21:
Misschien effe de FAQ van BLizzard lezen? OF de openingspost. Staat alles in

Verwijderd
De ingame pets moet kopen, des de hoger het lvl gebied is waar je ze kan krijgen, des de duurder ze zijn (en zonder eerst in een guide te kijken, best lastig om te vindenheuveltje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:54:
Kan dat wel ? ow humor
IK was al aan het proberen een rabbit te trainen, maar die werkte nog niet mee
Ow in dun morogh staan trouwens een paar "robot-struisvogels" met npc-gnomes erop.
De robo-striders zijn inderdaad de standaard mounts van de gnomes...
Je kan de mount ook krijgen als je maximale status heb bij desbetreffende race, hoewel ik eigenlijk nog nooit iemand anders op een mount van een ander heb gezien (alleen in screenshots op de blizz site)
Ik speel nu al een tijdje een rogue, maar ik zie het niet helemaal zitten. Ik val eigenlijk alleen maar frontaal aan, dat gaat redelijk tegen mobs tot 2 lvls hoger, maar dat is niet de bedoeling van een rogue zijn natuurlijk; stealth vind ik vrij nutteloos, maar dat is omdat ik het niet goed doe denk ik... het voordeel van de combinatie Sap/backstab waar velen het over hebben zie ik niet echt; sap zet ze wel stil voor een tijdje, maar zo gauw je een andere aanval doet bewegen ze weer. Backstab doet wel iets meer damage dan een normale aanval / sinister strike, maar niet zoveel dat ik er warm van wordt van binnen
Tot slot heeft dual wield me wel veel opgeleverd, maar met een dagger in de ene en unarmed met de offhand doe ik ongeveer evenveel damage als wanneer ik in beide handen een goede dagger heb...
Ikke speel rogue niet goed he
Tot slot heeft dual wield me wel veel opgeleverd, maar met een dagger in de ene en unarmed met de offhand doe ik ongeveer evenveel damage als wanneer ik in beide handen een goede dagger heb...
These are my principles. If you don't like them, I have others.
yupheuveltje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:54:
[...]
Facts don't care about your feelings
gewoon oefenen.Dr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:06:
Ik speel nu al een tijdje een rogue, maar ik zie het niet helemaal zitten. Ik val eigenlijk alleen maar frontaal aan, dat gaat redelijk tegen mobs tot 2 lvls hoger, maar dat is niet de bedoeling van een rogue zijn natuurlijk; stealth vind ik vrij nutteloos, maar dat is omdat ik het niet goed doe denk ik... het voordeel van de combinatie Sap/backstab waar velen het over hebben zie ik niet echt; sap zet ze wel stil voor een tijdje, maar zo gauw je een andere aanval doet bewegen ze weer. Backstab doet wel iets meer damage dan een normale aanval / sinister strike, maar niet zoveel dat ik er warm van wordt van binnen![]()
Ik ben zelf ook nog een beetje aan het stoeien met mijn Shaman
1 on 1 kan ik goed overweg, maar met mobjes heb ik gewoon moeite, ben oko pas lvl 12
mijn standaard combo op dit moment is eigenljik
- Stoneskin totem
- Monster pull met lightning bolt, zoveel mogelijk mogelijk tot hij binnen bereik is
- en dan afmaken met melee + earthshocks
Indien nodig een warstomp tussendoor om mezelf te healen.
bij casters doe ipv van pullen met lightning bolt eropafstormen na de 1e bolt en dan zijn cast interupten met een shock en er melee op los beuken afgewisseld met shocks
heb wel gemerkt dat ik samen met een druid van ongeveer hetzelfde level echt heerlijk kan groupen
met 2 man een kodo herd gemold
gewoon spelen, skills en talents proberen, kijken wat voor jouw prettig werkt, op die manier raak je bekend met je char
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Welke level ben je nu?Dr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:06:
Ik speel nu al een tijdje een rogue, maar ik zie het niet helemaal zitten. Ik val eigenlijk alleen maar frontaal aan, dat gaat redelijk tegen mobs tot 2 lvls hoger, maar dat is niet de bedoeling van een rogue zijn natuurlijk; stealth vind ik vrij nutteloos, maar dat is omdat ik het niet goed doe denk ik... het voordeel van de combinatie Sap/backstab waar velen het over hebben zie ik niet echt; sap zet ze wel stil voor een tijdje, maar zo gauw je een andere aanval doet bewegen ze weer. Backstab doet wel iets meer damage dan een normale aanval / sinister strike, maar niet zoveel dat ik er warm van wordt van binnen![]()
Als je een beetje begint te levelen gaan je stats (en bij rogue gaat 't om agility) omhoog. Meer agility is meer damage. Helemaal met combo moves kan die damage dan erg oplopen.
Daarnaast krijg je bij lvl 10 talentpoints, waarmee je je attacks dodelijker kan maken.
Het stealth is idd in het begin een beetje nutteloos (imo) maar wacht maar tot meerdere vijanden aan moet vallen. je sluipt naar de ene, sap-t 'm (en met improved sap zal die een lange tijd niet bewegen) terwijl je de andere met dualwield blades (met combo's) lekprikt. Ben je klaar met de eerste dan kan je de ge-sapte vijand killen. Sappen is daarnaast net als polymorph van de mage een waardevolle spell in parties. Als men een vijand tijdelijk kan uitschakelen is dat ideaal.
Stealth is voor sap iig een must, ook om voorbij een lastige mob te sluipen (soms heb je geen zin om dood te gaan
Als jij off-hand unarmed evenveel damage doet als met een dagger dan doe je echt iets goed fout ja. Bij mij verschilt dit namelijk echt gigantisch. Overigens, ga eens naar SW, vraag een guard naar de weapon master en leer sword skill. Koop vervolgens een zwaardje (een hele sterke) en doe die in je off-hand (zorg dus dat hij daar wel in pas, dus geen Main Hand sword kopen, maar gewoon een One handed sword) en doe een dagger in main hand. Kijk nu maar eens naar je dmg. Dat gaat echt goed!Dr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:06:
Doh.. Rogue hoeft geen zwaarden te leren.. Btw je krijgt later als skill dual wielding en dat helpt wel.. ik gok btw dat je nog low level bent en zodra je veel speel ervaring hebt alles beter gaat.. Sap is tijdelijk uitschakelen van je tegenstander.. erg handig als je 2 mobs tegelijk wilt killen als je solo bent.. btw in groups is sap errug wenselijk omdat de group gewoon verder kan met de rest van de mobs..sn0x0r schreef op maandag 14 februari 2005 @ 11:26:
[...]
Als jij off-hand unarmed evenveel damage doet als met een dagger dan doe je echt iets goed fout ja. Bij mij verschilt dit namelijk echt gigantisch. Overigens, ga eens naar SW, vraag een guard naar de weapon master en leer sword skill. Koop vervolgens een zwaardje (een hele sterke) en doe die in je off-hand (zorg dus dat hij daar wel in pas, dus geen Main Hand sword kopen, maar gewoon een One handed sword) en doe een dagger in main hand. Kijk nu maar eens naar je dmg. Dat gaat echt goed!
Ascension - Server : Bladefist - lvl 60 Mage - lvl 55 paladin - lvl 53 rogue
@Dr. Strangelove: Ik heb in de EU Final Beta Rogue gespeeld tot level 23, en ik heb ook voornamelijk ss gebruikt in combinatie met eviscerate. Bij monsters waarvan ik weet dat ik ze makkelijk dood kan krijgen ga ik geen moeite doen om in stealth backstab of ambush te gebruiken. Rogue draait niet alleen om stealth, combos zorgen ook voor een groot deel van de damage.
De combinatie gougde/backstab wordt pas interessant als je de talents improved backstab, malice en lethality hebt gemaxed. Je hebt dan een verhoogde crit chance voor backstab, en ook nog eens 30% meer damage.
De combinatie gougde/backstab wordt pas interessant als je de talents improved backstab, malice en lethality hebt gemaxed. Je hebt dan een verhoogde crit chance voor backstab, en ook nog eens 30% meer damage.
There is no magic.
Ik ben nu level 19 Tauren Warrior (nick Axioma / Server Bloodrage), en ben nog steeds blij met m'n 13.7dps hamer 
als ik level 20 ben, ga ik 's ff shoppen voor een dikke axe
M'n broertje speelt ook, hij speelt undead mage
Hij heeft wel een wazig probleem.
Hij is gewoon aan het spelen, en het halve spel freezed
hij kan nog wel rondlopen, maar alle beesten en karakters staan gweoon stil
alsof z'n session timed out is.
Dit gebeurd Minimaal 1 keer per uur bij hem
Weet iemand waar dit aan kan liggen ?
vrijdag naar de winkel geweest en de big box van wow opgehaald... en daarna het hele weekend gespeeld met een maatje van me....
ik ben een undead warrior en hij is een undead warlock, voor zover we nu gespeeld hebben (allebij lvl14) komen we er aardig goed doorheen, goeie combi, ik hou de mobjes tegen en hij schiet van afstand samen met zijn imp
echt een prachtig spel!!!
ik ben een undead warrior en hij is een undead warlock, voor zover we nu gespeeld hebben (allebij lvl14) komen we er aardig goed doorheen, goeie combi, ik hou de mobjes tegen en hij schiet van afstand samen met zijn imp
echt een prachtig spel!!!
Verwijderd
Of het ligt aan de server waar hij op speelt (dit had in ook wel eens tijdens de beta als het ernstig druk was of als ie down ging) of mss komt het doordat jullie op dezelfde verbinding gebruiken (hoewel ik daar zelf geen last van heb en geen klachten over heb gelezen)BitByter schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:17:
Ik ben nu level 19 Tauren Warrior (nick Axioma / Server Bloodrage), en ben nog steeds blij met m'n 13.7dps hamer
Hier ish et antwoord: Een account wordt niet verwijderd. De account wordt alleen gecancelled. Jouw poppetjes worden zelfs nooit verwijderd, alleen gearchiveerd.Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2005 @ 23:20:
Als je tegen een een feit ingaat, hebben jouw antwoorden al geen zin meer.
''Ik zou het klote vinden dat de volgende koper niet kan spelen omdat de cd key in gebruik zou zijn. Mijn vraag is dan dus ook: is de cd key weer vrij. Het lijkt mij van wel. Wie WEET het?''
Een cdkey is uniek gebonden aan een account en kan niet herbruikt worden.
Voor een MMORPG spel geldt trouwens dat je deze alleen terug kan brengen als de doos in orginele staat gesealed is. Dit omdat je dan cd keys zou kunnen verkopen op internet en vervolgens het spel zou kunnen terugbrengen.
Het is wel gekomen SINDS hij op stormrage speelt (hij zat in het begin perongeluk niet in onze realm)
Toch raar dat ik, en 5 anderen in ons groepje er geen last van hebben
Toch raar dat ik, en 5 anderen in ons groepje er geen last van hebben
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:26:
[...]
Of het ligt aan de server waar hij op speelt (dit had in ook wel eens tijdens de beta als het ernstig druk was of als ie down ging) of mss komt het doordat jullie op dezelfde verbinding gebruiken (hoewel ik daar zelf geen last van heb en geen klachten over heb gelezen)
Verwijderd
Amen, en verder is het natuurlijk zo dat met het gebruiken van de key de 'gratis maand' ook al in is gegaan, dus ook al mocht je 'm terug brengen dan is degene die hem als volgende zou kopen (bijv 10 dagen nadat jij 'm terugbracht) benadeeld, want die kan nog maar 15 dagen spelen (jij speelt 5 dagen + 10 dagen in de winkel liggen).Kaap schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:26:
[...]
Hier ish et antwoord: Een account wordt niet verwijderd. De account wordt alleen gecancelled. Jouw poppetjes worden zelfs nooit verwijderd, alleen gearchiveerd.
Een cdkey is uniek gebonden aan een account en kan niet herbruikt worden.
Voor een MMORPG spel geldt trouwens dat je deze alleen terug kan brengen als de doos in orginele staat gesealed is. Dit omdat je dan cd keys zou kunnen verkopen op internet en vervolgens het spel zou kunnen terugbrengen.
Wat je kan doen, is gewoon het spel plus jouw account doorverkopen (evt. via ebay o.i.d.) je biedt gewoon de game (doos cd's handleiding) met account maar zonder gratis maand aan voor, 25 euro. sinds hij ongeveer het dubbele kost (met gratis maand) denk ik dat je er we gegadigde voor kan vinden. (hoewel ik 'm nieuw voor 35 had)
Bedankt voor alle tips; ik zal eens wat gaan practicen. Ik ben idd pas lvl 12, maar ik geef het zeker wel tot minimaal lvl 25. Overigens heb ik geen enkele moeite met questen tot nu toe, dat was met mijn mage in de beta wel anders.The Will schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:08:
@Dr. Strangelove: Ik heb in de EU Final Beta Rogue gespeeld tot level 23, en ik heb ook voornamelijk ss gebruikt in combinatie met eviscerate. Bij monsters waarvan ik weet dat ik ze makkelijk dood kan krijgen ga ik geen moeite doen om in stealth backstab of ambush te gebruiken. Rogue draait niet alleen om stealth, combos zorgen ook voor een groot deel van de damage.
Talent points heb ik nog niet toebedeeld, ik heb het nog niet nodig en ik wacht liever tot ik wat beter zicht heb op welke richting ik op wil.
Vanavond eens kijken welke actie hoeveel damage doet, lijkt me een nuttige tijdbesteding.
Misschien een domme vraag (er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen) maar is er ook een demo van ofzo ik vind het een beetje zonde om 50 euro uit te geven en dan ook nog eens 11 euro voor een server abonnement om er vervolgens achter te komen dat het niets voor mij is!
Had je iets eerder mee moeten komen, dan had je de OPEN BETA kunnen spelen.Dapie007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:49:
Misschien een domme vraag (er zijn geen domme vragen, alleen domme mensen) maar is er ook een demo van ofzo ik vind het een beetje zonde om 50 euro uit te geven en dan ook nog eens 11 euro voor een server abonnement om er vervolgens achter te komen dat het niets voor mij is!
Deze was gratis te downloaden, en was eigenlijk hetzelfde als het officiele spel.
Overigens was de beta ook nog eens gratis te spelen.
Ik denk niet dat er een demo van komt.
[ Voor 1% gewijzigd door FragNeck op 14-02-2005 12:53 . Reden: typos ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Verwijderd
Zoals FragNeck zegt, je bent net te laat...Dapie007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:49:
verder is WoW bij sommige winkels verkrijgbaar voor 35 euro, en daarbij zit 1 gratis maand inbegrepen, dus dat is al iets goedkoper, maar wrs nog te duur om even te proberen.
Voor een beetje zicht te krijgen op de graphics en hoe 't ingame 'kan' zijn kan je hier wat filmpjes bekijken:
http://www.warcraftmovies.com/
Ik weet alleen niet of er ook echt 'gameplay' filmpjes zijn (ik had ooit een site waar je filmpjes kon kijken van elke ras waar de eerste quests werden doorlopen)
Als je iemand kent die de game al heeft dan kun je hem / haar vragen om de 10 dagen kaart. Daarmee kan iemand 10 dagen wow'n.. voor nop om het spel dus te leren kennen. Ik heb er wel een maar die is helaas al vergevenDapie007 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:49:
Alleen bij CE uitvoeringWebgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:08:
[...]
Als je iemand kent die de game al heeft dan kun je hem / haar vragen om de 10 dagen kaart. Daarmee kan iemand 10 dagen wow'n.. voor nop om het spel dus te leren kennen. Ik heb er wel een maar die is helaas al vergeven
Of je gaat gewoon naar iemand toe die het spel heeft, en kijkt een uurtje mee,Webgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:08:
[...]
Als je iemand kent die de game al heeft dan kun je hem / haar vragen om de 10 dagen kaart. Daarmee kan iemand 10 dagen wow'n.. voor nop om het spel dus te leren kennen. Ik heb er wel een maar die is helaas al vergeven
dan weet je het zo
Ik heb een maat van mij een beetje teleurgesteld...
Had ik hem de 10-dagen trial uit mijn C.E. kado gedaan. Ik ging ervan uit dat hij daarna gewoon het maandelijkse bedrag moest betalen, en wel gewoon het spel had.
Blijkt dus dat hij na 10 dagen alsnog het spel moet kopen
Voel me een beetje misleid, maar misschien heb ik het ook niet goed gelezen. Beetje jammer dus allemaal
Had ik hem de 10-dagen trial uit mijn C.E. kado gedaan. Ik ging ervan uit dat hij daarna gewoon het maandelijkse bedrag moest betalen, en wel gewoon het spel had.
Blijkt dus dat hij na 10 dagen alsnog het spel moet kopen
Voel me een beetje misleid, maar misschien heb ik het ook niet goed gelezen. Beetje jammer dus allemaal
uh...dus jij dacht dat je er gewoon een 2e account a de verkoopprijs van het spel gratis bijkreeg? 
10 dagen gratis spelen is niet incl. het spel als je het mij vraagt.
10 dagen gratis spelen is niet incl. het spel als je het mij vraagt.
Iemand hier al enig idee hoe hij z'n talentpoints gaat besteden. En dan met name de priests. Ik wilde eigenlijk gaan healen. Dus een beetje in Holy en Discipline, maar naarmate de game vordert kom ik erachter dat het toch wel handig is om wat te kunnen solo'en en PvP'en. Ik zit tenslotte niet voor niets op een PvP server.
Dus ik heb besloten om m'n priest te speccen in Shadow en Discipline.
Iemand een goede build voor een shadow priest met motivatie? Welke dingen ik beter kan laten in een PvP server en welke zaken ik beter kan nemen, is me nog niet helemaal duidelijk.
Als voorbeeld:
Improved Fade
Rank: 2/2
Increases the duration of your Fade ability by 10 seconds.
Tegen mobs is het ontzettend handig. Renew of Heal, Fade, etc. Maar heeft het ook nut tegen playing characters?
Blijf ik overigens nog steeds nuttig als healer dan als we bijvoorbeeld een elite quest gaan doen straks of wordt door de concentratie op shadow en discipline m'n waarde als healer verwaarloosbaar?
Iemand een goede build voor een shadow priest met motivatie? Welke dingen ik beter kan laten in een PvP server en welke zaken ik beter kan nemen, is me nog niet helemaal duidelijk.
Als voorbeeld:
Improved Fade
Tegen mobs is het ontzettend handig. Renew of Heal, Fade, etc. Maar heeft het ook nut tegen playing characters?
Blijf ik overigens nog steeds nuttig als healer dan als we bijvoorbeeld een elite quest gaan doen straks of wordt door de concentratie op shadow en discipline m'n waarde als healer verwaarloosbaar?
offtopic:
Verkopen via Ebay is niet toegestaan en kan resulteren in een account ban, Blizzard jaagt hier wel op, vooral via Ebay, dus als je slim bent probeer je het gewoon aan iemand te verkopen bij jouw in de buurt.
Verkopen via Ebay is niet toegestaan en kan resulteren in een account ban, Blizzard jaagt hier wel op, vooral via Ebay, dus als je slim bent probeer je het gewoon aan iemand te verkopen bij jouw in de buurt.
wat ik lees op de Blizzard US forums is dat redelijk veel priests om te solo'en inderdaad voor shadow gaan en endgame, respeccen naar full support, dit om het levellenen makkelijker te makenGoodspeeD schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:23:
Iemand hier al enig idee hoe hij z'n talentpoints gaat besteden. En dan met name de priests. Ik wilde eigenlijk gaan healen. Dus een beetje in Holy en Discipline, maar naarmate de game vordert kom ik erachter dat het toch wel handig is om wat te kunnen solo'en en PvP'en. Ik zit tenslotte niet voor niets op een PvP server.
Als voorbeeld:
Improved Fade
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
ja erg verslavend spel dit, vind het mooier dan ik me in eerste instantie had voorgesteld.
heb nu voor het eerst een lvl 11 Troll rogue dit weekend gemaakt en heb al een aardig deel van de startomgeving verkend. Ik heb skinning + leatherworking en vind dit tot nu toe erg nuttig. Maak armor en armor kits voor mijzelf (rogue heeft leather armor) en verkoop her en der light leathers en armor kits. Is dit slim om ze te verkopen of kun je ze beter sparen en in bulk verkopen later in het spel?
ik heb nu dual daggers en damage is niet verkeerd, ook duelling gaat al best aardig. De daggers die ik tot nu toe heb zijn geloot, alletwee 3-6 damage, dit lijkt me vrij weinig. Hoe kom ik nu aan betere daggers? kopen? zelf (laten) maken, wat is de meest efficiente manier (behalve lucky loots)?
vind het tot nu toe een top game (speelde eerst L2, maar gestopt wegen teveel doelloze grind, en te weinig variatie in het spel)
heb nu voor het eerst een lvl 11 Troll rogue dit weekend gemaakt en heb al een aardig deel van de startomgeving verkend. Ik heb skinning + leatherworking en vind dit tot nu toe erg nuttig. Maak armor en armor kits voor mijzelf (rogue heeft leather armor) en verkoop her en der light leathers en armor kits. Is dit slim om ze te verkopen of kun je ze beter sparen en in bulk verkopen later in het spel?
ik heb nu dual daggers en damage is niet verkeerd, ook duelling gaat al best aardig. De daggers die ik tot nu toe heb zijn geloot, alletwee 3-6 damage, dit lijkt me vrij weinig. Hoe kom ik nu aan betere daggers? kopen? zelf (laten) maken, wat is de meest efficiente manier (behalve lucky loots)?
vind het tot nu toe een top game (speelde eerst L2, maar gestopt wegen teveel doelloze grind, en te weinig variatie in het spel)
1) Beter is zeer relatief en ook nog afhankelijk van de class die je speelt. Over het algemeen hebben swords iets minder damage, maar slaan veel sneller. Blunt weapons doen over het algemeen het meeste damage, maar zijn zeer langzaam en doen ook een andere type damage. Blunt weapons zijn dus het "beste", maar als je mist met je '2-handed maul' doe je dus 7-9 seconden geen damage. Als je mist met een zwaard is dat 1-2 seconden.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 09:23:
Bij alle vragen: ga er van uit dat je een char hebt van lvl 60
1) Als je kijkt naar de damage / sec bij wapens.. is een wapen dan sterker dan een ander wapen? (bijv: is een zwaard beter dan een bijl?)
2) Hoeveel minder damage doet een one-handed weapen ivt een two-handed weapon? Ik zou dus de verhouding.. (bijv: een two-handed bijl doet een schade van 100 / sec.. en een one-handed bijl doet een schade van 65 /sec)
3) Wat is de verhouding van health / armor? (oftewel hoeveel schade wordt opgevangen door een bepaald aantal armor.. als je kijkt naar je health) (bijv: zonder armor krijg je een klats tegen je kop en dat kost je 10 health.. en je koopt een schild van 50 armor.. en dan gaat er nog maar 5 health af)
4) Kun je je besteedde talent-points veranderen (bijv: in critical change stoppen ipv een sterkere armor per item)? Ik heb gehoord dat het kan, maar dat je flink wat centen moet lappen..
2) 2-handed is 25-40% meer damage, maar is ook weer afhankelijk van class en abilities. Casters mogen zoiezo geen shield, dus zijn 2-handed weapons vaak beter.
3) Armor in WoW werkt zo niet. Aan de hand van je defense skill, en de attack skill van je vijand haalt je armor x% van de damage af. tegen eigen level is het heel ruw: cloth 15%, leather 25%, mail 35%, plate 45%.. Shield zijn deze waarden + 20%.
4) ja, Kost 1 gold eerste keer, daarna exponentieel meer
...Als het maar werkt
Naar auction house gaan, kijken wat er te koop is. Op lvl 11 zijn er daggers te krijgen meestal. Deze hebben meestal al stats.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:48:
ja erg verslavend spel dit, vind het mooier dan ik me in eerste instantie had voorgesteld.
Ik heb nu 2 groene daggers en 2 groene swords. Ik gebruik de weaponstance switcher. Schakelt auto naar daggers als ik stealth en auto terug naar swords als ik unstealth en dan heb ik nog een bind om te switchen. Dis handig omdat je dan vanuit stealth kan backstabben of ambush en dan schakelt ie meteen naar swords voor meer damage.
Zou helemaal mooi zijn een CE editie kopen en dan gewoon 2x kunnen spelen zeg maar maar 1x een aanschaf prijsNyarlathotep schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:14:
Ik heb een maat van mij een beetje teleurgesteld...
Blijkt dus dat hij na 10 dagen alsnog het spel moet kopen![]()
sjees lees ook net op US forums waar je het best geld kan halen:
http://www.thottbot.com/i...6;sort=droppct;sort2=name
maar is wel 53+
AUW kijk deze dagger !!
http://thottbot.com/?i=20470
http://www.thottbot.com/i...6;sort=droppct;sort2=name
maar is wel 53+
AUW kijk deze dagger !!
http://thottbot.com/?i=20470
[ Voor 16% gewijzigd door SiNisTrAD op 14-02-2005 14:04 ]
ik heb precies het zelfde echt balen. zit je lekker in een party te killen loopt alles vast dus opnieuw opstarten moet je 10minuten wachten want je carather is nog aanwezig. en je bent natuurlijk weer dood. lekker balen want er gaat ook geen melding naar wow.BitByter schreef op maandag 14 februari 2005 @ 12:17:
ps ben level 10 en heb nu een 17,3 dps sword wel al mn geld eraan uitgegeven
Hmmmm en ik loop nog steeds te wachten op mijn CE
, met een beetje mazzel as woensdag, maar anders weinig kans meer 
Tis natuurlijk weer zwaar kloten dat Vivendi besluit om alleen in de Benelux weer minder uit te leveren dan gevraagd word
Tis natuurlijk weer zwaar kloten dat Vivendi besluit om alleen in de Benelux weer minder uit te leveren dan gevraagd word
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Oplossing?Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:04:
Nou, het is 14 feb., 14:00 uur...
Denken jullie dat die 'oplossing' er nog aankomt?
Verklaar je nader
Minder?? Heb in November besteld en hij was gewoon geordered door Dynabyte.. als je later was dan heb je pech want CE is altijd limited.. Ik heb zaterdag zelfs voor een vriend er 1 gehaald bij Mediamarkt en dat was niet eens preordered.. Dus ik denk dat de shop waar je hem bij besteld hebt een foutje gemaakt heeft..Hans.Solo schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:11:
Hmmmm en ik loop nog steeds te wachten op mijn CE, met een beetje mazzel as woensdag, maar anders weinig kans meer
Is het mogelijk om je talent ongedaan te maken in de final? heb het een en andere verkeerd geselecteerd
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Wij hadden in November ook al ge-ordered, met zijn 4-en, dus in totaal 4 stuks, we hebben er maar 1 gekregen, en die is door broertje in gebruik...Skeiron schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:16:
[...]
Minder?? Heb in November besteld en hij was gewoon geordered door Dynabyte.. als je later was dan heb je pech want CE is altijd limited.. Ik heb zaterdag zelfs voor een vriend er 1 gehaald bij Mediamarkt en dat was niet eens preordered.. Dus ik denk dat de shop waar je hem bij besteld hebt een foutje gemaakt heeft..
Probleem is de shop kan er ook niks aan doen, zij hebben al hun orders doorgegeven maar niet voldoende gekregen, omdat Vivendi minder heeft uitgeleverd dan gepland..
99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.
Verwijderd
Voor mensen die geen creditcard of timecard hebben... Dat Duitse ELV omzeiling is volgens mij illegaal. Bol.com had gezegd dat er een oplossing zou komen. Misschien dat er wat vertraging is opgelopen.
Je moet gewoon naar je trainer gaan. "I want to unlearn my talents" of iets dergelijks.evilpin0 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:19:
Is het mogelijk om je talent ongedaan te maken in de final? heb het een en andere verkeerd geselecteerd
hij bedoelt de oplossing voor aanmelding zonder CC.
volgens bol kwam er de 14e een oplossing
Verwijderd
je moet je router of internet verbinding controleren denk ik. Ik zelf heb een router en die verdeelt de verbinding in 4 en bij mijn eigen pc waren er constante freezes. Maar bij mijn broertje op zijn pc juist niet (hij heeft wel 2 netwerkkabels verbonden met de 2 netwerkkaarten die hij in zijn pc heeft). Misschien dat je verbinding gewoon te traag is, of dat je verbinding telkens uitvaltMantaMania schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:01:
[...]
ik heb precies het zelfde echt balen. zit je lekker in een party te killen loopt alles vast dus opnieuw opstarten moet je 10minuten wachten want je carather is nog aanwezig. en je bent natuurlijk weer dood. lekker balen want er gaat ook geen melding naar wow.
ps ben level 10 en heb nu een 17,3 dps sword wel al mn geld eraan uitgegeven
Vreemd ik gok dat het dan geen grote shop is dat ze niet alles geleverd kregen of gekozen hebben 1 per persoon ipv 4... Meeste 'grotere' shops hebben alles op naam gedaan en tijdig iedereen geinformeerd die te laat was.. Een paar topics terug kon je lezen dat een aantal een reply kregen van Dynabyte dat ze niet binnen de selectie waren om een CE te ontvangen.. Denk dus ook niet meer dat het binnen gaat komen voor je als je shop dit al zegt tegen je.. Zou dus gewoon voor de normale versie gaan..Hans.Solo schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:20:
[...]
Wij hadden in November ook al ge-ordered, met zijn 4-en, dus in totaal 4 stuks, we hebben er maar 1 gekregen, en die is door broertje in gebruik...
Probleem is de shop kan er ook niks aan doen, zij hebben al hun orders doorgegeven maar niet voldoende gekregen, omdat Vivendi minder heeft uitgeleverd dan gepland..
wow zien is toch wel anders dan wow zelf spelen/belevenFragNeck schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:13:
[...]
Of je gaat gewoon naar iemand toe die het spel heeft, en kijkt een uurtje mee,
dan weet je het zo
Verwijderd
Inderdaad, wow zelf spelen is wel effe heel anders. Misschien komt er nog een probeer versie, zoals bij Gallaxy.Webgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:28:
[...]
wow zien is toch wel anders dan wow zelf spelen/beleven
Maar als je iemand kent die WoW heeft dan moet je daar eens kijken, het zal je zeker niet tegen vallen. Vooral niet als je de andere Wacraft spellen ook leuk vindt.
Ik ben human rogue, lvl 12. Interessant om te horen dat skinning-leatherworking goed werkt voor jou, ik stoei nog met mijn professions. Ik heb leatherworking en mining nu. Ik dacht dat leatherworking een erg dure manier was om goede armor te krijgen, maar dat valt dus mee. Maar ik denk dat jij niet in het auction house shopt, of wel? Daar koop ik al mijn armor en wapens, scheelt stukken met de prijzen die NPCs ervoor vragen. Een van mijn daggers heb ik ook daar gekocht, de andere was een erg mooie reward voor een quest.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 13:48:
Professions kiezen vind ik echt lastig; ik doe nu leatherworking-mining en verkoop mijn spulletjes in het AH, maar dat schiet qua geld niet echt op... is het nou echt beter om twee op elkaar aansluitende professions te nemen? In de beta heb ik herbalism en alchemy gedaan; dat was enigszins nuttig voor mezelf (vooral de healing potions), maar het bracht weinig geld in het laatje... mining en blacksmithing schijnt wel aantrekkelijk te zijn.
Ik kan er ook niet achterkomen of je nou één of meerdere secondary professions kan hebben. Ik doe nu cooking.
[ Voor 3% gewijzigd door Dr. Strangelove op 14-02-2005 14:35 ]
ik heb nog nooit problemen gehad met andere spellen of met mn verbinding. en mn hele pc zit vast niet alleen wow. en wat zou ik kunnen controleren. kan kloppen hoor ik heb wel een router met een verbinding naar mijn computer en die van mn vrouw.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:23:
[...]
je moet je router of internet verbinding controleren denk ik. Ik zelf heb een router en die verdeelt de verbinding in 4 en bij mijn eigen pc waren er constante freezes. Maar bij mijn broertje op zijn pc juist niet (hij heeft wel 2 netwerkkabels verbonden met de 2 netwerkkaarten die hij in zijn pc heeft). Misschien dat je verbinding gewoon te traag is, of dat je verbinding telkens uitvalt
dat vroeg ik me nu ook af ik doe ook first aid maar volgens mij kan ik ook cooking erbij doenDr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:35:
[...]
Ik kan er ook niet achterkomen of je nou één of meerdere secondary professions kan hebben. Ik doe nu cooking.
Je kunt 2 main professions hebben en alle 3 de secondary professions (cooking, fishing en first aid)
What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)
Verwijderd
Damn ik dacht alleen 2 secondary professions.Nvidiot schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:38:
Je kunt 2 main professions hebben en alle 3 de secondary professions (cooking, fishing en first aid)

Ik ben effe World of Warcraft kopen..
Verwijderd
Ik denk dat er op dit moment nog geen mogelijkheid is om je payment method te veranderen, maar puur omdat de gratis maand er nog lang niet opzit. In de blizzard FAQ en het mailtje van bol.com staat dat het wel kan, dus ik denk dat voor het einde van de maand deze optie wel beschikbaar is.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:22:
[...]
Voor mensen die geen creditcard of timecard hebben... Dat Duitse ELV omzeiling is volgens mij illegaal. Bol.com had gezegd dat er een oplossing zou komen. Misschien dat er wat vertraging is opgelopen.
Het gaat hier om de optie om in te kunnen schrijven zonder cc of gamecard. Ik zit hierop te wachten aangezien ik geen cc heb en de gamecards nog niet te krijgen zijn en ik me dus niet kan inschrijven. Het zou vandaag op de site komen te staan. Misschien zijn ze te druk bezig met de forums terug in de lucht te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:50:
[...]
Ik denk dat er op dit moment nog geen mogelijkheid is om je payment method te veranderen, maar puur omdat de gratis maand er nog lang niet opzit. In de blizzard FAQ en het mailtje van bol.com staat dat het wel kan, dus ik denk dat voor het einde van de maand deze optie wel beschikbaar is.
Er werd door bol.com gesteld dat dit op de 14e moet gebeuren. Maar als ze dit in Amerika uitvoeren, dan is voor hun de werkdag amper begonnen (8 tot 12 uur tijdsverschil dacht ikVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:50:
[...]
Ik denk dat er op dit moment nog geen mogelijkheid is om je payment method te veranderen, maar puur omdat de gratis maand er nog lang niet opzit. In de blizzard FAQ en het mailtje van bol.com staat dat het wel kan, dus ik denk dat voor het einde van de maand deze optie wel beschikbaar is.
Verwijderd
ik ben nu lvl 11 tauren- druid - skinning and leather skills erin
maar jezus wat is het groot , zit nu pas bij bloodhoff , en heb dan 1 quest laten liggen in camp narache...
maar ook jezus veel quest in bloodhoff en ben voor de gein ff naar thunderbuff gelopen...:D
pfff das mooi en groot..
snap niet dat jullie allemaal zo snel die quest kunnen doen , ik denk dat ik nog wat fout doe met me skills en spells en attack ofzo..
naja in idd geval : perfecto spel
maar jezus wat is het groot , zit nu pas bij bloodhoff , en heb dan 1 quest laten liggen in camp narache...
maar ook jezus veel quest in bloodhoff en ben voor de gein ff naar thunderbuff gelopen...:D
pfff das mooi en groot..
snap niet dat jullie allemaal zo snel die quest kunnen doen , ik denk dat ik nog wat fout doe met me skills en spells en attack ofzo..
Er werd door bol.com gesteld verwacht dat dit op de 14e moet zal gebeuren. Klein maar niet onbelangrijk verschilLaurenzzz schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:16:
[...]
Er werd door bol.com gesteld dat dit op de 14e moet gebeuren. Maar als ze dit in Amerika uitvoeren, dan is voor hun de werkdag amper begonnen (8 tot 12 uur tijdsverschil dacht ik). Althans, als ze hier vandaag aan gaan werken. Ik heb er iig goede hoop op
Agree to disagree... | Sort that one out!
ik geef je helemaal gelijk. Het is groot en mooi. Gister kwam een vriend van mij terug van wintersport en direct aan de wow. In 1 dag (dus gister ) was ie lvl 15.. ja sorry maar dan geniet je toch helemaal niet van de game.. alleen maar powerlvlen.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:19:
ik ben nu lvl 11 tauren- druid - skinning and leather skills erin
pfff das mooi en groot..
Op zich wel leuk natuurlijk als je evne alleen wilt gaan levelen. maar constant levelen is toch niks aan? Maar ieder zijn eigen weg zullen we maar zeggen
btw de meeste levelen hier trouwens zo snel omdat ze in de OB's gezeten hebben en dus weten ongeveer wat waar zit en hoe iets moet dat levelt natuurlijk een stuk makkelijker omdt je weet waar je moet zoeken... daar kwam ik gister nog pijnlijk achter. Naar elvenland gereisd om een vriend van me op te halen ( om te tekenen voor de guild ). Dus dat hele stuk gelopen en ben nu daar aan het levelen. MAar omdat ik nooit daar ben geweest weet ik dus niet waar wat zit en dan duurt het wel lang
Verwijderd
Ja ik voel je daar helemaal in.Webgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:31:
[...]
ik geef je helemaal gelijk. Het is groot en mooi. Gister kwam een vriend van mij terug van wintersport en direct aan de wow. In 1 dag (dus gister ) was ie lvl 15.. ja sorry maar dan geniet je toch helemaal niet van de game.. alleen maar powerlvlen.
Op zich wel leuk natuurlijk als je evne alleen wilt gaan levelen. maar constant levelen is toch niks aan? Maar ieder zijn eigen weg zullen we maar zeggen![]()
btw de meeste levelen hier trouwens zo snel omdat ze in de OB's gezeten hebben en dus weten ongeveer wat waar zit en hoe iets moet dat levelt natuurlijk een stuk makkelijker omdt je weet waar je moet zoeken... daar kwam ik gister nog pijnlijk achter. Naar elvenland gereisd om een vriend van me op te halen ( om te tekenen voor de guild ). Dus dat hele stuk gelopen en ben nu daar aan het levelen. MAar omdat ik nooit daar ben geweest weet ik dus niet waar wat zit en dan duurt het wel lang
naja het is ook wel leuk om snel veel goede items te hebben en al die fucking animals dood te maken
naja ik heb de OB voor 12 uur gespeelt en daarna werd die gesloten , dus de eerste quest wist ik wel te vinden
vind het soms wel jammer dat sommige gasten van eigenlijk de zelfde LEVEL die beesten enz veel beter dood maakt...maarja ik ontdek het vanzelf
en ik vraag me heeel erg af of DRUID wel goede keuze is geweest
Verwijderd
Ok, vanavond ga ik eindelijk spelen...
Dwarf hunter wrs, ga werken naar deze strat (voor PvE of PvP)
MARK
Improved Concussive Shot - Rank: 5/5
Efficiency - Rank: 3/5
Improved Hunters Mark - Rank: 5/5
Lethal Shots - Rank: 5/5
Aimed Shot - Rank: 1/1
Barrage - Rank: 2/2
Mortal Shots - Rank: 5/5
Hawk Eye - Rank: 3/3
True Shot Aura - Rank: 1/1
BEAST
Improved Aspect of the Hawk - Rank: 5/5
Endurance Training - Rank: 5/5
Bestial Discipline - Rank: 4/5
Bestial Swiftness - Rank: 1/1
Unleashed Fury - Rank: 5/5
comments zijn welkom.
Verder, ik moet een UI mod. Ik heb cosmos gehad tijdens de beta, en werkte erg lekker, alleen teveel extra's.
Wat ik wil is:
Bars, extra bars cosmos leverde links rechts en X bars onder.
Quest-speed, ik wil niet een eeuw wachten om iets te kunnen accepten (of te lezen)
En wat raden jullie verder nog aan (voor een hunter)?
MARK
BEAST
comments zijn welkom.
Verder, ik moet een UI mod. Ik heb cosmos gehad tijdens de beta, en werkte erg lekker, alleen teveel extra's.
Wat ik wil is:
Quest-speed, ik wil niet een eeuw wachten om iets te kunnen accepten (of te lezen)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2005 15:43 ]
@roy-2001
Ik ben een dwarven hunter en heb de Inn in Iron Forge als home ingesteld. Van daar uit explore ik naar bijv. stormwind, wetlands, redridge of darkshore. En met die soulstone kan ik in een handomdraai weer naar IronForge. Ondertussen heb ik die waypoints/flight routes afgevinkt bij de gryphon masters die ik in die steden tegen kom. Zo kan je altijd snel voor een klein bedrag weer terug
Ik ben een dwarven hunter en heb de Inn in Iron Forge als home ingesteld. Van daar uit explore ik naar bijv. stormwind, wetlands, redridge of darkshore. En met die soulstone kan ik in een handomdraai weer naar IronForge. Ondertussen heb ik die waypoints/flight routes afgevinkt bij de gryphon masters die ik in die steden tegen kom. Zo kan je altijd snel voor een klein bedrag weer terug
Iemand een idee of links voor een paladin 'build' ?
Ik kan t me bijna niet voorstellen, maar kan ik samen met mijn broertje tegelijk (dus beide op onze eigen pc) WoW spelen? Dus met 1 CD-key. Help me ff uit die droom
Verwijderd
nee kan volgens mij nietMorgion schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:49:
Ik kan t me bijna niet voorstellen, maar kan ik samen met mijn broertje tegelijk (dus beide op onze eigen pc) WoW spelen? Dus met 1 CD-key. Help me ff uit die droom
maar try it ou
in de beta kon dit wel alleen speelde die vriend op andere server
Druid is niet de makkelijkste class om mee te beginnen. Overigens zat ik op lvl 11 al in de barrens, met alle quests gedaanVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:35:
[...]
en ik vraag me heeel erg af of DRUID wel goede keuze is geweest
Druids zijn erg leuk om mee te spelen, maar wel 'intensief'. Ze hebben de meest uitgebreide questlijn van alle classes en dat vind ik persoonlijk positief. Ik speel een druid op een RP server. Eerlijkshalve moet ik melden dat shaman veel makkelijker gaat in het begin. Mijn shaman deed met een beginnersmace (2 dps) op lvl 8 gemiddeld 19 damage. Mijn druid doet nu 25 op level 14.
...Als het maar werkt
Wat ik me afvraag: de populatie op de gemiddelde server zal redelijk snel verouderen, omdat iedereen levelt. In het begin zijn er veel lagere levels, maar later neemt dit af. Zorgt dat niet voor een verkeerde verhouding aan lagere level equipment in b.v. het auction house, maar ook steeds minder mensen om quests mee te doen? Na een tijdje zullen er lijkt mij vrij weinig mensen bij gaan komen op de gemiddelde server. Natuurlijk zijn er nog de mensen die een nieuw character beginnen, maar dat zullen er naar verhouding weinig zijn en zij zullen erg snel levelen waarschijnlijk.
nee, niet tegelijk. Er kan maar één pc ingelogd zijn op een account.Morgion schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:49:
Ja, hoe werkt dat nou eigenlijk met dat auction house?Dr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:52:
Wat ik me afvraag: de populatie op de gemiddelde server zal redelijk snel verouderen, omdat iedereen levelt. In het begin zijn er veel lagere levels, maar later neemt dit af. Zorgt dat niet voor een verkeerde verhouding aan lagere level equipment in b.v. het auction house, maar ook steeds minder mensen om quests mee te doen? Na een tijdje zullen er lijkt mij vrij weinig mensen bij gaan komen op de gemiddelde server. Natuurlijk zijn er nog de mensen die een nieuw character beginnen, maar dat zullen er naar verhouding weinig zijn en zij zullen erg snel levelen waarschijnlijk.
Ben er al eens binnen geweest, maar ik kon niet echt iets kopen of zo.
Verwijderd
Daar heb ik ook over na zitten denken, je hebt idd die verversing maar dat wordt wel steeds minder.Dr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:52:
Maar dat is een van de reden waarom er heeeeel veel high lvl instances zijn, en waarom de eerste battleground (en wrs ook de meeste) voor lvl50+ zijn. Want dat houdt 't volk blij
Je ziet ook dat (bijna) elke low-lvl area (behalve start) een instance of toekomstige instance krijgt, zodat gebieden niet uitsterven (want wat kan het soms leeg zijn in sommige gebieden).
De AH zal idd in de loop van de tijd meer high-lvl stuff hebben, lijkt me trouwens leuk om te zien, dat mensen eens op houden met vendor-trash op de AH te gooien
Beast dumpen, deze talent tree doet in pvp vrij weinig voor je. Als je puur pve wilt, dan zou je eigenlijk weer veel beast moeten hebben.Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:35:
Ok, vanavond ga ik eindelijk spelen...
MARK
BEAST
comments zijn welkom.
Wat ik wil is:
Ik zie dat de eerste requests en vragen over builds al komen, bij deze adviseer ik je om hiervoor de class forums op official USA boards gebruikt. Hier staan vrijwel alle goede specs en wordt er veel gepost door hoge lvl rogues.
Daar krijg je meer informatie dan hier.
Ja dat heb ik dus ookWebgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:31:
[...]
De US beta was m'n eerste keer WOW en toen deed ik Dwarf Warrior.
Om tot level 10 te komen.deed ik echt bijna 6x zo lang, alles lezen op m'n gemak enzo.
Nu bij de final heb ik weer Dwarf Warrior want dat vond ik persoonlijk de leukste en nu was ik in 4 uur tijd al bijna lvl 10, echt mega verschil.
Ik heet trouwens "Zildijan" en zit in de SauS guild. Als iemand armour of axe nodig heeft dan geef maar een whisp
Nog iets wat me opviel...ik heb nu echt vette loots gehad, tigerseye mineralen, behoorlijk leuke armour etc, met die beta's ging dat allemaal niet zo hard.
Toeval of hebben jullie dit ook gemerkt?
BDW jullie je nachtrust al uitgezwaaid?

Ik wel
[ Voor 12% gewijzigd door Gman op 14-02-2005 16:07 ]
Ik had zelf in de beta dat ik pas na eeuwen een groen item kreeg. Nu krijg ik ze echt ongmelooflijk vaak maar kan ook aan level liggen of zo.Gman schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:04:
[...]
Ja dat heb ik dus ook
De US beta was m'n eerste keer WOW en toen deed ik Dwarf Warrior.
Om tot level 10 te komen.deed ik echt bijna 6x zo lang, alles lezen op m'n gemak enzo.
Nu bij de final heb ik weer Dwarf Warrior want dat vond ik persoonlijk de leukste en nu was ik in 4 uur tijd al bijna lvl 10, echt mega verschil.
Ik heet trouwens "Zildijan" en zit in de SauS guild. Als iemand armour of axe nodig heeft dan geef maar een whispBen namelijk blacksmith.
Nog iets wat me opviel...ik heb nu echt vette loots gehad, tigerseye mineralen, behoorlijk leuke armour etc, met die beta's ging dat allemaal niet zo hard.
Toeval of hebben jullie dit ook gemerkt?
BDW jullie je nachtrust al uitgezwaaid? [afbeelding]
Ik wel
Misschien een ontzettende noob vraag maar -> hoe kan je eigenlijk als items gestackt zijn in je bag er maar 1 vanaf pakken of bijvoorbeeld maar de helft aan een merchant geven ?
Enneh - worden extra backpacks ook ergens verkocht ?
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
extra backpacks zijn bags en zijn er in de smaken 6 / 8 of 10 slots ( die laatste weet ik niet zeker)Optical schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:13:
Misschien een ontzettende noob vraag maar -> hoe kan je eigenlijk als items gestackt zijn in je bag er maar 1 vanaf pakken of bijvoorbeeld maar de helft aan een merchant geven ?
Op klikken met SHIFT ingedrukt. Je kan dan je stack splitsen.
Over het uitsterven van gebieden: sommige gebieden zijn nu al erg stil. De keuze b.v. om alleen een AH in Ironforge te zetten zorgt ervoor dat het daar altijd erg druk is, maar in Stormwind veel minder. Darnassus is helemaal een spookstad omdat het zover van alles afligt. Voor heel Teldrassil geldt trouwens dat het er erg stil is; tot level 10-13 is het interessant, daarna ga je er weg om er nooit meer terug te komen. Dat vind ik wel een beetje jammer van het spel.
Over het uitsterven van gebieden: sommige gebieden zijn nu al erg stil. De keuze b.v. om alleen een AH in Ironforge te zetten zorgt ervoor dat het daar altijd erg druk is, maar in Stormwind veel minder. Darnassus is helemaal een spookstad omdat het zover van alles afligt. Voor heel Teldrassil geldt trouwens dat het er erg stil is; tot level 10-13 is het interessant, daarna ga je er weg om er nooit meer terug te komen. Dat vind ik wel een beetje jammer van het spel.
Verwijderd
ja dit probleem had ik ook, hetzlefde geldt voor trade, ik had ineens 5 items geruild met iemand terwijl ik er eigenlijk maar 1 wilde, dus hoe trade/verkoop je een door jezelf bepaald aantal items?Optical schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:13:
Ok voor alle rogues, ik heb wat US forum pagina's afgestruind en hier een compilatie:
Rogue FAQ, erg goed
Places to go (and lvl) altijd handig
Talent Guide
Voorbeeld build 1
Voorbeeld build 2
Een paar dingen die mij meteen opvielen zijn dat je een slow wapen met hoge dmg in je main hand (een 1h sword) en een snelle high dps off-hand het beste is voor een Sinister Strike build.
Ik weet zelf nog niet helemaal hoe mijn build er precies uit gaan zien, ik denk zelf aan de:
Yojack 21/2/28 build, sword/mace, dagger combo
Rogue FAQ, erg goed
Places to go (and lvl) altijd handig
Talent Guide
Voorbeeld build 1
Voorbeeld build 2
Een paar dingen die mij meteen opvielen zijn dat je een slow wapen met hoge dmg in je main hand (een 1h sword) en een snelle high dps off-hand het beste is voor een Sinister Strike build.
Ik weet zelf nog niet helemaal hoe mijn build er precies uit gaan zien, ik denk zelf aan de:
Yojack 21/2/28 build, sword/mace, dagger combo
leatherworking zonder skinning word duurDr. Strangelove schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:35:
[...]
Professions kiezen vind ik echt lastig; ik doe nu leatherworking-mining en verkoop mijn spulletjes in het AH, maar dat schiet qua geld niet echt op... is het nou echt beter om twee op elkaar aansluitende professions te nemen? In de beta heb ik herbalism en alchemy gedaan; dat was enigszins nuttig voor mezelf (vooral de healing potions), maar het bracht weinig geld in het laatje... mining en blacksmithing schijnt wel aantrekkelijk te zijn.
aangezien je alle dingen eerst moet kopen. (waar koop je eigenlijk leather?)
ik doe nu zelf ook skinning en LW. maar dat leather levert me bewerkt minder op dan als ik die huiden rechtstreeks zou verkopen.
Ik had in eerste instantie skinning en smithing. maar aangezien copper ruim 1S per bar kost is dat heel slecht op te brengen
Praten met de AH masters. dan kun je bieden op dingen.FragNeck schreef op maandag 14 februari 2005 @ 15:56:
[...]
Ja, hoe werkt dat nou eigenlijk met dat auction house?
Ben er al eens binnen geweest, maar ik kon niet echt iets kopen of zo.
ben ff nog niet achter hoe je het ook kan verkopen
enige nadeel is dat je vaak 2 dagen moet wachten ofzo. en in die tijd ben ik al 4lvls verder. dus heb je dan al niks meer aan dat wapen
nope. ik heb fishing cooking(lvl 61 jajaVerwijderd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 14:49:
[...]
Damn ik dacht alleen 2 secondary professions.
Woohooo. im flying

btw ff een vraagje. kun je ook mail versturen naar een andere realm ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Ik vroeg me iets af... ik weet niet of dit al eerder voorbij gekomen is...
Ik heb een aantal vrienden die ook W.o.W. spelen... Wat zijn nou de voorwaarden waaraan je moet voldoen om elkaar tegen te komen? Zelfde regio / server / realm??
We hebben er namelijk een quest van gemaakt elkaar op te zoeken
Ik heb een aantal vrienden die ook W.o.W. spelen... Wat zijn nou de voorwaarden waaraan je moet voldoen om elkaar tegen te komen? Zelfde regio / server / realm??
Op latere levels kan je met tailoring zelf 16 en 18 slots bags maken, ben zelf pas met tailoring op level 60, dus ik moet nog 240 levels omhoog wil ik zo'n 18 slots bag maken.Webgnome schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:20:
[...]
extra backpacks zijn bags en zijn er in de smaken 6 / 8 of 10 slots ( die laatste weet ik niet zeker)
Ben momenteel een Level 14 Gnome Warlock, bevalt me erg goed
leuke quest maar als je niet op dezelfde server zit word het heel lastig.Nyarlathotep schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:29:
Ik vroeg me iets af... ik weet niet of dit al eerder voorbij gekomen is...
Anders is het een makkie gewoon ff toevoegen in de party doormiddel van je naam en dan het pijltje volgen
wel een beetje noob vraag
[ Voor 3% gewijzigd door MantaMania op 14-02-2005 16:37 ]
2 puntjes...
1: waarom mensen snel willen levellen?
omdat mensen dan de dingen die ze al gedaan hebben niet meer zien / snel voorbij gaan en ze naar ook voor hen nieuw content kunnen... Ik heb de eerste paar quests nu 2x al gezien en dus vind ik ze minder interressant...
2: Druid is op zich wel leuk alleen ik ben niet direct met die talents bezig... Ik ben nu in restoration beetje puntjes aan het stoppen en hoop straks de health regeneration during battle te hebben!
Dat lijkt me wel relaxed namelijk, maar welke talents moet/ wil je als druid nog meer?
1: waarom mensen snel willen levellen?
omdat mensen dan de dingen die ze al gedaan hebben niet meer zien / snel voorbij gaan en ze naar ook voor hen nieuw content kunnen... Ik heb de eerste paar quests nu 2x al gezien en dus vind ik ze minder interressant...
2: Druid is op zich wel leuk alleen ik ben niet direct met die talents bezig... Ik ben nu in restoration beetje puntjes aan het stoppen en hoop straks de health regeneration during battle te hebben!
Dat lijkt me wel relaxed namelijk, maar welke talents moet/ wil je als druid nog meer?
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
nopeheuveltje schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:26:
[...]
btw ff een vraagje. kun je ook mail versturen naar een andere realm ?
haha, IK DRAAG MIJN N00BHEID ME TROTS!MantaMania schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:36:
[...]
leuke quest maar als je niet op dezelfde server zit word het heel lastig.
Anders is het een makkie gewoon ff toevoegen in de party doormiddel van je naam en dan het pijltje volgen
wel een beetje noob vraag
Ik wilde het gewoon cker weten...
Trouwens, als ik iemand aan mijn Friends list toe wil voegen, om iemand probeer te zoeken krijg ik een of andere " database error" onder in dat venster. Meer mensen last van??
Is hij nou echt overal uitverkocht?!
gcshop zegt dat ze de komende maanden niet kunnen leveren..
Zelf heb ik al een exemplaar maar mijn broertje zoekt er ook 1..
Zmeer alles uitverkocht..
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
als je een database error krijgt dan betekent het dat hij diegene die je ingevuld hebt niet kan vinden.Nyarlathotep schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:46:
[...]
haha, IK DRAAG MIJN N00BHEID ME TROTS!![]()
Ik wilde het gewoon cker weten...
Trouwens, als ik iemand aan mijn Friends list toe wil voegen, om iemand probeer te zoeken krijg ik een of andere " database error" onder in dat venster. Meer mensen last van??
Je moet niet zijn/haar account name invullen, maar echt de naam van het karakter.
(weet dit niet zeker, maar heb dit zelf zo ervaren
Even een vraagje. Ik heb nu een L9 dwarf priest en ik heb al gevonden dat er met L10 je racial talents unlocked worden maar weer iemand waar ik kan zien op welke level een talent beschikbaar word?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
dan komt er een icon'tje onderin de balk te staan (bij menu/spellbook etc), de sneltoets ervan weet ik zo niet.Damien2004 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:59:
Even een vraagje. Ik heb nu een L9 dwarf priest en ik heb al gevonden dat er met L10 je racial talents unlocked worden maar weer iemand waar ik kan zien op welke level een talent beschikbaar word?
Maar als je level10 word dan zie je het gelijk wel
heyz, ik heb een vraagje. ik wil ook eens aan WoW beginnen. maar via time card denk ik. nou zie ik in de startpost die prijzen staan. maar een maat van me zegt dat hij een time card heeft gekocht voor 26 euro voor 2 maanden... dat is 2x zo duur als de prijzen in de start post
. hoort dit, klopt dit?

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
daves2hd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:13:
heyz, ik heb een vraagje. ik wil ook eens aan WoW beginnen. maar via time card denk ik. nou zie ik in de startpost die prijzen staan. maar een maat van me zegt dat hij een time card heeft gekocht voor 26 euro voor 2 maanden... dat is 2x zo duur als de prijzen in de start post. hoort dit, klopt dit?
code:
1
2
3
4
5
6
| Zal er maandelijks moeten betaald worden voor World of warcraft? Yep. De kosten per maand zijn: 1 mnd 3 mnd 6 mnd US $15 $14 $13 EU €13 €12 €11 |
Toch vrij duidelijk
Future Zone in Rotterdam had gisteren nog heel veel exemplaren, ik heb er zelfs nog een Collector's Edition gekocht. Verder heb ik ze iig in Rotterdam niet meer kunnen vinden...m0nk schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:47:
Is hij nou echt overal uitverkocht?!
volgens mij ook nog bij de bol.com
Is het nou de bedoeling dat je het spel eerst koopt en daarbovenop nog eens de maandkosten? Kan ik niet een key online ergens kopen en hem downloaden? Ik heb wel een creditcard, maar ik heb geen zin om naar de winkel te gaan.
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Kijk, daar heb ik wat aan (-:Kaap schreef op maandag 14 februari 2005 @ 16:03:
Ik zie dat de eerste requests en vragen over builds al komen, bij deze adviseer ik je om hiervoor de class forums op official USA boards gebruikt. Hier staan vrijwel alle goede specs en wordt er veel gepost door hoge lvl rogues.
Ik ga het vanavond thuis gelijk even checken!
Verwijderd
2 x 13 = 26daves2hd schreef op maandag 14 februari 2005 @ 17:13:
heyz, ik heb een vraagje. ik wil ook eens aan WoW beginnen. maar via time card denk ik. nou zie ik in de startpost die prijzen staan. maar een maat van me zegt dat hij een time card heeft gekocht voor 26 euro voor 2 maanden... dat is 2x zo duur als de prijzen in de start post. hoort dit, klopt dit?
Van het weekend voor het eerst in jaren weer eens een Marathon gehad 
Totaal gespeeld 16 uur, 14 levels
Ga er maar niet mee buiten het forum met dit verhaal want het onbegrip ....
JIJ BENT 36 JAAR EN SPEELT 16 UUR ACHTER MEKAAR EEN SPELLETJE?!
Ik doe standaard ALLE quests in een omgeving anders heb ik het idee dat ik niet alles heb gezien
Kom je eindelijk in Ogrimarr verlies je dus veel tijd in AH...goooodiiiies
Jammer alleen dat dingen als Shoulder eq continue uitverkocht zijn en ze amper worden aangeboden met een buy out
Gisteren mijn eerste duel gewonnen... in Cross Roads stond een nogal brallerige level 17 (ik lvl13) iedereen uit te dagen met vette eq (wat vinden mensen daar toch aan, want hij koos natuurlijk alleen maar spelers waarvan hij dacht te kunnen winnen
) Ik zei prima, maar dan zonder wapen.... mijn unarmed weapon skill is 65!!
sloeg hem finaal tegen de grond, hij wist niet waar ie het moest halen
Die skill is niet helemaal eerlijk verkregen en ik heb het ook meteen gerapporteerd.
Wat ik tegenkwam was een windfury bij Thunder Bluff die spawnde terwijl ik net een andere afmaakte.
Op 1 of andere manier werd ze niet agro dus viel mij niet aan. Haar aanvallen had ook geen zin.
Stom toevallig stond ik unarmed (liep een beetje debiel te doen door kleine beestjes unarmed te hakken om mijn unarmed skill omhoog te krijgen) en vervolgens zie ik in het begin mijn unarmed skill per slag omhoog gaan... wel geprobeerd haar te killen door weg te lopen enzo, maar gebeurde niks, dus een beetje maf doorgegaan en blijven slaan. Tot level 40 ging het binnen 1-2 minuten, daarna 2-3 minuten naar level 64, en bijna 10 minuten om level 65 te halen.
Toen ik eenmaal bezig was kon ik niet meer stoppen
schaam mij een beetje voor het misbruiken... een beetje
In ieder geval heb ik nu een tool om die brallerige typetjes te pakken.
Totaal gespeeld 16 uur, 14 levels
Ga er maar niet mee buiten het forum met dit verhaal want het onbegrip ....
JIJ BENT 36 JAAR EN SPEELT 16 UUR ACHTER MEKAAR EEN SPELLETJE?!
Ik doe standaard ALLE quests in een omgeving anders heb ik het idee dat ik niet alles heb gezien
Kom je eindelijk in Ogrimarr verlies je dus veel tijd in AH...goooodiiiies
Jammer alleen dat dingen als Shoulder eq continue uitverkocht zijn en ze amper worden aangeboden met een buy out
Gisteren mijn eerste duel gewonnen... in Cross Roads stond een nogal brallerige level 17 (ik lvl13) iedereen uit te dagen met vette eq (wat vinden mensen daar toch aan, want hij koos natuurlijk alleen maar spelers waarvan hij dacht te kunnen winnen

Die skill is niet helemaal eerlijk verkregen en ik heb het ook meteen gerapporteerd.
Wat ik tegenkwam was een windfury bij Thunder Bluff die spawnde terwijl ik net een andere afmaakte.
Op 1 of andere manier werd ze niet agro dus viel mij niet aan. Haar aanvallen had ook geen zin.
Stom toevallig stond ik unarmed (liep een beetje debiel te doen door kleine beestjes unarmed te hakken om mijn unarmed skill omhoog te krijgen) en vervolgens zie ik in het begin mijn unarmed skill per slag omhoog gaan... wel geprobeerd haar te killen door weg te lopen enzo, maar gebeurde niks, dus een beetje maf doorgegaan en blijven slaan. Tot level 40 ging het binnen 1-2 minuten, daarna 2-3 minuten naar level 64, en bijna 10 minuten om level 65 te halen.
Toen ik eenmaal bezig was kon ik niet meer stoppen

In ieder geval heb ik nu een tool om die brallerige typetjes te pakken.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het nuttig en resize je pics.
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan
Lees de startpost goed door voordat je hier post!
Voor kleine mededelingen kun je terecht op IRC (irc.tweakers.net #wow)
Het posten van valse CC nummers en het requesten ervan is NIET toegestaan